WALAUPUN AZMIN PENGKHIANAT, TAPI KATA2NYA MENGENAI ASAL-USUL PN 100% BOLEH DIPERCAYAI

Semua kita mengakui Azmin Ali adalah pengkhianat sebenar yang bukan saja berperanan menjatuhkan kerajaan PH, malah paling ke depan menghalang Tun Mahathir Mohamad menunaikan janji peralihan kuasa kepada Anwar Ibrahim.

Lantaran itu, hakikat bahawa beliau semakin dijauhi dan dibenci rakyat Malaysia tentu saja sesuatu yang wajar lagi munasabah.

Dalam sebuah kajian tidak lama sebelum ini yang mendapati Azmin merupakan pemimpin politik paling dibenci sebenarnya adalah suatu hukuman terhadap pengkhiatannya itu.

Bagi kebanyakan orang, sesuai dengan sifatnya sebagai pengkhianat itu, bukan saja beliau tidak harus lagi dipedulikan, bahkan kata-katanya juga tidak wajar lagi diberi apa-apa reaksi.

Kata yang lebih sadis, pengkhianat tetap pengkhianat dan kata-katanya tidak lebih seumpama sampah yang memualkan.

Tetapi, apabila Azmin mendedahkan tentang asal-usul penubuhan Perikatan Nasional (PN) serta tujuan ia ditubuhkan, mahu tidak mahu, ia adalah fakta kebenaran yang harus diakui.

Menurut Azmin, idea penubuhan PN adalah datang daripada Tun Mahathir dengan tujuan untuk menjadikan beliau seorang Perdana Menteri yang disokong oleh semua Ahli Parlimen daripada kedua-dua belah pihak iaitu pembangkang dan kerajaan pada ketika itu.

Azmin mendedahkan, sebelum Tun Mahathir meletakkan jawatan secara mengejut pada 24 Feb, satu akuan bersumpah atau SD merangkumi 131 sokongan Ahli Parlimen daripada pelbagai parti telah berjaya dikumpulkan dan seterusnya disampaikan ke Istana Negara.

“Itu adalah hasil mesyuarat yang kita buat di rumah Tun Mahathir pada 23 Feb jam 4 petang di mana beliau berjumpa dengan enam ketua parti politik iaitu Presiden Bersatu, Muhyiddin Yassin; Presiden UMNO, Ahmad Zahid Hamidi; Presiden Parti Warisan Sabah, Mohd Shafie Apdal; Presiden PAS, Hadi Awang, Ketua Gabungan Parti Sarawak (GPS) Abang Johari Openg dan saya sendiri.

“Kami berusaha sehabis mungkin untuk memastikan Tun Mahathir terus kekal sebagai Perdana Menteri,” jelas Azmin lagi.

Walaupun Azmin bukan ketua parti, tetapi kehadirannya ketika itu adalah mewakili 10 Ahli Parlimen yang meninggalkan PKR kerana iktikad perjuangan mereka menentang peralihan kuasa kepada Anwar.

Apabila Azmin mendedahkan cerita ini, ia segera mengingatkan saya kepada pertemuan saya dengan bekas orang kanan Tun Mahathir kira-kira seminggu selepas Muhyiddin mengangkat sumpah sebagai Perdana Menteri pada Mac lalu.

Dalam pertemuan itu, saya bertanyakan kepada beliau tentang pelbagai perkara mengenai Tun Mahathir, antaranya perletakan jawatannya sebagai Perdana Menteri, janji peralihan kuasa kepada Anwar, penubuhan kerajaan PN, Langkah Sheraton, jatuhnya PH, mesyuarat Bersatu, mesyuarat terakhir Majlis Presiden PH, gerakan menentang Anwar dan banyak perkara lainnya.

Pendek kata, pertemuan yang bermula pada jam 3.00 petang hingga 11 malam dan daripada sebuah hotel di Jalan Sultan Ismail, kemudian berpindah ke hotel lain di Jalan Bukit Bintang itu boleh dibuat sebuah buku jika dipindahkan kepada bentuk tulisan.

Begitu pun, segala maklumat yang disampaikan adalah untuk makluman peribadi dan saya tetap menyimpannya dalam ingatan sehingga sekarang.

Tetapi, hari ini saya mendapati, cerita yang disampaikan kepada saya pada Mac lalu saling tak tumpah dan tak banyak berbeza dengan apa yang didedahkan oleh Azmin.

Tambahan lagi, oleh kerana Azmin yang sudah mengangkat sumpah sebagai Menteri Besar Selangor selepas PRU14 lalu tapi dibawa ke pusat untuk dijadikan Menteri Hal Ehwal Ekonomi oleh Tun Mahathir sendiri, bermakna juga bekas Timbalan Presiden PKR itu adalah sebahagian daripada perancangan yang memang dipersiapkan, bukan saja untuk memungkiri janji kepada Anwar, tetapi juga bagi memusnahkan PH.

Bersama perancangan itu jugalah ditarik masuk Geng Hamzah Zainuddin daripada UMNO ke dalam Bersatu.

Keputusan Tun Mahathir meletak jawatan tanpa merundingkannya terlebih dahulu dengan PH, bahkan beliau turut menolak permintaan Agong agar membatalkan perletakan jawatannya adalah kerana Tun Mahathir sangat yakin, melalui sokongan SD yang telah diterimanya, kerajaan perpaduan yang diidam-idamkannya akan tetap menjadi kenyataan.

Melalui kerajaan perpaduan dan beliau disokong oleh semua parti itu, hasrat Tun Mahathir cuma satu – menjadi Perdana Menteri sampai mati tanpa PKR dan tanpa terikat lagi dengan janji peralihan kuasa kepada Anwar.

Cuma, di luar dugaan Tun Mahathir, oleh kerana idea kerajaan perpaduan itu turut melibatkan DAP, ia akhirnya membuatkan UMNO dan Pas menarik balik sokongan mereka.

Daripada situlah Muhyiddin mengambil kesempatan dan berjaya menjadi Perdana Menteri.

Melalui apa yang didedahkan Azmin ini, sesuatu yang tidak sukar dinafikan ialah sementara Azmin kekal merupakan salah seorang pengkhianat, namun tok dalang sebenar yang membawa huru-hara sejak hari pertama PH menjadi kerajaan adalah Tun Mahathir sendiri.

Perkara ini juga mengingatkan kepada kata-kata seorang lagi bekas penyokong Tun Mahathir yang kini bersama Muhyiddin – tidak mungkin kami ketika itu mampu melakukan banyak perkara, bergerak ke sana sini, berjumpa orang itu ini, jika tanpa restu daripada Perdana Menteri sendiri. (Shahbudindotcom 29/11/2020)

0 0 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 30 November 2020 — 1:03 am
Subscribe
Notify of
guest

218 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
1 December 2020 8:28 pm

TIONGKOK KOMUNIS DATANG KE TANAH MELAYU JANGAN NAK BESAR KEPALA…….. INI TANAH MELAYU BUKAN TIONGKOK…..PATUT UTAMAKAN NEGERI2 MAJORITY MELAYU YANG MISKIN….. _____ Pinjaman ditolak, Pulau Pinang akan terus laksana projek LRT -…. Pinjaman ditolak, Pulau Pinang akan terus laksana projek LRT – Chow Kon Yeow berkata projek berkenaan amat penting terhadap pembangunan ekonomi Pulau Pinang. – Astro AWANI GEORGE TOWN: Kerajaan Pulau Pinang akan terus melaksanakan projek Transit Aliran Ringan (LRT) Komtar-Bayan Lepas walaupun pemohonan bagi mendapatkan pinjaman serta jaminan berjumlah RM2 bilion ditolak oleh Kementerian Kewangan baru-baru ini. Ketua Menteri Chow Kon Yeow berkata projek berkenaan amat penting terhadap… Read more »

Tulang Besi
Tulang Besi
1 December 2020 9:38 am

Warisan tak sokong Anwar, ada harapab ke nak kalahkan bajet Yiddin?

Cuba jawab
Sampai bila nak jadi bodoh ni, Din?

Tulang Besi
Tulang Besi
1 December 2020 9:34 am

Yg Anwar kena main dgn Zahid dan Najib apasal ko tak cerita, bro?

Kena tipu verbelas kali dgn Zahid dan Najib tak salah.

Kena tipu dgn Mahathir pulak jadi isu.

Bila Anwar nak angkat sumpah?

Tulang Besi
Tulang Besi
1 December 2020 9:32 am

Laaaa ngko pun bodoh jugak.

Tak serik kena tipu dgn Zahid dan Najib.

Skrg nak percaya cerita Gay Tua Azmin pulak

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
30 November 2020 6:49 pm

TONG M MEMANG SEDAR PAK SHEIKH TAK LAYAK JADI PM…….. LEBIH BAIK DARURAT COVID TOK MUDIM DARI DARURAT NEGARA BANGKRAP DORAEMON DAN NOBITA…… ORANG SEPERTI PAK DAJJAL DAN MAT SYABU LAH YANG TELAH GADAIKAN SINGAPORE KEPADA TIONGKOK…….. Othman Wok :’Sempadan’ Buat Pengkhianat Bangsa……. Moga tidak mati hina.Kerana kuasa politik orang Cinalah Singapura terpaksa dipisahkan dari Malaysia. Othman Wok lah yang paling banyak membantu mempengaruhi orang Melayu Singapura yang kemudiannya dijadikan menteri dalam kerajaan Lee Kuan Yew sebagai ganjaran. UMNO tewas ke semua kerusi di Singapura. Peranannya Othman Wok mirip Anwar mahupun Mat Sabu terus memperdayakan Melayu agar memberi undi kepada… Read more »

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 12:57 pm

Nasib le makcik TN betina tua iblis jalang puaka puki kering menopos munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sian le mkcik TN jalang, ‘Peju-Wang’ pnya balaci
Akal dia pendek..harap kelentit je lbh dari seinci
Modal berhujah si tua ini hnya dgn memaki caci
Dia tak sedar, di blog ini, dia tu semua org benci
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 12:57 pm

Nasib le makcik TN betina tua iblis jalang puaka puki kering menopos munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Mkcik TN iblis perangai lbh teruk dari kafir harbi
Hanya dgn cara maki caci..betina ifrit ini melobi
Masih tak serik..ditaji, lanyak, balun bertubi-tubi
Kulit muka jalang tua ni, lbih tebal dari kulit babi
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HUHUHU

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 12:52 pm

Anonymous (makcik TN 👩‍🦳 betina jalang fasiq)

Bangang tak terhingga Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Kalau menuduh Makcik, pulak mencarut Puki dsb nya kpd pompuan. Bodoh tak reti menilai mana lelaki mana pompuan. Jenis selalu di balun Bang Ali.

All told, he is an uncivilzed, uncouth, unlettered, no upbringing bloke.

Reply
30 November 2020 12:08 pm
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 12:53 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le makcik TN betina tua jalang puaka puki kering menopos munafiq fasiq 12:08 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Nasib lah makcik TN, betina fasiq jalang sundal
Tk padan tua kerepot dia mahu berlagak handal
Berbenjol le kepala dia..kena cikgu Kejora bedal
Bila kantoi..SJK & Bang Ali je le, dia pnya modal
🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HUHUHU

Reply
30 November 2020 12:50 pm
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 12:54 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN betina tua jalang puaka puki kering menopos munafiq fasiq 12:08 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Auntie TN ‘misbehaved’..due to poor upbringing
She alway watch her mum’s pussy, dad banging
Quite frequent she saw her dad’s testis hanging
And she felt so eager seeing clapping & singing
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

krisubai
krisubai
30 November 2020 12:04 pm

tuan budin yang beragama islam jangan berat sebelah, nanti tidak sempat mengucap.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 12:17 pm
Reply to  krisubai

Kamu reti mengucap ker?

Menuduh tak beri penerangan pun, apa jenis manusia kamu nih.

krisubai
krisubai
30 November 2020 12:40 pm
Reply to  Anonymous

tengok di bawah

krisubai
krisubai
30 November 2020 12:53 pm
Reply to  Anonymous

sebelum nak komen guna kepala otak. jangan terburu, jangan jadi hasutan syaitan.

krisubai
krisubai
30 November 2020 12:02 pm

Adun Kuang, Sallehuddin Amiruddin berkata Azmin Ali berbohong mengenai dakwaan bahawa bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad terlibat dalam Langkah Sheraton sehingga menyebabkan kerajaan Pakatan Harapan tumbang. “Saya berada di Hotel Sheraton dan dimaklumkan bahawa SD (akuan bersumpah) yang dikumpul tanpa pengetahuan Tun Mahathir dan Datuk Seri Mukhriz. “(Saya diberitahu bahawa) mereka akan tubuhkan kerajaan baru bernama Perikatan Nasional. Dua calon Perdana Menteri Tun Mahathir Mohamad dan Tan Sri Muhyiddin Yasin,” katanya dalam satu kenyataan hari ini. Sallehuddin yang juga anggota jawatankuasa penaja Pejuang berkata Mahathir telah menolak jawatan tersebut dalam kerajaan PN kerana ia bermakna ahli parlimen Langkawi itu… Read more »

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 11:06 am

Nasib le makcik TN betina tua jalang puaka puki kering menopos munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sian le mkcik TN jalang, ‘Peju-Wang’ pnya balaci
Akal dia pendek..harap kelentit je lbh dari seinci
Modal berhujah si tua ini hnya dgn memaki caci
Dia tak sedar, di blog ini, dia tu semua org benci
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 11:25 am
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih tabiat anarkis.

Tak pedulikan orang kata apa kpd dia, dia teruskan buat apa saja. Kalau tak anarkis, dia orang gila.

Jaga2 semua orang, jangan kasi dia dan sesiapa mcm dia kuasa, jahanam negara dibuat depa.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 11:51 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN Betina Tua Jalang Puaka Puki Kering Menopos Munafiq Fasiq nih tabiat nenek kebayan.

Tak pedulikan orang kata apa kpd dia, dia teruskan meraban meroyan. Kalau tak nyanyok, dia orang gila.

Jaga2 semua orang, jangan kasi dia dan sesiapa mcm dia kuasa, jahanam negara dibuat depa.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 11:52 am
Reply to  Anonymous

SESIAPA SAJA BOLEH, SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH MERAPU MACAM TAIK BABI KERING KAT ATAS TU. HANYA TUKARKAN SAJA NAMA ORG YG NAK DITUJUKAN ITU..

TAPI, UNTUK MENGARANG PANTUN MADAH DGN KATA2 TERSUSUN INDAH, TIDAK SEBARANG ORG YG BOLEH..HANYA YG PINTAR, BIJAK, TERPELAJAR, BERBAKAT & TERPILIH SAJA YG MAMPU..

INI KEJORA NAK BERIKAN SATU CONTOH:

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 11:53 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Mkcik TN iblis perangai lbh teruk dari kafir harbi
Hanya dgn cara maki caci..betina ifrit ini melobi
Masih tak serik..ditaji, lanyak, balun bertubi-tubi
Kulit muka jalang tua ni, lbih tebal dari kulit babi
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HUHUHU

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 12:08 pm
Reply to  Anonymous

Bangang tak terhingga Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Kalau menuduh Makcik, pulak mencarut Puki dsb nya kpd pompuan. Bodoh tak reti menilai mana lelaki mana pompuan. Jenis selalu di balun Bang Ali.

All told, he is an uncivilzed, uncouth, unlettered, no upbringing bloke.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 12:50 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN betina tua jalang puaka puki kering menopos munafiq fasiq 12:08 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Nasib lah makcik TN, betina fasiq jalang sundal
Tk padan tua kerepot dia mahu berlagak handal
Berbenjol le kepala dia..kena cikgu Kejora bedal
Bila kantoi..SJK & Bang Ali je le, dia pnya modal
🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HUHUHU

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:59 am

Anonymous (makcik TN 👩‍🦳 betina jalang fasiq)

Dah tak dapat menewaskan Tn, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla mengata “mkcik TN betina tua bodoh bebal”.

Ini taktik Melayu lama, bila kena balun dek Portugis di Melaka di 1511, depa maki hamun Tentera Portugis juga.

Sepatutnya pergi memotong buluh, buat anak panah dan lembing buluh banyak2, serang hendap Portugis yang ada meriam dan senapang.

Alahai, makan belacan banyak sangat tak boleh mikir ke situ.

Reply
30 November 2020 10:09 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 11:00 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (makcik TN 👩‍🦳 betina jalang fasiq)

Maka Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih mengarut mengata macam2 yang tak berfaedah.

Pada hal boleh fikirkan hujah2 yang kuat, siapkan bukti2 dan punca2 maklumat yang sahih, keluarkan di sini.

Jatuh lagi negara ini kalau biarkan jenis Wak Gontol nih merintah. Na’uzubillah.

Reply
30 November 2020 10:16 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 11:00 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Dah tak dapat lari dari pukulan Cgu Kejora, Makcik TN Betina Tua Jalang Puaka Puki Kering Munafiq Fasiq mengata “Tak dibimbing emak bapak nya di masa kecil.”.

Ini taktik Melayu lama, bila kena balun dek Portugis di Melaka di 1511, depa maki hamun Tentera Portugis juga.

Sepatutnya pergi memotong buluh, buat anak panah dan lembing buluh banyak2, serang hendap Portugis yang ada meriam dan senapang.

Alahai, makan belacan banyak sangat tak boleh mikir ke situ.

Reply
30 November 2020 10:41 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 11:01 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Maka Makcik TN Betina Tua Jalang Puaka Puki Kering Munafiq Fasiq nih mengarut mengata macam2 yang tak berfaedah.

Pada hal boleh fikirkan hujah2 yang kuat, siapkan bukti2 dan punca2 maklumat yang sahih, keluarkan di sini.

Jatuh lagi negara ini kalau biarkan jenis Makcik TN Betina Tua Jalang Puaka Puki Kering Munafiq Fasiq nih merintah. Na’uzubillah.

Reply
30 November 2020 10:42 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 11:02 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

SESIAPA SAJA BOLEH, SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH MERAPU MACAM TAIK BABI KERING KAT ATAS TU. HANYA TUKARKAN SAJA NAMA ORG YG NAK DITUJUKAN ITU..

TAPI, UNTUK MENGARANG PANTUN MADAH DGN KATA2 TERSUSUN INDAH, TIDAK SEBARANG ORG YG BOLEH..HANYA YG PINTAR, BIJAK, TERPELAJAR, BERBAKAT & TERPILIH SAJA YG MAMPU..

INI KEJORA NAK BERIKAN DUA CONTOH:

Reply
30 November 2020 10:43 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 11:03 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN, ibarat udah kena rejam dgn lembing
Kena taji dek Kejora, dia jadi terumbang-ambing
Masa kecil terbiar dia kutip makan taik kambing
Dia jadi biadab..sbb dulu, mak bapa tak bimbing
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HUHUHU

Reply
30 November 2020 10:44 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 11:04 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sian le mkcik TN jalang, ‘Peju-Wang’ pnya balaci
Akal dia pendek..harap kelentit je lbh dari seinci
Modal berhujah si tua ini hnya dgn memaki caci
Dia tak sedar, di blog ini, dia tu semua org benci
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HUHUHU

Reply
30 November 2020 10:45 am
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 12:28 pm
Reply to  Anonymous

Betul, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih otak kecik, tak boleh mikir sendiri, tak boleh karangkan jawapan nya sendiri.

Asyik meniru apa yang orang tulis.

Jahanam lah kalau ramai jenis dia nih di negara ini.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:38 am

So bankrupt of ideas, this Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Hanya mengguna kata2 yang di gunakan di atas dia, otak kosong,mkalau ada sikit pun, malas nak guna.

Ya Allah, janganlah ada puak Pembangkang mcm dia nih memerintah negara ini. Jahanam negara di buat nya.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:46 am
Reply to  Anonymous

Serius tu, sampai berdoa kpd Allah, tak mahukan jenis yang jahanamkan negara.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:46 am
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN betina tua jalang puaka munafiq fasiq 10:38 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sian le mkcik TN jalang, ‘Peju-Wang’ pnya balaci
Akal dia pendek..harap kelentit je lbh dari seinci
Modal berhujah si tua ini hnya dgn memaki caci
Dia tak sedar, di blog ini, dia tu semua org benci
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HUHUHU

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:53 am
Reply to  Anonymous

So plenty of ideas, this Smart Brilliant Genius Intelligent Gifted and Talented Cikgu Kejora.

Pukul lawan hanya mengguna kata2 yang di gunakan di atas dia, otak pintar bistari, mmg ada banyak pun, bijak diguna.

Ya Allah, harapnya ada dari puak Pembangkang mcm dia nih memerintah negara ini. Lebih hebat dan makmur negara ini, mampu di buat nya.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:54 am
Reply to  Anonymous

Lupa lak makcik TN 👩‍🦳,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😛😝😜🤪😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 12:14 pm
Reply to  Anonymous

Memuji diri sendiri adalah bendaklah yang paling rendah martabat nya.

Sebenar nya, takda martabbat pun, dia hanya musibat.

Kuat ma.an tahi pal.t.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:23 am

Anonymous (makcik TN 👩‍🦳 betina jalang fasiq)

Sedar lah kamu, wahai Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla, bahawa bila kamu masuk di sini, hampir tiada peserta lain masuk menulis komen di sini.

Bosankan kamu, asyik memantun mantat entahapekebende nye, komen2 penuh dengan emoji, tak reti menulis komen berisi, maka penuhkan dengan emoji.

Sedih, amat sedih dengan keadaan ini, walau pun tak kesiankan kamu langsung.

Reply
30 November 2020 9:53 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:24 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Sedar lah kamu, wahai Makcik TN Betina Tua Jalang Puaka Munafiq Fasiq, bahawa bila kamu masuk di sini, hampir tiada peserta lain masuk menulis komen di sini.

Bosankan kamu, asyik meeracau royan raban entahapekebende nye, komen2 penuh dengan maki caci dan ganggu komen orang lain, tak reti menulis komen berisi, maka penuhkan dengan taik babi.

Sedih, amat sedih dengan keadaan ini, walau pun tak kesiankan kamu langsung.

Reply
30 November 2020 10:11 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:24 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

SESIAPA SAJA BOLEH, SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH MERAPU MACAM TAIK BABI KERING KAT ATAS TU. HANYA TUKARKAN SAJA NAMA ORG YG NAK DITUJUKAN ITU..

TAPI, UNTUK MENGARANG PANTUN MADAH DGN KATA2 TERSUSUN INDAH, TIDAK SEBARANG ORG YG BOLEH..HANYA YG PINTAR, BIJAK, TERPELAJAR, BERBAKAT & TERPILIH SAJA YG MAMPU..

INI KEJORA NAK BERIKAN DUA CONTOH:

Reply
30 November 2020 10:12 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:25 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
30 November 2020 10:12 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:26 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI) 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 Auntie TN, is damn stupid & her IQ is nearly zero Her brain is small and as if, the brain didn’t grow If Kejora is a peacock..auntie TN just like a crow And, if Kejora is BMW..TN is just a wheel barrow 💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪 Auntie TN, is as if being hit, by spears and arrow She’ll be whacked & walloped by Kejora the hero Every day..she’ll have to endure pain and sorrow And the pain she suffer, will get worst tomorrow 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 HAHAHA HOHOHO HUHUHU Reply 30 November… Read more »

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:49 am
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla otak tak banyak, hanya ikut kata2 yang digunakkan membalun dia.

Paling bangsat dan haprak.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 11:10 am
Reply to  Anonymous

Cikgu Kejora Bistari otak bijak, hanya guna kata2 yang digunakkan membalun dia.

Paling hebat dan dahsyat.

zunnun
zunnun
30 November 2020 10:19 am

perlu ke pH menunggu kepastian dari assmin utk mengukuhkan anggapan selama ini si tua OT96 yg mendalangi senario politik semasa…..

naive sgt ke dlm masa Moo membelakangi si tua OT96 si tua OT96 sebenar nya sentiasa di ‘depan’ mengatur semua nya….

‘coincidence scandal’ ini bak satu permainan catur, korbankan pawn utk porak perandakan lawan mereka….

hanya yg perlu kita semua fahamu, siape yg akhir nya akan di korbankan?

tak lain, assmin kerana scandal semburit nya….

manakala malaun2 pAs di gunakan utk meneruskan mem’babi’butakan #melayu2islam penjenamaan mereka hinggakan mua’FUCK’at sendiri mereka ‘FUCK’ kan utk berkuasa…

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:55 am
Reply to  zunnun

Apo nak dikato DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA DIA MENGARUT ATAU MENCARUT.

Menyebut FUCK, maka Pukimak lah dia.

DAP musuh tradisi dengan PAS, DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK ini mestilah eksploitasi.

Pukimak lah, katakan.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:09 am

Dah tak dapat menewaskan Tn, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla mengata “mkcik TN betina tua bodoh bebal”.

Ini taktik Melayu lama, bila kena balun dek Portugis di Melaka di 1511, depa maki hamun Tentera Portugis juga.

Sepatutnya pergi memotong buluh, buat anak panah dan lembing buluh banyak2, serang hendap Portugis yang ada meriam dan senapang.

Alahai, makan belacan banyak sangat tak boleh mikir ke situ.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:16 am
Reply to  Anonymous

Maka Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih mengarut mengata macam2 yang tak berfaedah.

Pada hal boleh fikirkan hujah2 yang kuat, siapkan bukti2 dan punca2 maklumat yang sahih, keluarkan di sini.

Jatuh lagi negara ini kalau biarkan jenis Wak Gontol nih merintah. Na’uzubillah.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:41 am
Reply to  Anonymous

Dah tak dapat lari dari pukulan Cgu Kejora, Makcik TN Betina Tua Jalang Puaka Puki Kering Munafiq Fasiq mengata “Tak dibimbing emak bapak nya di masa kecil.”.

Ini taktik Melayu lama, bila kena balun dek Portugis di Melaka di 1511, depa maki hamun Tentera Portugis juga.

Sepatutnya pergi memotong buluh, buat anak panah dan lembing buluh banyak2, serang hendap Portugis yang ada meriam dan senapang.

Alahai, makan belacan banyak sangat tak boleh mikir ke situ.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:42 am
Reply to  Anonymous

Maka Makcik TN Betina Tua Jalang Puaka Puki Kering Munafiq Fasiq nih mengarut mengata macam2 yang tak berfaedah.

Pada hal boleh fikirkan hujah2 yang kuat, siapkan bukti2 dan punca2 maklumat yang sahih, keluarkan di sini.

Jatuh lagi negara ini kalau biarkan jenis Makcik TN Betina Tua Jalang Puaka Puki Kering Munafiq Fasiq nih merintah. Na’uzubillah.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:43 am
Reply to  Anonymous

SESIAPA SAJA BOLEH, SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH MERAPU MACAM TAIK BABI KERING KAT ATAS TU. HANYA TUKARKAN SAJA NAMA ORG YG NAK DITUJUKAN ITU..

TAPI, UNTUK MENGARANG PANTUN MADAH DGN KATA2 TERSUSUN INDAH, TIDAK SEBARANG ORG YG BOLEH..HANYA YG PINTAR, BIJAK, TERPELAJAR, BERBAKAT & TERPILIH SAJA YG MAMPU..

INI KEJORA NAK BERIKAN DUA CONTOH:

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:44 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN, ibarat udah kena rejam dgn lembing
Kena taji dek Kejora, dia jadi terumbang-ambing
Masa kecil terbiar dia kutip makan taik kambing
Dia jadi biadab..sbb dulu, mak bapa tak bimbing
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HUHUHU

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:45 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sian le mkcik TN jalang, ‘Peju-Wang’ pnya balaci
Akal dia pendek..harap kelentit je lbh dari seinci
Modal berhujah si tua ini hnya dgn memaki caci
Dia tak sedar, di blog ini, dia tu semua org benci
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HUHUHU

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 11:00 am
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla amat bangsat, malas nak karang jawapan, tiru tuduhan yang dikenakan kpd dia.

Bila jumpa babi hutan dengan serigala, balun Wak Gontol ini dulu.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 11:13 am
Reply to  Anonymous

Cikgu Kejora bistsri amat dahsyat, dia nak karang jawapan, hanya tiru tuduhan yang dikenakan kpd dia.

Bila jumpa babi hutan dengan serigala, binatang2 itu pun akan lari, takut dgn cgu Kejora.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 12:44 pm
Reply to  Anonymous

Cakap ajer besar, bila betul2 jumpa babi hutan, cabut lari berborai tahi.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:02 am

Anonymous (makcik TN 👩‍🦳 betina jalang fasiq)

Mencarut kelentit, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tak dibimbing emak bapak nya di masa kecil. Depa sibuk sangat, kuat seks, asyik berkongk.k pagi petang siang malam.

Reply
30 November 2020 9:05 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:03 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Mencarut kelentit, Makcik TN Betina Tua Jalang Munafiq Fasiq nih.

Tak dibimbing emak bapak nya di masa kecil. Depa sibuk sangat, kuat seks, asyik berkongk.k pagi petang siang malam.

Reply
30 November 2020 9:52 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:04 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

SESIAPA SAJA BOLEH, SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH MERAPU MACAM TAIK BABI KERING KAT ATAS TU. HANYA TUKARKAN SAJA NAMA ORG YG NAK DITUJUKAN ITU..

TAPI, UNTUK MENGARANG PANTUN MADAH DGN KATA2 TERSUSUN INDAH, TIDAK SEBARANG ORG YG BOLEH..HANYA YG PINTAR, BIJAK, TERPELAJAR, BERBAKAT & TERPILIH SAJA YG MAMPU..

INI KEJORA NAK BERIKAN TIGA CONTOH:

Reply
30 November 2020 9:52 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:04 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN, ibarat udah kena rejam dgn lembing
Kena taji dek Kejora, dia jadi terumbang-ambing
Masa kecil terbiar dia kutip makan taik kambing
Dia jadi biadab..sbb dulu, mak bapa tak bimbing
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
30 November 2020 9:53 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:05 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Semua pmbaca nampak yg mkcik TN tak cerdik
Puncanya itu dah tentu ler dia dah disalah didik
Sbb itu dgn ramai peserta..mkcik ni kena herdik
Ditambah lagi sakit dia kena peluru Kejora bidik
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
30 November 2020 9:53 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:05 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Auntie TN ‘misbehaved’..due to poor upbringing
She alway watch her mum’s pussy, dad banging
Quite frequent she saw her dad’s testis hanging
And she felt so eager seeing clapping & singing
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
30 November 2020 9:54 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 11:04 am
Reply to  Anonymous

Otak tak banyak Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih, dahtu, malas nak perah mana yang ada.

Maka dia tiru saja ler komen yang di lempar kpd dia.

Bangsat nya amat ketara.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 11:06 am
Reply to  Anonymous

Dan kopipes komen2 dia yang lama. Otak sikit saja lah, kata kan.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 11:16 am
Reply to  Anonymous

Dan cuma perlu kopipes komen2 dia yang lama. Otak cerdik lah, kata kan.

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 11:15 am
Reply to  Anonymous

Otak bijak cikgu Kejora bistari nih, tak buang masa, hanya perah mana yang ada.

Maka dia tiru saja ler komen yang di lempar kpd dia.

Dahsyat nya amat ketara.
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 9:41 am

“.. bukan saja untuk memungkiri janji kepada Anwar, tetapi juga bagi memusnahkan PH.,” kata Budin.

Yer ker? Memang lah boleh dijangka Budin tuduh begitu, sebab dia penyokong tegar Pak Sheikh Nuar.

Tapi, kalau betul pun, saya sokong Tun M. Tak percayakan Pak Sheikh boleh membawa negara ini ke tahap yang baik.

Dia bekas banduan 2 kali sebab liwat, mana boleh Peliwat memerintah negara ini dengan baik. Di ketawakan, disiniskan pemimpin2 luar negara jika dia menjadi PM>

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:47 am

Nasib le mkcik TN 👩‍🦳 betina tua jalang munafiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Dah tosonyap, mkcik TN betina tua bodoh bebal
Kejora dh lenyek ifrit itu jadi serupa dgn sambal
Keadaan dia..spt keta kancil dilenyek keta kebal
Kini..dah malu & lari, muka mcm kulit babi tebal
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 9:17 am
Reply to  Anonymous

Wishful thinking, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

TN dah tosonyap, kata dia.

Memantun mantat entahapekebende nye si bodoh bangang tuh.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:43 am

Nasib le mkcik TN 👩‍🦳 betina tua jalang munafiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN tu, dungu biol, mesti dulu sekolah SJK
Umur dh dekat 90 th, dia tk daya lagi nak berfikir
Dah tak lama lagi, nak jumpa mungkar & nangkir
Mudah jer TN betina tua dungu tu, Kejora singkir
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 9:14 am
Reply to  Anonymous

Dia dah tua hampir 90an tahun umur, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih nak coba deflectkan kpd orang lain.

Nak singkir konon, tapi mengharap Nungkar Nangkir pulak, hehe. Otak sewel.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 11:20 am
Reply to  Anonymous

Dia dah tua hampir 90an tahun umur, Makcik TN Betina Tua Jalang Puaka Puki Kering Menopos nih nak coba deflectkan kpd orang lain.

Takut disingkir le dia, takut dgn Mungkar Nangkir pulak, hehe. Otak sewel.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:34 am

Nasib le mkcik TN 👩‍🦳 betina tua jalang munafiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN, tua kerepot..tetek pulak labuh kendur
Dia perasan diri ‘Pyrex’ tak sedar pinggan sadur
Sakit le..kucing tua gi ganggu harimau sdg tidur
Tiada jln lain le mkcik tua ni, selain dri berundur
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 9:11 am
Reply to  Anonymous

Waaaaaah, gamak nya ada pakai Pyrex, nak sebut itu di sini.

Faham saja ler, dia otak kecik, tak boleh lebih dari itu.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:28 am

Anonymous (makcik TN 👩‍🦳 betina jalang fasiq)

Mengkopipes lagi.

Otak dah tandus, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Reply
30 November 2020 8:05 am
_____________________________________________________

Anonymous (makcik TN 👩‍🦳 betina jalang fasiq)

Mengkopipes lagi.

Otak dah tandus, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Reply
30 November 2020 8:07 am
_____________________________________________________

Anonymous (makcik TN 👩‍🦳 betina jalang fasiq)

Kopipes lagi, otak dah tandus, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Reply
30 November 2020 8:14 am
_____________________________________________________

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:29 am
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN 👩‍🦳 betina jalang tua munafiq fasiq 8:05/8:07/8:14 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Siian mkcik TN, mcm budak kecik, otak dia nipis
Takut betul si tua ini bila Kejora strategi kopipes
Peluru2 pantun Kejora, dia tak mampu nak tepis
Marah le makcik ini, perut jadi kembung kempis
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Terkedu lah mkcik dgn idea kopipes Kejora bagi
Bila guna balik benda yg ada, bagus lah, tak rugi
Lagi pun, mungkin ada peserta yg blm baca lagi
Sbb, ada peserta masuk ptg, ada mlm atau pagi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:29 am
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN 👩‍🦳 betina jalang tua munafiq fasiq 8:05/8:07/8:14 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN kena taji teruk..kini parah & terngadah
Dgn Cg Kejora..mkcik tu hari2 makan caci ludah
Naper ler biol bengap sgt itu mkcik haram jadah
Bkn ke kopipes itu menjadikan kerja jadi mudah?
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Bkn sja peluru2 Kejora itu, mkcik TN tak tertepis
Bahkan juga mkcik tua ni, tergamam & terpukau
Peduli apa, Kejora nak salin ke atau nak kopipes
Itu pantun2 sendiri..bkn harta kepala bapak kau!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:30 am
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN 👩‍🦳 betina jalang tua munafiq fasiq 8:05/8:07/8:14 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Bila Kejora ‘kopipes’ mkcik TN jadi marah geram
Mula lah mkcik ini kalut, serupa dgn keling paria
Tapi apasal yang dia risau itu mkcik anak haram
Bukannya Kejora ini, curi harta kepala bapak dia!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hohoho..mkcik TN dah makin kecut dan trauma
Peduli apa Kejora nak komen guna pantun lama
Apa yg penting, kesakitan, tetap mkcik ni terima
Biar dirasa, muka kena ludah dgn kahak gelema
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 9:09 am
Reply to  Anonymous

Bodoh bangang Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih mengata “Bukannya Kejora .. curi harta kepala bapak dia!”

Macam budak kecik, tak fahamkan dia “curi” ruang blogging orang ramai punya di blog ini.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 9:53 am
Reply to  Anonymous

Sedar lah kamu, wahai Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla, bahawa bila kamu masuk di sini, hampir tiada peserta lain masuk menulis komen di sini.

Bosankan kamu, asyik memantun mantat entahapekebende nye, komen2 penuh dengan emoji, tak reti menulis komen berisi, maka penuhkan dengan emoji.

Sedih, amat sedih dengan keadaan ini, walau pun tak kesiankan kamu langsung.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:11 am
Reply to  Anonymous

Sedar lah kamu, wahai Makcik TN Betina Tua Jalang Puaka Munafiq Fasiq, bahawa bila kamu masuk di sini, hampir tiada peserta lain masuk menulis komen di sini.

Bosankan kamu, asyik meeracau royan raban entahapekebende nye, komen2 penuh dengan maki caci dan ganggu komen orang lain, tak reti menulis komen berisi, maka penuhkan dengan taik babi.

Sedih, amat sedih dengan keadaan ini, walau pun tak kesiankan kamu langsung.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:12 am
Reply to  Anonymous

SESIAPA SAJA BOLEH, SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH MERAPU MACAM TAIK BABI KERING KAT ATAS TU. HANYA TUKARKAN SAJA NAMA ORG YG NAK DITUJUKAN ITU..

TAPI, UNTUK MENGARANG PANTUN MADAH DGN KATA2 TERSUSUN INDAH, TIDAK SEBARANG ORG YG BOLEH..HANYA YG PINTAR, BIJAK, TERPELAJAR, BERBAKAT & TERPILIH SAJA YG MAMPU..

INI KEJORA NAK BERIKAN DUA CONTOH:

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:12 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:14 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Auntie TN, is damn stupid & her IQ is nearly zero
Her brain is small and as if, the brain didn’t grow
If Kejora is a peacock..auntie TN just like a crow
And, if Kejora is BMW..TN is just a wheel barrow
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Auntie TN, is as if being hit, by spears and arrow
She’ll be whacked & walloped by Kejora the hero
Every day..she’ll have to endure pain and sorrow
And the pain she suffer, will get worst tomorrow
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HUHUHU

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:21 am
Reply to  Anonymous

Tak boleh menang lawan hujah2 biasa, coba nak menang dengan mengejek – mengata “Auntie TN,” bagai.

Jahanam lah negara ini jika jenis itu dapat kuasa di negara ini.

Tohor sangat otak nya.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 11:08 am
Reply to  Anonymous

Kopipes tak habis2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:21 am

Alhamdulillah..

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sehari dua ini..mkcik TN jadi seperti ayam togel
Dgn mengguna ayat quran Kejora kasi dia bogel
Diserta dgn jampi doa..mkcik TN jadi menggigil
Kat Kejora ini..’beruk’, dia dah tak berani panggil
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:33 am
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih cepat bebenor nak claim victory. Maklumlah, dia tak pernah dapat tuntut apa2 yang dia menang.

Sekali sekala tak guna istilah Beruk Tua pun, dia melompat ngaku menang.

Tandus otak betul dia nih.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:39 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina jalang fasiq 7:33 am,

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Jgn ler kerana ego diri, akhlak kita menjadi teruk
Atau pun kerna kemegahan diri..yg kita kemaruk
Allah larang..mmanggil orang dgn gelaran buruk
Spt mmanggil orang beriman, gontol, atau beruk
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:40 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina jalang fasiq 7:33 am,

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Jgn kerana politik, kita jadi melampau & melarat
Usah terlalu taksub dunia hingga terlupa akhirat
Mengutuk cerca org menjadi satu dosa yg berat
Ambil iktibar..firman Allah dlm Surah Al-Hujurat!
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:41 am
Reply to  Anonymous

يَـٰٓأَيُّہَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ لَا يَسۡخَرۡ قَوۡمٌ۬ مِّن قَوۡمٍ عَسَىٰٓ أَن يَكُونُواْ خَيۡرً۬ا مِّنۡہُمۡ وَلَا نِسَآءٌ۬ مِّن نِّسَآءٍ عَسَىٰٓ أَن يَكُنَّ خَيۡرً۬ا مِّنۡہُنَّ‌ۖ وَلَا تَلۡمِزُوٓاْ أَنفُسَكُمۡ وَلَا تَنَابَزُواْ بِٱلۡأَلۡقَـٰبِ‌ۖ بِئۡسَ ٱلِٱسۡمُ ٱلۡفُسُوقُ بَعۡدَ ٱلۡإِيمَـٰنِ‌ۚ وَمَن لَّمۡ يَتُبۡ فَأُوْلَـٰٓٮِٕكَ هُمُ ٱلظَّـٰلِمُونَ (١١)

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:41 am
Reply to  Anonymous

Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah sesuatu puak (dari kaum lelaki) mencemuh dan merendah-rendahkan puak lelaki yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka dan janganlah pula sesuatu puak dari kaum perempuan mencemuh dan merendah-rendahkan puak perempuan yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka dan janganlah setengah kamu menyatakan keaiban setengahnya yang lain

…..bersambung/…..

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:42 am
Reply to  Anonymous

dan janganlah pula kamu panggil-memanggil antara satu dengan yang lain dengan gelaran yang buruk. (Larangan-larangan yang tersebut menyebabkan orang yang melakukannya menjadi fasik, maka) amatlah buruknya sebutan nama fasik (kepada seseorang) sesudah dia beriman dan (ingatlah), sesiapa yang tidak bertaubat (daripada perbuatan fasiknya) maka merekalah orang-orang yang zalim. (11)

[Ayat ke-11, Surah Al-Hujurat]

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:42 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina jalang fasiq 7:33 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Kejora nampak mkcik TN ini mental bermasalah
Wlau dah kantoi teruk, dia tetap tak ngaku kalah
Kebodohan & kefasiqan dia ini, sangat terserlah
Tak der takut pun dia, melanggar larangan Allah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:43 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina jalang fasiq 7:33 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Tk tau apa nak jadi, mkcik TN betina sihir puaka
Dah cakap..beri org gelaran buruk, Allah tk suka
Tpi, dibuat selamber je, benda yang Allah murka
Mmg sah lah, akhirat nanti, dia penghuni neraka
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:44 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina jalang fasiq 7:33 am,

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Kpda org2 beriman, ayat itu, Allah telah perturun
Klau org beriman, dgn ayat Allah, dia akan gerun
Tpi mkcik ini rasa nya, mmg fasiq turun temurun
Kejora rasa mkcik ni mmg pengikut tuhan Harun
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:44 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina jalang fasiq 7:33 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Kefasiqan mkcik TN..mmg dh lama Kejora duga
Dek hasutan iblis, betina tua lahanat ni jadi tega
Dah diperingati, larangan Allah, dia langgar juga
Mmg Neraka le untuk dia & tak akan bau syurga
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:51 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 betina jalang fasiq 7:33 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN ni serupa ‘tepi gantang punya melukut’
Dgn pujukan syaitan, mkcik tua ni dh tersangkut
Mmg sah le..dia ini tuhan Harun punya pengikut
Sbb..melanggar larangan Allah, si tua ni tk takut
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:50 am
Reply to  Anonymous

Wahai Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla,

Bila kamu tak memberuk dengan komen2 tak senonoh kamu di sini, kamu tak akan dipanggil beruk.

You get called what you are. Or what you appear to be.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:54 am
Reply to  Anonymous

Contoh kamu memberuk – bila kamu mengata

“hasutan iblis, betina tua lahanat ni jadi tega ..”

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:56 am
Reply to  Anonymous

Nasib ler makcik TN 👩‍🦳 betina jalang tua iblis munafiq fasiq 7:50/7:54 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:05 am
Reply to  Anonymous

Mengkopipes lagi.

Otak dah tandus, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:12 am
Reply to  Anonymous

Dah kalah debat politik nak syarah agama pulak dia nih.

Otak tak banyak, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Manusia biasa nya ada lk 130 gm berat otak. Kot dia ada hanya 100 gm.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:32 am
Reply to  Anonymous

Nasib ler makcik TN 👩‍🦳 betina barua jalang tua menopos munafiq fasiq 8:05/8:12 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 9:05 am
Reply to  Anonymous

Mencarut kelentit, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tak dibimbing emak bapak nya di masa kecil. Depa sibuk sangat, kuat seks, asyik berkongk.k pagi petang siang malam.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 9:52 am
Reply to  Anonymous

Mencarut kelentit, Makcik TN Betina Tua Jalang Munafiq Fasiq nih.

Tak dibimbing emak bapak nya di masa kecil. Depa sibuk sangat, kuat seks, asyik berkongk.k pagi petang siang malam.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 9:52 am
Reply to  Anonymous

SESIAPA SAJA BOLEH, SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH MERAPU MACAM TAIK BABI KERING KAT ATAS TU. HANYA TUKARKAN SAJA NAMA ORG YG NAK DITUJUKAN ITU..

TAPI, UNTUK MENGARANG PANTUN MADAH DGN KATA2 TERSUSUN INDAH, TIDAK SEBARANG ORG YG BOLEH..HANYA YG PINTAR, BIJAK, TERPELAJAR, BERBAKAT & TERPILIH SAJA YG MAMPU..

INI KEJORA NAK BERIKAN TIGA CONTOH:

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 9:53 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN, ibarat udah kena rejam dgn lembing
Kena taji dek Kejora, dia jadi terumbang-ambing
Masa kecil terbiar dia kutip makan taik kambing
Dia jadi biadab..sbb dulu, mak bapa tak bimbing
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 9:53 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Semua pmbaca nampak yg mkcik TN tak cerdik
Puncanya itu dah tentu ler dia dah disalah didik
Sbb itu dgn ramai peserta..mkcik ni kena herdik
Ditambah lagi sakit dia kena peluru Kejora bidik
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 9:54 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Auntie TN ‘misbehaved’..due to poor upbringing
She alway watch her mum’s pussy, dad banging
Quite frequent she saw her dad’s testis hanging
And she felt so eager seeing clapping & singing
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 11:12 am
Reply to  Anonymous

Kopipes tak habis2, Otak tak banyak, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Manusia biasa nya ada lk 130 gm berat otak. Kot dia ada hanya 100 gm.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:13 am

Alhamdulillah..

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Sehari dua ini, mkcik TN mcm kena ‘short’ karan
Berkesan juga Kejora mengajar guna ayat quran
Nampak nya mkcik TN kini dh timbul kesedaran
Kat Kejora ini..dia tk beri lagi ‘beruk’ sbg gelaran
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:40 am
Reply to  Anonymous

Orang Alhamdulillah dia pun nak Alhamdulillah.

Tandus otak betul Wak Gontol Kejoa Kojolla nih.

Sekejap ajer tak masuk gelar dia Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla, melompat lompat dia merasa menang, konon.

Mcm Melayu masa di serang Portugis di Melaka di 1511. Bila musuh diam, depa nih melompat lompat mengaku menang.

Musuh pun nampak lokasi depa, dibedil meriam dan senapang, terbongkai.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:57 am
Reply to  Anonymous

Nasib ler makcik TN 👩‍🦳 betina jalang tua ifrit munafiq fasiq 7:40 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:07 am
Reply to  Anonymous

Mengkopipes lagi.

Otak dah tandus, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:24 am
Reply to  Anonymous

Tak terjawab, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 6:12 am

Wak Gontol Kejora Kojolla melalut, geramkan TN mulai 29 November 2020 9:18 pm hingga 30 November 2020 5:53 am pagi ini.

Jadi femes TN di buat nya.

Tapi hampir semua pembaca blog ini sudah tahu siapa dia Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Biarkan, biarkan. Si Luncai dengan labu2 nya.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:30 am
Reply to  Anonymous

Cikgu Kejora berpantun, geramkan Makcik TN Betina Fasiq mulai 29 November 2020 9:18 pm hingga 30 November 2020 5:53 am pagi ini.

Jadi kecut makcik TN di buat nya.

Memang hampir semua pembaca blog ini sudah tahu siapa dia Makcik TN Betina Jalang Fasiq nih.

Biarkan, biarkan. Si TN Luncai dengan labu2 nya.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:30 am
Reply to  Anonymous

SESIAPA SAJA BOLEH, SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH MERAPU MACAM TAIK BABI KERING KAT ATAS TU. HANYA TUKARKAN SAJA NAMA ORG YG NAK DITUJUKAN ITU..

TAPI, UNTUK MENGARANG PANTUN MADAH DGN KATA2 TERSUSUN INDAH, TIDAK SEBARANG ORG YG BOLEH..HANYA YG PINTAR, BIJAK, TERPELAJAR, BERBAKAT & TERPILIH SAJA YG MAMPU..

INI KEJORA NAK BERIKAN LIMA CONTOH:

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:31 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI HUHUHU

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:32 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:33 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Auntie TN, is damn stupid & her IQ is nearly zero
Her brain is small and as if, the brain didn’t grow
If Kejora is a peacock..auntie TN just like a crow
And, if Kejora is BMW..TN is just a wheel barrow
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Auntie TN, is as if being hit, by spears and arrow
She’ll be whacked & walloped by Kejora the hero
Every day..she’ll have to endure pain and sorrow
And the pain she suffer, will get worst tomorrow
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:33 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Wow..pantun bahasa Inggeris, siapa itu yg cipta?
Mesti penulisnya itu org nya bijak bagai pendita
Mampu ke, klu nk dibuat mkcik TN bahalol unta?
Tentu si tua tu ternganga..apa pun tk dpt dikata!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:34 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Woww, pantun dlm BI bagaikan bom yg meletus
Ilham berpantun Kejora bgai malaikat mari utus
Mkcik TN tk reti buat, tpi Kejora dh buat beratus
Meroyan le mkcik TN, tak lama dia wayar putus
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:45 am
Reply to  Anonymous

Claiming victory over small mercies like mendiamkan, tak masuk sini membalun dia beberapa minit.

Nyata tandus otak Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Harap tak ramai Melayu mcm dia nih sekarang (kalau lah dia Melayu).

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:58 am
Reply to  Anonymous

Nasib ler makcik TN 👩‍🦳 betina barua jalang tua munafiq fasiq 7:45 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:14 am
Reply to  Anonymous

Kopipes lagi, otak dah tandus, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:27 am
Reply to  Anonymous

Lagi tak terjawab, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tosonyap dio. Dah jadi orang bisu.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 5:50 am

Alhamdulillah, ada peserta lain yang juga membalun Wak Gontol Kejora Kojolla di sini.

Bermakna apa yang di coret Wak Gontol Kejora itu tidak di sukai ramai. Mesti ada ramai yang lain yang tak setuju dengan nya tapi tak mengeluarkan suara.

Wak Gontol Kejora Kojolla itu puak Pembngkang, Bila pendapat dia munasabah, dibiarkan. Bila mengarut, dibalun, ditibai dan dibantai berterusan di sini.

LemonTea
LemonTea
29 November 2020 11:19 pm

Apa nak buat. Wlu pun mahafiraun merupakan mastermind keruntuhan kerajaan PH malah seorang pemimpin yang jelas munafik besar, tapi kerana mabuk dan meroyan nak dapat jawatan menteri balik, sebahagian MP MP AMANAH dan DAP amat begitu kemaruk dan mabukkan taik telinga mahafiraun, sanggup kembali menjilat dan mengampu pengkhianat PH ini, bahkan masih gian ingin bersamanya konon atas nama mandat rakyat (atau mandat keparat depa jer?). Tak masuk akal orang bijak (kalau memang benar spesis celik politik) boleh bersikap begitu melainkan kerana super gila kemarukkan balik jawatan selesa sebelumnya. Lalu dicanang konon demi mandat rakyat. Lawak bodoh apa wei???. Hangpa nak… Read more »

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 11:26 pm
Reply to  LemonTea

Setuju sangat Lemon Tea. bongok piang puak tu. Dah tau perogol tu dah rogol bini depa, masih lagi nak bawak perosak tu tinggai serumah? apa punya turrr

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 11:41 pm
Reply to  LemonTea

AMANAH dah menanah teruk penangan covid a/l kutty. Masih tak serik serik. Kah kah kah. Langsung tak belajar dari sejarah lepas..

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 5:53 am
Reply to  Anonymous

Sejarah yang mana kau maksudkan, Dol? Kasi butiran lanjut lah. Tuduh liar ajer tak sampai ke mana.

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 10:42 pm

Ku ingin bertemu dgn Mu di Sana…

😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
🤱🤱🤱🤱🤱🤱🤱🤱🤱🤱🤱🤱🤱🤱🤱🤱🤱
Tak apa lah klu diri ini si dara dah pandang hina
Kerna diri ini lbih mengharap kurnia Mu di ‘Sana’
Berada di tmn Syurga..yg dipenuhi flora & fauna
Beristerikan bidadari2 yg lebih ayu dari Farhana
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸
👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 11:09 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO
Bila cinta tak diterima,Wak Gontol Kejollla melalut.Siapa nak kan kau.Melalut tak ikut tajuk post,otak nyanyuk 80an.Tak dididik masa kecil.
Bila dah tua jadi sundal kat blog.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 5:49 am
Reply to  Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO
Bila Kejora cekap berpantun, Makcik TN Betina Tua Jalang Fasiq jadi dengki cemburu dan melalut.Siapa nak sokong kau. Melalut tak ikut tajuk post,otak nyanyuk 80an.Tak dididik masa kecil.
Bila dah tua jadi sundal kat blog.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 5:50 am
Reply to  Anonymous

SESIAPA SAJA BOLEH, SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH MERAPU MACAM TAIK BABI KERING KAT ATAS TU. HANYA TUKARKAN SAJA NAMA ORG YG NAK DITUJUKAN ITU..

TAPI, UNTUK MENGARANG PANTUN MADAH DGN KATA2 TERSUSUN INDAH, TIDAK SEBARANG ORG YG BOLEH..HANYA YG PINTAR, BIJAK, TERPELAJAR, BERBAKAT & TERPILIH SAJA YG MAMPU..

INI KEJORA NAK BERIKAN ENAM CONTOH:

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 5:50 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 5:51 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 5:51 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN, ibarat udah kena rejam dgn lembing
Kena taji dek Kejora, dia jadi terumbang-ambing
Masa kecil terbiar dia kutip makan taik kambing
Dia jadi biadab..sbb dulu, mak bapa tak bimbing
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 5:52 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Semua pmbaca nampak yg mkcik TN tak cerdik
Puncanya itu dah tentu ler dia dah disalah didik
Sbb itu dgn ramai peserta..mkcik ni kena herdik
Ditambah lagi sakit dia kena peluru Kejora bidik
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 5:53 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Auntie TN ‘misbehaved’..due to poor upbringing
She alway watch her mum’s pussy, dad banging
Quite frequent she saw her dad’s testis hanging
And she felt so eager seeing clapping & singing
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 5:53 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Woww, pantun dlm BI bagaikan bom yg meletus
Ilham berpantun Kejora bgai malaikat mari utus
Mkcik TN tk reti buat, tpi Kejora dh buat beratus
Meroyan le mkcik TN, tak lama dia wayar putus
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 6:04 am
Reply to  Anonymous

Wak Gontol Kejora pada 30 November 2020 5:49 am tuduh TN membalun dia pada 29 November 2020 11:09 pm.

Bodoh punya Wak Gontol tak mahu terima fakta yang telah selalu di sebut bahwa TN biasa nya tak masuk blog ini di malam hari, terutama di lewat malam.

Maka bodoh nya itu menjadi kita punya fun and entertainment membalun menibai dan membantai dia di sini.

Thanks for providing the opportunity, old chap.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 5:56 am
Reply to  Anonymous

HAW HAW HAW

Wak Gontol Kejollla melalut. “Bila dah tua jadi sundal kat blog.”

Setuju setuju setuju. Dia dah 80an hampir 90an tahun umur.

Sundal tua Wak Gontol Kejora.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:01 am
Reply to  Anonymous

Nasib ler makcik TN 👩‍🦳 betina jalang tua puaka munafiq fasiq 5:56/6:04 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:25 am
Reply to  Anonymous

Alamak, Kopipes lagi.

Otak dah tandus betul, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 10:29 am
Reply to  Anonymous

Tak terjawab lagi, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Kalau tuduhan itu tepat, mana dia boleh jawab, hehe.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 November 2020 9:44 pm

Jangan wala. Jadilah Puppet. Kalau boleh jadi Pokka. Madey si Kitol perlukan anda. Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 November 2020 9:33 pm

Sekarang Madey mati berdiri. Dulu Madey kencing berlari. Nasib kau pengkhianat agama, bangsa dan negara. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 6:19 am

Punya bodoh si Dol nih menuduh tanpa bukti, fakta atau punca maklumat yang sahih.

Dia syiok sendiri.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 November 2020 9:32 pm

Puppet tak puas hati puppetmaster dimalukan di khalayak ramai seluruh dunia. Puppet bersatu. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 9:18 pm

Nasib le mkcik TN 👩‍🦳 betina tua jalang munafiq, 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 Auntie TN, is damn stupid & her IQ is nearly zero Her brain is small and as if, the brain didn’t grow If Kejora is a peacock..auntie TN just like a crow And, if Kejora is BMW..TN is just a wheel barrow 💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪 Auntie TN, is as if being hit, by spears and arrow She’ll be whacked & walloped by Kejora the hero Every day..she’ll have to endure pain and sorrow And the pain she suffer, will get worst tomorrow 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 HAHAHA… Read more »

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 9:37 pm
Reply to  Anonymous

Wowww..dansyat!! Hebat!!!

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Wow..pantun bahasa Inggeris, siapa itu yg cipta?
Mesti penulisnya itu org nya bijak bagai pendita
Mampu ke, klu nk dibuat mkcik TN bahalol unta?
Tentu si tua tu ternganga..apa pun tk dpt dikata!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 10:37 pm
Reply to  Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO
The tonggang langgang English from Wak Gontol Kojolla.Stupid!Lebih baik kau tulis panton tu kat kepala bawah.Masa kau kencing,kau baca dan hafal.

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 10:54 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN betina jalang fasiq 👩‍🦳 10:37 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
Makcik TN, terpegun kaku, bak babi dipanggang
Kebodohan dari si tua ni, mmg lah tak renggang
Dlm berpantun BI, dia tumbang dlm gelanggang
Tk reti buat..dikata BI Kejora, tonggng langgang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 11:00 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN betina jalang fasiq 👩‍🦳 10:37 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
Mkcik TN mengelupor..serupa babi kena berkas
Smua hujah2 bingai dia, mudah Kejora pangkas
Kejora pula, terus berpntun, dgn bijak & tangkas
Tapi mkcik TN, dilihat org, spt beruk dlm sarkas
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 11:03 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN betina jalang fasiq 👩‍🦳 10:37 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Auntie TN ‘misbehaved’..due to poor upbringing
She alway watch her mum’s pussy, dad banging
Quite frequent she saw her dad’s testis hanging
And she felt so eager seeing clapping & singing
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 11:15 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN betina jalang fasiq 👩‍🦳 10:37 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Woww, pantun dlm BI bagaikan bom yg meletus
Ilham berpantun Kejora bgai malaikat mari utus
Mkcik TN tk reti buat, tpi Kejora dh buat beratus
Meroyan le mkcik TN, tak lama dia wayar putus
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:03 am
Reply to  Anonymous

HAW HAW HAW

This is a gud un –

“Lebih baik kau tulis panton tu kat kepala bawah. Masa kau kencing, kau baca dan hafal.”

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:30 am
Reply to  Anonymous

Kalau dia tak pandai, baca merengkek, teruk lah orang yang tunggu giliran tempat dia.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 6:21 am
Reply to  Anonymous

“If Kejora is a peacock ..”, kata Wak Gontol Kejora Kojolla.

Dia bukan. Pea bukan, cock pun bukan.

Hanya cock yang di celah kelengkang nya.

Hehe

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:03 am
Reply to  Anonymous

Nasib ler makcik TN 👩‍🦳 betina tua jalang barua munafiq fasiq 6:21/7:03 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:33 am
Reply to  Anonymous

Asyik ulang ajer. Mengkopipes lagi.

Otak dah tandus, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:00 am
Reply to  Anonymous

“Wowww..dansyat!! Hebat!!!”, kata Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Puji diri sendiri ajer ler.

Apo nak dikato. Lepasan sekolah SJK cara memikir tak sampai ke mana.

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 9:09 pm

Nasib le makcik TN betina munafiq fasiq 👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bila Kejora bijak berpantun..mkcik TN jdi dengki
Lalu si tua itu masuk serang lah dgn cerca maki
Tapi Kejora yg diacah ni, bkn lah sebarang lelaki
Dgn cgu Kejora ini..dia rasa le makan tapak kaki
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 6:23 am
Reply to  Anonymous

“bkn lah sebarang lelaki” kata dia.

Memang lah begitu sebab dia lelaki Wak Gontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:15 am
Reply to  Anonymous

Nasib ler makcik TN 👩‍🦳 betina jalang tua puki kering iblis munafiq fasiq 6:23 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:35 am
Reply to  Anonymous

Kopipes lagi.

Aiyyo, Wak Gontol Kejora, kasi perah lu punya otak sikit, tulis komen lain lah.

Appasat lu manyiak malas lorr.

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 9:08 pm

Nasib le makcik TN betina munafiq fasiq 👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
TN betina tua, anak bilis, yang merasa diri bawal
Tk sedar diri langsung..ini betina kelentit pnjang
Blog Budin ini dia cuba nak pacak jadi pengawal
Dngn cikgu Kejora ini, dia makan lah penerajang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 6:26 am
Reply to  Anonymous

Mencarut kelentit pulak, Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Umur lewat 80an, hampir 90an tahun. Tapi mencarut.

Membuang tebiat, tak lama lagi gol gamak nya.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:25 am
Reply to  Anonymous

Mengaku Cikgu, konon, Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

KEPALA BAPAK DIA – ikut kata Najib Klepto wal Jibo.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:14 am
Reply to  Anonymous

Nasib ler makcik TN 👩‍🦳 betina jalang tua kelentit panjang munafiq fasiq 6:26/7:25 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:37 am
Reply to  Anonymous

Lagi kopipes.

Lebih baik kamu diam ajer dari Mengkopipes lagi, membosankan pembaca.

Otak dah tandus, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 9:07 pm

Nasib le makcik TN betina munafiq fasiq 👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀
Mkcik TN tua..tikus mondok yg mau lagak gajah
Ejekan, cacian & Bang Ali, jadi dia punya senjata
Asal org komen jer..mkcik tua tu akn mari terjah
Dia nak buat blog ini pala bapak dia punya harta
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 6:29 am
Reply to  Anonymous

Marah bila di kata dia kesukaan Bang Ali, Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Menuduh TN terjah semua komen. Maklum lah dia dah hampir 90an tahun umur, tak nampak bahwa yang kena terjah hanya lah dia seorang saja.

Apo nak di buek. Mulut nya celupar, terima lah padah nya.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 7:28 am
Reply to  Anonymous

Padah nya ialah berlepak lepuk tempeleng, tendang terajang kpd Wak Gontol Kejora Kojolla tuh.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:13 am
Reply to  Anonymous

Nasib ler makcik TN 👩‍🦳 betina tua lahanat jalang iblis munafiq fasiq 6:29/7:28 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:39 am
Reply to  Anonymous

Kopipes tak membawa kamu apa2 faedah, wahai Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Bikin pembaca pandang kamu lagi rendah.

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 9:06 pm

Nasib le makcik TN betina munafiq fasiq 👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN nak buat perangai Yahudi atau si Kitol
Blog ini, dia nk buat harta dia pnya kepala bapak
Asal org lain komen jer..dia terjah kata tak betul!
Dgn org lain boleh, dgn Kejora kena le penyepak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 6:33 am
Reply to  Anonymous

Dah Yahudi pulak di tuduh Wak Gontol Kejora Kojolla.

Asyik menuduh TN terjah semua komen, tak ngaku hanya komen dia yang di terjah.

Mengharap ada peserta side with him, the poor, nasty old man.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:12 am
Reply to  Anonymous

Nasib ler makcik TN 👩‍🦳 betina jalang tua dajal lahanat munafiq fasiq 6:33 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:42 am
Reply to  Anonymous

Kopipes lagi.

Aiyoyo, apasat lu sangat bodo, mengkopipes lagi.

Kalau malas, lu tiam2 saja lorr, biaq pi orang fikir lu bodoh, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla arr.

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 9:06 pm

Nasib le makcik TN betina munafiq fasiq 👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Makcik TN sewel nak buat perangai Keling paria
Tapi..dia hnya sekadar anjing yg menyalak bukit
Blog Budin, dia nak buat harta kepala bapak dia
Dgn org lain boleh, dgn Kejora ni dia dpt le sakit!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 6:36 am
Reply to  Anonymous

Dah tuduh Keling parih pulak, Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Menghasut mengata Keling pariah. Lepas satu, satu, tabiat buruk nya keluar.

Kalau dah tua bangka tuh, tulis komen yang baik2 saja ler. Tak kena balun, tibai dan bantai tak renti2, Wak.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:11 am
Reply to  Anonymous

Nasib ler makcik TN 👩‍🦳 betina barua pukimak jalang tua iblis munafiq fasiq 6:36 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:43 am
Reply to  Anonymous

Lagi kopipes.

Sure lorr, otak dah tandus, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 9:05 pm

Nasib le makcik TN betina munafiq fasiq 👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN, nak buat perangai si Kitol atau Yahudi
Dia fikir blog pala bapak dia, ini ifrit haram jadah
Blog ini dia cuba nk buat dia pnya harta peribadi
Dgn org lain boleh, dgn Kejora dia dpt lah padah!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 6:38 am
Reply to  Anonymous

Sekarang tuduh si Kitol pulak, Wak Gontol Kejora Kojolla nih. Mcm2 karenah this naughty old man.

Maki hamun haram jadah, bagai. Tak padan dah tua hampir 90an tahun umur.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:10 am
Reply to  Anonymous

Nasib ler makcik TN 👩‍🦳 betina barua jalang tua iblis munafiq fasiq 6:38 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:46 am
Reply to  Anonymous

Asyik kopipes benda yang sama banyak kali di blog post yang sama.

Sangat malu lorr, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Kalau Jepun, dia hara kiri. Tapi lu dengar hara kiri saja, lu huru hara.

Tiam2 merayap ke bawah tempurung, diam di sana bersama katak puru.

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 9:04 pm

Nasib le makcik TN betina munafiq fasiq 👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN dajal, mahu buat perangai keling paria
Dia nak buat sikap tamak, serupa dgn anjing liar
Blog ini, dia cuba mau buat harta pala bapak dia
Dgn org lain boleh..tapi Cgu Kejora tak akan biar
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 6:42 am
Reply to  Anonymous

Tak habis2 menghasut mengata Keling pariah, Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Kena balun tiap kali dia masuk sini, dia tuduh TN nak buat blog ini harta dia pulak.

Dah tua bangka, tak dapat mikirkan hujah2 lain, Wak Gontol nih.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:09 am
Reply to  Anonymous

Nasib ler makcik TN 👩‍🦳 betina tua jalang puaka munafiq fasiq 6:42 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:49 am
Reply to  Anonymous

Kopipes lagi.

Bankrap betul otak dia.

Otak dah lah tak banyak, malas nak exercise it, jenis Melayu lama (kalau lah dia Melayu).

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 9:03 pm

Nasib le makcik TN betina tua ifrit jalang munafiq fasiq 👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kejora punya pantun tak ader pun ganggu siapa
Tapi mkcik TN tu buat kalut, mcm le ada gempa
Dgn tetiba jer betina tua barua ifrit tu mari terpa
Akibatnya..sakit ler yg betina tua tolol itu jumpa
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 6:45 am
Reply to  Anonymous

Mengaku itu ini ajer ler, Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Nak kasi TN sakit, konon.

Apo pun dia tak terdayo. Dah 80an hampir 90an tahun umur.

Tulis yang baik2 ajer ler, Wak. Jamin kamu tak di balun kalau begitu.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:08 am
Reply to  Anonymous

Nasib ler makcik TN 👩‍🦳 betina iblis jalang barua munafiq fasiq 6:45 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:51 am
Reply to  Anonymous

Asyik kopipes, kamu perlu merayap ke bawah tempurung, diam disana dengan katak puru, otherwise amat malu, stu.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:52 am
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 9:01 pm

Nasib le makcik TN 👩‍🦳 betina tua jalang iblis munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 6:48 am
Reply to  Anonymous

Mencarut kelentit lagi Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Suka sangat dia dengan kelentit. Gamaknya dia takda lain, asyik fikir biji kelentit.

Dirty old man.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:07 am
Reply to  Anonymous

Nasib ler makcik TN 👩‍🦳 betina tua jalang pukimak lahanat munafiq fasiq 6:48 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:55 am
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih tabiat anarkis.

Tak pedulikan orang kata apa kpd dia, dia teruskan buat apa saja.

Jaga2 semua orang, jangan kasi dia dan sesiapa mcm dia kuasa, jahanam negara dibuat depa.

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 8:53 pm

Izinkan Bunga-Bunga di Taman Mu, ku sirami..

😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Hnyalah pada Mu..’Kekasih’ ku, cinta ini bersemi
Tiada cinta sehebat Cinta Mu di langit dan bumi
Izinkanlah nanti..Syurga Mu itu, utk diri ini diami
Dan Bidadari2 Mu itu..izinkanlah daku jdi suami
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸
👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳

🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 6:49 am
Reply to  Anonymous

Mengesahkan cinta pulak Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Kalau lah dia tulis berkenaan tajuk pos Budin, gerenti dia tak dibalun.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:05 am
Reply to  Anonymous

Nasib ler makcik TN 👩‍🦳 betina tua jalang pukimak munafiq fasiq 6:49 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:57 am
Reply to  Anonymous

Otak kecik, asyik kopipes, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Nak keluar suara tapi suara tape buruk.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 November 2020 8:39 pm

Tak Beer Parti Anjing SeMalaysia. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 8:44 pm

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Wak Gontol Kojolla dan nbr nih orang yang sama.Jab berayat biasa,kejab berpanton memantat tidak mengikut topik.The Old kepala botak atas bawah.

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 8:57 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN 👩‍🦳 betina tua jalang 8:44 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 9:17 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN 👩‍🦳 betina tua jalang 8:44 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
Makcik TN kerepot, serupa babi muka dia hodoh
Otak pulak kecik..sbb tu, dia bingai dungu bodoh
Dia tak boleh duduk..klau dgn org tak cari gaduh
Lpas tu..suka maki, lempar fitnah & main tuduh2
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 6:53 am
Reply to  Anonymous

Wak Gontol Kejora Kojolla nih dah silap orang. Peserta lain membalun dia, dikatanya TN juga.

Nasib ler kamu Wak Gontol (guna cara dia berhujah), selagi kamu mengarut, kamu akan dibalun.

Nak kritik boleh. Tapi kasi bukti, hujah2 dan punca2 maklumat yang sahih lah.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 6:58 am
Reply to  Anonymous

HAW HAW HAW

“The Old kepala botak atas bawah.”

Wak Gontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:04 am
Reply to  Anonymous

Nasib ler makcik TN 👩‍🦳 betina tua jalang lahanat munafiq fasiq 6:53/6:58 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 8:59 am
Reply to  Anonymous

Dah takda lain modal melainkan kopipes.

Teruk lah kita jika puak Pembangkang mcm nih dapat naik berkuasa di negara ini.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 November 2020 8:37 pm

PM Puppet perogol Nika Gee dan Azmin Semburit perlu Madey si Kitol. Puppetmaster sudah dimalukan mampus berdiri tanpa kubur. Puppet kena kerja overtime. Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 November 2020 8:27 pm

Asal usul idea video semburit semua versi pun daripada Madey si Kitol. Hatinya hitam legam macam dubur Azmin Semburit. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
30 November 2020 6:54 am

Hati kamu mcm mana, Mat?