PRU SEWAKTU COVID MEMANG TAK OK, TAPI TUKAR KERAJAAN OK

Berikutan kebimbangan meningkatnya semula kes Covid19 dalam negara, sementelah banyak negara lain dalam dunia juga menunjukkan trend yang sama, mengadakan PRU dalam waktu terdekat ini dianggap tidak sesuai sama sekali.

Untuk itu, ramai tidak setuju dengan keputusan UMNO mahu menarik sokongan terhadap Muhyiddin Yassin dan keluar daripada PN bagi tujuan mengasak kerajaan agar mengadakan PRU dengan segera.

Setelah mendapat sokongan majoriti dengan 189 daripada 191 UMNO bahagian-bahagian yang meluluskan usul menolak kerjasama dengan Bersatu, tindakan susulan yang sewajarnya diambil oleh UMNO jika mahu PRU ialah keluar segera daripada kerajaan PN.

Kalau tidak, setakat melalak dan bising-bising di luar, Muhyiddin Yassin mungkin buat tak tahu saja sebagaimana sikap biasanya selama ini.

Begitu pun, tindakan UMNO ketika ini tertangguh buat sementara menunggu perkara tersebut disah dan diluluskan dalam Perhimpunan Agung UMNO pada 31 Januari depan.

Tetapi, melihat trend peningkatan kes Covid19 sekarang ini, ramai berpendapat tindakan UMNO meneruskan desakan pada 31 Januari nanti tidak lagi sesuai dan bukan waktunya.

Jika diadakan PRU berikutan kehendak UMNO itu, ia dianggap hanya mengundang bahaya dan berisiko kehilangan lebih banyak nyawa.

Ramai yang berpendapat, jika pun UMNO mahu PRU, hasrat itu patut ditangguhkan dulu sehingga kes Covid19 benar-benar reda.

Namun begitu, dalam kes enggan bekerjasama dengan Bersatu dan hasrat menarik diri daripada kerajaan, UMNO sudah pun bergerak jauh dan tidak mungkin berundur walau setapak sekali pun.

Bagi UMNO, lagi lama mereka berada dalam kerajaan bersama Bersatu, lagi terancam masa depan mereka, selain tidak tahan lagi berterusan kena buli.

Selain keputusan untuk berpisah dengan Bersatu bukan saja disokong oleh majoriti UMNO bahagian-bahagian melalui usul yang diluluskan sebulat suara, Annuar Musa yang dilihat condong kepada Bersatu turut sudah dipecat sebagai Setiausaha Agung BN.

Ini menunjukkan UMNO benar-benar serius untuk melaksanakan apa yang dirancangnya.

Lebih daripada itu, Ahli Parlimen Machang, Ahmad Jazlan Yaakob yang menyokong kuat keputusan UMNO mahu berpisah dengan Bersatu juga telah meletakkan jawatan sebagai Pengerusi Lembaga Minyak Sawit Malaysia.

Dengan yang demikian, adalah sukar dan hampir mustahil untuk UMNO menarik balik hasratnya mahu keluar daripada kerajaan PN selepas Perhimpunan Agung UMNO, 31 Januari nanti sebagaimana lulusnya pula usul di peringkat bahagian-bahagian.

Jika UMNO berundur daripadanya, ia hanya akan menyebabkan nama Zahid Hamidi tambah tercemar dan tidak lagi dipercayai oleh akar umbi parti yang ternampak begitu bersemangat pada waktu ini untuk bertempur dengan Bersatu dalam PRU.

Maka, apa pilihan yang sewajarnya bagi UMNO?

Harus difahami bahawa peningkatan kes Covid19 sekarang di mana menjelang Mei, kiranya trend semasa berterusan, kes sehari dijangka meningkat sehingga 8,000 sehari, yang tidak wajar diadakan hanyalah PRU saja.

Ini kerana bila diadakan PRU di mana penjarakan sosial dan pergaulan sukar dikawal, kes Covid19 boleh saja meningkat dengan mendadak.

Walau pun demikian, menarik sokongan, berpisah dengan Bersatu, keluar daripada kerajaan PN, malah menukar kerajaan, langsung tidak mendatangkan risiko merebaknya semula kes Covid19.

Bagi tujuan itu, UMNO harus menukar strateginya daripada mendesak Muhyiddin mengadakan PRU kepada menjatuhkan kerajaan sedia ada untuk membentuk sebuah kerajaan baru yang lain.

Dalam hal ini, tiada pilihan lain, UMNO harus memberi sokongan secara terbuka kepada Anwar Ibrahim yang sudah pun mengutus surat kepada Yang Dipertuan Agong bagi tujuan mempersembahkan sokongan majoriti yang dimilikinya.

Hanya dengan UMNO bersama Anwar mengadakan sidang media secara terbuka mengumumkan majoriti yang dimiliki, barulah lebih mudah disahkan Muhyiddin dan PN tidak lagi memiliki sokongan bagi terus mengurus kerajaan.

Sesuai dengan Covid19 belum lagi reda, Muhyiddin dalam hal ini lebih baik berlapang dada dan bersikap terbuka dengan sedia berundur setelah UMNO bertindak menarik sokongannya.

Tidak perlulah beliau mengadap Agong untuk membubarkan Parlimen dan ambillah contoh sebagaimana yang telah ditunjukkan oleh Ahmad Faizal Azumu atau Peja yang rela hati meletak jawatan sebaik kalah undi percaya sebagai Menteri Besar Perak tidak lama sebelum ini.

Tambahan lagi, selain banyak kegagalan lain yang ditunjukkkannya sejak 10 bulan lalu, meningkatnya semula Covid19 adalah juga petanda kegagalan kerajaan pimpinan beliau mengurus wabak tersebut.

Ambillah peluang daripada pertukaran kerajaan itu nanti untuk bermuhasabah, akur dengan kegagalan, sekaligus untuk berehat bersama keluarga susulan pembedahan kansernya tidak lama sebelum ini.

Daripada lebih mungkin “hanyut” dalam PRU, lebih baiklah Muhyiddin menghabiskan sisa-sisa usia tidak sihatnya dengan berehat. (Shahbudindotcom 08/01/2021)

4.8 4 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 8 January 2021 — 5:53 pm
Subscribe
Notify of
guest

128 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
zunnun
zunnun
24 January 2021 10:54 pm

hadi awang perlu di dakwa utk mengelakan peristiwa berdarah di memali kerana hingga kini, hadi enggan memohon maaf

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
10 January 2021 1:06 pm

TAK BOLEH DIBIARKAN PHD4PIG PERINTAH NEGARA NANTI LEBIH BANYAK AJARAN SESAT MUNCUL………. MAJORITY KENA TUNGGU SIDANG PARLIAMENT UNTUK SAHKAN……….UMNO DAH JADI PELACUR POLITIK……. THE PROBLEMS STARTED WHEN DAJJAL ILLUMINITY AND DAJJAL FREEMASON UNITED TO BRING DOWN RINGGIT TREMENDOUSLY………. Kereta Rasmi KM Penang Bertukar 3 Kali Dalam Tempoh 7 Tahun?……. Sejak projek terowong ajaib dianugerahkan, ketua menteri Pulau Pinang sudah tukar kereta rasmi 3 kali. Guan Eng guna Toyota Camry untuk sebulan sahaja. Lalu dia gantikannya dengan kereta Mercedes S-class baru. Kereta rasmi ditukar 3 kali sejak tahun 2013 tapi kerja pembinaan terowong tak pernah bermula sejak 8 tahun dahulu. DAP… Read more »

zunnun
zunnun
9 January 2021 11:59 pm

hadi awang masih mengamalkan kesesatan amanat hadi nya ke hingga hari ini…?

hinggakan kerajaan #melayu2islam nya terkial2 tercungap2 utk berdiri…..

malaun2 pAs dgn lkeseatan agama..

#melayu2 omNo dgn court jester mereka…

#melayu2 pbbm dgn pergkianatan mereka…..

kesian …

yg sundal nya #melayu2 atau kesestan agama yg di bawa…

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
9 January 2021 12:59 pm

PHDAPIG MEMANG TAKUT PRU15 DAH GARENTI LINGKUP……… BUDIN PENJILAT SETIA PAK JUB BERSAMA PARTI KUNYIT LGBT………. UMNO perlu hentikan politik pentingkan diri………. UMNO semakin terdesak untuk mendapatkan kuasa sehingga bertindak untuk menggulingkan kerajaan dan mengenepikan kebajikan rakyat, kata Setiausaha Wanita Perikatan Nasional (PN), Haniza Talha. Beliau berkata, sikap pentingkan diri dan rakus UMNO bukan sahaja akan memberi kesan kepada kerajaan tetapi juga kepada rakyat. Justeru, katanya, UMNO perlu menghentikan politik pentingkan diri yang menambah musibah kepada negara dan rakyat. “Tatkala rakyat dan negara berdepan cabaran Covid-19 dan bencana banjir, kita dikejutkan pula dengan laporan segelintir politikus dan partinya yang seakan… Read more »

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 11:01 am

SENGAJA KEJORA NAK PAPARKAN SKETSA KEBONGOKAN TN ANJING🐕 DUNGU:

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 11:02 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
9 January 2021 7:18 am

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Bagus, pendirian Umno adalah bgitu hebat sekali
Mana le boleh dibiar..klu selamanya nk kena buli
Bagi Umno mmg maruah tak boleh nak dijual beli
Melalui PRU nanti..Umno tetap berkuasa kembali
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
_____________________________________________________

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 11:02 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (TN Anjing 🐕 dungu)
9 January 2021 7:54 am
Reply to Anonymous (CGU KEJORA)

Selagi ada jenis yang mengsonglap berbiliun Ringgit wang rakyat di 1MDB, UMNO tak boleh berkuasa kembali.

Dah melampau bebenor Najib Klepto wal Jibo. Di masa2 lalu, pemimpin Umno songlap juga tapi tak bgitu besar jumlah nya.

Kata nya, nak di masuk ke ekaun bank UMNO.

KEPALA BAPAK DIA, kata Najib Klepto wal Jibo juga.

Reply
_____________________________________________________

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 11:03 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
9 January 2021 8:08 am
Reply to Anonymous (TN Anjing 🐕 dungu)

Tak usah cakap kosong taik kucing lah TN Anjing 🐕 7:54 am! Berhujah biar dgn bukti, fakta & data.

Dah 6 PRK berturut-turut, BN/Umno berjaya mengembalikan kepercayaan rakyat…

Reply
_____________________________________________________

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 11:03 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (TN Anjing 🐕 Dungu)
9 January 2021 8:51 am
Reply to Anonymous (CGU KEJORA)

Wak Gontol Kejora Kojolla,

Kamu mesti gila masih mahukan bukti Najib Klepto wal Jibo songlap berbiliun ringgit wang rakyat di 1MDB.

Pigi jumpa Psychiatrist lah.

Reply
_____________________________________________________

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 11:04 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
9 January 2021 10:30 am
Reply to Anonymous (TN Anjing 🐕 dungu)

Ini tajuk pos citer pasal Umno le TN Anjing 🐕 ngok! Bukan pasal Najib!

😀😃😄😁😆😅😂🤣

Reply
_____________________________________________________

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 11:04 am
Reply to  Anonymous

BAGI TN ANJING 🐕 BETINA TUA BAHALOL DUNGU TU, UMNO IALAH NAJIB…

APA PUNYA BODOH MCM PUKI MAK DIA, TN ANJING 🐕 JALANG NIH..

😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 8:27 am

Having done my public service (advice on long life to TN Anjing 🐕) and got my fun and entertainment on and from TN Anjing Betina Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒 @ TN Muka Kulit Babi 🐖, I rest my case.

Have a good day, everybody.
😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 10:11 am
Reply to  Anonymous

Melayu di atas ini jenis yag menyebabkan Melaka jatuh ke tangan Portugis di tahun 1511.

Takda otak, tak boleh fikir, ha nya imitate saja. Nasib lah tak ramai macam Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 10:49 am
Reply to  Anonymous

KO TULIS APA PUN TN ANJING 🐕, KO TETAP TAK BERDAYA NAK SEMBUNYIKAN PERANGAI JAHAT & MUNAFIQ KO…
KPD PEMBACA IA JELAS TERPAMPANG.

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 10:49 am
Reply to  Anonymous

BUKTI KEJAHATAN TN ANJING 🐕:

Anonymous (TN Anjing 🐕)
7 January 2021 8:15 am
Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Dah kojol ke?

Reply
_____________________________________________________

Nasib le TN Anjing Betina Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 10:11 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejahatan TN anjing betina gila, jelas terpampang
Semua org nmpak jahat TN anjing anak gampang
Tpi dgn Kejora, anjing tua itu, spt kena pelempang
Pembaca pun tau yg anjing itu dh lemah tempang
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 8:26 am

Anonymous (TN Anjing 🐕)
9 January 2021 8:05 am
Reply to Anonymous

Having done my public service (advice on long life to Wak Gontol) and got my fun and entertainment on and from Wak Gontol Kejora Kojolla, I rest my case.

Have a good day, everybody.

Reply
_____________________________________________________

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 8:26 am
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Betina Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒 @ TN Muka Kulit Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua 8:05 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kebodohan pada TN anjing tak dapat nak dihakis
Karat tebal pada otak dia tu, tak dapat nak dikikis
Pukulan kencang Kejora, dia tak daya nak tangkis
Akibat malu, dia pun lari & cakap, ‘I Rest My Case’
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 9:16 am
Reply to  Anonymous

Melayu di atas ini jenis yang di Melaka bila di serang Portugis di tahun 1511.

Cepat mengaku menang pada hal musuh menghendap di sebelah.

Di serang hendap dek Portugis, habis berteraburan hingga mengaku kalah.

Maka Melaka di tawan Portugis, Melayu mcm ini tersengeh sengeh memnggetel bola lah.

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 9:16 am
Reply to  Anonymous

Wak Gontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 10:52 am
Reply to  Anonymous

KO TULIS APA PUN TN ANJING 🐕, KO TETAP TAK BERDAYA NAK SEMBUNYIKAN PERANGAI JAHAT & MUNAFIQ KO…
KPD PEMBACA IA TERPAMPANG JELAS .

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 10:52 am
Reply to  Anonymous

BUKTI KEJAHATAN TN ANJING 🐕:

Anonymous (TN Anjing 🐕)
7 January 2021 8:15 am
Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Dah kojol ke?

Reply
_____________________________________________________

Nasib le TN Anjing Betina Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 9:16 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejahatan TN anjing, pembaca dpt lihat dgn jelas
Semua org nmpak cuma mereka segan mau ulas
Tapi anjing tu terkedu le, bila Kejora serang balas
Panas & pedih telinga dia, bgai kena Kejora pulas
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

nanang
nanang
9 January 2021 8:13 am

berat nanang.
artikel yg menarik.
Sekolahkan diri masing2 demi kebaikan masa depan anak-cucu.
Tak perlu jadi pok ko angguk.

But what to believe? Who to believe?
https://drmalcolmkendrick.org/2020/12/30/what-is-left-to-say/

vodoo
vodoo
9 January 2021 7:59 am

Jgn bodokan diri anda.
Covid-19 punya kadar recovery 99.8%.
Tak perlu nak jahanamkan masa depan murid2 dan ekonomi negara.
Ujian +ve covid-19 tak bermakna telah dijangkiti virus sars-cov-2.

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:18 am

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Bagus, pendirian Umno adalah bgitu hebat sekali
Mana le boleh dibiar..klu selamanya nk kena buli
Bagi Umno mmg maruah tak boleh nak dijual beli
Melalui PRU nanti..Umno tetap berkuasa kembali
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:54 am
Reply to  Anonymous

Selagi ada jenis yang mengsonglap berbiliun Ringgit wang rakyat di 1MDB, UMNO tak boleh berkuasa kembali.

Dah melampau bebenor Najib Klepto wal Jibo. Di masa2 lalu, pemimpin Umno songlap juga tapi tak bgitu besar jumlah nya.

Kata nya, nak di masuk ke ekaun bank UMNO.

KEPALA BAPAK DIA, kata Najib Klepto wal Jibo juga.

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 8:08 am
Reply to  Anonymous

Tak usah cakap kosong taik kucing lah TN Anjing 🐕 7:54 am! Berhujah biar dgn bukti, fakta & data.

Dah 6 PRK berturut-turut, BN/Umno berjaya mengembalikan kepercayaan rakyat…

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 8:51 am
Reply to  Anonymous

Wak Gontol Kejora Kojolla,

Kamu mesti gila masih mahukan bukti Najib Klepto wal Jibo songlap berbiliun ringgit wang rakyat di 1MDB.

Pigi jumpa Psychiatrist lah.

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 10:30 am
Reply to  Anonymous

Ini tajuk pos citer pasal Umno le TN Anjing 🐕 ngok! Bukan pasal Najib!

😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:04 am

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA DAH HILANG AKAL, TAK SANGGUP NAK BERBIDAS DI SINI LAGI, SURUH TN TAK PAYAH TULIS LAGI.

OTAK JONGOS MANDARIN DI CHINA SERIBU TAHUN DULU. MASIH LAGI HIDUP ENTAH DI GUA MANA DI MALAYSIA SEKARANG.

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:19 am
Reply to  Anonymous

KAU TULIS APA PUN TN ANJING 💪, KEJAHATAN & SIFAT MUNAFIQ KO TU PEMBACA DAH TAHU & TAK DAPAT NAK DILINDUNG LAGI!

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:20 am
Reply to  Anonymous

BUKTI KEJAHATAN & SIFAT MUNAFIQ TN ANJING 🐕: Anonymous (TN Anjing 🐕) 7 January 2021 8:15 am Mana Wak Gontol Kejora Kojolla? Dah kojol ke? Reply _____________________________________________________ Nasib le TN Anjing Betina Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒 @ TN Muka Kulit Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua Saka Puaka 👩‍🦳 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕 Kejahatan TN anjing..mmg tk boleh nk dilindung Agak nya mak dia dulu, jerat babi dah tersadung Kini TN anjing wajah monyok suram & mendung Malu & tak tau, ke mana nak sorok muka hidung 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 HAHAHA HOHOHO… Read more »

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:56 am
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Betina 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:04 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN Anjing..tentu dlm keadaan gelabah & gelisah
Akibat nk jdi samseng taik kucing, dia dpt susah
Dgn Kejora..anjing sawan itu terus kena belasah
Tk kan berjaya..dia cuba nk tegak benang basah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 8:02 am
Reply to  Anonymous

Jangan malas lah, Wak Gontol Kejora Kojolla. Tulis komen2 baru lah, jangan asyik kopipes saja.

Exercisekan otak kamu 80ah tahun hampiir 90 tahun tuh. Bagus untuk memanjngkan umur kamu juga.

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 8:05 am
Reply to  Anonymous

Having done my public service (advice on long life to Wak Gontol) and got my fun and entertainment on and from Wak Gontol Kejora Kojolla, I rest my case.

Have a good day, everybody.

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 8:23 am
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Betina Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒 @ TN Muka Kulit Babi 🐖 @ TN Betina Jalang 8:05 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kebodohan pada TN anjing tak dapat nak dihakis
Karat tebal pada otak dia tu, tak dapat nak dikikis
Pukulan kencang Kejora, dia tak daya nak tangkis
Akibat malu, dia pun lari & cakap, ‘I Rest My Case’
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 8:09 am
Reply to  Anonymous

KAU TULIS APA PUN TN ANJING 💪, KEJAHATAN & SIFAT HARAM JADAH KO TU PEMBACA DAH TAHU & KO TAK AKAN DAPAT NAK DILINDUNG LAGI!

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 8:11 am
Reply to  Anonymous

BUKTI KEJAHATAN TN ANJING 🐕:

Anonymous (TN Anjing 🐕)
7 January 2021 8:15 am
Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Dah kojol ke?

Reply
_____________________________________________________

Nasib le TN Anjing Betina Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒 @ TN Muka Kulit Babi 🐖 @ TN Betina Jalang 8:02 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejahatan TN anjing, kpd pembaca jelas terdedah
Pembaca nampak anjing ni perangai haram jadah
Kini anjing betina sasau itu dh monyok terngadah
Dia cari pasal dgn Kejora, terima jer ler dia padah!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 8:52 am
Reply to  Anonymous

Bukti?

Kau tak faham apa makna bukti?

Dulu sekolah SJK yer?

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
9 January 2021 6:39 am

Tetuan Budin mano ado GE15 yg ado ayat temberang ko uraikan yg tiado berkesudahan. Takpo ko nak dendangkan pado badut2 Anwar yg PM tepi dulu kini dan selamonyo. Tetuan Budin lamo dah rakyat dilolahkan sandiwara politik yg tak kona diri terus jo tertipu … yg sadau diri tahu setakat mana kemampuan nya. Yg tak sadau diri jadi badut2 mengilapkan bontot org sdgkan bontot diri sendiri ponoh dgn tahi. Tetuan Budin ado jo lobih baik ko sampaikan berita mcm mano nak potik potai yg buahnya dipokok yg tinggi ato mcm mano nak pungut madu lobah. Pakai tanggo ke pakai pengait buluh… Read more »

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 11:17 pm

KO TAK PAYAH TULIS MCM MANA PUN TN ANJING 🐕, KEJAHATAN DAN SIFAT MUNAFIQ KO TU DAH JELAS KPD PEMBACA & KO TAK BERDAYA NAK BERSELINDUNG LAGI.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 11:19 pm
Reply to  Anonymous

BUKTI KEJAHATAN & MUNAFIQ TN ANJING 🐕:

Anonymous (TN Anjing 🐕)
7 January 2021 8:15 am
Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Dah kojol ke?

Reply
_____________________________________________________

Nasib le TN Anjing Betina Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒 @ TN Muka Kulit Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua Saka Puaka 👩‍🦳

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejahatan TN anjing..mmg tk boleh nk dilindung
Agak nya mak dia dulu, jerat babi dah tersadung
Kini TN anjing wajah monyok suram & mendung
Malu & tak tau, ke mana nak sorok muka hidung
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:07 am
Reply to  Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA, KAMU RETI MALU LAH. SKARANG ABAD 21, SIAPA PUN BOLEH MMENULIS DI MANA2 BLOG.

TAK TAHAN KENA BALUN, TIBAI DAN BANTAI BERTERUSAN DI SINI YER?

MORAL OF THE STORY: JANGAN LAH KAMU MENGGONTOL SANGAT.

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:21 am
Reply to  Anonymous

KAU TULIS APA PUN TN ANJING 💪, KEJAHATAN & PERANGAI MUNAFIQ KO TU PEMBACA DAH TAHU & TAK DAPAT NAK DILINDUNG LAGI!

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:23 am
Reply to  Anonymous

BUKTI KEJAHATAN & MUNAFIQ TN ANJING 🐕:

Anonymous (TN Anjing 🐕)
7 January 2021 8:15 am
Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Dah kojol ke?

Reply
_____________________________________________________

Nasib le TN Anjing Betina Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒 @ TN Muka Kulit Babi 🐖,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejahatan TN anjing..mmg tk boleh nk dilindung
Agak nya mak dia dulu, jerat babi dah tersadung
Kini TN anjing wajah monyok suram & mendung
Malu & tak tau, ke mana nak sorok muka hidung
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 10:50 pm

pembaca budiman.

jom pakat-pakat terajang Wak Gontol keluar blog ni

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 10:51 pm
Reply to  Anonymous

minat sangat Wak Gontol dengann tahik kucing.Itulah makanan ruji Berok Tua

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 11:15 pm
Reply to  Anonymous

minat sangat TN Anjing 🐕 nak jadi SAMSENG tahik kucing.Itulah perangai keji Anjing Betina Tua.

😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 11:13 pm
Reply to  Anonymous

pembaca budiman.

jom pakat-pakat terajang TN Anjing 🐕 keluar blog ni

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:15 am
Reply to  Anonymous

TAKDA HUJAH, BERUK TUA WAK GONTOL INI HANYA IMITATE APA ORANG KATA.

A SAD SPECIMEN OF A BERUK.

COME TO THINK OF IT, BERUKS OFTEN DO THAT – IMITATE.

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:27 am
Reply to  Anonymous

TAK PERLU BERHUJAH KLU SETAKAT NAK BALAS EJEKAN SAMPAH TAIK KUCING TN ANJING 🐕 BEBAL BODOH TU. IMITATE JER.

A SAD SPECIMEN OF AN ‘ANJING’.

COME TO THINK OF IT, ANJINGS, MONYETS & BABIS OFTEN DO THAT – BARKING & TEASING.

SAMSENG TAIK KUCING LAH KATAKAN.
😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:11 am
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

BRAVO, MATE.

KITA BALUN, TIBAI DAN BANTAI DIA BERTALU TALU DI SINI.

KALAU DIA TAK CABUT PUN, KURANG LAH WAK GONTOL ITU MENGGONTOL DI SINI.

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:29 am
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

BRAVO, MATE.

TN ANJING 🐕 BETINA TUA NI TERPERASAN LEBIH…

SIAPA YG DIA KATA ‘KITA’ TUH???
BAYANG DIA KOT!

HA HA ..BAGAI ANJING 🐕 DGN BAYANG2…
😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:34 am
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

PAGI2 BUTA CELIK MATA, TN ANJING 🐕TAMPIL MEMBEBEL, MERACAU ROYAN RABAN SERUPA NENEK KEBAYAN KEHILANGAN TONGKAT, DIA KATA BERHUJAH???

ITU CARA BERHUJAH YG DIA BELAJAR MASA SEKOLAH SJK DULU KOT…
😀😃😄😁😆😅😂

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:37 am
Reply to  Anonymous

KO TULIS APA PUN TN ANJING 🐕, KO TAK BERDAYA NAK LINDUNG KO PUNYA SIFAT MUNAFIQ & PERANGAI JAHAT!
KEPADA PARA PEMBACA, BUKTINYA JELAS TERLIHAT…

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:40 am
Reply to  Anonymous

BUKTI KEJAHATAN TN ANJING 🐕:

Anonymous (TN Anjing 🐕)
7 January 2021 8:15 am
Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Dah kojol ke?

Reply
_____________________________________________________

Nasib le TN Anjing Betina Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒 @ TN Muka Kulit Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua 👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing udah tak mampu lagi nak bermuslihat
Kejahatan anjing ini kpda pembaca jelas terlihat
Semua org nmpak, anjing ni pnya perangai jahat
Mereka pasti tepuk tangan, anjing tu kena pahat
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

zunnun
zunnun
8 January 2021 10:27 pm

kan hadi awang mustajab doa nya kerana pengikut2 tegar nya mengatakan hadi awang “ulama” besar golongan #melayu2islam di malaysia… cuba tanya hadi, ape kah hadi mampu bercakap dgn virus2 covids ? apa kah virus2 covids merasakan jika negara mengadakan pru 15, mereka2 akan “mengadakan gencentan senjata” sementara utk tidak menggangu rakyat sehingga habis piliharan raya…. tapi, ape sebenar nya yg permasaalah nya hinggakan covids yg di persalahkan utk mengadakan pilihan raya ? kan vaccine bulan depan dah mula di aggih2kan kpd rakyat…. mungkin bukan covids kot ? byak muslihat kerajaan #melayu2islam hadi, covids yg di persalahkan kerana mereka kini terkial2… Read more »

zunnun
zunnun
8 January 2021 10:54 pm
Reply to  zunnun

Oops..

gencatan senjata..

tapi bisa covids jika di bandingkan dgn bisa ajaran seketul daging babi hadi, mana yg amat berbisa……

covids kini dah ada penawar nya, bagaiman pula ajaran seketul daging babi hadi….

apa kah pakar2 dah temui penawar nya ke ?

hebat no

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:29 pm

SENGAJA KEJORA NAK PAPARKAN SKETSA SEORANG SAMSENG TAIK KUCING (TN ANJING 🐕 KAT BLOG INI:

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:30 pm
Reply to  Anonymous

KEJORA BERI PANTUN PERINGATAN, AGAR PESERTA BLOG MENJAGA ADAB & TATASUSILA.

INI PANTUN2 PERINGATAN DARI KEJORA:

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:30 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
8 January 2021 6:36 pm

RAKAN-RAKAN BLOGGING YANG DIHORMATI:

Reply
_______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:31 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
8 January 2021 6:36 pm
Reply to Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sesiapa yg ingin beri komen, mmg anda dipersila
Tapi sama2 lah kita menjaga adab dan tatasusila
Jgn ler pulak kiranya ada yg komen mcm org gila
Bukan apa..takut lah nanti klu org tu ditimpa bala
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
_______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:36 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
8 January 2021 6:37 pm
Reply to Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Semoga di blog ni, silaturrahim kita dapat pererat
Wlau pun kita kejar dunia jgn sampai lupa akhirat
Jgn lah pula ada yg tampil cara samseng keparat
Bukan le apa, takut kot nanti, dapat sakit yg berat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
_______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:37 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
8 January 2021 6:38 pm
Reply to Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Pantun2 kat atas itu bukan le amaran tapi nasihat
Terimalah ianya dgn fikiran yang positif dan sihat
Tujuan nya, nak benteras perangai samseng jahat
Klau ada juga terpaksa ler Kejora paku dan pahat!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:38 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
8 January 2021 6:46 pm
Reply to Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Para pembaca mmg lah dipersila beri pandangan
Namun..adab sopan dan tatasusila dilupa jangan
Jgn pula kiranya, ada perangai samseng bajingan
Bkn lah apa, takut kot nanti sakit dapat penangan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:38 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
8 January 2021 6:58 pm
Reply to Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Klau ada yg ingin beri komen mmg anda dialu-alu
Tapi jgn lah lupa..adab sopan diutamakan dahulu
Jgn pula ada..yg nk jadi samseng lagak penghulu
Bkn apa..kot nanti tercalar maruah, & dapat malu!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:39 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
8 January 2021 7:06 pm
Reply to Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dipersilakanlah sesiapa yg nak buat coretan tinta
Nmun, jaga lah adab sopan santun dan tutur kata
Jgn ler pula ada yg blog ini cuba nak dibuat harta
Bkn apa kot nanti terpaksa berdepan siksa derita!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:40 pm
Reply to  Anonymous

PESERTA2 BLOG YG KEBANYAKANNYA BUDIMAN TAK AMBIL KISAH DGN PANTUN2 PERINGATAN ITU KECUALI TN ANJING 🐕 YG TERASA DIRINYA BIADAB & SAMSENG TAIK KUCING.

INI RESPON DARI TN ANJING 🐕 YG TERASA PANTUN2 ITU DITUJUKAN KPD DIA, SBB DIA BIADAB & SAMSENG TAIK KUCING DI SINI:

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:41 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (TN Anjing 🐕)
8 January 2021 7:11 pm

Takda kasi amaran, kata Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla. Tapi dia cakap –

“.. perangai samseng jahat
Klau ada juga terpaksa ler Kejora paku dan pahat!”

KEPALA BAPAK DIA, kata Najib Klepto wal Jibo.
KEPALA ATOK DIA, kata Aku yang tak berpangkat.

Reply
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:42 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (TN Anjing 🐕)
8 January 2021 7:22 pm

“kot nanti sakit dapat penangan,” warning Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Dia buat tak kisah saja dia dah kena penangan TN di sini tak renti2 tiap kali dia masuk sini.

Pembaca boleh lihat sendiri di tiap blog post Budin.

Tapi dia nak delude himself, lantak dia lah.

Reply
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:43 pm
Reply to  Anonymous

INI RESPON BALAS KEMBALI DARI KEJORA:

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:44 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
8 January 2021 8:35 pm
Reply to Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:22 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dlm pantun itu nama TN anjing tidak ada disebut
Tapi bila cakap bab biadab anjing ini kelam kabut
Dia terasa, diri tu biadab, ini TN anjing otak sabut
Sbb tu pantun Kejora tu, dia sorang asyik sambut
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:44 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
8 January 2021 8:36 pm
Reply to Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:22 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN Anjing betina ni jenis tak pernah mandi hadas
Mulut dia busuk serupa dgn lubang taik kt tandas
Anjing ini dah kena dgn jerat Kejora yg membidas
Dia yg makan cili, sbb itu anjing ini merasa pedas
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:45 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
8 January 2021 8:37 pm
Reply to Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:22 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kebanyakan pembaca adalah jenis yang budiman
Mereka tk nampak pun pantun itu sbgai ancaman
Lain keadaannya dgn TN anjing monyet hanuman
Sbb tu le, anjing tua biadab ni mari buat terkaman
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:46 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
8 January 2021 8:38 pm
Reply to Anonymous

Nasib le TN Anjing Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:22 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian, TN anjing betina tua, kekasih gelap Bang Ali
Pntun2 dari Kejora tu anjing tu bgitu terasa sekali
Tapi pantun2 Kejora tu org lain takde kisah peduli
Anjing tu rasa pedas le, sbb dia dah termakan cili
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:47 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
8 January 2021 8:39 pm
Reply to Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:22 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kejora berpantun tk ada pun sebut nama sesiapa
Tetiba, TN anjing terasa, dan dia datang menerpa
Silap haribulan le anjing tua itu, malang menimpa
Bila acah Cgu Kejora, sakit lah yg anjing tu jumpa
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:47 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous
8 January 2021 8:53 pm
Reply to Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:22 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Pantun2 Kejora takde sesiapa khusus Kejora tala
Tapi hairan juga bila TN anjing tua itu terasa pula
Mmg le dia ada berniat..nak komen mcm org gila
Tapi dgn cikgu Kejora ini, anjing tu terima ler bala
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:35 am
Reply to  Anonymous

WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA KONON NYA BERI PERINGATAN, MENJAGA ADAB & TATASUSILA.

TAPI DIA SENDIIRI BIADAB MENUDUH ORANG SEBAGAI GILA DN MENGUGUT NAK “ditimpa bala?

CAKAP TAK SERUPA MENGGONTOL.

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:30 am
Reply to  Anonymous

BODOH NYA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA NAK PAPARKAN ITU INI. DIA DAH LAMA TERBUKTI SEBAGAI TAHI KUCING DI SINI.

TAK PAYAH PAPAR APEKEBENDE. AN ESTABLIISHED FACT, PERIOD.

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:41 am
Reply to  Anonymous

KO TULIS APA PUN TN ANJING 🐕 BETINA GILA BABI 🐖, KO TAK BERDAYA NAK LINDUNG KO PUNYA SIFAT MUNAFIQ & PERANGAI JAHAT!
KEPADA PARA PEMBACA, BUKTINYA JELAS TERLIHAT…

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:43 am
Reply to  Anonymous

BUKTI KEJAHATAN TN ANJING 🐕:

Anonymous (TN Anjing 🐕)
7 January 2021 8:15 am
Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Dah kojol ke?

Reply
_____________________________________________________

Nasib le TN Anjing Betina Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒 @ TN Muka Kulit Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejahatan TN anjing betina gila, jelas terpampang
Semua org nmpak jahat TN anjing anak gampang
Tpi dgn Kejora, anjing tua itu, spt kena pelempang
Pembaca pun tau yg anjing itu dh lemah tempang
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:58 am
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Betina 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:30/7:35 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN Anjing..tentu dlm keadaan gelabah & gelisah
Akibat nk jdi samseng taik kucing, dia dpt susah
Dgn Kejora..anjing sawan itu terus kena belasah
Tk kan berjaya..dia cuba nk tegak benang basah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:08 pm

BUKTI KEJAHATAN TN ANJING 🐕:

Anonymous (TN Anjing 🐕)
7 January 2021 8:15 am
Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Dah kojol ke?

Reply
_____________________________________________________

Nasib le TN Anjing Betina Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒 @ TN Muka Kulit Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua Saka Puaka 👩‍🦳

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing udah tak mampu lagi nak bermuslihat
Kejahatan anjing ini kpda pembaca jelas terlihat
Semua org nmpak, anjing ni pnya perangai jahat
Mereka pasti tepuk tangan, anjing tu kena pahat
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:41 am
Reply to  Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL INI SEPATUT NYA MEMBERI PENERANGAN BETAPA BAGUS DIRI NYA, BAGAIMANA, DI MANA, BILA DSB NYA.

TAPI TAKDA FAKTA2 ITU, DIA HANYA MENGGONTOL.

DEMIKIAN LAH OTAK NYA KECIK, TAK BOLEH PULAS OTAK NYA ITU BAGI MENGELUARKAN YANG BAIK.

SEBAB TAKDA YANG BAIK PADA NYA.

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:46 am
Reply to  Anonymous

KO TULIS APA PUN TN ANJING 🐕 BETINA GILA BABI 🐖, KO TAK BERDAYA NAK LINDUNG KO PUNYA SIFAT MUNAFIQ & PERANGAI JAHAT!
KEPADA PARA PEMBACA, BUKTINYA JELAS & TAK DAPAT NAK DILINDUNG…

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:47 am
Reply to  Anonymous

BUKTI KEJAHATAN TN ANJING 🐕:

Anonymous (TN Anjing 🐕)
7 January 2021 8:15 am
Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Dah kojol ke?

Reply
_____________________________________________________

Nasib le TN Anjing Betina Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒 @ TN Muka Kulit Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejahatan TN anjing..mmg tk boleh nk dilindung
Agak nya mak dia dulu, jerat babi dah tersadung
Kini TN anjing wajah monyok suram & mendung
Malu & tak tau, ke mana nak sorok muka hidung
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:07 pm

BUKTI KEJAHATAN TN ANJING 🐕:

Anonymous (TN Anjing 🐕)
7 January 2021 8:15 am
Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Dah kojol ke?

Reply
_____________________________________________________

Nasib le TN Anjing Betina Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒 @ TN Muka Kulit Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua Saka Puaka 👩‍🦳

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejahatan TN anjing, pembaca dpt lihat dgn jelas
Semua org nmpak cuma mereka segan mau ulas
Tapi anjing tu terkedu le, bila Kejora serang balas
Panas & pedih telinga dia, bgai kena Kejora pulas
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:06 pm

BUKTI KEJAHATAN TN ANJING 🐕:

Anonymous (TN Anjing 🐕)
7 January 2021 8:15 am
Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Dah kojol ke?

Reply
_____________________________________________________

Nasib le TN Anjing Betina Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒 @ TN Muka Kulit Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua Saka Puaka 👩‍🦳

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejahatan TN anjing, kpd pembaca jelas terdedah
Pembaca nampak anjing ni perangai haram jadah
Kini anjing betina sasau itu dh monyok terngadah
Dia cari pasal dgn Kejora, terima jer ler dia padah!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:06 pm

BUKTI KEJAHATAN TN ANJING 🐕:

Anonymous (TN Anjing 🐕)
7 January 2021 8:15 am
Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Dah kojol ke?

Reply
_____________________________________________________

Nasib le TN Anjing Betina Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒 @ TN Muka Kulit Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua Saka Puaka 👩‍🦳

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg lah jelas nyata..TN anjing punya kejahatan
Kpd pembaca semua, ia sangat terang kelihatan
Anjing itu tampil..dgn perangai samseng syaitan
Tpi, berbirat blkng dia, dek Kejora punya sebatan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:05 pm

BUKTI KEJAHATAN TN ANJING 🐕:

Anonymous (TN Anjing 🐕)
7 January 2021 8:15 am
Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Dah kojol ke?

Reply
_____________________________________________________

Nasib le TN Anjing Betina Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒 @ TN Muka Kulit Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua Saka Puaka 👩‍🦳

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejahatan TN anjing..mmg tk boleh nk dilindung
Agak nya mak dia dulu, jerat babi dah tersadung
Kini TN anjing wajah monyok suram & mendung
Malu & tak tau, ke mana nak sorok muka hidung
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:04 pm

BUKTI KEJAHATAN TN ANJING 🐕:

Anonymous (TN Anjing 🐕)
7 January 2021 8:15 am
Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Dah kojol ke?

Reply
_____________________________________________________

Nasib le TN Anjing Betina Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒 @ TN Muka Kulit Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua Saka Puaka 👩‍🦳

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejahatan TN anjing betina gila, jelas terpampang
Semua org nmpak jahat TN anjing anak gampang
Tpi dgn Kejora, anjing tua itu, spt kena pelempang
Pembaca pun tau yg anjing itu dh lemah tempang
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:03 pm

KO TAK PAYAH TULIS MCM MANA PUN TN ANJING 🐕, KEJAHATAN DAN SIFAT MUNAFIQ KO TU DAH JELAS KPD PEMBACA & KO TAK BERDAYA NAK LINDUNG LAGI.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 8:50 pm

Ini perlu di ulang –

Jahat betul Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Dah warning orang, nak bully pulak.
Dahtu, dia maki. Butoh bapak orang pun dia nak.

Ini samseng dan gengster betul.
Gengster the backlanes of Chow Kit Road gamak nya.

Tak cukup kepala butuh di situ, nak cari tempat lain pulak.
Tentu Bang Ali pun tak dapat puaskan dia nih. Lub.ng dah longgar, loose, kot.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 9:00 pm
Reply to  Anonymous

INI PERLU DIULANG –

Jahat betul TN Anjing Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 nih.

Dah terasa kena warning & bully pulak.
Padan dia dimaki butoh bapak dia.

Dia terasa diri samseng dan gengster, tapi SAMSENG TAIK KUCING jer.

Betina jalang the backlanes of Chow Kit Road gamak nya.
Tak cukup kepala butuh Bang Ali, nak cari tempat lain pulak.

Tentu Bang Ali pun tak dapat puaskan dia nih. Lubang puki dah kering longgar, loose, kot. Harap kelentit jer panjang.
😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:44 am
Reply to  Anonymous

BUKTI BAHAWA OTAK NYA KECIL, HANYA BOLEH MENIRU APA TN KATA.

TIDAK MENYUMBANG KPD KEMAJUAN BLOG INI. KALAU TAK SEUJU DENGAN KATA2 TN, SEPATUT NYA DIA HURAIKAN LLAH PENDAPAT NYA.

ALAHAI, MCM MANA NAK BUAT, OTAK NYA HANYA LK 100 GM BERATNYA MANAKALA PURATA MANUSIA OTAK NYA LK 130GM.

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 7:49 am
Reply to  Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA.

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 8:03 am
Reply to  Anonymous

KO TULIS APA PUN TN ANJING 🐕, KO TETAP TAK BERDAYA NAK SEMBUNYIKAN PERANGAI JAHAT & MUNAFIQ KO…
KPD PEMBACA IA JELAS TERDEDAH.

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 8:03 am
Reply to  Anonymous

BUKTI KEJAHATAN TN ANJING 🐕:

Anonymous (TN Anjing 🐕)
7 January 2021 8:15 am
Mana Wak Gontol Kejora Kojolla?

Dah kojol ke?

Reply
_____________________________________________________

Nasib le TN Anjing Betina Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒 @ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:44/7:49 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejahatan TN anjing, kpd pembaca jelas terdedah
Pembaca nampak anjing ni perangai haram jadah
Kini anjing betina sasau itu dh monyok terngadah
Dia cari pasal dgn Kejora, terima jer ler dia padah!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 8:03 am
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Betina 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:44/7:49 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN Anjing..tentu dlm keadaan gelabah & gelisah
Akibat nk jdi samseng taik kucing, dia dpt susah
Dgn Kejora..anjing sawan itu terus kena belasah
Tk kan berjaya..dia cuba nk tegak benang basah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 7:22 pm

“kot nanti sakit dapat penangan,” warning Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Dia buat tak kisah saja dia dah kena penangan TN di sini tak renti2 tiap kali dia masuk sini.

Pembaca boleh lihat sendiri di tiap blog post Budin.

Tapi dia nak delude himself, lantak dia lah.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 8:33 pm
Reply to  Anonymous

“kot nanti sakit dapat penangan,” dia terasa sbg warning kat dia, TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Muka Kulit Babi 🐖.
Org lain tak ada kesah pun.

Dia buat muka tebal kulit babi 🐖 saja bila dia dah kena penangan Kejora di sini tak renti2 tiap kali dia nak lagak SAMSENG TAIK KUCING di sini.

Pembaca boleh lihat sendiri di tiap blog post Budin.

Tapi dia nak delude herself, lantak dia lah.
😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 8:35 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:22 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dlm pantun itu nama TN anjing tidak ada disebut
Tapi bila cakap bab biadab anjing ini kelam kabut
Dia terasa, diri tu biadab, ini TN anjing otak sabut
Sbb tu pantun Kejora tu, dia sorang asyik sambut
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 8:36 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:22 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN Anjing betina ni jenis tak pernah mandi hadas
Mulut dia busuk serupa dgn lubang taik kt tandas
Anjing ini dah kena dgn jerat Kejora yg membidas
Dia yg makan cili, sbb itu anjing ini merasa pedas
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 8:37 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:22 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kebanyakan pembaca adalah jenis yang budiman
Mereka tk nampak pun pantun itu sbgai ancaman
Lain keadaannya dgn TN anjing monyet hanuman
Sbb tu le, anjing tua biadab ni mari buat terkaman
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 8:38 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:22 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian, TN anjing betina tua, kekasih gelap Bang Ali
Pntun2 dari Kejora tu anjing tu bgitu terasa sekali
Tapi pantun2 Kejora tu org lain takde kisah peduli
Anjing tu rasa pedas le, sbb dia dah termakan cili
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 8:39 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:22 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kejora berpantun tk ada pun sebut nama sesiapa
Tetiba, TN anjing terasa, dan dia datang menerpa
Silap haribulan le anjing tua itu, malang menimpa
Bila acah Cgu Kejora, sakit lah yg anjing tu jumpa
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 8:53 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:22 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Pantun2 Kejora takde sesiapa khusus Kejora tala
Tapi hairan juga bila TN anjing tua itu terasa pula
Mmg le dia ada berniat..nak komen mcm org gila
Tapi dgn cikgu Kejora ini, anjing tu terima ler bala
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 10:46 am
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:22 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Terhadap perkara kejahatan Kejora buat larangan
Bagi kebanyakan pembaca ianya tk jadi halangan
Tapi tetiba sja..TN anjing gila mari buat serangan
Sbab anjing gila tu, samseng taik kucing bajingan
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 7:11 pm

Takda kasi amaran, kata Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla. Tapi dia cakap –

“.. perangai samseng jahat
Klau ada juga terpaksa ler Kejora paku dan pahat!”

KEPALA BAPAK DIA, kata Najib Klepto wal Jibo.
KEPALA ATOK DIA, kata Aku yang tak berpangkat.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 8:29 pm
Reply to  Anonymous

Terasa sbg amaran, TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Muka Kulit Babi 🐖. Bila Kejora cakap –

“.. perangai samseng jahat
Klau ada juga terpaksa ler Kejora paku dan pahat!”

Sebab dia sorang je yg nak lagak SAMSENG TAIK KUCING dlm blog ini.

KEPALA BAPAK DIA, kata Kejora Hera wal Sado.

KEPALA BUTOH PAK DIA, kata pembaca2 yg lain.
😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 8:42 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:11 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dlm pantun itu nama TN anjing tidak ada disebut
Tapi bila cakap bab biadab anjing ini kelam kabut
Dia terasa, diri tu biadab, ini TN anjing otak sabut
Sbb tu pantun Kejora tu, dia sorang asyik sambut
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 8:43 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:11 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN Anjing betina ni jenis tak pernah mandi hadas
Mulut dia busuk serupa dgn lubang taik kt tandas
Anjing ini dah kena dgn jerat Kejora yg membidas
Dia yg makan cili, sbb itu anjing ini merasa pedas
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 8:44 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:11 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kebanyakan pembaca adalah jenis yang budiman
Mereka tk nampak pun pantun itu sbgai ancaman
Lain keadaannya dgn TN anjing monyet hanuman
Sbb tu le, anjing tua biadab ni mari buat terkaman
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 8:45 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:11 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian, TN anjing betina tua, kekasih gelap Bang Ali
Pntun2 dari Kejora tu anjing tu bgitu terasa sekali
Tapi pantun2 Kejora tu org lain takde kisah peduli
Anjing tu rasa pedas le, sbb dia dah termakan cili
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 8:45 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:11 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kejora berpantun tk ada pun sebut nama sesiapa
Tetiba, TN anjing terasa, dan dia datang menerpa
Silap haribulan le anjing tua itu, malang menimpa
Bila acah Cgu Kejora, sakit lah yg anjing tu jumpa
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 8:54 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 7:11 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Pantun2 Kejora takde sesiapa khusus Kejora tala
Tapi hairan juga bila TN anjing tua itu terasa pula
Mmg le dia ada berniat..nak komen mcm org gila
Tapi dgn cikgu Kejora ini, anjing tu terima ler bala
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 8:47 pm
Reply to  Anonymous

Jahat betul Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Dah warning orang, nak bully pulak.

Dahtu, dia maki. Butoh bapak orang pun dia nak.

Ini samseng dan gengster betul.

Gengster the backlanes of Chow Kit Road gamak nya.

Tak cukup kepala butuh di situ, nak cari tempat lain pulak.

Tentu Bang Ali pun tak dapat puaskan dia nih. Lub.ng dah longgar, loose, kot.

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 8:58 pm
Reply to  Anonymous

Jahat betul TN Anjing Gila 🐕 @ TN Monyet Tua 🐒
@ TN Muka Kulit Babi 🐖 nih.

Dah terasa kena warning & bully pulak.

Padan dia dimaki butoh bapak dia.

Dia terasa diri samseng dan gengster, tapi SAMSENG TAIK KUCING jer.

Betina jalang the backlanes of Chow Kit Road gamak nya.

Tak cukup kepala butuh Bang Ali, nak cari tempat lain pulak.

Tentu Bang Ali pun tak dapat puaskan dia nih. Lubang puki dah kering longgar, loose, kot. Harap kelentit jer panjang.
😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 6:36 pm

RAKAN-RAKAN BLOGGING YANG DIHORMATI:

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 6:36 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sesiapa yg ingin beri komen, mmg anda dipersila
Tapi sama2 lah kita menjaga adab dan tatasusila
Jgn ler pulak kiranya ada yg komen mcm org gila
Bukan apa..takut lah nanti klu org tu ditimpa bala
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 6:37 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Semoga di blog ni, silaturrahim kita dapat pererat
Wlau pun kita kejar dunia jgn sampai lupa akhirat
Jgn lah pula ada yg tampil cara samseng keparat
Bukan le apa, takut kot nanti, dapat sakit yg berat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 6:38 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Pantun2 kat atas itu bukan le amaran tapi nasihat
Terimalah ianya dgn fikiran yang positif dan sihat
Tujuan nya, nak benteras perangai samseng jahat
Klau ada juga terpaksa ler Kejora paku dan pahat!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 6:46 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Para pembaca mmg lah dipersila beri pandangan
Namun..adab sopan dan tatasusila dilupa jangan
Jgn pula kiranya, ada perangai samseng bajingan
Bkn lah apa, takut kot nanti sakit dapat penangan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 6:58 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Klau ada yg ingin beri komen mmg anda dialu-alu
Tapi jgn lah lupa..adab sopan diutamakan dahulu
Jgn pula ada..yg nk jadi samseng lagak penghulu
Bkn apa..kot nanti tercalar maruah, & dapat malu!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 7:06 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dipersilakanlah sesiapa yg nak buat coretan tinta
Nmun, jaga lah adab sopan santun dan tutur kata
Jgn ler pula ada yg blog ini cuba nak dibuat harta
Bkn apa kot nanti terpaksa berdepan siksa derita!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Jigit
Jigit
8 January 2021 6:23 pm

Seronok baca tulisan Budin. Lebihkurang macam sendikit MACAU Scam yang dibuat oleh Pak Itam dari Nigeria juga lah. They never go direct to the point.

Mula-mula Budin jual minyak cerita Muhyiddin begitu begini, kemudian masuk pula kisah Zahid Hamidi yang perlu buat begitu begini.

Akhirnya, apa sebenar yang Budin mahukan selaku balachi tegar Anwar ialah supaya UMNO menarik balik sokongan mereka dalam kerajaan PN dan menyokong Nuar menggantikan Muhyiddin.

Semua orang dah nampak jelas kan…bahawa perjuangan depa semata-mata untuk agama, bangsa dan negara….adehhhh

Anonymous
Anonymous
8 January 2021 11:33 pm
Reply to  Jigit

Kau pun satu hal bengong memacak nak ajar Budin lebih2 disini mcm TN Pak Pacak promosikan propaganda Atok96 pasal konspirasi2 liwat Atok dgn Khairuddin Hasan keatas Anwar yg palsu.

Budin yalah blog PH tentulah berjuang isu2 PH, promosikan agenda2 PH dan melawan agenda2 musuh terutama pengkhianat PN dan Atok96.

Kau patut masuk blog Che Det atau Rahman JPC atau Wau Bule kalu nak raikan agenda2 Atok96.

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 6:46 am
Reply to  Anonymous

Bukan Budin seorang malah semua penyokong PH menolak Grand Coalition PH++ sbg satu lagi rancangan jahat dan dendam Atok.

Tidak ubah spt nak tubuh PH sebelum PRU14, dulu berlembut rayu kpd Anwar tapi sekarang boleh bagi ultimatum.

Kenapa Anwar perlu berkonsensus lagi dgn SiBapak Munafik yg akan mengarah macai2nya spt Khairuddin Hasan utk khianat Anwar dgn konspirasi2 liwat rekaan dan sebarkan propaganda liwat lagi utk tidak tunai janji Konsensus?

Politik dendam ini akan berterusan sehingga Atok dan Khairuddin Hasan yg kawal tindakan Atok, bertaubat nasuha dan mohon maaf kpd Anwar atas penganiayaan, fitnah dan Munafik mereka.

Anonymous
Anonymous
9 January 2021 10:07 am
Reply to  Anonymous

Jeleskan TDM dapat sokongan, Pak Sheikh dapat bajingan, yer?

Kenapa Anwar perlu berkonsensus lagi? Bodoh lah kamu tak tahu bahawa pengaruh TDM kuat.

Pak Sheikh tak liwat? Mahkamah membohong? Kamu pigi jumpa Psychiatrist periksa otak kamu lah.