ANWAR PUN SETUJU KERAJAAN MESTI BERI RM10 RIBU KEPADA MANGSA BANJIR

Pada 24 Disember lalu, saya telah mencadangkan agar kerajaan memberi bantuan sebanyak RM10 ribu kepada mangsa banjir yang terkesan teruk akibat bencana itu.

Ini berikutan ramai yang mengalami kerosakan harta benda seperti perabot, peralatan letrik dan lain-lain akibat rumah mereka ditenggelami air selama berhari-hari disebabkan banjir tersebut.

Dengan bantuan RM10 ribu itu dirasakan dapatlah mangsa banjir mengharungi kehidupan baru dengan sedikit rasa lega selepas bencana yang merosakkan kediaman dan harta benda mereka.

Tulisan berkenaan cadangan itu boleh dibaca di sini – https://shahbudindotcom.net/2021/12/24/mangsa-banjir-dalam-kesusahan-kerajaan-harus-beri-rm10-ribu-bantuan-kewangan.html

Hari ini, Pengerusi PH yang juga Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim turut memberi cadangan yang sama.

Ini bermakna, keperluan memberi bantuan RM10 adalah perkara yang sangat diperlukan kerana setelah lebih dua minggu berlaku, didapati masih ramai yang menghadapi kesukaran memulakan kehidupan.

Maka, jika benar kerajaan ingin menolong rakyat yang dalam kesukaran membina semula kehidupan, inilah masanya untuk memberi bantuan.

Itu pun RM10 ribu itu masih tidak cukup sebenarnya kalau dilihat kepada kerosakan harta benda dan rumah yang dialami oleh kebanyakan mangsa banjir, tapi setidak-tidaknya ternampak jugalah keprihatinan kerajaan dengan pemberian sebanyak itu.

Di ketika musibah ini, kerajaan janganlah terlalu berkira dan membiarkan karenah birokrasi menyusahkan lagi mangsa dengan meletakkan pelbagai syarat dan kriteria tertentu dalam pemberian bantuan yang diumumkan.

Beri saja bantuan RM10 ribu, habis cerita!!

Yang penting, rasa sengsara mangsa akan terubat dengan sikap prihatin yang ditunjukkan kerajaan.

Di bawah ini adalah kenyataan Anwar berkaitan hal tersebut:-

Kenyataan Media

3 Januari 2022

Kerajaan mesti segera menyalurkan bantuan kewangan kepada semua mangsa banjir yang terkesan.

Semua mangsa banjir saat ini dalam keadaan yang cukup derita dan terdesak tatkala mereka kini dibebankan dengan kerugian yang amat dahsyat.

Apabila kerajaan tidak membenarkan pengeluaran Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP), maka mereka dengan ini harus berikan bantuan segera antara RM5,000 ke RM10,000 setiap orang mengikut keadaan serta kesan kerugian yang dialami akibat bencana ini.

Usah tambah beban rakyat dengan kerenah birokrasi yang melampau yang hanya melambatkan proses menyalurkan bantuan.

Di tahun baru ini kerajaan yang ada mesti ada rencana dan jalan baru dalam mengemudi negara, terutamanya di saat krisis dan dalam aspek menyalurkan bantuan kepada rakyat.

ANWAR IBRAHIM

5 1 vote
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 3 January 2022 — 10:00 pm
Subscribe
Notify of
guest

186 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
5 January 2022 6:58 am

Lebih penting dari memberi wang kpd mangsa banjir, Kerajaan mesti laksanakan projek bagi mengelakkan keadaan itu beraku lagi.

Sediakan tanah yang tidak dilanda banjir supaya mangsa itu boleh pindah dan hidup dengan anak cucu mereka tanpa khuatir banjir lagi.

Tentu ada banyak tanah di tiap negeri.

Tentu ada yang boleh memikirkan dan melaksanakan itu antara pemerintah negeri.

Anonymous
Anonymous
5 January 2022 6:59 am
Reply to  Anonymous

Sekarang sudah tahun 2022.

Jangan lah gonjol lagi.

Anonymous
Anonymous
5 January 2022 7:03 am
Reply to  Anonymous

bahasa slanga / bahasa daerah – DENAI BERBISIKhttp://tokchiksincan.blogspot.com â€š …

24 Dec 2009 â€” gonjol = sewel / tiga suku … cengkadak = banyak soal / banyak tanya/jangan menyibuk

(maksud berbeza bergantung pada ayat yang digunakan)

Anonymous
Anonymous
5 January 2022 6:39 am

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla tidak di layan.

Takda orang komen gontolan dia di sini.

Sejak kelmarin 3 January 2022 11:29 pm.

Demikian lah bila asyik menggontol, tak mengkomen blog post.

Anonymous
Anonymous
5 January 2022 6:42 am
Reply to  Anonymous

Wak Gontol ini is one-track minded.

Asyik nak caci cacah TN.

Sebab TN menunjukkan pembaca jenis orang Wak Gontol nih.

Dia marah, geram, nak balikkan paku basi.

Membikin dia penat becakap hingga nak hilang gusi,

hehe

Anonymous
Anonymous
5 January 2022 6:50 am
Reply to  Anonymous

Wak Gontol sepatut nya cakap pasal mangsa banjir, bantuan Kerajaan.

Tapi dia selalu menggontol buah pel.r.

Mana lah dia reti lain dari itu.

Maka kita perlu mengutuk, membalun, menibai dan membantai dia supaya bertukar pendirian dan menjadi constructive.

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 8:50 pm

bangtuang ayam rega yahudi

ayam2021.png
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 7:09 pm

bangtuang gaji x dop kije

98p.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 5:54 pm

ucapang lebong dop potong p’dapatang s’tarang abuk

27k.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 4:24 pm

bangtuang expot kije shah alam

404.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 4:00 pm

bangtuang sorok jolok

0igg.png
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 3:56 pm

bangtuang byr hutang jolok

0i.png
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 3:27 pm

RAKANÂē BLOG,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bila TN anjing cabut lari, tak seronok ler pula rasa
Sbb klau boleh, Kejora nk ada bahan buli sentiasa
Siapakah pula yg boleh Kejora nak dera dan siksa
Kini dah jadi spt rimau lapar, ghairah cari mangsa
🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-1145795984-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 3:20 pm

bangtuang kencing hancin

5.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 2:35 pm

bangtuang cuci taik cicok

2xB.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 2:29 pm

bantuang nok jawatang

4F.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 2:05 pm

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Mana dia dh mghilang, TN Anjing perangai babun
Terus dh hilang kelibat, si tua mggelebeh tembun
Kenapa tak respon Kejora maki bertimbun-timbun
Muka dia pula merah, sampai berasap ubun-ubun
Takkan le tgh hari ke OUTSTATION atau ke KEBUN
Adakah spek dia patah lalu mata dia tu jadi rabun
Atau dia terjatuh kt toilet licin tergelincir air sabun
Atau dia takut & bersembunyi bwh semak rimbun
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-172268264-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:26 pm

PANTUNÂē POLITIK NI PUN ELOK DIULANG DAN DILETAKKAN DI BAHAGIAN ATAS INI:

(NAK BAGI TN ANJING🐕 BERTAMBAH SAKIT HATI & MERACAU ROYAN RABAN LAGI SEBAB DIA KETUA MACAI PENDEDAK PH KAT SINI)

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:27 pm
Reply to  Anonymous

SEDIKIT GURINDAM TTG “FANTASI DAN REALITI”:

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:28 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
‘Negara nk bankrap’, itu le modal rakyat dipancing
PRU14, rakyat jadi terpedaya dan menolak dacing
Bila menang PRU..janji brtukar mnjadi air kencing
Slps itu, mula ler rakyat membenci PH taik kucing
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:29 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kelentong menipu rakyat, itulah PH punya strateji
PemimpinÂē depa itu jenis dua mata punya gergaji
Sblm PRU, kemain bulan dan bintang ditabur janji
Bila janji dikencing teruk le dgn rkyat PH kena taji
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:29 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Ternyata pemimpinÂē PH tu puak jenis kudis kurap
Hanya kepada penipuan saja yg puak tu berharap
Kemain lagi depa gertak yg negara ini nk bankrap
JanjiÂē manis sblm PRU, semuanya sampah sarap
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:30 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Atok tampil dgn helah, ‘manifesto bukn kitab suci’
Rkyat pula mnjadi marah & merata2 memaki caci
Hari demi hari, di mata rkyat, PH semakin dibenci
7 PRK yng lepas & 2 PRN terkini, PH rapat dikunci
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:30 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dek kena kencing teruk, hati rakyat dah jadi patah
Mau tidak nya, sana kena kencing sini kena getah
Kepada PH..rakyat tk sabar nak bagi titik nokhtah
PRU-15 nanti rkyat mahukan BN kembali perintah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:31 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
OrgÂē Melayu dah mula nampak PH punya pekong
Depa tk mahu dikuasai kafir harbi DAPigs tokong
PKR juga sgt dibenci kerna LGBT puak tu dokong
PRU15 nnti BN/Umno Melayu akn kmbali sokong
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:31 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
PH dgn kepala2 depa itu, hanya lebih pada cakap
Jasa kat rakyat tiada, hanya indah kataÂē diungkap
Dgn PH haprak tu, rakyat tk nak lagi terperangkap
Kerana urus tadbir kerajaan nyata BN lebih cekap
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:32 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mlayu2 dlm PH pula, adalah pnderhaka pembelot
Rakyat tahu serta bleh baca..Atok punya komplot
Menteri & jawatanÂē utama anak kroni dia yg bolot
Di Kedah kerusi ciput, tapi MB si Boboi dapat slot
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:32 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Klau terus di bwh PH, Melayu akan jadi terkelepek
Kewangan negara Atok serah bulatÂē kat LGE Apek
Harta dan kkayaan negara ni, depa sakau & copet
Dekat rakyat depa huloq ciput jer RM30 e-dompet
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:33 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kelebihan yg ada pada BN..mmg PH tk bleh ganti
PKR tak disukai sbb depa pluralis & sokong LGBT
DAP pula anti Melayu & ada komunis punya entiti
Kini PejuWang & Muda, tunggu hari saja nak mati
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:33 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Di bwh PH 22 bulan itu, penuh dengan kecelaruan
Mungkin, berpunca dari Atok pnya niat dan tujuan
PKR parti yg terkuat tapi Bersatu pula yg jadi tuan
Bg Non ditolak ke tepi..mgkin sbb bekas banduan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:33 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Di bawah PH Pertahanan Negara jadi lebih kelabu
Ada ker, Menteri Pertahanan, dibagi kat Mat Sabu
Dia tak mampu bendung, anak dia yng kaki syabu
Mcm mana lah pula..nak jaga negara punya kubu?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:34 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Menteri Agama, PH bagi dekat org yg agak muda
Jadi mudah le mentri itu terliur bila melihat janda
Disuruh jaga agama dia gatal nk bermesra canda
Ada ke tulis surat kat Nurul Izzah berkanda dinda
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:34 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Org Melayu, mmg tk bleh terima..PH punya resepi
Urusan harta benda negara..depa pi serah kt DAP
Bg Non ketua parti yng terkuat hanya jadi PM tepi
Janji bulan bintang hanya tinggal anganÂē & mimpi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:35 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kegagalan kerajaan PH Haprak..dah jelas terbukti
Dgn parti itu..rkyat simpan dendam dan sakit hati
Fantasi PH nak perintah lagi, akn temui jalan mati
Rakyat nak di bwh BN/Umno semula, itulah realiti
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:36 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
7 PRK & 2 PRN, bukti jelas PH itu rakyat dah tolak
Dek kuat kencing, dgn rakyat depa kena tempelak
Bila lihat keadaan PH itu, Kejora rasa nak tergelak
Ketua macai TN Anjing, kt sini hnya tau menyalak
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-130287812-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:50 pm

NYATA BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 MUNAFIQ JAHAT DI HATI, NIAT BUSUK, NAK SAKITKAN HATI ORANG, DIA SENDIRI KATA.

INI LAH TN ANJING🐕 YANG MEROSAKKAN MASYARAKAT.

PERLU DIBALUN, DITIBAI DAN DIBANTAI BERTERUSAN DI SINI.

😀😃😄😆😅😂ðŸĪĢ
KAH KAH KAH KAH

INI BUKTINYA:

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:50 pm
Reply to  Anonymous

_____________________________________________________
Anonymous
 31 October 2021 8:56 am
 Reply to  Anonymous

Bodoh bangang Beruk Tua Wak Gontol mikir boleh balun dia hanya jika dia ganggu kita. S bangang i tak pernah dengar ini negara bebas, FREE COUNTRY, boleh kata apa saja tertakluk kpd undang2 negara.

Lagi bangang dan tak bertamadun (uncivilized) bila dia mengguna bahasa kotor dan lucah

Bukti biadab dan kurang ajar, tak dibimbing dek emak bapak nya di masa kecil.

 Reply
_____________________________________________________

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:14 pm
Reply to  Anonymous

RAKANÂē BLOG,

Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 Betina Jalang Tua kepala sewel.

Blog politik nak dibuat nya blog HARTA KEPALA BUTUH PAK DIA.

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
KAH KAH KAH KAH
😀😃😄😆😅😂ðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:15 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg anak haram TN anjing itu, moral dah runtuh
Bila Kejora pantun cinta..dia nak bantai dan tutuh
Tapi dia komen “hero taik kucing” tak bleh sentuh
Blog nak dibuat harta pak dia punya kepala butuh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:15 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Puki mak dia lah TN anjing kurap tua kudis sopak
Komen dari kita, dia asyik sja nak terkam celapak
Tapi dia mengarut..kita disuruh buatÂē tak nampak
Itulah namanya, ‘undangÂē dia punya kepala bapak’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:16 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg ler lawak giler, undang2 TN anjing tua renta
Dia bebas kalau nak melempar makian caci nista
Tapi..kita mesti komen ikut pos, itu yng dia minta
Itu lah, “undang2 TN anjing puki kurap kudis buta”
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:16 pm
Reply to  Anonymous

RAKAN-RAKAN BLOG,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dengki betul TN Anjing, bila Kejora nk pikat Nadia
Tpi..berdepan cacian anjing tu Kejora dh bersedia
Auta putar alam dia tu..mengalahkan Keling India
Blog ni cuba nk dibuat harta kepala butuh pak dia
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:17 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing nak cetus kat sini panas punya bahang
Mmg tak sedar diri ler itu betina puki terpelahang
Kalau jantan, mmg lekang dagu dia punya rahang
Sbb betina..Kejora setakat nk kata puki mak hang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:17 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg ler TN anjing tu maruah & moral dah runtuh
Dia acah orng tak apa, tapi dia tak boleh disentuh
UndangÂē yang dia buat itu, kita dikehendaki patuh
Itulah nama ‘undangÂē pak dia punya kepala butuh’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:18 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing biol itu buruk diri dia tak mahu perbaiki
Di blog ini, dia boleh bebas klau nk mencaci maki
Kita ni, kena komen ikut pos, itu yg dia kehendaki
Itulah nama, ‘undangÂē mak dia punya lubang puki’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:18 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
ðŸ‘ŋðŸ‘ŋðŸ‘ŋðŸ‘ŋðŸ‘ŋðŸ‘ŋðŸ‘ŋðŸ‘ŋðŸ‘ŋðŸ‘ŋðŸ‘ŋðŸ‘ŋðŸ‘ŋðŸ‘ŋðŸ‘ŋðŸ‘ŋðŸ‘ŋðŸ‘ŋðŸ‘ŋ
Lawak gilerr lah, undangÂē binatang TN Anjing ifrit
Kat blog ni dia bebas nak memaki caci pekik jerit
Tapi kita ini pulak, disuruh ikut ‘blog post straight’
Itulah nama ‘undangÂē mak dia punya lubang burit’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:18 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA
(Campoq slang Kedah sikitðŸĪĢ)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tu perangai dia serupa dngn anjing liaq
Dah tua meghekot tapi akai mcm budak tk baliaq
Dekat blog ni dia nak kawai habih, hulu dan hiliaq
Blog nk dibuat, harta pak dia punya batang peliaq
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:37 pm

bantuang kencing hancing 10k

5.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:32 pm

NYATA BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA JAHAT DI HATI, NIAT BUSUK, NAK SAKITKAN HATI ORANG, DIA SENDIRI KATA.

INI LAH BERUK GONTOL YANG MEROSAKKAN MASYARAKAT. 

PERLU DIBALUN, DITIBAI DAN DIBANTAI BERTERUSAN DISINI.

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:40 pm
Reply to  Anonymous

Bodoh bangang Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 mikir boleh balun dia hanya jika tak SAKITKAN HATI DIA. Si bangang ni tak pernah dengar ini negara bebas, FREE COUNTRY, boleh kata apa saja tertakluk kpd undang2 negara.

Lagi bangang dan tak bertamadun (uncivilized) bila dia mengguna bahasa tadika dan “bodoh taik”.

Bukti biadab dan kurang ajar, tak dibimbing dek emak bapak nya di masa kecil.

😀😃😄😆😅😂ðŸĪĢ
KAH KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:40 pm
Reply to  Anonymous

Ha ha haâ€Ķ

“PULANG PAKU BUAH KERAS”

utk Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 pondan dunguâ€Ķ

😀😃😄😆😅😂ðŸĪĢ
KAH KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:41 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, buruk pekerti & buruk jugak rupa paras
Otak dia sasau sewel & kelihatan mcm tak waras
Segalah cercaan, yg dibuat, patah balik nya deras
Anjing iblis itu dah kena, ‘pulang paku buah keras’
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-535314524-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:41 pm
Reply to  Anonymous

AIKK…
BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕!

NAPER HANG MERABAN “MELOMPAT LOMPAT MENJERIT JERIT” MCM KERA🐒 KENA BELACAN TU, BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖.MUNAFIQ LIDAH BIAWAKðŸĶŽ HAH?

SAKIT KEPALA KENA LUKU YER?

😀😃😄😆😅😂ðŸĪĢ
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH â€Ķ(100 JUTA KALI)

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:42 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN Anjing memekak je serupa ayam dalam reban
Mahu lagak juah tak padan tua bulu puki beruban
Dek mgacah Kejora dia terpaksa tanggung beban
Bila dh kena taji mula le dia meracau royan raban
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-109908387-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:43 pm
Reply to  Anonymous

IKUT SUKA AKU LAH BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖.MUNAFIQ LIDAH BIAWAKðŸĶŽ OIâ€Ķ

NAK SAKITKAN HATI HANG KER, NAK MAKI CERCA HANG KERâ€Ķ
ASAL BOLEH LUKU KEPALA & TERAJANG HANG TU KIRA JADI LAHâ€Ķ

SIAPA SURUH HANG GATAI PUKI SANGAT NAK CARI PASAI DGN AKU? AMIK LAH HABUAN BILA JOLOK SARANG TEBUAN🐝!

😀😃😄😆😅😂ðŸĪĢ
KAH KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:44 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian betul, anak haram TN Anjing si bodoh pekak
Sblm subuh..dia mari mgacah Kejora nk bertekak
Bila jolok sarang tebuan, dapat ler muka bengkak
Dah tu, kena tibai sampai tersembam merangkak
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-1241212860-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:45 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bagaikan dah kehilangan arah & haluan
Kejora tak kacau dia..Anjing tu mari buat serbuan
Bila berani acah Kejora, terima sja lah dia habuan
Siapa suruh gatal puki sgt..gi jolok sarang tebuan
🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:45 pm
Reply to  Anonymous

WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖.MUNAFIQ LIDAH BIAWAKðŸĶŽ!

“SIAPA MAKAN NANGKA DIA AKAN KENA GETAH”

“KALAU TAKUT DILAMBUNG OMBAK, JGN BERUMAH DI TEPI PANTAI”

“KALAU TAKUT KENA LUKU KEPALA JGN GATAI PUKI NAK CARI PASAI DGN ORG”

😀😃😄😆😅😂ðŸĪĢ
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH â€Ķ(100 JUTA KALI)

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:46 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bodoh dungu mari nk berlagak jadi otai
Tapi asyik je anjing tu kena balun tibai dan bantai
Meroyan raban le dia bila dah tersmbam di lantai
Itu lah, klau takut ombak jgn berumah tepi pantai!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:18 pm

bantuang keluarga kobid dang banjiro

pmkobid.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:17 pm

PANTUNÂē CINTA INI ELOK DIULANG DAN DILETAKKAN DI BAHAGIAN ATAS INI:
(NAK BAGI TN ANJING🐕 BERTAMBAH SAKIT HATI & MERACAU ROYAN RABAN LAGI)

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:21 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bg Non buat kenyataan media itu, apakah tujuan?
Sdg kerajaan dah pun setuju beri RM10K bantuan
Kejora yg jatuh cinta ini asyik sja dlm kesyahduan
Buat si Dia, sekuntum mawar iringi slm kerinduan
ðŸŒđðŸŒđðŸŒđðŸŒđðŸŒđðŸŒđðŸŒđðŸŒđðŸŒđðŸŒđðŸŒđðŸŒđðŸŒđðŸŒđðŸŒđðŸŒđðŸŒđðŸŒđðŸŒđ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’šâĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

gettyimages-1225652780-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:22 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Nak beri bantuan RM10K tu, kerajaan dh bersedia
Jadi, apa perlu nya Bg Non buat kenyataan media
Kejora ini asyik je keresahan, teringat kt dik Nadia
Sekuntum teratai diutus, mngiringi slm buat si dia
ðŸŒļðŸŒļðŸŒļðŸŒļðŸŒļðŸŒļðŸŒļðŸŒļðŸŒļðŸŒļðŸŒļðŸŒļðŸŒļðŸŒļðŸŒļðŸŒļðŸŒļðŸŒļðŸŒļ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’šâĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

gettyimages-1303095694-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:23 pm
Reply to  Anonymous

DINDAðŸŒđDEWIðŸĨ€PUTERI🌷,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mmg ada yg cemburu dgn percintaan kita kat sini
Org nya tu si tua lahanat dgn sepupu dia Bg Riani
Biar sja lah..duhai dinda ku sanjungan jiwa nurani
Sekuntum cempaka abg utus bersama pantun ini
ðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓ðŸ—ĢïļðŸ’•ðŸ’ŒâĢïļðŸ’šâĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

orchid-gda44f1010_1920.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:24 pm
Reply to  Anonymous

DINDAðŸŒđ,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Si tua lahanat itu, tikus mondok yg nk lagak singa
Tapi abg asyik je luku dan pulas dia punya telinga
Untuk dinda pula abg akan terus mengirim bunga
Terimalah ikhlas dari abng ini, sekuntum kenanga
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓ðŸ—ĢïļðŸ’•ðŸ’ŒâĢïļðŸ’šâĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

white-champak-flower-gb5d16eba2_1920.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:24 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Komen biadab si tua tu mmg selalu kita terjumpa
Tapi bila abg nak pantun kat dinda, dia mari terpa
Bagi abg yg kebal ini, cacian dia tu tk kan jadi apa
Abng pasrah & redha demi ‘Cinta Tak Kenal Siapa”
âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’šâĪïļ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸĩïļðŸŒŧ🌞💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸŒđ💐
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:25 pm
Reply to  Anonymous

LAGU – CINTA TAK KENAL SIAPA
PENYANYI – ARIS ARIWATAN
KARAOKE – https://youtu.be/MhqVcLhGYTs
LIRIK –
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸĩïļðŸŒŧ🌞💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸŒđ💐
Tidak salah rasanya
Andai ‘ku memuja
Anggun di wajah mu
Kerna hati ini dah tertawan

Cinta tak kenal siapa
Hadir tanpa dipaksa
Walau berkecai badan
Melepaskan mu
Aku rela berputih tulang

Dan tak sanggup aku lihat
Engkau dipimpin oleh insan lain
Dan tak sanggup aku dengar
Tentang keburukan mu

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:26 pm
Reply to  Anonymous

Hendak ku hampiri mu
Untuk ku luahkan semuanya
Sayangnya lidah ku kelu
Apa lagi yang harus ku perbuat
Agar kau mengerti maksud tersirat

Maka terpaksalah aku melepaskan
Apa yang telah tersimpan sekian lama
Aku cintakan mu, aku perlukan mu
Untuk mengisi ruang kekosongan

Kau merenung bersahaja
Lalu (kau) tersenyum tanda rela

Kemarilah kekasih
Tak perlu kau menoleh
Aku di depan mu bukanlah bayang
Ku ingin cipta sejarah
Sejarah indah dengan muâ€Ķ
âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’šâĪïļ

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:26 pm
Reply to  Anonymous

DINDAðŸŒđ,

ðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜Ĩ
Tanpa diri mu di sisi abg asyik sja berhati walang
Rindu & sepi di hati ini mmg bukn alang kepalang
Hasrat nan murni ini tiada siapa dpt menghalang
Dpd melepaskan mu, abg lbh rela berputih tulang
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸĩïļðŸŒŧ🌞💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸŒđ💐
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’šâĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:27 pm
Reply to  Anonymous

ðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜Ĩ
Tak tau sampai bila diri ini akan terus kesorangan
Hidup asyik saja berteman mimpi & angan-angan
Abg perlukanmu buat mengisi ruang kekosongan
Smoga dikau mngerti, duhai dara dewi sanjungan
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸĩïļðŸŒŧ🌞💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸŒđ💐
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’šâĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:28 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Tentang si tua lahanat itu, tk perlu dinda bimbang
Kalau diikut auta si tua tu, babi pun boleh terbang
Tapi dia dah kena tibai teruk tersungkur tumbang
Sakit le siapa pun, klau berani nak mengacah abg
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸĩïļðŸŒŧ🌞💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸŒđ💐
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’šâĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

gettyimages-1288667296-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:28 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Abg org biasa, bkn nya dari golongan bangsawan
Ayah abg pula hanya pesawah, bkn nya hartawan
Kerja pun cikgu saja, bkn lah seorang sasterawan
Namun pada mu dara, diri abg ni dh jadi tertawan
Abg nk jdikan dinda pasangan, yg lbih dari kawan
Tapi biasa ler, ada yg cmburu tahap sasau sawan
Ada tu hingga mnyerang abg ni ganas spt haiwan
Tapi, tk luntur smngat abg, yg berdarah pahlawan
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸĩïļðŸŒŧ🌞💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸŒđ💐
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’šâĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

gettyimages-822839490-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:29 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Si tua tu hanyalah tampil jadi badut lawak kelakar
Ibarat kucing tua, kuku tumpul, ingin nk mencakar
Sdg musuh yg dia cuba nk acah sorang pendekar
Akibat nya terpaksa lah dia cabut lari gulung tikar
Abg ni, nk melupakan dinda mmg nya amat sukar
Rindu dendam, makin lama semakin kuat berakar
Buat dinda, coretan tinta abg tk jemu utk melakar
Terima lah abg utuskn sejambak bunga yg mekar
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸĩïļðŸŒŧ🌞💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸŒđ💐
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’šâĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

gettyimages-1207927233-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:30 pm
Reply to  Anonymous

Hi
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Si betina tua itu, spt tk pernah belajar ilmu perang
Masuk menerkam harap panas baran dan berang
Silap besar le dia bila abg ini dia berani nk serang
Acah punya acah, dia dah teracah harimau garang
Abg pula, tetap setia pada mu & tk pernah curang
Sbenarnya abg dh ‘cinta’, biar abg berterus terang
Buat dinda, pntun berbunga abg akn terus karang
Terimalah ini setangkai melur buat dinda seorang
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’šâĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

gettyimages-1322223900-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:12 pm

bantuang anak cucu liberal

336.png
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:11 pm

bantuang syiar kapir

apodio.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:07 pm

ucapang rega 27k sebulang

27k.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 11:46 am

Beruk Tua Wak Gontol masuk sini takda otak yang bijak.

Tau nya hanya “nak tergelak”.

Belajar hanya ke peringkat Sekolah SJK, mana lah ada banyak fikiran di otak.

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 11:48 am
Reply to  Anonymous

Wak Gontol Kejora Kojolla, that is.

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:02 pm
Reply to  Anonymous

Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 masuk sini takda otak yang bijak sebaliknya hanya pamir bodoh terlajak, tak reti berpantun sajak, kena Kejora cincang serupa rojak, terborai perut mcm kena gajah pijak.

Malunya bila Kejora hanya “nak tergelak” melihat anjing🐕 tu menyalak & kadangÂē melalak..auw.. auw.. serupa bapok kain kena selak…

Belajar hanya ke peringkat Sekolah SJK, mana lah ada banyak fikiran di otak.

😀😃😄😆😅😂ðŸĪĢ
KAH KAH KAH KAH

gettyimages-498104045-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:07 pm
Reply to  Anonymous

Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 Betina Jalang Tua Puki Gatai Perangai Monyet🐒 Muka Babi🐖 Gila Babi🐖 Munafiq Lidah BiawakðŸĶŽ, that is.

HA HA HA

gettyimages-AA045486-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:07 pm
Reply to  Anonymous

HO HO HO

gettyimages-1144305068-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:08 pm
Reply to  Anonymous

HI HI HI

gettyimages-453544448-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 11:37 am

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
7 PRK & 2 PRN, bukti jelas PH itu rakyat dah tolak
Dek kuat kencing, dgn rakyat depa kena tempelak
Bila tengok keadaan PH tu Kejora rasa nk tergelak
Ketua macai TN Anjing, kt sini hnya tau menyalak
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-130287812-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 11:17 am

Senior MACC officer charged with theft of RM25m cash evidence
The 40-year-old pleads not guilty to the charge.

comment image=s500
comment image

There must be damn stupidity in MACC procedures on handling cash. Must have been going on for ages.

No one seems to have been concerned about this all this while. One suspects the higher officers are also involved in the whacking of the RM26 mill.

Damn.

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 11:10 am

MP appeals to Agong to act against those who misuse his name for logging.” – https://www.malaysiakini.com/news/605487

Why the MP needs to appeal, the Agong knows himself.

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 11:03 am

“.. rakyat membenci PH taik kucing.”

Akibat nya, Wak Gontol Kejora tertonggeng.

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 11:12 am
Reply to  Anonymous

Komen politik lah Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 oi…

Tengok mcm pantunÂē Kejora kat bawah tuh..

Jgn hanya mengejek mcm budakÂē kerana mengharap lebih dedak…

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
KAH KAH KAH KAH
😀😃😄😆😅😂ðŸĪĢ

gettyimages-140936636-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 11:22 am
Reply to  Anonymous

RAKANÂē BLOG,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing dungu nak menang juga tidak dpt tidak
Tapi dia mucul sja, terus kepala dia tu kena ledak
Yg mampu dibuat hanya mengejek serupa budakÂē
Elok dok bilik bersolek je, bubuh gincu dan bedak
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-200396730-001-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 11:22 am
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing hanya tampil sbg badut pak lawak lucu
Agaknya dia sdg hantok pala kt meja punya bucu
Lbih baik dia duduk rumah tolong mngasuh cucu
Atau solek diri nak jumpa Bg Ali dgn bedak gincu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 11:43 am
Reply to  Anonymous

Wak Gontol asyik memantun mantat.

Asyik menyebut Bang Ali.

Ahem, ahem, maklumlah.

Kekasih yang disayangi nya tak sudah sudah.

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 11:39 am
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gonto Kejora Kojolla dah mula menggontol.

Enjoy yourself, Wak Gontol.

Hehe

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 11:48 am
Reply to  Anonymous

Meracau royan raban sbb balik dari KEBUN jer, terus kena luku kepala, yer nek?

😀😃😄😆😅😂ðŸĪĢ
KAH KAH KAH KAH

gettyimages-172268264-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 11:52 am
Reply to  Anonymous

Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 dah mula menggentel kelentit.

Enjoy yourself, TN Anjing🐕 Betina Jalang Tua Kelentit Panjang.

Hehe

😀😃😄😆😅😂ðŸĪĢ
KAH KAH KAH KAH

gettyimages-1283883140-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 11:53 am
Reply to  Anonymous

Ha ha ha..

Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 membelek-belek kelentit dia lepas digentel dek gian teringatkan btg peliaq Bg Ali…

Hehe

😀😃😄😆😅😂ðŸĪĢ
KAH KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 11:56 am
Reply to  Anonymous

TN Anjing🐕 asyik gatal kat pantat.

Asyik gian bila Kejora sebut Bang Ali.

Ahem, ahem, maklumlah gatal puki..

Kekasih yang disayangi btg peliaq nya tak sudah sudah.

😀😃😄😆😅😂ðŸĪĢ
KAH KAH KAH KAH

gettyimages-578259092-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 11:57 am
Reply to  Anonymous

Ha ha ha..

Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 sdg menggaru-garu pantat @ puki dia dek gian teringatkan btg peliaq Bg Aliâ€Ķ

Hehe

😀😃😄😆😅😂ðŸĪĢ
KAH KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 11:01 am
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 9:01 am

SEDIKIT GURINDAM “FANTASI DAN REALITI”:

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 9:02 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
“Negara nk bankrap” itu le modal rakyat dipancing
PRU14 rakyat jadi terpedaya dan menolak dacing
Bila menang PRU..janji brtukar mnjadi air kencing
Slps itu, mula ler rakyat membenci PH taik kucing
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 9:03 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Atok tampil dgn helah, ‘manifesto bukn kitab suci’
Rkyat pula mnjadi marah & merata2 memaki caci
Hari demi hari, di mata rkyat, PH semakin dibenci
7 PRK yng lepas & 2 PRN terkini, PH rapat dikunci
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 9:03 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dek kena kencing teruk, hati rakyat dah jadi patah
Mau tidak nya, sana kena kencing sini kena getah
Kepada PH, rakyat tk sabar nak bagi titik nokhtah
PRU-15 nanti rkyat mahukan BN kembali perintah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 9:04 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Org2 Melayu dah mula nampak PH punya pekong
Depa tk mahu dikuasai kafir harbi, DAPigs tokong
PKR juga sgt dibenci, kerna LGBT puak tu dokong
PRU15 nnti, BN/Umno Melayu akn kmbali sokong
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 9:04 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
PH dgn kepala2 depa, yng hanya lbih pada cakap
Jasa kat rakyat tiada hanya indah kataÂē diungkap
Dgn PH haprak tu, rakyat tk nak lagi terperangkap
Kerana urus tadbir kerajaan, nyata BN lebih cekap
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 9:05 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mlayu2 dlm PH pula, adalah pnderhaka pembelot
Rakyat tahu serta bleh baca..Atok punya komplot
Menteri & jawatanÂē utama anak kroni dia yg bolot
Di Kedah kerusi ciput, tapi MB si Boboi dapat slot
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 9:05 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Klau terus di bwh PH, Melayu akan jadi terkelepek
Kewangan negara Atok serah bulatÂē kat LGE Apek
Harta dan kkayaan negara ni, depa sakau & copet
Dekat rakyat depa huloq ciput jer RM30 e-dompet
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 9:05 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kelebihan yg ada pada BN..mmg PH tk bleh ganti
PKR tak disukai sbb depa pluralis & sokong LGBT
DAP pula anti Melayu & ada komunis punya entiti
Kini, PejuWang & Muda, tunggu hari saja nak mati
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 9:06 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Di bwh PH 22 bulan itu penuh dengan kecelaruan
Mungkin berpunca dari Atok pnya niat dan tujuan
PKR parti yg terkuat tapi Bersatu pula yg jadi tuan
Bg Non ditolak ke tepi, mgkin sbb bekas banduan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 9:06 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Di bawah PH Pertahanan Negara jadi lebih kelabu
Ada ker, Menteri Pertahanan, dibagi kat Mat Sabu
Dia tak mampu bendung, anak dia yng kaki syabu
Mcm mana lah pula nak jaga, negara punya kubu?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 9:07 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Org Melayu, mmg tk bleh terima, PH punya resepi
Urusan harta benda negara, depa pi serah kt DAP
Bg Non ketua parti yng terkuat hanya jadi PM tepi
Janji bulan bintang hanya tinggal anganÂē & mimpi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 9:07 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kegagalan kerajaan PH Haprak, dah jelas terbukti
Dgn parti itu, rkyat simpan dendam dan sakit hati
Fantasi PH nak perintah lagi, akn temui jalan mati
Rakyat nak di bwh BN/Umno semula, itulah realiti
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 10:42 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Menteri Agama, PH bagi dekat org yg agak muda
Jadi mudah le menteri tu terliur bila melihat janda
Disuruh jaga agama dia gatal nk bermesra canda
Ada ke, tulis surat kat Nurul Izzah berkanda dinda
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 11:14 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kelentong menipu rakyat, itulah PH punya strateji
PemimpinÂē depa itu, jenis dua mata punya gergaji
Sblm PRU, kemain bulan dan bintang ditabur janji
Bila janji dikencing, teruk le dgn rkyat PH kena taji
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 11:15 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Ternyata pemimpinÂē PH tu puak jenis kudis kurap
Hanya kepada penipuan saja yg puak tu berharap
Kemain lagi depa gertak yg negara ini nk bankrap
JanjiÂē manis sblm PRU, semuanya sampah sarap
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 11:44 am
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
7 PRK & 2 PRN, bukti jelas PH itu rakyat dah tolak
Dek kuat kencing, dgn rakyat depa kena tempelak
Bila lihat keadaan PH itu, Kejora rasa nak tergelak
Ketua macai TN Anjing, kt sini hnya tau menyalak
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-10069994-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 7:47 am

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mana TN anjing betina tua menggelebeh tembun?
Naper tak respon Kejora maki bertimbun-timbun?
Adakah spek dia patah lalu mata dia tu jadi rabun
Atau di ke OUTSTATION atau pun pergi ke KEBUN
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-172268264-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 9:38 am
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing dah tk berdaya lagi hanya diam terpaku
Sekali dicuit Kejora sepuluh kali dia akn kena luku
Kini, Anjing itu terus membisu, sepi dan kelu kaku
Seolah-olah kekalahan, anjing itu sudah mengaku
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-116146429-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 9:46 am
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing terus sepi membisu & tak lagi bersuara
Silap besar ler bila dia berani mngacah sang juara
Apa yg anjing itu dapat hanya lah derita sengsara
Baru lah anjing itu tahu siapa dia pendekar Kejora
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-1288667296-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 9:54 am
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dekat blog ni, TN anjing hanya akan tinggal nama
Nak masuk sini lagi dia pasti rasa fobea & trauma
Bila berani megacah Kejora sakit ler yg dia terima
Acah punya acah dia dh teracah sorang panglima
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 10:02 am
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Blog ni bgaikan Kejora dah jajah, takluk dan tawan
TN anjing kena taji teruk, smpai jadi sasau sawan
Kini, anjing tu cabut lari & tak berani lagi melawan
Agaknya dgn Bang Ali, dia sdg rancak mengawan
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-550678553-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 7:39 am

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian anak Haram TN Anjing jalang tua puki syplis
Hanya karangan “Bodoh Taik” yg dia mampu tulis
Nak lagak malaikat, tidak sedar yg diri nya tu iblis
Tak padan bodoh dungu..dia nak pacak jadi polis?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-502847583-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 7:40 am
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN Anjing jadi biol..serupa bangsal dia dh runtuh
Dia biadab tak apa tapi orang lain dia nak sentuh
Agaknya gatal sgt puki pagi ni Bg Ali belum tutuh
Dia nak buat blog harta pak dia punya pala butuh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 7:38 am

RAKAN-RAKAN BLOG,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, asyik bagi kat Kejora ini bola tanggung
Kejora pun ‘smash’ smpai kepala dia tk panggung
Teruk anjing tu kena, luku pala & sepak ponggong
Kini pilu terkedu le dia, sambil tulang digonggong
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-523533604-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 10:06 am
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Seronok betul rasa bila TN anjing bertindak balas
Boleh le, kepala dia diluku dan telinga dia dipulas
Kejora akn ajar anjing ifrit tu, tanpa kasihan belas
Biar sampai, anjing itu tercirit & jubur dia melelas
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-637248704-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 7:36 am

RAKANÂē BLOG,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN Anjing mati akal, & tk mampu lagi nk berhelah
Kejora pantun cinta..TN Anjing mari nak berbalah
Sepupu dia pantun merapu tak pulak dikata salah
Begitulah keadaan bila jahat, munafiq laknatullah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-114516871-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 7:37 am
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kasihan betul dgn TN anjing munafiq Laknatullah
Kejora dah buat anjing bongok tu jadi serba salah
Klau dia tk terjah Kejora, nampak spt ngaku kalah
Bila dia mari terjah pula, nasib dia tu tauÂē saja lah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-535314524-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 7:38 am
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejora dah letakkan TN Anjing dungu dlm dilema
Klau tak terjah Kejora takut jejas dia punya nama
Tapi bila dia terjah, sakit & malu pula kena terima
Maka derita & siksa le anjing tu, utk selama-lama
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-542323693-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 7:33 am

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kat blog ini..mmg betul2 jadi pak lawak
Agknya, puki dia tu terlebih sapu gambir Sarawak
Hanya kejahatan & kemunafiqan jer yg dia bawak
Itulah TN anjing muka babi, munafiq lidah biawak
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
ðŸĶŽðŸĶŽðŸĶŽðŸĶŽðŸĶŽðŸĶŽðŸĶŽðŸĶŽðŸĶŽðŸĶŽðŸĶŽðŸĶŽðŸĶŽðŸĶŽðŸĶŽðŸĶŽðŸĶŽðŸĶŽðŸĶŽ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

KAH KAH KAH

gettyimages-697945-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 7:34 am
Reply to  Anonymous

KIH KIH KIH
MUKA BABI🐖

gettyimages-1144305068-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 7:35 am
Reply to  Anonymous

KUH KUH KUH
LIDAH BIAWAKðŸĶŽ

gettyimages-453544448-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 7:32 am

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bila TN Anjing masuk..Kejora rasa seronok sekali
Maklumlah ada mangsa untuk dibelasah dan buli
Kejora nak tibai dia, sampai nangis hingus bertali
Biar sampai dia terisak-isak gi mngadu kat Bg Ali
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-78367265-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 7:31 am

RAKAN-RAKAN BLOG,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kat blog ini, binatang TN anjing tidak akan selesa
Sbb kata pepatah “dek kerna mulut badan binasa”
Tapi bila anjing tu menyalak, seronok le pula rasa
Sbb, utk nak didera buli, dia hadir mnjadi mangsa
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-116146429-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 7:30 am

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dia masuk juga TN anjing, walau capik kaki patah
Bila dilihat pantun banyak..mau ler dia tk melatah
Tapi mcm selalulah, nanti kena ler anjing tu getah
Seronok ler mangsa msuk, rimau tunggu nk ratah
🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-973956674-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 7:08 am

Ini Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 asyik meroyan raban, tak kisah sblm subuh lagi.

Otak nya dah tak centre, tak ingatkan ini blog politik, bukan blog jadi “hero taik kucing”.

Dia sewel, perlu pergi periksa doktor di Hospital Tg Rambutan atau Tampoi.

😀😃😄😆😅😂ðŸĪĢ
KAH KAH KAH KAH

gettyimages-1207997703-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 7:10 am
Reply to  Anonymous

Tidak menyenangkan pembaca, malah mengharu ketenangan pemikiran kita bila dia menyalak & membebel racau raban nak jadi “hero taik kucing”

😀😃😄😆😅😂ðŸĪĢ
KAH KAH KAH KAH

gettyimages-109908387-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 7:20 am
Reply to  Anonymous

Masalahnya anjing🐕 munafiq anak haram nih tak nak cermin diri..

😀😃😄😆😅😂ðŸĪĢ
KAH KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 7:21 am
Reply to  Anonymous

RAKAN-RAKAN BLOG,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē
Kejora nak berdoa..mari rakanÂē samaÂē ucap amin
Kita tadahkan tangan, mohon kpd Rabbul ‘Alamin
Minta keselamatan kesejhtaraan negara terjamin
Do’akn juga, TN anjing terbuka hati nk beli cermin
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

KAH KAH KAH

gettyimages-484754779-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 7:23 am
Reply to  Anonymous

WOI TN ANJING🐕 5:48 AM,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Woi Binatang TN Anjing, betina tua biol pekak tuli
Hal tepi kain org pulak, jgn asyik nak ambil peduli
Muka kulit babi hang itu, elok cermin lah sesekali
Jgn hanya cermin, bila bersolek nak jumpa Bg Ali
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

gettyimages-200396730-001-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 6:02 am

Sori off-topic but important news –

Fugitive Businessman Jho Low to Forfeit Over $100 Million in Luxury Homes
Comment:

The bugger should be made to forfeit all that he owns, then sued to bankruptcy.

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 5:54 am

Selain dari bantuan kewangan, yang penting ia lah Kerajaan mesti baiki keadaan yang menyebabkan banjir itu.

Luaskan sungai, benteng sungai itu kiri kanan, secukup tinggi hingga air tak melimpah.

Ada cukup tanah dari menggali sungai2 itu. Gali sedalam dalam nya.

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 7:13 am
Reply to  Anonymous

Kerajaan dah buatlah semua tu TN Anjing🐕 bongok bangang oi.. dah nak banjir nak buat mcm mana.

Bagi cadangan pun tahap sekolah rendah.

Dungu sungguh anjing 🐕anak haram SJK nih.

😀😃😄😆😅😂ðŸĪĢ
KAH KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 7:16 am
Reply to  Anonymous

Ini macai PH otak tahap tokey depa Bg Non tu lah. Asyik nak memekak menunjuk-nunjuk. Benda yg kerajaan dah buat pun nak dibising-bising lagi. Suka menyalak.

TN anjing🐕 lah, katakan.

😀😃😄😆😅😂ðŸĪĢ
KAH KAH KAH KAH

gettyimages-130287812-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 5:48 am

Ini Wak Gontol Kejora Kojolla asyik menDINDA DEWI PUTERI, tak kisah pukul 3 pagi.

Otak nya dah tak centre, tak ingatkan ini blog politik, bukan blog cinta.

Dia sewel, perlu pergi periksa doktor di Hospital Tg Rambutan atau Tampoi.

Tidak menyenangkan pembaca, malah mengharu ketenangan pemikiran kita bila dia menggoda.

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 7:42 am
Reply to  Anonymous

Hai.. awal Nek mari meracau royan raban?

Tak ke OUTSTATION atau gi KEBUN ker hari ni?

😀😃😄😆😅😂ðŸĪĢ
KAH KAH KAH KAH

gettyimages-172268264-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 3:37 am

DINDAðŸŒđDEWIðŸĨ€PUTERI🌷,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mmg ada yg cemburu dgn percintaan kita kat sini
Org nya tu si tua lahanat dgn sepupu dia Bg Riani
Biar sja lah..duhai dinda ku sanjungan jiwa nurani
Sekuntum cempaka abg utus bersama pantun ini
ðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧðŸŒŧ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓ðŸ—ĢïļðŸ’•ðŸ’ŒâĢïļðŸ’šâĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

orchid-gda44f1010_1920.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 3:38 am
Reply to  Anonymous

DINDAðŸŒđ,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Si tua lahanat itu, tikus mondok yg nk lagak singa
Tapi abg asyik je luku dan pulas dia punya telinga
Untuk dinda pula abg akan terus mengirim bunga
Terimalah ikhlas dari abng ini, sekuntum kenanga
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓ðŸ—ĢïļðŸ’•ðŸ’ŒâĢïļðŸ’šâĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

white-champak-flower-gb5d16eba2_1920.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 3:39 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Komen biadab si tua tu mmg selalu kita terjumpa
Tapi bila abg nak pantun kat dinda, dia mari terpa
Bagi abg yg kebal ini, cacian dia tu tk kan jadi apa
Abng pasrah & redha demi ‘Cinta Tak Kenal Siapa”
âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’šâĪïļ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸĩïļðŸŒŧ🌞💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸŒđ💐
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 3:39 am
Reply to  Anonymous

LAGU – CINTA TAK KENAL SIAPA
PENYANYI – ARIS ARIWATAN
KARAOKE – https://youtu.be/MhqVcLhGYTs
LIRIK –
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸĩïļðŸŒŧ🌞💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸŒđ💐
Tidak salah rasanya
Andai ‘ku memuja
Anggun di wajah mu
Kerna hati ini dah tertawan

Cinta tak kenal siapa
Hadir tanpa dipaksa
Walau berkecai badan
Melepaskan mu
Aku rela berputih tulang

Dan tak sanggup aku lihat
Engkau dipimpin oleh insan lain
Dan tak sanggup aku dengar
Tentang keburukan mu

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 3:40 am
Reply to  Anonymous

Hendak ku hampiri mu
Untuk ku luahkan semuanya
Sayangnya lidah ku kelu
Apa lagi yang harus ku perbuat
Agar kau mengerti maksud tersirat

Maka terpaksalah aku melepaskan
Apa yang telah tersimpan sekian lama
Aku cintakan mu, aku perlukan mu
Untuk mengisi ruang kekosongan

Kau merenung bersahaja
Lalu (kau) tersenyum tanda rela

Kemarilah kekasih
Tak perlu kau menoleh
Aku di depan mu bukanlah bayang
Ku ingin cipta sejarah
Sejarah indah dengan muâ€Ķ
âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’šâĪïļ

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 3:40 am
Reply to  Anonymous

DINDAðŸŒđ,

ðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜Ĩ
Tanpa diri mu di sisi abg asyik sja berhati walang
Rindu & sepi di hati ini mmg bukn alang kepalang
Hasrat nan murni ini tiada siapa dpt menghalang
Dpd melepaskan mu, abg lbh rela berputih tulang
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸĩïļðŸŒŧ🌞💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸŒđ💐
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’šâĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 3:41 am
Reply to  Anonymous

ðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜Ĩ
Tak tau sampai bila diri ini akan terus kesorangan
Hidup asyik saja berteman mimpi & angan-angan
Abg perlukanmu buat mengisi ruang kekosongan
Smoga dikau mngerti, duhai dara dewi sanjungan
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸĩïļðŸŒŧ🌞💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸŒđ💐
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’šâĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 3:42 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Tentang si tua lahanat itu, tk perlu dinda bimbang
Kalau diikut auta si tua tu, babi pun boleh terbang
Tapi dia dah kena tibai teruk tersungkur tumbang
Sakit le siapa pun, klau berani nak mengacah abg
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸĩïļðŸŒŧ🌞💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸŒđ💐
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’šâĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

gettyimages-1288667296-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 3:43 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Abg org biasa, bkn nya dari golongan bangsawan
Ayah abg pula hanya pesawah, bkn nya hartawan
Kerja pun cikgu saja, bkn lah seorang sasterawan
Namun pada mu dara, diri abg ni dh jadi tertawan
Abg nk jdikan dinda pasangan, yg lbih dari kawan
Tapi biasa ler, ada yg cmburu tahap sasau sawan
Ada tu hingga mnyerang abg ni ganas spt haiwan
Tapi, tk luntur smngat abg, yg berdarah pahlawan
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸĩïļðŸŒŧ🌞💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸŒđ💐
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’šâĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

gettyimages-822839490-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 3:44 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Si tua tu hanyalah tampil jadi badut lawak kelakar
Ibarat kucing tua, kuku tumpul, ingin nk mencakar
Sdg musuh yg dia cuba nk acah sorang pendekar
Akibat nya terpaksa lah dia cabut lari gulung tikar
Abg ni, nk melupakan dinda mmg nya amat sukar
Rindu dendam, makin lama semakin kuat berakar
Buat dinda, coretan tinta abg tk jemu utk melakar
Terima lah abg utuskn sejambak bunga yg mekar
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸĩïļðŸŒŧ🌞💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒšðŸŒ·ðŸŒļðŸ’ŪðŸŒđ💐
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’šâĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

gettyimages-1207927233-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 4:19 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Si betina tua itu, spt tk pernah belajar ilmu perang
Masuk menerkam harap panas baran dan berang
Silap besar le dia bila abg ini dia berani nk serang
Acah punya acah, dia dah teracah harimau garang
Abg pula, tetap setia pada mu & tk pernah curang
Sbenarnya abg dh ‘cinta’, biar abg berterus terang
Buat dinda, pntun berbunga abg akn terus karang
Terimalah ini setangkai melur buat dinda seorang
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’šâĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

gettyimages-1322223900-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:23 am

bantuan tutup kes bunuh adib

kestutup.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 1:20 am

bantuan lain mangsa banjiro

kabur_bangat.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:56 am

AKU BERMAHARAJA LELA KAT BLOK
WAK KEJORA PUN DAH LARI CABUT
SELAMAT PAGI YA UCAPAN DIHULUR
WAK KALU BERANI SILALAH SAMBUT

WAK ASHIK MEMANTUN MANTAT MERAYU SIDARA
DIA MEMANG ASHIK KENA TIPU SEJAK DULUKALA
PENYAMARAN POMPUAN JA DIA SAMBAR SEGERA
BETULLAH KATA TN,OTAKNYA KECIK ATAS KEPALA

USIAPUN DAH SENJA KALA WAHAI WAK KEJORA
80an BOLEH DIKATA DAH LANJUT SITUA BANGKA
PATUTNYA CARI ACI ATAU JANDA YA,BUKAN DARA
NASIHAT INI JADIKAN TAULADAN,BERBAIK SANGKA

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 3:28 am
Reply to  Anonymous

Bg Riani @ Bg Jeny @ Kera🐒 Kongkang Bapok
12:56 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bilakah kebodohan Bg Riani ni dapat nak dihapus
Asyik jer komen merapu, yang tidak ikut tajuk pos
Kenapa lah Bg Riani ini sengaja nak cari mampos
Tak takut ke nanti diserang dek sepupu menopos
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 3:30 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bg Riani itu lah sebenar nya, yg tak makan saman
Asyik saja nak serang Kejora pemuda yg beriman
KataÂē sepupu munafiq tu pula yg dibuat pedoman
Tak tau ker yg sepupu tu nyanyuk & tidak siuman?
Tak takut ke nanti diserang dek sepupu menopos
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 3:48 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bodo bebal bingai bongok Bg Riani ini, bleh tahan
Kejora yg muda belia ini, Bg Riani kata umur 80an
Mcm sepupu, mari blog nk cari publisity murahan
Tapi cabut lari, bila jadi bahan buli dan belasahan
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 3:49 am
Reply to  Anonymous

Errata (3:30 am):

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bg Riani itu lah sebenar nya, yg tak makan saman
Asyik saja nak serang Kejora pemuda yg beriman
KataÂē sepupu munafiq tu pula yg dibuat pedoman
Tak tau ker yg sepupu tu nyanyuk & tidak siuman?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 3:58 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Haper ke bender ni, yg Bg Riani asyik dok merapu
Tak usah mari ke blog kalau otak tu bankrap tepu
Kandungan tajuk pos, kenapa Bg Riani tak tumpu
Bg Riani tidak takutkah kalau diterjah dek sepupu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 3:58 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bg Riani dah buat sepupu tu, jadi dlm serba salah
Pantun mengarut Bg Riani dia tentu tak mencelah
Klau diterjah pantun Kejora, nasib dia tauÂē sajalah
Sbb..dia akan terlihat, sbagai munafiq laknatullah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:38 am

bantu pemabok bunuh free

kerjapas7.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:30 am

bantu kapir lawe Isle

melayuterancam.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:27 am

bangtuang vapeng dalang parlimeng

vape2.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:24 am

bantu budak kiter

wanted3.jpg
Anonymous
Anonymous
4 January 2022 12:23 am

bantu lebai banjiro

PN3.jpg