PELUANG NYATA PENDIRIAN MASIH TERBUKA – ANWAR

Semalam Parlimen menyaksikan Rang Undang-Undang Perbekalan 2021 lulus di peringkat dasar, dan seterusnya akan memasuki perbahasan peringkat jawatankuasa bermula Isnin, 30 November ini sehingga undian terakhir pada 15 Disember kelak.

Semestinya rakyat Malaysia terutama dari kalangan yang cukup terkesan akibat kehilangan kerja atau pendapatan menerima baik pengumuman Menteri Kewangan tersebut beserta peruntukan tambahan bagi Sabah, golongan nelayan dan petani, petugas barisan hadapan COVID-19 dan para pekerja yang mengharapkan bantuan segera.

Walaupun rakan-rakan khususnya YB Lim Guan Eng dan YB Mohamad Sabu merasakan perlu dibuat undi belah bahagi pada waktu itu, saya telah membuat keputusan sebagai Ketua Pembangkang serta Pengerusi Pakatan Harapan untuk meminta ketua-ketua whip parti pembangkang tidak berbuat demikian.

Ini supaya Ahli-Ahli Parlimen dapat meneliti secara terperinci dan mendalam keseluruhan pengumuman Menteri Kewangan.

Ahli-Ahli Parlimen berhak mempersoal apakah peruntukan-peruntukan ini adalah tambahan kepada yang telah diumum atau terhasil dari pemotongan mana-mana Kementerian lain, apakah jumlah sebenar Belanjawan, serta kesan terhadap situasi kewangan negara, selain isu golongan yang masih mendambakan bantuan seperti pemandu teksi, pengusaha kantin dan ramai lagi.

Beberapa mekanisme termasuk berkenaan pengeluaran dana dari KWSP dan moratorium bank juga perlu diteliti.

Peluang masih wujud untuk menyatakan pendirian tegas termasuk melalui undian belah bahagi di peringkat jawatankuasa dalam minggu-minggu akan datang.

Perlu saya nyatakan di sini bahawa dalam sejarah perjalanan Parlimen Malaysia belum pernah suatu belanjawan dipinda dengan jumlah atau dengan cara seperti ini.

Ini adalah tanda kesediaan Perikatan Nasional melakukan apa sahaja untuk kekal berkuasa, termasuk melanggar duluan (precedent) Parlimen.

ANWAR IBRAHIM/KETUA PEMBANGKANG. 27 NOVEMBEr 2020.

0 0 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 27 November 2020 — 7:09 pm
Subscribe
Notify of
guest
107 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
28 November 2020 10:40 am

ELOKLAH PENGGANAS KOMUNIS JANGAN SATU KELAMBU DENGAN PERUSUH SOSIALIST……… DAP DICABAR TARIK DIRI DARI PKR…….. _____ DAP harus pertimbang putus hubungan dengan PKR jika Anwar enggan mohon maaf – DAPSY……. DAP harus pertimbang putus hubungan dengan PKR jika Anwar enggan mohon maaf – DAPSY Menurut Setiausaha Kebangsaan DAPSY Eric Teh Hioong Keat, Presiden PKR itu perlu memohon maaf atas kesilapannya itu atau DAP harus memutuskan hubungan dengan parti tersebut. – Gambar Facebook/Eric Teh KUALA LUMPUR: Pemuda Sosialis DAP (DAPSY) tampil memberikan kata dua kepada Pengerusi Pakatan Harapan Datuk Seri Anwar Ibrahim supaya memohon maaf mengenai tindakannya meminta Ketua Whip parti… Read more »

Wau Bule
Wau Bule
28 November 2020 10:39 am

What does Anwar know about a budget? A bu..t….yes he is an expert on this……

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 10:03 am

Nasib le makcik TN fasiq ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Sian betul..mkcik TN betina tua, kelentit panjang
Dia cuba nak lagak rimau tak sedar diri tu kijang
Hari2, mkcik betina tua tu kena buli dan terajang
Baru dia tahu..anak teruna perkasa dari Tunjang
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:59 am

Nasib le makcik TN fasiq ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Mkcik TN sewel nak juah, tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:56 am

Nasib le makcik TN fasiq ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
TN betina tua, anak bilis, yang merasa diri bawal
Tk sedar diri langsung..ini betina kelentit pnjang
Blog Budin ini dia cuba nak pacak jadi pengawal
Dngn cikgu Kejora ini, dia makan lah penerajang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:39 am

Nasib le makcik TN fasiq ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀
Mkcik TN tua..tikus mondok yg mau lagak gajah
Ejekan, cacian & Bang Ali, jadi dia punya senjata
Asal org komen jer..mkcik tua tu akn mari terjah
Dia nak buat blog ini pala bapak dia punya harta
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:37 am

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla tulis benda yang sama pagi petang siang malam.

Otak nya dah letih lesu, sekarang di penghujung 80an tahun, nak masuk 90an tahun umur.

Mana boleh mikir apa2 lain yang baru, mana larat keluarkan hujah2 baru. Kopipes ajer ler.

Terima saja ler hakikat dia akan begitu hingga dia gol tak lama lagi.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:50 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ Betina Jalang Tua Munafiq Fasiq tulis benda yang sama pagi petang siang malam.

Otak nya dah letih lesu, sekarang di penghujung 80an tahun, nak masuk 90an tahun umur.

Mana boleh mikir apa2 lain yang baru, mana larat keluarkan hujah2 baru. Kopipes ajer ler.

Terima saja ler hakikat dia akan begitu hingga dia gol tak lama lagi.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:51 am
Reply to  Anonymous

SESIAPA SAJA BOLEH, SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH MERAPU MACAM TAIK BABI KERING KAT ATAS TU. HANYA TUKARKAN SAJA NAMA ORG YG NAK DITUJUKAN ITU..

TAPI, UNTUK MENGARANG PANTUN MADAH DGN KATA2 TERSUSUN INDAH, TIDAK SEBARANG ORG YG BOLEH..HANYA YG PINTAR, BIJAK, TERPELAJAR, BERBAKAT & TERPILIH SAJA YG MAMPU..

INI KEJORA NAK BERIKAN TIGA CONTOH:

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:51 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN tu, umur 80an lbih, menghampiri 90an
Dia masuk ke blog ni, nak cari publisiti murahan
Tpi dia kuangajar biadab, spt dulu salah asuhan
Akibatnya, dgn Kejora, dia teruk kena belasahan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:52 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN tu..ibarat dah kena tibai dgn btg buluh
Klu dia nmpak pantun Kejora..mula dia berpeluh
Berdepan cgu Kejora, dia stkt mampu mengeluh
Maklum lah nenek tua..umur pun dah hampir 90
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:53 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN, dilihat peserta blog, sbg sial keparat
Sekolah tak tinggi @ SJK sja, otak pula berkarat
Umur dekat 90 tahun..nak fikir pun dah tak larat
Sbb tu, asyik je si tua ini msuk Kejora pnya jerat
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:34 am

Nasib le makcik TN fasiq ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Mkcik TN nak buat perangai Yahudi atau si Kitol
Blog ini, dia nk buat harta dia pnya kepala bapak
Asal org lain komen jer..dia terjah kata tak betul!
Dgn org lain boleh, dgn Kejora kena le penyepak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:31 am

Nasib le makcik TN fasiq ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Makcik TN sewel nak buat perangai Keling paria
Tapi..dia hnya sekadar anjing yg menyalak bukit
Blog Budin, dia nak buat harta kepala bapak dia
Dgn org lain boleh, dgn Kejora ni dia dpt le sakit!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:28 am

Nasib le makcik TN fasiq ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Mkcik TN, nak buat perangai si Kitol atau Yahudi
Dia fikir blog pala bapak dia, ini ifrit haram jadah
Blog ini dia cuba nk buat dia pnya harta peribadi
Dgn org lain boleh, dgn Kejora dia dpt lah padah!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:22 am

Nasib le makcik TN fasiq ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Mkcik TN dajal, mahu buat perangai keling paria
Dia nak buat sikap tamak, serupa dgn anjing liar
Blog ini, dia cuba mau buat harta pala bapak dia
Dgn org lain boleh..tapi Cgu Kejora tak akan biar
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:18 am

Nasib le makcik TN fasiq ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃
Mkcik TN udah serupa dgn kerbau liar putus tali
Komen pasal politik..mkcik tua ni dah tak peduli
Apa yg mkcik ini dpt, hanya lah jadi mangsa buli
Agaknya kini dia pegi minta tolong dgn Bang Ali
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:13 am

KHAS BUAT MAKCIK TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ FASIQ:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Itu le mkcik TN..Kejora pantun tak ganggu siapa!
Yg mkcik nak jadi guard blog ni sgt tu pasal apa?
Silap ler, klau mkcik nak masuk terjah dan terpa!
Klu mkcik buat lagi, sakit le yg mkcik akn jumpa!
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:21 am
Reply to  Anonymous

Mengapa kamu membodoh berterusan, wahai Wak Gontol Kejora Kojolla?

Tak sedar bahwa tiap kali kamu mengarut, mesti di karut.

Must disabuse kamu punya abuses.

Terutama jenis kopipes.

Yang tulis baru tuh kasi hormat sikit. Lepas tuh, balun, tibai dan bantai juga di sini.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:04 am

Anonymous (makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ tua bangka)

Awat asyik copy paste, Dol?

Jangan malas ler, perah otak tu sikit, tulis komen baru.

Coba elakkan jadi Melayu masa di serang Portugis di 1511.

Reply
28 November 2020 8:29 am
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:05 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CIKGU KEJORA)

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ 8:29 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Mkcik TN kena taji teruk..kini parah & terngadah
Dgn Cg Kejora..mkcik tu hari2 makan caci ludah
Naper ler biol bengap sgt itu mkcik haram jadah
Bkn ke kopipes itu menjadikan kerja jadi mudah?
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Bkn sja peluru2 Kejora itu, mkcik TN tak tertepis
Bahkan juga mkcik tua ni, tergamam & terpukau
Peduli apa, Kejora nak salin ke atau nak kopipes
Itu pantun2 sendiri..bkn harta kepala bapak kau!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
28 November 2020 8:59 am
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:05 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CIKGU KEJORA)

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ 8:29 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Bila Kejora ‘kopipes’ mkcik TN jadi marah geram
Mula lah mkcik ini kalut, serupa dgn keling paria
Tapi apasal yang dia risau itu mkcik anak haram
Bukannya Kejora ini, curi harta kepala bapak dia!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hohoho..mkcik TN dah makin kecut dan trauma
Peduli apa Kejora nak komen guna pantun lama
Apa yg penting, kesakitan, tetap mkcik ni terima
Biar dirasa, muka kena ludah dgn kahak gelema
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
28 November 2020 9:01 am
_________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:52 am

Beruk Tuua Wak Gontol Kejora Kojolla tulis macam budak kecik punya komen.

Mengejek, mencaci, mengeji ajer.

Tak beri hujah2 mengapa dia dan hujah2 nya bagus.

Otak begini yang membikin Melaka senang di tewas Portugis di 1511.

Takda meriam dan senapang, tak mahu sediakan anak panah banyak banyak dan lembing buluh tajam untuk serang hendap musuh.

Teruk lah Melayu jika ramai lagi mcm bendaklah nih sekarang.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:09 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN fasiq ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ 8:52 am,

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
Jgn ler kerana ego diri, akhlak kita menjadi teruk
Atau pun kerna kemegahan diri..yg kita kemaruk
Allah larang..mmanggil orang dgn gelaran buruk
Spt mmanggil orang beriman, gontol, atau beruk
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:09 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN fasiq ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ 8:52 am,

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
Kpda org2 beriman, ayat itu, Allah telah perturun
Klau org beriman, dgn ayat Allah, dia akan gerun
Tpi mkcik ini rasa nya, mmg fasiq turun temurun
Kejora rasa mkcik ni mmg pengikut tuhan Harun
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:10 am
Reply to  Anonymous

Nasib le Makcik TN fasiq ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ 8:52 am,

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
Makcik TN ini, keimanan nya, jelas dah merosot
Si tua ni dh jdi sewel kerana fikiran terlalu kusut
Ayat Allah, dikata nya betina biol ini menghasut!
Elok klu tibai kepala dia, dgn btg kayu bola lisut!
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:24 am
Reply to  Anonymous

Menilai orang punya iman, menyebut Allah dsb nya tapi mengarut tak renti2.

Maka dikarutkan lah Wak Gontol nih tak renti2 juga.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:23 am

KHAS BUAT MAKCIK TN:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Kelmarin & smlm, dua hari, makcik TN cabut lari
Tapi..mkcik tk senang duduk, tk maki org sehari!
Sbb itu ler, mkcik gagahi juga utk jengok ke mari
Alhamdulillah kerana makcik sudi menyerah diri
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:26 am
Reply to  Anonymous

Takda cerita baru ker?

Otak dah kering ker?

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:23 am

KHAS BUAT MAKCIK TN:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Ramai yg fikirkan, mkcik TN udah hancur binasa
Bila makcik tak ada, peserta blog jadi sgt selesa
Tapi, bila mkcik TN hadir, hati ini seronok terasa
Sbb, Kejora kini, dah kembali mendapat mangsa
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:29 am
Reply to  Anonymous

Awat asyik copy paste, Dol?

Jangan malas ler, perah otak tu sikit, tulis komen baru.

Coba elakkan jadi Melayu masa di serang Portugis di 1511.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:59 am
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ 8:29 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Mkcik TN kena taji teruk..kini parah & terngadah
Dgn Cg Kejora..mkcik tu hari2 makan caci ludah
Naper ler biol bengap sgt itu mkcik haram jadah
Bkn ke kopipes itu menjadikan kerja jadi mudah?
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Bkn sja peluru2 Kejora itu, mkcik TN tak tertepis
Bahkan juga mkcik tua ni, tergamam & terpukau
Peduli apa, Kejora nak salin ke atau nak kopipes
Itu pantun2 sendiri..bkn harta kepala bapak kau!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:01 am
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ 8:29 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Bila Kejora ‘kopipes’ mkcik TN jadi marah geram
Mula lah mkcik ini kalut, serupa dgn keling paria
Tapi apasal yang dia risau itu mkcik anak haram
Bukannya Kejora ini, curi harta kepala bapak dia!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hohoho..mkcik TN dah makin kecut dan trauma
Peduli apa Kejora nak komen guna pantun lama
Apa yg penting, kesakitan, tetap mkcik ni terima
Biar dirasa, muka kena ludah dgn kahak gelema
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:14 am

Profile Makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ,
(dulu guna ID Tanpa Nama, kini diguna Anonymous):

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:15 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN tu, umur 80an lbih, menghampiri 90an
Dia masuk ke blog ni, nak cari publisiti murahan
Tpi dia kuangajar biadab, spt dulu salah asuhan
Akibatnya, dgn Kejora, dia teruk kena belasahan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:15 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN dah kerepot, laki tak hingin kuda pacu
Rupa semakin hodoh, klu dia berbedak bergincu
Sbb terlalu garang..dia tk disukai dek anak cucu
Kat blog ini, dia dilihat org sbg badut lawak lucu
ðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄ
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:16 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN muda dulu, dia pelayan kelab dangdut
Mmg dulu di kelab, jdi perhatian, segenap sudut
Kini dah tua bangka kulit dia kerepot & berkedut
Agaknya, dek terlalu banyak asap rokok disedut
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:16 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN kat sini dilihat perserta sbg tak cerdik
Mungkin, kerana kecil dulu, terbiar & salah didik
Sering je dgn peserta, si tua biol ini, kena herdik
Bersarang kepala dia, kena ‘peluru’, Kejora bidik
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:17 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN dah tua kerepot..kini dibenci dek laki
Luar dan dalam..si tua ini kotor..penuh dgn daki
Bila dia nampak org lbih, mula ler timbul dengki
Tapi cara dia berhujah hanya modal cerca maki
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:17 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN tu..ibarat dah kena tibai dgn btg buluh
Klu dia nmpak pantun Kejora..mula dia berpeluh
Berdepan cgu Kejora, dia stkt mampu mengeluh
Maklum lah nenek tua..umur pun dah hampir 90
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:18 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN kini, tua kerepot, tetek pun dah labuh
Dibenci laki..rumahtangga, hampir runtuh roboh
Selalu..dia msuk blog tgh mlm atau sblm subuh
Tapi klu dia acah Kejora je, terus dia kena tabuh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:18 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN, dilihat peserta blog, sbg sial keparat
Sekolah tak tinggi @ SJK sja, otak pula berkarat
Umur dekat 90 tahun..nak fikir pun dah tak larat
Sbb tu, asyik je si tua ini msuk Kejora pnya jerat
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:19 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃
Makcik TN, serupa dgn kerbau tua liar putus tali
Hal tajuk posting dia dah tidak boleh nak peduli
Mau tidaknya..asal msuk je dia kena Kejora buli
Bila terkantoi, dia akan gi mengadu kat Bang Ali
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:20 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN dulu, SJK kot, sbb, jelas bodoh bebal
Dia msih juah..wlu Kejora lenyek serupa sambal
Elok lah, sbg badut blog, betina tua ini kita tabal
Dia tak tahu malu, muka macam kulit babi tebal
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
ðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:20 am
Reply to  Anonymous

Lupa lak, makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģâ€Ķ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😝😜ðŸĪŠðŸ˜€ðŸ˜ƒðŸ˜„😁😆😅😂ðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:50 am
Reply to  Anonymous

Macam budak kecik punya komen.

Mengejek, mencaci, mengkeji ajer.

Tak beri hujah2 mengapa dia dan hujah2 nya bagus.

Otak begini yang membikin Melaka senang di tewas Portugis di 1511.

Takda meriam dan senapang, tak mahu sediakan anak panah banyak banyak dan lembing buluh tajam untuk serang hendap musuh.

Teruk lah Melayu jika ramai lagi mcm bendaklah nih sekarang.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:16 am
Reply to  Anonymous

Kamu Beruk Tuua Wak Gontol Kejora Kojolla profile kamu panjang.

Akan ditulis nanti bila lapang.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:27 am
Reply to  Anonymous

Asyik mengarut, menuduh, mencaci ajer Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Maka di karut kan lah apa yang dikatakan nya.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 7:56 am

Wak Gontol 7:49 am,

Yang mengarut, asyik menghasut, terima lah padah nya.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 7:59 am
Reply to  Anonymous

Tukar lah tabiat kamu dan reaksi terhadap kamu boleh bertukar.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:00 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ 7:56 am,

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
Kpda org2 beriman, ayat itu, Allah telah perturun
Klau org beriman, dgn ayat Allah, dia akan gerun
Tpi mkcik ini rasa nya, mmg fasiq turun temurun
Kejora rasa mkcik ni mmg pengikut tuhan Harun
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:10 am
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ 7:56 am,

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
Makcik TN ini, keimanan nya, jelas dah merosot
Si tua ni dh jdi sewel kerana fikiran terlalu kusut
Ayat Allah, dikata nya betina biol ini menghasut!
Elok klu tibai kepala dia, dgn btg kayu bola lisut!
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:11 am
Reply to  Anonymous

Terus lah kamu mengarut, kamu akan terus di karut.

Sebut nama Allah tapi hati busuk, apekejadahnye nih.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:13 am
Reply to  Anonymous

Wak Gontol Kejora Kojolla

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 7:44 am

Anonymous (makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ tua bangka)

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla asyik memantun mantat kisah cinta tak berbalas nya, dll.

Malam tadi hingga hampir pukul 4 pagi ini.

Ini lah Melayu jenis yang di serang Portugis di 1511. Asyik dengan cinta punya kisah, bila di serang, terkencing, tertongging, seluar habis basah.

Reply
28 November 2020 6:39 am
___________________________________________________

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 7:45 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ 6:39 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Kejora nampak mkcik TN ini mental bermasalah
Wlau dah kantoi teruk, dia tetap tak ngaku kalah
Kebodohan & kefasiqan dia ini, sangat terserlah
Tak der takut pun dia, melanggar larangan Allah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 7:46 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ 6:39 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Tk tau apa nak jadi, mkcik TN betina sihir puaka
Dah cakap..beri org gelaran buruk, Allah tk suka
Tpi, dibuat selamber je, benda yang Allah murka
Mmg sah lah, akhirat nanti, dia penghuni neraka
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 7:47 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ 6:39 am,

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
Jgn kerana politik, kita jadi melampau & melarat
Usah terlalu taksub dunia hingga terlupa akhirat
Mengutuk cerca org menjadi satu dosa yg berat
Ambil iktibar..firman Allah dlm Surah Al-Hujurat!
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 7:47 am
Reply to  Anonymous

ŲŠŲŽŲ€Ų°Ų“ØĢŲŽŲŠŲ‘ŲÛŲŽØ§ ŲąŲ„Ų‘ŲŽØ°ŲŲŠŲ†ŲŽ ØĄŲŽØ§Ų…ŲŽŲ†ŲŲˆØ§Ų’ Ų„ŲŽØ§ ŲŠŲŽØģÛĄØŪŲŽØąÛĄ Ų‚ŲŽŲˆÛĄŲ…ŲŒÛŽ Ų…Ų‘ŲŲ† Ų‚ŲŽŲˆÛĄŲ…Ų ØđŲŽØģŲŽŲ‰Ų°Ų“ ØĢŲŽŲ† ŲŠŲŽŲƒŲŲˆŲ†ŲŲˆØ§Ų’ ØŪŲŽŲŠÛĄØąŲ‹ÛŽØ§ Ų…Ų‘ŲŲ†ÛĄÛŲŲ…ÛĄ ŲˆŲŽŲ„ŲŽØ§ Ų†ŲØģŲŽØ§Ų“ØĄŲŒÛŽ Ų…Ų‘ŲŲ† Ų†Ų‘ŲØģŲŽØ§Ų“ØĄŲ ØđŲŽØģŲŽŲ‰Ų°Ų“ ØĢŲŽŲ† ŲŠŲŽŲƒŲŲ†Ų‘ŲŽ ØŪŲŽŲŠÛĄØąŲ‹ÛŽØ§ Ų…Ų‘ŲŲ†ÛĄÛŲŲ†Ų‘ŲŽâ€ŒÛ– ŲˆŲŽŲ„ŲŽØ§ ØŠŲŽŲ„ÛĄŲ…ŲØēŲŲˆŲ“اŲ’ ØĢŲŽŲ†ŲŲØģŲŽŲƒŲŲ…ÛĄ ŲˆŲŽŲ„ŲŽØ§ ØŠŲŽŲ†ŲŽØ§ØĻŲŽØēŲŲˆØ§Ų’ ØĻŲŲąŲ„ÛĄØĢŲŽŲ„ÛĄŲ‚ŲŽŲ€Ų°ØĻŲâ€ŒÛ– ØĻŲØĶÛĄØģŲŽ ŲąŲ„ŲŲąØģÛĄŲ…Ų ŲąŲ„ÛĄŲŲØģŲŲˆŲ‚Ų ØĻŲŽØđÛĄØŊŲŽ ŲąŲ„ÛĄØĨŲŲŠŲ…ŲŽŲ€Ų°Ų†Ųâ€ŒÛš ŲˆŲŽŲ…ŲŽŲ† Ų„Ų‘ŲŽŲ…ÛĄ ŲŠŲŽØŠŲØĻÛĄ ŲŲŽØĢŲŲˆŲ’Ų„ŲŽŲ€Ų°Ų“ŲŪŲ•ŲŲƒŲŽ Ų‡ŲŲ…Ų ŲąŲ„ØļŲ‘ŲŽŲ€Ų°Ų„ŲŲ…ŲŲˆŲ†ŲŽ (ïŧŋŲĄŲĄïŧŋ)

[Al-Hujurat]

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 7:48 am
Reply to  Anonymous

Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah sesuatu puak (dari kaum lelaki) mencemuh dan merendah-rendahkan puak lelaki yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka dan janganlah pula sesuatu puak dari kaum perempuan mencemuh dan merendah-rendahkan puak perempuan yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka dan janganlah setengah kamu menyatakan keaiban setengahnya yang lain

â€Ķbersambung/â€Ķ

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 7:49 am
Reply to  Anonymous

dan janganlah pula kamu panggil-memanggil antara satu dengan yang lain dengan gelaran yang buruk. (Larangan-larangan yang tersebut menyebabkan orang yang melakukannya menjadi fasik, maka) amatlah buruknya sebutan nama fasik (kepada seseorang) sesudah dia beriman dan (ingatlah), sesiapa yang tidak bertaubat (daripada perbuatan fasiknya) maka merekalah orang-orang yang zalim. (11)

[Ayat ke-11, Surah Al-Hujurat]

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 7:49 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ 6:39 am,

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
Jgn ler kerana ego diri, akhlak kita menjadi teruk
Atau pun kerna kemegahan diri..yg kita kemaruk
Allah larang..mmanggil orang dgn gelaran buruk
Spt mmanggil orang beriman, gontol, atau beruk
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 7:54 am
Reply to  Anonymous

7:49 am,

Yang mengarut, asyik menghasut, terima lah padah nya.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 7:46 am
Reply to  Anonymous

Betul betul betul

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 7:50 am
Reply to  Anonymous

Komen terhadap Wak Gontol Kejora yang di buat 28 November 2020 7:44 am

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 7:59 am
Reply to  Anonymous

Makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ,

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
Kpda org2 beriman, ayat itu, Allah telah perturun
Klau org beriman, dgn ayat Allah, dia akan gerun
Tpi mkcik ini rasa nya, mmg fasiq turun temurun
Kejora rasa mkcik ni mmg pengikut tuhan Harun
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:11 am
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ 7:46/7:50/7:54 am,

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
Makcik TN ini, keimanan nya, jelas dah merosot
Si tua ni dh jdi sewel kerana fikiran terlalu kusut
Ayat Allah, dikata nya betina biol ini menghasut!
Elok klu tibai kepala dia, dgn btg kayu bola lisut!
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:19 am
Reply to  Anonymous

Kamu yang tiap pagi mengarut nyata otak dah kusut

Wak Gontol Kejora Kojolla

najib bini rosmah
najib bini rosmah
28 November 2020 7:33 am

Move on. Step 1 Madey si Kitol. Step 2 Azmin Semburit. Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
28 November 2020 7:14 am

Marah-marah pasal ada yang mati berdiri dalam Parlimen. Mau tak marah? Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 7:24 am

Mati berdiri? Kamu jangan mengkafir lah membiarkan begitu.

Tapi itu kamu punya sangka saja. Jenis kamu menganggap orang berdiri tegap pun dah mati.

Sebab kamu melihat masa terbaring, akibat kena lesing.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 6:52 am

Bagus Rang Undang-Undang Perbekalan 2021 lulus di peringkat dasar, hanya remeh temeh dibincangkan berikut nya.

Pembangkang dipersilakan buat bising di atas mana2 butiran yang tak dipersetujui mereka. Supaya mana yang lulus akhir nya bermakna itu semua adalah yang paling baik untuk rakyat.

Awas, jangan sebab nyamuk bakar kelambu. Nanti tidur pakai kain si gontol terdedah, digigit nyamuk Aedes atau yang bawa Covid 19, parah.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 6:39 am

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla asyik memantun mantat kisah cinta tak berbalas nya, dll.

Malam tadi hingga hampir pukul 4 pagi ini.

Ini lah Melayu jenis yang di serang Portugis di 1511. Asyik dengan cinta punya kisah, bila di serang, terkencing, tertongging, seluar habis basah.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 6:45 am
Reply to  Anonymous

Wak Gontol nih tak bijak (baca bodoh). Sepatutnya dia menulis benda2 yang menaikkan semangat Melayu untuk terus maju dan berjaya.

Tapi dia hanya menaikkan gontol nya.

Allahai, Wak Gontol lah, katakan.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 7:15 am
Reply to  Anonymous

Wak Gonntol nih di gelar opoutih sebagai “Smart Alec”.

Bermakna dia nak tunjukkan dia pandai tapi kencing pun tak lurus, berborai.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 6:32 am

Tok Gora Kejora Kojolla 9:23/9:26 pm, dll,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

Mengapa kamu asyik mengarut? Tulislah komen yang berisi supaya pembaca di sini dapat faedah.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 3:55 am

Terima kasih ‘Kekasih’, atas apa yg Kau bagiâ€Ķ

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
Mimpi spt bulan dan matahari datang dan pergi
Bila ingat mimpi tadi suhu badan kian meninggi
Kejora nk tidur dulu..semoga mimpi datang lagi
Bukan apa, alang2 nanti, wajib mandi awal pagi
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
ðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļ
ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 3:41 am

Kau ‘Kekasih’ ku selamanya & abadiâ€Ķ

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
Mmg le sukar nk dilupakan, mimpi yg indah tadi
Di ‘Sana’, kita akan bertemu ‘kasih suci yg abadi’
Apa pun kita nk buat, bidadari2 akan rela & sudi
Oh yerr..slm solat subuh..diri ini wajib ler mandi
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
ðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļ
ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 4:04 am
Reply to  Anonymous

Errata:

Kau ‘Kekasih’ ku selamanya & abadiâ€Ķ

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
Mmg le sukar nk dilupakan, mimpi yg indah tadi
Di ‘Sana’, kita akan bertemu ‘kasih suci yg abadi’
Apa pun kita nk buat, bidadari2 akan rela & sudi
Oh ye..sblm solat subuh..diri ini wajib ler mandi
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
ðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļ
ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

(slm => sblm)😅

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 3:30 am

‘Kekasih’ tak izinkan bermimpi lamaâ€Ķ

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
Yg Kejora cerita kt bawah tu hanya mimpi cuma
Rasa mcm betul2, dgn bidadari, bercengkerama
Sayang. terjaga cepat & mimpi itu pun, tak lama
Tapi dgn bidadari rupa Farhana..smpt ‘bersama’
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
ðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļ
ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 2:58 am

‘Kekasih’ tak izin cerita yg bukan-bukan…

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
Mmg syhdu & nikmat, dgn bidadari2 berpelukan
Keadaan..tk ubah spt kucing lapar meratah ikan
Sayang..tak keluar sini..2 pantun Kejora berikan
Barngkalali, ada ‘perkara’ Dia mmg tidak izinkan
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
ðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļ
ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 2:22 am

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
Mmg amat indah sekali Taman Syurga Nirwana
Air sungai mngalir jernih..penuh flora dan fauna
Begitu ramai bidadari2 jelita bersiaran sini sana
Salah seorang tu, mmg ler sebijik mcm Farhana
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
ðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļ
ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 2:20 am

‘KEKASIH’ HANTAR NIKMAT TATKALA TIDUR LENA:

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 2:32 am
Reply to  Anonymous

😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
Syahdu dan nikmat mmg ler tak tau nak dicerita
Berpelukan mesra, dgn bidadari dara sunti jelita
Mmg ler dara2 tu..kulit halus gebu dan jeli mata
Bgitu nikmat sekali, bercumbuan memadu cinta
ðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļ
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
27 November 2020 11:43 pm

KESIAN DORAEMON DI MAKAN TULAH AKIBAT DIRI SENDIRI ……. Pakatan Harapan Membawa Sembah Derhaka?……. Asalnya semua didalam PH mengatakan akan menolak bajet2021, namun pada hari ini hanya 13 Ahli Parlimen tidak menyokong Belanjawan 2021 dan mohon utk UNDI BELAH BAGI iaitu: 1. Mahathir Mohamad (Langkawi) 2. Mukhriz Mahathir (Jerlun) 3. Mahfuz Omar (Pokok Sena) 4. Khalid Samad (Shah Alam) 5. Hanipa Maidin (Sepang) 6. Mat Sabu (Kota Raja) 7. Mujahid Yusof Rawa (Parit Buntar) 8. Hatta Ramli (Lumut) 9. Anuar Tahir (Temerloh) 10. Dzulkefly Ahmad (Kuala Selangor) 11. Hasanuddin Yunus (Hulu Langat) 12. Hasan Bahrom (Tampin) 13. Salahuddin Ayub (Pulai)… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
27 November 2020 11:38 pm

SENJATA PH MAKAN DIRI SENDIRI………… Formula peruntukan Ahli Parlimen, yang lucu dan pening – Dia cadang dan buat dia ramai-ramai pula bantah……. 1. Dalam Janji ke-16 Manifesto Harapan (Mengembalikan Wibawa Institusi Parlimen): “Pembiayaan berdasarkan FORMULA YANG TELUS akan diberikan kepada semua ahli Dewan Rakyat untuk membolehkan mereka menjalankan tugas dan mengurus pusat khidmat masing-masing.” 2. Apabila menang, pada 6 Jun 2018, kerajaan PH umum peruntukan sebanyak RM500,000 + RM200,000 (Pusat Khidmat Masyarakat Ahli Parlimen) kepada ahli Parlimen Kerajaan (PH) manakala RM100,000 untuk ahli Parlimen Pembangkang. https://www.astroawani.com/…/ahli-parlimen-pembangkang… 3. Untuk tahun 2020, kerajaan PH naikkan peruntukan kepada ahli Parlimen Kerajaan sehingga RM3.8… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
27 November 2020 11:30 pm

PEMBANGKANG TAKUT HILANG SOKONGAN RAKYAT……….. Masjid lantik AJK bukan Islam dikalangan Cina dan India……. SEREMBAN – Melantik orang bukan Islam sebagai ahli jawatankuasa (AJK) masjid boleh dianggap keputusan tidak wajar oleh kebanyakan orang, namun itulah yang dilakukan oleh Masjid Arraudah Taman Rasa Sayang di sini. Tindakan berani itu diputuskan oleh jawatankuasa masjid berkenaan antara lain bertujuan mendekatkan komuniti bukan Islam dengan institusi masjid selain memperlihatkan agama Islam sebagai menyebar rahmah. Pengerusinya, Zulkifli Muhamed berkata, bukan satu perkara baharu penglibatan penduduk bukan Islam di situ dalam program kemasyarakatan dianjurkan oleh pihak masjid. “Di Taman Rasa Sayang ini ada 200 buah rumah… Read more »

Sheraton
Sheraton
27 November 2020 10:30 pm

Anwar membuat sesuatu dari luar kebiasaan. Norma baru.

Tidak terduga….

Orang biasa susah terima tak pelik tapi bila orang politik tidak terima terutama dari PH .. memang pelik.

Semua pemimpin PH sepatutnya menyokong dengan memberi kenyataan positif.

Jika Anwar ikut amalan biasa … Jika ada kepincangan yang terkesan pada rakyat, pasti perkara sama juga berlaku.. mengapa tolak bajet ?

Dalam mana bajet pun mesti ada kekurangan dan kelemahan… Yang ini lah yang di guna oleh Anwar ..

Azmin dah resah. Mahathir dah pening.

Satu kata Anwar main-main.
Yang tua kata nak cari populariti..

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 12:06 am
Reply to  Sheraton

dah jadi patung kayu,wayang kayu orang yang pandai mengambil kesempatan atas sifat gelojoh dan pelahap!

kelemahan dimanipulasi oleh orang yg jahat dan bijak!

kah kah kah kah

masing-masing cuba tafsir lah apa aku sebut

aku orang bijak yang baik!

kah!!! kah!!!! kah!!!! kah!!!! kah!!!! kah!!!

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 7:11 am
Reply to  Anonymous

Aku sokong kata2 “kelemahan dimanipulasi oleh orang yg jahat dan bijak!”

Tapi aku tak kah kah kah kah. Aku bukan budak kecik. Aku serius. Cakap sebagai orang dewasa.

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
27 November 2020 10:04 pm

KESIAN PEMBANGKANG BERGADUH SAMA SENDIRI…….TAKUT HILANG KERUSI BUBAR PARLIAMEN YEERRR…… Daripada dimalukan PN lebih baik malukan Mahathir (Ini kira balas dendam)…….. Yang mohon untuk undian belah bahagi hanya 13 orang tak cukup 2 kerana PKR dan DAP tak beri sokongan usul itu. 1. Mahathir Mohamad (Langkawi) 2. Mukhriz Mahathir (Jerlun) 3. Mahfuz Omar (Pokok Sena) 4. Khalid Samad (Shah Alam) 5. Hanipa Maidin (Sepang) 6. Mat Sabu (Kota Raja) 7. Mujahid Yusof Rawa (Parit Buntar) 8. Hatta Ramli (Lumut) 9. Anuar Tahir (Temerloh) 10. Dzulkefly Ahmad (Kuala Selangor) 11. Hasanuddin Yunus (Hulu Langat) 12. Hasan Bahrom (Tampin) 13. Salahuddin Ayub… Read more »

Mas Merah
Mas Merah
27 November 2020 9:23 pm

sejak bila Teruna Utara dah berubah ni,bagus lah kalau begitu,nanti boleh lah join Mas.Esok cuti,Mas tak kerja.Mas jadi pensyarah BI sambilan kat sini tau…see you PRU-15

SAKURA LAND,TOKYO

Mas Merah
Mas Merah
27 November 2020 9:26 pm
Reply to  Mas Merah

perkataan Bidadari tu,ada daya tarikan Mas masuk sini.Abang Fareez selalu sangat puji Mas.Dia cakap Mas ni bidadari syurga.Gatallah abang Fareez tu…emmmm

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 3:16 am
Reply to  Mas Merah

Tok Gora 9:23/9:26 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Rentikanlah cerita dongeng mu, wahai Tok Gora
Tak habis2 fantasi & illusi pasal Tokyo & sakura
Tepuk dahi & keluar sajalah dari alam pura-pura
Buat ler sesuatu yg berguna utk bngsa & negara
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 3:16 am
Reply to  Anonymous

Tok Gora 9:23/9:26 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Ko asyik jer buat lawak, bikin org tak kering gusi
Tumpukan kpd kerjaya lama kau tu, bawak teksi
Insaflah & keluarlah ko dari alam fantasi & illusi
Rajin2 lah kau baca Quran, Yasin dan ayat Kursi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 6:30 am
Reply to  Anonymous

Tok Gora 9:23/9:26 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

Mengapa kamu asyik mengarut? Tulislah komen yang berisi supaya pembaca di sini dapat faedah.

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 9:12 pm

Mmg ‘Kasih’ Mu amat berkesan…

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
Tak apa lah, kalau diri ini, si dara merasa bosan
Biar kpd Kekasih Yg Esa..ku serah sgala urusan
Kerna ku tahu, di ‘Sana’ ada nikmat sbg balasan
Beristeri bidadari2 dara ayu jelita umur belasan
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
ðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļ
ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 7:36 pm

Kau ‘Kekasih’ ku sejak dari Azaliâ€Ķ

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
Tak apalah..wlau diri ini si dara tak mahu peduli
Kerna di ‘sana’ akan ada kehidupan indah sekali
Akan di kurnia Nya, bidadari2 jelita, bermata jeli
Kasih sayang sejati..yg suci & tak dpt dijual beli
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
ðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļ
ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 7:37 pm
Reply to  Anonymous

Surah As-Shaffat, ayat 48-49:

ŲˆŲŽØđŲŲ†ØŊŲŽŲ‡ŲŲ…ÛĄ Ų‚ŲŽŲ€Ų°ØĩŲØąŲŽŲēØŠŲ ŲąŲ„Ø·Ų‘ŲŽØąÛĄŲŲ ØđŲŲŠŲ†ŲŒÛŽ (ïŧŋŲĪŲĻïŧŋ) ŲƒŲŽØĢŲŽŲ†Ų‘ŲŽÛŲŲ†Ų‘ŲŽ ØĻŲŽŲŠÛĄØķŲŒÛŽ Ų…Ų‘ŲŽŲƒÛĄŲ†ŲŲˆŲ†ŲŒÛŽ (ïŧŋŲĪŲĐïŧŋ)

Di sisi mereka ada bidadari-bidadari yang tidak liar pandangannya dan jeli matanya, (48)
(Putih kekuningan) seakan-akan mereka adalah telur (burung unta) yang tersimpan dengan baik. (49)

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 7:37 pm
Reply to  Anonymous

😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
Bidadari2 manja bermata jeli dan tajam jelingan
Kulit pulak licin bak telur serta putih kekuningan
Kasih mereka, suci setia dan tak liar pandangan
Alangkah bahgia ramai2 di takhta persandingan
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
ðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļ
ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Wau bule
Wau bule
27 November 2020 7:31 pm

Anwar … please go and fly kite.

If yiu cannot prove it within next 7 days, RESIGN AS OPPOSITION LEADER AND CHAIRMSN OF PH….period

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 9:25 pm
Reply to  Wau bule

Undi bajet: Anwar buat langkah taktikal? Olih: Dato Kadir Jasin (DAKJ) Tindakan Pakatan Harapan (PH) tidak meminta undi belah bahagi terhadap Rang Undang-undang Perbekalan 2021 semalam mengelirukan dan menghampakan banyak orang. Oleh kerana tindakan pelik blok utama Pembangkang itu, rang undang-undang tersebut lulus di peringkat dasar (policy stage) melalui undian suara. Yang secara terbuka tidak menyokong adalah blok bebas Dr Mahathir Mohamad yang turut disokong oleh beberapa orang Ahli Parlimen Amanah. Manakala percubaan ahli Pokok Sena, Mahfuz Omar, mencadangkan undi belah bahagi tidak mendapat sokong PH. Jelas ada arahan dari kepemimpinan PH agar tidak membuat undi belah bahagi. Perikatan Nasional… Read more »

Wizard
Wizard
27 November 2020 11:34 pm
Reply to  Anonymous

Keep on dreaming lah. Budget will go through. I will not ph in coming ge. Wasted one during last ge

khatijah.nuno
khatijah.nuno
28 November 2020 4:17 am
Reply to  Wizard

Budjet will not go thru..bcoz stupid Finance Minister instead of eliminate the funds for JASA (as demanded by both BN (Najid) and PH, he gonna reduce Jasa Budget allocation. So Jasa issue will be the ‘Waterloo’ for both Budget 2021 and PN. Bye bye TSMY

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:23 am
Reply to  khatijah.nuno

Ye ker? Senang ajer cakap, nampak nya.

Kamu Mister/Madam Simpleton ker?

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 8:27 am
Reply to  Wau bule

WTF, Anwar sud fly kite or resign as PH Chair? You must have been mentally sodomised by Atok96 since you and Atok96 are not PH members.. period.

Atok96 was bitching the opposition did not support him but the old fox must have conveniently forgotten he spent 22 months as PM7 killing the PH Consensus that gave him the job in the first place.

So your wish for hindu karma comes in full circle to Atok96. So this time around, Anwar outsodomised Atok96, aptly the subject matter you and Atok96 are very fond of.

Anonymous
Anonymous
28 November 2020 9:32 am
Reply to  Anonymous

outsodomised?

Mengarut lah kamu.

Pak Sheikh yang terkenal sebagai Penyodom.

Dan dia tak boleh sodom orang lebih tua dari dia.