TOK MAT CABAR ZAHID HAMIDI PEMILIHAN UMNO TAHUN DEPAN?

Entah kenapa, Presiden UMNO, Zahid Hamidi tiba-tiba saja mengungkit peristiwa lama ketika beliau mengambil cuti daripada tugas mengetuai parti pada 2019 dahulu.

Ketika beliau bercuti itu, Timbalan Presiden UMNO, Mohamad Hasan memangku tugas sebagai Presiden UMNO.

Zahid Hamidi berkata, beliau pernah cuba memberikan tanggungjawab sebagai Presiden UMNO kepada orang lain tetapi parti itu tidak menjadi ‘lebih baik’ ketika itu.

Katanya, suatu ketika beliau pernah mengambil ‘cuti’ selama enam bulan dan 12 hari dari jawatan berkenaan.

Akhirnya, menurut Zahid Hamidi, setelah melakukan solat Istikharah dan berbincang dengan rakan-rakan dalam parti, beliau mengambil keputusan untuk kembali menerajui UMNO walaupun dalam keadaan serba kepayahan.

“Ketika itu saya merasakan seolah-olah bernafas dalam lumpur,” katanya dalam temubual dengan sebuah portal berita.

Zahid Hamidi seterusnya berkata, beliau bukanlah seorang pemimpin yang suka ‘mencantas’ biarpun jika ada mereka di dalam parti yang mahu ‘mencabar’ kerusi Presiden yang disandangnya.

“Tidak semua yang tidak bersetuju (dengan saya) boleh dianggap sebagai liabiliti, apapun jangan sampai parti kita diharamkan, jangan sampai kita ‘menendang’ semua orang yang tak bersetuju dengan kita sehingga nak tubuhkan parti baru.

“Dalam menghadapi cabaran dan tekanan, saya percaya pada qada dan qadar, kita mesti reda dengan apa yang datang kepada kita.

“Allah tidak akan datangkan ujian kepada seseorang jika orang berkenaan tidak mampu dengan ujian yang didatangkan itu,” tambahnya lagi.

Untuk tujuan apa sebenarnya Zahid Hamidi perlu mengungkit peristiwa lama itu?

Benarkan UMNO tidak menjadi lebih baik ketika Mohamad Hasan atau Tok Mat memangku jawatan Presiden UMNO?

Adakah dengan ini Zahid Hamidi ingin memberitahu hanya beliau yang berjaya menjadikan UMNO lebih baik?

Apakah kenyataan terbaru Zahid Hamidi ini menunjukkan beliau sedang bermasalah dengan Tok Mat?

Adakah ini juga bermakna Zahid Hamidi sudah mencium tanda-tanda Tok Mat mahu melawannya bagi jawatan Presiden UMNO pada pemilihan UMNO tahun depan? (Shahbudindotcom 28/11/2020)

0 0 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 28 November 2020 — 8:02 am
Subscribe
Notify of
guest
139 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
zabidi
zabidi
2 December 2020 9:23 am

masa tok mat mengepalai umno semasa ketiadaan zahid bn menang 3 prk cameron highlands semenyih dan tanjung piai

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
30 November 2020 6:55 pm

BOLEH DIKATAKAN SEBAHAGIAN PEMIMPIN2 YANG ADA JADI LIABILITY KEPADA NEGARA……… SYIAH TAK PERNAH AMANAH SEPANJANG SEJARAH……. TONG M MEMANG SEDAR PAK SHEIKH TAK LAYAK JADI PM…….. LEBIH BAIK DARURAT COVID TOK MUDIM DARI DARURAT NEGARA BANGKRAP DORAEMON DAN NOBITA…… ORANG SEPERTI PAK DAJJAL DAN MAT SYABU LAH YANG TELAH GADAIKAN SINGAPORE KEPADA TIONGKOK…….. Othman Wok :’Sempadan’ Buat Pengkhianat Bangsa……. Moga tidak mati hina.Kerana kuasa politik orang Cinalah Singapura terpaksa dipisahkan dari Malaysia. Othman Wok lah yang paling banyak membantu mempengaruhi orang Melayu Singapura yang kemudiannya dijadikan menteri dalam kerajaan Lee Kuan Yew sebagai ganjaran. UMNO tewas ke semua kerusi di… Read more »

Abu Ahmad
Abu Ahmad
29 November 2020 8:06 pm

Zahid perlu samada bercuti atau melepaskan jwtn Presiden sehingga kes mahkamah selesai spt yg dibuat oleh DSNR. Jangan bagi UMNO terbeban dgn masaalah yg dihadapi.

Mahami Mohd Aripin
Mahami Mohd Aripin
29 November 2020 7:33 pm

Biarlah TokMat yang menerajui UMNO.
Zahid perlu muhasabah diri.Tiada apa yang rakyat lihat menjadi masalah masa pimpinan TokMat.Bahkan beliau lebih mendekati rakyat.Jatidiri TokMat menjadi Kayu your rakyat memilih.Beliau bersih dari masalah radish.

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
29 November 2020 9:14 am

PEMIMPIN2 PARTI KITAR SEMULA ELOK LETAK JAWATAN TERMASUK PEMBANGKANG…… ELOKLAH DI BLOCK KAN SAHAJA ALJUBRI DARI POLITIK NEGARA……. PHDAPIG MEMANG MAHU PELABUR LARI ITU SEBAB ISTIHARKAN NEGARA BANGKRAP SATU DUNIA……. Pelabur lari jika kerajaan kenakan cukai yang dicadang Syed Saddiq -Tengku Zafrul……. Cadangan pelaksanaan cukai keuntungan luar biasa (windfall tax) kepada syarikat pengeluar sarung tangan yang mencatat keuntungan berikutan pandemik Covid-19 adalah dasar yang tidak konsisten yang akan memberi isyarat salah kepada pelabur dan ia akan menjejaskan kemasukan pelaburan negara ini. Bekas Menteri Belia dan Sukan, Syed Saddiq Abdul Rahman telah mendesak kerajaan untuk mengenakan cukai keuntungan luar biasa kepada… Read more »

Shaharuddin ahmad
Shaharuddin ahmad
29 November 2020 4:23 am

Bagi saya cuma satu saja yg jadi pertimbangan, kerana Zahid sedang dalam perbicaraan, keberadaan beliau membuka peluang seluas-luasnya kpd pihak2 yg berusha menghancurkan UMNO mengdiskredit, memandang hina lalu UMNO dianggap sebuah parti yg tdk bermarwah dsbnya.UMNO harus membersihkan diri dari segala tanggapan negatif dan kembali menempatkan diri sbg parti keramat dan wadah perjuangan orang melayu.
Jadi alangkah baiknya jika Zahid beristirehat dulu sehingga kes mahkamahnya selesai.

Nurulazwan
Nurulazwan
29 November 2020 2:14 am

10kali lebih baik tok mat sandang jawatan pengrusi umno dari zahid. Tok Mat akan membuat perubahan yg lebih baik dan menjalankan tugas dgn tulus utk rakyat khususnya org melayu. Pada saya zahid skrg mmg inginkan kuasa lebih2 lagi ttg kes rasuahnya yg tak habis lagi. Zahid seorang yg bukan barjiwa rakyat jika nk dibandingkan dgn Tok Mat. Sudah2 lah tu Zahid,jaga cucu je lah kt kg lagi baik utk generasi kamu dan utk Umno (MELAYU)skrg ni. Jgn terlalu pentingkan diri hingga sanggup.korban kan bangsa sendiri. Ikhlas saya mmg tak setuju dgn zahid.

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
29 November 2020 12:44 am

PEMILIHAN UMNO NANTI BIAR PECAT KOMEDI…….. PEMBERONTAK SYIAH AKAN SENTIASA JADI EKOR PENGGANAS KOMUNIS……. BETULLAH TOK MUDIM PUPPET DORAEMON…..SATU RCI PUN TAK KELUAR…..SIKIT2 SALAHKAN COVID……. Pakatan Harapan Tabung Haji Najib desak Kerajaan PN tubuh RCI siasat mana hilangnya RM10 billion duit Tabung Haji…….. Tak benar bahawa saya dan pihak UMNO tidak tuntut RCI untuk Tabung Haji. Kami dah berulang-kali tuntut dari zaman gagalkrasi PH sehingga zaman kerajaan PN ini untuk membersihkan nama BN daripada tuduhan merapu PH berhubung Tabung Haji dan juga untuk membongkarkan kerosakan yang PH buat atas Tabung Haji. Entah berapa puluh kali kami tuntut RCI. Tapi masih… Read more »

Sam Abd Mutalib Bin Hassan
Sam Abd Mutalib Bin Hassan
29 November 2020 12:06 am

Dzh ingat dia bagus kah ?

Dia ingat Tok mat menimbulkan ma’salah kah ?

Siapa yg melemahkan perpaduan UMNO?

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
28 November 2020 10:35 pm

PEMBANGKANG PATUT GENTLE MAN CABAR BAJET BIAR BUBAR PARLIAMEN…… Sejarah 1999 parlimen bubar selepas pembentangan bajet ketika pentadbiran Dr Mahathir mungkin berulang……. Penganalisis politik Prof Sivamurugan Pandian berkata sejarah ketika pentadbiran Dr Mahathir Mohamad sebagai perdana menteri pada tahun 1999 boleh berulang kembali. “Apa terjadi pada tahun 1999, di mana bajet dibentangkan pada 11 Nov pada tahun itu, perdana menteri pada ketika itu membuat pengumuman bahawa pembubaran parlimen bakal berlaku. “Pertama kali dalam sejarah parlimen dibubarkan, termasuk bajet yang dibentangkan juga terpaksa dihentikan sehingga pengumuman keputusan pilihan raya (dan) bajet dibentang semula. “Adakah bermaksud situasi ini boleh terjadi lagi? Ia… Read more »

MAT YUSOP BAKAR
MAT YUSOP BAKAR
28 November 2020 9:15 pm

BELUM APA2 DAH RASA TERCABAR! INGAT ZAHID KAMU ADA KES MAHKAMAH

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
28 November 2020 6:20 pm

YABG TAKUT BUBAR PARLIAMEN IALAH PEMBANGKANG DAN GENG DARURAT….. Zahid kurang jelas, Tindakan UMNO main tarik tali dalam isu belanjawan mungkin beri kesan buruk…..m Penganalisis politik bebas, Dr Jeniri Amir berpandangan, tindak-tanduk Ku Li yang penuh muslihat menunjukkan seolah-olah pemimpin paling lama berkhidmat dalam Dewan Rakyat itu masih memiliki agenda peribadi untuk menjadi Perdana Menteri. “Dalam konteks ini, saya fikir Presiden UMNO (Ahmad Zahid) harus lebih dominan, harus beri penjelasan sama ada mahu parti itu sokong (usul Belanjawan 2021) atau tidak. “Kalau hendak sokong, perlu dinyatakan dengan konkrit dan jangan bermain wayang kulit. Pandangan berbeza dalam UMNO tidak akan membantu… Read more »

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 5:01 pm

Nasib ler makcik TN 👩‍🦳 betina tua sihir,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mmg Kejora sengaja bagi mkcik TN tersinggung
Agar, dia mracau & kasi kt Kejora bola tanggung
Lpas tu, boleh ler dia tu, Kejora sepak ponggong
Bagi dia belah cabut lari & awal tutup panggung
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 4:37 pm

Nasib ler makcik TN 👩‍🦳 tua renta,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bgi Kejora, mkcik TN, ibarat makanan terhidang
Dgn Cgu Kejora ini..dia asyik makan penendang
Seronok betul..tengok si tua tu racau meradang
Klu dia tk msuk pun..Kejora akn jemput, undang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 4:04 pm

Nasib ler makcik TN 👩‍🦳 tua renta,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bila Kejora bijak berpantun..mkcik TN jdi dengki
Lalu si tua itu masuk serang lah dgn cerca maki
Tapi Kejora yg diacah ni, bkn lah sebarang lelaki
Dgn cgu Kejora ini..dia rasa le makan tapak kaki
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 3:42 pm

Sakit ler makcik TN 👩‍🦳 kucing tua,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN, tua kerepot..tetek pulak labuh kendur
Dia perasan diri ‘Pyrex’ tak sedar pinggan sadur
Sakit le..kucing tua gi ganggu harimau sdg tidur
Tiada jln lain le mkcik tua ni, selain dri berundur
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 3:18 pm

Nasib le makcik TN 👩‍🦳 betina tua puaka 👹,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN tua mari nak terjah tapi dia tak awas
Asyik saja, betina tua puaka tu terlentang tewas
Kini dia monyok terkedu kencing berak tk lawas
Pembaca nampak dia serupa kongkang mawas
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Hairulv
Hairulv
28 November 2020 3:12 pm

Pada sy ianya tidak betul.sepatutnya presiden jgn syok sndiri.sy sbgai ahli akar umbi dpt merasakan,parti umno aman,dpt diurus dgn baik dan selesa dan dpt menjalinkan kerjasama dgn pas…yg lama dah di tunggu oleh org org melayu islam.bila zahid kembali,umno mula jd berpecah,kacau bilau…
Lbh baik beliau cpt cpt berundur sblum umno yg kita syg ini jd musnah…
Beliau presiden yg paling lemah setakat ini…

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 3:09 pm

Makcik TN 👩‍🦳 dialu-alukan masuk ke sini..

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bagus le dia masuk..makcik TN serabut serabai
Seronok betul..Kejora dpt balun itu TN ma ci bai
Mkcik tk masuk pun Kejora akan panggil lambai
Klau tak, siapa nak jadi mangsa, utk Kejora tibai
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
28 November 2020 2:26 pm

PEMIMPIN2 BERKARAT BERMASALAH ELOK DIJATUHKAN…….. Percubaan pembangkang ditewaskan pembangkang sendiri perli Annuar……… Setiausa Agung BN Annuar Musa memanjatkan syukur atas kelulusan Belanjawan 2021 menerusi undian suara di Dewan Rakyat tadi. “Alhamdulillah bajet Membela rakyat lulus dengan lebihan suara pada bacaan kedua sebentar tadi. “Percubaan pembangkang meminta undi belah bagi ditewaskan oleh pembangkang sendiri apabila mereka yang berdiri memohon undi sedemikian tidak mencukupi 15 orang seperti disyaratkan. “Tahniah semua ahli parlimen,” ciap Annuar di Twitter. Cubaan Mahfuz Omar (PH-Pokok Sena) yang mahu pengundian dibuat secara belah bahagi tidak kesampaian apabila cadangan itu gagal mendapat sokongan sekurang-kurangnya 15 ahli parlimen. Setiausaha Agung… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
28 November 2020 2:20 pm

PELACUR PH JANGAN DIBIARKAN AJAR CUKUP2……. Rayuan editor Sarawak Report terhadap pengecualian Sultanah Terengganu daripada beri bukti ditetap Mac depan…….. Mahkamah Rayuan menetapkan 24 Mac untuk mendengar rayuan editor Sarawak Report Clare Rewcastle-Brown dan dua pihak lain terhadap pengecualian Sultanah Terengganu Nur Zahirah daripada memberi bukti dalam saman fitnah yang difailkannya. Peguam Americk Sidhu yang mewakili tiga defendan itu berkata, pendengaran secara maya sebelum ini ditetapkan pada hari ini untuk membatalkan rayuan tersebut. “Kami sudah bersedia dengan peguam kanan Gopal Sri Ram untuk membuat penghujahan di hadapan panel tiga hakim,” katanya kepada FMT dengan menambah bahawa pihak terbabit memfailkan penghujahan… Read more »

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 2:05 pm

Anonymous (makcik TN 👩‍🦳 tua bangka)

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojola asyik memantun mantat
Isi takda, hanya mcm pantat

Reply
28 November 2020 12:11 pm
________________________________________________

Anonymous (makcik TN 👩‍🦳 tua bangka)

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojola asyik mimpi ajer dia menang lawan TN

Sentiasa cakap besar, kencing pun tak reti, asyik basah seluar

Reply
28 November 2020 12:14 pm
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 2:06 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (makcik TN 👩‍🦳 tua bangka)

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojola dah bankrap akal, otak tak boleh mikir lagi, ha nya kopipes komen lama.

Reply
28 November 2020 12:15 pm
________________________________________________

Anonymous (makcik TN 👩‍🦳 tua bangka)

Oooooooo takut kena guard rupa nya.

Dia ingat boleh mengarut semata, tak kira apa.

Bodoh bangang punya kepala.

Reply
28 November 2020 12:17 pm
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 2:08 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (makcik TN 👩‍🦳 tua bangka)

Seperti biasa, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojola hanya mengaku itu ini.

Kononnya seronok, tapi dia sebenar nya mengeluh, asyik memirikr mcm mana nak lawan TN, akhir nya hanya kopipes komen dia yang lama.

Reply
28 November 2020 12:22 pm
________________________________________________

Anonymous (makcik TN 👩‍🦳 tua bangka)

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla gontol nya sebesar kelentit.

Berangan angan konon nya sebesar jari kelengkeng nya.

Hope springs eternal.

Reply
28 November 2020 12:50 pm
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 2:09 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (makcik TN 👩‍🦳 tua bangka)

Tak dapat lawan TN dengan hujah2 biasa, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla coba bawa masuk Tuhan ke dalam blog ini.

Astaghfirullah, muflis nya otak dia.

Reply
28 November 2020 12:55 pm
________________________________________________

Anonymous (makcik TN 👩‍🦳 tua bangka)

Bilis bawal pulak dah Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Mengarut tak habis2.

Reply
28 November 2020 1:27 pm
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 2:11 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sian mkcik TN tua bingai dungu, mari nak terjah
Tapi berbenjol kepala si biol ini, kena Kejora latu
Cuba pembaca tengok, cara makcik ini berhujah
Betul2 bingai tk matang, taraf budak darjah satu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 2:13 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Semua pmbaca nampak yg mkcik TN tak cerdik
Puncanya itu dah tentu ler dia dah disalah didik
Sbb itu dgn ramai peserta..mkcik ni kena herdik
Ditambah lagi sakit dia kena peluru Kejora bidik
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 2:14 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN sewel, kedua2 rupa & perangai hodoh
Dgn peserta blog..si tua biol ini suka cari gaduh
Kena Kejora tibai, muka mkcik jadi suram teduh
Komen dia pula, betul2 nmpak spt budak bodoh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 2:15 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN kini termenung letak tangan atas dahi
Dia dah tua kedut kerepot..laki dia dah tk berahi
Komen dia buat, tahap budak darjah 1 berkelahi
Agknya masa kecil dulu, si tua ini termakan tahi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 2:17 pm
Reply to  Anonymous

Lupa lak makcik TN 👩‍🦳,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😛😝😜🤪😀😃😄😁😆😅😂🤣

Lebai sidi
Lebai sidi
28 November 2020 1:28 pm

Ramai ahli umno sokong tok mat jadi presiden umno. Zahid Hamidi sudah tidak relevan kpd perjuangan umno sekarang. UMNO akan ” sejukbekukan” org2 zahid dlm pemilihan umno kali ini termasuk penyokong tegarnya Pengerusi Perhubungan UMNO Perak yg berlagak sombong dan ego

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 1:19 pm

Anonymous (makcik TN 👩‍🦳 tua bangka)

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojola dah bankrap akal, otak tak boleh mikir lagi, ha nya kopipes komen lama.

Reply
28 November 2020 12:15 pm
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 1:20 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN fasiq 👩‍🦳 12:15 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Siian mkcik TN, mcm budak kecik, otak dia nipis
Takut betul si tua ini bila Kejora strategi kopipes
Peluru2 pantun Kejora, dia tak mampu nak tepis
Marah le makcik ini, perut jadi kembung kempis
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Terkedu lah mkcik dgn idea kopipes Kejora bagi
Bila guna balik benda yg ada, bagus lah, tak rugi
Lagi pun, mungkin ada peserta yg blm baca lagi
Sbb, ada peserta masuk ptg, ada mlm atau pagi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 1:22 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN fasiq 👩‍🦳 12:15 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN kena taji teruk..kini parah & terngadah
Dgn Cg Kejora..mkcik tu hari2 makan caci ludah
Naper ler biol bengap sgt itu mkcik haram jadah
Bkn ke kopipes itu menjadikan kerja jadi mudah?
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Bkn sja peluru2 Kejora itu, mkcik TN tak tertepis
Bahkan juga mkcik tua ni, tergamam & terpukau
Peduli apa, Kejora nak salin ke atau nak kopipes
Itu pantun2 sendiri..bkn harta kepala bapak kau!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 1:22 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN fasiq 👩‍🦳 12:15 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Bila Kejora ‘kopipes’ mkcik TN jadi marah geram
Mula lah mkcik ini kalut, serupa dgn keling paria
Tapi apasal yang dia risau itu mkcik anak haram
Bukannya Kejora ini, curi harta kepala bapak dia!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hohoho..mkcik TN dah makin kecut dan trauma
Peduli apa Kejora nak komen guna pantun lama
Apa yg penting, kesakitan, tetap mkcik ni terima
Biar dirasa, muka kena ludah dgn kahak gelema
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 1:05 pm

Anonymous (makcik TN 👩‍🦳 tua bangka)

Oooooooo takut kena guard rupa nya.

Dia ingat boleh mengarut semata, tak kira apa.

Bodoh bangang punya kepala.

Reply
28 November 2020 12:17 pm
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 1:06 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)

Nasib le makcik TN munafiq fasiq 👩‍🦳 12:17 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
TN betina tua, anak bilis, yang merasa diri bawal
Tk sedar diri langsung..ini betina kelentit pnjang
Blog Budin ini dia cuba nak pacak jadi pengawal
Dngn cikgu Kejora ini, dia makan lah penerajang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
28 November 2020 12:44 pm
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 1:07 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)

Nasib le makcik TN munafiq fasiq 👩‍🦳 12:17 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀
Mkcik TN tua..tikus mondok yg mau lagak gajah
Ejekan, cacian & Bang Ali, jadi dia punya senjata
Asal org komen jer..mkcik tua tu akn mari terjah
Dia nak buat blog ini pala bapak dia punya harta
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
28 November 2020 12:46 pm
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 1:08 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)

Nasib le makcik TN munafiq fasiq 👩‍🦳 12:17 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN nak buat perangai Yahudi atau si Kitol
Blog ini, dia nk buat harta dia pnya kepala bapak
Asal org lain komen jer..dia terjah kata tak betul!
Dgn org lain boleh, dgn Kejora kena le penyepak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
28 November 2020 12:47 pm
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 1:09 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)

Nasib le makcik TN munafiq fasiq 👩‍🦳 12:17 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Makcik TN sewel nak buat perangai Keling paria
Tapi..dia hnya sekadar anjing yg menyalak bukit
Blog Budin, dia nak buat harta kepala bapak dia
Dgn org lain boleh, dgn Kejora ni dia dpt le sakit!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
28 November 2020 12:48 pm
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 1:10 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)

Nasib le makcik TN munafiq fasiq 👩‍🦳 12:17 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN, nak buat perangai si Kitol atau Yahudi
Dia fikir blog pala bapak dia, ini ifrit haram jadah
Blog ini dia cuba nk buat dia pnya harta peribadi
Dgn org lain boleh, dgn Kejora dia dpt lah padah!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
28 November 2020 12:48 pm
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 1:11 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)

Nasib le makcik TN munafiq fasiq 👩‍🦳 12:17 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN dajal, mahu buat perangai keling paria
Dia nak buat sikap tamak, serupa dgn anjing liar
Blog ini, dia cuba mau buat harta pala bapak dia
Dgn org lain boleh..tapi Cgu Kejora tak akan biar
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
28 November 2020 12:49 pm
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 1:12 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)

Nasib le makcik TN munafiq fasiq 👩‍🦳 12:17 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kejora punya pantun tak ader pun ganggu siapa
Tapi mkcik TN tu buat kalut, mcm le ada gempa
Dgn tetiba jer betina tua barua ifrit tu mari terpa
Akibatnya..sakit ler yg betina tua tolol itu jumpa
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
28 November 2020 12:57 pm
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 1:27 pm
Reply to  Anonymous

Bilis bawal pulak dah Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Mengarut tak habis2.

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
28 November 2020 1:00 pm

ELOKLAH DISAMAN PEMIMPIN2 PENGGANAS KOMUNIS…..DUIT BERTIMBUN DUK BUAT JAHAT………. Penganalisis politik menang saman fitnah RM8 juta, akan saman 5 lagi ahli Parlimen DAP…….. Penganalisis politik Kamarul Zaman Yusoff menang saman terhadap Pegawai Khas Pengerusi DAP Sarawak, Abdul Aziz Isa dan individu terbabit diarah membayar ganti rugi RM8 juta atas kenyataan fitnah dibuatnya sebelum ini. Kamarul dalam kenyataan berkata, Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur turut memerintahkan Abdul Aziz membayar faedah 4% setahun atas ganti rugi itu dan membayar kos tindakan berkenaan RM10,000 kepadanya atas 22 tuduhan fitnah. “Walaupun kemenangan ini agak manis, ia sebenarnya hanya pembakar semangat untuk saya dalam perbicaraan saman… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
28 November 2020 12:30 pm

_CARA ELITE GLOBAL BUAT DUIT TANAM NANO SIM UNTUK KAWAL DUNIA___________ COVID-19: Sekitar 60-70 peratus populasi dunia perlu divaksin – WHO…….. COVID-19: Sekitar 60-70 peratus populasi dunia perlu divaksin – WHO WHO menganggarkan sekitar 60 ke 70 peratus populasi dunia perlu divaksin bagi kurangkan kadar penularan COVID-19. -Gambar fail GENEVA: Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO) menganggarkan sekitar 60 ke 70 peratus populasi dunia perlu divaksin bagi mengurangkan kadar penularan COVID-19. Pakar vaksin WHO menyifatkan ketika ini imunisasi terhadap COVID-19 satu-satunya kaedah bagi mengurangkan jangkitan. Bagaimanapun, Dr Katherine O’Brien memaklumkan sehingga kini belum jelas vaksin boleh mengurangkan tempoh seseorang individu mengalami penyakit… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
28 November 2020 12:00 pm

AKHIR SEKALI PERIUK NASI JADI PEEHITUNGAN……. Anthony Loke, Anthony Loke, kamu dan geng kamu tolong resign………. ‘Mengapa kita tidak undi belah bahagi hari ini (semalam)? Sebabnya ialah kita tidak menolak keseluruhan belanjawan tersebut. Ada perkara yang kita boleh bersetuju dan sokong.’ – Anthony Loke (https://www.sinarharian.com.my/ampArticle/112132) Hangpa dengar betul betul. Ketika Menteri Kewangan sedang menggulung, ada seorang MP biadap yang menjerit “tak payah ceramah politik lah” dan “kamu tak ada mandat rakyat”. Siapa si biadap itu? Speaker ada sebut “Rasah”. MP Rasah kah? Boleh teka? Dua perkara saya nak kongsi: 1. Jeritan MP biadap itu berlaku beberapa minit sebelum undian suara… Read more »

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 11:57 am

Nasib le makcik TN fasiq 👩‍🦳,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃
Mkcik TN udah serupa dgn kerbau liar putus tali
Komen pasal politik..mkcik tua ni dah tak peduli
Apa yg mkcik ini dpt, hanya lah jadi mangsa buli
Agaknya kini dia pegi minta tolong dgn Bang Ali
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 12:11 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojola asyik memantun mantat
Isi takda, hanya mcm pantat

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 12:37 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN fasiq 👩‍🦳 12:11 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 12:50 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla gontol nya sebesar kelentit.

Berangan angan konon nya sebesar jari kelengkeng nya.

Hope springs eternal.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 11:49 am

NASIB LER MAKCIK TN 👩‍🦳 FASIQ:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Rasanya, mkcik TN kini termenung dlm bangsal
Dia mesti merasa sangat tersilap dan menyesal
Bkn dia tk tau padah klu dgn Kejora dicari pasal
Tk kan mkcik netball blh kalahkan kapten futsal
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 12:14 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojola asyik mimpi ajer dia menang lawan TN

Sentiasa cakap besar, kencing pun tak reti, asyik basah seluar

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 11:47 am

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla mengarut, mengaku mcm2, menuduh mcm2.

Cakap ajer besar, kentut pun tak dengar, terutama selepas dia jumpa Bang Ali.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 11:59 am
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN 👩‍🦳 munafiq fasiq 11:47 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃
Makcik TN, serupa dgn kerbau tua liar putus tali
Hal tajuk posting dia dah tidak boleh nak peduli
Mau tidaknya..asal msuk je dia kena Kejora buli
Bila kantoi..dia akn bawa keluar modal Bang Ali
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 12:08 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN 👩‍🦳 munafiq fasiq 11:47 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Sian ler si biol tolol, mkcik TN betina tua sundal
Tk padan dgn dah menopos..ingin lagak handal
Dia msuk blog je..terus kepala dia, Kejora bedal
Hnya Bang Ali & SJK, betina tua ni punya modal
🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 12:15 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojola dah bankrap akal, otak tak boleh mikir lagi, ha nya kopipes komen lama.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 11:39 am

KHAS BUAT MAKCIK TN 👩‍🦳 FASIQ:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Itu le mkcik TN..Kejora pantun tak ganggu siapa!
Yg mkcik nak jadi guard blog ni sgt tu pasal apa?
Silap ler, klau mkcik nak masuk terjah dan terpa!
Klu mkcik buat lagi, sakit le yg mkcik akn jumpa!
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 12:17 pm
Reply to  Anonymous

Oooooooo takut kena guard rupa nya.

Dia ingat boleh mengarut semata, tak kira apa.

Bodoh bangang punya kepala.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 12:44 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN munafiq fasiq 👩‍🦳 12:17 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
TN betina tua, anak bilis, yang merasa diri bawal
Tk sedar diri langsung..ini betina kelentit pnjang
Blog Budin ini dia cuba nak pacak jadi pengawal
Dngn cikgu Kejora ini, dia makan lah penerajang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 12:46 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN munafiq fasiq 👩‍🦳 12:17 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀
Mkcik TN tua..tikus mondok yg mau lagak gajah
Ejekan, cacian & Bang Ali, jadi dia punya senjata
Asal org komen jer..mkcik tua tu akn mari terjah
Dia nak buat blog ini pala bapak dia punya harta
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 12:47 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN munafiq fasiq 👩‍🦳 12:17 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN nak buat perangai Yahudi atau si Kitol
Blog ini, dia nk buat harta dia pnya kepala bapak
Asal org lain komen jer..dia terjah kata tak betul!
Dgn org lain boleh, dgn Kejora kena le penyepak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 12:48 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN munafiq fasiq 👩‍🦳 12:17 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Makcik TN sewel nak buat perangai Keling paria
Tapi..dia hnya sekadar anjing yg menyalak bukit
Blog Budin, dia nak buat harta kepala bapak dia
Dgn org lain boleh, dgn Kejora ni dia dpt le sakit!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 12:48 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN munafiq fasiq 👩‍🦳 12:17 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN, nak buat perangai si Kitol atau Yahudi
Dia fikir blog pala bapak dia, ini ifrit haram jadah
Blog ini dia cuba nk buat dia pnya harta peribadi
Dgn org lain boleh, dgn Kejora dia dpt lah padah!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 12:49 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN munafiq fasiq 👩‍🦳 12:17 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN dajal, mahu buat perangai keling paria
Dia nak buat sikap tamak, serupa dgn anjing liar
Blog ini, dia cuba mau buat harta pala bapak dia
Dgn org lain boleh..tapi Cgu Kejora tak akan biar
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 12:57 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN munafiq fasiq 👩‍🦳 12:17 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kejora punya pantun tak ader pun ganggu siapa
Tapi mkcik TN tu buat kalut, mcm le ada gempa
Dgn tetiba jer betina tua barua ifrit tu mari terpa
Akibatnya..sakit ler yg betina tua tolol itu jumpa
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 11:38 am

KHAS BUAT MAKCIK TN:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Kelmarin & smlm, dua hari, makcik TN cabut lari
Tapi..mkcik tk senang duduk, tk maki org sehari!
Sbb itu ler, mkcik gagahi juga utk jengok ke mari
Alhamdulillah kerana makcik sudi menyerah diri
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 12:20 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojola mengaku ajer iitu ini.

Kena balun, tibai dan bantai disini tak berani sebut atau lawan, buat derk ajer.

Otak kicik, memang lah begitu.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 11:38 am

KHAS BUAT MAKCIK TN:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Ramai yg fikirkan, mkcik TN udah hancur binasa
Bila makcik tak ada, peserta blog jadi sgt selesa
Tapi, bila mkcik TN hadir, hati ini seronok terasa
Sbb, Kejora kini, dah kembali mendapat mangsa
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 12:22 pm
Reply to  Anonymous

Seperti biasa, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojola hanya mengaku itu ini.

Kononnya seronok, tapi dia sebenar nya mengeluh, asyik memirikr mcm mana nak lawan TN, akhir nya hanya kopipes komen dia yang lama.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 11:28 am

Anonymous (makcik TN 👩‍🦳 tua bangka)

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla otak kecik, tak fahamkan bahwa pembaca tak minat kopipes dia.

Sekarang coba ambil senang menjawab komen dengan mengguna kata2 yang digunakan ke atas nya.

Rendah benar tahap pemikiran nya. Mengalahkan budak kecik.

Reply
28 November 2020 10:20 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 11:29 am
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN 👩‍🦳 10:20 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Siian mkcik TN, mcm budak kecik, otak dia nipis
Takut betul si tua ini bila Kejora strategi kopipes
Peluru2 pantun Kejora, dia tak mampu nak tepis
Marah le makcik ini, perut jadi kembung kempis
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Terkedu lah mkcik dgn idea kopipes Kejora bagi
Bila guna balik benda yg ada, bagus lah, tak rugi
Lagi pun, mungkin ada peserta yg blm baca lagi
Sbb, ada peserta masuk ptg, ada mlm atau pagi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 11:30 am
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN 👩‍🦳 10:20 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN kena taji teruk..kini parah & terngadah
Dgn Cg Kejora..mkcik tu hari2 makan caci ludah
Naper ler biol bengap sgt itu mkcik haram jadah
Bkn ke kopipes itu menjadikan kerja jadi mudah?
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Bkn sja peluru2 Kejora itu, mkcik TN tak tertepis
Bahkan juga mkcik tua ni, tergamam & terpukau
Peduli apa, Kejora nak salin ke atau nak kopipes
Itu pantun2 sendiri..bkn harta kepala bapak kau!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 11:31 am
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN 👩‍🦳 10:20 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Bila Kejora ‘kopipes’ mkcik TN jadi marah geram
Mula lah mkcik ini kalut, serupa dgn keling paria
Tapi apasal yang dia risau itu mkcik anak haram
Bukannya Kejora ini, curi harta kepala bapak dia!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hohoho..mkcik TN dah makin kecut dan trauma
Peduli apa Kejora nak komen guna pantun lama
Apa yg penting, kesakitan, tetap mkcik ni terima
Biar dirasa, muka kena ludah dgn kahak gelema
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 12:33 pm
Reply to  Anonymous

Dah hallucinating Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojola nih.

Kononnya TN takut dengan nya. Bodoh bangang tak sedar ini ia lah blog.

Ini lah Melayu (kalau dia betul Melayu) jenis yang menggontol bila di serang di Melaka di 1511.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 12:29 pm
Reply to  Anonymous

Dapat meludah dalam blog pun Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojola nih dah rasa bangga.

Tak sebut dia di tijak, di lepuk kan kepala nya bertalu talu di sini.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 12:25 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojola ini orang tuduh dia budak kecik, dia pun tuduh orang begitu juga.

Demikian lah otak nya yang hanya lk 100 gm masakan purata manusia otak nya lk 130 gm berat nya.

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
28 November 2020 10:45 am

KESIAN PEMBANGKANG TAKUT KENA BUBAR PARLIAMEN…….. La nie team bakal PM Harapan masih bermain nada membodohkan…… La nie team bakal PM Harapan masih bermain nada membodohkan kupai dan penjilat kononnya peluang tolak undi masih ada.. Gila ker apa.. Sudah sudah lah tu.. Semua ada akal untuk Fikir sendiri… Jika dah peringkat Dasar pun dah kalah tak perlu nak sembang bab jawatankuasa pula. Ini aku nak bagi tahu apa maksud perbentangan di peringkat jawatankuasa. Di peringkat jawatankuasa. Tiap tiap kementerian akan bentangkan budget kementerian berkenaan. Berpandu dari peruntukkan yang di hebah dari menteri Kewangan dalam perbahasan DASAR semalam. Ini bermaksud ada… Read more »

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:44 am

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla memantun mantat mengata –

“Allah larang..mmanggil orang dgn gelaran buruk
Spt mmanggil orang beriman, gontol, atau beruk”

Beruk Tua ini pandai ajer cakap Allah larang. Dia cakap tak serupa bikin.

Maka bila di bikin yang tak betul, dia di panggil apa yang sesuai bagi nya.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:49 am
Reply to  Anonymous

Beriman kah Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ini bila dia selalu mengutuk, mencaci, mengkeji, termasuk orang2 politik, malah Kerajaan?

Pulak nya mencaci tanpa bukti, fakta atau punca2 maklumat yang boleh dipercayai.

Nyata selama ini bahwa dia hanya mencaci mengikut hawa nafsu nya sahaja. Nafsu binatang. Tuduh, keji, tanpa bukti.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 11:01 am
Reply to  Anonymous

Kejora menasihatkan Makcik TN 👩‍🦳 Tua Renta cara berpantun mengata –

“Allah larang..mmanggil orang dgn gelaran buruk
Spt mmanggil orang beriman, gontol, atau beruk”

Tapi Betina Tua ini tak takut larangan Allah larang. Dia cakap juga walau telah diperingatkan.
Maka bila di bikin yang tak betul, dia di panggil apa yang sesuai bagi nya.

Yang bersifat mcm ustad , mana layak dipanggil beruk.

Betina tua yg tak beriman itu asyik mengutuk, mencaci, mengkeji, mengata yang tak semenggah.
Bila buat begitu dgn Kejora, kena lah buku dengan ruas.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 11:02 am
Reply to  Anonymous

SESIAPA SAJA BOLEH, SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH MERAPU MACAM TAIK BABI KERING KAT ATAS TU. HANYA TUKARKAN SAJA NAMA ORG YG NAK DITUJUKAN ITU..

TAPI, UNTUK MENGARANG PANTUN MADAH DGN KATA2 TERSUSUN INDAH, TIDAK SEBARANG ORG YG BOLEH..HANYA YG PINTAR, BIJAK, TERPELAJAR, BERBAKAT & TERPILIH SAJA YG MAMPU..

INI KEJORA NAK BERIKAN EMPAT CONTOH:

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 11:02 am
Reply to  Anonymous

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Jgn ler kerana ego diri, akhlak kita menjadi teruk
Atau pun kerna kemegahan diri..yg kita kemaruk
Allah larang..mmanggil orang dgn gelaran buruk
Spt mmanggil orang beriman, gontol, atau beruk
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 11:03 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Kejora nampak mkcik TN ini mental bermasalah
Wlau dah kantoi teruk, dia tetap tak ngaku kalah
Kebodohan & kefasiqan dia ini, sangat terserlah
Tak der takut pun dia, melanggar larangan Allah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 11:04 am
Reply to  Anonymous

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Kpda org2 beriman, ayat itu, Allah telah perturun
Klau org beriman, dgn ayat Allah, dia akan gerun
Tpi mkcik ini rasa nya, mmg fasiq turun temurun
Kejora rasa mkcik ni mmg pengikut tuhan Harun
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 11:04 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Tk tau apa nak jadi, mkcik TN betina sihir puaka
Dah cakap..beri org gelaran buruk, Allah tk suka
Tpi, dibuat selamber je, benda yang Allah murka
Mmg sah lah, akhirat nanti, dia penghuni neraka
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 12:55 pm
Reply to  Anonymous

Tak dapat lawan TN dengan hujah2 biasa, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla coba bawa masuk Tuhan ke dalam blog ini.

Astaghfirullah, muflis nya otak dia.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:39 am

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla kata –

“mmanggil orang dgn gelaran buruk
Spt mmanggil orang beriman, gontol, atau beruk”

Yang bertabiat mcm beruk, layak dipanggil beruk.

Mana beriman nya kalau asyik mengutuk, mencaci, mengkeji, mengata yang tak semenggah.

Bila dipanggil begitu, kena lah buku dengan ruas.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:38 am

Profile Makcik TN 👩‍🦳,
(dulu guna ID Tanpa Nama, kini diguna Anonymous):

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:39 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN tu, umur 80an lbih, menghampiri 90an
Dia masuk ke blog ni, nak cari publisiti murahan
Tpi dia kuangajar biadab, spt dulu salah asuhan
Akibatnya, dgn Kejora, dia teruk kena belasahan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:40 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN dah kerepot, laki tak hingin kuda pacu
Rupa semakin hodoh, klu dia berbedak bergincu
Sbb terlalu garang..dia tk disukai dek anak cucu
Kat blog ini, dia dilihat org sbg badut lawak lucu
🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:40 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN muda dulu, dia pelayan kelab dangdut
Mmg dulu di kelab, jdi perhatian, segenap sudut
Kini dah tua bangka kulit dia kerepot & berkedut
Agaknya, dek terlalu banyak asap rokok disedut
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:41 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN kat sini dilihat perserta sbg tak cerdik
Mungkin, kerana kecil dulu, terbiar & salah didik
Sering je dgn peserta, si tua biol ini, kena herdik
Bersarang kepala dia, kena ‘peluru’, Kejora bidik
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:41 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN dah tua kerepot..kini dibenci dek laki
Luar dan dalam..si tua ini kotor..penuh dgn daki
Bila dia nampak org lbih, mula ler timbul dengki
Tapi cara dia berhujah hanya modal cerca maki
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:42 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN tu..ibarat dah kena tibai dgn btg buluh
Klu dia nmpak pantun Kejora..mula dia berpeluh
Berdepan cgu Kejora, dia stkt mampu mengeluh
Maklum lah nenek tua..umur pun dah hampir 90
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:43 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN kini, tua kerepot, tetek pun dah labuh
Dibenci laki..rumahtangga, hampir runtuh roboh
Selalu..dia msuk blog tgh mlm atau sblm subuh
Tapi klu dia acah Kejora je, terus dia kena tabuh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:43 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN, dilihat peserta blog, sbg sial keparat
Sekolah tak tinggi @ SJK sja, otak pula berkarat
Umur dekat 90 tahun..nak fikir pun dah tak larat
Sbb tu, asyik je si tua ini msuk Kejora pnya jerat
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:44 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃
Makcik TN, serupa dgn kerbau tua liar putus tali
Hal tajuk posting dia dah tidak boleh nak peduli
Mau tidaknya..asal msuk je dia kena Kejora buli
Bila terkantoi, dia akan gi mengadu kat Bang Ali
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:45 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN dulu, SJK kot, sbb, jelas bodoh bebal
Dia msih juah..wlu Kejora lenyek serupa sambal
Elok lah, sbg badut blog, betina tua ini kita tabal
Dia tak tahu malu, muka macam kulit babi tebal
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:45 am
Reply to  Anonymous

Lupa lak, makcik TN 👩‍🦳…

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😝😜🤪😀😃😄😁😆😅😂🤣

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 1:35 pm
Reply to  Anonymous

Bodoh bangang Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih menggelar TN Makcik.

Takda siapa yang percaya dia.

Orang tua tapi otak budak kecik.

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
28 November 2020 10:37 am

DAP DICABAR TARIK DIRI DARI PKR…….. _____ DAP harus pertimbang putus hubungan dengan PKR jika Anwar enggan mohon maaf – DAPSY……. DAP harus pertimbang putus hubungan dengan PKR jika Anwar enggan mohon maaf – DAPSY Menurut Setiausaha Kebangsaan DAPSY Eric Teh Hioong Keat, Presiden PKR itu perlu memohon maaf atas kesilapannya itu atau DAP harus memutuskan hubungan dengan parti tersebut. – Gambar Facebook/Eric Teh KUALA LUMPUR: Pemuda Sosialis DAP (DAPSY) tampil memberikan kata dua kepada Pengerusi Pakatan Harapan Datuk Seri Anwar Ibrahim supaya memohon maaf mengenai tindakannya meminta Ketua Whip parti pembangkang agar tidak menyokong usul undi belah bahagi Belanjawan… Read more »

Wau Bule
Wau Bule
28 November 2020 10:35 am

Irrelevancy, inefficiency and idiosyncrasy is best to describe who Zahid is…..period

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:25 am

Melayu mcm Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih (kalau betul dia Melayu) memang merugikan bangsa Melayu.

Sepatut nya di menulis apa saja mengikut tajuk blog post. Tapi dia mengarut, membuang ruang blogging, amat cetek pemikiran nya.

Jenis ini yang menyebabkan Melaka senang di tewaskan Portugis masa menyerang di tahun 1511.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:29 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN fasiq 👩‍🦳 10:25 am,

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Jgn ler kerana ego diri, akhlak kita menjadi teruk
Atau pun kerna kemegahan diri..yg kita kemaruk
Allah larang..mmanggil orang dgn gelaran buruk
Spt mmanggil orang beriman, gontol, atau beruk
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:30 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN fasiq 👩‍🦳 10:25 am,

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Jgn kerana politik, kita jadi melampau & melarat
Usah terlalu taksub dunia hingga terlupa akhirat
Mengutuk cerca org menjadi satu dosa yg berat
Ambil iktibar..firman Allah dlm Surah Al-Hujurat!
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:31 am
Reply to  Anonymous

يَـٰٓأَيُّہَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ لَا يَسۡخَرۡ قَوۡمٌ۬ مِّن قَوۡمٍ عَسَىٰٓ أَن يَكُونُواْ خَيۡرً۬ا مِّنۡہُمۡ وَلَا نِسَآءٌ۬ مِّن نِّسَآءٍ عَسَىٰٓ أَن يَكُنَّ خَيۡرً۬ا مِّنۡہُنَّ‌ۖ وَلَا تَلۡمِزُوٓاْ أَنفُسَكُمۡ وَلَا تَنَابَزُواْ بِٱلۡأَلۡقَـٰبِ‌ۖ بِئۡسَ ٱلِٱسۡمُ ٱلۡفُسُوقُ بَعۡدَ ٱلۡإِيمَـٰنِ‌ۚ وَمَن لَّمۡ يَتُبۡ فَأُوْلَـٰٓٮِٕكَ هُمُ ٱلظَّـٰلِمُونَ (١١)

[Al-Hujurat]

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:31 am
Reply to  Anonymous

Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah sesuatu puak (dari kaum lelaki) mencemuh dan merendah-rendahkan puak lelaki yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka dan janganlah pula sesuatu puak dari kaum perempuan mencemuh dan merendah-rendahkan puak perempuan yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka dan janganlah setengah kamu menyatakan keaiban setengahnya yang lain

…bersambung/…

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:32 am
Reply to  Anonymous

dan janganlah pula kamu panggil-memanggil antara satu dengan yang lain dengan gelaran yang buruk. (Larangan-larangan yang tersebut menyebabkan orang yang melakukannya menjadi fasik, maka) amatlah buruknya sebutan nama fasik (kepada seseorang) sesudah dia beriman dan (ingatlah), sesiapa yang tidak bertaubat (daripada perbuatan fasiknya) maka merekalah orang-orang yang zalim. (11)

[Ayat ke-11, Surah Al-Hujurat]

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:32 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN fasiq 👩‍🦳 10:25 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Kejora nampak mkcik TN ini mental bermasalah
Wlau dah kantoi teruk, dia tetap tak ngaku kalah
Kebodohan & kefasiqan dia ini, sangat terserlah
Tak der takut pun dia, melanggar larangan Allah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:33 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN fasiq 👩‍🦳 10:25 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Tk tau apa nak jadi, mkcik TN betina sihir puaka
Dah cakap..beri org gelaran buruk, Allah tk suka
Tpi, dibuat selamber je, benda yang Allah murka
Mmg sah lah, akhirat nanti, dia penghuni neraka
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:33 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN fasiq 👩‍🦳 10:25 am,

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Kpda org2 beriman, ayat itu, Allah telah perturun
Klau org beriman, dgn ayat Allah, dia akan gerun
Tpi mkcik ini rasa nya, mmg fasiq turun temurun
Kejora rasa mkcik ni mmg pengikut tuhan Harun
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:34 am
Reply to  Anonymous

Nasib le Makcik TN fasiq 👩‍🦳 10:25 am,

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Makcik TN ini, keimanan nya, jelas dah merosot
Si tua ni dh jdi sewel kerana fikiran terlalu kusut
Ayat Allah, dikata nya betina biol ini menghasut!
Elok klu tibai kepala dia, dgn btg kayu bola lisut!
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

zunnun
zunnun
28 November 2020 11:07 am
Reply to  Anonymous

betul ke tuhan yg berkata2 atau kamu yg mengata2 ape yg mereka2 sebelum kamu cuba mengatakan ape tuhan kata….

cuba2 nyatakan tuhan utk berkata, tak kan tuhan dah bisu pula….

kan tuhan Maha Berkata2…

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:15 am

Anonymous (makcik TN 👩‍🦳 tua bangka)

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla,

Kamu asyik nak gunakan blog ini untuk menceritakan cinta tak berbalas yang kamu alami.

Apakah kamu fikir peserta di sini dan pembaca blog ini suka mendengar nya?

Bodoh sangat lah kamu jika memikir begitu.

Menyakitkan hati pembaca, maka kamu biadab dan kurang ajar.

Reply
28 November 2020 9:53 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:16 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CIKGU KEJORA)

Makcik TN 👩‍🦳 Betina Tua Jalang Munafiq Fasiq,

Kamu asyik nak gunakan blog ini untuk mencerca komen org lain dgn tak berbatas.

Apakah kamu fikir peserta di sini dan pembaca blog ini suka mendengar nya?

Bodoh sangat lah kamu jika memikir begitu.

Menyakitkan hati pembaca, maka kamu biadab dan kurang ajar.

Reply
28 November 2020 10:09 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:16 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CIKGU KEJORA)

SESIAPA SAJA BOLEH, SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH MERAPU MACAM TAIK BABI KERING KAT ATAS TU. HANYA TUKARKAN SAJA NAMA ORG YG NAK DITUJUKAN ITU..

TAPI, UNTUK MENGARANG PANTUN MADAH DGN KATA2 TERSUSUN INDAH, TIDAK SEBARANG ORG YG BOLEH..HANYA YG PINTAR, BIJAK, TERPELAJAR, BERBAKAT & TERPILIH SAJA YG MAMPU..

INI KEJORA NAK BERIKAN TIGA CONTOH:

Reply
28 November 2020 10:09 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:17 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CIKGU KEJORA)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN tu, umur 80an lbih, menghampiri 90an
Dia masuk ke blog ni, nak cari publisiti murahan
Tpi dia kuangajar biadab, spt dulu salah asuhan
Akibatnya, dgn Kejora, dia teruk kena belasahan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
28 November 2020 10:10 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:17 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CIKGU KEJORA)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN tu..ibarat dah kena tibai dgn btg buluh
Klu dia nmpak pantun Kejora..mula dia berpeluh
Berdepan cgu Kejora, dia stkt mampu mengeluh
Maklum lah nenek tua..umur pun dah hampir 90
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
28 November 2020 10:11 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:18 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CIKGU KEJORA)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN, dilihat peserta blog, sbg sial keparat
Sekolah tak tinggi @ SJK sja, otak pula berkarat
Umur dekat 90 tahun..nak fikir pun dah tak larat
Sbb tu, asyik je si tua ini msuk Kejora pnya jerat
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
28 November 2020 10:11 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:20 am
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla otak kecik, tak fahamkan bahwa pembaca tak minat kopipes dia.

Sekarang coba ambil senang menjawab komen dengan mengguna kata2 yang digunakan ke atas nya.

Rendah benar tahap pemikiran nya. Mengalahkan budak kecik.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:48 am

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla menggunakan blog ini sebagai ruang dia bercinta tak berbalas. Tak indahkan kepentingan peserta lain blog ini.

Tak sopan, biadab, tak dibimbing emak bapak nya di masa kecil.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
28 November 2020 9:06 am

Tok Mat lawan Zahid lagi cepatlah Azmin Semburit masuk. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:40 am

Siapa yang masuk kamu?

zunnun
zunnun
28 November 2020 8:47 am

bila tak ada musuh yg nyata, sesama sendiri bermusuh pula…. hadi bijak dgn ajaran seketul daging babi nta, mula2 musuh nyata nya kapir harbi aka pengat taik #melayu2omNo….. kini, ajaran seketul daging babi nya menjadikan anwar/dAp kapir harbi manakala pengat taik terbaharu nasarudin anak daud pula… manusia di bumi akan bersatu bila ada makluk asing yg memusuhi mereka… virus covids selama ini kan dah ada dgn manusia, hanya bila mereka hybrid & mutate, baru manusia mengenali mereka…. atau musuh yg nyata itu sebenar nya mereka2 yg tidak di ketahui oleh manusia, yg membuat mereka dlm ketakutan ‘sentiasa’… muhammad anak aminah… Read more »

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:44 am
Reply to  zunnun

Takda lain nak cakap ker, DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA MENGARUT ATAU MENCARUT.

Asyik menuduh seketul daging babi tuh mengarut lah kamu, maka Pukimak lah kamu.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:34 am

SINGKAPAN/KENANGAN DARI MIMPI MALAM TADI:

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:35 am
Reply to  Anonymous

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
Mmg amat indah sekali Taman Syurga Nirwana
Air sungai mngalir jernih..penuh flora dan fauna
Begitu ramai bidadari2 jelita bersiaran sini sana
Salah seorang tu, mmg ler sebijik mcm Farhana
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸
👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤
👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😥

Reply
28 November 2020 2:22 am

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:36 am
Reply to  Anonymous

😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Syahdu dan nikmat mmg ler tak tau nak dicerita
Berpelukan mesra, dgn bidadari dara sunti jelita
Mmg ler dara2 tu..kulit halus gebu dan jeli mata
Bgitu nikmat sekali, bercumbuan memadu cinta
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸
👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤
👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😥

Reply
28 November 2020 2:32 am

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:36 am
Reply to  Anonymous

‘Kekasih’ tak izin cerita yg bukan-bukan…

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
Mmg syhdu & nikmat, dgn bidadari2 berpelukan
Keadaan..tk ubah spt kucing lapar meratah ikan
Sayang..tak keluar sini..2 pantun Kejora berikan
Barngkalali, ada ‘perkara’ Dia mmg tidak izinkan
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸
👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤
👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

Reply
28 November 2020 2:58 am

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:37 am
Reply to  Anonymous

‘Kekasih’ tak izinkan bermimpi lama…

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
Yg Kejora cerita kt bawah tu hanya mimpi cuma
Rasa mcm betul2, dgn bidadari, bercengkerama
Sayang. terjaga cepat & mimpi itu pun, tak lama
Tapi dgn bidadari rupa Farhana..smpt ‘bersama’
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸
👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤
👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😥

Reply
28 November 2020 3:30 am

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:38 am
Reply to  Anonymous

Kau ‘Kekasih’ ku selamanya & abadi…

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
Mmg le sukar nk dilupakan, mimpi yg indah tadi
Di ‘Sana’, kita akan bertemu ‘kasih suci yg abadi’
Apa pun kita nk buat, bidadari2 akan rela & sudi
Oh ye..sblm solat subuh..diri ini wajib ler mandi
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸
👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤
👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😥

Reply
28 November 2020 3:41 am

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:38 am
Reply to  Anonymous

Terima kasih ‘Kekasih’, atas apa yg Kau bagi…

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
Mimpi spt bulan dan matahari datang dan pergi
Bila ingat mimpi tadi suhu badan kian meninggi
Kejora nk tidur dulu..semoga mimpi datang lagi
Bukan apa, alang2 nanti, wajib mandi awal pagi
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸
👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤
👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😥

Reply
28 November 2020 3:55 am

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:53 am
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla,

Kamu asyik nak gunakan blog ini untuk menceritakan cinta tak berbalas yang kamu alami.

Apakah kamu fikir peserta di sini dan pembaca blog ini suka mendengar nya?

Bodoh sangat lah kamu jika memikir begitu.

Menyakitkan hati pembaca, maka kamu biadab dan kurang ajar.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:09 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN 👩‍🦳 Betina Tua Jalang Munafiq Fasiq,

Kamu asyik nak gunakan blog ini untuk mencerca komen org lain dgn tak berbatas.

Apakah kamu fikir peserta di sini dan pembaca blog ini suka mendengar nya?

Bodoh sangat lah kamu jika memikir begitu.

Menyakitkan hati pembaca, maka kamu biadab dan kurang ajar.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:09 am
Reply to  Anonymous

SESIAPA SAJA BOLEH, SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH MERAPU MACAM TAIK BABI KERING KAT ATAS TU. HANYA TUKARKAN SAJA NAMA ORG YG NAK DITUJUKAN ITU..

TAPI, UNTUK MENGARANG PANTUN MADAH DGN KATA2 TERSUSUN INDAH, TIDAK SEBARANG ORG YG BOLEH..HANYA YG PINTAR, BIJAK, TERPELAJAR, BERBAKAT & TERPILIH SAJA YG MAMPU..

INI KEJORA NAK BERIKAN TIGA CONTOH:

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:10 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN tu, umur 80an lbih, menghampiri 90an
Dia masuk ke blog ni, nak cari publisiti murahan
Tpi dia kuangajar biadab, spt dulu salah asuhan
Akibatnya, dgn Kejora, dia teruk kena belasahan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:11 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN tu..ibarat dah kena tibai dgn btg buluh
Klu dia nmpak pantun Kejora..mula dia berpeluh
Berdepan cgu Kejora, dia stkt mampu mengeluh
Maklum lah nenek tua..umur pun dah hampir 90
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:11 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN, dilihat peserta blog, sbg sial keparat
Sekolah tak tinggi @ SJK sja, otak pula berkarat
Umur dekat 90 tahun..nak fikir pun dah tak larat
Sbb tu, asyik je si tua ini msuk Kejora pnya jerat
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI