JIKA BEGINILAH PERANGAI PEMIMPINNYA, MEMANG WAJIB UMNO DITUMBANGKAN SEKALI LAGI

Belum pun sampai sebulan UMNO beroleh kembali kerusi Perdana Menteri yang gagal dipertahankan sejak 2018, lagak dan gaya lama pemimpinnya sudah mula menjadi bualan semula.

Kalau dulu, bersama keangkuhan bahawa UMNO tidak mungkin kalah pilihanraya, lagak dan kesombongan mereka yang bergelar pemimpin bukanlah sesuatu yang luar biasa.

Ia sudah menjadi tontonan yang merata di mana-mana, bahkan jika ada sekumpulan orang sedang makan di penjuru coffee house hotel lima bintang sambil diselang-seli hamburan derai ketawa yang kuat, pastilah ia gerombolan pemimpin UMNO bersama pengikut tegar serta kroni mereka sedang menjamu selera.

Orang lain kalau makan di hotel selalunya agak sopan dan tidak mengeluarkan suara bila ketawa, hanya orang UMNO saja yang berani berkelakuan sebegitu rupa.

Tetapi, apabila UMNO kalah pada PRU 2018, perubahan sikap dan perangai mereka yang bergelar pemimpin sudah mula kelihatan.

Bukan saja mereka lebih merendah diri, kurang berlagak dan jarang-jarang mengunjungi hotel lima bintang, malah kalau makan beramai-ramai di gerai pun mereka sudah pandai memperlahankan ketawa.

Di mana-mana saja ketika itu, lebih mudah melihat kelibat pemimpin UMNO dan bekas menteri bersama kelompok bawahan berbanding dengan kroni dan tauke-tauke.

Ahli bawahan dan rakyat biasa yang mahu bergambar dan berselfie pun lebih mudah mendapat layanan, disertai lagi dengan senyum dan tawa yang lebih ramah.

Kalau ada pilihanraya kecil atau PRK pula, lagilah kita dapat melihat mereka begitu merendah diri, mudah diajak berbual dan tak kisah duduk di tepi parit sekali pun.

Perubahan mula menjelma apabila UMNO dapat semula berada dalam kerajaan melalui pengkhianatan yang dilakukan oleh Mahiaddin Md Yasin bersama kawan-kawannya pada awal 2020 lalu.

Pada waktu itu, bermulalah terdengarnya rungutan daripada dalam UMNO sendiri tentang berubahnya sikap dan watak mereka yang dulunya ramah ketika tiada jawatan, kini telah berubah setelah beroleh kembali kedudukan dalam kerajaan.

Banyak rungutan kedengaran, bukan saja yang memegang jawatan menteri, timbalan menteri dan lain-lain diperhatikan mula mempamerkan kesombongan dan tidak menjawab panggilan, tukang bawa beg dan pencacai pun terjangkit sama dengan penyakit sombong itu.

Hari ini UMNO beroleh kembali kerusi Perdana Menteri, meski mandat kemenangan dan menubuh kerajaan pada hakikatnya adalah milik pihak lain.

Namun, kesombongan era BN dulu jelas sudah muncul semula, walau belum sampai tempoh sebulan mengetuai kerajaan.

Hakikat kesombongan ini bukan rungutan rakyat biasa atau orang luar parti, tapi luahan daripada mereka daripada dalam UMNO sendiri.

Melalui perbualan dan percakapan dengan beberapa pemimpin pertengahan dalam UMNO, jelas sekali sindrom sombong, berlagak dan sewenang-wenangnya menggunakan kuasa untuk kepentingan peribadi dan kroni telah menjelma semula di kalangan mereka yang bergelar pemimpin dan berjawatan menteri dalam kerajaan.

Ada yang mula menyusun orang-orang terdekat untuk mengaut projek kerajaan dan ada pula yang sewenang-wenangnya membuat lantikan politik yang ramai dalam kementerian masing-masing di sebalik negara sebenarnya tidak lagi punya banyak wang dan masih berdepan wabak Covid19 yang mengancam nyawa.

Apa sebenarnya prioriti mereka itu – mengaut habuan selagi sempat atau untuk membantu parti mampu menang pada PRU akan datang melalui jawatan dalam kerajaan yang dipegang?

Tidak sedarkah mereka ramai rakyat tengah kesusahan, tidak cukup makan dan ada yang memilih membunuh diri akibat tekanan perasaan?

Seorang pemimpin UMNO peringkat bahagian berkata, pemimpin UMNO hanya boleh dibuat kawan ketika mereka tiada kuasa saja atau setelah tidak lagi menjadi menteri.

Baik sebelum UMNO kalah atau setelah diberi pengajaran hilang kuasa, perangai mereka sama saja jika ada kuasa, kata pemimpin bahagian itu ketika berbual-bual sambil minum petang dengannya.

Apa yang dirungutkan ini baru tidak sampai sebulan UMNO menerajui semula kuasa di Putrajaya, itu pun sebenarnya masih banyak menumpang kekuatan parti lain dalam kuasa yang sedang dipegang.

Tentulah tidak sukar membayangkan bagaimana lagak dan kesombongan mereka serta keghairahan menggunakan kuasa dalam tempoh-tempoh mendatang nanti.

Kalau dalam UMNO sendiri pun ramai yang bersungut tentang perangai mereka, pastilah rakyat biasa lebih menyampah lagi.

Kalah pilihanraya, menumpang kuasa dan sekarang pun masih menumpang lagi, walau kerusi Perdana Menteri sudah diperolehi, hakikatnya tiada apa-apa yang berubah dalam sikap dan perangai pemimpin UMNO.

Dulu, kini dan selamanya – perangai pemimpin UMNO tetap sama.

Tiada ubat mujarab untuk mengubati mereka melainkan UMNO mesti dikalahkan selagi lagi dalam PRU15 akan datang nanti.

Kalau boleh kali ini biarlah lebih lama ia hilang kuasa – 15 atau 20 tahun sekurang-kurangnya, agar tunas baru yang akan mengambil alih kepimpinan UMNO benar-benar berbeza dengan pemimpin dan saki-baki yang ada sekarang ini. – ShahbudinHusin 04/09/2021.

Updated: 4 September 2021 — 1:06 pm

92 Comments

Add a Comment
  1. Heัƒ there! Do you use Twitter? I’d like to foโ…ผlow you if that แดกould be okay.
    I’m definitely enjoying your blog and look forward to new posts.

  2. KAH KAH KAH

    ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
    ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
    TN anjing betina tapi lagak pondan bapok sotong
    Hanya kepada maki caci je, anjing itu bergantung
    Kena Kejora taji, anjing itu terdiam serupa patung
    Kini kelu & kaku, serupa babi dipanggang rentung
    ๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    1. RAKANยฒ BLOG,

      ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
      ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
      TN anjing tak da pilihan lagi, melainkan cabut lari
      Agknya, anjing malang itu tgh dok fikir nk harakiri
      Manakala Kejora bak pnglima tetap gagah berdiri
      Keris yg terhunus, bisa nya setanding Tamingsari
      ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

      KAH KAH KAH.

      1. KAH KAH KAH.

        ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
        ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
        ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
        TN Anjing, memang lah jahat dan buruk perangai
        Hari-hari dekat Kejora ini dia terkam menyeringai
        Dia nak berlagak hebat tak sedar yg diri tu bingai
        Kini, dia dok fikir nk harakiri, terjun ke dlm sungai
        ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
        ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

        ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. RAKANยฒ BLOG,

          ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
          ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
          Kebiadaban TN anjing tu mmg lah Kejora himpun
          Sbb tu Kejora nk kasi penyepak & pnampar Jepun
          Anjing itu tk dpt lari dari Kejora, dgn apa cara pun
          Dia hanya bleh terselamat jika mau minta ampun
          ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

          ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

          KAH KAH KAH.

          1. LANGKAHยฒ @ TATACARA MINTA AMPUN:
            (seperti gambar di atas)

            1) SALAM DGN TERTIB,

            2) CIUM TANGAN KEJORA,

            3) CAKAP MINTA AMPUN DGN SOPAN,

            4) JANJI TAK KURANG AJAR ATAU BIADAB LAGI.

            ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ
            KAH KAH KAH KAH.

  3. Penang is one the states in Malaya, PM Tepi was born in actuality
    Sarawak and Sabah are two regions that formed Malaysia Federation
    PM tepi will never be accepted by these 2 regions surely and in totality
    History and facts do not lie and remain as records without distortion

    More often than not goal posts have been kept shifting and moving
    Intelligent argument lost, resorted to profanity and obscenity
    Hadi, TDM and others, this detractor would continue attacking
    Forgeting his PM Tepi idol was an ex convict of sodomy

    My parting shot would be as follows and these are my statements
    TDM is no superhuman albeit many weaknesses like other malaysian
    He is no idol except we recognise his long list of achievements
    Many friends and foes remembered him as a great statesman

    May TDM lives a good life, with Allah’s blessing
    Whilst his detractors keep on whining and cursing
    We recognise his contributions with no reservation deserving
    We will continue to pray for his longevity, Allah’s willing

    Sadaqallah Sadaqallah hal’aziim

    1. Errara

      We recognise his contributions with no reservation well deserving

  4. perlu ke Governor BNM dipecat serta merta ketika menghadapi krisis matawang Asean yg bermula di Thailand lalu mereka HK/China..

    para economic menduga akan berlaku “techical correction” oleh kerana ‘over exposure over heating’ regime situa dgn Kroni Capitalisma Nya….

    hanya menunggu saat yg terbaik utk melakukan nya…

    kini dari bibit kesundalan sinyanyuktua, matawang Ringgit akan sentissa beredar paras 3.80/4.20 berbanding Dollar dari kegemilang nya 2.8/3.2

  5. what is the blatant flaw with the Slogan

    Sabah for Sabahans, Sarawak for Sarawakians.

    will anwar scoop that low to use the same lingo, Penang for Penangites

    is it because, MA63 gave them the Right, at the same time enjoying ptivilages to earn, live & breed in tne peninsular states without hsving to face hostility & suppression…..

    in most blatant hypocrisy, barking along Sabah for Sabahan, further his desire to become national leader, A pM in the making….

    zunnun felt this type of hypocrisy is Type 3 on the scalar scale of 5, the severe, the severity of all, reductionist moron, want to be A Leader by telling fellow citizens,

    “melayu mudah lupa”, tapi bagi diri nya, tidak ”

    hingga akhir ini, tidak akan lupa ape yg anwar ‘prilakukan’ kpd nya ketika krisis ekonomi Asean yg melanda …

    hingga Governor BNM dipecat serta merta

  6. why are there blatant hypocrisy when come to be ‘more’ humility’ ?

    tske a kinda look to the unusual uncanny terms used by most Moslems alike with their self style humility….

    “wallahualam”…

    after giving a fury clueless narrative, and to protect their retards, hide themselves with a protective shield, “wallahualam”..

    as though they have been divine right to be idiots and oxymoronic slaves of An Al-Mighty..

    is the God that fearsome & emo ?

    then again, didnt they realize, by doing such thing, they have made “contempt statements” ahead from was/were within the coherence of an omniscient…

    phrasing like “Al Mighty” is no exception either, bearing sword, to kill in God’s Name..

    was/were the action(s) always been right, to excuse, the right to kill another human being ?

  7. pendeta sesat songsang hadi awang dlm liputat berita pd 3hb Sept berkata…

    “…jgn melampau dlm berbezaan..”

    lalu zunnun teruja ingin mencelah seperti mencelah hadi dgn celah2 lubang puki bini2 nya…

    apekah slogan

    “suku-islam suku-politik, jatuh kapir”

    itu tidak melampau hingga membawa kekafiran hanya kerana tidak bersama ajaran sesat yg dianuti oleh parti Ajaran sesat (pAs) …

  8. Got my morning fun and entertainment on and out of whacking and walloping โ€œBinatang Anak Haram TN Anjing๐Ÿ• Betina Jalang Tua Puki Gatai Perangai Monyet๐Ÿ’ Muka Babi๐Ÿ– Gila Babi๐Ÿ– Munafiq Lidah Biawak๐ŸฆŽโ€.

    Thanks TN Anjing๐Ÿ• dungu for the “bola tanggung”..

    Remember, you asked for it anyway.

    Hv a nice day, folks.

    KAH KAH KAH.

    1. Phee

      dah puas membslun membatai Anjing TN ?? ๐Ÿ˜‚

      1. Woww.. Bro Zunnun..

        Yess!

        Bravo Bro..
        Hari ini Kejora balun TN Anjing๐Ÿ• tu dulu sampai dia cabut lari, tak sempat pun dia nak ganggu komen Bro..

        ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ
        KAH KAH KAH KAH.

  9. KAH KAH KAH

    ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
    ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
    Anak haram TN Anjing, mmg le bodoh tak bertepi
    Din Remos kata anjing tu bodoh mcm kobau sapi
    Silap lah, bila dgn Kejora ini dia cuba bermain api
    Anjing tu, bagai kena luku kepala & tampar di pipi
    Takdo pilihan lain, anjing itu terpakso lari monopi
    Pasti pukulan Kejora, dia terbawa2, ke dlm mimpi
    Kini, anjing bobal dungu itu dh tosonyap monyopi
    Agak nya dicari bomoh, nk kasi Kejora sihir jampi
    ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    1. KAH KAH KAH

      ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
      ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
      ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
      TN anjing ilmu tiada, gatai puki ke medan perang
      Hujah pula, hanya โ€œkomen bodoh taikโ€ dia karang
      Dah ler bodoh bingai adab sopan dia pula kurang
      Akibat nya, anjing itu, asyik kena tibai mengerang
      ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

      1. KAH KAH KAH.

        ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
        ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
        ๐Ÿช๐Ÿช๐Ÿช๐Ÿช๐Ÿช๐Ÿช๐Ÿช๐Ÿช๐Ÿช๐Ÿช๐Ÿช๐Ÿช๐Ÿช๐Ÿช๐Ÿช๐Ÿช๐Ÿช๐Ÿช๐Ÿช
        Binatang TN Anjing..bodoh biol mngalahkan unta
        Masuk blog ni hnya mencaci cacah semata-mata
        Kena Kejora luku terus terdiam kini apa tk terkata
        Termenong monyok ler dia, mengalirkan air mata
        ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
        ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

        ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
        Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
        ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

        HAHAHA HOHOHO HIHIHI

        1. KAH KAH KAH.

          ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
          ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
          ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
          Anak Haram TN Anjing..maki caci dia punya hobi
          Dia kapten congkak nak acah Kejora kapten ragbi
          Akibat nya anjing tu kena luku kepala bertubi-tubi
          Kini anjing tu malu monyok, muka jdi serupa babi
          ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
          ๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–
          ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

          ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. KAH KAH KAH.

            ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
            ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
            ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
            TN anjing, mmg le bodoh dan jahat dari usul asal
            Dgn Kejora ini, asyik sja anjing itu suka cari pasal
            Tapi, bila kena luku teruk, tentu dia dah menyesal
            Agaknya kini termenung monyok kat dlm bangsal
            ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
            ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

            ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
            Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
            ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

            HAHAHA HOHOHO HIHIHI

            1. KAH KAH KAH

              ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
              ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
              TN Anjing nk samseng tak lihat kiri kanan dahulu
              Apa yg dia dpt hanyalah kesakitan dan juga malu
              Kini, anjing itu dah tidak berani lagi nak lintas lalu
              Blog ini, Kejora lah yg menjadi raja dan penghulu!
              ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
              ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

              ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
              Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
              ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

              HAHAHA HOHOHO HIHIHI

              1. KAH KAH KAH

                ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
                ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
                Agknya, TN anjing terlihat keris yg Kejora pegang
                Pendekar tangkas, sedia nk terjah ke gelanggang
                Apa lgi, cabut lari le anjing tu, tonggang langgang
                Terdiam kaku anjing itu, mcm dgn babi panggang
                ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
                ๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–
                ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

                ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
                Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

                HAHAHA HOHOHO HIHIHI

                1. RAKANยฒ BLOG SEKALIAN,

                  ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
                  ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
                  TN anjing dungu mari ke blog nak berlagak hebat
                  Tapi bekalan dibawa hanya perangai ifrit musibat
                  Apa yg dia dpt, hnyalah berbirat belakang disebat
                  Baru ler dia kenal Kejora yg berwatak Hang Jebat
                  ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
                  ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

                  ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
                  Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                  ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

                  KAH KAH KAH

                  1. KAH KAH KAH

                    ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
                    ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
                    TN anjing takut pucat, bila Hang Jebat mngamuk
                    Dia dah takut dgn Kejora, spt takut hantu momok
                    Cabut lari lah anjing itu..taik cirit dia berkecamuk
                    Tapi susah sikit lari sbb dia itu sekor babi gemuk
                    ๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–
                    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

                    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
                    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                    ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

                    HAHAHA HOHOHO HIHIHI

                    1. RAKANยฒ BLOG,

                      ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
                      ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
                      TN anjing itu populariti murahan cuba nk digarap
                      Tapi yg dia bawak komen โ€˜politaikโ€™ sampah sarap
                      Sakit le bila dia kuangajar biadab itu anjing kurap
                      Asyik saja kena, Kejora tibai tersembam tertiarap
                      ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
                      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

                      ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

                      KAH KAH KAH

                    2. KAH KAH KAH

                      ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
                      ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
                      Anak haram TN anjing, kini sudah tidak kelihatan
                      Lawaklah dia cuba nak lagak lebai itu ibu syaitan
                      Tapi cedera parah dia kena Kejora punya sebatan
                      Cabut lari le anjjng tu, dh bertukar jadi babi hutan
                      ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
                      ๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–
                      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

                      ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

                      HAHAHA HOHOHO HIHIHI

                    3. RAKANยฒ BLOG,

                      ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
                      ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
                      TN anjing munafiq besar, yg sngat dimurkai Illahi
                      Dia msuk ke blog hanya mau cari pasal berkelahi
                      Tapi..teruk dia kena, Kejora luku berbenjol di dahi
                      Kini, anjing itu dah jadi babi hutan menyodok tahi
                      ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
                      ๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–
                      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

                      ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

                      KAH KAH KAH

  10. What kind of pathetic leader, wanting to be a PM and crazy
    Yet he was twice behind bar for abuse of power and sodomy
    Wanted to be a national Champion with no shame and feeling guilty
    He cannot claim both sides of a coin, to win a toss that easily

    Why fear old stateman who is mudah lupa you described?
    And even at the orphaned 4, you get unnecessarily easily petrified
    The mention of Shafie’s name already pissed you off laughably
    Shows political immaturity affects your argument unintelligently

    Sabah and Sarawak co-foundered Malaysia but both become outcast
    With MA63, all articles have been subtly and unfairly interpreted
    No Malaysia there is no national petroleum company PETRONAS?
    Conveniently pushed aside when choice of PM is being considered

    Detractor or detractors come from diverse background
    Pro PN, pro BN, pro MN, pro PH is common in politic
    No excuse to not able to see reality, facts and truths in front
    It would be clear once you reject rhetoric and polemic

    No one is free of errors and sins in the study of humanities
    In all our talks or actions, in all fronts moreso in aggressive politics
    It gets worse when there is abuse of profanities and obscenities
    When one cannot could not accept the argument and the critiques

  11. Got my morning fun and entertainment on and out of whacking and walloping “Binatang Anak Haram TN Anjing๐Ÿ• Betina Jalang Tua Puki Gatai Perangai Monyet๐Ÿ’ Muka Babi๐Ÿ– Gila Babi๐Ÿ– Munafiq Lidah Biawak๐ŸฆŽ”.

    Thanks TN Anjing๐Ÿ• dungu.

    Remember, you asked for it anyway.

    Hv a nice day, folks.

    KAH KAH KAH.

  12. Got my morning fun and entertainment on ad out if Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

    Thanks Wak Gontol.

    Remember, you asked for it anyway.

    Hv a nice day, folks.

    1. FAHAM.. FAHAM…
      FAHAM SANGAT DAH BAHASA “ENGLISH-SWAHILI” HANG TU, BINATANG ANAK HARAM TN ANJING๐Ÿ• PONDAN OI…

      FUN = SAKIT & MALU KENA LUKU
      ENTERTAINMENT = MAKAN KUAH & TERKEDU

      CUMA DOK TUNGGU HANG NAK KATA:
      I REST MY CASE
      (= SBLM TERUK LAGI KENA LUKU, LEBIH BAIK CABUT LARI DULU…)

      ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ
      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH โ€ฆ(100 JUTA KALI)

  13. HA HA HAโ€ฆ

    LAWAK.. MMG LAWAKโ€ฆ

    BINATANG ANAK HARAM TN ANJING๐Ÿ• BETINA JALANG PUKI GATAI PERANGAI MONYET๐Ÿ’ MUKA BABI๐Ÿ– GILA BABI๐Ÿ– MUNAFIQ LIDAH BIAWAK๐ŸฆŽ RAJA IBLIS๐Ÿ˜ˆKEPALA IFRIT๐Ÿ‘น, PAGIยฒ BUTA MARI NAK BERLAKON LEBAI NAK CAKAP PASAL KOMEN MENGARUT?

    KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH โ€ฆ(100 JUTA KALI)

    1. INI KOMEN BINATANG ANAK HARAM TN ANJING๐Ÿ• MUNAFIQ NIH:
      __________________________________________________
      Anonymous
      27 August 2021 3:52 pm

      Nak tengok lagi lah Wak Gontol Kejora Kojolla cuit sikit melompat lompat, menjerit jerit.

      Reply
      __________________________________________________

      DIA TAK MENGARUT KAH, ANJING๐Ÿ• TUH?

      KAH KAH KAH.

      1. MASALAHNYA BINATANG ANJING๐Ÿ• ANAK HARAM MUNAFIQ LAKNATULLAH TU TAK NAK CERMIN DIRI

        1. BINATANG ANJING๐Ÿ• ANAK HARAM TU CERMIN PUN MASA NAK BUANG TAIK PALAT ATAU GUNTING BULU PUKI DIA

          1. ANJING๐Ÿ• ANAK HARAM TU KENA CERMIN SELALU

            1. BARULAH BINATANG ANJING๐Ÿ• ANAK HARAM TU TAHU YANG DIA ITU PERANGAI MONYET๐Ÿ’

              1. LEPAS TU ANJING๐Ÿ• ANAK HARAM PERANGAI MONYET๐Ÿ’TU KENA CERMIN LAGI

                1. BARU ANJING๐Ÿ• ANAK HARAM PERANGAI MONYET๐Ÿ’TU TAHU DIA MUKA BABI๐Ÿ– GILA BABI๐Ÿ– TAK RETI MALU

                  1. LEPAS TU ANJING๐Ÿ• ANAK HARAM PERANGAI MONYET๐Ÿ’TU TAHU DIA MUKA BABI๐Ÿ– GILA BABI๐Ÿ– TU KENA CERMIN PULA SAMBIL JELIR LIDAH

                    1. BARU ANJING๐Ÿ• ANAK HARAM PERANGAI MONYET๐Ÿ’TU TAHU DIA MUKA BABI๐Ÿ– GILA BABI๐Ÿ– TU TAHU YG DIA LIDAH BIAWAK๐ŸฆŽ BERCABANG

                    2. LEPAS TU, DIA TAHULAH YG DIRINYA TU

                      โ€œBINATANG ANAK HARAM TN ANJING๐Ÿ• BETINA JALANG PUKI GATAI PERANGAI MONYET๐Ÿ’ MUKA BABI๐Ÿ– GILA BABI๐Ÿ– MUNAFIQ LIDAH BIAWAK๐ŸฆŽโ€

                      ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ
                      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH โ€ฆ(100 JUTA KALI)

  14. Politik memang banyak megarut. Antara parti, antara puak dalam parti, antara geng2 dalam puak pun.

    Macam2 “buat mulut” keluar. Kadang2 menghiburkan membaca telatah depa.

    Tapi bila selalu sangat, muak kita dibuat nya.

    .

  15. Saperti biasa, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla mengarut memantun mantat hal cinta nya di blog politik nih.

    Buang masa pembaca tak banyak sikit kena baca.

    Dia biadab dan kurang ajar, tak dibimbing emak bapak nya di masa kecil.

    Bercampur.dgn penyangak, penjahat dan gegster di masa dewasa.

    1. KEPALA BAPAK DIA, kata Najib Klepto wal Jibo

      KEPALA ATOK DIA , kata aku yang tak berpangkat.

      1. Saperti biasa, Binatang Anak Haram TN Anjing๐Ÿ• Betina Tua MUNAFIQ mengarut hal “politaik” pukinya nak jadi HERO TAIK KUCING BLOG, di blog politik nih.

        Buang masa pembaca tak banyak sikit kena baca.

        Dia biadab dan kurang ajar, tak dibimbing emak bapak nya adab sopan di masa kecil.

        Bercampur penyangak, penjahat dan JALANG di masa dewasa.

        KAH KAH KAH.

        1. INI KOMEN SAMSENG TAIK KUCING HANG, TN ANJING๐Ÿ• MUNAFIQ NIH:
          __________________________________________________
          Anonymous
          27 August 2021 3:52 pm

          Nak tengok lagi lah Wak Gontol Kejora Kojolla cuit sikit melompat lompat, menjerit jerit.

          Reply
          __________________________________________________

          1. WOI TN ANJING๐Ÿ•,

            AKU NAK TANYA, KOMEN HANG TU
            TAK MENGARUT KAH?

            TAK USAH MUNAFIQ JADI LEBAI CELUPLAH, ANJING๐Ÿ• PERANGAI MONYET๐Ÿ’ MUKA BABI๐Ÿ– LIDAH BIAWAK๐ŸฆŽ OIโ€ฆ

            KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH โ€ฆ(100 JUTA KALI)

            1. RAKANยฒ BLOG,

              HADITHS NABI MENYEBUTKAN SIFATยฒ ORG MUNAFIQ:

              1) APABILA BERCAKAP DIA BERDUSTA
              2) APABILA BERJANJI DIA MUNGKIRI
              3) APABILA DIBERI AMANAH DIA KHIANATI
              4) APABILA BERTENGKAR DIA MELAMPAUI BATAS.

              1. RAKANยฒ BLOG,

                SEMUA CIRIยฒ ITU ADA PADA BINATANG ANAK HARAM TN ANJING๐Ÿ• BETINA JALANG TUA PUKI LUAS PERANGAI MONYET๐Ÿ’ MUKA BABI๐Ÿ– GILA BABI๐Ÿ–.MUNAFIQ LAKNATULLAH LIDAH BIAWAK๐ŸฆŽTUH.

                KAH KAH KAH.

                1. RAKANยฒ BLOG,

                  KEMUNAFIQAN BINATANG ANAK HARAM TN ANJING๐Ÿ• BETINA JALANG TUA PUKI LUAS PERANGAI MONYET๐Ÿ’ MUKA BABI๐Ÿ– GILA BABI๐Ÿ– MUNAFIQ LIDAH BIAWAK๐ŸฆŽTERUS JELAS NYATA TERSERLAH DAN MENYERLAH.

                  TN ANJING๐Ÿ• MUNAFIQ LAKNATULLAH.

                  KAH KAH KAH.

                  1. ITULAH KALAU RAKAN2 NAK KENAL:

                    1. BINATANG ANAK HARAM TN ANJING๐Ÿ• BETINA JALANG TUA PUKI GATAI

                    2. PERANGAI MONYET๐Ÿ’

                    3. (terloncat-loncat, tergaru-garu kacau org sana sini)

                    4. MUKA BABI๐Ÿ–

                    5. GILA BABI๐Ÿ–

                    6. MUNAFIQ LIDAH BIAWAK๐ŸฆŽ

                    7. HAH HA HA..

                      BINATANG ANAK HARAM TN ANJING๐Ÿ• BETINA JALANG TUA PUKI LUAS PERANGAI MONYET๐Ÿ’ MUKA BABI๐Ÿ– GILA BABI๐Ÿ– MUNAFIQ LIDAH BIAWAK๐ŸฆŽ

                      SATU PAKEJ LENGKAP SBG TIKET UTK KE NERAKA.

                      ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
                      KAH KAH KAH KAH
                      ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ

                    8. HA HA HA..

                      KEPALA BUTUH PAK DIA, kata Kejora Hero wal Sado

                      KEPALA ATOK DIA , kata pembenciยฒ TN anjing๐Ÿ• yg lain.

                      ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
                      KAH KAH KAH KAH
                      ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ

        2. Bukti lagi cuit sikit Wak Gontol Kejora melompat lompat menjerit jerit.

          Dia sensitif, tahu kebangangan nya, malu kpd anak cucu nya yang tahu dia selalu buat begitu.

          Bodoh bangang Wak Gontol Kejora Kojolla menanya komen yang membalun dia mengarut itu mengaru ke tidak.

          Bila tak ikut blog post, dia mesti megarut.

    2. Beradab sopan lah, Wak Gontol.

      Kamu bukan budak kecik tapi dah tua bangka.

      Reti malu lah kpd anak cucu yang tahu kamu berlagak budak kecik.

      1. Bukti lagi, bila TN Anjing๐Ÿ• cuit Kejora sikit, Keora luku dia sampai melompat lompat menjerit jerit.

        Dia sensitif, tahu kebangangannya, malu kpd anak cucu nya & pakwe dia Bg Ali yang tahu dia selalu buat begitu.

        Bodoh bangang TN anjing๐Ÿ• tak tahu komen yang membalun dia mengarut itu mengaru ke tidak.

        Bila tak ikut blog post, nak jadi HERO TAIK KUCING, dia mesti megarut lah.

        KAH KAH KAH.

        1. Beradab sopan lah, Binatang Anak Haram TN Anjing๐Ÿ• Betina Jalang Tua Puki Gatai Perangai Monyet๐Ÿ’ Muka Babi๐Ÿ– Gila Babi๐Ÿ– Munafiq Lidah Biawak๐ŸฆŽ!

          Jgn nak jadi HERO TAIK KUCING, nak buat blog ini harta kau punya KEPALA BAPAK.

          Kamu bukan budak kecik tapi dah tua bangka kerepot ganyut, dah 90an mencecah 100 tahun

          Reti malu lah kpd anak cucu cicit yang tahu kamu berwatak budak kecik asyik dgn karangan “bodoh taik”.

          KAH KAH KAH.

          1. RAKANยฒ BLOG,

            KEJORA TIRU & PINDA KARANGAN “BODOH TAIK” TN ANJING๐Ÿ• JAM 7:15 AM & 7:28 AM TU, SEBAB DLM KARANGAN TADIKA DIA TU, ANJING๐Ÿ• TU BERCERITA PASAL DIRINYA SENDIRI.

            ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ
            KAH KAH KAH KAH.

  16. DINDA๐ŸŒท DEWI๐Ÿฅ€ PUTERI๐ŸŒน,

    ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
    Abg baru sja selesai solat subuh tunaikan ibadah
    Ntah kenapa hati seperti digamit kenangan indah
    Diri terus digigit kerinduan yang tak sudah-sudah
    Maka buat mu dewi abg tampil berpantun madah
    ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒน๐Ÿ’
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhhย 
    ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

    1. ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
      Di rimba kerinduan ini, abang terus gagahi berlari
      Tiap ketika asyik sja tertinjau-tinjau & tercari-cari
      Lara kesepian, terasa bisa menikam bgaikan duri
      Hadirlah dikau sayang, duhai dara srikandi puteri
      ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒน๐Ÿ’
      ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

      โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  17. If mudah lupa haunts you to your grave, it is an excellent sign
    If 4 Pejuang MPs concern you, it is of course just a medical benign
    If Sabah for Sabahan slogan disturbs you as if it is a crime
    Your bet on PH to win next pru is sheer waste of energy and time

    In politics you do not need fanciful donuts as appetizer
    Making you cheap as like a worthless sucker
    Nothing specified in constitution PM must be from malaya
    PM5, PM6, PM8, what good have they made for Malaysia

    Do we seriously need a leader, an ex convict of sodomy?
    Sucking his political interest by selling reforbasi?
    Like Boy Cried Wolf, everywhere he goes without shame
    I have the nos, I can be PM, no sense of guilt, what a sham

  18. KAH KAH KAH

    ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
    Bila Budin sebut PRK kenangan datang membuai
    Apa yang PH tanam..itu lah yg mereka dapat tuai
    PH tewas 7 PRK kerana janji ditabur mereka cuai
    Rakyat ajar PH, dgn 15 ribu majoriti dekat Tg Piai
    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

    1. ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
      ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
      Lpas PH menang PRU14 depa kencing tak henti2
      Klau dulu disokong, kini PH, rakyat dah mula anti
      Bkn cakap kosong 7 PRK berturut hadir sbg bukti
      Paling dahsyat Tg Piai..PH tewas 15 ribu majoriti
      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

      KAH KAH KAH

  19. what kind of fucking leader, wanting to be A National Leader, yet in his backyard, fucking to be A Local Champion

    you cant take both sides of a coin, to win a toss…

  20. do we serious need leader, sucking their political interest by selling hot donuts named “sabah for sabahan”,

    only to see the donuts are not appetizing to others, and need to bake for another, malaysia for Malaysian….

    fucking idiot…

    ape punya thurr

  21. shafie merasakan bahawa dia ada karisma utk menjadi pM malaysuia dlm masa yg sama, memusuhi warga di semenanjung dgn sabah for sabahan nya pula…

    bila bingai sabah mengatakan #melayu2isle serba bingai, tidak ketahui akan nya, bingai nya tidak kelihatan juga ke ?

    tapi ada penyokong tegar nya, kawan setia #sinyanyuktua nya, di semenanjung, dgn “Wallalualam” dan “God Al Mighty” asyik terlupa2, asyik mendahului Tuhan Nya dgn mengaku bahawa ape yg di perkatakan betul belaka…

    ape punya thurr usia dah tua, bulu kote dah beruban, akal mentah kebudakan penjenamaan nya…

    tuhan disembah main muat turun sj ….

  22. nyanyuk pun tak memerlukan satu sen utk tidak mudah lupa……

    yg pasti bila dah tinggal dgn 4 pejuang batang kayu melaung sana sini utk mendapatkan berkuasa melalui backdoor dgn mengusulkan

    ..Mageran pula…

  23. Bermimpi tidak dikenakan satu sen pun bayaran
    Syok sendiri dengan angka 119/120 tanpa Warisan
    Perlu peneraju, baru peneraju lama mesti ditukarkan
    Kalau mahu Big Tent untuk dapat kemenangan

    I am no believer of doomsayings but leads are fairly aplenty
    Declared even by some PH leaders made known publicly
    To win, a winnable leader must have credibility and integrity
    Current one is no boon but bane to the coalition party

  24. terkini, ‘mayat’din di hidupkan kembali dgn diberi jawatan Pengerusi Majlis Pemulihan Negara,,,

    sepertimana MPN #sinyanyuktua97 menjurus kpd Mageran, MPN yg diolah oleh mahiadin terdahulu dan terkini diperbaharui oleh mail bera hi berkemungkinan menjurus kpd Mageran juga jika keluarga 69 + 3 mail bera hi merasakan kerajaan nya amat rapuh sekali…

    ini akan membawa kpd Darurat terbaru semula, membolehkan mail bera hi dan sekutu2 nya meneruskan berkuasa dan mengumpul dana menghadapi pru 15 nanti…

  25. jika dilihat kekuatan pH terkini, dan dgn kemasukan upko dari sabah dan dijangka psb dari sarawak,

    dgn 104 kerusi yg mempunyai ‘mixed demography’ pengundi dan penyertaan upko/psb dijangka akan memberi kekuatan utk memenangi 108 kerusi berdasarkan kerusi yg ada…

    perlu juga mengambil kira parti muda & wakil bebas mazlee di renggam, johor…

    menjadikan keseluruhan 110 kerusi sediada yg boleh dimenangi..

    dan jika diambil kira, kegagalan2 yg ditunjukan oleh mahiadin dari pbbm & mail bera hi dari omnO, secara tidak langsung dan di sedari, rakyat merasakan …

    maka tidak hairan, pH mampu memenangi lebih 118/120 kerusi tanpa perlu melutut kpd warisan dgn ‘sabah for sabahan; dan gps dgn ‘sarawak for sarawakian…’ mereka….

    ..selain tak perlu melakukan jajaran dgn #melayu2omNo sekali pun..

    ..jauh sekali dgn golongan2 nyanyuktua yg ingin jadi perjuang tanah air…

    …dgn ini, pH mampu me’mayat’kan #melayu2isle yg berpenyakit dgn fahaman sesat songsang mereka terdiri dari #melayu2pbbm, pasti Agama sesat (pAs) & #melayu2omNo…

  26. #melayu2omNO sesudah pru 14 yg memenangi 79 kerusi palimen, berbanding pH terdiri dari pkr (51), dAp (42), pAn (11) = 104

    kini berhadapan utk kembalikan kuasa dan kerusi yg di menangi nya kini hanya 38 sj sebilangan melompat ke pbbm …

    dan dari 38 tersebut, 23 kini lebih mirip utk bersama pbbm dan sering kelihatan membelakangi omNo utk berkuasa kembali melalui pru 15 kelak……..

    ini satu ‘predicament’ atau inggauan #melayu2omNO

    apekah #melayu2omNO merasakan mereka mampu menang 79 kerusi yg di pertandingi pd pru 14 yg lepAs…?

    dengan mail bera hi yg kini yg mewakili omNO sebagitu lemah diasak oleh sekutu2 nya dlm pN, dan terbaru, terpaksa memberi 3 lagi bergaji buta utk menjawat duta khas selain menteri…

    ape kah ini semua salah mahiadin yg telah dimayatkan oleh #melayu2omNO, seperti juga peja yg di mayatkan oleh omNo di perak terdahulu…

    mampukah #melayu2omNO meneruskan momentum kerja2 me’mayat’kan pbbm seterus nya seperti yg di lakukan di melaka & johor,

    ketika menghadapi pru 15 nanti….

  27. What was/were the underlying truth(s) leading to pH downfall ?

    was it because of infighting or was it because of a weird small pariah party felt it should be the leader/leading to/a far bigger parties in the coalition based on the number of parliament seat won….

    yes ? yes ! yes….

    it doesnt made sense, a pariah party unable to get registered clinching to a bigger brother’s invitation be able to run for election….

    yet ? yet ! yet ….

    after winning, felt it should be looked at as a ‘bigger’ brother to lead…

    that the product of ‘melayu mudah lupa..’ which he has advocated, to forget to include himself…

    did he see truth every time he see the mirror, or the mirror was deceiving him all these while…

    or perhaps a kerala indian, calling “…melayu mudah lupa….”

    bah

  28. One detractor wrote STFU for calling a spade a spade
    PH was nothing if not for an old man’s political sagacity
    Strong Umno became sleeping and thieving dunderhead
    Now live a life of fantasy, fiction and falsity, full of hypocrisy

  29. Kera Kongkang hari tu muncul ADDRIANI menipu
    Politik dan kandungan post lngsung dia tk tumpu
    Dia sangat karib, dgn Si Anjing, dia punya sepupu
    Sering depa brsama tangkap belalang dan kupu2

    keh..keh…keh

    wak bukan kena tipu,TAPI kena KENCING

    habis muka wak basah lencon

    1. Naper tak tunjukkan gambarnya Bro?

      1. Ha ha ha…

        Dua sepupu tangkap belalang & kupu2…

        ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ
        KAH KAH KAH KAH.

        1. KAH KAH KAH

          ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
          ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
          ๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
          Dua sepupu munafiq, yng tidak sedar dek untung
          Kt neraka nanti depa berdua akn dibakar rentung
          Dlm politik, harapkan DAPigs je depa bergantung
          Depa dua ekoq..mmg kamceng dgn MP Jelutong
          ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

          ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

          HAHAHA HOHOHO HIHIHI

          1. Ha ha haโ€ฆ

            Dua sepupu dijamu oleh MP Jelutong sebab tolong kempen bagi DAPigs๐Ÿ– menang PRU14 duluโ€ฆ

            ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ
            KAH KAH KAH KAH.

            1. KAH KAH KAH

              ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
              ๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
              ๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
              Bagi dua sepupu tu DAP ibaratnya mcm lombong
              Depa dua dulu nya usung Harapan Punya Tabung
              Keduaยฒ ekor sepupu itu Kejora sepak melambung
              Depa terpelanting..dok mesyuarat, atas bumbung
              ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

              ๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
              Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
              ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

              HAHAHA HOHOHO HIHIHI

  30. Matlamat Ommnoh adalah melepaskan semua kluster mahkamah dengan main wayang kulit dengan Bersatay Dan Pus. Satu per satu sudah mulai dilepaskan .

  31. To Umno members, look inward and do soul searching
    You would never be the same old Umno of pre PM Four
    Your trademark is Corruption, power abuse, Cash is King
    Reset your party or you would return to old habits like before

    1. Wau Bule, STFU.

      Dalam kau dok busybody PH, Upko and now UMNO breaking news
      Abah just appointed to Chairman of National Recovery Council.

      Lagi dead shit, NOC.

      Anyway, UMNO say thanks and no thanks to master Atok Saka for teaching all old habits.

  32. ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
    Sampai bila, diri ini akan dimamah rindu dendam
    Buat dewi nan manja, ku susun madah gurindam
    Hasrat yg suci murni ini tak akan kunjung padam
    Tapi..ke mana hilangnya, bunga yg ku idam-idam
    ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’ฎ๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒน๐Ÿ’
    ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ

    โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

    1. DINDA๐ŸŒท DEWI๐Ÿฅ€ PUTERI๐ŸŒน,

      ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
      Ntah kenapa, hati resah, digamit kenangan silam
      Sepi menjadi santapan..dngan pilu menjadi ulam
      Di lautan rindu..abg bagai hanyut, dan tenggelam
      Sekuntum mawar, abg utuskan mengiringi salam
      ๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน
      ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

      โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      1. Provokasi spekulasi yg sengaja nak memburukkan UMNO. Skrg ni bukan kerajaan UMNO dan tidak.boleh buat sesuk.hati soal perlantikan. Mana ada orang minum di coffee house ketika ini sbb bukan semua sudah mencapai 2x vaksin. .merapu meraban

Leave a Reply

Your email address will not be published.