PRU TAK SELESAI MASALAH

1. Tuntutan UMNO untuk adakan PRU suku pertama tahun 2021 adalah tidak wajar dan tidak munasabah. Kenyataan itu antara keputusan yang dibuat dalam mesyuarat kepimpinan tertinggi UMNO.

2. Ketidaktentuan politik negara memerlukan kesembuhan jangka panjang dan sebaiknya ialah menunggu sehingga pembubaran wajib 2023. Pemulihan memerlukan demokrasi diperkukuhkan semula melibatkan reformasi pilihanraya, reformasi parlimen dan reformasi politik dan parti-parti politik.

3. Manakala sembuhan keseluruhan negara memerlukan ketahanan nasional dibina semula akibat politik perkauman dan politik pembelotan yang menjadikan kebencian agama dan kaum sebagai manupulasi politik. Ketahanan nasional sangat penting untuk negara menghadapi pasca krisis pandemik global. PRU segera tidak akan selesaikan masalah bahkan akan menjadi semakin parah kerana kempen-kempen pilihanraya akan berorientasikan sentimen perkauman dan agama sempit untuk meraih undi. Perpaduan nasional akan terus terancam.

4. Pemikiran Umno dalam keputusan MKT mendedahkan betapa parti Melayu itu tidak lagi memikirkan soal penyembuhan negara dan pemulihan demokrasi dari akar umbinya. Mereka hanya berfikir untuk mengekalkan politik kuno mereka dan politik selamat diri. Rakyat sedia maklum beberapa pimpinan tertinggi Umno dan mantan PM dan TPM Umno berada dalam kluster Mahkamah akibat penyewengan dana dan tuduhan rasuah.

5. Negara memerlukan penstrukturan semula secara berinstitusi berteraskan pemulihan demokrasi dan membina semula ketahanan nasional. Pemulihan ini akan mengembalikan kepercayaan rakyat kepada institusi pemerintahan dan institusi politik yang menguasai pilihan rakyat.

Masa sebelum pembubaran wajib 2023 adalah sangat kritikal untuk semua pihak menumpukan kepada projek besar-besaran penyembuhan negara. Jikalau semua pihak memahami tuntutan ini maka akan terbentuklah “Gabungan Terbesar Rakyat” bersatu tenaga memastikan aspirasi penyembuhan negara tercapai sebagai tuntutan PRU nanti.

DS Dr Mujahid Yusof Rawa

Naib Presiden AMANAH

Ahli Parlimen Parit Buntar

7 Jan 2021

3.3 3 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 8 January 2021 — 9:12 am
Subscribe
Notify of
guest
96 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
zunnun
zunnun
24 January 2021 10:53 pm

setelah jatuh kerajaan #melayu2islang, hadi awang akan di hadapkan ke muka pengadilan agar umum perlu mengetahui samada hadi masih menganuti fahaman extremist yg mencetus peristiwa berdarah .
di memali

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
15 January 2021 1:18 pm

PRU15 AKAN KUBUR KAN PHD4PIG……… BUDIN DAH JADI AHLI UMNO……… SEMUA MASALAH NEGARA BERPUNCA PHD4PIG…….. PHDAPIG HANYA TERIMA DARURAT NEGARA BANGKRAP……… Darurat, PKP dan rakyat……… Oleh Dr Aiman Datuk Ja’apar Dalam tempoh dua hari pertama minggu ini rakyat dihidangkan dengan dua berita mengejutkan malahan menggusarkan banyak pihak. Pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) di enam buah negeri yang diumumkan oleh Perdana Menteri, YAB Tan Sri Muhyiddin Yassin, sudah pasti memberi kesan yang besar kepada kehidupan rakyat. Ramai pihak menyuarakan pendapat yang berbeza-beza ada yang menyokong ataupun membantah namun apa yang pasti apabila pelaksanaan semula PKP sudah pasti menjejaskan pendapatan dan merencatkan… Read more »

zunnun
zunnun
13 January 2021 3:23 am

hadi awang masih mengamalkan ajaran seketul daging babi nya kerana amanat hadi nya sah sesat oleh majlis fatwa negara….

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
9 January 2021 1:01 pm

JANGAN HARAP PAK JUB MEMANG LAGI DI PD PRU15 NANTI…….. PHDAPIG MEMANG TAKUT PRU15 DAH GARENTI LINGKUP……… BUDIN PENJILAT SETIA PAK JUB BERSAMA PARTI KUNYIT LGBT………. UMNO perlu hentikan politik pentingkan diri………. UMNO semakin terdesak untuk mendapatkan kuasa sehingga bertindak untuk menggulingkan kerajaan dan mengenepikan kebajikan rakyat, kata Setiausaha Wanita Perikatan Nasional (PN), Haniza Talha. Beliau berkata, sikap pentingkan diri dan rakus UMNO bukan sahaja akan memberi kesan kepada kerajaan tetapi juga kepada rakyat. Justeru, katanya, UMNO perlu menghentikan politik pentingkan diri yang menambah musibah kepada negara dan rakyat. “Tatkala rakyat dan negara berdepan cabaran Covid-19 dan bencana banjir, kita… Read more »

zunnun
zunnun
8 January 2021 11:00 pm

hadi awang masih mengamalkan ajaran seketul daging babi ke utk menegakan kerajaan #melayu2islam nya…

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
8 January 2021 5:02 pm

BILA MELAYU UMNO DAN PHD4PIG TOLAK ISLAM…… INILAH AKIBAT NYA……. Ambil iktibar kes kartel daging import, perkasa sektor halal. . . MALAYSIA digemparkan dengan pembongkaran kartel daging import yang diimport dari beberapa negara luar. Ia membuka mata banyak pihak mengenai kepentingan sistem pengurusan rantaian bekalan halal di Malaysia. Tamparan hebat juga buat Malaysia sebagai hab halal terkemuka dan peneraju sektor itu pada peringkat global. Sistem pengurusan rantaian bekalan halal yang kompleks membabitkan kos dan komitmen tinggi baik di sektor pembekalan, logistik, pergudangan atau peruncitan. Ia membuka peluang kepada pihak tidak bertanggungjawab dalam mana-mana bahagian rantaian untuk menawarkan bahan mentah (daging)… Read more »

najib bini rosmah
najib bini rosmah
8 January 2021 4:50 pm

PRU15 masa hapuskan Bersatu dan Madey si Kitol. Jangan buat pasal. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 5:19 pm

DAP pun nak hapus. Depa bercakaran antara depa. Ronnie Liu dah terhumban ke Raub, Pahang.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 5:23 pm

Pak Sheikh Nuar hapuskan diri nya sendiri. Meliwat, di tangkap dan masuk penjara 2 kali. Ini negara Islam, peliwat tak boleh jadi PM negara ini.

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
8 January 2021 4:36 pm

Tetuan Budin mano ado GE15 yg ado ayat temberang ko uraikan yg tiada berkesudahan. Takpo ko nak dendangkan pado cukong Anwar yg PM tepi dulu kini dan selamanya. Tetuan Budin lamo dah rakyat dilelahkan sandiwara politik yg tak kona diri terus jo tertipu … yg sadau diri tahu setakat mana kemampuan nya. Yg tak sadau diri jadi cukong gilapkan bontot org sdgkan bontot diri sendiri ponoh dgn tahi. Tetuan Budin ado jo lobih baik ko sampaikan berita mcm mano nak potik potai yg buahnya dipokok yg tinggi ato mcm mano nak pungut madu lobah. Pakai tanggo ke pakai pengait buluh… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
8 January 2021 4:11 pm

UMNO DAH JOIN KUMPULAN JAHANAM PHD4PIG…..MACAM MANA RAKYAT NAK UNDI…….. Kenapa masih ada penyokong UMNO bodoh nak faham?……….. 1- Surat Sokongan kpd Anwar Ibrahim sahih 2- Rundingan Sulit Dengan DAP Benar 3- Percubaan nak Jatuhkan Kerajaan PN berkali kali 4- Agenda peribadi nak lepaskan masalah diri 5- MN tak didaftar kerana UMnO kluk klek 6- UMNO yg jemput PPBM masuk MN 7- Agenda serang PAS memburukkan PAS dari kalangan pimpinan UMnO 8-Usul kerjasama DAP benar benda ni kita dah cakap lama. Macamana budak UMNO popelaQ bodo kelangau taktau, kata lama dalam politik🀭. pi kesat taik ayam la segala sijil ijajah… Read more »

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 4:00 pm

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla berangan dia menewas TN

Mimpi lah dia, tak salah, it does not cost a sen

Bila bangun dari mimpi nya, terasa lah dia benjol di kepala nya kena sekel

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
8 January 2021 3:59 pm

RAKYAT MAHU PRU15 DISEGERAKAN TAPI BUKAN CARA UMNO…….. YANG TAK ADIL BILA HANYA UMNO RAMAI KENA SEDANGKAN KLEPTOKRAT PHD4PIG PUN RAMAI……… UMNO tunggu masa β€˜terkubur’ angkara ditunggang pemimpin tersepit………… Kemelut di dalam UMNO ketika ini memungkinkan parti yang kononnya memperjuangkan bangsa Melayu itu β€˜terkubur’ tidak lama lagi. Bukan hanya sudah terpesong jauh daripada landasan perjuangannya, malah kepimpinan UMNO hanya β€˜menunggang’ parti demi melepaskan diri yang semakin tersepit. Amir Ikatan Muslimin Malaysia (ISMA), Ustaz Abdullah Zaik Abd Rahman mendakwa, kemelut yang sedang berlaku di dalam parti itu hanya berpunca daripada masalah peribadi Presiden serta bekasnya iaitu Datuk Seri Dr Ahmad Zahid… Read more »

Tanpa Nama
Tanpa Nama
9 January 2021 3:48 pm

“Kemelut kian berpanjangan apabila Annuar mengesahkan wujud sokongan secara hitam putih membabitkan pemimpin tertinggi UMNO, kepada Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk menjatuhkan kerajaan Perikatan Nasional (PN).” Copy/paste dari MAHATHIRVSANWARp 8 January 2021 3:59 pm

“UMNO menafikan ada mengeluarkan surat untuk menyokong Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, menjadi Perdana Menteri, sekali gus menegaskan kandungan ditularkan itu adalah palsu.
Setiausaha Kerja UMNO, Datuk Mohd Sumali Reduan, berkata Pejabat Presiden parti itu tidak pernah mengeluarkan surat berkenaan.” https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2020/10/743033/umno-nafi-keluar-surat-sokong-anwar-jadi-pm

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 3:54 pm

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Sian TN anjing betina tua sasau sawan sakit otak
Kejora bagi pantun2 nasihat, anjing tu kata gertak
Tapi pembaca dah kenal sgt dgn dia punya watak
Dia jadi bodoh & jahat, sbb banyak taik dia lantak!
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Pembaca psti suka, kepala anjing itu kena hentak
Bagaikan dgn parang anjing tua tu dah kena tetak
Malu anjing itu, tak tahu ke mana, muka nak letak
Kini kat perdu pokok, pertolongan tuhan dimintak
πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 3:52 pm

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla cepat nak nuntut menang

Sebab dia kemaruk nak merasa menang

Asyik kena balun saja, kepala tunduk, muka berkerut

Demikianlah nasib lepasan SJK tapi nak coba nunjuk pandai

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 3:05 pm

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN anjing betina, tak ada hujah, taik dia mari luah
Silap haribulan le dgn Kejora ni anjing tu nak juah
Apa yg anjing itu dpt hanya malu tercalar maruah
Dgn org lain blh lah, tapi dgn Kejora dia mkn kuah
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 3:55 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla melompat lompat saja

Kononnya dia menang

Malam nanti dia tak dapat tidur nasib malang nya terkenang

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 3:03 pm

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Kejora berpantun tk ada pun sebut nama sesiapa
Tetiba, TN anjing terasa, dan dia datang menerpa
Silap haribulan le anjing tua itu, malang menimpa
Bila acah Cgu Kejora, sakit lah yg anjing tu jumpa
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 3:37 pm
Reply to  Anonymous

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Sian, TN anjing betina tua, kekasih gelap Bang Ali
Pntun2 dari Kejora tu anjing tu bgitu terasa sekali
Tapi pantun2 Kejora tu org lain takde kisah peduli
Anjing tu rasa pedas le, sbb dia dah termakan cili
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:39 pm

BUKTI KEJAHATAN TN ANJING πŸ•:

Anonymous (TN Anjing πŸ•)
7 January 2021 8:15 am
Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Dah kojol ke?

Reply
_____________________________________________________

Nasib le TN Anjing Betina Gila πŸ• @ TN Monyet Tua πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– @ TN Betina Jalang Tua Saka Puaka πŸ‘©β€πŸ¦³

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Kejahatan TN anjing betina gila, jelas terpampang
Semua org nmpak jahat TN anjing anak gampang
Tpi dgn Kejora, anjing tua itu, spt kena pelempang
Pembaca pun tau yg anjing itu dh lemah tempang
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:37 pm

BUKTI KEJAHATAN TN ANJING πŸ•:

Anonymous (TN Anjing πŸ•)
7 January 2021 8:15 am
Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Dah kojol ke?

Reply
_____________________________________________________

Nasib le TN Anjing Betina Gila πŸ• @ TN Monyet Tua πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– @ TN Betina Jalang Tua Saka Puaka πŸ‘©β€πŸ¦³

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Kejahatan TN anjing..mmg tk boleh nk dilindung
Agak nya mak dia dulu, jerat babi dah tersadung
Kini TN anjing wajah monyok suram & mendung
Malu & tak tau, ke mana nak sorok muka hidung
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:37 pm

BUKTI KEJAHATAN TN ANJING πŸ•:

Anonymous (TN Anjing πŸ•)
7 January 2021 8:15 am
Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Dah kojol ke?

Reply
_____________________________________________________

Nasib le TN Anjing Betina Gila πŸ• @ TN Monyet Tua πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– @ TN Betina Jalang Tua Saka Puaka πŸ‘©β€πŸ¦³

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Mmg lah jelas nyata..TN anjing punya kejahatan
Kpd pembaca semua, ia sangat terang kelihatan
Anjing itu tampil..dgn perangai samseng syaitan
Tpi, berbirat blkng dia, dek Kejora punya sebatan
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:36 pm

BUKTI KEJAHATAN TN ANJING πŸ•:

Anonymous (TN Anjing πŸ•)
7 January 2021 8:15 am
Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Dah kojol ke?

Reply
_____________________________________________________

Nasib le TN Anjing Betina Gila πŸ• @ TN Monyet Tua πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– @ TN Betina Jalang Tua Saka Puaka πŸ‘©β€πŸ¦³

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Kejahatan TN anjing, kpd pembaca jelas terdedah
Pembaca nampak anjing ni perangai haram jadah
Kini anjing betina sasau itu dh monyok terngadah
Dia cari pasal dgn Kejora, terima jer ler dia padah!
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:34 pm

BUKTI KEJAHATAN TN ANJING πŸ•:

Anonymous (TN Anjing πŸ•)
7 January 2021 8:15 am
Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Dah kojol ke?

Reply
_____________________________________________________

Nasib le TN Anjing Betina Gila πŸ• @ TN Monyet Tua πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– @ TN Betina Jalang Tua Saka Puaka πŸ‘©β€πŸ¦³

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Kejahatan TN anjing, pembaca dpt lihat dgn jelas
Semua org nmpak cuma mereka segan mau ulas
Tapi anjing tu terkedu le, bila Kejora serang balas
Panas & pedih telinga dia, bgai kena Kejora pulas
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:34 pm

BUKTI KEJAHATAN TN ANJING πŸ•:

Anonymous (TN Anjing πŸ•)
7 January 2021 8:15 am
Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Dah kojol ke?

Reply
_____________________________________________________

Nasib le TN Anjing Betina Gila πŸ• @ TN Monyet Tua πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– @ TN Betina Jalang Tua Saka Puaka πŸ‘©β€πŸ¦³

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN anjing udah tak mampu lagi nak bermuslihat
Kejahatan anjing ini kpda pembaca jelas terlihat
Semua org nmpak, anjing ni pnya perangai jahat
Mereka pasti tepuk tangan, anjing tu kena pahat
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:40 pm
Reply to  Anonymous

The curriculum vitae of TN Anjing πŸ• @ TN Monyet πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– @ TN betina jalang tuaπŸ‘©β€πŸ¦³ – In her late 80s, coming to 90 years of age. But very sad that she does not behave as a responsible old woman. Mainly because of her sad background. Poorly brought up by her parents who are themselves irresponsible old blokes, TN Anjing πŸ• @ TN Monyet πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– hardly received any guidance on proper behaviour at home and in public. So, she ended up a sheer waste of a being who… Read more »

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:41 pm
Reply to  Anonymous

So, every day she comes in here looking to make a nuisance of herself, offending others, talking nonsense, instead of discussing the blog post.

Poor upbringing, Watson, poor upbringing. In fact, she doesn’t seem to have any upbringing at all. No one taught her values, that which differentiate human beings from her lot of baboons.

She barks others talking, mimics, jumps about like an itchy female baboon πŸ’ do.
πŸ˜€πŸ˜πŸ˜ƒπŸ˜„πŸ˜†πŸ˜…πŸ˜‚πŸ€£

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:41 pm
Reply to  Anonymous

This bloody idiot old stupid moron lady β€˜TN Anjing’ πŸ• @ β€˜TN Monyet’ πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– is actually a saboteur to this blog!

She used to be ill-mannered & rude to others due to poor upbringing by her idiot parents, since they’re all the while busy fucking…

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:42 pm
Reply to  Anonymous

JUST LOOK AT THE STUPID COMMENT THROWN IN HERE BY THE OLD IDIOT TN FEMALE BABOON πŸ’ AS A WAY OF OFFENDING OR PROVOCATING OTHER, TRYING TO BE A β€˜TAIK KUCING’ GANGSTER HERE:

Anonymous (TN anjing πŸ•)
7 January 2021 8:15 am
Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Dah kojol ke?

Reply
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:43 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing πŸ• @ TN Monyet πŸ’@ TN Muka Kulit Babi πŸ–@ TN πŸ‘©β€πŸ¦³ betina tua saka jalang puaka πŸ‘Ή menopos munafiq fasiq,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ€£
Auntie TN β€˜misbehaved’..due to poor upbringing
She alway watch her mum’s pussy, dad banging
Quite frequent she saw her dad’s testis hanging
And she felt so eager seeing clapping & singing
πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:43 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing πŸ• @ TN Monyet πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– @ TN Betina Jalang Tua Saka πŸ‘©β€πŸ¦³,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
β€˜Why is myself being hated’, old TN keep thinking
β€œWhy is TN anjing, so stupid” people keep asking
Poor upbringing not becoz parents busy working
But her poor idiot parents were too busy fucking!
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:44 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing πŸ• @ TN Monyet πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– @ TN πŸ‘©β€πŸ¦³ nenek kebayan betina tua kerepot jalang ifrit 😈 saka puaka munafiq fasiq,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³πŸ‘©β€πŸ¦³
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Kebodohan dari mkcik TN anjing..tk dpt dihapus
Asyik sja, betina tua ini komen tak ikut tajuk pos
Nak serang org, tk sedar dh tk lama nk mampos
Agknya..begitu sifat bila dah sgt tua & menopos
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:45 pm
Reply to  Anonymous

UNTUK MAKLUMAN PEMBACA SEKALIAN:

Apa sebenarnya kerja TN anjing πŸ• betina jalang tua nih?
Ini kerja dia:
1) cari hujah untuk naikkan Atok96
2) cari hujah untuk tibai musuh Atok96
Dan klu tak dapat..
3) tibai hujah yg perlekeh Atok96
4) tibai hujah yg sokong musuh Atok96
Dan klu tak dapat juga…
5) acah & cari pasal dgn org biar kecoh sikit blog ni (konon sbg samseng taik kucing pak pacak blog)

Dan klu tak dapat juga…kena potong ler ration dedak dia dgn Atok96…
πŸ˜€πŸ˜ƒπŸ˜„πŸ˜πŸ˜†πŸ˜…πŸ˜‚πŸ€£

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:46 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing πŸ• @ TN Monyet πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– @ TN nenek kebayan betina tua saka πŸ‘©β€πŸ¦³ jalang iblis 😈 puaka πŸ‘Ή munafiq fasiq,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN anjing nk lagak rimau tak sedar dirinya landak
Dia terpaksa masuk beri komen, tidak dapat tidak
Wlau pun sekadar utk mengejek, spt budak-budak
Klu tk komen, nanti Atok akan potong pula dedak!
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:46 pm
Reply to  Anonymous

TN Anjing Betina Kurap πŸ• @ TN Monyet πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– @ TN Betina Jalang Tua Saka Samseng Taik Kucing mesti tak boleh lepas dibalun, ditibai dan dibantai seboleh boleh nya. Dia jenis perosak masyarakat, sepatut nya komen blog post tapi asyik nak cari pasal bergaduh, menarik perhatian peserta dari blog post.
(Lihat komen anjing betina gila ni jam 8:15 am, itu).
Mulut nya celupar sebab tersangkut di puki emaknya masa lahir, herot, bibir nya terjueh, jadi senang lah keluar kata2 yang tak semenggah. Dia pasti dibalun dan dibantai selagi ada peluang dan selagi ada……

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:47 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Betina Kurap πŸ• @ TN Monyet πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– @ TN Betina Jalang Tua Saka πŸ‘©β€πŸ¦³ Samseng Taik Kucing,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Kejahatan TN anjing itu, agak sukar utk kita tegah
Anjing betina tua itu, asyik komen tak semenggah
Dgn org, anjing itu asyik cari pasal nak bertelagah
Tapi dgn Kejora ni, anjing tu tak blh lah bermegah!
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘Š
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:47 pm
Reply to  Anonymous

Owhh..lupa lah pulak nak terang kpd pembaca semua:

semenggah. [se.meng.gah] | Ψ³Ω…Ϊ έ’Ω‡. Definisi : patut, senonoh, layak; kelakuan-nya tidak ~ tidak senonoh kelakuannya. (Kamus Dewan Edisi Keempat) …

(Semuanya berpunca dari sifat kemaruk sangat TN anjing πŸ• betina jalang tua gila muka kulut babi πŸ– tu nak bermaharajalela jadi SAMSENG TAIK KUCING @ PAK PACAK kat blog Budin nih.)
πŸ˜€πŸ˜ƒπŸ˜„πŸ˜πŸ˜†πŸ˜…πŸ˜‚

langkasuka
langkasuka
8 January 2021 1:14 pm

Kalu pru diadakan … belum tentu politik msia akan stabil. Kekuatan menang dgn kalah akan hanya berbeza bebrapa kerusi aje. Populasi penduduk melayu dan non malay adalah seimbang. Kerusi BN dgn PKR adalah seimbang. Penyokong pkr tak akan sokong BN. Penyokong BN tak akan sokong PKR. Melainkan ada lagi cerita lompat. Menang parti ni lompat parti sana. Jenis manusia celaka ni tangkap kasi makan buaya aje

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 1:24 pm
Reply to  langkasuka

Bermula dengan kamu. Sebab mengata manusia celaka. Buaya suka yang macam itu.

Politik tak matang (immature politics) memang mcam itu. Di Eropah politik Machiavelli ada berlaku sejak di abad 16 lagi. Sekarang pun masih ada di sana sini di dunia.

Biarkan. Tapi jangan undi depa.

zunnun
zunnun
8 January 2021 12:25 pm

jika pH + bN dapat memcari persamaan utk berkuasa, maka pN tak ubah parti nyamok akhir nya….

zunnun
zunnun
8 January 2021 12:23 pm

ideally pH + bN atau pH + pN antara kedua nya, pH +. bN bagus utk di cari titik permulaan bersama….

kerana pH + pN terpaksa anwar melayan sawan babi #sinyanyuktua & #pengkianat2 pula..

zunnun
zunnun
8 January 2021 12:20 pm

maka pH, biarkan pN & bN bercakaran dan ber”bunuh”an….

yg pH perlu, lagakan dan goncangkan percakaran dan bila ambient frequency mereka ber’goyang’ tiba, terbarai akan mereka…..

ketika itu, ajaran seketul dsging babi hadi awang sampai pengakhir bisa nya, malaun2 pAs kena reka ajaran agana baru pula….

zunnun
zunnun
8 January 2021 12:14 pm

Ideally pH + pN

ideally pB + bN

Reality akhir nya, Anwar pM 9

this frame of conscious is starting to envelop and taking reality…..

pH tak perlu ke sana tak perlu ke sini, biar bN atau pN melutut2 akan nya….

Jigit
Jigit
8 January 2021 11:52 am

Setuju dengan saranan Mujahid. Setuju agar PRU ditangguhkan sehingga Mat Kovid sudah dapat dikepong. Lagi pun negara bukannya ada duit sangat nak membelanjakan berbilion untuk buat pilihanraya semata2 kerana sesaorang itu terlalu gila nak jadi PM atau kerana beberapa pemimpin politik yang sedang menghadapi tuduhan jenayah di mahkamah berharap untuk melepaskan diri…. Betul….PRU tak akan selesai masalah. Tetapi tanpa diadakan PRU, masalah tak akan selesai juga kerana Nuar dan pengikutnya masih berahi nak jatuhkan Moohiddin dan naik jadi PM. Atok pun masih berharap agar dapat naik untuk kali ketiga. Ku Li pun kadang2 ada mimpi geli juga …… jadi, mana… Read more »

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 1:19 pm
Reply to  Jigit

Analisa paling tepat saranan Mujahid yalah punca segala kacau bilau politik yalah Atok nak sekat Anwar dgn khianati PH dan janji2 konsensus PH sehingga kuncu2nya yg di arah utk jalankan pengkhianatan itu gulingkan PH dan tubuh PN dgn majoriti yg tipis.

Malah pengkhianatan ini pun berlaku dalam keadaan negara dah COVID.

Dari situ bermulalah politik balas khianat mengkhianati.

COVID hanyalah alasan Bersatu nak elak dikhianati balik, menjadi asbab utama kpd semua pengkhianatan politik mesti diselesaikan dgn penghkianatan politik jugak. Tak semestinya PRU15.

Baru ada keadilan kpd rakyat yg sokong PH diPRU14.

zunnun
zunnun
8 January 2021 10:42 am

ideal nya jika…

pH + bN

atau

pH. + pN

kerana dgn kedua2 nya akan mendapat menguasai Parlimen dgn bilangan kerusi yg mampu memberi kestabilan politik negara…….

kerana pN + bN kelihatan tercungap2 terkial2 hanya dgn mojoriti tipis kerajaan yg ada….

Jigit
Jigit
8 January 2021 11:53 am
Reply to  zunnun

Idaelnya jika abam jadi PM…khalas

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 12:02 pm
Reply to  Jigit

1. khalas Translation: done / OK / alright / finish / enough / stop it Β·

Aku pilih “stop it”.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 12:07 pm
Reply to  Jigit

Pak Sheikh Anar tak boleh jadi PM.

Dia bekas banduan 2 kali sebab liwat. Dia Peliwat, Ini negara Islam, Islam haramkan liwat.

Mana boleh Peliwat jadi PM negara ini.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 12:07 pm
Reply to  Anonymous

Anwar

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 1:06 pm
Reply to  Anonymous

Semalam Atok meroyan sakan ROS reject Pejuang. Atok blame Hamzah Zainuddin, Menteri KDN PN atas campurtangan politik dan akan merayu ikut undang2. Mengapa byk sgt kifarah yg dihadapi Atok diumur 96 tahun? Bukan kah Hamzah itu org suruhannya kes liwat 1 Anwar dan ditarik masuk Bersatu oleh Atok khusus utk usahakan khianat Anwar dan PH? Ini sendiri pengakuan Hamzah dia menuruti arahan Atok utk sekat Anwar. Sama jugak spt pengakuan Azmin Semburit, dia sabotaj PKR dan aturkan Sheraton Move atas arahan Atok utk sekat Anwar. Inilah punca kifarah2 Atok kerana aniaya Anwar melalui konspirasi2 liwat yg gagal. Jadi kalau Atok… Read more »

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 1:34 pm
Reply to  Anonymous

Kasi bukti lah, Dol. Sekurang kurang nya rujukan kpd berita itu, contoh nya yang mengata “menuruti arahan Atok utk sekat Anwar … Azmin … sabotaj PKR dan aturkan Sheraton Move atas arahan Atok utk sekat Anwar. “

Kalau tak, bunyi mcm cerita dongeng ajer. Memang lah ramai yang kata gitu – maklum lah, dongeng selalu orang panjangkan ke sana sini.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 1:27 pm
Reply to  Anonymous

Atok sendiri mengaku liwat2 adalah konspirasi politik dia dgn macai suruhan dia, Khairuddin Hasan. Atok jugak yg syorkan royal pardon kpd Anwar kerana miscarriage of justices, liwat2 hanya konspirasi politik.

Khairuddin sekarang menjalankan propaganda2 liwat atas arahan Atok kerana konspirasi liwat2 semua gagal dan Atok mesti sekat Anwar dulu, sekarang dan dimasa didepan kerana bebanan kegagalan ini.

zunnun
zunnun
8 January 2021 10:38 am

betul ? betul ! betul .

PRU tidak akan membawa penyelesaian masaalah…..

permasaalahan #melayu2islam yg hadi awang yg di jenamakan terlalu rapuh pengertian &:kebenaran nya…..

mengape tidak melihat “beyond” kaum, kepercayaan & kepentingan..
.
tapi, tidak kah dgn permasaalahan memberi kita utk mencari2 penyelesaian nya..
.
tidak kah politik itu ungkapan persepsi2 utk mencapai matlamat agar dapat berkuasa baik kpd rakyat, masyarakat, keluarga dan rakan2 seleliling yg ada…

jika kita berhenti berpolitik, ketika itu, “mati” segala kepentingan yg ada….

Sheraton
Sheraton
8 January 2021 9:59 am

Macam ini lah politik Malaysia.. memang baik tak payah langsung PRU.

Menjadi satu persoalan, jika benar apa yang di dedahkan oleh Annuar Musa mengenai surat sokongan Anwar pada Tuanku Agong, tidak kah sepatutnya Tuanku melakuka sesuatu untuk menyelamatkan keadaan dan berlaku adil pada Anwar?

Annuar Musa telah melakukan kesilapan yang membuat Tuanku serba-salah. Dari memastikan politik negara stabil dengan menyerahkan pada Muhyiddin dengan sokomgan UMNO kini masalah berbalik pada Tuanku Agong.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 10:14 am
Reply to  Sheraton

Jangan tak bijak – Agong tak campur politik, takda peranan berpolitik.

Dia hanya bertindak di atas nasihat PM. Raja Berperlembagaan, mengikut Perlembagaan.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:41 am

Konon nya Wak Gontol Kejora Kojolla “menasihat”.

HAHAHA HOHOHO HIHIHI.

HAW HAW HAW.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 12:40 pm
Reply to  Anonymous

Malu nya TN anjing πŸ• diketahui β€œjahat” & kena “pahat”.

HAHAHA HOHOHO HIHIHI.
πŸ˜€πŸ˜ƒπŸ˜„πŸ˜πŸ˜†πŸ˜…πŸ˜‚πŸ€£
HAW HAW HAW.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 12:53 pm
Reply to  Anonymous

Pantat kamu yang kena pahat.

Wak Gontol Kejora Kojolla.

HAW HAW HAW

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:24 pm
Reply to  Anonymous

Lubang puki kering kamu yang kena pahat dgn Bang Ali.

TN Anjing πŸ• @ TN Monyet Tua πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ–

HAW HAW HAW
πŸ˜€πŸ˜ƒπŸ˜„πŸ˜πŸ˜†πŸ˜…πŸ˜‚πŸ€£

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:33 am

Nak tunggu Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla komen.

Sudah tentu dia membodohkn diri nya, sebagai biasa. Lebih seronok membalun, menibai dan membantai dia disini bila dia buat begitu.

Inilah strateji dan taktik Melayu di zaman moden. Bukan macam Melayu di zaman Portugis serang Melaka dulu – cabut lari berteraburan. Beruk Tua Wak Gotol Kejora Kojolla ialah contoh nya.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 12:42 pm
Reply to  Anonymous

Nak tunggu TN Anjing πŸ• @ TN Monyet Tua πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– komen.

Sudah tentu dia mensamseng taik kucingkan diri nya, sebagai biasa. Lebih seronok membalun, menibai dan membantai dia disini bila dia buat begitu.

Inilah strateji dan taktik Melayu di zaman moden. Bukan macam Melayu di zaman Portugis serang Melaka dulu – cabut lari berteraburan. Anjing πŸ• @ TN Monyet Tua πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– ialah contoh nya.
πŸ˜€πŸ˜ƒπŸ˜„πŸ˜πŸ˜†πŸ˜…πŸ˜‚πŸ€£

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 12:54 pm
Reply to  Anonymous

Tiru cakap orang. Otak Wak Gontol Kejora dah tandus

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:23 pm
Reply to  Anonymous

Mmg hanya perlu tiru cakap sampah taik kucing dia.
Otak TN Anjing πŸ• @ TN Monyet Tua πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– dah berasap.
πŸ˜€πŸ˜ƒπŸ˜„πŸ˜πŸ˜†πŸ˜…πŸ˜‚πŸ€£

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:30 am

RAKAN-RAKAN BLOGGING YG DIHORMATI:

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Pantun2 kat bawah itu bkn le amaran tapi nasihat
Terimalah ianya dgn fikiran yang positif dan sihat
Tujuan nya, nak benteras perangai samseng jahat
Klau ada juga terpaksa ler Kejora paku dan pahat!
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:37 am
Reply to  Anonymous

Retikan melancap “pantun pantat” kamu, Wak Gontol Kejora Kojolla. Pembaca bosan dengan nya, kamu sorang saja yang suka – jadi, melancap lah kamu pantun kamu.

Pahat kuat2 pantun kamu itu. Kalau tidak, jadi pantat semata.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:46 am
Reply to  Anonymous

Rentikan

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 12:37 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing πŸ• @ TN Monyet Tua πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– 9:37 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Dlm pantun itu nama TN anjing tidak ada disebut
Tapi bila cakap bab biadab anjing ini kelam kabut
Dia terasa, diri tu biadab, ini TN anjing otak sabut
Sbb tu pantun Kejora tu, dia sorang asyik sambut
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 12:38 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing πŸ• @ TN Monyet Tua πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– 9:37 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN Anjing betina ni jenis tak pernah mandi hadas
Mulut dia busuk serupa dgn lubang taik kt tandas
Anjing ini dah kena dgn jerat Kejora yg membidas
Dia yg makan cili, sbb itu anjing ini merasa pedas
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 12:38 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing πŸ• @ TN Monyet Tua πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– 9:37 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kebanyakan pembaca adalah jenis yang budiman
Mereka tk nampak pun pantun itu sbgai ancaman
Lain keadaannya dgn TN anjing monyet hanuman
Sbb tu le, anjing tua biadab ni mari buat terkaman
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 12:55 pm
Reply to  Anonymous

Salin kopipes ajer komen2 lama.

Wak Gontol Kejora Kojolla dah tandus otak.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:21 pm
Reply to  Anonymous

Risau & cemas dia bila Kejora salin kopipes komen2 lama.

TN Anjing πŸ• @ TN Monyet Tua πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– dah berasap otak.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 3:08 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing πŸ• @ TN Monyet Tua πŸ’
@ TN Muka Kulit Babi πŸ– 9:37 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Kejora berpantun tk ada pun sebut nama sesiapa
Tetiba, TN anjing terasa, dan dia datang menerpa
Silap haribulan le anjing tua itu, malang menimpa
Bila acah Cgu Kejora, sakit lah yg anjing tu jumpa
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 3:36 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Gila πŸ• @ TN Monyet Tua πŸ’
@ TN Muka Kulit Babi πŸ– 9:37 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Sian, TN anjing betina tua, kekasih gelap Bang Ali
Pntun2 dari Kejora tu anjing tu bgitu terasa sekali
Tapi pantun2 Kejora tu org lain takde kisah peduli
Anjing tu rasa pedas le, sbb dia dah termakan cili
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:29 am

RAKAN-RAKAN BLOGGING YG DIHORMATI:

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Semoga di blog ni, silaturrahim kita dapat pererat
Wlau pun kita kejar dunia jgn sampai lupa akhirat
Jgn lah pula ada yg tampil cara samseng keparat
Bukan le apa, takut kot nanti, dapat sakit yg berat
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:39 am
Reply to  Anonymous

Hal dia melancap pun di ulang, di kopipes nya, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Givap lah, Wak Gntol, kamu tak akan sampai ke mana, melainkan keluar air duit juga.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 12:36 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Gila πŸ• @ TN Monyet Tua πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– 9:39 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Dlm pantun itu nama TN anjing tidak ada disebut
Tapi bila cakap bab biadab anjing ini kelam kabut
Dia terasa, diri tu biadab, ini TN anjing otak sabut
Sbb tu pantun Kejora tu, dia sorang asyik sambut
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 12:36 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Gila πŸ• @ TN Monyet Tua πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– 9:39 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN Anjing betina ni jenis tak pernah mandi hadas
Mulut dia busuk serupa dgn lubang taik kt tandas
Anjing ini dah kena dgn jerat Kejora yg membidas
Dia yg makan cili, sbb itu anjing ini merasa pedas
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 12:36 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Gila πŸ• @ TN Monyet Tua πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– 9:39 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kebanyakan pembaca adalah jenis yang budiman
Mereka tk nampak pun pantun itu sbgai ancaman
Lain keadaannya dgn TN anjing monyet hanuman
Sbb tu le, anjing tua biadab ni mari buat terkaman
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 12:57 pm
Reply to  Anonymous

Memantun mantat penuh dengan icon blogging.

Isi tarak.

Wak Gontol Kejora dah tandus otak.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:20 pm
Reply to  Anonymous

Meracau bebel royan raban TN Anjing πŸ• dengki bila Kejora guna icon/emoji dlm blogging.
Dia tak mampu buat, hanya pakai komputer buruk.

Smartphone tarak.

TN Anjing πŸ• dah berasap otak.
πŸ˜€πŸ˜ƒπŸ˜„πŸ˜πŸ˜†πŸ˜…πŸ˜‚πŸ€£

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 3:09 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Gila πŸ• @ TN Monyet Tua πŸ’
@ TN Muka Kulit Babi πŸ– 9:39 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Kejora berpantun tk ada pun sebut nama sesiapa
Tetiba, TN anjing terasa, dan dia datang menerpa
Silap haribulan le anjing tua itu, malang menimpa
Bila acah Cgu Kejora, sakit lah yg anjing tu jumpa
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 3:36 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Gila πŸ• @ TN Monyet πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– 9:39 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Sian, TN anjing betina tua, kekasih gelap Bang Ali
Pntun2 dari Kejora tu anjing tu bgitu terasa sekali
Tapi pantun2 Kejora tu org lain takde kisah peduli
Anjing tu rasa pedas le, sbb dia dah termakan cili
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:29 am

RAKAN-RAKAN BLOGGING YG DIHORMATI:

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Sesiapa yg ingin beri komen, mmg anda dipersila
Tapi sama2 lah kita menjaga adab dan tatasusila
Jgn ler pulak kiranya ada yg komen mcm org gila
Bukan apa..takut lah nanti klu org tu ditimpa bala
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:44 am
Reply to  Anonymous

Wak Gontol Kejora Kojolla tak akan jadi orang gila.

Hanya kena sekel kepala dia.

Mengarut di sini tak renti2. Distracting readers from commenting
on the blog post.

Damn the bugger.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 12:34 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Gila πŸ• @ TN Monyet πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– 9:44 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Dlm pantun itu nama TN anjing tidak ada disebut
Tapi bila cakap bab biadab anjing ini kelam kabut
Dia terasa, diri tu biadab, ini TN anjing otak sabut
Sbb tu pantun Kejora tu, dia sorang asyik sambut
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 12:35 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Gila πŸ• @ TN Monyet πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– 9:44 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
TN Anjing betina ni jenis tak pernah mandi hadas
Mulut dia busuk serupa dgn lubang taik kt tandas
Anjing ini dah kena dgn jerat Kejora yg membidas
Dia yg makan cili, sbb itu anjing ini merasa pedas
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 12:35 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Gila πŸ• @ TN Monyet πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– 9:44 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kebanyakan pembaca adalah jenis yang budiman
Mereka tk nampak pun pantun itu sbgai ancaman
Lain keadaannya dgn TN anjing monyet hanuman
Sbb tu le, anjing tua biadab ni mari buat terkaman
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 1:13 pm
Reply to  Anonymous

Gelaran Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla tak bertukar.

Sentiasa sama, steady, consistent, serius.

Tapi dia not sure mana betul, jadi beri gelaran itu ini.

Wak Gontol lah, katakan.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:13 pm
Reply to  Anonymous

TN Anjing Gila πŸ• @ TN Monyet πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– tak bertukar.

Sentiasa sama, steady, consistent, serius.

Tapi dia not sure mana betul, jadi beri gelaran itu ini.

TN Anjing πŸ• lah, katakan.
πŸ˜€πŸ˜ƒπŸ˜„πŸ˜πŸ˜†πŸ˜…πŸ˜‚πŸ€£

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:18 pm
Reply to  Anonymous

TN Anjing Gila πŸ• @ TN Monyet πŸ’ @ TN Muka Kulit Babi πŸ– tetap akan jadi orang gila.

Mmg kena sekel kepala dia bagi dia sedar sikit.

Mengarut di sini tak renti2 nak jadi SAMSENG TAIK KUCING BLOG. Distracting readers from commenting
on the blog post.

Damn the bitch.
πŸ˜€πŸ˜ƒπŸ˜„πŸ˜πŸ˜†πŸ˜…πŸ˜‚πŸ€£

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 12:59 pm
Reply to  Anonymous

Memantun mantat penuh dengan icon blogging.

Isi tarak.

Wak Gontol Kejora dah tandus otak.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 2:16 pm
Reply to  Anonymous

Meracau raban TN Anjing πŸ• dengki bila Kejora guna icon blogging.
Dia tak mampu buat, hanya pakai komputer buruk.
Smartphone tarak.

TN Anjing πŸ• dah berasap otak.
πŸ˜€πŸ˜ƒπŸ˜„πŸ˜πŸ˜†πŸ˜…πŸ˜‚πŸ€£

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 3:10 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Gila πŸ• @ TN Monyet πŸ’
@ TN Muka Kulit Babi πŸ– 9:44 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Kejora berpantun tk ada pun sebut nama sesiapa
Tetiba, TN anjing terasa, dan dia datang menerpa
Silap haribulan le anjing tua itu, malang menimpa
Bila acah Cgu Kejora, sakit lah yg anjing tu jumpa
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 3:36 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Gila πŸ• @ TN Monyet πŸ’
@ TN Muka Kulit Babi πŸ– 9:44 am,

πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Sian, TN anjing betina tua, kekasih gelap Bang Ali
Pntun2 dari Kejora tu anjing tu bgitu terasa sekali
Tapi pantun2 Kejora tu org lain takde kisah peduli
Anjing tu rasa pedas le, sbb dia dah termakan cili
πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI