JIKA TIDAK KELUAR SEKARANG, LEBIH BANYAK KEGAGALAN KERAJAAN PN AKAN DITANGGUNG UMNO

Berikutan pemecatan Tajuddin Abdul Rahman daripada jawatannya sebagai Pengerusi Prasarana Bhd semalam, banyak pihak merasakan inilah masa yang paling sesuai untuk UMNO secara en bloc segera menarik diri daripada terus berada dalam kerajaan PN.

Pemecatan yang dianggap menghina dan memalukan UMNO itu memberi makna tiada guna lagi UMNO dan BN terus memberi sokongan kepada PN dan Mahiaddin Md Yasin sebagai Perdana Menteri.

Ini kerana kerajaan PN jelas tidak lagi menghormati kedudukan UMNO sebagai pemegang saham terbesar dengan jumlah Ahli Parlimen paling ramai dalam pembentukan kerajaan yang memberi peluang kepada Mahiaddin dilantik sebagai ketua kerajaan pintu belakang.

Bukankah lebih manis jika Tajuddin tidak dipecat, sebaliknya dipanggil sama ada oleh Mahiaddin atau Tengku Zafrul dan kemudian dinasihatkan agar meletakkan jawatan secara baik?

Tidakkah meminta Tajuddin meletak jawatan ternampak lebih sopan dan beradab berbanding memecatnya?

Lagi pun, kalau mahu dikata Tajuddin gagal dalam tugasnya sebagai Pengerusi Prasarana, apakah Mahiaddin tidak gagal?

Lebih jauh lagi, bukan saja Mahiaddin lebih gagal kalau mahu dibandingkan dengan Tajuddin, malah dalam #KerajaanGagal ini semua yang ada jawatan dalam kerajaan adalah juga dianggap gagal secara kolektifnya.

Maka, kenapa hanya Tajuddin saja yang diambil tindakan pecat?

Daripada sudut yang lain, dengan logiknya pemecatan Tajuddin oleh Tengku Zafrul itu mesti setelah mendapat restu dan kebenaran daripada Perdana Menteri terlebih dahulu, tindakan terhadap Pengarah Pilihanraya UMNO itu juga seperti suatu cabaran dan ajakan bergaduh secara terang-terangan oleh PN.

Soalnya, apakah Tajuddin dan UMNO hanya mampu berdiam diri saja?

Tidak cukup dengan surat pemecatan dikeluarkan ketika cuti umum Hari Wesak dan setelah Najib Razak menyampaikan permohonan maaf bagi pihak Tajuddin, sebaliknya yang lebih menghina lagi ialah kerana Tengku Zafrul yang memecat itu tiada apa-apa jawatan dalam mana-mana parti dan tidak mustahil merupakan seorang yang tidak berparti sama sekali.

Dengan diperlakukan sebegitu rupa, adalah jelas UMNO sebagai parti terbesar dan mempunyai sejarah harum dalam di negara ini telah diaibkan seolah-olah tiada harga langsung.

Dengan semua keadaan itu, ditambah kerajaan PN ini sudah terlalu banyak kegagalannya, langkah terbaik ketika ini ialah UMNO harus segera menarik diri dan mengumumkan keluar daripada kerajaan PN.

Sama ada PRU atau pertukaran kerajaan akan berlaku, perkara itu biarlah menjadi kebijaksanaan Agong mempertimbangkannya.

Tetapi yang penting, terus menyokong dan bersama kerajaan PN ini adalah suatu yang tidak munasabah lagi dilakukan oleh UMNO.

Tiada guna dan tiada makna lagi jika UMNO ingin lebih lama berada dalam #KerajaanGagal ini dan terus memberi sokonga kepada Mahiaddin.

Bahkan dengan trend yang semakin beralih untuk menyalahkan UMNO dan menteri UMNO dalam isu SOP dan vaksin (Ismail Sabri dan Khairy Jamaluddin), ditakuti lebih lama UMNO berada bersama kerajaan, lagi banyak palitan kegagalan yang terpaksa UMNO tanggung berbanding Bersatu.

Jika terlalu banyak beban kegagalan kerajaan PN terpaksa ditanggung, sementara keputusan putus hubungan dengan Bersatu sudah sedia dimuktamadkan yang disertai dengan keinginan untuk membawa UMNO kembali dominan, soalnya bagaimanakah kejayaan yang diimpikan itu mampu dicapai dalam keadaan sebegitu? (ShahbudinHusin 27/05/2021)

5 1 vote
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 27 May 2021 — 11:22 am
Subscribe
Notify of
guest
101 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
28 May 2021 12:32 pm

JIKA DAJJAL FREEMASON TIDAK LETAK JAWATAN SEKARANG BERSAMA YAKJUJ MAKJUJ NOBITA DAN MAT SYABU BIN MAT SABUN NEGARA AKAN TERUS BANGKRAP JAHANAM………. NEGARA SEDANG LAKUKAN PEMBERSIHAN POLITIK DARI SAKI BAKI PHD4PIG DAN KLEPTOKRAT UMNO……… SELAMA 22 BULAN NEGARA DI BAWAH APARTHEID KOMUNIS LTTE REGIME RAKYAT SENGSARA MERANA……… PHDAPIG ADALAH PEROMPAK YANG JERIT PEROMPAK KETIKA MEROMPAK……… It Looks Like Amar Singh Stole Hundreds Of Millions From Najibโ€™s Home……….. Did the police lie about seizing RM1.1 billion in cash and valuables or did they really seize RM1.1 billion in cash and valuables but more than half has been stolen while under the… Read more »

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 8:57 pm

PN Kerajaan Gagal..

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 8:06 pm

๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
Diri hanya mampu menadah tangan, pada Yg Esa
Semoga..mendambakan si dara bukan satu dosa
Hari2 asyik sja teringatkan si manja, setiap masa
Tusukan duri-duri kerinduan sungguh perit terasa
Lara kesepian menikam hati bgaikan duri berbisa
Badai gelora cinta terus je mengempas menyiksa
Utk menghilang derita lara ini mmg diri tak kuasa
Mmg cinta kali ini adalah cinta yg sngt luar biasa
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 8:07 pm
Reply to  Anonymous

LAGU – CINTA LUAR BIASA
PENYANYI – ANDMESH KAMALENG
KARAOKE – https://youtu.be/Us4proUxpz0
LIRIK-
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
Waktu pertama kali
Kulihat dirimu hadir
Rasa hati ini inginkan dirimu

Hati tenang mendengar
Suara indah menyapa
Geloranya hati ini tak kusangka

Rasa ini tak tertahan
Hati ini selalu untukmu

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 8:07 pm
Reply to  Anonymous

Terimalah lagu ini
Dari orang biasa
Tapi cintaku padamu luar biasa

Aku tak punya bunga
Aku tak punya harta
Yang kupunya hanyalah hati yang setia
Tulus padamu

Hari-hari berganti
Kini cinta pun hadir
Melihatmu, memandangmu bagai bidadari
Lentik indah matamu
Manis senyum bibirmu
Hitam panjang rambutmu anggun terikat
Rasa ini tak tertahan
Hati ini selalu untukmu
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 8:41 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 8:43 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 6:47 pm

๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
Lara panahan asmara..tanpa kasihan menyumpit
Apakah, si dia itu helang dan diri ini sekadar pipit
Di celah ranting-ranting kerinduan, diri ini tersepit
Dahan-dahan kesepian terasa kejam menghimpit
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
Adakah dlm percintaan, diri ini akn terus malang?
Apa, diri hanya pipit, yg ingin terbang dgn helang?
Tak tertahan lara rindu..sejak si dara menghilang
Entah bilakah..ke sini, si dia akan kembali pulang
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 8:47 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 5:57 pm

๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
Nak mengubati rindu lara ini tak tahu mcm mana
Sejak si dara pergi, terasa begitu hening suasana
Boleh dikata..setiap mlm mau tidur sukar nk lena
Sib baik, sering berimpi, di taman syurga nirwana
Dlm mimpi..diri ini bertemu dgn si manja, di sana
Bersama berdua, di taman penuh flora dan fauna
Dgn si dara, sebuah mahligai impian, ingin dibina
Nmun kita cuma merancang, Allah yg melaksana
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 8:47 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 5:14 pm

DINDA KU DEWI SANJUNGAN HATI:

๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
Bagi mengubati lara kpd adinda abg utus warkah
Terasa, bagai arus yg deras, abg sdg menongkah
Kaki ini pula, spt tak pandai lagi nak atur langkah
Mak & ayah asyik bertanya bila abg nak menikah
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 9:02 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Ga gal.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 5:13 pm

SALAM.DAN DOA ABG BUAT DINDA KU DARA:

๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
Covid-19, membuat kehidupan kita jadi huru hara
Entah kenapa hati abg ni asyik dilanda resah lara
Risau, kalau sesuatu yg buruk, menimpa mu dara
Abg doakan, dinda sentiasa dalm.sihat sejahtera
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿฉธโฃ๏ธ๐Ÿ’™โ™ฅ๏ธ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 8:49 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 5:12 pm

๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
Pandemic Covid kian parah, kita kena le bersedia
Mmg mnakutkan, varian dari UK, Afrika dan India
Ntah kenapa hati ini risau tentang keadaan si dia
Harapnya tak ada ler yg buruk menimpa si Nadia
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿฉธโฃ๏ธ๐Ÿ’™โ™ฅ๏ธ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 8:51 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 5:11 pm

๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
Sejak si dara pergi, hati ini asyik dilanda hiba pilu
Si dara tidak ke sini lagi kerana masih malu-malu
Semoga dirinya, dalam sihat & bergembira selalu
Buat si dara Kejora utus salam rindu di angin lalu
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿฉธโฃ๏ธ๐Ÿ’™โ™ฅ๏ธ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

DENGARLAH RINTIHAN INI DUHAI DARA DEWI:

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 9:03 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Ga gal.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 5:11 pm

๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
Sejak si dara pergi, hati ini asyik dilanda hiba pilu
Si dara tidak ke sini lagi kerana masih malu-malu
Semoga dirinya, dalam sihat & bergembira selalu
Buat si dara Kejora utus salam rindu di angin lalu
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿฉธโฃ๏ธ๐Ÿ’™โ™ฅ๏ธ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 5:10 pm

๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
Mmg nya sepi..hidup bersendirian, sebatang kara
Namun harapan berbunga bila munculnya si dara
Tetapi si dia menghilang diri pula tk lagi bersuara
Entah kenapa tetiba diri dihimpit rindu & sepi lara
Terasa amat siksa sekali, derita panahan asmara
Kesepian dan lara kerinduan terus hadir mendera
Nak menghilangkan rindu ini..mmg tk jumpa cara
Apakah di sangkar rindu, diri akn terus terpenjara
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿฉธโฃ๏ธ๐Ÿ’™โ™ฅ๏ธ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 5:09 pm

DENGARLAH DUHAI DEWI DARA SANJUNGAN:

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Apakah abg ini, dah terkena sihir atau ilmu jampi?
Terasa diri, bagai berada dlm lautan yg tk bertepi
Diri asyik saja digigit dek kerinduan dan lara sepi
Untuk adinda pantun madah abg karang dgn rapi
Kata-kata yang indah, abg kutip utk jadikan resipi
Demi diri mu manja..abg rela meredah lautan api
Hanya Tuhan je yg mengerti resah yg abg hadapi
Moga dapat bertemu dinda nanti di dalam mimpi
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿฉธโฃ๏ธ๐Ÿ’™โ™ฅ๏ธ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 5:06 pm

Anonymous
27 May 2021 12:12 am
๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
Berat benar, beban lara rindu, yg terpaksa digalas
Hingga hal politik, diri dah tak minat lagi nak ulas
Di sini, ingin luahkan hasrat murni, yg tulus ikhlas
Mengharap sangat agar cinta yg suci ini berbalas
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿฉธโฃ๏ธ๐Ÿ’™โ™ฅ๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 5:07 pm
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
Diri dah bagaikan perahu yg patah kemudi haluan
Begitu tersiksa sekali, dimamah sepi & kerinduan
Fikirian..resah tak menentu & jiwa jadi tak karuan
Namun, tk pernah luntur sikit pun, hasrat & tujuan
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿฉธโฃ๏ธ๐Ÿ’™โ™ฅ๏ธ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 5:07 pm
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Entah kenapa, diri mula jemu, hidup bersendirian
Sampai bilakah diri akn terus dimamah kesepian
Mmg lah amat tersika dihimpit rindu & penantian
Bilakah si dara akn tampil..utk mmberi kepastian
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โ™ฅ๏ธ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 5:08 pm
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Hari-hari diri ini ternanti-nanti penuh dgn debaran
Apakah panahan rindu ini dah mengenai sasaran
Tiupan bayu cinta..bagai terdengar, bunyi desiran
Hanya menunggu kata pasti..nk utuskan lamaran
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿฉธโฃ๏ธ๐Ÿ’™โ™ฅ๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 8:37 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 5:02 pm

BUAT SI DARA MANJA DEWI IDAMAN,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
Diri adinda itu, sentiasa di dlm abg punya ingatan
Di hati dan fikiran pulak setiap masa jadi sebutan
Tapi kini, nampak seperti dinda tu nk jadi rebutan
Hati-hati le dinda..abg sekadar nk beri peringatan
Orang itu, niat buruk dirinya itu sgt jelas kelihatan
Dia bagai dengki nak potong jalan & buat sekatan
Dinda tentu arif untuk nk pilih antara kaca & intan
Juga utk membezakan, antara malaikat & syaitan
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿฉธโฃ๏ธ๐Ÿ’™โ™ฅ๏ธ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 8:35 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 4:58 pm

KAH KAH KAH

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Pembaca nampak yg Kejora ini bijak lah sungguh
Pantun2, dijawab segera & jarang sgt bertangguh
Mmg selayaknya ler klau Kejora digelarkan jaguh
Sbb tu bersama Kejora ni, si dara nk berdiri teguh
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 4:59 pm
Reply to  Anonymous

Nadia
19 May 2021 2:58 pm

Nadia teguh berdiri di sini menyokong idaman hati.

Reply

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 5:00 pm
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
Apa yg si dia maksudkan itu..Kejora sgt mengerti
Si dia lalu pergi setelah meluahkan perasaan hati
Kerana malu-malu..dari luar je kini si dara perhati
Kejora yakin, yang si dia, akan hadir semula nanti
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 5:01 pm
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
Apakah akan berterusan begini diri ini setiap hari
Masuk ke blog ini, asyik saja tertinjau2 & tercari2
Ke manakah dia telah mnghilang diri, sang puteri
Masih terngiang-ngiang ucapan yang si dara beri
Kata nya, โ€˜bersama idaman hati, dia teguh berdiriโ€™
Tapi selepas itu si dia manja dah tak lagi ke mari
Biarlah di rimba kerinduan ini diri ini terus berlari
Demi dara..tak terasa tusukan ranjau onak & duri
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿง ๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โ™ฅ๏ธ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 5:04 pm
Reply to  Anonymous

DENGARLAH DUHAI DEWI DARA IMPIAN:

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Abg terlalu rindu diri mu duhai si kembang melati
Mengusung sekeping hati mengharap cinta sejati
Mmg terasa sangat sepi hari-hari yang abg lewati
Tapi bagaikan terdengar dari bibir mu kata2 sakti
Ucapan dinda tempoh hari itu mmg abg mengerti
โ€˜Dinda ttp teguh berdiri bersama dgn idaman hatiโ€™
Cuma, dinda sengaja, buat abg jadi ternanti-nanti
Rasa tak sabar tunggu, dinda memberi kata pasti
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿฉธโฃ๏ธ๐Ÿ’™โ™ฅ๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 5:04 pm
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿฅ€๐Ÿ’
Entah kenapa hati asyik teringatkan dara srikandi
Berkenan sungguh dgn dia pnya kesantunan budi
Si dia marah dgn gelagat AP yg kian menjadi-jadi
Katanya AP2 lebih menjaga kepentingan peribadi
Hinggakan, PRU15 katanya dia tak nak mengundi
Dgn si dara, Kejora ingin bina, sebuah cinta abadi
Tapi si dia mungkin tak bersedia & blum lagi sudi
Namun impian murni hati ini, ttp terus bersemadi
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿฉธโฃ๏ธ๐Ÿ’™โ™ฅ๏ธ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 8:27 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal,

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 8:27 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 8:29 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 8:30 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 8:32 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 8:33 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

BN Gagal
BN Gagal
27 May 2021 4:30 pm

Kerajaan BN Gagal.

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 4:26 pm

Kerajaan PN Gagal

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 4:16 pm

Nasihat untuk Kojolla

Dah ada kan tandas tarik?,gunalah ia setiap hari
Ramai dah pembaca sini tahu,ketawa hik hik hik
Buang amalan berak sungai,nasihat jgn mungkiri
Bio blukang keli makan lumut,dari kau punya tahik

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 4:24 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 3:51 pm

RAKAN2 PEMBACA YG DIHORMATI SEKALIAN:

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
Kasihan sungguh, binatang TN monyet kera duku
Dek penangan Kejora..dia makin sawan tiga suku
Ditambah le pula otak dia tu hanya taik babi beku
Tiap hari berbenjol kepala, kena cikgu Kejora luku
Itu, blum lgi Kejora punya buah tomoi, lutut & siku
Setiap hujung episod, dia asyik jer tosonyap kaku
Dia nyamar jadi Taro pula, konon nk tambah kuku
Tapi, monyet anak haram tu pasti tak akan ngaku
๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 4:10 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 3:24 pm

TODIAM WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA TAK DAPAT LAWAN KOMEN SI GILA PN Gagal yang di sangkanya TN

Bodoh bangang tak terhigga Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Lantak lah dia. Otak lepasan SJK.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 3:55 pm
Reply to  Anonymous

Nak tirulah sikit karutan tadika Binatang Anak Haram TN Monyet Betina Tua Gila Babi Muka Kulit Babi Otak Taik Babi Tuh:

TODIAM BINATANG ANAK HARAM TN MONYET TAK DAPAT JAWAB PANTUN KEJORA yg menangkap dia ‘red handed’ dek menyamar jadi ‘Taro’.

Bodoh bangang tak terhigga Binatang Anak Haram TN Monyet Betina Tua Gila Babi Muka Kulit Babi Otak Taik Babi nih.

Lantak lah dia. Otak taik babi lepasan SJK.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 4:01 pm
Reply to  Anonymous

Makin teruk sawan sewel gila babi Binatang Anak Haram TN Monyet Betina Tua Muka Kulit Babi Otak Taik Babi nih.

Bila masanya Kejora sangkakan ‘PN Gagal’ tu sgn Anak Haram TN Monyet tu?

Apa perlu Kejora nak berlawan dgn ‘PN Gagal’ tu? Dia tu sekadar meroyan yer, dimasukkan komen ‘PN Gagal’ pada setiap ruang komen kosong tapi dia tak ada nak jadi pacak nak ganggu org mcm Binatang Anak Haram TN Monyet Betina Tua Muka Kulit Babi Otak Taik Babi tuh.

Cepat2 pergi jumpa pakar ‘psiakatris’ Nek sebelum terlbat.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 4:02 pm
Reply to  Anonymous

#sebelum terlambat,
ie, sebelum dihantar ke Tanjong Rambutan.

KAH KAH KAH.

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 4:08 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 4:08 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 4:07 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 3:08 pm

PN Kerajaan Gagal.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 2:42 pm

JELMAAN BARU BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA GILA BABI:

Taro
27 May 2021 12:32 pm

Kejap lagi anak haram jadah kejora akan masuk untuk menyemak kan ruangan komen ni. Sebelum tu aku nak maki dia dulu
PUKIMAK KAU KEJORA ANAK SUNDAL HARAMJADAH BIAR CEPAT MAMPOS KERANA MENYUSAHKAN LAINโ€ฆโ€ฆ.. AMIN

Reply

______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 2:43 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
27 May 2021 2:38 pm
Reply to Taro

KAH KAH KAH

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
TN gagak betina tua, cuba nak beraksi sbg camar
Dgn Kejora dia asyik kena tampo muka berdamar
Kini, dia dh main pukul curi pula, di sebalik kamar
Sbg Taro pulak monyet anak haram tu menyamar
๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 2:43 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
27 May 2021 2:30 pm
Reply to Taro

KAH KAH KAH

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Old bitch TN, is damn stupid, with IQ almost zero
Her brain, is so small..& as if, the size never grow
Facing Kejora..she has to endure agony & sorrow
Now..the old idiot is hiding behind the name Taro
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 3:02 pm
Reply to  Anonymous

PN Kerajaan Gagal.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 3:05 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
Binarang TN Monyet kini, sudah benar2 mati kutu
Tk tau nak buat mcm mana..hari2 asyik kena latu
Menyamar jadi Taro pula dia buat perangai hantu
Konon, di blog ini, dia ada geng yg dtg membantu
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 3:06 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
Kasihan sungguh, binatang TN monyet kera duku
Tiap hari berbenjol kepala, kena cikgu Kejora luku
Dia nyamar jadi Taro pula, konon nk tambah kuku
Tapi, monyet anak haram tu pasti tak akan ngaku
๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 3:14 pm
Reply to  Anonymous

PN Kerajaan Gagal.

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 3:17 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 3:00 pm
Reply to  Anonymous

PN Kerajaan Gagal.

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 3:03 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 3:00 pm
Reply to  Anonymous

PN Kerajaan Gagal.

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 3:06 pm
Reply to  Anonymous

PN Kerajaan Gagal.

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 2:35 pm

Kerajaan PN Gagal.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 2:22 pm

Umno boleh tanggung apa2 ke?

Dah rebeh dan tak terdaya nak memimpin negara dengan sendiri nya lagi.

Ramai jenis Kepala Bapak Dia, termasuk Najib Klepto wal Jibo, walau pun dia yang kata begitu.

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 2:27 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
27 May 2021 2:22 pm

PHDAPIG KERAJAAN BANGKRAP GAGAL KERANA GAGAL HALANG KLUSTER TABLIGH DAN SABAH………22 BULAN RAKYAT MERANA BAWAH KENDALIAN REGIM APARTHEID KOMUNIS LTTE DAPIG……. PHDAPIG PALING SIAL TAK MAHU LETAK JAWATAN SAMPAI SUDAH…..NASIB BAIK ADA TOK KADOK SELAMAT KAN KEADAAN……….. PHDAPIG PALING BODOH DAN BANGANG ……MAU KE UMNO JADI PM9 BUKAN PAK DAJJAL……… Mimpi Buruk UMNO Boleh Terjelma……….. Dr Mohd Azmir Mohd Nizah, Sinar Harian PERSOALAN penjajaran baharu UMNO pasca-Perhimpunan Agung UMNO 2020 kembali memeriahkan ruang-ruang bicara politik tanah air. Kontroversi perbualan telefon antara dua pimpinan parti dan terkini kehadiran bersama pemimpin UMNO dan DAP, difahami sebagai bibit-bibit penjajaran baharu yang hampir pasti.… Read more »

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 2:31 pm

Kerajaan PN Gagal.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 2:12 pm

Bodoh bangang punya bendaklah mengulang komen dia dengan tak memasal dalam tempoh setengah jam.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 2:15 pm
Reply to  Anonymous

Berkali kali dalam tempoh setengah jam.

Gontol punya jenis.

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 2:21 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 2:23 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
27 May 2021 1:38 pm

PHDAPIG PALING BODOH DAN BANGANG ……MAU KE UMNO JADI PM9 BUKAN PAK DAJJAL……… Mimpi Buruk UMNO Boleh Terjelma……….. Dr Mohd Azmir Mohd Nizah, Sinar Harian PERSOALAN penjajaran baharu UMNO pasca-Perhimpunan Agung UMNO 2020 kembali memeriahkan ruang-ruang bicara politik tanah air. Kontroversi perbualan telefon antara dua pimpinan parti dan terkini kehadiran bersama pemimpin UMNO dan DAP, difahami sebagai bibit-bibit penjajaran baharu yang hampir pasti. Nampaknya, peningkatan kes Covid-19 tidak mampu meredakan kehangatan rancangan penjajaran baharu politik Malaysia. Jika dalam soal kes jangkitan Covid-19 yang meningkat, antara lain disebabkan oleh faktor lelah, bosan dan kecewa masyarakat terhadap kesan kurang efektif pelbagai perintah… Read more »

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 1:56 pm

Kerajaan PN Gagal.

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 1:23 pm

Kerajaan PN Gagal.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 1:10 pm

RAKAN2 PEMBACA SEKALIAN,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
Kera kongkang nak juah wlau asyik je kecundang
Tapi hanya karutan merapu saja dia asyik hidang
Dia tk tau ke kalau tulis tk ikut pos nek meradang
Tunggu nek masuk jap lgi, dia kena le penendang
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 1:12 pm
Reply to  Anonymous

Alhamdulillahโ€ฆ

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Bila Kera Kongkang merapu syukur Alhamdulillah
Dia membuat, si nenek menopos jadi serba salah
Nek tk blh tibai Kejora jer, nanti jadi berat sebelah
Atas sbb itu, Kejora nak berpantun cinta pulak lah
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ๐Ÿ’™โค๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 1:23 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 1:26 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 1:08 pm

Kejora dah tak berani masuk

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 1:23 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

Taro
Taro
27 May 2021 12:32 pm

Kejap lagi anak haram jadah kejora akan masuk untuk menyemak kan ruangan komen ni. Sebelum tu aku nak maki dia dulu
PUKIMAK KAU KEJORA ANAK SUNDAL HARAMJADAH BIAR CEPAT MAMPOS KERANA MENYUSAHKAN LAIN…….. AMIN

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 1:48 pm
Reply to  Taro

Kerajaan PN Gagal.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 2:30 pm
Reply to  Taro

KAH KAH KAH

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Old bitch TN, is damn stupid, with IQ almost zero
Her brain, is so small..& as if, the size never grow
Facing Kejora..she has to endure agony & sorrow
Now..the old idiot is hiding behind the name Taro
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 2:37 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 2:38 pm
Reply to  Taro

KAH KAH KAH

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
TN gagak betina tua, cuba nak beraksi sbg camar
Dgn Kejora dia asyik kena tampo muka berdamar
Kini, dia dh main pukul curi pula, di sebalik kamar
Sbg Taro pulak monyet anak haram tu menyamar
๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 3:08 pm
Reply to  Anonymous

PN Kerajaan Gagal.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 12:31 pm

Pandai juga siberok olah batang mop
Kat hujung dia lilit getah tiup basikal
Kalau dijolok,keluarla bunyi blip blop!
Tak macam sebelum ni ya,terkial-kial

Kalu nak pakai batang mop ok laa
Berbatang cangkol elok disekang
Pada yang seperangai orang tu la
Lihat,berok sudah jalan kengkang

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 1:09 pm
Reply to  Anonymous

Kera kongkang 12:31 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Kedegilan ko ni kera kongkang spt tk dpt dihapus
Naper ko buat pantun mengarut, tk ikut tajuk pos?
Apa ko ni bengap, atau sengaja nak cari mampos
Ko tk takut ke nanti diserang nenek tua menopos?
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 1:27 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 1:24 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 12:31 pm

Idolanya,aku tahu udah tiada peluang
Sappa pon dah tak mahu,sedarlah na
Jadilah kamu di blok seperti keluang
Lagi dah terkena tulah,hidup merana

Kini dia tu kan, sangatlah dengki
Bila sang educated masuk ksini
Sebelum ni dia main sepak kaki
Skarang kalah,merengek donkey

Huha huha huha

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 1:10 pm
Reply to  Anonymous

Kera kongkang 12:31 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Klau tiada hujah..usah benda mengarut dikarang!
Ko merugikan ruang..dan juga mngganggu orang
Jagalah ko, kalau nenek nampak, dia naik berang
Nanti, tidak pasal2, dgn nenek itu ko kena serang
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 1:24 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 1:27 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.

Anonymous
Anonymous
27 May 2021 11:08 am

Tajuddin memang layak dipecat kerana dia hakikatnya tidak layak diangkat jadi pemimpin Melayu keran hodohnya sikap & personaliti beliau. Mudin dah buat kesilapan besar, melantik menteri hanya kerana kepentingan diri dan kekuasaan kelompok sendiri, kebaikan rakyat tidak didulukan. Inilah natijahnya. https://malaysiadateline.com/tunggu-apa-lagi-tajuddin-tariklah-sokongan/ Jika UMNO menarik sokongan kpd PN dan Muddin hanya disebabkan faktur pemecatan Tajuddin khususnya ketika ini, nampak jelas UMNO sanggup terus membela seorang pemimpin yang berwatak hodoh dan celupar mulut dimana majoriti rakyat amat muak dan benci dgn pemimpin buruk moral begini. Seharusnya UMNO sudah lama menarik sokongan kpd PN. Tapi dek tak ada keyakinan & keberanian dikalangan pucuk… Read more »

PN Gagal
PN Gagal
27 May 2021 1:48 pm
Reply to  Anonymous

Kerajaan PN Gagal.