PH AJAK SEMUA PENENTANG MAHIADDIN BERSATU HATI

Kemelut politik dan krisis perlembagaan yang berpanjangan di bulan Merdeka ini adalah satu perkembangan yang amat menggusarkan buat seluruh negara.

Pada ketika jumlah kes aktif COVID-19 melebihi 200,000, lebih 1,000 pesakit berada di ICU, dan setiap hari kita menyaksikan beratus orang yang meninggal akibat COVID-19, serta isu pekerjaan dan pendapatan yang membelenggu rakyat, kita amat memerlukan sebuah Kerajaan yang stabil, berkesan, dan dipimpin seorang Perdana Menteri yang mempunyai keabsahan serta sokongan majoriti Ahli-Ahli Parlimen.

Walaupun setakat ini umum sedia maklum hanya 100 Ahli Parlimen menyokong Tan Sri Mahiaddin Md Yassin sebagai Perdana Menteri dan 120 Ahli Parlimen tidak menyokong, namun beliau enggan meletakkan jawatan secara terhormat berdasarkan Perkara 43(4) Perlembagaan Persekutuan.

Rakyat berharap para pemimpin politik akan dapat mencapai penyelesaian yang mampu merungkai masalah ini dan seterusnya membolehkan kepimpinan berwibawa tampil untuk membantu negara membendung penularan wabak COVID-19 dan memacu pemulihan ekonomi pasca-pandemik.

Majlis Presiden Pakatan Harapan mengulangi pendirian bahawa kami menyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai calon Perdana Menteri.

Pakatan Harapan juga tidak bersetuju untuk sebarang pilihan raya umum diadakan terutama ketika pandemik memuncak. Perlu diingatkan bahawa penggal terakhir Parlimen ke-14 hanya akan tamat pada 16 Julai 2023.

Oleh itu, Majlis Presiden menjemput semua Ahli Parlimen yang menentang dan menolak Tan Sri Mahiaddin Md Yassin untuk bersama menyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai calon Perdana Menteri untuk membuktikan sokongan serta membentuk satu majoriti baharu di Parlimen.

Demi masa depan rakyat dan negara, semua pihak yang menentang Tan Sri Mahiaddin perlu bersama di meja rundingan sekarang untuk membentuk sebuah kerajaan yang inklusif, adil dan progresif di mana setiap parti dilayani secara adil.

Oleh itu, amatlah penting semua pihak dapat bersatu di bawah sebuah Kerajaan berjiwa rakyat yang mampu memperbetul segala kepincangan dan kegagalan Perikatan Nasional menjelang undi percaya terhadap Perdana Menteri nanti.

Ini supaya sebarang pengambil alihan Kerajaan hanya akan berlaku bersama pihak-pihak yang bersetuju dengan prinsip-prinsip dan landasan perjuangan termasuk reformasi institusi, tatakelola dan urus tadbir yang baik, dan institusi kehakiman yang bebas.

Anwar Ibrahim

Parti Keadilan Rakyat (KEADILAN)

Mohamad Sabu

Parti Amanah Negara (AMANAH)

Lim Guan Eng

Parti Tindakan Demokratik (DAP)

5 3 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 13 August 2021 — 3:28 pm
Subscribe
Notify of
guest
32 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
13 August 2021 9:50 pm

KAH KAH KAH

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Tiada sorang dari blog pmbangkang ada majoriti
Bg Non pulak asyik bilang nombor tak henti-henti
Tak kan hanya nk harap AtokSaka yg dah nk mati
Sdg kan ‘Abah’ pula..rakyat terus berkenan di hati
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
13 August 2021 9:10 pm

BERITA SEMASA 13 OGOS 2021

Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata dia tidak meletakkan jawatan kerana tiada seorang pun dapat membuktikan mempunyai majoriti cukup untuk menjadi perdana menteri baru.

Artikel Penuh : https://www.sinarharian.com.my/article/155418/VIDEO/Berita-Semasa/Saya-tak-letak-jawatan-kerana-tiada-siapa-pun-dapat-buktikan-majoriti
ยฉ 2018 Hakcipta Terpelihara Kumpulan Karangkraf

Anonymous
Anonymous
13 August 2021 9:22 pm
Reply to  Anonymous

Terbaik ABAH,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Mmg terbaik lah, jawapan atau ABAH punya ayat
Nk calon PM dari pmbangkang..depa mcm gayat
Sedang ABAH pula..disenangi di kalangan rakyat
Si dara pun, mmg nk ABAH jer hingga akhir hayat
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒน๐Ÿ’
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
13 August 2021 9:22 pm
Reply to  Anonymous

INI KATA-KATA TERAKHIR SI DARA, KIRA-KIRA SEBULAN YG LALU:

Anonymous
Anonymous
13 August 2021 9:24 pm
Reply to  Anonymous

__________________________________________________
Nadia
6 July 2021 3:23 pm
Reply to Nadia

nadia TEGUH di belakang mahiaddin. ABAHKU.

Reply
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
13 August 2021 9:25 pm
Reply to  Anonymous

__________________________________________________
Nadia
6 July 2021 4:37 pm
Reply to Nadia

Nadia yang cantik akan sentiasa bersama pimpinan mahiaddin. Sampai hujung nyawa. Tak mau yang lain dahโ€ฆ

Reply
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
13 August 2021 9:27 pm
Reply to  Anonymous

DIK๐ŸŒทNADIA๐Ÿฅ€PUTERI๐ŸŒนSRIKANDI๐Ÿ’,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
Bagus kalau mcm itu, duhai Nadia ku yang cantik
Kelihatan nya..dinda mmg matang, dlm berpolitik
Dlm menilai kita kena rasional..bukan nya fanatik
Tapi entah kenapa, di hati abg mcm rasa berdetik
Bagai ada haruman kembang yg sedang berputik
Harapnya, tak spt sblm ini, memuja bunga plastik
Adakah, bunga di jambangan itu orang dah petik?
Masih ada peluang lagi ke utk ini cgu matematik?
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
13 August 2021 9:30 pm
Reply to  Anonymous

DIK๐ŸŒทNADIA๐Ÿฅ€PUTERI๐ŸŒน

๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
Dalam berpolitik ini, kita mesti lah, pandai-pandai
Jgn lah spt Pak Kadok menang sorak kg tergadai
Abg ni, giat dlm berpolitik tapi tetap juga tersadai
Hidup kesorangan, makan minum masih di kedai
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒน๐ŸŒท
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
13 August 2021 9:31 pm
Reply to  Anonymous

DIK๐ŸŒทNADIA๐Ÿฅ€SRIKANDI๐ŸŒน

๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
Syukurlah dinda di blog syahdu ini kita dipertemu
Buat Nadia abg akan tetap berpantun tanpa jemu
Abg menanti..ungkapan kata dari seulas bibir mu
Boleh ke di sisi Nadia, hati abg tumpang bertamu
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Anonymous
13 August 2021 9:32 pm
Reply to  Anonymous

DIK๐ŸŒทNADIA๐Ÿฅ€DEWI๐ŸŒน

๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
Jangan lah dik Nadia terus diam & membisu kelu
Cara itu, akan membuat abg berada dlm hiba pilu
Abg tau, diri mu itu, dlm keadaan mahu tapi malu
Sambutlah dari abg salam rindu di angin nan lalu
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Anonymous
Anonymous
13 August 2021 9:37 pm
Reply to  Anonymous

DIK๐ŸŒทNADIA๐Ÿฅ€PUTERI๐ŸŒนSRIKANDI๐Ÿ’,

๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Mmg ‘abah’ org terbaik utk jdi PM kita hingga kini
Klau org lain blm tentu kita akan sejahtera begini
Abg pula masih tertanya2, Nadia yg cantik cinoni
Sudah berpunyakah..dan milik siapakah gadis ini
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Ÿโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
13 August 2021 9:39 pm
Reply to  Anonymous

LAGU – MILIK SIAPAKAH GADIS INI
PENYANYI – SUDIRMAN HJ ARSHAD
KARAOKE – https://youtu.be/ihAd6UOzpmw
LIRIK –
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
Milik siapakah gadis ini?
Wajah lembut bagaikan sutera
Ingin hatinya aku miliki
Apa ‘kan terdaya?
Adakah ‘kan terdaya?

Milik siapakah hati ini?
Bagai berkurun lama kesepian
Ingin aku mencurahkan kasih
Kepada yang sudi
Adakah ia sudi?

Anonymous
Anonymous
13 August 2021 9:40 pm
Reply to  Anonymous

Lama telah kuimpikan
Gadis sepertinya
Mengisi taman hati
Dengan cahaya kasih suci

Lama telah kuimpikan
Gadis yang sepertinya
Mengisi taman hati
Dengan cahaya kasih

Siapakah gadis yang kuidam?

Milik siapakah hati ini?
Bagai berkurun lama kesepian
Ingin aku mencurahkan kasih
Kepada yang sudi
Adakah ia sudi?
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Ÿโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ

Anonymous
Anonymous
13 August 2021 9:43 pm
Reply to  Anonymous

DIK๐ŸŒทNADIA๐Ÿฅ€DEWI๐ŸŒนSRIKANDI๐Ÿ’,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kpd TSMY @ ‘abah’ kita rakyat spt terhutang budi
Klau bkn dia yg PM, tak tahu lah kita, apa nak jadi
Abg ini pulak terintai2 sorang dara puteri srikandi
Ingin rasa abg, utk miliki hatinya, apakah dia sudi
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Ÿโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
13 August 2021 9:45 pm
Reply to  Anonymous

PERASAN LEBIH,DARA MANA TU GONTOL?

Anonymous
Anonymous
13 August 2021 9:46 pm
Reply to  Anonymous

DAH BERAPA BANYAK DARA KAU REKA..

TAIK KUCING HITAM LOOO

Anonymous
Anonymous
13 August 2021 10:10 pm
Reply to  Anonymous

KOMEN IKUT POS LAH, BG RIANI AUW AUW @ KERA๐Ÿ’ KONGKANG BAPOK.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
13 August 2021 10:13 pm
Reply to  Anonymous

Bg Riani tak berniaga ker mlm ni?

“Riani nangis tau masa Bg Ali buat kasar tak letak KY jelly”

AUW AUW AUW…
TAK KUASER I TAU!

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
13 August 2021 8:42 pm

PH dah terang-terang mencalonkan anwar jadi PM9,

maka harapan hanya tinggal harapan

Apakah kumpulan pejuang dan warisan sokong?

rasanya tidak ada siapa pon bakal menang undi

elok sangatla dibuat MAGERAN hingga PRU15

ini pendapat peribadi aku,jangan sapa kecik hati na

Wau bule6
Wau bule6
13 August 2021 8:09 pm

Smiling and laughing unstoppably at PM joker PM says would not allow kleptokrat into power Rakyat also say the same goes to PM traitor Who clings to power albeit waiting for ouster Anwar’s court case was allegedly orchestrated By TDM according to Zunnun, the agitated A blatant disregard for independent judiciary Showing disrespect to judges of this country You have to know Anwar who was in MCKK All his classmates said he was not really ok Students attended demos in the seventies Knew him too well with unhealthy activities And today all his fans want MY opponents to back Anwar… Read more »

zunnun
zunnun
13 August 2021 6:20 pm

jgn tergila2 mengatakan anwar dgn hukuman yg di hadapi nya ketika zaman #sinyanyuktua97 yg kerap membawa tilam utk membentuk percepsi dan di zaman najib, si saiful tak berak selama 10 hari hanya kerana utk memastiklan lendir sentiasa berada dlm jubur nya…

tapi bila mana pakar DNA mempersoalkan akan integriti DNA yg selama ini di jadikan bukti, hakim2 hilang pertimbangan nya

yg jadi persoalan, tinggi sgt ke nilai moral #sinyanyuktua97 dgn menyalah gunakan kuasa menguna dana negara utk menolong anak nya…

Last edited 3 months ago by zunnun
Anonymous
Anonymous
13 August 2021 8:14 pm
Reply to  zunnun

#sibodoh# ini cap untuk kau zunnun

Wau bule6
Wau bule6
13 August 2021 6:16 pm

Kalau TDM gila kuasa, dah lama terima tawaran pimpin PN
Tawaran ditolak keras selaras artikel 43(3) akta persekutuan
Itulah bezanya antara Statesman and power crazy politician
Senantiasa berealiti berasaskan fakta dan kebenaran

zunnun
zunnun
13 August 2021 6:15 pm

masih tergila ke #sinyanyuktua97 dgn NOC, jika mempunyai 111 ahli parlimen yg menyokong nya….

sudah tentu #sinyanyukytua97 tergila2 utk meneruskan agenda croni capitalisma nya, yg bercanggah dgn ape yg di jadikan manifesto oleh pH …..

hingga mengatakan buku manifesto itu bukan kitab…

Wau bule6
Wau bule6
13 August 2021 6:03 pm

Yang gila kuasa bertekak berebut kerusi dan jawatan perdana menteri
Anwar, Zahid, Yiddin sibuk cari pengaruh penyokong setiap hari
Yang nak keluarkan negara dari pandemik, rileks cadangkan NOC
PM9, Interim ke tak penting kerana negara pernah berjaya beliau terajui

dotfoyle
dotfoyle
13 August 2021 6:01 pm

DEPA LUPA MASA BERKEMPEN PILIHAN RAYA 14 DEPA GUNA NAMA ANWAR UTK RAIH UNDI….CELAKA PUNYA WAKIL RAKYAT YG GUNA NAMA ANWAR LEPAS TU KHIANAT……

zunnun
zunnun
13 August 2021 5:34 pm

cuba fikir2kan jika #sinyanyuktua97 ada 90 MPs yg menyokong nya utk menganti pN…

adakah #sinyanyuktua97 masih menyanyuk dgn NOC lagi…

zunnun
zunnun
13 August 2021 5:20 pm

tapi hadi kan akan mengeluarkan tuak todi lain pula utk menganti tuak todi #melyu2isle yg gagal berfungsi….

zunnun
zunnun
13 August 2021 5:18 pm

ngape tak atuk saka tua aka #sinyanyukyua97 lompat sj ke pN dgn 4 dead wood pejuang2 bersama warisan (8) dan mengambil alih pN,

tapi, masih lagi mengharapkan pH bersama nya, sedangkan pH merasakan atuk saka tua, yg terlalu tua utk mengetuai mereka….

Wau bule6
Wau bule6
13 August 2021 5:15 pm

Malaysia urgently needs a comprehensive resetting
Now is the best time to act under direct supervision of the King
An NOC should be instituted led by an experienced leader
Devoid of politic, comprising of expert and proven performer

Wau bule6
Wau bule6
13 August 2021 4:45 pm

Anwar ada hati nak ajak penentang bersatu hati
Lupa akan dirinya bekas seorang banduan sodomi
Ditolak majoriti melayu muslim sudah pasti
Warisan, Pejuang, Muda, GPS, GRS turut ikuti

MAHATHIRVSANWARp IP
MAHATHIRVSANWARp IP
13 August 2021 4:36 pm

REPUBLICANS PHD4PIG BODOH….MASA KES COVID SIKIT DULU SIKIT DULU TAK NAK DESAK BUBAR PARLIAMENT…….. The Monarchyโ€™s Importance And Relevance Has Been Restored……… The restoration of the monarchyโ€™s importance and relevance is seen as a positive development by royalists. In that sense His Majesty the Agong and his brother Rulers in the Conference of Rulers are playing a brilliant strategy in exploiting the ongoing political crisis to their advantage. Malaysians now see they cannot afford to get rid of the Raja-Raja Melayu and turn Malaysia into a republic. One of the reasons why I turned against Anwar Ibrahim back in the… Read more »