INGATAN UNTUK MAHIADDIN, PKP PENUH TANPA BANTUAN MENYELURUH ADALAH SUATU KEZALIMAN

Walaupun agak lambat dan Mahiaddin Md Yasin dikira lembab, sementara rakyat sudah lama menyatakan kesediaan dengan perlaksanaan PKP penuh, kerajaan akhirnya akhirnya akur dengan perkara tersebut.

Dalam kenyataan media sekadar berani melalui pdf saja lewat petang semalam, Mahiaddin mengumumkan perlaksanaan PKP penuh berkuatkuasa 1 hingga 14 Jun depan.

Ia adalah PKP penuh fasa pertama di mana semua ekonomi akan ditutup, kecuali sektor ekononi dan perkhidmatan perlu yang kategorinya akan dimaklumkan kemudian oleh Majlis Keselamatan Negara.

Sekiranya PKP penuh fasa pertama berjaya mengurangkan kes-kes harian Covid-19, kerajaan seterusnya akan melaksanakan PKP penuh fasa kedua yang membenarkan pembukaan semula beberapa sektor ekonomi yang tidak melibatkan perhimpunan besar serta penjarakan fizikal yang minima.

PKP penuh fasa kedua itu dijangka akan dilaksanakan untuk tempoh empat minggu selepas fasa pertama berakhir.

Hanya setelah fasa kedua selama empat minggu itu berakhir, kerajaan akan kembali menguatkuasakan PKP seperti yang dilaksanakan ketika ini, di mana walau aktiviti sosial masih tidak dibenarkan, tetapi hampir semua sektor ekonomi bebas beroperasi.

Sebelum ini, Mahiaddin berkeras enggan melaksanakan PKP penuh kerana ingin mempertahankan ekonomi daripada runtuh di sebalik kes harian Covid19 semakin meningkat tinggi, meskipun mengakui ia merupakan cara terbaik memerangi wabak tersebut.

Muncul dalam program bual bicara khas secara rakaman melalui TV minggu lalu, katanya, pertimbangan amat mendalam mengenai kehidupan rakyat perlu diambil kira dalam memutuskan pelaksanaan PKP penuh bagi memastikan masyarakat tidak terkesan teruk dengan langkah-langkah yang diambil kerajaan.

Disebabkan itu, menurut beliau, kerajaan memutuskan untuk tidak melaksanakan PKP penuh seperti PKP 1.0 dahulu kerana ia akan menjejaskan kehidupan rakyat dan menyebabkan lebih ramai yang hilang pekerjaan selain ketidakupayaan untuk bangkit bagi memulihkan kehidupan dan ekonomi.

“Memang kalau ikutkan saya, KKM kata memang itu yang terbaik Tan Sri…tapi kesan kepada negara, kalau rakyat tak bekerja, ekonomi dah runtuh nak bangunkan semula (seperti PKP 1.0), saya (kerajaan) terpaksa belanja RM340 bilion dengan enam pakej rangsangan.

“Itu bukanlah jumlah yang sedikit, tak pernah berlaku dalam negara. 20 peratus Keluaran Dalam Negara Kasar (KDNK) negara kita gunakan untuk menolong rakyat.

“Ini yang rakyat harus faham. Kalau buat begitu (tutup semua sektor ekonomi) kita akan hadapi masalah yang lebih besar, nanti negara tak boleh nak bangkit,” katanya.

Perdana Menteri seterusnya menjelaskan, penutupan semua sektor ekonomi semasa PKP 1.0 pada 18 Mac sehingga 3 Mei 2020 bagi mengekang penularan COVID-19 bukan sahaja menyebabkan negara kerugian kira-kira RM2.4 bilion setiap hari, tetapi ramai rakyat kehilangan pekerjaan selain peniaga kecil turut terjejas teruk.

Beliau berkata, jika kerajaan ‘membawa semula’ PKP 1.0, negara berkemungkinan memerlukan sehingga RM500 bilion atau setengah trilion ringgit bagi membantu rakyat dan merangsang semula ekonomi negara.

“Boleh tutup (semua sektor ekonomi), tapi bila buka balik nanti mungkin sistem itu dah runtuh kerana kita kena buka semula i-Sinar, beri bantuan Prihatin, moratorium dan lain-lain, mampukah kerajaan tanggung lagi?

“Saya tak nak lihat rakyat saya terkorban hanya kerana kelekaan saya atau mereka. Saya juga tidak mahu ekonomi kita runtuh,” tambahnya lagi mempertahankan tidak mahu melaksanakan PKP penuh.

Seterusnya, dalam mempertahankan pendirian tidak mahu melaksanakan PKP penuh itu, Mahiaddin juga tidak kisah jika dirinya dianggap bodoh oleh rakyat

“Bolehlah nak salahkan kerajaan, marah Perdana Menteri pun tak apalah, saya terimalah.

“Rakyat kata ‘apa bodoh Perdana Menteri’, tak apa….”ujarnya lagi.

Begitu pun dengan kes harian kian meningkat dan kematian juga tinggi setiap hari, manakala rakyat terus diburu kebimbangan nyawa melayang dan semakin menuntut PKP penuh dilaksanakan, Mahiaddin akhirnya tiada pilihan lain lagi.

PKP penuh adalah pilihan terbaik dengan semua sektor ekonomi, termasuk pembinaan dan perkilangan mesti ditutup sepenuhnya kerana selama ini kedua-dua sektor itulah yang banyak menyumbang kepada peningkatan kes Covid19.

Namun demikian, dengan perlaksanaan PKP penuh ini, kerajaan juga tiada pilihan daripada mesti dan wajib memberi bantuan menyeluruh kepada setiap rakyat daripada pebagai golongan dan kategori dalam meneruskan hidup mereka yang terpaksa duduk di rumah sepanjang tempoh tersebut.

Selain bantuan kewangan dan makanan, pengeluaran KWSP, moratorium automatik serta kemudahan belajar untuk murid-murid sekolah dan lain sebagainya harus juga diberikan.

Jika hanya melaksanakan PKP penuh, tetapi tiada bantuan menyeluruh diberikan kerajaan, ia adalah suatu kezaliman yang tidak ubah kejamnya seperti virus Covid19 yang sedang ganas membunuh manusia ketika itu.

Mahu tidak mahu, Mahiaddin mesti berusaha sedaya mungkin memenuhi pemberian bantuan menyeluruh itu kerana jika tidak, rakyat yang kelaparan pasti saja menjadi marah dan tidak mustahil ada yang memberontak akhirnya.

Mampukah Mahiaddin?

Kalau rasa-rasa tidak mampu dan lemah upaya dalam membantu dan memelihara nyawa rakyat, eloklah Mahiaddin memikir untuk berundur atau meletak jawatan sebelum dihambat keluar dengan penuh kehinaan. (ShahbudinHusin 29/05/2021)

5 3 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 29 May 2021 — 9:17 am
Subscribe
Notify of
guest
261 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
31 May 2021 12:21 pm

PHDAPIG TAK AKAN BANTU RAKYAT ITU SEBAB AWAL2 LAGI ISTIHAR NEGARA BANGKRAP …………. KALAULAH PHD4PIG TAHU COVID DAPAT UNTUNGKAN MEREKA TENTU MEREKA AWAL2 LAGI BUAT PKP……… PHDAPIG PANDAI BERLAKON WATAK SEBENAR MEREKA ANTI ISLAM MELAYU RAJA………… TANAH MELAYU DALAM PEMBERSIHAN SAKI BAKI PHD4PIG DAN KLEPTOKRAT UMNO………. PUNCA KEGAGALAN NEGARA SEBAB PHD4PIG YANG GAGAL HALANG KLUSTER TABLIGH DAN SABAH DAN BERTANGGUNG JAWAB BANGKRAP KAN NEGARA……… Malaysia Is NOT A Failed State Or “Kerajaan Gagal”…….. . The anti-government elements are hoodwinking Malaysians into believing that Malaysia is a FAILED STATE or KERAJAAN GAGAL. It is not. Malaysia does not even come close… Read more »

trackback
Ingatan buat PM, 'Total Lockdown' tanpa bantuan menyeluruh adalah suatu 'kezaliman'
30 May 2021 11:02 am

[…] Berita penuh | SDC […]

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
30 May 2021 7:00 am

PHDAPIG PUNCA KEZALIMAN KERANA JADI PUNCA WABAK YANG GAGAL HALANG KLUSTER TABLIGH DAN SABAH……. CONTOHI BRUNEI LAKSANAKAN HUDUD BUKAN SAHAJA PENJENAYAH TAKUT MALAH COVID JUGA…….. Hebat! “Tiada sesiapa yang paksa kami” pilih dirotan depan ramai……… Petugas kesihatan merawat luka seorang lelaki Kristian selepas menerima hukuman sebat rotan di Banda, Acheh. – Foto AFP Indokini: 2 lelaki Kristian dirotan di khalayak umum di Indonesia BANDA, ACEH: Dua lelaki beragama Kristian dirotan di khalayak umum, di sini selepas didapati meminum arak dan berjudi. Hukuman sedemikian dilakukan dua minggu selepas dua lelaki yang mengadakan hubungan seks antara sesama jantina, dirotan hampir 80 kali.… Read more »

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 11:39 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Kera Kongkang punya hal..TN Monyet dapat bala
Kena pukulan ayat2 Quran..dia tak angkat kepala
Tak kan le dia nk menyanggah ayat2 Allah Ta’ala?
Kini kat blog ini, Kejora blh terus bermaharajalela
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

PN GAGAL
PN GAGAL
29 May 2021 10:44 pm

KERAJAAN
PN
G A G A L
KERAJAAN PN G A G A L

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:51 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN Monyet iblis..hari ini teruk, kena tunjal & tujah
Hanya bermodal bebal & baran dia mari nk terjah
Sdg kan cg Kejora, dgn ayat Quran berlapik hujah
Cabut lari le monyet tu, tak ada lagi kelibat wajah
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Amik ko TN Monyet munafiq.

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:50 pm

KAH KAH KAH.. TN Monyet Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN monyet berlawan, hnya bermodal bebal baran
Cg Kejora pula ayat firman Allah dibuat sandaran
Mmg betullah, iblis dh mula takut dgn ayat Quran
Kini suara anak haram itu, dh tak lagi kedengaran
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Amik ko TN monyet munafiq.

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:49 pm

Ha ha ha Monyet Betina Tua Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dulu Nek, Ali Jaeger, Isa3, GMN dan Tanpa Nama
Kini jadi Bg Ali Kekasih Kojola pula, dia menjelma
Muka tidak malu asyik diludah dek kahak gelema
Itu lah, anak haram TN Munafiq, pendusta agama
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.
Amik ko TN monyet munafiq.

PN GAGAL
PN GAGAL
29 May 2021 10:42 pm
Reply to  Anonymous

KERAJAAN
G A G A L
KERAJAAN PN
G A G A L

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:48 pm

Ha ha ha.. Monyet Betina Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kejora tampil berpantun madah, dgn kata berseni
Tapi si TN monyet, hnya badut lawak karung guni
Anak haram iblis tu asyik je jadi bahan buli di sini
Akhirat nanti, dajal tu jadi neraka punya penghuni
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Amik ko TN Monyet munafiq.

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:38 pm

AYAT AL-QURAN TENTANG MUNAFIQ (II)

Firman Allah dalam Surah At-Tawbah, Ayat 68:

وَعَدَ اللَّهُ الْمُنَافِقِينَ وَالْمُنَافِقَاتِ وَالْكُفَّارَ نَارَ جَهَنَّمَ خَالِدِينَ فِيهَا ۚ هِيَ حَسْبُهُمْ ۚ وَلَعَنَهُمُ اللَّهُ ۖ وَلَهُمْ عَذَابٌ مُقِيمٌ

Maksudnya:

Allah menjanjikan orang-orang munafik lelaki dan perempuan serta orang-orang kafir dengan neraka Jahannam, mereka kekal di dalamnya. Cukuplah neraka itu menjadi balasan mereka; dan Allah melaknatkan mereka, dan bagi mereka azab seksa yang kekal.

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:41 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN Monyet, Betina Tua Gila babi itu, terencat akal
Kemunafiqan dirinya itu, tak berdaya nak sangkal
Anak haram tu kojol nanti banyak le dosa dibekal
Akhirat nanti, di Neraka Jahannam le ifrit tu kekal
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Amik ko TN monyet munafiq.

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:43 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN Monyet masih lagi nk bertengkar
Dia asyik, tampilkan diri, sbg badut lawak kelakar
Tapi..kemunafiqan dirinya itu dah pun terbongkar
Dlm Neraka Jahannam le tempat dia akn dibakar
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Amik ko TN monyet munafiq.

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:45 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Kejora dah nasihat, tapi TN Monyet tu bebal degil
Tapi..pasti kini, monyet anak haram itu menggigil
Tunggu jer dia bila malaikat maut datang panggil
Di Neraka Jahannam, dia akan direbus dlm bogel
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HA HA HA HO HO HO
Amik ko TN monyet munafiq.

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:46 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN Monyet masih tak mahu berubah
Iblis itu mmg suka duduk dlm hina punya lembah
Tapi..Nerakan Jahannam le tmpt itu ifrit bedebah
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Amik ko TN monyet munafiq

PN GAGAL
PN GAGAL
29 May 2021 10:42 pm
Reply to  Anonymous

KERAJAAN PN
G A G A L
KERAJAAN G A G A L

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:34 pm

AYAT AL-QURAN TENTANG MUNAFIQ (I)

Surah An-Nisak, Ayat 145:

إِنَّ الْمُنَافِقِينَ فِي الدَّرْكِ الْأَسْفَلِ مِنَ النَّارِ وَلَنْ تَجِدَ لَهُمْ نَصِيرًا

Sesungguhnya orang-orang munafik itu ditempatkan pada tingkatan yang terkebawah sekali dari (lapisan-lapisan dalam) neraka. Dan engkau tidak sekali-kali akan mendapat sesiapa pun yang boleh menolong mereka.

I

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:36 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN monyet bingai tapi nk tunjuk juah
Hari-hari, dgn cikgu Kejora, dia asyik makan kuah
Yg dia dpt hanya sakit hati malu, tercalar maruah
Untk anak haram itu, neraka tingkat paling bawah
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:40 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Padan muka TN Monyet betina awek tua Bang Ali
Hal kandungan pos, langsung dia tak amik peduli
Pijak blog jer asyik kena luku lanyak tibai dan buli
Akhirat nanti di neraka tingkat paling bwah sekali
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Amik ko TN Monyet munafiq…

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:44 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Sbg puak munafiq binatang TN Monyet tergolong
Neraka yg paling bawah le untuk itu hantu polong
Mcm anjing le nanti, anak haram tu akn melolong
Allah dah kata..tak ada siapa, akan dpt menolong
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Amik ko TN Monyet munafiq…

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:46 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN Monyet..masih tk nk ngaku kalah
Tapi..kejahatan dan munafiq dia sangat terserlah
Dia terima saja lah nanti, balasan ‘azab dari Allah
Di Neraka Jahannam ifrit tu terpekik terlolong lah
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HA HA HA HO HO HO
Amik ko TN Monyet munafiq…

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:47 pm
Reply to  Anonymous

HA HA HA.. TN Monyet Munafiq Laknatullah

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN Monyet barua munafiq cakap tak serupa bikin
Mampos nanti..bangkai dia mmg tk layak ditalkin
Nak pijak ke syurga mmg le dajal itu tak mungkin
Tmpt dia di neraka paling bawah..kita amat yakin
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.
Amik ko TN Monyet munafiq…

PN GAGAL
PN GAGAL
29 May 2021 10:41 pm
Reply to  Anonymous

KERAJAAN PN
G A G A L
KERAJAAN PN
G A G A L

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 May 2021 9:04 pm

Menteri anjing PAS kira bulu janda. Kahkahkah!

PN GAGAL
PN GAGAL
29 May 2021 9:31 pm

KERAJAAN PN G A G A L.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 May 2021 9:01 pm

Kartel vaksin kira komisyen Covid. Rakyat kira mayat Covid. Epic failed Madey si Kitol. Kahkahkah!

PN GAGAL
PN GAGAL
29 May 2021 9:35 pm

PN GAGAL G A G A L G A G A L

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 8:55 pm

Hebat kerajaan Melayu Islam PN mengawal penularan Covid 19. Siapa cakap Melayu Islam khususnya PAS tak mampu mentadbir???

https://malaysiadateline.com/98-orang-disahkan-maut-hari-ini/

PN GAGAL
PN GAGAL
29 May 2021 9:31 pm
Reply to  Anonymous

PN G A G A L

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:34 pm
Reply to  Anonymous

Bila jenis ketam jadi pemimpin, jangan harap semuanya teratur dan lurus. Undilah gerombolan ketam PN dlm PRU15 nanti. Muga2 tambah hancur negara ku

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 May 2021 8:54 pm

Sama kes rogol perempuan mabuk dan video Azmin Semburit kabur. NFA ala Madey si Kitol. Saka Kerala pakai pampers boleh ajar kalau bodoh. Kahkahkah!

PN GAGAL
PN GAGAL
29 May 2021 9:32 pm

PN KERAJAAN G A G A L

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 May 2021 8:52 pm

Menteri Anjing PAS angkut janda disahkan Ketua Polis Ganukite. Tapi nak buat NFA takkan pakai bukan budak kita. Budak kita di Bukit Aman. Kahkahkah!

PN GAGAL
PN GAGAL
29 May 2021 9:32 pm

KERAJAAN PN
G A G A L G A G A L G A G A L

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 May 2021 8:50 pm

Anjing PAS like shemale dan gay pun tengok ceramah agama dan jual agama. Anjing PAS memang kaki jual ayat Quran? Kahkahkah!

PN GAGAL
PN GAGAL
29 May 2021 9:33 pm

KERAJAAN PN G A G A L G A G A L

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 May 2021 8:48 pm

Wow. Guna ayat Quran bekap Menteri angkut janda dalam kereta di SJR. Ajaran anjing mana? Kahkahkah!

PN GAGAL
PN GAGAL
29 May 2021 9:34 pm

KERAJAAN
PN
G A G A L

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 8:39 pm

Firman Allah dalam Surah At-Tawbah, Ayat 68:

وَعَدَ اللَّهُ الْمُنَافِقِينَ وَالْمُنَافِقَاتِ وَالْكُفَّارَ نَارَ جَهَنَّمَ خَالِدِينَ فِيهَا ۚ هِيَ حَسْبُهُمْ ۚ وَلَعَنَهُمُ اللَّهُ ۖ وَلَهُمْ عَذَابٌ مُقِيمٌ

Maksudnya:

Allah menjanjikan orang-orang munafik lelaki dan perempuan serta orang-orang kafir dengan neraka Jahannam, mereka kekal di dalamnya. Cukuplah neraka itu menjadi balasan mereka; dan Allah melaknatkan mereka, dan bagi mereka azab seksa yang kekal.

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 8:40 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN Monyet, Betina Tua Gila babi itu, terencat akal
Kemunafiqan dirinya itu, tak berdaya nak sangkal
Anak haram tu kojol nanti banyak le dosa dibekal
Akhirat nanti, di Neraka Jahannam le ifrit tu kekal
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:03 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN Monyet masih lagi nk bertengkar
Dia asyik, tampilkan diri, sbg badut lawak kelakar
Tapi..kemunafiqan dirinya itu dah pun terbongkar
Dlm Neraka Jahannam le tempat dia akn dibakar
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:03 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN Monyet masih tak mahu berubah
Iblis itu mmg suka duduk dlm hina punya lembah
Tapi..Nerakan Jahannam le tmpt itu ifrit bedebah
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

PN GAGAL
PN GAGAL
29 May 2021 9:36 pm
Reply to  Anonymous

KERAJAAN PN
G A G A L

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
29 May 2021 8:31 pm

ELOKLAH SANGAT KEDUA2 PARTI PENUNGGANG AGAMA DAN BANGSA NI BERGABUNG…..BIAR MAMPUS BERSAMA TERJUN KAWAH GUNUNG BERAPI…….. UMNO-DAP akan terkubur jika bergabung selepas PRU15?…… Harus diterima hakikat bahawa akan ada kerjasama terjadi antara UMNO dan DAP walaupun diketahui kerjasama itu adalah merupakan buah fikiran atau perkara yg dianggap idealis. ADA kemungkinan UMNO dan DAP akan berkubur kerana rakyat terutama ahli masing-masing tidak lagi menyokong mereka. Dalam kerjasama antara parti-parti politik, kita tidak boleh sama sekali menolak sebarang kemungkinan kerana politik adalah seni segala kemungkinan. Presiden UMNO, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi sudah memberi ‘hint’ dalam isu ini di mana beliau menyatakan… Read more »

PN GAGAL
PN GAGAL
29 May 2021 9:37 pm

G A G A L
G A G A L
G A G A L

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
29 May 2021 8:13 pm

TOK KADOK BODOH TAPI PHD4PIG JAHAT DAN ZALIM MACAM ISRAEL…….. RAKYAT AKAN GEMBIRA BILA PAK DAJJAL DAN NOBITA LETAK JAWATAN……. PILIHAN BETUL2 BEBAS IALAH PILIHAN MENJADI BERIMAN ATAU KAFIR….. SELEPAS ITU PEMBUKTIAN KEBENARAN IMAN…….. KESIAN UMNO DILUAH MATI EMAK DITELAN MATI AYAH AKIBAT BELAKANG KAN TITAH PERINTAH KERAJAAN LANGIT……… TERBUKTI SUDAH PHD4PIG PUNCA SEGALA MASALAH KEMUSNAHAN DAN KEROSAKAN DI TANAH MELAYU…….. Kajian sahkan PRN Sabah cetus gelombang ketiga penularan Covid-19……….. Pilihan raya negeri (PRN) Sabah pada tahun lalu telah mencetuskan jangkaan 2,979 kes Covid-19 pada minggu pertama ia berakhir, menurut satu kajian baru yang diterbitkan Khamis lalu. Ia merangkumi 70… Read more »

PN GAGAL
PN GAGAL
29 May 2021 9:39 pm

K E R A J A A N PN
G A G A L

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 8:07 pm

Surah At-Tawbah, Ayat 68

وَعَدَ اللَّهُ الْمُنَافِقِينَ وَالْمُنَافِقَاتِ وَالْكُفَّارَ نَارَ جَهَنَّمَ خَالِدِينَ فِيهَا ۚ هِيَ حَسْبُهُمْ ۚ وَلَعَنَهُمُ اللَّهُ ۖ وَلَهُمْ عَذَابٌ مُقِيمٌ

Allah menjanjikan orang-orang munafik lelaki dan perempuan serta orang-orang kafir dengan neraka Jahannam, mereka kekal di dalamnya. Cukuplah neraka itu menjadi balasan mereka; dan Allah melaknatkan mereka, dan bagi mereka azab seksa yang kekal.

PN GAGAL
PN GAGAL
29 May 2021 9:40 pm
Reply to  Anonymous

KERAJAAN
PN G A G A L

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
29 May 2021 7:57 pm

TERBUKTI SUDAH PHD4PIG PUNCA SEGALA MASALAH KEMUSNAHAN DAN KEROSAKAN DI TANAH MELAYU…….. Kajian sahkan PRN Sabah cetus gelombang ketiga penularan Covid-19……….. Pilihan raya negeri (PRN) Sabah pada tahun lalu telah mencetuskan jangkaan 2,979 kes Covid-19 pada minggu pertama ia berakhir, menurut satu kajian baru yang diterbitkan Khamis lalu. Ia merangkumi 70 peratus kes baru yang dilaporkan di negeri itu antara 26 September (hari mengundi) sehingga 12 Oktober, ketika kerajaan mula menguatkuasakan perintah kawalan pergerakan bersyarat (PKPB) di Sabah dan beberapa negeri lain. Bilangan kes berbea mengikut daerah. Antara daerah dengan kes tertinggi adalah Semporna (95.7 peratus), Tawau (79.5 peratus) dan… Read more »

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 May 2021 7:54 pm

Ajaran dalam pampers Madey si Kitol ular saka Kerala kepada semua Melayu pariah ialah rasuah, komisyen dan derma CSR. Madey si Kitol cuci duit haram anak dan cucu kaki pub. Kahkahkah!

PN GAGAL
PN GAGAL
29 May 2021 9:41 pm

PN
G A G A L

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 May 2021 7:51 pm

Manusia bila lapar makanan anjing sanggup dicuri. Kartel vaksin si pendek dan si bodoh kalau lapar makanan Rakyat sanggup dikebas. Kahkahkah!

PN GAGAL
PN GAGAL
29 May 2021 9:41 pm

KERAJAAN
G A G A L

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 May 2021 7:48 pm

Kelemahan KJ sebagai Menteri cap ayam dan kegelojohan kartel si pendek mencari komisyen vaksin Tok Arab menyebabkan total lockdown dengan casino open. Kahkahkah!

PN GAGAL
PN GAGAL
29 May 2021 9:42 pm

KERAJAAN PEE END
G A G A L

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 May 2021 7:42 pm

Malaysia gagal menandingi proses vaksinasi negara jiran angkara kartel komisyen vaksin kuning, biru dan merah. Website host percuma kartel vaksin mark up sampai 70 juta? Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 7:34 pm

Lobang torpedo dah ternganga
Terkemut-kemut tunggu dilepas
Mulut kojolla pon dah ternganga
Blupppp! torpedo laju terhempas

blup!!!! blup!!!! torpedo kedua ketiga
Mulut Kojolla terngaga- nganga
terasa kepuasannya tidak terhingga
tapi wajahnya mengapa menyinga?

Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
29 May 2021 8:08 pm
Reply to  Anonymous

Menyinga sebab Bang Ali nya tak di ajak blup!!!! blup!!!! bersama.

Wak Gontol nakkan Bang Ali blup!!!! blup!!!! kan dia selepas itu. In more ways than one.

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 8:40 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN Monyet, Betina Tua Gila babi itu, terencat akal
Kemunafiqan dirinya itu, tak berdaya nak sangkal
Anak haram tu kojol nanti banyak le dosa dibekal
Akhirat nanti, di Neraka Jahannam le ifrit tu kekal
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:10 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN Monyet masih lagi nk bertengkar
Dia asyik, tampilkan diri, sbg badut lawak kelakar
Tapi..kemunafiqan dirinya itu dah pun terbongkar
Dlm Neraka Jahannam le tempat dia akn dibakar
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Hahaha hohoho

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:10 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN Monyet masih tak mahu berubah
Iblis itu mmg suka duduk dlm hina punya lembah
Tapi..Nerakan Jahannam le tmpt itu ifrit bedebah
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Hahaha hohoho

PN GAGAL
PN GAGAL
29 May 2021 9:46 pm
Reply to  Anonymous

PN
G A G A L
KERAJAAN PN
G A G A L

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 May 2021 7:30 pm

Senarai anjing PAS pegikut sunnah menipu anjing Marang.
1. Anjing Abduh
2. Anjing Roslan SMS
3. Anjing BangKhai Takir
4. Anjing Marang
5. Anjing kawan Dato K
Anjing PAS yang menipu ikut sunnah anjing Marang bertaubatlah.
Kahkahkah!

PN GAGAL
PN GAGAL
29 May 2021 9:46 pm

KERAJAAN
G A G A L
KERAJAAN PN
G A G A L

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 May 2021 7:22 pm

Anjing PAS Seberang Takir tak mengaku menganjing janda dalam kereta di SJR. Anjing PAS yang belajar dengan anjing Marang memang suka menipu. Kahkahkah!

PN GAGAL
PN GAGAL
29 May 2021 9:47 pm

KERAJAAN PN
G A G A L
KERAJAAN
G A G A L

Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
29 May 2021 6:45 pm

Kejora Kojolla tak akan berbau jawatan PM.

Jangan lah sewel mengharapkan nya.

langkasuka
langkasuka
29 May 2021 7:10 pm

Maybe anwar ketawa berdekah2 …. mampos la engkau wak. Nak sgt jadi PM. Padan la muka

PN GAGAL
PN GAGAL
29 May 2021 9:47 pm
Reply to  langkasuka

KERAJAAN PN
G A G A L

G A G A L

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 6:45 pm

Bang Ali Kekasih Nenek
29 May 2021 6:00 pm
Reply to Anonymous

Tak faham apa mangkok anon 2:15 ni merepek….. musuh nenek apa yang mengendap, siapa yang bersorak….?

Orang Melaka dulu memanggil soldadu Portugis sebagai “benggali puth”…. sekarang ini benggali roti, benggali lembu, Bengali jaga dijadikan kekasih…..

Reply

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 6:47 pm
Reply to  Anonymous

Hah ha haa.
.
TN Monyet Betina Tua Gila Babi Munafiq Laknatullah.dibenci orang…

KAH KAH KAH.

Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
29 May 2021 7:09 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA DIBALUN DEK PESERTA YANG BUKAN TN.

ADA RAMAI PEMBENCI NYA.

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 8:04 pm

Ha ha ha TN Monyet Betina Tua Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dulu Nek, Ali Jaeger, Isa3, GMN dan Tanpa Nama
Kini jadi Bg Ali Kekasih Kojola pula, dia menjelma
Muka tidak malu asyik diludah dek kahak gelema
Itu lah, anak haram TN Munafiq, pendusta agama
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH
Meroyan le kekasih tua Bg Ali…

Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
29 May 2021 8:18 pm
Reply to  Anonymous

Ko dah malu nak guna nama Kejora yer?

Sebab asyik di gelar Kejora kojolla.

Bgitu teruk Kejora dibalun, ditibai dan dibantai di sini hingga kamu ngeri nak sebut nama lama kau tu yer?

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 8:41 pm

Ha ha ha TN Monyet Betina Tua Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN Monyet, Betina Tua Gila babi itu, terencat akal
Kemunafiqan dirinya itu, tak berdaya nak sangkal
Anak haram tu kojol nanti banyak le dosa dibekal
Akhirat nanti, di Neraka Jahannam le ifrit tu kekal
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:11 pm
Reply to  Anonymous

Ha ha ha TN Monyet Betina Tua Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN Monyet masih lagi nk bertengkar
Dia asyik, tampilkan diri, sbg badut lawak kelakar
Tapi..kemunafiqan dirinya itu dah pun terbongkar
Dlm Neraka Jahannam le tempat dia akn dibakar
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:12 pm
Reply to  Anonymous

Ha ha ha TN Monyet Betina Tua Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN Monyet masih tak mahu berubah
Iblis itu mmg suka duduk dlm hina punya lembah
Tapi..Nerakan Jahannam le tmpt itu ifrit bedebah
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 6:44 pm

Ha ha ha.. Monyet Betina Munafiq.Laknatullah.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN Monyet iblis..hari ini teruk, kena tunjal & tujah
Hanya bermodal bebal & baran dia mari nk terjah
Sdg kan cg Kejora, dgn ayat Quran berlapik hujah
Cabut lari le monyet tu, tak ada lagi kelibat wajah
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
29 May 2021 6:50 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla bodoh bangang tak sedar bahwa dia masuk saja komen di sini, kena balun, tibai dan bantai .

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 8:03 pm

Ha ha ha TN Monyet Betina Tua Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dulu Nek, Ali Jaeger, Isa3, GMN dan Tanpa Nama
Kini jadi Bg Ali Kekasih Kojola pula, dia menjelma
Muka tidak malu asyik diludah dek kahak gelema
Itu lah, anak haram TN Munafiq, pendusta agama
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Meroyan ler kekasih Bg Ali Jagger.

Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
29 May 2021 8:25 pm
Reply to  Anonymous

“jadi Bg Ali Kekasih Kojola pula”?

KEPALA BAPAK KAU.

Ikut kata Najib Klepto wal Jibo.

Tapi jenis ko nih memang pelik. Cukup bodoh nak interpretasi, fahamkan yang mana satu.

Padan lah puak korang hanya diketawakan di sana sini.

Tak usah harap nak memerintah ler,

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 8:42 pm

Ha ha ha TN Monyet Betina Tua Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN Monyet, Betina Tua Gila babi itu, terencat akal
Kemunafiqan dirinya itu, tak berdaya nak sangkal
Anak haram tu kojol nanti banyak le dosa dibekal
Akhirat nanti, di Neraka Jahannam le ifrit tu kekal
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Meroyan ler kekasih Bg Ali Jagger.

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:12 pm
Reply to  Anonymous

Ha ha ha TN Monyet Betina Tua Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN Monyet masih lagi nk bertengkar
Dia asyik, tampilkan diri, sbg badut lawak kelakar
Tapi..kemunafiqan dirinya itu dah pun terbongkar
Dlm Neraka Jahannam le tempat dia akn dibakar
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:13 pm
Reply to  Anonymous

Meroyan ler kekasih Bg Ali Jagger.

Ha ha ha TN Monyet Betina Tua Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN Monyet masih tak mahu berubah
Iblis itu mmg suka duduk dlm hina punya lembah
Tapi..Nerakan Jahannam le tmpt itu ifrit bedebah
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Meroyan ler kekasih Bg Ali Jagger.

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 6:43 pm

Ha ha ha.. Monyet Betina Munafiq.Laknatullah.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN monyet berlawan, hnya bermodal bebal baran
Cg Kejora pula ayat firman Allah dibuat sandaran
Mmg betullah, iblis dh mula takut dgn ayat Quran
Kini suara anak haram itu, dh tak lagi kedengaran
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
29 May 2021 6:54 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla tak hormatkan ayyat Quran. Buat sandaran iblis lah etahapekebende nye. .

Biadab, hamjadah.

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 8:02 pm

Ha ha ha TN Monyet Betina Tua Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dulu Nek, Ali Jaeger, Isa3, GMN dan Tanpa Nama
Kini jadi Bg Ali Kekasih Kojola pula, dia menjelma
Muka tidak malu asyik diludah dek kahak gelema
Itu lah, anak haram TN Munafiq, pendusta agama
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Meraban le kekasih tua Bg Ali…

Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
29 May 2021 8:35 pm
Reply to  Anonymous

“jadi Bg Ali Kekasih Kojola pula”?

KEPALA BAPAK KAU.
Ikut kata Najib Klepto wal Jibo.

Tapi jenis ko nih memang pelik. Cukup bodoh nak interpretasi, fahamkan apa yang dimaksudkan..

Bodoh bangang tak tahu bahawa nama yang di sebut itu ialah sindiran kpd Kejora Kojolla.

Padan lah puak korang hanya diketawakan di sana sini. Tak reti sindiran pun. Jenis Pak Kadok,

Tak usah harap nak memerintah ler, No finesse in language pun.

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 8:43 pm

Ha ha ha TN Monyet Betina Tua Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN Monyet, Betina Tua Gila babi itu, terencat akal
Kemunafiqan dirinya itu, tak berdaya nak sangkal
Anak haram tu kojol nanti banyak le dosa dibekal
Akhirat nanti, di Neraka Jahannam le ifrit tu kekal
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Meroyan ler kekasih tua Bang Ali.

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:14 pm
Reply to  Anonymous

Ha ha ha TN Monyet Betina Tua Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN Monyet masih lagi nk bertengkar
Dia asyik, tampilkan diri, sbg badut lawak kelakar
Tapi..kemunafiqan dirinya itu dah pun terbongkar
Dlm Neraka Jahannam le tempat dia akn dibakar
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Meroyan ler kekasih tua Bang Ali.

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:16 pm
Reply to  Anonymous

Ha ha ha TN Monyet Betina Tua Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN Monyet masih tak mahu berubah
Iblis itu mmg suka duduk dlm hina punya lembah
Tapi..Nerakan Jahannam le tmpt itu ifrit bedebah
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Meroyan ler kekasih tua kerepot Bang Ali.

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 6:42 pm

Ha ha ha.. Monyet Betina Tua Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kejora tampil berpantun madah, dgn kata berseni
Tapi si TN monyet, hnya badut lawak karung guni
Anak haram iblis tu asyik je jadi bahan buli di sini
Akhirat nanti, dajal tu jadi neraka punya penghuni
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
29 May 2021 6:59 pm
Reply to  Anonymous

Binatang anak haram Wak Gontol Kejora Kojolla pariah yang amat kutuk dan koyok.

Buat2 tak sedar dia yg kena buli, kutuk dan lempar tahi di muka nya.

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 8:01 pm

Ha ha ha Monyet Betina Tua Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dulu Nek, Ali Jaeger, Isa3, GMN dan Tanpa Nama
Kini jadi Bg Ali Kekasih Kojola pula, dia menjelma
Muka tidak malu asyik diludah dek kahak gelema
Itu lah, anak haram TN Munafiq, pendusta agama
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Meroyan le kekasih tua Bg Ali Jaeger

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:14 pm
Reply to  Anonymous

Ha ha ha Monyet Betina Tua Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN Monyet masih lagi nk bertengkar
Dia asyik, tampilkan diri, sbg badut lawak kelakar
Tapi..kemunafiqan dirinya itu dah pun terbongkar
Dlm Neraka Jahannam le tempat dia akn dibakar
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Meroyan le kekasih tua Bg Ali Jaeger

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:15 pm
Reply to  Anonymous

Ha ha ha Monyet Betina Tua Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN Monyet masih tak mahu berubah
Iblis itu mmg suka duduk dlm hina punya lembah
Tapi..Nerakan Jahannam le tmpt itu ifrit bedebah
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Meroyan le kekasih tua Bg Ali Jaeger

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 9:15 pm
Reply to  Anonymous

Ha ha ha TN Monyet Betina Tua Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN Monyet masih tak mahu berubah
Iblis itu mmg suka duduk dlm hina punya lembah
Tapi..Nerakan Jahannam le tmpt itu ifrit bedebah
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Meroyan ler kekasih tua Bang Ali.

Bang Ali Kekasih Nenek
Bang Ali Kekasih Nenek
29 May 2021 5:48 pm

Kalau saya berada di tempat Mahiadin, saya serah saja jawatan kepada orang yang terketar- ketar nak jadi PM dan saksikan kehebatan PM baru tersebut mengekang tularan covid serta dalam masa yang sama memulhkan ekonomi yang tenat.

Tapi mestilah dengan satu syarat…. iaitu jika gagal mengawal covid atau memulihkan ekonomi…. janganlah berhetorik menyalahkan orang lain pula.

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 6:52 pm

Yiddin dah buang banyak masa dan duit negara untuk tindakan yang menghasilkan kesan makin teruk. Ni lah natijah nak jadi “Lone Ranger”, gagal manfaatkan segala a set yg ada hanya kerana takut kuasa hilang. Dah berulang2 kali dan berbuih mulut banyak puak desak agar Malaysia contohu cara Cina atasi wabak Corona yg amat parah satu ketika dulu, tapi keras kepala, kuasa kelompoknya lebih penting dari kebaikan rakyat. Skrg telan lah nista bodoh, baghal, kerajaan gagal & segala macam sumpah serabah dari rakyat. Kalau dah rasa tak mampu, undur lah.. jangan perasan dan syok sendiri saja. Kesannya rakyat yang sengsara. Masih… Read more »

Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
29 May 2021 7:36 pm

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA TERIMA JAWATAN PEMBASUH SARBAN BANG ALI.

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 8:00 pm

Ha ha ha TN Monyet Betina Tua Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dulu Nek, Ali Jaeger, Isa3, GMN dan Tanpa Nama
Kini jadi Bg Ali Kekasih Kojola pula, dia menjelma
Muka tidak malu asyik diludah dek kahak gelema
Itu lah, anak haram TN Munafiq, pendusta agama
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Meroyan le kekasih Bg Ali Jaeger…

PN Gagal
PN Gagal
29 May 2021 2:43 pm

KERAJAAN PEE END GAGAL

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 May 2021 2:39 pm

Jkom murtad lawan PNkhianat pun ada. I ingat Jkom anjing PAS dan PPBM yang gila nak rogol perempuan mabuk. Syabas Jkom jangan jadi anjing PAS kejar burit dan pelirstim. Kahkahkah!

PN Gagal
PN Gagal
29 May 2021 2:42 pm

PEE END
G A G A L

PN Gagal
PN Gagal
29 May 2021 2:34 pm

KERAJAAN
PN
G A G A L
G A G A L
G A G A L

PN Gagal
PN Gagal
29 May 2021 2:40 pm
Reply to  PN Gagal

PN KERAJAAN GAGAL.

PN Gagal
PN Gagal
29 May 2021 2:27 pm

KERAJAAN PEE END G A G A L

PN Gagal
PN Gagal
29 May 2021 2:40 pm
Reply to  PN Gagal

PN GAGAL

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 May 2021 2:23 pm

Rajin betul anjing Jkom spam komen sejak total lockdown. Mesti banyak dapat makanan anjing gred 15000A. Kahkahkah!

PN Gagal
PN Gagal
29 May 2021 2:30 pm

G A G A L G A G A L DAN G A G A L.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 May 2021 2:20 pm

Lagi kes Menteri Anjing PAS angkut janda muda gagal langgar SJR. Apa anjing PAS ini buat? Anjing PAS sudah capai makam Perogol Nika Gee? Bini no 2 Audi Q7 sudah jadi anjing? Kahkahkah!

PN Gagal
PN Gagal
29 May 2021 2:24 pm

PN GA GAL.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 May 2021 2:11 pm

Kerajaan Pintu Belakang barua Madey si Kitol dan Azmin Semburit sudah gagal. Lockdown tanda failed government. Just stepdown anjing-anjing Madey si Kitol. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 2:19 pm

PAHAL PUN, PUAK KAMU TAK AKAN DAPAT MEMERINTAH.

BAWAK SABUN BANYAK2 KE DALAM BILIK AIR LAH.

PN Gagal
PN Gagal
29 May 2021 2:29 pm
Reply to  Anonymous

KERAJAAN PN G A G A L DAN G A G A L.

PN Gagal
PN Gagal
29 May 2021 2:24 pm

KERAJAAN PN GAGAL.

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 2:00 pm

KAH KAH KAH.. TN Monyet Munafiq.Laknatullah.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN monyet berlawan, hnya bermodal bebal baran
Cg Kejora pula ayat firman Allah dibuat sandaran
Mmg betullah, iblis dh mula takut dgn ayat Quran
Kini suara anak haram itu, dh tak lagi kedengaran
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 2:15 pm
Reply to  Anonymous

NYATA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA INI MENTALITI MELAYU MELAKA LAWAN PORTUGIS –

MUSUH MENGHENDAP DI SEBELAH DI SORAK NYA DAH TAKDA.

DIBALUN DENGAN SENAPANG, TERBORAI DAN BERBORAI.

Bang Ali Kekasih Nenek
Bang Ali Kekasih Nenek
29 May 2021 6:00 pm
Reply to  Anonymous

Tak faham apa mangkok anon 2:15 ni merepek….. musuh nenek apa yang mengendap, siapa yang bersorak….?

Orang Melaka dulu memanggil soldadu Portugis sebagai “benggali puth”…. sekarang ini benggali roti, benggali lembu, Bengali jaga dijadikan kekasih…..

Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
29 May 2021 7:33 pm

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA PUNYA BANG ALI BUKAN YANG ROTI TAPI YANG ITU – KEKASIH NYA.

PN Gagal
PN Gagal
29 May 2021 2:25 pm
Reply to  Anonymous

G A G A L G A G A L G A G A L

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 7:59 pm
Reply to  PN Gagal

Ha ha ha TN Monyet Betina Tua Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dulu Nek, Ali Jaeger, Isa3, GMN dan Tanpa Nama
Kini jadi Bg Ali Kekasih Kojola pula, dia menjelma
Muka tidak malu asyik diludah dek kahak gelema
Itu lah, anak haram TN Munafiq, pendusta agama
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 1:59 pm

KAH KAH KAH.. TN Monyet Munafiq..

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN Monyet iblis..hari ini teruk, kena tunjal & tujah
Hanya bermodal bebal & baran dia mari nk terjah
Sdg kan cg Kejora, dgn ayat Quran berlapik hujah
Cabut lari le monyet tu, tak ada lagi kelibat wajah
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 2:11 pm
Reply to  Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA MACAM MELAYU PERTAHANKAN MELAKA LAWAN PORTUGIS.

MUSUH ADA SEMBUNYI DI SEBELAH, BERSORAK MUSUH SUDAH LARI.

DIBALUN DENGAN SENAPANG, TERBORAI DAN BERBORAI.

PN Gagal
PN Gagal
29 May 2021 2:26 pm
Reply to  Anonymous

G A G A L G A G A L G A G A L DAN G A G A L

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 6:39 pm
Reply to  PN Gagal

Ha ha ha.. Monyet Betina Munafiq Meroyan.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN Monyet barua munafiq cakap tak serupa bikin
Mampos nanti..bangkai dia mmg tk layak ditalkin
Nak pijak ke syurga mmg le dajal itu tak mungkin
Tmpt dia di neraka paling bawah..kita amat yakin
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
Bang Ali Kekasih Kejora Kojolla
29 May 2021 7:14 pm
Reply to  Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA TAK TUNGGU MAMPOS DAH MASUK NERAKA DI DUNIA.

LEPAS MAMPOS, NERAKA BERTERUSAN BAGI NYA.

Anonymous
Anonymous
29 May 2021 7:58 pm

Ha ha ha TN Monyet Betina Tua Munafiq.

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dulu Nek, Ali Jaeger, Isa3, GMN dan Tanpa Nama
Kini jadi Bg Ali Kekasih Kojola pula, dia menjelma
Muka tidak malu asyik diludah dek kahak gelema
Itu lah, anak haram TN Munafiq, pendusta agama
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.

PN Gagal
PN Gagal
29 May 2021 1:40 pm

KERAJAAN G A G A L PN…

PN Gagal
PN Gagal
29 May 2021 1:34 pm

PN
G A G A L

PN Gagal
PN Gagal
29 May 2021 1:29 pm

PN KERAJAAN G A G A L G A G A L.

PN Gagal
PN Gagal
29 May 2021 1:28 pm

KERAJAAN PN G A G A L G A G A L G A G A L.

PN Gagal
PN Gagal
29 May 2021 1:27 pm

PN
G A G A L
G A G A L
G A G A L.