KALAU SERIUS, SERTAILAH PH DAN BUKAN SEKADAR TUMPANG BERNAUNG MELALUI KHEMAH BESAR

Selagi tidak ada kata putus yang muktamad, isu khemah besar akan terus menjadi perdebatan yang terbuka dan menghangatkan dalam blok pembangkang.

Pihak yang mahu kepada idea khemah besar akan terus dengan hujah-hujah mereka, begitu juga mereka yang tidak setuju dengannya akan terus melontarkan sanggahan fakta.

Sementara ada kelompok pimpinan PH sendiri terlihat seperti akur dengan idea itu, tetapi jika dilihat di media sosial misalnya, ramai yang meluahkan rasa tidak setuju dengan pendekatan khemah besar itu.

Di kalangan pimpinan, sejak mengumumkan kembali ke pentas politik, hanya Rafizi Ramli yang begitu lantang menolak idea khemah besar tersebut.

Sebaliknya, bagi beliau, untuk menang dan mendapat undi dalam pilihan raya, PH perlu kembali menyantuni serta mendekati rakyat dengan memperjuangkan isu-isu berkaitan kepentingan mereka.

Malah, beliau juga memperkenalkan Ayuh Malaysia bagi menarik minat sukarelawan dan merangsang pengundi atas pagar untuk mengambil bahagian dalam PRU15 akan datang.

Rafizi juga agresif dalam isu rasuah di mana beliau bukan saja menentang amalan tersebut, malah menyerang mereka yang terlibat dan pelakunya yang terkait dengan amalan tersebut.

Barangkali apa yang dilakukan Rafizi ini berbeza dengan sesetengah pihak dalam PKR dan PH sendiri di mana walaupun mereka juga menentang amalan rasuah, tetapi dilihat tidak pernah mengusik pelaku yang dikaitkan dengan rasuah seperti Najib Razak misalnya.

Seharusnya rasuah bukan saja mesti ditentang amalannya, bahkan pelakunya hendaklah juga lebih agresif ditentang kerana kadang-kadang pelaku itu pandai berlagak suci seperti Robin Hood yang kononnya berjuang membela orang miskin.

Pokoknya perlukah PH kepada khemah besar?

Jika dilihat secara teliti, semua parti yang ingin diajak bernaung di bawah khemah besar oleh PH itu adalah mereka lebih awal terlibat dengan pengkhinatan sebelum Langkah Sheraton lagi iaitu bersekongkol dengan usaha memungkiri janji peralihan kuasa kepada Anwar Ibrahim.

Jika dulu janji peralihan kuasa benar-benar dipatuhi dan tidak ada cubaan memungkirinya, pasti Langkah Sheraton tidak berlaku.

Dalam hal ini, kalau parti-parti tertentu dalam PH boleh menolak untuk bekerjasama dengan Bersatu kerana terlibat dalam peristiwa pengkhianatan Langkah Sheraton dan tikam belakang, kenapa pula mahu menjalin kerjasama dengan mereka yang lebih dulu pernah berlaku khianat?

Secara jujurnya, kalau demi untuk menang pilihan raya semata-mata maka kita sanggup bekerjasama dengan sesiapa saja, termasuk mereka yang pernah bersikap khianat, lebih baik sejak awal lagi pergi bersama dan bersekongkol dengan mereka.

Tidakkah dengan bekerjasama semula dengan mereka yang pernah khianat itu akan menjadikan PH kelihatan sama-sama kotor di mata rakyat?

Lebih-lebih lagi jika melalui khemah besar itu hanya sekadar dalam bentuk kerjasama yang longgar saja.

Apa jaminan, setelah menang melalui naungan khemah besar yang ditawarkan oleh PH itu nanti, mereka tidak bersikap onar?

Begitu pun, dalam politik, semua kita sedar, tiada musuh yang kekal dan tiada sahabat yang abadi, tetapi setidak-setidaknya kalau pun ingin menawarkan kerjasama, ia bukanlah semata-mata untuk memberi mereka tempat bernaung.

Jika parti-parti di luar PH benar-benar serius mahu bekerjasama, sepatutnya bukan melalui pendekatan khemah besar, tetapi dengan memilih menyertai PH dan menerima Anwar sebagai pemimpinnya.

Pemimpin-pemimpin PH sendiri yang ketika ini dilihat galak dengan idea khemah besar itu seharusnya lebih agresif mempelawa, mengajak dan mempengaruhi semua parti-parti itu untuk menyertai PH secara rasmi daripada semata-mata bekerjasama secara longgar.

Khemah besar, tapi mereka bukan menjadi komponen PH, hanya mendedahkan kemungkinan berulangnya pengkhianatan. – ShahbudinHusin 18/04/2022.

5 2 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 18 April 2022 — 12:24 pm
Subscribe
Notify of
guest

39 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Wau bule
Wau bule
20 April 2022 6:55 am

TUDUH masa TDM jadi PM zaman PH jadi kerajaan, KES AZMIN DILINDUNGI…..

Now, TDM has kuasa????? Kalau TIDAK, MENGAPA TAK FOLLOW UP THE CASE? Confirmed NATO.

Fantasy, Fiction and Falsity SAMPAI BILA2 PUN dapat atasi Reality, Fact and Truth. …..period

Wau bule
Wau bule
20 April 2022 6:49 am

Apakah si penjenayah sodomi lebih mudah lupa pernah menzalimi victim2nya sehingga disumbat ke dalam Sg Buluh oleh mahkamah?

Apakah si penjenayah sodomi mudah lupa dia terima pengampunan dari jenayah dilakukannya?

Adakah si penjenayah sodomi lupa sapa mulakan proses pengampunannya?

Senang tuduh orang lain sedangkan sendiri mudah lupa sapa dirinya sendiri

Wau bule
Wau bule
20 April 2022 5:08 am

Hahahaha Anwar: ‘Convincing, formidable, strong’ failed due to principles Who has no principle? YOU Who keeps pressing TDM to step down? YOU Who was offered a position by TDM but told he would wait till he was PM? YOU Who eent South North East West Seeking Sultan’s support for him to be PM after royal pardon? YOU Who went to Brunei, Indonesia, Turkey and told whole world he would be next PM? YOU Whose cais and otai reformasi kept on pressuring TDM tostep down to make way for you to be PM? YOU What else? What is convincong? What is… Read more »

zunnun
zunnun
18 April 2022 6:50 pm

cadre2 #sinyanyuktua kini tergiler2 bilamana mAt sabu mengesorkan khemah besar #pH melibatkan #sinyanuktua sekali…

lalu cadre2 nya berlumba2 masuk ke dlm blog budin utk memulakan tinjauan dan melakukan perang setaraf bingai mereka…

dibekalkan dgn plot yg mana #sinyanyuktua lakukan terdahulu, tapi bila berlaku pd #assmin, cadre2 bingai #sinyanyuktua tiba2 pilih ‘mudah lupa’ nya pula…

Wau bule
Wau bule
18 April 2022 5:09 pm

Tilam sebagai bukti Si Tua difitnah Konon angkara arahan Si Tua Patut Bos Loon marah dan kalah Salah tetap salah mahkamah kata “Saya tak bersalah tapi difitnah” Mahkamah tetap sabit kesalahan Kalau betul fitnah dan tak bersalah Mengapa diterima pengampunan? Pengampunan dapat lari ke selatan Jumpa Sultan nak dapat sokongan Bukan saja dalam tapi luar negara Bukan saja Brunei tapi Indonesia Si Tua tawar jawatan namun ditolak Konon tunggu jadi perdana menteri Setiap hari cai dan otai mendesak Nak turunkan Si Tua mahukan kerusi Bila DJ BFM menemu duga Dalam YouTube ada,bukti Pusing keliling jawapannya His body,language is a testimony… Read more »

zunnun
zunnun
18 April 2022 6:44 pm
Reply to  Wau bule

kesian…

tergiler2 dgn ‘sodom’ ..

besar kemungkinan waktu kecil mangsa disodom agak nya, hingga tilam diusong sana sini oleh #sinyanyuktua lalu mengila phobia mari…..

kena pi check doktor, jgn dibiarkan nanti jadi giler melebihi giler #sinyanyuktua……

Anonymous
Anonymous
18 April 2022 4:55 pm

Mat Sabu & Guan Eng tak rasa ka PH kena berak & kencing dengan Tun M (janji nak jadi PM PH sementara & nak serah pada PM pilihan yg dijanjikan kpd rakyat iaitu Anwar)?. Mat Sabu & Guan Eng ok ka bila Tun M persetankan manifesto PH hinggakan kepercayaan rakyat & penyokong beralih arah??? Orang ramai pun faham.. Mat Sabu & Guan Eng dah dibutakan Tun M dengan pemberian jawatan Menteri Kanan. Mat Sabu dapat jadi Menteri Pertahanan, Guan Eng dapat jadi Menteri Kanan. Seronok kan??? Gaji besar woiii sampai Adi Wang pun naik jealous & nekad PAS, kerjasama dgn… Read more »

Anonymous
Anonymous
18 April 2022 5:15 pm
Reply to  Anonymous

Tu yg bang mat & Guan Eng gila nak payung besar lagi termasuk dgn PEJUANG. Hanya org cerdik mcm Mazlee saja yg nampak jelas pekong & kurapnya PEJUANG. Setakat lulus sijil masak, kena bodek & kipas Tun M lagi kuat2 utk jadi menteri. Tak gitu bang mat?

Anonymous
Anonymous
18 April 2022 5:19 pm
Reply to  Anonymous

Ha ha ha.. tu belum kira sorang tu dlm Pejuang, dulu heboh pakai ijazah beli. Apa nama dia? Juki ka Zuki. 🤭😁

Anonymous
Anonymous
18 April 2022 5:23 pm
Reply to  Anonymous

Pejuang lubuk kaki kencing & belit

Anonymous
Anonymous
19 April 2022 10:13 pm
Reply to  Anonymous

Mahathir dah 2x jadi PM. Pak Lah, pilihan Mahathir slps dia letak jawatan dulu pun pililhan Mahathir. Lepas tu Mahathir tekan Pak Lah krn nak gantikan dgn Najib sebagai PM. Kenyataannya, semua PM2 piliulhan Mahathir adalah punca Malaysia makin mundur berbanding negara jiran terdekat. Bila Mahathir jadi PM kali kedua, pun haru biru. Then Mahiaddin yg rapat dgn Mahathir naik sbg PM. Negara makin caca marba. Kmdn diganti pula Ismail Sabri, politik Malaysia tetap masih Kong kalikong. Ekonomi Malaysia makin jauh tertinggal dek jiran tetangga, Indonesia & Thailand misalnya. Selagi spesis ber DNA UMNO BN, selagi PM Malaysia dikalangan yang… Read more »

zunnun
zunnun
18 April 2022 3:48 pm

kini sudah jelas tapi masih tersuluh2….

selain dlm blog budin ini sering kehadiran Anjing #TanpaNama, yg tergiler2, terdapat juga kegilaan #waubule mengila dgn ‘sodomy’ yg #sinyanyuktua jenamakan, jauh berbeza dgn sodomy #assmin lakukankan…

‘sodomy’ #assmin sgt blurr tapi ‘sodomy’ #anwar ‘terlalu jelas’ hingga tilam diusung lalu #musa diberi jawatan setimpal

yg perlu ditanya, apekah ketika remaja dulu, #waubule mangsa ‘sodomy’ hingga tergiler2 bila melihat tilam diusung kesana kemari…

bagus jika penyakit sydrome ketakutan ini dipulihkan oleh #sitibainun agar tidak terbawa2 hingga saat mati nanti…, .

Din Remos
Din Remos
18 April 2022 3:13 pm

Right now I’m a fence sitter. Lost trust in everyone. This time I would not hastily jump into any camp or tent….. until I’m certain…where they are heading……

BTW, mana clown Shakespeare Et tu Brute tu…masih cirit lagi gamaknya…….

Anonymous
Anonymous
18 April 2022 3:54 pm
Reply to  Din Remos

HA HA HA.. BRAVO DIN REMOS!
KASI TIBAI SAMA ITU ANJING🐕 “Et Tu Brute”..🤣

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Din Remos kata, ‘Et Tu Brute’ tu bodoh sejak azali
Dgn Zunnun, anjing tu asyik sja kena sakat & perli
Lps tu Kejora pula tampil lanyak, belasah dan buli
Mmg le anjing tu badut yg asyik buat hati kita geli
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

gettyimages-1332836994-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
18 April 2022 4:02 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing itu bagaikan kena Din humban ke dlm parit
Kelmarin Din kata, ‘Anjing itu anak haram hipokrit’
Hari pulak, Din tanya, ‘masih lagi ker dia tu tercirit’
Pasti anjing itu jadi terkedu dan tergaru-garu burit
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

gettyimages-691134365-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
18 April 2022 4:14 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA.. BRAVO DIN REMOS!

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN Anjing is as if, on the land, sank and drowned!
That is why we can’t see that lousy moron around
Din said, that bloody idiot is Shakespeare’s clown
The stupid goon is being whacked flat the ground
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

gettyimages-134220754-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
18 April 2022 4:37 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA..
PITY HER.. POOR OLD BLOODY IDIOT..🤣

gettyimages-172268264-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
18 April 2022 4:38 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Poor old TN anjing must now be trembling in fear
Din said, the bloody idiot is clown of Shakespeare
Ashamed, the lousy bitch pressed the speed gear
The idiot got no other choice except to disappear
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH
(Credit to Din Remos)

Wau bule
Wau bule
18 April 2022 3:06 pm

PH Big Tent could be the joke of the year
Many poke fun on PH and its commander
Leading BA, PR, PH is a proven failure
Still fantasizing they could be the winner

Amanah has no strength and quality in reality
DAP is a formidable but racist party essentially
PKR is at the behest of Anwar in actuality
Such cooperation may see its death eventually

zunnun
zunnun
18 April 2022 3:03 pm

kegilaan Anjing #TanpaNama jika dibela oleh #sitibainun, apekah ketika itu, Anjing #TanpaNama bertukar jadi #tikus lalu menikus tabii nya…

jika benar #sitibainun blh menghilangkan penyakit kegilaan Anjing #TanpaNama agar berhenti menyalak melihat bayang nya sendiri, maka baik jika #sitibainum menjadi penjaga Anjing2 dari menjaga kanak2…

bagaimana pula dgn penyakit sawan babi #sinyanyuktua, adakah baik jika diserahkan kpd #sitibainun utk menjaga nya…

satu hypothesis yg patut di uji….

tapi, apekah blh pulih #waubule jika diserahkan kpd #sitibainun utk memulihkan penyakit tergiler2 sawan ‘sodomi’ yg dilakukan pd nya ketika dijaga oleh penjaga suatu ketika kanak2 dulu…

sj ingin bersembang dan bertanya…

Last edited 1 year ago by zunnun
Anonymous
Anonymous
18 April 2022 5:26 pm
Reply to  zunnun

WOWW.. BRAVO BRO ZUNNUN,

HEBAT DAN TERBAIK LAH BRO…

😀😃😄😆😅😂🤣
KAH KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
18 April 2022 5:27 pm
Reply to  zunnun

Ha ha ha…

“Anjing #TanpaNama jika dibela oleh #sitibainun,”

😀😃😄😆😅😂🤣
KAH KAH KAH KAH

Adakah yg Bro maksudkan itu, begini?:

gettyimages-1078927698-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
18 April 2022 5:29 pm
Reply to  zunnun

Ha ha ha…

“menghilangkan penyakit kegilaan Anjing #TanpaNama agar berhenti menyalak melihat bayang nya sendiri,”

😀😃😄😆😅😂🤣
KAH KAH KAH KAH

Adakah yg Bro maksudkan itu, begini?:

gettyimages-988147430-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
18 April 2022 5:30 pm
Reply to  zunnun

Ha ha ha…

“maka baik jika #sitibainum menjadi penjaga Anjing2 ,”

😀😃😄😆😅😂🤣
KAH KAH KAH KAH

Adakah yg Bro maksudkan itu, begini?:

gettyimages-1270657921-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
18 April 2022 5:30 pm
Reply to  Anonymous

Ha ha ha…

Bukan Kejora kata yer.. Zunnun yg kata, ok!

Kejora cuma bertanya dgn meletak illustrasi gambar jer…

😀😃😄😆😅😂🤣
KAH KAH KAH KAH

zunnun
zunnun
18 April 2022 2:52 pm

klu serious… maka nya kini rakyat marhem benar2 serious utk berhadapan dgn satu lagi yg penyakit syndrome yg tergiler2 nyanyuk … #sinyanyuktua dgn syndrome sawan babi nya, kini muncul se ekor lagi yg mengiler dgn syndrome dera nya terhadap bella se orang kanak syndrome down yg mana diamanahkan utk dijaga… adakah kegilaan #sinyanyuktua dgn kegilaan siti bainun sama antara mereka berdua…. ..#sinyanyuktua dinobat poster saka tua kpd #maruahmelayu oleh kongress #melayu2 yg dihadiri oleh bingai2 #melayu satu ketika dan kini sesama mereka ber’bunuh’2an pula.. sibadak #sitibainun nyanyuk nya sebagai puteri #omNO yg mana mendapat perlindungan dari tangan kuasa2 di’atas’ pula..… Read more »

Wau bule
Wau bule
18 April 2022 2:07 pm

PH dream they are strong with tainted Anwar
DAP/AMANAH/PKR forget he is a failed leader
Proven at PRUs and PRNs as PH cpmmander
If PH do not change they will never succeed forever

Unless you are a confirmed loon
Barking morning, night and noon
Like a moron attacking an old man
An old man he likes to condemn

Anonmous
Anonmous
18 April 2022 1:11 pm

joget2 lu bersama leo de caprio

_cu.gif
Anonmous
Anonmous
18 April 2022 1:07 pm

pesanan ulama bukan parti pas

10257215_285793491599175_3067101387264852586_o.jpg
Anonmous
Anonmous
18 April 2022 1:06 pm

lompatan terakhir tun katak

squtun.jpg
zunnun
zunnun
18 April 2022 4:04 pm
Reply to  Anonmous

kesian…

melihat #sinyanyuktua jadi bahan ketawa #rakyat jelata dgn penyakit yg masih tidak lupa terhadap #anwar…

harap2 saat mati, jgn pula mengila meraung nama #anwar , amat sediah ketika itu…

Anonmous
Anonmous
18 April 2022 1:02 pm

lompat melompat amalan melayu

_mudalupa.png
zunnun
zunnun
18 April 2022 12:39 pm

kahkahkah…

blh ke #sinyanyuktua dan #pujaWANG serta sibingai sabah 4 sabahan #warisan selain kuncu2 Kim Yew yg mana #sinyanyuktua diberi rumah utk mendiami selama nya, melalui anak pornpuan nya dengan #Muda #syed Saddiq..

.. menerima #pH sebagai penaung khemah besar yg mereka sedang usaha bersama dgn bingai2 amanah dan kepimpinan #pkr yg ada…

jika benar khemah besar bawah naungan #pH

ketika itu…

Anjing #TanpaNama bukan lagi tergiler menyalak, Anjing #TanpaNama sudah mula tersenyum melihat bayangan nya…

Anonymous
Anonymous
18 April 2022 2:29 pm
Reply to  zunnun

WOWW.. BRAVO BRO ZUNNUN,

HEBAT & TERBAIK LAH BRO…

😀😃😄😆😅😂🤣
KAH KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
18 April 2022 2:34 pm
Reply to  Anonymous

Ha ha ha…

“Anjing #TanpaNama bukan lagi tergiler menyalak,”

😀😃😄😆😅😂🤣
KAH KAH KAH KAH

Adakah yg Bro maksudkan itu, begini?:

gettyimages-116146429-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
18 April 2022 2:35 pm
Reply to  Anonymous

Ha ha ha…

“Anjing #TanpaNama sudah mula tersenyum melihat bayangan nya…,”

😀😃😄😆😅😂🤣
KAH KAH KAH KAH

Adakah yg Bro maksudkan itu, begini?:

gettyimages-124234016-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
18 April 2022 2:36 pm
Reply to  Anonymous

Ha ha ha…

Bukan Kejora kata yer.. Zunnun yg kata, ok!

Kejora sekadar bertanya dgn meletak illustrasi gambar jer…

😀😃😄😆😅😂🤣
KAH KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
18 April 2022 2:37 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA.. SIAN SI KURAP BADUT..🤣

gettyimages-1332836994-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
18 April 2022 2:39 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg le anjing ni badut yg asyik buat hati kita geli
Dgn Zunnun, anjing tu asyik sja kena sakat & perli
Din Remos kata, ‘Et Tu Brute’ tu bodoh sejak azali
Lps tu Kejora pula tampil lanyak, belasah dan buli
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH