HAMID BADOR SUDAH TERLAMBAT, BERANINYA HANYA SETELAH TIADA KUASA….

Meskipun apa yang diperkatakan oleh Hamid Bador dalam sidang media terakhirnya sebagai Ketua Polis Negara semalam berkaitan campurtangan Menteri Dalam Negeri, Hamzah Zainuddin dalam pasukan polis dan gesaannya supaya SPRM menyiasat amalan rasuah berhubung katak lompat parti dalam kerajaan adalah sesuatu yang baik, berani dan boleh diberikan pujian, tetapi tindakan beliau sebenarnya sudah pun terlambat.

Pendedahan dan gesaannya itu ketika tempatnya sebagai Ketua Polis Negara sudah diganti oleh Acyrl Sani Abdullah bermula 4 Mei nanti, dikira sudah tidak bermakna apa-apa lagi.

Ia hanya ibarat cakap kosong dan untuk melepaskan geram saja.

Jika Hamid mendakwa Hamzah sudah campurtangan dalam pasukan polis bermula sejak hari pertama dia dilantik sebagai Menteri Dalam Negeri, kenapa baru sekarang beliau mendedahkannya?

Sejak Hamzah dilantik pada 9 Mac 2020 hingga sekarang dan Hamid menyedari campurtangan Menteri Dalam Negeri dalam pasukan polis, apa yang Hamid telah lakukan sejak itu?

Cukupkah sekadar membangkitkannya kepada Perdana Menteri dan Ketua Setiausaha Negara saja dan setelah menyedari tiada apa-apa perkembangan mengenai aduannya, kenapa beliau tidak mendedahkannya secara terbuka sebagaimana dilakukannya semalam?

Dalam sidang medianya semalam, Hamid mengatakan beliau mendedahkannya semua ini bukan disebabkan khidmatnya sebagai Ketua Polis Negara tidak disambung, malah beliau hanya mengetahui nama penggantinya itu setelah ia diumumkan oleh Hamzah dua hari lalu.

Persoalan di sini, apakah Hamid akan menyerang Hamzah dan mendedahkan campurtangan menteri berkenaan kiranya khidmat beliau disambung lagi?

Mengapa hanya setelah tiada lagi kuasa dan menuju persaraan, baru jadi berani untuk bersuara?

Bukankah bersuara menegakkan kebenaran ketika ada jawatan dan kuasa akan menjadikan ia lebih bermakna serta disanjung tinggi?

Begitu juga dengan gesaan Hamid agar SPRM menyiasat tindakan lompat parti dalam kerajaan sekarang yang dikaitkannya dengan amalan rasuah yang mungkin berlaku.

Apa yang diperkatakan Hamid itu bukan baru berlaku semalam, malah telah difahami wujud sejak terbentuknya kerajaan PN pada 1 Mac 2020 lagi.

Kenapa selama ini Hamid tidak pernah menggesa SPRM melakukan siasatan berkaitan katak lompat parti dalam kerajaan PN?

Lebih daripada itu, jika diteliti, aktiviti katak lompat parti ini sebenarnya bermula sejak era Tun Mahathir menjadi Perdana Menteri buat kali kedua pada 10 Mei 2020 lagi.

Hamzah sendiri adalah ketua geng lompat parti daripada UMNO untuk menyertai Bersatu bagi mengukuhkan kedudukan Tun Mahathir dan bagi mengelakkan bekas Pengerusi Bersatu itu melakukan janji peralihan kuasa kepada Anwar Ibrahim.

Pernahkah Hamid bersuara tentang katak lompat parti dan kaitannya dengan rasuah pada ketika itu?

Kenapa setelah tiada lagi kuasa, baru berdentam-dentum bersuara menyerang katak lompat parti, tetapi ketika ada jawatan dan kuasa, diam membisu seribu bahasa? (ShahbudinHusin 01/05/2021)

3.3 6 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 1 May 2021 — 9:04 am
Subscribe
Notify of
guest
133 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
3 May 2021 10:34 am

BETTER LATE THAN NEVER……….. ZAMAN PAK SHEIKH JADI MENTERI DULU PUN BUKAN MAIN SERONOK SALAH GUNA KUASA DAN RASUAH……….. PAK SHEIKH DULUPUN LAYAN UMI HAFILDA SEPERTI PENJENAYAH BERSENJATA……….. JANGAN RISAU WAHABI AKAN DINYAHKAN DARI POLITIK LEPAS PRU15 NANTI…………. DAP Wants Govt To Allow Travellers From India Into Penang……… (MMO) – The ban on travellers from India to prevent the spread of the new Indian variant of Covid-19 in Malaysia could leave a small impact on Penang’s industrial sector. State exco Datuk Abdul Halim Hussain said there were several sectors in Penang, particularly those in information technology (IT), that have professionals… Read more »

Ram Yas
Ram Yas
2 May 2021 10:30 pm

Adalah tidak adil utk mengatakan Hamid Bador berani hanya setelah tiada kuasa. Sebagai penjawat awam beliau telah menjalankan tugas & kewjipan dengan cemerlang. Dan jika ada yang tak kena atau tak betul sebagai penjawat awam punya peraturan dan saluran yang perlu diikuti. Segala perkara yang beliau tidak berpuashati dan yang tak betul telah pun beliau utarakan kepada saluran atasannya iaitu KSN & PM yang mana telah pun beliau rujuk dan beritau untuk tindakan selanjutnya kerana ia melibatkan kuasa dan jabatan2 lain dibawah ketua2nya.

yob rizab
yob rizab
2 May 2021 10:28 am

ini sindrom polis pencen!

Anonymous
Anonymous
2 May 2021 5:54 am

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Owh, udah subuh, Kejora nak gi jemaah kat surau
Bab amal ibadat ni kena le sentiasa diambil hirau
Jgn hanya subur di dunia, tapi di akhirat kemarau
Perkara akhirat, kena serius, bkn lah benda gurau
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallahu
allahu akbar

Anonymous
Anonymous
2 May 2021 5:44 am

RAKAN2 BLOG SEKALIAN,

MMG ADA ORG YG BERSIFAT SPT YG DISEBUTKAN DLM PANTUN DI BAWAH TU.

‘CLUE’ NYA TERAMAT JELAS SEKALI:

“MEROSAKKAN MAJLIS, KARANGAN TADIKA, IDEA MUFLIS, KURANG AJAR, PERANGAI IBLIS, NAK PACAK JADI POLIS…”

TENTU DAH TAHU ORANGNYA, KAN?

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 May 2021 5:40 am

RAKAN2 BLOG YANG DIHORMATI SEKALIAN:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sila le masuk, tapi jgn pula nk merosakkan majlis
Biar lah orang rasa seronok, lihat apa yg kita tulis
Tk usah buat karangan tadika klau idea dh muflis
Buang le sikap kurang ajar atau perangai spt iblis
Jgn ler berlagak mcm jerung..kalau diri anak bilis
Atau berlagak seperti diri itu kebal, peluru tk kalis
Usah nak kawal sana sini mahu beraksi sbg polis
Bkn apa kot kwn lenyek kita, jadi spt stemrol gilis
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 May 2021 5:16 am

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dah tk nampak kelibat si betina tua kaki meracau
Sblum ini, riuh mcm murai tercabut ekor berkicau
Tapi, anak haram itu dah tak lagi mari buat kacau
Mungkin dah tenang, bila dpt Bg Ali punya lancau
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 May 2021 5:01 am

RAKAN2 BLOG SEKALIAN,

KALAU ADA YG TERASA DGN PANTUN KAT BAWAH TU, NASIB LER…

BAGI YG TAK BERKENAAN, ABAIKAN SAJA PANTUN DI BAWAH TU.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
2 May 2021 4:58 am

RAKAN2 PEMBACA YG DIHORMATI SEKALIAN,

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
Sentiasalah takut kpd Allah Tuhan alam semesta
Ingatkan akhirat sama jgn hanya dunia yg dicinta
Sila le lontar komen, buat dijadikan tatapan mata
Tapi..jaga lah kita punya adab sopan & tutur kata
Lebih2 lagi..bagi yang dah di usia senja tua renta
Jgn lah, asyik jer berak dan tahi dijadikan senjata
Usah pula, nk buat blog ni bapak kita punya harta
Nanti kot kita terpaksa lari bila org mari tibai kita
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 9:46 pm

hari jumaat sabtu biasala si kojolla balik kampong
rindu dia nak berak kat atas dahan,sungai blakang rumah
ikan belukang dah tak lalu tahiknya,tahiknya jadi pelampong
lagipon tahiknya keras,tak larat ikan nak mamah

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 9:48 pm
Reply to  Anonymous

bila pantun aku kluar,kojolla menggigil

menusuk bagai tertikam keris

dia pon tak pernah jawab

NASIB LERRRR

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 10:12 pm
Reply to  Anonymous

SOKONG SOKONG

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Anonymous
Anonymous
2 May 2021 4:26 am
Reply to  Anonymous

PEMBACA SEKALIAN,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Inilah rakan ‘si monyet’, si bengap kera kongkang
Kera ni nak tolong ‘monyet’ yg lari lintang pukang
Monyet rakan nya itu tak tahan berbirat belakang
Dia dgn ‘si monyet’ sama-sama bodoh tak lekang
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 May 2021 4:27 am
Reply to  Anonymous

PEMBACA SEKALIAN,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Kera ini asyik je, berak & tahi, dia punya citer basi
Komen ala tadika, tak ada apa pun hujah, atau isi
Mcm ‘si monyet’..bertujuan jahat untuk provokasi
Depa bikin rosak, blog punya decorum & decency
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
2 May 2021 4:28 am
Reply to  Anonymous

PEMBACA SEKALIAN,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Karangan kera tu buat spt budak tadika berkelahi
Dlm agama pula..kedua-duanya sama tahap jahil
Suka sangat, bercerita, akan kisah berak dan tahi
Kera & monyet tu binatang yg sama, tak mustahil
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

najib bini rosmah
najib bini rosmah
1 May 2021 9:38 pm

Sindrom #budakkita dalam PDRM akan merebak ke seluruh sistem. Malaysia akan jadi negara darurat pariah angkara dendam kesumat hati hitam seekor Madey si Kitol. Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
1 May 2021 8:43 pm

PPBM parti politik tahi. Najis mughalazah. Hamzah budak kita, Azmin Semburit dan Perogol Nika Gee adalah budak blue eyed boy Madey si Kitol. Jangan lupa jatuhkan perosak bangsa, agama dan negara Madey. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 8:12 pm

Pengundi di Larut mesti pastikan Hamzah tidak dipilih lagi jika kalian benar2 sayang kan negara ini. Beliau tak layak memimpin negara. Mohon diajar sigoblok satu ini.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 8:07 pm

Pendedahan KPN tentang campur tangan PN dalam menentukan pimpinan PDRM melalui Hamzah adalah suatu yg amat serius. Ini jelas membuktikan PN telah memperkuda institusi strategik negara utk kepentingan peribadi dan kelompok sendiri. Perkara begini lah yg menyebabkan kenapa kebocoran berbilion2 kewangan negara sekian lama & ia masih terus berlaku. Politikus penguasa berusaha memposisikan “orang sendiri” sebagai perisai untuk menutup segala kebobrokan dan korupsi yg bakal mereka lakukan. Inilah antara punca utama Kenapa Malaysia yg kaya hasil bumi hanya mampu memakmurkan cuma sebilangan kecil dari kelompok penguasa saja sedangkan rakyat kebanyakan terus susah. Kerajaan & regim PN ini WAJIB dijatuhkan. Apa… Read more »

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 8:13 pm
Reply to  Anonymous

PAS cuma mampu PAS PIS PUS… membisu takut mampus!!!!

Utoh pengulir
Utoh pengulir
1 May 2021 7:04 pm

“Persoalan di sini, apakah Hamid akan menyerang Hamzah dan mendedahkan campurtangan menteri berkenaan kiranya khidmat beliau disambung lagi?”

Hamid dah jawab :-
ïŧŋMemberi respons dengan nada tegas kepada Malaysiakini, Abdul Hamid memberitahu ada sebab mengapa dia menyatakan isu yang dialaminya dalam pasukan keselamatan itu pada hari-hari terakhirnya sebagai pegawai tertinggi Polis Diraja Malaysia (PDRM).
Selain menafikan pendedahan itu tidak akan dibuat jika kontraknya disambung, Abdul Hamid menegaskan dia bukan seperti haiwan “pemakan bangkai”.
“Saya bukan biawak yang makan bangkai. Saya masih ada maruah diri,” katanya.

Wau bule
Wau bule
1 May 2021 6:21 pm

Hamzah is no different when compared to Ibrahim Ali AS HE IS A FROG FROM UMNO to Bersatu

Hamzah is no different than Azmin as he was a CO-CONSPIRATOR together with Muhyiddin to get Bersatu out of PH and formed PN with the thieves and robbers

Hamzah now in negative light thrown by Hamid.

A SIGN OF KETULAHAN VIZ TDM, following Najib, Zahid, Muhyiddin and Azmin…..

Sad

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 6:10 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kejora is like gems, but TN is a piece of rusty iron
The lady is stupid while Kejora is smart & brilliant
TN fighting Kejora..is as if a dwarf against a giant
No way..an old small rat can beat a big fierce lion
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 6:17 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Wow.. pantun bahasa Inggeris masuk berterusan
Tapi TN hanya bleh buat karutan tadika hingusan
Si tua itu dah tk berani masuk klu rakan2 perasan
Mesti betina tua tu tercungap2 atau pun pengsan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 3:00 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kejora, seorang cikgu otak sains tapi berjiwa seni
Satu dalam sejuta susah jumpa org ‘gifted’ begini
Tpi TN monyet, hanya lah taraf badut karung guni
Sbab dia belajar University Of Papua New Guinea
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 2:38 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Poor idiot TN, always come here to boast and lie!
Only on cursing and teasing the stupid skunk rely
When I gave her ‘BI pantun’, she is unable to reply
However, thanks for the fun, that old goon supply
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 2:48 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Wow.. pantun dalam bahasa Inggeris, masuk lagi
Penulisnya itu dh tentu org yg berpelajaran tinggi
Kini, TN monyet tk berani ler nak sombong ranggi
Bhkan rasa nya, dia menggigil spt demam denggi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 2:27 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Stupid TN is just like a rusty broken wheel barrow
She tried to act like eagle but she’s just a sparrow
Her brain, is very small & as if the size never grow
Facing Kejora..she has to endure pain and sorrow
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah. kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HA HA HA

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 2:37 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Woww.. siapa itu, berpantun dlm bahasa Inggeris?
Bagai sorang pendekar tampan menghunus keris
Dh tentu..nek TN rasa, spt kelentit dia dihiris-hiris
Jap lagi basah le kain tu terkencing pampers tiris
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 1:53 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
TN monyet muka serupa kulit babi, tak tahu malu
Tapi, dia tak daya nak bertahan, Kejora taji & palu
Monyet anak haram itu sudah angkat kaki berlalu
Blog Budin kini, Kejora lah yg jadi raja & penghulu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HA HA HA

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 1:52 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Blog Budin..bagaikan sepenuh nya, Kejora takluki
TN anak haram dah tak lagi tampil mencaci maki
Kena tibai dgn Kejora, dia terus belah angkat kaki
Agaknya kini, iblis tu monyok sambil kelebek puki
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HA HA HA

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 1:52 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN monyet keluar dengan ‘POLITAIK’ punya hujah
Tapi dia belah cabut lari, bila Kejora masuk terjah
Terus dia lesap menghilang tak ada kelibat wajah
Blog Budin ini, bagaikan Kejora dah takluk & jajah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HA HA HA

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 1:51 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Terus dah hilang lesap TN monyet kekasih Bg Ali
Tak tertahan anak haram tu Kejora siksa dan buli
Dia dh belah lari serupa dgn kerbau liar putus tali
Blog ini bagaikan Kejora dah jajahi dan monopoli
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HA HA HA

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 1:51 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kejora dgn santai sja, tak jemu berpantun madah
Bgitu juga muka TN monyet tk jemu Kejora ludah
Tapi dia sudah cabut lari itu monyet haram jadah
Baru anak haram itu tau langit tinggi atau rendah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HA HA HA

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 1:47 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Binatang TN monyet bodoh bengap otak hampas
Tak pernah sehari, ifrit anak haram tu tak tumpas
Bagaikan ke tiang, kepala iblis itu, Kejora hempas
Cabut lari ler monyet tu mcm kudung punya lipas
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HA HA HA

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 1:46 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN monyet, diri sgt lemah, tapi nak digagahi juga
Ibarat kerbau tua patah tanduk, ingin nak berlaga
Dia sgt tua..harapkan bebal baran kepala dongga
Mana mungkin, lawan Kejora yg muda bertenaga
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HA HA HA

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 1:46 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN monyet, ditempias pantun2 Kejora yg berbisa
Bila terbaca dia tak senang duduk & gelisah rasa
Dia pun cuba masuk acah, tapi kena dera & siksa
Ibarat pelandok, serah diri kat rimau jadi mangsa
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HA HA HA

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 1:45 pm

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Sian binatang TN monyet ingin.nak lagak spt otai
Tapi ilmu yillek harap kelentit je panjang berjuntai
Apa yg dia dapat..hanya kena balun tibai & bantai
Langkah msuk je..kena taji menyembam ke lantai
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaaahhh kaaaahhhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HA HA HA

trackback
Hamid Bador sudah terlambat, beraninya hanya setelah tiada kuasa
1 May 2021 1:20 pm

[…] Kenapa setelah tiada lagi kuasa, baru berdentam-dentum bersuara menyerang katak lompat parti, tetapi ketika ada jawatan dan kuasa, diam membisu seribu bahasa? | SDC […]

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 12:38 pm

HAHAHAâ€Ķ

PUAS BETUL SEJAK DARI MLM TADI, MEMBALUN MENIBAI MEMBANTAI MENGHENTAM MENYEKEL MEMPELANGKONG MELANYAK & MENGGANYANG BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK PUKIMAK SIAL LAHANAT MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TUHâ€Ķ

REHAT JAPâ€Ķ

AKAN KEMBALI MEMBANTAI MENGHENTAM MENYEKEL MEMPELANGKONG MELANYAK & MENGGANYANG LAGI, NANTIâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 12:38 pm

TOGHUIH TOSONYAP MONYOPI KOLUâ€Ķ
TOKODU MALU DAN TOKANTOI PILUâ€Ķ
MURAM BODUKO MONYOK TOKOSIPUâ€Ķ
KAKU KOLU MOMBISU SORUPO TUGU!
BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BOTINO TUO KUTOK PUKIMAK SIAL BARUA LAHANAT BANGSAT KOPARAT BODOH PIANG POKAK BADAK DUNGU LOMBAM TOLOL BIOL BAHALOL BOBAL BINGAI BONGAP BONGOK BANGANG BENGONG TUHâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 12:23 pm

sebelum budin tulis fikir dulu. bolehkah kakitangan kerajaan yang masih dalam perkhidmatan mengkritik menteri. bolehkah mengkritik ketua kita.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:49 am

SERONOK BETUL, TENGOK BINATANG ANAK HARAM TN MONYET TAHI MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TU TERLONCAT-LONCAT MENGELUPOR SETIAP HARI DEK TEMPIAS DARI PANTUN2 KEJORAâ€Ķ

ITULAH SEBAB KEJORA SERONOK MENYAKAT BINATANG ANAK HARAM TUH..

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:50 am
Reply to  Anonymous

BY THE WAY.. NAPER BINATANG ANAK HARAM TN MONYET OTAK TAHI BABI NI KALUT DAN KELAM KABUT SEMACAM JER DGN PANTUN2 KEJORA TU?

ORANG LAIN TAK ADA MASALAH APA PUNâ€Ķ

OWHHâ€ĶPEDIH MUKA YERâ€ĶDIA TERASA SEPERTI WAP AIR PANAS MENDIDIH TEMPIAS KE MUKA KULIT BABINYA TUHâ€Ķ

OWHHâ€ĶPANAS PONGGONG YERâ€ĶDIA TERASA PANTUN2 ITU SEPERTI BARA API YG MEMBAKAR PONGGONG KEREPOT HITAM NYA TUHâ€Ķ

HAAâ€ĶRASAKANâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:54 am
Reply to  Anonymous

Pembaca Sekalian:

KEJORA TAK ADA SEBUTKAN NAMA SESIAPA PUN DI DALAM PANTUN2 YANG KEJORA TULIS ITU.

KEJORA HANYA KATA BAHASA LEMAH DLM PANTUN TU DAN HANYA KATA BINATANG IBLIS ANAK HARAM JER KAT KOMEN SUSULAN TU.

TAPI NAPER BINATANG ANAK HARAM TN MONYET MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TU MELATAH DAN MELENTING YER??? DIA YG MEMILIKI SIFAT2 ITU YER?

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:55 am
Reply to  Anonymous

Pembaca Sekalian:

PANTUN2 KEJORA TU ADALAH IBARAT AYAT2 SURAH YASIN & AYATUL KURSI.
MANAKALA BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA PUKIMAK SIAL LAHANAT TU IBARAT ORG YG DIRASUK/DIMASUKI IBLIS.

BILA AYAT2 YASIN & AYAT KURSI DIBACAKAN, ORG2 DLM SATU MAJLIS TU TIDAK TERASA APA2 PUN, TETAPI, BINATANG ANAK HARAM YG DIMASUKI IBLIS ITU PANAS PONGGONG LER, MENGELUPOR, MERONTA-RONTA, TERJERIT-JERIT HINGGA TERBELIAK BIJI MATA DAN TERJELIR LIDAH. BAHKAN SAMPAI TERMUNTAH TERKENCING PUN ADA.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:55 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Perbandingannya..ibarat dlm rukyah punya majlis
Binatang anak haram TN, bgaikan kerasukan iblis
Pantun2 Kejora pula, umpama ayat Quran tertulis
Mengelupor le TN dajal serupa kena stemrol gilis
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaaahhh kaaaahhhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:56 am
Reply to  Anonymous

KEJORA TAK SEBUT PUN NAMA TN MONYET ATAU TN ANJING TAPI HANYA SEBUT BINATANG IBLIS ANAK HARAM JER DLM KOMEN KEJORA TUHâ€Ķ

DIA ANAK HARAM KER, BINATANG TN MONYET BETINA TUA KUTOK TUH?

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:57 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Akibat asyik kena tibai nenek jadi sedih & muram
Dlm hati..tak usah cerita lah rasa marah & geram
Bila dilihat, pantun2 Kejora, dia rasa tak tenteram
Akhirnya dia keluar juga itu binatang anak haram
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:58 am
Reply to  Anonymous

MMG SERONOK BETUL, TENGOK BINATANG ANAK HARAM TN MONYET MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TERLONCAT-LONCAT, MERONTA-RONTA, TERJERIT-JERIT MENGELUPOR DEK TEMPIAS PANTUN2 KEJORA TUâ€Ķ

IA MENJADI SATU HIBURAN YG BESAR BAGI KEJORAâ€Ķ
LEBIH TERHIBUR DARI KARTUN TOM & JERRY ATAU
SIRI KOMIDI MR BEAN ATAU
SIRI SITCOM.MAHARAJA LAWAK MEGA ATAU
SIRI PRANK ‘JUST FOR LAUGH GAGS’ DARI QUEBEC, CANADAâ€Ķ

MAKA KEJORA AKAN TERUS MENGULANG SIAR DAN KOPIPES LAGI PANTUN2 BERBISA ITU SAMPAI BILA2 PUNâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:03 am

RAKAN2 PEMBACA SEKALIAN PERASAN TAK DGN KOMEN2 DARI BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK PUKIMAK SIAL LAHANAT MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TUH?

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:03 am
Reply to  Anonymous

Eisyh eisyh eisyhâ€Ķ

Hebat sungguh BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI nih dalam bidang ‘POLITAIK’.

Penuh blog ini dgn komen dia yg ikut kandungan (MENO)POS..

Merata-rata terdapat komen ‘POLITAIK’ kucing dia tuh.

Sana sini ada komen ‘POLITAIK’ palat lubang puki kering dia tuhâ€Ķ

Banyak sungguh SUMBANGan ‘POLITAIK’ palat dia untuk kemajuan blog ini.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:03 am
Reply to  Anonymous

Haahh..tunggu apa lagi rakan2â€Ķ ha tepuk!!!
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaaahhh kaaaahhhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 9:55 am

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA MENG KOPIPES KOMEN2 LAMA NYA KE SINI.

OTAK NYA DAH PUPUS, TAK DAPAT NAK MIKIR MENULIS KOMEN2 BARU.

BUANG BLOGGING SPACE AJER WAK GONTOL NIH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:06 am
Reply to  Anonymous

RESPON KEJORA KPD KOMEN BINATANG ANAK HARAM TN MONYET JAM 9:55 AM DI ATAS BERKAITAN KOPIPES:

1) Kalau Kejora tulis komen baru pun, Binatang Anak Haram TN Monyet Betina Pekak Badak Tua Kutok tu akan katakan kopipes jugak. Dia dah 90 tahun lebih, sasau nyanyuk teruk, bukan tau nak beza kopipes ker baruâ€Ķ

2) Kalau Kejora kopipes, Binatang Anak Haram TN Monyet akan mengelupor, terloncat-loncat terjerit-jerit marah. Ini menjadi satu keseronokan, kepuasan & hiburan besar bagi Kejora.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 9:38 am

RAKAN2 BLOG SEKALIAN,

RASANYA, SEMBILAN RANGKAP PANTUN2 YG DI BAWAH ITU DAH MEMBERI GAMBARAN YG CUKUP JELAS, SIAPA MAKHLUK MALAUN LAHANAT YG BERKENAAN ITUâ€Ķ

‘CLUE’ NYA MMG DAH TERAMAT TERANG:

“BAHASA LEMAH, KURANGAJAR BIADAB, BERAK TAHIK, MUNAFIQ PUTAR ALAM, HARAM JADAH, GILA LALOK DADAH, KWN LUDAH, KARANGAN TADIKA, TUA BANGKA, TEBAL MUKA, MAKI CACI HOBI, KWN TAJI BERTUBI-TUBI, KULIT BABI, PERANGAI ANAK HARAM, KWN NAIK GERAM, PERANGAI BURUK KEJI, DEDAK SEBAGAI GAJI, KWN TIBAI TAJIâ€Ķ”

DAH TAHU ORANG NYA, KAN?

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 10:06 am
Reply to  Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL LAH YANG

“BAHASA LEMAH, KURANGAJAR BIADAB, BERAK TAHIK, MUNAFIQ PUTAR ALAM, HARAM JADAH, GILA LALOK DADAH, KWN LUDAH, KARANGAN TADIKA, TUA BANGKA, TEBAL MUKA, MAKI CACI HOBI, KWN TAJI BERTUBI-TUBI, KULIT BABI, PERANGAI ANAK HARAM, KWN NAIK GERAM, PERANGAI BURUK KEJI, DEDAK SEBAGAI GAJI, KWN TIBAI TAJIâ€Ķ” TUH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 10:06 am
Reply to  Anonymous

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:06 am
Reply to  Anonymous

Aikkâ€Ķnaper tetiba nek TN serang Kejora?
Kejora tak ada ganggu dia pun!
Naper dia terasa dan melenting dgn pantun2 di bawah & komen Kejora jam 9:38 am tuh?
Kejora tak ada sebut nama dia pun!

Dia kena tempias yer?
Ponggong nek tu panas yer??
Dia lah makhluk malaun lahanat tu yer???

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:07 am
Reply to  Anonymous

Hahahaâ€Ķ

Binatang Anak Haram TN Monyet Betina Tua Kutok Pukimak Sial Barua Lahanat Muka Kulit Babi Otak Taik Babi, segala-galanya babi, babi yang lahir keluar dari lubang puki babiâ€Ķ

TADIKA MARIâ€Ķ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:07 am
Reply to  Anonymous

RAKAN2 BLOG YANG DIHORMATI SEKALIAN:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Itu lah dia, binatang anak haram TN monyet saka
Perangai budak2, walau pun umur 90, tua bangka
Pantun mcm Kejora ini, anak haram tu tk tau reka
Yg anak haram itu cekap hanyalah karutan tadika
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:08 am
Reply to  Anonymous

HAHAHAâ€Ķ

BETUL KAN, RAKAN2 PEMBACA SEKALIAN, APA YG KEJORA CAKAPKAN?

BINATANG IBLIS ANAK HARAM ITU MESTI PANAS PONGGONG, TAK SENANG DUDOK BILA KENA TEMPIAS PANTUN KEJORA ITU.

DAH TAHU PUN ORG NYA KAN?

DIA IALAH “BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK PUKIMAK SIAL LAHANAT MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI.”

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:08 am
Reply to  Anonymous

Aikkâ€Ķ Naper lak Nek TN jadi kalut resah gelisah semacam jer dgn ungkapan pantun2 Kejora di bawah & komen Kejora 9:38 am tuh?

Rasa tempias ke muka yer?
Rasa diri anak haram yer??

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:09 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Akibat asyik kena tibai nenek jadi sedih & muram
Dlm hati..tak usah cerita lah rasa marah & geram
Bila dilihat, pantun2 Kejora, dia rasa tak tenteram
Akhirnya monyet itu keluar mengaku anak haram
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:10 am
Reply to  Anonymous

HA HA HAâ€Ķ

SERONOK BETUL RASA, BILA BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK PUKIMAK SIAL LAHANAT MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TU TERLONCAT-LONCAT, TERJERIT-JERIT MENGELUPOR SPT CACING KEPANASAN DEK TEMPIAS DARI PANTUN2 BERBISA KEJORA TUHâ€Ķ

HA HA HA PADAN MUKAâ€ĶRASAKANâ€Ķ

KAH KAH KAH..

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:11 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Owh dia muncul juga, si tua otak budak hingusan
Agaknya anak haram ini baru sedar dari pengsan
Siang tdi..nenek rebah kena Kejora punya libasan
Kini..nampak pantun2..dia jadi cacing kepanasan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:11 am
Reply to  Anonymous

HA HA HAâ€Ķ

ORG LAIN TAK RASA APA PUN DGN PANTUN2 KEJORA TUâ€Ķ DIA SORANG JER YG PEDIH MUKA & PANAS PONGGONG TERASA DIRINYA DIBELASAH..

SERONOK SUNGGUH MELIHAT BINATANG ANAK HARAM TN MONYET TAHI PUKIMAK BETINA TUA KUTOK BARUA SIAL LAHANAT MUKA 10 KEPING KULIT BABI & OTAL 1 KG TAHI BABI TU MENGELUPOR DEK TEMPIAS DARI PANTUN2 BERBISA KEJORAâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:12 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bila Kejora ada kt blog ini hidup nenek jadi susah
Setiap hari, si betina tua itu dilanda resah gelisah
Pantun2 dri Kejora tu, orang lain takda pun kesah
Tapi..anak haram dajjal itu rasa dirinya dibelasah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:14 am
Reply to  Anonymous

Aiikkâ€ĶHairan juga yer !

Org lain tak ada terasa apa pun dgn pantun2 Kejora tu dan buat tak kesah je.

Tapi , Binatang Anak Haram TN Monyet Betina Tua Kutok Pukimak Sial Barua Bangsat Lahanat Muka Kulit Babi Otak Taik Babi tu menyondol mcm babi hutan, melatah dan melentingâ€Ķterloncat-loncat terjerit-jerit mengeluporâ€Ķ

Semua org tahu yang pantun2 Kejora tu dah tempias ke muka kulit babinya itu.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:15 am
Reply to  Anonymous

Aiikk, nek terasa diri anak haram yer..?

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Naper lak TN monyet batang pisang ni melenting
Menyondol sja nenek ini serupa dgn babi bunting
Agaknya frust, sbb hari ini Bg Ali tk nak berdating
Mungkin Bg Ali meluat bulu puki nenek tk gunting
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
kah kaahh kaaaahhh kaaaahhhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:15 am
Reply to  Anonymous

Aikâ€Ķhairan bin ajaib kan !

Naper tetiba nek menyerang Kejora?
Kejora takder sebut nama nek TN pun!
Kejora hanya sebut HARAM JADAH, GILA LALOK DADAH, KWN LUDAH, KARANGAN TADIKA, TUA BANGKA, TEBAL MUKA, MAKI CACI HOBI, KWN TAJI BERTUBI-TUBI, KULIT BABI, PERANGAI ANAK HARAM, KWN NAIK GERAM, PERANGAI BURUK KEJI, DEDAK SEBAGAI GAJI, KWN TIBAI TAJI jer dlm pantun tuh..

Orang dlm pantun2 tu nek ker???
Nek terasa ker?
Binatang Anak Haram TN Monyet Muka Kulit Babi Otak Taik Babi tetasa pedih muka & panas ponggong ker???

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:15 am
Reply to  Anonymous

Aik, nek terasa muka kulit babi yer..?

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Nenek munafiq, pengotor, tk pernah mandi hadas
Puki tak basuh, bau busuk macam lubang tandas
Mudah sja dia terkena..jerat Kejora yg membidas
Dia dah termakan cili sebab itu dia yg rasa pedas
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:16 am
Reply to  Anonymous

Hah ha haa

Mmg nya Kejora dah agak, Binatang Anak Haram TN Monyet Betina Tua Kutok Pukimak Sial Barua Lahanat Muka Kulit Babi Otak Taik Babi tu pasti panas ponggong , tak boleh duduk dgn pantun2 Kejora yang menghempap muka kulit babi dan kepalanya itu.

Dia mesti terjah menyondol serupa dgn babi hutanâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:28 am
Reply to  Anonymous

Aik, nek terasa diri binatang yer..?

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Padan dgn muka nenek pukimak bangsat keparat
Dia dah tua, otak kecut, nak fikir pun dah tak larat
Akibat dari kebebalan nya dia mendapat mudarat
Mudah je betina tu masuk dlm Kejora punya jerat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:44 am
Reply to  Anonymous

HAAHâ€ĶSEPERTI YANG TELAH DIJANGKA, MAKHLUK YG DIMAKSUDKAN, BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK PUKIMAK SIAL BARUA LAHANAT MUKA KULIT BABI OTAK TAHI BABI INI AKHIRNYA MUNCUL JUGAâ€Ķ

TAK TAHAN PEDIH MUKA & TELINGAâ€Ķ
TAK TAHAN RASA PANAS PONGGONGâ€Ķ
WALAU PUN PANTUN2 ITU TAK MENYEBUT NAMANYA, TAPI MENYEBUT SIFAT2 IBLIS IBU PELESIT YG DIA MILIKIâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:47 am
Reply to  Anonymous

Aik, nek terasa diri malaun lahanat yer..?

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Nenek asyik je jatuh dlm Kejora punya perangkap
Dlm ilmu jerat menjerat ini ternyata dia tak cekap
Dia hanya harap meroyan, merapu, banyak cakap
Selain puki kerepot dia itu asyik je disolek mekap
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:47 am
Reply to  Anonymous

Haahh para pembacaâ€Ķ

Mmg betul lah apa yang Kejora dah jangkakan itu!

Kita dapat juga respon dari binatang anak haram pukimak sial lahanat muka kulit babi otak taik babi tu.

Binatang anak haram TN Monyet Betina Tua kutok Pukimak barua sial lahanat ni panas ponggong tak senang duduk bila baca pantun2 Kejora sebab pantun2 tu mmg kena tepat kat kepala dan muka anak haram ni.

Pembaca2 lain tak kesah pun.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:52 am
Reply to  Anonymous

Aik, nek terasa tempias pantun yer..?

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kesian nenek bongok bengap otak hampas sabut
Bila nampak pantun Kejora dia mula kelam kabut
Terasa pedas mkn cili, pantun Kejora, dia sambut
Wal hal dlm pantun2 tu nama dia tak pun disebut
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

KAH KAH KAH

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:53 am
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

ORANG LAIN TAK TERASA APA PUN.DGN PANTUN2 KEJORA TU, TAPI MONYET ANAK HARAM TU TIDAK AMAN DUDUK SEBAB DIA MEMILIKI SIFAT ATAU CIRI2 IBLIS IBU PELESIT YANG DISEBUTKAN DLM PANTUN2 ITU.

TERJUN MASUK DLM PERANGKAP JUGAK MONYET BETINA TUA ANAK HARAM BINGAI BEBAL BENGAP BONGOK BANGANG BENGONG PUKIMAK SIAL LAHANAT MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TUH DEK PANAS PONGGONG.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:59 am
Reply to  Anonymous

Aik, ponggong nek terasa panas yer..?

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Pantun2 Kejora tu nenek rasa sangat tersinggung
Seperti kepala dia dah diketuk dgn pemukul gong
Bisa yg menikam, nenek tk terdaya, nak tanggung
Dia kuar ngaku anak haram, dek panas ponggong
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaaahhh kaaaahhhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:59 am
Reply to  Anonymous

KEJORA TAK AKAN BERHENTI MENGKOPIPES PANTUN2 BERBISA KEJORA ITU SEBAB TERASA SERONOK PULA BILA IA TEMPIAS KE MUKA BINATANG ANAK HARAM TN MONYET MUKA KULIT BABI OTAK TAHI BABI TUH..

SEHINGGALAH BINATANG ANAK HARAM ITU MEMBUANG PERANGAI KURANG AJAR BIADAB SAMSENG TAIK KUCING NYA ITU, DAN SEHINGGA TANGGAL KULIT BABI DARI MUKANYA & HILANG TAIK BABI KAT OTAK DIA..

BIAR MONYET ANAK HARAM TU MAMAI MENGINGAU SETIAP MALAM TENTANG PANTUN2 ITUâ€Ķ

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 12:00 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Itulah dia betina tua anak haram kekasih Bang Ali
Nenek itu terasa pedas, sbb dia dah termakan cili
Muka tebal kulit babi pun dia terjah tak lagi peduli
Namun monyet itu terus juga Kejora dera dan buli
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 12:00 pm
Reply to  Anonymous

DISEBABKAN TN MONYET LANGSUNG TAK ADA RASA MALU MENGAKU DIRI ANAK HARAM & JUGA DIA BEBAL BENAK TAK MASUK DIAJAR, KEJORA UBAH GELARANNYA KPD:

“BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK PUKIMAK SIAL BARUA LAHANAT MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI, SEGALA-GALANYA BABI, LAHIR KELUAR DARI LUBANG PUKI BABIâ€Ķ”

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 9:37 am

RAKAN2 BLOG YANG DIHORMATI SEKALIAN:

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
Di bulan mulia ini mmg keimanan kita Allah nk uji
Bagi org2 beriman, syurga Firdaus Allah dah janji
Sentiasalah, tampilkan diri kita dngn sikap terpuji
Buang, segala sikap dan perangai yang buruk keji
Jgn lah mari berkomen, hanya utk dedak sbg gaji
Takut nanti..pukulan jadi kita punya makanan ruji
Bkn apa, kot nanti kita tak tertepis kwn tibai & taji
Nanti, kita rasa bagai dihumban ke taik punya loji
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 10:11 am
Reply to  Anonymous

BUDAK KECIK MASIH LAGI CAKAP PASAL DEDAK.

TAK BANYAK BERCAMPUR, HANYA DENGAN PENYANGAK, PENJAHAT DAN GENGSTER.

MANA LAH DIA TAHU PASAL LAIN DARI ITU.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 10:45 am
Reply to  Anonymous

SI TUA NYANYUK MASIH LAGI MENTEKEDARAH DEDAK, BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK NIH.

TAK BANYAK BERCAMPUR, HANYA DENGAN PENYANGAK, PENJAHAT DAN JALANG JUAL PUKI.

MANA LAH DIA TAHU PASAL LAIN DARI ITU.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 10:52 am
Reply to  Anonymous

DAH TERUK WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA NIH.

MASIH LAGI MENYALIN APA DAN CARA ORANG MENGATA DIA.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:14 am
Reply to  Anonymous

DAH TERUK BINATANG ANAK HARAM TN MONYET NIH.

MUDAH JER ORG MENYALIN & UBAHSUAI KARUTAN TADIKA DIA

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 9:37 am

RAKAN2 BLOG YANG DIHORMATI SEKALIAN:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mari le berkomen agar blog Budin ini tidak suram
Klau ada pendapat, luahkan saja tk usah diperam
Tapi sama2 ler kita jaga biar blog aman tenteram
Jgn le komen spt masakan tk cukup asam garam
Atau..buat kalut, mcm keling atas kapal nk karam
Usah le berlagak juah, perangai mcm anak haram
Bukan apa kot kwn tala kita, bila depa naik geram
Nanti, bila dh kena tibai, kita jadi bersedih muram
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 10:21 am
Reply to  Anonymous

MENGAJAK PEMBACA BERKOMEN, WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA NIH.

TAPI CAKAP KASAR, SEBUT KELING, BAGAI – buat kalut, mcm keling atas kapal nk karam, KATA DIA.

TAK RETI HORMATKAN RAKYAT KETURUNAN INDIA, WAK GONTOL NIH.

SEBAB DIA ANAK HARAM, BIADAB DAN KURANG AJAR.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 10:37 am
Reply to  Anonymous

Aikkk…naper Nek TN meroyan nih…

Kejora rasa BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK ni Keling keturunan India…

Nek pakai sari yer, kuat makan sireh pinang yer?

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 6:28 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Owh..rupanya nek ini keturunan Keling India mari
Mesti dulunya satu kapal dgn geng dari Malabari
Kejora yakin nek TN ini, klau kat rumah pakai sari
Masakan kesukaan, tentu kacang parpu buat kari
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 6:35 pm
Reply to  Anonymous

KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Naper bila sebut Keling, nek TN jadi tk tentu arah?
Tambah2 bila cakap Keling karam, lagi dia marah
Rupanya keturunan dia..sireh kuat mentekedarah
Suka ludah rata-rata, gigi dan gusi asyik je merah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 9:33 am

RAKAN2 BLOG YANG DIHORMATI SEKALIAN:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Slmt beribadah kpd rakan2 yang beragama Islam
Rajin2lah bersolat & baca Quran, di waktu malam
Moga Allah akan ampunkan dosa kita yang silam
Jgn ler biarkan diri kita terus jadi jahil buta kelam
Usah pula tampil munafiq dua muka punya talam
Atau asyik dngn helah kelentong auta putar alam
Bkn apa kot nanti diri kita tu kwn ratah buat ulam
Nanti, kita jadi monyok..dlm hati sakit mendalam
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 9:31 am

RAKAN2 BLOG YANG DIHORMATI SEKALIAN:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Buat rakan-rakan Kejora ucapkan slmat berpuasa
Terus lah beribadah dan taat kpd Yang Maha Esa
Masuklah berkomen kalau ada kelapangan masa
Tapi komen itu, biar lah secara matang & dewasa
Usah pula merapu sampai orang lain tidak selesa
Jgn lagak samseng taik kucing nk tunjuk perkasa
Bkn lah apa..kot kawan tibai, sakit pulak kita rasa
Nanti kita terpaksa lari dek tak tahan derita siksa
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 10:26 am
Reply to  Anonymous

.BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA HAS A VERY LIMITED VOCABULARY.

CAKAP Jgn lagak samseng taik kucing … SEBAB EMAK BAPAK DIA SELALU JERITKAN DIA BEGITU DI MASA KECIL NYA.

LEKAT HINGGA KE TUA BANKA.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 10:41 am
Reply to  Anonymous

Hahaha

Karangan tadika dari BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK PUKIMAK SIAL LAHANAT MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 9:31 am

RAKAN2 BLOG YANG DIHORMATI SEKALIAN:

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
Beramal lah kita mengikut sunnah & amalan nabi
Tak kesah klu kita dicop sbg Hanapi atau Wahabi
Berpada-padalah klu nak berkempen atau melobi
Usah terus dgn maki caci, yg selama ini jadi hobi
Berubahlah diri klau kita asyik kena basuh & dobi
Jgn terus tk reti malu..muka tebal mcm kulit babi
Bkn apa kot tak tertepis kwn taji tibai bertubi-tubi
Nanti kita jadi takut, mengintai jer di tepi serambi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 10:32 am
Reply to  Anonymous

HYPOCRITE / MUNAFIQ AMAT BESAR WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA NIH.

MENGAJAK PEMBACA BERAMAL TAPI DIA CAKAP KOTOR.

EMAK BAPAK NYA TAK MENGAJAR DIA ADAB SOPAN DI MASA KECIL NYA.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 10:39 am
Reply to  Anonymous

Aik..naper nek TN meroyan nih?

Kejora tak ada ganggu dia pun!

Owh..BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK ni muka kulit babi yg selalu kena basuh dobi rupanya…

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 10:48 am
Reply to  Anonymous

HYPOCRITE / MUNAFIQ AMAT BESAR BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK PUKIMAK SIAL LAHANAT MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI NIH.

TAK SUKA PEMBACA BERAMAL DAN DIA SUKA CAKAP KOTOR.

EMAK BAPAK NYA TAK MENGAJAR DIA ADAB SOPAN DI MASA KECIL NYA.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 9:30 am

RAKAN2 BLOG YANG DIHORMATI SEKALIAN:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Izinkan Kejora..untuk teruskan dgn pantun seloka
Rakan2 klau ada pendapat bernas, sila le kemuka
Tapi klau tiada hujah karutan merapu usah direka
Jgn lah bawak mari..karangan mcm budak tadika
Lebih2 lagi klau diri itu usia senja dan tua bangka
Usah dibiarkan diri malu spt kulit babi tebal muka
Berubahlah diri, klu dah sedar kita ni org tak suka
Bkn lah apa..kot kwn tibai, kita jadi bersedih duka
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 10:34 am
Reply to  Anonymous

HYPOCRITE / MUNAFIQ AMAT BESAR WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA NIH.

MENGAJAK PEMBACA BERPANTUN SELOKA TAPI DIA TAHI BABI PENUH DI MUKA.

CAKAP KOTOR. EMAK BAPAK NYA TAK MENGAJAR DIA ADAB SOPAN DI MASA KECIL NYA.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:23 am
Reply to  Anonymous

HYPOCRITE / MUNAFIQ AMAT BESAR BINATANG ANAK HARAM TN MONYET NIH.

SELALU KONDEM PASAL KOPIPES, TAPI DIA KOPIPES MERATA-RATA SANA SINI.

CAKAP KOTOR. EMAK BAPAK NYA TAK MENGAJAR DIA ADAB SOPAN DI MASA KECIL NYA.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 9:29 am

RAKAN2 BLOG YANG DIHORMATI SEKALIAN:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kejora karangkan pantun..sebagai pembuka kata
Rakan2 pun, sila lah tampil utk buat coretan tinta
Sila le berkomen..blh beri pandangan, atau berita
Tapi jgn kurang ajar biadab, jaga adab sopan kita
Atau berlagak juah, dgn orang asyik nk caci nista
Karutan tadika, hal berak tahik usah dibuat cerita
Bkn ler apa kot kwn tibai kita dapat sakit & derita
Nanti kita terpaksa lari berlinangan pula air mata
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 10:42 am
Reply to  Anonymous

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA MEMANTUN MANTAT, SELALU NYA MENCACI NISTA.

TAK SERIK2 DIBALUN, DITIBAI DAN DIBANTAI DI SINI, MASIH LAGI NAK CARI SAKIT DAN DERITA.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:21 am
Reply to  Anonymous

BINATANG ANAK HARAM TN MONYET ASYIK GANGGU KOMEN ORG DGN CACI NISTA.

TAK SERIK2 DIBALUN, DITIBAI DAN DIBANTAI DI SINI OLEH RAMAI PESERTA BLOG SELAIN KEJORA SPT JIGIT, ZUNNUN, ETON, ANE BO LUI, DIN REMOS & BEBERAPA ORG ANON.

MASIH LAGI NAK CARI SAKIT DAN DERITA SEBAB DIA TAK ADA PERASAAN MALU, MUKA KULIT BABI.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 1:27 pm
Reply to  Anonymous

Kelmarin pun ada sorang Anon tibai Binatang Anak Haram TN Monyet tuh. Anon tu gelarkan dia nenek tu PKâ€Ķ
Lama & puas juga Kejora fikirkan apa itu PK, akhirnya terjawab juga.

Ini Kejora bawakan petika sketsa itu:

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 1:28 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (TN Monyet Anak Haram)
30 April 2021 7:46 am

KEPALA BAPAK WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA TAK AJAR DIA BLOGGING IKUT TAJUK POS.

MENCERITA HAL PERIBADI DIA MCM LAH PEMBACA MEMINAT NYA.

TAK CERITA HAL DIA DENGAN BANG ALI – ITU PEMBACA TENTU MINAT.

Reply

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 1:28 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
30 April 2021 7:59 am
Reply to Anonymous

Cerita nenek tua PK berselingkoh dengan Benggali gian lagi bestâ€Ķ.

Reply

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 1:29 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
30 April 2021 9:44 am
Reply to Anonymous

Bravo Anon 7:59 am 👍!

Reply

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 1:30 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
30 April 2021 9:45 am
Reply to Anonymous

Anon 7:59 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mula-mula, Kejora ingatkan yang Anon ini tak o.k.
Lama lah jugak Kejora ni dok termenung memikir
Siapa dia, yg Anon maksudkan dgn nenek tua PK
Rupa2 nya nenek TN Puki Kering yg dulu sek SJK
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Reply

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 1:30 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
30 April 2021 9:46 am
Reply to Anonymous

Anon 7:59 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sakit ler nenek tu bila dgn Kejora dia nk main api
Kelmarin nenek bengap tu lari tosonyap monyopi
Boleh juga, klau Anon nak gelar dia nenek tua KP
Maksudnya nenek Kelentit Panjang si lembu sapi
🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 9:29 am

RAKAN2 BLOG YANG DIHORMATI SEKALIAN:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kejora nak mulakan bicara dgn berpantun madah
Kpd rakan2..Kejora ucap slmat menjlnkan ibadah
Semoga segala urusan, Allah sentiasa permudah
Sila le masuk komen, tak ada apa perlu digundah
Tapi jgn le komen spt binatang anak haram jadah
Atau bawa komen mcm org gila atau lalok dadah
Bkn lah apa..kot tak tertepis muka kita kwn ludah
Nanti, kita terpaksa lari, tk tahan tanggung padah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 10:43 am
Reply to  Anonymous

MEMANG BIASA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA MEMANTUN MANTAT, SELALU NYA MENCACI NISTA.

TAK SERIK2 DIBALUN, DITIBAI DAN DIBANTAI DI SINI, MASIH LAGI NAK CARI SAKIT DAN DERITA.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:24 am
Reply to  Anonymous

BINATANG ANAK HARAM TN MONYET ASYIK GANGGU KOMEN ORG DGN CACI NISTA.

TAK SERIK2 DIBALUN, DITIBAI DAN DIBANTAI DI SINI OLEH RAMAI PESERTA BLOG SELAIN KEJORA SPT JIGIT, ZUNNUN, ETON, ANE BO LUI, DIN REMOS & BEBERAPA ORG ANON.

MASIH LAGI NAK CARI SAKIT DAN DERITA SEBAB DIA TAK ADA PERASAAN MALU, MUKA KULIT BABI.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 1:17 pm
Reply to  Anonymous

Kelmarin pun ada sorang Anon tibai Binatang Anak Haram TN Monyet tuh. Anon tu gelarkan dia nenek tu PK…
Lama & puas juga Kejora fikirkan apa itu PK, akhirnya terjawab juga.

Ini Kejora bawakan petika sketsa itu:

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 1:24 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (TN Monyet Anak Haram)
30 April 2021 7:46 am

KEPALA BAPAK WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA TAK AJAR DIA BLOGGING IKUT TAJUK POS.

MENCERITA HAL PERIBADI DIA MCM LAH PEMBACA MEMINAT NYA.

TAK CERITA HAL DIA DENGAN BANG ALI – ITU PEMBACA TENTU MINAT.

Reply

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 1:24 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
30 April 2021 7:59 am
Reply to Anonymous

Cerita nenek tua PK berselingkoh dengan Benggali gian lagi bestâ€Ķ.

Reply

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 1:25 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
30 April 2021 9:44 am
Reply to Anonymous

Bravo Anon 7:59 am 👍!

Reply

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 1:26 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
30 April 2021 9:45 am
Reply to Anonymous

Anon 7:59 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mula-mula, Kejora ingatkan yang Anon ini tak o.k.
Lama lah jugak Kejora ni dok termenung memikir
Siapa dia, yg Anon maksudkan dgn nenek tua PK
Rupa2 nya nenek TN Puki Kering yg dulu sek SJK
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Reply

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 1:29 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
30 April 2021 9:46 am
Reply to Anonymous

Anon 7:59 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sakit ler nenek tu bila dgn Kejora dia nk main api
Kelmarin nenek bengap tu lari tosonyap monyopi
Boleh juga, klau Anon nak gelar dia nenek tua KP
Maksudnya nenek Kelentit Panjang si lembu sapi
🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 9:28 am

RAKAN2 BLOG YANG DIHORMATI SEKALIAN:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Slmat menjalankan ibadah muslimin & muslimah
Kejora mulakan dgn berpantun, sbg muqaddimah
Ini sekadar peringatan je, bkn ler nak berceramah
Masuk le berkomen, tapi biar le secara berhemah
Jgn lah nak lagak hebat, kalau bahasa kita lemah
Dpd mencari bala, lebih baik le diam je kat rumah
Bkn apa, kot kwn taji, debu lantai kita kena jamah
Nanti banyak tmpt bengkak, kita nak kena demah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 9:28 am
Reply to  Anonymous

RAKAN2 BLOG TENTU DAPAT AGAK, SIAPAKAH BINATANG IBLIS ANAK HARAM YANG DIMAKSUDKAN DALAM PANTUN DI ATAS ITU.

KITA TUNGGU JER RESPON ANAK HARAM TU.
DIA PASTI PANAS PONGGONG TAK SENANG DUDUK DENGAN TEMPIAS DARI PANTUN ITU YANG MENGENAI MUKANYA TUH..

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 10:47 am
Reply to  Anonymous

CUKUP TEPAT NERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA MENASIHAT, “Dpd mencari bala, lebih baik le diam je kat rumah”

NASIHAT YANG DIA MAKSUDKAN UNTUK DIRI NYA.

SEBAB DAH BENJOL KEPALA NYA HARI2 DIA KENA LUKU DI SINI.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:27 am
Reply to  Anonymous

CUKUP TEPAT KEJORA MENASIHAT, “Dpd mencari bala, lebih baik le diam je kat rumah”

NASIHAT YANG DIMAKSUDKAN ITU UNTUK SEMUA, TAPI KENA TEPAT KE BATANG HIDUNG BINATANG ANAK HARAM TN MONYET MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TUH.

SEBAB DAH BENJOL KEPALA MONYET TU HARI2 DIA KENA LUKU DI SINI.

HINGGA DIA TERPAKSA CABUT LARI DGN ALASAN KE OUTSTATION.

KAH KAH KAH.

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:38 am
Reply to  Anonymous

INI HAH, KEJORA PETIK KISAH BINATANG ANAK HARAM TN MONYET CABUT LARI KELMARIN, DEK TAK TAHAN KENA LUKU KEPALA:

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:39 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (TN Monyet Anak Haram)
30 April 2021 7:52 am
Reply to Anonymous

LEPAS INI OTW OUTSTATION BY ROAD TAK MASUK SINI LAGI.

AKAN BALUN KOMEN YANG PERLU DI BALUN KEMUDIAN MASA.

BALUN MESTI BALUN SEBAB KOMEN2 WAK GONTOL SELALU MEGARUT DAN MELALUT PUNYA..

Reply

(ALASAN UTK CABUT LARI)

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 11:40 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
30 April 2021 10:38 am
KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kena tempias, pantun Kejora, nek TN mengelupor
Lalu dia pun msuk dgn Kejora cuba nk bertempur
Tapi Kejora taji dia sampai jadi ayam berak kapur
Cabut lari lah anak haram itu sembunyi kat dapur
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Reply

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 12:01 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
30 April 2021 10:46 am
KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN monyet tua ibarat kena tibai dgn batang buluh
Dia tk dpt buat apa lagi..hanya sekadar mengeluh
Bila lihat kelibat Kejora, dia cabut lari ler berpeluh
Outstation pukimak apanya umur pun dah lbih 90
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Reply

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 12:04 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
30 April 2021 11:48 am
KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Sian TN monyet umur 90an otak budak hingusan
Kejora taji anak haram tu tanpa ada belas ikhsan
Tak tau lah, dia kat spital, atau di rumah pengsan
Ada ke, gi ‘outstation’ dibuat nya si tua itu alasan?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Reply

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 12:05 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
30 April 2021 12:02 pm

KHAS BUAT NEK TN YG MENYOROK KAT DAPUR:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Tolonglah nek, hentikan lah semua karutan awak!
Tk kan nak terus dgn lidah bercabang spt biawak?
Kikiki..gi ke ‘outstation’, bkn lah kecil punya lawak
Sdg kan nk gi pasar pun, anak cucu tolong bawak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Reply

Anonymous
Anonymous
1 May 2021 12:06 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
30 April 2021 8:09 pm
KAH KAH KAH

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Today, bloody TN brought us a very big sensation
She told..not coming in here coz going outstation
But actually..she is scared to see Kejora in action
So, the idiot stay away & just watch the television
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Reply