HAMID BADOR SUDAH TERLAMBAT, BERANINYA HANYA SETELAH TIADA KUASA….

Meskipun apa yang diperkatakan oleh Hamid Bador dalam sidang media terakhirnya sebagai Ketua Polis Negara semalam berkaitan campurtangan Menteri Dalam Negeri, Hamzah Zainuddin dalam pasukan polis dan gesaannya supaya SPRM menyiasat amalan rasuah berhubung katak lompat parti dalam kerajaan adalah sesuatu yang baik, berani dan boleh diberikan pujian, tetapi tindakan beliau sebenarnya sudah pun terlambat.

Pendedahan dan gesaannya itu ketika tempatnya sebagai Ketua Polis Negara sudah diganti oleh Acyrl Sani Abdullah bermula 4 Mei nanti, dikira sudah tidak bermakna apa-apa lagi.

Ia hanya ibarat cakap kosong dan untuk melepaskan geram saja.

Jika Hamid mendakwa Hamzah sudah campurtangan dalam pasukan polis bermula sejak hari pertama dia dilantik sebagai Menteri Dalam Negeri, kenapa baru sekarang beliau mendedahkannya?

Sejak Hamzah dilantik pada 9 Mac 2020 hingga sekarang dan Hamid menyedari campurtangan Menteri Dalam Negeri dalam pasukan polis, apa yang Hamid telah lakukan sejak itu?

Cukupkah sekadar membangkitkannya kepada Perdana Menteri dan Ketua Setiausaha Negara saja dan setelah menyedari tiada apa-apa perkembangan mengenai aduannya, kenapa beliau tidak mendedahkannya secara terbuka sebagaimana dilakukannya semalam?

Dalam sidang medianya semalam, Hamid mengatakan beliau mendedahkannya semua ini bukan disebabkan khidmatnya sebagai Ketua Polis Negara tidak disambung, malah beliau hanya mengetahui nama penggantinya itu setelah ia diumumkan oleh Hamzah dua hari lalu.

Persoalan di sini, apakah Hamid akan menyerang Hamzah dan mendedahkan campurtangan menteri berkenaan kiranya khidmat beliau disambung lagi?

Mengapa hanya setelah tiada lagi kuasa dan menuju persaraan, baru jadi berani untuk bersuara?

Bukankah bersuara menegakkan kebenaran ketika ada jawatan dan kuasa akan menjadikan ia lebih bermakna serta disanjung tinggi?

Begitu juga dengan gesaan Hamid agar SPRM menyiasat tindakan lompat parti dalam kerajaan sekarang yang dikaitkannya dengan amalan rasuah yang mungkin berlaku.

Apa yang diperkatakan Hamid itu bukan baru berlaku semalam, malah telah difahami wujud sejak terbentuknya kerajaan PN pada 1 Mac 2020 lagi.

Kenapa selama ini Hamid tidak pernah menggesa SPRM melakukan siasatan berkaitan katak lompat parti dalam kerajaan PN?

Lebih daripada itu, jika diteliti, aktiviti katak lompat parti ini sebenarnya bermula sejak era Tun Mahathir menjadi Perdana Menteri buat kali kedua pada 10 Mei 2020 lagi.

Hamzah sendiri adalah ketua geng lompat parti daripada UMNO untuk menyertai Bersatu bagi mengukuhkan kedudukan Tun Mahathir dan bagi mengelakkan bekas Pengerusi Bersatu itu melakukan janji peralihan kuasa kepada Anwar Ibrahim.

Pernahkah Hamid bersuara tentang katak lompat parti dan kaitannya dengan rasuah pada ketika itu?

Kenapa setelah tiada lagi kuasa, baru berdentam-dentum bersuara menyerang katak lompat parti, tetapi ketika ada jawatan dan kuasa, diam membisu seribu bahasa? (ShahbudinHusin 01/05/2021)

Updated: 1 May 2021 — 9:04 am

133 Comments

Add a Comment
  1. MAHATHIRVSANWARp

    BETTER LATE THAN NEVER………..

    ZAMAN PAK SHEIKH JADI MENTERI DULU PUN BUKAN MAIN SERONOK SALAH GUNA KUASA DAN RASUAH………..

    PAK SHEIKH DULUPUN LAYAN UMI HAFILDA SEPERTI PENJENAYAH BERSENJATA………..

    JANGAN RISAU WAHABI AKAN DINYAHKAN DARI POLITIK LEPAS PRU15 NANTI………….

    DAP Wants Govt To Allow Travellers From India Into Penang………

    (MMO) – The ban on travellers from India to prevent the spread of the new Indian variant of Covid-19 in Malaysia could leave a small impact on Penang’s industrial sector.

    State exco Datuk Abdul Halim Hussain said there were several sectors in Penang, particularly those in information technology (IT), that have professionals from India who work here.

    “There are about 3,000 professionals from India working in this state, mostly in software and IT,” he said on the sidelines after announcing a business virtual event.

    He said some of these professionals are here on a contractual basis and these Indian professionals who specialised in software and IT were needed here to contribute to the electrical and electronic industry in order to meet increasing demands for electronic chips.

    “This is why we have always emphasised on the need to train local talents so that we do not need to import talents from other countries to meet our industry demands,” the trade, industry and entrepreneur development committee chairman said.

    Due to the ban on travellers from India, he said it might hamper some professionals from India from coming here which could affect the E&E industries but admitted the impact was unavoidable.

    “We have to admit that public health takes precedence especially with the worsening Covid-19 situation in India so we have no choice but to accept the government’s decision to bar travellers from India,” he said.

    In the meantime, he said the state will continue to focus on training up local talents to meet with industry demands and reduce dependence on foreign professionals.

    He said once the state can produce sufficient quality local talents to meet industry demands, it will not only spur the state’s economy but also bring about a higher employment rate.

    Earlier, Abdul Halim announced an international virtual business event — eBizstart 2021 —which will be held for 14 days from June 15 to 28.

    “It will be the biggest virtual business event that will involve over 20,000 participants consisting of entrepreneurs, companies and business owners virtually,” he said.

    He said over 500 exhibitors from across 12 nations will take part and there will be three major conferences and workshops during the event.

    “There will be 150 speakers, 100 trainers, two major business pitching sessions involving 150 entrepreneurs, university technology matching sessions and 5,000 business matching sessions,” he said.

  2. Adalah tidak adil utk mengatakan Hamid Bador berani hanya setelah tiada kuasa. Sebagai penjawat awam beliau telah menjalankan tugas & kewjipan dengan cemerlang. Dan jika ada yang tak kena atau tak betul sebagai penjawat awam punya peraturan dan saluran yang perlu diikuti. Segala perkara yang beliau tidak berpuashati dan yang tak betul telah pun beliau utarakan kepada saluran atasannya iaitu KSN & PM yang mana telah pun beliau rujuk dan beritau untuk tindakan selanjutnya kerana ia melibatkan kuasa dan jabatan2 lain dibawah ketua2nya.

  3. ini sindrom polis pencen!

  4. 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Owh, udah subuh, Kejora nak gi jemaah kat surau
    Bab amal ibadat ni kena le sentiasa diambil hirau
    Jgn hanya subur di dunia, tapi di akhirat kemarau
    Perkara akhirat, kena serius, bkn lah benda gurau
    👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳

    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallahu
    allahu akbar

  5. RAKAN2 BLOG SEKALIAN,

    MMG ADA ORG YG BERSIFAT SPT YG DISEBUTKAN DLM PANTUN DI BAWAH TU.

    ‘CLUE’ NYA TERAMAT JELAS SEKALI:

    “MEROSAKKAN MAJLIS, KARANGAN TADIKA, IDEA MUFLIS, KURANG AJAR, PERANGAI IBLIS, NAK PACAK JADI POLIS…”

    TENTU DAH TAHU ORANGNYA, KAN?

    KAH KAH KAH.

  6. RAKAN2 BLOG YANG DIHORMATI SEKALIAN:

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Sila le masuk, tapi jgn pula nk merosakkan majlis
    Biar lah orang rasa seronok, lihat apa yg kita tulis
    Tk usah buat karangan tadika klau idea dh muflis
    Buang le sikap kurang ajar atau perangai spt iblis
    Jgn ler berlagak mcm jerung..kalau diri anak bilis
    Atau berlagak seperti diri itu kebal, peluru tk kalis
    Usah nak kawal sana sini mahu beraksi sbg polis
    Bkn apa kot kwn lenyek kita, jadi spt stemrol gilis
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  7. KAH KAH KAH

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Dah tk nampak kelibat si betina tua kaki meracau
    Sblum ini, riuh mcm murai tercabut ekor berkicau
    Tapi, anak haram itu dah tak lagi mari buat kacau
    Mungkin dah tenang, bila dpt Bg Ali punya lancau
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  8. RAKAN2 BLOG SEKALIAN,

    KALAU ADA YG TERASA DGN PANTUN KAT BAWAH TU, NASIB LER…

    BAGI YG TAK BERKENAAN, ABAIKAN SAJA PANTUN DI BAWAH TU.

    KAH KAH KAH.

  9. RAKAN2 PEMBACA YG DIHORMATI SEKALIAN,

    👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
    Sentiasalah takut kpd Allah Tuhan alam semesta
    Ingatkan akhirat sama jgn hanya dunia yg dicinta
    Sila le lontar komen, buat dijadikan tatapan mata
    Tapi..jaga lah kita punya adab sopan & tutur kata
    Lebih2 lagi..bagi yang dah di usia senja tua renta
    Jgn lah, asyik jer berak dan tahi dijadikan senjata
    Usah pula, nk buat blog ni bapak kita punya harta
    Nanti kot kita terpaksa lari bila org mari tibai kita
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  10. hari jumaat sabtu biasala si kojolla balik kampong
    rindu dia nak berak kat atas dahan,sungai blakang rumah
    ikan belukang dah tak lalu tahiknya,tahiknya jadi pelampong
    lagipon tahiknya keras,tak larat ikan nak mamah

    1. bila pantun aku kluar,kojolla menggigil

      menusuk bagai tertikam keris

      dia pon tak pernah jawab

      NASIB LERRRR

      1. SOKONG SOKONG

        HAHAHA HIHIHI HOHOHO

        1. PEMBACA SEKALIAN,

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
          Inilah rakan ‘si monyet’, si bengap kera kongkang
          Kera ni nak tolong ‘monyet’ yg lari lintang pukang
          Monyet rakan nya itu tak tahan berbirat belakang
          Dia dgn ‘si monyet’ sama-sama bodoh tak lekang
          🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
          Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          1. PEMBACA SEKALIAN,

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
            Kera ini asyik je, berak & tahi, dia punya citer basi
            Komen ala tadika, tak ada apa pun hujah, atau isi
            Mcm ‘si monyet’..bertujuan jahat untuk provokasi
            Depa bikin rosak, blog punya decorum & decency
            👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
            Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            1. PEMBACA SEKALIAN,

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
              Karangan kera tu buat spt budak tadika berkelahi
              Dlm agama pula..kedua-duanya sama tahap jahil
              Suka sangat, bercerita, akan kisah berak dan tahi
              Kera & monyet tu binatang yg sama, tak mustahil
              🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
              Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  11. najib bini rosmah

    Sindrom #budakkita dalam PDRM akan merebak ke seluruh sistem. Malaysia akan jadi negara darurat pariah angkara dendam kesumat hati hitam seekor Madey si Kitol. Kahkahkah!

  12. najib bini rosmah

    PPBM parti politik tahi. Najis mughalazah. Hamzah budak kita, Azmin Semburit dan Perogol Nika Gee adalah budak blue eyed boy Madey si Kitol. Jangan lupa jatuhkan perosak bangsa, agama dan negara Madey. Kahkahkah!

  13. Pengundi di Larut mesti pastikan Hamzah tidak dipilih lagi jika kalian benar2 sayang kan negara ini. Beliau tak layak memimpin negara. Mohon diajar sigoblok satu ini.

  14. Pendedahan KPN tentang campur tangan PN dalam menentukan pimpinan PDRM melalui Hamzah adalah suatu yg amat serius. Ini jelas membuktikan PN telah memperkuda institusi strategik negara utk kepentingan peribadi dan kelompok sendiri. Perkara begini lah yg menyebabkan kenapa kebocoran berbilion2 kewangan negara sekian lama & ia masih terus berlaku. Politikus penguasa berusaha memposisikan “orang sendiri” sebagai perisai untuk menutup segala kebobrokan dan korupsi yg bakal mereka lakukan. Inilah antara punca utama Kenapa Malaysia yg kaya hasil bumi hanya mampu memakmurkan cuma sebilangan kecil dari kelompok penguasa saja sedangkan rakyat kebanyakan terus susah.

    Kerajaan & regim PN ini WAJIB dijatuhkan. Apa yg berlaku ini adalah salah guna kuasa secara terang2 dan berleluasa. Saya menyeru seluruh rakyat Malaysia yg prihatin terhadap masa depan negara untuk pastikan PN ditumbangkan secepat mungkin. Kabinet yg ada sekarang terlalu huduh dan membusukkan. Jangan alpa dgn pemberian tak seberapa sedangkan nasib dan masa depan anak cucu kita diperjudikan.

    SAY NO TO PN, MAHIADDIN, AZMIN & HAMZAH

    1. PAS cuma mampu PAS PIS PUS… membisu takut mampus!!!!

  15. “Persoalan di sini, apakah Hamid akan menyerang Hamzah dan mendedahkan campurtangan menteri berkenaan kiranya khidmat beliau disambung lagi?”

    Hamid dah jawab :-
    Memberi respons dengan nada tegas kepada Malaysiakini, Abdul Hamid memberitahu ada sebab mengapa dia menyatakan isu yang dialaminya dalam pasukan keselamatan itu pada hari-hari terakhirnya sebagai pegawai tertinggi Polis Diraja Malaysia (PDRM).
    Selain menafikan pendedahan itu tidak akan dibuat jika kontraknya disambung, Abdul Hamid menegaskan dia bukan seperti haiwan “pemakan bangkai”.
    “Saya bukan biawak yang makan bangkai. Saya masih ada maruah diri,” katanya.

  16. Hamzah is no different when compared to Ibrahim Ali AS HE IS A FROG FROM UMNO to Bersatu

    Hamzah is no different than Azmin as he was a CO-CONSPIRATOR together with Muhyiddin to get Bersatu out of PH and formed PN with the thieves and robbers

    Hamzah now in negative light thrown by Hamid.

    A SIGN OF KETULAHAN VIZ TDM, following Najib, Zahid, Muhyiddin and Azmin…..

    Sad

  17. KAH KAH KAH

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Kejora is like gems, but TN is a piece of rusty iron
    The lady is stupid while Kejora is smart & brilliant
    TN fighting Kejora..is as if a dwarf against a giant
    No way..an old small rat can beat a big fierce lion
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. KAH KAH KAH

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      Wow.. pantun bahasa Inggeris masuk berterusan
      Tapi TN hanya bleh buat karutan tadika hingusan
      Si tua itu dah tk berani masuk klu rakan2 perasan
      Mesti betina tua tu tercungap2 atau pun pengsan
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  18. KAH KAH KAH

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kejora, seorang cikgu otak sains tapi berjiwa seni
    Satu dalam sejuta susah jumpa org ‘gifted’ begini
    Tpi TN monyet, hanya lah taraf badut karung guni
    Sbab dia belajar University Of Papua New Guinea
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  19. KAH KAH KAH

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Poor idiot TN, always come here to boast and lie!
    Only on cursing and teasing the stupid skunk rely
    When I gave her ‘BI pantun’, she is unable to reply
    However, thanks for the fun, that old goon supply
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. KAH KAH KAH

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      Wow.. pantun dalam bahasa Inggeris, masuk lagi
      Penulisnya itu dh tentu org yg berpelajaran tinggi
      Kini, TN monyet tk berani ler nak sombong ranggi
      Bhkan rasa nya, dia menggigil spt demam denggi
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  20. KAH KAH KAH

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Stupid TN is just like a rusty broken wheel barrow
    She tried to act like eagle but she’s just a sparrow
    Her brain, is very small & as if the size never grow
    Facing Kejora..she has to endure pain and sorrow
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah. kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HA HA HA

    1. KAH KAH KAH

      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
      Woww.. siapa itu, berpantun dlm bahasa Inggeris?
      Bagai sorang pendekar tampan menghunus keris
      Dh tentu..nek TN rasa, spt kelentit dia dihiris-hiris
      Jap lagi basah le kain tu terkencing pampers tiris
      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  21. KAH KAH KAH

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
    🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
    TN monyet muka serupa kulit babi, tak tahu malu
    Tapi, dia tak daya nak bertahan, Kejora taji & palu
    Monyet anak haram itu sudah angkat kaki berlalu
    Blog Budin kini, Kejora lah yg jadi raja & penghulu
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
    Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HA HA HA

  22. KAH KAH KAH

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Blog Budin..bagaikan sepenuh nya, Kejora takluki
    TN anak haram dah tak lagi tampil mencaci maki
    Kena tibai dgn Kejora, dia terus belah angkat kaki
    Agaknya kini, iblis tu monyok sambil kelebek puki
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HA HA HA

  23. KAH KAH KAH

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
    TN monyet keluar dengan ‘POLITAIK’ punya hujah
    Tapi dia belah cabut lari, bila Kejora masuk terjah
    Terus dia lesap menghilang tak ada kelibat wajah
    Blog Budin ini, bagaikan Kejora dah takluk & jajah
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HA HA HA

  24. KAH KAH KAH

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
    Terus dah hilang lesap TN monyet kekasih Bg Ali
    Tak tertahan anak haram tu Kejora siksa dan buli
    Dia dh belah lari serupa dgn kerbau liar putus tali
    Blog ini bagaikan Kejora dah jajahi dan monopoli
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HA HA HA

  25. KAH KAH KAH

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Kejora dgn santai sja, tak jemu berpantun madah
    Bgitu juga muka TN monyet tk jemu Kejora ludah
    Tapi dia sudah cabut lari itu monyet haram jadah
    Baru anak haram itu tau langit tinggi atau rendah
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HA HA HA

  26. KAH KAH KAH

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
    Binatang TN monyet bodoh bengap otak hampas
    Tak pernah sehari, ifrit anak haram tu tak tumpas
    Bagaikan ke tiang, kepala iblis itu, Kejora hempas
    Cabut lari ler monyet tu mcm kudung punya lipas
    🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HA HA HA

  27. KAH KAH KAH

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
    TN monyet, diri sgt lemah, tapi nak digagahi juga
    Ibarat kerbau tua patah tanduk, ingin nak berlaga
    Dia sgt tua..harapkan bebal baran kepala dongga
    Mana mungkin, lawan Kejora yg muda bertenaga
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
    Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HA HA HA

  28. KAH KAH KAH

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
    TN monyet, ditempias pantun2 Kejora yg berbisa
    Bila terbaca dia tak senang duduk & gelisah rasa
    Dia pun cuba masuk acah, tapi kena dera & siksa
    Ibarat pelandok, serah diri kat rimau jadi mangsa
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HA HA HA

  29. KAH KAH KAH

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
    Sian binatang TN monyet ingin.nak lagak spt otai
    Tapi ilmu yillek harap kelentit je panjang berjuntai
    Apa yg dia dapat..hanya kena balun tibai & bantai
    Langkah msuk je..kena taji menyembam ke lantai
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Kah kaahh kaaaahhh kaaaahhhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    HA HA HA

  30. HAHAHA…

    PUAS BETUL SEJAK DARI MLM TADI, MEMBALUN MENIBAI MEMBANTAI MENGHENTAM MENYEKEL MEMPELANGKONG MELANYAK & MENGGANYANG BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK PUKIMAK SIAL LAHANAT MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TUH…

    REHAT JAP…

    AKAN KEMBALI MEMBANTAI MENGHENTAM MENYEKEL MEMPELANGKONG MELANYAK & MENGGANYANG LAGI, NANTI…

    KAH KAH KAH.

  31. TOGHUIH TOSONYAP MONYOPI KOLU…
    TOKODU MALU DAN TOKANTOI PILU…
    MURAM BODUKO MONYOK TOKOSIPU…
    KAKU KOLU MOMBISU SORUPO TUGU!
    BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BOTINO TUO KUTOK PUKIMAK SIAL BARUA LAHANAT BANGSAT KOPARAT BODOH PIANG POKAK BADAK DUNGU LOMBAM TOLOL BIOL BAHALOL BOBAL BINGAI BONGAP BONGOK BANGANG BENGONG TUH…

    KAH KAH KAH.

  32. sebelum budin tulis fikir dulu. bolehkah kakitangan kerajaan yang masih dalam perkhidmatan mengkritik menteri. bolehkah mengkritik ketua kita.

  33. SERONOK BETUL, TENGOK BINATANG ANAK HARAM TN MONYET TAHI MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TU TERLONCAT-LONCAT MENGELUPOR SETIAP HARI DEK TEMPIAS DARI PANTUN2 KEJORA…

    ITULAH SEBAB KEJORA SERONOK MENYAKAT BINATANG ANAK HARAM TUH..

    KAH KAH KAH.

    1. BY THE WAY.. NAPER BINATANG ANAK HARAM TN MONYET OTAK TAHI BABI NI KALUT DAN KELAM KABUT SEMACAM JER DGN PANTUN2 KEJORA TU?

      ORANG LAIN TAK ADA MASALAH APA PUN…

      OWHH…PEDIH MUKA YER…DIA TERASA SEPERTI WAP AIR PANAS MENDIDIH TEMPIAS KE MUKA KULIT BABINYA TUH…

      OWHH…PANAS PONGGONG YER…DIA TERASA PANTUN2 ITU SEPERTI BARA API YG MEMBAKAR PONGGONG KEREPOT HITAM NYA TUH…

      HAA…RASAKAN…

      KAH KAH KAH.

      1. Pembaca Sekalian:

        KEJORA TAK ADA SEBUTKAN NAMA SESIAPA PUN DI DALAM PANTUN2 YANG KEJORA TULIS ITU.

        KEJORA HANYA KATA BAHASA LEMAH DLM PANTUN TU DAN HANYA KATA BINATANG IBLIS ANAK HARAM JER KAT KOMEN SUSULAN TU.

        TAPI NAPER BINATANG ANAK HARAM TN MONYET MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TU MELATAH DAN MELENTING YER??? DIA YG MEMILIKI SIFAT2 ITU YER?

        KAH KAH KAH.

        1. Pembaca Sekalian:

          PANTUN2 KEJORA TU ADALAH IBARAT AYAT2 SURAH YASIN & AYATUL KURSI.
          MANAKALA BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA PUKIMAK SIAL LAHANAT TU IBARAT ORG YG DIRASUK/DIMASUKI IBLIS.

          BILA AYAT2 YASIN & AYAT KURSI DIBACAKAN, ORG2 DLM SATU MAJLIS TU TIDAK TERASA APA2 PUN, TETAPI, BINATANG ANAK HARAM YG DIMASUKI IBLIS ITU PANAS PONGGONG LER, MENGELUPOR, MERONTA-RONTA, TERJERIT-JERIT HINGGA TERBELIAK BIJI MATA DAN TERJELIR LIDAH. BAHKAN SAMPAI TERMUNTAH TERKENCING PUN ADA.

          KAH KAH KAH.

          1. KAH KAH KAH

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            Perbandingannya..ibarat dlm rukyah punya majlis
            Binatang anak haram TN, bgaikan kerasukan iblis
            Pantun2 Kejora pula, umpama ayat Quran tertulis
            Mengelupor le TN dajal serupa kena stemrol gilis
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
            Kah kaahh kaaaahhh kaaaahhhhhh kaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

            1. KEJORA TAK SEBUT PUN NAMA TN MONYET ATAU TN ANJING TAPI HANYA SEBUT BINATANG IBLIS ANAK HARAM JER DLM KOMEN KEJORA TUH…

              DIA ANAK HARAM KER, BINATANG TN MONYET BETINA TUA KUTOK TUH?

              KAH KAH KAH.

              1. KAH KAH KAH

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                Akibat asyik kena tibai nenek jadi sedih & muram
                Dlm hati..tak usah cerita lah rasa marah & geram
                Bila dilihat, pantun2 Kejora, dia rasa tak tenteram
                Akhirnya dia keluar juga itu binatang anak haram
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhhh kaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                1. MMG SERONOK BETUL, TENGOK BINATANG ANAK HARAM TN MONYET MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TERLONCAT-LONCAT, MERONTA-RONTA, TERJERIT-JERIT MENGELUPOR DEK TEMPIAS PANTUN2 KEJORA TU…

                  IA MENJADI SATU HIBURAN YG BESAR BAGI KEJORA…
                  LEBIH TERHIBUR DARI KARTUN TOM & JERRY ATAU
                  SIRI KOMIDI MR BEAN ATAU
                  SIRI SITCOM.MAHARAJA LAWAK MEGA ATAU
                  SIRI PRANK ‘JUST FOR LAUGH GAGS’ DARI QUEBEC, CANADA…

                  MAKA KEJORA AKAN TERUS MENGULANG SIAR DAN KOPIPES LAGI PANTUN2 BERBISA ITU SAMPAI BILA2 PUN…

                  KAH KAH KAH.

  34. RAKAN2 PEMBACA SEKALIAN PERASAN TAK DGN KOMEN2 DARI BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK PUKIMAK SIAL LAHANAT MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TUH?

    1. Eisyh eisyh eisyh…

      Hebat sungguh BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI nih dalam bidang ‘POLITAIK’.

      Penuh blog ini dgn komen dia yg ikut kandungan (MENO)POS..

      Merata-rata terdapat komen ‘POLITAIK’ kucing dia tuh.

      Sana sini ada komen ‘POLITAIK’ palat lubang puki kering dia tuh…

      Banyak sungguh SUMBANGan ‘POLITAIK’ palat dia untuk kemajuan blog ini.

      KAH KAH KAH.

      1. Haahh..tunggu apa lagi rakan2… ha tepuk!!!
        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        Kah kaahh kaaaahhh kaaaahhhhhh kaaaaahhhhh
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        KAH KAH KAH.

  35. BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA MENG KOPIPES KOMEN2 LAMA NYA KE SINI.

    OTAK NYA DAH PUPUS, TAK DAPAT NAK MIKIR MENULIS KOMEN2 BARU.

    BUANG BLOGGING SPACE AJER WAK GONTOL NIH.

    1. RESPON KEJORA KPD KOMEN BINATANG ANAK HARAM TN MONYET JAM 9:55 AM DI ATAS BERKAITAN KOPIPES:

      1) Kalau Kejora tulis komen baru pun, Binatang Anak Haram TN Monyet Betina Pekak Badak Tua Kutok tu akan katakan kopipes jugak. Dia dah 90 tahun lebih, sasau nyanyuk teruk, bukan tau nak beza kopipes ker baru…

      2) Kalau Kejora kopipes, Binatang Anak Haram TN Monyet akan mengelupor, terloncat-loncat terjerit-jerit marah. Ini menjadi satu keseronokan, kepuasan & hiburan besar bagi Kejora.

      KAH KAH KAH.

  36. RAKAN2 BLOG SEKALIAN,

    RASANYA, SEMBILAN RANGKAP PANTUN2 YG DI BAWAH ITU DAH MEMBERI GAMBARAN YG CUKUP JELAS, SIAPA MAKHLUK MALAUN LAHANAT YG BERKENAAN ITU…

    ‘CLUE’ NYA MMG DAH TERAMAT TERANG:

    “BAHASA LEMAH, KURANGAJAR BIADAB, BERAK TAHIK, MUNAFIQ PUTAR ALAM, HARAM JADAH, GILA LALOK DADAH, KWN LUDAH, KARANGAN TADIKA, TUA BANGKA, TEBAL MUKA, MAKI CACI HOBI, KWN TAJI BERTUBI-TUBI, KULIT BABI, PERANGAI ANAK HARAM, KWN NAIK GERAM, PERANGAI BURUK KEJI, DEDAK SEBAGAI GAJI, KWN TIBAI TAJI…”

    DAH TAHU ORANG NYA, KAN?

    KAH KAH KAH.

    1. BERUK TUA WAK GONTOL LAH YANG

      “BAHASA LEMAH, KURANGAJAR BIADAB, BERAK TAHIK, MUNAFIQ PUTAR ALAM, HARAM JADAH, GILA LALOK DADAH, KWN LUDAH, KARANGAN TADIKA, TUA BANGKA, TEBAL MUKA, MAKI CACI HOBI, KWN TAJI BERTUBI-TUBI, KULIT BABI, PERANGAI ANAK HARAM, KWN NAIK GERAM, PERANGAI BURUK KEJI, DEDAK SEBAGAI GAJI, KWN TIBAI TAJI…” TUH.

      1. WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA.

        1. Aikk…naper tetiba nek TN serang Kejora?
          Kejora tak ada ganggu dia pun!
          Naper dia terasa dan melenting dgn pantun2 di bawah & komen Kejora jam 9:38 am tuh?
          Kejora tak ada sebut nama dia pun!

          Dia kena tempias yer?
          Ponggong nek tu panas yer??
          Dia lah makhluk malaun lahanat tu yer???

          KAH KAH KAH.

          1. Hahaha…

            Binatang Anak Haram TN Monyet Betina Tua Kutok Pukimak Sial Barua Lahanat Muka Kulit Babi Otak Taik Babi, segala-galanya babi, babi yang lahir keluar dari lubang puki babi…

            TADIKA MARI…

            KAH KAH KAH

            1. RAKAN2 BLOG YANG DIHORMATI SEKALIAN:

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
              Itu lah dia, binatang anak haram TN monyet saka
              Perangai budak2, walau pun umur 90, tua bangka
              Pantun mcm Kejora ini, anak haram tu tk tau reka
              Yg anak haram itu cekap hanyalah karutan tadika
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
              Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              1. HAHAHA…

                BETUL KAN, RAKAN2 PEMBACA SEKALIAN, APA YG KEJORA CAKAPKAN?

                BINATANG IBLIS ANAK HARAM ITU MESTI PANAS PONGGONG, TAK SENANG DUDOK BILA KENA TEMPIAS PANTUN KEJORA ITU.

                DAH TAHU PUN ORG NYA KAN?

                DIA IALAH “BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK PUKIMAK SIAL LAHANAT MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI.”

                KAH KAH KAH

                1. Aikk… Naper lak Nek TN jadi kalut resah gelisah semacam jer dgn ungkapan pantun2 Kejora di bawah & komen Kejora 9:38 am tuh?

                  Rasa tempias ke muka yer?
                  Rasa diri anak haram yer??

                  KAH KAH KAH.

                  1. KAH KAH KAH

                    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    Akibat asyik kena tibai nenek jadi sedih & muram
                    Dlm hati..tak usah cerita lah rasa marah & geram
                    Bila dilihat, pantun2 Kejora, dia rasa tak tenteram
                    Akhirnya monyet itu keluar mengaku anak haram
                    🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    1. HA HA HA…

                      SERONOK BETUL RASA, BILA BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK PUKIMAK SIAL LAHANAT MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TU TERLONCAT-LONCAT, TERJERIT-JERIT MENGELUPOR SPT CACING KEPANASAN DEK TEMPIAS DARI PANTUN2 BERBISA KEJORA TUH…

                      HA HA HA PADAN MUKA…RASAKAN…

                      KAH KAH KAH..

                    2. KAH KAH KAH

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Owh dia muncul juga, si tua otak budak hingusan
                      Agaknya anak haram ini baru sedar dari pengsan
                      Siang tdi..nenek rebah kena Kejora punya libasan
                      Kini..nampak pantun2..dia jadi cacing kepanasan
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    3. HA HA HA…

                      ORG LAIN TAK RASA APA PUN DGN PANTUN2 KEJORA TU… DIA SORANG JER YG PEDIH MUKA & PANAS PONGGONG TERASA DIRINYA DIBELASAH..

                      SERONOK SUNGGUH MELIHAT BINATANG ANAK HARAM TN MONYET TAHI PUKIMAK BETINA TUA KUTOK BARUA SIAL LAHANAT MUKA 10 KEPING KULIT BABI & OTAL 1 KG TAHI BABI TU MENGELUPOR DEK TEMPIAS DARI PANTUN2 BERBISA KEJORA…

                      KAH KAH KAH.

                    4. KAH KAH KAH

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Bila Kejora ada kt blog ini hidup nenek jadi susah
                      Setiap hari, si betina tua itu dilanda resah gelisah
                      Pantun2 dri Kejora tu, orang lain takda pun kesah
                      Tapi..anak haram dajjal itu rasa dirinya dibelasah
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    5. Aiikk…Hairan juga yer !

                      Org lain tak ada terasa apa pun dgn pantun2 Kejora tu dan buat tak kesah je.

                      Tapi , Binatang Anak Haram TN Monyet Betina Tua Kutok Pukimak Sial Barua Bangsat Lahanat Muka Kulit Babi Otak Taik Babi tu menyondol mcm babi hutan, melatah dan melenting…terloncat-loncat terjerit-jerit mengelupor…

                      Semua org tahu yang pantun2 Kejora tu dah tempias ke muka kulit babinya itu.

                      KAH KAH KAH.

                    6. Aiikk, nek terasa diri anak haram yer..?

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
                      Naper lak TN monyet batang pisang ni melenting
                      Menyondol sja nenek ini serupa dgn babi bunting
                      Agaknya frust, sbb hari ini Bg Ali tk nak berdating
                      Mungkin Bg Ali meluat bulu puki nenek tk gunting
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      kah kaahh kaaaahhh kaaaahhhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    7. Aik…hairan bin ajaib kan !

                      Naper tetiba nek menyerang Kejora?
                      Kejora takder sebut nama nek TN pun!
                      Kejora hanya sebut HARAM JADAH, GILA LALOK DADAH, KWN LUDAH, KARANGAN TADIKA, TUA BANGKA, TEBAL MUKA, MAKI CACI HOBI, KWN TAJI BERTUBI-TUBI, KULIT BABI, PERANGAI ANAK HARAM, KWN NAIK GERAM, PERANGAI BURUK KEJI, DEDAK SEBAGAI GAJI, KWN TIBAI TAJI jer dlm pantun tuh..

                      Orang dlm pantun2 tu nek ker???
                      Nek terasa ker?
                      Binatang Anak Haram TN Monyet Muka Kulit Babi Otak Taik Babi tetasa pedih muka & panas ponggong ker???

                      KAH KAH KAH.

                    8. Aik, nek terasa muka kulit babi yer..?

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Nenek munafiq, pengotor, tk pernah mandi hadas
                      Puki tak basuh, bau busuk macam lubang tandas
                      Mudah sja dia terkena..jerat Kejora yg membidas
                      Dia dah termakan cili sebab itu dia yg rasa pedas
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    9. Hah ha haa

                      Mmg nya Kejora dah agak, Binatang Anak Haram TN Monyet Betina Tua Kutok Pukimak Sial Barua Lahanat Muka Kulit Babi Otak Taik Babi tu pasti panas ponggong , tak boleh duduk dgn pantun2 Kejora yang menghempap muka kulit babi dan kepalanya itu.

                      Dia mesti terjah menyondol serupa dgn babi hutan…

                      KAH KAH KAH.

                    10. Aik, nek terasa diri binatang yer..?

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      Padan dgn muka nenek pukimak bangsat keparat
                      Dia dah tua, otak kecut, nak fikir pun dah tak larat
                      Akibat dari kebebalan nya dia mendapat mudarat
                      Mudah je betina tu masuk dlm Kejora punya jerat
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    11. HAAH…SEPERTI YANG TELAH DIJANGKA, MAKHLUK YG DIMAKSUDKAN, BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK PUKIMAK SIAL BARUA LAHANAT MUKA KULIT BABI OTAK TAHI BABI INI AKHIRNYA MUNCUL JUGA…

                      TAK TAHAN PEDIH MUKA & TELINGA…
                      TAK TAHAN RASA PANAS PONGGONG…
                      WALAU PUN PANTUN2 ITU TAK MENYEBUT NAMANYA, TAPI MENYEBUT SIFAT2 IBLIS IBU PELESIT YG DIA MILIKI…

                      KAH KAH KAH.

                    12. Aik, nek terasa diri malaun lahanat yer..?

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Nenek asyik je jatuh dlm Kejora punya perangkap
                      Dlm ilmu jerat menjerat ini ternyata dia tak cekap
                      Dia hanya harap meroyan, merapu, banyak cakap
                      Selain puki kerepot dia itu asyik je disolek mekap
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    13. Haahh para pembaca…

                      Mmg betul lah apa yang Kejora dah jangkakan itu!

                      Kita dapat juga respon dari binatang anak haram pukimak sial lahanat muka kulit babi otak taik babi tu.

                      Binatang anak haram TN Monyet Betina Tua kutok Pukimak barua sial lahanat ni panas ponggong tak senang duduk bila baca pantun2 Kejora sebab pantun2 tu mmg kena tepat kat kepala dan muka anak haram ni.

                      Pembaca2 lain tak kesah pun.

                      KAH KAH KAH.

                    14. Aik, nek terasa tempias pantun yer..?

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Kesian nenek bongok bengap otak hampas sabut
                      Bila nampak pantun Kejora dia mula kelam kabut
                      Terasa pedas mkn cili, pantun Kejora, dia sambut
                      Wal hal dlm pantun2 tu nama dia tak pun disebut
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      KAH KAH KAH

                    15. KAH KAH KAH

                      ORANG LAIN TAK TERASA APA PUN.DGN PANTUN2 KEJORA TU, TAPI MONYET ANAK HARAM TU TIDAK AMAN DUDUK SEBAB DIA MEMILIKI SIFAT ATAU CIRI2 IBLIS IBU PELESIT YANG DISEBUTKAN DLM PANTUN2 ITU.

                      TERJUN MASUK DLM PERANGKAP JUGAK MONYET BETINA TUA ANAK HARAM BINGAI BEBAL BENGAP BONGOK BANGANG BENGONG PUKIMAK SIAL LAHANAT MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TUH DEK PANAS PONGGONG.

                      KAH KAH KAH.

                    16. Aik, ponggong nek terasa panas yer..?

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Pantun2 Kejora tu nenek rasa sangat tersinggung
                      Seperti kepala dia dah diketuk dgn pemukul gong
                      Bisa yg menikam, nenek tk terdaya, nak tanggung
                      Dia kuar ngaku anak haram, dek panas ponggong
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaaahhh kaaaahhhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    17. KEJORA TAK AKAN BERHENTI MENGKOPIPES PANTUN2 BERBISA KEJORA ITU SEBAB TERASA SERONOK PULA BILA IA TEMPIAS KE MUKA BINATANG ANAK HARAM TN MONYET MUKA KULIT BABI OTAK TAHI BABI TUH..

                      SEHINGGALAH BINATANG ANAK HARAM ITU MEMBUANG PERANGAI KURANG AJAR BIADAB SAMSENG TAIK KUCING NYA ITU, DAN SEHINGGA TANGGAL KULIT BABI DARI MUKANYA & HILANG TAIK BABI KAT OTAK DIA..

                      BIAR MONYET ANAK HARAM TU MAMAI MENGINGAU SETIAP MALAM TENTANG PANTUN2 ITU…

                      KAH KAH KAH.

                    18. KAH KAH KAH

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Itulah dia betina tua anak haram kekasih Bang Ali
                      Nenek itu terasa pedas, sbb dia dah termakan cili
                      Muka tebal kulit babi pun dia terjah tak lagi peduli
                      Namun monyet itu terus juga Kejora dera dan buli
                      🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    19. DISEBABKAN TN MONYET LANGSUNG TAK ADA RASA MALU MENGAKU DIRI ANAK HARAM & JUGA DIA BEBAL BENAK TAK MASUK DIAJAR, KEJORA UBAH GELARANNYA KPD:

                      “BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK PUKIMAK SIAL BARUA LAHANAT MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI, SEGALA-GALANYA BABI, LAHIR KELUAR DARI LUBANG PUKI BABI…”

                      KAH KAH KAH.

  37. RAKAN2 BLOG YANG DIHORMATI SEKALIAN:

    👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
    Di bulan mulia ini mmg keimanan kita Allah nk uji
    Bagi org2 beriman, syurga Firdaus Allah dah janji
    Sentiasalah, tampilkan diri kita dngn sikap terpuji
    Buang, segala sikap dan perangai yang buruk keji
    Jgn lah mari berkomen, hanya utk dedak sbg gaji
    Takut nanti..pukulan jadi kita punya makanan ruji
    Bkn apa, kot nanti kita tak tertepis kwn tibai & taji
    Nanti, kita rasa bagai dihumban ke taik punya loji
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. BUDAK KECIK MASIH LAGI CAKAP PASAL DEDAK.

      TAK BANYAK BERCAMPUR, HANYA DENGAN PENYANGAK, PENJAHAT DAN GENGSTER.

      MANA LAH DIA TAHU PASAL LAIN DARI ITU.

      1. SI TUA NYANYUK MASIH LAGI MENTEKEDARAH DEDAK, BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK NIH.

        TAK BANYAK BERCAMPUR, HANYA DENGAN PENYANGAK, PENJAHAT DAN JALANG JUAL PUKI.

        MANA LAH DIA TAHU PASAL LAIN DARI ITU.

        KAH KAH KAH.

        1. DAH TERUK WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA NIH.

          MASIH LAGI MENYALIN APA DAN CARA ORANG MENGATA DIA.

          1. DAH TERUK BINATANG ANAK HARAM TN MONYET NIH.

            MUDAH JER ORG MENYALIN & UBAHSUAI KARUTAN TADIKA DIA

            KAH KAH KAH.

  38. RAKAN2 BLOG YANG DIHORMATI SEKALIAN:

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Mari le berkomen agar blog Budin ini tidak suram
    Klau ada pendapat, luahkan saja tk usah diperam
    Tapi sama2 ler kita jaga biar blog aman tenteram
    Jgn le komen spt masakan tk cukup asam garam
    Atau..buat kalut, mcm keling atas kapal nk karam
    Usah le berlagak juah, perangai mcm anak haram
    Bukan apa kot kwn tala kita, bila depa naik geram
    Nanti, bila dh kena tibai, kita jadi bersedih muram
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. MENGAJAK PEMBACA BERKOMEN, WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA NIH.

      TAPI CAKAP KASAR, SEBUT KELING, BAGAI – buat kalut, mcm keling atas kapal nk karam, KATA DIA.

      TAK RETI HORMATKAN RAKYAT KETURUNAN INDIA, WAK GONTOL NIH.

      SEBAB DIA ANAK HARAM, BIADAB DAN KURANG AJAR.

      1. Aikkk…naper Nek TN meroyan nih…

        Kejora rasa BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK ni Keling keturunan India…

        Nek pakai sari yer, kuat makan sireh pinang yer?

        KAH KAH KAH.

        1. KAH KAH KAH

          😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
          Owh..rupanya nek ini keturunan Keling India mari
          Mesti dulunya satu kapal dgn geng dari Malabari
          Kejora yakin nek TN ini, klau kat rumah pakai sari
          Masakan kesukaan, tentu kacang parpu buat kari
          😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
          Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
          🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          1. KAH KAH KAH

            😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
            Naper bila sebut Keling, nek TN jadi tk tentu arah?
            Tambah2 bila cakap Keling karam, lagi dia marah
            Rupanya keturunan dia..sireh kuat mentekedarah
            Suka ludah rata-rata, gigi dan gusi asyik je merah
            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
            Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
            🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  39. RAKAN2 BLOG YANG DIHORMATI SEKALIAN:

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Slmt beribadah kpd rakan2 yang beragama Islam
    Rajin2lah bersolat & baca Quran, di waktu malam
    Moga Allah akan ampunkan dosa kita yang silam
    Jgn ler biarkan diri kita terus jadi jahil buta kelam
    Usah pula tampil munafiq dua muka punya talam
    Atau asyik dngn helah kelentong auta putar alam
    Bkn apa kot nanti diri kita tu kwn ratah buat ulam
    Nanti, kita jadi monyok..dlm hati sakit mendalam
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  40. RAKAN2 BLOG YANG DIHORMATI SEKALIAN:

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Buat rakan-rakan Kejora ucapkan slmat berpuasa
    Terus lah beribadah dan taat kpd Yang Maha Esa
    Masuklah berkomen kalau ada kelapangan masa
    Tapi komen itu, biar lah secara matang & dewasa
    Usah pula merapu sampai orang lain tidak selesa
    Jgn lagak samseng taik kucing nk tunjuk perkasa
    Bkn lah apa..kot kawan tibai, sakit pulak kita rasa
    Nanti kita terpaksa lari dek tak tahan derita siksa
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. .BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA HAS A VERY LIMITED VOCABULARY.

      CAKAP Jgn lagak samseng taik kucing … SEBAB EMAK BAPAK DIA SELALU JERITKAN DIA BEGITU DI MASA KECIL NYA.

      LEKAT HINGGA KE TUA BANKA.

      1. Hahaha

        Karangan tadika dari BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK PUKIMAK SIAL LAHANAT MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI…

        KAH KAH KAH.

  41. RAKAN2 BLOG YANG DIHORMATI SEKALIAN:

    👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
    Beramal lah kita mengikut sunnah & amalan nabi
    Tak kesah klu kita dicop sbg Hanapi atau Wahabi
    Berpada-padalah klu nak berkempen atau melobi
    Usah terus dgn maki caci, yg selama ini jadi hobi
    Berubahlah diri klau kita asyik kena basuh & dobi
    Jgn terus tk reti malu..muka tebal mcm kulit babi
    Bkn apa kot tak tertepis kwn taji tibai bertubi-tubi
    Nanti kita jadi takut, mengintai jer di tepi serambi
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. HYPOCRITE / MUNAFIQ AMAT BESAR WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA NIH.

      MENGAJAK PEMBACA BERAMAL TAPI DIA CAKAP KOTOR.

      EMAK BAPAK NYA TAK MENGAJAR DIA ADAB SOPAN DI MASA KECIL NYA.

      1. Aik..naper nek TN meroyan nih?

        Kejora tak ada ganggu dia pun!

        Owh..BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK ni muka kulit babi yg selalu kena basuh dobi rupanya…

        KAH KAH KAH.

        1. HYPOCRITE / MUNAFIQ AMAT BESAR BINATANG ANAK HARAM TN MONYET BETINA TUA KUTOK PUKIMAK SIAL LAHANAT MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI NIH.

          TAK SUKA PEMBACA BERAMAL DAN DIA SUKA CAKAP KOTOR.

          EMAK BAPAK NYA TAK MENGAJAR DIA ADAB SOPAN DI MASA KECIL NYA.

          KAH KAH KAH.

  42. RAKAN2 BLOG YANG DIHORMATI SEKALIAN:

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Izinkan Kejora..untuk teruskan dgn pantun seloka
    Rakan2 klau ada pendapat bernas, sila le kemuka
    Tapi klau tiada hujah karutan merapu usah direka
    Jgn lah bawak mari..karangan mcm budak tadika
    Lebih2 lagi klau diri itu usia senja dan tua bangka
    Usah dibiarkan diri malu spt kulit babi tebal muka
    Berubahlah diri, klu dah sedar kita ni org tak suka
    Bkn lah apa..kot kwn tibai, kita jadi bersedih duka
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. HYPOCRITE / MUNAFIQ AMAT BESAR WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA NIH.

      MENGAJAK PEMBACA BERPANTUN SELOKA TAPI DIA TAHI BABI PENUH DI MUKA.

      CAKAP KOTOR. EMAK BAPAK NYA TAK MENGAJAR DIA ADAB SOPAN DI MASA KECIL NYA.

      1. HYPOCRITE / MUNAFIQ AMAT BESAR BINATANG ANAK HARAM TN MONYET NIH.

        SELALU KONDEM PASAL KOPIPES, TAPI DIA KOPIPES MERATA-RATA SANA SINI.

        CAKAP KOTOR. EMAK BAPAK NYA TAK MENGAJAR DIA ADAB SOPAN DI MASA KECIL NYA.

        KAH KAH KAH.

  43. RAKAN2 BLOG YANG DIHORMATI SEKALIAN:

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Kejora karangkan pantun..sebagai pembuka kata
    Rakan2 pun, sila lah tampil utk buat coretan tinta
    Sila le berkomen..blh beri pandangan, atau berita
    Tapi jgn kurang ajar biadab, jaga adab sopan kita
    Atau berlagak juah, dgn orang asyik nk caci nista
    Karutan tadika, hal berak tahik usah dibuat cerita
    Bkn ler apa kot kwn tibai kita dapat sakit & derita
    Nanti kita terpaksa lari berlinangan pula air mata
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA MEMANTUN MANTAT, SELALU NYA MENCACI NISTA.

      TAK SERIK2 DIBALUN, DITIBAI DAN DIBANTAI DI SINI, MASIH LAGI NAK CARI SAKIT DAN DERITA.

      1. BINATANG ANAK HARAM TN MONYET ASYIK GANGGU KOMEN ORG DGN CACI NISTA.

        TAK SERIK2 DIBALUN, DITIBAI DAN DIBANTAI DI SINI OLEH RAMAI PESERTA BLOG SELAIN KEJORA SPT JIGIT, ZUNNUN, ETON, ANE BO LUI, DIN REMOS & BEBERAPA ORG ANON.

        MASIH LAGI NAK CARI SAKIT DAN DERITA SEBAB DIA TAK ADA PERASAAN MALU, MUKA KULIT BABI.

        KAH KAH KAH.

        1. Kelmarin pun ada sorang Anon tibai Binatang Anak Haram TN Monyet tuh. Anon tu gelarkan dia nenek tu PK…
          Lama & puas juga Kejora fikirkan apa itu PK, akhirnya terjawab juga.

          Ini Kejora bawakan petika sketsa itu:

          1. Anonymous (TN Monyet Anak Haram)
            30 April 2021 7:46 am

            KEPALA BAPAK WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA TAK AJAR DIA BLOGGING IKUT TAJUK POS.

            MENCERITA HAL PERIBADI DIA MCM LAH PEMBACA MEMINAT NYA.

            TAK CERITA HAL DIA DENGAN BANG ALI – ITU PEMBACA TENTU MINAT.

            Reply

            1. Anonymous
              30 April 2021 7:59 am
              Reply to Anonymous

              Cerita nenek tua PK berselingkoh dengan Benggali gian lagi best….

              Reply

              1. Anonymous (CGU KEJORA)
                30 April 2021 9:44 am
                Reply to Anonymous

                Bravo Anon 7:59 am 👍!

                Reply

                1. Anonymous (CGU KEJORA)
                  30 April 2021 9:45 am
                  Reply to Anonymous

                  Anon 7:59 am,

                  😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  Mula-mula, Kejora ingatkan yang Anon ini tak o.k.
                  Lama lah jugak Kejora ni dok termenung memikir
                  Siapa dia, yg Anon maksudkan dgn nenek tua PK
                  Rupa2 nya nenek TN Puki Kering yg dulu sek SJK
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                  Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                  Reply

                  1. Anonymous (CGU KEJORA)
                    30 April 2021 9:46 am
                    Reply to Anonymous

                    Anon 7:59 am,

                    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    Sakit ler nenek tu bila dgn Kejora dia nk main api
                    Kelmarin nenek bengap tu lari tosonyap monyopi
                    Boleh juga, klau Anon nak gelar dia nenek tua KP
                    Maksudnya nenek Kelentit Panjang si lembu sapi
                    🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  44. RAKAN2 BLOG YANG DIHORMATI SEKALIAN:

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Kejora nak mulakan bicara dgn berpantun madah
    Kpd rakan2..Kejora ucap slmat menjlnkan ibadah
    Semoga segala urusan, Allah sentiasa permudah
    Sila le masuk komen, tak ada apa perlu digundah
    Tapi jgn le komen spt binatang anak haram jadah
    Atau bawa komen mcm org gila atau lalok dadah
    Bkn lah apa..kot tak tertepis muka kita kwn ludah
    Nanti, kita terpaksa lari, tk tahan tanggung padah
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. MEMANG BIASA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA MEMANTUN MANTAT, SELALU NYA MENCACI NISTA.

      TAK SERIK2 DIBALUN, DITIBAI DAN DIBANTAI DI SINI, MASIH LAGI NAK CARI SAKIT DAN DERITA.

      1. BINATANG ANAK HARAM TN MONYET ASYIK GANGGU KOMEN ORG DGN CACI NISTA.

        TAK SERIK2 DIBALUN, DITIBAI DAN DIBANTAI DI SINI OLEH RAMAI PESERTA BLOG SELAIN KEJORA SPT JIGIT, ZUNNUN, ETON, ANE BO LUI, DIN REMOS & BEBERAPA ORG ANON.

        MASIH LAGI NAK CARI SAKIT DAN DERITA SEBAB DIA TAK ADA PERASAAN MALU, MUKA KULIT BABI.

        KAH KAH KAH.

        1. Kelmarin pun ada sorang Anon tibai Binatang Anak Haram TN Monyet tuh. Anon tu gelarkan dia nenek tu PK…
          Lama & puas juga Kejora fikirkan apa itu PK, akhirnya terjawab juga.

          Ini Kejora bawakan petika sketsa itu:

          1. Anonymous (TN Monyet Anak Haram)
            30 April 2021 7:46 am

            KEPALA BAPAK WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA TAK AJAR DIA BLOGGING IKUT TAJUK POS.

            MENCERITA HAL PERIBADI DIA MCM LAH PEMBACA MEMINAT NYA.

            TAK CERITA HAL DIA DENGAN BANG ALI – ITU PEMBACA TENTU MINAT.

            Reply

            1. Anonymous
              30 April 2021 7:59 am
              Reply to Anonymous

              Cerita nenek tua PK berselingkoh dengan Benggali gian lagi best….

              Reply

              1. Anonymous (CGU KEJORA)
                30 April 2021 9:44 am
                Reply to Anonymous

                Bravo Anon 7:59 am 👍!

                Reply

                1. Anonymous (CGU KEJORA)
                  30 April 2021 9:45 am
                  Reply to Anonymous

                  Anon 7:59 am,

                  😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  Mula-mula, Kejora ingatkan yang Anon ini tak o.k.
                  Lama lah jugak Kejora ni dok termenung memikir
                  Siapa dia, yg Anon maksudkan dgn nenek tua PK
                  Rupa2 nya nenek TN Puki Kering yg dulu sek SJK
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                  Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                  Reply

                  1. Anonymous (CGU KEJORA)
                    30 April 2021 9:46 am
                    Reply to Anonymous

                    Anon 7:59 am,

                    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    Sakit ler nenek tu bila dgn Kejora dia nk main api
                    Kelmarin nenek bengap tu lari tosonyap monyopi
                    Boleh juga, klau Anon nak gelar dia nenek tua KP
                    Maksudnya nenek Kelentit Panjang si lembu sapi
                    🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂🐂
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  45. RAKAN2 BLOG YANG DIHORMATI SEKALIAN:

    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
    Slmat menjalankan ibadah muslimin & muslimah
    Kejora mulakan dgn berpantun, sbg muqaddimah
    Ini sekadar peringatan je, bkn ler nak berceramah
    Masuk le berkomen, tapi biar le secara berhemah
    Jgn lah nak lagak hebat, kalau bahasa kita lemah
    Dpd mencari bala, lebih baik le diam je kat rumah
    Bkn apa, kot kwn taji, debu lantai kita kena jamah
    Nanti banyak tmpt bengkak, kita nak kena demah
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. RAKAN2 BLOG TENTU DAPAT AGAK, SIAPAKAH BINATANG IBLIS ANAK HARAM YANG DIMAKSUDKAN DALAM PANTUN DI ATAS ITU.

      KITA TUNGGU JER RESPON ANAK HARAM TU.
      DIA PASTI PANAS PONGGONG TAK SENANG DUDUK DENGAN TEMPIAS DARI PANTUN ITU YANG MENGENAI MUKANYA TUH..

      KAH KAH KAH.

    2. CUKUP TEPAT NERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA MENASIHAT, “Dpd mencari bala, lebih baik le diam je kat rumah”

      NASIHAT YANG DIA MAKSUDKAN UNTUK DIRI NYA.

      SEBAB DAH BENJOL KEPALA NYA HARI2 DIA KENA LUKU DI SINI.

      1. CUKUP TEPAT KEJORA MENASIHAT, “Dpd mencari bala, lebih baik le diam je kat rumah”

        NASIHAT YANG DIMAKSUDKAN ITU UNTUK SEMUA, TAPI KENA TEPAT KE BATANG HIDUNG BINATANG ANAK HARAM TN MONYET MUKA KULIT BABI OTAK TAIK BABI TUH.

        SEBAB DAH BENJOL KEPALA MONYET TU HARI2 DIA KENA LUKU DI SINI.

        HINGGA DIA TERPAKSA CABUT LARI DGN ALASAN KE OUTSTATION.

        KAH KAH KAH.

        1. INI HAH, KEJORA PETIK KISAH BINATANG ANAK HARAM TN MONYET CABUT LARI KELMARIN, DEK TAK TAHAN KENA LUKU KEPALA:

          1. Anonymous (TN Monyet Anak Haram)
            30 April 2021 7:52 am
            Reply to Anonymous

            LEPAS INI OTW OUTSTATION BY ROAD TAK MASUK SINI LAGI.

            AKAN BALUN KOMEN YANG PERLU DI BALUN KEMUDIAN MASA.

            BALUN MESTI BALUN SEBAB KOMEN2 WAK GONTOL SELALU MEGARUT DAN MELALUT PUNYA..

            Reply

            (ALASAN UTK CABUT LARI)

            1. Anonymous (CGU KEJORA)
              30 April 2021 10:38 am
              KAH KAH KAH

              😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
              Kena tempias, pantun Kejora, nek TN mengelupor
              Lalu dia pun msuk dgn Kejora cuba nk bertempur
              Tapi Kejora taji dia sampai jadi ayam berak kapur
              Cabut lari lah anak haram itu sembunyi kat dapur
              😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

              👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
              Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
              🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              Reply

              1. Anonymous (CGU KEJORA)
                30 April 2021 10:46 am
                KAH KAH KAH

                😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
                TN monyet tua ibarat kena tibai dgn batang buluh
                Dia tk dpt buat apa lagi..hanya sekadar mengeluh
                Bila lihat kelibat Kejora, dia cabut lari ler berpeluh
                Outstation pukimak apanya umur pun dah lbih 90
                😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                Reply

                1. Anonymous (CGU KEJORA)
                  30 April 2021 11:48 am
                  KAH KAH KAH

                  😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                  🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
                  Sian TN monyet umur 90an otak budak hingusan
                  Kejora taji anak haram tu tanpa ada belas ikhsan
                  Tak tau lah, dia kat spital, atau di rumah pengsan
                  Ada ke, gi ‘outstation’ dibuat nya si tua itu alasan?
                  😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                  👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
                  Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                  Reply

                  1. Anonymous (CGU KEJORA)
                    30 April 2021 12:02 pm

                    KHAS BUAT NEK TN YG MENYOROK KAT DAPUR:

                    😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                    Tolonglah nek, hentikan lah semua karutan awak!
                    Tk kan nak terus dgn lidah bercabang spt biawak?
                    Kikiki..gi ke ‘outstation’, bkn lah kecil punya lawak
                    Sdg kan nk gi pasar pun, anak cucu tolong bawak
                    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
                    Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                    Reply

                    1. Anonymous (CGU KEJORA)
                      30 April 2021 8:09 pm
                      KAH KAH KAH

                      😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
                      Today, bloody TN brought us a very big sensation
                      She told..not coming in here coz going outstation
                      But actually..she is scared to see Kejora in action
                      So, the idiot stay away & just watch the television
                      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

                      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
                      Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
                      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

                      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.