DEBAT ANWAR – NAJIB, APAKAH IA AKAN JADI KENYATAAN?

Berikutan Najib Razak tiba-tiba jadi berani untuk berdebat, apa lagi untuk berhadapan secara sekaligus dengan Anwar Ibrahim dan Rafizi Ramli, selain ramai jadi hairan, ia juga kini dinanti-nanti sama ada jadi kenyataan atau sebaliknya.

Pada awalnya, dalam wawancara dengan sebuah portal berita, calon Timbalan Presiden PKR itu telah ditanya jika beliau sedia untuk berdebat dengan Najib berhubung isu Sapura Energy yang sebelum itu memperlihatkan kedua-duanya saling berbalas hujah serta kenyataan.

Sebaik Rafizi menyatakan persetujuannya dan ia kemudian disambut oleh Najib yang mengatakan beliau bukan saja setuju berdebat dengan bekas Ahli Parlimen Pandan itu, malah tidak takut jika ada dengan Anwar sekali atau dalam erti kata lain, 2 lawan 1.

Dengan keberanian Najib itu, Rafizi lantas memaklumkan bahawa beliau akan menyampaikan perkara itu kepada Anwar.

Tanpa banyak soal, tidak lama kemudian dan rasanya belum pun sempat Rafizi menyampaikan perkara itu kepada Anwar, Presiden PKR itu dengan pantas menyatakan kesediaan berdebat berikutan cabaran oleh Najib itu.

Mungkin sudah terperangkap dan tiada lagi pilihan, Najib pun akhirnya setuju menyambut persetujuan Anwar itu, sambil meminta pihak Anwar atau Rafizi berhubung dengan pembantunya untuk menentukan tarikh dan waktu serta kemungkinan majlis debat itu dilakukan secara live.

Bagi Anwar dan Rafizi yang memang biasa berdebat sejak zaman sekolah, kesediaan Najib itu tentu saja umpama pucuk dicita ulam mendatang.

Berbeza dengan Najib, beliau bukan saja tiada rekod atau sejarah pernah berdebat, malah beberapa kali sebelum ini dicabar oleh Anwar, tidak pernah sekali pun beliau berani menyahutnya, walau ketika itu beliau berjawatan sebagai Perdana Menteri.

Selain itu, Najib itu punya rekod “tak berani keluar rumah” dalam program Nothing To Hide yang sepatutnya mempertemukan beliau dengan Tun Mahathir Mohamad sebelum PRU14 dahulu.

Dalam rekodnya sebagai Perdana Menteri, di samping tidak pernah berani menyahut cabaran berdebat, beliau hanya dilihat gemar bercakap secara sehala saja.

Malah ketika sedang berkuasa dahulu juga, wujud sekatan kepada agensi berita tertentu dalam menghadiri sidang akhbar yang diadakannya, contohnya selepas mesyuarat MT atau Perhimpunan Agung UMNO.

Dengan itu, bagi kebanyakan orang, keberanian Najib yang tiba-tiba ini tentu saja amat menghairankan.

Kenapa dulu tak berani dan sekarang jadi berani?

Pil berani apa yang sudah ditelannya, kata beberapa orang yang ditanya reaksi mereka.

Begitu pun, secara umumnya, masih ramai yang tidak percaya debat Najib dan Anwar + Rafizi ini akan menjadi kenyataan akhirnya.

Kata mereka, di laman FB memang Najib nampak berani dan seolah-olah tahu semua perkara, tetapi semua tulisannya itu bukan dilakukan olehnya.

Sebaliknya ia adalah tulisan oleh beberapa admin FB yang dibayar gaji iaitu mereka itu bekerja dengannya.

Najib yang sebenar, tambah mereka lagi, ialah ketika ia hadir di mahkamah di mana banyak soalan yang ditanya hanya dijawabnya dengan perkataan “tak tahu” saja.

Malaysiakini pernah melaporkan, sepanjang perbicaraan berkaitan SRC International misalnya, Najib telah memberi jawapan “tak tahu” sebanyak 46 kali.

Dalam sebuah interbiu dengan TV antarabangsa pula, Najib pernah “koyak” berikutan panas hati dengan soalan yang ditanya penyampai wanita, lalu bangun dan meninggalkan program.

Itu baru wawancara, belum lagi debat.

Dengan itu, boleh percaya ke Najib benar-benar berani berdebat dengan Anwar, tambah lagi jika 2 lawan 1 di mana ada Rafizi sekali?

Tidak mustahilkah nanti macam-macam helah atau alasan sengaja diwujudkan supaya debat itu tidak menjadi kenyataan?

Atau mungkinkan Najib akan membuat permohonan khas agar dalam debat itu nanti, lima atau enam admin FBnya sentiasa dibenarkan duduk di kiri kanannya untuk membantunya? ShahbudinHusin 05/04/2022.

Updated: 5 April 2022 — 11:08 am

42 Comments

Add a Comment
  1. Hahaha. Keluarlah ank Bugis dgn kaki berkepit! Janganlah bersandarkan kpd asal-usulmu & keturunan bugismu semata-mata. Klu engko tak ada teloq, jemputlah binimu Roastmah sekali utk menyertai perdebetan.
    Hahaha…I want to see hw clever & brilliant u r. I m anticipating d debate with my 🍿 ready.

  2. ape yg blh menyamai scandal skim cepat kaya 1MDB #najib ?

    ya, pablo escoba dgn penyeludupan concaine nya …

    kedua2 nya mencecah puluhan billion dollar…

    hingga mampu menarik minat pendeta #hadi utk bersetubuh sama dlm kolam mua”FUCK”at tapi akhir nya, lebai #hadi merasakan kurang glamour lalu melompat utk bersetubuh pula dgn mahiaddin dan assmin ….
    sepertimana mana pablo escoba meninggalkan legasi yg mana byak duit masih tidak dapat di kesan…

    scandal cepat kaya #najib tidak kurang juga…

    hingga kini $4.,5 Billion masih tidak dapat dikesan…

    hebat nuh, feudal #melayu yg mampu menyamai feudal latino…

  3. debat ganja dan vape T20 vs B40

  4. seloka petang hai utk menghiburkan warga #melayu2 feudal dari #omNO

    Anjing2 bernama #najib, #rosmah & TN…

    yg mana bila melihat bayangan mereka akan tergiler2 menyalak hingga tercekik tekak ?

    yg mana akan menafikan itu bayangan nya…?

    yg mana yg sentiasa kelihatan “confused” melihat bayangan nya ?

    penjenamaan ini hanya seloka jika berlaku perdebatan, ‘tantrum throwing’ akan berlaku sepertimana ungkapan #kepalabapak kao yg di ungkirkan oleh #najib kpd #sinyanuktua…

    yg hebat nya #sinyanyuktua sawan giler nya mampu membuat sindiran dgn selamba sj…

    #anwar tiada kebolehan sedemikian, kerana terlalu akademik ketrampilan nya…

    ..utk pembelajaran Anjing TN, dapat juga mengurangkan ‘confused’ nya…

    tidak di nafikan, jika #rafizi berdebat dgn #lokman mu pun #ishamjalil mengenai bail-out Sapura Energy, kedua2 bingai #omNo ini tidak lekang dgn sikap feudal #melayu2omNo mereka…

    1. Woww.. Bravo Bro Zunnun..👍🤣

      Hebat dan terbaiklah Bro (sebahagiannya)…

      😀😃😄😆😅😂🤣
      KAH KAH KAH KAH

      1. Ha ha ha…

        “utk pembelajaran Anjing TN”

        😀😃😄😆😅😂🤣
        KAH KAH KAH KAH

        Apakah yg Bro maksudkan itu begini?:

        1. Ha ha ha..

          Bukan Kejora kata yer.. Zunnun yang kata, ok!

          Kejora cuma bertanya dgn meletak gambar jer..

          😀😃😄😆😅😂🤣
          KAH KAH KAH KAH

  5. BRO ZUNNUN,

    IZINKAN KEJORA UTK MEMBAWA KOMEN BRO YG DI BAWAH TU, KE ATAS INI:

    1. _____________________________________________________
      zunnun
      5 April 2022 10:14 am

      #najib akan mengunaka naratif, menyelamatkan syarikat gergasi #melayu2 dan pekerja2 #melayu…

      #anwar pula akan mengunakan naratif, rakyat di utamakan dari #melayu2 feudal

      tapi jika naratif ini digunakan, maka, kedua2 mereka telah mewarisi sistem pelajaran yg gagal …

      jika naratif ekonomi di jadikan asas naratif oleh kedua2 nya, #najib akan menyalak tergiler2 seprti Anjing TN melihat bayangan nya..

      1. kerana lebih bail Petrona dan PSC incubate SME2 yg selama ini di bawah Sapura Energy di beri peluang utk menjenamaan kemampuan mereka pula…

        tapi, akan ada tangan2 yg akhir nya mengagalkan debat yg dirancangkan lebih2 lagi, #ismailsabri tidak mahu melihat pakaian yg di pakai nya, #omNO di heret bersama oleh #najib dan Queen Belian nya, #rosmah, bila melihat #lokmankeldai dan #ishamjalil menyembur langau2 dari mulut mereka, tergiler2 mempertahankan boss bingai nya, #najib …

        Last edited 3 hours ago by zunnun
        Reply
        _____________________________________________________

        1. Woww.. Bravo Bro Zunnun..👍🤣

          Hebat & terbaiklah Bro (sebahagiannya)…

          😀😃😄😆😅😂🤣
          KAH KAH KAH KAH

          1. Ha ha ha…

            “menyalak tergiler2 seprti Anjing TN melihat bayangan nya..”

            😀😃😄😆😅😂🤣
            KAH KAH KAH KAH

            Apakah yg Bro maksudkan itu begini?:

            1. Ha ha ha..

              Bukan Kejora kata yer.. Zunnun yg kata, ok!

              Kejora cuma bertanya dgn meletak gambar jer..

              😀😃😄😆😅😂🤣
              KAH KAH KAH KAH

              1. HA HA HA.. BRAVO BRO ZUNNUN!

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                Ceria juga blog Budin ini bila Zunnun dah kembali
                Penampilan Zunnun kini, mmg sgt berbeza sekali
                Org yg dia tak suka bukan saja dia sakat dan perli
                Tapi nampak Zunnun lebh menjurus kpd membuli
                👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                KAH KAH KAH

                1. HA HA HA.. BRAVO BRO ZUNNUN!

                  😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  Cara Zunnun komen tajuk post mmg bersesuaian
                  Perkara² dlm politik, Zunnun tmpil buat pertikaian
                  Bukan sja Zunnun telah menunjukkan kepandaian
                  Tapi, org yg dia tak suka, dia akan londeh pakaian
                  👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                  Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                  KAH KAH KAH

                  1. HA HA HA.. BRAVO BRO ZUNNUN!

                    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    Penampilan Zunnun kelihatan berbeza dari selalu
                    Org yg dia tak suka akan dibalun tanpa segan silu
                    Zunnun tak kasi ruang terus sja dia tibai dan palu
                    Nampaknya kt blog ini, dia layak mnjadi penghulu
                    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    KAH KAH KAH

                    1. HA HA HA.. BRAVO BRO ZUNNUN!

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Tulisan Zunnun, mmg nya memikat hati pembaca
                      Dia juga bijak dalam membuat timbangan neraca
                      Zunnun tau nk membeza di antara intan dgn kaca
                      Org yg dia tak suka, dia tak segan nak maki cerca
                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    2. HA HA HA.. BRAVO BRO ZUNNUN!

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Melihat penulisan Zunnun kita macam rasa teruja
                      Cara dia pukul mangsa pun, nmpak spt bersahaja
                      Mangsa tu, bagaikan kepala kena hentak ke meja
                      Kat blog Budin ini, Zunnun mmg layak mnjadi raja
                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    3. HA HA HA.. BRAVO BRO ZUNNUN!

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Zunnun, nampak mcm memiliki perwatakan lebai
                      Bila berkomen, kandungan post mmg dia tak abai
                      Tapi dia tk suka klau org yg berperangai ma ci bai
                      Sbb itu bila dia dpt kesan, terus jer org tu dia tibai
                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    4. HA HA HA.. BRAVO BRO ZUNNUN!

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Cara Zunnun berkomen tu, mmg nampak matang
                      Klau perkara yg dia tak setuju, terus sja ditentang
                      Tapi bila ada orng jenis biadab, mmg dia pantang
                      Sbb itu lah org itu Zunnun tibai sampai terlentang
                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    5. HA HA HA.. CAYA LAH BRO ZUNNUN!

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Ternyata Zunnun adalah seorang yg sangat hebat
                      Dia dpt baca sifat di sebalik seseorg pnya kelibat
                      Mmg dia tak akan bagi ruang klau org tu musibat
                      Sebab itulah org berkenaan tu Zunnun tibai sebat
                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    6. HA HA HA.. SYABAS BRO ZUNNUN!

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Mmgnya Bro Zunnun tu, bukan org yg sembarang
                      Kerapkali, sgt abstrak/simbolik, bahan dia karang
                      Dia bukannya terjah tak menentu tapi dia pilih org
                      Bila dia kenalpasti org tu musibat baru dia serang
                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    7. HA HA HA.. TERBAIKLAH BRO ZUNNUN!

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Setiap peserta di blog ni Zunnun perhati dan intai
                      Dia tak suka..kalau org dungu mari nak lagak otai
                      Lbh² lagi kalau mcm anjing gila yg terputus rantai
                      Sbab itu dlm tulisannya, org tu Zunnun akn bantai
                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    8. HA HA HA.. BRAVO BRO ZUNNUN!

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Agak menariklah, Zunnun pnya cara atau formula
                      Di celah penulisan nya, ada org yg dia luku kepala
                      Tapi, bukan lah semua orang yg Zunnun akan tala
                      Zunnun hanya tibai org yg tampil mcm anjing gila
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    9. HA HA HA.. HEBATLAH BRO ZUNNUN!

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Mmg nya menarik, klau baca Zunnun pnya tulisan
                      Setiap perkara itu agak ‘detail’ dibuatnya kupasan
                      Tapi di celahnya itu ada orang yg dia bagi libasan
                      Org tu ditala sbb dh tua tapi akal budak hingusan
                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    10. HA HA HA.. WA CAYALAH LU ZUNNUN!

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Bila baca tulisan2 Zunnun itu, Kejora jadi tergelak
                      Di sebalik tulisan nya, ada orang yg kain dia selak
                      Bkn le semua org yg Zunnun akn tampil tempelak
                      Dia hanya tala jenis yg mcm anjing gila menyalak
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    11. HA HA HA.. HEBATLAH BRO ZUNNUN!

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Zunnun skrg, bukan lah seperti yg dulu kita kenali
                      Penampilan ala-samseng dia nampak jelas sekali
                      Dia kini, dh tidak main lagi cara sindiran atau perli
                      Bila nampak mangsa je, terus dia terkam dan buli
                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    12. HA HA HA.. HEBATLAH BRO ZUNNUN!

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Penampilan Zunnun kini dah tak lagi macm biasa
                      Dia kemas betul, bak pahlawan yg gagah perkasa
                      Masuk ke blog bgaikan singa yg mencari mangsa
                      Bila dh dapat, terus dia belasah, buli, dera & siksa
                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    13. HA HA HA.. HEBATLAH BRO ZUNNUN!

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Zunnun tampil, dgn gaya sorang pahlawan gagah
                      Kemaraan Zunnun..bgai tk dapat siapa nak tegah
                      Klau org tak ganggu pun dia tetap terjah & sergah
                      Yg kena taji dgn Zunnun itu, terus dh lari punggah
                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    14. HA HA HA.. CAYA LAH BRO ZUNNUN!

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Mmg nya komen2 Bro Zunnun, biasa nya panjang
                      Dalam komen dia tu, ada lah org yg kena terajang
                      Tapi lebih teruk mangsa yg Zunnun kasi telanjang
                      Agaknya mangsa tu pengsan, otot & sendi kejang
                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

    2. aduh aduh, kejora jgn merayu sih…

      kan kita serupa. Anjing TN yg kata……

      1. Bro Zunnun,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        TN anjing itu, bgai gagak yg cuba berlagak camar
        Tapi..Zunnun spt dah tampar muka dia berdamar
        Malu besar lah anjing tu dek maruahnya tercemar
        Dah kantoi dia tuduh Zunnun ni Kejora menyamar
        👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

        1. HA HA HA…

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          TN Anjing, mmg le dilahirkan bangang dan bodoh
          Tak senang duduk dia, klau dgn org dia tak gaduh
          Perangai dan muka dia itu, sama naik saja hodoh
          Bila dah terkantoi malu, mula lah dia main tuduh2
          👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

  6. Najib jadi berani bukan kerana ambil apa2 pil atau tertelan air jilatan lurah bini baru…….Anjing yang pengecut pun jika dikejar hingga sampai ke tembok yang tiada jalan keluar akan berpusing dan menyerang pengejarnya. Ini kira last publicity stunt la sebelum dihantar untuk berehat ke Bamboo River Resort. Tentu ramai pengikut tegar akan merasa kagum di atas kehebatan dan keberanian bosskurrrr…Afterall, he has got nothing to lose……

    Bila masuk mahkamah ramai orang akan kena penyakit pelik2. Bukan Najib saja yang kena penyakit bebal SAYA TIDAK TAHU,….Tun M dulu pun masa kes FOREX BNM juga terkena penyakit SAYA TIDAK INGAT……

    Harap2 perdebatan ini akan dapat menurunkan sedikit harga barang2 runcit dan juga memperbaiki keadaan ekonomi negara, seterusnya meringankan sedikit kesusahan yang sedang ditanggung oleh rakyat……Aminnn.

  7. buat2 tanya jom kita debat

  8. debat sapa lagi nak jadi pm pakat2 masuk pintu belakang

  9. debat piala pm – peveret menantu t20 cannot sit with b40

  10. debat harga kereta turun 150% bersama najibnomic 101

  11. ulama melayu debat isu wanita isle kini terancam @ mengancam

  12. kj pun boleh debat apa

  13. kita ajak first lady of malaysia rosmah debat sama najib ha3

  14. #najib akan mengunaka naratif, menyelamatkan syarikat gergasi #melayu2 dan pekerja2 #melayu…

    #anwar pula akan mengunakan naratif, rakyat di utamakan dari #melayu2 feudal

    tapi jika naratif ini digunakan, maka, kedua2 mereka telah mewarisi sistem pelajaran yg gagal …

    jika naratif ekonomi di jadikan asas naratif oleh kedua2 nya, #najib akan menyalak tergiler2 seprti Anjing TN melihat bayangan nya..

    kerana lebih bail Petrona dan PSC incubate SME2 yg selama ini di bawah Sapura Energy di beri peluang utk menjenamaan kemampuan mereka pula…

    tapi, akan ada tangan2 yg akhir nya mengagalkan debat yg dirancangkan lebih2 lagi, #ismailsabri tidak mahu melihat pakaian yg di pakai nya, #omNO di heret bersama oleh #najib dan Queen Belian nya, #rosmah, bila melihat #lokmankeldai dan #ishamjalil menyembur langau2 dari mulut mereka, tergiler2 mempertahankan boss bingai nya, #najib …

Leave a Reply to Anonymous Cancel reply

Your email address will not be published.