MB KEDAH MERAPU?

Jabatan Mineral dan Geosains Malaysia ada simpan data kewujudan di perut bumi Malaysia segala mineral dan galian berharga. Lengkap info peta lokasi, negeri, daerah, anggaran, nilai dll.

Semalam sy menonton video hebahan oleh mb kedah Sanusi Mohd Nor yg menyebut nilai Rare Earth Element (REE)di Sik bernilai RM43trillion!( kemudian dibetulkan mjadi RM62bilion).

Komen saya

1. Angka RM43trillion tak masuk akal, angka RM62 bilion juga merapu( rujuk info dlm web kementerian dan terus ke jabatan mineral dan geosains.. baca)

2. Di Sik REE ini ditemui di hutan simpan bukit enggang di kawasan seluas 50,000 ekar dgn anggaran 250ribu tan bernilai USD3bilion( lebih kurang 3 x 4.08 = RM12.24bilion!). Mana datang RM62bilion?

3. MB umum lesen teroka telah diberikan kpd sebuah sykt dari KL. Ini proses pertama. Hanya sykt ini dibenar masuk dan ambil sample tanah utk dianalisis dsb. Akan ada proses selanjutnya seblm REE boleh diusaha hasil. Yang perlu diingat lesen teroka ini bukan lesen masuk dan tebang balak lebih2 lg bukit enggang ini statusnya hutan simpan.

Sy akan ikuti dari dekat setiap tdkn kjaan kedah dan berkongsi info dgn rakyat kedah khususnya rakyat kulim bandar baharu. Lebih2 lg sbb di Hutan Simpan Gunung Bongsu , Kulim juga ada galian ini di kawasan seluas 62,500 ekar dgn anggaran 312,500 tan bernilai USD3.75bilion.

Kot-kot laa lepas Sik depa mai kot Kulim pulak 😀

SAIFUDDIN NASUTION ISMAIL, AHLI PARLIMEN KULIM BANDAR BARU/SETIAUSAHA AGUNG PKR.

0 0 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 3 December 2020 — 9:14 am
Subscribe
Notify of
guest

127 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
5 December 2020 11:53 am

PENYOKONG2 TEGAR PARTI KUNYIT LGBT IALAH MAK NYAH DAN BAPOK…….. UMNO TIDAK PERNAH BERSYUKUR……. WALAU KAFIR DAN ANTI MELAYU MASIH TEGAR PALSUKAN LOGO HALAL…. INILAH RESAM BANI YAKJUJ MAKJUJ…… Kartel tukar daging haram jadi halal…… Sesiapa yang terbabit dalam kes memalsukan dokumen dan logo halal bagi produk makanan untuk pasaran di negara ini harus dikenakan hukuman berat. Baru-baru ini, terbongkar taktik jahat kartel yang menyeludup daging sejuk beku dari China, Ukraine, Brazil dan Argentina sebelum membungkus semula daging itu dengan logo halal dan menjualnya ke pasaran seluruh Malaysia Hasil risikan Jabatan Perkhidmatan Kuarantin dan Pemeriksaan Malaysia (Maqis), kartel berkenaan dipercayai… Read more »

khatijah.nuno
khatijah.nuno
5 December 2020 3:20 am

Anonymouse 10.46am-3 Dis 2020

Kau lah munafiq, dajjal besar kat sini. Dah maki2 org, carut, pastu tu sertakan kalimah2 suci..alhmdulillah, disertakan pula kdg2 petikkan2 dari Hadith2, Al Quran. Kau jgn campur aduk kejelikkan ayat2 kau campur baur dgn ungkapan islamic… apa punya hamba Allah ni… ish ish kacau2.. Tu la asyik mencarut, maki hamun. Jiwa pun dah meracau, fikiran sasau.. sikit hari kau jadi Raja segala LABAHAU ! hihihihihi hohohoho.. : P

khatijah.nuno
khatijah.nuno
5 December 2020 3:12 am

Woi Anonymous 12.45am 4th Dec 2020
Eleh sapa takot kat kau..perasan bagus, hebat konon org lari takot dgn serangan gila babi kau tu ke? Ingat aku mcam kau ke hari2, pagi, siang dan malam asyik menempek kat sini. Aku mcam yg lain2 kat sini, ada kerjaya, bukan mcam kau. kau takde kerja..tu pasal byk melalut, mencarut, mengorat pompuan, pasang angan2 lucah dan angau kat sini… Babi Gila ! hihihihi

khatijah.nuno
khatijah.nuno
5 December 2020 3:07 am

Hoi KecHOTra..Wak Kojol…Anonymous 3.32pm 3 Dec 2020 What the Fart and the Fu#k merepek ni KechotRA..Hahahaha ..hai marah nampak dan tak puas hati aku tibai hang cow2 hari tu. Kau tu the lousiest rascal SOB..your dad is a big timer Fagot and your mom whinning Bitch of all times..
Hehehehe.. hah cart lagi lah..itu saja yg kau bole ulang2 dan kopipies..

You are a damn looser ! Period

khatijah.nuno
khatijah.nuno
5 December 2020 2:59 am

Hahaha dia dah buat.. MB ni org Pas kan. Klu Pas apa hairan…nun kat Kelantan masa Pas blom jdi kjaan geng PN pun habis hutan rimba dgn tanaah rizab org Asli depa cekau.. Hutan ditebang, bukit ditarah, sungai2 dan natural water resources byk binasa angkara pembalakkan yg tak terkawal di Kelante..hinga tiap2 tahun berlaku bannir besar sejak bertahun2. Hah ni Menteri Bangang dan PNipu nak jaja kisah dongeng konon Kedah ada byk hasil Rare Earth bernilai RMbillion2. Klu Kjaan Persekutuan luluskan ..habis lah Kedah bakal jdi mcam negeri Lobai2 tu..gondol hutan, binasa habitat2 binatang..berlaku percemaran sungai2..nanti jadi mcam Kelantae..tiap2 tahun… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
4 December 2020 12:04 pm

PEMBANGKANG HANYA MAMPU TEMBAK DENGAN PELURU PENABUR ….. BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ BERPURA2 JADI BAIK …..BILA PERINTAH NEGARA POTONG SEMUA PERUNTUKAN SURUH RAKYAT IKAT PERUT……. Chan Quin Er merayu KWSP, fahami denyut nadi rakyat……. Saya merayu kepada KWSP supaya melihat semula syarat-syarat pengeluaran wang simpanan pencarum dari Akaun Satu mereka supaya ia benar-benar memberi manfaat kepada rakyat secara menyeluruh. Melihat kepada kenyataan media KWSP semalam, saya dapati ia tidak menepati kehendak pencarum yang rata-ratanya mahukan pengeluaran wang simpanan persaraan mereka boleh dikeluarkan tanpa syarat berlebihan. Saya percaya bahawa setiap pencarum memiliki akal yang waras dan tahu bahawa setiap sen yang… Read more »

Anonymous
Anonymous
4 December 2020 12:35 am

Khas buat Makcik TN Nenek Kebayan 👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Jaga lah adab wahai makcik TN nenek kebayan
Buang perangai pot pet pot pet mulut tempayan
Klu tak ada isi hujah, diam je jgn meracau royan
Tapi klu mkcik mari acah, Kejora terpaksa layan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

khatijah.nuno
khatijah.nuno
5 December 2020 3:10 am
Reply to  Anonymous

Eleh sapa takot kat kau..pezrsan bagus, hebat konon org lari takot dgn serangan gila babi kau tu ke? Ingat aku mcam kau ke hari2, pagi, siang dan malam asyik menempek kat sini. Aku ada kerjaya, bukan mcam kau. kau takde kerja..tu pasal byk melalut, mencarut kat sini… Babi Gila ! hihihihi

Anonymous
Anonymous
4 December 2020 12:34 am

Khas buat Makcik TN Nenek Kebayan 👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Klu tak ada isi hujah..biar diam je le serupa tugu
Hal peribadi org, jgn ler pula makcik nak ganggu
Lebih-lebih lagi le, klau komen dari sorang cikgu
Bkn apa..takut nanti, mkcik menangis tk berlagu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
3 December 2020 10:50 pm

uMNO BOLEH BERENTAP DENGAN KADOK…..LEPAS PRU15 BOLEH BAIK SEMULA……. Persetujuan Kerjasama BN-PN Untuk Hadapi PRU 15 MESTI Di Kaji Semula…….. Kenyataan yang dibuat oleh Naib Presiden UMNO, DS Ismail Sabri, bahawa Barisan Nasional sudah bersedia berkerjasama dengan Perikatan Nasional MESTI dikaji semula dari segenap sudut. Bukan setakat harus mendengar bantahan majoriti akar umbi, malah bila dikaji semula, keputusan itu banyak mendatangkan keburukan berbanding kebaikan kepada Barisan Nasional terutamanya UMNO. Keikhlasan PPBM terhadap kerjasama dengan UMNO sepeerti yang dipersetujui juga sangat-sangat meragukan. Bagi menghadapi PRU, parti-parti politik memerlukan dana yang mencukupi untuk menampung perbelanjaan yang diperlukan. Setiap kawasan Dewan Undangan Negeri… Read more »

Apek fisol
Apek fisol
3 December 2020 9:18 pm

Aku tak lupa saipudin kena terjah dgn prof agus bab spore dlm wawancara sinar tv lagi amat merapu

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
3 December 2020 6:19 pm

DORAEMON JUGA DINASOUR PURBA……. DINASOUR2 PURBA DAH BANYAK SUSAHKAN RAKYAT……… ______ Sudah tiba masa Anwar Ibrahim beri peluang kepada pemimpin muda – Penganalisis…….. Sudah tiba masa Anwar Ibrahim beri peluang kepada pemimpin muda – Penganalisis Kegagalan bekerjsama membuatkan ada yang berpandangan sudah tiba masanya Anwar Ibrahim perlu memberi peluang kepada pemimpin muda. – Gambar Fail KUALA LUMPUR: Ramai yang melihat kegagalan Datuk Seri Anwar Ibrahim menjalin kerjasama dengan pihak lain untuk mendapatkan mandat menggantikan kerajaan sedia ada. Fellow Penyelidik Ilham Centre, Prof Dr Hamidin Abd Hamid berpendapat, kegagalan itu membuatkan ada yang berpandangan sudah tiba masanya Anwar memberi peluang kepada… Read more »

Wau bule
Wau bule
3 December 2020 5:09 pm

Budin

Hope you stop promoting Anwar, the ever sore loser leader.
Satu track record pun tak dak as leader. He had fooled people ever since he joined politics after student days.

Jadi ketua pembangkang tak jalan. Jadi pengerusi PH leading to nowhere.

Anwar is history now can be placed in museum as bahan purba

Anonymous
Anonymous
4 December 2020 5:18 am
Reply to  Wau bule

Kau berumur 70+ dan Atok berumur 96 dan kau kaki jilat Atok No. 1. Olih kerana kau dan Atok bukan ahli PH, WTF kau masuk dan jadi Pak Pacak bodoh bangang kat blog PH Budin. Sila berambus kpd blog2 yg berjuang sodomi politik nak bunuh PH spt Che Det atau blog2 sealiran spt old fart mcm kau exLNG, Rahman exPTD.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 4:41 pm

Anonymous (nenek TN 👩‍🦳 betina tua jalang)

Beruk Kejora ini, dia dh di bogel dan jadi togel

Reply
3 December 2020 10:52 am
__________________________________________________

Anonymous (nenek TN 👩‍🦳 betina tua jalang)

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

HAW HAW HAW

Dia kata “Beruk kat Kejora ini.” Self-explanatory.

I rest my case.

Reply
3 December 2020 11:18 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 4:41 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (nenek TN 👩‍🦳 betina tua jalang)

Wak Gontol Kejora terberak di bilik, tahi tak buang

Reply
3 December 2020 2:51 pm
__________________________________________________

Anonymous (nenek TN 👩‍🦳 betina tua jalang)

Wak Gontol Kejora banyak tahi dalam pala

Reply
3 December 2020 2:54 pm
__________________________________________________

Anonymous (nenek TN 👩‍🦳 betina tua jalang)

Di diamkan, Wak Gontol Kejora melanda landa.

Menangis bila di sekel kepala.

Reply
3 December 2020 2:55 pm
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 4:42 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (nenek TN 👩‍🦳 betina tua jalang)

tak masuk tak kena – Wak Gontol mengharap tak kena sekel pala

Reply
3 December 2020 2:57 pm
__________________________________________________

Anonymous (nenek TN 👩‍🦳 betina tua jalang)

Mengharap tak di sekel kepala this cheapskate

Reply
3 December 2020 2:58 pm
__________________________________________________

Anonymous (nenek TN 👩‍🦳 betina tua jalang)

Di kasi muka, Wak Gontol melanda landa. Bila di sekel dan di lutu kepala, terjerit jerit lari kkat emak.

Reply
3 December 2020 3:02 pm
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 4:43 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (nenek TN 👩‍🦳 betina tua jalang)

“Beruk kat Kejora ini,” kata Wak Gontol.

Dia dah ngaku sendiri, I rest my case.

Reply
3 December 2020 3:04 pm
__________________________________________________

Anonymous (nenek TN 👩‍🦳 betina tua jalang)

Beruk Tua Wak Gontol Kejora sangat frustrated hingga cakap pun dah mengarut

Reply
3 December 2020 3:10 pm
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 4:44 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (nenek TN 👩‍🦳 betina tua jalang)

Nyata ini komen bodoh, guna idea dan ulang kata2 orang.

Reply
3 December 2020 3:12 pm
__________________________________________________

Anonymous (nenek TN 👩‍🦳 betina tua jalang)

Name calling mcm budak kecik.

Tapi it’s a bit of fun and entertainment whacking the bloke back.

Reply
3 December 2020 3:15 pm
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 4:45 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le Nenek TN Betina Tua Jalang Fasiq 👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sian..nenek TN tua bingai dungu mari nak terjah
Tapi berbenjol kepala si biol ini, kena Kejora latu
Cuba le pembaca tengok cara nenek ni berhujah
Betul2 bingai tk matang, taraf budak darjah satu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 4:46 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le Nenek TN Betina Tua Jalang Fasiq 👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Semua pmbaca nampak yg nenek TN tak cerdik
Puncanya itu dah tentu ler dia dah disalah didik
Sbb itu dgn ramai peserta..nenek ni kena herdik
Ditambah lagi sakit dia kena peluru Kejora bidik
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 4:47 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le Nenek TN Betina Tua Jalang Fasiq 👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Nenek TN sewel, kedua2 rupa & perangai hodoh
Dgn peserta blog, si tua biol ini, suka cari gaduh
Kena Kejora tibai..muka nenek jadi suram teduh
Komen dia pula, betul2 nmpak spt budak bodoh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 4:48 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le Nenek TN Betina Tua Jalang Fasiq 👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Nenek TN bengap perangai serupa haram jadah
Kpd orng ramai, kebodohan nya asyik dia dedah
Komen dia..lbh teruk dari budak sekolah rendah
Bila penonton baca, mmg rasa macm nak ludah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 4:48 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le Nenek TN Betina Tua Jalang Fasiq 👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Nenek TN, kini monyok & letak tangan atas dahi
Dia dah tua kedut kerepot..laki dia dah tk berahi
Komen dia buat, tahap budak darjah 1 berkelahi
Agknya masa kecil dulu, si tua ini termakan tahi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:04 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le Nenek TN Betina Tua Jalang Fasiq 👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Malang le Peju-wang, dpt cai srupa haram jadah
Bila pembaca lihat..mmg le depa rasa nak ludah
Dah le nenek TN biol ini tk reti berpantun madah
Komen dibuat pulak taraf budak sekolah rendah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

khatijah.nuno
khatijah.nuno
5 December 2020 3:05 am
Reply to  Anonymous

What the Fart and the Fu#k merepek ni KechotRA..Hahahaha ..hai marah nampak aku tibai hang cow2 hari tu. Kau tu the lousiest rascal SOB..your dad is a big timer Fagot and your mom whinning Bitch of all times..
Hehehehe.. hah cart lagi lah..itu saja yg kau bole ulang2 dan kopipies..

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 2:40 pm

PARA PEMBACA SEKALIAN,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Nenek TN dajjal mmg lah munafiq terang-terang
Komen dia, tk tumpu pos, tapi ejek kata kt orang
Akibatnya..dekat kepala dia tu, peluru bersarang
Bila kena taji balik, tahu pulak dia, marah berang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 2:51 pm
Reply to  Anonymous

Wak Gontol Kejora terberak di bilik, tahi tak buang

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 2:56 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le Nenek Kebayan 👩‍🦳 TN Betina Tua Iblis Jalang Puaka Sasau Sawan Gila Babi Munafiq Fasiq 2:51 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Nenek TN dajjal mmg lah munafiq terang-terang
Komen dia, tk tumpu pos, tapi ejek kata kt orang
Akibatnya..dekat kepala dia tu, peluru bersarang
Bila kena taji balik, tahu pulak dia, marah berang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 3:07 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le Nenek Kebayan 👩‍🦳 TN Betina Tua Iblis Jalang Puaka Sasau Sawan Gila Babi Munafiq Fasiq 2:51 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Malang le Peju-wang, dpt cai srupa haram jadah
Bila pembaca lihat..mmg le depa rasa nak ludah
Dah le nenek TN biol ini tk reti berpantun madah
Komen dibuat pulak taraf budak sekolah rendah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 1:53 pm

Anonymous (Nenek TN 👩‍🦳 gila babi)

Wak Gontol lambat masuk sini arini.

Masih mengail ikan koli di sungai tepi bendang gamak nya.

Reply
3 December 2020 10:03 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 1:53 pm
Reply to  Anonymous

PARA PEMBACA SEKALIAN,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Cgu Kejora ni, masih waras lagi & bukan lah gila
Bukan lah sebarang org sengaja Kejora nak tala
Tapi nenek TN mereng tu..sengaja nak cari bala
Lihat le..komen jam 10:03 am itu, siapa yg mula
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 2:54 pm
Reply to  Anonymous

Wak Gontol Kejora banyak tahi dalam pala

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 1:40 pm

KHAS BUAT NENEK KEBAYAN TN 👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Nenek TN nampak nya dah sepi, tk lagi bersuara
Kejora tahu, nenek berdepan dgn duka sengsara
Klu nenek nak aman di sini..hanya ada satu cara
Komen ikut tajuk pos..& jgn cuba nk acah Kejora
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 2:55 pm
Reply to  Anonymous

Di diamkan, Wak Gontol Kejora melanda landa.

Menangis bila di sekel kepala.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 1:40 pm

Nasib le makcik TN 👩‍🦳 betina iblis puaka jalang tua munafiq fasiq pukimak lahanat,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN kini dah tak tahu nak buat mcm mana
Klau masuk teruk kena..tak masuk pun tak kena
Tiap hari dlm kerisauan, mlm pula tidur tak lena
Klau tak acah Kejora..tak ada lah, hidup merana
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 2:57 pm
Reply to  Anonymous

tak masuk tak kena – Wak Gontol mengharap tak kena sekel pala

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 1:39 pm

Nasib le makcik TN betina munafiq fasiq 👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN, tua kerepot..tetek pulak labuh kendur
Dia perasan diri ‘Pyrex’ tak sedar pinggan sadur
Sakit le..kucing tua gi ganggu harimau sdg tidur
Tiada jln lain le mkcik tua ni, selain dri berundur
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 2:58 pm
Reply to  Anonymous

Mengharap tak di sekel kepala this cheapskate

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 1:39 pm

Nasib le makcik TN 👩‍🦳 betina tua bingai dungu,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN, monyok terkedu & hilang arah haluan
Dia nk lagak samseng tk padan dgn perempuan
Bila acah Kejora..sakit ler dia dapat sbg habuan
Itu le siapa suruh gatal sgt..jolok sarang tebuan
🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 3:00 pm
Reply to  Anonymous

Wak Gontol mengharap TN tu pompuan, gigil lutut bila tahu tidak

Anonymous
Anonymous
4 December 2020 12:45 am
Reply to  Anonymous

Nasib le Makcik TN Nenek Kebayan 👩‍🦳 3:00 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Rasanya mkcik TN ini tomboy, masa muda dulu
Gamaknya sbb itulah, tubuh dia, laki dia tak lalu
Entah2..badan dia, kat tempat lain pun ada bulu
Sbb tu le..nk mengaku diri perempuan, dia malu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 1:38 pm

Nasib le makcik TN betina tua iblis jalang puaka gila babi menopos munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Dah tosonyap, mkcik TN betina tua bodoh bebal
Kejora dh lenyek ifrit itu jadi serupa dgn sambal
Keadaan dia..spt keta kancil dilenyek keta kebal
Kini..dah malu & lari, muka mcm kulit babi tebal
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 3:02 pm
Reply to  Anonymous

Di kasi muka, Wak Gontol melanda landa. Bila di sekel dan di lutu kepala, terjerit jerit lari kkat emak.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 10:46 am

Alhamdulillah pembaca sekalian…

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Ada rakan blogging kita dah jadi spt ayam togel
Sbb dia tak bersopan..Kejora dah kasi dia bogel
Agaknya, dgn ayat2 Quran, dia kini dh menggigil
Beruk kat Kejora ini, dia dh tk berani lagi panggil
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 10:52 am
Reply to  Anonymous

Beruk Kejora ini, dia dh di bogel dan jadi togel

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:18 am
Reply to  Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

HAW HAW HAW

Dia kata “Beruk kat Kejora ini.” Self-explanatory.

I rest my case.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 1:06 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN betina tua iblis jalang puaka sasau gila babi munafiq fasiq 11:18 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kedunguan pada makcik TN tak dpt nak dihakis
Karat tebal pada otak betina tua ni tk dpt dikikis
Pukulan kencang Kejora dia tk daya nak tangkis
Dah terkantoi dan malu dia kata, ‘I rest my case’
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 1:09 pm
Reply to  Anonymous

Isn’t that it’s true, what Kejora had said? 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 Auntie TN, is damn stupid & her IQ is nearly zero Her brain is small and as if, the brain didn’t grow If Kejora is a peacock..auntie TN just like a crow And, if Kejora is BMW..TN is just a wheel barrow 💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪 Auntie TN, is as if being hit, by spears and arrow She’ll be whacked & walloped by Kejora the hero Every day..she’ll have to endure pain and sorrow And the pain she suffer, will get worst tomorrow 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 HAHAHA HOHOHO… Read more »

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 3:05 pm
Reply to  Anonymous

Wak Gontol terasa dia pondan, coba naikkan self eteem nya dengan menuduh lelaki sebagai pompuan.

Anonymous
Anonymous
4 December 2020 12:47 am
Reply to  Anonymous

Nasib le Makcik TN Nenek Kebayan 👩‍🦳 3:05 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Rasanya mkcik TN ini tomboy, masa muda dulu
Gamaknya sbb itulah, tubuh dia, laki dia tak lalu
Entah2..badan dia, kat tempat lain pun ada bulu
Sbb tu le..nk mengaku diri perempuan, dia malu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 3:04 pm
Reply to  Anonymous

“Beruk kat Kejora ini,” kata Wak Gontol.

Dia dah ngaku sendiri, I rest my case.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 5:01 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN betina tua iblis jalang puaka sasau gila babi munafiq fasiq 3:04 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kedunguan pada makcik TN tak dpt nak dihakis
Karat tebal pada otak betina tua ni tk dpt dikikis
Pukulan kencang Kejora dia tk daya nak tangkis
Dah terkantoi dan malu dia kata, ‘I rest my case’
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

khatijah.nuno
khatijah.nuno
5 December 2020 3:19 am
Reply to  Anonymous

Kau lah munafiq, dajjal besar kat sini. Dah maki2 org, carut, pastu tu sertakan kalimah2 suci..alhmdulillah, disertakan pula kdg2 petikkan2 dari Hadith2, Al Quran. Kau jgn campur aduk kejelikkan ayat2 kau campur baur dgn ungkapan islamic… apa punya hamba Allah ni… ish ish kacau2.. Tu la asyik mencarut, maki hamun. Jiwa pun dah meracau, fikiran sasau.. sikit hari kau jadi Raja segala LABAHAU ! hihihihihi hohohoho.. : P

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 10:38 am

Para pembaca sekalian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Klu ada yg nk berkomen sila ler tampil ke depan
Bagus juga..untuk rakan2 blogging buat tatapan
Tapi, jgn kuangajar biadab dan jaga adab sopan
Klu ingkar, terpaksa le org itu hidup dlm ratapan
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 10:49 am
Reply to  Anonymous

Jangan mengarut la Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Buang masa orang baca apa kau karutkan itu kurang ajar.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:11 am
Reply to  Anonymous

Jangan mengarut la TN 👩‍🦳 Nenek Kebayan (dulu TN anjing 🐕) Betina Tua Iblis Jalang Puaka Sasau Sawan Munafiq Fasiq Gila Babi.

Buang masa orang baca apa kau karutkan itu kurang ajar.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:12 am
Reply to  Anonymous

Dulu Nenek Kebayan TN Betina Tua Iblis Jalang Puaka Sasau Munafiq Fasiq Gila Babi nih Kejora panggil TN Anjing 🐕 kerana perangai dia yg suka menyalak dan menganjing..

Panggilan anjing 🐕 kepada Nenek Kebayan TN Jalang Fasiq ini turut juga digunakan oleh beberapa org peserta lain.

Walau pun Nenek Kebayan TN Jalang Fasiq ini masih tak tinggal perangai anjing 🐕 nya itu, Kejora tidak lagi memanggil dia TN ANJING 🐕 kerana Allah melarang berbuat begitu dlm al-Quran surah al-Hujurat.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:16 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Jgn ler kerana ego diri, akhlak kita menjadi teruk
Atau pun kerna kemegahan diri..yg kita kemaruk
Allah larang..mmanggil orang dgn gelaran buruk
Spt mmanggil orang beriman, gontol, atau beruk
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:17 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Jgn kerana politik, kita jadi melampau & melarat
Usah terlalu taksub dunia hingga terlupa akhirat
Mengutuk cerca org menjadi satu dosa yg berat
Ambil iktibar..firman Allah dlm Surah Al-Hujurat!
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:18 am
Reply to  Anonymous

يَـٰٓأَيُّہَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ لَا يَسۡخَرۡ قَوۡمٌ۬ مِّن قَوۡمٍ عَسَىٰٓ أَن يَكُونُواْ خَيۡرً۬ا مِّنۡہُمۡ وَلَا نِسَآءٌ۬ مِّن نِّسَآءٍ عَسَىٰٓ أَن يَكُنَّ خَيۡرً۬ا مِّنۡہُنَّ‌ۖ وَلَا تَلۡمِزُوٓاْ أَنفُسَكُمۡ وَلَا تَنَابَزُواْ بِٱلۡأَلۡقَـٰبِ‌ۖ بِئۡسَ ٱلِٱسۡمُ ٱلۡفُسُوقُ بَعۡدَ ٱلۡإِيمَـٰنِ‌ۚ وَمَن لَّمۡ يَتُبۡ فَأُوْلَـٰٓٮِٕكَ هُمُ ٱلظَّـٰلِمُونَ (١١)

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:19 am
Reply to  Anonymous

Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah sesuatu puak (dari kaum lelaki) mencemuh dan merendah-rendahkan puak lelaki yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka dan janganlah pula sesuatu puak dari kaum perempuan mencemuh dan merendah-rendahkan puak perempuan yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka dan janganlah setengah kamu menyatakan keaiban setengahnya yang lain

…..bersambung/…..

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:21 am
Reply to  Anonymous

dan janganlah pula kamu panggil-memanggil antara satu dengan yang lain dengan gelaran yang buruk. (Larangan-larangan yang tersebut menyebabkan orang yang melakukannya menjadi fasik, maka) amatlah buruknya sebutan nama fasik (kepada seseorang) sesudah dia beriman dan (ingatlah), sesiapa yang tidak bertaubat (daripada perbuatan fasiknya) maka merekalah orang-orang yang zalim. (11)

[Ayat ke-11, Surah Al-Hujurat]

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:22 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Kejora nampak mkcik TN ini mental bermasalah
Wlau dah kantoi teruk, dia tetap tak ngaku kalah
Kebodohan & kefasiqan dia ini, sangat terserlah
Tak der takut pun dia, melanggar larangan Allah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:23 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Tk tau apa nak jadi, mkcik TN betina sihir puaka
Dah cakap..beri org gelaran buruk, Allah tk suka
Tpi, dibuat selamber je, benda yang Allah murka
Mmg sah lah, akhirat nanti, dia penghuni neraka
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:24 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Kpda org2 beriman, ayat itu, Allah telah perturun
Klau org beriman, dgn ayat Allah, dia akan gerun
Tpi mkcik ini rasa nya, mmg fasiq turun temurun
Kejora rasa mkcik ni mmg pengikut tuhan Harun
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:25 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Kefasiqan mkcik TN..mmg dh lama Kejora duga
Dek hasutan iblis, betina tua lahanat ni jadi tega
Dah diperingati, larangan Allah, dia langgar juga
Mmg Neraka le untuk dia & tak akan bau syurga
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:26 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN ni serupa ‘tepi gantang punya melukut’
Dgn pujukan syaitan, mkcik tua ni dh tersangkut
Mmg sah le..dia ini tuhan Harun punya pengikut
Sbb..melanggar larangan Allah, si tua ni tk takut
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:27 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Teruk le mkcik TN fasiq, Peju-wang punya askar
Mmg kefasiqan dlm diri ifrit ni dah lama berakar
Larangan Allah, betina iblis ni, tak hirau & ingkar
Dlm Neraka le nanti, tmpt betina ni akan dibakar
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:27 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Mkcik TN fasiq mmg jenis tak sedar dek untung
Di hati betina ni, syaitan sentiasa jer bergantung
Mmg ler dosa betina ni malaikat tak larat hitung
Dlm Neraka le nanti, iblis ni akn dibakar rentung
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:30 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Makcik TN fasiq..mmg ler makhluk haram jadah
Larangan Allah langsung betina tua ni tak endah
Mmg wajar sgt lah, betina sial ini kita caci ludah
Di Neraka ler nanti..ifrit ini punya tmpt penyudah
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:30 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Makcik TN fasiq ini tak ikut rukun iman yg enam
Klau dekat, dlm lumpur dia ni, Kejora nak benam
Bila dia mampos, elok bakar je, tk usah ditanam
Ahkirat nanti, sah ler iblis ni kat neraka jahanam
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:31 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Mkcik TN ni bodoh bengap lbih dari kerbau sapi
Kerana ego diri..larangan Allah, dia tolak ke tepi
Tapi di akhirat siap ler siksa yg dia akan hadapi
Kat ‘Sana’..dia akan jadi, Neraka punya kayu api
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:32 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Dek ditala Kejora..mkcik TN spt dh jadi terdesak
Nampak jelas yg aqidah betina ifrit ni dah rosak
Kejora bagi ayat Quran pun dia terus jugak asak
Ini. Kejora nak bagi pulak, ayat Surah An-Nisaak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:33 am
Reply to  Anonymous

Surah An-Nisaak, ayat 145:

إِنَّ الْمُنَافِقِينَ فِي الدَّرْكِ الْأَسْفَلِ مِنَ النَّارِ وَلَنْ تَجِدَ لَهُمْ نَصِيرًا

Sesungguhnya orang-orang munafik itu ditempatkan pada tingkatan yang terkebawah sekali dari (lapisan-lapisan dalam) neraka. Dan engkau tidak sekali-kali akan mendapat sesiapa pun yang boleh menolong mereka.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:33 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mungkin mkcik TN ini kt dunia dia hidup mewah
Tapi dgn larangan Allah, dia tak sepatutnya juah
Nanti dia akn di Neraka tingkat yg paling bawah
Siap le dia kena rebus dlm Neraka punya kawah
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:37 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Ingat lah mkcik TN, kita ini dari Allah punya jirim
Di sini, hanya sementara saja, nyawa Allah kirim
Kita kena le ambil petunjuk dari alQuranul-karim
Ini, Kejora nk beri pula ayat dari Surah At-Tahrim
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:38 am
Reply to  Anonymous

Surah At-Tahrim, ayat ke-6:

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا قُوا أَنْفُسَكُمْ وَأَهْلِيكُمْ نَارًا وَقُودُهَا النَّاسُ وَالْحِجَارَةُ عَلَيْهَا مَلَائِكَةٌ غِلَاظٌ شِدَادٌ لَا يَعْصُونَ اللَّهَ مَا أَمَرَهُمْ وَيَفْعَلُونَ مَا يُؤْمَرُونَ

Wahai orang-orang yang beriman! Peliharalah diri kamu dan keluarga kamu dari neraka yang bahan-bahan bakarannya: manusia dan batu (berhala); neraka itu dijaga dan dikawal oleh malaikat-malaikat yang keras kasar (layanannya); mereka tidak menderhaka kepada Allah dalam segala yang diperintahkanNya kepada mereka, dan mereka pula tetap melakukan segala yang diperintahkan.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:39 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Tak apalah, skrg ini mkcik TN msih cakap besar
Larangan, dari Allah..langsung dia tk rasa gusar
Nanti tau le dia, bila dah ke Neraka punya dasar
Allah bgi tau..layanan malaikat di situ, sgt kasar
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:40 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Dosa2 kefasiqan nenek TN tidak dpt nak dtebus
Hati dia keras ayat Quran pun tk blh nak tembus
Terimalah azab, bila nafas terakhir dh dihembus
Rasa je ler siksa..dlm kawah neraka, dia direbus
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:41 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Tk takut ayat Allah..ahli neraka lah TN tergolong
Dlm neraka, rantai besi panas, dia akan dikalung
Ditibai malekat, dia akan sakit terpekik terlolong
Di situ, Bang Ali dia pun, tak akan dpt nak tolong
🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:42 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mmg tak guna, nenek TN, betina lahanat pelacur
Dek kemegahan & ego diri, aqidah dia dh hancur
Di akhirat..ke dlm gaung neraka dia akn diluncur
Rasalah siksa bila kulit & isi semua dah melecur
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:43 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mmg lah nenek TN ifrit ini makhluk haram jadah
Ayat larangan Allah, dia takde pun, risau gundah
Dlm Neraka Jahannam nanti, dia rasa lah padah
Nanah, darah & bara api, akn jdi dia pnya juadah
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:43 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Nenek TN tak rasa insaf..walau dah tua beruban
Iman & aqidah pergi dngn taik ke lubang jamban
Kerana megah & ego diri..aqidah dia rela korban
Di akhirat nanti, ke neraka le, dia akan dihumban
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:46 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Iman dan aqidah nenek TN, dah rosak & runtuh!
Kejora bagi ayat Quran pun dia tak de tersentuh
Biol nenek ini serupa pak dia pnya kepala butuh
Akhirat nanti..ke jurang neraka le dia akan jatuh
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:47 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Nenek TN langgar perintah Allah yg jelas tertera
Ini lah yg Allah sebut dlm Al-Quran sebagai kera
Dlm neraka nanti terima saja lah azab sengsara
Lobang jubor nenek ni akn dirodok dgn api bara
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:47 am
Reply to  Anonymous

فَقُلْنَا لَهُمْ كُونُوا قِرَدَةً خَاسِئِينَ

Lalu Kami berfirman kepada mereka: “Jadilah kamu kera yang hina”.

[Surah Al-Baqarah, Ayat 65]

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:48 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Nenek TN tk takut langgar perintah Allah Yg Esa
Firman dari Allah dibuat macam gertakan biasa
Terima je lah nanti balasan atas dia punya dosa
Di neraka tanggung sja le dia, segala azab siksa
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:49 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Di sisi Allah, perbuatan nenek TN tu adalah cela
Sbb dia ktepikan & langgar..perintah Allah Taala
Dia hnya boleh terlepas siksa, klu dia betul2 gila
Klu tak, menanti dia, api neraka garang menyala
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:51 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Agaknya nenek TN tu, dari iblis, bnyak dpt ilham
Seolah-olah ayat2 Allah langsung dia tak faham
Dia lbh bnyak mengumpul dosa, sebagai saham
Api neraka..spt tk sabar mnunggu dia nk baham
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:51 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Nenek TN spt tidak percaya, hidup selepas mati
Diperingat larangan dari Allah pun, dibuat tk reti
Seakan-akan dh tertutup betina ifrit tu pnya hati
Utk dia di akhirat, neraka Jahannam ler menanti
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:52 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Nk tazkirah nenek TN..al-Quran Kejora buat alat
Tapi, betina itu buat tak endah & cuba mengelat
Nampak spt betina iblis tu, tak mengenali kiblat
Mmg neraka tak sabar, menunggu dia, mau jilat
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:54 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Aqidah nenek TN yg pudar Kejora cuba nak kilat
Tapi diri Kejora ini..nenek tu bgai nk kuntau silat
Sikap yg ditunjukkan nenek itu, Kejora rasa ralat
Kejora masih nak seru, berasas surah Al-Fusilat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:55 am
Reply to  Anonymous

وَمَنْ أَحْسَنُ قَوْلًا مِمَّنْ دَعَا إِلَى اللَّهِ وَعَمِلَ صَالِحًا وَقَالَ إِنَّنِي مِنَ الْمُسْلِمِينَ

Dan tidak ada yang lebih baik perkataannya daripada orang yang menyeru kepada (mengesakan dan mematuhi perintah) Allah, serta ia sendiri mengerjakan amal yang soleh, sambil berkata: “Sesungguhnya aku adalah dari orang-orang Islam (yang berserah bulat-bulat kepada Allah)!”

[Surah Al-Fussilat, Ayat 33]

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:56 am
Reply to  Anonymous

Nenek TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Nenek TN memusuhi Kejora punca dari cmburu
Tanpa sebab..diri Kejora ni nenek tu buat seteru
Tk patutlah bila dia gelar beruk kpd sorang guru
Dari iktibar, ayat surah Fusilat, Kejora cuba seru
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:57 am
Reply to  Anonymous

Nenek TN 👩‍🦳 betina tua iblis jalang puaka
munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Nenek TN bersikap tak cerdik spt budak mentah
Hingga ayat hukum Allah..dia ingkar dan bantah
Bila Kejora tegur..lgi teruk nenek ifrit itu melatah
Tapi, Kejora tetap seru, ikut Allah punya perintah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 3:08 pm
Reply to  Anonymous

Bodoh tulis komen panjang2 hingga 1/2 inci lebar, takda orangf baca.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 4:11 pm
Reply to  Anonymous

Bodoh komen panjang2 hingga 1/2 inci lebar kat laptop buruk dia, sedan orang pakai smartphone tak ada masalah apa pun.

Atau pun mata dia dah rabun sebab umur dah dekat 90 th.

TN Nenek Kebayan (dulu TN anjing 🐕) Betina Tua Iblis Jalang Puaka Sasau Sawan Munafiq Fasiq Gila Babi

Kesian, ketinggalan dalam arus kemodenan nenek tua nih.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:15 am
Reply to  Anonymous

Bodoh bangang nih tak coba pun pertahankan hal mengapa dia mengarut. Hanya menuduh semula mengguna kata2 yang hampir sama.

Sedih nya otak dia dah tandus, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 1:15 pm
Reply to  Anonymous

Bodoh bangang nih tak coba pun pertahankan hal mengapa dia mengarut, meracau bebel royan raban..kuangajar biadab bila kritik komen org..nak jadi pak pacak pengawal blog..nak buat blog jadi harta KEPALA BAPAK DIA. Hanya meracau bebel semula mengguna kata2 yang hampir sama.

Sedih nya otak dia dah tandus, TN Nenek Kebayan (dulu TN anjing 🐕) Betina Tua Iblis Jalang Puaka Sasau Sawan Munafiq Fasiq Gila Babi nih.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 3:10 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora sangat frustrated hingga cakap pun dah mengarut

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 10:29 am

Para pembaca sekalian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Semoga takda yg berkomen dgn perangai teruk!
Jgnlah kiranya, dipanggil dekat orang dgn beruk
Sbb klu buat begitu..org itu akan bernasib buruk
Silap gaya, klu tk gila babi dia akan kena ‘stroke’
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:22 am
Reply to  Anonymous

Mengharap buruk untuk orang ajer ler kamu, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Lawanlah hujah2 dia, Dol. Jangan hanya jadi mcm bendul.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 1:16 pm
Reply to  Anonymous

Mencerca & memandang buruk kat orang ajer ler kamu, TN Nenek Kebayan (dulu TN anjing 🐕) Betina Tua Iblis Jalang Puaka Sasau Sawan Munafiq Fasiq Gila Babi.

Lawanlah hujah2 dia, Dol. Jangan hanya jadi mcm bendul.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 3:12 pm
Reply to  Anonymous

Nyata ini komen bodoh, guna idea dan ulang kata2 orang.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 10:14 am

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Sbb org tk masuk, komen ni sini Kejora lah mula
Berpantun nak hibur hati, kat org, Kejora tak tala
Lagi pulak Kejora ni masih waras, bukannya gila
Tpi klu ada org acah, bersedia le dia terima bala
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 10:31 am
Reply to  Anonymous

“Sbb org tk masuk ..” Pada hal dah banyak komen masuk.

Wak Gontol Kejora ni dah tak waras.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 1:19 pm
Reply to  Anonymous

“Sbb org tk masuk ..” agak lama untuk komen pada entri2 yg ada. Mmg dah banyak pun komen yg masuk.

TN Nenek Kebayan (dulu TN anjing 🐕) Betina Tua Iblis Jalang Puaka Sasau Sawan Munafiq Fasiq Gila Babi ni tak reti nak faham.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 3:15 pm
Reply to  Anonymous

Name calling mcm budak kecik.

Tapi it’s a bit of fun and entertainment whacking the bloke back.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 10:13 am

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Pantun2 madah indah, Kejora akan terus karang
Untuk keseronokan diri, bukan nk kata kat orang
Tapi tak risau pun, kalau ada yg mari nak serang
Sbb darah pahlawan tak takut klu nak berperang
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 10:32 am
Reply to  Anonymous

Jangan kopipes ler, Wak Gontol Kejora.

Bosan pembaca nak membaca nya.

Guna otak kamu sikit ler.

Be fair to pembaca.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 1:21 pm
Reply to  Anonymous

Jangan takut dgn kopipes ler, TN Nenek Kebayan (dulu TN anjing 🐕) Betina Tua Iblis Jalang Puaka Sasau Sawan Munafiq Fasiq Gila Babi.

Ada pembaca yg nak membaca nya.

Guna otak kamu sikit ler.

Be fair to pembaca.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:28 am
Reply to  Anonymous

Wak Gontol Kejora Kojolla asyik ulang “Sbb darah pahlawan tak takut klu nak berperang”.

Jenis ini, kalau masa Melaka Portugis serang, dia nak lawan pakai kayu ajer, takda parang.

Panah memanah, lembing melembing di tak reti.

Maka menonggeng ajer ler dia bila musuh guna meriam dan senapang.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 1:23 pm
Reply to  Anonymous

TN Nenek Kebayan (dulu TN anjing 🐕) Betina Tua Iblis Jalang Puaka Sasau Sawan Munafiq Fasiq Gila Babi takut bila Kejora ulang “Sbb darah pahlawan tak takut klu nak berperang”.

Jenis ini, kalau masa Melaka Portugis serang, dia nak lawan pakai kayu ajer, takda parang.

Panah memanah, lembing melembing di tak reti.

Maka menonggeng ajer ler dia bila musuh guna meriam dan senapang.

khatijah.nuno
khatijah.nuno
5 December 2020 3:28 am
Reply to  Anonymous

Piiiirrahhhhh Pahlawan konon! Pahlawan tahik kucing la lu..takpun Pahlawan Tahik Babi hihihihih

najib bini rosmah
najib bini rosmah
3 December 2020 10:10 am

Ebit Liew kan ada? Anjing kata. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 10:09 am

(KENANGAN DARI MIMPI)

Mengasihi diri Mu, hati ini lapang dan lega…

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Tadi tidur lewat pun diri ini msih lgi awal terjaga
Apa yg terjadi mmg dari awal lgi Kejora dh duga
Bermimpi..bersama para bidadari di dlm syurga
Bidadari yang mirip Farhana itu, masih ada juga
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸
👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥

Reply
3 December 2020 4:52 am

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 10:35 am
Reply to  Anonymous

U r not being fair to pembaca, Wak Gontol Kejora.

Making them read your old stuff, even a few lines.

Kamu sewel ker?

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 1:26 pm
Reply to  Anonymous

U r trying to persuade pembaca, TN Nenek Kebayan (dulu TN anjing 🐕) Betina Tua Iblis Jalang Puaka Sasau Sawan Munafiq Fasiq Gila Babi.

Preventing them from read my stuff, even a few lines.

Kamu cemburu ker?

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 11:21 pm
Reply to  Anonymous

Errata:

Preventing them from reading my stuff,

Sheraton
Sheraton
3 December 2020 9:56 am

Lepas habis balak tumbang..

Kajian mendapati REE samada tak ada langsung atau nilai cuma RM 200 juta.

Ingat mu Aje nak pakai Mercedes-Benz dan naik gaji..

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 9:39 am

Hah, besar soalan yang dikemukakan Budin nih. Di harap ada bukti, fakta atau penerangan yang boleh dipercayai.

Mari kita kaji berikut ini.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 9:45 am
Reply to  Anonymous

video mb kedah Sanusi Mohd Nor menyebut nilai Rare Earth Element (REE)di Sik bernilai RM43trillion! (kemudian dibetulkan mjadi RM62bilion).

Awat lagu tuh? Main suka2 cakap saja ka? Apakah dia ingat dia bercakap dengan pesawah kampong (spt Wak Gontol Kejora Kojolla yang mengaku dia anak pesawah, hehe).

Pssssst, tunggulah respons Wak Gontol berjela jela selepas ini, hehe.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 9:53 am
Reply to  Anonymous

Siapa yang nak plead temporary blindness or deafness, itu lah masa nya.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 10:03 am
Reply to  Anonymous

Wak Gontol lambat masuk sini arini.

Masih mengail ikan koli di sungai tepi bendang gamak nya.

Anonymous
Anonymous
3 December 2020 1:31 pm
Reply to  Anonymous

TN Nenek Kebayan (dulu TN anjing 🐕) Betina Tua Iblis Jalang Puaka Sasau Sawan Munafiq Fasiq Gila Babi awal jugak masuk sini arini.

Tapi dia dah cabut lari terjun sungai tepi bendang gamak nya.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😅
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHII HEHEHE HUHUHUU
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

najib bini rosmah
najib bini rosmah
3 December 2020 9:35 am

Anjing sekarang pandai naik Mercedes dan Honda. Tak guna BMF. Jangan terkejut anjing pandai hidu mineral, kencing dan najis. Parti Anjing SeMalaysia. Tak Beer! Tak Beer! Tak Beer! Kahkahkah!