MAHU COMEBACK, ADAKAH MAHIADDIN SEDAR SIAPA DIRINYA?

Dua hari lalu Mahiaddin Md Yasin melontarkan keyakinan Perikatan Nasional atau PN mampu melakukan comeback atau kemunculan semula dalam PRU akan datang.

Untuk itu, tegasnya lagi, beliau akan terus mengetuai PN dalam PRU15 nanti.

“Pada masa itu, PN dan saya sebagai pengerusinya akan mengambil bahagian dalam pilihan raya.

“Insya-Allah, dengan izin Allah dan sokongan rakyat, we will make a comeback,” katanya dalam ucapan sempena ulang tahun kelima Bersatu.

Setentak itu, Mahiaddin menggesa semua anggota Bersatu untuk melakukan persiapan dan menumpukan usaha untuk memperkukuh parti di peringkat akar umbi.

Sebenarnya ini adalah kali kedua Mahiaddin bercakap tentang kemunculan semulanya dalam politiik selepas meletak jawatan, baru-baru ini.

Sebelum ini, dalam temubual dengan pengarang media sehari selepas meletak jawatan, beliau tidak menolak kemungkinan akan kembali memegang jawatan ketua kerajaan yang dilepaskannya itu.

“Kita tunggu,” katanya ringkas.

Beberapa persoalan mungkin berbangkit di sebalik hasrat Mahiaddin itu, antaranya:-

Pertama, masih adakah rakyat yang mahukan Mahiaddin jadi Perdana Menteri sekali lagi?

Jika rata-rata rakyat menolak, bahkan mengecam kegagalannya sebelum ini, bagaimana beliau mahu membuat comeback itu?

Tambahan lagi, kalau dulu beliau memimpin sebuah kerajaan yang gagal, apakah jaminan beliau tidak gagal kiranya diberi tanggungjawab mengurus kerajaan sekali lagi?

Kedua, Mahiaddin mahu bergabung dengan siapa untuk membolehkan PN kembali berkuasa dan menjadikan dirinya sebagai Perdana Menteri?

Di sebalik UMNO sudah menetapkan keputusan tidak mahu bekerjasama dengan Bersatu, tidakkah dengan hasrat untuk comeback itu akan membuatkan UMNO lebih menolak PN kerana jika wujud kerjasama, ia hanya akan memberi laluan kepada tercapainya apa yang dihasratkan Mahiaddin itu?

Ketiga, oleh kerana sebelum ini Mahiaddin sendiri mengatakan pihaknya menyokong Ismail Sabri Yaakob sebagai penggantinya, adakah sekarang bermakna beliau mahu merampas semula jawatan itu?

Ismail Sabri mungkin ada sedikit rasa terhutang budi kepada Mahiaddin lantaran melantiknya sebagai Timbalan Perdana Menteri dan seterusnya menyokong pencalonannya sebagai Perdana Menteri, namun apakah Naib Presiden UMNO itu mahu berdiam diri saja bila ada orang mahu merampas jawatannya?

Keempat, dengan begitu pantas ada cita-cita untuk membuat comeback, apakah Mahiaddin merasakan dirinya jauh lebih hebat daripada Tun Mahathir Mohamad yang selepas bersara pada 2003 dulu tidak pernah pun mengeluarkan kenyataan ingin melakukan kemunculan semula, kecuali membuat keputusan kembali semula kerana didorong oleh beberapa perkembangan politik dalam negara kemudiannya?

Hebat sangatkah Mahiaddin yang hanya berpeluang 17 bulan memegang jawatan Perdana Menteri berbanding Tun Mahathir selama 22 tahun pada kali pertama dan 22 bulan kali kedua?

Akhirnya, sedar dirikah Mahiaddin tentang dirinya bila dia bercakap tentang comeback itu? – ShahbudinHusin 12/09/2021.

3.8 6 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 12 September 2021 — 12:05 pm
Subscribe
Notify of
guest
75 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
zunnun
zunnun
13 September 2021 10:57 am

sejak kebelakang ni, priwira2 Pejuang #sinyantuktua tidak kelihatan…

apekah priwira2 giler sinyanyuktua sedang durawat penyakit giler mereka..

mana Anjing TN yg tergiler tergaru2 puki nya, kerana asyik dibalun oleh bang ali 😂

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 10:59 am
Reply to  zunnun

Ha ha ha… Bro Zunnun,

Bravo Bro…

😀😃😄😆😅😂🤣
KAH KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 11:05 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Hari ini, Bro Zunnun ni lain mcm je Kejora perhati
Komen dari Bro masuk melanda tidak henti-henti
Tapi naper komen bro tak diterjah pun dek auntie
Apa, dia positif covid kah atau pun hari ni bercuti
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 11:16 am
Reply to  Anonymous

Bro Zunnun,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Selalu tu, sblm subuh lagi komen auntie meledak
Apakah dia sibuk, dngn gunting, gincu dan bedak
Ataupun merajuk, kerana Atok tak kasi dia dedak
Tak dapatlah lagi, kita nak lihat karangan budak2
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 11:23 am
Reply to  Anonymous

Bro Zunnun,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mmg Kejora rasa hairan ler, komen Bro tk dibalas
Apa, pagi ini, auntie mengikuti tadika punya kelas
Ataupun, dia diserang virus covid sembilan belas
Agaknya si tua tu tercungap2 dekat kerusi malas
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 11:32 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Nampak gayanya, Bro Zunnun mmg berani sekali
Dah jadi terbalik, auntie pula yg kena Zunnun buli
Zunnun kata auntie tergaru² dek dibalun Bang Ali
Mampos nanti dia terkam mcm kerbau putus tali
🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 10:18 am

RAKAN² BLOG,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bg Nadia tikus mondok merasakan diri nya gajah
Cikgu Kejora Melayu sejati ini dia cuba nak terjah
Tapi Bg Nadia jdi terkedu dgn Kejora punya hujah
Kini, dia lesap mnghilang, tiada lagi kelibat wajah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

zunnun
zunnun
13 September 2021 10:01 am

dgn kementerian agama diurus oleh taliban2 dari pAs, apekah negara akan menuju kpd agama fahaman taliban …

zunnun sekadar bertanya sj

zunnun
zunnun
13 September 2021 9:59 am

post pru 15 akan mengambarkan peralihan kuasa dari kerajaan pusat yg rapuh kpd kerajaan negeri yg terurus

apekah kekuasaan negara akan dilihat ‘decentralized’ kpd kekuasaan negeri bentuk nya….

zunnun
zunnun
13 September 2021 9:54 am

mahiadin tidak mempunyai bilangan utk berkuasa, dan bersatu nya akan pupus selepAs. pru 15 akhir nya

yg membuat bersatu masuh relevant, kerana mereka masih dilihat sebahagian pengtabiran kerajaan yg ada…

tapi, mail lain pula strategy nya, mewakilkan perjanjian dgn pH mengunakan wakil bersatu, wakil pAs & wakil gps ….

punahsehat mail bijak dgn strategy nya

zunnun
zunnun
13 September 2021 9:46 am

bN & pH sedar bahawa pN didirikan sampah pengkianatan dilakukan oleh Moo & Ass dan pengkianatan mail terhadap omNo

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 10:22 am
Reply to  zunnun

Bro Zunnun, mana boleh gelar ‘Moo’ kat abah!

Nama abah Mahiaddin, mana datangnya ‘Moo’ tu?

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 8:46 am

DINDA🌷 DEWI🥀 PUTERI🌹,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
Ucap kata terakhir dinda dahulu itu abg mengerti
Dinda kata: ‘tetap teguh, menyokong idaman hati’
Tk apa lah..biar seribu thn abg akn setia menanti
Bersama salam abg iring setangkai bunga melati
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

gettyimages-513793053-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
13 September 2021 8:47 am
Reply to  Anonymous

😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
Mengharungi rindu & sepi, mmg abng terasa terik
Namun penantian ini abng tidak pernah pun serik
Kerna, kesantunan budi, membuat hati ini tertarik
Terima lah salam abg, diiringi setangkai anggerik
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

gettyimages-73259260-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
13 September 2021 10:32 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
Buat dinda ku puteri abg tak jemu mencoret tinta
Tampillah dikau duhai dara dewi manja nan jelita
Tak pernah padam semarak hasrat murni & cita2
Sejambak mawar abng utus, iringi madah dicipta
🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

gettyimages-171591195-170667a.jpg
zunnun
zunnun
13 September 2021 8:21 am

dj mana akhir nya lebai2 yg ke sana kemari menyuluh2 ‘allah’ mereka di celah2 lubang puki ….

mampukah politik lalang yg berhelah berdalih dgn slogan

“…isle-suku politik-suku, kapir ”

memerintah, kerana omNo amat sangsi bilamana mereka telah mua”FUCK”at nya ..

#melayu2 kini di persimpangan, crossroad, di satu tesco, belakang, babi2 berserban dgn agama songsang merwka, kiri dgn tabiat menyamun mereka dan kanan dgn pengkianatan pula.

ayuh bersama ke hadapan, melibatkan semua kaum, dan melakukan reforms utk memperkasakan perlembagaan & negara

dan biarkan sinyanyuktua ditempat sepatut nya, supaya sisa2 hidup nya tidak terus mengiler2 dgn penyakit sawan nya…

zunnun
zunnun
13 September 2021 8:10 am

punahsehat2 mail dgn terang melaga2kan pH & pN utk meneruskan kuasa…

tapi mail perlu korbankan siape dlm permainan nya…

the way forward, bagi mail biar kan ‘best man win’ sepertima mana puki2 mengunakan nya

tapi, tapi, tapi puki jgn merasa selesa, kemarahan kote blh merogol nya dgn berbagai cara….

baik2 mail, you get what you wish for, kerana pergolakan politik semasa tiada siapa yg mempunyai majority nya, hanya terkini yg mempunyai bilangan dihadapan, pH.

dgneletakan csa sebagai hantaran pinangan, pH merasakan puki dah dlm gengaman nya, tapi jgn rasa,selesa, zahid bila2 masa blh lakukan gangbang bersama gerombolan omNo terhadap #sibera.

Anonymous
Anonymous
12 September 2021 11:34 pm

SEDAR & BANGKITLAH MELAYU,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Di bawah Umno/BN dahulu ramai Melayu berjaya
Kerajaan banyak bantu, Melayu yng kurang upaya
Bila PH ambil alih, 22 bulan, Melayu jdi terpedaya
Maka..Melayu kena sokong PN/BN ke Puterajaya
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh 
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

gettyimages-1234706811-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
12 September 2021 11:47 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kpd Melayu/ Islam, Umno/BN dh banyak berjasa
Dgn PN/BN pula Melayu dapat kehidupan selesa
22 bulan, dikuasai kafirun, Melayu hampir binasa
Maka, Umno/ BN perlu kembali ke tampuk kuasa
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh 
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.

gettyimages-51333899-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
12 September 2021 11:56 pm
Reply to  Anonymous

😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Dek Melayu² pnderhaka kuasa Melayu jadi patah
22 bulan dikuasai kafirun Melayu dah kena getah
Kita tk blh biar, ketuanan Melayu brtemu nokhtah
Maka Umno/ BN perlulah kmbali utk memerintah
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

KAH KAH KAH.

gettyimages-1209057938-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
13 September 2021 12:18 am
Reply to  Anonymous

😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
Umno/BN rebah, dek angkara Melayu2 petualang
22 bulan dikuasai kafirun Melayu brnasib malang
Tpi Hg Tuah kata, dari dunia Melayu tk kan hilang
Keris pusaka bangsa akn terus dicium dan julang
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh 
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.

gettyimages-77724789-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
13 September 2021 12:34 am
Reply to  Anonymous

😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
Kuasa Melayu tumbang, beri kesan yg mendalam
Semuanya angkara Melayu dua muka pnya talam
Melayu perlu lah bangkit, dari kekalahan yg silam
Mari kita tegakkan kmbali kerajaan Melayu-Islam
🕌🕋🕌🕋🕌🕋🕌🕋🕌🕋🕌🕋🕌🕋🕌🕋🕌🕋🕌
👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh 
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

gettyimages-1160343165-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
13 September 2021 12:44 am
Reply to  Anonymous

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Perintah dlm al-quran kita jangan berpecah belah
22 bulan dikuasai kafirin Melayu hadapi masalah
Dgn Umno, Pas & Bersatu, Melayu tak akan kalah
Kjaan Melayu-Islam akn tegak semula insyaAllah
🕌🕋🕌🕋🕌🕋🕌🕋🕌🕋🕌🕋🕌🕋🕌🕋🕌🕋🕌
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

KAH KAH KAH.

gettyimages-1159149597-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
13 September 2021 8:11 am
Reply to  Anonymous

yg ataih ngan bawah nih kita bagi kat zunnun je lah jawab

silakan zunnun

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 8:07 am
Reply to  Anonymous

Melayu2 petualang pelaku pengamal kleptokrasi ialah orang2 Umno yg diketuai Najib Tun Razak hingga org.2 Melayu sejati yg dah mula cerdik sikit tu humban melayu2 Umno petualang itu masa PRU14 yg lalu.

Ini fakta ye Kejora BUTA MATA DAN BUTA HATI

Keris tu, alahaiiiiii………Wee Ka Siong bedehem je tepelanting lah keris tu Kejora oiiiii………..

dah belaku pon, takyah perasan pahlawan la nyah ………….. petualangwan tepat utknya.

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 8:32 am
Reply to  Anonymous

Anon 8:07 am,

Tolong citer sikit, siapa yg dimaksudkan org² Melayu sejati cerdik masa PRU14 tu?

Melayu² yg percaya Malaysia nak bankrap ker?
Melayu² yg percaya hutang PTPN & hutang FELDA tak kena bayar ker?
Melayu² yg percaya dgn pendidikan percuma IPTA ker?
Melayu² yg percaya harga minyak akan segera turun ker?
Melayu² yg percaya ada EPF untuk surirumah ker?
Melayu2 yg menderma utk “Tabung Harapan” ker?
………..
Melayu² yg suka minum air kencing ker?

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 8:33 am
Reply to  Anonymous

Owh.. lupa lagi satu soalan…
Melayu² yg menjilat DAPigs komunis dan bagi kontrol kewangan negara ker?

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 8:59 am
Reply to  Anonymous

Anon 8:07 am @ Bg Nadia @ Melayu penderhaka,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Anon 8:07/Bg Nadia nak berpolitik, tapi tk pandai
Akibatnya, 22 bulan Melayu monyok dan tersadai
Dngan puak DAPigs komunis sanggup jadi keldai
Inilah yg dikata, menang sorak kampung tergadai
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 9:08 am
Reply to  Anonymous

Anon 8:07 am @ Bg Nadia @ Melayu penderhaka,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Melayu penderhaka PH bkn pejuang bleh diharap
Rakyat ditipu konon negara sikit lagi nak bankrap
Janji bulan & bintang bertukar jadi sampah sarap
Dgn puak DAP komunis, sanggup jdi anjing kurap
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 9:15 am
Reply to  Anonymous

Anon 8:07 am @ Bg Nadia @ Melayu penderhaka,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dngan janji bulan bintang, undi Melayu dipancing
Konon negara nk bankrap, ekonomi sgt mruncing
Melayu tertipu, memilih mata satu & tolak dacing
Tapi yg Melayu dpt lps PRU-14, hanya air kencing
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 9:39 am
Reply to  Anonymous

Anon 8:07 am @ Bg Nadia @ Melayu penderhaka,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Tipu helah kencing PH tu, org Melayu dah hadam
Dek marah tertipu, Melayu bangkit balas dendam
Dah 7 PRK berturut-turut PH bungkus dan padam
PRU-15 nanti Melayu tak sabar tunggu nk godam
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh 
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 9:49 am
Reply to  Anonymous

Anon 8:07 am @ Bg Nadia @ Melayu penderhaka,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Nak beri undi kat PH lagi mmg Melayu dah gerun
Sbb puak² PH tu, mmg kaki kncing turun temurun
Kemain, ‘hari ini kami perintah esok minyak turun’
Tapi smua janji munafiq serupa dgn tuhan Harun
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 10:43 am
Reply to  Anonymous

Anon 8:07 am @ Bg Nadia @ Melayu penderhaka,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kuasa, dominasi & ketuanan Melayu msti dikekal
Sbb di situ lah ksinambungan Melayu berpangkal
Jgn le terus bersandar, dgn pegangan yg dangkal
Usah lah diduga lautan dlm dgn kail yg sejengkal
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 7:51 am
Reply to  Anonymous

Melayu2 pnderhaka itu ialah melayu2 Umno yg dikepalai melayukelingMelayu mahatir PM4/7+intrim
hingga sekarang terus memperbodoh umat Melayu.

Memang Melayu mesti kekal peneraju TETAPI BUKAN diketuai Umno kelingMelayukeling mahatir dan sedarah daging dengannya

zunnun
zunnun
13 September 2021 8:26 am
Reply to  Anonymous

sepwrti #sifiraun, dhn kemegahan relics & bangunan2 yg ditinggalkan nya

kini hanya tinggal lambang sj

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 7:39 am
Reply to  Anonymous

Bukan 22 bulan malah Melayu hampir binasa sejak PM4 merajalela, itu akibat perbuatan simunafiqun melayuKeling mahatir mewakili Umno menjajah otak dan kuasa orang Melayu mengalahkan penjajah Portugis Belanda Inggeris dan Kominis.

Maka melayuKeling mahatir dan Umno tidak layak kembali berkuasa memerintah tanah melayu ini.

zunnun
zunnun
13 September 2021 8:24 am
Reply to  Anonymous

lambang penyamun2 dgn kemegahan bounty selama 60 tahun menyamun…

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 7:26 am
Reply to  Anonymous

PH masih terpedaya oleh siNyanyokTua Saka MelayuKeling KelingMelayu mahatir

Melayu mesti kekal di Puterajaya TAPI TAPI TAPI bukan diterajui oleh PN BN dan KelingMelayuKeling

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 9:25 am
Reply to  Anonymous

DINDA🌷 DEWI🥀 PUTERI🌹,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
Dengar lah pndapat abg duhai dara dewi nan ayu
Smangat bangsa dlm diri ini, mmg tk pernah layu
Kita mesti terus berjuang untuk ketuanan Melayu
Ayuh dinda PRU15 undi utk PN/BN msti kita rayu
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 10:17 am
Reply to  Anonymous

RAKAN² BLOG,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bg Nadia tikus mondok merasakan diri nya gajah
Cikgu Kejora Melayu sejati ini dia cuba nak terjah
Tapi Bg Nadia jdi terkedu dgn Kejora punya hujah
Kini, dia lesap mnghilang, tiada lagi kelibat wajah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 10:55 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bg Nadia awal nya tadi kemain lgi dia punya ligat
Tapi, dia jadi tergamam, bila lihat Kejora tercegat
Apa lagi, cabut lari ler dia bila dirasa diri tergugat
Kini monyok le dia, serupa dh tertelan ubat gegat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

NADIA
NADIA
12 September 2021 11:04 pm

Dari PM4 ke PM9, Melayu ditipu dan diperdaya
Majoriti orang Melayu diprbodoh sedaya upaya
Menteri2 melayu jadikan rasuah sbagai budaya
Melayu2 ketawa brpesta pora dan berfoya foya

Bila PM6 Melayu menjuarai kleptokrasi sedunia
Pon Melayu masih ragu ragu dn terpinga pinga
Tak prcaya betul ke bgitu pmpin Melayu ni hina
Diumpan pempin dgn gula2 sharga 5 sen cuma

Dn sekarang dengan BPN BKC Melayu dipepah
Yg patut dpt tapi tak dpt masih bersepah sepah
Hingga di kaki Cina, orgMelayu sujud mnymbah
Tapi menteri2 Melayu gaji berpuluh ribu dilapah

Anonymous
Anonymous
12 September 2021 10:10 pm

😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
Entah kenapa, keresahan menjelma bila mlm tiba
Lara rindu dan kesepian, mengiringi pilu dan hiba
Dlm menagih cinta..diri ini tak putus asa mncuba
Sejambak bunga diutus buat dara ku puja damba
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🏵️🏵️🌹💐
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

gettyimages-1207927233-170667a.jpg
zunnun
zunnun
12 September 2021 9:57 pm

permainan catur, mengunakan Queen Gambit dgn Pawn sebagai sacrilage….

pretty obvious is brewing ….

onNo suddenly realized, they can managed the country pitting pH against pN ….

tapi, yg jelas, kini mail bera membiarkan pH & pN berlumba2 mendapatkan nya utk bersama dgn kerajan nya, yg pd nula nya kelihatan condong ke arah pN tapi kini perlahan2 bermesra dgn pH….

best man win for a pussy. tropy

Anonymous
Anonymous
12 September 2021 8:33 pm

Dik Nadia🌹 & Bg NADIA (Nadia palsu) 7:52 pm,

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Syukurlah, dgn rahmat dan berkat Allah Yang Esa
Di bwh PN/BN, rakyat hadapi Covid19 dgn selesa
Kalau PH kekal perintah, dah tentu negara binasa
Puak2 tu, hanya kisah pasal politik berebut kuasa
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
12 September 2021 8:24 pm

Entah kenapa diri terasa setaraf lembu sapi
Nak mengurat tak penah dapat,ashik sipi
Apakah aku ini bukan lembu,tapi minyak sapi
Sekadar perencah masakan punya resepi

Anonymous
Anonymous
12 September 2021 8:30 pm
Reply to  Anonymous

Nak kenal abang,kepala botak pakai topi
Satu lagi,kulit abang belegam macam kopi
Abang ni bomoh jugak,penipu punya jampi
kok ceri pekan tunjang,kalau rasa nak pi

Anonymous
Anonymous
12 September 2021 8:39 pm
Reply to  Anonymous

Kat pekan tunjang semua orang kenal abang
Kaki temberang,atau di sebut “Tua Klentong””
Abang kini status duda,sana sini leh terbang
Org tua kata,di tanah tedung,di pokok lotong

Anonymous
Anonymous
12 September 2021 8:55 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bg Riani nak lagak jerung, tk sedar diri, anak gapi
Hidung tak mancung tersorong-sorong pulak pipi
Tapi, asyik saja berbedak gincu & diri disolek rapi
Nk gi jumpa Bg Ali, dia pakai kain batik belah tepi
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
12 September 2021 9:07 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Bang Riani @ Kera Kongkang, adik beradik lotong
Lahir lelaki..tapi nyamar pempuan lembut sotong
Melayu derhaka geng DAPigs, tak sedar diuntung
Dia dngan sepupu sgt kamceng dgn MP Jelutong
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

gettyimages-1227879725-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
12 September 2021 9:09 pm
Reply to  Anonymous

Ha ha ha…

Bg Riani🐒 ngan sepupu🐕 dijamu oleh MP Jelutong kerana tolong kempen untuk DAPigs🐖 masa PRU14 dulu…

😀😃😄😆😅😂🤣
KAH KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
12 September 2021 8:07 pm

DINDA🌷 DEWI🥀 PUTERI🌹,

😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
Entah kenapa..diri ini, terasa begitu hiba dan sepi
Kerinduan datang menerjah dia hati bagaikan api
Sampai bila kah..resah lara ini, abg harus hadapi? 
Izinkan lah untuk abg bertemu diri mu dlm mimpi
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
13 September 2021 1:12 am
Reply to  Anonymous

😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
Di keheningan mlm hiba & sepi dtng menggodam
Tak tahulah sampai bila, diri akn berindu dendam
Hasrat yang suci murni..tak akan kunjung padam
Sekuntum mawar..abg utus, mengiringi gurindam
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

gettyimages-89619250-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
13 September 2021 7:39 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
Dek kelembutan & kesantunan budi abg jdi teruja
Setiap detik, asyik teringatkan pada dinda sahaja
Izinkan diri mu itu..utk abg terus damba dan puja
Buat dewi ku, abg utus sejambak bunga kemboja
💮🌼💮🌼💮🌼💮🌼💮🌼💮🌼💮🌼💮🌼💮🌼💮
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

gettyimages-1218874113-170667a.jpg
zunnun
zunnun
12 September 2021 12:22 pm

seperti hadi awang dgn kesesatan & songsang agama yg dianuti berdasarkan doktrin

isle-suku politik-suku, kapir.

mahiadin tidak kecuali…

utk bersihkan pengkianatan terhadap rakan & perjanjian dgn mengatakan perlu mengelakan pH berkuasa bersama klepetokrat2 omNo sedangkan angka yg di peroleh kerajaan serba bingai nya dari sokongan2 termasuk klepetokrat2 juga

dgn doa2 serba mwrapu nya di tv/radio sekadar utk penyedap sj…

mahiadin seperti hadi tak ubah babi2 penjenamaan mereka

Anonymous
Anonymous
12 September 2021 12:19 pm

DINDA🌷 DEWI🥀 PUTERI🌹,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
PH nampak nya, sudah mula gementar dan gayat
“We’ll make a come back”, itulah abah punya ayat
Baru le depa tau, dulu depa gelar kat abah ‘mayat’
Tapi kini, abah & PN terus dapat sokongan rakyat
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

gettyimages-1229696856-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
12 September 2021 12:35 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mmg lah nak dapatkan org spt abah, sukar dicari
Tapi..usah lah gusar, duhai adinda dewi ku puteri
Abah kini Pengerusi MPN, jwtan bertaraf menteri
Berganding bersama PM9, Dato’ Seri Ismail Sabri
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

IMG-20210820-WA0073.jpg
Anonymous
Anonymous
12 September 2021 12:46 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kedua-dua, PM8 & PM9, jenis insan berhati mulia
Dlm covid19 pelbagai bantuan kpd rakyat disedia
BPN, BKC dll membuat rakyat jadi terubat & ceria
Moga PN/BN, akan terus kekal perintah Malaysia
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

gettyimages-657672748-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
12 September 2021 12:46 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Di bwh PM8 & PM9..rakyat dibantu sedaya upaya
Dgn kerajaan PN/BN kini rakyat semakin percaya
Kita mendo’akan, agar PN/BN, akan terus berjaya
Moga berkekalan hendaknya di takhta Puterajaya
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

gettyimages-1234706811-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
12 September 2021 12:48 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Biasalah bgi kerajaan, pmbngkang kritik & komen
Baik mcm mana pun..mereka cetuskan sentimen
Namun bagi PN/BN ‘rakyat sejahtera jadi elemen
Semoga PRU-15, akan kekal menguasai parlimen
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

gettyimages-1212465241-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
12 September 2021 12:48 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
Buat mu dara pantun madah tak jemu abg gubah
Abg faham yg dinda kecewa, dgn ketiadaan abah
Tapi rakyat dah bersedia ‘ini kali lah, kita berubah’
PRU15 kuasai Semenanjung, Sarawak dan Sabah
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

gettyimages-163113607-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
12 September 2021 1:12 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Usah ler dinda risaukan akn abah punya keadaan
Kpd abah/PN rakyat akan terus beri kepercayaan
Kita do’akan saja, PN/BN, kekal menjadi kerajaan
Setangkai anggerik iringi salam buat dewi pujaan
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

gettyimages-1324922665-594x594.jpg
NADIA
NADIA
12 September 2021 8:57 pm
Reply to  Anonymous

Ini lah bendera, negara yang ditakuti pelabur dunia
Kerana para menterinya ahli kleptokrasi yg ternama
Ada juga penjual agama & pelaku sex sejenis sama
Khazanah negara dijarah macam BAPAK dia punya

Anonymous
Anonymous
12 September 2021 9:24 pm
Reply to  NADIA

Bg NADIA @ Nadia palsu 8:57 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Baca pantun Bg Nadia itu Kejora tersenyum sinis
Bkn Bg Non ker Atok kata suka hubungan sejenis
LKS, LGE & DAPigs pula Atok kata jahat, komunis
Tapi bila dah gilakan kuasa, semua tu jadi manis?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
12 September 2021 9:32 pm
Reply to  Anonymous

Bg NADIA @ Nadia palsu,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Tak payah lah Bg NADIA mari nak auta atau ‘spin’
Rakyat dh tidak percaya lagi, dgn Atok berlampin
Atok kata, Bg Non tk bermoral, utk jadi pemimpin
Mmg nya puak2 PH ini munafiq setaraf Ayah Pin!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

zunnun
zunnun
12 September 2021 10:03 pm
Reply to  Anonymous

bendera dgn 14 wilayah negeri tapi di pertikaikan oleh melalui MA 63, bahawa . Malaysia hanya ada Semenanjung + Sabah + Sarawak sj…

NADIA
NADIA
12 September 2021 7:52 pm
Reply to  Anonymous

Dunia sdg ketawakan Malaysia, sebab geli hati
Ada ke, pgkhianat prompak pncuri jadi menteri
Kejora dah lah kusta, buta mata buta juga hati!
Sejak PN printah bejuta kena covid beribu mati

zunnun
zunnun
12 September 2021 9:59 pm
Reply to  Anonymous

mail bera terjerat antara pH & pN

NADIA
NADIA
12 September 2021 7:37 pm
Reply to  Anonymous

Kejora ini ibarat orang berpenyakit kusta
Tiada siapa pon dgn.nya yg sudi berkata
PN Mahiadin kerajaan gagal rakyat kata!
Cian Kejora sdh kusta mata hatinya buta

Anonymous
Anonymous
12 September 2021 8:01 pm
Reply to  NADIA

Bg NADIA Auw Auw @ Nadia palsu,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Bg Nadia @ Nadia palsu kenapa suka menyamar?
Sang gagak hitam, mari nak beraksi, sbgai camar
PN dan nama ‘abah’ tak usah lah cuba nak cemar
Perbuatan kau ini, dah tentu Dik Nadia tak gemar!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
12 September 2021 8:02 pm
Reply to  Anonymous

__________________________________________________
Nadia
6 July 2021 3:23 pm
Reply to Nadia

nadia TEGUH di belakang mahiaddin. ABAHKU.

Reply
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
12 September 2021 8:03 pm
Reply to  Anonymous

__________________________________________________
Nadia
6 July 2021 4:37 pm
Reply to Nadia

Nadia yang cantik akan sentiasa bersama pimpinan mahiaddin. Sampai hujung nyawa. Tak mau yang lain dah…

Reply
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
12 September 2021 8:30 pm
Reply to  Anonymous

Dik Nadia🌹 & Bg NADIA (Nadia palsu) 7:52 pm,

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Syukurlah, dgn rahmat dan berkat Allah Yang Esa
Di bwh PN/BN, rakyat hadapi Covid19 dgn selesa
Kalau PH kekal perintah, dah tentu negara binasa
Puak2 tu, hanya kisah pasal politik berebut kuasa
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
12 September 2021 9:44 pm
Reply to  Anonymous

DIK🌷 NADIA🥀 DEWI🌹,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Mmg lah abah tu, seorang pemimpin yg istimewa
Padan pun dinda sokong smpai ke hujung nyawa
Abg ini pula, hasrat & impian suci terus abg bawa
Sejambak bunga abg utus buat dinda cantik lawa
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh 
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

gettyimages-1289216554-594x594.jpg
zunnun
zunnun
12 September 2021 9:58 pm
Reply to  Anonymous

mayatdin dlm kenangan