BERSATU SUDAH LUPAKAN MN, APAKAH PAS BAKAL TINGGALKAN MN?

Presiden Bersatu, Mahiaddin Md Yasin berkata, beliau sudah pun melupakan keinginan untuk menyertai Muafakat Nasional atau MN yang diasaskan penubuhannya oleh UMNO dan Pas.

Dengan itu, katanya, perkara itu tidak perlu diungkit-ungkit lagi.

“Bersatu telah buat keputusan untuk tidak menyertai MN. UMNO pun telah buat keputusan dalam Perhimpunan Agungnya untuk tidak bekerjasama dengan Bersatu.

“Jadi apa lagi yang hendak diungkit?

“Ada hikmahnya Bersatu tidak bekerjasama dengan UMNO. Jadi Bersatu tidak terpalit dengan masalah moral yang membelenggu pemimpin UMNO.

“Secara peribadi saya malu untuk dikaitkan dengan parti yang masih mengangkat seorang yang telah didapati bersalah oleh mahkamah atas satu kesalahan jenayah berat sebagai boss,” tegas bekas Perdana Menteri itu sebagai menjawab dakwaan Najib Razak yang menuduh Bersatu mengkhianati UMNO bermula sejak pada PRN Sabah pada tahun 2020 lagi.

Mahiaddin berkata, Bersatu tidak pernah mengkhianati UMNO kerana tidak pernah bertanding menentang calon parti itu di mana-mana kerusi semasa PRN Sabah.

Sebaliknya, menurut beliau, sebarang konflik yang berlaku dalam PRN Sabah adalah sama ada antara BN dengan PBS atau BN dan rakan PN lain.

“Jadi saya tidak faham dengan tuduhan Najib bahawa Bersatu telah mengkhianati UMNO dalam PRN Sabah dan dengan itu ia ia didakwa menjadi punca MN gagal,” katanya.

Penjelasan Mahiaddin ini jelas menunjukkan Bersatu memang tidak ingin lagi untuk bekerjasama dendam UMNO atau menyertai MN selagi “kluster mahkamah”, terutama yang sudah disabitkan terus tercongok seolah-olah masih ada peranan penting dalam UMNO.

Begitu pun, ketegasan Mahiaddin ini berbeza sedikit dengan pendirian Pas, salah satu parti yang menganggotai PN dan rakan karib Bersatu yang dilihat masih cuba mahu merangkumkan UMNO – Pas – Bersatu dalam satu bakul kerjasama atas nama penyatuan ummah.

Bagi Pas, kerjasama mereka dengan UMNO saja, tanpa melibatkan Bersatu tidak bermakna apa-apa, malah lebih mungkin kecundang kepada PH dalam PRU15 akan datang.

Sebab itu, pendirian Pas agak keras terhadap UMNO selagi parti itu kekal menolak Bersatu.

Tetapi, dengan penegasan terbaru Mahiaddin ini, adalah jelas Bersatu sudah tidak teringin lagi untuk bersama dengan UMNO.

Apakah dengan pendirian terbaru Bersatu ini akan menyebabkan Pas juga menolak UMNO secara rasmi dan keluar daripada MN dengan segera?

Atau Pas masih tetap dengan agenda mahu menyatukan UMNO dan Bersatu? – ShahbudinHusin 04/01/2022.

Updated: 4 February 2022 — 8:31 pm

137 Comments

Add a Comment
  1. HA HA HA HO HO HO…

    PITY YOU POOR OLD IDIOT LADY!

    YOU MAY TRY AS MANY ATTEMPTS AS YOU WISH BUT YOU’LL FAIL MISERABLY.

    NOT ONLY YOU’RE AN “UNDERDOG” BUT YOU’LL KEEP ON TO BE A POOR OLD DOG!

    😃😀😄😆😅😂🤣
    KAH KAH KAH KAH

  2. Dear readers & friends,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Facing Kejora, TN anjing became helpless & tired
    All her comments..Kejora replied very immediate
    What the old bastard can do, is just to keep quiet
    She actually had proven herself to be an old idiot
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  3. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOL HAS NO COMMON SENSE OR PROPER PERSPECTIVE.

    WHEN YOU CALL ANYONE AN IDIOT, YOU DON’T USE THE WORD LADY.

    IT ONLY SHOWS HOW STUPID AND OTAK TAK CENTRE YOU ARE.

    NOBODY CARES WHAT YOU SAY UNDER THOSE CIRCUMSTANCES.

    ONLY BANG ALI DOES. WHO YOU ALWAYS TRY TO PLEASE

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI.

    1. HA HA HA HI HI HI

      1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        ‘TN Anjing’ appears with nonsense and hypocrisy
        She said..wants to preserve “decorum & decency”
        But, what the bloody moron shows, is pure idiocy
        That’s why Kejora kicked the goon with no mercy
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

  4. HA HA HA…

    PITY YOU POOR OLD IDIOT LADY!

    YOU MAY TRY AS MANY ATTEMPTS AS YOU WISH BUT YOU’LL FAIL MISERABLY.

    NOT ONLY YOU’RE AN “UNDERDOG” BUT YOU’LL KEEP ON TO BE A POOR OLD DOG!

    😃😀😄😆😅😂🤣
    KAH KAH KAH KAH

  5. joget lu bosss

  6. adik kakak pilih depa dak

  7. cak kecik kecik kebum bum bum bum

  8. KAH KAH KAH.. WOWWW..😅😂🤣

    RAKAN² BLOG,

    “ANON MISTERI” 2:13 PM TAMPIL TIBAI, BASUH DAN SEKOLAHKAN LAGI BINATANG ALIEN ANAK HARAM TN ANJING🐕 DUNGU OTAK KICIK 130 GM TUH PASAL “KEMUNAFIQAN” DIRI ANJING🐕 TUH..

    😀😃😄😆😅😂🤣
    KAH KAH KAH KAH

    1. “ANON MISTERI” & RAKAN² BLOG,

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
      Kemunafiqan TN anjing iblis makin jelas terserlah
      Dengan Kejora ni, anjing tua ini ingin cari masalah
      Kejora tk ganggu dia pun nak diajak juga berbalah
      Tidak itu jelas, anjing iblis ini munafiq laknatullah?
      😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      KAH KAH KAH

        1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
          TN Anjing kat blog hanyalah sbg badut pak lawak
          Agknya puki dia tu, terlebih sapu gambir Sarawak
          Asyik sja, kemunafiqan ke sini yg anjing tu bawak
          Itulah TN Anjing muka babi, munafiq lidah biawak
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
          🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH (ANJING🐕)

          1. KUH KUH KUH (MUKA BABI🐖)

            1. KIH KIH KIH (LIDAH BIAWAK🦎)

              1. KEH KEH KEH (PAKEJ LENGKAP PERANGAI MONYET🐒)

                1. ITULAH, KALAU “ANON MISTERI” & RAKAN² NAK TAHU,

                  BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎.

                  SATU PAKEJ LENGKAP UNTUK KE NERAKA…

                  🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
                  😀😃😄😆😅😂🤣
                  KAH KAH KAH KAH

                  1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                    👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿
                    TN anjing iblis munafiq yg dilaknat & dibenci Illahi
                    Tak senang hidup dia itu klau sehari tak berkelahi
                    Bodoh dungu agaknya banyak sangat makan tahi
                    Tapi mroyan raban le dia kena luku berbenjol dahi
                    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

                    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    KAH KAH KAH

                    1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      TN Anjing mati akal, & tk mampu lagi nk berhelah
                      Kejora pantun cinta..TN Anjing mari nak berbalah
                      Dia komen “hero taik kucing”, tk pula dirasa salah
                      Begitulah keadaan bila jahat, munafiq laknatullah
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    2. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      Kasihan betul dgn TN anjing munafiq Laknatullah
                      Kejora dah buat anjing bongok tu jadi serba salah
                      Klau dia tk terjah Kejora, nampak spt ngaku kalah
                      Bila dia mari terjah pula, nasib dia tu tau² saja lah
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    3. RAKAN² BLOG,

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      TN anjing mmg jenis tak punya malu dan maruah
                      Asyik sja kemunafiqan, hari², yg anjing ifrit tu luah
                      Mungkin kt dunia, anjing ini hidup senang mewah
                      Tapi kt akhirat, dia di neraka tingkat paling bawah
                      🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    4. Ayat Al-Quran:

                      إِنَّ ٱلۡمُنَـٰفِقِينَ فِى ٱلدَّرۡكِ ٱلۡأَسۡفَلِ مِنَ ٱلنَّارِ وَلَن تَجِدَ لَهُمۡ نَصِيرًا (١٤٥)

                      Sesungguhnya orang-orang munafik itu ditempatkan pada tingkatan yang terkebawah sekali dari (lapisan-lapisan dalam) Neraka dan engkau tidak sekali-kali akan mendapat sesiapa pun yang boleh menolong mereka.

                      [Surah An-Nisaak ayat 145]

                    5. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
                      TN anjing bakal huni tingkat terbawah dlm neraka
                      Jahat dan munafiq dia tu mngalahkan iblis puaka
                      Tak rasa nak insaf, umur dah 90 lebih, tua bangka
                      Tapi bila berkomen, bodoh jer tahap budak tadika
                      Tak henti-henti, karangan “bodoh taik”, yg dia reka
                      Asyik ‘meracau royan raban’ mmg kita dah jangka
                      Mmg perangai dia tu kat sini ramai org tidak suka
                      Tapi, seronok juga ada dia, jdi badut lawak jenaka
                      🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    6. HA HA HA

                    7. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      Tau le TN anjing bila nafas terakhir dah dihembus
                      Dosa kemunafiqan dirinya itu, tak kan dpt ditebus
                      Malaikat akan kata, ‘ke neraka silah ko berambus’
                      Dlm kawah, tingkat paling bawah, dia akn direbus
                      🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    8. SATU SKETSA, DIALOG TN ANJING🐕 DI AKHIRAT:

                    9. HAHA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Malaikat: “naper selalu bertindak tak semenggah”
                      TN Anjing: “saya ini suka jadi hero, nak bermegah”
                      Malaikat: “bukan ke angkuh riak itu, Islam tegah?”
                      Lalu..wiapp..ke belakang TN anjing rotan singgah
                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    10. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Malekat:’naper suka gaduh, munafiq laknatullah?’
                      TN Anjing: ‘hobi saya ini mmg berkelahi, berbalah’
                      “Klau saya tak mgacah, takut org kata saya kalah”
                      Lalu, saapp..puki TN anjing kena rodok dgn galah
                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    11. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Malaikat: ‘naper ko suka tipu dan bermuka-muka?’
                      TN anjing: ‘kerja menipu tu mmg le saya sgt suka’
                      ‘Saya belajar smua tu dari boss saya si AtokSaka’
                      Malaikat: “ceh..berambus ko segera gi ke neraka!”
                      🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    12. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Malaikat: ‘naper ko asyik bercakap mcm budak2?’
                      TN anjing: ‘saya mesti nk menang, tidak dpt tidak’
                      “Klau tak melawan nanti saya tak dpt pula dedak”
                      Lalu, zaapp..dgn btg buluh puki TN anjing diradak
                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    13. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Malaikat: “naper dulu ngko langsung tidak solat?”
                      TN Anjing: “saya tak pernah tau mana arah kiblat”
                      “Puki saya pula tak cuci, penuh dengan taik palat”
                      Lalu..paanng..penampor..TN Anjing terkulat-kulat
                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    14. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Malaikat: “naper dulu ko langsung tak berpuasa?”
                      TN Anjing: ‘saya ni menahan lapar, mmg tk kuasa’
                      ‘Lagi pula, saya tak percaya dgn pahala dan dosa’
                      Lalu..ngaapp, gigitan dari serangga & ular berbisa
                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    15. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Malaikat: ‘naper rakan² Islam kamu tolak ke tepi?’
                      TN Anjing: ‘saya geng PH, lbih suka kwn dgn DAP’
                      ‘Nikmat seperti minum arak juga saya dpt kecapi’
                      Lalu..zuusyhh, puki TN anjing kena rodok bara api
                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    16. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Malaikat: “naper dgn Bg Ali itu kamu tk menikah?”
                      TN Anjing: “Bg Ali tu hanya sekadar nk bermukah”
                      “Lagi pula puki saya gatal tk tahan nafsu serakah”
                      Lalu..bok..dgn btg besi pala TN Anjing dipangkah
                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    17. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Malaikat: ‘naper dgn org kau suka sgt berseteru?’
                      TN anjing: “tk semua org, Kejora je saya cemburu”
                      “Saya dngki dia cekap pantun & juga sorang guru”
                      Lalu..cuupp..mata TN anjing dijolok pemutar skru
                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    18. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Malaikat: ‘naper ko suka belit lidah berpura-pura?’
                      TN Anjing: “saya dengki dgn Si Pemantun, Kejora”
                      “Kat blog Budin tu dia cuba nak mengurat si dara”
                      Lalu..wuusyh..mulut TN anjing disumbat api bara!
                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

      1. mai mai cari minyak

  9. mai mai bagi mini love

  10. WAITING FOR MORE OF BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOL.

    HAVE NOT GOT MY MORNING FUN AND ENTERTAINMENT IN FULL YET.

    1. mai mai masuk komunis

      1. mai mai adik adik

    2. FAHAM.. FAHAM.. FAHAM…

      FAHAM & MASAK SGT DAH DGN BAHASA “ENGLISH-SWAHILI” HANG TUH, BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 OTAK KICIK 130 GM OI…

      FUN = SAKIT KEPALA DILUKU & MALU
      ENTERTAINMENT = MAKAN KUAH & TERKEDU

      CUMA DOK TUNGGU HANG NAK CAKAP:
      “I REST MY CASE”
      (= SBLM LEBIH TERUK CIKGU KEJORA LUKU AKU, LEBIH BAIK LER AKU CABUT LARI DULU…)

      😀😃😄😆😂🤣😅
      KAH KAH KAH KAH

  11. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOL HAS NOTHING NICE TO SAY IN HERE. ALL THE TIME.

    NO UPBRINGING BUT MERELY LEFT TO HIS OWN DEVICES SINCE SMALL.

    HIS PARENTS WERE SEX MANIACS, WERE FOOKING ALL DAY LONG, MORNING, NOON AND NIGHT TIME.

    1. THE KURANG AJARNESS OF THE SON IS THE FAULT OF THE FATHER.

      WAK GONTOL KEJORA KOJOL WOULD LIKE TO HEAR THIS.

      1. mai mai pi obersea

      2. Meracau royan raban kutuk cerca diri sendiri yer Nek tua nyanyuk

        😀😃😄😆😅😂🤣
        KAH KAH KAH KAH

        1. HA HA HA

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Pmbaca blh nmpak TN anjing bodoh tahap gaban
          Mulut pulak busuk mcm mangkuk lubang jamban
          Magu lagak kuat tak padan tua bulu puki beruban
          Itu pun, asyik sja menadah puki, kat Bg Ali Sarban
          Dia nak lagak jerung, tk sedar diri tu anak tamban
          Berani nak acah Kejora, terpaksa le dia dpt beban
          Dia rasa, mcm ke loji najis, dirinya Kejora humban
          Bila bbenjol kena luku, mula le dia meroyan raban
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

    2. mai mai langgaq sop bayaq sendiri

  12. Now for my morning fun and entertainment whacking and walloping Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojol.

    Dia masuk sini dari petang hingga malam semalam.

    Takda apa yang berfaedah di cakap nya.

    Hanya mencaci cacah.

    Perlu dibalun, ditibai dan dibantai berterusan.

    1. mai mai besdai boi

      1. mai mai tukaq kerajaan

    2. FAHAM.. FAHAM.. FAHAM…

      FAHAM & MASAK SGT DAH DGN BAHASA “ENGLISH-SWAHILI” HANG TUH, BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 OTAK KICIK 130 GM OI…

      FUN = SAKIT KEPALA DILUKU & MALU
      ENTERTAINMENT = MAKAN KUAH & TERKEDU

      CUMA DOK TUNGGU HANG NAK CAKAP:
      “I REST MY CASE”
      (= SBLM LEBIH TERUK CIKGU KEJORA LUKU AKU, LEBIH BAIK LER AKU CABUT LARI DULU…)

      😀😃😄😆😂🤣😅
      KAH KAH KAH KAH

  13. M :apa tu?
    D : eksiden bos, polis blok dia
    M : bak mai ayaq gunung perancis sat – nah jari tengahku

    1. Minum ayaq dari jari tengah hang itu lah.

      Hahaha hohoho hihihi.

  14. safety of menteri first

  15. bila ada bala bencana palatao

  16. bila ketagih hisap vep bawah mask

  17. bila kerja x mau upah mau

  18. bila masuk kampung mcm babi sondol

    1. Hang masuk kampung mcm beruk tua melompat lompat sana sini.

      Sedap membalun Wak Gontol Kejora Kojol nih

      1. Hang masuk kampung mcm anjing🐕 tua kurap menyalak-nyalak sana sini.

        Sedap membalun Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 Betina Jalang Tua Nak Kojol nih

        😀😃😄😆😅😂🤣
        KAH KAH KAH KAH

  19. bila meeting cari air gunung perancis

  20. time joget2 naik kapal laut

  21. time beranak cabut lari obersea

  22. negeri papa MB bergaya

  23. kau mawarku juita qolbu

  24. hudud Allah punya

  25. saham adikku punya

  26. minyak masak promo 5kg 33

  27. ayam turun 20 sen

  28. siri bercakap dgn kereta menteri

  29. Pus ni partai opportunities dan tak le berdiri atas payung sendiri, kalu Bersatay kalah lagi kat Johor, garenti partai labai ni akan talak Bersatay dan pulang ke pangkuan Ommnoh. Just u wait n see.

  30. HA HA HA…

    PITY YOU POOR OLD LADY!

    YOU MAY TRY AS MANY ATTEMPTS AS YOU WISH BUT YOU’LL FAIL MISERABLY.

    NOT ONLY YOU’RE AN “UNDERDOG” BUT YOU’LL KEEP ON TO BE A POOR OLD DOG!

    😃😀😄😆😅😂🤣
    KAH KAH KAH KAH

    1. But Wak Gontol Kejora Kojolla is a nasty old goon.

      Often swoon, overcome with hate, jealousy or other strong emotion.

      And excessive, uncontrollable love for Bang Ali.
      .

      1. HA HA HA

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        TN anjing dungu nak menang juga tidak dpt tidak
        Tapi dia mucul sja, terus kepala dia tu kena ledak
        Yg mampu dibuat hanya mengejek serupa budak²
        Elok dok bilik bersolek je, bubuh gincu dan bedak
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

        1. HA HA HA HO HO HO

          1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
            TN anjing hanya tampil sbg badut pak lawak lucu
            Agaknya dia sdg hantok pala kt meja punya bucu
            Lbh baik lagi kalau dia solek diri dgn bedak gincu
            Atau, keluar gi jalan-jalan, tolong mengasuh cucu
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            KAH KAH KAH

            1. Waahh.. ramai jugak cucu² TN anjing🐕 yg dia nak kena jaga tuh..

              Sian Binatang Anak Haram TN anjing🐕 otak kicik 130 gm..

              😀😃😄😆😅😂🤣
              KAH KAH KAH KAH

  31. Mana Binatang Anak Haram TN Anjing🐕?

    Dah takut nak masuk ke?

    Atau dah mampos kojol terbongkang ke anjing🐕 kurap tua tuh atau dia pengsan?

    😀😃😄😆😅😂🤣
    KAH KAH KAH KAH

    1. Ha ha ha…

      “PULANG PAKU BUAH KERAS”

      utk TN Anjing🐕 dungu…

      😀😃😄😆😅😂🤣
      KAH KAH KAH KAH

      1. KAH KAH KAH

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        TN anjing, buruk pekerti & buruk jugak rupa paras
        Otak dia sasau sewel & kelihatan mcm tak waras
        Segalah cercaan, yg dibuat, patah balik nya deras
        Anjing iblis itu dah kena, ‘pulang paku buah keras’
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. HA HA HA

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Terus tak da kelibat, TN anjing najis mughallazah
          Kemain anjing betina iblis tu nk berlagak ustazah
          Tak akan terlawan dia dgn Kejora cikgu berijazah
          Entah2, anjing itu dah mampos kojol jadi jenazah
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

          1. HA HA HA

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            Sian TN anjing barua cacai dedak Atok pedukang
            Kebodohan dari diri anjing tua ni tk pernah lekang
            Asyik je anjing ni, kena taji dgn Kejora terkngkang
            Senyap sja entah2 dia dah mampos terbongkang
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            KAH KAH KAH

            1. HA HA HA

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              TN Anjing hati kotor..penuh dngn kudis bernanah
              Tapi anjing itu dah tak mari lagi sumpah seranah
              Cabut lari ler dia..tak tahan Kejora tikam & panah
              Agaknya kini terbongkang keras 7 kaki dlm tanah
              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

              👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
              Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              KAH KAH KAH

              1. HA HA HA

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                TN Anjing alami situasi yang ngeri dan menyayat
                Nak masuk lagi ke sini..anjing itu dah mula gayat
                Dari mulut busuk anjing itu dh tk dengar lagi ayat
                Agaknya anjing tua tu dh terbongkang jadi mayat
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                KAH KAH KAH

                1. HA HA HA

                  😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                  TN Anjing idea bankrap..sbab otak dia kicik ciput
                  Bodoh anjing itu mngalahkan lembu mkn rumput
                  Kena Kejora tibai, anjing tu jadi tenat dan semput
                  Ntah² anjing tu dh mampos jadi bangkai mereput
                  🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                  🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                  Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                  KAH KAH KAH

                  1. HA HA HA

                    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                    TN Anjing dungu tak lagi tampil bersuara nyaring
                    Dia nak juah, tk padan bibir puki, mcm kulit jering
                    Kena Kejora taji anjing bingai tu tenat & terbaring
                    Agaknya anjing kurap tua itu dah mampos kering
                    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    KAH KAH KAH

  32. Kan kah Allah meyertai perjuangan PAS? Mengapa sangat takut berjalan seorng? It’s obvious to me that PAS’s faith is just skin-deep only. Mcm tdk percaya Allah sendiri!!

  33. Komen ini saya ingin tujukan kepada Puan Anonymous TN:

    1. Cuba puan bandingkan dua rangkap pantun cinta si Kejora di bawah itu dengan komen² puan yang si Kejora muatkan pada jam 11:24 am tu, yang mana lebih biadab?

      Cuba pula bandingkan dua rangkap pantun cinta si Kejora dengan komen² balasan dia ke atas puan, yang mana lebih memedihkan hati (dan juga membawa malu)?

      Kenapa pilih jalan yang menyakitkan diri, kalau ada jalan selamat untuk dilalui?

      Memang banyak yang tak kena dengan diri puan itu

      Kah kah kah

      1. Sekali lagi saya nasihatkan, berhentilah dari memberi komen cerca caci yang kebudak-budakan dan tidak matang seperti mengatakan orang makan tahi, otak kecik, sekolah SJK, kaitkan dengan Bang Ali, entah apa ke benda.. berbagai.

        Ianya hanya membuat puan kelihahatan sebagai pak lawak bahan ketawa orang. Kerapkalinya si Kejora akan menggunakan balik komen-komen tak cerdik puan itu untuk menibai puan balik hinnga puan terpaksa lari meninggalkan blog awal di setiap post.

        Kah kah kah

        1. Puan TN:

          1. Buanglah segala dendam dan hasad dengki yang terbuku di hati.
          2. Buanglah sikap munafiq dan cakap tak serupa bikin dalam diri puan itu.
          3. Berhentilah dari memberi komen kebudak-budakan dan tidak matang.
          4. Cermin diri dahulu sebelum nak menerjah orang lain.
          5. Batalkan sajalah hasrat untuk menjadi hero, penghulu atau polis kat blog ini.
          6. Berehat dahulu dari ber’blogging’ dan tolong anak menjaga asuh cucu.
          7. Pergi dapatkan rawatan dari pakar sakit jiwa atau sakit mental.

          Kah kah kah

          1. Apa-apa pun, saya tetap mendoakan yang terbaik untuk puan.

            Semoga puan mendapat petunjuk dan hidayah dari Allah SWT dan semoga puan di dalam peliharaan Allah sentiasa.

            Saya doakan puan segera pulih dari masalah sakit jiwa dan sakit mental puan itu dan semoga Allah mempermudahkan segala urusan puan.

            Amin.

            Kah kah kah

            1. BRAVO ANON MISTERI!

              Dia tu ego, Anon Misteri oi…

              HA HA HA

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              Mmg TN anjing tu, nk tunjuk angkuh juah dan ego
              Dia lbh sesuai klau duduk kat Zambia atau Congo
              Di sini, dia jadi kejahatan pnya lambang atau logo
              Dgn org lain blh le, tapi dgn Kejora ni, ‘out you go!’
              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
              Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              KAH KAH KAH

  34. Mohd Moor Suffian bin Abdullah

    Dua2 Ekoq xle cayaaa a, atas nama politik semua Halal, hakikatnya PKR Pakar Kencing Rakyat, Parti PANtettt Hadap DAPigs. PN krrr MN krrr pH Krrrr semua kaki Lanjan…
    Kusufian Write@blogspot
    PRNJ 15 Johor Bangkit Bukan Bingit.
    Selangor flooding Johor bleeding…

  35. HA HA HA…

    PITY YOU POOR OLD LADY!

    YOU MAY TRY AS MANY ATTEMPTS AS YOU WISH BUT YOU’LL FAIL.

    YOU’RE NOT ONLY AN “UNDERDOG” BUT YOU’LL KEEP ON TO BE A POOR OLD DOG!

    😃😀😄😆😅😂🤣
    KAH KAH KAH KAH

  36. RAKAN² BLOG,

    MENGIKUT BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕, DIA BEBAS SESUKA HATI NAK BALUN SIAPA PUN, TAK KIRA ORG TU GANGGU DIA ATAU TIDAK.

    TETAPI KITA MESTI JAGA ADAB SOPAN DAN KOMEN IKUT POST SAJA.

    INI HAH KOMEN TN ANJING🐕 TUH:

    1. ______________________________________________
      Anonymous
       31 October 2021 8:56 am
       Reply to  Anonymous

      Bodoh bangang Beruk Tua Wak Gontol mikir boleh balun dia hanya jika dia ganggu kita. S bangang i tak pernah dengar ini negara bebas, FREE COUNTRY, boleh kata apa saja tertakluk kpd undang2 negara.

      Lagi bangang dan tak bertamadun (uncivilized) bila dia mengguna bahasa kotor dan lucah

      Bukti biadab dan kurang ajar, tak dibimbing dek emak bapak nya di masa kecil.

       Reply
      ______________________________________________

      1. HA HA HA..

        UNDANG² APA YG BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 TU CUBA NAK BUAT KAT BLOG INI?

        ITULAH:

        “UNDANG² KEPALA BUTUH PAK DIA & UNDANG² LUBANG PUKI MAK DIA”

        😃😀😄😆😅😂🤣
        KAH KAH KAH KAH

        1. HA HA HA

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Mmg anak haram TN anjing itu, moral dah runtuh
          Bila Kejora pantun cinta..dia nak bantai dan tutuh
          Tapi dia komen “hero taik kucing” tak bleh sentuh
          Blog nak dibuat harta pak dia punya kepala butuh
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

          1. HA HA HA

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            Puki mak dia lah TN anjing kurap tua kudis sopak
            Komen dari kita, dia asyik sja nak terkam celapak
            Tapi dia mengarut..kita disuruh buat² tak nampak
            Itulah namanya, ‘undang² dia punya kepala bapak’
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
            Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            KAH KAH KAH

            1. HA HA HA

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              Mmg ler lawak giler, undang2 TN anjing tua renta
              Dia bebas kalau nak melempar makian caci nista
              Tapi..kita mesti komen ikut pos, itu yng dia minta
              Itu lah, “undang2 TN anjing puki kurap kudis buta”
              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
              Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              KAH KAH KAH

              1. HA HA HA

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                Dengki betul TN Anjing, bila Kejora nk pikat Nadia
                Tpi..berdepan cacian anjing tu Kejora dh bersedia
                Auta putar alam dia tu..mengalahkan Keling India
                Blog ni cuba nk dibuat harta kepala butuh pak dia
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                KAH KAH KAH

                1. HA HA HA

                  😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                  TN anjing nak cetus kat sini panas punya bahang
                  Mmg tak sedar diri ler itu betina puki terpelahang
                  Kalau jantan, mmg lekang dagu dia punya rahang
                  Sbb betina..Kejora setakat nk kata puki mak hang
                  🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                  Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                  KAH KAH KAH

                  1. HA HA HA

                    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                    Mmg ler TN anjing tu maruah & moral dah runtuh
                    Dia acah orng tak apa, tapi dia tak boleh disentuh
                    Undang² yang dia buat itu, kita dikehendaki patuh
                    Itulah nama ‘undang² pak dia punya kepala butuh’
                    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    KAH KAH KAH

                    1. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      TN anjing biol itu buruk diri dia tak mahu perbaiki
                      Di blog ini, dia boleh bebas klau nk mencaci maki
                      Kita ni, kena komen ikut pos, itu yg dia kehendaki
                      Itulah nama, ‘undang² mak dia punya lubang puki’
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    2. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿
                      Lawak gilerr lah, undang² binatang TN Anjing ifrit
                      Kat blog ni dia bebas nak memaki caci pekik jerit
                      Tapi kita ini pulak, disuruh ikut ‘blog post straight’
                      Itulah nama ‘undang² mak dia punya lubang burit’
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    3. HA HA HA
                      (Campoq slang Kedah sikit🤣)

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      TN anjing tu perangai dia serupa dngn anjing liaq
                      Dah tua meghekot tapi akai mcm budak tk baliaq
                      Dekat blog ni dia nak kawai habih, hulu dan hiliaq
                      Blog nk dibuat, harta pak dia punya batang peliaq
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

  37. RAKAN² BLOG,

    BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 MARI MENCACI CACAH SBLM SUBUH JAM 5:27 AM.

    MMG BEGITULAH PERANGAI ANJING🐕 GATAL PUKI ITU YG CUBA NAK JADI POLIS PACAK DI BLOG INI MENGGANGGU KOMEN ORANG.

    ANJING🐕 TU JUGA CUBA NAK JADI “HERO TAIK KUCING DI BLOG DGN MENGACAH ORG KALAU ORG TAK MASUK KE BLOG PUN.

    INI, BEBERAPA KOMEN “HERO TAIK KUCING” DARI ANJING🐕 ANAK HARAM MUNAFIQ TUH:

    1. _____________________________________________________
      Anonymous
      27 August 2021 3:52 pm

      Nak tengok lagi lah Wak Gontol Kejora Kojolla cuit sikit melompat lompat, menjerit jerit.

      Reply
      _____________________________________________________

      1. _____________________________________________________
        Anonymous
        31 October 2021 7:20 am

        Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

        Segan nak masuk ke?

        Reply
        _____________________________________________________

        1. _____________________________________________________
          Anonymous
          6 November 2021 8:11 am

          Mana Wak Gontol Kejora Kojolla? Masih mimpi lagi ka?

          Dia mesti sentiasa terima fakta bahawa pesaing2 nya di sini lebih mahir dari dia dalam “the art of making fun of him”.

          Bukan apa, ha nya amat seronok melihat dia melompat lompat, terjerit jerit mencoba lawan pesaing dia di sin.

          “mencoba” saja. Tak pernah menang. Pesaing2 dia bukan orang sembarangan.

          Hah, keluar bahasa Jawa pulak – sembarangan.

          hehe

          Reply
          _____________________________________________________

          1. _____________________________________________________
            Anonymous
            13 November 2021 7:51 am

            Waaaah, Wak Gontol Kejora Kojolla kena balun banyak kali.

            Sekarang gua nak komen blog post – lepas b’fast.

            Reply
            _____________________________________________________

            1. _____________________________________________________
              Anonymous
              14 November 2021 6:11 am

              THE GOOD THING ABOUT WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA IS

              WHEN HE GOT WHACKED, HE SHUT UP

              Reply
              _____________________________________________________

              1. _____________________________________________________
                Anonymous
                16 November 2021 6:56 am
                Reply to zunnun

                HAH, DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUCCIMAK MENEMBAK BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA PULAK.

                TEMBAK … TEMBAK … HINGGA MATI … DI BLOG INI.

                Reply
                ______________________________________________

                1. _____________________________________________________
                  Anonymous
                  15 January 2022 8:17 am

                  Belum keluar lagi Wak Gontol Kejora Kojolla di pagi ini.

                  Gamaknya sibuk ke sana sini.

                  Kalau ke Hospital Bahagia, itu tindakan murni.

                  Sesiapa pun sentiasa boleh mendapatkan pemeriksaan otak nya.

                  Supaya sentiasa sayugia komen2 yang dikeluarkan disini.

                  Reply
                  ____________________________________________________

                  1. _____________________________________________________

                    Anonymous
                    16 January 2022 8:18 am

                    Mana pigi Bang Ali Wak Gontol Kejora Kojolla?

                    Dah kojol ka?

                    Reply
                    _____________________________________________________

                    1. _____________________________________________________
                      Anonymous
                      21 January 2022 11:28 am

                      Hah, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojol belum masuk lagi.

                      Dia masuk ajer nanti, busuk lah blog ini.

                      Kepala kecik, otak nipis Wak Gontol tuh.

                      Penuh tahi di dalam nya.

                      Selalu merosakkan keharmonian blog.

                      Reply
                      _____________________________________________________

                    2. _____________________________________________________
                      Anonymous
                      23 January 2022 4:02 pm

                      Mana Wak Gontol Kejora Kojol?

                      Malu nak masuk ke?

                      Blog post yang lalu dia masuk, org lain tak mau masuk.

                      Dia di pariahkan.

                      Reply
                      _____________________________________________________

                    3. ______________________________________________
                      Anonymous
                      29 January 2022 11:24 am

                      Mana Wak Gontol Kejora Kojol.

                      Tak masuk sini lagi.

                      Dah betol2 kojol ke.

                      Reply
                      ______________________________________________

                    4. NAK TANYA RAKAN² BLOG,

                      KOMEN² BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 TU:

                      1) IKUT POST KER?
                      2) HORMAT PESERTA BLOG KER??
                      3) ADA DECORUM & DECENCY KER???
                      4) DIA DIBIMBING MAK BAPAK KER????
                      5) MAK BAPAK DIA TAK KUAT BERKONGKEK KER?????
                      6) DIA TAK BIADAB KER??????
                      7) OTAK DIA TAK SEMPIT KER???????
                      8) KOMEN DIA BERTANGGUNG JAWAB KER????????
                      9) DIA TAK BEDEBAH KER?????????
                      10) DIA BERPELAJARAN TINGGI KER??????????

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

                    5. “KEPALA BUTUH PAK DIA”!

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

  38. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOL ASYIK MENGARUTKAN SI DARA DI BLOG POLITIK INI.

    KEPALA BAPAK DIA.

    1. TAK RENTI2 BUAT BEGITU.

      BIADAB DAN KURANG AJAR.

      TAK DIBIMBING EMAK BAPAK NYA ADAB SOPAN DI MASA KECIL.

      BERCAMPUR DENGAN PENYANGAK, PENJAHAT DAN GENGSTER DI MASA DEWASA.

      1. Meracau royan raban mengutuk cerca diri sendiri yer Nek tua nyanyuk?

        😀😃😄😆😅😂🤣
        KAH KAH KAH KAH

        1. NEK TUA NYANYUK!

          OLEH KERANA NEK NAK KUTUK CERCA DIRI SENDIRI, BIARLAH KEJORA TOLONG PINDA DAN PERBETULKAN KARANGAN² “BODOH TAIK” TAHAP TADIKA NEK YG KAT ATAS TUH.

          😀😃😄😆😅😂🤣
          KAH KAH KAH KAH

          1. BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA NAK KOJOL ASYIK MENGARUTKAN NAK JADI PENGHULU POLIS PACAK & “HERO TAIK KUCING” DI BLOG POLITIK INI.

            KEPALA BUTUH PAK DIA.

            😀😃😄😆😅😂🤣
            KAH KAH KAH KAH

            1. TAK RENTI2 BUAT BEGITU.

              BIADAB DAN KURANG AJAR.

              TAK DIBIMBING EMAK BAPAK NYA ADAB SOPAN DI MASA KECIL.

              😀😀😄😆😅😂🤣
              KAH KAH KAH KAH

              1. HA HA HA

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                TN anjing itu, puki emak dia mcm mulut sumbing
                Masa kecil TN anjing tu, emak bapak tak bimbing
                Hidup lah dia, dalam keadaan terumbang ambing
                Yg jadi bodoh tu sbab dia kutip mkn taik kambing
                🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐
                👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                KAH KAH KAH

                1. Ha ha ha…

                  TN Anjing🐕 sdg memujuk kambing, minta berak banyak lagi sbb dia belum kenyang lagi makan taik kambing tuh…

                  😀😃😄😆😅😂🤣
                  KAH KAH KAH KAH

                  1. BERCAMPUR DENGAN PENYANGAK, PENJAHAT DAN JALANG JUAL PUKI DI MASA DEWASA.

                    😃😀😄😆😅😂🤣
                    KAH KAH KAH KAH

                    1. Ha ha ha…

                      TN Anjing🐕 sdg menjual lubang puki luas dia di Lrg Hj Taib, Chow Kit Road, KL..

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

                    2. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      TN anjing kt blog ni kemaruk sgt nk jadi penghulu
                      Tapi, dia kena le lepasi halangan Kejora ni dahulu
                      Hari2 tertiarap tersembam, kena Kejora tibai palu
                      Tapi, muka anjing itu mcm kulit babi tak reti malu
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    3. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      Binatang TN Anjing fikirkan diri nya itu keta kebal
                      Pada hal semua org lihat dia itu sbg bodoh bebal
                      Tak serik² juga Kejora dah lenyek dia jadi sambal
                      Masih lagi muka anjing itu serupa kulit babi tebal
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

  39. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Umno tidak hairan lah bersendirian tanpa Bersatu
    PBBM tanpa Atok, dh jadi parti ciput yg mati kutu
    Kejora pula asyik teringatkan si dara setiap waktu
    Setangkai melur iringi salam buat dia si dewi ratu
    🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💚❤️
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  40. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Tk nk bersama Umno itulah TSMY pnya pendirian
    Yakin ke dia spt Pas, PRU nk bertanding sendirian
    Kejora pula, pada si dia, tetap mgharap kepastian
    Sekuntum mawar, mgiringi salm rindu & kesepian
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💚❤️
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Leave a Reply

Your email address will not be published.