UMNO BERMIMPI PAS, MENGIGAU BERSATU…..

Walaupun Pas bertanding atas lambang PN yang diketuai Bersatu dalam PRN Melaka, UMNO secara umumnya masih berharap dapat meneruskan hubungan dengan parti Islam tersebut di masa depan.

Bagi UMNO, tidak mengapa Pas bersama PN dalam PRN Melaka ini, yang penting asalkan parti itu dapat bersama mereka dalam PRU15 nanti.

Sebab itu, bagi UMNO dan BN, penting untuk mereka memenangi PRN Melaka 20 November ini.

Hanya dengan BN menang di Melaka ini saja UMNO dapat membuktikan kepada Pas bahawa pilihannya untuk bersama Bersatu dan PN adalah suatu keputusan yang salah.

Dengan demikian, mereka berharap Pas akan kembali bekerjasama dengan UMNO dan mengukuhkan semula Muafakat Nasional atau MN bagi menghadapi PRU15 akan datang.

Dalam erti kata lain, harapan UMNO ialah Pas akan meninggalkan Bersatu terkontang-kanting sendirian selepas tewasnya PN dalam PRN Melaka ini.

Ada juga pemimpin UMNO menjangka bahawa Bersatu akan dibubarkan sebaik PRN Melaka jika kemenangan yang terhasil nanti memihak kepada BN.

Konon kata sesetengah pemimpin UMNO, jika Bersatu tewas, maka parti itu tidak ada pilihan lain lagi selain membubarkan partinya dan kembali semula kepada UMNO.

Mungkinkah itu yang akan berlaku?

Pertama, jika UMNO masih berharap dapat bersama dengan Pas dan mengukuhkan semula MN, waima jika BN menang sekali pun di PRN Melaka, ia sebenarnya hanyalah bermimpi di siang hari saja.

Dalam banyak keadaan, Pas ternyata lebih selesa bersama dengan Bersatu berbanding bersama UMNO.

Dengan bersama Bersatu dan PN, Pas akan kekal bertanding di kerusi-kerusi dominan di mana ia kuat sebagaimana sekarang, selain tiada masalah untuk kekal menguasai Kelantan, Terengganu dan juga Kedah.

Menguasai tiga negeri itu dan memperolehi beberapa kerusi Parlimen sudah memadai buat Pas untuk memastikan ia kekal relevan serta bertahan dalam kerajaan yang dijangka selepas PRU15 juga tidak terkecuali memerlukan sokongan pelbagai parti.

Jika bersama UMNO, adakah Pas akan dapat mengekalkan apa yang dimilikinya sekarang atau terpaksa berbahagi serta berkongsi dengan mereka?

Sama ada BN menang dan lebih-labih lagi PN menang, percayalah, Pas akan tetap kekal bersama Bersatu untuk sehidup semati dengan PN kerana ia lebih menguntungkan mereka berbanding bersama UMNO.

Kedua, Pas sudah terlalu banyak terhutang budi kepada Bersatu yang bukan saja membawanya berada dalam kerajaan, malah memberi laluan dalam mengecapi pelbagai nikmat tak terhingga dalam kehidupan.

Ada maklumat memberitahu, gelaran Tan Sri yang diperolehi Hadi Awang baru-baru ini juga adalah cadangan yang dikemukakan oleh Mahiaddin sebelum beliau meletakkan jawatan lagi.

Untuk itu, setia Pas bersama Bersatu dan PN sukar digugat oleh UMNO.

Yang ketiga, jika berharap Pas akan kembali kepada UMNO adalah suatu mimpi, mengharapkan Bersatu dibubarkan selepas PRN Melaka pula barangkali lebih tepat dianggap igauan di waktu tengahari.

PRN Melaka bukanlah penentu kepada hidup mati Bersatu atau PN kerana ia cuma pilihanraya negeri saja.

Mereka tidak terjejas apa-apa, waima jika tidak menang walau satu kerusi sekali pun.

Yang mungkin lebih risau hati selepas PRN Melaka ini ialah Ismail Sabri, bimbang kalau-kalau Bersatu menarik sokongan serta menjatuhkannya sebagai Perdana Menteri.

Penentu masa depan Bersatu dan PN ialah PRU15, oleh itu, jika kalah sekali pun di PRN Melaka ini, perjuangan sebenar mereka belum lagi berakhir.

Selagi ada Pas dalam PN dan selagi keyakinan Bersatu kepada Pas tidak goyah, Bersatu bukan saja tidak mungkin dibubarkan, malah akan terus menerajui PN memacu pertempuran yang lebih sengit melawan UMNO dalam PRU15 akan datang.

Lagi pula, melibat cara PN dan Bersatu berkempen serta berbelanja dalam PRN Melaka ini, ia sama sekali bukan petanda mereka akan menghentikan perjuangan dalam waktu terdekat ini.

Kepada sebilangan pemimpin UMNO, kalau pun penat berkempen di Melaka, elakkan tidur di siang hari – nanti bermimpi dan mengigau yang bukan-bukan. ShahbudinHusin 16/11/2021.

5 2 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 16 November 2021 — 11:53 am
Subscribe
Notify of
guest
67 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Ane boi lui bocak kase yilek soro yilek. Botancak
Ane boi lui bocak kase yilek soro yilek. Botancak
17 November 2021 5:27 am

YEEEHAW .. JGN LUPO. TAHU.
JENG JENG JENG
O’ANG KAMPIONG ON SHOW
WILL BE AVAILABLE SHORTLY
BUT LONGLY TO VERY VERY VERY
LONG STRAIGHT ROAD IN HEAVEN.

cartoon-cowboy-rider-horse-throwing-lasso-illustration-34612601.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 9:03 pm

BILA BERUK MENDAPAT BUNGA…selamat menikmati ya!!!

https://m.malaysiakini.com/news/599378

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 8:03 pm

AMAT BACUL jika mana2 calon Ketua Menteri Melaka dari parti yg bertanding dlm PRN Melaka tidak berani untuk sertai debat sesama mereka. Kenapa perlu takut? Tak ada keupayaan? Rekod lama tidak baik? Tak percaya diri sendiri?

Pengunndi2 Melaka harap bijak menilai. Malang untuk Melaka jika Ketua Menteri Melaka yg terpilih nanti adalah kalangan manusia SPESIS BACUL. Tidak ada alasan untuk elak berdebat melainkan tidak ada keupayaan dan keyakinan diri kerana kelemahan peribadi.

Pastikan Melaka tidak dipimpin manusia SPESIS BACUL. Kelak rakyat yang rugi & kesal tak sudah.

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 7:57 pm

RAKAN² PEMBENCI TN ANJING🐕 SEKALIAN:

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 7:57 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Naper dgn Kejora ni TN anjing tk berani lagi dekat
Anjing itu, kelihatan bagaikan kaki & tangan diikat
Seronok betullah, anjing tua tu Kejora buli & sakat
Kejora buat anjing tu serupa ikan msuk dlm pukat
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 7:59 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing tu tk terdaya lwn Kejora..itu adalah hakikat
Kemaraan Kejora ini, dia akn termampu nak sekat
Otak Anjing kurap tu kicik dan fikiran pula singkat
Pelajaran dia hingga tingkatan 3 SJK..itu jer takat
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 8:00 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kejora org yg beriman, sbb itu ler Allah beri berkat
Sentiasa dpt kemenangan bagai dibantu malaikat
TN anjing pula pengikut tuhan Harun pnya tarekat
Mendiang Ayah Pin tu pula, dia punya adik angkat
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 8:00 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Pembaca boleh lihat, bodoh anjing itu bertingkat2
Sdg kan lwn nya Kejora, sorang cikgu yg berbakat
Sbb tu, dia asyik kena taji smpai capik bertongkat
Eloklah sbgai badut blog, kita berikan dia pangkat
🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 8:01 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bulu puki anjing tu panjang, smpai terpksa disikat
Kelentit dia tu ada ler 5 inci kalau panjang disukat
Itulah agak nya yg membuat Bang Ali jadi terpikat
Agknya, dgn Bg Ali puki anjing tu kini sdg melekat
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

gettyimages-1332149309-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
17 November 2021 2:28 am
Reply to  Anonymous

Errata (7:57 pm):

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing tu tk terdaya lwn Kejora..itu adalah hakikat
Kemaraan Kejora ini..dia tk kan mampu nak sekat
Otak Anjing kurap tu kicik dan fikiran pula singkat
Pelajaran dia hingga tingkatan 3 SJK..itu jer takat
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Firdaus Wong Pengedar Film Lucah Bertaraf Menteri
Firdaus Wong Pengedar Film Lucah Bertaraf Menteri
16 November 2021 7:36 pm

Lu mau mimpi Pas lu cali Bala lor. Mimpi jumpa sama Nabi lepas togok Timah. Yamseng.

UMNO-BERSATU.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 7:02 pm

RAKAN² PEMBENCI TN ANJING🐕 SEKALIAN,

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 7:03 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Naper dgn Kejora ni TN anjing tk berani lagi dekat
Anjing itu, kelihatan bagaikan kaki & tangan diikat
Seronok betullah, anjing tua tu Kejora buli & sakat
Kejora buat anjing tu serupa ikan msuk dlm pukat
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 7:03 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing tu tk mampu lwn Kejora, itu adalah hakikat
Pembaca blh lihat bodoh dia tu bertingkat-tingkat
Sdg kan lwn nya Kejora, sorang cikgu yg berbakat
Sbb tu, dia asyik kena taji smpai capik bertongkat
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 7:04 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing kurap tu, otak kicik dan fikiran pula singkat
Bulu puki dia tu pula panjang sampai kena disikat
Itulah agak nya yg membuat Bang Ali jadi terpikat
Agknya, dgn Bg Ali puki anjing tu kini sdg melekat
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

gettyimages-1332149309-170667a.jpg
zunnun
zunnun
16 November 2021 6:00 pm

“di sana tertunggu2 dan di sini menunggu2… #melayu2omNo tertunggu2 kekasih di sama dan kekasih di sini juga menunggu2… pAs & ppbm adalah parti2 yg tidak sebesar omNo, tapi bila berganding, kedua2 parti tersebut cuba menguasai omNo yg sedang menghadapi krisis dalaman yg serious… proses ini akan berlarutan hingga pru 15 dan mungkin seterus nya pasca pru 15… #melayu2 yg tergiler2 cuba menjenamakan bahawa mereka pembawa panji & obor kebenaran #isle di malaysia yg cacat nya, premise,ape yg bingai2 sedemikian memberi pengertian “Tuhan” yg mereka dewa & puja…. hingga yg melibatkan golongan lain terkesan dari bibit2 kesundalan kepercayaan #melayu2isle tahap yg… Read more »

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 5:56 pm

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
We can’t see anymore, bloody TN Anjing in action
Severely beaten the poor goon is in deep emotion
Facing Kejora that idiot is in real fear and:tension
So she left this blog and just watch the television
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

gettyimages-1220636855-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 5:57 pm
Reply to  Anonymous

Ha

gettyimages-200016457-001-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 5:09 pm

cari siapa

wanted.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 5:10 pm
Reply to  Anonymous

cari pembunuh

siapabunuh.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 5:12 pm
Reply to  Anonymous

aussies

altantuya.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 5:14 pm
Reply to  Anonymous

siapa bunuh ni

benghock21.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 5:25 pm
Reply to  Anonymous

scam 1 malaya

scam_hilang.png
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 5:30 pm
Reply to  Anonymous

scammer paling selamat

scammer_hilang.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 5:49 pm
Reply to  Anonymous

banyaknya duit scam

scambudakkita3.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 5:26 pm
Reply to  Anonymous

penyangak cukai

daim.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 5:27 pm
Reply to  Anonymous

big boss kartel

Kartel-Daging-3.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:54 pm

Mana Binatang Anak Haram TN Anjing🐕? Masih tadah puki kat Bg Ali lagi ka?

Dia mesti sentiasa terima fakta bahawa pesaing2 nya di sini lebih mahir dari dia dalam “the art of making fun of her”.

Bukan apa, hanya amat seronok melihat dia melompat lompat, terjerit jerit mencoba lawan pesaing dia di sinu.

“mencoba” saja. Tak pernah menang. Pesaing2 dia bukan orang sembarangan.

Hah, keluar bahasa Jawa pulak – sembarangan.

hehe

😀😃😄😆😅😂🤣
KAH KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:54 pm
Reply to  Anonymous

Ha ha ha…

“PULANG PAKU BUAH KERAS”

utk Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 dungu…

😀😃😄😆😅😂🤣
KAH KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:55 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, buruk pekerti & buruk jugak rupa paras
Otak dia sasau sewel & kelihatan mcm tak waras
Segalah cercaan, yg dibuat, patah balik nya deras
Anjing iblis itu dah kena, ‘pulang paku buah keras’
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:40 pm

RAKAN² BLOG,

BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 SELALU TAMPIL MENERJAH PESERTA BLOG MENYURUH KOMEN IKUT POS, JAGA DECORUM & DECENCY, HORMAT PESERTA BLOG DSB.

BILA ADA SESIAPA KOMEN TAK IKUT POS, ANJING🐕 MUNAFIQ TU AKAN KATA BIADAB, TAK DIBIMBING MAK BAPAK, SEKOLAH SJK, DLL…

😀😄😆😅😃😂🤣
KAH KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:40 pm
Reply to  Anonymous

TAPI, CUBA KITA LIHAT INI, KOMEN² BINATANG ANAK HARAM ANJING🐕 MUNAFIQ TUH:

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:41 pm
Reply to  Anonymous

__________________________________________________
Anonymous
27 August 2021 3:52 pm

Nak tengok lagi lah Wak Gontol Kejora Kojolla cuit sikit melompat lompat, menjerit jerit.

Reply
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:41 pm
Reply to  Anonymous

__________________________________________________
Anonymous
 31 October 2021 7:20 am

Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Segan nak masuk ke?

 Reply
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:41 pm
Reply to  Anonymous

__________________________________________________
Anonymous
6 November 2021 8:11 am

Mana Wak Gontol Kejora Kojolla? Masih mimpi lagi ka?

Dia mesti sentiasa terima fakta bahawa pesaing2 nya di sini lebih mahir dari dia dalam “the art of making fun of him”.

Bukan apa, ha nya amat seronok melihat dia melompat lompat, terjerit jerit mencoba lawan pesaing dia di sin.

“mencoba” saja. Tak pernah menang. Pesaing2 dia bukan orang sembarangan.

Hah, keluar bahasa Jawa pulak – sembarangan.

hehe

Reply
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:42 pm
Reply to  Anonymous

__________________________________________________
Anonymous
13 November 2021 7:51 am

Waaaah, Wak Gontol Kejora Kojolla kena balun banyak kali.

Sekarang gua nak komen blog post – lepas b’fast.

Reply
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:43 pm
Reply to  Anonymous

__________________________________________________
Anonymous
14 November 2021 6:11 am

THE GOOD THING ABOUT WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA IS

WHEN HE GOT WHACKED, HE SHUT UP

Reply
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:44 pm
Reply to  Anonymous

__________________________________________________
Anonymous
16 November 2021 6:56 am
Reply to zunnun

HAH, DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUCCIMAK MENEMBAK BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA PULAK.

TEMBAK … TEMBAK … HINGGA MATI … DI BLOG INI.

Reply
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:45 pm
Reply to  Anonymous

NAK TANYA RAKAN² BLOG,

KOMEN² BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 TU:

1) IKUT POST KER?

2) HORMAT PESERTA BLOG KER??

3) ADA DECORUM & DECENCY KER???

4) DIA DIBIMBING MAK BAPAK KER????

5) DIA TAK BIADAB KER?????

6) DIA TAK SEKOLAH SJK KER??????

😀😃😄😆😅😂🤣
KAH KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:46 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN Anjing asyik bawa mari ke sini, sampah sarap
Bersama taik palat puki dia..yg busuk mcm skrap
Dia msuk sini pun, hanya tampil, sbg anjing kurap
Sbb itu, anjing tu kena cermin diri dgn lebih kerap
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

gettyimages-1032627490-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:47 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kebiadaban TN anjing tu mmg lah Kejora himpun
Sbb tu,Kejora nk kasi penyepak & pnampar Jepun
Anjing itu tk dpt lari dari Kejora, dgn apa cara pun
Dia hanya bleh terselamat jika mau minta ampun
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

gettyimages-1129455152-170667a(1).jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:48 pm
Reply to  Anonymous

TATACARA UNTUK ANJING🐕 TU NAK MEMOHON AMPUN:
(Rujuk gambar di atas)

1) Salam dgn hormat,

2) Cium tangan Kejora,

3) Cakap minta ampun dgn tertib sopan,

4) Janji tidak akan buat @ ulang lagi.

😀😃😄😆😅😂😅
KAH KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:48 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejora akan terus ajar TN Anjing barua bajingan
Tak ada siapa yg boleh bagi kat dia pertolongan
Ada syarat..kalau nk lps Kejora punya penangan
Anjing itu kena salam dgn Kejora & cium tangan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:49 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Rakan² blh banding Kejora & anjing tu punya aksi
Kejora guna akal tapi dia bersandar kpada emosi
Konon kata jaga blog punya ‘decorum & decency’
Tapi dia tampil dgn sawan gila babi atau epilepsi
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

gettyimages-95876750-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:39 pm

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, asyik bagi kat Kejora ini bola tanggung
Kejora pun ‘smash’ smpai kepala dia tk panggung
Teruk anjing tu kena, luku pala & sepak ponggong
Kini pilu terkedu le dia, sambil tulang digonggong
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

gettyimages-523533604-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:38 pm

HA HA HA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing di sini, adalah kejahatan pnya lambang
Dia tampil sbgai munafiq lidah biawak bercabang
Klau ikut cakap anjing itu ‘babi pun boleh terbang’
Tapi asyik je dia kena lanyak, terlentang tumbang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

gettyimages-89870321-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:37 pm

RAKAN² BLOG,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN Anjing asyik bawa mari ke sini, sampah sarap
Bersama taik palat puki dia..yg busuk mcm skrap
Dia msuk sini pun, hanya tampil, sbg anjing kurap
Sbb itu, anjing tu kena cermin diri dgn lebih kerap
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

gettyimages-526792530-594x594(1).jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 2:23 pm

layan vape sat no

ketagvep.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 2:13 pm

rakyat meracau ayam

ayam2021.png
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 1:03 pm

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla biadab dan kutang ajar lagi.

Tulis pasal gufreng, pompuan yang tahu dia biadab, dan tinggalkan dia.

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:09 pm
Reply to  Anonymous

Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 Betina Jalang Tua Puki Gatai Perangai Monyet🐒 Muka Babi🐖 Gila Babi🐖 Munafiq Lidah Biawak🦎 biadab dan kurang ajar lagi.

Tulis pasal nak jadi “hero taik kucing” dia kat sini.

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:10 pm
Reply to  Anonymous

INI HAH:
__________________________________________________
Anonymous
16 November 2021 6:56 am
Reply to zunnun

HAH, DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUCCIMAK MENEMBAK BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA PULAK.

TEMBAK … TEMBAK … HINGGA MATI … DI BLOG INI.

Reply
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:10 pm
Reply to  Anonymous

RAKAN² BLOG,

BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎
CUBA NAK BUAT “UNDANG² KEPALA BUTUH PAK DIA” KAT BLOG INI…

BILA KEJORA PANTUN CINTA DIA KATA BIADAB, TAPI DIA KOMEN “HERO TAIK KUCING” TAK BIADAB KER…???

HUERRGGHHH.. PTUIIIHHHH…!

😀😃😄😆😅😂🤣
KAH KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:11 pm
Reply to  Anonymous

RAKAN² BLOG,

TIDAKKAH KOMEN TN ANJING🐕 MUNAFIQ DUNGU TU SEOLAH-OLAH DIA SDG MENGUTUK CERCA DIRINYA SENDIRI?

😀😃😄😆😅😂🤣
KAH KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:12 pm
Reply to  Anonymous

RAKAN² BLOG,

ATAU DIA TAK SEDAR YG DIA MENGATA KPD DIRINYA SENDIRI KERANA ANJING🐕 TU DAH NYANYUK DEK TERLALU TUA, UMUR 90 TAHUN LEBIH MENGHAMPIRI 100 TAHUN?

😀😃😄😆😅😂🤣
KAH KAH KAH KAH

gettyimages-542323693-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:13 pm
Reply to  Anonymous

ATAU PUKI LUAS ANJING🐕 BETINA JALANG TUA TU TERLALU GATAL DEK BELUM KENA BTG PELIAQ BG ALI?

gettyimages-578259092-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:15 pm
Reply to  Anonymous

MASALAHNYA, BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI TU TAK NAK CERMIN DIRI…

gettyimages-484754779-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:16 pm
Reply to  Anonymous

BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI TU CERMIN DIRI PUN MASA BERSOLEK NAK JUMPA BG ALI..

gettyimages-200396730-001-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:17 pm
Reply to  Anonymous

BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI TU KENA CERMIN DIRI LEBIH KERAP…

gettyimages-902488692-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:18 pm
Reply to  Anonymous

BARULAH BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI TU TAHU DIA PERANGAI MONYET🐒…

gettyimages-90260290-170667a(1).jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:19 pm
Reply to  Anonymous

TAPI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 TU KENA CERMIN LAGI…

gettyimages-141092853-170667a(1).jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:20 pm
Reply to  Anonymous

BARULAH BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 TU TAHU YG DIA MUKA BABI🐖 …

gettyimages-1144305068-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:21 pm
Reply to  Anonymous

TAPI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 TU KENA CERMIN LAGI SUPAYA DIA SEDAR DIRINYA TU GILA BABI🐖 …

gettyimages-108311629-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:21 pm
Reply to  Anonymous

LEPAS ITU, BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 TU KENA CERMIN PULA SAMBIL JELIR LIDAH …

gettyimages-453544448-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:22 pm
Reply to  Anonymous

BARULAH BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 TU TAHU DIA LIDAH BIAWAK🦎 BERCABANG…

gettyimages-637650476-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
16 November 2021 3:23 pm
Reply to  Anonymous

SETERUSNYA, BARULAH NATE’ TU TAHU YG DIRINYA ITU:

“BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 BETINA JALANG TUA PUKI GATAI PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖 MUNAFIQ LIDAH BIAWAK🦎 ”

HA HA HA…
SATU PAKEJ LENGKAP UNTUK KE NERAKA!

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
KAH KAH KAH KAH
😀😃😄😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
16 November 2021 12:55 pm

😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹🌹
Entah kenapa nak lupakan si dara tu terlalu sukar
Duri-duri kerinduan rasa sgt bisa sekali mencakar
Semarak api cinta, bgitu hangat sekali membakar
Diri ini sepi keseorangan bak burung dlm sangkar
Rahsia di hati ini..tk malu pun Kejora nak bongkar
Hasrat impian yg suci, semakin mndalam berakar
Coretan madah buat dara dewi akan terus dilakar
Utk si dia, Kejora utus sekuntum mawar yg mekar
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

gettyimages-1225652780-170667a.jpg