ZAHID KEKAL BERKERAS TOLAK BERSATU, USAHA ISMAIL SABRI ELAK TIGA PENJURU TERNAMPAK HAMPIR MUSTAHIL

Marah benau pendokong PPBM kerana UMNO tidak bekerjasama dengan mereka pada Pilihan Raya Negeri (PRN) Melaka.

Semakin kuat pula merentan serba tidak kena mengata itu dan ini tentang UMNO sejak kebelakangan ini.

Sebelum ini dengan angkuh PPBM dilapor mahu ‘langgar’ UMNO di Melaka, tetapi masih merungut tidak sudah-sudah.

Sehingga sanggup melancarkan propaganda tidak masuk akal konon majoriti ahli UMNO mahu bersama PPBM.

Menuduh UMNO tidak dapat bekerjasama dengan mereka disebabkan keegoan pimpinan UMNO.

Sedangkan ramai mengerti seperti apa yang kerap kali diperjelaskan bahawa itu adalah keputusan parti.

Keputusan akar umbi UMNO yang bertegas menolak sebarang bentuk kerjasama politik dengan PPBM.

Seperti yang ditetapkan pada Perhimpunan Agung UMNO 2020 kira-kira 8 bulan yang lalu.

Rakyat mengerti mengapa PPBM menggelisah begitu teruk disebabkan pendirian UMNO itu.

Mereka sedang takut dengan bayang-bayang sendiri kerana sedar tentang perbuatan dan kezaliman mereka.

Berpakat bersama DAP dan Pakatan Harapan (PH) untuk memfitnah UMNO dan para pemimpinnya sejak 2016.

Bergandingan bersama DAP dan PH menumbangkan kerajaan Barisan Nasional (BN) pada PRU-14 dengan tipu daya.

Kini perlu berdepan semula dengan UMNO dalam PRN Melaka sebelum sempat memanipulasi cerita.

Selepas fitnah yang ditaburkan oleh mereka sudah tumpul dan rakyat menyedari tentang kecurangan dan hipokrasi mereka sendiri.

UMNO tenang-tenang sahaja. Kita fokus kepada gerak kerja bersama rakyat untuk BN kembali mentadbir Melaka.

Menerangkan rekod dan kemampuan kerajaan BN memakmurkan rakyat serta negeri Melaka.

Memperjelaskan segala tohmahan fitnah yang tidak benar dan mengingatkan rakyat Melaka apakah itu PPBM dan PH.

Kita perlu meyakini kebijaksanaan orang Melaka dalam menilai apa yang benar dan terbaik untuk masa depan mereka.

Dato’ Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi

Pengerusi Barisan Nasional/Presiden UMNO.

Updated: 5 November 2021 — 7:03 pm

27 Comments

Add a Comment
  1. Kluster Menteri penerima bantuan kobid

    1. Kluster Hudud

  2. Kluster pemikir langkah Shayton.

    1. Kluster SPRM lari masuk keta

  3. Lulu dia masyak suka itu Bang Ali
    Sikalang,dia shok itu pompuan lo
    Itu Kojolla,hali-hali di blog dia mali
    Pompuan tak mau,hindi cakap calo

    kah kah kah

    1. Kluster pajak peneng

  4. anak dara abah kojolla tu,cantik jadi pilihan
    syarat itu cek kenakan,permusuhan dijernih
    sampai bilalah abah nak tenggek atas dahan
    malulah sikit,kat menantu ya, aku dan TN nih

    Abah kojolla banyakkan ibadat,dari lihat porno
    Nanti kena ngejek,kata pak mertua haram jadah
    TN dan cek,dah lama nak jadi menantu abah no
    kalu boleh kami nak pak mertua orghang kedah

    kah kah kah

    1. Kluster bini no 2

  5. DINDA๐ŸŒน DEWI๐Ÿฅ€ PUTERI๐ŸŒท,

    ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
    Entah kenapa terlalu sukar utk nak lelapkan mata
    Mmglah menangung rindu, sgt berat punya derita
    Di manakah kini dinda dara dewi nan manja jelita
    Teringin betul abg ini, utk nk dengar khabar berita
    Abg tak malu, untuk mengaku diri pengemis cinta
    Moga, di suatu masa, Tuhan akn pertemukan kita
    Smbutlah salam abg buat dinda payung mahkota
    Setangkai melur abg utus, mngiringi coretan tinta
    ๐ŸŒผ๐ŸŒผ๐ŸŒผ๐ŸŒผ๐ŸŒผ๐ŸŒผ๐ŸŒผ๐ŸŒผ๐ŸŒผ๐ŸŒผ๐ŸŒผ๐ŸŒผ๐ŸŒผ๐ŸŒผ๐ŸŒผ๐ŸŒผ๐ŸŒผ๐ŸŒผ๐ŸŒผ
    ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

    โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    1. ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
      Entah kenapa mata ini jadi sgt sukar nak dipejam
      Duri-duri kerinduan, terasa menusuk begitu tajam
      Lara kesepian pula, hadir mnyiksa, dgn sgt kejam
      Izinkan lah hati mu dara manja utk abg nk pinjam
      ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒน๐Ÿ’
      ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

      โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      1. ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
        Nak pejam lena mata ini abg terasa sangat sukar
        Duri-duri kerinduan, terasa sangat bisa mencakar
        Mngisi kesepian, coretan tinta untukmu abg lakar
        Buat adinda abg utus sekuntum mawar yg mekar
        ๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน
        ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

        โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

        1. Kluster ngepong janda

    2. Bapak mertua aku dok mengela
      Kesian kat mak mertua gigit jari
      Dah lah terabai,hidup tak terbela
      Hidup menderita,dari hari ke hari

      haiyaaaa..masyak tua..itu salang tempua sudah laboh
      sudah laboh ooooo..talak malu punya olang lo

      1. itu kojolla binti matahali
        hali-hali ini blok di ada mali
        gila pompuan oo..manyak geli
        lulu tau ka?dia suka itu Bang Ali

        1. siapa boleh buat pantun jenis tangga?

          kah kah kah

  6. Hari ini Nov 5 2021 DAP telah mengumumkan barisan lapan orang calon mereka bagi PRN Melaka. Ada orang India, ada orang Melayu dan ada beberapa orang Cina melambangkan parti itu membawa agenda pelbagai kaum. Tapi Melayu yang mudah di bahalol kan oleh agen PAS, UMNO Baru akan terpengaruh sehingga mereka percaya bahawa parti DAP  berfahaman komunis. Kita biarkan Melayu jenis itu hanyut seperti bangkai dalam sungai.

    Parti PAN -Amanah, juga telah mengumumkan calon terbaik mereka secara dalaman parti makna nya mereka belum mahu mempamerkan senarai nama pada pesaing politik dari PPBM, UMNO baru, PAS sehingga hari penamaan calon. Cuma PKR masih  masih berahsia lagi. Mungkin masih ramai parasit dalam parti sehingga terpaksa ditapis senarai calon berulang kaliโ€ฆ.

    Apa bahan kempen untuk membuktikan bahawa PH lebih baik jadi pentadbir kerajaan negeri jika dibandingkan dengan PN, BN, Warisan, dan juga Putra (Ibrahim Ali), jika ada pertandingan beberapa penjuru ?

    Apa pula hala tuju manifesto PH untuk negeri Melaka selama lima tahun jika pengundi dinegeri itu memberi peluang mentadbir kerajaan negeri selepas memenangi pilihanraya tersebut ? Diharapkan manifesto itu berpijak pada bumi yang nyata.

    Orang lama dalam politik amat arif bersandiwara ketika mencari pengaruh dalam pilihanraya. Sebelum beroperasi, mesti jumpa bomoh dulu untuk dapatkan petunjuk (segelintir) โ€ฆ..selepas itu baru lah berlagak mesra dan rendah diri, mesti pandai berlakon kononnya dia lah paling Melayu Islamโ€ฆ..mesti pandai berjanji, mesti pandai berbohongโ€ฆ baca ayat Quran, mengulangi hadis nabiโ€ฆ.. dan tindakan paling mujarab ialah bagi rasuahโ€ฆ.duit RM50.00, beras sekampit, sardin satu tin, susu satu tin, kopi sebungkus dan meggi sebungkusโ€ฆ. Dalam masa yang sama bagi sekeping kad nama calon yang bertanding pada penerima rasuah tersebutโ€ฆ..

    Pada kebiasaan nya bangsa Melayu berminda bangang dan bahalol saja akan ikut apa yang dipesankan oleh agen calonโ€ฆโ€ฆundi lah calon dari parti pengkhianat penyamun.  Mereka terlupa bahawa mereka hanya dapat makan seminggu saja dari apa yang dibagi tapi hidup mereka sekeluarga disiksa dengan pelbagai akta dan ugutan selama 5 tahunโ€ฆ.. Melayu memang mudah lupaโ€ฆ.diharapkan orang Melayu Cina India Portugis baba tak sebodoh Melayu bangsat yang suka jilat rasuah.

    Tugas ahli parti dan rakyat yang pro pada kewibawaan Pakatan Harapan dalam berkempen perlu berusaha menyedarkan pengundiโ€ฆ.. betapa penting rakyat semua kaum bersatu membina pembangunan sosial dengan memastikan setiap lapisan komuniti mereka mempunyai akses kepada keperluan asas termasuklah perumahan, ilmu, pekerjaan dan kemudahan teknologi yang berkualiti. 

    Adalah malang jika calon ADUN PH membiarkan kelalaian menguasai minda pengundi sehingga mereka tidak mempercayai intergriti dan tanggungjawab ahli politik dalam membina pembangunan masyarakat mereka. Akhirnya menerima rasuah yang mereka nampak sebagai sumber pendapatan yang lumayanโ€ฆ..setiap kali pilihanrayaโ€ฆbagi rasuah parti penyamun akan menang.

    Kita percaya Mat Sabu yang hebat berhujah pasti ada idea cara mengatasi kekuatan rasuah ketika bersaing mencari sokongan pengundi dalam pillihanraya negeri Melakaโ€ฆPASTIKAN PH MENANG!!!!

  7. Dah lama tak masuk naik segan pulak
    Jengok pi,masih yg lama dok melalak
    Sarang tempua dah labuh,masih galak
    Semua gadis cabut,tak sambut & tolak

    Sudahlah tua kojolla oii,buatla cara tua
    Banyakkan ibadat no,anak dara pon ada
    Bawak mai sini,jadi anak ibuku mertua
    Ambillah cek ni na,buat menantu seada

    kah kah kah

    1. Bg Riani @ Bg Jeny 9:28 pm,

      ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
      Nampaknya, Bg Riani @ Bg Jeny otak dh bankrap
      Msuk sini jer Bg Riani bwa ke mari sampah sarap
      Karutan tk ikut post busuk pula mcm getah skrap
      Tak risau ke, klau diserang si betina anjing kurap?
      ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

      1. HA HA HA

        ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
        Naper le Bg Riani@Bg Jeny ni bodoh nk mampos
        Kebodohan Bg Riani itu, seperti tk dpt nk dihapus
        Asyik saja bawa masuk karutan tk ikut tajuk post
        Tak takut ke diterkam dek si anjing tua menopos?
        ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
        ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

        ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

        KAH KAH KAH

  8. Tapi kalau terpandang muka MAHARAJA RAUF dengan segala KEANGKUHAN NYA YANG SEBESAR BATANG TUBUH DIA, mungkin rakyat melaka tak jadi nak pangkah umnu

  9. HA HA HA

    ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
    DSIS seboleh nya nk elak persaingan tiga penjuru
    Tapi DSZH masih anggap Bersatu sebagai seteru
    Kejora ni pula, mngejar cinta spt sorang pemburu
    Tak tahulah bila, dpt nak rasa jadi pengantin baru
    ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒน๐Ÿ’
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

    1. ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
      Diri asyik dalam hiba dan sepi, hidup seorang diri
      Alangkah indahnya, klau mendapat seorang isteri
      Terbayang di sisi gadis yg jelita, merah inai di jari
      Lebihยฒ lagilah kalau yg di sisi itu Dik.Nadia Puteri
      ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒน๐Ÿ’
      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

      1. ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
        Ntah kenapa kesayuan tiba di keheningan malam
        Terasa bagaikan di daratan diri lemas tenggelam
        Rindu asyik jadi santapan dgn sepi menjadi ulam
        Buat si dara..sekuntum mawar, mengiringi salam
        ๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน
        ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

        โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  10. i,m first,

    Kejora yakin nanti piala cinta akan dapat dijulang
    Hasrat & impian ini tiada siapa yg dpt nak halang
    Klau cuba ganggu Kejora org itu akan dpt malang
    Seperti yg terjadi, pada si betina tua anjing jalang

    good evening master

    I’m SORY,because kurang pandai english
    Malay bahasa juga not pandai

    ha ha ha

    That’s last lang..lang

    It’s penton?

    Very funny, i am very happy

    1. What is your nama Master?
      My name is Jeny Kasparov
      I’am 22 yeras old
      uNI Student,ras is slovak

      1. Bg Riani @ Bg Jeny 8:06/8:08 pm,

        ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
        ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒน๐Ÿ’
        Disebab, mimpikan si dara..Kejora jadi terbangkit
        Tertarik le pula dgn komen Bg Riani jubur melekit
        Blh ke Kejora nk tanya kt Bg Riani @ Bg Jeny sikit
        Adakah Uni itu..dekat Lorong Haji Taib, Chow Kit?
        ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
        ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

        ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

        KAH KAH KAH

        1. Bantuan khas Menteri kobid

Leave a Reply

Your email address will not be published.