BETUL KE SEMBURIT NI??

Tamrin Tun Ghafar

Ahad – 31/01/2021

( 1 – 23 )

1. Memang saya gunakan tajuk yang KASAR bagi tulisan kali ini.

2. Bagi pembaca khususnya penyokong – penyokong yang terlalu TAKSUB dengan PENGKHIANAT yang pintar berlakun dan berpura – pura ini, mereka pasti menyerang saya dengan maki hamun dan kata – kata kesat.

3. Sebenarnya penghormatan saya bermula sewaktu beliau bertugas selaku Setiausaha Sulit Anwar Ibrahim SEHINGGALAH tertularnya PENGAKUAN Haziq Abdul Aziz di mana kepercayaan saya terhadap beliau terus hancur berkecai bagaikan cermin dihempas ke batu.

4. Tajuk diatas ‘ ‘BETUL KE SEBURIT NI ??’ dipilih bagi menunjukkan karektor atau sifat SEMULA JADI dan HIPOKRIT seorang yang bernama AZMIN ALI.

5. Anak kelahiran Singapura ini yang lahir pada 25hb Ogos 1964 telah diberi kepercayaan bertugas di pejabat Anwar selaku Setiausaha Sulit.

6. Ekoran kes rasuah dan liwat Anwar yang berakhir dengan beliau dipenjarakan, Azmin dan beberapa rakan lain bertindak menubuhkan Parti Keadilan Rakyat atau PKR.

7. Mulai 2008 sehingga kini pengundi – pengundi di Kawasan Parlimen Gombak dan Kawasan Dewan Undangan Negeri Bukit Antarabangsa telah memilih beliau sebagai wakil mereka.

8. Ekoran LANGKAH KAJANG, Azmin dengan sokongan Hadi dan PAS Selangor mula mengatur strategi dan akhirnya berjaya mengenepikan Anwar dan isterinya, Dr. Wan Azizah apabila beliau dilantik sebagai Menteri Besar Selangor yang baru bagi menggantikan Khalid Ibrahim ( Tan Sri ).

9. Setelah rakyat menolak UMNO/BN pada hari Rabu 9hb Mei 2018, Azmin sekali lagi berjaya MEYAKINKAN Tun Dr. Mahathir dengan melantik beliau sebagai Menteri Ekonomi bagi MENGATASI masalah ekonomi negara.

10. Bagaikan anak emas dan hulubalang yang bersenjatakan keris dan tombak, di mana sahaja Tun berada sama ada di dalam atau di luar negara , rakyat akan melihat beliau tetap berada disamping Tun – ia membuatkan ramai Ahli – Ahli Kabinet berpendirian dialah bakal PENGGANTI Tun.

11. Rupa – rupanya sejarah bagaimana Brutus MENIKAM Julius Ceaser di Kota Rom, Italy 2000 tahun dahulu kembali berulang di Tanahair kita sendiri.

12. Bagai membenarkan pepatah :

Gunting Dalam

Lipatan

Api Dalam

Sekam

Musuh Dalam

Selimut

DAN

Menggigit

Tangan

Yang Menyuap

Nasi Ke Mulut

demi NAFSU, beliau yang BERPAKAT dengan Muhyiddin dan Hamzah SANGGUP melakukan RAMPASAN KUASA tersebut.

13. Tidak terfikir bagaimana mereka yang pernah menyerang UMNO dan PAS kini boleh berpeluk – pelukan dengan musuh ketatnya semata – mata bagi merebut jawatan Perdana Menteri dan Menteri Kanan.

14. Rakyat masih tidak lupa hubungan seks luar tabii yang dilakukan oleh Azmin dan pasanganya, seorang lelaki , Haziq Abdul Aziz di Hotel Four Points di Sandakan, Sabah; jika tidak benar mengapa sehingga kini beliau TIDAK BERANI mengheret Haziq ke Mahkamah bagi MEMBERSIHKAN diri beliau dan keluarga serta pengikut-pengikutnya yang TERLALU PERCAYA dengan beliau.

15. Kini Azmin sedang berdrama dengan Muhyiddin seperti yang dilakukannya ketika bersama Tun – di mana ada Muhyiddin maka adalah Azmin; ini dilakukan bagi menunjukkan betapa intimnya beliau dengan Muhyiddin.

16. Beliau tahu barah yang dialami Muhyiddin walaupun mungkin pulih namun penyakit ini BOLEH berlaku lagi pada bila – bila masa dan apabila berulang, ia lebih membahayakan dan mungkin membawa maut, dan pada masa itu beliau PASTI berusaha untuk mengambil alih jawatan tertinggi yang diimpikan.

17. Rakyat sudah mula kenal siapa Azmin Ali SEBENARNYA :

i. Menipu Anwar dan parti yang diasaskannya, PKR dengan berbagai alasan.

ii. Menikam Tun Dr. Mahathir walaupun Tun dan isteri menganggap beliau sebagai anak angkat dan pernah menyelamatkannya dalam kes SEMBURIT.

iii. Menipu pengundi – pengundi Gombak dan Bukit Antarabangsa dengan MENGINGKARI janji MENENTANG RASUAH oleh UMNO / BN.

iv. Apakah dia masih menganggap rakyat boleh ditipu dan diperbodohkan apabila menuduh Kerajaan PH gagal menangani masalah ekonomi rakyat dan negara sedangkan ketika itu dialah yang mengurus ekonomi negara selaku Menteri Ekonomi selama 22 bulan sebelum Kerajaan Pintu Belakang atau Kerajaan Tebuk Atap menggambil alih kuasa – ini dengan jelas membawa erti Azmin yang hanya pandai berdrama, berpura – pura dan retorik, GAGAL.

v. Begitu juga tuduhan beliau terhadap Kerajaan PH berhubung isu COVID 19

– tonton sajalah klip video dan laporan Antabangsa yang terbaru berhubung kedudukan ekonomi dan COVID 19 negara kita dibandingkan dengan negara lain.

18. Bukan saja bergaduh dengan adik beradik tapi pernah juga ‘BERTINDAK’ kasar terhadap ibu kandungnya walau pun akhirnya beliau mengalah dengan ibu kandungnya itu, Cik Tom Yahya yang sudah pergi meninggalkan dunia ini ( Alfatehah ).

19. Apakah Azmin akan ‘MEMBELI’ pemimpin – pemimpin UMNO, PAS dan PKR Kawasan Gombak bagi MENGKEKALKAN Kerusi Gombak dan Bukit Antarabangsa?

20. Atau apakah beliau akan BERHIJRAH ke Batu Pahat atau Penggerang, Johor atau di mana tempat selamat pada PRU15 nanti?

21. Izinkan saya mengucap TAHNIAH kepada masyarakat Batu Pahat atau Penggerang atau di mana saja kerana SUDI MENERIMA dan MENYOKONG PENGKHIANAT yang juga terlibat dengan aktiviti SEMBURIT sebagai Wakil Rakyat mereka.

22. Terlalu banyak pembohongan dilakukan; seperti Muhyiddin, tanpa pembohongan beliau mungkin sukar naik ke atas.

23. INSAF DAN BERTAUBATLAH SEBELUM ALLAH SWT MENARIK NYAWA SAUDARA.

Wassalam

Terima Kasih.

Updated: 31 January 2021 — 10:55 am

57 Comments

Add a Comment
  1. SOSIALIST PERLU GUNA HUJAH KARL MARK……. SOSIALIST TIADA ISU MORAL DAN AKHLAK……SEMUA MAIN SAPU……..

    YANG DIBENCI ITU YANG DICARI……….

    PASAL EKONOMI PHD4PIG TAK BOLEH ANGKAT KEPALA……PN JAUH LEBIH BAIK………

    Malaysia’s Economic Performance Is Far Better Than What Pakatan Harapan Alleges…………

    The opposition politicians, plus some from Umno, are accusing Muhyiddin Yassin of all sorts of things. They say Malaysia’s economy is in ruins because of bad policies and management. But that is not what the financial experts say, especially those from the international community. It appears that Malaysia is doing far better than what the critics say.

    The Pakatan Harapan spin is that Malaysia is practically bankrupt mainly due to bad economic planning and management. But that is what opposition politicians say. That is not what financial experts say, especially those from the international community.

    For years, Lim Kit Siang has been screaming that Malaysia is a failed state. He says Malaysia began to go downhill when Tun Dr Mahathir Mohamad took over as Prime Minister in 1981 and that Mahathir wasted RM200 billion of the taxpayers’ money.

    But then Mahathir was who DAP chose as Pakatan Harapan’s Prime Minister in May 2018. Why did DAP choose the man they accused of ruining the country to be their Prime Minister when they said the first thing they will do if they get to form the government would be to arrest and jail Mahathir? Instead, they made him Prime Minister.

    According to the foreign experts, it is not all gloom and doom for Malaysia. That is Pakatan Harapan’s version of things. If at all there is a crisis of confidence, that is because Pakatan Harapan keeps talking about a coup and a power grab. But that is never going to happen because Muhyiddin Yassin has a stronger grip on the government than what people think.

    Moody’s affirms Malaysia’s A3 rating, maintains stable outlook
    (Bernama) – Moody’s Investors Service has affirmed Malaysia’s local and foreign currency long-term issuer and local currency senior unsecured debt ratings at A3, with a stable outlook.

    In a statement today, Moody’s said the rating affirmation is underpinned by its expectation that Malaysia’s medium-term growth prospects would remain strong, and the country’s macroeconomic policymaking institutions would continue to be credible and effective, providing resilience to the sovereign credit profile.

    “These strengths are, under Moody’s baseline assumptions, balanced against the government’s relatively high and increased debt burden, which will leave the government with weakened fiscal strength for some time in the aftermath of the pandemic shock to public finances,” it said.

    In particular, while Moody’s continued to expect the government to remain committed to its gradual path of fiscal consolidation over the next two to three years, it said the rise in debt burden was unlikely to rapidly reverse.

    “The stable outlook reflects Moody’s view that risks to the credit profile remain consistent with the A3 rating level based on current assumptions,” it said.

    The credit ratings agency did not expect the Covid-19 pandemic would have a sustained negative impact on Malaysia’s economic model.

    “As such, the current and any subsequent waves of infections will delay, but not materially hinder the economy’s eventual return to high growth rates,” it said.

    Meanwhile, Moody’s pointed out that the authorities’ track record of effective macroeconomic policies, including prudent fiscal policies, had continued to lengthen, despite ongoing noise in the political landscape.

    Concurrently, Moody’s has affirmed the foreign currency ratings on the backed senior unsecured debt issued by the government’s special purpose vehicles, namely Malaysia Sovereign Sukuk Bhd, Malaysia Sukuk Global Bhd and Wakala Global Sukuk Bhd at A3.

    “The associated payment obligations are, in Moody’s view, direct obligations of the government,” it said.

    Moody’s has also affirmed at A3 the local currency ratings on the backed senior unsecured debt issued by Khazanah Nasional Bhd, which benefits from an explicit guarantee from the government.

    Malaysia’s local and foreign currency country ceilings remain unchanged at Aa1 and Aa2, respectively, it added.

  2. Jemin korek kubor sendiri. Sejahat2 manusia adalah manusia yg kianat. Perilaku kianat tidak mengenal kawan dan lawan. Menghalalkan perbuatan kianat dgn menyerupai manusia beriman, menwawarkan yg dia adalah manusia sejati, meyelamat ummah melayu, berdoa di corong2 radio kononnya aku adalah manusia contoh ….. pirah mampos la

  3. Mano poyi auntie TN, dah tosonyap monyopi?
    Molanda-landa komen dari si Zunnun tu, tidak dicoroca atau dicarutnyo!

    1. mercy ? mercy ! mercy.

      kesian kan tn, kesakitan dgn sengugut nya…

      patut kurang kan stress sawan nyo, copek dtg darah kotor nyo…

      1. DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK pun rupa macam ini –

        https://shahbudindotcom.net/wp-content/uploads/2021/01/IMG_20210131_143108-1612074761.6276.jpg  ,

        Dia disunat masa kecik sebab bapak dia mahukan tak kotor banyak tahi palat bila sucking it.

      1. Komen baik dibalas baik. Yang di sebalik nya pun gitu juga.

      2. Bila Nenek dah rupo camtu, memang dah eruk sangat ler tu.

        Moral of the story: Nenek jangan komen mencari Kepala Butuh ler.

        1. HAHAHA HOHOHO HIHIHI

    2. Happiness is walloping Nenek 3:34 pm

      Nothing like whacking a bastard who looks for it.

      Tak memasal dia cari maki. And not a small maki that one.

      A shamed Japanese would harakiri but Nenek 3:34 pm hearing harakiri goes huru hara. Cabut lari ke bawah tempurung, diam di sana bersama katak puru.

  4. Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
    1. laa,

      batang kote lubang puki itu bentuk2 jo…

      kek mano bermula nyo antara kedua2 nyo..

      bauan? penglihatan? pendengaran?, sentuhan?..

      tapi kesemuo 4 di atas ada permulaan nya..?

      tapi, bentuk batang kepala butuh itu agamo baru naru ko ?

      1. simbol agamo baru kao ko ?

        1. Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

          Iyoy ….. dgn pasangan diyo … sampai 😴terleno di buek ea dari diyo ko tubit kopado colah diyo ko tosapit. Tahu.🙃

        2. kan agamo itu berdasarkan kepercayaan…

          kao percaya batang kepala butuh utk di jadikan lambang ko ?

          kan lambang2 di dunio semua membawa kpd agamo yg ada…

          cuba kao letak cross atas bangunan masjid, menjorit2 babi2 belaan hadi…

          masjid sebenar nyo bangunan

          atau

          persetubuhan antara yg di sembah dan yg menyembah…

          antara yg di sembah & yg menyembah, apo persembahan nyo ?

          ape pula antara batang kepala butuh & lubang puki…

          ape persembahaan nya hingga air mani air mazi membuak2 meleleh2

          kao kuet mengulum kepala butuh ko ?

          atau

          kuat kuek jilat puki ?

          1. Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

            Besok poyi jelajah planet mano tahu kot ado pekakeh lain goli2 kat sonan … tu pasal kono samo2 terokai bersamo.

            Eko ni coghito tu kono coghito sipi2 jo pasal semuwo ea tahu apo nak dibuek ea kalu memsg dah tolontang bulat … eko jo tak tahu tak confident katokan … nak eden boyi layi ponorangan. Tahu. 🤬

          2. DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK AND Ane bo lui GILIR2 KULUM BUTUH EACH OTHER LER.

            Bila “air mani air mazi membuak2”, jangan buang – telan ler. Nanti boleh sihat, kuat dan bijak pandai. Pandai mengulum butuh.

            

      2. bentuk batang kepala butuh itu menjadi idaman DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK.

        Itu batang bersunat, dia punya tidak, kulop, rupa tak cergas mcm Muslimin punya.

        Kalau nampak bini zunnun, habis … melulu dia mencari nya, tendang terajang ZUNNUN THE PUKIMAK di tinggalkan nya.

  5. azalina aka speaker dewan aka wakil rakyat pengerang buat offer kpd #sisemburit yg di kawal selia dan di protect terdahulu oleh #sinyanyuktua96

    kini di awasi pula oleh #sipensaki kanser

    ….di halalkan oleh #sipendeta sesat hadi

    memberi laluan utk #sisemburit ternama negara bertanding di kawasan nya menjelang pru 15 kelak

    bila di ketahui oleh ahli2, omNO bahagian pengerang mula berkocak…

    mak aii, assmin satu permata berharga oleh #melayu2isle

    tapi mengapa assmin di ancam di gombak…?

    huluq, jgn tak huluq, berpolitik biar bijak, jgn bebal piang….

    1. Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

      ekO naK poYi mAno pLak ZunNUn luBaNg bIaWak eA. tAhU.

      1. tulisan cara encrypted imam mahdi ko ?

        1. den nak beritahu, 2 titik, yg mendekat mereka, garisan lurus antara kedua2 nya…

          tapi 2 punting tetek, senang ko mendekati kedua2 nyo ?

          ko nyonyok yg satu, yg satu lagi memanggil2 utk di nyonyok….

          tak perlu hisap ganja, kao mabuk di buek nyo…

          1. Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

            Iyoy ….. semuwo nyo mendapek asal jgn golojoh ikut jo SOP. Sampai 😴 terleno dari diyo ko tubit kepado diyo ko sombunyi. Tahu.😗

  6. Armadadah menantu Perogol Nika Gee punya projek Imigresen berbillion guna cukai marhaen. Ada buka order bisnes jual pokok ganja sekali tak? Kahkahkah!

    1. #sipesakit kanser nak tengok anak pornpuan & cucu nya senang seperti anak2 #sinyanyuktua96 sebelum mati….

      dari mana #sipesakit kanser belajar budaya sedemikian klu tak dari guru #sinyanyuktua96.... nya

      1. DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK (penerangan pangkat nya telah di beri dahulu) tidak berperi kemanusiaan langsung.

        Jenis ini kalau jumpa singa dan harimau di jalan, pelangkong dia dulu.

    2. The Blog Joker Mister Kahkahkah! mengarut tanpa bukti, fakta atau penerangan yang boleh di percaya pun.

  7. Tanah Melayu pemimpin Melayu. Bila suntik vaksin Covid19 Melayu lari menyorok bawak kopek bini orang = Nika Gee. Kahkahkah!

    1. The Blog Joker Mister Kahkahkah! lari ke bawah ketiak emak nya. Terasa sedap, dia nak pergi ke celah kelengkang nya.

      Apa jadi berikut nya, sendiri fikir lah.

  8. Pengkhianat lebih teruk daripada kleptokrat. Rakyat tak pilih pengkhianat agama, bangsa dan negara macam PPBM dan Parti Anjingnya. Bila jatuh menonggeng kena minta nyawa atau disemburitkan sesama sendiri. Nasib kau si Kitol. Kahkahkah!

    1. The Blog Joker Mister Kahkahkah! bila jatuh menonggeng, di sodok Bang Ali hingga melecet lub.ng belak.ng nya.

      Jalan kengkang, nasib dia lah.

    1. mak aii,

      kao anak murid susan amrstrong.ke?..

        1. Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

          ekO naK bOLajA mAno pLak ZunNUn KaT luBaNg bIaWak eA. tAhU.

          1. kao belajar agamo dgn bentuk2 lambang ko?

            dah lama membaca karya2 susan ko ?

            1. kao belajar menulis ikut cara encrypted susan juga ko?

  9. Parti ganja pertama Malaysia PPBM kumpul dana PRU15 dengan projek gajah putih Darurat hilang majoriti 109 pak mentua-menantu-anak-ipar duai Perogol Nika Gee berbillion 3.5b. Sama tak dengan projek Jho Low Taek 2.6b? Siapa nanti kena jadi beruang hitam? Kahkahkah!

    1. The Blog Joker Mister Kahkahkah! mengarut tanpa bukti, fakta atau penerangan yang munasabah.

      Mulut celupar sebab selalu menyonyot emak dia punya ….

  10. Menipu dan berbohong tidak sama dengan menguna helah politik untuk dapatkan kuasa.

    Berhelah memerlukan kebijaksanaan.

    Mereka yang khianat bersama Azmin sepatutnya menyesal dan malu kerana tertipu dengan Azmin.

    Anwar konon nya derhaka pada Tuanku Agong.

    Bagaimana pula Azmin yang mempersoalkan status pengampunan Anwar yang di beri oleh Tuanku Agong.

    Thomas bekas Peguam Negara mengatakan Anwar mempunyai majoriti bukan Muhyiddin yang langsung tidak ada undi.

    1. Mengarut lah kamu.

      Kalau betul, mengapa tak repot Polis atau usahakan undi tak percaya di Parlimen.

      Kalau darurat Parlimen tak bersidang, gigit jari lah.

      Atau menjerit hari hari depan Bangunan Parlimen hingga Polis atau Van Tg Rambutan sampai..

  11. Budak Jkom jangan dipetik. Gaji rompak cukai marhaen tapi kerja jilat perogol Nika Gee dan Azmin Semburit. Kahkahkah!

    1. Boleh bercampur dengan zunnun yang suka menjilat pucci emak dia.

      Baca lah cerita nya di bawah ini.

      DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK.

  12. Auntie TN bercutikah?
    Komen-komen dari Zunnun tidak diekori dan dicarut pun oleh auntie tu!

    1. laa, beri ruang kpd autie tn,

      kesian

      tgh sengugut, puki dah nak berair

      tercungap2 terkial2 mencari platform utk mencuci….

      1. DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK asyik mencarut.

        Emak bapak nya tak bimbing dia di masa kecil. Sebab depa sentiasa sibuk. Kuat seks, asyik berkongk.k pagi petang siang malam.

        1. Cakap baik dibalas baik.

          Demikian juga di sebalik nya.

    2. Dia menunggu kamu keluar dengan komen bodoh, boleh balun, tibai dan bantai kamu.

      Otak kecik kamu ni, yer? Boleh komen tajuk atau kandungan pos Budin tapi kamu tak buat. Dulu sekolah SJK ker? Padan lah, tak ada daya nak komen atau jawab, ha nya mengarut di sini.

      Kesian, hidup kau mesti hampa. tak reti menyumbang kpd masyarakat. Di sini pun ha nya mencaci. Emak bapak kau kuat berkongk.k dulu tak bimbing kau yer?

    3. Anonymous dan zunnun ini mungkin sama orang nya, kalau lain pun, tujuan nya sama – nak provoke, dapat perhatian pembaca,

      Otak tak banyak, nak jawab atau beri pendapat kpd isi blog post, tak terdaya. Salah campuran, tidak selalu berbual benda2 yang berisi, tidak reti blogging decorum and decency.

      Maka mengarut saja lah kerja nya.

    4. Bodoh dan bangang nya boleh di lihat dari kata2 nya. Menanya bercutikah pada hal semua tahu di sini bahawa TN sentiasa masuk membalun, menibai dan membantai siapa saja yang mengarut atau cari pasal di sini.

      Demikian lah si otak kecik itu. Entah sama orang nya dengan

      DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA MENGARUT ATAU MENCARUT.

      1. kesian kan tn..

        autie tn, tgh sakit menahan sengugut nya…

        lubang puki lambat datang haid….

        biar kan dia berehat…

        selain meredakan sawan bebal nya….

        sesekali melayan fundie nya fun juga di buat nya….

        1. Kamu suka mencarut. Selalu di suruh emak kamu cuci pucci nya. Selalu teringatkan pucci.

          Kamu naik seronok dengan pucci emak kamu, kamu jilat. Emak kamu pun naik seronok.

          Hingga sekarang kamu asyik menjilat dan menyonyot pucci emak kamu.

          Itu pasal kamu ada masa masuk blog ini – bila rehat dari menjilat dan menyonyot pucci emak kamu.

          1. Ada masa nya tak di beri rehat.

            Emak nya keseronokan amat sangat.

            Hingga keluar berjenis air.

            Di sedut si zunnun lah.

            Ingat: Komen baik dibalas baik. Demikian juga sebaliknya.

  13. yg sebenar, siape GUNTING DLM LIPATAN ?

    assmin atau #sinyanyuktua96

    GUNTING DLM LIPATAN kpd kerajaan #melayu2isle atau GUNTING DLM LIPATAN KPD Kerajaan PH ?

    1. tamrin yg mana satu yg dia tujukan gunting dlm lipatan….?

      1. Bagi DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK, gunting itu sentiasa ada di celah pinggang nya.

        Dia guna berkali kali sehari untuk menggunting bulu pucci nya.

        Dia jenis cepat berbulu, kena gunting selalu takut keluar busuk bila berpeluh pucci nya.

  14. semburit bukan hanya terletak kpd pelakon2 haziq & assmin, tapi juga pelakon2 pengkuasa yg di ketuai oleh #sinyanyaktua95 ketika itu sama2 kawal selia dgn penglihatan2 blurr mereka……

    assmin & haziq hanya pelakon sj tapi #sinyanyuktua95 yg jadi Director & Producer ke mana hala tuju layar cerita perlu di bawa…..

    pelakon2 di sisi agama, setimpal sj hukuman kpd mereka, tapi yg mengambil kesempatan buat2 blurr dan menjadikan satu perniagaan meraih keuntungan dari nya…

    Director/Producer yg buat2 Blurr itu kan Pelakon2 Tersembunyi yg sama …

    Pelakon2 Tersembunyi buat2 blurrr utk huru hara kan pkr agar terus berkuasa, hinggakan malaun2 & walaun2 pAs mengambil kesempatan buat2 beri sokongan dan #sipendeta sesat di jemput ke rumah, bersantap memantat …..

Leave a Reply

Your email address will not be published.