APAKAH MAHIADDIN SENDIRI ADA MARUAH?

Presiden Bersatu, Mahiaddin Md Yasin menyifatkan Ketua Bahagian Bersatu Tebrau, Mazlan Bujang yang mengumumkan keluar daripada parti itu sebagai tidak mempunyai maruah.

Menurut beliau, tindakan Mazlan itu bahkan tidak memberi apa-apa kesan kerana Dewan Undangan Negeri (DUN) Johor sudah pun dibubarkan.

“Mana maruah dia, mengapa dia bersikap begitu dan baru sekarang hendak cakap soal itu ini.

“Boleh jadi dia sudah tahu tidak akan menjadi calon mungkin.

“Dia nak masuk UMNO? Dia fikir UMNO akan calonkan dia?

“Bagi saya apa yang dia buat sudah tidak penting kerana kalau dia keluar lebih awal sebelum DUN terbubar, ia cerita lain.

“Sekarang ini sudah tidak jadi apa-apa dan hanya tinggal sejarah sahaja.

“Dia nak keluar dan bawa dua orang (Adun)? Kenapa tidak 200,000 orang?” kata bekas Perdana Menteri itu lagi.

Dengan serangan Mahiaddin atas tindakan Mazlan itu, yang dijelas di mata beliau, mereka yang meninggalkan wadah perjuangan sedia ada adalah mereka yang tidak bermaruah.

Tetapi, apakah ini bermakna sekian ramai pelompat parti daripada UMNO yang sekarang berada dalam Bersatu turut sama tidak bermaruah?

Adakah Bersatu sendiri yang menerima pelompat-pelompat tersebut juga tidak mempunyai maruah?

Selain itu, apakah Mahiddin sendiri yang meninggalkan PH dan membentuk kerajaan PN tanpa proses pilihanraya ada memiliki maruah?

Mazlan sajakah yang tiada maruah atau semua mereka itu sama-sama tiada maruah? – ShahbudinHusin 28/01/2022.

Updated: 28 January 2022 — 7:18 am

145 Comments

Add a Comment
  1. WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 PONDAN OTAK KICIK 130 GM,

    HA HA HA

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Wahai TN Anjing, kulit puki macm kulit katak puru
    Tuan blog Budin, udah bak keluar posting yg baru
    Jom lah ke sana, aku dah sediakan banyak peluru
    Tak payah lah lagi, puki luas itu kau nak garu-garu
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

    1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      Malang terus menimpa TN Anjing nenek kebayan
      Silap ler, diacah Kejora, itu anjing mulut tempayan
      Msuk blog je, terus anjing tu kena londeh pakaian
      Kat sini pula anjing dungu ini meraban & meroyan
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      KAH KAH KAH

  2. RAKAN² BLOG,

    BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 CUBA NAK JADI “HERO TAIK KUCING”.. DIA MARI BUAT KURANG AJAR BIADAB MENGACAH CARI PASAL DGN KEJORA JAM 11:59 AM PAGI KELMARIN.

    KEJORA NI MMG PANTANG DGN ORG YG NAK LAGAK JUAH BIADAB, LALU KEJORA LUKU LER KEPALA ANJING🐕 BETINA DUNGU TUH BERTUBI-TUBI..

    BILA DAH SAKIT BENJOL KEPALA, MULA LER ANJING🐕 PONDAN DUNGU TU MERABAN MENGADU BERBAGAI…

    😀😃😄😆😅😂🤣
    KAH KAH KAH KAH

    1. KAH KAH KAH

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      TN Anjing nk lwn cgu sdg diri tu cuma mak bidan
      Tak sedar bingai nak lagak juah tak padan-padan
      Akibat mulut busuk celupar dapat sakit ler badan
      Bila teruk kena luku, mengadu pula mcm pondan!
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      HA HA HA HO HO HO

      1. KAH KAH KAH

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
        TN anjing sgt cemburu bila lihat pantun berbunga
        Tk sedar anjing kurap, dia nak terkam mcm singa
        Tapi, anjing tu kena tibai sampai mulut ternganga
        Lps tu tampil ngadu spt budak kena pulas telinga
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HA HA HA HO HO HO

        1. KAH KAH KAH

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Sian le TN anjing bkas kekasih Wak Suman Hindu
          Dia mari cari pasal dngan Kejora, dek hati khaudu
          Tapi teruk anjing bongok tu kena pukulan yg padu
          Kini mcm budak² le anjing tua tu tampil mengadu
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          HA HA HA HO HO HO

          1. KAH KAH KAH

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            TN anjing berlegar di blog kerna mngharap dedak
            Tapi nak juah tak sedar diri tu bingai pekak badak
            Bersarang ler kepala dia kena peluru Kejora ledak
            Bila teruk kepala benjol..ngadu pula mcm budak2
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            HA HA HA HO HO HO

            1. KAH KAH KAH

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              TN Anjing memekak je serupa ayam dalam reban
              Mahu lagak juah tak padan tua bulu puki beruban
              Dek mgacah Kejora dia terpaksa tanggung beban
              Bila dh kena taji mula le dia meracau royan raban
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              HA HA HA HO HO HO

              1. KAH KAH KAH

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                TN anjing bagaikan dah kehilangan arah & haluan
                Kejora tak kacau dia..Anjing tu mari buat serbuan
                Bila berani acah Kejora, terima sja lah dia habuan
                Siapa suruh gatal puki sgt..gi jolok sarang tebuan
                🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                HA HA HA HO HO HO

                1. KAH KAH KAH

                  😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                  TN anjing bodoh dungu mari nk berlagak jadi otai
                  Tapi asyik je anjing tu kena balun tibai dan bantai
                  Itu lah, klau takut ombak jgn berumah tepi pantai!
                  Meroyan raban le dia bila dah tersmbam di lantai
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                  Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                  HA HA HA HO HO HO

                  1. KAH KAH KAH

                    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                    TN anjing kt blog ni kemaruk sgt nk jadi penghulu
                    Tapi, dia kena le lepasi halangan Kejora ni dahulu
                    Hari2 tertiarap tersembam, kena Kejora tibai palu
                    Tapi, muka anjing itu mcm kulit babi tak reti malu
                    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                    🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
                    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    HA HA HA HO HO HO

                    1. KAH KAH KAH

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      Binatang TN Anjing fikirkan diri nya itu keta kebal
                      Pada hal semua org lihat dia itu sbg bodoh bebal
                      Tak serik² juga Kejora dah lenyek dia jadi sambal
                      Masih lagi muka anjing itu serupa kulit babi tebal
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      HA HA HA HO HO HO

  3. Tidur awal, bangun awal.

    Tapi awal pagi dah lihat Wak Gontol Kejora Kojol menggontol.

    Maka perlu balun, tibai dan bantai dia berterusan di sini.

    1. Biadab dan krang ajar Wak Gontol nih.

      Pada hal dia boleh komen blog post.

      Tapi dia cari pasal.

      Maka dia akan di pasalkan dari pagi hingga malam ini.

    2. Watak Wak Gontol ini memang jahat. Gamak nya asyik bertumbuk masa sekolah.

      Tuang sekolah, cari bebudak yang boleh di gontol nya.

      Tapi sudah tentu lah ada masa2 nya dia dibalun, ditibai dan dibantai hingga terborai.

      1. Di gosok Bang Ali saja bila bersama.

        Bang Ali nak pulas pun, takda benda nak pegang.

        1. Sebab itu lah inferiority complex nya memanifestasikan rasa nak membuli nya.

          Tapi kesian, dia yang kena buli.

          Pagi petang, siang malam.

          Di blog ini dan lain2 tempat.

          1. Ha ha ha…

            Meracau royan raban kutuk cerca diri sendiri yer Nek?

            😀😃😄😆😅😂🤣
            KAH KAH KAH

            1. HA HA HA

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              Pmbaca blh nmpak TN anjing bodoh tahap gaban
              Mulut pulak busuk mcm mangkuk lubang jamban
              Magu lagak kuat tak padan tua bulu puki beruban
              Itu pun, asyik sja menadah puki, kat Bg Ali Sarban
              Dia nak lagak jerung, tk sedar diri tu anak tamban
              Berani nak acah Kejora, terpaksa le dia dpt beban
              Dia rasa, mcm ke loji najis, dirinya Kejora humban
              Bila bbenjol kena luku, mula le dia meroyan raban
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              KAH KAH KAH

  4. Komen ini saya ingin tujukan khas untuk Puan Anonymous TN:

    Bukankah saya telah beri nasihat dan berpesan kepada puan supaya terus tumpukan kepada tajuk post untuk berkomen dan elakkan daripada membuat komen dalam bentuk mencari pasal nak bergaduh dengan orang, terutamanya dengan Anonymous pemantun aka pengemis cinta aka Kejora.

    Lihatlah nasib yang puan terima akibat daripada ingin meneruskan ego dan keangkuhan puan itu.

    Kah kah kah

    1. Tidak seberat mana pun dua rangkap pantun cinta si Kejora itu menjadi gangguan berbanding dengan pantun-pantun penghinaan yang menerjah diri puan setelah puan mencari pasal untuk bergaduh dengan dia.

      Bukannya kemegahan atau kemenangan yang puan dapat tetapi ketewasan beserta dengan malu besar yang mencalar maruah puan dan juga menconteng arang di muka puan.

      Kah kah kah

      1. Kelihatan seperti benar, apa yang si Kejora tu katakan, selagi puan tidak membuang segala dendam dan hasad dengki yang terbuku di hati puan itu, selama itulah puan tidak akan merasa aman dan tenteram untuk terus ber’blogging’ di sini.
        Malahan setiap hari dan setiap post akan berakhir dengan penyiksaan dan penderitaan bagi puan.

        Tidak pernah kah puan merasa malu atau menyesal dengan keadaan diri puan itu.

        Kah kah kah

        1. Jangan bodoh bangang berterusan, wahai Wak Gontol Kejora Kojol.

          Takda soal hasad dengki.

          Tapi tiap kali anda mengarut dan menggontol di sini, anda akan dibalun, ditibai dan dibantai.

          Ada faham? Ngarti? Maronong? Wakaru? Ngopol jintopol (bahasa Swahili)?

      2. Bila mengarut, keluar dari tajuk post, apa pun boleh melayakkan Beruk Tua Wak Gontol dibalun, ditibai dan dibantai berterusan di sini.

  5. HA HA HA

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    All readers found, Kejora’s pantun very interesting
    Kejora’s pantuns..all the while readers are waiting
    It’s Kejora that had brought the blog to high rating
    Not like TN anjing, who came with lies & boasting
    Reading the idiot’s comment..is real time wasting
    That is why, that silly idiot most people are hating
    She is unable to bear Kejora’s whacking & beating
    Maybe, with Bang Ali now, the idiot bitch is dating
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

    1. WOWW…

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
      Siapakah org, yg berpantun dlm bahasa Inggeris?
      Sekata bunyi hujung & sama pulak panjang baris²
      TN anjing dah tentu le marah, dek hatinya terhiris
      Dirasa nya lbih berbisa dari tikaman sebilah keris
      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      KAH KAH KAH

      1. WOWW…

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
        Kebolehan dan kepandaian Kejora mmg tk diragu
        Semua org dh yakin percaya, Kejora sorang cikgu
        TN anjing pula hnya jalang..di Chow Kit mnunggu
        Kini tosonyap monyopi je & kaku serupa dgn tugu
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

        1. HA HA HA

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          TN Anjing kini terdiam monyok serupa dngn tugu
          Kena balun dgn Kejora..dia menangis tak berlagu
          Barulah anjing tua bongok tu tahu, siapa ini cikgu
          Rimau sdg tidur siapa suruh gatal puki gi ganggu
          🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

          1. HA HA HA

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            TN anjing nk ke glanggang, tapi tiada ilmu perang
            Ingin lagak singa, tapi tampil spt anak memerang
            Tak sedar bulu puki dia pun dah beruban & jarang
            Hanya karutan “bodoh taik” yg dia mampu karang
            Akibatnya muka dia dah seperti terconteng arang
            Kini malu & terkedu, dia lari sembunyi dlm sarang
            Anjing betina bongok itu dah teracah salah orang
            Anak kucing lgi mnggigit, ini pula harimau garang
            🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            KAH KAH KAH

            1. HA HA HA

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              Sian dgn TN Anjing betina tua, tetek labuh kendur
              Dia tampil di sini hnya sbg pak lawak labu kundur
              Kena balun teruk..anjing tu terpaksa lari berundur
              Itu lah, siapa suruh dia ganggu, harimau sdg tidur
              🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              KAH KAH KAH

              1. HA HA HA

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                Padan dgn muka dia TN anjing Betina Tua Jalang
                Terima lah akibat bila cinta Kejora dia nak halang
                Apa yg anjing itu dpt, hanya malu & nasib malang
                Silap besar lah anjing kurap gi acah rimau belang
                🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                KAH KAH KAH

                1. HA HA HA

                  😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                  Padan dngn muka TN anjing betina jalang haprak
                  Gagak tua busuk itu cuba nak tampil lagak merak
                  Akibatnya, asyik jer kena tibai terkencing terberak
                  Itu le, harimau sdg tidur naper gatal puki gi gerak?
                  🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                  Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                  KAH KAH KAH

                  1. HA HA HA

                    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                    TN anjing tua renta tapi akal seperti budak bocah
                    Teruk dia kena maki, dgn carutan dan kata² lucah
                    Anjing itu jadi malu & marah, spt kepala nk pecah
                    Itu lah, harimau garang kenapa gatal puki gi acah?
                    🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    KAH KAH KAH

                    1. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      TN anjing tu tak tau dah menghilang diri ke mana
                      Duduk elok2..Anjing itu sengaja nak cari bencana
                      Bila berani mgacah Kejora, teruk le anjing tu kena
                      Kenapa gatal puki ganggu harimau sdg tidur lena?
                      🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    2. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      Dia masuk juga TN anjing, walau capik kaki patah
                      Bila dilihat pantun banyak..mau ler dia tk melatah
                      Tapi mcm selalulah, kena le anjing bebal tu getah
                      Seronok ler, mangsa masuk rimau dapat meratah
                      🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    3. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      TN Anjing, puki hitam, serupa dgn bontot belanga
                      Biji kelentit pula, lbh panjang dari dia pnya telinga
                      Dia asyik kena, Kejora taji smpai mulut ternganga
                      Itulah akibat nya bila anjing kurap nak acah singa
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    4. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      Tak tau ke mana, TN anjing dungu kini terdampar
                      Dah takda lagi karangan ‘bodoh taik’ yg dia papar
                      Mungkin serik kot, asyik kena peluku & penampar
                      Silap besar le tikus mondok acah singa sdg lapar
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

    2. Wak Gontol Kejora Kojolla claims “Kejora’s pantun very interesting”.

      KEPALA BAPAK DIA.

  6. HA HA HA

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Bila TN Anjing masuk..Kejora rasa seronok sekali
    Maklumlah ada mangsa untuk dibelasah dan buli
    Tapi dia udah lari..serupa kerbau liar terputus tali
    Agaknya kini dia sdg mngangkang puki kat Bg Ali
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

    1. HA HA HA

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      TN Anjing, ibarat si kerdil cuba nak lagak raksasa
      Itu le kata pepatah dek kerna mulut badan binasa
      Tapi tanpa anjing tua tu tak seronok le pulak rasa
      Utk nak didera & buli, siapa pula nak jadi mangsa?
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      KAH KAH KAH

      1. HA HA HA

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Naper binatang TN Anjing, tak mari lagi menggila?
        Apakah, dia dah tidak tahan lagi dgn siksa & bala?
        Tanpa anjing bongok tu, rasa tak seronoklah pula
        Siapa kah pula yg Kejora nak taji dan luku kepala?
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

  7. Ho ho ho…

    Sian TN anjing cai PH parti haprak hancing
    Dia cuba nak tampil, jadi “Hero Taik Kucing”
    Tapi dpt sakit, mcm tertikam buluh runcing
    Cabut lari lah anjing tu, terberak terkencing

    😀😃😄😆😅😂🤣
    KAH KAH KAH KAH
    (CABUT LARI..)

    1. 😀😃😄😆😅😂🤣
      KIH KIH KIH KIH
      (TERBERAK..)

      1. 😀😃😄😆😅😂🤣
        KUH KUH KUH KUH
        (TERKENCING..)

        1. HA HA HA

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          TN anjing betina jalang itu, mmg kuat hisap rokok
          Ekor bergelumang tahi hnya harap berderai kokok
          Kena taji, anjing tu cabut lari terbongkok-bongkok
          Terkencing-kencing ler dia kt merata perdu pokok
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

          1. HA HA HA..

            SIAN BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 ALIEN..

            1. DARI PLANET ASING

                1. DAN BADUT BLOG

                  1. OTAK KICIK 130 GM

  8. RAKAN² BLOG,

    KENAPA BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 ASYIK MEROYAN RABAN MEMPAMIRKAN DIA PUNYA “KEDUNGUAN” DAN “KESEWELAN”?

    SEBABNYA, OTAK DIA KICIK, HANYA 130 GM, TAK SAMPAI PUN SETENGAH SAIZ OTAK BAYI BARU LAHIR…

    😀😃😄😆😅😂🤣
    KAH KAH KAH KAH

    INI BUKTINYA:

    1. MARI RAKAN², KITA LIHAT DI BAWAH INI, KOMEN² ANJING🐕 DUNGU SJK TUH PASAL OTAK DIA:

      1. ____________________________________________________
        Anonymous
        13 January 2022 6:42 am
        Reply to Anonymous

        Dia otak tak besar. Otak manusia purata 130 gm berat nya.

        Dia punya hanya 110 gm gamak nya.

        Reply
        ____________________________________________________

        1. ____________________________________________________
          Anonymous
          14 January 2022 10:07 am
          Reply to Anonymous

          MEMANG NYATA BODOH BANGANG WAK GONTOL KEJORA KOJOL NIH.

          ORG DAH KATA PURATA BERAT OTAK MANUSIA IALAH 130 GM.

          BILA DAH BANGANG BONGOL TUH, MCM MANA DAN BILA2 PUN DIA BEGITU.

          Reply
          ____________________________________________________

          1. ____________________________________________________
            Anonymous
            20 January 2022 9:21 am

            BODOH BANGANG WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA BADIGOL TAK TAHU 130 GM IA LAH BERAT OTAK MANUSIA BIASA.

            MANA DIA TAHU SEBAB DIA PUNYA HANYA 110 GM.

            Reply
            ____________________________________________________

            1. HA HA HA

              TAK HENTI² ANJING🐕 ALIEN DUNGU ITU NAK CERITAKAN PASAL PENGETAHUAN SESAT DIA TENTANG OTAK MANUSIA YG DIA BELAJAR MASA SJK DULU TUH!

              😀😃😄😆😅😂🤣
              KAH KAH KAH KAH

              TAPI CUBA LIHAT DI BAWAH INI, KEBENARANNYA:

              1. ARTIKEL 1:

                The human brain weighs about 3 lbs. (1.4 kilograms) and makes up about 2% of a human’s body weight. On average, male brains are about 10% larger than female brains, according to Northwestern Medicine in Illinois. The average male has a brain volume of nearly 78 cubic inches (1,274 cubic centimeters), while the average female brain has a volume of 69 cubic inches (1,131 cubic cm). The cerebrum, which is the main part of the brain located in the front area of the skull, makes up 85% of the brain’s weight.

                https://www.livescience.com/29365-human-brain.html

                1. ARTIKEL 2:

                  UKURAN OTAK MANUSIA

                  Dari segi berat badan, rata-rata otak manusia dewasa mempunyai berat 1300 hingga 1400 gram atau sekitar 3 paun.

                  Dari segi panjang, rata-rata otak berada di sekitar Panjang 15 sentimeter.

                  Sebagai perbandingan, otak bayi manusia yang baru lahir beratnya kira-kira 350 hingga 400 gram atau tiga perempat paun.

                  Lelaki cenderung mempunyai otak yang lebih besar daripada wanita. Setelah mengambil kira berat badan secara keseluruhan, otak lelaki cenderung lebih besar 100 gram daripada wanita.

                  1. Pada wanita, bahagian lobus frontal dan korteks limbik (kawasan yang berkaitan dengan penyelesaian masalah dan peraturan emosi) cenderung lebih besar daripada lelaki.

                    Pada lelaki, korteks parietal (berkaitan dengan persepsi ruang) dan amigdala (terlibat dalam pemprosesan ingatan dan tindak balas emosi) cenderung lebih besar daripada pada wanita.

                    1. Neuron adalah struktur yang berfungsi sebagai blok bangunan otak dan sistem saraf. Mereka menghantar dan membawa maklumat, membolehkan bahagian otak yang berlainan berkomunikasi antara satu sama lain dan juga membolehkan otak berkomunikasi dengan pelbagai bahagian tubuh. Penyelidik kini menganggarkan bahawa terdapat sekitar 86 bilion neuron di otak manusia.

                      https://ms.groinstrong.com/how-big-is-the-brain-2794888-1881

                    2. HA HA HA…

                      SIAPA YG SEBENARNYA YG OTAK TAK BESAR TU, RAKAN²?

                      SIAPA YG SEBENARNYA YG BODOH BANGANG TU, RAKAN²?

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

                    3. HA HA HA

                      1.4 kg = 1400 gm, itulah purata berat otak manusia.

                      Tapi otak binatang Alien TN Anjing🐕 tu cuma 130 gm, tak sampai 10% pun berat otak kita manusia yang normal ini.

                      Patutlah anjing🐕 anak haram ni dungu sangat.

                      Dia dok kat kat orang otak kicik, tapi otak dia lagi kicik, dah tu dihantar sekolah SJK pulak oleh mak bapak dia…

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

                    4. HA HA HA

                      1400 gm tu lebih kurang satu setengah bungkus gula pasir. 130 gm tu pula dalam secawan kecil saja.

                      Bermakna jika otak kita sebanyak satu setengah bungkus gula, otak TN anjing🐕 sekitar secawan lompang saja.

                      Kesian Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 makhluk alien otak kicik ni mari nak menumpang blogging di blog manusia biasa.

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

                    5. HA HA HA

                      “Sebagai perbandingan, otak bayi manusia yang baru lahir beratnya kira-kira 350 hingga 400 gram atau tiga perempat paun.”

                      Otak TN Anjing🐕 pula 130 gm, tak sampai separuh pun berat otak bayi baru lahir..

                      Patutlah anjing🐕 tu dungu dan sewel teruk sangat.

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

                    6. HA HA HA

                      BINATANG ALIEN ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎 OTAK KICIK 130 GM.

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

  9. Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 Otak Kicik 130 gm boleh terjun laut lah, tahu ini blog politik tapi nak mengarut hal nak jadi “hero taik kucing” blog.

    KEPALA BUTUH PAK DIA.

    Nak tengok dia berani jawab ke tak, nak balun, tibai dan bantai dia sepuas puas nya kerana biadab dan kurang ajar tuh.

    😀😃😄😆😅😂🤣
    KAH KAH KAH KAH

    1. INI HAH, KOMEN² “HERO TAIK KUCING” ANJING🐕 DUNGU OTAK KICIK 130 GM TUH:

      1. __________________________________________________
        Anonymous
        27 August 2021 3:52 pm

        Nak tengok lagi lah Wak Gontol Kejora Kojolla cuit sikit melompat lompat, menjerit jerit.

        Reply
        __________________________________________________

        1. __________________________________________________
          Anonymous
          31 October 2021 7:20 am

          Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

          Segan nak masuk ke?

          Reply
          __________________________________________________

          1. __________________________________________________
            Anonymous
            6 November 2021 8:11 am

            Mana Wak Gontol Kejora Kojolla? Masih mimpi lagi ka?

            Dia mesti sentiasa terima fakta bahawa pesaing2 nya di sini lebih mahir dari dia dalam “the art of making fun of him”.

            Bukan apa, ha nya amat seronok melihat dia melompat lompat, terjerit jerit mencoba lawan pesaing dia di sin.

            “mencoba” saja. Tak pernah menang. Pesaing2 dia bukan orang sembarangan.

            Hah, keluar bahasa Jawa pulak – sembarangan.

            hehe

            Reply
            __________________________________________________

            1. __________________________________________________
              Anonymous
              13 November 2021 7:51 am

              Waaaah, Wak Gontol Kejora Kojolla kena balun banyak kali.

              Sekarang gua nak komen blog post – lepas b’fast.

              Reply
              __________________________________________________

              1. __________________________________________________
                Anonymous
                14 November 2021 6:11 am

                THE GOOD THING ABOUT WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA IS

                WHEN HE GOT WHACKED, HE SHUT UP

                Reply
                __________________________________________________

                1. __________________________________________________
                  Anonymous
                  16 November 2021 6:56 am
                  Reply to zunnun

                  HAH, DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUCCIMAK MENEMBAK BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA PULAK.

                  TEMBAK … TEMBAK … HINGGA MATI … DI BLOG INI.

                  Reply
                  ______________________________________________

                  1. _____________________________________________________
                    Anonymous
                    15 January 2022 8:17 am

                    Belum keluar lagi Wak Gontol Kejora Kojolla di pagi ini.

                    Gamaknya sibuk ke sana sini.

                    Kalau ke Hospital Bahagia, itu tindakan murni.

                    Sesiapa pun sentiasa boleh mendapatkan pemeriksaan otak nya.

                    Supaya sentiasa sayugia komen2 yang dikeluarkan disini.

                    Reply
                    ____________________________________________________

                    1. _____________________________________________________

                      Anonymous
                      16 January 2022 8:18 am

                      Mana pigi Bang Ali Wak Gontol Kejora Kojolla?

                      Dah kojol ka?

                      Reply
                      _____________________________________________________

                    2. _____________________________________________________
                      Anonymous
                      21 January 2022 11:28 am

                      Hah, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojol belum masuk lagi.

                      Dia masuk ajer nanti, busuk lah blog ini.

                      Kepala kecik, otak nipis Wak Gontol tuh.

                      Penuh tahi di dalam nya.

                      Selalu merosakkan keharmonian blog.

                      Reply
                      _____________________________________________________

                    3. _____________________________________________________
                      Anonymous
                      23 January 2022 4:02 pm

                      Mana Wak Gontol Kejora Kojol?

                      Malu nak masuk ke?

                      Blog post yang lalu dia masuk, org lain tak mau masuk.

                      Dia di pariahkan.

                      Reply
                      _____________________________________________________

                    4. HA HA HA

                      MACAM MANA RAKAN² BLOG, DGN KOMEN² TN ANJING🐕 TUH?

                      TAK MENGARUT KER?

                      TAK BODOH BANGANG KER?

                      TAK BIADAB DAN KURANG AJAR KER?

                      TAK DIBIMBING EMAK BAPAK NYA ADAB SOPAN DI MASA KECIL KER?

                      TAK BERGAUL DENGAN PENYANGAK, PENJAHAT DAN GENGSTER DIMASA DEWASA KER?

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

                    5. RAKAN² BLOG,

                      TIDAKKAH KOMEN TN ANJING🐕 MUNAFIQ DUNGU JAM 11:59 AM DI BAWAH TU SEOLAH-OLAH DIA SDG MENGUTUK CERCA DIRINYA SENDIRI?

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

                    6. RAKAN² BLOG,

                      ATAU DIA TAK SEDAR YG DIA MENGATA KPD DIRINYA SENDIRI KERANA ANJING🐕 TU DAH NYANYUK DEK TERLALU TUA, UMUR 90 TAHUN LEBIH MENGHAMPIRI 100 TAHUN?

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

                    7. ATAU PUKI LUAS ANJING🐕 BETINA JALANG TUA TU TERLALU GATAL DEK BELUM KENA BTG PELIAQ BG ALI?

                    8. MASALAHNYA, BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI TU TAK NAK CERMIN DIRI…

                    9. BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI TU CERMIN DIRI PUN MASA BERSOLEK NAK JUMPA BG ALI..

                    10. BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI TU KENA CERMIN DIRI LEBIH KERAP…

                    11. BARULAH BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI TU TAHU DIA PERANGAI MONYET🐒…

                    12. TAPI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 TU KENA CERMIN LAGI…

                    13. BARULAH BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 TU TAHU YG DIA MUKA BABI🐖 …

                    14. TAPI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 TU KENA CERMIN LAGI SUPAYA DIA SEDAR DIRINYA TU GILA BABI🐖 …

                    15. LEPAS ITU, BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 TU KENA CERMIN PULA SAMBIL JELIR LIDAH …

                    16. BARULAH BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 TU TAHU DIA LIDAH BIAWAK🦎 BERCABANG…

                    17. SETERUSNYA, BARULAH NATE’ TU TAHU YG DIRINYA ITU:

                      “BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎 ”

                      HA HA HA…
                      SATU PAKEJ LENGKAP UNTUK KE NERAKA!

                      🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
                      KAH KAH KAH KAH
                      😀😃😄😆😅😂🤣

                    18. RAKAN² BLOG,

                      BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎
                      CUBA NAK BUAT:

                      “UNDANG² KEPALA BUTUH PAK DIA”

                      KAT BLOG INI…

                      KEJORA PANTUN CINTA DIKATA BIADAB, TAPI DIA KOMEN “HERO TAIK KUCING” TAK BIADAB KER…???

                      HUERRGGHHH.. PTUIIIHHHH…!

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

                    19. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      Kebiadaban TN anjing tu mmg lah Kejora himpun
                      Sbb tu,Kejora nk kasi penyepak & pnampar Jepun
                      Anjing itu tk dpt lari dari Kejora, dgn apa cara pun
                      Dia hanya bleh terselamat jika mau minta ampun
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
                      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    20. TATACARA UNTUK ANJING🐕 TU NAK MEMOHON AMPUN:
                      (Rujuk gambar di atas)

                      1) Salam dgn hormat,

                      2) Cium tangan Kejora,

                      3) Cakap minta ampun dgn tertib sopan,

                      4) Janji tidak akan buat @ ulang lagi.

                      😀😃😄😆😅😂😅
                      KAH KAH KAH KAH.

                    21. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      Kejora akan terus ajar TN anjing lahanat bajingan
                      Tidak ada siapa yg boleh beri kat dia pertolongan
                      Ada syarat..kalau nak lps Kejora punya penangan
                      Anjing itu kena salam dngn Kejora & cium tangan
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    22. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      Rakan² blh banding Kejora & anjing tu punya aksi
                      Kejora guna akal tapi dia bersandar kpada emosi
                      Konon kata jaga blog punya ‘decorum & decency’
                      Tapi dia tampil dgn sawan gila babi atau epilepsi
                      🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    23. RAKAN² BLOG,

                      BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 CUBA NAK BUAT BLOG INI HARTA KEPALA BAPAK DIA.

                      KAT BLOG INI…
                      KEJORA PANTUN CINTA DIKATA BIADAB, TAPI DIA KOMEN “HERO TAIK KUCING” TAK BIADAB KER…???

                      ITU ADALAH:

                      “UNDANG² KEPALA BUTUH PAK DIA & LUBANG PUKI MAK DIA”

                      HUERRGGHHH.. PTUIIIHHHH…!

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

                    24. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      Mmg anak haram TN anjing itu, moral dah runtuh
                      Bila Kejora pantun cinta..dia nak bantai dan tutuh
                      Tapi dia komen “hero taik kucing” tak bleh sentuh
                      Blog nak dibuat harta pak dia punya kepala butuh
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    25. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      Puki mak dia lah TN anjing kurap tua kudis sopak
                      Komen dari kita, dia asyik sja nak terkam celapak
                      Tapi dia mengarut..kita disuruh buat² tak nampak
                      Itulah namanya, ‘undang² dia punya kepala bapak’
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    26. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      Mmg ler lawak giler, undang2 TN anjing tua renta
                      Dia bebas kalau nak melempar makian caci nista
                      Tapi..kita mesti komen ikut pos, itu yng dia minta
                      Itu lah, “undang2 TN anjing puki kurap kudis buta”
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    27. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Dengki betul TN Anjing, bila Kejora nk pikat Nadia
                      Tpi..berdepan cacian anjing tu Kejora dh bersedia
                      Auta putar alam dia tu..mengalahkan Keling India
                      Blog ni cuba nk dibuat harta kepala butuh pak dia
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    28. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      TN anjing nak cetus kat sini panas punya bahang
                      Mmg tak sedar diri ler itu betina puki terpelahang
                      Kalau jantan, mmg lekang dagu dia punya rahang
                      Sbb betina..Kejora setakat nk kata puki mak hang
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    29. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      Mmg ler TN anjing tu maruah & moral dah runtuh
                      Dia acah orng tak apa, tapi dia tak boleh disentuh
                      Undang² yang dia buat itu, kita dikehendaki patuh
                      Itulah nama ‘undang² pak dia punya kepala butuh’
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    30. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      TN anjing biol itu buruk diri dia tak mahu perbaiki
                      Di blog ini, dia boleh bebas klau nk mencaci maki
                      Kita ni, kena komen ikut pos, itu yg dia kehendaki
                      Itulah nama, ‘undang² mak dia punya lubang puki’
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    31. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿
                      Lawak gilerr lah, undang² binatang TN Anjing ifrit
                      Kat blog ni dia bebas nak memaki caci pekik jerit
                      Tapi kita ini pulak, disuruh ikut ‘blog post straight’
                      Itulah nama ‘undang² mak dia punya lubang burit’
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    32. HA HA HA
                      (Campoq slang Kedah sikit🤣)

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      TN anjing tu perangai dia serupa dngn anjing liaq
                      Dah tua meghekot tapi akai mcm budak tk baliaq
                      Dekat blog ni dia nak kawai habih, hulu dan hiliaq
                      Blog nk dibuat, harta pak dia punya batang peliaq
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

  10. KAH KAH KAH.. WOWWW..😅😂🤣

    RAKAN² BLOG,

    “ANON MISTERI” 1:04 PM TAMPIL TIBAI, BASUH DAN SEKOLAHKAN LAGI BINATANG ALIEN ANAK HARAM TN ANJING🐕 DUNGU OTAK KICIK 130 GM TUH PASAL “KEMUNAFIQAN” DIRI ANJING🐕 TUH..

    😀😃😄😆😅😂🤣
    KAH KAH KAH KAH

    1. “ANON MISTERI” & RAKAN² BLOG,

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
      Kemunafiqan TN anjing iblis makin jelas terserlah
      Dengan Kejora ni, anjing tua ini ingin cari masalah
      Kejora tk ganggu dia pun nak diajak juga berbalah
      Tidak itu jelas, anjing iblis ini munafiq laknatullah?
      😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      KAH KAH KAH

        1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
          TN Anjing kat blog hanyalah sbg badut pak lawak
          Agknya puki dia tu, terlebih sapu gambir Sarawak
          Asyik sja, kemunafiqan ke sini yg anjing tu bawak
          Itulah TN Anjing muka babi, munafiq lidah biawak
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
          🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH (ANJING🐕)

          1. KUH KUH KUH (MUKA BABI🐖)

            1. KIH KIH KIH (LIDAH BIAWAK🦎)

              1. KEH KEH KEH (PAKEJ LENGKAP)

                1. ITULAH, KALAU “ANON MISTERI” & RAKAN² NAK TAHU,

                  BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎.

                  SATU PAKEJ LENGKAP UNTUK KE NERAKA…

                  🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
                  😀😃😄😆😅😂🤣
                  KAH KAH KAH KAH

  11. WAO……WAK GONTOL ANGAN SENDIRI
    DIA LA YANG REKA BERJELA,NYAMAR
    KONON ADA ORANG SUPPORT TERPERI
    LAST-LAST TEMBERANG PECAH,ONAR

    ini yang disebut “kepala bapak ko”

  12. WOWW.. BRAVO “ANON MISTERI” 12:05 PM..,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    Terima kasih kpd Anon, yg tmpil memberi nasihat
    Dgn cara lembut kepala anjing tu Anon dah pahat
    Kini semua pembaca tau, yg anjing itu mmg jahat
    Anon juga suruh gi spital sbb mental dia tak sihat
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

    1. HA HA HA.. TERIMA KASIH “ANON MISTERI”…

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
      Kpd Anon yng beri nasihat tu, terima kasih diucap
      Kini, anjing tu, sebagai makhluk jahat org dah cap
      Mesti muka anjing itu jadi hitam mcm botol kicap
      Agknya kini, btg peliaq Negro dia pegi dok lancap
      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      KAH KAH KAH

      1. HA HA HA..NASIB SI ANJING🐕 BADUT:

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Siaan TN Anjing betina tua kerepot, kulit berkedut
        Dulu anjing jalang ni kerja cabaret & kelab dngdut
        Mulut hitam, sbab banyak sgt asap rokok disedut
        Kat blog ini dia hanya tampil sebagai sekor badut
        🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

        1. HA HA HA

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Sian TN anjing bebal otak kicik 130 gm cacai Tun
          Derita dia dpt dek dengki Kejora cekap berpantun
          Kat bwh itu, bebenjol pala kena ketuk dgn mertun
          Dia dah pamirkan diri kpd org, sbgai badut kartun
          🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

  13. Itik patah kaki, bila dah sembuh mestilah nak berenang sendiri. Tak kan selamanya nak duduk bawah ketiak dan mengharap yg lain. Apa yg peliknya?

    https://www.malaysiakini.com/news/608776

    Yg mushkil dan dipertikaikan ialah bertunang, meraba dan beromen dgn org lain, tapi bila menikah, pilih org lain yg lebih kaya, lebih lawa. Bila tengok bekas tunang dah makin bergaya, mulalah angau balik. Jenis makhlok macam ni lagi tak leh pakai, tambah2 berserban lebai besaq atas kepala.

  14. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Tanamlah selasih rapat-rapat
    Biar senang kanggaro berlari
    Ku panton kasih dara x dapat
    At last ,Bang Ali jugak aku cari
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  15. Wak Gontol Kejora Kojolla boleh terjun laut lah, tahu ini blog politik tapi nak mengarut hal cinta.

    KEPALA BAPAK DIA.

    1. Nak tengok dia berani jawab ke tak, nak balun, tibai dan bantai dia sepuas puas nya kerana biadab dan kurang ajar tuh.

    2. Puan Anonymous TN 28 January 2022 11:59 am,

      Kenapa dah hampir tengahari baru puan masuk menerjah si Kejora sedangkan dia berpantun cinta di post ini sejak jam 7:30 am pagi ini.

      Puan pula masuk awal ke blog ini dan berlegar-legar di dua post yang lepas. Setelah puan dah tak boleh makan si Kejora itu dan terkantoi terkedu terkesipu di sana, barulah puan masuk ke post ini.

      Kah kah kah

      1. Puan terpaksa menelan ego dan keangkuhan puan dengan menerjah si Kejora untuk masuk ke post walaupun puan tahu akan keperitan yang puan akan lalui dan kepahitan yang puan akan terpaksa tanggung akibat dari mengacah si Kejora tu.

        Saya tahu puan dalam keadaan serba salah yang amat sangat.

        Kah kah kah

        1. Sekiranya puan masuk terus berkomen di post ini tanpa menerja si Kejora, puan akan rasa malu kepada pembaca kerana bimbang pembaca akan menganggap puan sudah takut dengan si Kejora

          Sebaliknya bila puan menerjah si Kejora yang tidak menggangu puan itu, puan terpaksa berdepan dengan tindakbalas si Kejora yang akan menimbulkan kemarahan, sakit hati, malu dan tercalar maruah kepada diri puan.

          Terpulanglah kepada puan jika mahu meneruskan ego dan keangkuhan puan itu.

          Kah kah kah

          1. Alangkah baiknya jika puan terus saja berkomen ikut tajuk post dan tidak mencari pasal untuk bergaduh dengan orang.

            Puan selalu meminta orang berkomen ikut post, jaga “decorum and decency” blog.. tapi puan sendiri tidak berbuat begitu.

            Puan seperti tidak cermin diri dan bercakap tidak serupa bikin.

            Kelihatannya puan seperti bermasalah. Adalah lebih baik sekiranya puan tidak mari ke blog, duduk saja di rumah membantu anak menjaga asuh cucu.

            Kah kah kah.

            1. Oh ya, saya nasihatkan agar puan pergi dapatkan rawatan.

              Minta tolong anak atau cucu puan bawa puan ke hospital dan suruh mereka minta agar puan dirujuk ke bahagian sakit jiwa, mental atau “psychiatrist”.

              Kah kah kah

              1. Saya ini bukannya apa, Puan TN.
                Saya rasa sangat bersimpati bila puan asyik jadi bahan belasahan si Kejora itu dalam setiap post. Boleh dikatakan dalam semua post di mana puan mencari pasal dengan si Kejora tu puan terpaksa menanggung malu, lari awal meninggalkan blog dek tak tertahan dengan belasahan dari si Kejora itu.

                Belum terlambat lagi untuk puan perbaiki diri.

                Insaf dan berubahlah Puan TN.

                Kah kah kah

                1. Apa-apa pun saya tetap mendoakan yang terbaik untuk puan.

                  Semoga puan pulih segera dari masalah jiwa dan kesihatan mental puan.

                  Saya juga doakan puan mendapat petunjuk dan hidayah dari Allah Taala dan semoga puan di dalam peliharaan Allah dan dipermudahkan segala urusan puan

                  Amin

                  Kah kah kah

                  1. Oh terlupa pula saya.
                    Saya nampak puan ini dahulunya bercita-cita ingin jadi polis tapi mungkin tidak kesampaian. Maka puan cuba nak bawa watak polis dalam diri puan itu ke blog ini.

                    Tapi kalau nak jadi polis pun, tangkaplah orang yang betul-betul buat salah dan jangan pula berat sebelah. Saya perhatikan puan tidak ambil kesah pun bila ada beberapa Anon lain tampil berpantun merapu tidak ikut tajuk post. Kenapa si Kejora seorang saja yang puan terjah?

                    Sikap “double standard” puan inilah yang selalu disebutkan oleh si Kejora itu sebagai “munafiq”.

                    Kah kah kah.

                    1. Puan bukan sahaja menerjah si Kejora kerana berpantun cinta tetapi banyak kali juga puan menerjah mengacah cari pasal dengan si Kejora tu walau pun dia tidak masuk ke blog.

                      Tidakkah itu “mengarut”, “biadab” dan “kurang ajar”?

                      Inilah agaknya apa yang si Kejora tu katakan, puan cuba nak jadi “hero taik kucing” di blog dan nak buat blog ini jadi harta bapak puan.

                      Kah kah kah

                    2. KAH KAH KAH.. WOWWW..😅😂🤣

                      RAKAN² BLOG,

                      “ANON MISTERI” 12:05 PM TAMPIL TIBAI, BASUH DAN SEKOLAHKAN BINATANG ALIEN ANAK HARAM TN ANJING🐕 DUNGU OTAK KICIK 130 GM TUH.

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

                    3. Woww.. Bravo Anon Misteri 12:05 pm,

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      Terima kasih Anon, kerna sudi tampil beri nasihat
                      Betul tu Anon, si Anjing tua kurap tu perlu berehat
                      Kpd pembaca pulak kebenaran Anon dah perlihat
                      Kini semua dah tau yg TN Anjing tu mmg ler jahat
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    4. Ho ho ho

                    5. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      Anon misteri suruh TN anjing rehat dan jaga cucu
                      Anjing tu spt dihentak kepala kt meja punya bucu
                      Sindirin Anon misteri tu mmg tenyata sangat lucu
                      Elok jgn mari blog, dok bilik jer ler berbedak gincu
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    6. BETUL TU!
                      SETUJU ANON MISTERI 12:22 PM,

                      BINATANG ALIEN ANAK HARAM TN ANJING🐕 OTAK KICIK 130 GM TU KENA CERMIN DIRI!

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

                    7. RAKAN-RAKAN BLOG,

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
                      Kejora nak berdoa..mari rakan² sama² ucap amin
                      Kita tadahkan tangan, mohon kpd Rabbul ‘Alamin
                      Minta keselamatan kesejhtaraan negara terjamin
                      Do’akn juga, TN anjing terbuka hati nk beli cermin
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      KAH KAH KAH

                    8. WOI TN ANJING🐕 OTAK KICIK 130 GM,

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      Woi Binatang TN Anjing, betina tua biol pekak tuli
                      Hal tepi kain org pulak, jgn asyik nak ambil peduli
                      Muka kulit babi hang itu, elok cermin lah sesekali
                      Jgn hanya cermin, bila bersolek nak jumpa Bg Ali
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    9. BETUL TU!
                      SETUJU ANON MISTERI 12:22 PM,

                      BINATANG ALIEN ANAK HARAM TN ANJING🐕 OTAK KICIK 130 GM TU CAKAP TAK SERUPA BIKIN.

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

                    10. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      TN Anjing mulut busuk lbih dari bau busuk stokin
                      Dunia mngkin mewah, tpi akhirat nanti dia miskin
                      Ini lah anjing munafiq fasiq cakap tk serupa bikin
                      Mmgnya klau mampos anjing ini tk layak ditalkin
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    11. HA HA HA.. ANON MISTERI 1:04 PM KATA BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 CUBA NAK JADI POLIS…

                      HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Agaknya puki TN anjing tu, teruk kena sakit syplis
                      Sbab, hanya karutan tadika yang dia mampu tulis
                      Kebanyakan pembaca lihat anjing tu bersifat iblis
                      Otak kicik 130 gm, anjing tua tu nk pacak jdi polis
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

  16. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    TSMY kata tak da maruah bila Mazlan Bujang lari
    Budin tanya, adakah TSMY tu ada maruah sendiri
    Kejora ni pulak asyik jer merindu si dia setiap hari
    Sekuntum mawar, iringi salam, buat si dara puteri
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💚❤️
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  17. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Mmg nya kenyataan TSMY tu sukar kita mengerti
    Sbb ahli² Bersatu juga ialah bekas pelompat parti
    Kejora ini pulak tak putus asa mencari cinta sejati
    Buat si dia, salam diutus, diiringi setangkai melati
    🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💚❤️
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Leave a Reply

Your email address will not be published.