NAJIB SUDAH TAK RELEVAN, HANYA 4% MAHUNYA KEMBALI BERBANDING 21% SOKONG ISMAIL SABRI

Meskipun populariti bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dilihat meningkat kebelakangan ini namun, hanya empat peratus pengundi mahu beliau kembali menerajui negara.

Maklumat itu dikongsi Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Rafizi Ramli yang mendakwa, data berkenaan merupakan dapatan kajian yang dilakukan pada akhir Februari lepas.

Bahkan, dakwa Rafizi, Ahli Parlimen Pekan itu merupakan pilihan terakhir selepas lima tokoh politik lain termasuk seorang lagi bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad.

Empat nama yang lain ialah Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Tan Sri Muhyiddin Yassin; Presiden UMNO, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi; Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob.

“Walaupun dia (Najib) cukup perasan (Najib) dia cukup popular tapi 4 peratus sahaja pengundi yang rasa nak Najib kembali.

“Datuk Seri Ismail Sabri merupakan individu paling tinggi menerima undian iaitu sebanyak 21 peratus,” kata Rafizi dalam temubual bersama SkopMG.

Menurut Rafizi lagi, kajian tersebut melibatkan 2,500 responden dan diadakan pada setiap bulan.

Rafizi turut mendakwa, keputusan 60 peratus responden menolak nama-nama besar tokoh politik itu, menunjukkan pengundi mahu pembaharuan di dalam kepimpinan negara.

Berdasarkan dapatan kajian itu juga, Rafizi berpendapat, proses peralihan generasi dari aspek politik negara akan mengambil masa yang panjang.

β€œIni kerana kita mewarisi sistem politik satu parti selama 60 tahun lebih.

“Corak dan proses menjadi Perdana Menteri telah dipengaruhi sekian lama oleh hierarki dalam UMNO,” ujarnya.

Perang mulut antara Najib dan Rafizi semakin panas sejak kebelakangan ini terutamanya selepas bekas Ahli Parlimen Pandan itu mengumumkan untuk kembali dalam arena politik negara.

Keadaan semakin hangat apabila kedua-duanya mula berbicara perihal situasi semasa melanda Sapura Energy Bhd(SEB).

Sumber – https://www.google.com/amp/s/www.astroawani.com/berita-malaysia/hanya-4-peratus-mahu-najib-kembali-jadi-pm-21-peratus-pilih-ismail-sabri-rafizi-354998%3Famp%3D1

3 2 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 3 April 2022 — 10:44 pm
Subscribe
Notify of
guest
34 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Anonmous
Anonmous
4 April 2022 10:51 am

PM tepi minta sign watikah nak jadi calon – utusan menipu

275847914_3197249900486625_6648897155404875645_n.jpg
Din Remos
Din Remos
4 April 2022 9:47 am

Encik Budin

Rafizi bilang PH perlu bersikap realistik. Dalam keadaan sekarang katanya PH sukar untuk memenangi PRU15. Najib pun tumpang semangkok buat komen. Katanya di dalam khemah besar yang cuba dibangunkan oleh PH, ada ramai orang mahu menjadi Perdana Menteri. Jika menang pun pasti mereka akan tikam-menikam sesama sendiri.

Betul kata bosskurrr tu walaupun dia kuat berbohong. Kononnya Pak Arab hadiahkan pink diamond pada Kak Ros. Kalau Kak Ros tu cun melecun macam Sajat lain la……..

Anonymous
Anonymous
4 April 2022 9:07 am

HA HA HA

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Si tua kurap itu bagai kehilangan arah dan haluan
Akibat kejahatan nya..dia terima akibat & habuan!
Kat posting Budin ini dia spt kehilangan tumpuan
Asyik dgn Bg Ali saja lah menyedapkan kemaluan
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

KAH KAH KAH

gettyimages-154971305-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 April 2022 9:00 am

HA HA HA

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Si tua kurap kini tak lagi tampil utk nak bertempur
Dpn anak cucu, dia pura2 sakit gastrik mngelupur
Tapi rupa2 nya kalut dgn pinggan & sudu di dapur
Apa lagi kerja, kalau tak menghadap nasi campur
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 April 2022 5:06 am

HA HA HA

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Hairan, tak nampak pun kelibat, si kurap tua renta
Selalunya anjing tu akn keluar awal dgn caci nista
Mmg sah dia tak puasa..mcm yg Din Remos kata
Org bangun sahur dia asyik berdengkur membuta
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

KAH KAH KAH

gettyimages-89870321-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 April 2022 5:25 am
Reply to  Anonymous

HA HA HA…

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Org semua kalut sahur, tapi si kurap itu tk bangkit
Apakah dek asyik kena luku dia sudah jatuh sakit?
Itu lah, nak lagak kapal tk sedar diri tu hanya rakit
Kat sini, dia tak lbih dari anjing yg menyalak bukit!
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

KAH KAH KAH

gettyimages-1052881352-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 April 2022 6:02 am
Reply to  Anonymous

HA HA HA…

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Seronok betul, si kurap tu Kejora balun dan bantai
Nampak nya, dari luar saja yg anjing tu mengintai
Kini, si tua tu tidak juah lagi nak berlagak jadi otai
Agaknya betul lah, di bulan puasa syaitan dirantai
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

KAH KAH KAH

gettyimages-1237470120-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
4 April 2022 6:08 am
Reply to  Anonymous

HA HA HA…

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Tak ada lagi kelibat si betina tua renta tetek labuh
Selalunya dia muncul mencaci cacah sblm subuh
Apakah, luka parah anjing itu, belum lagi sembuh?
Atau dia kini bersmbunyi takut kena Kejora tabuh!
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

KAH KAH KAH

gettyimages-172268264-170667a.jpg
zunnun
zunnun
4 April 2022 4:06 am

#lokmankeldai akan sentiasa di gunakan oleh #najib sepertimana #jamaljamban digunakan oleh #najib hingga pru 14 … dgn #lokmankeldai spearhead kekebalan #najib sudah mencukupi utk meneruskan penjenamaan #najib sebagai pemimpin yg serba bingai dlm negara… popular kah #najib? sudah pasti dgn scandal yg dihadapi nya, malah lebih popular nya #najib bila #rosmah bersama nya… tapi yg amat popular #najib bila mana, wang di gunakan utk penjenamakan popularity nya… mCa & mIC terpaksa pergunakan popular #najib utk popularkan brand kelesuan mereka… tidak kah terdahulu, hadi mengunakan #najib utk bersetubuhan dlm kolam mua”FUCK”at yg sama… tapi yg masih tidak berani mengambil iktibar dlm… Read more »

Last edited 4 months ago by zunnun
Anonymous
Anonymous
4 April 2022 12:25 am

INi NASIHAT KHAS UNTUK BG RIANI AUW AUW..🀣

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Usahlah dibiarkan diri tu jadi sesat terus menerus
Tinggallah ajaran John Doe balik ke jalan yg lurus
Insaf dan berubah sblm dimandi dgn kapur barus
Ok lah jom ikut Kejora baca quran kita bertadarus
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
πŸ‘³πŸ‘³πŸ‘³πŸ‘³πŸ‘³πŸ‘³πŸ‘³πŸ‘³πŸ‘³πŸ‘³πŸ‘³πŸ‘³πŸ‘³πŸ‘³πŸ‘³πŸ‘³πŸ‘³πŸ‘³πŸ‘³

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

gettyimages-1291313712-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
3 April 2022 11:48 pm

Nasihat ana terimalah seada
Semoga rakan2 semua insaf
Jangan pula ada yg mengada
Jom kita pakat2 rapatkan saf

Anonymous
Anonymous
3 April 2022 11:46 pm

Ramadhan bulan mulia
Didik diri menjadi aulia
Jiwa seindah bga dahlia
Sifat baik sentiasa selia

Ruang komen kena dijaga
Kesian Tn. Budin menulis
Harap nasihat ini disiaga
Ok, kojolla ,jgn menangis

Anonymous
Anonymous
4 April 2022 12:16 am
Reply to  Anonymous

HA HA HA

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Tak usahlah blog ni Bg Riani cuba nak kawal selia
Kejora pun tau le, yg Ramadhan ini bulan yg mulia
Tapi ntah kenapa, tetiba jer teringat kat Dik Nadia
Buat si dia, salam diutus, diiringi sekuntum dahlia
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

β€οΈπŸ§‘πŸ’›πŸ’šπŸ’™πŸ’œπŸ€β™₯οΈπŸ’˜πŸ’πŸ’–πŸ’—πŸ’“πŸ’žπŸ’•πŸ’Œβ£οΈπŸ’šβ€οΈ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

gettyimages-71248533-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
3 April 2022 11:38 pm

Nasihat aku pada Wak GKK mulai esok
Jangan coba-coba masukkan gmbar babi
Ubah perangai tu,bulan mulia ni bonggok
Takkan hang tak tau,dah 80an ni combi!!

awwwww awwwwww awwwwww

Anonymous
Anonymous
4 April 2022 12:08 am
Reply to  Anonymous

HA HA HA…
BG RIANI PUN JENIS TAK RETI MALU JUGA KER..🀣

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Sian betullah kat Bg Riani geng DAPigs kafir harbi
Mcm sepupu le juga, mncaci cacah dia pnya hobi
Sepupu pula tak serikΒ², asyik kena lanyak bertubiΒ²
Mau le tidaknya, muka tebal serupa dgn kulit babi
πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–πŸ–
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

KAH KAH KAH

gettyimages-1241275988-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
3 April 2022 11:32 pm

Lebih baik penguasa blog kasi geng Al-Mahdi
balun dah terus mbalun,si wak GKK kaki judi
ok la,selepas berwirid dan berzikir,nk gi mandi
malam bulan ramadhan nih,doa kita menjadi

Anonymous
Anonymous
3 April 2022 11:59 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA.. BG RIANI NI MABOK KER..?🀣

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Kasihan sungguh lah dgn Bg Riani bapok tua kedi
Masih caya ajaran sesat John Doe pasal alMahdi
Rasa nya, si tua ini demam kuat dek malas mandi
Atau pun mabok mcm sepupu, bnyak minum todi
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

KAH KAH KAH

gettyimages-635825696-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
3 April 2022 11:27 pm

huhuhu
πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Konon pantun pada Nadia,rupanya Bg Ali
Kojolla cuba ttukar petrol,rupanya diesel
Jangankan janda muda,dara jauh sekali
Sbb mereka tahu,wak yg dia ala sz pensel
πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

yeahhhhhhh dah kena rudal nih..
kojolla gkk LARI CIRIT tak cukup tanah
malu,sbb tembelangnya dibuka!!!
kah kah kah
LARI KOJOLLA LARI!!!1!1

BELUM SAMPAI DAHAN,TERCIRIT SUDAH
TEKEJOT SERANGAN TERKINI,CA I BUT
KEPADA BG ALI BESI BURUK NGADU DAH
SEBAB DIBALUN LAWAN,OTAK SERABUT

Anonymous
Anonymous
3 April 2022 11:47 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA.. BG RIANI KERAπŸ’ KONGKANG BADUT🀑..🀣

gettyimages-170358657-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
3 April 2022 11:48 pm
Reply to  Anonymous

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Rentikanlah Bang Riani nak cari publisiti murahan
AsyikΒ² diulang cerita lapok basi berak atas dahan
Nanti kot mcm sepupu pula, jadi objek belasahan
Akhirnya ke perdu pokok kayu ara, dia pnya tuhan
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

KAH KAH KAH

gettyimages-454783851-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
3 April 2022 11:49 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA..
NAPER BG RIANI NI BODOH SANGAT?🀣

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Naper lah Bg Riani dilahirkan begitu bodoh sekali?
Apalah punya benak, dikatakan Nadia itu Bang Ali
Tak takut kah kot nanti kena Kejora lanyak & buli?
Mcm sepupu tu, smpai londeh kain & tanggal coli
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

KAH KAH KAH

gettyimages-1238071902-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
3 April 2022 11:49 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA..
RENTIKANLAH MERAPU TU BG RIANI KERAπŸ’ KONGKANG OI..🀣

gettyimages-561145603-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
3 April 2022 11:50 pm
Reply to  Anonymous

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Bg Riani msih juga buat komen mengarut merapu
Kandungan pos langsung dia tidak pernah tumpu
Tujuan komen, hanya untuk nak membela sepupu
Sbb esok nk samaΒ² tangkap katak dan kupu-kupu
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

KAH KAH KAH

gettyimages-1334237458-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
3 April 2022 11:03 pm

Salam Bro Din Remos,

Izinkanlah Kejora bawa komenΒ² Bro dari post yg lalu ke sini:

Anonymous
Anonymous
3 April 2022 11:03 pm
Reply to  Anonymous

____________________________________________________
Din Remos
3 April 2022 2:15 pm

Lohhhh. Kok nama guwe disebut-sebut. Udah lama guwe tidak mampir ke mari. Rupa-rupanya masih ada cerita pemantun dengan nenek tua ya……juga Zunnun … marah-marahkan Wak Najib. Kok dulu marahnya sama Sheikh Hadi……

Reply
____________________________________________________

Anonymous
Anonymous
3 April 2022 11:03 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA.. BRAVO DIN REMOS!

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Seronok lah rasa bila Din Remos kini dah kembali
Tidak spt Zunnun, Din lebh banyak sindir dan perli
Kejora kini ada geng utk tibai si tua kekasih Bg Ali
Bersama dgn Zunnun, marilah nek tua itu kita buli
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
3 April 2022 11:04 pm
Reply to  Anonymous

____________________________________________________
Din Remos
3 April 2022 3:04 pm

Pak Sheikh cakap yang Nabi kata…

β€œTidak tergolong di kalangan mereka yang beriman apabila dia kekenyangan sedangkan jirannya di dalam kelaparan…”

Kalau nenek tua tu kekenyangan sekarang ini sedangkan Din Remos sedang kelaparan, memanglah dia tidak beriman sebab orang lain lapar kerana berpuasa, tapi dia kekenyangan tedarah di siang hari……KAH KAH KAH….

Reply
____________________________________________________

Anonymous
Anonymous
3 April 2022 11:05 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA.. BRAVO DIN REMOS!

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Rasa bersyukur, dgn Din Remos pnya kepulangan
Pasti nya ramai musuh nenek yg bertepuk tangan
Din tanpa segan silu menibai itu nek tua bajingan
Dikata nek tedarah siang hari..asyik kekenyangan
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

KAH KAH KAH

gettyimages-95876750-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
3 April 2022 11:05 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA.. BRAVO DIN REMOS!

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Seronok btul le rasa, bila Din Remos hadir ke mari
Mmg sgt mnghiburkan, komen yg Din Remos beri
Pasti nya si nenek tua tu jdi bengang tidak terperi
Din kata nek tu kekenyangan tedarah di siang hari
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
3 April 2022 11:06 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA.. BRAVO DIN REMOS!

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Mmg bagus sgt lah nenek tua tu Din mari hentam
Din seolah-olah kata nenek itu geng plastik hitam
Kepala si nenek tua tu bagaikan Din pijak & latam
Agaknya, dek terkejut beruk, nek tua itu kini pitam
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

KAH KAH KAH

gettyimages-89870321-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
3 April 2022 11:07 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA..
PADAN MUKA NENEK TUA MUNAFIQ..🀣

gettyimages-114516871-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
3 April 2022 11:07 pm
Reply to  Anonymous

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Siapa nek tua Din mksudkan tentu dapat kita teka
Orgnya tu perangai budakΒ² walau dah tua bangka
Dia munafiq, lidah bercabang & ramai yg tak suka
Akhirat nanti..di tingkat paling bawah, dlm neraka
πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
3 April 2022 11:08 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA..

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Sian sungguh nenek tua..AtokSaka punya balachi
Dia nk lagak hero Tamil, tk sedar diri itu meenachi
Bkn sja Kejora, Zunnun dan Din Remos juga benci
Kini nenek tua itu terdiam monyok, mulut terkunci
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

KAH KAH KAH
(Credit to Zunnun & Din Remos)

gettyimages-542323693-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
3 April 2022 11:10 pm
Reply to  Anonymous

Bro Din Remos,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Si kurap fasiq tu hidup nya tk ada tujuan dan arah
Akhirat nanti, mmg dia akan menderita dan parah
Asyik dengki cmburu..dek hati tu ada kudis barah
Ramadhan ke apa ker sama jer dia mentekedarah
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

KAH KAH KAH

gettyimages-1022038658-170667a.jpg