TUN M MESTI GAGAHKAN DIRI BERTANDING LAGI….

Nampaknya Tun Mahathir Mohamad agak malu-malu untuk berterus-terang sama ada beliau akan bertanding lagi atau tidak dalam PRU15 akan datang.

“Dalam PRU akan datang, umur saya sudah 97 atau 98 tahun.

“Saya tahu saya sudah tua tetapi saya agak beruntung sebab masih boleh bercakap dengan orang, masih boleh berhujah dan memimpin parti.

“Parti mahu saya bertanding.

“Saya tak fikir saya patut bertanding lagi, tapi saya akan berikan sokongan penuh pada Pejuang,” kata bekas Perdana Menteri itu lagi.

Ehhh…kalau sudah parti yang dipimpinnya sendiri mahukannya bertanding lagi, kenapa pula Tun Mahathir mahu beranggapan sebaliknya?

Bertanding sajalah Tun, jangan kecewakan harapan parti!!

Sebagai Pengerusi Pejuang yang diketahui umum agenda utamanya ialah untuk menghalang Anwar Ibrahim daripada menjadi Perdana Menteri, Tun Mahathir tidak sepatutnya ada perasaan malu berterus-terang untuk bertanding lagi.

Bertanding adalah wajib baginya, jika tidak bagaimana untuk beliau menjadi lebih ampuh menghalang Anwar?

Lagi pun, baru-baru ini Tun Mahathir juga ada menyebut bahawa Anwar tidak tahu mentadbir negara.

Jika Anwar yang pernah menjadi Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan dianggap tidak tahu mentadbir negara, sudah tentu hanya Tun Mahathir yang pernah menjadi Perdana Menteri sebanyak dua kali saja yang tahu menguruskan negara ini.

Pedulikan soal tua, yang penting negara ini harus dipimpin lagi oleh Tun Mahathir buat kali yang ketiga.

Orang lain semua tidak tahu apa-apa dan tidak layak mentadbir negara ini.

Tambahan lagi, usaha untuk menghalang Anwar daripada menjadi Perdana Menteri harus diteruskan sehingga ke penghujung usia.

Itulah nanti akan tercatat sebagai pengorbanannya yang paling besar untuk negara dan Tun Mahathir mesti terus menggagahkan dirinya bagi tujuan itu.

Selain itu, Mukhriz Mahathir dua hari lalu turut menganggap masa untuk Anwar menjadi Perdana Menteri sudah pun berlalu.

Dengan masa untuk Anwar sudah berlalu, siapa lagi yang layak jadi Perdana Menteri kalau bukan Tun Mahathir sendiri?

Ini kerana masa untuk Tun Mahathir tidak pernah berlalu dan beliau sentiasa sesuai sepanjang zaman untuk memegang jawatan Perdana Menteri.

Bagi tujuan, Tun Mahathir mesti dan wajib bertanding lagi dalam PRU15 nanti. – ShahbudinHusin 05/01/2022.

Updated: 12 January 2022 — 10:40 am

138 Comments

Add a Comment
  1. pemimpin Allah yang menentukannya. jangan kita rasuk sepeerti setan.

  2. TUN M BANGUNKAN NEGARA DAN
    MENJAGA KEBAJIKAN RAKYAT TANPA CUKAI HARAM GST.

    10 Julai 1925 hari Jumaat ketika umat Islam bersedia untuk solat Jumaat, Lahirnya seorang insan bernama Mahathir bin Mohamad. Siapa sangka insan ini akhirnya membawa Malaysia dari sebuah negara pertanian yang mundur kemudian membawa Malaysia negara membangun terbaik dunia di akhir pemerintahannya.

    TUN M 22TAHUN MEMBANGUNKAN NEGARA.

    1. Proton
    2. PLUS
    3. Besraya Highway
    4. NKVE
    5. KESAS
    6. Besarkan Seremban KL Highway
    7. 2nd Link
    8. KLIA
    9. Jambatan PP
    10. Litar Sepang 
    11. Kompleks Sukan Bukit Jalil
    12. Putra LRT
    13. Star LRT
    14. Komuter
    15. Monorel
    16. ERL
    17. Pembesaran Pasir Gudang Port
    18. West Port
    19. Tanjung Pelepas Port
    20. Smart Tunel
    21. KL Tower
    22. Daya Bumi
    23. Produa
    24. Modenas
    25. Putrajaya
    26. Masjid Wilayah
    27. Masjid Putra
    28. UTP
    29. UIA
    30. UUM
    31. MMU
    32. Cyberjaya
    33. KLCC
    34. Langkawi
    35. Puluhan Masjid2 baru
    36. Ratusan Surau2 baru
    37. Hospital2 baru
    38. Puluhan Sekolah2 baru
    39. Puluhan Balai Polis baru
    40. Puluhan bangunan Kuaters Guru baru
    41. Puluhan bangunan Kuaters baru utk kakitangan kerajaan.
    42. PICC
    43. Dan Banyak lagi.

    Terima kasih Allah kerana kurniakan beliau kepada kami. Terima kasih Tun M kerana memimpin kami suatu masa dulu.

    Semoga Tun Dr Mahathir terus dikurniakan kesihatan yang baik seterusnya dipanjangkan umur demi sebuah PERJUANGAN YANG BELUM SELESAI.

  3. DINDA🌹DEWI🥀PUTERI🌷,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Mmg ada yg cemburu dgn percintaan kita kat sini
    Org nya tu si tua lahanat dgn sepupu dia Bg Riani
    Biar sja lah..duhai dinda ku sanjungan jiwa nurani
    Sekuntum cempaka abg utus bersama pantun ini
    🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓🗣️💕💌❣️💚❤️
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. DINDA🌹,

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      Si tua lahanat itu, tikus mondok yg nk lagak singa
      Tapi abg asyik je luku dan pulas dia punya telinga
      Untuk dinda pula abg akan terus mengirim bunga
      Terimalah ikhlas dari abng ini, sekuntum kenanga
      🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓🗣️💕💌❣️💚❤️
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        Komen biadab si tua tu mmg selalu kita terjumpa
        Tapi bila abg nak pantun kat dinda, dia mari terpa
        Bagi abg yg kebal ini, cacian dia tu tk kan jadi apa
        Abng pasrah & redha demi ‘Cinta Tak Kenal Siapa”
        ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💚❤️
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🏵️🌻🌼💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🌹💐
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        1. LAGU – CINTA TAK KENAL SIAPA
          PENYANYI – ARIS ARIWATAN
          KARAOKE – https://youtu.be/MhqVcLhGYTs
          LIRIK –
          💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🏵️🌻🌼💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🌹💐
          Tidak salah rasanya
          Andai ‘ku memuja
          Anggun di wajah mu
          Kerna hati ini dah tertawan

          Cinta tak kenal siapa
          Hadir tanpa dipaksa
          Walau berkecai badan
          Melepaskan mu
          Aku rela berputih tulang

          Dan tak sanggup aku lihat
          Engkau dipimpin oleh insan lain
          Dan tak sanggup aku dengar
          Tentang keburukan mu

          1. Hendak ku hampiri mu
            Untuk ku luahkan semuanya
            Sayangnya lidah ku kelu
            Apa lagi yang harus ku perbuat
            Agar kau mengerti maksud tersirat

            Maka terpaksalah aku melepaskan
            Apa yang telah tersimpan sekian lama
            Aku cintakan mu, aku perlukan mu
            Untuk mengisi ruang kekosongan

            Kau merenung bersahaja
            Lalu (kau) tersenyum tanda rela

            Kemarilah kekasih
            Tak perlu kau menoleh
            Aku di depan mu bukanlah bayang
            Ku ingin cipta sejarah
            Sejarah indah dengan mu…
            ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💚❤️

            1. DINDA🌹,

              😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
              Tanpa diri mu di sisi abg asyik sja berhati walang
              Rindu & sepi di hati ini mmg bukn alang kepalang
              Hasrat nan murni ini tiada siapa dpt menghalang
              Dpd melepaskan mu, abg lbh rela berputih tulang
              💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🏵️🌻🌼💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🌹💐
              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

              ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💚❤️
              Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              1. 😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
                Tak tau sampai bila diri ini akan terus kesorangan
                Hidup asyik saja berteman mimpi & angan-angan
                Abg perlukanmu buat mengisi ruang kekosongan
                Smoga dikau mngerti, duhai dara dewi sanjungan
                💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🏵️🌻🌼💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🌹💐
                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

                ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💚❤️
                Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  Tentang si tua lahanat itu, tk perlu dinda bimbang
                  Kalau diikut auta si tua tu, babi pun boleh terbang
                  Tapi dia dah kena tibai teruk tersungkur tumbang
                  Sakit le siapa pun, klau berani nak mengacah abg
                  💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
                  💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🏵️🌻🌼💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🌹💐
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💚❤️
                  Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                  1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    Abg org biasa, bkn nya dari golongan bangsawan
                    Kerja pun cikgu saja, bkn lah seorang sasterawan
                    Ayah abg pula hanya pesawah, bkn nya hartawan
                    Namun pada mu dara, diri abg ni dh jadi tertawan
                    Abg nk jdikan dinda pasangan, yg lbih dari kawan
                    Tapi biasa ler, ada yg cmburu tahap sasau sawan
                    Ada tu hingga mnyerang abg ni ganas spt haiwan
                    Tapi, tk luntur smngat abg, yg berdarah pahlawan
                    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
                    💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🏵️🌻🌼💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🌹💐
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💚❤️
                    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Si tua tu hanyalah tampil jadi badut lawak kelakar
                      Ibarat kucing tua, kuku tumpul, ingin nk mencakar
                      Sdg musuh yg dia cuba nk acah sorang pendekar
                      Akibat nya terpaksa lah dia cabut lari gulung tikar
                      Abg ni, nk melupakan dinda mmg nya amat sukar
                      Rindu dendam, makin lama semakin kuat berakar
                      Buat dinda, coretan tinta abg tk jemu utk melakar
                      Terima lah abg utuskn sejambak bunga yg mekar
                      💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🏵️🌻🌼💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🌹💐
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💚❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    2. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Si betina tua itu, spt tk pernah belajar ilmu perang
                      Masuk menerkam harap panas baran dan berang
                      Silap besar le dia bila abg ini dia berani nk serang
                      Acah punya acah, dia dah teracah harimau garang
                      Abg pula, tetap setia pada mu & tk pernah curang
                      Sbenarnya abg dh ‘cinta’, biar abg berterus terang
                      Buat dinda, pntun berbunga abg akn terus karang
                      Terimalah ini setangkai melur buat dinda seorang
                      🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💚❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  4. Tun M masih sihat, cergas dan pintar bila menghadapi apa2 masalah.

    Dia tentu masih boleh jadi PM lagi.

    Pimpinan nya yang lalu cemerlang. Pihak2 di luar negara pun akui begitu.

    Dia bagus dalam mempertahankan hak dan kedudukan negara Malaysia di dunia antarabangsa.

    Tiada siapa worth his salt berani perkecilkan negara ini di bila2 masa.

    1. WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕!

      HANG DOK MERABAN APA TU?

      HANG DOK BAWAH PERDU POKOK KAYU ARA, DOK MEMUJA ATOK DEWASAKA NABI HANG KA?

      😀😃😄😆😅😂🤣
      KAH KAH KAH KAH

      1. HA HA HA HO HO HO HI HI HI

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        Mmg lawak gilerr, sindiran kat Atok yg Budin beri
        Kisahnya si AtokSaka yg msih lagi sembang kari
        Badan bau tanah, ingin lgi nk jdi perdana menteri
        Tk sedar ker ‘rumah kata pergi & kubur kata mari’
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
        Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

        1. HA HA HA HO HO HO HI HI HI

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
          Kali ini mmg teruk btul AtokSaka kena Budin bagi
          Ibarat, Budin hentak pala Atok kt tiang punya segi
          Badan dah berbau tanah pun ingin nk jadi PM lagi
          Tak sedar kubur kata mari dan rumah suruh pergi
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
          Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

          1. HA HA HA HO HO HO HI HI HI

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            Atok kena sedar diri tu tua asyik je penat semput
            Mata tu pulak, asyik gi ke hospital buang selaput
            Nk jadi PM camner dgn Peju-Wang yg cikai ciput
            Tunggu hari nak patah jer ibarat mcm kayu reput
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
            Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            KAH KAH KAH

            1. HA HA HA HO HO HO HI HI HI

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              Semua tentu faham, tulisan Budin yg sinis begini
              Budin mmg berniat, nk tibai Atok & Boboi kat sini
              Nak suruh jadi PM apa..duit depa tu dah berguni²
              Tak kan blum puas lagi kot kayakan anak & kroni
              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
              Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              KAH KAH KAH

              1. HA HA HA HO HO HO HI HI HI

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                Atok dekat 100 thn nak jadi PM mana ada kudrat
                Nak buat rekod PM 3 kali itu, elok lupakan hasrat
                Harta berbilon dok ada tu, buat ler sedikit khairat
                Jgn dikejar dunia sgt..ingat lah sama dgn akhirat
                👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                KAH KAH KAH

                1. HA HA HA HO HO HO HI HI HI

                  😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  Atok tu spt keadaan jiwa dan batin dia dah parah
                  Umur dh dekat 100 nk jadi PM dia masih ghairah
                  Tak kah ler kebendaan & duniawi je jadi hala arah
                  Lebih baik, kalau diulang-ulang buat haji & umrah
                  👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                  Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                  KAH KAH KAH

                  1. HA HA HA HO HO HO HI HI HI

                    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    Harapnya tk betullah & Atok tu hanya mengacah
                    Tak kan Atok mau libat lagi politik punya kancah
                    Apa yg bleh dia buat umur tu dah 100 mencecah
                    Nak jadi PM hapa nya, baling gelas pun tk pecah
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    KAH KAH KAH

                    1. HA HA HA HO HO HO HI HI HI

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Melihat gelagat Atok tu, Kejora ketawa berdekah²
                      Dia nak jadi calon PRU15 tu siapa ler nk pangkah
                      Naper ler, org tua tu terlalu mnurut nafsu serakah
                      Kan lebh baik, klau diulang² buat umrah di Mekah
                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    2. HA HA HA HO HO HO HI HI HI

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Atok berhajat nak jadi PM lagi, Kejora tak dpt fikir
                      Kalau susu atau santan pun dah tahap basi bakir
                      PM hapa nya hayat pun 2-3 hari lagi nak berakhir
                      Lbih baik, bersiap diri, nk jumpa mungkar nangkir
                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    3. HA HA HA HO HO HO HI HI HI

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      PRU14..penipuan dan janji palsu senjata gempur
                      Rakyat percaya terpedaya jadi ayam berak kapur
                      Kini mau jadi PM lagi, AtokSaka dok mengelupor
                      Tak sedar ker Atok badan dah bau tanah lumpur?
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    4. HA HA HA HO HO HO HI HI HI

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Atok pun sedar..cara tipu jer dia kalahkan dacing
                      Dia jdi PM kali ke-2 pun..harap mnipu taik kucing
                      “Negara nk bankrap”..itu le modal undi dipancing
                      Lps itu ‘mnifesto bkn kitab suci’ rakyat dikencing
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    5. HA HA HA HO HO HO HI HI HI

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Lawak lah..AtokSaka mau jadi PM buat ke-3 kali?
                      Sbb itu..Budin tampil perleceh, perlekeh dan perli
                      Macai-macai totok pun, dah makin buat tk peduli
                      Ketua macai pula, dh tinggal Atok, gi kat Bang Ali
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

  5. Badigol Wak Gontol Kejora Kojolla pelajaran hanya di peringkat sekolah SJK.

    Itu pasal otak nya tak dapat memikirkan lebih dari itu.

    Buang masa pembaca saja tiap hari di sini.

    Perlu dibalun, ditibai dan dibantai tiap kali dia masuk sini.

    1. Aikk.. meracau royan raban, kutuk cerca diri sendiri yer Nek?

      😀😃😄😆😅😂🤣
      KAH KAH KAH KAH

      1. Badigol Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 pelajaran hanya di peringkat sekolah SJK.

        Itu pasal otak nya tak dapat memikirkan lebih dari itu.

        Dah tu mata pulak kelabu teruk dek umur dekat 100 tahun tapi gatal puki nak mari ke blog.

        Buang masa pembaca saja tiap hari di sini.

        Perlu dibalun, ditibai dan dibantai tiap kali dia masuk sini.

        😀😃😄😆😅😂🤣
        KAH KAH KAH KAH

        1. HO HO HO

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          TN Anjing bongok, bagaikan anak kehilangan ibu
          Ada sja alasan, Kejora ini nak anjing tu nak serbu
          Dah ler bodoh bangang biol mengalahkan lembu
          Gatai puki nk ke blog, walau mata dia dah kelabu
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
          Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

  6. Badigol Wak Gontol Kejora Kojolla asyik nak cari gaduh.

    Pagi2 lagi dah buat hal.

    Biadab dan kurang ajar, tak dibimbing emak bapak nya di masa kecil, bercampur dengan penyangak, penjahat dan gengster di masa dewasa.

    1. CARI GADUH?

      RAKAN² BLOG,

      Bukan Anjing🐕 tu ke yg mari cari gaduh dgn Kejora seawal jam 5:40 am sblm subuh?

      Masalahnya anjing🐕 munafiq anak haram nih tak nak cermin diri..

      😀😃😄😆😅😂🤣
      KAH KAH KAH KAH

      1. RAKAN-RAKAN BLOG,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
        Kejora nak berdoa..mari rakan² sama² ucap amin
        Kita tadahkan tangan, mohon kpd Rabbul ‘Alamin
        Minta keselamatan kesejhtaraan negara terjamin
        Do’akn juga, TN anjing terbuka hati nk beli cermin
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        KAH KAH KAH

        1. WOI TN ANJING🐕 8:05 AM,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Woi Binatang TN Anjing, betina tua biol pekak tuli
          Hal tepi kain org pulak, jgn asyik nak ambil peduli
          Muka kulit babi hang itu, elok cermin lah sesekali
          Jgn hanya cermin, bila bersolek nak jumpa Bg Ali
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

  7. RAKAN² BLOG,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN Anjing mati akal, & tk mampu lagi nk berhelah
    Kejora pantun cinta..TN Anjing mari nak berbalah
    Sepupu dia pantun merapu tak pulak dikata salah
    Begitulah keadaan bila jahat, munafiq laknatullah
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

    1. HA HA HA

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      Kasihan betul dgn TN anjing munafiq Laknatullah
      Kejora dah buat anjing bongok tu jadi serba salah
      Klau dia tk terjah Kejora, nampak spt ngaku kalah
      Bila dia mari terjah pula, nasib dia tu tau² saja lah
      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      KAH KAH KAH

      1. HA HA HA

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Kejora dah letakkan TN Anjing dungu dlm dilema
        Klau tak terjah Kejora takut jejas dia punya nama
        Tapi bila dia terjah, sakit & malu pula kena terima
        Maka derita & siksa le anjing tu, utk selama-lama
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

  8. RAKAN-RAKAN BLOG,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing, asyik bagi kat Kejora ini bola tanggung
    Kejora pun ‘smash’ smpai kepala dia tk panggung
    Teruk anjing tu kena, luku pala & sepak ponggong
    Kini pilu terkedu le dia, sambil tulang digonggong
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  9. HA HA HA

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Seronok betul rasa bila TN anjing bertindak balas
    Boleh le, kepala dia diluku dan telinga dia dipulas
    Kejora akn ajar anjing ifrit tu, tanpa kasihan belas
    Biar sampai, anjing itu tercirit & jubur dia melelas
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕👏🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  10. HA HA HA

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Bila TN Anjing masuk..Kejora rasa seronok sekali
    Maklumlah ada mangsa untuk dibelasah dan buli
    Kejora nak tibai dia, sampai nangis hingus bertali
    Biar sampai dia terisak-isak gi mngadu kat Bg Ali
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  11. RAKAN-RAKAN BLOG,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Kat blog ini, binatang TN anjing tidak akan selesa
    Sbb kata pepatah “dek kerna mulut badan binasa”
    Tapi bila anjing tu menyalak, seronok le pula rasa
    Sbb, utk nak didera buli, dia hadir mnjadi mangsa
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  12. HA HA HA

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Dia masuk juga TN anjing, walau capik kaki patah
    Bila dilihat pantun banyak..mau ler dia tk melatah
    Tapi mcm selalulah, nanti kena ler anjing tu getah
    Seronok ler mangsa msuk, rimau tunggu nk ratah
    🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  13. HA HA HA

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing kat blog ini..mmg betul2 jadi pak lawak
    Agknya, puki dia tu terlebih sapu gambir Sarawak
    Hanya kejahatan & kemunafiqan jer yg dia bawak
    Itulah TN anjing muka babi, munafiq lidah biawak
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
    🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎🦎
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    KAH KAH KAH

    1. KIH KIH KIH
      MUKA BABI🐖

      1. KUH KUH KUH
        LIDAH BIAWAK🦎

  14. Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 tua mata kelabu tapi nak masuk blog.

    Anjin🐕 tua tu kata Kejora tak mengkomen blog post tapi dia tak baca berpuluh-puluh pantun Kejora yg tibai AtokSaka tuh…

    Rugi blogging space dan menyakitkan hati jer anjing🐕 mata kelabu nih.

    Sekarang mendengar kata2 itu dia mesti gelak mcm nak mati.

    Bagus kalau dia mati di blog ini.

    😀😃😄😆😂😂🤣
    KAH KAH KAH KAH

    1. HA HA HA

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      TN Anjing bongok, bagaikan anak kehilangan ibu
      Ada sja alasan, Kejora ini nak anjing tu nak serbu
      Dah ler bodoh bangang biol mengalahkan lembu
      Gatai puki nk ke blog, walau mata dia dah kelabu
      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
      Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      KAH KAH KAH

      1. HA HA HA

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Kemunafiqan TN Anjing tak tahu bia dpt dihapus
        Dia gatal puki nak ke blog wlau diri tua menopos
        Mata tu kelabu, dikata Kejora komen tak ikut pos
        Elok sgt le klau anjing lahanat ini cepat mampos
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

  15. Tidak penting sudah tua asalkan masih boleh bercakap dengan sempurna, masih boleh berhujah dan memimpin parti.

    Bagus jika Tun Mahathir menjadi Perdana Menteri lagi. Dia seorang yang tegas pendiriannya, nyata kemahuan nya dan baik tujuan nya.

    Dia tahu bagaimana perlu nya kaum Bumiputera mendapat kedudukan politik dan ekonomi yang setimpal dengan negara yang dulu dikenali sebagai Tanah Melayu, sekarang Malaysia.

    1. Bedebah British Kolonial yang seliuhkan tangan pemimpin Melayu di masa rundingan Merdeka di tahun 1957, membikin mereka terima nama lain dari Tanah Melayu.

      1. The name Malaysia has watered down the words Tanah Melayu.

        Damn.

        1. Woi Binatang Anak Haram TN Anjing🐕, ini hah aku nak lawan hujah hang ikut post na!

          😀😃😄😆😅😂🤣

          1. HA HA HA

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            Mmg lawak gilerr, sindiran kat Atok yg Budin beri
            Kisahnya si AtokSaka yg lagi msih sembang kari
            Badan bau tanah, ingin lgi nk jdi perdana menteri
            Tk sedar ker ‘rumah kata pergi & kubur kata mari’
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
            Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            KAH KAH KAH

            1. HA HA HA

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
              Kali ini mmg teruk btul AtokSaka kena Budin bagi
              Ibarat, Budin hentak pala Atok kt tiang punya segi
              Badan dah berbau tanah pun ingin nk jadi PM lagi
              Tak sedar kubur kata mari dan rumah suruh pergi
              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
              Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              KAH KAH KAH

              1. HA HA HA

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                Atok kena sedar diri tu tua asyik je penat semput
                Mata tu pulak, asyik gi ke hospital buang selaput
                Nk jadi PM camner dgn Peju-Wang yg cikai ciput
                Tunggu hari nak patah jer ibarat mcm kayu reput
                🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                KAH KAH KAH

                1. HA HA HA

                  😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  Semua tentu faham, tulisan Budin yg sinis begini
                  Budin mmg berniat, nk tibai Atok & Boboi kat sini
                  Nak suruh jadi PM apa..duit depa tu dah berguni²
                  Tak kan blum puas lagi kot kayakan anak & kroni
                  🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                  Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                  KAH KAH KAH

                  1. HA HA HA

                    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    Atok dekat 100 thn nak jadi PM mana ada kudrat
                    Nak buat rekod PM 3 kali itu, elok lupakan hasrat
                    Harta berbilon dok ada tu, buat ler sedikit khairat
                    Jgn dikejar dunia sgt..ingat lah sama dgn akhirat
                    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    KAH KAH KAH

                    1. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Atok tu spt keadaan jiwa dan batin dia dah parah
                      Umur dh dekat 100 nk jadi PM dia masih ghairah
                      Tak kah ler kebendaan & duniawi je jadi hala arah
                      Lebih baik, kalau diulang-ulang buat haji & umrah
                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    2. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Harapnya tk betullah & Atok tu hanya mengacah
                      Tak kan Atok mau libat lagi politik punya kancah
                      Apa yg bleh dia buat umur tu dah 100 mencecah
                      Nak jadi PM hapa nya, baling gelas pun tk pecah
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    3. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Melihat gelagat Atok tu, Kejora ketawa berdekah²
                      Dia nak jadi calon PRU15 tu siapa ler nk pangkah
                      Naper ler, org tua tu terlalu mnurut nafsu serakah
                      Kan lebh baik, klau diulang² buat umrah di Mekah
                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    4. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Atok berhajat nak jadi PM lagi, Kejora tak dpt fikir
                      Kalau susu atau santan pun dah tahap basi bakir
                      PM hapa nya hayat pun 2-3 hari lagi nak berakhir
                      Lbih baik, bersiap diri, nk jumpa mungkar nangkir
                      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    5. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      PRU14..penipuan dan janji palsu senjata gempur
                      Rakyat percaya terpedaya jadi ayam berak kapur
                      Kini mau jadi PM lagi, AtokSaka dok mengelupor
                      Tak sedar ker Atok badan dah bau tanah lumpur?
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    6. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Atok pun sedar..cara tipu jer dia kalahkan dacing
                      Dia jdi PM kali ke-2 pun..harap mnipu taik kucing
                      “Negara nk bankrap”..itu le modal undi dipancing
                      Lps itu ‘mnifesto bkn kitab suci’ rakyat dikencing
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    7. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Lawak lah..AtokSaka mau jadi PM buat ke-3 kali?
                      Sbb itu..Budin tampil perleceh, perlekeh dan perli
                      Macai-macai totok pun, dah makin buat tk peduli
                      Ketua macai pula, dh tinggal Atok, gi kat Bang Ali
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    8. RAKAN² BLOG,

                      HA HA HA

                      KEJORA AMBIL PANTUN² KEJORA (YG IKUT KANDUNGAN POST) DARI BAWAH TU DAN LONGGOK DEPAN MUKA BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 TU BAGI DIA TENGOK.. SBB DIA TUA MATA KELABU.. KEJORA DIA SERBU, KATANYA TAK IKUT POST…

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

                    9. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      TN Anjing bongok, bagaikan anak kehilangan ibu
                      Ada sja alasan, Kejora ini nak anjing tu nak serbu
                      Dah ler bodoh bangang biol mengalahkan lembu
                      Gatai puki nk ke blog, walau mata dia dah kelabu
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

  16. Wak Gontol Badigol Kejora Kojolla mengarut lagi di blog ini.

    Sepatut nya dia mengkomen blog post tapi dia mengomel macam camel.

    Rugi blogging space dan menyakitkan hati.

    Sekarang mendengar kata2 itu dia mesti gelak mcm nak mati.

    Bagus kalau dia mati di blog ini.

    1. Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 mengarut meracau royan raban lagi di blog ini.

      Sepatut nya dia mengkomen blog post tapi dia mengomel macam camel.

      Rugi blogging space dan menyakitkan hati.

      Sekarang mendengar kata2 itu dia mesti gelak mcm nak mati.

      Bagus kalau dia mati di blog ini.

      😀😃😄😆😂😂🤣
      KAH KAH KAH KAH

        1. HA HA HA

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Kemunafiqan TN Anjing tak tahu bia dpt dihapus
          Dia gatal puki nak ke blog wlau diri tua menopos
          Mata tu kelabu, dikata Kejora komen tak ikut pos
          Elok sgt le klau anjing lahanat ini cepat mampos
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

  17. yehaaaaa wak ngaku aku kuasai tahta
    malam ini dapat anugerah tak terhingga
    jangan lawan Pro,kalu baru alif ba ta
    sebab lawan ada kemampuan,luar jangka

    hi hi

    aku menang

    yehaaaaaa

    1. Ewaahh.. kemain bersorak yer, Bg Riani?

      HA HA HA

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      Bg Riani ni serupa dngan dah tertelan ubat gegat
      Awal mlm kat Lrg Hj Taib, Chow Kit Bg Riani ligat
      Lewat mlm pula kt blog ni Bg Riani mari tercegat
      Kejora rasa..mesti Bang Riani ini, kerja pak guard
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
      Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      KAH KAH KAH

  18. ehhhh dia datang pulak
    ingatkan naik dahan sebelah malam
    bila aku masuk dia cuba elak
    mai la masuk,ku mula dengan salam

    1. Atas dahan lagi?

      HA HA HA

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      Bodo bebal bingai bongok Bg Riani ini, bleh tahan
      Tak habis2, diulang benda basi, berak atas dahan
      Mcm sepupu, mari blog nk cari publisity murahan
      Tapi cabut lari, bila jadi bahan buli dan belasahan
      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      KAH KAH KAH

  19. RAKAN² BLOG,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Izinkan kat sini, sebuah kisah Kejora nak bongkar
    Ia kisah dua ekor sepupu, PejuWang punya askar
    Di blog..depa kuasai takhta sbagai badut kelakar
    Marah btul depa bila Kejora pikat si bunga mekar
    Lihat pantun berbunga jer hati depa jadi terbakar
    Tapi kena bedilan Kejora depa cabut gulung tikar
    Mana depa tahan kuku harimau garang mncakar
    Sdg depa tu, hanya anjing & monyet dlm sangkar
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

    1. KIH KIH KIH (SEPUPU)

  20. HA HA HA

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Sian ler Bg Riani panji hitam John Doe haluan kiri
    Tak daya dia nk tahan, pukulan cgu Kejora bistari
    12:06 & 12:10 itu, dia mengata kat dirinya sendiri
    Kata Kejora nk cabut, tapi dia, lintang pukang lari
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  21. berangan kosong dengan dara duduk bersanding
    sebelah petang pula Bang Ali berada di samping
    dihentak Bang Ali terhimpit wak ke dinding
    dahlah kurus kering,orang kedah kata jadi emping!

    kah kah

    rasanya wak gkk dah cabut..boleh berehat dulu

    pagi esok giliran TN pulak belasah “wak”

    1. Bg Riani @ Bg Jeny @ Kera🐒 Kongkang Bapok
      12:10 am,

      HA HA HA

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      Lawak Bg Riani tu bikin hati Kejora ni jadi sgt geli
      Tak takut ker, nanti marah sepupu, kekasih Bg Ali
      Belasah apa, si tua tu le yg asyik kena dera & buli
      Asyik je cabut lari serupa kerbau liar terputus tali
      🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃
      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
      Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      KAH KAH KAH

  22. Asyik berangan kosong wak,konon dara suka
    Rosak ruang komen gambar babi dari wak puaka
    Tun yang berjasa, disebut wak gkk “situa saka”
    Wak kojolla pula,kalu dengan Bang Ali lobang terbuka

    1. haahhh ha,kan aku dah cakap”WAK MESTI CABUT PUNYA”

      kah kah kah

      1. Bg Riani @ Bg Jeny @ Kera🐒 Kongkang Bapok
        12:06 am,

        HA HA HA

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        Tak usah nk berangan le, Bg Riani sotong lembut
        Nak beraksi hero, tak padan tua, beruban rambut
        Blm pernah terjadi cabaran org Kejora tk sambut
        Ini Kejora, berdarah panglima, tak akan lari cabut
        💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

        1. HA HA HA

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
          Kesian sngguh, Bg Riani badut pak lawak kelakar
          Silap haribulanlah bila dia acah sorang pendekar
          Nak lagak singa sdg kah dirinya itu musang akar
          Pmbaca hanya nampak dia monyet dlm sangkar
          🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

  23. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Naper kat Anwar pulak..jari si Boboi nak dituding
    Berterus terang je le, kalau Atok ingin bertanding
    Kejora, pasal si dia, dgn mak ayah nak berunding
    Klau si dara sudi rasa tak sabar ingin bersanding
    💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🏵️🌻🌼💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🌹💐
    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💚❤️
    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    1. DINDA🌹DEWI🥀PUTERI🌷,

      😥😥😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
      💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🏵️🌻🌼💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🌹💐
      Wajah dinda yg manja asyik je abg dok terbayang
      Kadang², sampai mngganggu khusyuk smbhyang
      Hati dan fikiran ni pulak, asyik saja jauh melayang
      Niat ditanam ingin jadi seorang suami penyayang
      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💚❤️
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      1. 😥😥😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
        Begini lah keadaan abg ini, yg hidup keseorangan
        Hidup asyik je brtemankan mimpi & angan-angan
        Harap nya abg ini, tidaklah bertepuk sblah tangan
        Terbayng kita berdua, atas pelamin persandingan
        💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️☘️🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

        ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          Kadang2 tu bila terkenang abg tersenyum sendiri
          Alangkah indah klau kita jdi pasangan raja sehari
          Duduk sblah kanan, pengantin lelaki, cikgu bistari
          Sebelah kiri pulak, dara nan ayu, merah inai di jari
          💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️☘️🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            Terbayang ketika itu..bgitu rmai tetamu sekeliling
            Tepi balai, bergema bunyi serunai gendang keling
            Pasangan silat pula rancak meloncat & berguling
            Dinda, kat abg ini tak henti-henti manja menjeling
            💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️☘️🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
            Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              Rancak tarian silat diiringi dngn gendang serunai
              Pasukan Silat Malau, pimpinan Pk Wan roti canai
              Di atas pelamin berpegangan tangan janji ditunai
              Cantik dan montok gebu jari adinda merah di inai
              💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️☘️🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
              Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                Masa nk naik ke pelamin tu dinda yg jalan dahulu
                Abg pula, keris di bwh sampin, hanya nampak ulu
                Tetamu riuh bersorak, sebaik sja kompang dipalu
                Dinda pula menjeling abg..sambil tertunduk malu
                💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️☘️🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  Pngantin cantik berseri mmg tk jemu jadi tatapan
                  Kat DJ pula, berpusu² sedara & rakan beri ucapan
                  Dinda dgn kurung kebaya nmpak sgt ayu & sopan
                  Mmg sepadanlah dara jelita di sisi suami tampan
                  💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️☘️🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                  Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                  1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    Dinda nampak anggun sekali, bila disolek dandan
                    Abg..baju pngantin ketat sikit, nmpak sasa badan
                    Bunga rampai yg ditabur ada sikit berbau pandan
                    Terdengar bunyi suara..’sama cantik sama padan’
                    💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️☘️🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Terbayang jugak masa ‘makan pengantin’ di meja
                      Semua org kata kita tak ubah permaisuri dgn raja
                      Masa dinda suap abg gigit jari dinda dgn sengaja
                      Dinda yg malu2 tu, merah muka, menjeling manja
                      💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️☘️🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    2. DINDA YG ABG DAMBA PUJA,

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Terbayang jugak masa ‘makan pengantin’ di meja
                      Semua org kata kita tak ubah permaisuri dgn raja
                      Masa dinda suap abg gigit jari dinda dgn sengaja
                      Dinda yg malu2 tu, merah muka, menjeling manja
                      💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️☘️🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    3. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Begitulah dinda hari-hari dgn abg punya keadaan
                      Mimpi dan angan², asyik je jadi mainan perasaan
                      Tapi..abg tetap mletak harapan pada dara pujaan
                      Moga mimpi dan angan², hadir mnjadi kenyataan
                      💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️☘️🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    4. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Abg ni tak lah kacak tapi blh tahan segak tampan
                      Pada mu dara abg berhasrat nk bina masa depan
                      Salm dihulur padamu bersama sekeping harapan
                      Izinkn dlm mimpi abg beri dinda sebuah kucupan
                      💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🏵️🌻🌼💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🌹💐
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  24. HA HA HA

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Bg Riani pnya otak hanya tahap anak memerang
    Tak kan termampu..berpantun spt Kejora karang
    Dia tk tengok kiri kanan ,dah teracah salah orang
    Akibatnya dpt malu, muka bgai terconteng arang
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  25. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Atok kena sedar diri tu tua asyik je penat semput
    Mata tu pulak, asyik gi ke hospital buang selaput
    Nk jadi PM camner dgn Peju-Wang yg cikai ciput
    Tunggu hari nak patah jer ibarat mcm kayu reput
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  26. atuk yg termulia wak gkk coba menfitnah
    kat atas dahan lepas torpedo dia nafi pulak
    seeloknya boboi karate dia sembam tanah
    mesti wak gkk lari kat bang ali ngadu pulak

    1. betobat la wak gkk sebelum imam mahdi kluar
      kau tak kenal ka,pemuda bani tamim tu

      ka ka ka

      1. Bani Tamim?

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        Alahai Bg Riani masih lagi dgn citer basi torpedo
        Itu le akibat, bila suka sngat jolok jubur dgn dildo
        Bani Tamim kepala bapak apa ini oi, bapok bodo
        Sah lah Bg Riani pengikut ajaran sesat John Doe
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
        Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

        1. HA HA HA

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          Bg Riani sah geng panji hitam, Kejora dapat hidu
          Patutlah dgn sepupu tu, sangat kuat ikatan padu
          Ini semua puak2 jahat pendengki berhati khaudu
          Sebijik perangai, macm aruah Wak Suman Hindu
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
          Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

          1. HA HA HA

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            Rupa² nya, Bg Riani sekutu John Doe nasi kandar
            Elok klau Kejora beri gelaran, Bg Riani telur dadar
            Kemain lagi, berangan² bani tamim tentera badar
            PejuWang dah nak mampos, depa buat² tk sedar
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
            Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            KAH KAH KAH

            1. Bg Riani @ Bg Jeny @ Kera🐒 Kongkang Bapok
              10:18/10:21 pm,

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              Usah lah tikus mondok nak acah harimau belang
              Bg Riani bkn nya tak tau yg Kejora ni bkn calang2
              Duduk elok2, kenapa nak mencari nasib malang?
              Tak amik iktibar ker, dari sepupu si betina jalang?
              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
              Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              KAH KAH KAH

              1. Bg Riani @ Bg Jeny @ Kera🐒 Kongkang Bapok
                10:21 pm,

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                Bg Riani anak ular lidi usah nak lagak ular tedung
                Tmpt cerah ada naper pilih tmpt cuaca mendung
                Sah lah, yng ajaran sesat Bg Riani dah tersadung
                Imam mahdi apa, bini pun tak bagi pakai tudung?
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                KAH KAH KAH

                https://youtu.be/P8R7qCQDoC0

                (“Suami saya larang saya bertudung”, kata Siti Hasmah)

  27. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Semua tentu faham, tulisan Budin yg sinis begini
    Budin mmg berniat, nk tibai Atok & Boboi kat sini
    Nak suruh jadi PM apa..duit depa tu dah berguni²
    Tak kan blum puas lagi kot kayakan anak & kroni
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  28. gelagat wak gkkk atas dahan setiap petang mmg kelakar
    ramai yang baca pantun aku berulang-ulang-ulang kali
    masa wak gkkk menembak torpedo,semburan angin keluar
    separuh kluar ditahan sekejab,mengingat barang Bang ali

    😅 kah kah..hang pandai buat pantun no

    1. Bg Riani @ Bg Jeny @ Kera🐒 Kongkang Bapok
      9:24 pm,

      Komen ikut post ler Bg Riani oi.. mcm pantun² Kejora tuh…

      😀😃😄😆😅😂🤣
      KAH KAH KAH KAH

      1. Bg Riani @ Bg Jeny @ Kera🐒 Kongkang Bapok
        9:24 pm,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        Bilakah kebodohan Bg Riani ni dapat nak dihapus
        Asyik jer komen merapu, yang tidak ikut tajuk pos
        Kenapa lah Bg Riani ini sengaja nak cari mampos
        Tak takut ke nanti diserang dek sepupu menopos
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

        1. Atas dahan?

          HA HA HA

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          Bodo bebal bingai bongok Bg Riani ini, bleh tahan
          Tak habis2, diulang benda basi, berak atas dahan
          Mcm sepupu, mari blog nk cari publisity murahan
          Tapi cabut lari, bila jadi bahan buli dan belasahan
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

          1. Torpedo?

            HA HA HA

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            Naper suka merapu sngat ni Bg Riani bapok bodo
            Otak dungu bongok hanya tahap biawak komodo
            Tak habis2, dngn modal lapok basi pasal torpedo
            Eloknya, Bg Riani jolok lubang jubor tu dngn dildo
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            KAH KAH KAH

            1. Merapu yer Bg Riani?

              HA HA HA

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              Haper ke bender ni, yg Bg Riani asyik dok merapu
              Tak usah mari ke blog kalau otak tu bankrap tepu
              Kandungan tajuk pos, kenapa Bg Riani tak tumpu
              Bg Riani tidak takutkah kalau diterjah dek sepupu
              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
              Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              KAH KAH KAH

              1. Sepupu nanti masalah, Bg Riani oi…

                KAH KAH KAH

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                Bg Riani dah buat sepupu tu, jadi dlm serba salah
                Pantun mengarut Bg Riani dia tentu tak mencelah
                Klau diterjah pantun Kejora, nasib dia tau² sajalah
                Sbb..dia akan terlihat, sbagai munafiq laknatullah
                🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                KAH KAH KAH

                1. Bg Riani kena ludah mcm sepupu juga ler…

                  HA HA HA

                  😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  Bg Riani ni macam sepupu tu meroyan tak sudah²
                  Melayan Bg Riani ini, mmg tak ada bawak faedah
                  Tapi seronok pulak muka Bg Riani tu Kejora ludah
                  Macm sepupu Bg Riani si betina tua haram jadah
                  🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                  Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                  KAH KAH KAH

                  1. DINDA🌹DEWI🥀PUTERI🌷,

                    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🏵️🌻🌼💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🌹💐
                    Usah dirisau bimbang, duhai dinda ku yng cinoni
                    Abg dah mangli, dgn keadaan cabaran, yg begini
                    Mmg ada org yg cemburu & dengki kt abg di sini
                    Depa itu, Si Anjing Tua lahanat & Si Kera Bg Riani
                    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                    🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    HA HA HA

                    1. HO HO HO

  29. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Atok dekat 100 thn nak jadi PM mana ada kudrat
    Nak buat rekod PM 3 kali itu, elok lupakan hasrat
    Harta berbilon dok ada tu, buat ler sedikit khairat
    Jgn dikejar dunia sgt..ingat lah sama dgn akhirat
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  30. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Budin ada tafsiran tersendiri apa yg si Boboi war²
    Dia kata semua itu, usaha nak mnghalang Anwar
    Kejora ini pula, si dia menjadi racun dan penawar
    Slm diutus buat si dara, diiringi sekuntum mawar
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💚❤️
    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  31. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Atok tu spt keadaan jiwa dan batin dia dah parah
    Umur dh dekat 100 nk jadi PM dia masih ghairah
    Tak kah ler kebendaan & duniawi je jadi hala arah
    Lebih baik, kalau diulang-ulang buat haji & umrah
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  32. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Harapnya tk betullah & Atok tu hanya mengacah
    Tak kan Atok mau libat lagi politik punya kancah
    Apa yg bleh dia buat umur tu dah 100 mencecah
    Nak jadi PM hapa nya, baling gelas pun tk pecah
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  33. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Melihat gelagat Atok tu, Kejora ketawa berdekah²
    Dia nak jadi calon PRU15 tu siapa ler nk pangkah
    Naper ler, org tua tu terlalu mnurut nafsu serakah
    Kan lebh baik, klau diulang² buat umrah di Mekah
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  34. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Atok berhajat nak jadi PM lagi, Kejora tak dpt fikir
    Kalau susu atau santan pun dah tahap basi bakir
    PM hapa nya hayat pun 2-3 hari lagi nak berakhir
    Lbih baik, bersiap diri, nk jumpa mungkar nangkir
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  35. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Mmbaca artikel Budin ini Kejora rasa nk tergelak
    Sampai rapat ke tanah, AtokSaka kena tempelak
    Tapi naper ketua cai Pejuwang tk mari menyalak
    Adakah dia kalut sgt melayan Bg Ali punya balak
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  36. Tun M meme pandai tadbir negara dlm erti kata menghabiskan duit negara dengan projek2 meganya dan mencipta kroni2 untuk bolot kekayaan negara.

    Anwar memangah tak pandai mentadbir dalam bab berkenaan.

  37. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    AtokSaka ingin nk jadi PM lagi tk usah le diharap
    Dpt jadi kali ke-2 tu..menipu ‘negara nak bankrap’
    Tapi mana pergi nya, ketua macai si anjing kurap
    Tk kan le, kat atas lantai si tua tu masih tertiarap
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  38. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    PRU14..penipuan dan janji palsu senjata gempur
    Rakyat percaya terpedaya jadi ayam berak kapur
    Kini mau jadi PM lagi, AtokSaka dok mengelupor
    Tak sedar ker Atok badan dah bau tanah lumpur?
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  39. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Atok pun sedar..cara tipu jer dia kalahkan dacing
    Dia jdi PM kali ke-2 pun..harap mnipu taik kucing
    “Negara nk bankrap”..itu le modal undi dipancing
    Lps itu ‘mnifesto bkn kitab suci’ rakyat dikencing
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  40. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Lawak lah..AtokSaka mau jadi PM buat ke-3 kali?
    Sbb itu..Budin tampil perleceh, perlekeh dan perli
    Macai-macai totok pun, dah makin buat tk peduli
    Ketua macai pula, dh tinggal Atok, gi kat Bang Ali
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  41. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Atok buat² tak sedar PejuWang dah nak berkecai
    Dulu Atok ‘kereta sport’ tapi kini dh motor kapcai
    Mesti marah gilerr, si tua Pejuwang punya macai
    Lps ni terjun dgn labu² le si tua tu mcm si Luncai
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

    1. HA HA HA

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      Kemarahan Budin kat Atok..mmg kita dah jangka
      Sampai rapat ke tanah, Budin lanyak si AtokSaka
      Msti..macai² Pejuwang semuanya bersedih duka
      Terutama nya..ketua macai, Si Anjing tua bangka
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      KAH KAH KAH

  42. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    Kali ini mmg teruk btul AtokSaka kena Budin bagi
    Ibarat, Budin hentak pala Atok kt tiang punya segi
    Badan dah berbau tanah pun ingin nk jadi PM lagi
    Tak sedar kubur kata mari dan rumah suruh pergi
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  43. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    Artikel Budin kali ini mmg Kejora rasa sgt terhibur
    Basah lencun muka Atoksaka kena Budin sembur
    Budin kata Atok masih jugak sembang kari takbur
    Dia kata kemaruk PM lagi dah dekat masuk kubur
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  44. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Mmg lawak gilerr, sindiran kat Atok yg Budin beri
    Kisahnya si AtokSaka yg lagi msih sembang kari
    Badan bau tanah, ingin lgi nk jdi perdana menteri
    Tk sedar ker ‘rumah kata pergi & kubur kata mari’
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  45. DINDA🌹DEWI🥀PUTERI🌷,

    😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
    Sepi sungguh..bila petang tiba, melepasi tgh hari
    Keresahan & kerinduan bgitu terasa mnggigit diri
    Mmg tiada cara utk abg nk melupakan mu puteri
    Terima lah kiriman lagu buat dinda ku ‘BIDADARI’
    💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🏵️🌻🌼💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🌹💐
    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💚❤️
    Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    1. LAGU – BIDADARI
      PENYANYI – KUMPULAN LELA
      KARAOKE – https://youtu.be/MLYQXo5I-cE
      LIRIK –
      💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🏵️🌻🌼💐🌹🥀🌺🌷🌸💮🌹💐
      Kenangan silam aku dan diri mu
      Berdua sesama bermadu
      Saling berjanji sehidup-semati
      Hakikat di dunia ini

      Segala yang dikata harus dikota
      Ibarat Adam dan juga Hawa
      Alangkah indah sewaktu bercinta
      Tiada senjata yang dapat menghalangnya

      Kau umpama bidadari
      Suci bagai embun pagi
      Tapi aku belum pasti
      Apakah cinta mu itu suci

      Kau hadir membawa erti
      Penawar di kala sepi
      Sehangat dian yang menyinari
      Bersama cinta mu abadi
      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💚❤️

      1. 😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
        Mmg nya abg asyik saja digamit kenangan silam
        Rindu jadi santapan..dgn keresahan sbagai ulam
        Sepi pula, menjadi bantal, dgn kepiluan jadi tilam
        Buat dinda setangkai melur diutus mgiringi salm
        🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

        ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💚❤️
        Kah. kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Leave a Reply

Your email address will not be published.