UMNO BERMIMPI PAS, MENGIGAU BERSATUโ€ฆ..

Walaupun Pas bertanding atas lambang PN yang diketuai Bersatu dalam PRN Melaka, UMNO secara umumnya masih berharap dapat meneruskan hubungan dengan parti Islam tersebut di masa depan.

Bagi UMNO, tidak mengapa Pas bersama PN dalam PRN Melaka ini, yang penting asalkan parti itu dapat bersama mereka dalam PRU15 nanti.

Sebab itu, bagi UMNO dan BN, penting untuk mereka memenangi PRN Melaka 20 November ini.

Hanya dengan BN menang di Melaka ini saja UMNO dapat membuktikan kepada Pas bahawa pilihannya untuk bersama Bersatu dan PN adalah suatu keputusan yang salah.

Dengan demikian, mereka berharap Pas akan kembali bekerjasama dengan UMNO dan mengukuhkan semula Muafakat Nasional atau MN bagi menghadapi PRU15 akan datang.

Dalam erti kata lain, harapan UMNO ialah Pas akan meninggalkan Bersatu terkontang-kanting sendirian selepas tewasnya PN dalam PRN Melaka ini.

Ada juga pemimpin UMNO menjangka bahawa Bersatu akan dibubarkan sebaik PRN Melaka jika kemenangan yang terhasil nanti memihak kepada BN.

Konon kata sesetengah pemimpin UMNO, jika Bersatu tewas, maka parti itu tidak ada pilihan lain lagi selain membubarkan partinya dan kembali semula kepada UMNO.

Mungkinkah itu yang akan berlaku?

Pertama, jika UMNO masih berharap dapat bersama dengan Pas dan mengukuhkan semula MN, waima jika BN menang sekali pun di PRN Melaka, ia sebenarnya hanyalah bermimpi di siang hari saja.

Dalam banyak keadaan, Pas ternyata lebih selesa bersama dengan Bersatu berbanding bersama UMNO.

Dengan bersama Bersatu dan PN, Pas akan kekal bertanding di kerusi-kerusi dominan di mana ia kuat sebagaimana sekarang, selain tiada masalah untuk kekal menguasai Kelantan, Terengganu dan juga Kedah.

Menguasai tiga negeri itu dan memperolehi beberapa kerusi Parlimen sudah memadai buat Pas untuk memastikan ia kekal relevan serta bertahan dalam kerajaan yang dijangka selepas PRU15 juga tidak terkecuali memerlukan sokongan pelbagai parti.

Jika bersama UMNO, adakah Pas akan dapat mengekalkan apa yang dimilikinya sekarang atau terpaksa berbahagi serta berkongsi dengan mereka?

Sama ada BN menang dan lebih-labih lagi PN menang, percayalah, Pas akan tetap kekal bersama Bersatu untuk sehidup semati dengan PN kerana ia lebih menguntungkan mereka berbanding bersama UMNO.

Kedua, Pas sudah terlalu banyak terhutang budi kepada Bersatu yang bukan saja membawanya berada dalam kerajaan, malah memberi laluan dalam mengecapi pelbagai nikmat tak terhingga dalam kehidupan.

Ada maklumat memberitahu, gelaran Tan Sri yang diperolehi Hadi Awang baru-baru ini juga adalah cadangan yang dikemukakan oleh Mahiaddin sebelum beliau meletakkan jawatan lagi.

Untuk itu, setia Pas bersama Bersatu dan PN sukar digugat oleh UMNO.

Yang ketiga, jika berharap Pas akan kembali kepada UMNO adalah suatu mimpi, mengharapkan Bersatu dibubarkan selepas PRN Melaka pula barangkali lebih tepat dianggap igauan di waktu tengahari.

PRN Melaka bukanlah penentu kepada hidup mati Bersatu atau PN kerana ia cuma pilihanraya negeri saja.

Mereka tidak terjejas apa-apa, waima jika tidak menang walau satu kerusi sekali pun.

Yang mungkin lebih risau hati selepas PRN Melaka ini ialah Ismail Sabri, bimbang kalau-kalau Bersatu menarik sokongan serta menjatuhkannya sebagai Perdana Menteri.

Penentu masa depan Bersatu dan PN ialah PRU15, oleh itu, jika kalah sekali pun di PRN Melaka ini, perjuangan sebenar mereka belum lagi berakhir.

Selagi ada Pas dalam PN dan selagi keyakinan Bersatu kepada Pas tidak goyah, Bersatu bukan saja tidak mungkin dibubarkan, malah akan terus menerajui PN memacu pertempuran yang lebih sengit melawan UMNO dalam PRU15 akan datang.

Lagi pula, melibat cara PN dan Bersatu berkempen serta berbelanja dalam PRN Melaka ini, ia sama sekali bukan petanda mereka akan menghentikan perjuangan dalam waktu terdekat ini.

Kepada sebilangan pemimpin UMNO, kalau pun penat berkempen di Melaka, elakkan tidur di siang hari – nanti bermimpi dan mengigau yang bukan-bukan. ShahbudinHusin 16/11/2021.

Updated: 16 November 2021 — 11:53 am

67 Comments

Add a Comment
  1. Ane boi lui bocak kase yilek soro yilek. Botancak

    YEEEHAW .. JGN LUPO. TAHU.
    JENG JENG JENG
    O’ANG KAMPIONG ON SHOW
    WILL BE AVAILABLE SHORTLY
    BUT LONGLY TO VERY VERY VERY
    LONG STRAIGHT ROAD IN HEAVEN.

  2. BILA BERUK MENDAPAT BUNGA…selamat menikmati ya!!!

    https://m.malaysiakini.com/news/599378

  3. AMAT BACUL jika mana2 calon Ketua Menteri Melaka dari parti yg bertanding dlm PRN Melaka tidak berani untuk sertai debat sesama mereka. Kenapa perlu takut? Tak ada keupayaan? Rekod lama tidak baik? Tak percaya diri sendiri?

    Pengunndi2 Melaka harap bijak menilai. Malang untuk Melaka jika Ketua Menteri Melaka yg terpilih nanti adalah kalangan manusia SPESIS BACUL. Tidak ada alasan untuk elak berdebat melainkan tidak ada keupayaan dan keyakinan diri kerana kelemahan peribadi.

    Pastikan Melaka tidak dipimpin manusia SPESIS BACUL. Kelak rakyat yang rugi & kesal tak sudah.

  4. RAKANยฒ PEMBENCI TN ANJING๐Ÿ• SEKALIAN:

    1. ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
      ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
      Naper dgn Kejora ni TN anjing tk berani lagi dekat
      Anjing itu, kelihatan bagaikan kaki & tangan diikat
      Seronok betullah, anjing tua tu Kejora buli & sakat
      Kejora buat anjing tu serupa ikan msuk dlm pukat
      ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

      1. ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
        ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
        Anjing tu tk terdaya lwn Kejora..itu adalah hakikat
        Kemaraan Kejora ini, dia akn termampu nak sekat
        Otak Anjing kurap tu kicik dan fikiran pula singkat
        Pelajaran dia hingga tingkatan 3 SJK..itu jer takat
        ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
        ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

        ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

        1. ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
          ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
          Kejora org yg beriman, sbb itu ler Allah beri berkat
          Sentiasa dpt kemenangan bagai dibantu malaikat
          TN anjing pula pengikut tuhan Harun pnya tarekat
          Mendiang Ayah Pin tu pula, dia punya adik angkat
          ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
          ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

          ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

          1. ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
            ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
            Pembaca boleh lihat, bodoh anjing itu bertingkat2
            Sdg kan lwn nya Kejora, sorang cikgu yg berbakat
            Sbb tu, dia asyik kena taji smpai capik bertongkat
            Eloklah sbgai badut blog, kita berikan dia pangkat
            ๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก
            ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

            ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
            Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
            ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

            1. ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
              ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
              Bulu puki anjing tu panjang, smpai terpksa disikat
              Kelentit dia tu ada ler 5 inci kalau panjang disukat
              Itulah agak nya yg membuat Bang Ali jadi terpikat
              Agknya, dgn Bg Ali puki anjing tu kini sdg melekat
              ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
              ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

              ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
              Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
              ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

              KAH KAH KAH

              1. Errata (7:57 pm):

                ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
                ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
                Anjing tu tk terdaya lwn Kejora..itu adalah hakikat
                Kemaraan Kejora ini..dia tk kan mampu nak sekat
                Otak Anjing kurap tu kicik dan fikiran pula singkat
                Pelajaran dia hingga tingkatan 3 SJK..itu jer takat
                ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
                ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

                ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
                Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  5. Firdaus Wong Pengedar Film Lucah Bertaraf Menteri

    Lu mau mimpi Pas lu cali Bala lor. Mimpi jumpa sama Nabi lepas togok Timah. Yamseng.

  6. RAKANยฒ PEMBENCI TN ANJING๐Ÿ• SEKALIAN,

    1. ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
      ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
      Naper dgn Kejora ni TN anjing tk berani lagi dekat
      Anjing itu, kelihatan bagaikan kaki & tangan diikat
      Seronok betullah, anjing tua tu Kejora buli & sakat
      Kejora buat anjing tu serupa ikan msuk dlm pukat
      ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

      1. ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
        ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
        Anjing tu tk mampu lwn Kejora, itu adalah hakikat
        Pembaca blh lihat bodoh dia tu bertingkat-tingkat
        Sdg kan lwn nya Kejora, sorang cikgu yg berbakat
        Sbb tu, dia asyik kena taji smpai capik bertongkat
        ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
        ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

        ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

        1. ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
          ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
          Anjing kurap tu, otak kicik dan fikiran pula singkat
          Bulu puki dia tu pula panjang sampai kena disikat
          Itulah agak nya yg membuat Bang Ali jadi terpikat
          Agknya, dgn Bg Ali puki anjing tu kini sdg melekat
          ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
          ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

          ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

          KAH KAH KAH

  7. “di sana tertunggu2 dan di sini menunggu2…

    #melayu2omNo tertunggu2 kekasih di sama dan kekasih di sini juga menunggu2…

    pAs & ppbm adalah parti2 yg tidak sebesar omNo, tapi bila berganding, kedua2 parti tersebut cuba menguasai omNo yg sedang menghadapi krisis dalaman yg serious…

    proses ini akan berlarutan hingga pru 15 dan mungkin seterus nya pasca pru 15…

    #melayu2 yg tergiler2 cuba menjenamakan bahawa mereka pembawa panji & obor kebenaran #isle di malaysia

    yg cacat nya, premise,ape yg bingai2 sedemikian memberi pengertian “Tuhan” yg mereka dewa & puja….

    hingga yg melibatkan golongan lain terkesan dari bibit2 kesundalan kepercayaan #melayu2isle tahap yg serba cibai serba sial mereka….

  8. HA HA HA

    ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
    ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
    We can’t see anymore, bloody TN Anjing in action
    Severely beaten the poor goon is in deep emotion
    Facing Kejora that idiot is in real fear and:tension
    So she left this blog and just watch the television
    ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

    KAH KAH KAH

    1. cari pembunuh

    2. siapa bunuh ni

    3. scam 1 malaya

      1. scammer paling selamat

      2. banyaknya duit scam

    4. penyangak cukai

    5. big boss kartel

  9. Mana Binatang Anak Haram TN Anjing๐Ÿ•? Masih tadah puki kat Bg Ali lagi ka?

    Dia mesti sentiasa terima fakta bahawa pesaing2 nya di sini lebih mahir dari dia dalam โ€œthe art of making fun of herโ€.

    Bukan apa, hanya amat seronok melihat dia melompat lompat, terjerit jerit mencoba lawan pesaing dia di sinu.

    โ€œmencobaโ€ saja. Tak pernah menang. Pesaing2 dia bukan orang sembarangan.

    Hah, keluar bahasa Jawa pulak โ€“ sembarangan.

    hehe

    ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ
    KAH KAH KAH KAH

    1. Ha ha haโ€ฆ

      โ€œPULANG PAKU BUAH KERASโ€

      utk Binatang Anak Haram TN Anjing๐Ÿ• dunguโ€ฆ

      ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ
      KAH KAH KAH KAH

      1. HA HA HA

        ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
        ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
        TN anjing, buruk pekerti & buruk jugak rupa paras
        Otak dia sasau sewel & kelihatan mcm tak waras
        Segalah cercaan, yg dibuat, patah balik nya deras
        Anjing iblis itu dah kena, โ€˜pulang paku buah kerasโ€™
        ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
        ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ
        ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

        ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

        KAH KAH KAH

  10. RAKANยฒ BLOG,

    BINATANG ANAK HARAM TN ANJING๐Ÿ• SELALU TAMPIL MENERJAH PESERTA BLOG MENYURUH KOMEN IKUT POS, JAGA DECORUM & DECENCY, HORMAT PESERTA BLOG DSB.

    BILA ADA SESIAPA KOMEN TAK IKUT POS, ANJING๐Ÿ• MUNAFIQ TU AKAN KATA BIADAB, TAK DIBIMBING MAK BAPAK, SEKOLAH SJK, DLLโ€ฆ

    ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜„๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ
    KAH KAH KAH KAH

    1. TAPI, CUBA KITA LIHAT INI, KOMENยฒ BINATANG ANAK HARAM ANJING๐Ÿ• MUNAFIQ TUH:

      1. __________________________________________________
        Anonymous
        27 August 2021 3:52 pm

        Nak tengok lagi lah Wak Gontol Kejora Kojolla cuit sikit melompat lompat, menjerit jerit.

        Reply
        __________________________________________________

        1. __________________________________________________
          Anonymous
          ย 31 October 2021 7:20 am

          Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

          Segan nak masuk ke?

          ย Reply
          __________________________________________________

          1. __________________________________________________
            Anonymous
            6 November 2021 8:11 am

            Mana Wak Gontol Kejora Kojolla? Masih mimpi lagi ka?

            Dia mesti sentiasa terima fakta bahawa pesaing2 nya di sini lebih mahir dari dia dalam โ€œthe art of making fun of himโ€.

            Bukan apa, ha nya amat seronok melihat dia melompat lompat, terjerit jerit mencoba lawan pesaing dia di sin.

            โ€œmencobaโ€ saja. Tak pernah menang. Pesaing2 dia bukan orang sembarangan.

            Hah, keluar bahasa Jawa pulak โ€“ sembarangan.

            hehe

            Reply
            __________________________________________________

            1. __________________________________________________
              Anonymous
              13 November 2021 7:51 am

              Waaaah, Wak Gontol Kejora Kojolla kena balun banyak kali.

              Sekarang gua nak komen blog post โ€“ lepas bโ€™fast.

              Reply
              __________________________________________________

              1. __________________________________________________
                Anonymous
                14 November 2021 6:11 am

                THE GOOD THING ABOUT WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA IS

                WHEN HE GOT WHACKED, HE SHUT UP

                Reply
                __________________________________________________

                1. __________________________________________________
                  Anonymous
                  16 November 2021 6:56 am
                  Reply to zunnun

                  HAH, DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUCCIMAK MENEMBAK BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA PULAK.

                  TEMBAK โ€ฆ TEMBAK โ€ฆ HINGGA MATI โ€ฆ DI BLOG INI.

                  Reply
                  __________________________________________________

                  1. NAK TANYA RAKANยฒ BLOG,

                    KOMENยฒ BINATANG ANAK HARAM TN ANJING๐Ÿ• TU:

                    1) IKUT POST KER?

                    2) HORMAT PESERTA BLOG KER??

                    3) ADA DECORUM & DECENCY KER???

                    4) DIA DIBIMBING MAK BAPAK KER????

                    5) DIA TAK BIADAB KER?????

                    6) DIA TAK SEKOLAH SJK KER??????

                    ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ
                    KAH KAH KAH KAH

                    1. HA HA HA

                      ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
                      ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
                      TN Anjing asyik bawa mari ke sini, sampah sarap
                      Bersama taik palat puki dia..yg busuk mcm skrap
                      Dia msuk sini pun, hanya tampil, sbg anjing kurap
                      Sbb itu, anjing tu kena cermin diri dgn lebih kerap
                      ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
                      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

                      ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

                      KAH KAH KAH

                    2. HA HA HA

                      ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
                      ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
                      Kebiadaban TN anjing tu mmg lah Kejora himpun
                      Sbb tu,Kejora nk kasi penyepak & pnampar Jepun
                      Anjing itu tk dpt lari dari Kejora, dgn apa cara pun
                      Dia hanya bleh terselamat jika mau minta ampun
                      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

                      ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
                      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                      ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

                      KAH KAH KAH

                    3. TATACARA UNTUK ANJING๐Ÿ• TU NAK MEMOHON AMPUN:
                      (Rujuk gambar di atas)

                      1) Salam dgn hormat,

                      2) Cium tangan Kejora,

                      3) Cakap minta ampun dgn tertib sopan,

                      4) Janji tidak akan buat @ ulang lagi.

                      ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…
                      KAH KAH KAH KAH.

                    4. HA HA HA

                      ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
                      ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
                      Kejora akan terus ajar TN Anjing barua bajingan
                      Tak ada siapa yg boleh bagi kat dia pertolongan
                      Ada syarat..kalau nk lps Kejora punya penangan
                      Anjing itu kena salam dgn Kejora & cium tangan
                      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

                      ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
                      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                      ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

                      KAH KAH KAH

                    5. HA HA HA

                      ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
                      ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
                      Rakanยฒ blh banding Kejora & anjing tu punya aksi
                      Kejora guna akal tapi dia bersandar kpada emosi
                      Konon kata jaga blog punya ‘decorum & decency’
                      Tapi dia tampil dgn sawan gila babi atau epilepsi
                      ๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–
                      ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
                      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

                      ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
                      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
                      ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

                      KAH KAH KAH

  11. HA HA HA

    ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
    ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
    TN anjing, asyik bagi kat Kejora ini bola tanggung
    Kejora pun ‘smash’ smpai kepala dia tk panggung
    Teruk anjing tu kena, luku pala & sepak ponggong
    Kini pilu terkedu le dia, sambil tulang digonggong
    ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

    KAH KAH KAH

  12. HA HA HA

    ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
    ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
    TN anjing di sini, adalah kejahatan pnya lambang
    Dia tampil sbgai munafiq lidah biawak bercabang
    Klau ikut cakap anjing itu ‘babi pun boleh terbang’
    Tapi asyik je dia kena lanyak, terlentang tumbang
    ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

    KAH KAH KAH

  13. RAKANยฒ BLOG,

    ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
    ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
    TN Anjing asyik bawa mari ke sini, sampah sarap
    Bersama taik palat puki dia..yg busuk mcm skrap
    Dia msuk sini pun, hanya tampil, sbg anjing kurap
    Sbb itu, anjing tu kena cermin diri dgn lebih kerap
    ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

    KAH KAH KAH

  14. layan vape sat no

  15. rakyat meracau ayam

  16. Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla biadab dan kutang ajar lagi.

    Tulis pasal gufreng, pompuan yang tahu dia biadab, dan tinggalkan dia.

    1. Binatang Anak Haram TN Anjing๐Ÿ• Betina Jalang Tua Puki Gatai Perangai Monyet๐Ÿ’ Muka Babi๐Ÿ– Gila Babi๐Ÿ– Munafiq Lidah Biawak๐ŸฆŽ biadab dan kurang ajar lagi.

      Tulis pasal nak jadi “hero taik kucing” dia kat sini.

      KAH KAH KAH

      1. INI HAH:
        __________________________________________________
        Anonymous
        16 November 2021 6:56 am
        Reply to zunnun

        HAH, DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUCCIMAK MENEMBAK BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA PULAK.

        TEMBAK โ€ฆ TEMBAK โ€ฆ HINGGA MATI โ€ฆ DI BLOG INI.

        Reply
        __________________________________________________

        1. RAKANยฒ BLOG,

          BINATANG ANAK HARAM TN ANJING๐Ÿ• BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET๐Ÿ’ MUKA BABI๐Ÿ– GILA BABI๐Ÿ– MUNAFIQ LIDAH BIAWAK๐ŸฆŽ
          CUBA NAK BUAT โ€œUNDANGยฒ KEPALA BUTUH PAK DIAโ€ KAT BLOG INIโ€ฆ

          BILA KEJORA PANTUN CINTA DIA KATA BIADAB, TAPI DIA KOMEN โ€œHERO TAIK KUCINGโ€ TAK BIADAB KERโ€ฆ???

          HUERRGGHHH.. PTUIIIHHHHโ€ฆ!

          ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ
          KAH KAH KAH KAH

          1. RAKANยฒ BLOG,

            TIDAKKAH KOMEN TN ANJING๐Ÿ• MUNAFIQ DUNGU TU SEOLAH-OLAH DIA SDG MENGUTUK CERCA DIRINYA SENDIRI?

            ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ
            KAH KAH KAH KAH

            1. RAKANยฒ BLOG,

              ATAU DIA TAK SEDAR YG DIA MENGATA KPD DIRINYA SENDIRI KERANA ANJING๐Ÿ• TU DAH NYANYUK DEK TERLALU TUA, UMUR 90 TAHUN LEBIH MENGHAMPIRI 100 TAHUN?

              ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ
              KAH KAH KAH KAH

              1. ATAU PUKI LUAS ANJING๐Ÿ• BETINA JALANG TUA TU TERLALU GATAL DEK BELUM KENA BTG PELIAQ BG ALI?

                1. MASALAHNYA, BINATANG ANAK HARAM TN ANJING๐Ÿ• BETINA JALANG TUA PUKI GATAI TU TAK NAK CERMIN DIRIโ€ฆ

                  1. BINATANG ANAK HARAM TN ANJING๐Ÿ• BETINA JALANG TUA PUKI GATAI TU CERMIN DIRI PUN MASA BERSOLEK NAK JUMPA BG ALI..

                    1. BINATANG ANAK HARAM TN ANJING๐Ÿ• BETINA JALANG TUA PUKI GATAI TU KENA CERMIN DIRI LEBIH KERAPโ€ฆ

                    2. BARULAH BINATANG ANAK HARAM TN ANJING๐Ÿ• BETINA JALANG TUA PUKI GATAI TU TAHU DIA PERANGAI MONYET๐Ÿ’โ€ฆ

                    3. TAPI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING๐Ÿ• BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET๐Ÿ’ TU KENA CERMIN LAGIโ€ฆ

                    4. BARULAH BINATANG ANAK HARAM TN ANJING๐Ÿ• BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET๐Ÿ’ TU TAHU YG DIA MUKA BABI๐Ÿ– โ€ฆ

                    5. TAPI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING๐Ÿ• BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET๐Ÿ’ MUKA BABI๐Ÿ– TU KENA CERMIN LAGI SUPAYA DIA SEDAR DIRINYA TU GILA BABI๐Ÿ– โ€ฆ

                    6. LEPAS ITU, BINATANG ANAK HARAM TN ANJING๐Ÿ• BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET๐Ÿ’ MUKA BABI๐Ÿ– GILA BABI๐Ÿ– TU KENA CERMIN PULA SAMBIL JELIR LIDAH โ€ฆ

                    7. BARULAH BINATANG ANAK HARAM TN ANJING๐Ÿ• BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET๐Ÿ’ MUKA BABI๐Ÿ– GILA BABI๐Ÿ– TU TAHU DIA LIDAH BIAWAK๐ŸฆŽ BERCABANGโ€ฆ

                    8. SETERUSNYA, BARULAH NATEโ€™ TU TAHU YG DIRINYA ITU:

                      โ€œBINATANG ANAK HARAM TN ANJING๐Ÿ• BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET๐Ÿ’ MUKA BABI๐Ÿ– GILA BABI๐Ÿ– MUNAFIQ LIDAH BIAWAK๐ŸฆŽ โ€

                      HA HA HAโ€ฆ
                      SATU PAKEJ LENGKAP UNTUK KE NERAKA!

                      ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
                      KAH KAH KAH KAH
                      ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ

  17. ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
    ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒน๐ŸŒน
    Entah kenapa nak lupakan si dara tu terlalu sukar
    Duri-duri kerinduan rasa sgt bisa sekali mencakar
    Semarak api cinta, bgitu hangat sekali membakar
    Diri ini sepi keseorangan bak burung dlm sangkar
    Rahsia di hati ini..tk malu pun Kejora nak bongkar
    Hasrat impian yg suci, semakin mndalam berakar
    Coretan madah buat dara dewi akan terus dilakar
    Utk si dia, Kejora utus sekuntum mawar yg mekar
    ๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน
    ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

    โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Leave a Reply

Your email address will not be published.