SEMUA BANTAH AKTA 342, LEBIH BAIK DIBATALKAN SAJA

Pagi ini (Khamis) saya bersama beberapa Ahli Parlimen lain termasuk mantan Menteri Kesihatan YB Dr Dzulkefly Ahmad telah menerima memorandum dari gerakan anak-anak muda dan aktivis rakyat.

Mereka hadir bagi menyatakan pendirian tegas serta bantahan keras terhadap rencana kerajaan berhubung langkah melawan wabak menerusi pindaan pada Akta Pencegahan Pengawalan Penyakit Berjangkit (Akta 342).

Kami Ahli-ahli Parlimen dari PH tidak boleh menyokong pindaan ini tatkala rakyat mahu dibuli dan ditekan oleh pemerintah. – ANWAR IBRAHIM – Pengerusi PH/Presiden PKR.

Saya baru menerima kunjungan dari Menteri Kesihatan YB Khairy Jamaluddin dan Ketua Pengarah Kesihatan Tan Sri Noor Hisham Abdullah di pejabat saya tengahari tadi.

Ini adalah selepas kami Ahli-ahli Parlimen menyatakan bantahan pada rencana kerajaan dalam mengekang wabak menerusi pindaan Akta 342.

Dalam pertemuan tersebut, saya telah menyatakan kebimbangan dan keluhan rakyat berhubung langkah ini. – ANWAR IBRAHIM – Ketua Pembangkang.

Kementerian Kesihatan Malaysia telah menangguhkan pembentangan pindaan terhadap Akta Pencegahan dan Pengawalan Penyakit Berjangkit 1988 (Akta 342) untuk membolehkan jawatankuasa pemilih bersidang pada Isnin depan.

Ini jelas menunjukkan bahawa pindaan yang sebelum ini mencadangkan hukuman terhadap pelanggaran SOP COVID-19 sehingga RM100 ribu untuk individu dan RM2 juta untuk pertubuhan korporat serta sehingga 7 tahun sangat tidak munasabah dan dilakukan secara tergesa-gesa.

Ini adalah usaha Kerajaan untuk sekali lagi mencari salah dan menyalahkan rakyat. Jangan salahkan rakyat lagi atas kegagalan kerajaan menangani COVID-19, jangan susahkan rakyat lagi, jangan tambah penderitaan rakyat dengan hukuman berat yang tidak munasabah yang tidak akan menyelesaikan masalah.

Kami menentang Akta ini! – LIM GUAN ENG – Setiausaha Agung DAP.

Cadangan terhadap pindaan Akta Pencegahan dan Pengawalan Penyakit Berjangkit 1998 (Akta 342) wajar diteliti semula.

Menghukum individu yang melanggar operasi standard seperti gagal memakai pelitup muka dan penjarakan fizikal sehingga denda maksimum RM10,000 atau penjara untuk tempoh maksimum tujuh tahun atau kedua-duanya adalah sangat tidak munasabah.

Apalagi bila rang undang-undang tersebut tidak menyertakan garis panduan untuk mengeluarkan kompoun.

Alasan Ketua Pengarah Kesihatan bahawa ia sedang diperhalusi dan akan dimuktamadkan selepas undang-undang itu diluluskan adalah tidak menepati okjektif pindaan ini.

Tiada undang-undang wajar diluluskan tanpa segala maklumat dan perincian di jelaskan dengan telus untuk pertimbangan ahli legislatif.

Tindakan ‘piecemeal’ seperti ini menunjukkan ketidaksediaan KKM dalam merangka pindaan tersebut.

Apa jua tindakan menyegerakan RUU ini tidak boleh mengabaikan ketelusan dan keadilan. Justice rushed is justice crushed.

Negara ini mesti belajar dari episod pendemik ini. Salah satu sebab kenapa kita terus dalam keadaan sekarang ialah kerana kegagalan kita dalam melaksanakan keadilan dalam penguatkuasaan.

Banyak sudah kes layanan dan tindakan ‘dua darjat’ antara orang biasa dengan mereka yang kenamaan dan berkuasa.

Orang kampung, peniaga dan mereka yang biasa-biasa, dikenakan kompaun dengan secara tidak munasabah. Tetapi orang yang ternama, dikenakan denda yang sangat ringan.

Di kota-kota besar negara lain, kita diberikan pelitup muka jika kita tidak membawanya. Kita dinasihati dengan sopan.

Malaysia tidak boleh menjadi negara bersifat ‘punitive’. Negara ini harus menjadi negara yang undang-undangnya mesti dilaksanakan dengan kemanusiaan.

Ingat lah keadilan itu ditangan kanan, ihsan itu ditangan kiri. – MOHAMAD HASAN – Timbalan Presiden UMNO.

Sepatut hari sidang akhir Dewan Rakyat, tetapi RUU Kementerian Kesihatan yang sepatutnya dibahaskan, ditangguhkan ke Isnin depan.

Ini berikutan bantahan Ahli-Ahli Parlimen Pakatan Harapan berkait rancangan kerajaan untuk mengekang wabak covid-19 menerusi Pindaan Akta 342.

Bantahan dibuat berikutan keluhan ramai kalangan rakyat yang jelas bimbang dengan keberkesanan langkah kerajaan tersebut. – MOHAMAD SABU – Presiden Amanah.

Updated: 17 December 2021 — 8:01 pm

142 Comments

Add a Comment
  1. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing meraban, serupa anjing menyalak bukit
    Nk jadi ‘hero taik kucing’, tapi bontot kena sungkit
    Duduk elok-elok, siapa suruh dia pegi cari pnyakit
    Rimau sdg tidur naper gatal puki gi gerak bangkit?
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH KAH

  2. RAKAN- RAKAN BLOG,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Sian sungguh, dgn TN anjing munafiq laknatullah
    Kejora dah buat anjing itu jadi dalam serba salah
    Bila tak acah Kejora, nampak spt dia ngaku kalah
    Tapi, bila mari terjah, nasib dia tu tau-tau saja lah
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH KAH

  3. RAKAN- RAKAN BLOG,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Kesian TN anjing dungu msih juga terlangkah kiri
    Bukan hanya hari ini, tapi boleh dikata setiap hari
    Silap besar lah dia, bila berani acah Kejora bistari
    Duduk elok², naper bala pula yg dia nak pergi cari
    Jln yg elok ada naper anjing itu gi pilih jln berduri
    Tiada pilihan lagi le bagi dia melainkan cabut lari
    Nmpak spt anjing itu tk berani lagi tampil ke mari
    Mungkin dia kini kt jambatan..sdg fikir nk harakiri
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH KAH

  4. DINDA🌹PUTERI🥀SRIKANDI🌷:

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Sengaja abg bwa, pantun cinta yg melanda-landa
    Biar si tua keparat tu, bengang dan sebak di dada
    Siapa suruh dia nak cemburu sgt hal orang muda
    Tak sedar dirinya tu tua..dekat nk masuk keranda
    Dek kesantunan budi mu itu abg dah jadi tergoda
    Kerinduan & lara sepi di hati ini tidak pernah reda
    Tujuan & hasrat suci ini, mmg tk dpt diubah pinda
    Setangkai anggerik, diutus, iringi slm buat adinda
    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. DINDA🌹PUTERI🥀SRIKANDI🌷:

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      Si betina tua lahanat tu, dah pun melangkah pergi
      Nampak spt, dia dag tk berani nk ganggu abg lagi
      Pasti si tua tu, bengang mnggigil & mengetap gigi
      Agaknya dia sdg hantu kepala kt tiang punya segi
      Abg ni resah mrindui mu, bgai org yg kena denggi
      Suhu badan abg ini sekejap rendah sekejap tinggi
      Buat dinda abg nak ucap salam dan selamat pagi
      Hnya sekuntum mawar utk dinda, yg sbg dpt bagi
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  5. RAKAN- RAKAN BLOG,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN Anjing mati akal, & tk mampu lagi nk berhelah
    Kejora pantun cinta..TN Anjing mari nak berbalah
    Dia komen “hero taik kucing”, tk pula dirasa salah
    Begitulah keadaan bila jahat, munafiq laknatullah
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  6. RAKAN² BLOG,

    BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎 CUBA NAK BUAT:
    “UNDANG² KEPALA BUTUH PAK DIA”
    KAT BLOG INI…

    KEJORA PANTUN CINTA DIA KATA BIADAB, TAPI DIA KOMEN “HERO TAIK KUCING” TAK BIADAB KER…???

    HUERRGGHHH.. PTUIIIHHHH…!

    😀😃😄😆😅😂🤣
    KAH KAH KAH KAH

    1. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      TN Anjing jadi biol..serupa bangsal dia dh runtuh
      Dia biadab tak apa tapi orang lain dia nak sentuh
      Agaknya gatal sgt puki pagi ni Bg Ali belum tutuh
      Dia nak buat blog harta pak dia punya pala butuh
      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      KAH KAH KAH KAH

  7. BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA KULIT BABI🐖 GILA BABI🐖 MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎 BIADAB DAN KURANG AJAR MENULIS PASAL NAK JADI “HERO TAIK KUCING” DI BLOG POLITIK.

    😃😀😄😆😅😂🤣
    KAH KAH KAH KAH

    1. Masalah dgn Binatang Anjing🐕 Betina Jalang Tua Anak Haram tu ialah, dia tak mahu cermin diri..

      😃😀😄😆😅😂🤣
      KAH KAH KAH KAH

      1. RAKAN- RAKAN BLOG,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
        Kejora nak berdoa..mari rakan² sama² ucap amin
        Kita tadahkan tangan, mohon kpd Rabbul ‘Alamin
        Minta keselamatan kesejhtaraan negara terjamin
        Do’akn juga, TN anjing terbuka hati nk beli cermin
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

  8. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA BIADAB DAN KURANG AJAR MENULIS PASAL CINTA DI BLOG POLITIK.

    1. BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎 BIADAB DAN KURANG AJAR MENULIS PASAL NAK JADI “HERO TAIK KUCING” DI BLOG POLITIK.

      😃😀😄😆😅😂🤣
      KAH KAH KAH KAH

      1. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Woi Binatang TN Anjing, betina tua biol pekak tuli
        Hal tepi kain org, jgn asyik sibuk nak ambil peduli
        Muka kulit babi hang itu, elok cermin lah sesekali
        Jgn hanya cermin, bila bersolek nak jumpa Bg Ali
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH KAH

  9. DINDA🌹DEWI🥀PUTERI🌷:

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Sengaja abg bwa, pantun cinta yg melanda-landa
    Biar si tua keparat tu, bengang dan sebak di dada
    Siapa suruh dia nak cemburu sgt hal orang muda
    Tak sedar dirinya tu tua..dekat nk masuk keranda
    Dek kesantunan budi mu itu abg dah jadi tergoda
    Kerinduan & lara sepi di hati ini tidak pernah reda
    Tujuan & hasrat suci ini, mmg tk dpt diubah pinda
    Setangkai anggerik, diutus, iringi slm buat adinda
    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  10. DINDA🌹DEWI🌷PUTERI🥀,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Bukanlah kat si tua itu kita sengaja buruk sangka
    Tapi kemunafiqan betina tua tu mmg dh dijangka
    Semua org dah masak dia punya perangai puaka
    Tak keterlaluan lah, kalau abg kata dia tua celaka
    12 Dismber dia tuduh yg watak dinda tu abg reka
    Tapi,15/12 dikatanya pula yg abg ni dinda tk suka
    Tak tau ler samada dia mmg munafiq ahli neraka
    Atau si tua tu sgt nyanyuk, dek terlalu tua bangka
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. INI BUKTINYA DINDA:

      1. ____________________________________________________
        Anonymous
        12 December 2021 6:24 am

        Reply to Anonymous

        Wak Gontol dah gila bayang dgn Nadia, watak yang di reka nya sendiri.

        Kadang2 dia gila betul, nokhtah.

        Reply
        ____________________________________________________

        1. ____________________________________________________
          Anonymous
          15 December 2021 5:22 am

          dibawa ke Tg Rambutan, kata Wak Gontol Kejora Kojolla.

          Bagus lah dia di buat begitu.

          Tak renti2 mengadukan nasib cintanya yang tak dilayan Nadia di sini.

          Reply
          ____________________________________________________

          1. DINDA🌹 DARA🌷 DEWI🥀,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            Betina tua lahanat tu hobi nya mncaci & berbalah
            Abg nak berpantun kt dinda pun, dikata nya salah
            Sdgkan, org lain tidak kisah & tak timbul masalah
            Agknya, begitu keadaan, klau di SJK dulu sekolah
            Dikata nyanyuk tak ngaku..jadi dia tu munafiq lah
            Mmg pun kemunafiqan iblis tu sgt jelas terserlah
            Bila dah munafiq tu sentiasa tak nak ngaku kalah
            Itulah dia dinda oi..si tua ifrit munafiq laknatullah
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
            Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            1. DINDA🌹DEWI🥀PUTERI🌷SRIKANDI💐:

              1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                Di dalam dunia politik ini dinda macam² bleh jadi
                Kita pula akn serba salah nanti, bila nk mengundi
                Lega lah dinda, abg asyik sja kalahkan si tua kedi
                Nak masuk lagi ke sini dia seperti dh takut & badi
                Biar je ler si tua tu dgn dia punya perangai Yahudi
                Abg sentiasa mengingati mu dara santun berbudi
                Kita saja tak jemu berharap entah² org tu tak sudi
                Sekuntum seroja, iringi salam buat dinda srikandi
                🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  Gembira di hati abg ini, tak tau camner nak cerita
                  Mau le tak nya, bila kemenangan asyik je tercipta
                  Abg dah berjaya menewaskan si dungu tua renta
                  Nampak spt, dia tak berani lagi mari bersengketa
                  Mngkin dia tk sanggup lagi berdepan siksa derita
                  Moga lepas ini..dia tk menyibuk lagi akan hal kita
                  Sambutlah salam abg buat dinda yg jauh di mata
                  Sejambak mawar abg utus utk iringi coretan tinta
                  🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                  Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                  1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    Mmg lah hari ini, diri abg ini penuh dgn keriangan
                    Mau ler tak nya, bila asyik sja dapat kemenangan
                    Abg dh berjaya tewaskan..si tua lahanat bajingan
                    Kini dia tak berani lagi tampil memberi tentangan
                    Agaknya, dia mula serik kot, abg punya penangan
                    Sambutlah salam dri abg ini buat dara sanjungan
                    Seperti biasa, coretan abg, bunga akn jadi iringan
                    Sekuntum kenanga, simpan je lah, buat kenangan
                    🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Rasa gembira di hati abg ini .mmg le tidak terperi
                      Mau le tidak nya, asyik dpt kemenangan, tiap hari
                      Tak pernah sekali pun, abg ini kalah atau pun seri
                      Si tua lahanat tu nampaknya terus mnghilang diri
                      Mengapalah dinda biar abg ni tertinjau² & tercari²
                      Tak lupa, salam utk mu..wlau dinda tidak ke mari
                      Mcm biasa..mngiringi pantun bunga abg akn beri
                      Abg utus setangkai kemboja khas buat mu puteri
                      💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    2. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Kemenangan dmi kemenangan..abg buat catatan
                      Dia dah kalah teruk, itu betina tua lahanat syaitan
                      Kelibat si tua munafiq itu..dah tidak lagi kelihatan
                      Entah² dah dibawa dek warisnya ke Tg Rambutan
                      Hasrat yang suci ini tak siapa boleh buat sekatan
                      Buat mu dewi..tak pernah jemu, abg buat coretan
                      Sambutlah salam mesra abg sbgai tanda ingatan
                      Sekuntum mawar abg utuskan buatmu dara intan
                      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    3. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Pasti dinda suka, lihat abg asyik menang bergaya
                      Si tua lahanat tu, terus lemah & tidak lagi berdaya
                      Karutan bodoh dia tu, pembaca dah amat meloya
                      Dah tentu si tua itu kini..sedih monyok muka toya
                      Dinda hadir pula..bgai penyuluh gelap alam maya
                      Semoga tujuan & hasrat suci ini abg akan berjaya
                      Sambutlah salam mesra abg buat adinda cahaya
                      Mengiringi salam, abg utus sekuntum bunga raya
                      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    4. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Alangkah gembira sekali klau dinda ada bersama
                      Abg di sini, bgaikan dh dpt kemenangan percuma
                      Nak masuk sini, si tua tu dah jadi fobea & trauma
                      Bila suka ganggu kita, sakit & malu lah dia terima
                      Kenapa kah dinda mnghilangkan diri begitu lama?
                      Tanpa dinda..diri ini, bagai lagu kehilangan irama
                      Salam dari abg..buat dewi sanjungan jiwa sukma
                      Terima lah dari abg, walau setangkai melur cuma
                      🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    5. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Tak tau nak citer, bagaimana, hati abg ini gembira
                      Si tua tu menyerah dek tak tahan disiksa & didera
                      Siapa suruh dia gatal sgt nk menempah sengsara
                      Kat blog syahdu ni, abg tetap tampil jaguh & juara
                      Abg ni kini, bagai di lautan dihempas badai gelora
                      Nk melupakan dinda sesaat pun tidak jumpa cara
                      Sambut lah salam abg..utk lepas sepi & rindu lara
                      Setangkai anggerik..mgiringi salam buat mu dara
                      🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    6. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Kini, si tua lahanat tu tk ganggu kita sperti dahulu
                      Nampak mcm, dia tk berani lagi nak melintas lalu
                      Agak nya dia dah serik kena abg balun, taji & palu
                      Kat blog ini..abg lah jadi jaguh..raja dan penghulu
                      Tanpa adinda..abg ni terus saja dihimpit hiba pilu
                      Tapi, abg faham, diri mu msih dlm keadaan malu²
                      Sambutlah, slm mesra dari abg di angin yang lalu
                      Sejambak bunga abg utus..iringi salam spt selalu
                      💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    7. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Bila asyik dapat kemenangan siapa tak rasa suka
                      Abg sudah berjaya tewaskan si betina tua bangka
                      Dgn abg ini..dia seperti tak berani lagi bersemuka
                      Baru si tua itu kenal Kejora & tahu siapa ini jejaka
                      Tapi tanpa adinda bersama, hati abg berpilu duka
                      Namun demi dinda, pantun madah abg terus reka
                      Sambutlah salam dari abg, mengiringi senda loka
                      Bersama salam, abg utuskan sekuntum cempaka
                      🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    8. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Kegembiraan di hati ini blum puas lagi abg dedah
                      Mau tak nya abg dh tewaskan si tua haram jadah
                      Bila dicari pasal dgn abg, tanggung lah dia padah
                      Cabut lari ler si tua itu, dek teruk kena maki ludah
                      Abg ni pulak asyik sja digamit kenangan yg indah
                      Setiap ketika..rindu dan lara sepi, menjadi juadah
                      Salam dari abg, buat melepas rindu yg tak sudah²
                      Sekuntum mawar abg utus mngiringi kata madah
                      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    9. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Kemenangan indah ini, mmg abg tk jemu war-war
                      Si tua lahanat tu menghilang, terus tak lagi keluar
                      Kini senyap bersembunyi je le dia serupa kelawar
                      Dah pasti si tua tu, terkucil dalam kain dan seluar
                      Agaknya sdg mengelupur bagai kena sakit hawar
                      Abg ni pula tanpa dinda hidup rasa hambar tawar
                      Hanya coretan tinta ini je lah, yg dpt jadi penawar
                      Slm abg buat dinda dgn iringan sejambak mawar
                      🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    10. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Dgn abg ini..si tua bebal tu asyik langkah terhenti
                      Mak bidan kg, nk mngacah cgu lulusan universiti?
                      Itu le jadinya bila nak juah tapi bodoh berkati-kati
                      Agknya dia sdg berdoa, mngharapkan cepat mati
                      Abg pulak, di blog syahdu ini, tetap setia menanti
                      Tak jemu abg menunggu & mengharap kata pasti
                      Terimalah salm mesra abg buat dewi pujaan hati
                      Bersama dngn slm abg utuskan setangkai melati
                      🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    11. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾
                      Moga sejahteralah sentiasa negara kita Malaysia
                      Bila asyik dpt kemenangan diri abg rasa sgt ceria
                      Lega lah pula rasa, bila blog tak lagi dikawal selia
                      Boleh lah di blog nan syahdu ini..abg berpesta ria
                      Tapi apa lah pula khabar dan berita diri Dik Nadia
                      Abg di sini, spt biasa akn menjadi penunggu setia
                      Salam mesra diutus buat dewiku yg berhati mulia
                      Mengiringi salam..disisip sekuntum bunga dahlia
                      💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    12. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Siapa le tak rasa gembira, bila asyik saja menang
                      Kemenangan ini..tak jemu abg hebah dan canang
                      Si tua lahanat tu pasti monyok air mata berlinang
                      Keadaan dia bagaikan kat atas daratan berenang
                      Kpd dinda pulak abg dah mula kembali terkenang
                      Selagi tak capai hasrat selama itu hati tak tenang
                      Mmg ler nak bawak hajat, bila lapang dan senang
                      Ingin abg nak hulur sebentuk cincin & sirih pinang
                      💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    13. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Nampak sangat yg si tua lahanat tu tidak berimu
                      Karutan bodoh taik dia tu pembaca muak & jemu
                      Nak bawak ke blog sampah sarap dia kutip ramu
                      Otak terencat mungkin dulu terlebih makan jamu
                      Abg ini teringat kt lagu Hafiz, ‘Hanya Untuk Kamu’
                      Di dlm mimpi bagaikan dinda sering dtg bertamu
                      Alangkah indah..di alam nyata, kita dapt bertemu
                      Ingin abg nk sisip, sekuntum seroja di rambut mu
                      🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    14. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Bukan le niat abg, diri sendiri abg sengaja nk puji
                      Utk mari berkomen di sini, abg dah susun strateji
                      Bkn spt si tua, yg sekolah SJK & tk tinggi mengaji
                      Disebab bodoh nak juah dia asyik kena tala & taji
                      Abg ini pulak rindu & sepi asyik jadi makanan ruji
                      Namun pantun madah utk dinda, tk jemu abg saji
                      Sampai bilakah, diri abg ini dinda nk duga dan uji?
                      Sudikah cincin & sirih pinang sbgai pengikat janji?
                      💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  11. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Mana TN Anjing betina tua menggelebeh tembun?
    Adakah tak masuk sbab tak dpt baca, mata rabun
    Atau dia jatuh kat toilet..tergelincir, licin air sabun
    Rasa nya, jap lagi dia akan buat helah gi ke kebun
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH KAH

  12. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Tak tahu ke mana, TN anjing dungu dah lari redah
    Hari ni, anjing tu betul² malu besar dan terngadah
    Mau taknya, munafiq &nyanyuk dia jelas terdedah
    Bila berani acah Kejora, dia terima saja lah padah
    Nak kenakan Kejora bistari ini bukan kerja mudah
    Makan kuah lah dia,,itu anjing jalang haram jadah
    Dia rasa, muka, spt dgn kahak gelema kena ludah
    Baru anjing tu tau langit ini tinggi ataupun rendah
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH KAH

    1. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      TN Anjing kini, pasti menggigil mcm kena denggi
      Merah muka dan berpeluh² marah mengetap gigi
      Dgn lemah longlai, anjing tua tu melangkah pergi
      Tapi, klau nk mkn peluku Kejora, dia blh cuba lagi
      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      KAH KAH KAH KAH

      1. P/S:

        JAP LAGI, ANJING🐕 DUNGU ITU AKAN TAMPIL DGN CITER BASI “BODOH TAIK” DIA:

        “…PORTUGIS SERANG MELAKA 1511… MUSUH ADA DI SEBELAH… PERUT TERBURAI.. BERSEPAI.. DAN BERBAGAI…”

        😃😆😀😄😅😂🤣
        KAH KAH KAH KAH

        1. ATAU PUN, ANJING🐕 DUNGU ITU AKAN MENGELAT UTK LARI DGN GAYA PONDAN DAN BERKATA:

          “…HAVE ENOUGH FUN AND ENTERTAINMENT… WHACKING AND WALLOPING.. BALUN, TIBAI, BANTAI… TERSADAI.. DAN BERBAGAI…

          SERUPA DGN KELDAI…

          😃😆😀😄😅😂🤣
          KAH KAH KAH KAH

  13. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎BANHUN SEAWAL 5:34 PAGI.

    MENCERITAKAN FRUSTASI NYA DENGAN CIKGU KEJORA YANG BISTARI.

    MORAL OF THE STORY:

    JANGAN MENGGENTEL KELENTIT BILA TAK DAPAT JUMPA BG ALI.

    😃😀😄😆😅😂🤣
    KAH KAH KAH KAH

    1. NASIHAT YANG PALING BAIK KPD TN ANJING🐕 ANAK HARAM NIH –

      JANGAN LAH BUANG MASA DAN KECERGASAN OTAK MENGARUT TAK TENTU ARAH.

      BILA KENA BALUN, TIBAI DAN BANTAI, TENTU AMAT BERRAT RASA DIA PUNYA PADAH.

      😃😀😄😆😅😂🤣
      KAH KAH KAH KAH

      1. BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎 INI BELAJAR HANYA DI SEKOLAH SJK.

        JADI, MANA LAH DIA ADA UPAYA MENULIS KOMEN2 YANG BERISI.

        OTAK NYA DAH KERING MCM PUKI MENOPOS DIA TUH, PERAH MCM MANA PUN, TAKDA APA YANG KELUAR, MUNGKIN SETAKAT KELUAR TAIK PALAT JER LER…

        😃😀😄😆😅😂🤣
        KAH KAH KAH KAH

        1. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          TN Anjing asyik jer masuk dlm Kejora punya jerat
          Dek kuangajar biadab, dia kena tibai blkg berbirat
          Sbab anjing jalang itu bodoh dungu otak berkarat
          Dah tua, dekat 100 tahun..nk fikir pun dah tk larat
          👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH KAH

  14. RAKAN² BLOG,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Bukan lah niat, diri sendiri ni Kejora ingin nak puji
    Kejora masuk komen di sini dgn tersusun strateji
    Bkn spt TN Anjing, yg sek SJK & tk tinggi mengaji
    Pembaca pun blh nampak perangai dia buruk keji
    Komen2 dia, bgaikan dipungut dari taik punya loji
    Bila munafiq & dungu, peluku le jadi makanan ruji
    Tapi..dia boleh terlepas dari asyik kena tala & taji
    Jgn dicuba nak acah Kejora lagi, itu dia kena janji
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  15. RAKAN² BLOG,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing, asyik bagi kat Kejora ini bola tanggung
    Kejora pun ‘smash’ smpai kepala dia tk panggung
    Teruk anjing tu kena, luku pala & sepak ponggong
    Kini pilu terkedu le dia, sambil tulang digonggong
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  16. RAKAN² BLOG,

    BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 CUBA NAK JADI “HERO TAIK KUCING”.. DIA MARI BUAT KURANG AJAR BIADAB MENGACAH CARI PASAL DGN KEJORA SBLM SUBUH, JAM 8:22 PM MLM TADI.

    KEJORA NI MMG PANTANG DGN ORG YG NAK LAGAK JUAH BIADAB, LALU KEJORA LUKU LER KEPALA ANJING🐕 BETINA DUNGU TUH BERTUBI-TUBI..

    BILA DAH SAKIT BENJOL KEPALA, MULA LER ANJING🐕 PONDAN DUNGU TU MENGADU BERBAGAI…

    😀😃😄😆😅😂🤣
    KAH KAH KAH KAH

    1. KAH KAH KAH

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      TN Anjing nk lwn cgu sdg diri tu cuma mak bidan
      Tak sedar bingai nak lagak juah tak padan-padan
      Akibat mulut busuk celupar dapat sakit ler badan
      Bila teruk kena luku, mengadu pula mcm pondan!
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      HA HA HA HO HO HO

      1. KAH KAH KAH

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
        TN anjing sgt cemburu bila lihat pantun berbunga
        Tk sedar anjing kurap, dia nak terkam mcm singa
        Tapi, anjing tu kena tibai sampai mulut ternganga
        Lps tu tampil ngadu spt budak kena pulas telinga
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HA HA HA HO HO HO

        1. KAH KAH KAH

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Sian le TN anjing bkas kekasih Wak Suman Hindu
          Dia mari cari pasal dngan Kejora, dek hati khaudu
          Tapi teruk anjing bongok tu kena pukulan yg padu
          Kini mcm budak² le anjing tua tu tampil mengadu
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          HA HA HA HO HO HO

          1. KAH KAH KAH

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            TN anjing berlegar di blog kerna mngharap dedak
            Tapi nak juah tak sedar diri tu bingai pekak badak
            Bersarang ler kepala dia kena peluru Kejora ledak
            Bila teruk kepala benjol..ngadu pula mcm budak2
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            HA HA HA HO HO HO

            1. KAH KAH KAH

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              TN Anjing memekak je serupa ayam dalam reban
              Mahu lagak juah tak padan tua bulu puki beruban
              Dek mgacah Kejora dia terpaksa tanggung beban
              Bila dh kena taji mula le dia meracau royan raban
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              HA HA HA HO HO HO

              1. KAH KAH KAH

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                TN anjing bagaikan dah kehilangan arah & haluan
                Kejora tak kacau dia..Anjing tu mari buat serbuan
                Bila berani acah Kejora, terima sja lah dia habuan
                Siapa suruh gatal puki sgt..gi jolok sarang tebuan
                🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                HA HA HA HO HO HO

                1. KAH KAH KAH

                  😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                  TN anjing bodoh dungu mari nk berlagak jadi otai
                  Tapi asyik je anjing tu kena balun tibai dan bantai
                  Meroyan raban le dia bila dah tersmbam di lantai
                  Itu lah, klau takut ombak jgn berumah tepi pantai!
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                  Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                  HA HA HA HO HO HO

                  1. KAH KAH KAH

                    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                    TN anjing kt blog ni kemaruk sgt nk jadi penghulu
                    Tapi, dia kena le lepasi halangan Kejora ni dahulu
                    Hari2 tertiarap tersembam, kena Kejora tibai palu
                    Tapi, muka anjing itu mcm kulit babi tak reti malu
                    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                    🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
                    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    HA HA HA HO HO HO

                    1. KAH KAH KAH

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      Binatang TN Anjing fikirkan diri nya itu keta kebal
                      Pada hal semua org lihat dia itu sbg bodoh bebal
                      Tak serik² juga Kejora dah lenyek dia jadi sambal
                      Masih lagi muka anjing itu serupa kulit babi tebal
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      HA HA HA HO HO HO

  17. HA HA HA

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Sian anak Haram TN Anjing jalang tua puki syplis
    Hanya karangan “Bodoh Taik” yg dia mampu tulis
    Nak lagak malaikat, tidak sedar yg diri nya tu iblis
    Tak padan bodoh dungu..dia nak pacak jadi polis?
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  18. NOW WILL COMMENT ON THE BLOG POST. SO NOBODY CAN SAY ONLY PELANGKUNG BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 –

    ANY MP CAN BANTAH ANYTHING THEY FEEL IS NO GOOD FOR THE RAKYAT.

    BUT THE PROBLEM IS: IS IT REALLY NO GOOD?

    OFTEN POLITICIANS SAY IT’S NO GOOD SIMPLY BECAUSE IT WAS PROPOSED BY THEIR OPPONENTS.

    IN CASES LIKE THIS, JUST WHACK, SMACK AND TRASH THOSE DOING IT LIKE WHACKING & SMACKING OLD IDIOT TN ANJING🐕…

    😃😀😄😆😅😂🤣
    KAH KAH KAH KAH

    1. Ha ha ha…

      “PULANG PAKU BUAH KERAS”

      utk Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 pondan dungu…

      😀😃😄😆😅😂🤣
      KAH KAH KAH KAH

      1. HA HA HA

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        TN anjing, buruk pekerti & buruk jugak rupa paras
        Otak dia sasau sewel & kelihatan mcm tak waras
        Segalah cercaan, yg dibuat, patah balik nya deras
        Anjing iblis itu dah kena, ‘pulang paku buah keras’
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

  19. HARI2 BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎CARI PASAL NAK GADUH DGN KEJORA.

    1. INI HAH:
      ____________________________________________________
      Anonymous
      17 December 2021 8:22 pm
      Wak Gontol Kejora Kojolla masih lagi coba mengguna blog ini sebagai laman cinta dia.

      Kepala Bapak dia, kata Najib Klepto wal Jibo.

      Kepala Atok dia, kata aku yang …..

      Reply
      ___________________________________________________

      1. TAPI BINATANG ANJING🐕 MUNAFIQ ANAK HARAM NIH KATA KEJORA CARI PASAL DGN DIA…

        😀😃😄😆😅😂🤣
        KAH KAH KAH KAH

        1. DIA MARI CARI PASAL DGN KEJORA
          DIA JENIS PENYANGAK, PENJAHAT DAN JALANG JUAL PUKI, MESTI ADA SAJA YANG DIA NAK PELUPUH.

          😀😃😄😆😅😂🤣
          KAH KAH KAH KAH

          1. TAPI MALANG NYA, DIA YANG TUNGGANG LANGGANG, TERUK KENA BUBUH.

            😀😃😄😆😅😂🤣
            KAH KAH KAH KAH

            1. TAK SEDAR PULAK TUH, SEBAB KEPALA NYA SUDAH MEMAR, OTAK ANJING🐕 JALANG TU SUDAH SELIUH DEK NYANYUK TERLALU TUA, UMUR LEWAT 90AN MENCECAH 100 TAHUN…

              😀😃😄😆😅😂🤣
              KAH KAH KAH KAH

              1. Ha ha ha…

                Itulah jadinya bila dah bercicit masih gatal puki nak mari ke blog…

                😀😀😄😆😅😂🤣
                KAH KAH KAH KAH

                1. Masalah dgn Binatang Anjing🐕 Betina Jalang Tua Anak Haram tu ialah, dia tak mahu cermin diri

                  😃😀😄😆😅😂🤣
                  KAH KAH KAH KAH

                  1. RAKAN² BLOG,

                    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
                    Kejora nak berdoa..mari rakan² sama² ucap amin
                    Kita tadahkan tangan, mohon kpd Rabbul ‘Alamin
                    Minta keselamatan kesejhtaraan negara terjamin
                    Do’akn juga, TN anjing terbuka hati nk beli cermin
                    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
                    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    KAH KAH KAH

  20. HAHAHA HOHOHO HIHIH

    I was shocked Guan Eng asked for 10pct in tunnel project – witness

    https://icf.newscdn.net/publisher-c1a3f893382d2b2f8a9aa22a654d9c97/2019/03/069c032209de3aaeb4a66698cd94c72a.jpg=s700

    AND YET WE OFTEN READ ABOUT THE OPPOSITION FELLOWS ALWAYS CONDEMNING CORRUPTION.

    CAKAP TAK SERUPA BIKIN.

    KASUT TARUK KEPALA LAR.

    1. Hope there are more like the witness above coming out throwing shit on those corrupt shitters.

  21. M’kini heading says –

    S’wak nationalism: Who’s calling for autonomy, referendum and independence?

    Who is this Annabelle Lee writing the above balderdash?

    What is her purpose in writing that? And what is M’kini’s motive in publishing that?

    It may even be seditious, appearing to want a break up of a fully and legally constituted Malaysia with Sarawak as a member state.

    1. The authorities should take action on this at the appropriate time.

      Meanwhile, any words or action appearing to want a break up of a fully and legally constituted Malaysia must be viewed seriously and “kept in view” constantly by the authorities.

      1. Bagus👍 Bro Anon 6:32/6:46 am,

        Komenlah berkaitan dgn politik, tak kesahlah nak memihak sebelah mana.

        Jgn lah diikut mcm si betina tua sial lahanat, Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 tuh…dia asyik jer menceceh, mencaci cacah nak jadi pak pacak atau cuba nak jadi” hero taik kucing” kat blog ini…

        😃😀😄😆😅😂🤣
        KAH KAH KAH KAH

  22. NOW WILL COMMENT ON THE BLOG POST. SO NOBODY CAN SAY ONLY PELANGKUNG KEPALA WAK GONTOL –

    ANY MP CAN BANTAH ANYTHING THEY FEEL IS NO GOOD FOR THE RAKYAT.

    BUT THE PROBLEM IS: IS IT REALLY NO GOOD?

    OFTEN POLITICIANS SAY IT’S NO GOOD SIMPLY BECAUSE IT WAS PROPOSED BY THEIR OPPONENTS.

    IN CASES LIKE THIS, JUST WHACK, SMACK AND TRASH THOSE DOING IT.

  23. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA TAK TIDUR HINGGA PUKUL 1.45 PAGI.

    MENCERITAKAN FRUSTASI NYA DENGAN TN YANG BISTARI.

    MORAL OF THE STORY:

    JANGAN MENGGONTOL BILA OTAK SUDAH TAK KUAT LAGI.

    1. HARI2 WAK GONTOL INI CARI PASAL NAK GADUH.

      DIA JENIS PENYANGAK, PENJAHAT DAN GENGSTER, MESTI ADA SAJA YANG DIA NAK PELUPUH.

      TAPI MALANG NYA, DIA YANG TUNGGANG LANGGANG, TERUK KENA BUBUH.

      TAK SEDAR PULAK TUH, SEBAB KEPALA NYA SUDAH MEMAR, OTAK NYA SUDAH SELIUH.

      1. NASIHAT YANG PALING BAIK KPD WAK GONTOL NIH –

        JANGAN LAH BUANG MASA DAN KECERGASAN OTAK MENGARUT TAK TENTU ARAH.

        BILA KENA BALUN, TIBAI DAN BANTAI, TENTU AMAT BERRAT RASA DIA PUNYA PADAH.

        1. WAK GONTOL INI BELAJAR HA NYA DI SEKOLAH SJK.

          JADI, MANA LAH DIA ADA UPAYA MENULIS KOMEN2 YANG BERISI.

          OTAK NYA DAH KERING, PERAH MCM MANA PUN, TAKDA APA YANG KELUAR.

          1. “HA NYA”…???

            Haiya “Nyo nya”.. apa itu “HA NYA”…???

            Kejora mau “ta nya” sikit itu “Nyo nya” “pu nya” bahasa…

            Itu, “HA NYA” tu bahasa apa, Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 Jalang Tua Puki Luas Perangai Monyet🐒Muka Babi🐖 Gila Babi🐖??

            Bahasa Swahili ker atau bahasa Bang Ali???

            KAH KAH KAH.

            1. RAKAN² BLOG,

              KEJORA RASA DAH LEBIH 10 BULAN YG LALU, KEJORA MENGAJAR BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 TU:

              1) MENGGUNAKAN IMBUHAN ‘DI’ DGN BETUL.

              2) MENGEJA PERKATAAN ‘HA NYA’ DENGAN BETUL.

              KAH KAH KAH.

              1. RAKAN² BLOG,

                DAH LER DIA NAK GUNA IMBUHAN ‘DI’ PUN TAK RETI, DIAJAR EJA “HANYA” PUN BEBAL BENAK JUGAK BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 DUNGU SJK TUH..

                KECIK² TAK NAK MAMPOS!

                1. DIN REMOS KATA, LEBIH TERUK DARI MENGASAH BELAKANG PARANG:
                  ________________________________________________
                  Din Remos
                  3 March 2021 10:02 am

                  Adapun pekerjaan mengasah belakang parang itu kadangkala lebih baik dari mengajar orang yang benak dan tertutup pintu hatinya untuk menerima pengajaran. Kerana belakang parang jika diasah berterusan, nescaya ia boleh tajam. Akan tetapi orang yang benak ini ibarat mengajar kerbau atau kambing supaya tidak memakan tanam- tanaman…. sia-sia dan menyakitkan hati sahaja….

                  Reply
                  ________________________________________________

                  1. MASA DIN REMOS TEGUR TU, 3 March 2021 10:02 am.. DAH SEBULAN LEBIH KEJORA MENGAJAR BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 TUH.. KIRA-KIRA DLM BULAN FEBRUARI KEJORA MULA MENGAJAR ANJING🐕 JALANG ANAK HARAM DUNGU TU.

                    SEBULAN DIAJAR, TAK RETI-RETI, ITU YG MEMBUAT DIN REMOS BENGANG & TAMPIL MENEGUR.
                    TAPI KINI, DARI BULAN FEBRUARY SAMPAI DISEMBER DAH 10 BULAN LAH.

                    KAH KAH KAH.

                    1. RAKAN² BLOG,

                      DAH LER DIA NAK GUNA IMBUHAN ‘DI’ PUN TAK RETI, DIAJAR EJA “HANYA” PUN BEBAL BENAK JUGAK BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 DUNGU SJK TUH..

                      ANJING🐕 DUNGU ANAK HARAM TU FIKIR “NYA” DLM PERKATAAN ‘HANYA’ TU SATU PENAMBAHAN / IMBUHAN..

                      KECIK² TAK NAK MAMPOS!

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

                    2. WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖!

                      PASAI IMBUHAN ‘DI’ TU, HANG MUNGKIN BAGI ALASAN PENING & ,”KOMPIUS” SEBAB ‘DI’ KENA DISAMBUNG DGN BERMACAM-MACAM PERKATAAN DAN HANG PUN TAK PERASAN PERKATAAN TU BERSIFAT PERBUATAN KE TIDAK…

                      TAPI PERKATAAN ‘HANYA’ YG SATU TU PUN HANG MASIH DOK TAK RETI EJA JUGAK. HANG ASYIK DOK EJA ‘HA NYA’.

                      KAH KAH KAH.

                    3. WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖!

                      ‘NYA’ YG DALAM PERKATAAN ‘HANYA’ TU BUKAN IMBUHAN. ‘HANYA’ TU SATU PERKATAAN DGN SENDIRI, MCM PERKATAAN ‘TANYA’, ‘PUNYA’, ‘NYONYA’ LAH JUGAK.

                      KALAU ‘NYA’ SBG IMBUHAN, TAK APALAH DIPISAH. MISALNYA,
                      BUKUNYA => BUKU NYA
                      BAJUNYA => BAJU NYA.

                      KAH KAH KAH.

                    4. Woi Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 Jalang Perangai Monyet🐒 Puki Luas Muka Babi🐖 Gila Babi🐖 dungu!

                      Yg ini ‘special case’ :

                      Katakan hang nak belajaq mengaji Quran. Hang kena kenai hurup alif ba ta dulu.

                      Jadi, bila hang tulis atau sebut huruf2 ‘Hijaiyah’ tu, org yg ‘refer’ hang, boleh ler cakap:

                      Huruf alif nya, huruf ba nya, huruf ta nya, huruf sa nya, huruf jim nya, huruf ha nya…

                      Dlm keadaan ini, ‘ta nya’ & ‘ha nya’ boleh diterima.

                      KAH KAH KAH.

                    5. FAHAAAAAAAAAAAAAMMMMMM!!

                      BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 DUNGU TOLOL LEMBAM BODOH BIOL BAHALOL BINGAI BENAK BEBAL BENGAP BONGOK BANGANG BENGONG PEKAK BADAK PUKIMAK SIAL BARUA BANGSAT LAHANAT KEPARAT???

                      KECIK² TAK NAK MAMPOS!

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

                    6. WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖!

                      MASA TU, DAH SEBULAN LEBIH AKU DOK AJAQ HANG IMBUHAN ‘DI’ DAN MENGEJA PERKATAAN ‘HANYA’.. TAPI HANG BUKAN SAJA BENAK BEBAL TAK MASUK DIAJAQ, HANG JUGA BIADAB DAN KURANG AJAQ!

                      DIN REMOS TAK TAHAN TENGOK PERANGAI HANG.. DIA KOMEN KAT AKU, DGN TUJUAN NAK SINDIAQ HANG:

                    7. ________________________________________________
                      Din Remos
                      9 March 2021 8:16 am
                      Reply to Anonymous

                      Buek apo la Jang kau boponek lolah mengaja nenek tu…. buang maso ngabehkan bogheh ajo… daripada mengajar BAHASA, lebih elok dia diajar supaya BERBUDI BAHASA

                      Reply
                      ________________________________________________

                    8. WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖!

                      DIN REMOS, MCM JIGIT JUGA, DARI SEGI IDEOLOGI POLITIKNYA ADALAH PENYOKONG ATOKSAKA & PENENTANG BG NON, MCM HANG JUGA.

                      DARI SEGI POLITIK, DIN REMOS & JIGIT SEHALUAN DGN HANG, TAPI DARI SEGI PEKERTI PERIBADI & BUDI BAHASA, DEPA MEMUSUHI DAN MELUAT KAT HANG.

                      WALAU PUN AKU PENENTANG ATOKSAKA, DIN REMOS & JIGIT SUKA KAT AKU.

                      KAH KAH KAH.

                    9. WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕,

                      ITULAH BEZANYA ORG BERHATI BUDIMAN DGN ORG HATI BERKUMAN TAK BERIMAN, WAHAI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 YG DUNGU TOLOL LEMBAM BODOH BIOL BAHALOL BINGAI BENAK BEBAL BENGAP BONGOK BANGANG BENGONG PEKAK BADAK PUKIMAK SIAL BARUA BANGSAT LAHANAT KEPARAT YG ANGKUH, JAHAT, MUNAFIQ DAN BERHATI KOTOR,!

                      KAH KAH KAH.

                    10. WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕,

                      HANG DIBENCI OLEH RAMAI PESERTA BLOG WAHAI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖.

                      ANTARA YG AKU INGAT JIGIT, ETON, DIN REMOS, NBR, ZUNNUN, ANE BO LUI.. RAMAI AKU TAK INGAT NAMA.
                      TAPI RAMAI JUGA ‘ANON’ YG BENCI DAN TAMPIL TIBAI HANG BUKAN KERANA IDEA POLITIK, TAPI KERANA PERANGAI BABI🐖 HANG.

                      KAH KAH KAH.

                    11. KAH KAH KAH.. KESIAN TN ANJING🐕
                      PERANGAI BABI🐖 DIBENCI ORANG,

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      ‘Why is myself being hated’ old TN keep thinking
                      “Why is TN anjing, so stupid” people keep asking
                      Poor upbringing not becoz parents busy working
                      But her poor idiot parents were too busy fucking!
                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

                    12. Ha ha ha…

                      TN anjing’s🐕 lousy idiot parents in ‘threesome action’ fucking with Bang Ali…

                      In front is her bitch mother, in the middle is her gay dad and at the back is Bang Ali banging her dad’s ass…

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

                    13. RAKAN² BLOG,

                      BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 TU BUKAN SAJA LEMAH BAHASA & TIADA BUDI BAHASA TAPI JUGA BERAKAL FIKIRAN TAHAP BUDAK TADIKA.

                      KAH KAH KAH.

                    14. DISEBABKAN BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 TU ASYIK KELUARKAN KARUTAN BODOH & KEBUDAK-BUDAKAN, DIN REMOS JADI GERAM, LALU DIN REMOS TAMPIL MEMBELASAH TN ANJING🐕 ANAK HARAM TUH:

                    15. _____________________________________________________
                      Din Remos
                      15 March 2021 9:36 am
                      Reply to Anonymous

                      Itulah nenek. Ramai orang dah bagi amaran supaya nenek jangan suka menunjuk pandai, mahu komen semua orang di sini, nak jadi pak pacak lah itu ini. Sedangkan pengetahuan nenek tu cetek. Bahasa Melayu lintang pukang, nak tulis English pula terkial-kial merujuk Pakcik Google. Dapat sepatah dua phrases, itulah yang diulang-ulang, sekadar mahu dilihat orang kononnya dia pandai. Walhal semua orang tahu akal nenek cetek, fikiran nenek tidak matang setaraf budak tadika.

                      …/ bersambung …

                    16. …/sambungan…

                      Nenek tahu, orang lain juga buat salah ejaan dan kesalahan nahu sebagainya termasuk Din…… tapi ada orang pick up benda tu/. Sebabnya orang lain tidak pernah nak tunjuk pandai dan bermulut celupar seperti nenek. Dalam bahasa mudah, hanya nenek yang dibenci oleh pengunjung blog.

                      Semoga nenek dapat menghadapi kenyataan ini dengan tenang dan sentiasa tabah. Jangan terlalu mengikut emosi menjawab kritikan ini, nanti menggeletar jari, buat kesalahan ejaan lagi dan terus kena belasah….kah kah kahhhhh

                      Reply
                      _____________________________________________________

                    17. INTIPATI DARI BELASAHAN DIN REMOS KE ATAS TN ANJING🐕 TU IALAH:

                      1) TN Anjing🐕 “suka menunjuk pandai, mahu komen semua orang di sini”

                      2) TN Anjing🐕 “nak jadi pak pacak lah itu ini.”

                      3) TN Anjing🐕 “pengetahuan cetek”

                      4) TN Anjing🐕 “Bahasa Melayu lintang pukang”

                      5) TN Anjing🐕 “dapat sepatah dua phrases, itulah yang diulang-ulang”

                    18. 6) TN Anjing🐕 “mahu dilihat orang kononnya dia pandai”

                      7) TN Anjing🐕 “akal cetek, fikiran tidak matang setaraf budak tadika.”

                      8) TN Anjing🐕 “nak tunjuk pandai dan bermulut celupar”

                      9) TN Anjing🐕 “dibenci oleh pengunjung blog.”

                      10) TN anjing🐕 “asyik terus kena belasah…”

                      KAH KAH KAH.

                    19. HA HA HA

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      Di blog ini, mmg TN anjing itu, ramai org tak suka
                      Sbb anjing tu hanya karutan “bodoh taik” dia reka
                      Akal dia pula, hanya setaraf dengan budak tadika
                      Maklumlah umur 90 lbh, dah nyanyuk tua bangka
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  24. HA HA HA

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Kebiadaban TN anjing tu mmg lah Kejora himpun
    Sbb tu,Kejora nk kasi penyepak & pnampar Jepun
    Anjing itu tk dpt lari dari Kejora, dgn apa cara pun
    Dia hanya bleh terselamat jika mau minta ampun
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

    1. TATACARA UNTUK ANJING🐕 TU NAK MEMOHON AMPUN:
      (Rujuk gambar di atas)

      1) Salam dgn hormat,

      2) Cium tangan Kejora,

      3) Cakap minta ampun dgn tertib sopan,

      4) Janji tidak akan buat @ ulang lagi.

      😀😃😄😆😅😂😅
      KAH KAH KAH KAH.

      1. HA HA HA

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Kejora akan terus ajar TN Anjing barua bajingan
        Tak ada siapa yg boleh bagi kat dia pertolongan
        Ada syarat..kalau nk lps Kejora punya penangan
        Anjing itu kena salam dgn Kejora & cium tangan
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

        1. HA HA HA

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Rakan² blh banding Kejora & anjing tu punya aksi
          Kejora guna akal tapi dia bersandar kpada emosi
          Konon kata jaga blog punya ‘decorum & decency’
          Tapi dia tampil dgn sawan gila babi atau epilepsi
          🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

  25. RAKAN² BLOG,

    BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎 CUBA NAK BUAT “UNDANG² KEPALA BUTUH PAK DIA” KAT BLOG INI…

    KEJORA PANTUN CINTA DIA KATA KEPALA BAPAK, TAPI DIA KOMEN “HERO TAIK KUCING” TAK KEPALA BUTUH PAK DIA KER…???

    HUERRGGHHH.. PTUIIIHHHH…!

    😀😃😄😆😅😂🤣
    KAH KAH KAH KAH

    1. TENGOK LER NIH, KOMEN² KURANGAJAR BIADAB, ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA MUNAFIQ TUH NAK JADI “HERO TAIK KUCING” KAT BLOG INI:

      1. __________________________________________________
        Anonymous
        27 August 2021 3:52 pm

        Nak tengok lagi lah Wak Gontol Kejora Kojolla cuit sikit melompat lompat, menjerit jerit.

        Reply
        __________________________________________________

        1. __________________________________________________
          Anonymous
           31 October 2021 7:20 am

          Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

          Segan nak masuk ke?

           Reply
          __________________________________________________

          1. __________________________________________________
            Anonymous
            6 November 2021 8:11 am

            Mana Wak Gontol Kejora Kojolla? Masih mimpi lagi ka?

            Dia mesti sentiasa terima fakta bahawa pesaing2 nya di sini lebih mahir dari dia dalam “the art of making fun of him”.

            Bukan apa, ha nya amat seronok melihat dia melompat lompat, terjerit jerit mencoba lawan pesaing dia di sin.

            “mencoba” saja. Tak pernah menang. Pesaing2 dia bukan orang sembarangan.

            Hah, keluar bahasa Jawa pulak – sembarangan.

            hehe

            Reply
            __________________________________________________

            1. __________________________________________________
              Anonymous
              13 November 2021 7:51 am

              Waaaah, Wak Gontol Kejora Kojolla kena balun banyak kali.

              Sekarang gua nak komen blog post – lepas b’fast.

              Reply
              __________________________________________________

              1. __________________________________________________
                Anonymous
                14 November 2021 6:11 am

                THE GOOD THING ABOUT WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA IS

                WHEN HE GOT WHACKED, HE SHUT UP

                Reply
                __________________________________________________

                1. __________________________________________________
                  Anonymous
                  16 November 2021 6:56 am
                  Reply to zunnun

                  HAH, DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUCCIMAK MENEMBAK BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA PULAK.

                  TEMBAK … TEMBAK … HINGGA MATI … DI BLOG INI.

                  Reply
                  ______________________________________________

                  1. CAMNER RAKAN²?

                    TAK KURANGAJAR BIADAB KER ANJING🐕 BETINA JALANG ANAK HARAM TU??

                    TAK KEPALA BUTUH PAK DIA KER KOMEN² ANJING🐕 TU???

                    😀😃😄😆😅😂🤣
                    KAH KAH KAH KAH

                    1. RAKAN² BLOG,

                      TIDAKKAH KOMEN TN ANJING🐕 MUNAFIQ DUNGU 8:22 PM DI BAWAH TU SEOLAH-OLAH DIA SDG MENGUTUK CERCA DIRINYA SENDIRI?

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

                    2. RAKAN² BLOG,

                      ATAU BINATANG TN ANJING🐕 MUNAFIQ DUNGU TU TAK SEDAR DIA MENGUTUK CERCA DIRINYA SENDIRI SBB DIRINYA NYANYUK DEK TERLALU TUA, UMUR LEWAT 90AN MENCECAH 100 TAHUN…

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

                    3. ATAU PUKI LUAS ANJING🐕 BETINA JALANG TUA TU TERLALU GATAL DEK BELUM KENA BTG PELIAQ BG ALI?

                    4. MASALAHNYA, BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI TU TAK NAK CERMIN DIRI…

                    5. BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI TU CERMIN DIRI PUN MASA BERSOLEK NAK JUMPA BG ALI..

                    6. BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI TU KENA CERMIN DIRI LEBIH KERAP…

                    7. BARULAH BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI TU TAHU DIA PERANGAI MONYET🐒…

                    8. TAPI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 TU KENA CERMIN LAGI…

                    9. BARULAH BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 TU TAHU YG DIA MUKA BABI🐖 …

                    10. TAPI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 TU KENA CERMIN LAGI SUPAYA DIA SEDAR DIRINYA TU GILA BABI🐖 …

                    11. LEPAS ITU, BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 TU KENA CERMIN PULA SAMBIL JELIR LIDAH …

                    12. BARULAH BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 TU TAHU DIA LIDAH BIAWAK🦎 BERCABANG…

                    13. SETERUSNYA, BARULAH NATE’ TU TAHU YG DIRINYA ITU:

                      “BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎 ”

                      HA HA HA…
                      SATU PAKEJ LENGKAP UNTUK KE NERAKA!

                      🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
                      KAH KAH KAH KAH
                      😀😃😄😆😅😂🤣

  26. Ane boi lui bocak kase yilek soro yilek. Botancak

    Yee Haw Jeng3x High Noon Melesya@EntireWorld Jgn lupo Have Guns/Rifles will travel to everywhere you wish.

    Angin takdo gibut takdo totibo muncul si koboi jimen dari hujung kampiong tertabal terkibar sejarah dauniyo ditgnnyo dgn kapcai warno biru

    Bernikahlah bosilang bangso palo bana dan apit colah kelangkang samo jo bucuk wangi ea mcm2 warno layi itulah anugerah Allah taala jaman berjaman.

    Besok siapo yg nak menahan nikah pakej kerajaan dgn diyo2 sekali boyi pasangan kito umpankan … mahu diyo taknak … piraah itulah yg diyo cari tapi dongki sbb takut tak dapek.

    Bilo semuwo dah sogonok dapek bokudo mahu diyo tak mahu ikut … syarat ea kijo jgn nak duduk tolontang menguto buek tahi mato. Kalu maleh ambik balik pasangan ea tu sbb tak mahu ikut boto2, kono ikut boto2 syaratnyo. Baru adil saksama.

    Yee Haw Jeng3x Jgn lupo Tahu kihkihkih.

  27. WAK GONTOL MEMANG TIDAK TETAP PENDIRIAN,SEKEJAB BANG ALI,SEKEJAB NADIA YANG DIREKANYA SENDIRI,INI YANG DIKATAKAN KEPALA BAPAK KAU.
    STUPID LOLL

  28. Kami menentang Akta ini, kata LIM GUAN ENG, Setiausaha Agung DAP.

    Guan Eng selalu dikarutkan dan dituduh membebelkan hal2 kepentigan DAP.

    Tapi kali ini dia menyuarakan kepentngan majoriti rakyat Malaysia.

    Saya sokong.

  29. Wak Gontol Kejora Kojolla masih lagi coba mengguna blog ini sebagai laman cinta dia.

    Kepala Bapak dia, kata Najib Klepto wal Jibo.

    Kepala Atok dia, kata aku yang …..

    1. Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 masih lagi cemburu bila Kejora berpantun cinta & dia cuba mengguna blog ini sebagai laman HARTA KEPALA BUTUH PAK DIA & cuba nak pacak jadi polis di sini…

      Kepala Butuh Pak Dia, kata Kejora Hero Wal Sado.

      Kepala Atok dia, kata pembenci² TN Anjing🐕 …..

      😀😃😄😆😅😂🤣
      KAH KAH KAH KAH

      1. HA HA HA

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Sian anak Haram TN Anjing jalang tua puki syplis
        Hanya karangan “Bodoh Taik” yg dia mampu tulis
        Nak lagak malaikat, tidak sedar yg diri nya tu iblis
        Tak padan bodoh dungu..dia nak pacak jadi polis?
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

        1. RAKAN² BLOG,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
          Kejora nak berdoa..mari rakan² sama² ucap amin
          Kita tadahkan tangan, mohon kpd Rabbul ‘Alamin
          Minta keselamatan kesejhtaraan negara terjamin
          Do’akn juga, TN anjing terbuka hati nk beli cermin
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

  30. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Puak pmbangkang memekak je depa punya kerja
    Psal pindaan akta 342 pun depa buat kalut teruja
    Kejora pula si dia tu tetap diri ini damba dan puja
    Sekuntum mawar iringi salam buat si dara manja
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Kepada semua penganut Buddha …
      YIP KUM FOOK (LAWYER, MCA GOMBAK) menghalau Sami-sami Buddha keluar dari kuil atau SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur
      Dia menggunakan samseng untuk mengusir Sami-sami Buddha itu dan juga memanggil polis untuk mengganggu Sami-sami Buddha di kuil dan YIP KUM FOOK (LAWYER) tidak menghormati Buddha dan Sami-sami Buddha ……Yip Kum Fook & Associates No. 2A & B, Jalan 53, Desa Jaya, Kepong, 52100, Kuala Lumpur, WP Kuala Lumpur
      Thanks
      Ng, Kepong

Leave a Reply

Your email address will not be published.