SOKONGAN BBC TINDAKAN ‘SENGAJA CARI PASAL’, APAKAH INI AKAN MENDORONG ISMAIL SABRI SEGERA DIJATUHKAN?

Tanpa angin, tanpa ribut dan tiba-tiba saja, Kelab Penyokong Kerajaan atau BBC mengadakan sidang media menyatakan sokongan kepada Perdana Menteri, Ismail Sabri Yaakob untuk terus mentadbir negara sehingga penggal Parlimen berakhir pada 2023.

Pengerusi BBC Tajuddin Abdul Rahman berkata, kepimpinan Ismail Sabri perlu diteruskan bagi membantu kabinet memberikan fokus kepada usaha membela rakyat dan mengatasi masalah yang berlaku akibat Covid19.

“Kami memberi kepercayaan yang tinggi kepada Ismail Sabri kerana beliau telah menunjukkan prestasi yang sangat baik dalam tempoh 100 hari sebagai Perdana Menteri.

“Beliau bersama ahli kabinet yang mempunyai fahaman politik berlainan telah dapat membuktikan kejayaan mereka dalam menangani wabak Covid19 sehingga angka kes terus menurun,” katanya pada sidang media di Parlimen petang semalam.

Persoalannya, kenapa tiba-tiba saja Tajuddin yang disebut-sebut akan dilantik sebagai Duta Besar ke Indonesia mengadakan sidang media berkenaan?

Adakah ia menunjukkan Ismail Sabri semakin berkurangan sokongannya?

Jika ada, siapa yang sekarang tidak menyokong Ismail Sabri?

Atau sidang media itu suatu “probok-probok” agar surat lantikan sebagai duta lebih cepat dikeluarkan?

Begitu pun, dengan adanya sokongan secara tiba-tiba kepada Ismail Sabri ini, ia tentu sekali mengingatkan kita kepada bagaimana Mahiaddin Md Yasin juga sebelum ini mendapat sokongan bertalu-talu untuk dikekalkan khidmatnya sehingga PRU15.

Tetapi, apa jadi akhirnya kepada beliau?

Apakah sekarang Ismail Sabri sedang menempah laluan yang sama?

Yang nyata, sokongan terbuka BBC untuk Ismail Sabri diteruskan khidmatnya sehingga tahun 2023 adalah jelas merupakan tindakan “sengaja cari pasal” terhadap kepimpinan UMNO sendiri.

Secara tersiratnya tujuan memberi sokongan kepada Perdana Menteri sehingga tahun 2023 itu adalah semata-mata agar pemilihan UMNO diadakan terlebih dahulu sebelum PRU15 dilangsungkan.

Melalui itu, dengan kedudukannya sebagai Perdana Menteri, Ismail Sabri akan ditonjolkan untuk merebut jawatan Presiden UMNO yang kini disandang oleh Ahmad Zahid Hamidi.

Perkara itu tentu sekali bertentangan dengan pendirian MT UMNO baru-baru ini, sebagaimana disebut oleh Ketua Pemuda, Dr. Asyraf Wajdi Dusuki bahawa ketetapan telah dipersetujui untuk Parlimen dibubarkan selepas Julai 2022 dan sebelum pemilihan UMNO diadakan.

Makna kata, matlamat melanjutkan tempoh Perdana Menteri sehingga 2023 itu bukan untuk kepentingan rakyat, bukan untuk memulihkan ekonomi dan bukan juga untuk menangani Covid19, tetapi semata-mata kerana kepentingan kuasa.

Di sebalik yang terlihat melalui sokongan BBC itu seolah-olah Ismail Sabri sudah kurang sokongan dan mahu dijatuhkan, sebenarnya ini adalah gerakan untuk membawa Perdana Menteri mengetuai gerakan menjatuhkan kepimpinan UMNO yang sedia ada.

Cuma, sempatkah gerakan menjatuhkan itu dilakukan atau Ismail Sabri bakal lebih dulu dijatuhkan? – ShahbudinHusin 15/12/2021.

Updated: 15 December 2021 — 8:08 am

148 Comments

Add a Comment
  1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Hari-hari merayu tahap sadis
    Gadis tak kenan,tak menoleh
    Banyak gadis sebarang gadis
    Kalu tak layan,Bang Ali ku pilih
    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

    1. WOI WAK OIIIIII

      HANG JANGAN DOK LOQLAQ SINI

      TAK HABIS-HABIS DOK PENAIK BANG ALI

      HANG DENGAQ PANTUN AKU PULAK NO

      MAKAN ROTI CICAH AYAQ SUSU
      LEPAIH MAKAN PI BERKHATAN
      BUANG BANG ALI BUANG NAFSU
      KEMBALI KE ASAL,RUPA JANTAN

  2. Ane boi lui bocak kase yilek soro yilek. Botancak

    Yee Haw Yuu Haw what up bro sis … Jeng3x … Bilo layi sikoboi gmen tu nak muncul … mano poyi ea si Zunnun lamo tak bersiaran. Yee Haw Yuu Haw.

    Where gonna goin’ to hell to heaven your choice you decide nak togojun lombong pun ikut suko. Yee Haw Jeng3x Jgn lupo. Tahu.

    High Noon Melesya@EntireWorld mankind in brotherhood begun gets marry crossing races as dick and pussy more or less same taste even though different color.

    Here comes Al-Mighty gomen God Al-Mahdi@God Muhammad@God Jesus a man from east in the straight path to never end road in heaven.

  3. DINDA🌹DEWI🥀PUTERI🌷:

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Nampak sangat yg si tua lahanat tu tidak berimu
    Karutan bodoh taik dia tu pembaca muak & jemu
    Nak bawak ke blog sampah sarap dia kutip ramu
    Otak terencat mungkin dulu terlebih makan jamu
    Abg ini teringat kt lagu Hafiz, ‘Hanya Untuk Kamu’
    Di dlm mimpi bagaikan dinda sering dtg bertamu
    Alangkah indah..di alam nyata, kita dapt bertemu
    Ingin abg nk sisip, sekuntum seroja di rambut mu
    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. DINDA🌹DEWI🥀PUJAAN🌷:

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      Siapa le tak rasa gembira, bila asyik saja menang
      Kemenangan ini..tak jemu abg hebah dan canang
      Si tua lahanat tu pasti monyok air mata berlinang
      Keadaan dia bagaikan kat atas daratan berenang
      Kpd dinda pulak abg dah mula kembali terkenang
      Selagi tak capai hasrat selama itu hati tak tenang
      Mmg ler nak bawak hajat, bila lapang dan senang
      Ingin abg nak hulur sebentuk cincin & sirih pinang
      💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  4. Udah udah le tu monyet tn.
    Ghentikan je lah berkelahi, nanti komer lagi teghok dibaling tahi, kelak tidor letak tangan ataih dahi.
    Komer tak akan terdaya lawan cekgu tu.
    Dia mengarut masih nampak bersantun sebab dibuat secara pantun, komer mengarut pula nampak macam karton, ghoper agar agar kena timpa dengan merton.

    Ki ki ki

    1. Woww.. bravo Bro Anon 3:36 pm…

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      Itu lah kalau Bro nak tahu TN anjing pekak badak
      Muka kulit babi, tak tau malu walau teruk diledak
      Biar nampak bebal dia nk menang tidak dpt tidak
      Malang ler PH mengupah bingai punya pendedak
      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      KAH KAH KAH

      1. Wellcome Bro Anon 3:36 pm…

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Elok sgt lah, klau anjing dungu itu dimaki hamput
        Dia akal dah bankrap, otak pulak nipis, kicik ciput
        Bodoh anjing tu mngalahkan lembut mkn rumput
        Klau Bro nk taji lgi anjing itu, mmg anda dijemput
        👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

  5. DINDA🌹DEWI🌷PUTERI🥀,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Bukanlah kat si tua itu kita sengaja buruk sangka
    Tapi kemunafiqan betina tua tu mmg dh dijangka
    Semua org dah masak dia punya perangai puaka
    Tak keterlaluan lah, kalau abg kata dia tua celaka
    12 Dismber dia tuduh yg watak dinda tu abg reka
    Kini 13/12 dikata si tua tu yg abg ni dinda tk suka
    Tak tau ler samada dia mmg munafiq ahli neraka
    Atau si tua tu sgt nyanyuk, dek terlalu tua bangka
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. INI BUKTINYA DINDA:

      1. ____________________________________________________
        Anonymous
         12 December 2021 6:24 am

         Reply to  Anonymous

        Wak Gontol dah gila bayang dgn Nadia, watak yang di reka nya sendiri.

        Kadang2 dia gila betul, nokhtah.

         Reply
        ____________________________________________________

        1. ____________________________________________________
          Anonymous
           15 December 2021 5:22 am

          dibawa ke Tg Rambutan, kata Wak Gontol Kejora Kojolla.

          Bagus lah dia di buat begitu.

          Tak renti2 mengadukan nasib cintanya yang tak dilayan Nadia di sini.

           Reply
          ____________________________________________________

          1. DINDA🌹 DARA🌷 DEWI🥀,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            Betina tua lahanat tu hobi nya mncaci & berbalah
            Abg nak berpantun kt dinda pun, dikata nya salah
            Sdgkan, org lain tidak kisah & tak timbul masalah
            Agknya, begitu keadaan, klau di SJK dulu sekolah
            Dikata nyanyuk tak ngaku..jadi dia tu munafiq lah
            Mmg pun kemunafiqan iblis tu sgt jelas terserlah
            Bila dah munafiq tu sentiasa tak nak ngaku kalah
            Itulah dia dinda oi..si tua ifrit munafiq laknatullah
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
            Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            1. Errata (1:41 pm)🤣:

              Kini 15/12 dikata si tua tu yg abg ni dinda tk suka

              1. DINDA🌹DEWI🥀PUTERI🌷SRIKANDI💐:

                1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  Di dalam dunia politik ini dinda macam² bleh jadi
                  Kita pula akn serba salah nanti, bila nk mengundi
                  Lega lah dinda, abg asyik sja kalahkan si tua kedi
                  Nak masuk lagi ke sini dia seperti dh takut & badi
                  Biar je ler si tua tu dgn dia punya perangai Yahudi
                  Abg sentiasa mengingati mu dara santun berbudi
                  Kita saja tak jemu berharap entah² org tu tak sudi
                  Sekuntum seroja, iringi salam buat dinda srikandi
                  🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                  Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                  1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    Gembira di hati abg ini, tak tau camner nak cerita
                    Mau le tak nya, bila kemenangan asyik je tercipta
                    Abg dah berjaya menewaskan si dungu tua renta
                    Nampak spt, dia tak berani lagi mari bersengketa
                    Mngkin dia tk sanggup lagi berdepan siksa derita
                    Moga lepas ini..dia tk menyibuk lagi akan hal kita
                    Sambutlah salam abg buat dinda yg jauh di mata
                    Sejambak mawar abg utus utk iringi coretan tinta
                    🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    1. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Mmg lah hari ini, diri abg ini penuh dgn keriangan
                      Mau ler tak nya, bila asyik sja dapat kemenangan
                      Abg dh berjaya tewaskan..si tua lahanat bajingan
                      Kini dia tak berani lagi tampil memberi tentangan
                      Agaknya, dia mula serik kot, abg punya penangan
                      Sambutlah salam dri abg ini buat dara sanjungan
                      Seperti biasa, coretan abg, bunga akn jadi iringan
                      Sekuntum kenanga, simpanlah je le utk kenangan
                      🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    2. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Rasa gembira di hati abg ini .mmg le tidak terperi
                      Mau le tidak nya, asyik dpt kemenangan, tiap hari
                      Tak pernah sekali pun, abg ini kalah atau pun seri
                      Si tua lahanat tu nampaknya terus mnghilang diri
                      Mengapalah dinda biar abg ni tertinjau² & tercari²
                      Tak lupa, salam utk mu..wlau dinda tidak ke mari
                      Mcm biasa..mngiringi pantun bunga abg akn beri
                      Abg utus setangkai kemboja khas buat mu puteri
                      💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    3. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Kemenangan dmi kemenangan..abg buat catatan
                      Dia dah kalah teruk, itu betina tua lahanat syaitan
                      Kelibat si tua munafiq itu..dah tidak lagi kelihatan
                      Entah² dah dibawa dek warisnya ke Tg Rambutan
                      Hasrat yang suci ini tak siapa boleh buat sekatan
                      Buat mu dewi..tak pernah jemu, abg buat coretan
                      Sambutlah salam mesra abg sbgai tanda ingatan
                      Sekuntum mawar abg utuskan buatmu dara intan
                      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    4. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Pasti dinda suka, lihat abg asyik menang bergaya
                      Si tua lahanat tu, terus lemah & tidak lagi berdaya
                      Karutan bodoh dia tu, pembaca dah amat meloya
                      Dah tentu si tua itu kini..sedih monyok muka toya
                      Dinda hadir pula..bgai penyuluh gelap alam maya
                      Semoga tujuan & hasrat suci ini abg akan berjaya
                      Sambutlah salam mesra abg buat adinda cahaya
                      Mengiringi salam, abg utus sekuntum bunga raya
                      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    5. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Alangkah gembira sekali klau dinda ada bersama
                      Abg di sini, bgaikan dh dpt kemenangan percuma
                      Nak masuk sini, si tua tu dah jadi fobea & trauma
                      Bila suka ganggu kita, sakit & malu lah dia terima
                      Kenapa kah dinda mnghilangkan diri begitu lama?
                      Tanpa dinda..diri ini, bagai lagu kehilangan irama
                      Salam dari abg..buat dewi sanjungan jiwa sukma
                      Terima lah dari abg, walau setangkai melur cuma
                      🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    6. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Tak tau nak citer, bagaimana, hati abg ini gembira
                      Si tua tu menyerah dek tak tahan disiksa & didera
                      Siapa suruh dia gatal sgt nk menempah sengsara
                      Kat blog syahdu ni, abg tetap tampil jaguh & juara
                      Abg ni kini, bagai di lautan dihempas badai gelora
                      Nk melupakan dinda sesaat pun tidak jumpa cara
                      Sambut lah salam abg..utk lepas sepi & rindu lara
                      Setangkai anggerik..mgiringi salam buat mu dara
                      🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    7. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Kini, si tua lahanat tu tk ganggu kita sperti dahulu
                      Nampak mcm, dia tk berani lagi nak melintas lalu
                      Agak nya dia dah serik kena abg balun, taji & palu
                      Kat blog ini..abg lah jadi jaguh..raja dan penghulu
                      Tanpa adinda..abg ni terus saja dihimpit hiba pilu
                      Tapi, abg faham, diri mu msih dlm keadaan malu²
                      Sambutlah, slm mesra dari abg di angin yang lalu
                      Sejambak bunga abg utus..iringi salam spt selalu
                      💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    8. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Bila asyik dapat kemenangan siapa tak rasa suka
                      Abg sudah berjaya tewaskan si betina tua bangka
                      Dgn abg ini..dia seperti tak berani lagi bersemuka
                      Baru si tua itu kenal Kejora & tahu siapa ini jejaka
                      Tapi tanpa adinda bersama, hati abg berpilu duka
                      Namun demi dinda, pantun madah abg terus reka
                      Sambutlah salam dari abg, mengiringi senda loka
                      Bersama salam, abg utuskan sekuntum cempaka
                      🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    9. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Kegembiraan di hati ini blum puas lagi abg dedah
                      Mau tak nya abg dh tewaskan si tua haram jadah
                      Bila dicari pasal dgn abg, tanggung lah dia padah
                      Cabut lari ler si tua itu, dek teruk kena maki ludah
                      Abg ni pulak asyik sja digamit kenangan yg indah
                      Setiap ketika..rindu dan lara sepi, menjadi juadah
                      Salam dari abg, buat melepas rindu yg tak sudah²
                      Sekuntum mawar abg utus mngiringi kata madah
                      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    10. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Kemenangan indah ini, mmg abg tk jemu war-war
                      Si tua lahanat tu menghilang, terus tak lagi keluar
                      Kini senyap bersembunyi je le dia serupa kelawar
                      Dah pasti si tua tu, terkucil dalam kain dan seluar
                      Agaknya sdg mengelupur bagai kena sakit hawar
                      Abg ni pula tanpa dinda hidup rasa hambar tawar
                      Hanya coretan tinta ini je lah, yg dpt jadi penawar
                      Slm abg buat dinda dgn iringan sejambak mawar
                      🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    11. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Dgn abg ini..si tua bebal tu asyik langkah terhenti
                      Mak bidan kg, nk mngacah cgu lulusan universiti?
                      Itu le jadinya bila nak juah tapi bodoh berkati-kati
                      Agknya dia sdg berdoa, mngharapkan cepat mati
                      Abg pulak, di blog syahdu ini, tetap setia menanti
                      Tak jemu abg menunggu & mengharap kata pasti
                      Terimalah salm mesra abg buat dewi pujaan hati
                      Bersama dngn slm abg utuskan setangkai melati
                      🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    12. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾
                      Moga sejahteralah sentiasa negara kita Malaysia
                      Bila asyik dpt kemenangan diri abg rasa sgt ceria
                      Lega lah pula rasa, bila blog tak lagi dikawal selia
                      Boleh lah di blog nan syahdu ini..abg berpesta ria
                      Tapi apa lah pula khabar dan berita diri Dik Nadia
                      Abg di sini, spt biasa akn menjadi penunggu setia
                      Salam mesra diutus buat dewiku yg berhati mulia
                      Mengiringi salam..disisip sekuntum bunga dahlia
                      💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    13. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Bukan le niat abg, diri sendiri abg sengaja nk puji
                      Utk mari berkomen di sini, abg dah susun strateji
                      Bkn spt si tua, yg sekolah SJK & tk tinggi mengaji
                      Disebab bodoh nak juah dia asyik kena tala & taji
                      Abg ini pulak rindu & sepi asyik jadi makanan ruji
                      Namun pantun madah utk dinda, tk jemu abg saji
                      Sampai bilakah, diri abg ini dinda nk duga dan uji?
                      Sudikah cincin & sirih pinang sbgai pengikat janji?
                      💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  6. RAKAN² BLOG,

    BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 CUBA NAK JADI “HERO TAIK KUCING”.. DIA MARI BUAT KURANG AJAR BIADAB MENGACAH CARI PASAL DGN KEJORA SBLM SUBUH, JAM 9:04 AM TADI.

    KEJORA NI MMG PANTANG DGN ORG YG NAK LAGAK JUAH BIADAB, LALU KEJORA LUKU LER KEPALA ANJING🐕 BETINA DUNGU TUH BERTUBI-TUBI..

    BILA DAH SAKIT BENJOL KEPALA, MULA LER ANJING🐕 PONDAN DUNGU TU MENGADU BERBAGAI…

    😀😃😄😆😅😂🤣
    KAH KAH KAH KAH

    1. KAH KAH KAH

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      TN Anjing nk lwn cgu sdg diri tu cuma mak bidan
      Tak sedar bingai nak lagak juah tak padan-padan
      Akibat mulut busuk celupar dapat sakit ler badan
      Bila teruk kena luku, mengadu pula mcm pondan!
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      HA HA HA HO HO HO

      1. KAH KAH KAH

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
        TN anjing sgt cemburu bila lihat pantun berbunga
        Tk sedar anjing kurap, dia nak terkam mcm singa
        Tapi, anjing tu kena tibai sampai mulut ternganga
        Lps tu tampil ngadu spt budak kena pulas telinga
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HA HA HA HO HO HO

        1. KAH KAH KAH

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Sian le TN anjing bkas kekasih Wak Suman Hindu
          Dia mari cari pasal dngan Kejora, dek hati khaudu
          Tapi teruk anjing bongok tu kena pukulan yg padu
          Kini mcm budak² le anjing tua tu tampil mengadu
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          HA HA HA HO HO HO

          1. KAH KAH KAH

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            TN anjing berlegar di blog kerna mngharap dedak
            Tapi nak juah tak sedar diri tu bingai pekak badak
            Bersarang ler kepala dia kena peluru Kejora ledak
            Bila teruk kepala benjol..ngadu pula mcm budak2
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            HA HA HA HO HO HO

            1. KAH KAH KAH

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              TN Anjing memekak je serupa ayam dalam reban
              Mahu lagak juah tak padan tua bulu puki beruban
              Dek mgacah Kejora dia terpaksa tanggung beban
              Bila dh kena taji mula le dia meracau royan raban
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              HA HA HA HO HO HO

              1. KAH KAH KAH

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                TN anjing bagaikan dah kehilangan arah & haluan
                Kejora tak kacau dia..Anjing tu mari buat serbuan
                Bila berani acah Kejora, terima sja lah dia habuan
                Siapa suruh gatal puki sgt..gi jolok sarang tebuan
                🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                HA HA HA HO HO HO

                1. KAH KAH KAH

                  😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                  TN anjing bodoh dungu mari nk berlagak jadi otai
                  Tapi asyik je anjing tu kena balun tibai dan bantai
                  Meroyan raban le dia bila dah tersmbam di lantai
                  Itu lah, klau takut ombak jgn berumah tepi pantai!
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                  Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                  HA HA HA HO HO HO

                  1. KAH KAH KAH

                    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                    TN anjing kt blog ni kemaruk sgt nk jadi penghulu
                    Tapi, dia kena le lepasi halangan Kejora ni dahulu
                    Hari2 tertiarap tersembam, kena Kejora tibai palu
                    Tapi, muka anjing itu mcm kulit babi tak reti malu
                    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                    🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
                    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    HA HA HA HO HO HO

                    1. KAH KAH KAH

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      Binatang TN Anjing fikirkan diri nya itu keta kebal
                      Pada hal semua org lihat dia itu sbg bodoh bebal
                      Tak serik² juga Kejora dah lenyek dia jadi sambal
                      Masih lagi muka anjing itu serupa kulit babi tebal
                      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                      🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      HA HA HA HO HO HO

  7. WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖.MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎!

    ADA LAGI KER KARANGAN “BODOH TAIK” TAHAP TADIKA YG HANG DOK MENGATA KAT DIRI SENDIRI TUH?

    BAK MEH SINI, CIKGU KEJORA NAK TOLONG PINDA & PERBETULKAN…

    😀😃😄😆😅😂🤣
    KAH KAH KAH KAH

  8. BEING A PRODUCT OF SJK, TN ANJING🐕 IS UNABLE TO THINK AND WRITE COMMENTS, STILL WRITING THE SAME NONSENSE, GARBAGE & SHIT, ENDLESSLY IN HERE..

    😀😃😄😆😅😂🤣
    KAH KAH KAH KAH

    1. DEMIKIAN LAH TABIAT NYA BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖.MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎 NIH YG TAK MAHU CERMIN DIRI NIH…

      😀😃😄😆😅😂🤣
      KAH KAH KAH KAH

      1. RAKAN-RAKAN BLOG,

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
        Kejora nak berdoa..mari rakan² sama² ucap amin
        Kita tadahkan tangan, mohon kpd Rabbul ‘Alamin
        Minta keselamatan kesejhtaraan negara terjamin
        Do’akn juga, TN anjing terbuka hati nk beli cermin
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        KAH KAH KAH

  9. BEING A PRODUCT OF SJK, HE IS UNABLE TO THINK AND WRITE COMMENTS, STILL COPY-PASTING ENDLESSLY IN HERE..

    1. DEMIKIAN LAH TABIAT NYA BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KJOLLA NIH.

      1. BEING A PRODUCT OF SJK, SENILE/ HYPOCRITE TN ANJING🐕 IS UNABLE TO THINK AND WRITE COMMENTS, STILL WRITING THE SAME NONSENSE, GARBAGE & SHIT, ENDLESSLY IN HERE..

        😀😃😄😆😅😂🤣
        KAH KAH KAH KAH

        1. DEMIKIAN LAH TABIAT NYA BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA KULIT BABI🐖 GILA BABI🐖.MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎 NIH YG TAK MAHU CERMIN DIRI NIH…

          😀😃😄😆😅😂🤣
          KAH KAH KAH KAH

          1. HA HA HA…

            BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 MERACAU ROYAN RABAN AKIBAT KENA LUKU KEPALA DEK MARI BUAT KURANG AJAR BIADAB DGN KEJORA…

            😀😃😄😆😅😂🤣
            KAH KAH KAH KAH

            1. HA HA HA

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
              Pmbaca blh nmpak TN anjing bodoh tahap gaban
              Mulut pulak busuk mcm mangkuk lubang jamban
              Magu lagak kuat tak padan tua bulu puki beruban
              Itu pun, asyik sja menadah puki, kat Bg Ali Sarban
              Dia nak lagak jerung, tk sedar diri tu anak tamban
              Berani nak acah Kejora, terpaksa le dia dpt beban
              Dia rasa, mcm ke loji najis, dirinya Kejora humban
              Bila bbenjol kena luku, mula le dia meroyan raban
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
              Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              KAH KAH KAH

  10. HO HO HO

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing, buruk pekerti & buruk jugak rupa paras
    Otak dia sasau sewel & kelihatan mcm tak waras
    Segalah cercaan, yg dibuat, patah balik nya deras
    Anjing iblis itu dah kena, ‘pulang paku buah keras’
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

    1. BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 PERSOAL PASAL KOPIPES?

      HA HA HA HO HO HO

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
      Anak haram TN anjing jalang, persoal ttg kopipes
      Sebab peluru dari Kejora..dia tk mampu nak tepis
      Anjing kurap jalang puki luas itu dungu otak nipis
      Lagi pula..otak dia dibalut taik babi berlapis-lapis
      🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      KAH KAH KAH

      1. WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 MUKA KULIT BABI🐖 ,

        HA HA HA

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Wahai anjing jalang, kulit puki macam katak puru
        Aku kopipes pun bahan sendiri bukannya aku tiru
        Hang akn kata kopipes juga..klu aku buat yg baru
        Pasai hang dah tua umor 90 lebih, nyanyuk keliru
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

  11. Dah lah bodoh bangang tak memasal merasa menang, Wak Gontol Kejora Kojolla ini pulak meng kopipes tak renti2.

    Otak nya bengap tak terhingga, tak berupaya mengarang komen baru.

    Pemalas, kerja nya asyik menggontol saja.

    1. Bodoh bangang Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 mikir boleh balun dia hanya jika tak cakap menang atau kopipes. Si bangang ni tak pernah dengar ini negara bebas, FREE COUNTRY, boleh kata apa saja tertakluk kpd undang2 negara.

      Lagi bangang dan tak bertamadun (uncivilized) bila dia mengguna bahasa tadika dan “bodoh taik”.

      Bukti biadab dan kurang ajar, tak dibimbing dek emak bapak nya di masa kecil.

      😀😃😄😆😅😂🤣
      KAH KAH KAH KAH

      1. Ha ha ha…

        “PULANG PAKU BUAH KERAS”

        untuk Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 pondan dungu…

        😀😃😄😆😅😂🤣
        KAH KAH KAH KAH

        1. AIKK…
          BINATANG ANAK HARAM TN ANJING?

          NAPER HANG “MELOMPAT LOMPAT MENJERIT JERIT” MCM KERA🐒 KENA BELACAN TU, BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖.MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎 HAH?

          SAKIT KEPALA KENA LUKU & MALU TERKANTOI NYANYUK YER?

          😀😃😄😆😅😂🤣
          KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH …(100 JUTA KALI)

          1. WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖.MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎!

            IKUT SUKA AKU LAH OI…
            NAK MERASA MENANG KER, NAK GUNA KOMEN LAMA KER, NAK KOPIPES KER…
            ASAL BOLEH LUKU KEPALA & TERAJANG HANG TU KIRA JADI LAH…

            SIAPA SURUH HANG GATAI PUKI SANGAT NAK CARI PASAI DGN AKU? AMIK LAH HABUAN BILA JOLOK SARANG TEBUAN🐝!

            😀😃😄😆😅😂🤣
            KAH KAH KAH KAH

            1. ITULAH HANG, BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖.MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎!

              “SIAPA MAKAN NANGKA DIA AKAN KENA GETAH”

              “KALAU TAKUT DILAMBUNG OMBAK, JGN BERUMAH DI TEPI PANTAI”

              “KALAU TAKUT KENA LUKU KEPALA JGN GATAI PUKI NAK CARI PASAI DGN ORG”

              😀😃😄😆😅😂🤣
              KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH …(100 JUTA KALI)

      2. BODOH BANGANG WAK GONTOL TAK TAHU ADA SUCH THINGS AS OFFENDING INDIVIDUAL HUMAN BEINGS ALTHOUGH NOT OFFENSIVE TO THE LAW.

        1. BUT OF COURSE HE DOES NOT KNOW THAT, BEING A PRODUCT OF SJK, UNABLE TO THINK AND WRITE COMMENTS, STILL COPY-PASTING ENDLESSLY IN HERE..

          1. HA HA HA…

            MENGATA KAT DIRI SENDIRI KE TU, NEK TUA NYANYUK?

            NANTI KEJORA TOLONG PERBETULKAN..

            😀😃😄😆😅😂🤣
            KAH KAH KAH KAH

            1. BODOH BANGANG BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖.MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎 TAK TAHU ADA SUCH THINGS AS OFFENDING INDIVIDUAL HUMAN BEINGS ALTHOUGH NOT OFFENSIVE TO THE LAW.

              😀😃😄😆😅😂🤣
              KAH KAH KAH KAH

              1. BUT OF COURSE SHE DOES NOT KNOW THAT, BEING A PRODUCT OF SJK & HYPOCRITE AS WELL, UNABLE TO THINK AND WRITE COMMENTS, STILL WRITING THE SAME NONSENSE, GARBAGE & SHIT, ENDLESSLY IN HERE..

                😀😃😄😆😅😂🤣
                KAH KAH KAH KAH

                1. HA HA HA…

                  BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 MERACAU ROYAN RABAN AKIBAT KENA LUKU KEPALA BERBENJOL DEK MARI BUAT KURANG AJAR BIADAB DGN KEJORA AWAL PAGI TADI…

                  😀😃😄😆😅😂🤣
                  KAH KAH KAH KAH

                  1. HA HA HA HO HO HO

                    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
                    Pmbaca blh nmpak TN anjing bodoh tahap gaban
                    Mulut pulak busuk mcm mangkuk lubang jamban
                    Magu lagak kuat tak padan tua bulu puki beruban
                    Itu pun, asyik sja menadah puki, kat Bg Ali Sarban
                    Dia nak lagak jerung, tk sedar diri tu anak tamban
                    Berani nak acah Kejora, terpaksa le dia dpt beban
                    Dia rasa, mcm ke loji najis, dirinya Kejora humban
                    Bila bbenjol kena luku, mula le dia meroyan raban
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    KAH KAH KAH

  12. Bodoh bangang Wak Gontol Kejora Kojolla cepat merasa menang pada hal musuh nya ada disebelah.

    Ini lah jenis Melayu masa Portugis serang Melaka di tahun 1511.

    Melompat lompat merasa menang. Dibalun Portugis berborai.

    1. Kan Kejora dah cakap tadi, citer “bodoh taik” anjing🐕 dungu SJK tu akan timbul:
      ____________________________________________________
      Anonymous
      15 December 2021 11:28 am
      Reply to Anonymous

      P/S:

      JAP LAGI, ANJING🐕 DUNGU ITU AKAN TAMPIL DGN CITER BASI “BODOH TAIK” DIA:

      “…PORTUGIS SERANG MELAKA 1511… MUSUH ADA DI SEBELAH… PERUT TERBURAI.. BERSEPAI.. DAN BERBAGAI…”

      😃😆😀😄😅😂🤣
      KAH KAH KAH KAH
      ____________________________________________________

      1. Tapi, anjing🐕 anak haram tua dungu tu tidak terbaca kot sbb mata tu dah teruk kelabu..

        😀😃😄😆😅😂🤣
        KAH KAH KAH KAH

        1. HA HA HA

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          TN Anjing jdi bagaikan anak ayam kehilangan ibu
          Bodoh anjing anak haram tu mengalahkan lembu
          Dah tempang pun, Kejora ni, dia gagahi nak serbu
          Maklum le umur 90 lebih..mata pun sudah kelabu
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

  13. HA HA HA

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Tak tahu ke mana, TN anjing dungu dah lari redah
    Hari ni, anjing tu betul² malu besar dan terngadah
    Mau taknya, munafiq &nyanyuk dia jelas terdedah
    Bila berani acah Kejora, dia terima saja lah padah
    Nak kenakan Kejora bistari ini bukan kerja mudah
    Makan kuah lah dia,,itu anjing jalang haram jadah
    Dia rasa, muka, spt dgn kahak gelema kena ludah
    Baru anjing tu tau langit ini tinggi ataupun rendah
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

    1. P/S:

      JAP LAGI, ANJING🐕 DUNGU ITU AKAN TAMPIL DGN CITER BASI “BODOH TAIK” DIA:

      “…PORTUGIS SERANG MELAKA 1511… MUSUH ADA DI SEBELAH… PERUT TERBURAI.. BERSEPAI.. DAN BERBAGAI…”

      😃😆😀😄😅😂🤣
      KAH KAH KAH KAH

      1. ATAU PUN, ANJING🐕 DUNGU ITU AKAN MENGELAT UTK LARI DGN GAYA PONDAN DAN BERKATA:

        “…HAVE ENOUGH FUN AND ENTERTAINMENT… WHACKING AND WALLOPING.. BALUN, TIBAI, BANTAI… TERSADAI.. DAN BERBAGAI…

        SERUPA DGN KELDAI…

        😃😆😀😄😅😂🤣
        KAH KAH KAH KAH

        1. HA HA HA

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          TN Anjing kini, pasti menggigil mcm kena denggi
          Merah muka dan berpeluh² marah mengetap gigi
          Dgn lemah longlai, anjing tua tu melangkah pergi
          Tapi, klau nk mkn peluku Kejora, dia blh cuba lagi
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

  14. HA HA HA

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Sian anak Haram TN Anjing jalang tua puki syplis
    Hanya karangan “Bodoh Taik” yg dia mampu tulis
    Nak lagak malaikat, tidak sedar yg diri nya tu iblis
    Tak padan bodoh dungu..dia nak pacak jadi polis?
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  15. Bodoh bangang Wak Gontol nih asyik kopipes komen2 lama

    1. Bodoh bangang Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 Betina Jalang Tua Puki Gatai Perangai Monyet🐒 Muka Babi🐖 Gila Babi🐖 Munafiq Lidah Biawak🦎 nih asyik kecut kelentit takut & malu bila Kejora kopipes komen2 lama

      Maklumlah, komen² kopipes tu asyik mendedahkah kejahatan, kedunguan & kemunafiqan dia…

      😀😃😄😆😅😂🤣
      KAH KAH KAH KAH

      1. BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 PERSOAL PASAL KOPIPES?

        HA HA HA

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Anak haram TN anjing jalang, persoal ttg kopipes
        Sebab peluru dari Kejora..dia tk mampu nak tepis
        Anjing kurap jalang puki luas itu dungu otak nipis
        Lagi pula..otak dia dibalut taik babi berlapis-lapis
        🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

        1. WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 ,

          HA HA HA

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Wahai anjing jalang, kulit puki macam katak puru
          Aku kopipes pun bahan sendiri bukannya aku tiru
          Hang akn kata kopipes juga..klu aku buat yg baru
          Pasai hang dah tua umor 90 lebih, nyanyuk keliru
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

  16. Nyata bodoh bangang Wak Gntoll Kejora ini bila mengata “ini negara bebas, FREE COUNTRY, boleh kata apa saja tertakluk kpd undang2 negara.”

    Dia tak tahu ada undang2 masyarakat.

    Kot dia tak ttahu sebab dia pariah, tak bercampur dengan masyarakat.

    1. Nyata bodoh bangang, nyanyuk & munafiq Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 dungu SJK ini bila buat² tak ingat dia mengata “ini negara bebas, FREE COUNTRY, boleh kata apa saja tertakluk kpd undang2 negara.”

      Dia tak tahu ada undang2 masyarakat.

      Kot dia tak tahu sebab dia pariah, tak bercampur dengan masyarakat.

      😀😃😄😆😅😂🤣
      KAH KAH KAH KAH

      INI HAH, KOMEN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA NYANYUK TU, KEJORA KELUARKAN BALIK:
      ____________________________________________________

      1. Anonymous
         31 October 2021 8:56 am
         Reply to  Anonymous

        Bodoh bangang Beruk Tua Wak Gontol mikir boleh balun dia hanya jika dia ganggu kita. S bangang i tak pernah dengar ini negara bebas, FREE COUNTRY, boleh kata apa saja tertakluk kpd undang2 negara.

        Lagi bangang dan tak bertamadun (uncivilized) bila dia mengguna bahasa kotor dan lucah

        Bukti biadab dan kurang ajar, tak dibimbing dek emak bapak nya di masa kecil.

         Reply
        ____________________________________________________

        1. ITULAH AKIBATNYA BILA ANJING🐕 BETINA TUA GANYUT UMUR DEKAT 100 TAHUN NI GATAL PUKI NAK MASUK BLOG…

          😀😃😄😆😅😂🤣
          KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH …(100 JUTA KALI)

  17. HA HA HA

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing, buruk pekerti & buruk jugak rupa paras
    Otak dia sasau sewel & kelihatan mcm tak waras
    Segalah cercaan, yg dibuat, patah balik nya deras
    Anjing iblis itu dah kena, ‘pulang paku buah keras’
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  18. Bodoh bangang Wak Gontol nih –

    Mengulang kata2 dia yang lalu, menyalin, mengkopipes.

    Hamsat dan bangsat.

    1. Wak Gontol belajar di sekolah SJK.

      Mana lah dia tahu atau berupaya cakap lebih dari taraf itu.

      1. Bodoh bangang Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 mikir boleh balun dia hanya jika tak ulang kopipes komen² lama. Si bangang ni tak pernah dengar ini negara bebas, FREE COUNTRY, boleh kata apa saja tertakluk kpd undang2 negara.

        Lagi bangang dan tak bertamadun (uncivilized) bila dia mengguna bahasa tadika dan “bodoh taik”.

        Bukti biadab dan kurang ajar, tak dibimbing dek emak bapak nya di masa kecil.

        😀😃😄😆😅😂🤣
        KAH KAH KAH KAH

        1. Ha ha ha…

          “PULANG PAKU BUAH KERAS”

          utk Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 pondan dungu…

          😀😃😄😆😅😂🤣
          KAH KAH KAH KAH

          1. AIKK…
            BINATANG ANAK HARAM TN ANJING?

            NAPER HANG “MELOMPAT LOMPAT MENJERIT JERIT” MCM KERA🐒 KENA BELACAN TU, BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖.MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎 HAH?

            SAKIT KEPALA KENA LUKU YER?

            😀😃😄😆😅😂🤣
            KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH …(100 JUTA KALI)

            1. IKUT SUKA AKU LAH BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖.MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎 OI…

              NAK MENGULANG KER, NAK MENYALIN KER, NAK KOPIPES KER…
              ASAL BOLEH LUKU KEPALA & TERAJANG HANG TU KIRA JADI LAH…

              SIAPA SURUH HANG GATAI PUKI SANGAT NAK CARI PASAI DGN AKU? AMIK LAH HABUAN BILA JOLOK SARANG TEBUAN🐝!

              😀😃😄😆😅😂🤣
              KAH KAH KAH KAH

              1. WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖.MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎!

                “SIAPA MAKAN NANGKA DIA AKAN KENA GETAH”

                “KALAU TAKUT DILAMBUNG OMBAK, JGN BERUMAH DI TEPI PANTAI”

                “KALAU TAKUT KENA LUKU KEPALA JGN GATAI PUKI NAK CARI PASAI DGN ORG”

                😀😃😄😆😅😂🤣
                KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH …(100 JUTA KALI)

  19. semua org lihat Wak Gontol sebagai penyangak, penjahat dan gengster.

    Dia terrorize puak yang jinak.

    Tak berani sentuh pesaing dia yang juga bertaraf penjahat dan gengster.

    Wak Gontol akan di gontol kalau coba sentuh depa.

    1. HA HA HA

      BINATANG ANAK HARAM ANJING🐕 BETINA JALANG TUA TU NAK BUAT
      “UNDANG² KEPALA BUTUH PAK DIA”
      KAT BLOG INI.

      BILA KEJORA PANTUN CINTA DIA KATA TAK PENYANGAK, PENJAHAT & GANGSTER.. TAPI DIA KOMEN NAK JADI “HERO TAIK KUCING” TU, TAK PENYANGAK, PENJAHAT & GANGSTER KER?

      😀😃😄😆😅😂🤣
      KAH KAH KAH KAH

      1. RAKAN² BLOG,

        TIDAKKAH KOMEN TN ANJING🐕 MUNAFIQ DUNGU DI JAM 10:11 AM KAT ATAS TU SEOLAH-OLAH DIA SDG MENGUTUK CERCA DIRINYA SENDIRI?

        😀😃😄😆😅😂🤣
        KAH KAH KAH KAH

  20. RAKAN² BLOG,

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing, asyik bagi kat Kejora ini bola tanggung
    Kejora pun ‘smash’ smpai kepala dia tk panggung
    Teruk anjing tu kena, luku pala & sepak ponggong
    Kini pilu terkedu le dia, sambil tulang digonggong
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  21. HA HA HA

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Binatang TN Anjing fikirkan diri nya itu keta kebal
    Pada hal semua org lihat dia itu sbg bodoh bebal
    Tak serik² juga Kejora dah lenyek dia jadi sambal
    Masih lagi muka anjing itu serupa kulit babi tebal
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  22. BERUK TUA WAK GONTOL BUKAN SAHAJA BIADAB, DIA LANGSUNG TAK ADA ADAB SOPAN.

    KERANA EMAK BAPAK NYA KUAT BERKONGKAK, DIA MELANDA LANDA DI SANA SINI, MEMBUAS DENGAN BAHASA KOTOR NYA.

    HINGGA KE TUA BANGKA.

    1. Bodoh bangang Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 mikir boleh balun dia hanya jika beradab sopan. Si bangang ni tak pernah dengar ini negara bebas, FREE COUNTRY, boleh kata apa saja tertakluk kpd undang2 negara.

      Lagi bangang dan tak bertamadun (uncivilized) bila dia mengguna bahasa tadika dan “bodoh taik”.

      Bukti biadab dan kurang ajar, tak dibimbing dek emak bapak nya di masa kecil.

      😀😃😄😆😅😂🤣
      KAH KAH KAH KAH

      1. Ha ha ha…

        “PULANG PAKU BUAH KERAS”

        utk Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 pondan dungu…

        😀😃😄😆😅😂🤣
        KAH KAH KAH KAH

        1. HA HA HA

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          TN anjing, buruk pekerti & buruk jugak rupa paras
          Otak dia sasau sewel & kelihatan mcm tak waras
          Segalah cercaan, yg dibuat, patah balik nya deras
          Anjing iblis itu dah kena, ‘pulang paku buah keras’
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

          1. AIKK…
            BINATANG ANAK HARAM TN ANJING?

            NAPER HANG “MELOMPAT LOMPAT MENJERIT JERIT” MCM KERA🐒 KENA BELACAN TU, BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖.MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎 HAH?

            SAKIT KEPALA KENA LUKU YER?

            😀😃😄😆😅😂🤣
            KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH …(100 JUTA KALI)

            1. IKUT SUKA AKU LAH BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖.MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎 OI…

              NAK BIADAB KER, NAK GUNA BAHASA KOTOR KER, NAK MENCARUT KER…
              ASAL BOLEH LUKU KEPALA & TERAJANG HANG TU KIRA JADI LAH…

              SIAPA SURUH HANG GATAI PUKI SANGAT NAK CARI PASAI DGN AKU? AMIK LAH HABUAN BILA JOLOK SARANG TEBUAN🐝!

              😀😃😄😆😅😂🤣
              KAH KAH KAH KAH

              1. WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖.MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎!

                “SIAPA MAKAN NANGKA DIA AKAN KENA GETAH”

                “KALAU TAKUT DILAMBUNG OMBAK, JGN BERUMAH DI TEPI PANTAI”

                “KALAU TAKUT KENA LUKU KEPALA JGN GATAI PUKI NAK CARI PASAI DGN ORG”

                😀😃😄😆😅😂🤣
                KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH …(100 JUTA KALI)

  23. HA HA HA

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    TN anjing kt blog ni kemaruk sgt nk jadi penghulu
    Tapi, dia kena le lepasi halangan Kejora ni dahulu
    Hari2 tertiarap tersembam, kena Kejora tibai palu
    Tapi, muka anjing itu mcm kulit babi tak reti malu
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  24. HA HA HA

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Bila TN Anjing masuk..Kejora rasa seronok sekali
    Maklumlah ada mangsa untuk dibelasah dan buli
    Tapi dia udah lari..serupa kerbau liar terputus tali
    Agaknya kini dia sdg mngangkang puki kat Bg Ali
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

  25. HA HA HA

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
    Kebiadaban TN anjing tu mmg lah Kejora himpun
    Sbb tu,Kejora nk kasi penyepak & pnampar Jepun
    Anjing itu tk dpt lari dari Kejora, dgn apa cara pun
    Dia hanya bleh terselamat jika mau minta ampun
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    KAH KAH KAH

    1. TATACARA UNTUK ANJING🐕 TU NAK MEMOHON AMPUN:
      (Rujuk gambar di atas)

      1) Salam dgn hormat,

      2) Cium tangan Kejora,

      3) Cakap minta ampun dgn tertib sopan,

      4) Janji tidak akan buat @ ulang lagi.

      😀😃😄😆😅😂😅
      KAH KAH KAH KAH.

      1. HA HA HA

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        Kejora akan terus ajar TN Anjing barua bajingan
        Tak ada siapa yg boleh bagi kat dia pertolongan
        Ada syarat..kalau nk lps Kejora punya penangan
        Anjing itu kena salam dgn Kejora & cium tangan
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH

        1. HA HA HA

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          Rakan² blh banding Kejora & anjing tu punya aksi
          Kejora guna akal tapi dia bersandar kpada emosi
          Konon kata jaga blog punya ‘decorum & decency’
          Tapi dia tampil dgn sawan gila babi atau epilepsi
          🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
          🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
          Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          KAH KAH KAH

  26. INI BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA AMAT BIADAB DAN KURANG AJAR, TAK DIBIMBING EMAK BAPAK NYA ADAB SOPAN DIMASA KECIL NYA.

    GUNA BAHASA KOTOR, MENUDUH TANPA SEBAB, FAKTA ATAU PENERANGAN PUN.

    EMAK BAPAK NYA SIBUK SANGAT, ASYIK BERKONGKAK PAGI PETANG SIANG MALAM.

    1. INI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎 AMAT BIADAB DAN KURANG AJAR, TAK DIBIMBING EMAK BAPAK NYA ADAB SOPAN DI MASA KECIL NYA.

      😀😃😄😆😅😂🤣
      KAH KAH KAH KAH

      1. KAH KAH KAH

        😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
        🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
        TN anjing itu, puki emak dia mcm mulut sumbing
        Masa kecil TN anjing tu, emak bapak tak bimbing
        Hidup lah dia, dalam keadaan terumbang ambing
        Yg jadi bodoh tu sbab dia kutip mkn taik kambing
        🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐
        👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
        Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. Ha ha ha…

          TN Anjing🐕 sdg memujuk kambing, minta berak banyak lagi sbb dia belum kenyang lagi makan taik kambing tuh…

          😀😃😄😆😅😂🤣
          KAH KAH KAH KAH

          1. ANJING🐕 DUNGU TU GUNA BAHASA TAHAP TADIKA, TAK MENGAKU JAHAT, DIKATA KEJORA MENUDUH , WALAU FAKTA ATAU PENERANGAN & BUKTI TELAH PUN DIBERI.

            (RUJUK BUKTI KEJAHATAN ANJING🐕 MUNAFIQ TUH DLM KOMEN KEJORA KAT BAWAH PADA JAM 9:53 AM KE BAWAH).

            😀😃😄😆😅😂🤣
            KAH KAH KAH KAH

            1. EMAK BAPAK ANJING🐕 TU SIBUK SANGAT, ASYIK BERKONGKEK @ MEMUKI PAGI PETANG SIANG MALAM.

              😀😃😄😆😅😂🤣
              KAH KAH KAH KAH

              1. Ha ha ha…

                Mak bapak TN anjing🐕 sibuk memuki dlm sungai masa depa bawa dia pergi berkelah.

                Sian Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 terbiar digigit nyamuk kat tepi hutan tu, sampai habis bengkak muka & puki dia…

                😀😃😄😆😅😂🤣
                KAH KAH KAH KAH

  27. RAKAN² BLOG,

    BINATANG ANAK HARAM ANJING🐕 BETINA JALANG TUA TU NAK BUAT
    “UNDANG² KEPALA BUTUH PAK DIA”
    KAT BLOG INI.

    BILA KEJORA PANTUN CINTA DIA KATA TAK SEMENGGAH.. TAPI DIA KOMEN NAK JADI “HERO TAIK KUCING” TU, SEMENGGAH KER?

    😀😃😄😆😅😂🤣
    KAH KAH KAH KAH

    1. LIHATLAH INI RAKAN², KOMEN² BIADAB KURANG AJAR “KEPALA BUTUH PAK” ANAK HARAM ANJING🐕 BETINA TUA JALANG MUNAFIQ TUH CUBA NAK JADI “HERO TAIK KUCING” KAT BLOG INI:

      1. __________________________________________________
        Anonymous
        27 August 2021 3:52 pm

        Nak tengok lagi lah Wak Gontol Kejora Kojolla cuit sikit melompat lompat, menjerit jerit.

        Reply
        __________________________________________________

        1. __________________________________________________
          Anonymous
          31 October 2021 7:20 am

          Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

          Segan nak masuk ke?

          Reply
          __________________________________________________

          1. __________________________________________________
            Anonymous
            6 November 2021 8:11 am

            Mana Wak Gontol Kejora Kojolla? Masih mimpi lagi ka?

            Dia mesti sentiasa terima fakta bahawa pesaing2 nya di sini lebih mahir dari dia dalam “the art of making fun of him”.

            Bukan apa, ha nya amat seronok melihat dia melompat lompat, terjerit jerit mencoba lawan pesaing dia di sin.

            “mencoba” saja. Tak pernah menang. Pesaing2 dia bukan orang sembarangan.

            Hah, keluar bahasa Jawa pulak – sembarangan.

            hehe

            Reply
            __________________________________________________

            1. __________________________________________________
              Anonymous
              13 November 2021 7:51 am

              Waaaah, Wak Gontol Kejora Kojolla kena balun banyak kali.

              Sekarang gua nak komen blog post – lepas b’fast.

              Reply
              __________________________________________________

              1. __________________________________________________
                Anonymous
                14 November 2021 6:11 am

                THE GOOD THING ABOUT WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA IS

                WHEN HE GOT WHACKED, HE SHUT UP

                Reply
                __________________________________________________

                1. __________________________________________________
                  Anonymous
                  16 November 2021 6:56 am
                  Reply to zunnun

                  HAH, DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUCCIMAK MENEMBAK BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA PULAK.

                  TEMBAK … TEMBAK … HINGGA MATI … DI BLOG INI.

                  Reply
                  ______________________________________________

                  1. MCM MANA RAKAN² BLOG?

                    SEMENGGAH KER KOMEN² ANAK HARAM ANJING🐕 MINAFIQ TU?

                    BUKAN PRODUK SJK KER BINATANG ANJING🐕 DINGU TUH?

                    😀😃😄😆😅😂🤣
                    KAH KAH KAH KAH

                    1. RAKAN² BLOG,

                      TIDAKKAH KOMEN TN ANJING🐕 MUNAFIQ DUNGU DI JAM 9:04 AM KAT BAWAH TU SEOLAH-OLAH DIA SDG MENGUTUK CERCA DIRINYA SENDIRI?

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

                    2. Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 Betina Jalang Tua ini orang tua umur 90an mencecah 100 tahun maka meroyan raban le dia di sini mengeluarkan karutan2 dia..

                      Anjing🐕 jalang tua anak haram tu tak sedar yg dia mengata kat dirinya sendiri sbb dia nyanyuk dek umur dah mencecah 100 tahun…

                      😀😃😄😆😅😂🤣
                      KAH KAH KAH KAH

                    3. ATAU PUKI LUAS ANJING🐕 BETINA JALANG TUA TU TERLALU GATAL DEK BELUM KENA BTG PELIAQ BG ALI?

                    4. MASALAHNYA, BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI TU TAK NAK CERMIN DIRI…

                    5. BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI TU CERMIN DIRI PUN MASA BERSOLEK NAK JUMPA BG ALI..

                    6. BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI TU KENA CERMIN DIRI LEBIH KERAP…

                    7. BARULAH BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI TU TAHU DIA PERANGAI MONYET🐒…

                    8. TAPI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 TU KENA CERMIN LAGI…

                    9. BARULAH BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 TU TAHU YG DIA MUKA BABI🐖 …

                    10. TAPI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 TU KENA CERMIN LAGI SUPAYA DIA SEDAR DIRINYA TU GILA BABI🐖 …

                    11. LEPAS ITU, BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 TU KENA CERMIN PULA SAMBIL JELIR LIDAH …

                    12. BARULAH BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 TU TAHU DIA LIDAH BIAWAK🦎 BERCABANG…

                    13. SETERUSNYA, BARULAH NATE’ TU TAHU YG DIRINYA ITU:

                      “BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎 ”

                      HA HA HA…
                      SATU PAKEJ LENGKAP UNTUK KE NERAKA!

                      🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
                      KAH KAH KAH KAH
                      😀😃😄😆😅😂🤣

  28. Budin kata, “ini adalah gerakan untuk membawa Perdana Menteri mengetuai gerakan menjatuhkan kepimpinan UMNO yang sedia ada.”

    Politik memang sentiasa bergerak bermacam cara. Jatuh menjatuhkan kepimpinan juga dicoba lakukan bila2 masa.

    Selagi tidak menimbulkan krisis, lantak lah. Moga2 cobaan yang dilakukan berjaya dan membawa faedah kpd rakyat jelata pada akhir nya..

    1. Masalah nya tak tahu akan membawa faedah atau tidak.

      Rakyat jelata hanya terhegeh hegeh coba menganalisa dan memutuskan sama ada akan membawa kebaikan atau tidak.

      Susah nak sokong satu2 tindakan atau gerakan itu atau tidak.

      Penghabis nya, kita main tunggu saja lah apa keputusan atau hasil tindakan tersebut.

  29. DINDA🌹DEWI🌷PUTERI🥀,

    😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
    Keresahan abg lalui ini tak tau camner nak cakap
    Kerinduan & lara sepi, asyik saja hadir mendakap
    Utk penawar abg utus padamu pantun serangkap
    Setangkai anggerik..sbgai mgiringi kata diungkap
    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    1. 😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
      Kenapakah dinda menghilang diri tersangat lama
      Puas abg menanti..dinda tetap tak kunjung jelma!
      Salam mesra abg ni, sudilah kiranya dinda terima
      Terimalah juga dinda wlau setangkai melur cuma
      🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

      ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    2. Wak Gontol Kejora Kojolla tak renti2 cakap pasal rindu, cinta.

      Pada hal ini blog politik.

      Tak semenggah langsung kelakuan nya.

      1. Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 Betina Jalang Tua tak renti2 cakap pasal nak jadi “hero taik kucing” blog.

        Pada hal ini blog politik.

        Tak semenggah langsung kelakuan nya dan tak reti nak cermin diri.

        😀😃😄😆😅😂🤣
        KAH KAH KAH KAH

        1. RAKAN² BLOG,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
          Kejora nak berdoa..mari rakan² sama² ucap amin
          Kita tadahkan tangan, mohon kpd Rabbul ‘Alamin
          Minta keselamatan kesejhtaraan negara terjamin
          Do’akn juga, TN anjing terbuka hati nk beli cermin
          🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          KAH KAH KAH

          1. HA HA HA

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
            Sian anak Haram TN Anjing jalang tua puki syplis
            Hanya karangan “Bodoh Taik” yg dia mampu tulis
            Nak lagak malaikat, tidak sedar yg diri nya tu iblis
            Tak padan bodoh dungu..dia nak pacak jadi polis? 
            🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
            Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            KAH KAH KAH

  30. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Kelab BBC, terus beri sokongan kpda Ismail Sabri
    Depa mahu hingga 2023 dia jadi perdana menteri
    Kejora pula di rimba kerinduan ini ttp terus berlari
    Sekuntum mawar..iringi salam buat si dara puteri
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Leave a Reply

Your email address will not be published.