PATUTLAH H2O BERSUNGGUH KRITIK KERAJAAN MENJELANG KETUA2 PARTI MENGHADAP AGONG BARU-BARU INI…

Berdasarkan pengakuan Nazri Aziz bahawa dirinya adalah “mastermind” dalam mengumpul Akuan Bersumpah (SD) Ahli Parlimen BN untuk menyokong Hishammuddin Hussein, adalah jelas Menteri Luar Negeri itu sekarang ini sedang merancang sesuatu untuk dirinya.

Meskipun Nazri mengatakan usaha mengumpul SD itu bukan bertujuan menjatuhkan Mahiaddin Md Yasin atau untuk menjadikan Hishammuddin Perdana Menteri, tetapi orang yang faham tentang politik tentu tahu itulah matlamat akhir apa yang diusahakan Nazri itu.

Hishammuddin atau H2O kini telah menyerlahkan warna sebenar dirinya untuk menjadi Perdana Menteri melalui apa yang didedahkan Nazri itu.

Tidak mungkin Nazri melakukan usaha mengumpul SD itu tanpa restu atau kebenaran daripada H2O atau untuk tujuan bagi Tok Mat, Ismail Sabri atau KJ dijadikan Perdana Menteri.

Dengan pengakuan Nazri ini, maka fahamlah akhirnya kita mengapa sebelum ketua-ketua parti dijemput menghadap Yang Dipertuan Agong baru-baru ini, H2O tiba-tiba saja menulis dengan panjang lebar di websitenya mengkritik kerajaan dalam cara menguruskan pandemik Covid19.

Antara kritikannya, H2O menggesa kerajaan belajar daripada kesilapan lalu dalam usaha melawan wabak tersebut.

Beliau berkata, karenah birokrasi menghalang Malaysia daripada menerima bantuan negara luar, ketika rakyat negara kian gelisah dan letih menghadapi wabak itu, sambil melahirkan kebimbangan negara hilang keseimbangan antara mengutamakan kesihatan awam atau kepentingan ekonomi.

Kemudian, H2O juga mengkritik pelbagai desakan membuka Parlimen dengan meminta agar ia tidak digunakan sebagai medan merebut kuasa.

Sebagai menteri yang tidak pernah mengkritik kerajaan yang beliau sendiri ada di dalamnya, kemunculan kritikannya secara tiba-tiba itu memang sesuatu yang menghairankan.

Rupa-rupanya, hari ini baru kita faham semua itu ada kaitan dengan 25 SD Ahli Parlimen BN yang sudah ada dalam tangannya yang akan dipersembahkannya kepada Agong.

Menurut apa yang disebut Nazri, SD itu adalah sebagai persiapan sekiranya H2O dipanggil untuk menghadap Agong dan ia telah pun diserahkan kepada bekas Naib Presiden UMNO itu.

Pun begitu, atas kapasiti apa sebenarnya H2O boleh ada perasaan bahawa Agong akan memanggilnya menghadap, lalu dilakukan usaha mengumpul SD itu?

Apakah kerana isterinya seorang kerabat Pahang?

Patutlah juga H2O nampak bersungguh menolak Parlmen digunakan untuk peralihan kuasa kerana beliau sebenarnya lebih berharap kaedah SD untuk melantik Perdana Menteri baharu berikutan kemelut dan kedudukan Mahiaddin yang dipertikaikan.

Realitinya, H2O tiada sebarang jawatan atau kedudukan dalam UMNO setelah memilih enggan bertanding pada pemilihan UMNO 2018 lalu iaitu sebaik saja BN sudah hilang kuasa.

Namun demikian, setelah terbentuknya kerajaan PN dan beliau dilantik sebagai Menteri Luar Negeri, Zahid Hamidi kemudiannya telah melantik H2O sebagai Bendahari BN.

Melalui pendedahan Nazri hari ini, ternampak H20 cuba “main belakang” terhadap dua orang yang merupakan ketua kepadanya.

Pertama, H2O dilihat menikam Mahiaddin daripada belakang melalui gerakan mengumpul SD yang “dimastermind” oleh Nazri yang bertujuan untuk memungkinkan dirinya sendiri dilantik sebagai Perdana Menteri.

Kenapa dalam keadaan Perdana Menteri tergugat kedudukannya, SD yang dikumpul itu tidak ke arah mengukuhkan lagi sokongan 25 Ahli Parlimen terbabit kepada Mahiaddin?

Kedua, ini juga adalah perbuatan yang dilihat menikam Zahid Hamidi sendiri kerana SD itu menunjukkan 25 Ahli Parlimen terbabit hilang kepercayaan kepada Presiden UMNO dan Pengerusi BN.

Sebagai pemimpin UMNO yang tiada jawatan di peringkat hireaki kepimpinan Pusat, perbuatan mengumpul SD ini lebih tidak bermoral kerana ia dilakukan terhadap orang yang telah memberi H2O jawatan Bendahari dalam gabungan itu.

Dengan ciri-ciri sedemikian, selain pelbagai lagi gerakan yang menjadi bualan ramai tentang apa yang pernah dilakukannya dalam tempoh UMNO tiada kuasa dan ketika Tun Mahathir Mohamad menjadi Perdana Menteri sebelum terbentuknya kerajaan PN, cuba kita renung sejenak, sesuaikah H2O untuk ditonjolkan sebagai Perdana Menteri akan datang Malaysia? (ShahbudinHusin 23/06/2021)

4.5 11 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 23 June 2021 — 4:23 pm
Subscribe
Notify of
guest

199 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAHATHIRVSANWARp IP
MAHATHIRVSANWARp IP
24 June 2021 12:45 pm

BUAT APA FORMULA MOLEKUL AIR ALJUBON ADA FORMULA BOM LGBT……… TERUS TERANG JEER LAA NAK NAIKKAN ALJUBON DARI PINTU BELAKANG KAN SENANG…….. PN JADI BODOH IKUT GAYA PHD4PIG TAHU NAK BANGKRAP KAN NEGARA …..PATUT BANYAKKAN PUSAT KUARANTIN DAN OKSIGEN DARI SWAB TEST………… PHDAPIG MAHU NEGARA BANGKRAP DAH TENTU TAK ADA WANG LAGI UNTUK BANTU RAKYAT.. . ……. RAKYAT AKAN TERAJANG SAKI BAKI PHD4PIG DAN KLEPTOKRAT UMNO PRU15 NANTI……… MANA BOLEH BUKA PARLIAMENT NANTI RAMAI MAIN RAMALAN NOMBOR EKOR PAK DAJJAL DAH TENTU PAKAR………. Malaysia Is Now Seeing A Third Constitutional Crisis………. In such an argument, there can be only one… Read more »

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 10:39 am

PESANAN UTK NEK TN YG DIKASIHI:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Insaf..dan ubah lah diri, serta perbaiki pekerti mu
Tidak akan membantu karutan yg kau kutip ramu
Caci cerca, kebodohan, ejekan ko tu..org dh jemu
Semua tu tak kan mampu mengatasi org berilmu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 10:30 am

DIK🌷RIANI🥀PUTERI🌹,

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
Ini pesan abng, buat Dik Riani insan berhati mulia
Perlngkaplah diri bermula dari zaman muda belia
Pntun abg utus, bersama kuntuman bunga dahlia
Lega..bila blog ini takda lagi org cuba kawal selia
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 9:44 am

HA HAH HAA

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Ibaratnya, ikan sepat cuba nak beraksi jadi bawal
Sgt kemaruk Nek TN di blog ni nak jadi pengawal
Mana boleh, nak jaga selia, orng punya hal ehwal
Kena Kejora luku kepala, terpaksa dia cabut awal
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.

Wau bule
Wau bule
24 June 2021 9:30 am

Azmi Hassan, formerly of Universiti Teknologi Malaysia, Read what he said about Nazri’s move vis SDs for H2O.

I have no trust and never heed a word of his analysis. HE COULD NOT EVEN ANSWER A SIMPLE QUESTION WHEN ASKED IN A BERNAMA TV SHOW HOSTED BY SHARKAWI JIRIM ON MH370. What a shame

Wau bule
Wau bule
24 June 2021 9:24 am

Report: Umno president Zahid rubbishes Nazri’s claims 24 BN MPs lost confidence in him

IF THE ABOVE IS NOT A CONCRETE PROOF OF IMPLOSION IN UMNO, WHAT IS????

This development will negatively impact Anwar’s dream of becoming PM9. He depends on Zahid to realize his dream. This also dashed hopes of Budin, Johari Abdul, Abdullah Sani to piggy back on Anwar for personal gains.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 9:20 am

ENGLISH TO MALAY
(KAMUS LORONG HJ TAIB, CHOW KIT, KUALA LUMPUR, EDISI 1)

Ignore:

1) lari dari bahaya atau ancaman yang boleh menyakitkan seperti serangan harimau atau ular tedung selar.

2) mengelak atau menghindari atau tidak mahu mengganggu seperti menjolok sarang tebuan atau sarang buaya.

3) mengalah awal sebelum kedatangan bahaya yang lebih besar seperti Jepun mengalah kepada Inggeris setelah Hiroshima dan Nagasaki diledak dengan bom atom.

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH (100 JUTA KALI)

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 9:01 am

LOOSERS PRODUCE EXCUSES WHILE WINNERS TALK ABOUT CAPABILITY…

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 9:02 am
Reply to  Anonymous

LOOSER:

Anonymous
24 June 2021 7:58 am

IT’S A FOLLY ENTERTAINING THE STUPID COMMENTS FROM WAK GONOL KEJORA KOJOLLA,

MAYBE JUST IGNORE THE OLD FOOL FROM NOW ON.

Reply

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 9:03 am
Reply to  Anonymous

WINNER:

EVIL😈 IDIOT NEK TN FROM LRG HJ TAIB, 24 June 2021 7:58 am:

“IGNORE”???

Only now you feel or thinking of ignoring..? After everyday and every posting you’re being whacked and walloped flat to the ground due to your idioctic words, unwise & stupid act, rude behaviour and ill-mannered personality you have been performing all the while…??

KAH KAH KAH

P/S:
Ikut kamus English Swahili Nek,

Entertaining => menyengsarakan
Ignore => cabut lari / mengalah..

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 9:33 am
Reply to  Anonymous

DEAR🌷DIK🥀RIANI🌹 & FRIENDS,

IT’S SUCH A BIG FUN AND WHAT AN ENJOYFUL ENTERTAINING PLEASURE WHACKING, WALLOPING, BEATING, TEASING, TORTURING, BULLIYING, RAGGING AND TEACHING THE FOOL IDIOT CLOWN NEK TN FROM “DIRTY” LORONG HAJI TAIB…

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH (100 MILLION TIMES)

MAHATHIRVSANWARp IP
MAHATHIRVSANWARp IP
24 June 2021 8:36 am

MANA BOLEH BUKA PARLIAMENT NANTI RAMAI MAIN RAMALAN NOMBOR EKOR PAK DAJJAL DAH TENTU PAKAR………. Malaysia Is Now Seeing A Third Constitutional Crisis………. In such an argument, there can be only one winner. Either the Prime Minister will win, or the Agong will win. And the outcome for the loser is going to be bad. Umno, in its euphoria to oust Prime Minister Muhyiddin Yassin so that Anwar Ibrahim can take over, has triggered a Third Constitutional Crisis. And it is either going to be third time lucky or third time and you go down for good. The First and… Read more »

Wau bule
Wau bule
24 June 2021 9:15 am

I cannot help but disagree with you. My view is there would/should be no constitutional crisis. The root cause of this started when Yidden backstabbed his boss, worked in cahoot with Azmin who also backstsbbed his boss and rogue Hamzah. Umno looked at this position as the best opportunity to get Najib and Zahid off the hook for all their illegal and criminal activities. Umno came onboard. Next the ever King of Religious peddlers joining the fray in return for positions and material rewards to which they are enjoying now till today. The rest joining are purely academics. So PN… Read more »

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 7:58 am

IT’S A FOLLY ENTERTAINING THE STUPID COMMENTS FROM WAK GONOL KEJORA KOJOLLA,

MAYBE JUST IGNORE THE OLD FOOL FROM NOW ON.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 8:25 am
Reply to  Anonymous

Yg berpuluh komen sblm subuh mcm budak tadika punya ejekan tu tak STUPID ker NEK TN IDIOT MENOPOS MUNAPIG🐖 LRG HJ TAIB?

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 8:26 am
Reply to  Anonymous

Siaan NEK TN IDIOT MENOPOS MUNAPIG🐖 LRG HJ TAIB…

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kejora is a guy with intelligence strength & speed
Unlike Nek TN, who is dull & slow like a millipede
Readers noticed that, the old lady is damn stupid
Everyday, the same shit & nonsense, she’ll repeat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 8:28 am
Reply to  Anonymous

EVIL😈 IDIOT NEK TN FROM LRG HJ TAIB,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Now it’s the time..throw away your shyness
Prove to readers, that you have “WISENESS’!
Reply my ‘pantuns’, readers want to witness
Otherwise you just mind your own business
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
KAH KAH KAH KAH KH KAH KAH KAH KAH
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

P/S:

But, do you know the meaning of OR have you eved heard of the word “WISENESS”.. before I introduce that word here, in this blog?

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH (10 MILLION TIMES)

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 8:34 am
Reply to  Anonymous

DEAR🌷DIK🥀RIANI🌹 & FRIENDS,

IT’S SUCH A BIG FUN AND WHAT AN ENJOYFUL PLEASURE WHACKING, WALLOPING, BEATING, TEASING, TORTURING, BULLIYING, RAGGING AND TEACHING THE FOOL IDIOT CLOWN NEK TN FROM “DIRTY” LORONG HAJI TAIB…

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH (100 MILLION TIMES)

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 8:52 am
Reply to  Anonymous

EVIL😈 IDIOT NEK TN FROM LRG HJ TAIB, 24 June 2021 7:58 am:

“IGNORE”???

Only you feel or thinking of ignoring..? After everyday and every posting you’re being whacked and walloped flat to the ground due to your idioctic words, unwise & stupid act, rude behaviour and ill-mannered personality you have been performing all the while…??

KAH KAH KAH

P/S:
Ikut kamus English Swahili Nek,

Entertaining => menyengsarakan
Ignore => cabut lari / mengalah..

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 9:04 am
Reply to  Anonymous

Errata (8:52 am):

Only now you feel…

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 7:23 am

Ada satu kerja baru sekarang nih –

mengumpul Akuan Bersumpah (SD) Ahli Parlimen

Tak tau berapa gaji

Wau bule
Wau bule
24 June 2021 7:33 am
Reply to  Anonymous

Sebenarnya majoriti ahli MP kita tersangat pandai bab bab konon semua dibuat untuk rakyat, bangsa, agama, negara.

Namun mereka clueless, ruddetless devoid of ideas on HOW NAK TOLONG RAKYAT….hanya seorang dua yang ada idea APA PATUT DIBUAT DAN BAGAIMANA HENDAK DIBUAT.

This is a reality based on existing facts and truths …. no?

Wau bule
Wau bule
24 June 2021 7:18 am

Climax of KETULAHAN is about to happen soon Refused to acknowledge, stubborn to the core Once facts and truths ooze out from the cocoon Do not say we have never told you this before >Where is KEPALA BAPAK KAU ? >What happen to clueless man ftom Diponegoro >One convicted, awaiting jail pending his appeal >Another climbing up and down court staircases >Muhyiddin backstabbed his boss >So is Azmin another backstabber >Hamzah a frog and a pariah who planned Sheraton Move >The backdoor govermment is about to go bust >With implosion of Umno, Anwar’s plan doomed to fail Rumour abound of… Read more »

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:53 am

DEAR🌷DIK🥀RIANI🌹 & FRIENDS,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Old Nek TN, is a damn big lier, as we all can see
She said, she wants to preserve “blog’s decency”
But the old hypocrite’s words, are all just fallacy
And what the lady had shown is real pure idiocy
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

(The flowers🌹🌷🥀 are for Dik Riani,
The laughing icons😅😂🤣 are for dear friends, and
The dislike sign👎 is for IDIOT Nek TN…)

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:53 am
Reply to  Anonymous

EVIL😈 IDIOT NEK TN,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Now it’s the time..throw away your shyness
Prove to readers, that you have “WISENESS’!
Reply my ‘pantuns’, readers want to witness
Otherwise you just mind your own business
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
KAH KAH KAH KAH KH KAH KAH KAH KAH
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

P/S:

But, do you know the meaning of OR have you eved heard of the word “WISENESS”.. before I introduce that word here, in this blog?

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH (10 MILLION TIMES)

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 7:30 am
Reply to  Anonymous

DAMN STUPID BLOKE DOES NOT EVEN KNOW THE WORD DOES NOT EXIST IN THE OXFORD ENGLISH DICTIONARY

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 10:08 am
Reply to  Anonymous

DAMN STUPID OLD IDIOT LADY EVIL😈 NEK TN ….

SHE NEVER KNOW THE EXISTENCE OF THE WORD “WISENESS” IN ENGLISH LANGUAGE…

PITY HER…

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 10:09 am
Reply to  Anonymous

Wiseness
Webster’s 1913 Dictionary

Wise´ness
n. 1. Wisdom.
WordNet Dictionary
Noun 1. wiseness – the quality of being prudent and sensible
Synonyms: soundness, wisdom
2. wiseness – the trait of utilizing knowledge and experience with common sense and insight

Synonyms: wisdom

Related Words
advisability, good, goodness, reasonableness, soundness, wisdom

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 10:10 am
Reply to  Anonymous

wiseness

Also found in: Thesaurus, Medical, Idioms, Encyclopedia.

wise 1

(wīz)

adj. wis·er, wis·est

1. Having the ability to discern or judge what is true, right, or lasting; sagacious: a wise leader.

…continue/…

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 10:11 am
Reply to  Anonymous

…/continuation…

2.

a. Exhibiting common sense; prudent: a wise decision.

b. Shrewd; crafty: made a wise move selling the house when he did.

3. Provided with information; informed. Often used with to: I’m wise to your tricks. We were none the wiser after reading the report.

4. Slang Rude and disrespectful; impudent.

Phrasal Verb:

wise up Slang

To make or become aware, informed, or sophisticated.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 10:12 am
Reply to  Anonymous

Ha ha ha ..Siaan Nek TN Munapig🐖 IDIOT,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Masa Din Remos ada Nek bertubi ditaji kanan kiri
Kebencian pmbaca kt Nek pun, mmg tidak terperi
Itulah Nek TN munafiq yang angkuh meninggi diri
Dia rasa diri lebih hebat dari Webster’s Dictionary
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 10:12 am
Reply to  Anonymous

Nek TN Menopos Munapig🐖 IDIOT
hanya mengharapkan dictionary Oxford buruk yg dah lekang kulit.. yg dibelinya masa dia masih sekolh di zaman penjajahan British tahun 40-an dulu…

Kesian.. dictionary buruk yg sebahagian dimakan lipas & anai2 itu sajalah yg dia tau rujuk.. tak reti ikut teknologi & perkembangan zaman.. dia tak tahu yg Oxford Dictionary pun dah berapa kali di’update’.. dia juga tak tahu kewujudan Webster’s dictionary & Thesaurus…

Ibarat org mengaji pondok.. dia kata yg di pondok itulah sajalah semua yg betul..

KESIAN NEK TN IDIOT MENOPOS SYAITAN😈 MUNAPIG🐖 BERKEPAK NIH..

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:53 am

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA SEMBAHYANG PUN NAK PROPAGFANDA.

MUNAFIQ YANG TERBESAR.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 7:06 am
Reply to  Anonymous

Ha hah haa

Nek TN IDIOT Lrg Hj Taib tak pernah sembanyang.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 7:07 am
Reply to  Anonymous

Errata:

sembahyang

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:52 am

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kejora is a guy with intelligence strength & speed
Unlike Nek TN, who is dull & slow like a millipede
Readers noticed that, the old lady is damn stupid
Everyday, the same shit & nonsense, she’ll repeat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:49 am

HYPOCRITE EVIL😈 IDIOT NEK TN.

SORRY TO KEEP ON TELLING YOU AGAIN AND AGAIN, HYPOCRITE EVIL😈NEK TN.

YOU DON’T HAVE ENOUGH “WISENESS” TO SURVIVE PROPERLY & PEACEFULLY IN THIS BLOG, WHAT MORE TO EXCELL…

BUT YOU’RE VERY WELL EQUIPPED WITH “IDIOCY” THAT WILL KEEP YOU TO BE GREAT AND GRAND HERE AS AN ENTERTAINING CLOWN🤡…

KAH KAH KAH.

P/S:

But, do you know the meaning of OR have you eved heard of the word “WISENESS”.. before I introduce that word here, in this blog?

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:50 am
Reply to  Anonymous

Errata:

…ever heard

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:49 am

NEK TN IDIOT MENOPOS MUNAPIG🐖 SYAITAN😈 BERKEPAK,

JUST TO REMIND YOU AGAIN & AGAIN…

SELAGI MANA KAU TAK CUCI DAKI & KEKOTORAN BUSUK DI HATI KAU ITU, KAU TAK AKAN AMAN BER’BLOGGING’ DI BLOG INI WAHAI “NEK TN MENOPOS MUNAPIG🐖 SYAITAN😈BERKEPAK NYANYUK SASAU SAWAN SEWEL GILA BABI OI…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:43 am

SIAAN..NEK TN MUNAPIG🐖 PENDEDAK…

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Itulah dia Nek TN munafiq laknatullah tua bangka
Tidak tahu malu serupa dgn kulit babi tebal muka
Bila terkantoi, mula le karutan, si munafiq ini reka
Hanya mampu mngejek je dia, mcm budak tadika
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
Kesiian sungguh, dgn Nek TN munapig pendedak
Dia ttp mau tonjolkan diri jugak..tidak dapat tidak
Asal tembak je..tak apalah peluru kosong diledak
Tapi sedih hanya mampu mngejek jer spt budak2
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 5:58 am

DIK🌷RIANI🥀PUTERI🌹,

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Laungan azan baru je terdengar, dari luar jendela
Kini, abg nak menghadapkan diri kpd Allah Ta’ala
Sbgai Islam kena sentiasa fikirkan dosa & pahala
Ok Dik Riani..lps solat insyaAllah abg dtg semula
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:42 am
Reply to  Anonymous

WAK GONTOL BANYAK SANGAT DOSA, JANGAN LUPA MENGHADAPI ALLAH TA’ALA SELAMA [AMA NYA

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 7:09 am
Reply to  Anonymous

Aikk.. Nek TN munapiq🐖 Lrg Hj Taib cakap pasal ‘DOSA’..????

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH (10 JUTA KALI)

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 5:50 am

RAKAN2 BLOG SEKALIAN,
Ini empat komen Nek TN awal pagi ini:

Anonymous
24 June 2021 5:22 am

Anonymous
24 June 2021 5:26 am

Anonymous
24 June 2021 5:28 am

Anonymous
24 June 2021 5:31 am

Semuanya dituju dekat Kejora…

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 5:52 am
Reply to  Anonymous

BUKAN KAH BETUL APA YG KEJORA KATA? NEK TN DISERANG DEK MIMPI IGAUAN KPD KEJORA MLM TADI?

(MANA ADA DIA BUAT KOMEN LAIN…)

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:33 am
Reply to  Anonymous

Selain dari yg Kejora senaraikan di atas, ini hah lagi komen2 Nek TN pagi ini, semuanya ke atas Kejora sahaja: Anonymous, 24 June 2021 5:31 am Anonymous, 24 June 2021 5:33 am Anonymous, 24 June 2021 5:36 am Anonymous, 24 June 2021 5:40 am Anonymous, 24 June 2021 5:43 am Anonymous, 24 June 2021 5:45 am Anonymous, 24 June 2021 5:47 am Anonymous, 24 June 2021 5:50 am Anonymous, 24 June 2021 5:54 am Anonymous, 24 June 2021 5:56 am Anonymous, 24 June 2021 5:58 am Anonymous, 24 June 2021 6:01 am Anonymous, 24 June 2021 6:04 am KAH KAH… Read more »

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:34 am
Reply to  Anonymous

Ulang balik:

Anonymous, 24 June 2021 5:31 am
Anonymous, 24 June 2021 5:33 am
Anonymous, 24 June 2021 5:36 am
Anonymous, 24 June 2021 5:40 am
Anonymous, 24 June 2021 5:43 am
Anonymous, 24 June 2021 5:45 am
Anonymous, 24 June 2021 5:47 am
Anonymous, 24 June 2021 5:50 am
Anonymous, 24 June 2021 5:54 am
Anonymous, 24 June 2021 5:56 am
Anonymous, 24 June 2021 5:58 am
Anonymous, 24 June 2021 6:01 am
Anonymous, 24 June 2021 6:04 am

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:38 am
Reply to  Anonymous

Kalau komen bernas tak apalah, nak kutuk Kejora pun, tapi semua komen POLITAIK yg merupakan ejekan tahap budak tadika…

Dah tu, diulang-ulang kopipes pulak tu…

KESIAN TN MUNAPIG🐖 JIWA KACAU, MEROYAN RACAU, MCM MURAI BERKICAU…

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:41 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Itulah dia Nek TN munafiq laknatullah tua bangka
Tidak tahu malu serupa dgn kulit babi tebal muka
Bila terkantoi, mula le karutan, si munafiq ini reka
Hanya mampu mngejek je dia, mcm budak tadika
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
Kesiian sungguh, dgn Nek TN munapig pendedak
Dia ttp mau tonjolkan diri jugak..tidak dapat tidak
Asal tembak je..tak apalah peluru kosong diledak
Tapi sedih hanya mampu mngejek jer spt budak2
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:47 am
Reply to  Anonymous

Siaan Nek TN IDIOT Munapig berhati Yahudi,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Padan muka Nek TN ‘IDIOT’ dajjal, berhati Yahudi
Bila terlihat pantun2 cinta dia jadi semacam badi
Dia nak komen ikut tajuk pos pun sampai tak jadi
Sbab terpaksa karang dulu maki & cerca peribadi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:48 am
Reply to  Anonymous

WAK GONTOL DISERANG DEK MIMPI, SEMUA NYA YANG IAHATT2, SEBAB ORANG JAHAT .

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 7:11 am
Reply to  Anonymous

Pendedak orang tua ganyut otak tadika…

Nek TN munapig🐖 Lrg Hj Taib…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 11:25 pm

Mak cik Kiah ni lagi bijak dari Kejora,……jom tonton………..

https://www.youtube.com/watch?v=9qaF-zv10ak

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 11:59 pm
Reply to  Anonymous

Kera kongkang 11:25 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Kera kongkang ingin nak jadi badut penglipur lara
Tapi..kebodohan kera kongkang tua ini sgt ketara
Riani dah kata mana ada yg lbh hebat dari Kejora
Lagi baik klau tonton lagu syahdu kiriman si dara
💐🌹🥀🌷🌺🏵️🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 12:01 am
Reply to  Anonymous

Addriani
 18 June 2021 4:18 pm
 Reply to  Anonymous

Assalamualaikum,ckgu yang riani hormati,
Dah muncul ni,riani nak ucapkan tahniah atas pencapaian SPM baru ini.Ckgu ngajar Tingkatan berape ya?.

dan untuk maksud “salam emmm rin…tu kan,riani tak nak sebutla.Tapi ckgu dengarlah lagu ini.Lagu lama yang mungkin 13 tahun sebelum riani lahir.Riani lahir 1997.

lagunya “Bawalah daku pergi-anita”

salam emmmm rin….dari riani.

 Reply

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 12:02 am
Reply to  Anonymous

LAGU – BAWALAH DAKU PERGI
PENYANYI – ANITA SARAWAK
KARAOKE – https://youtu.be/AoutqW2h-dM
LIRIK –
💐🌹🌷🌷🌺🌸🏵️☘️🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
Rindu rindu daku saat ini
Ingin jumpa bertegur sapa
Tiada tiada rasa lebih indah
Bila engkau tersenyum manja

Bawalah daku pergi
Dari gelisah ini
Bawalah daku pergi
Dari sepi hati ini

Bawalah daku pergi
Setulus hati yang suci
Bawalah daku pergi
Biar mati pun ku jalani

Jauh jauh terasa di hati
Bila engkau tiada di sini
Syahdu syahdu ucapan mu kasih
Tunggu jika dikau mengungkap kata
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 12:07 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌿🏵️🥀🌹
Warkah Riani tiba..wlau diri tak le begitu menanti
Beserta wrkah..bgaikan terbingkis, permata sakti
“Bawalah Daku Pergi”,sgt syahdu menyentuh hati
Barulah kini “salam emmm rin..”diri jadi mengerti
🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🥀🥀🌷🌹
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💌💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 12:09 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌿🏵️🥀🌹
Blm pernah lagi lah, hati gembira hingga sebegini
Tak sangka, yg Riani jugak, seorang peminat seni
Tertarik btul Kejora dek lagu kegemaran Dik Riani
Mmg nya tk jemu didengar, bagai sebuah simfoni
Liriknya itu, sangatlah pilu menyentuh jiwa nurani
Salam emmm rin..ialah”Rindu rindu daku saat ini”
“Jauh jauh terasa di hati..bila engkau tiada di sini”
Sayu “Bawalah daku pergi, biar mati pun ku jalani”
Barulah kini “salam emmm rin..”diri jadi mengerti
🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🥀🥀🌷🌹
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💌💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 7:18 am
Reply to  Anonymous

DAH LAMA KENA SNUB DEK Addriani, komen lama orang tu 18 June 2021 4:18 pm pun dikeluarkan nya. 

Maflus

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 8:21 am
Reply to  Anonymous

Nek TN menopos Lrg Hj Taib 7:18 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
18 hb Jun tarikh terakhir hadirnya Dik Riani puteri
Klau nak dihitung lamanya, barulah saja lima hari
Tak kan lah setiap hari..dia mesti nak dtg ke mari
Kat blog lain pun, ada maklumat, yg dia perlu cari
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 5:22 am
Reply to  Anonymous

Kejora bila dibenci, selalu dicaci.

Tiap2 pagi.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 7:26 am
Reply to  Anonymous

Nek TN Lrg Hj Taib Peju-Wang punya macai pendedak.. dah tua ganyut pekak badak.. peluru kosong pun tembak janji ledak.. tapi karutan tahap budak2…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 11:13 pm

HA HAH HAA…

KALAU NEK TN DAH PUN TIDUR LENA, PASTI KINI DIA SEDANG BERHEMPAS PULAS MENGERONYOK BANTAL YG DIA IGAUKAN SEBAGAI KEJORA YG SEDANG BERPANTUN CINTA…

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 5:26 am
Reply to  Anonymous

Mengongkak kamu.

Guna bantal itu

Wak Gontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:56 am
Reply to  Anonymous

NAK PELUK WAK KOJOLLA?

YOU MUST BE CRAZY, OLD MAN,

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 7:12 am
Reply to  Anonymous

Pendedak orang tua ganyut otak budak tadika…

Nek TN munapig🐖 Lrg Hj Taib…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 11:09 pm

KEMULIAAN TN DAN WAU BULE

PATUT DICONTOHI GENERASI BARU

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 12:21 am
Reply to  Anonymous

Kera Kongkang 11:09 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Inilah akibat kera kongkang dulu malas sekolah
Tak tau, utk membezakan, yg betul dgn yg salah
Kalau Wau Bule dikata mulia tu boleh terima lah
Tapi TN tu mulia hapanya..Munapig Laknatullah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 5:28 am
Reply to  Anonymous

Kamu geram sangat dengan TN yer.

Teruk benor di buat dek dia.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 5:30 am
Reply to  Anonymous

Kera Kongkang 11:09 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Wau Bule itu..mmg asyik mimpi dan sokong Tun
Cara hujah dia itu, berhemah & bersopan santun
Tapi TN ifrit tu, sekejap samseng sekejap kartun
Dia jadi fobea & trauma..dgn cinta punya pantun
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 5:34 am
Reply to  Anonymous

Kamu geram sangat dengan pantun cinta Kejora yer.

Teruk benor dibuat dek dia.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 5:40 am
Reply to  Anonymous

DIK🌷RIANI 🥀DEWI🌹 TENGOKLAH,

Dah 3 bulan lebih abg ajar nenek ni tentang imbuhan ‘di’ dlm BM.

‘di’ kena rapat dgn perkataan bersifat perbuatan dan
‘di’ kena renggan dari perkataan bersifat nama/tempat/benda/masa.

Ini “di buat”…???

Kalau di ketuat atau di wad ke, ok lah.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 7:01 am
Reply to  Anonymous

WAK GONTOL YANG MENGGOTOLKAN HAL DIA NAK SEMBAHAYANG DSB NYA ITU MUNAPIG

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 7:13 am
Reply to  Anonymous

Aikk.. Nek TN munapiq🐖 Lrg Hj Taib cakap pasal ‘SEMBAHYANG’..????

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH (10 JUTA KALI)

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 11:07 pm

malam pengantin si riani terkejot besar

dalam samar-samar cahaya sarang tempoa sampai lutuit

riani lari tak cukup tanah!!!!!!! TOLONG!!TOLONG!!!!

KAH KAH KAH

udah-udahlah wak

kau dah tua gayut,habis PKP,belajar2 gi surau

beribadat,buang sifat maki hamun orang

lagi pon idola kau dah hilang hanyut…kosong peluang

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 11:52 pm
Reply to  Anonymous

Kera kongkang 11:07 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Naper ler kera kongkang bodoh lagi wlau dah tua
Buat komen pun serupa dngn haram jadah barua
Tak abis2 dgn citer lapok basi ko, sarang tempua
Kera mcm ko ini lebih sesuai klau duduk dlm gua
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 11:53 pm
Reply to  Anonymous

Kera kongkang 11:07 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Entah bila le, bodoh kongkang ni dpt nak dihapus
Tak juga cerdik-cerdik wlau dah tua nak mampos
Mana bleh mengarut berkomen tak ikut tajuk pos
Naya kau, kena serang, Nek Lrg Hj Taib menopos
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 5:33 am
Reply to  Anonymous

Wak Gontol Kejora Kojolla hamjadah sampai bila2.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 5:31 am
Reply to  Anonymous

Wak Gontol Kejora Kojolla dah hiang apekebende nye, sekarang hanya boleh menggontol.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 7:27 am
Reply to  Anonymous

Nek TN Lrg Hj Taib Peju-Wang punya macai pendedak.. dah tua kerepot ganyut pekak badak.. peluru kosong pun tembak janji ledak.. tapi hanya karutan tahap budak2…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 10:53 pm

PERHATIAN… PERHATIAN…!!!

SESIAPA YG MEMUSUHI TDM & INGIN MENCACI CERCA ORG TUA TU, TUNGGU BAGI PANTUN CINTA KEJORA ADA DULU…

ANDA AKAN SELAMAT DARI DITERJAH OLEH NEK TN KERANA NEK TN TAK AKAN AMBIL KESAH APA2 KOMEN & DIA PUN TAK AKAN KESAH DGN POSTING BUDIN KALAU PANTUN CINTA KEJORA ADA…

AMBIL LAH PELUANG KEEMASAN INI…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 10:55 pm
Reply to  Anonymous

CONTOHNYA:

Cuba ko tengok komen NBR mencerca:

najib bini rosmah
23 June 2021 8:47 pm
…Keling menyamar Melayu Madey si Kitol.

najib bini rosmah
23 June 2021 8:51 pm
…strategi overloaded pampers Saka Kerala…

NBR SELAMAT, KAN?

BISA CERCAAN KE ATAS ‘NABI’ NEK TN TU.. BISA LAGI PANTUN CINTA KEJORA…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 10:59 pm
Reply to  Anonymous

BRO ZUNNUN, MASUKLAH KALAU NAK MENCERCA ATOKSAKA96…

ANDA AKAN SELAMAT DARI TERJAHAN NEK TN SEBAB PANTUN CINTA KEJORA ADA SBG PENGHADANG.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 11:03 pm
Reply to  Anonymous

BRO NBR PUN, KALAU RASA NAK SAMBUNG LAGI CERCAAN KE ATAS ATOK SAKA KERALA.. BOLEH TERUSKAN JUGA SEBAB NEK TN TAK AKAN NAMPAK SEMUA ITU BILA PANTUN CINTA KEJORA ADA DLM POST INI.

DIA AKAN TUMPU KPD PANTUN CINTA KEJORA SAJA.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 5:40 am
Reply to  Anonymous

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA OTAK KECIK TAPI BOLA BESAR.

PAKAI KOCEK SATU, IKAT DI PEHA.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 5:36 am
Reply to  Anonymous

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA BERCINTA DENGAN BERUK KERA.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 7:15 am
Reply to  Anonymous

NEK TN MENOPOS MUNAPIG🐖 LORONG HAJI TAIB BERCINTA DENGAN MONYET KONGKANG.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 9:52 pm

Hairan betul lah rakan2…

Nek TN adalah seorang penyokong kuat Peju-Wang , dia pemuja yg taksub dan fanatik kpd AtokSaka96, sehingga bagi dia, orang tua tu ada setaraf ‘nabi’ yg sering membawa amanat kpd nya di dlm mimpi.

Yg aneh nya, bila Nek masuk blog dan pada masa itu ada komen cercaan ke atas AtokSaka oleh NBR atau Zunnun.. dia tak peduli, dia cari komen/pantun Kejora dulu utk diterjah.

Sanggup dibiarkan ‘nabi’ dia dicaci cerca asalkan dia dpt melepaskan dendam peribadi yg mengakibatkan dia tertiarap di lantai setiap kalinya.

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 9:53 pm
Reply to  Anonymous

Berkaitan dgn mimpi pulak, AtokSaka ‘nabi’ dia, tak berpeluang lagi muncul dlm mimpi Nek.. kerana Kejora dah mengambil alih tempat itu..

Kini Kejora hadir menjadi igauan mimpi ngeri kpd Nek TN, sehinggakan awal pagi masuk blog, komen/pantun Kejora lah yg dicarinya.

Klau tak ada pun pantun Kejora, dia akan menulis juga cercaan ke atas Kejora bagi membalas dendam kpd Kejora yg menghantui dia dlm mimpi..

BEGITULAH HEBATNYA CIKGU KEJORA BISTARI..

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 5:45 am
Reply to  Anonymous

LITTLE AMUSES THE NUISANCE, WHAT MORE THE FOOL.

YANG LAIN2 TU DIA TAK FAHAM, FOOL DIA FAHAM

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 10:05 pm
Reply to  Anonymous

Ye ke? Kamu terasa sangat ke Bagus lah.

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 10:40 pm
Reply to  Anonymous

HA HAH HAA…

REALITI NEK TN OI…
Cuba ko tengok komen NBR:

najib bini rosmah
23 June 2021 8:47 pm
…Keling menyamar Melayu Madey si Kitol.

najib bini rosmah
23 June 2021 8:51 pm
…strategi overloaded pampers Saka Kerala..

BISA CERCAAN KE ATAS ‘NABI’ KAU.. BISA LAGI PANTUN CINTA KEJORA…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 10:47 pm
Reply to  Anonymous

RAKAN2 BLOG,

DULU NEK TN MCM BEKAS KEKASIH DIA, ARUAH WAK SEMAN JUGA.. PANTANG DISENTUH ATOKSAKA DEWA MEREKA… MESTI KENA TERJAH TERUK PUNYA…

TAPI KINI SEMUANYA TENGGELAM DGN PANTUN CINTA KEJORA…

SELAGI MANA KEJORA BERPANTUN CINTA DI SINI, ADALAH MENJADI LAPANG UTK PENENTANG2 ATOK SAKA UTK MENCACI CERCA ORG TUA TU..SELAMAT DARI DITERJAH NEK TN.. KERANA NEK TAK AKAN TENGOK LAGI BILA PANTUN CINTA KEJOR ADA..

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 11:05 pm
Reply to  Anonymous

NEK TN,

NEK TIDUR AWAL.KER TIDUR LEWAT KER… KEJORA AKAN TETAP HADIR BERPANTUN CINTA DLM MIMPI NEK…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 5:50 am
Reply to  Anonymous

DALAM MIMPI,, WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA SEBAGAI NENEK KEBAYAN.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 5:47 am
Reply to  Anonymous

PANTUN CINTA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA PENUH DENGAN TAHI.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 7:02 am
Reply to  Anonymous

Nek TN IDIOT menopos munapig🐖 5:47 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Disbab dulu SJK..maka Nek TN mmg suka kelahi
Udah malu, terkantoi teruk, dia masih nak gagahi
Tapi, Nek ‘IDIOT’ seperti kena luku benjol kat dahi
Bila terkantoi teruk..mulut dia pun, keluar lah tahi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:37 am
Reply to  Anonymous

LEPASAN SJK KE?

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 7:16 am
Reply to  Anonymous

Nek TN Lorong Hj Taib, SJK pun tak lepas apa?

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 5:43 am
Reply to  Anonymous

MENGADU NASIB DIA KENA TERJAH WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA NIH.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 7:28 am
Reply to  Anonymous

Nek TN Lrg Hj Taib Peju-Wang punya macai pendedak.. dah tua ganyut pekak badak.. peluru kosong pun tembak janji ledak.. tapi karutan tahap budak2…

KAH KAH KAH.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
23 June 2021 9:07 pm

Betul ka Hadi sudah nazak nak mati dan buat wasiat pada anjingnya padam fatwa Amanat Hadi di myJakim? Sumber rujukan anjing sejak 1981 tinggal kenangan. Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
23 June 2021 9:03 pm

DUN yang tak buat lelong 25 YB bersidang tanpa JK Derhaka MRR dan YDP Agong. Malu malu malu. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 8:54 pm

Padan muka Nek TN jebon memerang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Bila lihat pantun cinta, Nek terus jadi naik berang
Masuk blog, itu yg mula2 dia akan terkam serang
Bab tajuk post, dia tolak ke tepi, & tak jadi karang
Din Remos kata Nek jenis suka ganggu hal orang
Dia kemaruk jadi pacak, itu ini nak ditegah larang
Tapi..sentiasa sja, sifat munafiq kian jelas terang
Bukan saja dekat kepala Nek tu peluru bersarang
Malu dpt..maruah trcalar, muka terconteng arang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 9:08 pm
Reply to  Anonymous

Otak budak kecik kamu nih

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 9:33 pm
Reply to  Anonymous

Otak tua nyanyuk kamu nih Nek TN IDIOT Syaitan😈 menopos munapig🐖 gila babi…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 10:12 pm
Reply to  Anonymous

Jangan biadab lah, Wak Gontol. Jangan bercinta di blog polilik

KEPALA BAPAK KAU

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 10:41 pm
Reply to  Anonymous

HA HAH HAA…

REALITI NEK TN OI…
Cuba ko tengok komen NBR:

najib bini rosmah
23 June 2021 8:47 pm
…Keling menyamar Melayu Madey si Kitol.

najib bini rosmah
23 June 2021 8:51 pm
…strategi overloaded pampers Saka Kerala..

BISA CERCAAN KE ATAS ‘NABI’ KAU.. BISA LAGI PANTUN CINTA KEJORA…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 11:05 pm
Reply to  Anonymous

NEK TN,

NEK TIDUR AWAL.KER TIDUR LEWAT KER… KEJORA AKAN TETAP HADIR BERPANTUN CINTA DLM MIMPI NEK…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 5:56 am
Reply to  Anonymous

DALAM MIMPI WAK GONTOL PALING HODOH, RUPA NENEK KEBAYAN.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 5:54 am
Reply to  Anonymous

WAK GONTOL KEJORA BUKAN SASTERAWAN

ASYIK MEMANTUN SEBAB GILA SELALU KENA SAWAN

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 7:19 am
Reply to  Anonymous

NEK TN MENOPOS LRG HJ TAIB PERASAN DIRI ANGKASAWAN

TAPI DIA MCM ANJING🐕 BETINA BARU LEPAS MENGAWAN.

KAH KAH KAH.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
23 June 2021 8:51 pm

Majoriti ahli Umno tolak parti tanpa akar umbi. Buying time demi sogok lebih ramai MP ialah strategi overloaded pampers Saka Kerala. Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
23 June 2021 8:47 pm

Gay gangbang antara Azmin Semburit dan Hisapvapedin small bro of China di bawah Keling menyamar Melayu Madey si Kitol. Kahkahkah!

Wau bule
Wau bule
23 June 2021 8:44 pm

Umno has very clear and serious leadership deficit The nation feels this immediately after Mahathir’s exit With Pak Lah only coming in to warm the President’s seat Everything went on auto mode thereon on hadhari sleep Najib was initially thought a young and potential leader Who was expected to follow the footsteps of the father To Umno’s surprise he went south and created scandal of 1MDB Where the nation was relieved of her weath by means of thievery Next comes Zahid, the clueless and rudderless leader Who thought he could fill Najib’s shoes as commander Oblivious to his surroundi like… Read more »

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 8:43 pm

rasanya tak lama lagi kejora dah nak nikah dengan riani tu
Taro lembot baca doa selamat gopoh semacam
nbr lembot jadi pengiring seluar telondeh sambil bawa batang mop

kat majlis,penoh gelak tawak…lombot jerit awwww!!!!awwww!!!!

kejora masa pengantin tak pakai kain samping songket,pakai tuala saja dan seluar pendek dan baju melayu

lagu iringan pulak lagu “Gila”

cissss kau memang perosak adat melayu

awwwww!!!

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 9:02 pm
Reply to  Anonymous

Nikah dan tak masuk sini lagi bagus,

Tak rsTI adab sopan cakap hal peribadi di blog poliitik.

KEPALA BAPAK KAU.

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 9:07 pm
Reply to  Anonymous

Sahabat ku Anon 8:43 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Entah bila le, kebodohan Anon ni dpt nak dihapus
Tak juga cerdik-cerdik wlau dah tua nak mampos
Mana bleh mengarut berkomen tak ikut tajuk pos
Naya kau, kena serang, Nek Lrg Hj Taib menopos
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 9:36 pm
Reply to  Anonymous

Nikah dgn Bg Ali dan tak masuk sini lagi bagus,

Tak reti adab sopan asyik serang hal peribadi di blog poliitik ni sampai satu abok komen ikut pos pun tak ada.

KEPALA BAPAK KAU Nek TN IDIOT menopos Syaitan munapig.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:01 am
Reply to  Anonymous

ULANG –

Nikah dgn Bg Ali dan tak masuk sini lagi bagus,

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 5:58 am
Reply to  Anonymous

WAK GOTOL KEJORA KOJOLLA TAK BOLEH NIKAH SELAGI TERIKAT DENGAN BANG ALI

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 7:21 am
Reply to  Anonymous

NEK TN MUNAPIG🐖 LRG HJ TAIB DAH MENOPOS TERINGIN NAK NIKAH JUGA DENGAN BANG ALI.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 8:40 pm

Hisaputin @ H2O nak jadi Perdana Menteri?

Aww….awwww………..awwwwww……….geli i dengar tauuuuuu…….

jawap dulu

  • helikopter TUDM masa order dulu tu mana? tak sampai2 pun. cengkeram tak cukup kot?
  • MH370 dgn 279 penumpang tu landing kat ne?
  • buku merah doktrin Abang Besar Mao Tze Tung yg ada pada MCA tu dah habis baca ke lum?

kalau u boleh jawap i sokong u

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 7:51 pm

Wak Gontol Kejora Kojolla nih biacab dan kuang ajar.

Tak dibimbing emak bapak nya adab sopan di masa eecil.

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 8:16 pm
Reply to  Anonymous

Nek TN menopos munapig bukan sahaja biacab dan kuang ajar, tapi tak ada perasaan malu langsung.

Dah 2-3 posting, satu abok komen pun tak ada dikeluarkan berkaitan tajuk pos atau politik tapi lebih kpd POLITAIK.

Dia terpaksa menghabiskan masa menyerang Kejora dek hasad dengki dendam dan cemburu yg berterusan dan tak habis2. Namun serangan yg sia2 kerana semuanya berakhir dgn ketewasan yg memalukan. Tapi Nek TN mana ada reti malu.. tiada istilah malu dlm kamus hidup munafiq ini.

KESIAAN…

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 8:24 pm
Reply to  Anonymous

Barangkali munafiq muka tebal ini kurang mendapat kasih sayang dan didikan yg baik dari mak bapaknya yg mungkin berlatar belakang yg sama.

Agaknya dia tak ada rasa malu kerana dia dari kumpulan darjat bawahan yg hidup di persekitaran masyarakat tak sempurna spt di Lorong Hj Taib, Chow Kit tempat berlegarnya para pelacur dan pondan.

Dia dah biasa dgn memaki hamun org dan juga mangli dimaki cerca oleh org dlm masyarakat tak sempurnanya itu.

KESIAAN…

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 8:32 pm
Reply to  Anonymous

Nek TN Lrg Hj Taib,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Bila lihat pantun cinta..Nek TN terkam mau sasar
Mcm biasa le dia dgn bahasa kurang ajar & kasar
Hal malu atau tebal muka, Nek tak de risau gusar
Sbb, kat Lrg Hj Taib dah biasa, tempat membesar
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 8:33 pm
Reply to  Anonymous

Nek TN IDIOT perangai Yahudi,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Padan muka Nek TN ‘IDIOT’ dajjal, berhati Yahudi
Bila terlihat pantun2 cinta dia jadi semacam badi
Dia nak komen ikut tajuk pos pun sampai tak jadi
Sbab terpaksa karang dulu maki & cerca peribadi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 8:36 pm
Reply to  Anonymous

Nek TN cemburu dengki,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Pantun cintaa membuat hidup Nek TN jadi susah
Lihat pantun berbunga je..tajuk pos dia tak kesah
Klau tak ganggu dengki cemburu mari mendesah
Bila acah ganggu tertiarap ke lantai kena belasah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 8:38 pm
Reply to  Anonymous

Nek TN sasau sawan,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Bila dilihat pantun cinta, Nek TN terus jadi sawan
Tajuk posting Budin, dia tk dpt, nak bagi tumpuan
Lalu, Kejora diterjahnya..nak dijadikannya buruan
Tapi, bangsat tk kan termampu, atasi bangsawan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 8:53 pm
Reply to  Anonymous

Nek TN jebon memerang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Bila lihat pantun cinta, Nek terus jadi naik berang
Masuk blog, itu yg mula2 dia akan terkam serang
Bab tajuk post, dia tolak ke tepi, & tak jadi karang
Din Remos kata Nek jenis suka ganggu hal orang
Dia kemaruk jadi pacak, itu ini nak ditegah larang
Tapi..sentiasa sja, sifat munafiq kian jelas terang
Bukan saja dekat kepala Nek tu peluru bersarang
Malu dpt..maruah trcalar, muka terconteng arang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:14 am
Reply to  Anonymous

WAK GONTOL ASYIK MEMANTUN MANTAT DIA DAH TAK TAHU MANA DIA PUNYA PANT.T.

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 8:41 pm
Reply to  Anonymous

Wak Gontol Kejora Kojolla perangai Negro Afrika.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:11 am
Reply to  Anonymous

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA IS DAMN BLOODY FOOL SEBAB BLOOD KELUAR DARI BONT.T DIA.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:06 am
Reply to  Anonymous

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA PONGGONG BERAT SATU TAN, SIAPA MAHU TERKAM.

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 8:46 pm
Reply to  Anonymous

Kamu menerangkan keadaan kamu, Wak Gontol

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 8:59 pm
Reply to  Anonymous

Hah ha haa.. Nek Lrg Hj Taib…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 9:10 pm
Reply to  Anonymous

Nek TN IDIOT menopos munapig 7:51/8:41 pm,

Komen Nek jam 7:51 pm dan 8:41 pm tu, bukan Nek mrnceritakan keadaan Nek sendiri kah?

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:17 am
Reply to  Anonymous

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA MUNAF.CK

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:04 am
Reply to  Anonymous

PUKIMAK WAK GONTOL TAK RENTI2 MENGARUT, BANG ALI PERLU PAKU DIA PUNYA LUB.NG BONT.T.

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:41 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Itulah dia Nek TN munafiq laknatullah tua bangka
Tidak tahu malu serupa dgn kulit babi tebal muka
Bila terkantoi, mula le karutan, si munafiq ini reka
Hanya mampu mngejek je dia, mcm budak tadika
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
Kesiian sungguh, dgn Nek TN munapig pendedak
Dia ttp mau tonjolkan diri jugak..tidak dapat tidak
Asal tembak je..tak apalah peluru kosong diledak
Tapi sedih hanya mampu mngejek jer spt budak2
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 7:27 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Di blog syahdu ini..Kejora masih ttp gagah berdiri
Musuh mengacah, bererti bala sengaja nak dicari
Tak terasa sepi sangat, wlau tanpa hadir si puteri
Kerana ada ‘Bawalah Daku Pergi’ sebagai penyeri
🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🥀🥀🌷🌹
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 7:28 pm
Reply to  Anonymous

LAGU – BAWALAH DAKU PERGI
PENYANYI – ANITA SARAWAK
KARAOKE – https://youtu.be/AoutqW2h-dM
LIRIK –
💐🌹🌷🌷🌺🌸🏵️☘️🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
Rindu rindu daku saat ini
Ingin jumpa bertegur sapa
Tiada tiada rasa lebih indah
Bila engkau tersenyum manja

Bawalah daku pergi
Dari gelisah ini
Bawalah daku pergi
Dari sepi hati ini

Bawalah daku pergi
Setulus hati yang suci
Bawalah daku pergi
Biar mati pun ku jalani

Jauh jauh terasa di hati
Bila engkau tiada di sini
Syahdu syahdu ucapan mu kasih
Tunggu jika dikau mengungkap kata
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 12:45 am
Reply to  Anonymous

HASRAT, CITA-CITA, MIMPI DAN ANGAN-ANGAN:

😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
Smpai bilakah diri ini akn terus hidup kesorangan
Asyik kat kantin dan kedai saja, nikmati hidangan
Mngkin dh tiba masa..tamatkan zaman bujangan
Maka..diri mula dilamun mimpi dan angan-angan
💐🌹🥀🌷🌱🌿🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌱🌸🏵️🥀💐
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 12:47 am
Reply to  Anonymous

CADANGAN DAN PERTUNANGAN:

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 12:48 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kpd mak, diri ini beritahu, ‘cek dah pilih qpasangan’
Saling berutusan, cuma, mata blum bertentangan
Niat dan hasrat, ingin memetik bunga jambangan
Lalu..diri ini suruh mak urus, untuk utus pinangan
💐🌹🥀🌷🌱🌿🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌱🌸🏵️🥀💐
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 12:51 am
Reply to  Anonymous

Errata:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kpd mak, diri ini beritahu, ‘cek dah pilih pasangan’
Saling berutusan, cuma, mata blum bertentangan
Niat dan hasrat, ingin memetik bunga jambangan
Lalu..diri ini suruh mak urus, untuk utus pinangan
💐🌹🥀🌷🌱🌿🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌱🌸🏵️🥀💐
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 12:52 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Disebabkan PKP, tak ramai lah, sertai rombongan
Dari Kedah ke Selangor, kereta2 family beriringan
Pak Teh tukang cakap..tntang hasrat & cadangan
Akhirnya, terikatlah dngn kemas tali pertunangan
💐🌹🥀🌷🌱🌿🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌱🌸🏵️🥀💐
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 12:53 am
Reply to  Anonymous

MAJLIS IJAB KABUL:

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 12:54 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dari Kedah ke Selangor si anak teruna melangkah
Jasad yg sebenar hadir bukan lagi utusan warkah
Majlis ringkas & tidak ramai tetapi penuh barakah
Dgn sekali lafaz sahaja..terus jadi sah akad nikah
💐🌹🥀🌷🌱🌿🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌱🌸🏵️🥀💐
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 12:55 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Selesai ijab kabul hilang segala risau dan gelisah
Pasangan kekasih, sudah jadi suami isteri yg sah
Perasaan sayang, sampai mati, tak mau berpisah
Air mata jernih mngalir hingga pipi si isteri basah
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌿🏵️🥀💐
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 12:56 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
Si teruna tersenyum puas & si dara senyum riang
Lps ijab kabul, tiba ke acara, batal air sembhyang
Sbentuk cincin berlian utk tanda pengikat sayang
Buat puteri nan ayu, yng dikepit oleh para dayang
🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🥀🥀🌷🌹🥀🌷🌹
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 12:56 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
Membatal wudhuk, jadi kemuncak kasih dicurahi
Isteri menjeling manja..kepada suami yg dikasihi
Perasaan kasih & sayang, lebih mengatasi berahi
Lps sarung cincin, suami mengucup isteri di dahi
💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍
👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👱👳👳👳👳👳👳👳👳

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞🧠💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 12:57 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙🧡
Begitu indah, kemuncak kepada cinta yg bersemi
Hati & budi masing2, sudah sama2 saling selami
Kelak, di dlm satu rumah akan bersama2 didiami
Setelah cincin disarung isteri cium tangan suami
🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸

💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌿🏵️🥀💐
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 12:57 am
Reply to  Anonymous

KENDURI @ JAMUAN TETAMU:

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 12:58 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
Majlis bermula dngan tahlil salawat doa dan zikir
Jamuan mula 12:00pm tepat, catering tk mungkir
Org2 Selangor, boleh kira sangat sporting dan ok!
Masa tgh jamuan diadakan jugak sedikit karaoke
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🥀🥀🌷🌹🥀🌷🌹
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 12:59 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
Mmg sgt meriah..walaupun tak besar sgt kenduri
Selain khemah pngantin, 4 buah khemah lgi didiri
Org Kedah, sgt puas hati, dgn sambutan yg diberi
Pak Teh & Mak Teh tk henti memuji masakan kari
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🥀🥀🌷🌹🥀🌷🌹
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 12:59 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
Pengantin muda cantik berseri pandang tak jemu
Asyik saja, jadi perhatian, dan pujian para tetamu
Tmpat mkn, org Kedah dgn org Selangor bertemu
Tersangat mesra, menikmati, hidangan yg dijamu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:03 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
Pngantin perempuan cantik ayu, merah jari diinai
Bunyi gendang bergema, & diiringi tiupan serunai
Hidangan sampingan ada mee rebus & roti canai
Suara Kedah: ‘org Selangoq, bleh juga kami kenai’
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:03 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Disamping kenduri, aqiqah pun turut dibuat sama
Famili dri Kedah, dihidang kambing masak kurma
Kompang berhenti..suara DJ pulak yang bergema
Lagu ‘Slmt Pengantin Baru’..pembuka nada irama
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💮
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜💌♥️💘💝💖💗💓💕💌🩸❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:04 am
Reply to  Anonymous

LAGU – SELAMAT PENGANTIN BARU
PENYANYI – ANITA SARAWAK
KARAOKE – https://youtu.be/QrEJi57e7mk
LIRIK –
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💮
Selamat Pengantin baru
Semoga Kekal abadi
Bahgia ke anak cucu
Sentosa murah rezeki

Alhamdulillah bertemu jodohnya
Berkat kesucian akhir terlaksana

Pabila sedang bersanding
Janganlah suka menjeling
Menjadi Raja sehari
Tersenyum nampak berseri

Tenangkanlah hati dengan kesyukuran
Sabar menghadapi tempuh hidup baru

Selamat Pengantin baru
Semoga kekal abadi
Bahgi ke anak cucu
Sentosa murah rezeki

Alhamdulillah bertemu jodohnya
Berkat kesucian akhir terlaksana
❤️🧡💛💚💙💜💌♥️💘💝💖💗💓💕💌🩸❣️💙❤️

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:07 am
Reply to  Anonymous

PENGANTIN TIBA DAN PERSANDINGAN:

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:14 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
Pengantin tiba..si isteri lah, yg melangkah dahulu
Suami sgt segak..keris di pinggang, ternmpak ulu
Bgitu rancak dan bergema bunyi kompang dipalu
Si dara mnjeling kpd suami smbil tertunduk malu
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:14 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👳👸👳👸👳👸👳👸👳👸👳👸👳👸👳👸👳👸👳
Sngt segak & cantik sekali pasangan suami isteri
Suami di sebelah kanan isteri pula di sebelah kiri
Ayu anggun si dara dngn merah inai merah di jari
Mmgnya kedua2 pengantin nampak amat berseri
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:15 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Ada juga hiburan selingan, buat tetamu sekeliling
Persembahan silat, dngn pukulan gendang Keling
Pencak tari dibuka..pesilat melompat & berguling
Kpda suami..si isteri masih lagi malu2, menjeling
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:15 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
Bersorak riang family & tetamu, raikan raja sehari
Bunyi gendang bergema, bulu roma terasa berdiri
Langkah silat dibuka dngn rancak dan kemas tari
Pengantin bagai laksamana berdampingan puteri
🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙🧡
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:16 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👳👸👳👸👳👸👳👸👳👸👳👸👳👸👳👸👳👸👳
Pengantin asyik dpt perhatian atas persandingan
Tak henti-henti dipuji oleh para tetamu undangan
Berjumpa famili, teruna & dara, berpimpin tangan
Suami asyik je senyum, dek si isteri pnya jelingan
🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙🧡
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:16 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bunyi injin kereta & motor tetamu, berderu deram
Sungguh meriah suasana, tiada tempat yg suram
Anak dara sangat ayu, ramai yg tengok, jdi geram
Terlihat sgt manja masa air mawar direnjis siram
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💮
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜💌♥️💘💝💖💗💓💕💌🩸❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:17 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Stlh lama berkenalan, jodoh akhirnya bertemu jua
Dgn keluarga masing2, pengantin dibawa, bersua
Kedua pasangan dibawa bersalaman dgn mertua
Terdengar org kata, ‘bagaikan pinang dibelah dua’
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
👳👸👳👸👳👸👳👸👳👸👸👳👸👳👸👳👸👳👸

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:17 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
Mmg ler berseri pengantin, dngan suit warna biru
Pihak keluarga Selangor..sgt riang cmpur terharu
Tuah saudara mereka..bermenantu seorang guru
DJ terus menyiar lagi lagu ‘Slmat Pengantin Baru’
🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕🩸❣️💙♥️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:18 am
Reply to  Anonymous

LAGU – SELAMAT PENGANTIN BARU
PENYANYI – M. SHARIFF
KARAOKE – https://youtu.be/p9Uz89a-5C4
LIRIK-
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
selamat bersanding pengantin baru
diatas pelamin duduk berdua
suami isteri yang amat di padu
semuga bahagia hingga keanak cucu

cantik sungguh muda jauhari
kedua pengantin suami dan isteri
duduk seperti raja dan puteri
sahabat saudara kanan dan kiri

suami isteri muda belia
seperti pinang di belah dua
hidup sepakat sehati sejiwa
semuga kekal sehingga tua

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:18 am
Reply to  Anonymous

selamat pengantin baru
kami ucapkan
di panjangkan jodoh
selamat berkekalan

wahai pengantin suami dan isteri
aman damai setiap hari
sama bersabar saling menghormati
berkasih sayang kekal abadi

amalan kita suami dan isteri
makan minum hendak di cukupi
salah dan silap harus di maafi
jalan yang selamat harus dicari

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:19 am
Reply to  Anonymous

selamat pengantin baru
kami ucapkan
di panjangkan jodoh
selamat berkekalan

suami isteri jangan keliru
haruslah sabar tetap imanmu
rupa yang cantik hai jangan di buru
buruk dan miskin sudah jodohmu

selamat pengantin baru
kami ucapkan
di panjangkan jodoh
semuga berkekalan

selamat pengantin baru
kami ucapkan
di panjangkan jodoh
selamat berkekalan
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕🩸❣️💙♥️

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:19 am
Reply to  Anonymous

MAKAN PENGANTIN BERADAB:

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:20 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🍜🍛🍲🥗🍗🥐🍉🍊🍰🎂🥣🥗🍲🍛🍜🍗🍤🍧🍨
Set makan pngantin..pihak sekolah suami yg taja
Beraneka masakan & minuman hidangan di meja
Masa nak suap suami gigit jari isteri dgn sengaja
Si isteri..yang malu2, tersenyum menjeling manja
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:20 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
Pengantin bagai raja, di atas takhta punya mercu
Kluarga sblh Selangor abis berhimpun anak cucu
‘Makan pengantin” ada satu bahgian tu agak lucu
Si dara nganga luas, takut nasi menghilang gincu
🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🥀🥀🌷🌹🥀🌷🌹
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:21 am
Reply to  Anonymous

“MEDAN BERGAMBAR @ PHOTO BOOTH”:

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:21 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌿🏵️☘️🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
Ke medan pnggambaran pula, pngantin disambut
Habis jdi terpesona, mlihat anak dara ayu lembut
“Oh..teruna kacak sasa”..terdengar disebut-sebut
Susah nk ambil gambar, sbb ramai pakat berebut
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:22 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌿🏵️☘️🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
Berpusu-pusu, sanak sedara, ke foto pnya medan
Anak dara bagaikan puteri, cantik disolek dandan
Si suami pula kacak bergaya & tegap sasa badan
Semua org cakap, mmgnya sama cantik sepadan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:22 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌿🏵️☘️🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
Pengantin dikerumuni hingga sukar nak kelihatan
Kesegakan pngantin, sgt dikagumi para jemputan
Sang suami nampak tampan tegap & sasa jantan
Manakala isteri..berseri bak cahaya kilauan intan
🌹🥀🌷🌹🥀🌹🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:23 am
Reply to  Anonymous

MALAM PENGANTIN:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kt luar rumah..masih ada bunyi, tertawa mengilai
Tapi di dlm, keluarga tak mahu ganggu mempelai
Di dlm bilik pengantin suami isteri berkucup belai
Dalm dakapan mesra suami, isteri manja terkulai
🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 1:24 am
Reply to  Anonymous

REALITI:

😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
Mmgnya mimpi dan angan2 itu mainan perasaan
Lebih2 lagilah, bagi orang yang dalam percintaan
Namun kpd Illahi, diri tadah tgn hulur permintaan
Moga mimpi & angan2 akan hadir jadi kenyataan
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💗💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:18 am
Reply to  Anonymous

PENGANTIN TIBA WAK GONTOL PENGSAN,

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 8:17 am
Reply to  Anonymous

Nek TN menopos Lrg Hj Taib tiba, Bg Ali pengsan…

KAH KAH KAH.

Wau bule
Wau bule
23 June 2021 6:56 pm

Umno’s implosion painfully slowly but surely
Bye bye Najib and buddy Zahid, Sg Buluh wannabe
Members have their payers answered accordingly
Let Tok Mat and others show the road to recovery

QAnon
QAnon
23 June 2021 6:08 pm

Hahah…. Panas dah Budin. Kalau 25 dah sokong H2O, dan H2O pulak sokong PM, berapa kerat lagi yg tinggal untuk sokong boss ko Budin? Nampak nya makin jauh lah harapan tu.

Wau bule
Wau bule
23 June 2021 6:03 pm

Berjumpa YDPA sudah
Nak jumpa kali kedua?
Ada cerita barukah?
YDPA nak berbicara?

Parlimen akan dibuka
Perlumbaan pun bermula
Kerana tikam menikam
Kena ada resolusi dirakam

Parlimen tergantung
Tiada yang beruntung
Guna pendekatan NOC
Harap semua patuhi

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 2:51 pm

DIK🌷RIANI🥀DEWI🌹,

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
Kpd study, kulih dan tesis..beri sepenuh tumpuan
Jgn lah pulak, kira nya blog ini menjadi gangguan
Abg tak kesah dihimpit dan digigit lara kerinduan
Sbb, “Bawalah Daku Pergi” jdi teman kesyahduan
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙🧡
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 2:54 pm
Reply to  Anonymous

💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐

🎼🎵🎶🎷🎺🎸🎻🎤🎧
Bawalah daku pergi
Dari gelisah ini
Bawalah daku pergi
Dari sepi hati ini

Bawalah daku pergi
Setulus hati yang suci
Bawalah daku pergi
Biar mati pun ku jalani
🎼🎵🎶🎷🎺🎸🎻🎤🎧

🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
KARAOKE – https://youtu.be/AoutqW2h-dM
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 2:57 pm
Reply to  Anonymous

DIK🌷RIANI🥀BIDADARI🌹,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
Itu lah lagu yg Dik Riani kirim 18 Jun tempoh hari
Lirik & ‘link’ Youtube nya tu, kat google abg gi cari
Walau dinda tidak hadir, lagu tu ganti jadi penyeri
Biar ia temani abg, & dinda tk perlu kerap ke mari
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 5:48 pm
Reply to  Anonymous

APA ITU KULIH?????

PERKATAAN YANG BETOL.>>>>KULIAH

EJA PON SILAP????

NAK AJAR TN PULAK DENGAN IMBUHAN DI?

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 5:50 pm
Reply to  Anonymous

RIANI AJAK KAU KE ALAM GHAIB

SEMADILAH KAU DI SANA SELAMA-LAMANYA

MACAM ACAP….

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 6:49 pm
Reply to  Anonymous

Alaahhh..NEK TN ni, silap eja sikit2 tu biasa lah…

Yg kamu tu Nek, eja ‘hanya’ pun tak reti, bukan silap… dah beratus kali tegur pun tak reti2..! Masih eja ‘ha nya’…

Ingat Nek:

Bukunya => buku nya, boleh terima.

Hanya => ha nya, TAK BOLEH!
Tanya => ta nya, TAK BOLEH!

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 6:54 pm
Reply to  Anonymous

Tapi Nek, yg ini “special case”:

Kot2 lah Nek teringin nak belajar mengaji Quran, kena mula dgn huruf2:
Alif, ba, ta, sa, jim, ha, kha…

Jadi, kalau disebut huruf alif nya, huruf ba nya, hutuf TA NYA, huruf sa nya, huruf jim nya, huruf HA NYA…

Dlm keadan di atas, ‘ha nya’ dan ‘ta nya’ boleh diterima…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 10:06 pm
Reply to  Anonymous

Nek TN 5:50 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
18 hb Jun tarikh terakhir hadirnya Dik Riani puteri
Klau nak dihitung lamanya, barulah saja lima hari
Tak kan lah setiap hari..dia mesti nak dtg ke mari
Kat blog lain pun, ada maklumat, yg dia perlu cari
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 2:50 pm

PANTUN NASIHAT DARI KEJORA,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kejora tidak lupa juga persembah pantun nasihat
Berbicaralah dgn cara beradab matang dan sihat
Usah berkomen, bentuk provokasi & berniat jahat
Jgn buat tohmahan atau fitnah dgn tipu muslihat
👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Hendaklah kita selalu dekatkan diri dgn Al-Quran
Buang je..segala sikap keangkuhan & ketakburan
Tidak membawa ke mana pun, sikap bebal baran
Yg paling mmbantu dlm hidup ialah akal & fikiran
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 8:11 pm
Reply to  Anonymous

Buat lah apa yang kamu cakap, bukan apa yang kamu selalu buat, Wak Gontol Kejorea Kojolla

Anonymous
Anonymous
23 June 2021 2:49 pm

ASSALAAMU’ALAIKUM🌷DINDA🥀DEWI🌹,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
Wrkah diutus, buat dara hati mulia berbudi sopan
Bingkisan yg tak berharga ini, jadikan lah tatapan
Berpantun buat dinda..seperti dah jadi kewajipan
“Salam emmm rin..”..dari abg..mengiringi ucapan
🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹🥀🌷🌹
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Anonymous
24 June 2021 6:21 am
Reply to  Anonymous

PADA WAK GONTOL SOPAN SANTUN ITU MENGGONTOL.