RAKYAT KIAN TUNJUK MARAH PADA MAHIADDIN, #KERAJAANGAGAL KINI SUDAH NAIK TARAF JADI #KERAJAANBODOH

Semakin tinggi angka kes Covid19 yang dilaporkan, dalam waktu yang sama, semakin meningkat juga Mahiaddin Md Yasin diserbu dengan tanggapan tentang kegagalannya sebagai Perdana Menteri.

Ditambah dengan pengenalan SOP baru PKP yang diperketatkan sebagaimana diumumkan oleh Menteri Kanan Pertahanan, Ismail Sabri Yaakob semalam, kerajaan PN dan Mahiaddin kini lebih dihenyak dari segi kemampuannya dalam mentadbir negara ini.

Rata-rata rakyat biasa dan netizen tidak menerima dengan keyakinan bahawa SOP baru yang diperketatkan itu mampu membendung penularan wabak Covid19.

Di ketika virus tambah mengganas dengan varian baru yang lebih bahaya sehingga bukan saja angka kes bertambah, malah jumlah kematian semakin menakutkan di mana minggu lepas saja jumlahnya adalah 365 orang, rakyat kini sebenarnya amat bersedia menerima PKP penuh selama 14 hari, 21 hari atau sebulan sekali pun.

Mereka yakin berdasarkan PKP 1.0 yang berjaya menurunkan kadar kes, PKP 2.0 dan PKP 3.0 yang longgar dan separuh masak ini tidak akan membuahkan hasil diharapkan.

Kegagalan adalah lebih mungkin berbanding kejayaan di mana akhirnya PKP separuh masak akan terus bersambung demi bersambung hingga entah sampai bila.

Walaupun 80 peratus penjawat awam disyaratkan bekerja dari rumah dan pekerja swasta 40 peratus di bawah SOP ketat ini, tetapi bagaimana dengan pasar malam, kilang-kilang dan tapak pembinaan yang terus dibuka?

PKP penuh yang sedia dihadapi rakyat tentulah mesti disertai dengan bantuan kewangan dan makanan secara langsung yang harus disediakan oleh kerajaan, termasuk pengeluaran i-sinar dan i-lestari KWSP serta moratorium automatik.

Begitu pun, kerajaan enggan melaksanakan PKP penuh, meski itulah yang disarankan oleh Kementerian Kesihatan, lantaran lebih bimbang kesan ekonomi yang terpaksa ditanggung oleh kerajaan dan industri jika ia dilaksanakan.

Ternampak kerajaan lebih sayangkan ekonomi mati daripada rakyat mati, sedangkan jika ramai rakyat yang mati, ekonomi juga akan mati kemudiannya.

Lagi pun, apakah dengan menutup kilang, tapak industri dan shopping mall paling lama hanya dalam tempoh sebulan, ia akan menyebabkan ekonomi lumpuh dan semua perusahaan itu tutup kedai terus?

Di sinilah pentingnya peranan kerajaan menyalurkan bantuan kepada semua yang terlibat dengan penutupan operasi itu demi memastikan kelangsungan hidup rakyat dan ekonomi yang lebih berpanjangan.

Serentak tempoh tersebut, kerajaan harus meningkatkan program vaksinasi supaya virus Covid19 selepas itu lebih terkawal atau menjangkiti manusia hanya pada tahap rendah saja.

Jika kerajaan boleh membazir dengan membentuk kabinet paling besar, tetapi sebahagian besarnya tidak berfungsi dan hanya makan gaji buta, tidak terkecuali ada duta bertaraf menteri yang hanya duduk di rumah saja, kenapa Mahiaddin begitu kedekut untuk menyelamatkan nyawa rakyat terbanyak?

Bolehkah 70 orang menteri, timbalan menteri dan duta-duta bertaraf menteri itu saja yang menjamin nyawa politik Mahiaddin selama-lamanya berbanding undi rakyat yang mesti dihadapi setiap lima tahun sekali?

Lebih daripada itu, pelaksanaan SOP yang diperketatkan itu, walhal yang dikehendaki rakyat ialah PKP penuh, terlihat lebih banyak caca marba, membingung dan menyusahkan.

Antaranya, sementara farmasi dibenarkan beroperasi sehingga jam 10 malam, tetapi penjual burger pula dihadkan boleh meniaga hanya sehingga jam 8 malam.

Tidakkah SOP ini sesuatu yang menyusahkan kerana penjual burger biasanya hanya memulakan perniagaan pada jam 5 atau 6 petang, jadi bagaimana mereka mahu mencari rezeki yang mencukupi dalam tempoh dibenarkan berniaga 2 atau 3 jam saja?

Begitu juga dengan perniagaan dibenar memulakan operasi pada jam 8.00 pagi, tidakkah ini juga menyusahkan peniaga-peniaga nasi lemak kerana mereka biasanya sudah pun memulakan perniagaan seawal 6.30 atau 7.00 pagi lagi.

Jika pukul 8.00 pagi baru dibenarkan beroperasi, siapa nak beli nasi lemak mereka dalam sinar matahari yang sudah mula meninggi dan semua orang yang ke pejabat sudah memulakan kerja?

Sebab itu, sebaik pengumuman SOP yang disebut ketat itu diumumkan, rata-rata warga maya menolak, mempertikai dan mempersendakan kerajaan PN dan Mahiaddin pada tahap yang tidak pernah berlaku sebelum ini.

Daripada tanda pagar #KerajaanGagal untuk menggambarkan kegagalan kerajaan PN dan Mahiaddin dalam mengurus negara khususnya melawan Covid19 yang trending sebelum ini, penafsiran warga maya terhadap kegagalan itu kini dinaik taraf dengan tanda pagar baru iaitu #KerajaanBodoh.

Ini dengan jelas membuktikan rakyat tidak boleh menerima lagi kerajaan PN untuk mentadbir negara dan kemarahan mereka boleh dikata sudah mencapai kemuncaknya.

Ketika rakyat mahu menumbangkan BN era Najib Razak sebelum PRU14 dahulu pun, ia tidaklah sebegini dahsyat kemarahan mereka.

Trendingnya tanda pagar #KerajaanBodoh ini tidak lain menunjukkan laluan untuk menghalau Mahiaddin dan kerajaan PN sudah dipersiapkan dan hanya menunggu detik dan waktu saja untuk ia dijadikan kenyataan.

Hakikatnya, dengan serangan, kecaman, kebencian dan kemarahan itu sentiasa menunjukkan pola menaik, usahlah Mahiaddin bermimpi untuk kekal lebih lama lagi kerana harapan itu sebenarnya sudah pun tiada. (ShahbudinHusin 24/05/2021)

4.1 8 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 24 May 2021 — 10:52 am
Subscribe
Notify of
guest
206 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
khatijah.nuno
khatijah.nuno
27 May 2021 5:06 am

hahaah adoi lah Tuan Budin Blg Tuan ni dah jadi medan karaoke Kojollaâ€Ķklu tak pantun, tak carut maki, dia nyanyi karaoke, siap dgn lirik sekali kat Blog nihâ€Ķhahahahhah

khatijah.nuno
khatijah.nuno
27 May 2021 3:39 am

PM muka tembok, mana tahu rasa malu. Banyak mana pun rakyat marah..Mudin buat dak aja, asal kekal jawatan PM dan PN masih lagi kerajaan. PEduli apa Moodin rakyat marah..janji menteri2 70 ekoq tu masih sokong PM. Moodin pakai ilmu muka tembok.

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
25 May 2021 7:31 pm

PHD4PIG KERAJAAN BANGKRAP JAHANAM BUSUK HATI KEDEKUT NAK MAMPUS…….. TOK KADOK JAUH LEBIH BAIK DARI PHD4PIG……. PHD4PIG SAMPAI SUDAH TAK NAK NGAKU SALAH DAN JAHAT…… KAPITALIS D4PIG NAK BUAT BISNES DENGAN RAKYAT ATAU NAK BAGI VAKSIN PERCUMA…….. PHDAPIG MEMANG BUSUK HATI KEDEKUT NAK MAMPUS………. Dulu, pada zaman 70an, kita ikut pembangkang sebab mereka kata kerajaan Barisan Nasional gagal dan korup dan kita perlu tukar kerajaan. Pada zaman 90an, pembangkang pula buat pakatan dengan bekas pemimpin kerajaan dulu yang mereka panggil gagal dan korup. Dan mereka masih kata kerajaan Barisan Nasional gagal dan korup dan kita perlu tukar kerajaan. Hari ini,… Read more »

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:11 pm

TERIMA KASIH KEPADA YANG BERTANYA

RASANYA JAWAPAN YANG AKU BAGI TU,MEMUASKAN HATI

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:24 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Naper kedegilan kera kongkang ini tk dpt dihapus
Masih juga tak reti bahasa wlau tua nak mampos
Kat blog ni, mana bleh mengarut tk ikut tajuk pos!
Tk takut ke nanti, diserang si nenek tua menopos?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:31 pm
Reply to  Anonymous

Kera kongkang 10:11 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Jgn le kera kongkang nak buat perangai bajingan
Komen, kena lah ikut tajuk pos punya kandungan
Tak usah mengarut, bawa tadika punya karangan
Tak takut ke nanti dgn nenek tua punya serangan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:39 pm
Reply to  Anonymous

Kera kongkang 10:11 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dengarlah sini, ckgu Kejora cuba nak beri nasihat
Kera kongkang tak usah ler nak auta bermuslihat
Komen ko itu..tak ikut tajuk pos dan berniat jahat
Jaga le ko esok, kepala ko tu nek paku dan pahat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:08 pm

helllooo tuan penilai,
siapa kejora BTWGKK hah?

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:09 pm
Reply to  Anonymous

entah lerr ,ada orang kata dia berok

agaknya,berok yang didik dengan ilmu pantun

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:10 pm
Reply to  Anonymous

saya setuju dengan jawapan tu

hihihihi

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:22 pm
Reply to  Anonymous

RAKAN2 PEMBACA SEKALIAN,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Si kera kongkang tak ikut pos klau kwn2 perasan
Kena jaga decorum & decency, kita punya tulisan
Bukan Kejora kata..tapi itu yg selalu nenek pesan
Siap lah kera tu esok, dia kena nek punya libasan
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:26 pm
Reply to  Anonymous

Kera kongkang 10:08/10:09/10:10 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Nak masuk ke blog ni perlu ada adab & peraturan
Klau mengarut tk ada hujah tk usah lah bersiaran
Bkn sengaja nk cakap, tapi, itu nek punya amaran
Kalau komen tak ikut pos..nanti nenek naik baran
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:37 pm
Reply to  Anonymous

Kera kongkang 10:08/10:09/10:10 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Cuba le komen macm Kejora dlm bentuk tazkirah
Ini..ko asyik je komen yg mengarut tak tentu arah
Ko tak tahu ke, komen tak ikut tajuk nenek marah
Nanti ko kena serang pulak bila nenek naik darah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 9:59 pm

Keputusan penilaian nilaian komentar hari ini

1.TUAN TN-100 MARKAH
-Bernas dan membina,tenang bergaya

2.RAKAN SUPPORT TN-100 MARKAH
-Menghentam lawan hingga parah,dan lawan menunggu untuk
cabut
-nilai makna /maksud pantun yang menghiburkan

3.KEJORA @ BTWGK-0 MARKAH
-Ahli panel menolak ayat-ayat pantun yang mencela rakan blok
-pantun sama baris,tapi membosankan
-pantun cinta taik ayam yang menggangu ruang komentar

sekian,yang tidak puas hati,simpan sendiri ya

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:00 pm
Reply to  Anonymous

siapa tu yang menilai?,syabas yerrrrr

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:01 pm
Reply to  Anonymous

pantun-pantun tahik ayam memang mebosankan,
sokong,sokong,sokong

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:03 pm
Reply to  Anonymous

ya aku sokong,tak habis-habis mencarot

ini dia satu penyepak dari aku..kih kih kih

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:21 pm
Reply to  Anonymous

RAKAN2 PEMBACA SEKALIAN,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Lihat lah rakan2, si kera kongkang lembut lembai
Komen dia tak ikut tajuk pos dan serabut serabai
Dah tu, kurang ajar dan biadab serupa ma chi bai
Siap lah kera bapok ini esok, dia kena nenek tibai
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:29 pm
Reply to  Anonymous

Kera kongkang 9:59/10:00/10:01/10:03 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Klau tiada hujah..usah benda mengarut dikarang!
Ko merugikan ruang..dan juga mngganggu orang
Jagalah ko, kalau nenek nampak, dia naik berang
Nanti, tidak pasal2, dgn nenek itu ko kena serang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:36 pm
Reply to  Anonymous

Kera kongkang 9:59/10:00/10:01/10:03 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Tk habis2 kera kongkang ni dgn degil bebal, caikk
Komen yg nak diberi tu biarlah dgn tujuan yg baik
Ikut le tajuk pos komen politik bkn komen politaik
Tak takut ke kena serang bila darah si nenek naik
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 9:16 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Hari ini, Kejora betul-betul merasa tersangat puas
TN monyet kena lanyak, sampai kencing tk lawas
Mesti asyik basah saja le..lubang puki dia yg luas
Baru dia tahu bila dah bertemu buku dengan ruas
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 9:15 pm

Krandot begoyang macam sarang tempua
Atas kerandot,anak tempua 2 cm melintuk
Anak tempua ni,tidak ada paruh , kepala ja
Begitulah pemandangan rupa situa terkutuk

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:01 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Kera kongkang ni, bodoh piang tak padan dgn tua
Komen dibuat, serupa dengan haram jadah barua
Agknya..binatang anak haram ini, tinggal dlm gua
Asyik-asyik, dgn cerita basi, pasal sarang tempua
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:32 pm
Reply to  Anonymous

Kera kongkang 9:15 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Tak ada masalah klau nak komen atau berpantun
Tapi..bagi ada hujah, jgn hnya bawa watak kartun
Ini ko komen tk ikut pos dan tk ada sopan santun
Mesti ko kena serang esok, kalau si nenek tonton
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 9:15 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Bila Kejora bijak pantun TN monyet jadi cemburu
Tidak pasal-pasal..Kejora ini dijadikan nya seteru
Tapi, bila juah dgn cgu Kejora..mkn lah dia peluru
Kini dia lari menyorok mcm babi hutan kena buru
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 9:08 pm

Muka macam sial masa meneran
Torpedo kuning sebesar lengan
Memang tak malu kat jiran-jiran
Kat sungai juga berulang-ulangan

HA..KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 9:29 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Kera kongkang ini biol bingai..tahap lembu kondo
Tak habis2 diulang-ulang citer basi pasal torpedo
Ini..ada cadangan untuk ngko, wahai bapok bodo
Ngko londeh seluar lepas tu jolok jubor dgn dildo
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:34 pm
Reply to  Anonymous

Kera kongkang 9:08 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Klau tk ada isi hujah nak komen tk usah digagahi
Jgn buat komen yg bleh menjadi punca berkelahi
Atau komen tadika..politaik, cerita berak dan tahi
Ko tak takut kah nanti, kalau nenek tampil marahi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 8:55 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Tk tau ler ke mana TN Monyet dah lari merempat
Dek gatal acah Kejora..sakit lah monyet itu dapat
Agaknya dia terkencing, nak selak kain tk sempat
Kini dgn Kejora ni, dia dh tak berani lagi nak rapat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 8:46 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN monyet ilmu kurang, tapi cuba berlagak hebat
Apa yg dia dpt hnya berbirat belakang kena sebat
Cabut lari anak haram itu, kini tak nampak kelibat
Agar nya kini di dapur, terketar2 menggagau ubat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 8:46 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Asal je Kejora berpntun, TN monyet buat serbuan
Tapi dia tak sedar, dirinya tu tak cukup perguruan
Kemain nak lagak kuat, tak padan diri perempuan
Bengkak muka le dia gatal gi jolok sarang tebuan
🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 8:25 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN monyet biol..populariti murahan cuba digarap
Tapi, hanya kpd karutan ala tadika je yg dia harap
Apa yg monyet itu dpt hanya kena balun tertiarap
Kini dh hilang kelibat itu anak haram anjing kurap
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 8:25 pm

KAH KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Silap besar le TN monyet gi acah sorang jaguhan
Apa yng dia dapat hanyalah jadi objek belasahan
Pukulan padu dari Kejora dia tk mampu bertahan
Cabut lari le anak haram itu dah tiada lain pilihan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 8:24 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Siaan anak haram TN monyet samseng taik kuda
Nak masuk gelanggang, tapi kosong ilmu di dada
Tk terlawan dia dgn Kejora yg bijak cergas minda
Apa yg dia dpt, hanya jadi badut, bahan persenda
ðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 8:24 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN monyet, spt arwah Seman Kadok
Bila lihat je pantu Kejora dia jadi tk senang duduk
Kemain nak terkam rimau tak sedar diri pelanduk
Apa yg dia dpt, maruah tercalar & malu tertunduk
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ
.
KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 8:23 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Binatang TN monyet hanya komen politaik diluah
Sbb tu anak haram tu asyik malu tercalar maruah
Dgn org lain boleh le, dia nak lagak samseng juah
Tapi dgn Kejora, siap ler anak haram tu mkn kuah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 8:23 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Binatang TN monyet betina tua..mari nak bersilat
Tapi yg anak haram tu bawa komen politaik palat
Kena ler dia, pukulan Kejora seperti panahan kilat
Akibatnya lari le monyet ifrit tu terkebil2 terkulat2
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 8:22 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Pantun2 Kejora bikin TN Monyet jadi tersinggung
Dirasa bgai kepala kena ketuk dgn pemukul gong
Dia terjah masuk..dek tak tahan panas ponggong
Tapi, terima kasih le, beri kt Kejora bola tanggung
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 7:56 pm

TOGHUIH TOSONYAP MONYOPI TOKANTOI MALU MONYOK TOKUDU PILU DIAM KAKU KOLU TOKOSIPU MOMBISU SOGHUPO TUGU BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BOTINO TUO KUTOK PONGOTOR PUKIMAK SIAL BARUA LAHANAT MUKO KULIT BABI OTAK TAIK BABI POKAK BADAK DUNGU LOMBAM TOLOL BIOL BAHALOL BINGAI BONAK BOBAL BONGAP BONGOK BANGANG BENGONG TUHâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 7:53 pm

Ini, Kejora nak petik, satu saja baris dari pantun Kejora kat bawah tu:

“Usah asyik buat karutan tadika yg mudah org tiru”

Nasib le TN Monyet dilahirkan bebal bengap, asyik kena tiru.

Kejora yg bijak bistari, pantun2 dikarang, tak dpt ditiru.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 7:52 pm

Ada lagi ker karutan tadika, Binatang Anak Haram TN Monyet?

Bak meh sini, cikgu Kejora nak tolong editkan!

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 7:51 pm

BUDAK KECIK RUPA NYA YANG DI PANGGIL WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA NIH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 7:54 pm
Reply to  Anonymous

MAIN TIRU2 PULAK

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 5:53 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN monyet kini monyok rasa menyesal tak sudah
Kera kongkang pula, tekedu kantoi dan terngadah
Dah cabut lesap hilang, kedua2 ekor haram jadah
Baru depa tau..nk hadapi Kejora bkn kerja mudah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 6:23 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla selalu kojol. apa pulak nak lesing dia tak mudah

Mengarut

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 7:52 pm
Reply to  Anonymous

Nak tiru lagi lah karutan tadika Binatang Anak Haram TN Monyet Muka Kulit Babi Otak Taik Babi tuh:

Binatang Anak Haram TN Monyet selalu tertiarap, pengsan, hampir kojol. Dia selalu kasi bola tangging, apa pulak nak lesing dia tak mudah.

Mengarut lagi ker binatang anak haram?

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 5:41 pm

Ini, Kejora nak petik, satu saja baris dari pantun Kejora kat bawah tu:

“Usah asyik buat karutan tadika yg mudah org tiru”

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 6:25 pm
Reply to  Anonymous

Mengaku ajer senang tiru. Wak Gontol Kejora Kojolla apa saja dia ngaku senang. Termasuk kojol, tenggelam timbul.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 7:53 pm
Reply to  Anonymous

Nak tiru lagi lah karutan tadika Binatang Anak Haram TN Monyet Muka Kulit Babi Otak Taik Babi tuh:

Bukan sekadar mengaku, mmg senang tiru. Binatang Anak Haram TN Monyet punya karutan, apa saja mmg sgt senang tiru. Nak tiru sampai dia jadi kojol, tenggelam timbul.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 5:40 pm

TOGHUIH TOSONYAP MONYOPI TOKANTOI MALU MONYOK TOKUDU PILU DIAM KOLU TOKOSIPU MOMBISU SOGHUPO TUGU BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BOTINO TUO KUTOK PONGOTOR PUKIMAK SIAL BARUA LAHANAT MUKO KULIT BABI OTAK TAIK BABI POKAK BADAK DUNGU LOMBAM TOLOL BIOL BAHALOL BINGAI BONAK BOBAL BONGAP BONGOK BANGANG BENGONG TUHâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 6:30 pm
Reply to  Anonymous

BINATANG ANAK HARAM WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA BOTINO TUO KUTOK PONGOTOR PUKIMAK SIAL BARUA LAHANAT BUKAN MACAM TAPI MEMANG BABI.

BABI SELURUHNYA. NOKHTAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 7:28 pm
Reply to  Anonymous

Nak tiru lagi lah karutan tadika Binatang Anak Haram TN Monyet Muka Kulit Babi Otak Taik Babi tuh:

BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BOTINO TUO KUTOK PONGOTOR PUKIMAK SIAL BARUA LAHANAT MMG MACAM DAN MEMANG BABI.

BABI SELURUHNYA, SEBENAR-BENAR BABI YG LAHIR KELUAR DARI LUBANG PUKI BABI.

NOKHTAH.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 5:13 pm

HA HA HA.

NGKO CAKAP APA PUN, BINATANG ANAK HARAM TN MONYET MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI, DAH TAK ADA GUNANYA LAGI.

TERIMALAH HAKIKAT YG NGKO DIBENCI OLEH PEMBACA DAN JUGA TUAN BLOG INI, BUDIN.

PEMBACA SEMUA DAH TAHU DAN MASAK DGN KEDUNGUAN & KEBEBALAN, KEJAHATAN DAN SIFAT MUNAFIQ NGKO TU.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 5:15 pm
Reply to  Anonymous

Owh.. lupa lak dahâ€Ķ

‘KETADIKAAN’ NGKO TUHâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 5:17 pm
Reply to  Anonymous

Ehh.. ada lupa lagiâ€Ķ

‘KENYANYUKAN’ NGKO TUH..

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 5:18 pm
Reply to  Anonymous

Laaâ€Ķ ada lagi yg terlupaâ€Ķ

‘KEHARAM JADAHAN’ NGKO TUH..

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 5:18 pm
Reply to  Anonymous

Eh eh… tertinggal satu lagi rupanya…

‘KEANJINGAN’ NGKO TUH…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 5:19 pm
Reply to  Anonymous

Eisyh eisyh.. ada lagi yang terlupaâ€Ķ

‘KEMONOPOSAN’ NGKO TUHâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 5:19 pm
Reply to  Anonymous

Alamak..yg penting boleh lupaâ€Ķ

‘KETAIK BABIAN OTAK’ NGKO TUHâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 5:19 pm
Reply to  Anonymous

Alahai.. yang terpenting pulak terlupaâ€Ķ

‘KEKULIT BABIAN MUKA’ NGKO TUHâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 5:43 pm
Reply to  Anonymous

Adahai.. masih yang tertinggalâ€Ķ

‘KEPUKIMAKAN’ NGKO TUHâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 7:41 pm
Reply to  Anonymous

PUKIMAK PUKI BAPAK WAK GONTOL KEJORA OJOLLA BANG ALI DAH DAPAT.

DAH TAKDA NILAI LAGI.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 4:51 pm

BODOH BETUL WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA MENYEBUT GENG DIA YANG SEMUA DAH CABUT LARI –

Jigit, Eton & Din Remorse

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 5:00 pm
Reply to  Anonymous

Nak tiru lagi lah karutan tadika Binatang Anak Haram TN Monyet Muka Kulit Babi Otak Taik Babi tuh:

BODOH BETUL BINATANG ANAK HARAM TN MONYET MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI NAK KOMPLEN DAN TUDUH ORG YG PERNAH TIBAI DIA DAH CABUT LARI –

Depa bukan pendedak berbayar yg wajib pacak kat blog ni mcm TN Monyet anak haram tuh.

Jigit, Eton mungkin ada hal & berehat manakala Din Remorse baru jer empat hari lepas tibai dia tapi TN Monyet tua nyanyuk tu tak ingat.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 5:02 pm
Reply to  Anonymous

Din Remos
21 May 2021 8:58 am
Reply to Anonymous

Bior la dia nak muji diri ka nak pantun keâ€Ķ yang nenek nak sakit hati buat apa. Nenek pun kalau nak cerita apa nenek buat dgn Bang Ali nenek malam tadiâ€Ķ. silakanlahâ€Ķ. cerita kisah intim nenek bersama bangali nek tu tidak menyakitkan hati sesiapaâ€Ķ.
Hidup ini lebih indah kalau tak cari pasal dengan orangâ€Ķ.

Reply
(Bravo Din)

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 5:02 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN monyet buat hati pmbaca jdi geli
Kebebalan anak haram itu mmg amat lucu sekali
Sbb tu Din Remos pun tampil untuk tumpang buli
Din suruh nek citer, kisah romantik dia dgn Bg Ali
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HA HA HA

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 7:32 pm
Reply to  Anonymous

NASIB KO LAH DIN, DI GELAR DIN REMORSE JUGAK, MCM AKU PERLI KO.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 7:34 pm
Reply to  Anonymous

BOSS KO YANG PERLI KO, DIN.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 4:04 pm

ðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜Ĩ
Dh lama abg cari, penawar luka cinta yg pertama
Terasa bagai dah jumpa..tatkala dinda menjelma
Mengapakah, dinda menghilang diri, begitu lama?
Penantian ini, terasa, amat menyiksa jiwa sukma
Bilakah agak nya, semboyan cinta akan bergema?
Alunan lagu spt tidak sabar untuk bertemu irama
Sekeping hati yg suci ini abg hulur sudilah terima
Membawa hasrat impian hidup bahagia bersama
âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’—💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’™âĪïļ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸĨ€ðŸ’
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 4:05 pm
Reply to  Anonymous

LAGU – HIDUP BERSAMA
PENYANYI – A. RAMLIE
KARAOKE – https://youtu.be/WNog5y18OF0
LIRIK –
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸĨ€ðŸ’
Di tepi pantai yang indah
Ku duduk seorang diri
Suasana sepi

Teringat dikau di waktu malam
Wajahmu selalu ku terbayang
Padamu, wahai sayang

Aku meratap, merayu
Pada Dewi Puspita, hatiku

Ku tidak lupa kepadamu
Di waktu pertemuan kita dahulu
Hidup bersama di sampingku
âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’—💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’™âĪïļ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 4:03 pm

ðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜Ĩ
Blum pernah lagi diri, mengalami keadaan begini
Kerinduan & lara sepi, amat menusuk jiwa nurani
Buat si dia manja ku karang susun kata2 berseni
Bersamanya pula, ku iringi bungaan warna warni
Semuanya, semata-mata kerna hasrat nan murni
Bila pula kah si dara akan berkunjung lagi ke sini
Dah tentu si dara, seorang gadis genit yng cinoni
Sudah berpunya kah dan milik siapakah gadis ini
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸĨ€ðŸ’
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’—💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’™âĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 4:03 pm
Reply to  Anonymous

LAGU – MILIK SIAPAKAH GADIS INI
PENYANYI – SUDIRMAN HJ ARSHAD
KARAOKE – https://youtu.be/6bqWebiv2HE
LIRIK –
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸĨ€ðŸ’
Milik siapakah gadis ini?
Wajah lembut bagaikan sutera
Ingin hatinya aku miliki
Apa ‘kan terdaya?
Adakah ‘kan terdaya?

Milik siapakah hati ini?
Bagai berkurun lama kesepian
Ingin aku mencurahkan kasih
Kepada yang sudi
Adakah ia sudi?

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 4:03 pm
Reply to  Anonymous

Lama telah kuimpikan
Gadis sepertinya
Mengisi taman hati
Dengan cahaya kasih suci

Lama telah kuimpikan
Gadis yang sepertinya
Mengisi taman hati
Dengan cahaya kasih

Siapakah gadis yang kuidam?

Milik siapakah hati ini?
Bagai berkurun lama kesepian
Ingin aku mencurahkan kasih
Kepada yang sudi
Adakah ia sudi?
âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’—💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’™âĪïļ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 4:05 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kejora beranikan diri, dngn si dara ingin menyapa
Sekadar ingin nak bertanya dirinya itu milik siapa
Namun, jawapan dia beri membuat diri ini hampa
Di pergunungan rindu diri ini akn terus lgi bertapa
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸĨ€ðŸ’
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’—💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’™âĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 4:01 pm

ðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜Ĩ
Kerinduan yng menyiksa bukanlah calang-calang
Lara kesepian lbh mendera, bila malam mnjelang
Ngilu dek panah asmara rasa menusuk ke tulang
Namuh tekad di hati ini piala cinta ingin ku julang
Tapi entah bila ke sini, si dara manja akan pulang
Adakah hasrat dan cita murni akan lenyap hilang
Mengapakah dlm percintaan, diri asyik je malang
Apakah takdir kesudahannya kembang terhalang
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸĨ€ðŸ’
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’—💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’™âĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 4:02 pm
Reply to  Anonymous

LAGU – KEMBANG TERHALANG
PENYANYI – KUMPULAN GAMMA
KARAOKE – https://youtu.be/Q4jW9kc1OoU
LIRIK –
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸĨ€ðŸ’
Rindu tenggelam berselubung pilu
Bunga-bunga cinta kembang terhalang
Kemarau menghampiri

Mungkinkah dia merawat lara
Di ditinggalkan pergi tuk selamanya
Bagai diriku jua

Dalam rindu membuai derita
Di penghujung alam cinta
Mungkin ada penawar rahsia
Walau hanya secangkir saja
Kita sama rantai jiwa diolokkan cinta

Di sini aku tetap merindu
Ingin ku membelai tuk pengimpian
Untuk harungi jiwa
âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’—💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’™âĪïļ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 4:00 pm

ðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜Ĩ
Diri kini seperti seekor burung mencari pasangan
Tiap waktu..hanyut di arus mimpi & angan-angan
Mengubat rindu, pantun madah ku buat karangan
Sbgai bingkisan wrkah..buat si bunga jambangan
Kata mesra si dara, tersisip di hati, jadi kenangan
Semarak api cinta, bgaikan, ternampak bayangan
Semoga dia hadir kembali di sisi, dara sanjungan
Antara ramai gadis, si dia saja, kini dlm renungan
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸĨ€ðŸ’
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’—💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’™âĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 4:01 pm
Reply to  Anonymous

LAGU – ANTARA GADIS
PENYANYI – KUMPULAN DINAMIK
KARAOKE – https://youtu.be/WdUQI1GARWc
LIRIK –
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸĨ€ðŸ’
Antara gadis yang kutemui
Kau saja kini dalam renungan
Mungkin kerana dengan senyuman
Terpegun diriku

Ketika bayu mencium pipi
Suria pula terasa hati
Kerana dikau sungguh rupawan
Terpaku diriku

Mengapakah kau melangkah pergi
Ketika ‘ku masih perlu
Menatap wajahmu kali akhir
Dan lantas menyelam rindu

Antara bebunga yang menyeri hidup
Kau jadi ratu
Antara delima yang menyinar lama
Kau berkilauan
âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’—💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’™âĪïļ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 3:59 pm

ðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜ĨðŸ˜Ĩ
Dek lara rindu & sepi diri tampil mengukir coretan
Ke mana kah menghilangnya..dewi ku si dia intan
Siang dan malam, si dia manja asyik je di ingatan
Biar pun berjaga malam diri tak terasa kepenatan
Bahkan diri sanggup walau pun merenangi lautan
Namun si dara manja kini dah tidak lagi kelihatan
Siksa sepi & kerinduan, bagai menahan kesakitan
Dengarlah duhai dara dewi, batin ini punya jeritan
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸĨ€ðŸ’
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’—💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’™âĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 4:00 pm
Reply to  Anonymous

LAGU – JERITAN BATIN KU
PENYANYI- ALLAHYARHAM TS P.RAMLI
KARAOKE – https://youtu.be/jwqm-mkO1A8
LIRIK –
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸĨ€ðŸ’
Dengar
Oh, jeritan batinku
Memekik-mekik
Memanggil-manggil
Namamu selalu

Sehari rasa sebulan
Hatiku tiada tertahan
Kupandang kiri
Kupandang kanan
Dikau tiada

Risau
Batinku menangis risau
Makin kau jauh
Makin hatiku bertambah kacau

Mengapa kita berpisah?
Tak sanggup menahan asmara
Oh, dengarlah
Jeritan batinku
âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’—💗💓💞💕💌âĢïļðŸ’™âĪïļ

khatijah.nuno
khatijah.nuno
27 May 2021 3:43 am
Reply to  Anonymous

hahaah adoi lah Tuan Budin Blg Tuan ni dah jadi mean karaoke Kojolla…klu tak pantun, tak caru maki, dia nyanyi karaoke, siap dgn lirik sekali kat Blog nih…hahahahhah

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 3:44 pm

BILA DITEKAN UNTUK CERITA PENGALAMANNYERRRRRR NAGAN BANG ALI ROTI,DIA CABOT,ITU LA AKU DAH CAKAP,KALAU KAIL PANJANG SEJENGKAL,PAUS DI LAUT JANGAN DIDUGA..BENGAPP!!!!

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 4:22 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH Kera Kongkang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Udah cabut lari..TN monyet anak haram bajingan
Tk tertahan si monyet tu, Kejora punya penangan
Kini mari pengganti dia nak teruskan peperangan
Stkt kera kongkang ini, Kejora hadapi sblh tangan
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 3:39 pm

OK WAK GONTOL kEJORA KOJOLLA, sekarang kita bersedia mendengar cerita kamu dengan Bang Ali.
Silakan,reply na,

ok,semua pembaca ternanti-nanti,lagi banyak lagi bagoss

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 3:39 pm
Reply to  Anonymous

LEKAS LAH

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 3:41 pm
Reply to  Anonymous

SERITA YANG BETOL-BETOL,JANGAN MELALOT

GET READY..NOWW!!!!!!

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 3:41 pm
Reply to  Anonymous

CERITA CEPATTTT…NOW!!

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 3:42 pm
Reply to  Anonymous

BATANG MOP TU LETAK DULU

ITU PROJEK SEBELAH MALAM KAU

CITERRRR NI DULU

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 4:06 pm
Reply to  Anonymous

Owh… Si Kera Kongkang rupanya 3:39/3:41/3:42 pm nih , side kick kpd Binatang Anak Haram TN Monyet tuh.

Jap yer, Kejora nak berpantun untuk si dara dulu.

Sementara itu kau layan2 le baca, komen2 di bawah tu, lihat bagaimana boss kau si monyet betina tua tu kena lanyak ganyang dgn Kejora.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 3:36 pm

HA HA HA.

NGKO CAKAP APA PUN, BINATANG ANAK HARAM TN MONYET MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI, DAH TAK ADA GUNANYA LAGI.

TERIMALAH HAKIKAT YG NGKO DIBENCI OLEH PEMBACA & JUGA TUAN BLOG INI, BUDIN.

PEMBACA SEMUA DAH TAHU DAN MASAK DGN KEDUNGUAN & KEBEBALAN, KEJAHATAN & SIFAT MUNAFIQ NGKO TU.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 3:36 pm
Reply to  Anonymous

Owh.. lupa lak dahâ€Ķ

‘KETADIKAAN’ NGKO TUHâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 3:37 pm
Reply to  Anonymous

Ehh.. ada lupa lagiâ€Ķ

‘KENYANYUKAN’ NGKO TUH..

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 3:38 pm
Reply to  Anonymous

Laa… ada lagi yg terlupa…

‘KEHARAM JADAHAN’ NGKO TUH..

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 3:40 pm
Reply to  Anonymous

Eisyh eisyh.. ada lagi terlupaâ€Ķ

‘KEMONOPOSAN’ NGKO TUHâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 3:40 pm
Reply to  Anonymous

Alamak..yg penting boleh lupaâ€Ķ

‘KETAIK BABIAN OTAK’ NGKO TUHâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 3:41 pm
Reply to  Anonymous

Alahai.. yang terpenting pulak terlupaâ€Ķ

‘KEKULIT BABIAN MUKA’ NGKO TUHâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 3:04 pm

OK WAK GONTOL kEJORA KOJOLLA, sekarang kita bersedia mendengar cerita kamu dengan Bang Ali.

Silakan,reply na,

ok,semua pembaca ternanti-nanti

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 3:30 pm
Reply to  Anonymous

Nak tiru lagi lah karutan tadika Binatang Anak Haram TN Monyet Muka Kulit Babi Otak Taik Babi tuh:

OK , Nek TN puki kering, sekarang kita bersedia mendengar cerita kamu dengan Bang Ali.

Silakan,reply na,

ok, Kejora, Din Remos dan semua pembaca ternanti-nanti

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 3:31 pm
Reply to  Anonymous

Din Remos
21 May 2021 8:58 am
Reply to Anonymous

Bior la dia nak muji diri ka nak pantun keâ€Ķ yang nenek nak sakit hati buat apa. Nenek pun kalau nak cerita apa nenek buat dgn Bang Ali nenek malam tadiâ€Ķ. silakanlahâ€Ķ. cerita kisah intim nenek bersama bangali nek tu tidak menyakitkan hati sesiapaâ€Ķ.
Hidup ini lebih indah kalau tak cari pasal dengan orangâ€Ķ.

Reply
(Bravo Din)

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 3:32 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN monyet buat hati pmbaca jdi geli
Kebebalan anak haram itu mmg amat lucu sekali
Sbb tu Din Remos pun tampil untuk tumpang buli
Din suruh nek citer, kisah romantik dia dgn Bg Ali
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:47 pm

YG DI BENCI OLEH PEMBACA DI SINI IA LAH BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 3:29 pm
Reply to  Anonymous

Nak tiru lagi lah karutan tadika Binatang Anak Haram TN Monyet Muka Kulit Babi Otak Taik Babi tuh:

YG DI BENCI OLEH PEMBACA DI SINI IA LAH BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA NYANYUK MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI.

Bukti org yg membenci TN Monyet ialah Din Remos (boleh rujuk komen Din) & tuan blog Budin yg telah banyak menyekat komen2 monyet anak haram tuh.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:44 pm

BINATANG ANAK HARAM WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA BABI.

NOKHTAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 3:27 pm
Reply to  Anonymous

Nak tiru lagi lah karutan tadika Binatang Anak Haram TN Monyet Muka Kulit Babi Otak Taik Babi tuh:

BINATANG ANAK HARAM TN MONYET MUKA KULIT BABI OTAK BABI ADALAH BABI SEBENAR BABI YG LAHIR KELUAR DARI LUBANG PUKI BABI.

NOKHTAH.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:23 pm

HA HA HA.

NGKO CAKAP APA PUN, BINATANG ANAK HARAM TN MONYET MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI, TAK ADA GUNANYA LAGI.

TERIMALAH HAKIKAT YG NGKO DI BENCI OLEH PEMBACA & JUGA TUAN BLOG INI, BUDIN.

PEMBACA DAH TAHU DAN MASAK DGN KEDUNGUAN & KEBEBALAN, KEJAHATAN & SIFAT MUNAFIQ NGKO TU.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:24 pm
Reply to  Anonymous

Owh.. lupa lakâ€Ķ

‘KETADIKAAN’ NGKO TUHâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:25 pm
Reply to  Anonymous

Ehh.. ada lupa lagiâ€Ķ

‘KENYANYUKAN’ NGKO TUH..

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:25 pm
Reply to  Anonymous

Eisyh eisyh.. ada lagi terlupa…

‘KEMONOPOSAN’ NGKO TUHâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:26 pm
Reply to  Anonymous

Alamak..ada lupa jugaâ€Ķ

‘KETAIK BABIAN OTAK’ NGKO TUHâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:26 pm
Reply to  Anonymous

Alahai.. yang terpenting pulak terlupaâ€Ķ

‘KEKULIT BABIAN MUKA’ NGKO TUHâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:12 pm

DENGARLAH DUHAI DEWI DARA PUJAAN:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dh lama abg cari, penawar luka cinta yg pertama
Terasa bagai dah jumpa..tatkala dinda menjelma
Mengapakah, dinda menghilang diri, begitu lama?
Penantian ini, terasa, amat menyiksa jiwa sukma
Bilakah agak nya, semboyan cinta akan bergema?
Alunan lagu spt tidak sabar untuk bertemu irama
Sekeping hati yg suci ini abg hulur sudilah terima
Membawa hasrat impian hidup bahagia bersama
âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕ðŸĐļâĢïļðŸ’™â™Ĩïļ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸĨ€ðŸ’
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:13 pm
Reply to  Anonymous

LAGU – HIDUP BERSAMA
PENYANYI – A. RAMLIE
KARAOKE – https://youtu.be/WNog5y18OF0
LIRIK –
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸĨ€ðŸ’
Di tepi pantai yang indah
Ku duduk seorang diri
Suasana sepi

Teringat dikau di waktu malam
Wajahmu selalu ku terbayang
Padamu, wahai sayang

Aku meratap, merayu
Pada Dewi Puspita, hatiku

Ku tidak lupa kepadamu
Di waktu pertemuan kita dahulu
Hidup bersama di sampingku
âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕ðŸĐļâĢïļðŸ’™â™Ĩïļ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:00 pm

OK WAK GONTOL kEJORA KOJOLLA, sekarang kita bersedia mendengar cerita kamu dengan Bang Ali.

Silakan.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:15 pm
Reply to  Anonymous

Nak tiru lagi lah karutan tadika Binatang Anak Haram TN Monyet Muka Kulit Babi Otak Taik Babi tuh:

OK NEK TN PUKI KERING, sekarang kita bersedia mendengar cerita kamu dengan Bang Ali.

Bukan permintaan dari Kejora saja, Din Remos pun minta awal lagi.

Silakan.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:16 pm
Reply to  Anonymous

Din Remos
21 May 2021 8:58 am
Reply to Anonymous

Bior la dia nak muji diri ka nak pantun keâ€Ķ yang nenek nak sakit hati buat apa. Nenek pun kalau nak cerita apa nenek buat dgn Bang Ali nenek malam tadiâ€Ķ. silakanlahâ€Ķ. cerita kisah intim nenek bersama bangali nek tu tidak menyakitkan hati sesiapaâ€Ķ.
Hidup ini lebih indah kalau tak cari pasal dengan orangâ€Ķ.

Reply

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 1:52 pm

BUAT SI DARA MANJA DEWI IDAMAN,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸĨ€ðŸ’
Diri adinda itu, sentiasa di dlm abg punya ingatan
Di hati dan fikiran pulak setiap masa jadi sebutan
Tapi kini, nampak seperti dinda tu nk jadi rebutan
Hati-hati le dinda..abg sekadar nk beri peringatan
Orang itu, niat buruk dirinya itu sgt jelas kelihatan
Dia bagai dengki nak potong jalan & buat sekatan
Dinda tentu arif untuk nk pilih antara kaca & intan
Juga utk membezakan, antara malaikat & syaitan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕âĢïļðŸ’™âĪïļ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 1:50 pm

WAK GONTOL kEJORA KOJOLLA KATA cerita kisah bersama bangali tu tidak menyakitkan hati sesiapaâ€Ķ

Sekarang kita dengar Wak Gontol mencerita kisah dia dengan Bang Ali.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:18 pm
Reply to  Anonymous

Nak tiru lagi lah karutan tadika Binatang Anak Haram TN Monyet Muka Kulit Babi Otak Taik Babi tuh:

DIN REMOS KATA cerita kisah bersama bangali tu tidak menyakitkan hati sesiapaâ€Ķ

Sekarang kita dengar Nek TN Puki Kering mencerita kisah dia dengan Bang Ali.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:18 pm
Reply to  Anonymous

Din Remos
21 May 2021 8:58 am
Reply to Anonymous

Bior la dia nak muji diri ka nak pantun keâ€Ķ yang nenek nak sakit hati buat apa. Nenek pun kalau nak cerita apa nenek buat dgn Bang Ali nenek malam tadiâ€Ķ. silakanlahâ€Ķ. cerita kisah intim nenek bersama bangali nek tu tidak menyakitkan hati sesiapaâ€Ķ.
Hidup ini lebih indah kalau tak cari pasal dengan orangâ€Ķ.

Reply
(Credit to Din)

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 1:39 pm

Wak Gontol Kejora Kojolla masih lagi kerja meng kopipes komen2 lama nya.

Umur hampir 90 tahun dia tak terdaya nak menulis komen baru.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 1:56 pm
Reply to  Anonymous

Nak tiru lagi lah karutan tadika Binatang Anak Haram TN Monyet Muka Kulit Babi Otak Taik Babi tuh:

Binatang Anak Haram TN Monyet dah mula malu bila Kejora meng kopipes komen2 lama untuk dedahkan kemunafiqan & sifat buruk hati busuk dia.

Merayu rayu Binatang Anak Haram tu suruh tulis komen yg baru.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:38 pm
Reply to  Anonymous

Tak reti nak tulis yer?

Dah lupa fakta yer?

Maklumlah, dah 90 tahun umur.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:40 pm
Reply to  Anonymous

Wak Gontol Kejora Kojolla

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:40 pm
Reply to  Anonymous

Respon kpd komen Binatang Anak Haram TN Monyet jam 1:39 pm pasal kopipes:

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:40 pm
Reply to  Anonymous

1) kopipes perlu untuk mengajar anak haram tu tentang nahu bahasa Melayu yg tak masuk ajar bila diajar dah lebih 3 bulan dan juga untuk mengajar BUDI BAHASA kpd anak haram itu mengikut cadangan Din Remos…

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:40 pm
Reply to  Anonymous

2) kalau Kejora tulis komen baru pun, anak haram tu sentiasa kata kopipes. Binatang monyet anak haram tu dah tua sangat, umur dah 90 th lebih, nyanyuk teruk. Bukan dia tau bezakan baru atau kopipes.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:41 pm
Reply to  Anonymous

3) kejora kopipes pantun dgn susunan kata-kata yg cantik, sekurang-kurangnya menyumbang kpd perkembangan seni bahasa. Tapi binatang anak haram asyik kopipes karutan taraf tadika & bebelan taraf nenek kebayan & juga bahan POLITAIK palat dia yg tak menyumbang kpd apa2 tapi lebih menyumbang kpd ketidakharmonian dlm blog ini.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:41 pm
Reply to  Anonymous

4) seronok tengok anak haram tu mengelupor, terjerit-jerit, terloncat-loncat mcm kera kena belacan bila Kejora kopipes. Itu yg Kejora suka sakat anak haram tua nyanyuk tu dgn kopipes Kejora terutamanya pantun2 cinta..

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 1:39 pm

HA HA HA.

NGKO CAKAP APA PUN, BINATANG ANAK HARAM TN MONYET MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI, TAK ADA GUNANYA.

TERIMALAH HAKIKAT YG NGKO DI BENCI OLEH PEMBACA & JUGA TUAN BLOG INI, BUDIN.

PEMBACA DAH TAHU DAN MASAK DGN KEDUNGUAN & KEBEBALAN, KEJAHATAN & SIFAT MUNAFIQ NGKO TU.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 1:40 pm
Reply to  Anonymous

Owh.. lupa lak…

‘KETADIKAAN’ NGKO TUH…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 1:41 pm
Reply to  Anonymous

Ehh.. ada lupa lagi…

‘KEMONOPOSAN’ NGKO…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 1:43 pm
Reply to  Anonymous

Alamak.. lupa juga…

‘KETAIK BABIAN OTAK’ NGKO TUH…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 1:46 pm
Reply to  Anonymous

Alahai.. yang terpenting pulak lupa…

‘KEKULIT BABIAN MUKA’ NGKO TUH…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 1:42 pm
Reply to  Anonymous

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA BUKAN MUKA BABI, KULIT BABI.

DIA BABI KESELURUHAN NYA.

DIA BABI, NOKHTAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 1:58 pm
Reply to  Anonymous

Nak tiru lagi lah karutan tadika Binatang Anak Haram TN Monyet Muka Kulit Babi Otak Taik Babi tuh:

BINATANG ANAK HARAM TN MONYET MMG MUKA MUKA BABI, KULIT BABI OTAK TAIK BABI.

DIA BABI KESELURUHAN NYA, SEBENAR-BENAR BABI YG LAHIR KELUAR DARI LUBANG PUKI BABI.

DIA BABI, NOKHTAH.

KAH H.KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 12:38 pm

Wak Gontol Kejora Kojolla masih memantun mantat hal peribadi nya di 24 May 2021 11:22 am dll.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 1:14 pm
Reply to  Anonymous

Nak tiru lagilah karutan tadik Binatang Anak Haram TN Monyet Muka Kulit Babi Otak Taik Babi yg tak reti malu tu:

Binatang Anak Haram TN Monyet merapu racau raban citer hal peribadi nya di 24 May 2021 di jam 5:33 am, 5:44 am, 11:24 am dll.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 1:18 pm
Reply to  Anonymous

Tengoklah, apa sampah yg anak haram tu bawa ke blog ini, awal pagi tadi sebelum subuh tadi jam 5:33 am & 5:44 am pasal masalah komputer cabok dia:

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 1:19 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
24 May 2021 5:33 am
Reply to Anonymous

Dah tak dapat nak akses ruang pos komen melainkan sebagai REPLY.

Tak tahu lak jika computer aku punya pasal atau ada toyol menghalang nya.

Akan ku coba lagi kemudian masa.

Reply

Anonymous
24 May 2021 5:44 am
Reply to Anonymous

Dah dapat – nak kena refresh page lagi baru dapat masuk ruang Post Comment baru.

Reply
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 1:21 pm
Reply to  Anonymous

Woi Binatang Anak Haram TN Monyet Muka Kulit Babi Otak Taik Babi yg berkomen di jam 5:33 am & 5:44 am,

Hal komputer cabok kau tu, buat apa nak bawak citer kat sini?

Ini blog politik bukan blog ‘POLITAIK’â€Ķ
Nak citer hal komputer cabok kau tu, buka blog peribadi lah monyet oiâ€Ķ

Jgn buat blog ini harta kepala bapak kau!

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 1:24 pm
Reply to  Anonymous

INI PULA KOMEN TN MONYET PASAL ENTRY DIA SALAH ‘COLUMN’ DEK MASALAH KOMPUTER CABOK DIA MABOK:

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 1:25 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
24 May 2021 11:24 am
Reply to Anonymous

Tak tahu bagaimana alih2 komen 24 May 2021 11:03 am itu keluar sebagai jawapan pulak, masakan dimaksudkan sebagai komen tersendiri.

Harap Budin betulkan keadaan ini dalam masa berikutan.

Reply
___________________________________________________

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 1:27 pm
Reply to  Anonymous

Woi Binatang Anak Haram TN Monyet Muka Kulit Babi Otak Taik Babi yg berkomen di jam 11:24 am,

Hal komen kau keluar tempat tak, buat apa nak bawak citer kat sini? Itu hal peribadi kau!
Ini blog politik bukan blog ‘POLITAIK’â€Ķ
Nak citer, buka blog peribadi lah monyet oiâ€Ķ

Komputer burok cabok kau buat masalah, kau nak salahkan Budin pulak.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 1:32 pm
Reply to  Anonymous

Ha ha ha.

TN Monyet Betina Tua Kutok Komputer Burok Cabok.

1) mengata dulang paku serpih, mengata orang aku yg lebih
2) ketam nak mengajar anak berjalan dgn betul
3) kokok berderai-derai tapi ekor bergelumang tahi.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 1:33 pm
Reply to  Anonymous

Wahai Binatang Anak Haram TN Monyet ,

Janganlah keluarkan komen2 hal peribadi di blog politik ini. Kamu selalu buat begitu.

Be fair lah, pembaca minatkan apa yang di kata berkaitan blog post.

Jangan tunjukkan tabiat biadab dan kurang ajar & samseng taik kucing kamu lah.

Jangan le asyik membebel meroyan racau raban mcm nenek kebayan atau asyik bawa karangan tadika merapu.

KAH KAH KAH.

(Pulang paku buah kerasâ€Ķ)

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 1:34 pm
Reply to  Anonymous

Pembaca nampak tak, sifat munafiq Binatang Anak Haram TN Monyet tuh.

Semuanya berpunya dari otak sasau dek longgar skru dan juga kerana sifat ego tak dpt menerima kesalahan sendiri atau memohon maaf. Jenis hati DAPigs nih.

Komen masuk tempat yg salah dek masal komputer cabok dia, nak salahkan Budin pulak.

Dia cuba nak jadi raja kat blog ini hingga nak arahkan Budin buat itu, buat ini. Padan lah dah banyak kali komen anak haram ni Budin sekat.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 1:35 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Tak tau ler betina tua ni nyanyuk atau mabok todi
Atau, nek sering demam panas, dek malas mandi
Dia sendiri buat, apa yg dikata & dilarang nya tadi
Kat blog politik jgnlah pula dibawa cerita peribadi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 12:35 pm

SKETSA SEEKOR BINATANG ANAK HARAM YANG DIBENCI ORANG:

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 12:35 pm
Reply to  Anonymous

PEMBACA SEKALIAN TENGOK LAH NI, BINATANG ANAK HARAM TN MONYET KENA BALUN DGN DIN REMOS. (SESIAPA LAGI YG NAK LANYAK BINATANG ANAK HARAM TU, TN BUDIN SGT ALU-ALUKAN):

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 12:41 pm
Reply to  Anonymous

Din Remos
21 May 2021 8:58 am
Reply to Anonymous

Bior la dia nak muji diri ka nak pantun keâ€Ķ yang nenek nak sakit hati buat apa. Nenek pun kalau nak cerita apa nenek buat dgn Bang Ali nenek malam tadiâ€Ķ. silakanlahâ€Ķ. cerita kisah intim nenek bersama bangali nek tu tidak menyakitkan hati sesiapaâ€Ķ.
Hidup ini lebih indah kalau tak cari pasal dengan orangâ€Ķ.

Reply

__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 12:43 pm
Reply to  Anonymous

Bravo Din,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN monyet tu, hati busuk penuh daki
Hobi binatang anak haram tu ialah mncerca maki
Bila Kejora bijak berpantun anak haram tu dengki
Mkin menjadi-jadi sejak dia menopos kering puki
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 12:43 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN monyet tu pelesit nak lagak lebai
Perangai anak haram tu jahat serupa maa chi bai
Komen dia tu pula ala tadika dan serabut serabai
Mmg patut sgt le monyet anak haram tu Din tibai
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 12:44 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN monyet tu srupa anjing gila yg terputus rantai
Bodoh bebal bengap, tapi dia cuba nak lagak otai
Mmg sepatutnya le, anak haram tua tu Din bantai
Dgn Kejora ni pun, dia asyik mnyembam ke lantai
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 12:44 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Bagus sgt lah, bila binatang TN monyet Din balun
Mesti monyet anak haram tu rasa, kepala beralun
Bila ramai membenci, anak haram tu tak terpulun
Sesuai sgt lah dia jadi badut blog ini punya calon
ðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 12:45 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN monyet hnya bebel cakap banyak
Perangai taik dia itu, buat Din Remos naik minyak
Mmg patut pun ler, klau anak haram tu Din lanyak
Mesti malam ini, anak haram tu tidur tak nyenyak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 12:45 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Anak haram TN monyet buat hati pmbaca jdi geli
Kebebalan anak haram itu mmg amat lucu sekali
Sbb tu Din Remos pun tampil untuk tumpang buli
Din suruh nek citer, kisah romantik dia dgn Bg Ali
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 12:46 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Dgn perangai iblis TN monyet itu Din naik berang
Baik sekali hal karenah TN monyet yg Din karang
Din kata, hidup ini jdi indah, klau tk ganggu orang
Ibarat penuh kepala monyet itu, peluru bersarang
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 12:46 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN monyet kena dgn Din, mcm sepak bola futsal
Din kata hidup indah kalau dgn org tak cari pasal
Barangkali, anak haram itu, termenung menyesal
Monyok terkedu le, monyet tua tu kt dlm bangsal
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 12:48 pm
Reply to  Anonymous

Ha hahaâ€Ķ

Kata bidalan, “kerna pulut santan binasa, kerna mulut badan binasa”
Itulah apa yg Binatang Anak Haram TN Monyat tu alami dan rasa.
Jap lagi, anak haram tu akn kena tibai pulak sbb SJK punya bahasa
Itu pun tengok keadaan dulu klau Kejora agak lapang & ada masaâ€Ķ

(Spotted 11:29 am, ‘di kata’â€Ķ???)

Siap ler binatang anak haram tu, jap lagi kena sekolahâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 12:58 pm
Reply to  Anonymous

BINATANG ANAK HARAM YANG DIBENCI ORANG: ia lah Beruk Tua Wal Gontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 2:05 pm
Reply to  Anonymous

Nak tiru lagi lah karutan tadika Binatang Anak Haram TN Monyet Muka Kulit Babi Otak Taik Babi tuh:

BINATANG ANAK HARAM YANG DIBENCI ORANG: ia lah Binatang Anak Haram TN Monyet.

Contoh antara pembenci dia ialah Jigit, Eton & Din Remos.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 4:49 pm
Reply to  Anonymous

BODOH BETUL WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA MENYEBUT GENG DIA YANG SEMUA DAH CABUT LARI.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 8:02 pm
Reply to  Anonymous

Nak tiru lagi lah karutan tadika Binatang Anak Haram TN Monyet Muka Kulit Babi Otak Taik Babi tuh:

BODOH BETUL BINATANG ANAK HARAM TN MONYET MENYEBUT GENG KEJORA SEMUA DAH CABUT LARI.

KAH KAH KAH.

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
24 May 2021 12:32 pm

TIADA JAMINAN VAKSIN BOLEH SELESAIKAN WABAK……VIRUS SUPER DUPER BAKAL DATANG LAGI……. HARAPKAN PHD4PIG TIADA PKP KATANYA MATI DI JALAN RAYA LEBIH RAMAI DARI COVID……… How Are The Covid-19 Vaccines Being Shared Around The World?……… Pakatan Harapan is condemning the government on the slow vaccination exercise. Actually, this criticism is based on ignorance. Maybe Malaysians can read the latest (May 2021) BBC report below to better understand the matter before hurling allegations at the government. An international effort, known as the Covax scheme, was set up last year to try to ensure fair access to vaccines among rich and poor nations… Read more »