ISMAIL SABRI BERKONGSI KUASA DENGAN MAHIADDIN RUPANYA…

Keputusan untuk menentukan tarikh PRU15 bukan ditentukan oleh UMNO semata-mata, kata Presiden Bersatu, Mahiaddin Md Yasin.

Beliau berkata, antara terma persetujuan antara Perdana Menteri Ismail Sabri Yaakob dan Perikatan Nasional atau PN ialah gabungan itu perlu dilibatkan dalam perbincangan bagi menentukan tarikh PRU15 hendak diadakan.

“Kita dengar di luar, kata PRU nak sampai (sudah dekat) tapi sebenarnya bukan UMNO saja yang menentukannya.

“Sebaliknya, semua parti terutama komponen PN akan berbincang dengan Perdana Menteri untuk tentukan masa yang sesuai bagi diadakan PRU berkenaan.

“Bukan UMNO saja yang tentukan,” katanya ketika berucap pada Perhimpunan Agung tahunan Ke-4 Bersatu pagi tadi.

Mahiaddin berkata demikian sebagai responnya terhadap kenyataan Presiden UMNO, Ahmad Zahid Hamidi,semalam yang menyatakan pimpinan parti itu akan mempertimbangkan satu usul bagi mengawalkan tarikh PRU15.

Seterusnya, bekas Perdana Menteri itu turut mengingatkan bahawa sokongan PN kepada Ismail Sabri sebagai Perdana Menteri dan dalam pembentukan kerajaan hari ini adalah berasaskan terma-terma tertentu yang telah dipersetujui.

“Penglibatan PN dalam menentukan tarikh PRU15 adalah salah satu daripada termanya

“Selagi terma ini dipatuhi, selagi itulah kita memberikan sokongan sehingga tiba masa yang sesuai untuk diadakan PRU,” tegasnya lagi.

Malah, menurut Mahiaddin, Ismail Sabri turut mengakui bahawa UMNO kembali memegang tampuk kerajaan adalah disebabkan sokongan daripada PN.

“UMNO dapat berkuasa bukan kerana kerana parti itu mempunyai jumlah kerusi majoriti di Parlimen, tetapi kerana sokongan yang diberikan oleh parti dalam PN, GPS, PBS dan beberapa Ahli Parlimen bebas.

“Jadi saya ingin berpesan kepada individu tertentu di dalam UMNO – hormatlah sedikit dan jangan lupa diri,” kata beliau.

Alamak…ini benar-benar berita yang mengejutkan!!

Rupa-rupanya selain dengan PH, Ismail Sabri juga ada MOU dengan Mahiaddin dan PN.

Lebih dahsyat lagi, MOU itu ialah seolah-olah berkongsi kuasa dengan Mahiaddin berkaitan menentukan tarikh PRU15 akan datang di mana Perdana Menteri mesti berunding dengan PN terlebih dahulu mengenainya.

Maka, apa kuasa yang tinggal pada Perdana Menteri daripada UMNO ini?

Tapi kalau kuasa tertentu pun dikongsi dengan Mahiaddin, Ismail Sabri ini Perdana Menteri daripada UMNO atau Bersatu?

Adakah Zahid Hamidi dan MT UMNO nak berdiam diri lagi? – ShahbudinHusin 19/12/2021.

Updated: 19 December 2021 — 6:38 pm

56 Comments

Add a Comment
  1. DIK NADIA🌹DEWI🥀PUTERI🌷,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Bukan le niat abg, ingin nak juah bermaharajalela
    Si tua iblis munafiq tu, mmg patut ditibai dan tala
    Tapi, kelihatan nya dia dah tak lagi angkat kepala
    Kini, biar lah abg berpantun, untuk Dik Nadia pula
    💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🌻🌹💐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. DINDA🌹DEWI🥀PUTERI🌷,

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      Bila asyik dpt kemenangan, siapa lah tak gembira
      Di blog yg syahdu ini..abg ttp kekal, menjadi juara
      Tapi si tua yg dah malu tu terus sepi tak bersuara
      Bila berani acah abg..terima le dia azab sengsara
      Klau dia mgacah lagi, abg akn terus buli dan dera
      Abg ini terus dihempas dek badai rindu bergelora
      Sambutlah salam mesra abg, buat mu dinda dara
      Setangkai kemboja abg utus, mgiringi kata bicara
      💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      1. DINDA🌹DEWI🥀PUTERI🌷,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
        Nampak sangat yg si tua lahanat tu tidak berimu
        Karutan bodoh taik dia tu pembaca muak & jemu
        Nak bawak ke blog sampah sarap dia kutip ramu
        Otak terencat mungkin dulu terlebih makan jamu
        Abg ini teringat kt lagu Hafiz, ‘Hanya Untuk Kamu’
        Di dlm mimpi bagaikan dinda sering dtg bertamu
        Alangkah indah..di alam nyata, kita dapt bertemu
        Ingin abg nk sisip, sekuntum seroja di rambut mu
        💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        1. DINDA🌹DEWI🥀PUTERI🌷,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
          Di blog syahdu ni, abg terus mendpt kemenangan
          Pastinya..adinda juga turut merasakan keriangan
          Si tua tu, asyik je pamir kebodohan berpanjangan
          Bila dia berani acah abg ni mkn lah dia penangan
          Mmg nya terasa sgt sepi..bila hidup keseorangan
          Asyik berteman kerinduan, mimpi & angan-angan
          Boleh kah diri ini nak memetik bunga jambangan?
          Klau ler sudi abg akn terus menghantar pinangan
          💐🌹🌷🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          1. DINDA🌹DEWI🥀PUTERI🌷,

            😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
            Dulu abg gagal dlm percintaan dgn seorang siswi
            Kekecewan abg rasai..hnya Tuhan yg mengetahui
            Kini diri jadi terpikat dgn dara srikandi ibu pertiwi
            Terimalah ini utusan lagu dari abg “menanti dewi”
            💐🌹🌷🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

            ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
            Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            1. LAGU – MENANTI DEWI
              PENYANYI – A. ROMZI & THE HOOKS
              KARAOKE – https://youtu.be/kINZ4cnpg_E
              LIRIK –
              💐🌹🌷🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
              Resah hatiku gelisah
              Menanti dewi menjelma
              Mengapa agaknya
              Dia tak kunjung jelma
              Ku bertapa setahun lama
              Oh, mengapa?

              Serukanlah dewi ujianmu itu
              Ilhamkanlah daku, oh dewi

              Apa kumesti menanti
              Seribu tahun lagi
              Atau seterusnya
              Hingga kau menjelma
              Atau mesti ku melupakan
              Katakan padaku, oh dewi
              ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️

              1. DINDA🌹DEWI🥀PUTERI🌷,

                😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
                Mmg hati abg ini gelisah menanti dewi menjelma
                Mengapakah dinda menghilang, dgn begitu lama?
                Sambut lah slm abg, buat dewi sanjungan sukma
                Terimalah dari abg, walau setangkai melati cuma
                🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

                ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                1. DINDA🌹DEWI🥀PUTERI🌷,

                  😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
                  Sampai bilakah diri abg ini..dinda nk duga dan uji?
                  Membiar rindu & sepi, jadi abg pnya makanan ruji
                  Sambutlah salam dari abg utk dara pekerti terpuji
                  Setangkai anggerik diutus, bersama pantun disaji
                  🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
                  😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

                  ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                  Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  1. DINDA🌹DEWI🥀PUTERI🌷,

                    😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
                    Bila lihat lirik lagu itu, kerinduan terus je menerpa
                    Dlm lagu itu, dikata, “setahun lamanya ku bertapa”
                    Kemudian disusuli pula dgn soalan, “oh mengapa”
                    Semoga penantian ini, abg tidak akan jadi hampa
                    💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
                    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

                    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  2. DINDA🌹 DEWI🥀 PUTERI🌷,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Si tua itu mmg jahat, berkawan dgn jin mambang
    Kat blog ini, dia adalah kejahatan punya lambang
    Tapi sakit le dia bila berani berdepan dengan abg
    Dinda tengok ler awal pagi si tua tu dah tumbang
    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💗💗💓💞💕💌❣️💙❤️
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  3. HA HA HA…

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Sian TN anjing masih juga malang terlangkah kiri
    Tk berjaya juga rancangan dia cuba nk pukul curi
    Sakit lah dia, bila cuba nak melawan cikgu bistari
    Apa yg anjing tua itu dpt, hnya senjata makan diri
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

    1. HA HA HA…

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      Sian betul dngan TN anjing betina tua tetek labuh
      Keadaan dia itu serupa bangsal dia dah nk roboh
      Dia mari acah Kejora di awal pagi sebelum subuh
      Tapi lintang pukang dia lari bila Kejora tibai tabuh
      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      KAH KAH KAH

  4. Hahaha, mesti rakan² blog seronok tengok Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 Betina Jalang Tua turut dibalun ditibai dan dibantai berterusan dek kerana sepupu dia Kera🐒 Kongkang mari cari pasal dgn Kejora

    Dia🐕 jatuh teriarap dan sepupu dia🐒 pengsan.

    😀😃😄😆😅😂🤣
    KAH KAH KAH KAH

    1. Aihh.. terbalik..

      Sepupu dia🐒 jatuh teriarap dan dia🐕 pengsan.

      😀😃😄😆😅😂🤣
      KAH KAH KAH KAH

      1. Anjing🐕 tu jenis Melayu masa diserang Jepun di tahun 1945.

        Menganggap menang walau pun musuh mengendap dalam hutan

        Dibalun, ditibai dan dibantai, tersadai, berborai, berkecai, bersepai serupa cempedak dimakan tupai…

        😀😃😄😆😅😂🤣
        KAH KAH KAH KAH

  5. Hahaha, seronok tengok Wak Gontol Kejora Kojolla dibalun ditibai dan dibantai berterusan.

    Dia jatuh terciarap dan pengsan.

    1. Dia jenis Melayu masa diserang Portugis di tahun 1511.

      Menganggap menang walau pun musuh mengendap dalam semak.

      Dibalun, ditibai dan dibantai, berborai.

      1. HA HA HA…

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Kandungan tajuk post TN Anjing tak dapat tumpu
        Ini adalah dek angkara ‘Si Kera’ dia punya sepupu
        Kera Kongkang tu cuba nk membantu dia merapu
        Tapi anjing tua tu tumpang sama makan penyapu
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

        1. HA HA HA…

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          TN Anjing fikir yang cara pukul curi dia itu pandai
          Tak sedar, yg penampilan dia itu hanya spt keldai
          Kena Kejora balun, dia berborai bersepai tersadai
          Jadi Pak Kadok ler dia menang sorak kg tergadai
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

  6. RAKAN² BLOG,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
    Lihatlah nasib anak-anak haram sepupu dua ekor
    Nak juah..tapi kemampuan diri depa tak nak ukur
    Si anjing mmgnya sejak awal lagi dah tersungkur
    Si kera dungu pula, dah lari membuta berdengkur
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  7. HA HA HA…

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
    Bg Riani kera kongkang mari nak beraksi sbg otai
    Tapi, dia kena Kejora lanyak, tersembam ke lantai
    Agak nya MP Jelutong tuan dia dh tangkap rantai
    Kini dari dlm sangkar je lah, kera tua tu mengintai
    🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

    1. HA HA HA

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      Itulah jadinya, bila kandungan post tidak ditumpu
      Masuk ke blog sja..kwn pelangkong dgn penyapu
      Kini meraung menangis jer yg kera tua tu mampu
      Nasib dia..sama dngn si anjing dia punya sepupu
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      KAH KAH KAH

      1. RAKAN² BLOG,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
        Itu lah nasib si anjing..dengan sepupu nya si kera
        Duduk elok2, depa sengaja nak tempah sengsara
        Niat nk jadi hero taik kucing, tapi kena buli & dera
        Baru ler depa tahu & kenal siapa pendekar Kejora
        💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

  8. RAKAN² BLOG,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Mlm ini, Kejora terasa sangat gembira di dlm hati
    Bagai singa lapar mangsa sentiasa dicari dinanti
    Si anjing betina tua, udah lari dekat separuh mati
    Tiba², sepupu dia kera kongkang mari mengganti
    🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  9. HA HA HA…

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
    Sian betul, Bg Riani @ Bg Jenny @Kera Kongkang
    Dia mari nak mgacah Kejora tapi bodoh tk lekang
    Akibatnya kera tua biol itu kena tibai terkangkang
    Apa lagi, cabut lari lah kera tua itu lintang pukang
    🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  10. HA HA HA…

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Bg Riani serupa sepupu juga, hati kotor bernanah
    Tak der kerja mari maki mencaci dan tabur fitnah
    Tapi sakit ler dapat, kena Kejora tikam dan panah
    Apa lagi..lintang pukang le dia lari tk cukup tanah
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  11. apa pula wak kojolla memekak tu
    sidia tu Bang Ali ke?nak tanya
    kalau gadis semua lari,kecuali hantu
    kalau gadis mahu,ini kes nanya

    Bang Ali kembali lepas PKP tamat
    Wak Kojola gembira,menari sana sini
    Dia memang rindu Bang Ali teramat
    Kepada Bang Ali,wak umpama bini

    Esok pagi,mulalah gadoh sama TN
    TN tu lelaki dia tuduh pompuan
    Memang seronok bila lihat wak dikenen
    terlompat-lompat la,macam jemuan

    1. Bg Riani @ Bg Jeny @ Kera🐒 Kongkang Bapok 10:33 pm,

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      Bila lah kebodohan Bg Riani ini dapat nk dihapus?
      Dah ler komen pun pantun taik tak ikut tajuk post
      Masih serupa budak²..wlau dah tua nak mampos
      Tak tahu kah sepupu Bg Riani tu betina menopos?
      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      KAH KAH KAH

      1. “Riani nangis tau masa Bg Ali buat kasar hari tu, tak letak KY jelly dulu…”

        AUW.. AUWW.. AUWWW…
        TAK KUASER I TAU!

        😀😃😄😆😅😂🤣
        KAH KAH KAH KAH

        1. RAKAN² BLOG,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          Bg Riani bapok tampil, dngn begitu kelakar sekali
          Agaknya maknyah ni baru balik dari jumpa Bg Ali
          Mesti abis lebam² bontot dia, kena digigit dan uli
          Lubang jubor pula melecet, sbb tk diletak KY jelly
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

          1. RAKAN² BLOG,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            Tajuk kandungan post, Bg Riani lngsung tk tumpu
            Sebaliknya dia buat pantun bodoh taik yg merapu
            Tujuan dia hanya untuk nk bela dia punya sepupu
            Sbb besok nak gi bersama tangkap katak & kupu²
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            KAH KAH KAH

            1. RAKAN² BLOG,

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              Bg Riani dgn sepupu dia sama² hati kotor berdaki
              Kebodohan dirinya pulak tak mahu nak diperbaiki
              Tak kan tak tau sepupu itu betina bukannya lelaki
              Tengok le tu..dia ‘steam’ kt sepupu dia punya puki
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              KAH KAH KAH

              1. RAKAN² BLOG,

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
                Itulah, kalau mau tahu Bg Riani @ Kera Kongkang
                Kebodohan pada diri nya mmg tak pernah lekang
                Dia nak bantu sepupu yg kena tabuh terkangkang
                Sebab sepupu dia tu, dia mahu perkuda belakang
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                KAH KAH KAH

                1. RAKAN² BLOG,

                  😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                  🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
                  Sama sja, sepupu dia, dgn Bg Riani bapok sotong
                  PRU14 dulu, dgn DAPigs tokong depa bergantung
                  Bagi undi kt DAP tu bukan banyak pun dpt untung
                  Depa hanya dpt sikit jamuan jer dari MP Jelutong
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                  Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                  KAH KAH KAH

                  1. Ha ha ha…

                    Bg Riani🐒 dgn sepupu🐕 dok pulun mentekedarah kerabu perut babi🐖 yg dijamu oleh MP Jelutong dek meraikan kemenangan DAPigs dlm PRU14 dulu…

                    😀😃😄😆😅😂🤣
                    KAH KAH KAH KAH

                    1. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      Bg Riani & sepupu sanggup, jadi cacai kapir harbi
                      Kebencian kt parti Melayu..dlm hati berakar umbi
                      PRU14 dulu utk DAPigs depa tlng kempen melobi
                      Sbg gnjaran, MP Jelutong jamu kerabu perut babi
                      🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    2. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      Bg Riani & sepupu dgn DAP mmg tk blh renggang
                      Barangkali kesetiaan dekat LKS itu janji dipegang
                      PRU-15 nanti tentu bantu DAP lgi dlm gelanggang
                      Lps tu, sakan le depa mkn kenduri babi panggang
                      🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

  12. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Sokongan PN kpd DSIS ada le asas terma-terma
    Akn terus disokong smpai PRU klu ianya diterima
    Kejora pula tnpa si dia..spt lagu kehilangan irama
    Setangkai melati, iringi salam buat pujaan sukma
    🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  13. I’m puzzled at Budin’s intention…..adakah dia suka PRU15 disegerakan atau sebaliknya…..atau beliau sekadar ingin mengadudomba Ismail Sabri dengan team Zahid supaya UMNO berpecahbelah dan berantakan.
    Kalau itulah niatnya eloklah direntikan segera kerja yang tidak berfaedah ini. Kerana PKR/PH tak boleh mengharapkan kemenangan semata2 di atas perpecahan parti lawan. PKR/PH telah menunjukkan kemerostan yang ketara selepas PRN Melaka dan Sarawak. Ada lebih baik jika usaha ditumpukan bagi memulihkan kepercayaan pengundi. Barangkali PH memerlukan barisan pemimpin muda menggantikan otai2 yang ada sekarang.

    1. Wellcome back Bro Din Remos👍,

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      Nasib PH pun rasanya tk berbeza dgn Peju-Wang
      Klau dgn juak² tua renta mmg tk kan ada peluang
      Biarlah barisan org muda pulak yg mengisi ruang
      Macai dungu mcm nenek tu elok sajalah dibuang
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      KAH KAH KAH

      1. Betul tu Bro Din👌,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        Budin bagaikan kehilangan arah..dan teraba-raba
        Tk tau naikkan PH..maka Umno-PN diadu domba
        Kejora ni pulak spt punggok menanti bulan tk tiba
        Namun, si dia jelita itu tetap Kejora puja & damba
        💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

        1. Moga Bro Din mengerti,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          Budin jadi gerun bila PRK & PRN yg lalu PH kalah
          Maka diadu domba mau kasi UMNO pecah belah
          Kejora ni pula yg demam asmara tau-tau saja lah
          Harap Bro dpt faham bila kata² cinta asyik diolah
          ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

          1. HA HA HA..

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            Bro Din mnghilangkan diri mmg nya sangat lama
            Adakah, Bro kalut jadi pengarah filem dan drama?
            Kejora dok tibai si tua tu, sampai fobea & trauma
            Tak rasa teringin ker Bro Din, nak tumpang sama?
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
            Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            KAH KAH KAH

            1. Dear Bro Din,

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              I also got real puzzled..with Budin’s real intention!
              But a bigger joke is the stupid old lady’s situation
              She gave, bloody silly excuse, of going outstation
              In actual she left the blog just to watch television
              👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
              Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              KAH KAH KAH

              1. Bro Din,

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                Rasa nya Bro dpt agak siapakah yg dimaksudkan
                Orng itu, bila dilihat pantun cinta dia jadi tertekan
                Tapi bila dia mari terjah, kuah ler dia kena makan
                Lps tu, bila kena diluku, dia meroyan raban sakan
                👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
                Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                KAH KAH KAH

                1. Bro Din,

                  😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  Mmg lah perangai munafiq dia itu Kejora tk tahan
                  Asyik buat karutan tadika nk cari pblisiti murahan
                  Sbb tu dia asyik jadi Kejora pnya objek belasahan
                  Tak tau lah, klau dgn dia tu, Din dah mula kasihan
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
                  Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                  KAH KAH KAH

                  1. Sokong kata² Din,

                    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    PH perlu kenalpasti di mana dia kurang perencah
                    Jgn nak menang dgn mengharap lawan berpecah
                    Kejora ni pula, pantang klau cara biadab org acah
                    Sbb itu, Kejora tk keberatan carut dgn kata² lucah
                    👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
                    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    KAH KAH KAH

  14. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Pasal tarikh PRU15, TSMY tampil beri pandangan
    Kata nya, antara DSIS-PN kena ada perbincangan
    Kejora pula..asyik fikirkan si dara dewi sanjungan
    Salam diutus, dgn sekuntum kenanga jadi iringan
    🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  15. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Tarikh PRU-15 bkn hnya Umno yg buat keputusan
    Itu lah yg dimaksudkan dalm TSMY punya ulasan
    Kejora pula, tk jemu menagih cinta seorang insan
    Sejambak mawar buat si dia, mngiringi bingkisan
    🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  16. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Budin kata ada pakatan Mahiaddin & Ismail Sabri
    Disoal, adakah DSZH & MT Umno nk berdiam diri
    Kejora ni, kerinduan terasa menusuk bgaikan duri
    Sejambak mawar..iringi salam buat si dara puteri
    🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  17. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Budin kata DSIS-TSMY ada kongsi kuasa tertentu
    Disoal adakah DSIS tu PM dri Umno atau Bersatu
    Kejora ni pula asyik ingatkan si dara setiap waktu
    Setangkai anggerik..iringi salam buat si dewi ratu
    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  18. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Budin syak, DSIS itu PM dri Umno yg Bersatu taja
    Jadi, adakah DSZH & MT Umno, akn diam sahaja
    Kejora ini asyik saja teringatkan si dia nan manja
    Salam diutus kpd nya, diiringi setangkai kemboja
    💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  19. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    TSMY beri kenyataan slps Perhimpunan pagi tadi
    Ianya, psti mngejutkan MT Umno & Zahid Hamidi
    Kejora pula tak jemu mencari sebuah cinta abadi
    Sejambak bnga iringi salam buat si dara srikandi
    💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  20. Ane boi lui bocak kase yilek soro yilek. Botancak

    Yee Haw Jeng3x High Noon Melesya@EntireWorld Jgn lupo Tahu kihkihkih.

  21. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Rupa nya antara DSIS-PN, ada terma persetujuan
    Semoga, utk kepentingan Melayu dia pnya tujuan
    Kejora ni pulak, dihimpit rindu penuh kesyahduan
    Setangkai melur buat si dara iringi slm kerinduan
    🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  22. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Tarikh PRU15 bkn ditentukan Umno semata-mata
    Itulah apa yg TSMahiaddin presiden Bersatu kata
    Kejora pula, asyik sja resah gelisah dilamun cinta
    Sekuntum mawar..iringi salam..buat si dewi jelita
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Leave a Reply

Your email address will not be published.