MELANTIK TENGKU ZAFRUL MENTERI KEWANGAN TERBUKTI SATU KESILAPAN, TIDAK TOLONG RAKYAT DAN TIDAK JUGA MEMBANTU MAHIADDIN

Walaupun tiada kepastian tentang bagaimana Tengku Zafrul Tengku Abdul Aziz boleh dilantik sebagai Menteri Kewangan, hakikat yang jelas sekarang ialah beliau diilihat langsung tidak bermanfaat kepada rakyat, terutama golongan miskin dan marhaen.

Bersama kejanggalan dalam hujah dan pendiriannya sebelum ini yang menolak setiap kali timbul tuntutan tentang moratorium, hujah terbarunya semalam berkaitan perkara itu amat tidak boleh diterima oleh akal yang waras.

Sandaran hujahnya bahawa kerajaan tidak dapat melaksanakan moratorium penuh secara automatik kepada semua golongan, termasuk M40, adalah kerana dakwanya kerajaan tidak mengawal bank dan tidak memiliki bank-bank tersebut.

Bagi rakyat yang berakal, hujah beliau itu sama sekali tidak boleh diterima kerana realitinya kerajaanlah yang paling berkuasa mengatur perjalanan semua urusan di dalam sesebuah negara.

Dalam hal berkaitan bank misalnya, itulah gunanya ada Bank Negara serta Kementerian Kewangan dan begitulah seterusnya berkaitan urusan-urusan yang lain.

Tambahan lagi di waktu darurat ketika, ini, kuasa kerajaan lebih luas lagi untuk memastikan apa yang dimahukannya boleh dilakukan sebagaimana pindaan yang membolehkan kerajaan berbelanja sesuka hati wang negara meminta kelulusan Parlimen terlebih dahulu.

Sebab itu, setiap kali pilihanraya, semua parti dan pemimpin meminta sokongan agar diberikan kuasa sebagai kerajaan bagi membolehkan mereka dapat membantu rakyat dengan lebih berkesan melalui pelbagai kuasa yang ada dalam bidang kuasa kerajaan.

Jika hujah Tengku Zafrul itu mahu diterima, maka apa guna ada kerajaan dan apa guna juga pilihanraya diadakan?

Selain itu, jika sewaktu PKP 1.0 dahulu kerajaan boleh mengarahkan pemberian moratorium penuh secara automatik kepada semua peminjam, kenapa sekarang ia tiba-tiba tidak boleh dilakukan?

Adakah pada waktu PKP 1.0 itu bank-bank dipunyai oleh kerajaan?

Dengan berjawatan sebagai Menteri Kewangan dan cakapnya asyik mempertahankan bank, Tengku Zafrul dengan sendirinya telah memperlekehkan rakyat yang mana melalui cukai dan titik peluh mereka itulah telah digunakan untuk membayar gaji dan kemudahan hidupnya setiap bulan.

Sedarkah beliau tentang hakikat itu?

Yang nyata di sini, inilah keburukan paling menonjol apabila bekas CEO bank dan bukan wakil rakyat dijadikan sebagai Menteri Kewangan.

Beliau langsung tidak faham susah derita rakyat, bahkan mungkin tidak pernah pun memijakkan kakinya ke rumah golongan B40, orang miskin dan marhaen untuk merasai denyut nadi kehidupan mereka yang mana jika sebagai wakil rakyat atau Ahli Parlimen, beliau pasti biasa melalui perkara tersebut.

Entah daripada mana dan bagaimana beliau boleh dipilih sebagai Menteri Kewangan, keberadaannya di jawatannya itu, selain tidak memahami derita rakyat, juga dilihat tidak membantu Perdana Menteri dan PN sebagai kerajaan.

Sebagai Menteri Kewangan, beliau sepatutnya adalah tangan kanan kepada Mahiaddin dalam memudah dan memperbanyak urusan bantuan dan pertolongan, bukan menyusah dan menyulitkan lagi rakyat dengan kecenderungan yang ketara memihak kepada institusi pengaut keuntungan.

Meski Mahiaddin Md Yasin pun dirasakan tidak mampu bertahan lebih lama lagi sebagai Perdana Menteri, tetapi dengan adanya Tengku Zafrul dalam kerajaan yang kerjanya lebih banyak membela bank daripada membela rakyat ini, beliau pasti akan lebih ditolak lagi bersama masa yang berbaki ini.

Di sisi rakyat, PN ini bukan setakat gagal sebagai kerajaan, malah tidak berfungsi sama sekali dalam memberi kesejahteraan dan keselesaan kepada mereka.

Tidak mustahil sekarang, terutama setelah banyak pihak dalam Bersatu sendiri mula tidak senang dan mengecam keberadaan beliau dalam kerajaan, Mahiaddin sendiri mula terdetik dalam hati kecilnya rasa menyesal melantik Tengku Zafrul sebagai Menteri Kewangan.

Begitu pun, jika Mahiaddin masih ada keinginan untuk memperbaiki sedikit kerajaan pimpinannya dalam waktu-waktu kecederaan yang masih bersisa ini, menggugurkan Tengku Zafrul dan menukarnya dengan mana-mana wakil rakyat adalah pilihan yang tidak boleh lagi untuk dielak.

Mengekalkan lagi beliau, selain memberi ruang untuk kerajaan PN ini lebih ditolak dan bakal dihumban itu sudah hampir pasti, cemuhan dan kehinaan juga akan terlakar sama dalam lipatan sejarah bersama tumbangnya sebuah kerajaan khianat yang tidak pernah diundi serta diiktiraf rakyat. (ShahbudinHusin 02/06/2021)

4.2 12 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 2 June 2021 — 10:50 am
Subscribe
Notify of
guest
162 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
3 June 2021 6:47 am

LANTIK NOBITA PALING BAHALOL…..AKAUNTANT BODOH TAK RETI MATHEMATICS HANYA PANDAI MENIPU…….. Umno Yang Rosakkan Minda Melayu………… This is what Umno has done to the Malays. Umno has damaged the mindset of the Malays and has taught the Malays that Malaysia belongs to the Malays and the government will spoon-feed the Malays so that the Malays do not need to usaha and ikhtiar. Minda Melayu rosak kerana Umno. Dan message inilah yang Dr Mahathir cuba sampaikan kepada orang Melayu. I get very angry when the Malays are called pendatang from Indonesia who stole Malaysia from the natives or the Orang Asli… Read more »

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 9:31 pm

RAKAN2 BLOG SEKALIAN,

MARILAH KITA SAKSIKAN KEMUNAFIQAN BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTUK GILA BABI TUH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 9:31 pm
Reply to  Anonymous

2 June 2021 3:37 pm & 3:39 pm Binatang Anak Haram TN Monyet mengutuk / kondem ‘copy pasting’.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 9:32 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
2 June 2021 3:37 pm
Reply to Anonymous

ASYIK KOPIPES, OTAK DAH LETIH KENA BALUN BERTALU TALU.

Reply

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 9:32 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
2 June 2021 3:49 pm
Reply to Anonymous

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA NOW REDUCED TO MERE COPY PASTING.

DAH BANKRAP OTAK.

Reply
___________________________________________________

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 9:33 pm
Reply to  Anonymous

Dan, mari kita lihat pula, apa yg dibuat oleh Binatang Anak Haram itu pada 2 June 2021 jam 1:52 pm / 1:54 pm / 1:56 pm (2 kali) & 3:32 pm:

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 9:33 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
2 June 2021 1:52 pm
Reply to Anonymous

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA BABI.

NOKHTAH.

Reply

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 9:34 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
2 June 2021 1:54 pm
Reply to Anonymous

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA BABI.

NOKHTAH.

Reply

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 9:34 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
2 June 2021 1:56 pm
Reply to Anonymous

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA BABI.

NOKHTAH..

Reply

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 9:35 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
2 June 2021 1:56 pm
Reply to Anonymous

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA BABI.

NOKHTAH..

Reply
(1:56 pm Kali ke-2)

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 9:35 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
2 June 2021 3:32 pm
Reply to Anonymous

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA BABI.

NOKHTAH.

Reply
___________________________________________________

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 9:36 pm
Reply to  Anonymous

TIDAK KAH ITU KOPIPES?

APAKAH IMPLIKASINYA RAKAN2?

GILA BABI DEK KEPALA BIOL ASYIK KENA HENTAK & SEKEL? ATAU…

NYANYUK DEK TERLALU TUA UMUR 90 TAHUN LEBIH? ATAU…

AL-MUNAFIQUN WA-LAKNATULLAH, CAKAP TAK SERUPA BIKIN…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 9:37 pm
Reply to  Anonymous

Ha ha ha.. TN Monyet Munafiq Laknatullah.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN Monyet barua munafiq cakap tak serupa bikin
Mampos nanti..bangkai dia mmg tk layak ditalkin
Nak pijak ke syurga mmg le dajal itu tak mungkin
Tmpt dia di neraka paling bawah..kita amat yakin
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 9:47 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN monyet, degil bebal nak berbalah
Tapi orng nampak, cakap nya putar belit berhelah
Itulah sifat, malaun Al-Munafiqun Wa-Laknatullah
Utk dia di akhirat neraka tingkat paling bawah lah
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 9:59 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN Monyet terhegeh2 jer di blog ini serupa Jakun
Nk menegak benang basah kemain dipulun tekun
Tapi, dia adalah iblis, sbg malaikat cuba berlakon
Itulah sifat, malaun Al-laknatullah Wal-munafiqun
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 10:08 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN monyet..dah cabut lari, berambus
Tapi..tunggulah bila nafas terakhir dia dh hembus
Malaikat2 terkam terus, sebaik saja dia dikambus
Dlm kawah paling dkat api neraka dia akn direbus
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 10:19 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Malaun TN monyet, munafiq, cakap berputar belit
Kat dlm kubor nanti, ular besar akn datang melilit
Bara api akan dirodok, ke dlm dia punya alat sulit
Dalm neraka dibakar, hancur lebur dia punya kulit
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 10:26 pm
Reply to  Anonymous

Ha ha ha.. TN Monyet Munafiq Fasiq Laknatullah.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Malaun TN monyet, munafiq, cakap berputar belit
Kat dlm kubor nanti, ular besar akn datang melilit
Bara api akan dirodok, ke dlm dia punya alat sulit
Dalm neraka dibakar, hancur lebur dia punya kulit
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 10:51 pm
Reply to  Anonymous

Ha ha ha.. TN Monyet Munafiq Fasiq Laknatullah

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN monyet munafiq akn dpt azab berat di akhirat
Dek asyik cakap putar belit lidah dia akan dikerat
Dgn rantai besi panas leher dajjal itu akan dijerat
Manakala puki dia akn dirodok dgn besi berkarat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 11:09 pm
Reply to  Anonymous

Ha ha ha.. TN Monyet Munafiq Fasiq Laknatullah

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN monyet munafiq, sentiasa je cakap kelentong
Nisbah ‘dosa:pahala’ = 9:1 bila di akhirat dihitung
Dek suka bercakap dusta, lidah dia, akn dipotong
Dlm neraka paling bwah..dia akn dibakar rentung
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
3 June 2021 1:14 am
Reply to  Anonymous

Ha ha ha.. TN Monyet Munafiq Fasiq Laknatullah

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN monyet kuat menipu dan sgt suka bertengkar
Tapi kemunafiqan iblis itu sering saja terbongkar
Maka dia tergolong sbagai puak fasiq dan ingkar
Di neraka jahannam le nanti iblis itu akan dibakar
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

PN Gagal
PN Gagal
2 June 2021 9:30 pm

G A G A L PN
PN K E R A J A A N G A G A L

PN Gagal
PN Gagal
2 June 2021 9:21 pm

K E R A J A A N G A G A L K E R A J A A N PN

PN Gagal
PN Gagal
2 June 2021 8:54 pm

PN K E R A J A A N G A G A L
G A G A L

PN Gagal
PN Gagal
2 June 2021 8:50 pm

K E R A J A A N G A G A L
PN G A G A L K E R A J A A N G A G A L

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 8:48 pm

DINDA KU DARA DENDANGAN SUKMA:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Hal kemelut politik, kini abg tk lagi rasa tersentuh
Bahkan abg tak peduli wlau pun langit nak runtuh
Pada mu dewi ku sayang, hati ini sudah pun jatuh
Marilah dinda kita bina sebuah tugu cinta yg utuh
âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’™âĪïļ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸĨ€ðŸ’
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 8:47 pm

DINDA KU DARA NAN MANJA:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kemelut & dunia politik, kini abg dah tk lagi teruja
Hati & fikiran abg kini hanyalah pada diri mu saja
Lara rindu sepi mula mnyerang bila tibanya senja
Utuskanlah wrkah duhai dinda dewiku nan manja
💐ðŸŒđ🌷🌷🌚ðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđ🌷🌷🌚ðŸŒļðŸĩïļðŸĨ€ðŸ’
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’™âĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 8:46 pm

DUHAI DARA DEWI KU NAN MANJA,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸĨ€ðŸ’
Abg ini, terlalu mendamba & merindui mu sayang
Diri dinda tu di fikiran abg ni asyik saja terbayang
Kekadang, sampai jadi tak khusyuk, sembahyang
Utk abg ni..secebis warkah, sudi lah dinda layang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’™âĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 8:45 pm

DINDA KU DARA DEWI PUJAAN HATI,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸĨ€ðŸ’
Maafkanlah abg, duhai adinda pujaan ku seorang
Pantun2 untuk dinda, tadi tak sempat abg karang
Abg kena berdepan dgn musuh, di medan perang
Depa tu puak munafiq, monyet kongkang merang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’™âĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

PN Gagal
PN Gagal
2 June 2021 8:45 pm

K E R A J A A N G A G A L PN

Bakal Menantu Kejora
Bakal Menantu Kejora
2 June 2021 8:45 pm

Daddy ni!

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 8:44 pm

Alhamdulillahâ€Ķ

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Bila Kera Kongkang merapu syukur Alhamdulillah
Dia membuat, si nenek menopos jadi serba salah
Nek tk blh tibai Kejora jer, nanti jadi berat sebelah
Atas sbb itu, Kejora nak berpantun cinta pulak lah
âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’™âĪïļ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 8:43 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Bila kera kongkang pantun, nek takder pun larang
Mungkin komen tak ikut pos nek udah tak berang
Maka..klau Kejora pantun, tak patut le nek serang
Yahoo.. pantun cinta kini, boleh lah Kejora karang
âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’™âĪïļ
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Taro
Taro
2 June 2021 8:42 pm

Penulisan tuan blog cukup cantik dan penuh informasi dan memberi ruang pemikiran yang kritis tapi sayang, tuan blog tak jaga orang orang yang mencemarkan dan membunuh selera pembaca pembaca yang ingin membaca pendapat yang benar benar ingin berdiskusi dan memberi pendapat yang membena dalam membincangkan isu isu yang di tulis oleh tuan blog. Semenjak kejora dah hijack ruangan komen dengan tulisan entah apa apa aje, blog ini sesuai untuk di baca apa yang ditulis oleh budin dan skip ruangan komen yang hanya membuang masa sahaja untuk di baca.

Bakal Menantu Kejora
Bakal Menantu Kejora
2 June 2021 8:41 pm

ohhhhhhh daddy ku Kojollla
terimalah lamaran anak mu itu
rasanya daddy ok la
tak lama lagi cek jadi menantu

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 8:39 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN monyet udah mcm si buta kehilangan tongkat
Mengelupor anak haram tu, mcm ikan kena pukat
Dia dengki cemburu..bila si dara, Kejora dok pikat
Tapi anak haram itu bodoh biol bertingkat-tingkat
Sebab kt otak dia itu penuh dgn taik babi melekat
Setiap hari anak haram tua itu Kejora buli & sakat
Kini dgn Kejora ni, monyet tu tak berani nak dekat
Mana mungkin iblis boleh melawan dgn malaikat
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 8:39 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN monyet hanya harapkan maki hamun caci keji
Sedang lawan nya, cgu beriman yg tinggi mengaji
Akibatnya tertiarap lah monyet tu kena tibai & taji
Munafiq akn kalah kpd org beriman, itu Allah janji
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 8:38 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Suara TN monyet bingai, dah tak lagi kedengaran
Binatang munafiq tu hanya harapkan bebal baran
Sdg lawannya seorang guru yang tinggi pelajaran
Hujah, padu dan padat & sering berlapik Al-Quran
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 8:37 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Binatang anak haram TN monyet dh cabut belah
Makin dia lwn..makin sifat munafiq dia terserlah
Org yg beriman..dgn munafiq, tak mungkin kalah!
Ada disebutkan dlm Al-Auran, sebagai janji Allah
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 8:32 pm

PEMBACA SEKALIAN,

Bukankah pantun2 si Kera Kongkang jam 9:57 am / 10:13 am / 10:23 am / 11:36 am / 12:42 pm / 12:47 pm / 12:51 pm / 4:05 pm / 4:14 pm itu:

tidak ikut tajuk pos?
merugikan ruang blogging?
mengganggu orang?

Bukankah Kera Kongkang itu:

tidak hormat pembaca lain?
bersifat kurang ajar biadab?
tidak mendapat bimbingan ibu bapa?
merosakkan blog punya ‘decorum & decency’

Tapi kenapa Binatang Anak Haram TN Monyet Betina Tua Gila Babi tu tak marah, serang dan cerca?

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 8:32 pm
Reply to  Anonymous

Sedangkan, jika Kejora yg berpantun, maka Binatang Anak Haram TN Monyet Betina Tua Gila Babi Muka Kulit Babi Otak Taik Babi itu akan tampil memaki hamun, mencerca dan mengeluarkan kenyataan2 seperti yg tertulis di atas itu!

Bukankah serangan Binatang Anak Haram TN Monyet tu ke atas Kejora lebih kpd dendam peribadi & cemburu dengki?

Bukankan tindakan Binatang Anak Haram TN Monyet itu tidak adil, berat sebelah & “double standard”?

Bukankan Binatang Anak Haram TN Monyet Betina Tua itu gila babi dan AL-MUNAFIQUN WA-LAKNATULLAH?

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 8:33 pm
Reply to  Anonymous

RAKAN2 PEMBACA SEKALIAN,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kini dilema besar dihadapi oleh nek betina jalang
Sbb karutan dibuat kera kongkang dia tak halang
Jadi, pantun Kejora pun dia tak wajar nak sailang
Tapi klau dia terjah jugak, dia menempah malang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 8:34 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Bagus jugak, bila kera kongkang berpantun sama
Itu, akan meletakkan nenek berada dalam dilema
Sbab, selama ini pantun kera itu nek boleh terima
Klau nek terjah Kejora..dia akn dpt sakit percuma
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

PN Gagal
PN Gagal
2 June 2021 8:27 pm

K E R A J A A N G A G A L

PN Gagal
PN Gagal
2 June 2021 8:26 pm

K E R A J A A N G A G A L PN

G A G A L

PN Gagal
PN Gagal
2 June 2021 8:25 pm

PM G A G A L S E L A M A N Y A

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 7:41 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN monyet kini terdiam saja serupa dngn patung
Apakah betina tua itu dah kena sersngan jantung
Atau pun dajjal itu dah harakiri, dirinya digantung
Apa2 pun..dalam neraka, dia akn dibakar rentung
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 7:34 pm

Ha ha ha..TN Monyet Betina Tua Iblis Munafiq..

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
ðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄ
TN Monyet, msih tampil badut lawak karung guni
Tiada ruang dia jadi samseng taik kucing kat sini
Dia blh jadi hero, klau dok kat Papua New Guinea
Kat akhirat nanti, akn jadi neraka punya penghuni
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 7:34 pm

Ha ha ha..TN Monyet Betina Tua Iblis Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Sifat buruk TN Monyet pembaca dah tahu segala
Dah asyiik kena balun, dia kehilangan arah & hala
Bahkah dah makin teruk, sasau sawan sewel gila
Dulu dia Ali Jaeger, Isa3, GMN, kini dia Anon pula
Itulah RAJA MUNAFIQ yg dilaknat olh Allah Taala
Di blog ini anak haram tu asyik kena sekel kepala
Dlm kubor nanti..jubor iblis tu malaikat akan sula
Untk dia di akhirat, api neraka yg garang menyala
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 7:33 pm

Ha ha ha.. TN Monyet Betina Tua Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kejora tampil berpantun madah, dgn kata berseni
Tapi si TN monyet, hnya badut lawak karung guni
Anak haram iblis tu asyik je jadi bahan buli di sini
Akhirat nanti, dajal tu jadi neraka punya penghuni
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 7:32 pm

Ha Ha Ha TN Monyet Betina Muka Kulit Babiâ€Ķ

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN monyet terhegeh2 dekat blog ni serupa Jakun
Binatang anak haram ni mmg ler pandai berlakon
Tapi tiada guna walau monyet ni pulun dgn tekun
Sebab..dia ada lah Al-Laknatullah Wal-Munafiqun
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 7:29 pm

AYAT AL-QURAN TENTANG MUNAFIQ (II)

Firman Allah dalam Surah At-Tawbah, Ayat 68:

ŲˆŲŽØđŲŽØŊŲŽ اŲ„Ų„Ų‘ŲŽŲ‡Ų اŲ„Ų’Ų…ŲŲ†ŲŽØ§ŲŲŲ‚ŲŲŠŲ†ŲŽ ŲˆŲŽØ§Ų„Ų’Ų…ŲŲ†ŲŽØ§ŲŲŲ‚ŲŽØ§ØŠŲ ŲˆŲŽØ§Ų„Ų’ŲƒŲŲŲ‘ŲŽØ§ØąŲŽ Ų†ŲŽØ§ØąŲŽ ØŽŲŽŲ‡ŲŽŲ†Ų‘ŲŽŲ…ŲŽ ØŪŲŽØ§Ų„ŲØŊŲŲŠŲ†ŲŽ ŲŲŲŠŲ‡ŲŽØ§ ۚ Ų‡ŲŲŠŲŽ Ø­ŲŽØģŲ’ØĻŲŲ‡ŲŲ…Ų’ ۚ ŲˆŲŽŲ„ŲŽØđŲŽŲ†ŲŽŲ‡ŲŲ…Ų اŲ„Ų„Ų‘ŲŽŲ‡Ų ۖ ŲˆŲŽŲ„ŲŽŲ‡ŲŲ…Ų’ ØđŲŽØ°ŲŽØ§ØĻŲŒ Ų…ŲŲ‚ŲŲŠŲ…ŲŒ

Maksudnya:

Allah menjanjikan orang-orang munafik lelaki dan perempuan serta orang-orang kafir dengan neraka Jahannam, mereka kekal di dalamnya. Cukuplah neraka itu menjadi balasan mereka; dan Allah melaknatkan mereka, dan bagi mereka azab seksa yang kekal.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 7:30 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN Monyet, Betina Tua Gila babi itu, terencat akal
Kemunafiqan dirinya itu, tak berdaya nak sangkal
Anak haram tu kojol nanti banyak le dosa dibekal
Akhirat nanti, di Neraka Jahannam le ifrit tu kekal
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 7:30 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN Monyet masih lagi nk bertengkar
Dia asyik, tampilkan diri, sbg badut lawak kelakar
Tapi..kemunafiqan dirinya itu dah pun terbongkar
Dlm Neraka Jahannam le tempat dia akn dibakar
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 7:31 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Kejora dah nasihat, tapi TN Monyet tu bebal degil
Tapi..pasti kini, monyet anak haram itu menggigil
Tunggu jer dia bila malaikat maut datang panggil
Di Neraka Jahannam, dia akan direbus dlm bogel
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 7:31 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN Monyet masih tak mahu berubah
Iblis itu mmg suka duduk dlm hina punya lembah
Tapi..Nerakan Jahannam le tmpt itu ifrit bedebah
Allah dah beri tahu, dlm ayat 68, surah at-Taubah
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 7:24 pm

AYAT AL-QURAN TENTANG MUNAFIQ (I)

Surah An-Nisak, Ayat 145:

ØĨŲŲ†Ų‘ŲŽ اŲ„Ų’Ų…ŲŲ†ŲŽØ§ŲŲŲ‚ŲŲŠŲ†ŲŽ ŲŲŲŠ اŲ„ØŊŲ‘ŲŽØąŲ’ŲƒŲ اŲ„Ų’ØĢŲŽØģŲ’ŲŲŽŲ„Ų Ų…ŲŲ†ŲŽ اŲ„Ų†Ų‘ŲŽØ§ØąŲ ŲˆŲŽŲ„ŲŽŲ†Ų’ ØŠŲŽØŽŲØŊŲŽ Ų„ŲŽŲ‡ŲŲ…Ų’ Ų†ŲŽØĩŲŲŠØąŲ‹Ø§

Sesungguhnya orang-orang munafik itu ditempatkan pada tingkatan yang terkebawah sekali dari (lapisan-lapisan dalam) neraka. Dan engkau tidak sekali-kali akan mendapat sesiapa pun yang boleh menolong mereka.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 7:26 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN monyet bingai tapi nk tunjuk juah
Hari-hari, dgn cikgu Kejora, dia asyik makan kuah
Yg dia dpt hanya sakit hati malu, tercalar maruah
Untk anak haram itu, neraka tingkat paling bawah
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 7:27 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Padan muka TN Monyet betina awek tua Bang Ali
Hal kandungan pos, langsung dia tak amik peduli
Pijak blog jer asyik kena luku lanyak tibai dan buli
Akhirat nanti di neraka tingkat paling bwah sekali
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 7:28 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Sbg puak munafiq binatang TN Monyet tergolong
Neraka yg paling bawah le untuk itu hantu polong
Mcm anjing le nanti, anak haram tu akn melolong
Allah dah kata..tak ada siapa, akan dpt menolong
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 7:28 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN Monyet..masih tk nk ngaku kalah
Tapi..kejahatan dan munafiq dia sangat terserlah
Dia terima saja lah nanti, balasan ‘azab dari Allah
Di Neraka Jahannam ifrit tu terpekik terlolong lah
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 7:28 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN Monyet barua munafiq cakap tak serupa bikin
Mampos nanti..bangkai dia mmg tk layak ditalkin
Nak pijak ke syurga mmg le dajal itu tak mungkin
Tmpt dia di neraka paling bawah..kita amat yakin
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 8:36 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN monyet, degil bebal nak berbalah
Tapi semua orang nampak, yang monyet tu kalah
Lgi pula dia adalah Al-Munafiqun Wa-Laknatullah
Utk dia di akhirat neraka tingkat paling bawah lah
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 6:47 pm

http://www.financetwitter.com/2021/06/are-95000-companies-really-in-essential-service-here-how-they-cheated-miti-for-approval-to-operate-during-lockdown.html Analisa Blogger Finance Twitter masuk akal kenapa veto power kelulusan rentas SJR tidak boleh diserah bulat2 kpd Semburit spt saranan Najib kerana faktor boleh berlaku ketirisan dan potensi salah laku tidak amanah sogokan dan dimanipulasi syarikat2 yg berkepentingan tidak mahu berhenti operasi. Malah implikasi self-defeating yalah bolehke no kes baru Covid dari kluster kerja dan kadar kematian diturunkan secara drastik jika lebih 1 juta pekerja dibenar merentas SJR selama tempoh 2 minggu ini. Inilah sebabnya keadaan masih trafik jam diKL dan sekitar berbanding dgn situasi zero jam diLockdown pertama setahun dulu dan hasilnya kes2 baru turun mendadak, kadar kematian… Read more »

Bakal Menantu Kejora
Bakal Menantu Kejora
2 June 2021 4:14 pm

Bgapa duit belanja daddy bagi tau awai no
Senang cek dan TN nak siap kira conggak
mana tau,kira pi kira,Xcukup,tmenung nono
pkpd ni,covid,jangan daddy nak knuri jugak

Bakal Menantu Kejora
Bakal Menantu Kejora
2 June 2021 4:05 pm

Anak daddy & cek memang dah tak sabaq
Nak dinikah cepat,oghang kedah kata kahaq
Jangan pulak daddy ngamok nak pnampaq
Mintapon cara elok sopan,bukan cara loqlaq

Bakal Menantu Kejora
Bakal Menantu Kejora
2 June 2021 4:08 pm

daddy sayang cek…

jangan dok buat tembok layaq na…..

kasi TN sama jadi menantu daddy ya!

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 4:30 pm

Kera kongkang 4:05/4:08 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Hoi kera kongkang bapok tk usah le lagak handal
Asyik karutan merapu saja, jadi kau punya modal
Bkn ke tak ikut pos tak disukai nek jalang sundal?
Nanti tak pasal2..dgn nek gila itu, kau kena bedal
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Mmg kau itu bodoh, otak penuh kotoran dan daki
Kau pantun tak ikut pos, tak takut kah kena maki?
Hoi..mak nenek tu betina tua, dia bukannya lelaki
Apa kau nak suruh nenek jadi lesbian pelaga puki
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 4:00 pm

Ha ha ha… Mak bidan latah buat seratus karangan tadika, cgu Kejora edit sekejap jer semuanya.

Tapi cgu Kejora bagi serangkap jer pantun BI suruh mak bidan edit, tak bermampu dia.

Itulah nek TN bidan bidan kampung luludan SJK yg hanya megah dgn cakap besar nya.

Pembaca menjadi saksi!

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 4:15 pm
Reply to  Anonymous

Errata:

tak termampu dia.
nek TN bidan kampung lulusan SJK

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:08 pm

TOGHUIH TOSONYAP MONYOPI TOKODU MALU TOKANTOI TOKOSIPU MONYOK MOMBISU KOLU BODUKO PILU HATI PODIH BAGAI DIHIRIS SOMBILU KINI TODIAM SOGHUPO TUGU, BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BOTINO TUO KUTOK GILA BABI PUKIMAK SIAL BARUO LAHANAT BANGSAT KOPARAT MUNAFIQ LAKNATULLAH MUKO KULIT BABI OTAK TAIK BABI, POKAK BADAK DUNGU LOMBAM BODOH BINGAI BOBAL BONAK BONGAP BONGOK BANGANG BENGONG TUH.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:17 pm
Reply to  Anonymous

KEPALA BAPAK KAU.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:19 pm
Reply to  Anonymous

Baguih betul Najib Klepto wal Jibo popularize kan kata2 itu.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 4:02 pm
Reply to  Anonymous

KEPALA BUTOH PAK KAU!

Baguih betul Kejora Hero wal Sado popularize kan kata2 itu.

KAH KAH KAH.

ADA LAGI KE KARANGAN / KARUTAN TADIKA BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA GILA BABI?

BAK MEH SINI, CIKGU KEJORA NAK TOLONG EDIT DAN BETULKAN!

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:54 pm

SKETSA SEEKOR BINATANG ANAK HARAM DIBENCI ORANG:

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:55 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (TN Monyet)
1 June 2021 4:46 pm
Reply to Anonymous

Tak setuju, kita bincang baik2 disini dll tempat.

Tapi bila depa dah buat keputusan, kita patut shut up lah.

Those who make the decisions know better than us the situation in the country.

Reply

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:56 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (TN Monyet)
1 June 2021 4:49 pm
Reply to Anonymous

They got the data and the facts.

We don’t.

Reply

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:57 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (TN Monyet)
1 June 2021 4:55 pm
Reply to Anonymous

But no harm to keep asking questions.

Ask to our hearts’ content.

Reply
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:58 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
1 June 2021 7:30 pm
Reply to Anonymous

Bodoh bangang TN Monyet haramjadah beri komen tadika keatas komen tadika dia sendiri.

Nak jadi pacak masuk subject luar bidang dia, berak kat sungai jadilah bunyi phoney mcm budak tadika nak jilat kerajaan PN.

Masaalahnya, Atok Saka tak jilat, dok belasah kerajaan PN. Atok Saka nak tumbangkan PN ganti unity gov Atok.

Reply

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:58 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
1 June 2021 11:12 pm
Reply to Anonymous

Bravo Anon 7:30 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Oh..asyik pulun kt atas, Kejora tak skrol ke bawah
Rupanya dgn Anon 7:30 pm TN monyet mkn kuah
Itu le bila diri tu bingai bebal cuba nak tunjuk juah
Yg dapat hanya sakit hati malu & tercalar maruah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Reply

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:59 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
1 June 2021 11:14 pm
Reply to Anonymous

Bravo Anon 7:30 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Baru terperasan komen Anon, slps dah lbih 3 jam
Pukulan Anon itu bagaikan lembing yng merejam
Kata-kata dilempar..mmg sangat berbisa & tajam
Pasti mlm ini, monyet tu mata tak dpt lena pejam
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:21 pm
Reply to  Anonymous

KEPALA BAPAK BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 4:04 pm
Reply to  Anonymous

KEPALA BUTOH BAPAK BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA GILA BABI?

KAH KAH KAH.

ADA LAGI KE KARANGAN / KARUTAN TADIKA BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA GILA BABI?

BAK MEH SINI, CIKGU KEJORA NAK TOLONG EDIT DAN BETULKAN!

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:49 pm

Nek TN,

Karangan/ karutan tadika Nek tu, banyak yg Kejora dah tolong edit & betulkan.

Sekarang Nek pula tolong editkan pantun cikgu maths lulusan universiti nih:

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:50 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kejora at school, is used to formula and equation
Very sharp in calculus..differentiation/integration
But, poor idiot TN, just shows nonsense in action
If got stucked, she will boast going for outstation
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:52 pm
Reply to  Anonymous

P/S:

Lupa lak Nekâ€Ķ

Cuba Nek try tiru pantun mcm kat atas tuh bersyaratkan:

1) mesti BI
2) panjang baris semua sama
3) bunyi sukukata hujung perkataan akhir sama bagi setiap baris.
4) logik dan bukan merapu

Boleh ker nek TN?

KAH KAH KAH.

(Nak tengok hasil edit je, yer Nek. Jgn bagi bebelan taik babi yer…)

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:28 pm
Reply to  Anonymous

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA ASYIK KOPIPES.

SEBAB BILA DI BALUN DIA KATA MEMBOHONG SEKALI SAJA, YANG LAIN TU KOPIPES..

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:26 pm
Reply to  Anonymous

KO KEJORA KOJOLLA LEPASAN SJK MANA RETI NAK EDITKAN.

MEMBOHONG MENIPU KONON NYA LULUS UNIVERSITI.

UNIVERSITI BELAKANG MATI DEK BANG ALI BOLEH JADI LER.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:49 pm
Reply to  Anonymous

Nek,

Kejora dah cakap kat atas tu:

“Nak tengok hasil edit je, yer Nek. Jgn bagi bebelan taik babi yerâ€Ķ”

Tapi, kalau dah otak taik babi, hujah yg keluar pun taik babi lah jugak.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:59 pm
Reply to  Anonymous

Ha ha ha… Mak bidan latah buat seratus karangan tadika, cgu Kejora edit sekejap jer semuanya.

Tapi cgu Kejora bagi serangkap jer pantun BI suruh mak bidan edit, tak bermampu dia.

Itulah nek TN bidan bidan kampung yg hanya megah dgn cakap besar nya.

Pembaca menjadi saksi!

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:48 pm

Hoi Binatang Anak Haram TN Monyet!

ADA LAGI KE KARANGAN / KARUTAN TADIKA BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA GILA BABI?

BAK MEH SINI, CIKGU KEJORA NAK TOLONG EDIT DAN BETULKAN!

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:30 pm
Reply to  Anonymous

EDIT KEPALA BAPAK KAU LER, WAK GONTOL.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 4:05 pm
Reply to  Anonymous

EDIT LUBANG PUKI KAU LER, BINATANG ANAK HARAM TN MONYET.

ADA LAGI KE KARANGAN / KARUTAN TADIKA BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA GILA BABI?

BAK MEH SINI, CIKGU KEJORA NAK TOLONG EDIT DAN BETULKAN!

KAH KAH KAH.

MAMPOS UNTUK KEJORA
MAMPOS UNTUK KEJORA
2 June 2021 2:08 pm

INI SEMUA SALAH DAP. BESAR PUNYA KESALAHAN. BERSATU, PAS DAN UMNO ADALAH PARTI YANG MEWAKILI TUHAN. ABAH COW LAHIR AJE TERUS JADI WALI PASAL BAPAK DIA KIAYI. HADI AWANG PULAK DAH SETARAF NABI KATA PENGIKUT DIA ZAHID KOMIDI PULAK DARI KETURUNAN WALI SONGO JADI MANA BOLEH ADA DOSA??? SEMUANYA MAKSUM TAK MACAM LIM GUAN ENG ANAK BERANAK. SEMUA KAPIR. KUAT MENCURI DUIT RAKYAT, CURI DAN SELEWENG TANAH RIZAB MELAYU. NAIK KAN JUMLAH JUDI DARI LAPAN KE DUA PULOH KALI. KUAT MAKAN RASUAH,JADI PEMBUNUH DAN JADI GENGSTER DALAM MALAYSIA. SEMUA LANUN LANUN DALAM DAP INI KAYA RAYA. DUIT JUTA JUTA,MAKAN TAK… Read more »

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:46 pm

Aikk..

Si Kera Kongkang menyemak blog, ko tak kesah pun Nek?

Ha ha ha…

Sekejap Ali Jaeger, sekejap Isa3, sekejap GMN, sekejap TanpaNama (TN), sekejap Anonymous, sekejap “Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla”, kendian balik ke Anonymous, sekejap.”MAMPOS UNTUK KEJORA”… lepas ini apa pulak ya?

Lepas ini AHLI NERAKA!

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:11 pm
Reply to  Anonymous

He he he.. Nek sokong DAP pulak yer?

Tapi klau berdepan Zunnun, Nek cakap Dirty DAP Zunnun..

KAH KAH KAH… MUNAFIQ LAKNATULLAH…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:31 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

MAPOS UNTUK KEJORA …….

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:50 pm
Reply to  Anonymous

HA HAH HAAâ€Ķ MUNAFIQ LAKNATULLAHâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 1:44 pm

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

awat yang daddy dok sengap tu?

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:25 pm
Reply to  Anonymous

NAK TIRU LAH KARUTAN TADIKA BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK GILA BABI PUKIMAK SIAL LAHANAT MUNAFIQ MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TUH:

awat yang Binatang Anak Haram TN Monyet Betina Tua Gila Babi tu dok senyap tuh?

..

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:32 pm
Reply to  Anonymous

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA BABI.

NOKHTAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:55 pm
Reply to  Anonymous

NAK TIRU LAH KARUTAN TADIKA BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK GILA BABI PUKIMAK SIAL LAHANAT MUNAFIQ MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TUH:

BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BABI YG SEBENAR BABI YG LAHIR KELUAR DARI LUBANG PUKI BABI.

NOKHTAH..

KAH KAH KAH.

Bakal Menantu Kejora
Bakal Menantu Kejora
2 June 2021 12:51 pm

Odahhhh daddy kejora harapan cek,

Rasa cek anak daddy tu pon dah nak ke laki
Daddy kena faham ler,sudah sampai masa
Untung mai balik kat daddy,kata orang rezki
Dapat menantu macam cek , pemuda sasa

Bakal Menantu Kejora
Bakal Menantu Kejora
2 June 2021 12:55 pm

awat yang daddy dok sengap tu?

balaih la pnton cek!

daddy ni!

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 1:25 pm

Hoi Kera Kongkang 12:51/12:55 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐄🐂🐃🐄🐂🐃🐄🐂🐃🐄🐂🐃🐄🐂🐃🐄🐂🐃🐄
Bodoh ngko ni tahap lembu kerbau dan seladang
Tak habis2 asyik karutan je yg ngko asyik hidang
Tak tau ker, klau tak ikut pos nanti nek meradang
Siap lah ko..nanti nek masuk ko kena penendang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:34 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

KENA BALUN Bakal Menantu Kejora
 

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 4:08 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

KENA BALUN Anonymous 1 Jun 2021 7:30 am:

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 4:08 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
1 June 2021 7:30 pm
Reply to Anonymous

Bodoh bangang TN Monyet haramjadah beri komen tadika keatas komen tadika dia sendiri.

Nak jadi pacak masuk subject luar bidang dia, berak kat sungai jadilah bunyi phoney mcm budak tadika nak jilat kerajaan PN.

Masaalahnya, Atok Saka tak jilat, dok belasah kerajaan PN. Atok Saka nak tumbangkan PN ganti unity gov Atok.

Reply

Bakal Menantu Kejora
Bakal Menantu Kejora
2 June 2021 12:47 pm

Lepas PKP,cek dua laki bini nak melancong
Kalu daddy dan Mak Cik Nadia nak ikut,boleh
Apapon biar covid reda,takut kita jadi pocong
Manapon dah tak selamat,sekarang tak leh

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 1:13 pm

Hoi Kera Kongkang 12:47 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Kera kongkang ini msih tampil mengarut panjang
Dia nak cari pasal, dgn ini cgu muda dari Tunjang
Tak ikut pos, kalau nek nampak dia kena terajang
Sib baik ler nek kalut ngan Bg Ali kat atas ranjang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:35 pm
Reply to  Anonymous

cgu muda KEPALA BAPAK DIA.

DAH BERJANGGUT DI SEMUA CELAH TUBUH DIA.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 4:11 pm
Reply to  Anonymous

cgu muda hebat dari KEPALA BAPAK DIA.

DIA DAH GANYUT BERUBAN BULU PUKI DI SEMUA CELAH KANGKANG DIA.

KAH KAH KAH.

ADA LAGI KE KARANGAN / KARUTAN TADIKA BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA GILA BABI?

BAK MEH SINI, CIKGU KEJORA NAK TOLONG EDIT DAN BETULKAN!

KAH KAH KAH.

Bakal Menantu Kejora
Bakal Menantu Kejora
2 June 2021 12:42 pm

UNTUK DADDY KEJORA…bakal bapa mertuaku

Elok lepas PKP,cek ngan anak daddy disatu
Cek dah lama membujang,nak berbini dah ni
Cek nak pilih anak dara daddy yang no. satu
Berkenan sangatlah,cun,ada rupa hindustani

Bakal Menantu Kejora
Bakal Menantu Kejora
2 June 2021 12:53 pm

am amboiii..cek belajaq manton cara daddy dah boleh nia

bangga cek

abah pon bangga no

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 1:11 pm

Kera kongkang 12:42/12:53 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Klau tiada hujah..usah benda mengarut dikarang!
Ko merugikan ruang..dan juga mngganggu orang
Jagalah ko, kalau nenek nampak, dia naik berang
Nanti, tidak pasal2, dgn nenek itu ko kena serang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:37 pm
Reply to  Anonymous

ASYIK KOPIPES, OTAK DAH LETIH KENA BALUN BERTALU TALU.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:52 pm
Reply to  Anonymous

Takut kopipes sebab malu.
OTAK DAH LETIH KENA BALUN BERTALU TALU.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 4:11 pm
Reply to  Anonymous

ADA LAGI KE KARANGAN / KARUTAN TADIKA BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA GILA BABI?

BAK MEH SINI, CIKGU KEJORA NAK TOLONG EDIT DAN BETULKAN!

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 11:36 am

DUHAI BAKAL BAPA MERTUA KU,

Teringin, pak mertua dari negeri pengeluar beras
Anak dara Kedah memanglah cek bekenan lama
Abang TN tu pula, dgn cek ni dia mahu jadi biras
Sudi le abah, terima kami jadi menantu bersama

Hi hi hi

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 11:37 am
Reply to  Anonymous

TENGOK TU ABAH…
SAMA LAGI KAN, PANJANG BARIS2 PANTUN YANG CEK BUAT?
LULUS YER ABAH?
BOLEH LER ABAHâ€Ķ BOLEH YER?

TERIMA CEK NI DAN ABANG TN JADI MENANTU ABAHâ€Ķ

ABAH NIâ€Ķ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 12:49 pm
Reply to  Anonymous

Kera kongkang 11:36/11:37 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Hoi kera kongkang bapok tk usah le lagak handal
Asyik karutan merapu saja, jadi kau punya modal
Bkn ke tak ikut pos tak disukai nek jalang sundal?
Nanti tak pasal2..dgn nek gila itu, kau kena bedal
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 12:57 pm
Reply to  Anonymous

Hoi Kera Kongkang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Mmg kau itu bodoh, otak penuh kotoran dan daki
Kau pantun tak ikut pos, tak takut kah kena maki?
Hoi..mak nenek tu betina tua, dia bukannya lelaki
Apa kau nak suruh nenek jadi lesbian pelaga puki
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:39 pm
Reply to  Anonymous

ASYIK KOPIPES, SAMA ADA OTAK DAH LETIH KENA BALUN BERTALU TALU ATAU DAH JADI PEMALAS AKBAT BOSAN DIBALUN.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 1:49 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

WAK GONTOL KENA TERIMA kami jadi menantu bersama

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:30 pm
Reply to  Anonymous

NAK TIRU LAGI LAH KARUTAN TADIKA BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK GILA BABI PUKIMAK SIAL LAHANAT MUNAFIQ MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TUH:

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA perasan nak jadi menantu bersama. Orang tu anak dia perempuan.
Tak kan dia nak bagi anak dia jadi lesbian, pelaga puki dgn TN Monyet?

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 10:24 am

JARANG SEKALI TABIAT ANAK MENGIKUT TABIAT AYAH NYA.

TAPI ANAK WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA MUNGKIN MENGIKUT TABIAT BAPAK NYA.

SEBAB DI INDOCTRINATED DEK BAPAK TIAP HARI. JENIS PEROSAK AMAT SANGAT WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA NIH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 12:31 pm
Reply to  Anonymous

Aikk.. apa hal ni?

Dah lah komen tak ikut kandungan tajuk pos, Binatang Anak Haram TN Monyet 10:24 am ini menyerang dan mencaci cerca Kejora pulak.

Wal hal Kejora tak ada bersuara sepatah kata pun di posting ini sebelum jam 10:24 am.

Jelas sekali Binatang Anak Haram TN Monyet Betina Tua Gila Babi Muka Kulit Babi Otak Taik Babi ini membawa dendam peribadi masuk ke sini.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 12:39 pm
Reply to  Anonymous

Si Kera Kongkang tampil berpantun peribadi, merapu, mengarut, tidak ikut tajuk pos di jam 9:57 am, 10:13 am, 10:23 am tu, tidak pula diterjah dgn maki hamun oleh Binatang Anak Haram TN Monyet.

Sebaliknya Kejora yg tak masuk & tak bersuara apa2 pun, dimaki cerca oleh Binatang Anak Haram TN Monyet Betina Tua Kutok Muka Kulit Babi Otak Taik Babi tuh.

Apakah implikasinya rakan2 blog?

Tidak lain tidak bukan, Binatang Anak Haram TN Monyet Betina Tua Kutok dah GILA BABI dan AL- MUNAFIQUN WA-LAKNATULLAH…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 12:44 pm
Reply to  Anonymous

RAKAN2 BLOG SEKALIAN,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Tak tau lah Nek ni, khayal syabu atau mabok todi
Atau pun, dia demam panas, sebab malas mandi
Jahat betina anak haram ni mengalahkan Yahudi
Blog ini dibuat tempat melepas dendam peribadi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 12:44 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Anak haram ini bawak ke sini dendam yang lepas
Sbb kat posting2 terdahulu dia asyik saja tumpas
Boleh dikata, setiap hari, kepala dia kena hempas
Asyik je dia cabut lari, serupa kudung punya lipas
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 1:09 pm
Reply to  Anonymous

RAKAN2 BLOG SEKALIAN,

Pasal Binatang Anak Haram TN Monyet Betina Tua Kutok Muka Kulit Babi Otak Taik Babi tuh, simple jer:

1) dendam peribadi
2) cemburu dengki
3) bebal dungu
4) munafiq
5) ego & tinggi diri
6) tak akui kesilapan / kelemahan diri
7) kemaruk nak jadi pacak.
8) pembawaan dari sekolah SJK

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 1:52 pm
Reply to  Anonymous

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA BABI.

NOKHTAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:10 pm
Reply to  Anonymous

BIAR PEMBACA SAJA YG MENILAI!

Hoi Binatang Anak Haram TN Monyet Betina Tua Kutok. Kau cakap apa pun dah tak guna lagi, sebab pembaca dah tahu dan masak dgn kejahatan, hati busuk & sifat iblis kau tu.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:11 pm
Reply to  Anonymous

Owh..lupa lak…

KEMUNAFIQAN kau tu..

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:12 pm
Reply to  Anonymous

Owh..lupa lagi…

KEBONGOKAN kau tu..

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:14 pm
Reply to  Anonymous

Ehh..ada lupa lagi…

KEKULIT BABIAN MUKA kau tu..

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:15 pm
Reply to  Anonymous

Ehh..lupa juga…

KETAIK BABIAN OTAK kau tu..

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:16 pm
Reply to  Anonymous

Ehh..lupa juga…

KEPUKIMAKAN kau tu..

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:17 pm
Reply to  Anonymous

Laa..masih ada yg lupa …

KEHARAMJADAHAN kau tu..

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:19 pm
Reply to  Anonymous

Eisyh.. yg paling penting terlupa

KEGILA BABIAN kau tu..

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:45 pm
Reply to  Anonymous

tak ada bersuara sepatah kata pun?

KALAU DAH RUPA BABI, TABIAT BABI, MAKA BABI LAH DIA.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:54 pm
Reply to  Anonymous

Betul tu. Itulah BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BABI YG SEBENAR BABI YG LAHIR KELUAR DARI LUBANG PUKI BABI.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 10:23 am

UNTUK BERUMAHTANGGA, CEK INI BERSEDIA
DGN TULUS IKHLAS ANAK ABAH CEK MINTAK
BAGUSLAH ABAH KAWIN DGN MAKCIK NADIA
NANTI KENDURI BOLEH LAH BUAT SERENTAK

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 10:23 am
Reply to  Anonymous

TIGA RANGKAP PANTUN CEK BUAT DGN BARIS2 YANG SAMA PANJANG, TAK KAN TAK LULUS LAGI ABAH?

BOLEH LER ABAHâ€Ķ BOLEH YER?
TERIMA CEK NI JADI MENANTUâ€Ķ

ABAH NIâ€Ķ

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 12:48 pm
Reply to  Anonymous

Hoi Kera Kongkang 11:36/11:37 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Kera kongkang ini msih tampil mengarut panjang
Dia nak cari pasal, dgn ini cgu muda dari Tunjang
Tak ikut pos, kalau nek nampak dia kena terajang
Sib baik ler nek kalut ngan Bg Ali kat atas ranjang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 12:51 pm
Reply to  Anonymous

Errata:

Kera Kongkang 10:23 am.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 12:59 pm
Reply to  Anonymous

Kera kongkang 10:23 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Klau tiada hujah..usah benda mengarut dikarang!
Ko merugikan ruang..dan juga mngganggu orang
Jagalah ko, kalau nenek nampak, dia naik berang
Nanti, tidak pasal2, dgn nenek itu ko kena serang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 1:54 pm
Reply to  Anonymous

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA BABI.

NOKHTAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:27 pm
Reply to  Anonymous

NAK TIRU LAGI LAH KARUTAN TADIKA BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK GILA BABI PUKIMAK SIAL LAHANAT MUNAFIQ MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TUH:

BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BABI YG SEBENAR BABI YG LAHIR KELUAR DARI LUBANG PUKI BABI.

NOKHTAH..

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 10:13 am

CEK INI ADA KEBOLEHAN BERPANTUN SAJAK
TERPIKAT PULAK ANAK DARA DARI TUNJANG
INGIN LE IKUT, BAPAK MERTUA PUNYA JEJAK
PANTUN, DGN BARIS SEMUA SAMA PANJANG

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 10:14 am
Reply to  Anonymous

BAKAL MENANTU INI, NAK IKUT JEJAK BAKAL MERTUA. TAK BANGGA KAH ABAH?

TAK USAH FIKIR LAMA LAH ABAH!

ABAH NI..

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 12:55 pm
Reply to  Anonymous

Hoi Kera Kongkang 10:13/10:14 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kedegilan ko ni kera kongkang spt tk dpt dihapus
Naper ko buat pantun mengarut, tk ikut tajuk pos?
Apa ko ni bengap, atau sengaja nak cari mampos
Ko tk takut ke nanti diserang nenek tua menopos?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 1:56 pm
Reply to  Anonymous

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA BABI.

NOKHTAH..

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:23 pm
Reply to  Anonymous

NAK TIRU SIKIT LAH KARUTAN TADIKA BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK GILA BABI PUKIMAK SIAL LAHANAT MUNAFIQ MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TUH:

BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BABI YG SEBENAR BABI YG LAHIR KELUAR DARI LUBANG PUKI BABI.

NOKHTAH..

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 9:57 am

DI SINI, SORANG BERUMUR BIJAK CEK BERSUA
ORANG NYA ‘ALIM BERILMU, IBARAT MALAIKAT
SUDILAH KIRANYA DIA CEK NAK BUAT MERTUA
SEBAB, ANAK DARA NYA ITU, CEK INI TERPIKAT

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 9:58 am
Reply to  Anonymous

ABAH.. CEK PUN BOLEH BUAT PANTUN PANJANG SEMUA BARIS SAMA MACAM ABAH.
BAKAL MENANTU NI NAK IKUT JEJAK ABAH.
SUDILAH TERIMA CEK, YER ABAH.

HI HI HI

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 12:52 pm
Reply to  Anonymous

Hoi Kera kongkang 9:57/9:58 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Naper lah ngko ni bebal dan degil tahap binatang
Asyik karutan merapu saja yg ngko suka bentang
Tak kan tak tau, komen tak ikut pos, nek pantang?
Siap lah ko besok, nenek itu tibai ngko terlentang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 1:56 pm
Reply to  Anonymous

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA BABI.

NOKHTAH..

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 2:23 pm
Reply to  Anonymous

NAK TIRU LAH KARUTAN TADIKA BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK GILA BABI PUKIMAK SIAL LAHANAT MUNAFIQ MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TUH:

BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BABI YG SEBENAR BABI YG LAHIR KELUAR DARI LUBANG PUKI BABI.

NOKHTAH..

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:49 pm
Reply to  Anonymous

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA NOW REDUCED TO MERE COPY PASTING.

DAH BANKRAP OTAK.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 3:56 pm
Reply to  Anonymous

PATHETIC.

Anonymous
Anonymous
2 June 2021 8:58 pm
Reply to  Anonymous

NAK TIRU LAGI LAH KARUTAN TADIKA BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK GILA BABI PUKIMAK SIAL LAHANAT MUNAFIQ MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TUH:

BINATANG ANAK HARAM TN MONYET NOW IS MERELY SCARED TO COPY PASTING.

DAH BANKRAP OTAK, TINGGAL TAIK BABI JER KAT OTAK DIA TUH.

KAH KAH KAH.