KALI INI DENGARLAH NASIHAT KU LI – UMNO BOLEH HIDUP TANPA BERSATU, TAPI BERSATU AKAN ‘MATI’ TANPA UMNO

Walaupun Tengku Razaleigh Hamzah merupakan Pengerusi Jemaah Penasihat UMNO, tetapi tidak pernah pun selama ini nasihatnya diminta, didengari atau dipedulikan oleh pucuk pimpinan parti itu.

Bahkan, kerana kedudukannya yang tiada fungsi itu, tiada sesiapa yang mengikutnya ketika beliau memutuskan untuk kembali bersama Tun Mahathir Mohamad atau ketika mengambil sikap berkecuali dalam mengundi Belanjawan 2021, baru-baru ini.

Tetapi, kali ini UMNO wajar sekali mendengar nasihat Ahli Parlimen Gua Musang itu.

Nasihat Ku Li kali ini amat mudah – bukanlah suatu masalah jika UMNO akhirnya terpaksa membawa haluan sendiri menjelang PRU15 akan datang nanti.

“Mengapa tidak?

“Kita biasanya bergerak sendiri atas dasar yang ditentukan oleh BN. Dan segala bentuk tindakan kita merupakan bentuk berkebangsaan”, ujarnya.

Dengan sikap PAS yang semakin dilihat ‘menyebelahi’ Bersatu berbanding UMNO, Ku Li mengaku ia tidak dinafikan boleh menjejaskan peluang UMNO untuk kembali mengetuai kerajaan pusat.

“Tetapi kena ingat, sebelum ini pun kita tak bergantung kepada mereka. Kita bertanding atau menghadapi PRU sebagai BN.

“Dan kita menang banyak kerusi. Di sebelah selatan, tengah, Pantai Barat pun kita menang.

“Ini kekuatan yang telah dibuktikan oleh kita dalam PRU yang sudah-sudah,” jelasnya lagi.

Malah, tambah beliau, kekuatan UMNO melebihi parti-parti lain jika diukur daripada segi wakil dalam Parlimen, jumlah keahlian dan sokongan akar umbi.

Hanya saja, tegasnya, UMNO perlu memilih calon PRU15 yang boleh diterima masyarakat iaitu calon yang tidak banyak masalah, bertanggungjawab serta mampu berkhidmat dengan baik untuk menjaga kebajikan rakyat.

Ku Li seterusnya mengingatkan, meski UMNO menyokong kerajaan PN, ia bukan merupakan anggota PN.

Begitu juga, kata Ku Li lagi, sama ada UMNO akan bekerjasama dengan dengan PAS dalam MN atau turut bersama Bersatu untuk menghadapi PRU15 adalah hal yang belum lagi dimuktamadkan.

“Lagipun kita tak tahu sama ada bentuk kerjasama itu boleh diterima oleh pengundi atau sebaliknya,” kata beliau.

Dalam erti kata lain, oleh kerana banyak ketidaktentuan dalam hubungan dengan Pas dan Bersatu itu, maksud daripada nasihat Ku Li itu ialah UMNO harus bersiap sedia untuk bertanding atas kekuatan sendiri melalui BN.

Lebih penting lagi, persiapan itu, termasuk mengenal pasti calon-calon berwibawa dan boleh diterima mesti dimulakan sekarang dan tidak dilengah-lengahkan lagi.

Meski diakui bahawa bersama dengan Pas adalah pilihan terbaik bagi UMNO, tetapi jika Pas lebih condong kepada Bersatu, mungkin kerana terpesona dengan pelbagai nikmat jawatan yang diberikan oleh Muhyiddin Yassin, maka pilihan yang wajar ialah meninggalkan saja parti itu.

Biarlah Pas dan Bersatu hidup serta karam bersama kerana mementingkan habuan dunia daripada setiakawan yang mula dibina ketika sama-sama kecundang sebelum ini.

UMNO bagaimanapun tidak boleh sama sekali bersama dengan Pas dan Bersatu dalam waktu yang sama.

Ini kerana niat Bersatu adalah untuk “membunuh” UMNO, malah untuk bertanding dan kekal berkuasa pun, Bersatu mengharapkan ihsan dan pertolongan daripada UMNO.

Bersatu boleh dikata tiada kerusi yang stabil yang boleh menjamin kemenangan jika tanpa ada UMNO bersama mereka.

Jangankan untuk Kumpulan Hamzah Zainuddin dan Kumpulan Azmin Ali mengekalkan kemenangan di kerusi yang mereka bawa lari ke dalam Bersatu sekarang ini, Muhyiddin sendiri pun belum tentu boleh menang di Pagoh kalau bersendirian atau setakat bersama Pas saja.

Lagi pula, Pagoh dan semua kerusi Bersatu yang dimenangi mereka dalam PRU14 lalu memang asalnya adalah milik UMNO.

Maka, tiada masalah sebenarnya untuk UMNO merampas semua kerusi itu kembali.

Kata mudahnya – UMNO sentiasa boleh hidup tanpa Bersatu, tetapi Bersatu lebih mungkin akan “mati” jika tidak ditolong oleh UMNO.

Harus diingat, dalam PRU14 lalu, Bersatu menang juga kerana banyak dibantu PH, khususnya PKR dan DAP. (Shahbudindotcom 30/12/2020)

4.6 8 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 30 December 2020 — 8:51 am
Subscribe
Notify of
guest
113 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
30 December 2020 7:43 pm

DINASOUR2 PURBA PUNCA SEGALA HURU HARA POLITIK DAN EKONOMI………… UMNO GOPOH SEBELUM TIBA PRU15 SUDAH TENTU ADA DNA YAHUDI………. Umno tanpa Bersatu dan PAS – ‘Mengapa tidak?’……… Jika Umno akhirnya terpaksa membawa haluan sendiri menjelang pilihan raya umum (PRU) ke-15 nanti, ia bukanlah masalah, kata Pengerusi Lembaga Penasihat Umno Tengku Razaleigh Hamzah. “Mengapa tidak?” katanya ketika disoal berkenaan kemampuan Umno untuk bergerak sendiri, tanpa penyertaan Bersatu dan PAS. “Kita biasanya bergerak sendiri atas dasar yang ditentukan oleh BN. Dan segala bentuk tindakan kita merupakan bentuk berkebangsaan”. Dengan sikap PAS yang semakin dilihat ‘menyebelahi’ Bersatu berbanding Umno, akui ahli parlimen Gua… Read more »

Selumbar
Selumbar
30 December 2020 5:19 pm

Semua ahli parti UMNO baru mengenali Tengku Razaleigh Hamzah yang merupakan Pengerusi Jemaah Penasihat UMNO, tapi kenapa kedudukannya tiada fungsi, tidak kah ia sesuatu yang pelik. Diberi jawatan tapi ahli parti tidak menghormati orang memegang jawatan tersebut ? Sebenarnya KuLi itu tergulung orang yang kedekut. Tidak pernah nak menabur dedak pada para pembodek. Dia hanya bermurah hati pada ketua bahagian dan ketua cawangan dalam kawasan Gua Musang saja. Selain daripada itu kena cari makan sendiri untuk jadi kaya.  Berbeza dengan singa tua Mahathir dan pewaris nya Najib Rosemah, Zahid, Ku Nan. Mereka mencipta projek mega dan ambil rasuah melalui komisyen… Read more »

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 8:23 pm
Reply to  Selumbar

Geng Oren masam PAN yg paling kuat melalak Grand Coalition yalah bekas PA Mat Sabu diKementerian Pertahanan, hari2 tibai Anwar dan PKR bunyi kepala dah dirasuk geng Khairuddin dan Abu Bakar Yahya yg kawal ketat Atok96 supaya khianat PH dan Konsensus PH dulu. Time Atok96 PM7 walaupun Mamak PAN ini dah kena pakai baju lokap SPRM, kes rasuah dia jadi suam2 suku terus hilang dari radar. Tup, tup bila PN ambil alih terus kena dakwa, parak jugak jumlah yg disedut mesti exMenteri sendiri pun tak senang duduk kalau PA boleh bermaharajalela jumlah itu. Yg penting kpd Mamak2 PAN ini yalah… Read more »

najib bini rosmah
najib bini rosmah
30 December 2020 8:45 pm
Reply to  Anonymous

Ada saka yang suruh buat kes der. Semua orang tahu Saka ada black magic file dan letters. Sebab itu Saka wajib mampus. Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
30 December 2020 5:03 pm

Rakyat anggap PPBM sekarang macam daging import kartel bangkai. Rakyat tak mahu RCI bangkai. Rakyat mahu hukum dan buang bangkai dalam menu politik. Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
30 December 2020 4:59 pm

Melayu Islam mahu sorok kartel bangkai dengan RCI. Siapa kartel Kerala bangkai babi yang menyorok? Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
30 December 2020 4:52 pm

RCI Adib mati masuk longkang. RCI Teoh Beng Hock mati masuk parit. RCI Forex mati masuk poket Saka. RCI Kartel Daging Bangkai? Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 3:15 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sila lah komen, cara biasa atau berpantun madah
Jaga tatasusila & guna lah bahasa yng elok indah
Usah le ditunjuk, lagak biadab atau akhlak rendah
Bkn apa, kot nanti berat lah pula klu terima padah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

(Abaikan pantun ini jika tak berkenaan)

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 3:15 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Silalah komen, dalm bentuk biasa atau berpantun
Sama2 lah kita jaga, tatasusila dan sopan santun
Usahlah tampil lagak samseng atau badut kartun
Bkn apa, kot sakit kepala, kena ketuk dgn mertun!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

(Abaikan pantun ini jika tak berkenaan)

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 3:14 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sesiapa yg nak komen sila lah tampil ke hadapan
Moga bermanafaat, utk pembaca jadikan tatapan
Tapi sama2 lah kita jaga tatasusila & adab sopan
Bkn apa, klu biadab, kot sakit pula kena berdepan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

(Abaikan pantun ini jika tak berkenaan)

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 3:14 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sesiapa yg mahu melontar komen, anda dipersila
Komen lah secara elok & jaga lah adab tatasusila
Jgn lah kiranya ada, komen merapu mcm org gila
Bukannya apa..takut le nanti akan mendapat bala
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

(Abaikan pantun ini jika tak berkenaan)

najib bini rosmah
najib bini rosmah
30 December 2020 2:28 pm

PPBM mampus tanpa Umno? BENAR. Madey si Kitol mampus tanpa AMANAH? BENAR.
Kartel Bangkai 40 tahun terlepas? BENAR.
Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:41 pm

Dah tosonyap nampaknya TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 @ TN Nenek Kebayan 👩‍🦳 Betina Jalang Tua Munafiq Fasiq.

Jgn ponteng kerja TN anjing 🐕, nanti dedak kena potong dgn Atok!

😀😃😄😁😆😅😂🤣

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
30 December 2020 1:24 pm

UMNO JATUH DARI BANGUNAN TINGGI NASIB BAIK TAK MAMPUS DISELAMATKAN OLEH PAS…….DAPAT BALIK JADI KERAJAAN TAK TAHU KENANG JASA…..KACANG LUPA KULIT……… Biarlah UMNO sokong Anwar, daripada terus dibuli oleh rakan sekutu……….. Selepas 10 bulan Perikatan Nasional (PN) memerintah negara sejak kejatuhan kerajaan PH yang lepas, politik negara masih lagi goyah apabila jumlah majoriti yang dimiliki kerajaan hanya dibezakan dengan 3 undi. Berdasarkan undi belah bahagi terhadap Belanjawan 2021, kerajaan PN hampir tumbang apabila terdapat desas-desus mengatakan segelintir Ahli Parlimen UMNO akan menolak belanjawan tersebut jika permintaan mereka gagal dipersetujui oleh Menteri Kewangan Tengku Zafrul Aziz. Namun, segalanya terjawab apabila tiada… Read more »

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:20 pm

Nasib le TN anjing betina kurap 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 @ TN Betina 👩‍🦳 Jalang Tua Saka,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing sewel kehilangan arah dan haluan
Dia mau jadi samseng tak padan dgn perempuan
Dgn cgu Kejora ni, anjing gila itu dapat ler habuan
Siapa suruh gatal puki..pergi jolok sarang tebuan!
🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:42 pm
Reply to  Anonymous

Amboi, mencarut Kejora ini.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 3:09 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing betina kurap 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 cukup marah bila Kejora keluarkan pantun2 yg bertujuan melarang perbuatan komen dlm bahasa kurang ajar, biadab, tak bersopan, tiada adab & tatasusila, gila babi, SAMSENG TAIK KUCING.

Sebab, pantun2 itu nak menghalang niat dia berbuat perangai yg demikian. Tapi, dia buat juga..anjing 🐕 lah katakan…

Org lain tak kesah pun dgn pantun2 tu.
Siaan TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 kena carut.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:20 pm

Nasib le TN anjing betian kurap 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 @ TN Betina 👩‍🦳 Jalang Tua Saka,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Makcik TN anjing, asyik jer buat perangai goblok
Puncanya dia kemaruk sgt nk jdi pak pacak blog
Pembaca sgt benci, dgn perangai dia yg tak elok
Tapi..silap lah, bila sarang tebuan dia pergi jolok
🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:45 pm
Reply to  Anonymous

Tak tahu lah, tapi tak nampak “Pembaca sgt benci” macam kata Kejora itu.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 3:08 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing betina kurap 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 cukup marah bila Kejora keluarkan pantun2 yg bertujuan melarang perbuatan komen dlm bahasa kurang ajar, biadab, tak bersopan, tiada adab & tatasusila, gila babi, SAMSENG TAIK KUCING.

Sebab, pantun2 itu nak menghalang niat dia berbuat perangai yg demikian. Tapi, dia buat juga..anjing 🐕 lah katakan…

Org lain tak kesah pun dgn pantun2 tu.
Siaan TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:20 pm

Nasib le TN anjing betian kurap 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 @ TN Betina 👩‍🦳 Jalang Tua Saka,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Agknya TN anjing kini termenung di dlm bangsal
Mesti anjing betina tua gila ni rasa sgt menyesal
Silap ler..dgn cikgu Kejora ni, dia pergi cari pasal
Pemain netball mana mampu lwan kapten futsal
⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:19 pm

Nasib le TN anjing 🐕 betina jalang tua 👩‍🦳munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
TN anjing iblis perangai lbh teruk dari kafir harbi
Hanya dgn cara maki caci..betina ifrit ini melobi
Masih tak serik..ditaji, lanyak, balun bertubi-tubi
Kulit muka jalang tua ni, lbih tebal dari kulit babi
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:48 pm
Reply to  Anonymous

Kuat kata kata Kejora – ditaji, lanyak, balun bertubi-tubi, kata dia.

Geram betul dia dengan TN.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 2:46 pm
Reply to  Anonymous

Kuat kata kata Kejora – ditaji, lanyak, balun bertubi-tubi, kata dia.

Geram & marah betul TN anjing 🐕 tuh.
😀😃😄😁😆😅🤣😂

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 3:07 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing betina kurap 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 cukup marah bila Kejora keluarkan pantun2 yg bertujuan melarang perbuatan komen dlm bahasa kurang ajar, biadab, tak bersopan, tiada adab & tatasusila, gila babi, SAMSENG TAIK KUCING.

Sebab, pantun2 itu nak menghalang niat dia berbuat perangai yg demikian. Tapi, dia buat juga..anjing 🐕 lah katakan…

Org lain tak kesah pun dgn pantun2 tu.
Siaan TN anjing 🐕.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:19 pm

Nasib le TN anjing 🐕 betina jalang tua 👩‍🦳munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bila Kejora bijak berpantun..TN anjing jdi dengki
Lalu si tua itu masuk serang lah dgn cerca maki
Tapi Kejora yg diacah ni, bkn lah sebarang lelaki
Dgn cgu Kejora ini..dia rasa le makan tapak kaki
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:50 pm
Reply to  Anonymous

cgu Kejora ini.. dia (TN) rasa le makan tapak kaki.

Belum nampak lagi macam itu. Tapi seronok nak tahu betul ke.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 3:07 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing kurap 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 cukup marah bila Kejora keluarkan pantun2 yg bertujuan melarang perbuatan komen dlm bahasa kurang ajar, biadab, tak bersopan, tiada adab & tatasusila, gila babi, SAMSENG TAIK KUCING.

Sebab, pantun2 itu nak menghalang niat dia berbuat perangai yg demikian. Tapi, dia buat juga..anjing 🐕 lah katakan…

Org lain tak kesah pun dgn pantun2 tu.
Siaan TN anjing 🐕 betina kurap.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:18 pm

Nasib le TN anjing 🐕 betina jalang tua 👩‍🦳munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
TN betina tua, anak bilis, yang merasa diri bawal
Tk sedar diri langsung..ini betina kelentit pnjang
Blog Budin ini dia cuba nak pacak jadi pengawal
Dngn cikgu Kejora ini, dia makan lah penerajang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:51 pm
Reply to  Anonymous

Mencarut lagi … kelentik panjang, pulak.

Kata “Cikgu” Kejora.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 3:06 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 cukup marah bila Kejora keluarkan pantun2 yg bertujuan melarang perbuatan komen dlm bahasa kurang ajar, biadab, tak bersopan, tiada adab & tatasusila, gila babi, SAMSENG TAIK KUCING.

Sebab, pantun2 itu nak menghalang niat dia berbuat perangai yg demikian. Tapi, dia buat juga..anjing 🐕 lah katakan…

Org lain tak kesah pun dgn pantun2 tu.
Siaan TN anjing 🐕 kena carut.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:18 pm

Nasib le TN anjing 🐕 betina jalang tua 👩‍🦳munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing nak buat perangai Yahudi atau si Kitol
Blog ini, dia nk buat harta dia pnya kepala bapak
Asal org lain komen jer..dia terjah kata tak betul!
Dgn org lain boleh, dgn Kejora kena le penyepak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:53 pm
Reply to  Anonymous

Penyepak pulak kata Cikgu Kejora.

Satu macam jugak “Cikgu” ini.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 3:06 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing kurap 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 cukup marah bila Kejora keluarkan pantun2 yg bertujuan melarang perbuatan komen dlm bahasa kurang ajar, biadab, tak bersopan, tiada adab & tatasusila, gila babi, SAMSENG TAIK KUCING.

Sebab, pantun2 itu nak menghalang niat dia berbuat perangai yg demikian. Tapi, dia buat juga..anjing 🐕 lah katakan…

Org lain tak kesah pun dgn pantun2 tu.
Siaan TN anjing 🐕.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:17 pm

Nasib le TN anjing 🐕 betina jalang tua 👩‍🦳munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing sewel mau buat perangai Keling paria
Tapi..dia hnya sekadar anjing yg menyalak bukit
Blog Budin, dia nak buat harta kepala bapak dia
Dgn org lain boleh, dgn Kejora ni dia dpt le sakit!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:54 pm
Reply to  Anonymous

Hingga “Keling” pun kena di “pariah” dek “Cikgu” Kejora.

Astaghfirullah …

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 3:05 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 @ TN Babi 🐖 cukup marah bila Kejora keluarkan pantun2 yg bertujuan melarang perbuatan komen dlm bahasa kurang ajar, biadab, tak bersopan, tiada adab & tatasusila, gila babi, SAMSENG TAIK KUCING.

Sebab, pantun2 itu nak menghalang niat dia berbuat perangai yg demikian. Tapi, dia buat juga..anjing 🐕 lah katakan…

Org lain tak kesah pun dgn pantun2 tu.
Siaan TN anjing 🐕.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:17 pm

Nasib le TN anjing 🐕 betina jalang tua 👩‍🦳munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, nak buat perangai si Kitol atau Yahudi
Dia fikir blog pala bapak dia, ini ifrit haram jadah
Blog ini dia cuba nk buat dia pnya harta peribadi
Dgn org lain boleh, dgn Kejora dia dpt lah padah!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:56 pm
Reply to  Anonymous

Si Kitol dan Yahudi pulak yang kena.

Terrer jugak “Cikgu” Kejora ini.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 3:05 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 cukup marah bila Kejora keluarkan pantun2 yg bertujuan melarang perbuatan komen dlm bahasa kurang ajar, biadab, tak bersopan, tiada adab & tatasusila, gila babi, SAMSENG TAIK KUCING.

Sebab, pantun2 itu nak menghalang niat dia berbuat perangai yg demikian. Tapi, dia buat juga..anjing 🐕 lah katakan…

Org lain tak kesah pun dgn pantun2 tu.
Siaan TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:16 pm

Nasib le TN anjing 🐕 betina jalang tua 👩‍🦳munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing dajal, mahu buat perangai keling paria
Dia nak buat sikap tamak, serupa dgn anjing liar
Blog ini, dia cuba mau buat harta pala bapak dia
Dgn org lain boleh..tapi Cgu Kejora tak akan biar
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:57 pm
Reply to  Anonymous

Keling paria lagi di sebut “Cikgu” Kejora.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 3:04 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 @ TN Babi 🐖 cukup marah bila Kejora keluarkan pantun2 yg bertujuan melarang perbuatan komen dlm bahasa kurang ajar, biadab, tak bersopan, tiada adab & tatasusila, gila babi, SAMSENG TAIK KUCING.

Sebab, pantun2 itu nak menghalang niat dia berbuat perangai yg demikian. Tapi, dia buat juga..anjing 🐕 lah katakan…

Org lain tak kesah pun dgn pantun2 tu.
Siaan TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:16 pm

Nasib le TN anjing 🐕 betina jalang tua 👩‍🦳munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua..tikus mondok yg mau lagak gajah
Ejekan, cacian & Bang Ali, jadi dia punya senjata
Asal org komen jer..mkcik tua tu akn mari terjah
Dia nak buat blog ini pala bapak dia punya harta
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:58 pm
Reply to  Anonymous

Tak tau lah jika ada yang lain dari “Cikgu” Kejora yang TN terjah.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 3:03 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 cukup marah bila Kejora keluarkan pantun2 yg bertujuan melarang perbuatan komen dlm bahasa kurang ajar, biadab, tak bersopan, tiada adab & tatasusila, gila babi, SAMSENG TAIK KUCING.

Sebab, pantun2 itu nak menghalang niat dia berbuat perangai yg demikian. Tapi, dia buat juga..anjing 🐕 lah katakan…

Org lain tak kesah pun dgn pantun2 tu.
Siaan TN anjing 🐕 @ TN Babi 🐖.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:15 pm

Nasib le TN anjing 🐕 betina jalang tua 👩‍🦳munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kejora punya pantun tak ader pun ganggu siapa
Tapi TN anjing tu buat kalut, mcm le ada gempa
Dgn tetiba jer betina tua barua ifrit tu mari terpa
Akibatnya..sakit ler yg betina tua tolol itu jumpa
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 2:00 pm
Reply to  Anonymous

Marah betul “Cikgu” Kejora kepada TN.

Tak tau lah jika TN sakit kena terpa.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 3:03 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 cukup marah bila Kejora keluarkan pantun2 yg bertujuan melarang perbuatan komen dlm bahasa kurang ajar, biadab, tak bersopan, tiada adab & tatasusila, gila babi, SAMSENG TAIK KUCING.

Sebab, pantun2 itu nak menghalang niat dia berbuat perangai yg demikian. Tapi, dia buat juga..anjing 🐕 lah katakan…

Org lain tak kesah pun dgn pantun2 tu.
Siaan TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:11 pm

Mcm biasa lah. TN 1 komen, Wak Gontol Kejora Kojolla berturut turut komen nya menjawab, mempertahankan diri.

Hebat TN tuh.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:14 pm
Reply to  Anonymous

Mcm biasa lah, TN anjing 🐕 bagi 1 komen, Kejora tibai berturut turut komen nya bagi mengajat TN anjing gila babi 🐖.

Hebat Kejora tuh.
😀😃😄😁😆😅🤣😂

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:22 pm
Reply to  Anonymous

# bagi mengajar TN anjing 🐕 gila babi 🐖.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 2:01 pm
Reply to  Anonymous

bagi mengajar TN, kata Kejora.

“Cikgu” lah, katakan.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 3:02 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 cukup marah bila Kejora keluarkan pantun2 yg bertujuan melarang perbuatan komen dlm bahasa kurang ajar, biadab, tak bersopan, tiada adab & tatasusila, gila babi, SAMSENG TAIK KUCING.

Sebab, pantun2 itu nak menghalang niat dia berbuat perangai yg demikian. Tapi, dia buat juga..anjing 🐕 lah katakan…

Org lain tak kesah pun dgn pantun2 tu.
Siaan TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
30 December 2020 1:02 pm

Bersatu akan berkubur jika Madey si Kitol isi borang Amanah. Kedah, Perlis, Kelantan, Terengganu dan Pahang akan jatuh kepada Amanah. Ini berita sahih ikut macai Saka. Kahkahkah!

trackback
Umno boleh hidup tanpa Bersatu, tapi Bersatu akan mati tanpa Umno
30 December 2020 1:01 pm
Anonymous
Anonymous
30 December 2020 12:56 pm

Org lain tak ada nak kesah atau kalut dgn pantun2 Kejora kat bawah itu sbb mereka bukan jenis yg buat komen mcm org gila atau jenis biadab atau jenis tiada sopan santun. Hanya TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua 👩‍🦳 yg jadi terasa sbb dia memiliki sifat spt yg tersebut dlm pantun itu. Sifat gila babi dia, kurang ajar, biadab, tiada sopan santun, akhlak rendah berpunca dari 1) gila kemaruk nak jadi SAMSENG TAIK KUCING atau PAK PACAK BLOG. 2) kurang didikan, salah asuhan atau tak dibimbing masa kecik oleh… Read more »

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 12:59 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒@ TN Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Dia gila babi teruk, mkcik TN biol mulut sumbing
Meracau raban jer dia hidup terumbang-ambing
Masa kecil terbiar, dia kutip makan taik kambing
Dia kuangajar biadab sbb mak bapak tk bimbing
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:00 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒@ TN Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳🤣
Auntie TN ‘misbehaved’..due to poor upbringing
She alway watch her mum’s pussy, dad banging
Quite frequent she saw her dad’s testis hanging
And she felt so eager seeing clapping & singing
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:00 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒@ TN Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
‘Why is myself being hated’, old TN keep thinking
“Why is TN anjing, so stupid” people keep asking
Poor upbringing not becoz parents busy working
But her poor idiot parents were too busy fucking!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:01 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒@ TN Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
‘Why is myself being hated’, old TN keep thinking
“Why is TN anjing, so stupid” people keep asking
Poor upbringing not becoz parents busy working
But her poor idiot parents were too busy fucking!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:01 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒@ TN Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kebodohan dari mkcik TN anjing..tk dpt dihapus
Asyik sja, betina tua ini komen tak ikut tajuk pos
Nak serang org, tk sedar dh tk lama nk mampos
Agknya..begitu sifat bila dah sgt tua & menopos
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 2:03 pm
Reply to  Anonymous

mkcik TN anjing..tk dpt dihapus, kata “Cikgu” Kejora.

Therein lies the miseries of his life. Sad.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 3:01 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 cukup marah bila Kejora keluarkan pantun2 yg bertujuan melarang perbuatan komen dlm bahasa kurang ajar, biadab, tak bersopan, tiada adab & tatasusila, gila babi, SAMSENG TAIK KUCING.

Sebab, pantun2 itu nak menghalang niat dia berbuat perangai yg demikian. Tapi, dia buat juga..anjing 🐕 lah katakan…

Org lain tak kesah pun dgn pantun2 tu.
Siaan TN anjing 🐕.

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
30 December 2020 12:31 pm

CINA DAN INDIA RASIS UNDI DAPIG…… MELAYU TAK RASIS …..TAPI DAPIG YANG UNTUNG……. Nak tawan PRU15? BN perlu kikis sikap ‘aku lebih hebat’, kata Annuar……….. PETALING JAYA: Setiausaha Agung Barisan Nasional (BN) Annuar Musa mengingatkan gabungan itu supaya membawa pemikiran baru dan mengikis sikap “lebih hebat dari orang lain” jika mahu menawan semula pilihan raya umum akan datang. “PRU15 perlu pemikiran baru. Jika BN kekal dengan ‘superiority complex’ dan ego lama, ia bakal menemui jalan sukar,” katanya di Twitter. Beliau yang juga Ahli Majlis Kerja Tertinggi UMNO mengingatkan akar umbi dan pemimpin parti komponen senario politik PRU15 tidak sama seperti… Read more »

langkasuka
langkasuka
30 December 2020 12:20 pm

Bersatu menang sebab penyokong pkr dan dap yg dok pangkah kamu. Ha ha jangan lupa jemin. Sekarang sapa mau pangkah kamu. Umno dan pas. Nak menang maybe tipis. Dap walau pon kawasan 10% cina tapi ia penentu. PKR separoh melayu + cina dap maka menang la. Tengok dulu zaidi templer. Menang templer sebab cina tolong. Pas keluar PH. Templer jatuh balik sebab cina tak pangkah pas. Sekarang zaidi bagai bangau. Terbang mencari ulat malberi

Wau bulenngy
Wau bulenngy
30 December 2020 12:29 pm
Reply to  langkasuka

PKR….leading PH pun gagal block Budget….ada hati nak jadi hero. Dah basi

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 1:52 pm
Reply to  Wau bulenngy

Undi budget dasar, Atok96 dapat 13 undi tak cukup 15. Peei Bedal n gang pun tak sokong. Kuli no show.

Undi budget policy, PH consistent 96 undi. Atok96 n gang merajuk no show, bodoh kata nak join Pembangkang. KuLi no show, out of date bangsawan.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
30 December 2020 12:34 pm
Reply to  langkasuka

Madey si Kitol cuba lead untuk belah bahagi pun gagal. Kahkahkah!

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
30 December 2020 11:37 am

UMNO DNA YAHUDI TIDAK TAHU KENANG JASA …….DARI PEMBANGKANG JADI KERAJAAN JASA SIAPA……DARI LONGKANG DISELAMATKAN……. Pas masih kekal bersama Muafakat Nasional kata Dr Asyraf………. Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, Datuk Dr Asyraf Wajdi Dusuki menyangkal dakwaan kononnya Pas telah membatalkan kerjasama dengan UMNO serta Piagam Muafakat Nasional. Dalam hantaran di laman Facebook, Asyraf berkata, dakwaan tersebut adalah palsu dan fitnah. “Khabar angin yang disebarkan melalui media sosial kononnya PAS membatalkan kerjasama dengan UMNO dan Piagam MN adalah palsu dan fitnah,” katanya hari ini. Menurut beliau, Ketua Penerangan Pas Pusat, Kamaruzaman Mohamad yang berkunjung ke pejabatnya petang Isnin telah mengesahkan bahawa Pas… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
30 December 2020 11:30 am

MELAYU SENGSARA BAWAH MELAYU DNA YAHUDI..
…..

Harga YAHUDI, Harga MUJAHID

Sebelum ini, kalau barang mahal kita cakap harga YAHUDI. Sekarang ni kalau barang murah, kita boleh cakap harga MUJAHID.

Gila ke apa jual tanah satu hektar harga RM4500. Cina yang berniaga pun geleng kepala.

Wow! Tauke babi pun boleh jual kandang!

* Petik dari FB Azmi Tarmizi

najib bini rosmah
najib bini rosmah
30 December 2020 12:44 pm

Akibat macai makan bangkai 40 tahun dan jackpot judi 22 kali kira harga tanah per hektar pun salah. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 10:59 am

Wak Gontol Kejora Kojolla tak renti2 memantun mantat, konon nya dia lah yang pandai menulis komen yang menafaatkan pembaca.

Nothing farther from further the truth, kata omputih.

Tapi dia tak menggontol sangat, maka setakat itu saja balunan keatas nya kali ini.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 12:15 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua 👩‍🦳 tak renti2 risau dgn pantun2 hebat Kejora, konon nya dia lah yang pandai menulis komen yang menafaatkan pembaca.

Semuanya dek kemaruk nak jadi SAMSENG TAIK KUCING, PAK PACAK BLOG.

Nothing farther from further the truth, kata omputih.

Tapi dia tak mengelentit sangat, maka setakat itu saja balunan keatas nya kali ini.
😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 12:54 pm
Reply to  Anonymous

Org lain tak ada nak kesah atau kalut dgn pantun2 Kejora kat bawah itu sbb mereka bukan jenis yg buat komen mcm org gila atau jenis biadab atau jenis tiada sopan santun.

Hanya TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua 👩‍🦳 yg jadi terasa sbb dia memiliki sifat spt yg tersebut dlm pantun itu. Sifat gila babi dia, kurang ajar, biadab, tiada sopan santun, akhlak rendah berpunca dari gila kemaruk nak jadi SAMSENG TAIK KUCING atau PAK PACAK BLOG.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 2:06 pm
Reply to  Anonymous

jenis yg buat komen mcm org gila,” kata “Cikgu Kejora.

Tapi dahtu dia tulis

“TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua 👩‍🦳’

Hu Alloh, Guanu mung, “Cikgu”.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 3:00 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 cukup marah bila Kejora keluarkan pantun2 yg bertujuan melarang perbuatan komen dlm bahasa kurang ajar, biadab, tak bersopan, tiada adab & tatasusila, gila babi, SAMSENG TAIK KUCING.

Sebab, pantun2 itu nak menghalang niat dia berbuat perangai yg demikian. Tapi, dia buat juga..anjing 🐕 lah katakan…

Org lain tak kesah pun dgn pantun2 tu.
Siaan TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒.

Sheraton
Sheraton
30 December 2020 10:51 am

Kadang-kala apa di cakap oleh pemimpin seperti Ku Li , itu lah apa yang difikir oleh beberapa penulis blog dan pendapat dari komen-komen yang di siarkan.

Hingga menjadi pertanyaan apa kah yang memyebabkan fikiran pemimpin tertinggi UMNO tidak terfikir akan hal tersebut?

Jangan beri masa pada BERSATU untuk mengatur strategik dan bertindak.

Apa yang dapat di lihat UMNO hanya berbincang .. lebih tepat merayu pada PAS ketika ini untuk matikan BERSATU yang telah menang di kubu UMNO.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
30 December 2020 11:02 am
Reply to  Sheraton

Depa tunggu kes mahkamah depa gugur macam tunggu buah busuk gugur. Saka tua approved depa lepas. Saka tunggu borang Amanah. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 11:02 am
Reply to  Sheraton

Saya bukan penyokong PAS tapi sokong pendapat di atas berkenaan UMNO.

UMNO sudah tercampak ke longkang berbau busuk sebab Najib Klepto wal Jibo songlap berbiliun wang rakyat di 1MDB.

Tiada maaf bagi Najib Klepto.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
30 December 2020 10:47 am

Pengkhianat macam geng Madey si Kitol dan Azmin Semburit terancam. Umno dalam bahaya. Saka ular yang terancam akan cari Amanah. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 11:05 am

Terancam?

Kau yang merasa yer.

Mesti kuat bahana nya.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 10:07 am

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sila lah komen, cara biasa atau berpantun madah
Jaga tatasusila & guna lah bahasa yng elok indah
Usah le ditunjuk, lagak biadab atau akhlak rendah
Bkn apa, kot nanti berat lah pula klu terima padah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 11:07 am
Reply to  Anonymous

Mengata spt di atas ini ialah lagak biadab atau akhlak rendah.

Membayangkan kamu boleh memberi padah ker?

Bak kata Moorthy Sinnapanndu, porrah ler.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 12:12 pm
Reply to  Anonymous

Mengata spt di atas ini ialah sbg amaran kpd TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua 👩‍🦳 yg asyik kurang ajar biadab atau akhlak rendah kerana kemaruk nak jadi SAMSENG TAIK KUCING atau PAK PACAK kat blog ini.

Membayangkan kamu boleh akan terima padah ker?

Bak kata Moorthy Sinnapanndu, porrah ler.
😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 12:52 pm
Reply to  Anonymous

Org lain tak ada nak kesah atau kalut dgn pantun Kejora ini sbb mereka bukan jenis yg biadab atau berakhlak rendah.

Hanya TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua 👩‍🦳 yg jadi terasa sbb dia memiliki sifat spt yg tersebut dlm pantun itu. Sifat kurang ajar tak beradab atau berakhlak rendag dia tu berpunca dari gila kemaruk nak jadi SAMSENG TAIK KUCING atau PAK PACAK BLOG.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 2:12 pm
Reply to  Anonymous

TN “nak jadi SAMSENG TAIK KUCING atau PAK PACAK BLOG”?

Contradiction in terms, Wak Gontol Kejora nih.

Kalau samseng, tak boleh jadi taik kucing.

Pak Pacak biasa nya berdiri diam, melihat keadaan ajer, tak buat, tak kata satu apa pun.

Teruk lah macam ini dia yang mengaku “Cikgu”.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 2:59 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 cukup marah bila Kejora keluarkan pantun2 yg bertujuan melarang perbuatan komen dlm bahasa kurang ajar, biadab, tak bersopan, tiada adab & tatasusila, gila babi, SAMSENG TAIK KUCING.

Sebab, pantun2 itu nak menghalang niat dia berbuat perangai yg demikian. Tapi, dia buat juga..anjing 🐕 lah katakan…

Org lain tak kesah pun dgn pantun2 tu.
Siaan TN anjing 🐕.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 10:00 am

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Silalah komen, dalm bentuk biasa atau berpantun
Sama2 lah kita jaga, tatasusila dan sopan santun
Usahlah tampil lagak samseng atau badut kartun
Bkn apa, kot sakit kepala, kena ketuk dgn mertun!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 11:12 am
Reply to  Anonymous

Memberi amaran kpd pembaca dengan tidak memasal.

Ini lah tabiat penjahat dan gengster.

Wak Gontol Kejora Kojolla yang coba nak bermaharaja lela.

Tapi di tepi ke tepi, jadi kucing menikus tak mengiau pun lah.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 11:13 am
Reply to  Anonymous

di tepis

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 12:09 pm
Reply to  Anonymous

Memberi amaran kpd pembaca jenis TN anjing 🐕 sbb dia suka ganggu org dengan tidak memasal.

Ini lah tabiat penjahat dan gengster taik kucing kemaruk nak jadi PAK PACAK BLOG.

TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua 👩‍🦳 yang coba nak bermaharaja lela sbg SAMSENG TAIK KUCING kat blog ini.

Tapi di tepi ke tepi, jadi taik kucing menikus tak mengiau pun lah.
😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 12:50 pm
Reply to  Anonymous

Org lain tak ada nak kesah atau kalut dgn pantun Kejora ini sbb mereka bukan jenis yg tak ada tatasusila atau tak bersopan santun.

Hanya TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua 👩‍🦳 yg jadi terasa sbb dia memiliki sifat spt yg tersebut dlm pantun itu. Sifat kurang ajar tak beradab atau tiada sopan santun dia tu berpunca dari gila kemaruk nak jadi SAMSENG TAIK KUCING atau PAK PACAK BLOG.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 2:18 pm
Reply to  Anonymous
a
Anonymous
Anonymous
30 December 2020 2:35 pm
Reply to  Anonymous

“Org lain tak ada nak kesah atau kalut dgn pantun Kejora ini,” kata Wak Gontol Kejora Kojolla. Wak Gontol ini tak sedar pun bahawa biasa nya Orang menulis prose, bukan puisi atau mantun mantat Dia tak ikut konvensen atau adat blogging, dia janggal, pelik Dia menyinggung hati pembaca yang dah biasa dengan cara blogging biasa (tidak guna puisi atau mantun mantat) semua pembaca ada hak mengeluarkan pendapat apa saja dalam blog post itu, termasuk mengutuk memantun mantat yang lain tak kisah sebab mereka tak minat ambil bahagian menulis komen, mengrespon komen jika nak memantun mantat perlu ke blog lain atau… Read more »

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 2:58 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 cukup marah bila Kejora keluarkan pantun2 yg bertujuan melarang perbuatan komen dlm bahasa kurang ajar, biadab, tak bersopan, tiada adab & tatasusila, gila babi, SAMSENG TAIK KUCING.

Sebab, pantun2 itu nak menghalang niat dia berbuat perangai yg demikian. Tapi, dia buat juga..anjing 🐕 lah katakan…

Org lain tak kesah pun dgn pantun2 tu.
Siaan TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 9:53 am

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sesiapa yg nak komen sila lah tampil ke hadapan
Moga bermanafaat, utk pembaca jadikan tatapan
Tapi sama2 lah kita jaga tatasusila & adab sopan
Bkn apa, klu biadab, kot sakit pula kena berdepan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 11:23 am
Reply to  Anonymous

Wak Gontol Kejora Kojolla tak renti2 memberi amaran

Tapi dia tak ada senjata nak lawan

Melainkan yang di celah kelengkang nya tapi tak ada sawan

Tak ada cetusan elektrik yang boleh mendatangkan pengsan

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 12:07 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua 👩‍🦳 tak renti2 degil bebal tak peduli dgn nasihat & l amaran.

Tapi dia tak ada senjata nak lawan.

Melainkan PUKI KERING & KELENTIT PANJANG yang di celah kelengkang nya tapi tak ada sawan.

Tak ada cetusan elektrik yang boleh mendatangkan pengsan.
😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 12:49 pm
Reply to  Anonymous

Org lain tak ada nak kesah atau kalut dgn pantun Kejora ini sbb mereka bukan jenis yg tak ada tatasusila atau tidak bersopan atau biadab.

Hanya TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua 👩‍🦳 yg jadi terasa sbb dia memiliki sifat spt yg tersebut dlm pantun itu. Sifat kurang ajar biadab dia itu berpunca dari kemaruk sangat nak jadi SAMSENG TAIK KUCING atau PAK PACAK BLOG.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 9:45 am

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sesiapa yg mahu melontar komen, anda dipersila
Komen lah secara elok & jaga lah adab tatasusila
Jgn lah kiranya ada, komen merapu mcm org gila
Bukannya apa..takut le nanti akan mendapat bala
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 11:25 am
Reply to  Anonymous

Wak Gontol Kejora Kojolla asyik mengarut membikin suasana blogging kusut

Tak ada lain tindakan sesuai untuk nya melainkan balun, tibai dan bantai dia hingga dia jadi kudut

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 12:04 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua 👩‍🦳 asyik mengarut membikin suasana blogging kusut!

Dia kemaruk nak jadi SAMSENG TAIK KUCING PAK PACAK BLOG & asyik komen TAK IKUT TAJUK POS!

Tak ada lain tindakan sesuai untuk nya melainkan balun, tibai dan bantai dia hingga dia jadi kudut.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 12:47 pm
Reply to  Anonymous

Org lain tak ada nak kesah atau kalut dgn pantun Kejora ini sbb mereka bukan jenis yg buat komen mcm org gila.

Hanya TN anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 @ TN Betina Jalang Tua 👩‍🦳 yg jadi terasa sbb dia memiliki sifat spt yg tersebut dlm pantun itu. Sifat gila babi berpunca dari gila kemaruk nak jadi SAMSENG TAIK KUCING atau PAK PACAK BLOG.

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 2:52 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 cukup marah bila Kejora keluarkan pantun2 yg bertujuan melarang perbuatan komen dlm bahasa kurang ajar, biadab, tak bersopan, tiada adab & tatasusila, gila babi, SAMSENG TAIK KUCING.

Sebab, pantun2 itu nak menghalang niat dia berbuat perangai yg demikian. Tapi, dia buat juga..anjing 🐕 lah katakan…

Org lain tak kesah pun dgn pantun2 tu.
Siaan TN anjing 🐕.

Wau bulenngy
Wau bulenngy
30 December 2020 9:08 am

Beautiful CAPTION…….

Think about this caption

TDM could be PM (not once but twice + Interim PM once) WITHOUT Anwar

BUT,

Anwar could never be PM WITHOUT TDM. That is the reality, fact and truth…

najib bini rosmah
najib bini rosmah
30 December 2020 10:40 am
Reply to  Wau bulenngy

This fact comes from your asshole right? Madey with 12 seats kowtow to Anwar’s wife first dowh. Now still must kowtow again. Kahkahkah!

Wau bulenngy
Wau bulenngy
30 December 2020 10:44 am

TDM has Azizah’s letter…..period

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 10:45 am
Reply to  Wau bulenngy

MOHD MUKHLIS MOHD SYARIF Perkuatkan PH; Yang Lain akan menyusul. Saya amat bersetuju dengan ungkapan Anwar yang kata masa PH jadi kerajaan kita hanya bersungguh lawan rasuah pada mereka yang ada vendetta; yang mesra dengan kita, semua boleh tutup tepi. Contoh tengok kes kartel daging, Dr Mujahid sendiri dan buat laporan SPRM tapi apa yang KP SPRM buat masa itu? Kes heli hilang pun sama juga, Abg Mat dah buat laporan SPRM pada 2019 tapi tiba-tiba bila PH jatuh terus selesai kes tersebut. Yang jadi suci ini begantung pada siapa yang jadi Perdana Menteri. Tengok jawatan senator, macam mana masih… Read more »

Wau bulenngy
Wau bulenngy
30 December 2020 11:05 am
Reply to  Anonymous

Hope Sarawak n Sabah stand to your case and defend your rights viz MA63…..from penyangak2

najib bini rosmah
najib bini rosmah
30 December 2020 12:48 pm
Reply to  Wau bulenngy

Azizah’s letter only? How about Mat, Khalid, Din and LGE? How many letters this Saka Sial got? Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 2:42 pm

Musa Hitam said he would have been charged with liwat as Atok96 political conspiracy WMD just like Anwar’s had he stayed to fought Atok96. He chose to resign from Atok96. Atok96’s conspiracy hands through his Mr. Fixit and Liwat conspirator, Khairuddin Hasan was exposed bluntly from Liwat 1 to Liwat 4. Azizah letter just like all other witnesses’ stories are paid fabricated stories by conspirator Khairuddin including Co-conspirator Hamzah alleging Anwar tried to do a fast number on his wife and lost the slander suit to Anwar. Atok96 other WMD has conveniently cleared LGE’s bungalow case, Piee Bedal’s billion dollar… Read more »

Anonymous
Anonymous
30 December 2020 4:42 pm
Reply to  Wau bulenngy

Boboi said on Astro yesterday, GE15 is time for new young faces. No need rocket science, what he really meant was it has to be PH++ Grand Coalition lead by Atok96 without Anwar and PKR. Same looney tune sang by all Atok96 lickers in PH. If new faces, all 4 in Pejuang will be wipe out because of old faces chiefly Atok96 going 98 in PRU15. Boboi is disqualified not because he is old but he will self-expire naturally without the old fox. Apart that, Pejuang will not have a party platform to fight GE15 and there won’t be any… Read more »