ISMAIL SABRI TERBUKTI TIDAK LEBIH BAIK DARIPADA MAHIADDIN, UMNO LEBIH MUDAH KENA ‘TAPAU’

Hari ini adalah hari yang ke-17 Ismail Sabri Yaakob menjadi Perdana Menteri sejak mengangkat sumpah jawatan di Istana Negara pada 21 Ogos lalu.

Malangnya, sehingga hari ini tiada sebarang perkara baru yang berjaya ditampilkan dalam kerajaan pimpinannya, malah dengan barisan kabinet kitar semula daripada lantikan Perdana Menteri gagal sebelumnya, Mahiaddin Md Yasin, kerajaan yang ada sekarang dirasakan sama saja seperti kerajaan PN dahulu.

Tidak saja hampir 100 peratus anggota kabinet kerajaan PN dikekalkan, malah jumlah dan nama kementerian juga tidak ada yang berbeza.

Yang berbeza, cuma ditukar-tukar kementerian saja.

Paling ketara, mereka yang dilantik memegang jawatan menteri kanan juga adalah orang yang sama seperti dalam kerajaan PN sebelum ini.

Jika ketika Mahiaddin yang juga Presiden Bersatu menjadi Perdana Menteri, mungkinlah boleh difahami mengapa sampai dua pemimpin Bersatu diberikan jawatan menteri kanan, tetapi tidak bolehkah UMNO pula yang mengambil alih dua jawatan menteri kanan setelah parti itu melalui Ismail Sabri berjaya merampas kerusi Perdana Menteri?

Lagi pun apalah sangat istimewanya Radzi Jidin untuk terus dikekalkan jawatan menteri kanan sedangkan bertanding dalam PRU14 lalu pun kalah dengan teruk di Ketereh, selain beliau adalah menteri yang paling banyak dirungutkan ibu bapa dan guru-guru kerana gagal menjalankan tugasnya dengan berkesan di Kementerian Pendidikan.

Begitu juga dengan Azmin Ali, dengan mengekalkannya sebagai menteri kanan lagi, apakah Ismail Sabri sebagai salah seorang pemimpin kanan UMNO sedang meraikan dengan istimewa mereka yang khianat dan melompat parti?

Lebih parah lagi hakikat kerajaan yang ada sekarang adalah kesinambungan kerajaan PN apabila Mahiaddin sendiri dilantik oleh Ismail Sabri sebagai Pengerusi Majlis Pemulihan Negara atau PN.

Kalau ketika Mahiaddin jadi Perdana Menteri, jawatan Pengerusi MPN itu dipegang olehnya, kini setelah jawatan Perdana Menteri beralih kepada Ismail Sabri pun jawatan Pengerusi MPN masih dipegang oleh Mahiaddin.

Kalau pun Ismail Sabri tidak mahu jawatan itu, tidak bolehkah dipilih individu daripada UMNO sendiri yang ada rekod cemerlang dalam menjalankan tugas untuk menggalas tugas sebagai Pengerusi MPN?

Kenapa mesti diberi kepada Mahiaddin yang gagal dan dicemuh dalam menangani Covid19, sehingga Parlimen yang tiada dengan wabak pun sanggup didaruratkannya?

Ternampak di sini kebergantungan kepada Mahiaddin atau sekurang-kurangnya perasaan ingin terus memberi nyawa kepada Bersatu masih kuat ada dalam jiwa Ismail Sabri.

Sebab itu, tidak menghairankan, bukan saja penerimaan rakyat masih negatif terhadap Ismail Sabri, malah dalam UMNO sendiri, rungutan yang kedengaran terhadap kerajaan tidak berkurangan berbanding ketika kepimpinan Mahiaddin sebelum ini.

Berikutan tidak ternampak ada pembaharuan yang ditampil Ismail Sabri, ramai dalam UMNO masih kabur dengan kemampuan parti itu untuk menang dengan lebih selesa dalam PRU15 akan datang, walaupun setelah jawatan Perdana Menteri berada dalam dakapan.

Kebolehan Ismail Sabri yang sekadar mampu meneruskan kegagalan kerajaan PN sebelum ini, mahu tidak mahu, akan mengakibatkan beban kegagalan itu ditanggung oleh UMNO sepenuhnya berbanding ketika jawatan Perdana Menteri dipegang oleh Mahiaddin.

Selain tiada pembaharuan, Ismail Sabri juga bermula dengan buruk sebagai Perdana Menteri serta tidak menampakkan beliau lebih baik daripada Mahiaddin apabila menjemput kawan-kawan Ahli Parlimen daripada UMNO menaiki jet eksekutif milik kerajaan bersamanya dalam lawatan ke Kedah pada hari pertama beliau mula masuk pejabat dan dalam lawatan pertamanya juga sebagai Perdana Menteri.

Jet eksekutif kerajaan adalah untuk kegunaan Perdana Menteri dan semua Perdana Menteri faham kedudukan itu, sebab itu ada Perdana Menteri sebelum ini tidak membenarkan anaknya sendiri naik jet tersebut bersamanya.

Pegawai kepada seorang Perdana Menteri yang lain pula pernah menolak permintaan seorang Ketua UMNO Bahagian yang kebetulan ada urusan di ibukota untuk menumpang jet eksekutif berkenaan ketika Perdana Menteri dalam perjalanan pulang daripada lawatan di sebuah negeri.

Realitinya begitulah cara bekas Perdana Menteri sebelum ini menjaga intergiti dan harta kerajaan, sebaliknya Ismail Sabri seperti menjadikan jet eksekutif itu sebagai barang permainan untuk ditunjuk-tunjuk dan dikongsi dengan kawan-kawan.

Tiada pembaharuan, bermula dengan buruk, mewarisi kegagalan kerajaan PN dan memindahkan beban kegagalan kerajaan yang dulunya ditanggung Bersatu kepada UMNO, dengan fakta tersebut setakat ini, jalan menang memang belum kelihatan lagi buat BN.

Kata seorang pemimpin UMNO – kalau begini gaya Ismail Sabri di hari-hari seterusnya sebagai Perdana Menteri, alamatnya kena “tapaulah” BN dalam PRU15 nanti. – ShahbudinHusin 06/09/2021.

4 4 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 6 September 2021 — 11:27 am
Subscribe
Notify of
guest
91 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 10:46 am

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN Anjing, ilmu tak ada, tapi gatal nak bermegah
Hujah politik ‘yillek’, hanya tampil nak bertelagah
Agak nya, banyak sgt todi, anjing itu dah langgah
Kejora pnya hobi berpantun dia cuba nk sanggah
Kemaraan Kejora ini, anjing itu tak berdaya tegah
Cabut lari le anjing dungu itu, kena Kejora sergah
Dek bodoh dan bingai anjing itu terpaksa unggah
Manakala panglima Kejora ini tetap berdiri gagah
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

gettyimages-1288667296-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 10:11 am

RAKAN² BLOG,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bila Kejora berpntun cinta, TN Anjing tersinggung
Tpi, awal pagi, anjing tu dh kena sepak ponggong
Terima kasih le, sebab bagi Kejora bola tanggung
Kini, anjing tu monyok, sambil tulang digonggong
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.

gettyimages-523533604-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 9:39 am

RAKAN² BLOG,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bila mngacah Kejora maka TN anjing tu cari bala
Tanpa membuang masa terus Kejora luku kepala
Tak tau ke mana dia lari, itu anjing betina tua gila
Blog ini Kejora lah jadi panglima bermaharajalela
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.

gettyimages-1288667296-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 9:41 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, tak padan bingai dungu, nak lagak otai
Bila tak jumpa dgn Bg Ali, mula lah, puki dia gatai
Apa yg dia dapat, hanya kena balun tibai & bantai
Hari2..kena Kejora terajang, tersembam ke lantai
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

gettyimages-185743592-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 9:42 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing umur dh 90 lebih..kubur dok melambai
Kemain dia mari nak nasihat cuba berlakon lebai
Tapi dia tu, munafiq lahanat laknatullah ma ci bai
Mnyembam ke tanah ler anjing tua tu Kejora tibai
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

gettyimages-172259895-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 9:43 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
TN anjing ilmu tiada, gatai puki ke medan perang
Hujah pula, hanya “komen bodoh taik” dia karang
Dah ler bodoh bingai adab sopan dia pula kurang
Akibat nya, anjing itu, asyik kena tibai mengerang
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

gettyimages-130287812-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 9:44 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian, TN anjing betina jalang tua kelentit panjang
Pagi buta..dia mari nak acah cikgu Kejora bujang
Bukan saja, kebodohan dia, Kejora kasi telanjang
Awal lgi, anjing itu dh terlentang kena penerajang
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

gettyimages-96249311-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 9:46 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing hati busuk kotor penuh kudis bernanah
Modal berlawan dia, hnya mncaci & lempar fitnah
Tapi..dgn Kejora ini, teruk dia kena tikam & panah
Asyik je anjing tu kena taji, menyembam ke tanah
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

gettyimages-134220754-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 9:46 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪
Binatang TN Anjing..bodoh biol mngalahkan unta
Masuk blog ni hnya mencaci cacah semata-mata
Kena Kejora luku terus terdiam kini apa tk terkata
Termenong monyok ler dia, mengalirkan air mata
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 9:48 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎 TN anjing, mmg le bodoh dan jahat dari usul asal Dgn Kejora ini, asyik sja anjing itu suka cari pasal Tapi, bila kena luku teruk, tentu dia dah menyesal Agaknya kini termenung monyok kat dlm bangsal 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎 Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 HAHAHA HOHOHO HIHIHI gettyimages-105781086-170667a.jpg Reply Anonymous Anonymous 1 September 2021 9:03 pm Reply to Anonymous KAH KAH KAH. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎 TN anjing, tak cukup ilmu, ingin ke medan perang Tk belajar ilmu menepis, ada hati nak menyerang Kena Kejora taji, anjing itu lari smbunyi ke sarang Kini terkudu… Read more »

gettyimages-618704826-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 9:50 am
Reply to  Anonymous

Maaf, kesilapan teknikal😂

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 9:53 am
Reply to  Anonymous

RAKAN² BLOG,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪
Binatang TN Anjing..bodoh biol mngalahkan unta
Masuk blog ni hnya mencaci cacah semata-mata
Kena Kejora luku terus terdiam kini apa tk terkata
Termenong monyok ler dia, mengalirkan air mata
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.

gettyimages-618704826-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 9:54 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
TN anjing, mmg le bodoh dan jahat dari usul asal
Dgn Kejora ini, asyik sja anjing itu suka cari pasal
Tapi, bila kena luku teruk, tentu dia dah menyesal
Agaknya kini termenung monyok kat dlm bangsal
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

gettyimages-105781086-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 9:55 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
TN anjing, tak cukup ilmu, ingin ke medan perang
Tk belajar ilmu menepis, ada hati nak menyerang
Kena Kejora taji, anjing itu lari smbunyi ke sarang
Kini terkudu monyok & termenung sorang-sorang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

gettyimages-578258660-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 9:56 am
Reply to  Anonymous

RAKAN² BLOG,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing itu populariti murahan cuba nk digarap
Tapi yg dia bawak komen ‘politaik’ sampah sarap
Sakit le bila dia kuangajar biadab itu anjing kurap
Asyik saja kena, Kejora tibai tersembam tertiarap
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

gettyimages-1241212860-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 9:57 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kejora terus berpantun, dengan rileks dan santai!
Tapi..mana pergi TN anjing dungu, PH punya otai
Katanya Kejora ini..dia mahu balun, tibai & bantai
Dah tu, naper anjing tu masih meniarap kat lantai
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

gettyimages-92744180-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 9:58 am
Reply to  Anonymous

RAKAN² BLOG SEKALIAN,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing dungu mari ke blog nak berlagak hebat
Tapi bekalan dibawa hanya perangai ifrit musibat
Apa yg dia dpt, hnyalah berbirat belakang disebat
Baru ler dia kenal Kejora yg berwatak Hang Jebat
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

gettyimages-1288667296-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 10:00 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing takut pucat, bila Hang Jebat mngamuk
Dia dah takut dgn Kejora, spt takut hantu momok
Cabut lari lah anjing itu..taik cirit dia berkecamuk
Tapi susah sikit lari sbb dia itu sekor babi gemuk
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

gettyimages-95876750-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 10:02 am
Reply to  Anonymous

RAKAN² BLOG,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
TN anjing mmg le gila babi, otak dia longgar skru
Tapi nk lagak samseng, wlau tidak cukup berguru
Apa anjing itu dpt, hanya kepala bersarang peluru
Kini, dia terpaksa lari, macam dgn babi kena buru
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

gettyimages-157284070-170667a(1).jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 10:03 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Agknya, TN anjing terlihat keris yg Kejora pegang
Pendekar tangkas, sedia nk terjah ke gelanggang
Apa lgi, cabut lari le anjing itu tonggang langgang
Terdiam kaku anjing itu, mcm dgn babi panggang
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

gettyimages-1155304580-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 10:04 am
Reply to  Anonymous

RAKAN² BLOG,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tak da pilihan lagi, melainkan cabut lari
Agknya, anjing malang itu tgh dok fikir nk harakiri
Manakala Kejora bak pnglima tetap gagah berdiri
Keris yg terhunus, bisa nya setanding Tamingsari
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.

gettyimages-1288667296-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 10:05 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Anak Haram TN Anjing..maki caci dia punya hobi
Dia kapten congkak nak acah Kejora kapten ragbi
Akibat nya anjing tu kena luku kepala bertubi-tubi
Kini anjing tu malu monyok, muka jdi serupa babi
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

gettyimages-1241275988-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 10:05 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing betina tapi lagak pondan bapok sotong
Hanya kepada maki caci je, anjing itu bergantung
Kena Kejora taji, anjing itu terdiam serupa patung
Kini kelu & kaku, serupa babi dipanggang rentung
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

gettyimages-643238358-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 10:06 am
Reply to  Anonymous

RAKAN² BLOG,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dek dirinya bodoh TN anjing asyik terlangkah kiri
Silap besar lah, bila dia pi acah cgu Kejora bistari
Tak tahan diluku..dia tiada pilihan, melainkan lari
Kini dia tgh fikir nak terjun ke dlm sungai harakiri
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.

gettyimages-485667779-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 10:07 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
TN Anjing, memang lah jahat dan buruk perangai
Hari-hari dekat Kejora ini dia terkam menyeringai
Dia nak berlagak hebat tak sedar yg diri tu bingai
Kini, dia dok fikir nk harakiri, terjun ke dlm sungai
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 10:07 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN Anjing nk samseng tak lihat kiri kanan dahulu
Apa yg dia dpt hanyalah kesakitan dan juga malu
Kini, anjing itu dah tidak berani lagi nak lintas lalu
Blog ini, Kejora lah yg menjadi raja dan penghulu!
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

gettyimages-1288667296-170667a.jpg
zunnun
zunnun
7 September 2021 8:22 am

tamaddun manusia bukan di onak eh pemimpin2 nya, tapi di onak oleh kesedaran manusia utk membawa kemajuan kpd kemanusian nya

cawan itu bukan di panggil cawan, jika tidak membawa pengertian nya…

maka nya…

manusia itu bukan kerana bentuk nya, tapi diukur dari kemanusian nya…

bertanggungjawap mempergunakan nya…

“berkali2 kita terluka, menghadapi dugaan, tapi tidak jgn sekali menyesal utk mencari pembaharu….”

raja agong ingin melihat keindahan kesemestaan nya, menyarung pakaian Adam Nya, lalu keluar dari Singgahsana Nya….

kami itu Kamu, Maha Tuhan Ku..

zunnun
zunnun
7 September 2021 8:09 am

kekataan negara selain sumber Minyak/Gas dan hiliran Petrochemical nya, juga dipeolehi dari Industri huluan sawait dan akiviti2 hiliran berkhaitan..

Tech Getah negara dgn ‘Research Centre’ di UK telah lama mempelopori Tekno Nano bagi pengeluaran Polymer2 hingga dapat menjanakan Rubber/Plastic utk menampung Industri Automobil…

tapi yg menjadikan Negara mampu menyelesaikan kemelut krisis ekonomi nya, bukan kerana kekayaan sumber dan aktiviti hiliran nya…

kekayaan negara terletak kpd bilangan rakyat nya, 68% Middle Income penduduk yg menampung mengerakan ekonomi .

the reign of terror diperancis bukan menjahanamkan negara, tapi melahirkan mesedaran baru kpd rakyat nya..

zunnun
zunnun
7 September 2021 7:57 am

amat bodoh jika rakyat gagal melihat, bahawa kerajaan mahiadin dan kini mail bera sedang mengumpul dana utk menghadapi pilihan raya… hadi yg bergaji buta, gaji yg di perolehi nya juga tidak kecuali… parti lebai2, yg melacuran agama tidak kecuali juga sedang mengumpul dana menghadapi pru 15… yg rakyat tidak ketahui, kekayaan negara dgn simpanan Gas 47 TCF meletakan negara dlm senarai 20 kelompok negara2 di dunia… yg rakyat ketahui, Gas simpanan negara bernilai tinggi kerana kurang di cemari oleh kehadiran ‘Sulpbur’ … maka Tapis Blend, jenama Minyak Mentah Petronas satu jenama Premium setanding dgn Brent & dari NNPC dgn Sulphur… Read more »

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:51 am

RAKAN² BLOG,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bila Kejora berpntun cinta, TN Anjing tersinggung
Menyalak ler anjing itu sambil tulang digonggong
Tpi, awal pagi, anjing tu dh kena sepak ponggong
Terima kasih le, sebab bagi Kejora bola tanggung
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.

gettyimages-523533604-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:52 am
Reply to  Anonymous

Ha ha ha..

TN anjing🐕 terduduk dek kena sepak ponggong…

😀😃😄😆😅😂🤣
KAH KAH KAH KAH.

zunnun
zunnun
7 September 2021 7:46 am

kena tapau ? mau kadi bungus meh ? kok ditabrak kok mau dikasi siape makan si… mail sama segerombalan nya berkuasa tapi dana pilihanan raya utk menghadapi pru 15 masih dlm kuasa mahiadin melalui zafrul…. menteri yg menjadi nadi kekuatan kpd kekuasaan terletak di kementerian kewangan dan dari sini segala kementerian mendapatkan peruntukan oleh membolehkan pengaliran dana secara kosmestik & make believe… yg rakyat kurang mengetahui, “Dana2 Pelaburan” berbentuk IP/IP, DTC, RMA & GPI akan di onak, baik dari Sender mau pun Receiver.. Sukarno memerlu Hattan utk kekal berkuasa, dan bila Hattan menjauhi Sukarno kerana merasakan sekeliling Sokarno mula perkuatkan… Read more »

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 6:35 am

KENA ‘TAPAU’ ke tidak bergantung kpd kebolehan nya meraih penyokong.dan undi.
Di PRU tempat membuktikan nya.
Ada masa lagi bagi dia berbuat demikian di PRU15.

Ada banyak habuan boleh di suakan.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:37 am
Reply to  Anonymous

“di suakan”

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:38 am
Reply to  Anonymous

“di suakan”…???

“suakan” TU TEMPATNYA DI MANA, BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖?

DI TEPI TELUR PELIR BANG ALI KER ATAU DI CELAH LUBANG PUKI HANG TEPI KELENTIT PANJANG TU?

KALAU DI SANDAKAN KER, ATAU DI SILABUKAN KER, ATAU DI PEKAN KER.. ITU AKU PERNAH DENGARLAH BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 OI…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:38 am
Reply to  Anonymous

KEJORA RASA DAH LEBIH 7 BULAN YG LALU, KEJORA MENGAJAR BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 TU:

1) MENGGUNAKAN IMBUHAN ‘DI’ DGN BETUL.

2) MENGEJA PERKATAAN ‘HA NYA’ DENGAN BETUL.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:39 am
Reply to  Anonymous

‘DI’ KENA RENGGANG DARI PERKATAAN
BERSIFAT TEMPAT / KEDUDUKAN / MASA.

‘DI’ KENA RAPAT DGN PERKATAAN BERSIFAT PERBUATAN.

TAPI BENDA YG SEMUDAH ITU PUN TAK BOLEH DIFAHAMI OLEH BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 YG DUNGU TOLOL LEMBAM BODOH BIOL BAHALOL BINGAI BENAK BEBAL BENGAP BONGOK BANGANG BENGONG PEKAK BADAK PUKIMAK SIAL BARUA BANGSAT LAHANAT KEPARAT TUH..

DIN REMOS KATA, LEBIH TERUK DARI MENGASAH BELAKANG PARANG.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:40 am
Reply to  Anonymous

________________________________________________
Din Remos
3 March 2021 10:02 am

Adapun pekerjaan mengasah belakang parang itu kadangkala lebih baik dari mengajar orang yang benak dan tertutup pintu hatinya untuk menerima pengajaran. Kerana belakang parang jika diasah berterusan, nescaya ia boleh tajam. Akan tetapi orang yang benak ini ibarat mengajar kerbau atau kambing supaya tidak memakan tanam- tanaman…. sia-sia dan menyakitkan hati sahaja….

Reply
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:41 am
Reply to  Anonymous

MASA DIN REMOS TEGUR TU, 3 March 2021 10:02 am.. DAH SEBULAN LEBIH KEJORA MENGAJAR BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 TUH.. KIRA-KIRA DLM BULAN FEBRUARI KEJORA MULA MENGAJAR ANJING🐕 JALANG ANAK HARAM DUNGU TU.

SEBULAN DIAJAR, TAK RETI-RETI, ITU YG MEMBUAT DIN REMOS BENGANG & TAMPIL MENEGUR.

TAPI KINI, DARI BULAN FEBRUARY SAMPAI SEPTEMBER DAH 7 BULAN LAH.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:41 am
Reply to  Anonymous

WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖!

MASA TU, DAH SEBULAN LEBIH AKU DOK AJAQ HANG IMBUHAN ‘DI’ DAN MENGEJA PERKATAAN ‘HANYA’.. TAPI HANG BUKAN SAJA BENAK BEBAL TAK MASUK DIAJAQ, HANG JUGA BIADAB DAN KURANG AJAQ!

DIN REMOS TAK TAHAN TENGOK PERANGAI HANG.. DIA KOMEN KAT AKU, DGN TUJUAN NAK SINDIAQ HANG:

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:42 am
Reply to  Anonymous

________________________________________________
Din Remos
9 March 2021 8:16 am
Reply to Anonymous

Buek apo la Jang kau boponek lolah mengaja nenek tu…. buang maso ngabehkan bogheh ajo… daripada mengajar BAHASA, lebih elok dia diajar supaya BERBUDI BAHASA

Reply
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:42 am
Reply to  Anonymous

WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖!

DIN REMOS, MCM JIGIT JUGA, DARI SEGI IDEOLOGI POLITIKNYA ADALAH PENYOKONG ATOKSAKA & PENENTANG BG NON, MCM HANG JUGA.

DARI SEGI POLITIK, DIN REMOS & JIGIT SEHALUAN DGN HANG, TAPI DARI SEGI PEKERTI PERIBADI & BUDI BAHASA, DEPA MEMUSUHI DAN MELUAT KAT HANG.

WALAU PUN AKU PENENTANG ATOKSAKA, DIN REMOS & JIGIT SUKA KAT AKU.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:42 am
Reply to  Anonymous

WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕,

ITULAH BEZANYA ORG BERHATI BUDIMAN DGN ORG HATI BERKUMAN TAK BERIMAN, WAHAI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 YG DUNGU TOLOL LEMBAM BODOH BIOL BAHALOL BINGAI BENAK BEBAL BENGAP BONGOK BANGANG BENGONG PEKAK BADAK PUKIMAK SIAL BARUA BANGSAT LAHANAT KEPARAT YG ANGKUH, JAHAT, MUNAFIQ DAN BERHATI KOTOR,!

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:43 am
Reply to  Anonymous

WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕,

HANG DIBENCI OLEH RAMAI PESERTA BLOG WAHAI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖.

ANTARA YG AKU INGAT JIGIT, ETON, DIN REMOS, NBR, ZUNNUN, ANE BO LUI.. RAMAI AKU TAK INGAT NAMA.
TAPI RAMAI JUGA ‘ANON’ YG BENCI DAN TAMPIL TIBAI HANG BUKAN KERANA IDEA POLITIK, TAPI KERANA PERANGAI BABI🐖 HANG.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:44 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH.. KESIAN TN ANJING🐕
PERANGAI BABI🐖 DIBENCI ORANG,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
‘Why is myself being hated’ old TN keep thinking
“Why is TN anjing, so stupid” people keep asking
Poor upbringing not becoz parents busy working
But her poor idiot parents were too busy fucking!
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

gettyimages-1266465579-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:44 am
Reply to  Anonymous

Ha ha ha..
Pity her.. poor old idiot TN anjing🐕 keeps thinking, why were her lousy parents so busy fucking…

😀😃😄😆😅😂🤣
KAH KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 8:16 am
Reply to  Anonymous

TN anjing’s🐕 parents in threesome act with Bg Ali..

gettyimages-668796979-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 8:16 am
Reply to  Anonymous

Ha ha ha..

In front, TN anjing🐕’s mum, at the middle is her dad, while at the back is Bg Ali fucking her dad’s ass…

😀😃😄😆😅😂🤣
KAH KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 6:16 am

“Ismail Sabri seperti menjadikan jet eksekutif itu sebagai barang permainan untuk ditunjuk-tunjuk dan dikongsi dengan kawan-kawan.”

Maklumlah, dia tak ada banyak yang boleh ditunjuk-tunjuk kpd kawan2.

Kudung dapat cincin, kot.

Kalau jet itu dia punya sendiri, lagi teruk lah terhegeh hegeh nya menunjukan nya,

Kepala kecik, otak cair.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 6:09 am

Semua orang perlu sedar bahawa jawatan2 Menteri dsb nya memang lah di khaskan untuk penyokong tegar Perdana Menteri.

Kalau takda penyokong2 tegar, dia tak boleh merasa jadi PM.

Soal kelulusan, kelayakan dsb nya menjadi perkara kedua dalam hal ini.

Ini adat dunia politik, Beb.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:55 am
Reply to  Anonymous

“di khaskan”…???

“khaskan” TU TEMPATNYA DI MANA, BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 GILA BABI🐖?

DI TEPI TELUR PELIR BANG ALI KER ATAU DI CELAH LUBANG PUKI HANG TEPI KELENTIT PANJANG TU?

KALAU DI SANDAKAN KER, ATAU DI SILABUKAN KER, ATAU DI KOLAM IKAN KER.. ITU AKU PERNAH DENGARLAH BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 OI…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:55 am
Reply to  Anonymous

KEJORA RASA MMG DAH LEBIH 7 BULAN YG LALU, KEJORA MENGAJAR BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 TU:

1) MENGGUNAKAN IMBUHAN ‘DI’ DGN BETUL.

2) MENGEJA PERKATAAN ‘HA NYA’ DENGAN BETUL.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:56 am
Reply to  Anonymous

‘DI’ KENA RENGGANG DARI PERKATAAN
BERSIFAT TEMPAT / KEDUDUKAN / MASA.

‘DI’ KENA RAPAT DGN PERKATAAN BERSIFAT PERBUATAN.

TAPI BENDA YG SEMUDAH ITU PUN TAK BOLEH DIFAHAMI OLEH BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 YG DUNGU TOLOL LEMBAM BODOH BIOL BAHALOL BINGAI BENAK BEBAL BENGAP BONGOK BANGANG BENGONG PEKAK BADAK PUKIMAK SIAL BARUA BANGSAT LAHANAT KEPARAT TUH..

DIN REMOS KATA, LEBIH TERUK DARI MENGASAH BELAKANG PARANG.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:56 am
Reply to  Anonymous

________________________________________________
Din Remos
3 March 2021 10:02 am

Adapun pekerjaan mengasah belakang parang itu kadangkala lebih baik dari mengajar orang yang benak dan tertutup pintu hatinya untuk menerima pengajaran. Kerana belakang parang jika diasah berterusan, nescaya ia boleh tajam. Akan tetapi orang yang benak ini ibarat mengajar kerbau atau kambing supaya tidak memakan tanam- tanaman…. sia-sia dan menyakitkan hati sahaja….

Reply
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:57 am
Reply to  Anonymous

MASA DIN REMOS TEGUR TU, 3 March 2021 10:02 am.. DAH SEBULAN LEBIH KEJORA MENGAJAR BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 TUH.. KIRA-KIRA DLM BULAN FEBRUARI KEJORA MULA MENGAJAR ANJING🐕 JALANG ANAK HARAM DUNGU TU.

SEBULAN DIAJAR, TAK RETI-RETI, ITU YG MEMBUAT DIN REMOS BENGANG & TAMPIL MENEGUR.

TAPI KINI, DARI BULAN FEBRUARY SAMPAI SEPTEMBER DAH 7 BULAN LAH.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:58 am
Reply to  Anonymous

WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖!

MASA TU, DAH SEBULAN LEBIH AKU DOK AJAQ HANG IMBUHAN ‘DI’ DAN MENGEJA PERKATAAN ‘HANYA’.. TAPI HANG BUKAN SAJA BENAK BEBAL TAK MASUK DIAJAQ, HANG JUGA BIADAB DAN KURANG AJAQ!

DIN REMOS TAK TAHAN TENGOK PERANGAI HANG.. DIA KOMEN KAT AKU, DGN TUJUAN NAK SINDIAQ HANG:

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:59 am
Reply to  Anonymous

________________________________________________
Din Remos
9 March 2021 8:16 am
Reply to Anonymous

Buek apo la Jang kau boponek lolah mengaja nenek tu…. buang maso ngabehkan bogheh ajo… daripada mengajar BAHASA, lebih elok dia diajar supaya BERBUDI BAHASA

Reply
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:59 am
Reply to  Anonymous

WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖!

DIN REMOS, MCM JIGIT JUGA, DARI SEGI IDEOLOGI POLITIKNYA ADALAH PENYOKONG ATOKSAKA & PENENTANG BG NON, MCM HANG JUGA.

DARI SEGI POLITIK, DIN REMOS & JIGIT SEHALUAN DGN HANG, TAPI DARI SEGI PEKERTI PERIBADI & BUDI BAHASA, DEPA MEMUSUHI DAN MELUAT KAT HANG.

WALAU PUN AKU PENENTANG ATOKSAKA, DIN REMOS & JIGIT SUKA KAT AKU.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 8:00 am
Reply to  Anonymous

WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕,

ITULAH BEZANYA ORG BERHATI BUDIMAN DGN ORG HATI BERKUMAN TAK BERIMAN, WAHAI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖 YG DUNGU TOLOL LEMBAM BODOH BIOL BAHALOL BINGAI BENAK BEBAL BENGAP BONGOK BANGANG BENGONG PEKAK BADAK PUKIMAK SIAL BARUA BANGSAT LAHANAT KEPARAT YG ANGKUH, JAHAT, MUNAFIQ DAN BERHATI KOTOR,!

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 8:03 am
Reply to  Anonymous

WOI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕,

HANG DIBENCI OLEH RAMAI PESERTA BLOG WAHAI BINATANG ANAK HARAM TN ANJING🐕 JALANG PUKI LUAS PERANGAI MONYET🐒 MUKA BABI🐖.

ANTARA YANG AKU MASIH INGAT JIGIT, ETON, DIN REMOS, NBR, ZUNNUN, ANE BO LUI.. RAMAI AKU TAK INGAT NAMA.
TAPI RAMAI JUGA ‘ANON’ YG BENCI DAN TAMPIL TIBAI HANG BUKAN KERANA IDEA POLITIK, TAPI KERANA PERANGAI ANJING🐕 BABI🐖 HANG TU…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 8:04 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH.. KESIAN TN ANJING🐕
PERANGAI BABI🐖 DIBENCI ORANG,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
‘Why is myself being hated’ old TN keep thinking
“Why is TN anjing, so stupid” people keep asking
Poor upbringing not becoz parents busy working
But her poor idiot parents were too busy fucking!
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

gettyimages-578258660-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 8:05 am
Reply to  Anonymous

Ha ha ha..

Pity her.. poor old idiot TN anjing🐕 keeps thinking, why were her lousy parents so busy fucking…

😀😃😄😆😅😂🤣
KAH KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 8:11 am
Reply to  Anonymous

TN anjing’s🐕 parents in threesome act..

gettyimages-668796979-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 8:14 am
Reply to  Anonymous

Ha ha ha..

In front, TN anjing🐕’s mum, at the middle is her dad, while at the back is Bg Ali fucking her dad’s ass…

😀😃😄😆😅😂🤣
KAH KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 6:01 am

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla masih terus menggintol.

Dinda sana dinda sini, KEPALA BAPAK DIA, kata Najib Klepto wal Jibo.

KEPALA ATOK DIA, kata aku yang tak berpangkat.

Distracting readers’ attention from the blog post.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:17 am
Reply to  Anonymous

Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 Betina Jalang Tua Puki Gatai Perangai Monyet🐒 Muka Babi🐖 Gila Babi🐖 Munafiq Lidah Biawak🦎 masih terus menggentel kelentit.

KAH KAH KAH.

gettyimages-691134365-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:19 am
Reply to  Anonymous

Nak ganggu sana nak jadi “hero taik kucing” sini, KEPALA BUTUH PAK DIA, kata Kejora Hero wal Sado.

KEPALA ATOK DIA, kata pembenci² TN Anjing🐕 yg lain.

Distracting readers’ attention from the blog post.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:20 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kemunafiqan TN Anjing, mmg tk dpt nak dihapus
Dah lah diri tua bangka puki pun kering menopos
Akal serupa dgn budak tadika bodoh nk mampos
Asyik saja buat komen merapu, tak ikut tajuk pos
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

gettyimages-130287812-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:20 am
Reply to  Anonymous

ITULAH KALAU RAKAN² NAK TAHU:

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:21 am
Reply to  Anonymous

Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 Betina Jalang Tua Puki Gatai

gettyimages-578259092-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:22 am
Reply to  Anonymous

Perangai Monyet🐒

gettyimages-AA045486-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:22 am
Reply to  Anonymous

(terloncat² tergaru² kacau orang sana sini)

gettyimages-90260290-170667a(1).jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:23 am
Reply to  Anonymous

Muka Babi🐖

gettyimages-748583799-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:24 am
Reply to  Anonymous

Gila Babi🐖

gettyimages-108311629-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:24 am
Reply to  Anonymous

Munafiq Lidah Biawak🦎

gettyimages-637650476-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:25 am
Reply to  Anonymous

Ha ha ha..

Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 Betina Jalang Tua Puki Gatai Perangai Monyet🐒 Muka Babi🐖 Gila Babi🐖 Munafiq Lidah Biawak🦎.

Satu pakej lengkap untuk ke neraka.

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
KAH KAH KAH KAH.
😀😃😄😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:28 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing itu, puki emak dia mcm mulut sumbing
Masa kecil TN anjing tu, emak bapak tak bimbing
Hidup lah dia, dalam keadaan terumbang ambing
Yg jadi bodoh tu sbab dia kutip mkn taik kambing
🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

gettyimages-177986367-594x594.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:29 am
Reply to  Anonymous

Ha ha ha..

Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 Betina Jalang Tua Puki Gatai Perangai Monyet🐒 Muka Babi🐖 Gila Babi🐖 Munafiq Lidah Biawak🦎 dok pujuk kambing, minta berak banyak lagi..

KAH KAH KAH KAH.
😀😃😄😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:30 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
TN anjing, idea politik dia dh bankrap atau muflis
Perangai dia sgt jahat, mengalahkan syaitan iblis
Hanya karutan ‘bodoh taik’ yang dia mampu tulis
Itu pun..kemain, ada hati dia nak pacak jadi polis
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

gettyimages-502847583-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
7 September 2021 7:31 am
Reply to  Anonymous

Ha ha ha..

Binatang Anak Haram TN Anjing🐕 Betina Jalang Tua Puki Gatai Perangai Monyet🐒 Muka Babi🐖 Gila Babi🐖 Munafiq Lidah Biawak🦎 dungu SJK kemaruk nak pacak jadi polis…

KAH KAH KAH KAH.
😀😃😄😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
6 September 2021 11:32 pm

RAKAN² BLOG,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kini, bnyak dibuka ‘walk in’ punya pusat vaksinasi
Mulai Isnin, kerajaan mula salurkan bantuan BKC
Lepas itu..banyak lagi bantuan, kerajaan nak kasi
Mmg le, DSIS sbg PM ini, rakyat rasa amat serasi
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh 
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

JLc
JLc
6 September 2021 3:37 pm

Yesss, Mai tapau umnobn rame rame

Anonymous
Anonymous
6 September 2021 2:00 pm

PUTRAJAYA – Ketika pembayaran Bantuan Khas Covid-19 (BKC) mula disalurkan pada Isnin, Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob berkata, lebih banyak bantuan akan disalurkan kerajaan kepada rakyat bermula bulan depan.

Dalam sidang video bersama warga Bank Simpanan Nasional (BSN) dari kediamannya di Petaling Jaya khusus bagi meninjau proses pembayaran BKC yang bermula pada Isnin, Ismail Sabri berkata, BKC adalah antara bantuan bagi membantu meringankan beban rakyat yang terkesan akibat Covid-19.

Anonymous
Anonymous
6 September 2021 2:00 pm
Reply to  Anonymous
Anonymous
Anonymous
6 September 2021 2:07 pm
Reply to  Anonymous

RAJAN² BLOG,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Itu adalah kenyataan terkini dari perdana menteri
Selepas BKC..banyak lagi bantuan, yg akan diberi
Mmg terbaik ler,kita mndapat PM DS Ismail Sabri
Apa kejadah nya, yg Bg Budin dok cerca hari-hari?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh 
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
6 September 2021 2:15 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
DS Ismail Ismail sbelum ini menteri keselamatan
Di rapat dgn Dr Noor Hisham..Pngarah kesihatan
Pasal Covid pula, dia tau lah tindakan berpatutan
Lihat le kt sini cercaan Bg Budin tk dpt sambutan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
6 September 2021 2:41 pm
Reply to  Anonymous

DIK🌷 NADIA🥀 DEWI🌹,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dinda lihatlah apa yng Pak Long Mail persembah
Ternyatan yg DS Ismail tk kurang hebat dgn abah
Buat dinda ku dara abg utuskan salam muhibbah
Sekuntum mawar mengiringi pantun yng digubah
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh 
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

gettyimages-1225652780-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
6 September 2021 2:52 pm
Reply to  Anonymous

😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
Nak buat mcm mana..dari kabinet abah terkeluar
Tapi lega lah juga rasa kita tak ber’PM’kan Anwar
Lebih lega lagi bila DS Ismail tampil jadi penawar
Buat mu dara..abg tambah lagi sekuntum mawar
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

gettyimages-157330341-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
6 September 2021 3:02 pm
Reply to  Anonymous

😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
Biasa lah, ‘abah’ dan DSIS didengki puak Pakatan
Bg Budin pula..tak renti-renti tampil buat hasutan
Tapi dinda pimpinan DSIS tak ada apa kecacatan
Sekuntum lgi bunga, abg utus, buat dindaku intan
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

gettyimages-89619250-170667a.jpg
Anonymous
Anonymous
6 September 2021 4:07 pm
Reply to  Anonymous

DINDA🌷 DEWI🥀 PUTERI🌹,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Mmg kepimpinan D.S Ismail, kita tak da keraguan
Kpd rakyat dia sentiasa fikirkan nak bagi bantuan
Abg ni pulak asyik saja dibelenggu dek kerinduan
Bilakah agaknya boleh dpt kata pasti persetujuan
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh 
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
6 September 2021 8:21 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌹💐
Bersyukur lah kita, duhai dinda ku, srikandi puteri
Tak apalah, wlau abah tidak lagi perdana menteri
Penggantinya tidak kurang hebat, DS Ismail Sabri
Orngnya ‘low profile’, peramah tidak meninggi diri
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh 
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣