SEDIA DIANGGAP BODOH BERMAKNA MAHIADDIN TIDAK BOLEH DISANDARKAN APA-APA HARAPAN LAGI

Selepas kerajaan PN pimpinannya ditanggapi sebagai #kerajaanbodoh oleh wargamaya berhubung SOP PKP yang celaru dan mengelirukan, Mahiaddin Md Yasin semalam dengan terbuka mengakui beliau tak kisah dianggap bodoh oleh rakyat.

“Bolehlah nak salahkan kerajaan, marah Perdana Menteri pun tak apalah, saya terimalah.

“Rakyat kata: ‘Apa bodoh Perdana Menteri’, tak apa…,” katanya dalam program bual bicara yang disiarkan melalui TV.

Rasanya inilah pertama kali dan satu-satunya Perdana Menteri negara kita yang tak kisah dianggap bodoh oleh rakyatnya sendiri.

Biasanya, jika seseorang pemimpin itu dikecam, diserang dan dipertikai oleh rakyat, lebih-lebih lagi sampai ke tahap kerajaan pimpinannya dianggap sebagai #kerajaanbodoh, mereka pasti akan bingkas memberi penjelasan untuk menangkis atau menjawab segala dakwaan yang dilemparkan itu.

Lagi pun, memang itulah peranan pemimpin, memberi penjelasan yang meyakinkan kepada rakyat terhadap apa juga isu yang berbangkit.

Sebab itu, seseorang pemimpin tidak boleh jadi diam, bisu dan bersembunyi di bilik pejabatnya saja.

Pemimpin mesti sentiasa keluar ke khalayak, tidak takut berjumpa sesiapa saja, jauh sekali bersikap gentar unruk berdepan soalan wartawan dan lensa kamera.

Pengakuan Mahiaddin yang tidak kisah dirinya dianggap bodoh adalah tanda beliau sudah mengalah, satu sifat yang tidak seharusnya ada pada seorang Perdana Menteri.

Perdana Menteri yang dengan mudah mengalah kepada tekanan rakyat adalah Perdana Menteri yang sudah kalah.

Tambahan lagi kalau sudah mengaku tak kisah dianggap bodoh, apa lagi yang boleh rakyat sandarkan harapan kepadanya?

Bolehkah kita meletakkan harapan dan masa depan kita kepada orang yang mengakui dianya tak kisah dianggap bodoh?

Sudah tentu hanya orang bodoh saja yang sanggup terus berketuakan orang yang tak kisah dianggap bodoh.

Rakyat yang cerdik dan pandai tidak mungkin mahu berketuakan orang mengakui dirinya bodoh sebagai ketua mereka.

Lebih-lebih lagi, dalam wawancara yang sama, Mahiaddin juga mengakui beliau tidak mampu menjaga keseluruhan 32 juta rakyat negara ini.

Aikkk…kalau bukan menjaga rakyat, apa lagi kerja seorang Perdana Menteri?

Apa guna ada kuasa, ada kabinet, ada kementerian, ada beratus jabatan, ada menteri, timbalan menteri, kewangan negara dan segala macam lainnya jika bukan untuk menjaga 32 juta rakyat negara ini?

Sekali lagi, pengakuan tidak mampu menjaga 32 juta rakyat ini, selain sikapnya tak kisah dianggap bodoh, ia dengan sendirinya bermakna Mahiaddin telah meletakkan dirinya bukan lagi sebagai pilihan di hati rakyat untuk terus memegang jawatan Perdana Menteri selepas ini.

Sudah sampai masanya rakyat harus mencari pemimpin lain yang tidak bodoh untuk memimpin, sekaligus mampu menjaga 32 juta rakyat Malaysia ini sebagai Perdana Menteri akan datang.

Bodoh sangatlah pula kita jika terus memilihnya lagi mentadbir negara ini.(ShahbudinHusin 24/05/2021)

4.3 14 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 25 May 2021 — 5:47 am
Subscribe
Notify of
guest
71 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
25 May 2021 7:28 pm

TOK KADOK JAUH LEBIH BAIK DARI PHD4PIG……. PHD4PIG SAMPAI SUDAH TAK NAK NGAKU SALAH DAN JAHAT…… KAPITALIS D4PIG NAK BUAT BISNES DENGAN RAKYAT ATAU NAK BAGI VAKSIN PERCUMA…….. PHDAPIG MEMANG BUSUK HATI KEDEKUT NAK MAMPUS………. Dulu, pada zaman 70an, kita ikut pembangkang sebab mereka kata kerajaan Barisan Nasional gagal dan korup dan kita perlu tukar kerajaan. Pada zaman 90an, pembangkang pula buat pakatan dengan bekas pemimpin kerajaan dulu yang mereka panggil gagal dan korup. Dan mereka masih kata kerajaan Barisan Nasional gagal dan korup dan kita perlu tukar kerajaan. Hari ini, pembangkang sekali lagi buat pakatan dengan bekas pemimpin kerajaan… Read more »

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 3:55 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Nenek kini dalam bersedih duka monyok terkedu
Keadaan nek, dh serupa mabok todi punya Hindu
Manakala Kejora ni pula resah dihimpit lara rindu
Bayangan, cinta yg akn menjelma, sgt lah syahdu
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 3:36 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Blog Budin ini, kelihatan sangat lengang dan sepi
Sbb tak der lagi karutan tadika dari si lembu sapi
Tapi Kejora terasa panas spt dihimpit bahang api
Mungkin sbb teringat si dia mlm tdi punya mimpi
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Din Remos
Din Remos
25 May 2021 1:47 pm

Nenek nenek si bongkok tiga
Siang mengantuk malam berjaga
Dengan benggali dok buat kerja
Walau dah tua dia miang gila……

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 3:44 pm
Reply to  Din Remos

Bravo Din,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Nenek nenek, sudah cabut lari
Tk tertepis, pukulan kanan kiri
Kejora dah taji, Din pulak mari
Dah kantoi elok le nek harakiri
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaahhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 12:05 pm

Ha ha ha…

Ada orang tu meroyan meraban sakan. Pasal apa pun tak tahu.
Tak ada pun nama dia disebut di mana2 sebelum itu.

Siapa yg makan cili, dia terasa pedas.

Siapa yg makan nangka, dia terkena getah.

Siapa yg makan taik babi, dia masuk ke otak jadi lah otak dia taik babi dan bebal dungu seumur hidup.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 11:24 am

For a kig time last night and this morning Wak Gintol Kejira Kojolla.s comments were ignored.

Takda siapa pedulikan dia.

Otak budak kecik nak pengaruh pemikiran di blog ini.

Akhirnya, otak dia yang jadi keruh. Mereng. Sewel. Biul.

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 12:12 pm
Reply to  Anonymous

Kejira mano tu auntie?
Wak Gintol tu siapo pulak!

Den ‘ha nya’ nak ‘ta nya’ jer, ‘Nyo nya’ TN…

Auntie ‘pu nya’ tulisan mcm org kotar tangan jer! Parkinson ker?

Marah yer Nek?

KAH KAH KAH. 😝😜🤪😀😃😄😁😆😅😂🤣

Din Remos
Din Remos
25 May 2021 9:42 am

Orang bodoh yang mengaku dirinya bodoh adalah lebih baik daripada orang bodoh yang tak tahu dirinya bodoh dan nak komen semua orang sedangkan dirinya sendiri bodoh piang….🤣

Tawil Godang
Tawil Godang
25 May 2021 9:56 am
Reply to  Din Remos

Kalau ya pun nak mengaku bodoh jangan lah sampai satu dunia tahu dia tu bodoh. Dia tu Ketua Pemerintah.

Kau boleh terima ke kalau kau berperang dengan Panglima Perang yang kata pada kau yang dia tu bodoh.?

Kalau dia kata dalam bab bina bangunan dia ngaku dia bodoh kita boleh lah terima… ini bab kepimpinan yang dia dah berpengalam berpuluh tahun..

Biar lah dia sorang yang bodoh… jangan kau sekali ikut sama jadi bodoh

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 10:10 am
Reply to  Tawil Godang

Ko dah tersilap tafsir tu, Tawil!

Din Remos bukan kata kat TSMY.

Itu satu kiasan ditujukan kat nenek yg cuba nak berkuasa jadi penghulu pacak kat blog ini.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 10:55 am
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Puak Wak Gontol Kejora Kojolla teruskan lah bergaduh banyak2 antara korang.

Takda yang lebih menggelikan hati dari puak Wak Gontol bergaduh antara depa sendiri.

Carry on, dudes. We need fun and entertainment here every morning. Day and night time, too.

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 10:06 am
Reply to  Din Remos

Bravo Din,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Bagus le juga si kera ‘side kick’ dia buat sengketa
Nenek terus jadi bisu terkedu, tk dpt berkata-kata
Blog ini..dah boleh nak dibuat Kejora punya harta
Boleh le bebas nak berpantun kat si dara yg jelita
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌼🌼💮💮🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 11:02 am
Reply to  Anonymous

Bodoh bangang Wak Gontol Kejora Kojolla mcm biasa ler.

Baru disenyapkan sekejap, melaung seluruh dunia dia menang, konon.

Jenis ini masa Portugis serang Melaka di tahun 1511 dulu, menjerit dah menang masa musuh menghendap di sebelah.

Di balun dengan senapang, depa angkat tangan, surrendered.

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 1:22 pm
Reply to  Anonymous

Nenek ni baru 90 lebih je umur dia. Tapi penceritaan dia seolah2 dia menyaksikan kejadian yang berlaku pada tahun 1511…. berat nanang kes nenek ni…. kah kah kah……

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 10:19 am
Reply to  Din Remos

Maafkan si Tawil tu Din,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Tawil tu org nya jenis lurus bendul tetapi baik hati
Kita punya sindiran kat si nenek itu, Tawil blm reti
Hari ini si nenek malang, langkah dia jadi terhenti
Semua tu angkara ‘side kick’ dia yg bodo berkati2
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 10:30 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH
Bravo Din,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Nenek tu tk pasti ler samada pengsan atau pitam
Dia bagaikan orang yang terkena sihir, ilmu hitam
Si tua itu..ibarat nak ajar anak jln betul, spt ketam
Sudah sebak Kejora balun Din pulak mari hentam
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 11:11 am
Reply to  Anonymous

Mana lah korang nak menang dalam apa2 perjuangan. Di abad 21 pun masih cakap ilmu hitam.

Korang biasa dengan ilmu Bang Ali yer?

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 1:26 pm
Reply to  Anonymous

Tak biasa nek… tak ada pengalaman langsung. Nenek yang selalu berselingkuh dgn bangali ceritakan lah ilmu bangali nenek tu….kami pun nak tahu juga….kak kah kah.,.

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 11:07 am
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

SINDIR LAGI BANYAK2 LER, WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA & GENG.

Harap ajer ler langkah TN jadi terhenti. Tapi bagus lah ko tahu ada ramai geng TN di sini (‘side kick’ ke hape).

Jaga2, kot gontol ko nanti di curi. .

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 11:27 am
Reply to  Din Remos

Din Remorse sidekick Wak Gontool Jejora Kojolla dah lama tak keluar. Di sebut Wak berkali kali pun diam ajer.

Mimpi dengan Bang Ali malam tadi kot, maka tergesa gesa keluar sini.

Steady, Din, jangan Remorse.

Din Remos
Din Remos
25 May 2021 1:33 pm
Reply to  Anonymous

Tak puas kena balun ke nenek tua sakit mental. Dok cari pasal dengan Din buat apa. Dinn tsk kacau nenek pun.
Nenek patut insaf… malam nenek kena henyak depan belakang dgn bangali … siang kena tibai kaw kaw dgn Kejora…. sekarang mau cari pasal dgn Din pulak ya….tahan ke nenek… badan dah tua, fikiran dah celaru kembali jadi budak2 tadika…
Nek… mana pantun berak dari nenek punya sidekick tu….Dah muflis modal ya nek…

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 4:20 pm
Reply to  Din Remos

Bravo Anon 1:22 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Begitu ‘detail’, citer Portugis & Melaka, nenek bagi
Dia tau semua sebab, Melayu dekat Melaka kalah
Mngkin moyang dia umur 500 th masih hidup lagi
Nenek dpt cerita Portugis, dari moyang dia itu lah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 4:28 pm
Reply to  Anonymous

Bravo Anon 1:26 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃
Nenek bagaikan kerbau tua liar yang terputus tali
Dgn Kejora ni, nenek bebal tu asyik saja kena buli
Masuk Din pula, teruk nenek kena sindir dan perli
Kini, Anon pulak suruh cerita pasal ilmu Benggali
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 9:33 am

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
We can’t see anymore..the idiot ‘monyet’ in action
To give excuses she got quite a number of option
First one is telling us she has to go for outstation
Another one is, in the hospital, undergo operation
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 11:18 am
Reply to  Anonymous

Such a stupid conjecture this Beruk Tua.

Budak kecik punya otak.

Sampai bila pun tak boleh menang apa2.

Bola Bang Ali kot boleh dapat ler.

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 12:24 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Poor idiot TN, always come here to boast and lie!
Only on cursing and teasing the stupid skunk rely
When I gave her ‘BI pantun’, she is unable to reply
However, thanks for the fun, that old goon supply
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 12:25 pm
Reply to  Anonymous

WOWWW..

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
The one who wrote the ‘pantuns’ is really talented
For sure, this clever smart guy, is highly educated
Unlike that idiot lady..who is just a stupid bastard
Only kindergarten nonsense that she had created
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 9:25 am

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Si Monyet kini dah sepi membisu tk lagi bersuara
Dia dianiaya dek si kera kongkang punya angkara
Blog Budin ni dah boleh dibuat mcm harta Kajora
Tak siapa ganggu kalau Kejora nak ngurat si dara
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 9:14 am

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Monyet betina tua kini diam..serupa dengan tugu
Dia telah dianiaya oleh si kera tua dia punya regu
Tak muncul2 jugak, walau berjam2 Kejora tunggu
Kini Kejora blh bermaharajalela tak siapa ganggu
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 9:04 am

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Sian si monyet tua, monyok air mata berlinangan
Kwn dia kera kongkang, dh kasi rosak rancangan
Kejora bermaharajalela dia tk bleh buat serangan
Kalau dia cuba terjah, tak termakanlah penangan
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Tawil Godang
Tawil Godang
25 May 2021 9:01 am

Peribahasa Bodoh macam Lembu… dah tak boleh pakai ..

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 8:58 am

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Sian monyet betina tua kini dah tak lagi melawan
Dia telah dianiayakan oleh kera, dia punya kawan
Msti di gi jumpa Bg Ali..mengubat hati nan rawan
Sekurang2 nya dpt ler juga, monyet tu mengawan
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 8:51 am

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Bagus juga kera, kongkang biol tu mari mencelah
Dia membuat monyet kwn nya tu jadi serba salah
Kera kongkang punya hal..monyet terpaksa belah
Kini Kejora bebas bermaharajalela tiada masalah
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 8:44 am

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Monyet betina kini dalm serba salah tergaru-garu
Kawan dia si kera dah buat diri nya jadi bercelaru
Klau dia hanya terjah Kejora jer, mkn le dia peluru
Dia mngharap sgt, Budin tukar ke posting yg baru
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 8:35 am

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Si kera dh buat si monyet jadi terkontang kanting
Monyet serba salah nak masuk..walau melenting
Resah gelisah lah monyet tu, serupa babi bunting
Dia mngharap sgt agar Budin cepat tukar posting
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 8:29 am

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Monyet berada dlm serba salah yang tdak terkira
Nk masuk ke blog ada terlihat pula pantun Kejora
Tapi ada juga pantun kawan ‘side kick’ dia si kera
Kalau ditibai Kejora saja nanti munafiq dia ketara
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 7:28 am

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kita nanti & lihat, mcm mana hari ni punya drama
Monyet dlm serba salah..kini blum lagi menjelma
Kera dah membuat, monyet berada dalam dilema
Klau monyet nak tibai Kejora, kena tibai dia sama
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 6:49 am

BINGKISAN WARKAH BUAT SI DARA MANJA:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
Dengarlah duhai dara ku, akan abg punya rintihan
Hari-hari, diri asyik sja dalam risau & kegelisahan
Menanggung rindu ini, abg tak daya lagi bertahan
Dtg lah dinda, tak sanggup lagi utk kita berjauhan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 6:39 am

😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥
Diri ini masih lagi disiksa kerinduan dan lara sepi
Badai rindu menghempas, spt tiada hujung & tepi
Rasa spt nak cari bomoh, buat air penawar jampi
Sib baik le mlm tadi dpt bertemu dara dlm mimpi
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🥀💐
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️💙❤️
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Wau bule
Wau bule
25 May 2021 6:35 am

When Muhyiddin decides to make a U Turn in one of these challenging days, expect him to meet TDM….. jusf wait for the outcome. Inshaa Allah

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 6:32 am

Utk Nek yg menjaga ‘decorum & decency’ blog ini:

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 6:33 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋
Nek dtg le masuk cepat..ini Kejora sdg melambai
Lihat komen kera tu tk ikut pos & serabut serabai
Kena ‘be fair’, komen si kongkang itu jgn le diabai
Kejora berharap sangat, kera tua biol itu nek tibai
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 6:33 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Lihat lah, komen2 yang si kera kongkang dah siar
Dlm hal ini, nek jgn ‘double standard’ & mesti adil
Klau Kejora tak ikut tajuk pos sblm ni nek tak biar
Tunggu apa lagi nek, komen si kera tu gi lah bedil
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 6:31 am

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Balik dari solat berjemaah, hati sgt tenang & lega
Politik ke cinta ker, amal ibadat hendaklah dijaga
Sbg Islam, tiadalah tujuan lain, selain dari syurga
Baru le lengkap bila nanti nak jadi ketua keluarga
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 5:49 am

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Owh, udah subuh, Kejora nak gi jemaah kat surau
Bab amal ibadat ni kena le sentiasa diambil hirau
Jgn hanya subur di dunia, tapi di akhirat kemarau
Perkara akhirat, kena serius, bkn lah benda gurau
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallahu
allahu akbar

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 12:22 am

Bila sebut berok ja,dia sambut

ehhhh..jangan-jangan betol

jom kita tengok reaksinya

Gadis siNadia cantik berpinggang ramping
Pasti lelaki terkejar jadi calon isteri pilihan
Sebelom PKP dulu aku lawat ke Zoo Taiping
Ragam binatang,lucu lihat berok atas dahan

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 12:29 am
Reply to  Anonymous

Makanlah ketupat,rendangnya diratah
Masakan kampung punyalah penangan
Berok mlompat dahan kat sungai patah
Pengunjung ketawa bertepok tangan

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 5:44 am
Reply to  Anonymous

Woi Kera Kongkang 12:22/12:29 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mmg ngko ni degil betul lah serupa dgn binatang
Tak ada modal hujah, karutan sja yg kau bentang
Tak kan tak tau, komen tak ikut pos, nek pantang?
Siap lah kau jap lagi bila nek menopos tu datang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 11:33 am
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI\

Wak Gontol Kejora Kojolla marah bila kena balun Amonymous .12:22/12:29 am.

Nak lepaskan geram, dia coba balun balik. Tak jalan.

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 12:13 am

RAKAN2 PEMBACA SEKALIAN,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Kera kongkang biol dungu, tak padan tua bangka!
Tak ada apa nak berhujah, karutan pula yg direka
Dia tak tau ke komen tak ikut pos nenek tak suka
Tak sabar tunggu, nenek sembur dia punya muka
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 12:00 am

pembaca yang budiman semua

kenapalah Kejora ni terlalu sakit hati kat aku

dia terasa lain macam

bila aku berpantun menghibur pembaca

pa ker hal

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 12:03 am
Reply to  Anonymous

apa pulak TN nak tibai aku

tak pasal-pasal,kau pula yang menyebok

ohhh..baru aku prasan

kau dah kehilangan peminat!

coba pula nak ganggu glamour aku

hhhhhahhhh berpantunlah,siapa yang nak baca pantun kau

copypaste adalah..boringla

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 12:22 am
Reply to  Anonymous

Kera Kongkang 12:00/12:03 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Kera kongkang..kau dah termakan hasutan setan
Langsung tidak ikut tajuk pos, kau punya coretan
Bila dah ada hujah..kau bawa masuk sini karutan
Siap ler esok, dgn nek menopos tu, ko kena rotan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 May 2021 11:37 am
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla dah bengong, keliru, semua komen di tuduh nya TN yag tulis.

Dia amat gerun dengan TN. Nak dicoba nya supaya TN tak masuk sini lagi.

Fat hopes, kata omputih. Pantat (pungkoq) busuk kata oang Tanjung nun.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 11:59 pm

RAKAN2 PEMBACA SEKALIAN,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Kera kongkang tu spt tepi gantang punya melukut
Hasutan iblis & syaitan..kera bodoh tu dah terikut
Bermacam2 sampah sarap, ke blog ini dia angkut
Apakah dgn nek menopos itu dia tidak rasa takut?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 11:36 pm

RAKAN2 PEMBACA SEKALIAN,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Lihat lah rakan2, si kera kongkang lembut lembai
Komen dia tak ikut tajuk pos dan serabut serabai
Dah tu, kurang ajar dan biadab serupa ma chi bai
Siap lah kera bapok ini esok, dia kena nenek tibai
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 11:36 pm

RAKAN2 PEMBACA SEKALIAN,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Si kera kongkang tak ikut pos klau kwn2 perasan
Kena jaga decorum & decency, kita punya tulisan
Bukan Kejora kata..tapi itu yg selalu nenek pesan
Siap lah kera tu esok, dia kena nek punya libasan
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:46 pm

Ramai udah pesakit penghujungnya kubur
Patuhlah SOP, pesanan KKM patut dikota
Tq Budin kerana blok kamu ini menghibur
Ada simpan pula sekor berok boleh brkata

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 11:20 pm
Reply to  Anonymous

Kera Kongkang 10:46 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Naper kedegilan kera kongkang ini tk dpt dihapus
Masih juga tak reti bahasa wlau tua nak mampos
Kat blog ni, mana bleh mengarut tk ikut tajuk pos!
Tk takut ke nanti, diserang si nenek tua menopos?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:34 pm

Keputusan penilaian nilaian komentar hari ini
1.TUAN TN-100 MARKAH
-Bernas dan membina,tenang bergaya

2.RAKAN SUPPORT TN-100 MARKAH
-Menghentam lawan hingga parah,dan lawan menunggu untuk
cabut
-nilai makna /maksud pantun yang menghiburkan

3.KEJORA @ BTWGK-0 MARKAH
-Ahli panel menolak ayat-ayat pantun yang mencela rakan blok
-pantun sama baris,tapi membosankan
-pantun cinta taik ayam yang menggangu ruang komentar

sekian,yang tidak puas hati,bersabar,coba lagi

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 11:21 pm
Reply to  Anonymous

Kera kongkang 10:34 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Jgn le kera kongkang nak buat perangai bajingan
Komen, kena lah ikut tajuk pos punya kandungan
Tak usah mengarut, bawa tadika punya karangan
Tak takut ke nanti dgn nenek tua punya serangan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 11:47 pm
Reply to  Anonymous

Kera kongkang 10:34 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Komen ngko tu mcm budak2 & mengarut merapu
Ada orang yg ngko kutuk, ada pula yg ngko ampu
Kandungan tajuk post pula langsung ko tk tumpu
Siap lah ko esok, nek menopos tibai dgn penyapu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:28 pm

Kesian kat frnliner pasti mereka penat
Terima kasih semua syabas dari aku
Tak sangka kat blok aku ramai peminat
Janganlah dicemburu,kalu dah tak laku

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 11:22 pm
Reply to  Anonymous

Kera kongkang 10:28 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dengarlah sini, ckgu Kejora cuba nak beri nasihat
Kera kongkang tak usah ler nak auta bermuslihat
Komen ko itu..tak ikut tajuk pos dan berniat jahat
Jaga le ko esok, kepala ko tu nek paku dan pahat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:24 pm

Semua hospital di ICU dah penuh
Kalau di negara miskin kat bangsal
Nak cari musuh biarlah ilmu jenuh
Nahas lerr dengan aku dicari pasal

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 11:26 pm
Reply to  Anonymous

Kera kongkang 10:24 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Nak masuk ke blog ni perlu ada adab & peraturan
Klau mengarut tk ada hujah tk usah lah bersiaran
Bkn sengaja nk cakap, tapi, itu nek punya amaran
Kalau komen tak ikut pos..nanti nenek naik baran
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:21 pm

Nak kata lelaki tidak,pompuan tidak
Tapi bila pompuan masuk mengurat
Ada org cakap malam dia berbedak
Mungkin benda tu dah diprosyen kerat

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 11:27 pm
Reply to  Anonymous

Kera kongkang 10:21 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Cuba le komen macm Kejora dlm bentuk tazkirah
Ini..ko asyik je komen yg mengarut tak tentu arah
Ko tak tahu ke, komen tak ikut tajuk nenek marah
Nanti ko kena serang pulak bila nenek naik darah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 10:17 pm

Entah ke mana lagi kita nak lari
Covid mengganas segenap cerok
Habis semua pompuan dah lari
Bila mereka tahu dia tu seko Berok

Anonymous
Anonymous
24 May 2021 11:28 pm
Reply to  Anonymous

Kera kongkang 10:17 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Klau tiada hujah..usah benda mengarut dikarang!
Ko merugikan ruang..dan juga mngganggu orang
Jagalah ko, kalau nenek nampak, dia naik berang
Nanti, tidak pasal2, dgn nenek itu ko kena serang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣