PENDIRIAN YANG BETUL BAGI UMNO IALAH ‘NO BERSATU’

Sebagaimana sudah agak kerap saya menulis sebelum ini, hakikat bahawa baik Anwar Ibrahim atau DAP, kedua-duanya bukanlah musuh yang sebenar bagi UMNO, ia kini nampaknya mula disedari.

Terbaru, Pengerusi Jemaah Penasihat UMNO, Tengku Razaleigh Hamzah berkata, slogan “No Anwar No DAP” hanyalah sentimen semata-mata.

Ahli MT UMNO, Dr. Puad Zarkashi juga menekankan perlunya UMNO bersikap terbuka untuk bekerjasama dengan DAP.

Menurut Ku Li, pendirian yang dipegang UMNO itu tidak seharusnya menjadi pendirian yang muktamad.

“Saya rasa itu (pendirian) sentimen tebal sahaja. Bagi saya dalam politik itu semua tak diambil kira, yang penting rakyat, rakyat mesti diambil kira.

“Kalau masalah itu memerlukan kita melakukan sesuatu yang boleh memberi manfaat kepada kepada rakyat, maka itulah yang didahulukan.

“Soal kita dengan DAP, kita sebagai pemimpin mesti bijak, bijak menguruskan, bijak membahagikan kuasa, bijak menentukan dan memantau apa yang boleh diberi dan dilakukan oleh rakan (politik) kita.

“Jadi, kalau kita menguasai keadaan, saya rasa itu tak menjadi perhitungan. Yang penting, rakyat,” kata Ahli Parlimen Gua Musang itu lagi.

Harus juga disedari, UMNO bukan saja tidak bertembung dengan DAP dalam pilihanraya, bahkan dengan PKR pun, pertembungan hanya berlaku di kawasan terpilih saja.

Jadi, kenapa perlu bimbang dengan DAP dan Anwar?

Tetapi, sebagaimana diketahui umum, sangat kerap dan lantang UMNO melaungkan slogan “No DAP No Anwar” ini dalam mengisi perjuangannya.

Dalam keadaan MCA dan MIC tidak lagi diterima oleh pengundi bukan Melayu, UMNO sepatutnya menjadikan DAP dan PKR sebagai rakan strategik mereka, bukan saja demi kelangsungan kuasa, bahkan untuk kepentingan negara dan rakyat berbilang kaum yang menghuni Malaysia ini.

Lagi pula, dengan peredaran masa dan keterbukaan pemikiran rakyat, menggunakan isu kaum sebagai modal politik bukan lagi pilihan yang terbaik, sebaiknya perjuangan politik harus bersandarkan keperluan sebenar rakyat dalam kehidupan dan membina negara.

Dulu, musuh UMNO adalah Pas dan ia memang wajar kerana kedua-duanya bertembung di kawasan yang sama, tetapi sejak UMNO bermuafakat dengan Pas, musuh sebenar UMNO adalah Bersatu.

Bersatu yang ingin mengenepikan UMNO dengan cara menindas dan membuli parti itu bagi membolehkan lebih banyak kerusi Melayu diperolehi, mentang-mentang kuasa lebih banyak terkumpul di tangan mereka.

Sebagai parti Melayu yang baru, Bersatu hanya boleh terus hidup jika ia berjaya membenamkan UMNO, manakala jika gagal berbuat demikian, Bersatu sendiri yang akan tersungkur dibuatnya.

Untuk itu, UMNO sebagai parti lama, terbesar dan pernah berkuasa sebelum ini, mereka harus tahu siapa musuh dan siapa yang boleh dibuat kawan.

Anwar, PKR dan DAP bukanlah musuh bagi UMNO, tapi lebih bermanfaat jika dibuat kawan.

Pilihan yang betul bagi UMNO ialah “No Bersatu”, bukan “No Anwar No DAP”, bahkan lagi lama UMNO membiarkan dirinya duduk bersama Bersatu dalam kerajaan PN, lagi mudah untuknya dijadikan tidak bermaya oleh parti pimpinan Muhyiddin itu. (Shahbudindotcom 25/12/2020)

4.8 6 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 25 December 2020 — 6:40 am
Subscribe
Notify of
guest
198 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
26 December 2020 11:44 am

TENTU ADA MASALAH BILA BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ SETUJU……… Selepas gagal isu harga, Kit Siang pertikaikan jadual penghantaran vaksin……….. Lim Kit Siang mengucapkan tahniah kepada Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi Khairy Jamaluddin “sekiranya benar dakwaan beliau” bahawa Malaysia mendapatkan vaksin Pfizer lebih murah berbanding Belgium. Veteran DAP itu bagaimanapun membangkitkan pula isu jadual penghantaran bekalan vaksin pertama. “Pun begitu, berdasarkan jadual penghantaran bekalan vaksin pertama ke Malaysia, harapan untuk melihat kes Covid-19 di Malaysia menurun pada suku pertama atau suku kedua tahun depan adalah tidak menyakinkan,” katanya.X Selepas menteri Belgium mendedahkan Kesatuan Eropah (EU) membeli Pfizer dengan harga €12 (RM59.43),… Read more »

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 11:21 am

Betapa berkesan nya komen TN boleh dilihat dari hal 1 komen nya menarik beberapa komen Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 12:04 pm
Reply to  Anonymous

Folks, let TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 menjerit, melalak, menyalak, menyalak, melaung, meraung, merapu, meracau, meroyan, meraban, membebel, mengomel by himself…

😀😃😄😁😆😅🤣🤣

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 12:31 pm
Reply to  Anonymous

Fani

HAW HAW HAW

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 10:11 am

Pangkat nya tak akan bertukar – Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Sampai bila2,

Sebab asyik menggntol.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 12:04 pm
Reply to  Anonymous

Folks, let TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 menjerit, memekik, melalak, menyalak, menyalak, melaung, meraung, merapu, meracau, meroyan, meraban, membebel, mengomel by himself…

😀😃😄😁😆😅🤣🤣

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 12:33 pm
Reply to  Anonymous

Little amuses the nuisance, what more the fool.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:56 am

Folks, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla menjerit, melalak, melaung by himself.

Let him.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:57 am
Reply to  Anonymous

Under any name

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 12:05 pm
Reply to  Anonymous

Folks, let TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 menjerit, memekik, melolong, melalak, menyalak, melaung, meraung, merapu, meracau, meroyan, meraban, membebel, mengomel by himself…

😀😃😄😁😆😅🤣🤣

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 12:37 pm
Reply to  Anonymous

This is a genuine case of desperation, anger and consternation.

The number of expletives used tell those.

Poor fellow.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
26 December 2020 9:08 am

Melayu Islam yang hebat akan bersetuju.
No Madey si Kitol
No Daging Haram
No Murtad Sikh
No Azmin Semburit
No anjing jaga ladang babi

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:24 am

No blogger yang guna nama najib bini rosmah.

Hantar dia kpd Bang Ali.

Untuk di reorientasi.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:04 am

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 @ TN nenek kebayan 👩‍🦳 betina tua kerepot jalang iblis 😈 saka puaka 👹 menopos munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
Kesian TN anjing gila babi dilahirkan bodoh bebal
Kejora lanyak anjing sewel itu jadi serupa sambal
Mana mungkin kereta kancil nak lwn kereta kebal
Terkantoi ler anjing tu, muka mcm kulit babi tebal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:10 am
Reply to  Anonymous

Kopipes lagi Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla yang tak boleh ditabal

Sebab bontot dia koyak lepas jumpa Bang Ali menyundal

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:20 am
Reply to  Anonymous

Takut dgn kopipes lagi TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 yang muka mcm kulit babi tebal.

Sebab puki kering dia koyak lepas jumpa Bang Ali menyundal.

😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:26 am
Reply to  Anonymous

Mencarut lagi Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tak dibimbing emak bapak nya di masa kecil. Depa sangat sibuk, kuat seks, asyik berkongk.k pagi petang siang malam.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:30 am
Reply to  Anonymous

Mengarut lagi TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 nih.

Tak dibimbing emak bapak nya di masa kecil. Depa sangat sibuk, kuat seks, asyik berkongkek/memuki pagi petang siang malam.

😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:32 am
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Dia gila babi teruk, mkcik TN biol mulut sumbing
Meracau raban sja dia, hidup terumbang-ambing
Masa kecil terbiar, dia kutip makan taik kambing
Dia kuangajar biadab sbb mak bapak tk bimbing
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:33 am
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Why is myself being hated’ old TN keep thinking
“Why is TN anjing, so stupid” people keep asking
Poor upbringing not becoz parents busy working
But her poor idiot parents were too busy fucking!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:41 am
Reply to  Anonymous

Folks, let Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla menjerit, melalak, melaung by himself.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:44 am
Reply to  Anonymous

Folks, let TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 menjerit, melalak, melaung, merapu, meracau, meroyan, meraban, membebel, mengomel by himself…

😀😃😄😁😆😅🤣🤣

Wau bulenngy
Wau bulenngy
26 December 2020 9:01 am

Pendirian betul bagi mahathir ialah “NO PENYAMUN, NO EX CONVICT OF SODOMY”.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 8:51 am

See..isn’t that it’s true, what Kejora had said..

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Auntie TN, is damn stupid & her IQ is nearly zero
Her brain is small and as if, the brain didn’t grow
If Kejora is a peacock..auntie TN just like a crow
And, if Kejora is BMW..TN is just a wheel barrow
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Auntie TN, is as if being hit, by spears and arrow
She’ll be whacked & walloped by Kejora the hero
Every day..she’ll have to endure pain and sorrow
And the pain she suffer, will get worst tomorrow
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:11 am
Reply to  Anonymous

Whacked by Bang Ali, Beruk Tua Wak Gontol goes home in a wheelbarrow

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:18 am
Reply to  Anonymous

Psssstt..folks… TN anjing 🐕 jadi semakin gila babi 🐖 tuh..bila kena pantun BI…

Dia nak balas balik tak reti, sbb sekolah SJK…

Bila dah kantoi malu, muka tebal mcm kulit babi, dia bak keluar ler Bang Ali yg dia idam lama batang butoh nak bagi jolok puki kering dia tuh…

😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:22 am
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 @ TN nenek kebayan 👩‍🦳 betina tua saka kerepot jalang iblis 😈 puaka 👹 menopos munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Siian TN anjing macai PH, penjilat DAP kafir harbi
Dah semakin teruk anjing ini..jadi sawan gila babi
Kejora dah lenyek anjing betina ni jdi spt tapai ubi
Mana mungkin mkcik netball nk lwn kapten ragbi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:28 am
Reply to  Anonymous

Syiok sendiri Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tiada siapa yang setuju atau sokong karutan dia.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:34 am
Reply to  Anonymous

MakinTN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 nih.

Tiada siapa yang setuju atau sokong karutan dia.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:35 am
Reply to  Anonymous

Errata:

Makin teruk sasau sewel TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 nih.

Tiada siapa yang setuju atau sokong karutan dia.

😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:41 am
Reply to  Anonymous

Folks, let Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla menjerit, melalak, melaung by himself.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:45 am
Reply to  Anonymous

Folks, let TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 menjerit, melalak, menyalak, melaung, meraung, merapu, meracau, meroyan, meraban, membebel, mengomel by himself…

😀😃😄😁😆😅🤣🤣

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 7:49 am

PARA PEMBACA SEKALIAN,

Tuan/puan boleh saksikan sendiri sifat buruk & bodoh bingai Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla anjing monyet 🐒 @ babi 🐖 tuh:

1) Betina tua sawan sasau sewel gila babi tu bangun hanya untuk meracau royan raban buat komen TAK IKUT TAJUK POS. (Dah bankrap idea)

2) Bila dia kantoi & malu terkedu, dia buat komen atas nama ‘najib bini rosmah’.

Maklumlah beruk 🐕, hasil keturunan monyet 🐒 berkahwin dgn babi 🐖

(Pssst, folks, trying imitating the Beruk now) …

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 7:51 am
Reply to  Anonymous

Waaaaah, sounds good .. will try again ..

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 8:00 am
Reply to  Anonymous

Hope the bloke will come out again.

Will now just follow his way until it sounds so damn stupid.

And let him sound stupid alone.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 8:47 am
Reply to  Anonymous

Hope the bloke TN anjing 🐕 @ TN monyet 🐒 @ TN babi 🐖 wll come out again.

Will now just follow his rude way until it sounds so damn bloody stupid.

And let him suffer alone.
😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 8:51 am
Reply to  Anonymous

The Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla has come out again.

His rude way now sounds so damn bloody stupid and childish.

Let him suffer alone.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:37 am
Reply to  Anonymous

The TN anjing 🐕 @ TN monyet 🐒 @ TN babi 🐖 has come out again.

His rude way now sounds so damn bloody stupid and childish.

Let him suffer alone.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 8:48 am
Reply to  Anonymous

Waaaaah, sounds good for readers but painfull for TN anjing 🐕 @ TN monyet 🐒 @ TN babi 🐖 .. Kejora will make more ..

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 8:56 am
Reply to  Anonymous

Pssst.. folks, TN anjing 🐕 @ TN monyet 🐒 @ TN babi 🐖 is not trying imitating the Anjing 🐕 @ Monyet 🐒 or Babi 🐖 now..but he’s really posessing a mixture characteristics of dog, monkey & pig…

😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:15 am
Reply to  Anonymous

Wak Gontol kejora Kojolla not trying imitating the Anjing 🐕 @ Monyet 🐒 or Babi 

but just tongg.ng to Bang Ali.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:24 am
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 @ TN monyet 🐒 @ TN babi 🐖 not trying imitating the Anjing 🐕 @ Monyet 🐒 or Babi

but just tadah her puki kering to Bang Ali.

😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:31 am
Reply to  Anonymous

Bila dah kalah, tak ada hujah lagi, mencarut lah Beruk Tua Wak Gontol kejora kojolla nih.

Sampai masa nya, emak dia pun akan di jual nya.

Barang emaknya, that is.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:38 am
Reply to  Anonymous

Bila dah kalah, tak ada hujah lagi, mengadu macam pondan lah TN anjing 🐕 @ TN monyet 🐒 @ TN babi 🐖 nih.

Sampai masa nya, emak dia pun akan di jual nya.

LUBANG PUKI emaknya, that is.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:42 am
Reply to  Anonymous

Lupa lak, silap2 BATANG BUTOH PAK DIA & BATANG BUTOH BANG ALI pun dia potong jual TN anjing 🐕 @ TN monyet 🐒 @ TN babi 🐖 nih.

😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 7:41 am
Anonymous
Anonymous
26 December 2020 7:31 am

PARA PEMBACA SEKALIAN,

Tuan/puan boleh saksikan sendiri sifat buruk & bodoh bingai TN anjing 🐕 @ TN monyet 🐒 @ TN babi 🐖 tuh:

1) Betina tua sawan sasau sewel gila babi tu bangun sebelum subuh hanya untuk meracau royan raban buat komen TAK IKUT TAJUK POS. (Dah bankrap idea)

2) Bila dia kantoi & malu terkedu, dia menuduh atau memfitnah Kejora buat komen atas nama ‘najib bini rosmah’.

Maklumlah anjing 🐕, hasil keturunan monyet 🐒 berkahwin dgn babi 🐖…

😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 7:32 am
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 @ TN nenek kebayan 👩‍🦳 betina tua kerepot jalang iblis 😈 saka puaka 👹 menopos munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing hati kotor penuh daki, kudis, bernanah
Tak ada modal berhujah hanya mencaci & fitnah
Sakit ler anjing itu nanti malaikat tibai dlm tanah
Neraka nanti tmpt anjing ini, tak kan bau Jannah
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 8:54 am
Reply to  Anonymous

This bastak bertabiat Joannah mana boleh harap Jannah.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:14 am
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 @ TN nenek kebayan 👩‍🦳 betina tua kerepot jalang iblis 😈 saka puaka 👹 menopos munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Siian TN anjing macai PH, penjilat DAP kafir harbi
Dah semakin teruk anjing ini..jadi sawan gila babi
Kejora dah lenyek anjing betina ni jdi spt tapai ubi
Mana mungkin mkcik ‘netball’ nk lwn kapten ragbi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:33 am
Reply to  Anonymous

Wak Gontol Kejora kojolla tak jilat – dia diam dalam pucci emaknya.

Maka mana lah emak nya nak membing nya adab sopan.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:46 am
Reply to  Anonymous

TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 tak jilat – dia diam dalam LUBANG PUKI BUSUK emaknya.

Maka mana lah emak nya nak membing nya adab sopan.

😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 7:13 am

Anonymous (TN anjing 🐕 @ monyet 🐒 @ babi 🐖)
25 December 2020 12:58 pm
Reply to Anonymous (CGU KEJORA)

Repeating the same stuff this Wak Gontol Kejora Kojolla.

The stupid idiot says Gontol is mencarut. No otak to know that when the comment with the carut word appeared, it was deleted by Budin.

Gontol is not, is allowable. Weird sense of proprietariness on the part of Wak Gontol.

Reply
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 7:14 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
25 December 2020 4:37 pm
Reply to
Anonymous (TN anjing 🐕 @ monyet 🐒 @ babi 🐖)

Repeating the same stuff, say TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐒 @ TN BETINA TUA 👩‍🦳SAKA 👻 GILA BABI 🐖.
OK, THIS IS A NEW STUFF FOR HER:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Why is myself being hated’ old TN keep thinking
“Why is TN anjing, so stupid” people keep asking
Poor upbringing not becoz parents busy working
But her poor idiot parents were too busy fucking!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 7:17 am
Reply to  Anonymous

ANOTHER NEW STUFF FOR TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐒 @ TN BABI 🐖:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, bkn je rupa burok, perangai sgt hodoh
Anjing gila babi ini, semula jadi dilahirkan bodoh
Dgn Kejora, anjing tu dpt sakit sbb nk cari gadoh
Bila dh kantoi malu, mula anjing itu main tuduh2
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:01 am
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla merapuh.

Maklum lah dia dah tua, brittle.

80an mirip 90an tahun umur.

Otw to gol.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:02 am
Reply to  Anonymous

Dia tak tukar, sentiasa Beruk Tua.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:27 am
Reply to  Anonymous

Dia tak tukar, sentiasa Anjing 🐕 Betia Tua @ Monyet 🐒 Tua @ Babi 🐖 Tua.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:26 am
Reply to  Anonymous

TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐒 @ TN BABI 🐖 merapu.

Maklum lah dia dah tua, brittle.

80an mirip 90an tahun umur dekat sebaya boss dia Atok96 saka renta…

Otw to gol.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:36 am
Reply to  Anonymous

Don’t be damn lazy just using others’ comments, varying a little here and there.

Kalau dia nih Melayu, dia jenis yang bikin Melaka jatuh ke Portugis di 1511.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:48 am
Reply to  Anonymous

Don’t be damn rude & ill-mannered alwsys dusturbing & insulting on others’ comments, teasing & cursing a little here and there.

TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐒 @ TN BABI 🐖

Kalau dia nih Melayu, dia jenis yang bikin Melaka jatuh ke Portugis di 1511.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:48 am
Reply to  Anonymous

#always

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 6:43 am

“Soal kita dengan DAP, kita sebagai pemimpin mesti bijak, bijak menguruskan, bijak membahagikan kuasa, bijak menentukan dan memantau apa yang boleh diberi dan dilakukan oleh rakan (politik) kita,” kata Ahli Parlimen Gua Musang itu.

Beri depa portfolio kebajikan masyarakat, biosecurity, Community and Voluntary Sector, Conservation, Corrections, Food Safety, Veterans, Workplace Relations and Safety – dah banyak tuh.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 5:53 am

Kalau Umno menguasai keadaan, kata Ku LI.

Apo nak dikato, Umno sudah lebur.

Dia sendiri mengaku keadaan nya.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 6:21 am
Reply to  Anonymous

Saya dulu kuat sokong Umno.

Tapi pemimpin2 nya banyak buat abuses.

Najib Klepto wal Jibo songlap RM4 billion lebih wang rakyat di 1MDB.

Bedebah dia.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
26 December 2020 12:56 am

Kartel mamak daging haram dan kartel semburit pengkhianat PPBM asal usul geng Madey si Kitol ke? Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 6:01 am

Tak usah kisah asal usul, lihat saja dah terduduk senak perut ke, dah terbaring atau terssadai ke, puak anti nasional negara ini tuh,

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 6:57 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing hati kotor penuh daki, kudis, bernanah
Tak ada modal berhujah hanya mencaci & fitnah
Tapi anjing itu tak tahan Kejora tikam dan panah
Kini, anjing betina gila itu lari dah tk cukup tanah
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 5:49 am
Reply to  Anonymous

Sejak dia tulis komen ini pada 6:57 pm, tiada siapa masuk menulis komen, hingga dia masuk lagi atas nama najib bini rosmah pada esok nya, 26 December 2020 12:56 am.

Kena boikot, dipulaukan, dipariahkan, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla tuh.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 6:03 am
Reply to  Anonymous

Kot nanti dia tulis komen Anomouse sokong dia sendiri.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 6:13 am
Reply to  Anonymous

Atau tulis komen guna points yang orang keluarkan, dia pinda kata2 sikit di sana sini.

Pathetic, Wak Gontol Kejora Kjolla nih.

Jenis yang, bila Portugis serang Melaka di 1511, dia hanya tonggeng tunjuk bontot saja, mengacah musuh datang dekat nak berlembing berkeris, konon.

Hah, dibalun dengan meriam dan senapang, berborai jenis Wak Gontol nih. Di masa itu pakai nama Hang – mengikut Hang Tuah, Hang Jebat dll.

Dia Hang Gontol.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 6:57 am
Reply to  Anonymous

Atau terus tulis komen merapu, meracau, meroyan, meraban, membebel, mengomel di sana sini.

Pathetic, TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 nih.

Jenis yang, bila Portugis serang Melaka di 1511, dia hanya tonggeng tunjuk bontot saja, mengacah musuh datang dekat nak berlembing berkeris, konon.

Hah, dibalun dengan meriam dan senapang, berborai jenis TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 nih. Di masa itu pakai nama Hang – mengikut Hang Tuah, Hang Jebat dll.

Dia Hang TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖.
😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:05 am
Reply to  Anonymous

Nyata otak kecik –

di tuduh dia Hang Wak Gontol, dia pun guna point itu.

Melaka kalah di serang Portugis di 1511 sebab ada ramai yang mcm Wak Gontol.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 6:53 am
Reply to  Anonymous

Kot nanti TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 nih tulis komen Anomouse sokong dia sendiri.

😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:20 am
Reply to  Anonymous

Meniru komen orang, menuduh Anjing, Monyet, Babi –

itu saja yang Wak Gontol Kejora Kojolla nih tau. Macam budak kecik.

Otak kicik, tak ada daya memikir jauh dari itu, jenis yang menyebabkan Melaka kalah bila di serang portugis di 1511.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 6:52 am
Reply to  Anonymous

Sejak dia dia kena tibai jam 2:59 pm, kerana ‘rotten & broken English’ TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 malu muka tebal mcm kulit babi 🐖 & tak berani lagi tulis komen. Lepas tu, anjing betina tua gila babi nih tuduh Kejora masuk menulis komen atas nama najib bini rosmah pada esok nya, 26 December 2020 12:56 am. Dia bukan saja gila babi 🐖 TN Anjing nih tapi gila anjing 🐕, gila monyet 🐒, gila kongkang, gila jebon, gila biawak dan lain2 gila binatang TN ANJING @ TN MONYET @ TN BABI @ TN KONGKANG @ TN JEBON @… Read more »

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 7:06 am
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 @ TN nenek kebayan 👩‍🦳 betina tua kerepot jalang iblis 😈 saka puaka 👹 menopos munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, bkn je rupa burok, perangai sgt hodoh
Anjing gila babi ini, semula jadi dilahirkan bodoh
Dgn Kejora, anjing tu dpt sakit sbb nk cari gadoh
Bila dh kantoi malu, mula anjing itu main tuduh2
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:07 am
Reply to  Anonymous

Berbalik kpd kopipes komen2 dia lama, Beruk tua Wak Gontol Kejora kojolla nih.

Kalau ramai mcm dia nih sekarang, kalah lagi Melaka bila di serang.

Anonymous
Anonymous
26 December 2020 9:28 am
Reply to  Anonymous

Takut kpd kopipes komen2 lama Kejora, TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN Babi 🐖 nih.

Kalau ramai mcm dia nih sekarang, kalah lagi Melaka bila di serang.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
25 December 2020 3:22 pm

Selama 40 tahun sejak Madey si Kitol sampai PM Puppet umat Islam makan daging haram dan tabayyun pada murtad dan pencabul. Ada lagi ke No campaign yang Melayu nak bawa? Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 4:39 pm

KEPALA BAPAK KAU, kata Najib Klepto wal Jibo.

KEPALA ATOK KAU, kata aku yang tak berpangkat.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 7:25 pm

Kronologi bagaimana PAS menjadi liberal: G25 Kumpulan Liberal Kelirukan Isu Murtad – Berita Parti Islam Se Malaysia ( PAS) 1) Pertandingan Miss Plus World kali pertama diumumkan untuk pendaftaran pada Ogos 2020. Terbuka kepada seluruh rakyat Malaysia termasuk muslimah. PAS berdiam diri. 2) Pertandingan ini akan berlangsung di Kuala Lumpur, di bawah pentadbiran Menteri Wilayah, TS Annuar Musa. PAS berdiam diri. 3) September 2020, diumumkan 14 Finalis Miss Plus World. PAS masih berdiam diri. 4) Minggu lepas, berlegar di media sosial poster pertandingan ratu cantik Miss Plus World, netizen mula mempersoalkan apa tindakan PAS. PAS dah mula menggelabi. 5) Akhirnya… Read more »

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 9:34 pm
Reply to  Anonymous

Dulu Pas haram ucap Hari Krismas, kini boleh sudah jadi menteri Oleh FAZLI RADZIDecember 25, 2020 Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi, Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali tampil mengucapkan Selamat Hari Natal berbeza dengan pendirian Pas sebelum ini. Poster ucap selamat perayaan penganut Kristian itu dengan wajah pemimpin Pas tersebut dimuat naik menerusi Facebook rasmi Kementerian Perusahaan Perladangan dan Komoditi (MPIC). Turut dimuatnaik poster dua timbalan menteri dan ketua setiausaha kementerian itu yang ketiga-tiganya bukan beragama Islam. Khairuddin yang merupakan Ahli Jawatankuasa Pusat Pas juga Ahli Parlimen Kuala Nerus. Pas dalam hantaran pada tahun 2013 menyatakan pendirian haram hukumnya mengucapkan… Read more »

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 3:06 pm

Anonymous (TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒)
25 December 2020 12:51 pm
Reply to Anonymous (CGU KEJORA)

Commenting like the above, the bastard has the cheek to accuse others of poor upbringing.

His is the ultimate example in poor upbringing. In fact, no upbringing at all. The parents too busy fooking all the time, day and night, at the slightest available free time.

Reply
_____________________________________________________

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 3:06 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
25 December 2020 2:59 pm
Reply to Anonymous (TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒)

“His is the ultimate example…”

?????????????????????

What a rotten broken English this old idiot lady TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA SAKA 👻 KEREPOT MENOPOS JALANG IBLIS 😈 PUAKA MUNAFIQ FASIQ!

Sekolah SJK ke dulu, makcik TN Anjing 🐕?

😀😃😄😁😆😅😂🤣

Reply
_____________________________________________________

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 4:00 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ makcik TN 👩‍🦳 nenek kebayan betina tua kerepot jalang iblis 😈 saka puaka 👹 menopos munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Pembaca boleh lihat sendiri..TN pnya sifat buruk
Dia dok kat kat Kejora, tapi dia sebenarnya beruk
Kini anjing betina tua gila babi tu, dah malu teruk
Dek kantoi terkedu..monyet tu dah lari menyorok
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 4:09 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ makcik TN 👩‍🦳 nenek kebayan betina tua kerepot jalang iblis 😈 saka puaka 👹 menopos munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mkcik nenek kebayan, dulu TN anjing dia digelar
Dia hanya ulat gonggok tapi nak lagak mcm ular
Dek kemaruk nk jadi pak pacak, teruk dia diselar
Apa yg dia dpt hanyalah malu & maruah tercalar
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 4:10 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ makcik TN 👩‍🦳 nenek kebayan betina tua kerepot jalang iblis 😈 saka puaka 👹 menopos munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
Sian mkcik TN anjing, badut pak lawak, labu labi
Kejora lenyek betina tua itu jadi serupa tapai ubi
Pemain netball, mana blh nk lawan kapten ragbi
Kini..dia malu, muka tebal, serupa dgn kulit babi
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 4:10 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ makcik TN 👩‍🦳 nenek kebayan betina tua kerepot jalang iblis 😈 saka puaka 👹 menopos munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Padan muka..makcik TN lubang puki kering luas
Hari ini Kejora dah lanyak betina tu sepuas-puas
Dgn org lain blh ler, dia buat perangai jahat buas
Tapi dgn Kejora..bertemu lah dia, buku dgn ruas!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 4:10 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ makcik TN 👩‍🦳 nenek kebayan betina tua kerepot jalang iblis 😈 saka puaka 👹 menopos munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Makcik TN anjing, asyik jer buat perangai goblok
Puncanya dia kemaruk sgt nk jdi pak pacak blog
Pembaca sgt benci, dgn perangai dia yg tak elok
Tapi..silap lah, bila sarang tebuan dia pergi jolok
🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 6:22 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ makcik TN 👩‍🦳 nenek kebayan betina tua kerepot jalang iblis 😈 saka puaka 👹 menopos munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Agknya TN anjing kini termenung di dlm bangsal
Mesti anjing betina tua gila ni rasa sgt menyesal
Silap ler..dgn cikgu Kejora ni, dia pergi cari pasal
Pemain netball mana mampu lwan kapten futsal
⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Wau bulenngy
Wau bulenngy
25 December 2020 2:09 pm

Could Anwar’s men respond to issues below:

1. Reformasi had failed and dah basi. Why cling on this brand?

2. Why BA failed inspite of alleged Anwar’s high standing?

3. Why PR failed though spearheaded by anugerah tuhan , Anwar?

4. Why repeatedly claimed he had the numbers but instead just a lie.? Say 16 Sept?

5. Why dared to declare he had the number and that Muhyiddin government would fall?

6. Why could not produce the list of MPs supporting him when asked by YDPA?

7. Is Anwar oblivious to his title asa pathological liar?

???????????

najib bini rosmah
najib bini rosmah
25 December 2020 1:51 pm

No DAP depa makan daging haram
No PPBM depa makan daging halal
No Pas depa anjing kena makan PPBM.
Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
25 December 2020 1:59 pm

No Madey si Kitol 40 tahun bekal daging cop halal
No Anwar 20 tahun PM in waiting
No Navpreet Kaur 1 minggu kahwin Sikh dapat sijil nikah
No Melayu Islam murtad makan daging haram 40 tahun hukumnya tabayyun.
Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
25 December 2020 1:50 pm

Kuboq kata mai Madey. Rumah kata pi mampuih Che Det. Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
25 December 2020 1:07 pm

PPBM sudah target Kelantan Darul Cabul dan Terengganu Darul Tabayyun. Sebab itu Parti Anjing kena serang sampai putus nyawa. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 1:19 pm

Yang putus nyawa ia lah puak korang di Kelantan dan Terengganu.

Kuhkuhkuh!

langkasuka
langkasuka
25 December 2020 1:00 pm

Pkr tak perlu warisan dan team atok. Atok berjaya meracun warisan menolak PKR. Atok ni mmg melaun hebat. Buang masa memikirkan soal warisan yg kalah disabah. PKR boleh bertanding di sabah. Mana2 kawasan warisan pkr akan lawan. 5 penjuru biasa di sabah. Kawasan2 atok juga pkr akan lawan. Pkr akan kalah namun team atok pasti kalah. Amanah juga akan kalah kalu tidak bersama ph. Yg undi amanah adalah org2 pkr. Yg undi atok adalah org2 pkr. So pikir2 la

Wau bulenngy
Wau bulenngy
25 December 2020 1:26 pm
Reply to  langkasuka

Carry on thinking as such. Let us see who is laughing away happily

najib bini rosmah
najib bini rosmah
25 December 2020 12:53 pm

Negeri Kelantan Darul LGBT dan Rogol. Kahkahkah!

zunnun
zunnun
25 December 2020 12:52 pm

i wish next time around, try not to be objective in your presenting the fact….

the pussy is an object getting fucked is a subject……

si tua OT 96 is not an object neither is a subject……

between the two, si tua OT 96 lays deep in his epilepsy abyss…..

zunnun
zunnun
25 December 2020 12:59 pm
Reply to  zunnun

lies

Wau bulenngy
Wau bulenngy
25 December 2020 1:24 pm
Reply to  zunnun

You like to insult and use abusive words. Najib did that…..where is he now viz his staus? Zahid did the same.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
25 December 2020 12:40 pm

Yes. Demi Melayu Sikh bertabayyun bicara ilmiah sambil makan daging cop halal. No PPBM No Madey si Kitol. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 12:53 pm

But most of all, no najib bini rosmah idiotic bloke.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 12:36 pm

TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA KEREPOT MENOPOS JALANG IBLIS 😈 SAKA 👻 PUAKA MUNAFIQ FASIQ akan sentiasa menegak benang basah dgn mengatakan dia sbg malaikat di blog ini dan menuduh Kejora sbg pengganggu blog dsb… Tapi cuba tuan/puan lihat komen anjing 🐕 gila babi 🐖 ni jam 10:03 am sbg komen balas kpd pantun Kejora jam 7:54 am! Anjing betina 🐕 gila babi 🐖 ni jadi kurang ajar biadab kerana salah asuhan masa kecil atau dlm BI kata ‘poor upbringing’… Sbg balas, ini pantun carut lucah untuk anjing… Read more »

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 12:39 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ TN monyet 🐒 @ TN betina tua 👩‍🦳 gila babi 🐖,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳🤣
Auntie TN ‘misbehaved’..due to poor upbringing
She alway watch her mum’s pussy, dad banging
Quite frequent she saw her dad’s testis hanging
And she felt so eager seeing clapping & singing
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 12:58 pm
Reply to  Anonymous

Repeating the same stuff this Wak Gontol Kejora Kojolla.

The stupid idiot says Gontol is mencarut. No otak to know that when the comment with the carut word appeared, it was deleted by Budin.

Gontol is not, is allowable. Weird sense of proprietariness on the part of Wak Gontol.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 1:08 pm
Reply to  Anonymous

Repeating the same stuff makes TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA KEREPOT MENOPOS JALANG IBLIS 😈 SAKA 👻 PUAKA MUNAFIQ FASIQ worry & angry. The stupid idiot TN Anjing 🐕 akways says Gontol which is mencarut. No otak to know that when the comment with the carut word by Kejora appeared, it was not deleted by Budin. Gontol is not, is off course allowable, the same is with ‘puki kering’ or ‘kelentit panjang’ etc. Weird sense of proprietariness on the part of TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒… Read more »

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 1:06 pm
Reply to  Anonymous

Padan lah Wak Gontol marah sngat dengan komen TN 10:03 am yang berbunyi –

“Kebelakangan ini dia banyak mencarut. Sebab rasa terdesak, tak renti2 dibalun, ditibai dan dibantai berterusan di sini.
Gamak nya dia fikir bila mencarut kurang balunan dsb nya terhadap dia. Bodoh lagi dia jika memikir begitu.”

Apo nak di kato.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 1:12 pm
Reply to  Anonymous

Padan lah TN anjing 🐕 marah sngat dengan komen Kejor jam 11:25 am yang berbunyi –

“This bloody old stupid moron lady ‘TN Anjing’ 🐕 @ ‘TN Monyet’ 🐒 @ TN Nenek Kebayan 👩‍🦳 Gila Babi 🐖 is actually a saboteur to this blog!

She used to be ill-mannered & rude to others due to poor upbringing by her parent, since they’re all the while busy fucking….”

Apo nak di kato.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 4:37 pm
Reply to  Anonymous

Repeating the same stuff, say TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐒 @ TN BETINA TUA 👩‍🦳SAKA 👻 GILA BABI 🐖.

OK, THIS IS A NEW STUFF FOR HER:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Why is myself being hated’ old TN keep thinking
“Why is TN anjing, so stupid” people keep asking
Poor upbringing not becoz parents busy working
But her poor idiot parents were too busy fucking!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Wau bulenngy
Wau bulenngy
25 December 2020 11:58 am

Pendirian TDM adalah sangat tepat

1. Rejected to lead PN.
2. Rejected kleptokrats….2 proven guilty by court and many more in the process
3. Rejected PM post.

To TDM …. he has been PM twice and Interim PM once.

But to Muhyiddin….bersekedudukan dengan penyamun dan penunggang agama…jadilah PM yang teramat GOYAH

To Anwar….keep on imagining you have the number. Keep on becoming a pathological liar. Keep on becoming PM IN WAITING FOR LIFE.

zunnun
zunnun
25 December 2020 12:46 pm
Reply to  Wau bulenngy

are you sure there is no trace of complicity between si Moo & si tua…?

there are many leading indications to this complicit……

one obvious, resigning his premiership without involving pH presidential council…

another obvious, meeting with those involved in his house without informing pH presidential council…..

Who the fuck he is, getting the premiership on pH endorsement and yet every of his fucking actions involving pH he unilaterally choose to decide….

terlebih sawan babi ke si tua nih…

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 1:08 pm
Reply to  zunnun

Padan lah Wak Gontol marah sngat dengan komen TN 10:03 am yang berbunyi –

“Kebelakangan ini dia banyak mencarut. Sebab rasa terdesak, tak renti2 dibalun, ditibai dan dibantai berterusan di sini.

Gamak nya dia fikir bila dia mencarut kurang balunan dsb nya terhadap dia. Bodoh lagi dia jika memikir begitu.”

Apo nak dikato.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 2:18 pm
Reply to  Anonymous

Padan lah TN anjing 🐕 marah sngat dengan komen Kejora jam 11:25 am yang berbunyi –

“This bloody old stupid moron lady ‘TN Anjing’ 🐕 @ ‘TN Monyet’ 🐒 @ TN Nenek Kebayan 👩‍🦳 Gila Babi 🐖 is actually a saboteur to this blog!

She used to be ill-mannered & rude to others due to poor upbringing by her parent, since they’re all the while busy fucking….”

Apo nak di kato.

Wau bulenngy
Wau bulenngy
25 December 2020 1:10 pm
Reply to  zunnun

1. I am pretty sure there is no complicity. TDM is not a transactional unlike Muhyiddin. 2. TDM knew Anwar could never get an endorsement as PM. He had information on Anwar, only privy to himself. Letter from Azizah? Malay Veterans in the know? These were publicly known. My own speculation then was intelligence report by security agencies, rulers council and others. It would be a big embarrassment for Azizah and Anwar. 3. That was TDM’s prerogative. If TDM was complicit, he would have agreed to lead PN and became PM. HE DID NOT. 4. Anwar was told to wait… Read more »

Wau bulenngy
Wau bulenngy
25 December 2020 1:11 pm
Reply to  Wau bulenngy

*transactional leader

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:32 am

PARA PEMBACA BOLEH LIHAT DGN JELAS SIFAT MUNAFIQ FASIQ SI BETINA TUA GILA BABI 🐖 TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐒:

1) Dia selalu marahkan pembaca, kononnya kerana komen tak ikut tajuk pos, tapi cuba lihat komen anjing tu jam 10:03 am di bawah.

2) Dia suka mengatakan orang bodoh, jahat, gangster dsb, tapi cuba lihat komen anjing tu jam 10:03 am di bawah.

Semua ini adalah kerana anjing tu tak mendapat asuhan @ didikan sempurna masa kecil, dia tak dibimbing dek mak bapak dia yg asyik sibuk memuki sepanjang masa.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:32 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Dia gila babi teruk, mkcik TN biol mulut sumbing
Meracau raban sja dia, hidup terumbang-ambing
Masa kecil terbiar, dia kutip makan taik kambing
Dia kuangajar biadab sbb mak bapak tk bimbing
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:49 am
Reply to  Anonymous

Wak Gontol Kejora Kojolla tak renti2 memantun mantat.

Sayang nya, pantun dia sentiasa mcm pantat.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 12:09 pm
Reply to  Anonymous

TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA KEREPOT MENOPOS JALANG IBLIS 😈 SAKA 👻 PUAKA MUNAFIQ FASIQ tak reti nak berpantun.

Teruk nya, komen anjing 🐕 gila babi 🐖 tu sentiasa mcm pantat.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:47 am
Reply to  Anonymous

Menuduh liar dan mencarut saja ler kamu, wahai Wak Gontol Kejora Kojolla..

Apo nak dikato, tak dibimbing emak bapak di masa kecil, salah campuran masa dewasa,

Malu … nak hara kiri tak berani, maka merayap ke bawah tempurung diam di sana bersama katak puru lah dia.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 12:12 pm
Reply to  Anonymous

Mencerca caci liar dan mencarut saja ler kamu, wahai TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA KEREPOT MENOPOS JALANG IBLIS 😈 SAKA 👻 PUAKA MUNAFIQ FASIQ .

(Luhat komen anjing 🐕 gila babi 🐖 ni jam 10:03 am)

Apo nak dikato, tak dibimbing emak bapak di masa kecil, salah campuran masa dewasa,

Malu … nak hara kiri tak berani, maka merayap ke bawah tempurung diam di sana bersama katak puru lah dia.
😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 12:14 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 @ TN monyet 🐒 @ TN Betina Tua 👩‍🦳 Gila Babi 🐖,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Dia gila babi teruk, mkcik TN biol mulut sumbing
Meracau raban sja dia, hidup terumbang-ambing
Masa kecil terbiar, dia kutip makan taik kambing
Dia kuangajar biadab sbb mak bapak tk bimbing
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 12:42 pm
Reply to  Anonymous

Wak Gontol Kejora Kojolla bukan gila babi, dia gila betul, peringkat dah dekat perlu di panggul ambulans ke Tg Rambutan.

Bila gila nya naik, dia makan tahinya sendiri, senang tak payah pergi ke jamban, kata nya.

HAW HAW HAW

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 1:13 pm
Reply to  Anonymous

TN anjing 🐕 @ TN monyet 🐒 @ TN Betina Tua 👩‍🦳 Gila Babi 🐖 bukan saja gila babi, dia gila betul, peringkat dah dekat perlu di panggul ambulans ke Tg Rambutan.

Bila gila nya naik, dia makan tahinya sendiri, senang tak payah pergi ke jamban, kata nya.

HAW HAW HAW

Eton
Eton
25 December 2020 11:30 am

Selamat pagi semua… Nak ucap Selamat Hari Natal nanti ada pula yang kata Eton dah murtad……. Ehhh …..apa yang masih carut-carut ni…sekali sekala carut tak apa juga, ini setiap ayat ada kata-kata indah menusuk hati. Bila la abang-abang, makcik semua nak berubah dan berbaik-baik ni……. Ok..mengenai tajuk post…hmmmmm Budin cakap UMNO patut cakap “No to BERSATU” Dalam hati dia pula (Budin dan DSAI camp kata “No Atok” Sesetengah pemimpin UMNO cakap “No DAP, No Anwar” Ku Li dan Puad Zarkashi pula cakap “DAP maybe ok……Nuar hmmmm” Najib dan Zahid cakap “DAP pun OK Anwar lagi OK, janji kami tak masuk… Read more »

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:56 am
Reply to  Eton

Eton, bagus lah anda ada di sini.

Bagus kalau anda kenalkan siapa kawan, siapa lawan.

Dan tujukan komen anda specifically kpd yang mula dan yang banyak dan selalu mencarut.

Yang mencarut itu sedar dia kalah berhujah. Maka nak coba redeem kedudukan nya, dia mencarut lah.

“Coba” is the keyword. Tak akan dia berjaya.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 12:20 pm
Reply to  Anonymous

Eton, bagus lah anda ada di sini. Bagus kalau anda kenalkan siapa kawan, siapa lawan. Dan tujukan komen anda specifically kpd yang mula dan yang banyak dan selalu mencerca caci orang seperti TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA KEREPOT MENOPOS JALANG IBLIS 😈 SAKA 👻 PUAKA MUNAFIQ FASIQ tu. (Lihat komen anjing 🐕 betina 👩‍🦳 gila babi 🐖tu jam 10:03 am) Yang asyik mencerca caci orang macam TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA KEREPOT MENOPOS JALANG IBLIS 😈… Read more »

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 12:23 pm
Reply to  Anonymous

Lupa lak Eton,

Tiap2 hari makcik TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA KEREPOT MENOPOS JALANG IBLIS 😈 SAKA 👻 PUAKA MUNAFIQ FASIQ akan mencarut ‘gontol’ dekat Kejora dan mencarut ‘PUKIMAK’ dekat Zunnun..

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 12:27 pm
Reply to  Anonymous

Eton pun boleh lihat sendiri..

Kejora hanya berpantun politik jam 10:03 am & tak menyentuh peribadi sesiapa dlm blog ini, tapi TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA KEREPOT MENOPOS JALANG IBLIS 😈 SAKA 👻 PUAKA MUNAFIQ FASIQ tetiba carutkan Kejora sbg ‘gontol’.

Tak kan Kejora nak biarkan betina anjing 🐕tua gila babi 🐖 tu bermaharaja lela mencarut kat sini…

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 12:29 pm
Reply to  Anonymous

Tak sah hidup TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA KEREPOT MENOPOS JALANG IBLIS 😈 SAKA 👻 PUAKA MUNAFIQ FASIQ ni kalau dia tak carutkan komen Kejora walau pun komen itu tak ada menyentuh dia langsung…

Perangai dia sekotor hati dia..maklumlah keturunan anjing 🐕 berkahwin babi 🐖…

😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 12:30 pm
Reply to  Anonymous

(Lihat komen anjing 🐕 betina 👩‍🦳 gila babi 🐖tu jam 10:03 am)

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 12:30 pm
Reply to  Anonymous

(Lihat komen anjing 🐕 betina 👩‍🦳 gila babi 🐖tu jam 10:03 am)

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 1:01 pm
Reply to  Anonymous

Hah, mesti berkesan betul komen yang berkali kali Wak Gontol Kejora Kojolla merayu supaya di baca tuh.

Gud un.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 1:11 pm
Reply to  Anonymous

Padan lah Wak Gontol marah sangat dengan komen TN 10:03 am yang berbunyi –

“Kebelakangan ini dia banyak mencarut. Sebab rasa terdesak, tak renti2 dibalun, ditibai dan dibantai berterusan di sini.

Gamak nya dia fikir bila dia mencarut kurang balunan dsb nya terhadap dia. Bodoh lagi dia jika memikir begitu.”

Apo nak dikato.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 1:14 pm
Reply to  Anonymous

Hah, mesti berkesan betul komen yang berkali kali TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA KEREPOT MENOPOS JALANG IBLIS 😈 SAKA 👻 PUAKA MUNAFIQ FASIQ merayu supaya di baca tuh.

Gud un.
😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 1:10 pm
Reply to  Anonymous

Padan lah Wak Gontol marah sangat dengan komen TN 10:03 am yang berbunyi –

“Kebelakangan ini dia banyak mencarut. Sebab rasa terdesak, tak renti2 dibalun, ditibai dan dibantai berterusan di sini.

Gamak nya dia fikir bila dia mencarut kurang balunan dsb nya terhadap dia. Bodoh lagi dia jika memikir begitu.”

Apo nak dikato.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 1:18 pm
Reply to  Anonymous

Padan lah TN anjing 🐕 marah sngat dengan komen Kejor jam 11:25 am yang berbunyi –

“This bloody old stupid moron lady ‘TN Anjing’ 🐕 @ ‘TN Monyet’ 🐒 @ TN Nenek Kebayan 👩‍🦳 Gila Babi 🐖 is actually a saboteur to this blog!

She used to be ill-mannered & rude to others due to poor upbringing by her parent, since they’re all the while busy fucking….”

Apo nak di kato.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:28 am

PARA PEMBACA SEKALIAN,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Jgn le marah, klu blog cempera tk ketahuan hala
Kemelut & sengketa terjadi, bkn Kejora yng mula
Tapi semua dari angkara TN si betina anjing gila
Agaknya..dia gatal puki sbb butoh Bg Ali tak tala
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:42 am
Reply to  Anonymous

Membohong, menipu, memfitnah saja tahu nya si BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLLA bih.

Kebelakangan ini dia banyak mencarut. Sebab rasa terdesak, tak renti2 dibalun, ditibai dan dibantai berterusan di sini.

Gamak nya dia fikir bila mencarut kurang balunan dsb nya terhadap dia. Bodoh lagi dia jika memikir begitu.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 12:16 pm
Reply to  Anonymous

Mencaci cerca orang tanpa sebab, menipu, memfitnah saja tahu nya si TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA KEREPOT MENOPOS JALANG IBLIS 😈 SAKA 👻 PUAKA MUNAFIQ FASIQ nih.

(Lihat komen anjing betina gila babi ini jam 10:03 am)

Kebelakangan ini dia banyak mencarut. Sebab rasa terdesak, tak renti2 dibalun, ditibai dan dibantai berterusan di sini.

Gamak nya dia fikir bila mencarut kurang balunan dsb nya terhadap dia. Bodoh lagi dia jika memikir begitu.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 1:03 pm
Reply to  Anonymous

Padan lah. Amat kuat balunan TN ke atas nya.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 1:15 pm
Reply to  Anonymous

Padan muka TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA KEREPOT MENOPOS JALANG IBLIS 😈 SAKA 👻 PUAKA MUNAFIQ FASIQ. Amat kuat balunan TN ke atas nya.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 1:17 pm
Reply to  Anonymous

Errata:

Padan muka TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA KEREPOT MENOPOS JALANG IBLIS 😈 SAKA 👻 PUAKA MUNAFIQ FASIQ. Amat kuat balunan Kejora ke atas nya.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:22 am

Anonymous (CGU KEJORA)
25 December 2020 7:54 am

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Tak kisah le, klu bagi Umno, pendirian ‘no Bersatu’
PRU-15 nanti..Umno akn tampil jdi kuasa penentu
Dgn PH, rakyat tidak akan sudi lagi nak bagi restu
Bgitu juga PejuWang cikai, rakyat akn bangkit latu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
_____________________________________________________

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:23 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒)
25 December 2020 10:03 am
Reply to Anonymous (CGU KEJORA)

“Rakyat” yang kau maksudkan hanya lah kamu dan puak kamu, Wak Gontol kejora Kojolla.

No hal. Beberapa ketul saja.

Reply
_____________________________________________________

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:23 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
25 December 2020 11:02 am
Reply to Anonymous

Woi TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA KEREPOT MENOPOS JALANG IBLIS 😈 SAKA 👻 PUAKA MUNAFIQ FASIQ.

KOMEN IKUT TAJUK POS LE ANJING 🐕 KURAP!
JANGAN HANYA NAK MENYALAK KOMEN ORANG!

Reply
_____________________________________________________

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:24 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA) 25 December 2020 11:04 am Reply to Anonymous This bloody old stupid moron lady ‘TN Anjing’ 🐕 @ ‘TN Monyet’ 🐒 @ TN Nenek Kebayan 👩‍🦳 Gila Babi 🐖 is actually a saboteur to this blog! She used to be ill-mannered & rude to others due to poor upbringing by her parent, since they’re all the while busy fucking… 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳🤣 Auntie TN ‘misbehaved’..due to poor upbringing She alway watch her mum’s pussy, dad banging Quite frequent she saw her dad’s testis hanging And she felt so eager seeing clapping & singing 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Kah kaahh… Read more »

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:25 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
25 December 2020 11:04 am
Reply to Anonymous

This bloody old stupid moron lady ‘TN Anjing’ 🐕 @ ‘TN Monyet’ 🐒 @ TN Nenek Kebayan 👩‍🦳 Gila Babi 🐖 is actually a saboteur to this blog!

She used to be ill-mannered & rude to others due to poor upbringing by her parent, since they’re all the while busy fucking…

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:26 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳🤣
Auntie TN ‘misbehaved’..due to poor upbringing
She alway watch her mum’s pussy, dad banging
Quite frequent she saw her dad’s testis hanging
And she felt so eager seeing clapping & singing
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
_____________________________________________________

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:26 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
25 December 2020 11:09 am
Reply to Anonymous

TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA KEREPOT MENOPOS JALANG IBLIS 😈 SAKA 👻 PUAKA MUNAFIQ FASIQ jadi kurangajar dan biadab mencaci orang kerana masa kecil tak dibimbing mak bapak dia yg asyik sibuk berkongkek atau memuki..

Reply
_____________________________________________________

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:26 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
25 December 2020 11:09 am
Reply to Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒@ TN 👩‍🦳 nenek kebayan betina tua kerepot jalang iblis 😈 saka puaka 👹 menopos munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Dia gila babi teruk, mkcik TN biol mulut sumbing
Meracau raban jer dia hidup terumbang-ambing
Masa kecil terbiar, dia kutip makan taik kambing
Dia kuangajar biadab sbb mak bapak tk bimbing
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
_____________________________________________________

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:27 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
25 December 2020 11:12 am
Reply to Anonymous

TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA KEREPOT JALANG IBLIS 😈 SAKA 👻 PUAKA MUNAFIQ FASIQ dah tua kerepot puki kering menopos tapi bodoh nak mampos asyik komen mencaci cerca TAK IKUT TAJUK POS…

Reply
_____________________________________________________

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:27 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)
25 December 2020 11:12 am
Reply to Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN 👩‍🦳 Nenek Kebayan Betina Tua Kerepot Jalang Iblis 😈 Saka 👻 Puaka 👹 Menopos Munafiq Fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kebodohan dari mkcik TN anjing..tk dpt dihapus
Asyik sja, betina tua ini komen tak ikut tajuk pos
Nak serang org, tk sedar dh tk lama nk mampos
Agknya, begitu sifat bila dah sgt tua & menopos
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
_____________________________________________________

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 1:12 pm
Reply to  Anonymous

Padan lah Wak Gontol marah sangat dengan komen TN 10:03 am yang berbunyi –

“Kebelakangan ini dia banyak mencarut. Sebab rasa terdesak, tak renti2 dibalun, ditibai dan dibantai berterusan di sini.

Gamak nya dia fikir bila dia mencarut kurang balunan dsb nya terhadap dia. Bodoh lagi dia jika memikir begitu.”

Apo nak dikato.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 12:51 pm
Reply to  Anonymous

Commenting like the above, the bastard has the cheek to accuse others of poor upbringing.

His is the ultimate example in poor upbringing. In fact, no upbringing at all. The parents too busy fooking all the time, day and night, at the slightest available free time.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 1:14 pm
Reply to  Anonymous

The above comment refers to Wak Gontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 2:59 pm
Reply to  Anonymous

“His is the ultimate example…”

?????????????????????

What a rotten broken English this old idiot lady TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA SAKA 👻 KEREPOT MENOPOS JALANG IBLIS 😈 PUAKA MUNAFIQ FASIQ!

Sekolah SJK ke dulu, makcik TN Anjing 🐕?

😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 3:00 pm
Reply to  Anonymous

The above comment refers to TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA SAKA 👻 KEREPOT MENOPOS JALANG IBLIS 😈 PUAKA MUNAFIQ FASIQ sekolah SJK.
😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:30 am
Reply to  Anonymous

Otak kecik, bila dah takda modal, tak boleh fikir yang lian, mengkopipes ler, WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA NIH.

Sangat memalukan anak bini, rakan seperjuangan (entah ada ke tak di blog ini), dan semua yang tahu dia selalu mengarut di sini.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:35 am
Reply to  Anonymous

Otak kecik, bila dah takda modal, tak boleh fikir yang lainn, mencaci cerca je ler, TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA SAKA 👻 KEREPOT MENOPOS JALANG IBLIS 😈 PUAKA MUNAFIQ FASIQ NIH.

(Lihat komen anjing 🐕 tua gila babi 🐖 ni jam 10:03 am)

Sangat memalukan anak bini, rakan seperjuangan (entah ada ke tak di blog ini), dan semua yang tahu dia selalu nak lagak samseng gangster taik kucing di sini.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 1:16 pm
Reply to  Anonymous

Wak Gontol Kejora Kojolla otak kecik, hanya guna komen orang, putar belit kata2 yang dikeluarkan.

Pathetic.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 2:51 pm
Reply to  Anonymous

TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA SAKA 👻 KEREPOT MENOPOS JALANG IBLIS 😈 PUAKA 👹 MUNAFIQ FASIQ otak kecik, takut bila orang putar balik kata2 yang dia keluarkan untuk tibai dia balik sbb ludah dia jatuh balik ke hidung dia sendiri.

Pathetic.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 2:54 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ makcik TN 👩‍🦳 nenek kebayan betina tua kerepot jalang iblis 😈 saka puaka 👹 menopos munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Wajah TN anjing @ monyet, kini suram mendung
Kemunafiqan diri nya itu..dia tk daya lagi lindung
Yg selalu dia kata timpa balik dia pyna btg idung!
Kini, anjing tu malu, cabut lari mcm lipas kudung
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:04 am

Umno tak boleh cakap “No Bersatu”.

Depa messed up Malay politics and some other party needs to rectify the situation.

Nama Umno has become so busuk, Malays have been coming to Bersatu in droves.

zunnun
zunnun
25 December 2020 8:27 am

what is the most prevailing idiotism of si tua OT 96?

he have this contagion disease to see everyone is not to his level of ‘intelligence’..

yet this form of ‘intelligence’ that flung perwaja, proton, mAs, been given among his cronies..

at the end of things, need government spending bailing them

ngape si tua OT96 mula terlalu marah dgn si anwar hingga terkini…

…kerana anwar confront si tua issue kesundalan nya dgn eric chia yg mereka berdua cuba menyembunyikan kerugian perwaja dari pengetahuan umum ….

zunnun
zunnun
25 December 2020 8:32 am
Reply to  zunnun

..he has this…

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 9:35 am
Reply to  zunnun

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA MENGARUT ATAU MENCARUT sekolah SJK, tak reti BI, bik tulis BM saja ler.

Tulis “that flung perwaja”, mengarut ler BI nya.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 9:40 am
Reply to  zunnun

Kasi bukti, sekurang kurang nya penerangan lah kpd kata2 kamu “anwar confront si tua issue kesundalan nya dgn eric chia yg mereka berdua cuba menyembunyikan kerugian perwaja”.

Kasi links kpd berita2 berkenaan sekali lah. Supaya kamu tak nampak sebagai menuduh liar  sahaja.

Ingat, tidak semua pembaca baca berita2 yang kamu gunakan untuk komen kamu tuh.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 10:54 am
Reply to  zunnun

“most prevailing”?

You Google those words, nothing comes out on them. Showing no such words and DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN mengarut.

PANGKAT DIA NAIK KE PUKIMAK BILA MENGARUT ATAU MENCARUT.

Dia mengarut, maka Pukimak lah dia.

Nak nunjukkan dia reti BI, konon. Bodoh punya benda Allah.

Wau bulenngy
Wau bulenngy
25 December 2020 8:04 am

Let us be objective on the following issues 1. Now PH, PN, MN is running without TDM. TDM does not care. BUT some goons keep harping on TDM vs the coalitions. Real funny. 2. TDM led PH to PRU14. He became PM for second time. An undeniable fact. A truth and reality 3. During the crisis jn 1st qtr of 2020, TDM resigned. TDM was appointed Interim PM. TDM rejected the offer to lead PN and continue to be PM. He cited his unwillingness to work with kleptokrats as rejection of offer.An undeniable fact. A truth and reality 4. Sleepy… Read more »

zunnun
zunnun
25 December 2020 8:17 am
Reply to  Wau bulenngy

..”the fact…”?

is it the fact to resign as pM without even bother to bring it to pH presidential council which earlier agreed to nominate him as pM?

“the fact..”

is it oxymoronic & retard to deny, the concept “sabahan for Sabah & sarwakian for sarawak ..”

what it be if the following go along the same line…”selangor for selangorian..” and “perak for perakian..”

“the fact here ”

what indicative platform you refer to wealth between states in Malaysia..?

fucking idiot, is it objective or has it been your subjective form ..of thinking

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 9:45 am
Reply to  zunnun

What nonsense talking “sabahan for Sabah & sarwakian for sarawak ..”, narrow minded, parochial thinking, you.

We are all Malaysians and appointments etc should be based on merit, man.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:20 am
Reply to  zunnun

The Malaysia Agreement allowed Sabah and Sarawak control over immigration.

But that is immigration from foreign countries.

Travelling between Sabah and Sarawak and Peninsular Malaysia is not immigration. Both ways.

It’s movement between states of Malaysia.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 7:54 am

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Tak kisah le, klu bagi Umno, pendirian ‘no Bersatu’
PRU-15 nanti..Umno akn tampil jdi kuasa penentu
Dgn PH, rakyat tidak akan sudi lagi nak bagi restu
Bgitu juga PejuWang cikai, rakyat akn bangkit latu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhhh kaaaaahhhhh kaaaaahhhhh 
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 10:03 am
Reply to  Anonymous

“Rakyat” yang kau maksudkan hanya lah kamu dan puak kamu, Wak Gontol kejora Kojolla.

No hal. Beberapa ketul saja.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:02 am
Reply to  Anonymous

Woi TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA KEREPOT MENOPOS JALANG IBLIS 😈 SAKA 👻 PUAKA MUNAFIQ FASIQ.

KOMEN IKUT TAJUK POS LE ANJING 🐕 KURAP!
JANGAN HANYA NAK MENYALAK KOMEN ORANG!

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:04 am
Reply to  Anonymous

This bloody old stupid moron lady ‘TN Anjing’ 🐕 @ ‘TN Monyet’ 🐒 @ TN Nenek Kebayan 👩‍🦳 Gila Babi 🐖 is actually a saboteur to this blog!

She used to be ill-mannered & rude to others due to poor upbringing by her parent, since they’re all the while busy fucking…

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳🤣
Auntie TN ‘misbehaved’..due to poor upbringing
She alway watch her mum’s pussy, dad banging
Quite frequent she saw her dad’s testis hanging
And she felt so eager seeing clapping & singing
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:09 am
Reply to  Anonymous

TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA KEREPOT MENOPOS JALANG IBLIS 😈 SAKA 👻 PUAKA MUNAFIQ FASIQ jadi kurangajar dan biadab kerana masa kecil tak dibimbing mak bapak dia yg asyik sibuk berkongkek atau memuki..

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:09 am
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒@ TN 👩‍🦳 nenek kebayan betina tua kerepot jalang iblis 😈 saka puaka 👹 menopos munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Dia gila babi teruk, mkcik TN biol mulut sumbing
Meracau raban jer dia hidup terumbang-ambing
Masa kecil terbiar, dia kutip makan taik kambing
Dia kuangajar biadab sbb mak bapak tk bimbing
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:12 am
Reply to  Anonymous

TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA KEREPOT JALANG IBLIS 😈 SAKA 👻 PUAKA MUNAFIQ FASIQ dah tua kerepot puki kering menopos tapi bodoh nak mampos asyik komen TAK IKUT TAJUK POS…

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:12 am
Reply to  Anonymous

Nasib le TN Anjing 🐕 @ TN Monyet 🐒 @ TN 👩‍🦳 Nenek Kebayan Betina Tua Kerepot Jalang Iblis 😈 Saka 👻 Puaka 👹 Menopos Munafiq Fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kebodohan dari mkcik TN anjing..tk dpt dihapus
Asyik sja, betina tua ini komen tak ikut tajuk pos
Nak serang org, tk sedar dh tk lama nk mampos
Agknya, begitu sifat bila dah sgt tua & menopos
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 11:24 am
Reply to  Anonymous

Give up your dirty habit of copy pasting your old comments lah, Beruk Tu Wak Gontol Kejora Kojolla.

It makes you look so damn stupid, no-brain kind larr.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 6:05 pm
Reply to  Anonymous

Give up your dirty habit of insulting, teasing & cursing others in your comments lah, TN ANJING 🐕 @ TN MONYET 🐕 @ TN NENEK KEBAYAN 👩‍🦳 GILA BABI 🐖 BETINA TUA KEREPOT JALANG IBLIS 😈 SAKA 👻 PUAKA MUNAFIQ FASIQ.

Don’t try to be a ‘taik kucing’ gangster or a ‘pak pacak’ in this blog lah?

It makes you look so damn stupid foolish idiot no-brain kind larr.

😀😃😄😁😆😅😂🤣

zunnun
zunnun
25 December 2020 7:42 am

ape yg amat sundal #melayu2islam hadi yg di pimpin oleh malaun2 pAs..dgn ajaran seketul daging babi nya?

kesundalan mereka yg amat nyata, bila dah bernikah, puki dikangkang kepada 2 laki dalam masa yg sama…

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 10:02 am
Reply to  zunnun

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK mencarut dan menunjukkan otak nya sangat kotor.

Tak dibimbing emak bapak nya di masa kecil, salah campuran di masa dewasa.

zunnun
zunnun
25 December 2020 7:39 am

ape yg ada persamaan antara si tua OT96 dgn si Moo…

mereka akan memberi jawatan utk mempecah belahkan utk berkuasa…

si tua OT96 ketika 22 bula bersama pH dan kini si Moo dgn pN kpd segelintir #melayu2omNo ….

sama acuan sama tabii pengkianatan mereka….

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 9:59 am
Reply to  zunnun

Ha nya tuduhan liar kamu saja, DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA MENGARUT ATAU MENCARUT.

zunnun
zunnun
25 December 2020 7:31 am

sikap malaun2 pAs berdasarkan ape selain kawin songsang mereka dgn omNo memalui mua”fuck”at dan pbbm melalui pN …

…yg nyata nya, ape yg kepunyaan mereka tidak boleh di beri kpd omNo seperti mana perdirian mereka tidak akan memberi jawatan exco kpd omNo di kelangtang dan di nganu…

tapi dedak dari omNo mereka sentiasa keinginan tidak kecuali men”dedak” terkini dgn pbbm pula….

bagaimana pula dgn si tua 96?

tidak kah sama dgn malaun2 pAs juga tabii mereka…

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 9:58 am
Reply to  zunnun

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA MENGRUT ATAU MENCARUT.

kamu menuduh secara liar tanpa bukti atau penerangan, maka PUKIMAK lah kamu.

zunnun
zunnun
25 December 2020 7:26 am

utk memacukan negara perlu ada politik yg gitu, perlu ada kekuatan dan “stability” dan ilmu2…

adakah malaun2 pAs dgn ajaran seketul daging babi kuat daya “cognitive” mereka kerana sekian lama di mabukan oleh kawah masakan seketul daging babi hadi…?

apa perlu ke si tua OT96 dgn sawan babi utk di jadikan asas kekuatan masa depan negara…

persoalan nya, di sabah & sarawak, ape kah warisan, grs & gps akan menjadikan negeri tersebut “sabah utk sabah” & sarawak utk sarawak” sedangkan rakyat sabah & sarawak ramai di semenanjung meraihkan peluang dan kekayaan…:. .

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 9:54 am
Reply to  zunnun

Wahai DAP Dirty Old Man Zunnun the Lanun pangkat naik ke Pukimak bila mengarut atau mencarut, rentikanlah cakap seketul daging babi tuh.

Kamu menghasut kaum Melayu dan agama Islam. Kamu akan di balun, ditibai dan dibantai se boleh2 nya disini jika berterusan.

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 10:58 am
Reply to  Anonymous

Tonggang tonggek di pangkal pokok Kayu Ara di tepi rumah nya.

zunnun
zunnun
25 December 2020 7:19 am

antara “no anwar nO dAp …” VS “no pbbm”

maka perlu juga di bincangkan – “no si tua OT” dlm omNO & pH

maka di mana pula malaun2 #melayu2islam hadi yg di suap dgn ajaran seketul daging babi oleh pendeta hadi….

di sini narrative terbaru yg akan menjadi asas kelestarian politik negara….

Anonymous
Anonymous
25 December 2020 9:49 am
Reply to  zunnun

NO DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA MENGARUT ATAU MENCARUT.

Selalu menuduh tanpa bukti, penerangan atau links kpd berita2 pun.