ANWAR MASIH DIPERLUKAN, BELUM MASANYA UNTUK LETAK JAWATAN

Hanya kerana Belanjawan 2021 gagal ditolak di peringkat dasar di Parlimen Khamis lalu, gelombang kini seolah-olah sengaja diwujudkan agar Anwar Ibrahim meletak jawatan sebagai Ketua Pembangkang.

Beberapa pihak, termasuk dalam PH sendiri, terlihat turut sama ghairah mengecam dan mahu Anwar berhenti daripada jawatannya itu atas kegagalan tersebut.

Namun, yang terlebih ghairah berbuat demikian tentunya penyokong Tun Mahathir Mohamad berikutan mereka terasa bekas Perdana Menteri itu telah diaibkan kerana terbukti cuma ada 12 Ahli Parlimen yang sedia berdiri bersamanya meminta undi belah bahagi.

Tidak cukup dengan itu, ada juga yang terlajak ghairah sehingga mahu Anwar melepaskan jawatan sebagai Presiden PKR dan berhenti daripada terus memburu jawatan Perdana Menteri.

Penyebaran berita-berita palsu bagi tujuan menambah perisa agar rakyat turut sama setuju, khususnya di media sosial, malah nampak masih rancak sehingga sekarang.

Soalnya, perlukah Anwar berundur dan meletak jawatan?

Secara sedar atau tidak, atau barangkali kerana ada yang enggan menerima realiti, harus diakui Anwar adalah sosok yang masih penting, bukan saja untuk mengetuai pembangkang di negara ini, malah menjadi harapan untuk menduduki kerusi Perdana Menteri.

Meski banyak cabaran di hadapannya, termasuk ramai yang dengki, iri hati dan seolah-olah mahu membawa dendam hingga ke mati, Anwar adalah paling berwibawa dari segi ketokohan, kemampuan dan hubungan di peringkat antarabangsa dan keupayaan menarik sokongan rakyat tempatan pelbagai kaum untuk mengambil alih tampuk kerajaan daripada Muhyiddin Yassin.

Lain-lain pemimpin, baik dalam kerajaan atau pembangkang sekarang, belum ada yang mampu menandingi atau menyamainya.

Lantaran itu, dalam usaha menjatuhkan Muhyiddin, baik melalui sokongan Ahli-Ahli Parlimen atau berdepan PRU15 yang tarikhnya mungkin tidak berapa lama lagi, keberadaan Anwar masih lagi diperlukan.

Saranan mahu Anwar berundur barangkali terselindung niat halus agar Muhyiddin terus kekal di puncak kuasa dengan lebih selesa.

Lebih daripada itu, jasa dan sumbangan terbesar Anwar dalam politik negara cukup besar iaitu kemampuannya mewujudkan kesatuan di kalangan parti-parti pembangkang sehingga berjaya menang di beberapa negeri pada PRU 2008, seterusnya menumbangkan BN ada PRU14 lalu.

Tanpa kewujudan pembangkang yang kuat dan bersatu yang telah diasas dan digerakkan oleh Anwar sejak 1998, tentu saja Tun Mahathir pun tidak mungkin berpeluang menjadi Perdana Menteri buat kali kedua.

Sebab itu, jika kita masih ingat, sebaik saja diterima mengetuai PH menjelang PRU14 lalu, Tun Mahathir sendiri pernah menitipkan kata-kata terhutang budi terhadap Anwar dan keluarganya atas kesudian menerima kedatangan beliau ke dalam gabungan tersebut.

Sekarang ini, walaupun diakui laluan Anwar sering saja terhalang, termasuk sengaja dilakukan oleh Tun Mahathir yang lupa kepada janji dan lupa jasa Anwar terhadapnya, ia tidak bermakna Presiden PKR itu harus berhenti berusaha dan melupakan segala-galanya.

Halangan tidak henti-henti yang dilalui Anwar mungkin terselindung rahmat Tuhan yang tinggi nilainya yang kita tidak atau belum lagi ditunjukkan untuk memahaminya.

Tetapi, Anwar terbukti seorang yang gigih dan ingin terus berusaha, di samping meniti usia, beliau juga bertambah pemaaf dan ingin menjalani kehidupan dengan lebih ceria bersama keluarganya.

Usaha beliau mengadap Agong bagi mempersembahkan sokongan yang dimilikinya bukanlah perkara main-main kerana orang lain yang tiada sokongan, jangankan mahu mengadap Agong, berdepan undi di Parlimen pun terketar-ketar lutut dibuatnya.

Jika dijadual Anwar mengadap Agong pada 22 September lalu tidak dibatalkan berikutan kegeringan baginda dan kemudian ia ditangguhkan pada 13 Oktober serta tiada Covid19 melanda semula sehingga majlis mengadap ketua-ketua parti yang telah ditetapkan Istana Negara terpaksa dibatalkan, kita mungkin akan mengetahui sama ada beliau benar-benar mempunyai sokongan atau sebaliknya.

Realiti yang nyata juga, sementara terdedah surat sokongan daripada Zahid Hamidi dan Najib Razak untuk Anwar menjadi Perdana Menteri, sehingga ini kedua-dua pemimpin tersebut tidak pernah menafikannya.

Dalam hal ini, sama ada Anwar akhirnya berjaya menjadi Perdana Menteri atau tidak, biarlah semuanya dalam rahsia Tuhan menentukannya.

Yang penting, Anwar telah berusaha atas tanggungjawab yang diberikan kepadanya untuk mengembalikan semula mandat rakyat yang telah dikhianati itu.

Mungkin masanya belum tiba lagi dalam waktu terdekat ini, tetapi ia bukan bermakna Anwar perlu segera berundur, apalagi disuruh berhenti berfungsi hanya disebabkan Belanjawan 2021 gagal ditolak.

Gagal menolak belanjawan tidak bererti Muhyiddin tidak boleh dijatuhkan dengan cara yang lain, bahkan tidak mustahil “serangan waktu subuh” boleh dilakukan semula bila-bila masa selepas ini.

Yang penting, selagi keabsahan Muhyiddin kekal meragukan dan penolakan UMNO untuk bekerjasama dengan Bersatu tetap seperti keadaan semasa, kedudukan Perdana Menteri sentiasa umpama berada di atas bara.

Maka, Anwar bukan saja satu-satunya sosok paling sesuai untuk menggantikan Muhyiddin jika ada serangan mengejut dilakukan, malah dalam PRU akan datang pun, hanya beliau paling sesuai mengetuai PH untuk mencari kemenangan yang sebenarnya.

Lantaran itu, bukan saja belum masanya untuk beliau bersara, sebaliknya yang lebih wajar ditunjukkan “kerusi rehat” untuk diduduki ialah Tun Mahathir yang tidak saja lebih berusia, malah kecelaruan politik dalam negara sehingga ke hari pun adalah melalui sumbangan dan dendam tak sudahnya. (Shahbudindotcom 29/11/2020)

0 0 vote
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 29 November 2020 — 1:16 pm
Subscribe
Notify of
guest
89 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
30 November 2020 7:58 am

OTAI DAH TUA NAK MATI MASIH NAK SOKONG BANDUAN KORUP JADI PM……. UMNO Tidak sertai PN dan akan guna logo BN dalam PRU15…… UMNO akan menggunakan lambang Barisan Nasional (BN) dalam Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15) susulan keputusan tidak menyertai Perikatan Nasional (PN) sebagai salah satu komponen, kata Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob. “UMNO juga membuat keputusan tidak akan menyertai PN sebagai salah satu komponen parti berkenaan. Atas dasar itu UMNO akan menggunakan lambang BN yang ditunjanginya dengan MCA dan MIC pada PRU15,” jelasnya, memetik laporan Mingguan Malaysia. Namun, Ismail Sabri menjelaskan, persetujuan telah dicapai agar tiada… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
30 November 2020 7:35 am

PARTI KUNYIT LGBT SEMAKIN TAK LAKU…… Game atas Game…….. GAME 1 Kenapa Najib bangkitkan isu duit KWSP? Tak lain tak bukan kerana Najib tahu kedudukan kewangan KWSP. Najib arif yang KWSP tak punya cukup tunai untuk diberikan kepada pencarum. Najib mahu ambil peluang di situ. DS Anwar pada awalnya tidak bersetuju duit hari tua rakyat diusik. Tapi kemudian ubah pandangan apabila melihat ada keuntungan di situ. Ini pelik kononnya bekas Menteri Kewangan terbaik dunia ikut bekas Menteri kewangan terburuk dunia. Pertama, rakyat memang perlukan duit. Dan kedua, PN takkan mampu tunaikan. Ini akan buatkan rakyat marah kepada PN dan itu… Read more »

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 8:29 pm

Nasib le mkcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina tua jalang munafiq, 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 Auntie TN, is damn stupid & her IQ is nearly zero Her brain is small and as if, the brain didn’t grow If Kejora is a peacock..auntie TN just like a crow And, if Kejora is BMW..TN is just a wheel barrow 💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊 Auntie TN, is as if being hit, by spears and arrow She’ll be whacked & walloped by Kejora the hero Every day..she’ll have to endure pain and sorrow And the pain she suffer, will get worst tomorrow 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ HAHAHA… Read more »

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 November 2020 8:05 pm

Parti Anjing SeMalaysia Tak Beer! Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 November 2020 8:00 pm

Bajet dah “lulus” mana KWSP 10k? Mati berdiri nak dapat 10k duit sendiri. Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 November 2020 7:58 pm

Gelombang minta duit KWSP 10k tak berhenti sejak perogol Nika Gee nak darurat. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 7:47 pm

Nasib le mkcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina tua jalang munafiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN, tua kerepot..tetek pulak labuh kendur
Dia perasan diri ‘Pyrex’ tak sedar pinggan sadur
Sakit le..kucing tua gi ganggu harimau sdg tidur
Tiada jln lain le mkcik tua ni, selain dri berundur
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 7:46 pm

Nasib le mkcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina tua jalang munafiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Dah tosonyap, mkcik TN betina tua bodoh bebal
Kejora dh lenyek ifrit itu jadi serupa dgn sambal
Keadaan dia..spt keta kancil dilenyek keta kebal
Kini..dah malu & lari, muka mcm kulit babi tebal
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 November 2020 7:39 pm

Arwah Adib dan arwah Ibrahim Libya boleh bangkit tak beer lagi tak? Tak Beer. KWSP 10k. Tak Beer. Kahkahkah!

Nonama
Nonama
29 November 2020 7:20 pm

Old and wise much better than old and stupid…

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 7:16 pm

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla mengarut dan mencarut.

Tak dibimbing emak bapak nya adab sopan di masa kecil. Sebab depa sibuk sangat, kuat seks, asyik berkongk.k pagi petang siang malam.

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 7:35 pm
Reply to  Anonymous

Makcik TN Betina Tua Jalang Munafiq Fasiq mengarut dan mencarut.

Tak dibimbing emak bapak nya adab sopan di masa kecil. Sebab depa sibuk sangat, kuat seks, asyik berkongk.k pagi petang siang malam.

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 7:35 pm
Reply to  Anonymous

SESIAPA SAJA BOLEH, SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH MERAPU MACAM TAIK BABI KERING KAT ATAS TU. HANYA TUKARKAN SAJA NAMA ORG YG NAK DITUJUKAN ITU..

TAPI, UNTUK MENGARANG PANTUN MADAH DGN KATA2 TERSUSUN INDAH, TIDAK SEBARANG ORG YG BOLEH..HANYA YG PINTAR, BIJAK, TERPELAJAR, BERBAKAT & TERPILIH SAJA YG MAMPU..

INI KEJORA NAK BERIKAN DUA CONTOH:

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 7:36 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN, ibarat udah kena rejam dgn lembing
Kena taji dek Kejora, dia jadi terumbang-ambing
Masa kecil terbiar dia kutip makan taik kambing
Dia jadi biadab..sbb dulu, mak bapa tak bimbing
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 7:39 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kedunguan pada mkcik TN, tak dpt nak dihapus
Agknya dia dulu SJK, sbb itu bodoh nk mampos
Masih nak juah, tak sedar diri dah tua menopos
Asyik je bebel meracau raban, tak ikut tajuk pos
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 9:54 pm
Reply to  Anonymous

INI NAK TAMBAH LAGI SATU CONTOH:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Auntie TN ‘misbehaved’..due to poor upbringing
She alway watch her mum’s pussy, dad banging
Quite frequent she saw her dad’s testis hanging
And she felt so eager seeing, clapping & singing
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 6:39 pm

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina tua jalang fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Dah tosonyap, mkcik TN betina tua bodoh bebal
Kejora dh lenyek ifrit itu jadi serupa dgn sambal
Keadaan dia..spt keta kancil dilenyek keta kebal
Kini..dah malu & lari, muka mcm kulit babi tebal
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 6:29 pm

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina tua jalang fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN, tua kerepot..tetek pulak labuh kendur
Dia perasan diri ‘Pyrex’ tak sedar pinggan sadur
Sakit le..kucing tua gi ganggu harimau sdg tidur
Tiada jln lain le mkcik tua ni, selain dri berundur
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 6:26 pm

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina tua jalang fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Padan muka mkcik TN dajal ifrit pukimak sialan
Pasti dia kini termenung..penuh dgn penyesalan
Akibat diacah Kejora, berat lah dia kena pukulan
Kini dah tak berani masuk..merayau je tepi jalan
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 November 2020 6:16 pm

KWSPku 10,000 bukan KWSP Perogol Nika Gee 5j punya. Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 November 2020 6:13 pm

Bila boleh keluar 10k KWSP ni? Tak sabar I nak buka bisnes baru. Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 November 2020 5:54 pm

Keabsahan Madey si Kitol yang mati berdiri sebab kebulur nak jadi PM juga nak pilih PM yang lain. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 5:51 pm

Duhai makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ , marilah masuk ke sini..

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Duhai mkcik TN tua yg konon nya PH punya otai
Jgn lah kiranya mkcik itu..dari luar jer mengintai
Silalah masuk & marilah..berumah di tepi pantai
Kerna di sini, ombak bergelora, tunggu nk bantai
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 5:03 pm

Anonymous (makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina fasiq)

Tak salah memanggil sesiapa mengikut watak yang dibayangkan dari cakap nya, kata2 nya.

Kalau dah macam beruk, monyet, kera lotong, mengilai ilai, maka beruk lah dia.

Reply
29 November 2020 7:50 am
________________________________________________

Anonymous (makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina fasiq)

Takda isi pun komen Wak Gontol kejora Kojolla nih.

Rugi negara nih kasi makan jenis dia nih.

Reply
29 November 2020 8:16 am
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 5:04 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina fasiq)

Konon nya memantun mantat, rupa nya hanya kopipes saja.

Melayu jenis yang membikin Melaka di tewaskan Portugis di 1511.

Reply
29 November 2020 8:18 am
________________________________________________

Anonymous (makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina fasiq)

Syiok sendiri ler kamu di bilik air tuh.

Jangan habiskan sebuku sabun tuh.

Ingat, musuh ada di sebelah kamu.

Reply
29 November 2020 8:24 am
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 5:05 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina fasiq)

Wak Gontol Kejora kojolla nih mengaku kuat, Kononnya boleh tewaskan siapa saja.

Tak sedar musuh dalam selimut nya akan habis gontolkan dia.

Reply
29 November 2020 8:26 am
________________________________________________

Anonymous (makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina fasiq)

Wak Gontol Kejora Kojolla nak sepak ponggong tapi lupa kamu selalu tertonggeng di tendang terajang ke longkang.

Reply
29 November 2020 8:28 am
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 5:06 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina fasiq)

Cakap besar ajer nak tendang, tak sedar kaki kamu peweng sebab masa kecil tak di bendong.

Reply
29 November 2020 8:30 am
________________________________________________

Anonymous (makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina fasiq)

Wak Gonol Kejora Kojolla asyik cakap besar tapi kencing pun selalu basah seluar.

Reply
29 November 2020 8:32 am
________________________________________________

Anonymous (makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina fasiq)

Wak Gontol Kejora Kojolla hanya mengarut dan membongkak. Sebab dah tua, otak nya sudah kokak.

Reply
29 November 2020 8:34 am
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 5:06 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina fasiq)

Kopipes lagi si Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih..

Alahai, otak dah tak jalan, apo nak di buek.

Reply
29 November 2020 8:36 am
________________________________________________

Anonymous (makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina fasiq)

Bila otak Wak Gontol Kejora Kojolla nih tak banyak, komen2 dia pun jadi menyemak.

“strategi kopipes”, konon.

KEPALA BAPAK DIA, kata Najib Klepto wal Jibo.

Reply
29 November 2020 8:58 am
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 5:07 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina fasiq)

Tetap kah iman Wak Gontol bila dia asyik menggontol?

Dia tak jawab. Thau laer kita.

Wak Gontol ler, katakan.

Reply
29 November 2020 9:01 am
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 5:08 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sian mkcik TN tua bingai dungu, mari nak terjah
Tapi berbenjol kepala si biol ini, kena Kejora latu
Cuba pembaca tengok, cara makcik ini berhujah
Betul2 bingai tk matang, taraf budak darjah satu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 5:09 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Semua pmbaca nampak yg mkcik TN tak cerdik
Puncanya itu dah tentu ler dia dah disalah didik
Sbb itu dgn ramai peserta..mkcik ni kena herdik
Ditambah lagi sakit dia kena peluru Kejora bidik
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 5:10 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN sewel, kedua2 rupa & perangai hodoh
Dgn peserta blog..si tua biol ini suka cari gaduh
Kena Kejora tibai, muka mkcik jadi suram teduh
Komen dia pula, betul2 nmpak spt budak bodoh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 5:11 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN kini termenung letak tangan atas dahi
Dia dah tua kedut kerepot..laki dia dah tk berahi
Komen dia buat, tahap budak darjah 1 berkelahi
Agknya masa kecil dulu, si tua ini termakan tahi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 5:11 pm
Reply to  Anonymous

Lupa lak makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😛😝😜ðŸĪŠðŸ˜€ðŸ˜ƒðŸ˜„😁😆😅😂ðŸĪĢ

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
29 November 2020 4:47 pm

PAK SHEIKH TAK DIPERLUKAN LAGI….SUDAH LAMA PATUT LETAK JAWATAN……. Belanjawan 2021: Rencana Jahat Yang Memakan Tuan – PH Bakal Terkubur…….. Kejayaan Kerajaan Perikatan Nasional (PN) mendapat sokongan Dewan Rakyat (DR) dalam meluluskan Belanjawan 2021 di peringkat dasar atau Bacaan Kedua pada 26 November 2020 nampaknya akan menjadi punca kehancuran PH. Inilah yang dinamakan rancangan jahat yang dibuat menghempap kepala sendiri. Apa tidaknya, PH sebelum ini beriya-iya menyatakan penolakkan terhadap belanjawan ini, walaupun Yang di-Pertuan Agong telah mengarahkan supaya politiking dikurangkan dan belanjawan ini diterima, kini terperangkap di dalam jerat yang dipasangnya sendiri. Para pemimpin PH dari DAP, PKR dan PAN,… Read more »

LemonTea
LemonTea
29 November 2020 4:43 pm

Aku tengok sebahagian MP PH ni dah tak rasional, macam orang meroyan, main tolak belanjawan membabi buta. Perangai huduh MP MP ni tak lebih hanya kerana dendam kesumat semata mata. Akal waras dah hilang. Setengah MP MP PH ni termasuk dari AMANAH, DAP & PKR sendiri dah ikut perangai buruk Mahathir yang pendendam dan hanya perasan diri dia saja bijak walhal cakap cakap dia pun kerap separa nyanyuk, tak ubah macam situa yang “meludah kahak dan jilatnya kembali”. Memang memualkan. Sikap buruk Mahathir ni dah macam virus Corona, berjangkit ke sesetengah MP MP PH yang imun lemah (jenis kelam kabut… Read more »

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 3:10 pm

Anonymous (makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina fasiq)

Waaah, ada Tukang Publisiti untuk TN pulak nya.

Nasib TN baik lah.

Pulak nya Wak Gontol Kejora Kojolla kata nak cari publisiti murahan. Biadab dan bangsat betul ini Wak Gontol.

Yang “tak baik” ditulis tuh, pembaca boleh menilai nya sendiri lah. Ada juga yang dah membalun Wak Gontol tuh.

Reply
29 November 2020 9:08 am
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 3:11 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina tua fasiq 9:08 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Naper le mkcik TN bebal ni, kecik2 dulu tak mati
Bodoh bengap, tolol bingai, si tua ini berkati-kati
Orang sekel pelakong kepala dia pun dia tak reti
Dikatanya si tua bahalol bangang ni..itu publisiti
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
29 November 2020 9:44 am
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 3:07 pm

Anonymous (makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina dungu)

Bagus nya Wak Gontol Kejora Kojolla nih ia lah dia keluarkan komen2 kita membalun dia. Tulis sekali dapat faedah 2 kali jadi nya.

Mana lah nak kata Wak Gontol nih pandai dan kata2 dia perlu di intai.

I rest my case.

Reply
29 November 2020 9:43 am
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 3:08 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina tua dungu 9:43 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kedunguan pada makcik TN tak dpt nak dihakis
Karat tebal pada otak betina tua ni tk dpt dikikis
Pukulan kencang Kejora dia tk daya nak tangkis
Dah terkantoi dan malu dia kata, ‘I rest my case’
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
29 November 2020 10:02 am
___________________________________________________

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 3:04 pm

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina tua jalang munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN dulu, SJK kot, sbb, jelas bodoh bebal
Dia msih juah..wlu Kejora lenyek serupa sambal
Elok lah, sbg badut blog, betina tua ini kita tabal
Dia tak tahu malu, muka macam kulit babi tebal
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
ðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 3:04 pm

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina tua jalang munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃
Makcik TN, serupa dgn kerbau tua liar putus tali
Hal tajuk posting dia dah tidak boleh nak peduli
Mau tidaknya..asal msuk je dia kena Kejora buli
Bila terkantoi, dia akan gi mengadu kat Bang Ali
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 3:03 pm

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina tua jalang munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN, dilihat peserta blog, sbg sial keparat
Sekolah tak tinggi @ SJK sja, otak pula berkarat
Umur dekat 90 tahun..nak fikir pun dah tak larat
Sbb tu, asyik je si tua ini msuk Kejora pnya jerat
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 3:03 pm

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina tua jalang munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN kini, tua kerepot, tetek pun dah labuh
Dibenci laki..rumahtangga, hampir runtuh roboh
Selalu..dia msuk blog tgh mlm atau sblm subuh
Tapi klu dia acah Kejora je, terus dia kena tabuh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 3:02 pm

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina tua jalang munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN tu..ibarat dah kena tibai dgn btg buluh
Klu dia nmpak pantun Kejora..mula dia berpeluh
Berdepan cgu Kejora, dia stkt mampu mengeluh
Maklum lah nenek tua..umur pun dah hampir 90
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 3:01 pm

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina tua jalang munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN dah tua kerepot..kini dibenci dek laki
Luar dan dalam..si tua ini kotor..penuh dgn daki
Bila dia nampak org lbih, mula ler timbul dengki
Tapi cara dia berhujah hanya modal cerca maki
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 3:01 pm

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina tua jalang munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN kat sini dilihat perserta sbg tak cerdik
Mungkin, kerana kecil dulu, terbiar & salah didik
Sering je dgn peserta, si tua biol ini, kena herdik
Bersarang kepala dia, kena ‘peluru’, Kejora bidik
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 3:00 pm

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina tua jalang munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN muda dulu, dia pelayan kelab dangdut
Mmg dulu di kelab, jdi perhatian, segenap sudut
Kini dah tua bangka kulit dia kerepot & berkedut
Agaknya, dek terlalu banyak asap rokok disedut
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 2:59 pm

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina tua jalang munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN dah kerepot, laki tak hingin kuda pacu
Rupa semakin hodoh, klu dia berbedak bergincu
Sbb terlalu garang..dia tk disukai dek anak cucu
Kat blog ini, dia dilihat org sbg badut lawak lucu
ðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄ
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 2:58 pm

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina tua jalang munafiq fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN tu, umur 80an lbih, menghampiri 90an
Dia masuk ke blog ni, nak cari publisiti murahan
Tpi dia kuangajar biadab, spt dulu salah asuhan
Akibatnya, dgn Kejora, dia teruk kena belasahan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

najib bini rosmah
najib bini rosmah
29 November 2020 2:50 pm

Mati berdiri sudah. Kencing berlari sudah. Masuk kubur sendiri belum. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 2:49 pm

Nasib ler makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ tua renta,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bgi Kejora, mkcik TN, ibarat makanan terhidang
Dgn Cgu Kejora ini..dia asyik makan penendang
Seronok betul..tengok si tua tu racau meradang
Klu dia tk msuk pun..Kejora akn jemput, undang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 2:49 pm

Nasib ler makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina tua sihir,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mmg Kejora sengaja bagi mkcik TN tersinggung
Agar, dia mracau & kasi kt Kejora bola tanggung
Lpas tu, boleh ler dia tu, Kejora sepak ponggong
Bagi dia belah cabut lari & awal tutup panggung
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 2:48 pm

KHAS BUAT MAKCIK TN:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Ramai yg fikirkan, mkcik TN udah hancur binasa
Bila makcik tak ada, peserta blog jadi sgt selesa
Tapi, bila mkcik TN hadir, hati ini seronok terasa
Sbb, Kejora kini, dah kembali mendapat mangsa
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 2:48 pm

KHAS BUAT MAKCIK TN:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Kelmarin & smlm, dua hari, makcik TN cabut lari
Tapi..mkcik tk senang duduk, tk maki org sehari!
Sbb itu ler, mkcik gagahi juga utk jengok ke mari
Alhamdulillah kerana makcik sudi menyerah diri
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 2:47 pm

Nasib le makcik TN fasiq ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ tua bangka,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN, dilihat peserta blog, sbg sial keparat
Sekolah tak tinggi @ SJK sja, otak pula berkarat
Umur dekat 90 tahun..nak fikir pun dah tak larat
Sbb tu, asyik je si tua ini msuk Kejora pnya jerat
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 2:41 pm

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina iblis puaka jalang tua munafiq fasiq pukimak lahanat,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Mkcik TN kini dah tak tahu nak buat mcm mana
Klau masuk teruk kena..tak masuk pun tak kena
Tiap hari dlm kerisauan, mlm pula tidur tak lena
Klau tak acah Kejora..tak ada lah, hidup merana
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 2:41 pm

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina tua bingai dungu,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Mkcik TN, monyok terkedu & hilang arah haluan
Dia nk lagak samseng tk padan dgn perempuan
Bila acah Kejora..sakit ler dia dapat sbg habuan
Itu le siapa suruh gatal sgt..jolok sarang tebuan
🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 2:40 pm

Makcik TN fasiq ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ dialu-alukan masuk ke sini..

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bagus le dia masuk..makcik TN serabut serabai
Seronok betul..Kejora dpt balun itu TN ma ci bai
Mkcik tk masuk pun Kejora akan panggil lambai
Klau tak, siapa nak jadi mangsa, utk Kejora tibai
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 2:39 pm

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina tua iblis fasiq,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN..dah jdi mcm ‘telan kapur punya cicak’
Dia marah, nafas tercungap2 & rambut tercacak
Seronok juga, klu dia masuk sini..jadi pak pacak
Boleh le Kejora sekel kepala dia, dgn lbih rancak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 2:38 pm

Nasib le makcik TN betina tua fasiq ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃
Mkcik TN udah serupa dgn kerbau liar putus tali
Komen pasal politik..mkcik tua ni dah tak peduli
Apa yg mkcik ini dpt, hanya lah jadi mangsa buli
Agaknya kini dia pegi minta tolong dgn Bang Ali
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 2:38 pm

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ betina tua puaka ðŸ‘đ,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN tua mari nak terjah tapi dia tak awas
Asyik saja, betina tua puaka tu terlentang tewas
Kini dia monyok terkedu kencing berak tk lawas
Pembaca nampak dia serupa kongkang mawas
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 2:37 pm

Nasib le makcik TN betina munafiq fasiq ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bila Kejora bijak berpantun..mkcik TN jdi dengki
Lalu si tua itu masuk serang lah dgn cerca maki
Tapi Kejora yg diacah ni, bkn lah sebarang lelaki
Dgn cgu Kejora ini..dia rasa le makan tapak kaki
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 2:37 pm

Nasib le makcik TN betina munafiq fasiq ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
TN betina tua, anak bilis, yang merasa diri bawal
Tk sedar diri langsung..ini betina kelentit pnjang
Blog Budin ini dia cuba nak pacak jadi pengawal
Dngn cikgu Kejora ini, dia makan lah penerajang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 2:36 pm

Nasib le makcik TN betina munafiq fasiq ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀
Mkcik TN tua..tikus mondok yg mau lagak gajah
Ejekan, cacian & Bang Ali, jadi dia punya senjata
Asal org komen jer..mkcik tua tu akn mari terjah
Dia nak buat blog ini pala bapak dia punya harta
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 2:35 pm

Nasib le makcik TN betina munafiq fasiq ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Mkcik TN nak buat perangai Yahudi atau si Kitol
Blog ini, dia nk buat harta dia pnya kepala bapak
Asal org lain komen jer..dia terjah kata tak betul!
Dgn org lain boleh, dgn Kejora kena le penyepak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
29 November 2020 2:34 pm

Nasib le makcik TN betina munafiq fasiq ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Makcik TN sewel nak buat perangai Keling paria
Tapi..dia hnya sekadar anjing yg menyalak bukit
Blog Budin, dia nak buat harta kepala bapak dia
Dgn org lain boleh, dgn Kejora ni dia dpt le sakit!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI