DARURATKAH MALAYSIA PETANG INI?

Jika tiada sebarang halangan, pengundian peringkat dasar Belanjawan 2021 akan diadakan petang ini.

Ia dijadualkan selepas Menteri Kewangan, Tengku Zafrul Tengku Abdul Aziz menyampaikan penggulungan pada jam 2.00 petang.

Dua kemungkinan akan berlaku dalam pengundian petang ini – Belanjawan 2021 diluluskan atau ditolak.

Sama ada ditolak atau diluluskan, ia banyak bergantung kepada intipati penggulungan oleh Tengku Zafrul nanti.

Sebagaimana disebut dalam perbahasan sebelum ini, Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim menyatakan, blok pembangkang hanya akan memberi sokongan terhadap belanjawan jika beberapa syarat yang dituntut dipenuhi oleh kerajaan.

Syarat yang diminta ialah pengeluaran KWSP maksimum RM10 ribu, lanjutan moratorium pinjaman bank selama enam bulan lagi, pembatalan dana RM85.5 juta untuk Jasa serta RM8.5 juta untuk NGO politik, Penggerak Komuniti Negara.

Bagi BNBBC yang dipengerusikan Najib Razak yang mana keanggotaannya seramai 23 Ahli Parlimen BN, tuntutan mereka khusus berkaitan pengeluaran KWSP dan moratorium pinjaman bank.

Najib secara terbuka dalam perbahasannya menegaskan, tanpa syarat itu dipenuhi oleh kerajaan, BNBBC akan menolak Belanjawan 2021.

Kata beliau, jika kerajaan boleh mengisytiharkan PKPB berkali-kali, tiada sebab moratorium tidak boleh dilanjutkan dan pengeluaran wang KWSP dibenarkan.

Dalam erti kata lain, undi BN adalah bergantung kepada sama ada kerajaan sedia memenuhi tuntutan yang diminta itu atau sebaliknya.

Jika kerajaan tetap dengan pendirian seperti sekarang, BNBBC hampir pasti akan bersama blok pembangkang menolak belanjawan.

Apabila belanjawan ditolak, kerajaan PN pimpinan Muhyiddin Yassin dikira jatuh dengan sendirinya.

Ia juga menjadikan buat pertama kali dalam sejarah sebuah kerajaan dijatuhkan melalui penolakan terhadap belanjawan.

Meski demikian, sekiranya belanjawan ditolak, Muhyiddin masih ada tiga pilihan – meletak jawatan bersama kabinetnya, memohon pembubaran Parlimen bagi diadakan PRU atau mengisytiharkan darurat.

Ramai yang menjangka, dua pilihan pertama iaitu meletak jawatan dan membubarkan Parlimen bukan merupakan pertimbangan yang ada dalam pemikiran Muhyiddin ketika ini.

Muhyiddin dikatakan tidak mungkin meletak jawatan kerana ia tentu akan dibantah oleh dua orang kanannya dalam kerajaan, Azmin Ali dan Hamzah Zainudddin.

Meletak jawatan untuk memberi laluan pembentukan kerajaan baru bukan saja bererti masa depan Muhyiddin berakhir, tetapi juga merupakan penamat kepada karier politik dua orang kanannya itu.

Lebih-lebih lagi bagi Azmin, kehilangan kuasa adalah detik yang paling ditakutinya, terutama kemungkinan beliau akan didakwa berkaitan “video Haziq”.

Begitu juga dengan memohon pembubaran Parlimen, ia dikatakan bukan menjadi pilihan Muhyiddin kerana Yang Dipertuan Agong dipercayai tidak akan memberi perkenan terhadap perkara itu berikutan wabak Covid19 masih lagi di tahap membimbangkan sekarang ini.

Lagi pula, kalau pun pembubaran Parlimen diperkenankan, ia tetap memberi kesukaran kepada Bersatu untuk berlawan dalam pilihanraya semula nanti.

Ini kerana, walaupun Pas merupakan komponen PN, tetapi parti itu juga bermuafakat bersama UMNO dalam MN dan kiranya kedudukan Bersatu dilihat lemah serta tidak memungkinkan ke arah kemenangan, tidak mustahil Pas lebih memilih UMNO berbanding Bersatu.

Dengan yang demikian, pilihan yang paling mungkin diambil Muhyiddin kiranya belanjwan ditolak ialah mengisytiharkan darurat dengan beliau boleh terus kekal mengetuai kerajaan untuk suatu tempoh tertentu sebelum PRU15 diadakan.

Melalui tempoh tertentu yang ada itu nanti, Muhyiddin dipercayai akan menggunakan segala peluang tersebut untuk mengukuhkan kedudukan Bersatu dan mencari rakan yang benar-benar sanggup bersamanya untuk menghadapi PRU15.

Maka, apakah petang ini negara akan diisytiharkan darurat?

Apakah Agong akan memperkenankan darurat kali ini setelah baginda pernah menolaknya sebelum ini?

Sekali lagi, kebijaksanaan Agong amat-amat diharapkan oleh seluruh rakyat Malaysia. (Shahbudindotcom 26/11/2020)

0 0 vote
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 26 November 2020 — 1:13 pm
Subscribe
Notify of
guest
122 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
27 November 2020 10:15 pm

PEMBANGKANG BERANI HANGAT2 TAIK AYAM MUNAI JEERRR…… BERNYAWA LAGILAH GENG DARURAT MACAM NI…… PEMBANGKANG DAH MAKIN LEMAH…..BAIK SOKONG BELANJAWAN DARI HILANG KERUSI…… Daripada dimalukan PN lebih baik malukan Mahathir (Ini kira balas dendam)…….. Yang mohon untuk undian belah bahagi hanya 13 orang tak cukup 2 kerana PKR dan DAP tak beri sokongan usul itu. 1. Mahathir Mohamad (Langkawi) 2. Mukhriz Mahathir (Jerlun) 3. Mahfuz Omar (Pokok Sena) 4. Khalid Samad (Shah Alam) 5. Hanipa Maidin (Sepang) 6. Mat Sabu (Kota Raja) 7. Mujahid Yusof Rawa (Parit Buntar) 8. Hatta Ramli (Lumut) 9. Anuar Tahir (Temerloh) 10. Dzulkefly Ahmad (Kuala Selangor)… Read more »

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 10:10 am

Profile Makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ,
(dulu guna ID Tanpa Nama, kini diguna Anonymous & Tijah Nonok):

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 10:10 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN tu, umur 80an lbih, menghampiri 90an
Dia masuk ke blog ni, nak cari publisiti murahan
Tpi dia kuangajar biadab, spt dulu salah asuhan
Akibatnya, dgn Kejora, dia teruk kena belasahan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 10:12 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN dah kerepot, laki tak hingin kuda pacu
Rupa semakin hodoh, klu dia berbedak bergincu
Sbb terlalu garang..dia tk disukai dek anak cucu
Kat blog ini, dia dilihat org sbg badut lawak lucu
ðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄ
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 10:12 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN muda dulu, dia pelayan kelab dangdut
Mmg dulu di kelab, jdi perhatian, segenap sudut
Kini dah tua bangka kulit dia kerepot & berkedut
Agaknya, dek terlalu banyak asap rokok disedut
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 10:13 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN kat sini dilihat perserta sbg tak cerdik
Mungkin, kerana kecil dulu, terbiar & salah didik
Sering je dgn peserta, si tua biol ini, kena herdik
Bersarang kepala dia, kena ‘peluru’, Kejora bidik
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 10:14 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN dah tua kerepot..kini dibenci dek laki
Luar dan dalam..si tua ini kotor..penuh dgn daki
Bila dia nampak org lbih, mula ler timbul dengki
Tapi cara dia berhujah hanya modal cerca maki
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 10:14 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN tu..ibarat dah kena tibai dgn btg buluh
Klu dia nmpak pantun Kejora..mula dia berpeluh
Berdepan cgu Kejora, dia stkt mampu mengeluh
Maklum lah nenek tua..umur pun dah hampir 90
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 10:15 am
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN kini, tua kerepot, tetek pun dah labuh
Dibenci laki..rumahtangga, hampir runtuh roboh
Selalu..dia msuk blog tgh mlm atau sblm subuh
Tapi klu dia acah Kejora je, terus dia kena tabuh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 10:26 am
Reply to  Anonymous

Lupa lak makcik..

HAHAHA HOHOHO HIHIHI
😀😃😄😁😆😅😂ðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 8:30 am

Anonymous (makcik TN)

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Setuju dengan kata2 Khatijah membalun Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla –

“Engkau tu yg ganyut tua â€Ķ tua bangka, tua bangkai, patut tu komen2 kau byk yg kotor, lucah. Kau patut istighafar byk2 lah org tua bangkai !”

Reply
27 November 2020 6:18 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 8:30 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)

Nasib le makcik TN sasau ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ (TanpaNama @ Tijah Nonok) 6;18 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Mmg lawak gilerr Makcik TN biol pendek gemuk
Elok le mkcik ni terjun jambatan Penang harakiri
Dpd jam 3:00 pgi tadi, si tua ini keluar mngamuk
Dah tu..dia puji pulak komen, yg dia tulis sendiri
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
27 November 2020 8:26 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 8:31 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)

Nasib le makcik TN sasau ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ (TanpaNama @ Tijah Nonok) 6;18 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Bila pmbaca tengok mkcik TN ini mesti seronok
Dia pnya senggugut sewel meroyan dah dtg lagi
Dh parah dia ni TN, Tanpa Nama @ Tijah Nonok
Meracau raban si tua ini, sejak dari pukul 3 pagi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
27 November 2020 8:27 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 2:01 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA)

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Mkcik TN tk leh duduk klu tk caci org dlm sehari
Maka si tua itu gagahi jugak melangkah ke mari
Tpi, dia kena sekel kepala dgn cgu Kejora bistari
Apa lagi..lintang pukang lah, si biol itu cabut lari
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
26 November 2020 9:02 pm
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 2:02 pm
Reply to  Anonymous

khatijah.nuno (makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ menyamar)

Hello , aku caci benda yg tak betul..kau tu , lain kerja takde, memaki, mencarut, post komen2 berbaur lucah kat sini. Itu lagi terok, jijik dan keji !

Reply
27 November 2020 3:02 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 2:02 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ 3:02 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Pasti nya pembaca asyik ketawa tak selang hari
Mmg lucu giler lawak makcik TN bawak ke mari
Kepada Tijah Nonok kononnya pujian nak diberi
Pada hal khatijah.nuno tu adalah dirinya sendiri
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 2:03 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ 3:02 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik TN tu..gagak yg ingin berlagak jadi camar
Dek di’reject’ laki..tgh mlm dia keluar dari kamar
Sbg Tijah Nonok betina tua tu tampil menyamar
Konon, komen Tijah @ ‘dirinya’ tu, dia sgt gemar
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
27 November 2020 7:26 am

NEGARA DARURAT BAWAH PHD4PIG ….JAJA NEGARA BANGKRAP SATU DUNIA……. EKONOMI JAHANAM BAWAH PHD4PIG….KLCI JATUH TERUK 500 MATA….PELABUR LARI…… Bursa Malaysia ditutup tinggi selepas Parlimen luluskan Belanjawan 2021…….. Bursa Malaysia ditutup tinggi selepas Belanjawan 2021 diluluskan di Parlimen hari ini. – Bernama KUALA LUMPUR: Bursa Malaysia ditutup tinggi selepas Belanjawan 2021 diluluskan di Parlimen hari ini. Pada penutup, indeks penanda aras FTSE Bursa Malaysia KLCI (FBM KLCI) melonjak 14.53 mata kepada 1,612.11 berbanding 1,597.58 ketika ditutup semalam. Indeks bergerak antara 1,590.65 dan 1,612.78 sepanjang sesi urus niaga. Di pasaran lebih meluas, saham untung mengatasi rugi dengan 816 berbalas 412 sementara 627… Read more »

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 6:38 am

Hampir tiap kali ada blog post baru, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla lah yang pertama masukkan komen.

Peserta lain terpaksa membuat respons ke atas komen2 dia dan terbawa bersama menulis di luar tajuk post.

Pengkhianat, saboteur, Wak Gontol Kejora Kojolla ini. Mesti terus dibalun, ditibai dan dibantai disini.

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 8:55 am
Reply to  Anonymous

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
Jgn kerana politik, kita jadi melampau & melarat
Usah terlalu taksub dunia hingga terlupa akhirat
Mengutuk cerca org menjadi satu dosa yg berat
Ambil iktibar..firman Allah dlm Surah Al-Hujurat!
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 8:56 am
Reply to  Anonymous

ŲŠŲŽŲ€Ų°Ų“ØĢŲŽŲŠŲ‘ŲÛŲŽØ§ ŲąŲ„Ų‘ŲŽØ°ŲŲŠŲ†ŲŽ ØĄŲŽØ§Ų…ŲŽŲ†ŲŲˆØ§Ų’ Ų„ŲŽØ§ ŲŠŲŽØģÛĄØŪŲŽØąÛĄ Ų‚ŲŽŲˆÛĄŲ…ŲŒÛŽ Ų…Ų‘ŲŲ† Ų‚ŲŽŲˆÛĄŲ…Ų ØđŲŽØģŲŽŲ‰Ų°Ų“ ØĢŲŽŲ† ŲŠŲŽŲƒŲŲˆŲ†ŲŲˆØ§Ų’ ØŪŲŽŲŠÛĄØąŲ‹ÛŽØ§ Ų…Ų‘ŲŲ†ÛĄÛŲŲ…ÛĄ ŲˆŲŽŲ„ŲŽØ§ Ų†ŲØģŲŽØ§Ų“ØĄŲŒÛŽ Ų…Ų‘ŲŲ† Ų†Ų‘ŲØģŲŽØ§Ų“ØĄŲ ØđŲŽØģŲŽŲ‰Ų°Ų“ ØĢŲŽŲ† ŲŠŲŽŲƒŲŲ†Ų‘ŲŽ ØŪŲŽŲŠÛĄØąŲ‹ÛŽØ§ Ų…Ų‘ŲŲ†ÛĄÛŲŲ†Ų‘ŲŽâ€ŒÛ– ŲˆŲŽŲ„ŲŽØ§ ØŠŲŽŲ„ÛĄŲ…ŲØēŲŲˆŲ“اŲ’ ØĢŲŽŲ†ŲŲØģŲŽŲƒŲŲ…ÛĄ ŲˆŲŽŲ„ŲŽØ§ ØŠŲŽŲ†ŲŽØ§ØĻŲŽØēŲŲˆØ§Ų’ ØĻŲŲąŲ„ÛĄØĢŲŽŲ„ÛĄŲ‚ŲŽŲ€Ų°ØĻŲâ€ŒÛ– ØĻŲØĶÛĄØģŲŽ ŲąŲ„ŲŲąØģÛĄŲ…Ų ŲąŲ„ÛĄŲŲØģŲŲˆŲ‚Ų ØĻŲŽØđÛĄØŊŲŽ ŲąŲ„ÛĄØĨŲŲŠŲ…ŲŽŲ€Ų°Ų†Ųâ€ŒÛš ŲˆŲŽŲ…ŲŽŲ† Ų„Ų‘ŲŽŲ…ÛĄ ŲŠŲŽØŠŲØĻÛĄ ŲŲŽØĢŲŲˆŲ’Ų„ŲŽŲ€Ų°Ų“ŲŪŲ•ŲŲƒŲŽ Ų‡ŲŲ…Ų ŲąŲ„ØļŲ‘ŲŽŲ€Ų°Ų„ŲŲ…ŲŲˆŲ†ŲŽ (ïŧŋŲĄŲĄïŧŋ)

[Al-Hujurat]

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 8:57 am
Reply to  Anonymous

Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah sesuatu puak (dari kaum lelaki) mencemuh dan merendah-rendahkan puak lelaki yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka dan janganlah pula sesuatu puak dari kaum perempuan mencemuh dan merendah-rendahkan puak perempuan yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka dan janganlah setengah kamu menyatakan keaiban setengahnya yang lain

â€Ķbersambung/â€Ķ

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 8:57 am
Reply to  Anonymous

dan janganlah pula kamu panggil-memanggil antara satu dengan yang lain dengan gelaran yang buruk. (Larangan-larangan yang tersebut menyebabkan orang yang melakukannya menjadi fasik, maka) amatlah buruknya sebutan nama fasik (kepada seseorang) sesudah dia beriman dan (ingatlah), sesiapa yang tidak bertaubat (daripada perbuatan fasiknya) maka merekalah orang-orang yang zalim. (11)

[Ayat ke-11, Surah Al-Hujurat]

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 8:58 am
Reply to  Anonymous

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
Jgn ler kerana ego diri, akhlak kita menjadi teruk
Atau pun..kerna kemegahan diri yg kita kemaruk
Allah larang..mmanggil orang dgn gelaran buruk
Spt mmanggil orang beriman, gontol, atau beruk
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 8:59 am
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ 6:38 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Kejora nampak mkcik TN ini mental bermasalah
Wlau dah kantoi teruk, dia tetap tak ngaku kalah
Kebodohan & kefasiqan dia ini, sangat terserlah
Tak der takut pun dia, melanggar larangan Allah
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 9:00 am
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ 6:38 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Tk tau apa nak jadi, mkcik TN betina sihir puaka
Dah cakap, beri org gelaran buruk, Allah tk suka!
Tpi, dibuat selamber je, benda yang Allah murka
Mmg sah lah, akhirat nanti, dia penghuni neraka
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 6:25 am

Profile Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla

80an hampir 90an tahun umur. Diam di rumah anak nya. Kerana pendirian nya tak bertanggung jawab sangat, makan tak di benar anak nya menjaga cucu2 nya.

Ada banyak masa, merapong lah dia. Tak di terima masyarakat di sana sini, perhubungan sosial nya terhad, kebanyakan nya di blogs sahaja.

Itu pun, dia dibalun, ditibai dan dibantai tak renti2.

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 6:18 am

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Setuju dengan kata2 Khatijah membalun Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla –

“Engkau tu yg ganyut tua â€Ķ tua bangka, tua bangkai, patut tu komen2 kau byk yg kotor, lucah. Kau patut istighafar byk2 lah org tua bangkai !”

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 6:33 am
Reply to  Anonymous

Antara masalah2 nya ia lah –

Cakap besar, cakap tak serupa bikin, mengutuk orang apa yang sebenar nya dia ada bikin.

Kalau realiti di kumulan masyarakat dia buat begitu, kot dia selalu di tunjal muka nya. Maka lari lah dia, merapong di sana sini.

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 8:26 am
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN sasau ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ (TanpaNama @ Tijah Nonok) 6;18 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Mmg lawak gilerr Makcik TN biol pendek gemuk
Elok le mkcik ni terjun jambatan Penang harakiri
Dpd jam 3:00 pgi tadi, si tua ini keluar mngamuk
Dah tu..dia puji pulak komen, yg dia tulis sendiri
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 8:27 am
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN sasau ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ (TanpaNama @ Tijah Nonok) 6;18 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Bila pmbaca tengok mkcik TN ini mesti seronok
Dia pnya senggugut sewel meroyan dah dtg lagi
Dh parah dia ni TN, Tanpa Nama @ Tijah Nonok
Meracau raban si tua ini, sejak dari pukul 3 pagi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

khatijah.nuno
khatijah.nuno
27 November 2020 3:13 am

Anonymouse 8.46pm
Engkau tu yg ganyut tuaâ€Ķaku umur keluar EPF dan pencen pun belom lagi. Kau tu tua bangka, tua bangkai, patut tu komen2 kau byk yg kotor, lucah. Kau patu istighafar byk2 lah org tua bangkai !

Anonymous
Anonymous
27 November 2020 12:02 am

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
Dek kerna cinta..diri jadi ibarat sesat, dlm rimba
Lbh baik, aku lupakan, kasih yg belum tentu tiba
Biar saja kpd Nya..Kekasih..diri ini ku perhamba
Dia Kekasih Yang Esa, yg akan ku puja & damba
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 11:34 pm

Hadirkan pada ku Kekasih, Syurga Nirwana…

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
Semoga diberi Nya mimpi kpada ku tatkala lena
Bukan mimpi dgn si dara, atau pun dgn Farhana
Tapi mimpi bertamu di alam ‘arasy’ Nya, di sana
Bersama dgn bidadari, di taman Syuga Nirwana
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
ðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļ
ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 11:21 pm

Hanya pada Nya ku hulurkan ‘Cinta’…

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
Pada si dara..tak ingin lagi, mengemis meminta
Biar sja kpd Kekasih ku Allah ku hulurkan ‘Cinta’
Semoga di ‘sana’..Dia kurniakan apa yg ku pinta
Berada dlm Syurga bersama dgn Bidadari jelita
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
ðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļ
ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 11:10 pm

Biar ku kembali kpd Allah, Kekasih ku..

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
Nmpak spt sia-sia, diri merayu tak sudah-sudah
Lebih sudu dari kuah tapi orang tetap tak endah
Biar saja diri bersama Kasih ku, di atas sejadah
Kepada Mu Kekasih diri berdoa tangan kutadah
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 11:06 pm

Kira enam jahannam pun berguna…LETIH!

Mek
Mek
26 November 2020 11:04 pm

mu soh caya abe Jora gedebe
kalu paton keluar sama-sama tibe
dulu ngang Meksi Golok jubo dio jilak ngang bibe
abe jora be be be

kik…kik …kik

pande belakong
pantong kangkong
berak cangkong
muka keduk cukong

kik..kik..kik..

abe jora jumpo bate kgopok leko di pengati lamo weh
pe hey weh???kik…kik…kik

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 10:51 pm

RASANYA BUDIN JUGA KECEWA,UNDI BELAH BAHAGI GAGAL.

DENGAR PESAN KERAMAT NI,

“COBA KAMU BUAT POSTING SOKONG TUN DAN AMANAH PULAK”

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 11:25 pm
Reply to  Anonymous

Kuda2 Madey sendiri KuLi, Shafie Afdal plus geng Warisan lain dan Pejuang lain selain Mukhriz tak ikut Madey, so how?

Yg usulkan undi tak percaya yalah Madey, KuLi dan geng2 Pejuang. Talk cock, no support.

PKR, DAP dan faction UMNO yg tak setuju budget reserved block voting during committee level starting Monday ini sampai Dec 15 second reading, tengok dulu Budget full compliance kpd bantahan2 mereka.

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 10:46 pm

ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ē
Apa yg akn berlaku, sedikit pun, diri ini tk jangka
Senda gurauan kecil, membuat hatinya jadi luka
Tapi, diri ini nampak, itu hanyalah alasan belaka
Sudah nasib diri ini..apa kan daya orang tk suka
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 10:47 pm
Reply to  Anonymous

LAGU:
Apa Daya Orang Tak Suka – Goodman Brothers

KARAOKE -https://youtu.be/lEJjWdlPKtM

LIRIK:

💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
Penuh perasaan aku berdendang
Nyanyian hati pedih yang kini sepi
Ingin mencurah rasa selendang hati
Ingin merayu kasih yang telah pergi
Aku kesunyian tiada teman

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 10:47 pm
Reply to  Anonymous

( korus )
Apalah daya kini orang tak suka
Kucurah kasih suci orang tak sudi
Mana sumpah dan janji
Dulu sama meniti
Sampainya hati kasih
Kau tinggal pergi…

Musnahlah sudah semua harapan
Sedih tak tertahan keseorangan
Hati terkenang-kenang
Orang tak sayang
Hati merindu-rindu
Orang tak tahu
Pada kekasih hati
Kumohon kembali…
âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 10:49 pm
Reply to  Anonymous
Anonymous
Anonymous
26 November 2020 10:55 pm
Reply to  Anonymous

kah kah kah

aku dah jangka.si wak ni berlakon pura-pura

dah muncul balik pantoon igauan berahi tahik dia

konon nak tunjuk baik kat pompuan

kah kah kah

(jenis jiwa shaitooooon)

porrrrraaahhhhhhhhhhhhhhh!!!!

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 10:59 pm
Reply to  Anonymous

ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ē
Mmg ler benar kasih itu tak dapat nak dijual beli
Tapi diri ini jdi terawang, bgai lelayang putus tali
Org dikenang hnya berdiam diri tak ambil peduli
Kpada mu kasih ku pohon kira nya sudi kembali
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
26 November 2020 10:23 pm

KESIAN PEMBANGKANG…..TAKUT PRU15 RUPA NYERRRR…… Agong zahir terima kasih pada MP sokong belanjawan……. Yang di-Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah Sultan Ahmad Shah menzahirkan penghargaan kepada semua ahli parlimen yang menyokong untuk meluluskan Belanjawan 2021 pada sidang Dewan Rakyat, hari ini. Menurut Datuk Pengelola Bijaya Diraja, Ahmad Fadil Shamsuddin, Seri Paduka mengalu-alukan sokongan yang diberikan bagi menjamin kesejahteraan dan kelangsungan hidup rakyat serta pemulihan ekonomi negara akibat wabak Covid-19. “Seri Paduka Baginda turut menzahirkan penghargaan kepada ahli-ahli Dewan Rakyat yang telah mendukung titah nasihat baginda pada 28 Oktober 2020 lalu untuk memberi sokongan demi kesejahteraan dan keselamatan rakyat serta kemaslahatan negara. “Sesungguhnya,… Read more »

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 10:19 pm

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
Tak apa lah, wlau diri ini tak disukai oleh si dara
Cinta di dunia klu ada pun hanya utk sementara
Di akhirat akan diberi bidadari sbg dewi asmara
Gadis yg sentiasa dara, yg Allah sebut Abkaa-ra
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
ðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļ
ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 10:20 pm
Reply to  Anonymous

Surah Al-Waqi’ah, Ayat 35-36:

ØĨŲŲ†Ų‘ŲŽØ§ ØĢŲŽŲ†Ų’ØīŲŽØĢŲ’Ų†ŲŽØ§Ų‡ŲŲ†Ų‘ŲŽ ØĨŲŲ†Ų’ØīŲŽØ§ØĄŲ‹

ŲŲŽØŽŲŽØđŲŽŲ„Ų’Ų†ŲŽØ§Ų‡ŲŲ†Ų‘ŲŽ ØĢŲŽØĻŲ’ŲƒŲŽØ§ØąŲ‹Ø§

Sesungguhnya Kami telah menciptakan isteri-isteri mereka dengan ciptaan istimewa,

Serta Kami jadikan mereka sentiasa dara (yang tidak pernah disentuh),

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 10:21 pm
Reply to  Anonymous

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
Tak apa lah..mengharap kasih dara, diri kecewa
Biar lah sja hati ini kpd Kekasih Yg Esa ku bawa
Di ‘sana’ nanti kurniaan Nya jauh lebih istimewa
Bersama isteri2..yg sentiasa dara & cantik lawa
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
ðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļ
ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

najib bini rosmah
najib bini rosmah
26 November 2020 10:03 pm

Saya nak jadi PM. Saya nak Sapie jadi PM. Saya nak tolak bajet. Saya nak berdiri. Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
26 November 2020 10:00 pm

Biaq mati berdiri jangan kencing berlari. Saka tua nak jadi PM lagi ka? Mampuih berdiri saja. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 9:34 pm

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
Bila di’tolak’ si dara, mmg lah di hati terasa hiba
Madu yg cuba nak ku beri..tapi balasannya tuba
Biarlah saja Kekasih Yg Esa ku puja dan damba
Kelak di ‘sana’, dianugerah bidadari, di atas riba
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
ðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļ
ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Wali Blog
Wali Blog
26 November 2020 9:11 pm

Berkat doa semua Kejora dah berubah

Tak sia-sia aku masuk sini

Rasanya tugasan aku kat sini dah selesai

Semoga blok ni teraman dan penuh barakhah

sekian semua,aku ada tugasan di lain-lain blog

jumpa lagi di masa depan…..

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 9:44 pm
Reply to  Wali Blog

Terima kasih, Wali 9:11 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Terima kasih Wali syukur kpd Nya alhamdulillah
Tak apalah, klu percintaan di dunia ini kita kalah
Lbh baik beribadat dgn mengharap Syurga Allah
Semoga..dianugerah Bidadari, cantik menyerlah
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
ðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļ
ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
âĪïļðŸ§ĄðŸ’šðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 9:02 pm

Nasib le makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Mkcik TN tk leh duduk klu tk caci org dlm sehari
Maka si tua itu gagahi jugak melangkah ke mari
Tpi, dia kena sekel kepala dgn cgu Kejora bistari
Apa lagi..lintang pukang lah, si biol itu cabut lari
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

khatijah.nuno
khatijah.nuno
27 November 2020 3:02 am
Reply to  Anonymous

Hello , aku caci benda yg tak betul..kau tu , lain kerja takde, memaki, mencarut, post komen2 berbaur lucah kat sini. Itu lagi terok, jijik dan keji !

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 8:59 pm

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ Kini sahsiah diri ,hamba letaknya diatas Pantun berbahasa,moga. tidak dicantas Hamba ini insan yang melampaui batas Ampunilah dosa hamba yg tak terentas Abang TN, hamba banyak menganjing Maafkan hamba,dosa ni tak larat jinjing Semoga berbuat baik,ditimbang dacing Sebelah syurga ,hati tenang tak runsing Moga-moga hati ini lembut macam kain baldu Merah jernih nya ibarat agar-agar di atas sudu Pak Othman dulu hamba fitnah kata sami hindu Kemaafan moga tersambut,dosa jangan terhidu Yang dingurat kaya,hamba sekadar anak singkong Ingatkan boleh mudah ditelan,macam kat rengkong Yang hamba dapat, kiri kanannya kena belangkong Hamba ganti ngan amal ,buang igauan ngongkong… Read more »

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 9:04 pm
Reply to  Anonymous

Salam, sahabat ku, Anon 8:59 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sayu lah juga, hamba dengan anda punya suara
Bagus lah klau ada keinsafan diri pada saudara
Puak yg anda dok tibai tu, kaki pncetus angkara
Tapi, anda takde ke nak minta maaf dari Kejora?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 9:12 pm
Reply to  Anonymous

Salam, sahabat ku, Anon 8:59 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Wak Suman menyondol saja serupa anak badak
Mcik TN kaki racau raban itu, kuat makan dedak
Dua2nya tak matang..komen mcm budak-budak
Sbb itu, kepala depa itu, dgn peluru Kejora ledak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

khatijah.nuno
khatijah.nuno
27 November 2020 3:03 am
Reply to  Anonymous

Kau dan sahabat kau Anon 8.59pm tu kuat makan bangkai.

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 8:51 pm

Anonymous

dari tuturkatanya
dari gurindam seloka pantunnya
dia seakan mahu berhijrah
atau itu cuma sebuah sandiwara murahan
yang dipentaskan
sekadar mahu memikat si dara
hanya Tuhan yang mampu melihat
di dalam kalbu seorang hambaâ€Ķ..

Reply
26 November 2020 9:17 am
___________________________________________________

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 8:51 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CIKGU KEJORA)

Salam Anon sahabat 9:17 am,

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Dengar lah pendirian ku, yg blh juga sbg tazkirah
Tak bawa ke mana duniawi yg kita asyik ghairah
Nun..di sisi Nya nanti..ada lebih besar anugerah
Ayuh le Anon sahabat kita sama-sama berhijrah
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Reply
26 November 2020 10:56 am
___________________________________________________

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 8:52 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CIKGU KEJORA)

Assalamu’alaikum sahabat Anon 9:17 am,

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
Kita disunatkan..tiga kali sehari mengingati mati
Kejora dambakan di ‘sana’, nk temui kekasih hati
Hanya Dia, bagi diri ini akn jadi Kekasih yg sejati
Kekasih Maha Pengasih yg tidak ada tukar ganti
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Reply
26 November 2020 11:07 am
___________________________________________________

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 8:52 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CIKGU KEJORA)

Assalamu’alaikum sahabat Anon 9:17 am,

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
Kata2 dari Anon itu seperti ada terselit muslihat
Tak pasti lah samada sahabat ada berniat jahat
Benar sahabat..dlm hati kita, hnya Allah melihat
Bersihkan hati mu sahabat, Kejora ingin nasihat
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Reply
26 November 2020 11:14 am
___________________________________________________

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 8:53 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (makcik TN)

Mana ada Anon sahabat 9:17 am?

Reply
26 November 2020 7:55 pm
___________________________________________________

Anonymous (makcik TN)

Mengapa tanya Anon yang komen nya tak keluar di sini, hanya dikeluarkan oleh kamu?

Bermakna dia bukan peserta di blog post ini.

Reply
26 November 2020 8:05 pm
___________________________________________________

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 8:53 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CIKGU KEJORA)

Makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ 7:55/8:05 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Makcik ini kelihatan spt udah tercungap2 napas
Mungkin sbb kepala mkcik teruk Kejora hempas
Takdir menentukan, mkcik ini lahir otak hampas
Itu entri Anon, Kejora sunting, dari post yg lepas
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
26 November 2020 8:41 pm
___________________________________________________

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 8:54 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (CIKGU KEJORA)

Makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ 7:55/8:05 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Mmg sah lah yg makcik ini dah ganyut tua renta
Dah ler nyanyok, selalu tak ingat apa mkcik kata
Rabun mata makcik itu, udah menghampiri buta
Ditambah pulak dgn bodoh bahalol serupa unta!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
26 November 2020 8:46 pm
___________________________________________________

khatijah.nuno
khatijah.nuno
27 November 2020 3:05 am
Reply to  Anonymous

Kau tu kurang ajar, tak bermaruah..hari2 maki, mencarut. Otak tahik, jiwa karat, hati kosong

najib bini rosmah
najib bini rosmah
26 November 2020 8:12 pm

Mayat yang mati berdiri dalam Parlimen petang tadi dah kena tuntut waris dak? Jangan biar lama sangat. Mereput nanti. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 7:58 pm

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
Hari ini hamba terasa sangat terkhilaf
Jangan-jangan dosa hamba dah berguni
Kepada semua hamba yang zoih pohon maaf
Abg.TN,Pak Othman,Speaker,semua kat sini
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 8:30 pm
Reply to  Anonymous

Salam, sahabat Anon 7:58 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sayu lah juga, hamba dengan anda punya suara
Bagus lah klau ada keinsafan diri pada saudara
Puak yg anda dok tibai tu, kaki pncetus angkara
Tapi, anda takde ke nak minta maaf dari Kejora?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 7:58 pm

Dia Kekasih ku sejak Azali…

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
Bila di’tolak’ dek si dara..hati ini rasa hiba sekali
Biar lah saja kepada Kekasih ku..diri ini kembali
Dia lah Kekasih ku dari dulu lagi sejak dari azali
KasihNya Maha Agung dan tak dapat dijual beli
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 7:58 pm
Reply to  Anonymous

Dia Kekasih ku awal dan akhir..

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
Dia lah satu-satu nya Kekasih ku sejak dari lahir
Dia yg memelihara diri ini..dari kesakitan & sihir
Hanya Dia sahaja, dlm hidupku ini..batin & zahir
Dan, Dia akan ttp menjadi Kekasih, Awal & Akhir
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 7:59 pm
Reply to  Anonymous

LAGU: Kekasih Awal dan Akhir – Jamal Abdillah
KARAOKE – https://youtu.be/X3d4scI94Yk
LIRIK:
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
Malam menanti siang
Siang menanti malam
Bagai berkurun lamanya
Masa memisahkan kita
Hingga terlupa
Pada paras lupa

Malam mencari mimpi
Siang mencari erti
Tersingkap seribu makna
Terucap seribu kata
Terlepaslah… rahsia

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 8:00 pm
Reply to  Anonymous

KORUS:

Sekian lama terpisah
Akhirnya bertemu
Mengenang dosa
Mengenang rindu
Dan ternyatalah
Cintaku yang satu…
oh oh…

Kau kekasih awal dan akhir
Kau kekasih zahir dan batin
Setelah ku sedari
Cintamu yang abadi

Takku harap takku peduli
Walau bulan jatuh kebumi
Dan hadir bidadari
Tak kumimpikan lagi

Kerana kau lebih mengerti
âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 8:00 pm
Reply to  Anonymous

Ų‡ŲŲˆŲŽ ŲąŲ„ÛĄØĢŲŽŲˆŲ‘ŲŽŲ„Ų ŲˆŲŽŲąŲ„ÛĄØĢŲŽØŪŲØąŲ ŲˆŲŽŲąŲ„ØļŲ‘ŲŽŲ€Ų°Ų‡ŲØąŲ ŲˆŲŽŲąŲ„ÛĄØĻŲŽØ§Ø·ŲŲ†Ųâ€ŒÛ– ŲˆŲŽŲ‡ŲŲˆŲŽ ØĻŲŲƒŲŲ„Ų‘Ų ØīŲŽŲ‰ÛĄØĄŲ ØđŲŽŲ„ŲŲŠŲ…ŲŒ (ïŧŋŲĢïŧŋ)

Dialah Yang Awal dan Yang Akhir dan Yang Zahir serta Yang Batin dan Dialah Yang Maha Mengetahui akan tiap-tiap sesuatu. (3)

[Ayat 3, Surah Al-Hadid]

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 8:01 pm
Reply to  Anonymous

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
Dia lah Yg Awal, Yg Akhir, Yg Zahir dan, Yg Batin
Bersama Nya nanti..diri akn kekal bermastautin
Menikmati buah2an..zaitun, tamar, anggur & tin
Diapit & dikelilingi para Bidadari..sbg pengantin
ðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļ
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

najib bini rosmah
najib bini rosmah
26 November 2020 7:49 pm

I nampak saka tua mati berdiri bersama pengikutnya. Biaq pi mampuih. Kahkahkah!

Irkiz
Irkiz
26 November 2020 9:38 pm

kecik kecik mak bapa tidak ajar ajaran agama, bila dah besar nak mampuis jadi kurang ajar. salah mak bapa. haram jadah. bangsa kurang ajar. bangsa anak haram jadah

najib bini rosmah
najib bini rosmah
26 November 2020 9:56 pm

Tak Beer. Kurang ajar pada tempatnya boleh. Takkan bini kau kena rogol kau baca doa dalam TV? Kahkahkah!

Anon1
Anon1
26 November 2020 6:53 pm

Cbuk sgt hentam Tun M skrg tgk sape yg bangun lawan bajet. Sudah2 la budin…

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 7:51 pm
Reply to  Anon1

sokong bro anon 1,pi mai-pimai tang tu

yang “darurat”akhirnya si pelakon kepuraan Wak Gontol

Kejolla tu!!!

berapa hari nak pakai kopiah?

kah kah kah

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 8:08 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (makcik TN)

Hah, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla kena boikot. Hanya dia sahaja yang masuk sini meninggalkan komen, melainkan hanya 1-2 lain sahaja.

Hingga pun kecik hati dan merajuk. Jangan merajuk, Eton, teruskan membalun siapa saja yang komen nya tak sesuai. 3 hari tak masuk sini sebab ada urusan di luar bandar, tapi sekarang kita boleh membalun Kejora atau sesiapa lain yang mengeluarkan komen2 yang tak semenggah.

Ini blog politik yang bagus, di hijack dek Kerjora, tapi boleh di hijak semula dari dia – komen2 dia dijawab dan dipertikaikan.

Reply
26 November 2020 5:55 am
__________________________________________________

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 8:09 pm
Reply to  Anonymous

Makcik TN (ikut panggilan si dara) 5:55 am/7:51 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
Usah lah dirisaukan, pada org yang nak merajuk
Mungkin ada sebab lain, si dara membawak diri
Kenapa masih jugak berkomen di luar dari tajuk
Tidak kah merasa malu..cubalah cerminkan diri
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 8:12 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (makcik TN)

Eton ialah watak yang di reka Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Dia biasa buat begitu, berbagai “gufreng” di reka nya di masa lalu.

Dia kepala senget, tersangkut di pucci emak dia masa lahir, bibir herot, terjueh, maka senang lah keluar kata2 tak semmenggah.

Reply
26 November 2020 9:16 am
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 8:13 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (KEJORA)

Makcik TN (ikut panggilan si dara) 9:16 am,

“Jangan merajuk, Eton, teruskan membalun siapa saja yang komen nya tak sesuai.”

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Atas tu, petikan 5:55 am, apa yg makcik TN kata
Kini si tua kutuk ni kata, Eton rekaan Kejora pula
Sah le yg dia ini nyanyok, ini betina ifrit tua renta
Klu bkn nyanyok mmg le betina tua ni sewel gila
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 8:13 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous (makcik TN)

Menuduh nyanyok pulk Wak Gontol nih.

Apa saja yang senang keluar dari mulut nya – mulut celupar, dah banyak kali kena selipar.

Reply
26 November 2020 9:36 am
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 8:14 pm
Reply to  Anonymous

Makcik TN (ikut panggilan si dara) 9:36 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Mkcik TN biol otak mungkin dek kerap kena luku
Dgn cgu Kejora, dia disekel kepala, tk henti-henti
Si tua bahalol ni udah nyanyok, dia tak mengaku
Percanggahan 5:55 am/9:16 am itu sah jdi bukti
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 8:20 pm
Reply to  Anonymous

PARA PEMBACA YANG BUDIMAN,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅Senario/sketsa di atas adalah benar pnya cerita
Ini bukan satu dongeng, tapi hari ini punya fakta
Ianya kisah makcik TN betina nyanyok tua renta
Dia tk boleh ingat benda 4 jam lepas yg dia kata
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

khatijah.nuno
khatijah.nuno
27 November 2020 3:08 am
Reply to  Anonymous

Klu nk kata kau ni GIla babi ok lagi.. kau ni Babi Gila.. hohahihi Babi

Anon1
Anon1
26 November 2020 6:49 pm

Ape cite ni? Duk sibuk labon anwar ade numbo last2 die yg x sokong undi belah bagi. Camni ke nk jd PM. jd PM tepi jelah..

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 5:37 pm

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
Tak apa lah, klu di sini, diri ini, si dara tak terima
Klau di sini, ada cinta pun, hanya seketika cuma
Diri lebih bahgia, dgn Kekasih ku, Allah bersama
Itu lah ‘Cinta’ yg sebenar utk kini & selama-lama
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 5:29 pm

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
Tak jadi hal lah klau diri ini si dara tidak terpikat
Kerana, Kejora dah jumpa, ‘Cinta’ yg lebih berkat
Bersama Kekasih Yg Esa, kini terasa lebih dekat
Moga di ‘sana’ nanti darjat diri ini akan diangkat
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

najib bini rosmah
najib bini rosmah
26 November 2020 4:44 pm

Tak Beer. Kahkahkah!

awe
awe
26 November 2020 4:12 pm

sembang punya sembang, apa pun tak jadi.

najib bini rosmah
najib bini rosmah
26 November 2020 3:56 pm

Akhir zaman. Rogol bini orang jadi PM baca doa. Pengkhianat diangkat jadi Menteri. Penyakit merebak tak berhenti. Anjing berkeliaran cari makan benda haram. Beer tukar nama Tak Beer dan jadi halal. Jasa tukar nama jadi Jkom untuk bagi makan anjing. Kahkahkah!

najib bini rosmah
najib bini rosmah
26 November 2020 3:42 pm

Selepas rogol bini orang bernama Nika Gee maka boleh berdoa panjang dalam TV. Kahkahkah!

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 1:47 pm

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
Tak jadi hal yg berat klau diri ini si dara tak suka
Dan bukan masaalah besar..hidup tanpa ‘marka’
Kerana kini ‘Cinta’ kpd Nya, hati ini lebih terbuka
Mendambakan bidadari..di Taman Syurga Loka
ðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļ
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪ
ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 1:33 pm

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
Di’tolak’ dek si dara, diri ini tk le rasa begitu hina
Kerna tiada apa perlu dimegahkan di dunia fana
Kejora lbh mengharapkan, kpd ganjaran di ‘sana’
Bersama para Bidadari..di Tmn Syurga Nirwana
ðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļ
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪ
ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 1:05 pm

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
Mungkin ada hikmat, dgn si dara, diri ini kecewa
Dgn tetiba, spt malaikat hantar, iman dan taqwa
Ke hadrat Nya, Kekasih, ku serah jasad & nyawa
Kerana di sisi Nya, ada ‘dara2’ yg lebih istimewa
ðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļ
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪ
ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 12:49 pm

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
Apakah benar dek salah ku berat, si dia dah lari?
Atau, kerana benci, maka alasan sengaja dicari?
Biar sajalah, kpd Allah ku perhamba & serah diri
Semoga kat ‘sana’ nanti, Allah ganti, dgn biadari
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
ðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļ
ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
26 November 2020 12:40 pm

Esok nikah lah semuwo ea asal berbaik-baik bekerjasama memajukan negara jgn pilih2 pekakeh ea semuwo ea samo jo yg ponting yg tak sunat kono sunat baru siok berhajat kono belaja bercebok buekpo gaduh2 hari2 lopeh kijo msg2 ambik upah bokudo. Tahu.

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 12:40 pm

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
Tidaklah rasa hina sgt, wlau diri ini ditolak si dia
Biarlah kpd Yang Maha Esa ku curah kasih setia
Agar diri dpt menemui Nya sbgai insan yg mulia
Moga dlm Syurga diri ini dpt mengecap bahagia
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 12:28 pm

😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
Urusan jodoh..biarlah Kejora serah kpd keluarga
Buat apalah isteri yg cantik terlalu nak dibangga
Kerna, kebahagiaan sebenar, di sisi Nya lah juga
Semoga, Allah kurniakan bidadari dalam Syurga
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
ðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļðŸ‘Đ‍⚖ïļ
ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 12:08 pm

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
Mungkin dgn wanita, diri ini mmg tidak ada tuah
Mengharap kasih orang hingga tergadai maruah
Lbh baik ku pilih ‘siratulmustaqim’, jalan dakwah
Moga rahmat dari Allah..akn dtg melimpah ruah
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 12:02 pm

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
ðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪąðŸĪą
Tak ler kekal lama, kpd wanita mengharap kasih
Ke hadrat Allah ingin ku tabur bakti sumbangsih
Akan ku hadap diri pada Nya..dgn hati yg bersih
Dan neraka Mu ya Allah..ku pohon minta selisih
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Subhanallahi walhamdulillahi wala ilaha illallah
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ĩ

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 11:45 am

Assalamu’alaikum sahabat pembaca semua,

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
Jgn kerana politik, kita jadi melampau & melarat
Usah terlalu taksub dunia hingga terlupa akhirat
Mengutuk cerca org menjadi satu dosa yg berat
Ambil iktibar..firman Allah dlm Surah Al-Hujurat!
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 11:45 am
Reply to  Anonymous

ŲŠŲŽŲ€Ų°Ų“ØĢŲŽŲŠŲ‘ŲÛŲŽØ§ ŲąŲ„Ų‘ŲŽØ°ŲŲŠŲ†ŲŽ ØĄŲŽØ§Ų…ŲŽŲ†ŲŲˆØ§Ų’ Ų„ŲŽØ§ ŲŠŲŽØģÛĄØŪŲŽØąÛĄ Ų‚ŲŽŲˆÛĄŲ…ŲŒÛŽ Ų…Ų‘ŲŲ† Ų‚ŲŽŲˆÛĄŲ…Ų ØđŲŽØģŲŽŲ‰Ų°Ų“ ØĢŲŽŲ† ŲŠŲŽŲƒŲŲˆŲ†ŲŲˆØ§Ų’ ØŪŲŽŲŠÛĄØąŲ‹ÛŽØ§ Ų…Ų‘ŲŲ†ÛĄÛŲŲ…ÛĄ ŲˆŲŽŲ„ŲŽØ§ Ų†ŲØģŲŽØ§Ų“ØĄŲŒÛŽ Ų…Ų‘ŲŲ† Ų†Ų‘ŲØģŲŽØ§Ų“ØĄŲ ØđŲŽØģŲŽŲ‰Ų°Ų“ ØĢŲŽŲ† ŲŠŲŽŲƒŲŲ†Ų‘ŲŽ ØŪŲŽŲŠÛĄØąŲ‹ÛŽØ§ Ų…Ų‘ŲŲ†ÛĄÛŲŲ†Ų‘ŲŽâ€ŒÛ– ŲˆŲŽŲ„ŲŽØ§ ØŠŲŽŲ„ÛĄŲ…ŲØēŲŲˆŲ“اŲ’ ØĢŲŽŲ†ŲŲØģŲŽŲƒŲŲ…ÛĄ ŲˆŲŽŲ„ŲŽØ§ ØŠŲŽŲ†ŲŽØ§ØĻŲŽØēŲŲˆØ§Ų’ ØĻŲŲąŲ„ÛĄØĢŲŽŲ„ÛĄŲ‚ŲŽŲ€Ų°ØĻŲâ€ŒÛ– ØĻŲØĶÛĄØģŲŽ ŲąŲ„ŲŲąØģÛĄŲ…Ų ŲąŲ„ÛĄŲŲØģŲŲˆŲ‚Ų ØĻŲŽØđÛĄØŊŲŽ ŲąŲ„ÛĄØĨŲŲŠŲ…ŲŽŲ€Ų°Ų†Ųâ€ŒÛš ŲˆŲŽŲ…ŲŽŲ† Ų„Ų‘ŲŽŲ…ÛĄ ŲŠŲŽØŠŲØĻÛĄ ŲŲŽØĢŲŲˆŲ’Ų„ŲŽŲ€Ų°Ų“ŲŪŲ•ŲŲƒŲŽ Ų‡ŲŲ…Ų ŲąŲ„ØļŲ‘ŲŽŲ€Ų°Ų„ŲŲ…ŲŲˆŲ†ŲŽ (ïŧŋŲĄŲĄïŧŋ)

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 11:46 am
Reply to  Anonymous

Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah sesuatu puak (dari kaum lelaki) mencemuh dan merendah-rendahkan puak lelaki yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka dan janganlah pula sesuatu puak dari kaum perempuan mencemuh dan merendah-rendahkan puak perempuan yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka dan janganlah setengah kamu menyatakan keaiban setengahnya yang lain

…bersambung/…

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 11:47 am
Reply to  Anonymous

dan janganlah pula kamu panggil-memanggil antara satu dengan yang lain dengan gelaran yang buruk. (Larangan-larangan yang tersebut menyebabkan orang yang melakukannya menjadi fasik, maka) amatlah buruknya sebutan nama fasik (kepada seseorang) sesudah dia beriman dan (ingatlah), sesiapa yang tidak bertaubat (daripada perbuatan fasiknya) maka merekalah orang-orang yang zalim. (11)

[Ayat 11, Surah Al-Hujurat]

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 11:47 am
Reply to  Anonymous

Assalamu’alaikum sahabat pembaca semua,

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
Jgn ler kerana ego diri, akhlak kita menjadi teruk
Atau pun..kerna kemegahan diri yg kita kemaruk
Allah larang..mmanggil orang dgn gelaran buruk
Spt mmanggil orang beriman, gontol, atau beruk
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 10:58 am

Anonymous

dari tuturkatanya
dari gurindam seloka pantunnya
dia seakan mahu berhijrah
atau itu cuma sebuah sandiwara murahan
yang dipentaskan
sekadar mahu memikat si dara
hanya Tuhan yang mampu melihat
di dalam kalbu seorang hambaâ€Ķ..

Reply
26 November 2020 9:17 am
___________________________________________________

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 10:59 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CIKGU KEJORA)

Salam Anon sahabat 9:17 am,

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Dengar lah pendirian ku, yg blh juga sbg tazkirah
Tak bawa ke mana duniawi yg kita asyik ghairah
Nun..di sisi Nya nanti..ada lebih besar anugerah
Ayuh le Anon sahabat kita sama-sama berhijrah
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Reply
26 November 2020 10:56 am
___________________________________________________

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 11:07 am
Reply to  Anonymous

Assalamu’alaikum sahabat Anon 9:17 am,

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
Kita disunatkan..tiga kali sehari mengingati mati
Kejora dambakan di ‘sana’, nk temui kekasih hati
Hanya Dia, bagi diri ini akn jadi Kekasih yg sejati
Kekasih Maha Pengasih yg tidak ada tukar ganti
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 11:14 am
Reply to  Anonymous

Assalamu’alaikum sahabat Anon 9:17 am,

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
Kata2 dari Anon itu seperti ada terselit muslihat
Tak pasti lah samada sahabat ada berniat jahat
Benar sahabat..dlm hati kita, hnya Allah melihat
Bersihkan hati mu sahabat, Kejora ingin nasihat
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍🕋🕍
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē
Subhanallahi walhamdulillahi walaa ilaha illallah
😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 7:55 pm
Reply to  Anonymous

Mana ada Anon sahabat 9:17 am?

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 8:05 pm
Reply to  Anonymous

Mengapa tanya Anon yang komen nya tak keluar di sini, hanya dikeluarkan oleh kamu?

Bermakna dia bukan peserta di blog post ini.

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 8:41 pm
Reply to  Anonymous

Makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ 7:55/8:05 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Makcik ini kelihatan spt udah tercungap2 napas
Mungkin sbb kepala mkcik teruk Kejora hempas
Takdir menentukan, mkcik ini lahir otak hampas
Itu entri Anon, Kejora sunting, dari post yg lepas
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
26 November 2020 8:46 pm
Reply to  Anonymous

Makcik TN ðŸ‘Đ‍ðŸĶģ 7:55/8:05 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Mmg sah lah yg makcik ini dah ganyut tua renta
Dah ler nyanyok, selalu tak ingat apa mkcik kata
Rabun mata makcik itu, udah menghampiri buta
Ditambah pulak dgn bodoh bahalol serupa unta!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

khatijah.nuno
khatijah.nuno
27 November 2020 3:12 am
Reply to  Anonymous

Engkau tu yg ganyut tua…aku umur keluar EPF dan pencen pun belom lagi. Kau tu tua bangka, tua bangkai, patut tu komen2 kau byk yg kotor, lucah. Kau patu istighafar byk2 lah org tua bangkai !

khatijah.nuno
khatijah.nuno
27 November 2020 3:10 am
Reply to  Anonymous

Kau tu takde otak langsung..zero.