DEMOKRASI DAN SURAT BERBISA KU LI

1. Berbisa ada dua makna, satu ‘bisa’ dengan makna sakit akibat dipatuk atau disengat dan meninggalkan kesan kepada mangsa. Satu lagi ‘bisa’ dengan makna kehebatan seseorang atau perbuatannya yang boleh memberi kesan terhadap sesuatu atau seseorang. Sinonim berbisa ialah ‘menyengat’

2. Ku Li atau YAM Tengku Razaleigh Hamzah adalah MP terkanan dalam Parlimen dari sudut senioriti dan pengalaman. Walaupum tak banyak bercakap tetapi sesekali MP Gua Musang memberi pandangan, ia akan mencuri tumpuan. Suratnya kali ini berbisa, atau dengan kata lain ‘menyengat!’

3. Terkini surat beliau kepada Speaker Dewan adalah sebagai menjawab dan menjelaskan sikap beliau kepada jawapan Speaker tentang Usul Undi Tidak Percaya tempoh hari. Ku Li pada bulan Spetember telah menulis surat mendesak diadakan usul undi tidak percaya ke atas TSMY.

4. Rumusan surat ialah mempertikaikan keputusan Speaker yang berhujah atas premis usul RUU kerajaan harus di dahulukan daripada usul persendirian. Kedua mempertahankan kebebasan parlimen apabila Speaker memberi alasan bahawa jika ingin teruskan perlu bertemu dengan Menteri Undang-Undang dan Parlimen untuk berunding. Dan ketiga, Ku Li mempertikaikan keabsahan bajet kerana undi tidak percaya bagi membuktikan PM ada majoriti adalah pra-syarat pembentangan bajet dalam krisis politik yang ada hari ini.

5. Bravo! Saya berasa lega kerana ide pulihkan demokrasi dan sembuhkan negara yang saya bawa dalam kemelut politik negara didokong oleh MP terkanan dari Gua Musang. Penyelesaian masalah berpaksikan demokrasi berparlimen dan perlembagaan bukan main sentimen dan emosi rakyat. Dalam Perkara 43 Perlembagaan Negara jelas menyebut syarat menjadi PM mestilah dibuktikan dengan majoriti di parlimen.

6. Sejajar dengan pandangan dalam surat Ku Li, saya telah menegaskan beberapa kali dalam kenyataan saya bahawa TSMY sukar mendapat sokongan bajet jika beliau gagal buat perkara mudah dan paling asas membuktikan bahawa beliau adalah PM yang ada majoriti. Bagaimana nak lulus atau tidak bajet kerajaan RM322b sedangkan TSMY sendiri gagal membuktikan dirinya layak bergelar PM kepada sebuah kerajaan. Jadi kami nak sokong apa sebenarnya?

7. Pulihkan demokrasi terlebih dahulu, jika tidak TSMY dan konconya akan berterusan memperolokkan demokrasi dengan menggantikan asas demokrasi berperlembagaan kepada sentimen kaum dan agama dan berselindung di sebalik krisis covid. Negara sudah pun luka rentas semua kaum akibat langkah sheraton. Di waktu inilah MP seramai 220 (tolak 2) harus kembali kepada sumpah mempertahankan perlembagaan negara dan bertanya pada dhamir dalam mereka (conscious) tentang perkara yang sepatutnya mereka lakukan.

8. Surat Ku Li tiba pada masanya yang tepat dan harus diteliti secara mendalam oleh semua MP rentas blok demi memelihara demokrasi dari dilanggar oleh PM dan kerajaannya yang tergantung tanpa bukti majoriti.

DS Dr Mujahid Yusof Rawa

Ahli Parlimen Parit Buntar

Naib Presiden AMANAH

24hb November 2020.

0 0 vote
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 24 November 2020 — 9:51 pm
Subscribe
Notify of
guest
61 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
26 November 2020 6:42 am

UMNO SARAT DENGAN SKANDAL TERMASUK PEMIMPIN2 PEMBANGKANG….. MEREKA DATANG DARI TONG SAMPAH YANG SAMA……. COVID MEREBAK KERANA PHD4PIG……. KLUSTER TABLIGH DAN KLUSTER SABAH BERPUNCA DARI BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ….. GUNAKAN TEST KIT …..TAK PERLU SWAB…..14 HARI SEBELUM RENTAS SEMPADAN PERLU MAKLUMKAN…… …. SURAT | Buat SOP biarlah masuk akal Ibrahim Ali……… – SURAT | Tahniah kepada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) terutama kumpulan barisan hadapan, para doktor, jururawat dan ketua kengarah kesihatan serta pelbagai golongan petugas seperti polis dan tentera. Mereka bertugas dengan cermerlang dan pengorbanan mereka amat dihargai dan disanjungi. Sebenarnya tidak ada keperluan untuk tergesa- gesa bagi mendapatkan vaksin.… Read more »

trackback
Surat berbisa Ku Li demi pulihkan demokrasi parlimen esok
25 November 2020 4:36 pm
Anonymous
Anonymous
25 November 2020 2:32 pm

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Lantak mampoih pi lah nk peduli hapa bab Ku Li
Yg penting, mkcik TN akn terus jadi mangsa buli
Biarkan saja, makcik sihir/guard tu dgn Bang Ali
Kejora cuma nk dgn Eton jadi merpati dua sejoli
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 2:31 pm

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Dah terus hilang kelibat makcik TN badut kartun
Dia ibarat dah kena sekel kepala dengan mertun
Kejora pulak, rileks & santai akn terus berpantun
Dan semestinya..diri ini tak kan melupakan Eton
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 2:18 pm

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ
Kebodohan dari makcik TN, tak dpt nak dihapus
Asyik je betina sewel itu komen tk ikut tajuk pos
Sebelah siang, muncul sbg betina tua menopos!
Tgh mlm bertukar jadi janda bodoh nk mampos
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 2:00 pm

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚๐Ÿƒ๐Ÿ‚
Kini dah lesap menghilang mkcik TN lembu sapi
Baru le tau, mkcik sihir/guard TN @ Tijah Nonok
Suasana blog Budin, kini terus lengang dan sepi
Blog kini dah tak rancak Kejora rasa tak seronok
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 1:45 pm

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Ckgu Kejora muda bistari, tinggi tahap daya fikir
Musuh2 pula tua ganyut, otak karat, perlu dikikir
Ada yg tak lama lagi nk jumpa mungkar nangkir
Sbb itu mudah..sekor demi sekor, Kejora singkir
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 12:24 pm

Pasal makcik sihir, Tanpa Nama (TN) dan
makcik guard, Tijah Nonok (juga TN):

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ
Mula2 Kejora fikir, mkcik guard tu jadi pengganti
Mana le tau, kot mkcik sihir dah koma atau mati
Tapi, rentak maki hamun seirama, menjadi bukti
Mkcik sihir & mkcik guard org yg sama, itu pasti
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 1:05 pm
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ
Mkcik sihir komen stakat siang je, dia tidur awal
Mmg biasa..bila mlm, bidan tua sihir ini berhenti
Tgh mlm, dia bangun, sbb kerja guard/pengawal
Masa jadi guard tu le, dia jadi tukang maki ganti
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 10:18 am

KHAS BUAT KHATIJAH.NUNO @ TIJAH NONOK @ MAKCIK GUARD:

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
Wahai Tijah Nonok yang muka penuh berjeragat
Usah lah nak lagak juah klu setakat kerja ‘guard’
Klu tubuh tu ‘Sharifah’ usah berkelakuan ‘Megat’
Naper dah kecut biji, tgh mlm buta kemain ligat?
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Tgh mlm mkcik cengei mungkin mkn ubat gegat
Ayuh keluar ler mkcik, ini Kejora tunggu tercegat
Kejora ini..juara pemantun seluruh alam sejagat
FuckTun yg konon pengarang pun, tk bleh gugat
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 9:49 am

MAKCIK SEWEL SUDAH KENA HUKUM KARMA:

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 9:50 am
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
Rasanya mkcik sihir & mkcik guard org yg sama
Betina tua ni mmg ler cekap dlm lakonan drama
Kaedah menyamar ni dia dah pernah guna lama
Dlm setahun yg lalu..dia ada guna โ€˜Tanpa Namaโ€™
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 9:51 am
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ
Dia pasti malu asyik diludah dngn kahak gelema
Dgn Cgu Kejora ini, dia jadi badi, fobea & trauma
Malu di waktu siang dia tak sanggup lagi terima
Sbb itu, waktu tgh mlm buta pulak dia menjelma
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 9:51 am
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
Mkcik nk lagak jerung, tk sedar diri anak gelama
Bila mengacah Kejora, dia dpt ler, sakit percuma
Kejora kenal, lenggok bahasa dia & rentak irama
Sbb makcik ni menyamar bukan kali yg pertama
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 9:10 am

PARA PEMBACA SEKALIAN,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
Dgn hadirnya kak Tijah seronok juga Kejora rasa
Kalau tidak, Kejora nanti tak ada le pula mangsa
Makcik bidan sihir, Kejora dh kasi hancor binasa
Dulu ada Wak Hindu, tapi dah mengadap Yg Esa
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 9:00 am

PARA PEMBACA SEKALIAN,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
Kejora rasa kak Tijah nonok janda ni kerja guard
Pukul 3-4 pagi..mesti dia datang ke sini tercegat
Masa org lain membuta..baru mak janda ni ligat
Perangai mcm jantan, agaknya muka berjeragat
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 8:40 am

Para pembaca sekalian,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Jagalah emosi dan tutur kata, klu ingin berhujah
Pandang dulu kiri kanan jgn ler hnya main terjah
Ada pengkomen..buruk perangai & hodoh wajah
Cuba lah kita ambil iktibar..dari komen kak Tijah
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 8:41 am
Reply to  Anonymous

khatijah.nuno (Tijah Nonok ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ)

Hoi ! Annonymouse 8.59pm 24 Nov 2020

Tak malu..menempek kat Blog org..hari2 merapu meraban, memaki mencarut lenjan aja kerja kau.. Yg tu yg kau nak megah juara.. Apa punya otak haprak, mulot longkang, hati hitam se hitam2 neraka Saqar agaknya. Dah tu miskin budi bahasa, sengkek peribadi..jgn2 kocek pun kosongโ€ฆ

….bersambung/…

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 8:41 am
Reply to  Anonymous

Pastu syok sendiri..reka cerita dan tergila2 kan awek2 cun. Habis semua org dikutuk2. You must be sufferings from very low inferiority complex..that you had to create fairy tale stories about damsels to make you feel better. Ntah2 muka pun tak serupa org..kalu aweks yg kau mengurat tu tgk muka kau. Pasti mereka lari beribu batu huhuhu.

Kau buka la Blog sendiri..panggae maknyah2 tua kerepot ..join blog kau..sbb maknyah2 ni terkena dgn carut lenjan mcam cow !.. Rascal, cheapskate malay pariah..wasting readersโ€™ time reading your crappy rantings and comments.

Reply
25 November 2020 4:00 am
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 8:42 am
Reply to  Anonymous

khatijah.nuno (Tijah Nonok ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ)

sbb maknyah2 ni terkenal dgn carutโ€ฆ.

Reply
25 November 2020 4:01 am
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 8:43 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Hoi Kak Tijah Janda tua ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ 4:00/4:01 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
Sian betul le, kt kak Tijah janda tua otak dangkal
Dia meracau raban serupa dgn org terencat akal
Hnya maki hamun, yg betina sewel ni buat bekal
Dek dengki cemburu, dikatanya Kejora ni โ€˜rascalโ€™
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
25 November 2020 7:16 am
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 8:44 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Hoi Kak Tijah Janda tua ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ 4:00/4:01 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
Sian le kak Tijah janda tgh mlm buta mcm guruh
Tapi kelihatan spt patah sayap bertongkat paruh
Tk sedar dah tua..bulu puki pun, banyak yg luruh
Akak mngomel โ€˜waste time readingโ€™, siapa suruh
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
25 November 2020 7:26 am
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 8:44 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Hoi Kak Tijah Janda tua ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ 4:00/4:01 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
Haper jadah kak Tijah ni membebel serupa apek
Mesti janda tua sewel ini mata rabun pakai spek
Nak lagak juah tak padan dgn puki kemek kepek
Bkn kat blog ini, kak Tijah pun sama menempek?
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
25 November 2020 7:54 am
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 8:45 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le Kak Tijah Janda tua ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ 4:00/4:01 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
Kak Tijah mulut busuk..mengalahkan bau stokin
Tk sedar dekat nk mati, dah tk lama nak ditalkin
Betina sewel ni sakit mental, Kejora sngat yakin!
Dek dengki & cemburu..dikatanya Kejora miskin
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
25 November 2020 7:54 am
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 8:46 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le Kak Tijah Janda tua ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ 4:00/4:01 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
Sian kak Tijah serupa dgn anjing menyalak bukit
Jam 3-4 pagi org tidur baru janda tua ini bangkit
Fizikal janda tua bahalol ni ok tapi otak dia sakit
Takde apa modal, dikatanya, Kejora โ€˜cheapskateโ€™
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
25 November 2020 7:55 am
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 8:46 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le Kak Tijah Janda tua ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ 4:00/4:01 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
Kak Tijah ini mulut busuk serupa lubang jamban
Takder apa masalah sengaja dia nak cari beban
Tk sedar dah tua, bulu puki pun banyak beruban
Spt kata kt diri sendiri, dia kata, Kejora meraban
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
25 November 2020 8:18 am
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 8:47 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le Kak Tijah Janda tua ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ 4:00/4:01 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
Kak Tijak hanya tampilkan diri, spt badut kelakar
Dia ibarat kucing tua tumpul kuku nak mencakar
Puki pun dh krepot, serupa daging terlajak bakar
Pehal, dikata hati Kejora hitam spt neraka saqar?
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
25 November 2020 8:20 am
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 8:47 am
Reply to  Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le Kak Tijah Janda tua ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ 4:00/4:01 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
Kak Tijak perangai buruk, rupa pulak hodoh pelik
Jalan pun keras jer..ponggong dah tak lagi golek
Komen dia kat blog ini..semua org pandang jelik
Dek cmburu dikata Kejora ni โ€˜inferiority complexโ€™
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
25 November 2020 8:22 am
________________________________________________

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 9:00 am
Reply to  Anonymous

PARA PEMBACA SEKALIAN,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
Kejora rasa kak Tijah nonok janda ni kerja guard
Pukul 3-4 pagi..mesti dia datang ke sini tercegat
Masa org lain membuta..baru mak janda ni ligat
Perangai mcm jantan, agaknya muka berjeragat
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 4:35 am

Eton dara kesayangan ๐Ÿคฑ๐Ÿ’โ€ฆ

๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Sakit merindu kasih, lebih merana dari sakit gigi
Panas asmara..lebih panas, dari demam denggi
Abg mohon undur diri hari udah menjelang pagi
Klu abg dah lena, izinkan abg mimpi diri mu lagi
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 4:24 am

Eton dewi pujaan ๐Ÿคฑ๐Ÿ’…

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
Pada mu dinda, abg ini mmg betul2 dh tertawan
Diri mu sayang..asyik sja jadi mimpi dan igauan
Di taman syurga nirwana kita bersenda gurauan
Tapi, bila dinda mnyepi, abg kini mula kerisauan
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 2:30 am

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Dek keletihan, tadinya, awal jugak Kejora terlena
Trbangun dek mimpi, tmn penuh flora dan fauna
Ada sorang dara ayu di situ..tapi bukan Farhana
Rupa nya, Eton yg sdg menunggu Kejora di sana
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 2:51 am
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Mmg lah indah mempersona..suasana di taman
Cuaca nya redup dan bayu pula, bertiup nyaman
Tiada yg buruk trjadi, kerna Kejora kuatkan iman
Cuma sekadar bergurau senda & sedikit ciuman
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 2:59 am
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
Anggun betul Eton, dgn baju putih & gaun merah
Tk dapat dinafikan Kejora mmg rasa sgt ghairah
Tapi Eton bkn gadis murah, yg mudah menyerah
Klu Kejora cuba nk lebih2 sikit, Eton akan marah
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 3:10 am
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Kejora keghairahan tubuh mula meningkat suhu
Tapi Eton yg berprinsip & iman tu, Kejora tk tahu
Eton menolak dgn baik, bila Kejora rangkul bahu
Dgn manja Eton kata, ‘abaanng..Eton tak mahuu’
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 3:23 am
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Tetiba angin bertiup kencang..skaf Eton terbang
Mmg amat mnggoda..rambut Eton mengerbang
Kejora pgang telinga Eton pura2 melihat subang
Eton malu2 berkata, ‘oloo abg nii..geli le abaang’
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 4:03 am
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Mmg tersangat syahdu..berdua-duaan di taman
Siapalah tak seronok dpt bersama dara idaman
Rasa diri..megah & bangga dgn Eton sbg teman
Eton pula, sepanjang masa tk tinggal senyuman
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 4:04 am
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Mimpi nan syahdu ini..akan kekal jadi kenangan
Kejora di taman indah, dngn Eton jadi pasangan
Brdua-duaan, berjalan, sambil berpimpin tangan
Kejora sngt berharap, mimpi begini ada ulangan
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 4:06 am
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Mungkin kerana godaan syaitan Kejora jadi tega
Eton pula dek pujuk rayu Kejora..jadi lemah juga
Kami mula bersedia, nk mngecap nikmat syurga
Sayaang..baru je adegan nk mula Kejora terjaga
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 4:07 am
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
Mimpi dgn Farhana, lebih banyak adegan berahi
Tapi dgn Eton..klau lebih2 Kejora akan dimarahi
Nmun Eton merelakan bila Kejora kucup di dahi
Kami tidak terlanjur, masih dlm peliharaan Illahi
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 2:29 am

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Kejora terlena awal tadi lbih kurang jam sebelas
Lepas tu, Anon Anjing mari msuk cuba nak kilas
Tapi pantun Anjing tu, takde pun Kejora nk balas
Sbb, pantun mcm budak2, langsung takde kelas!
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

zunnun
zunnun
25 November 2020 12:07 am

betul ke suat ku li berbisa ?

ngape tidak kuli hadir di dewan dan membantah utk tidak menyokong belanjawan 2021 depan2 semua yg ada….?

there is a saying, the shortest distance between 2 points, is a straight line….

blh ke ku li strengthen himself? atau memang dia kuli bebal tegar saja..

zunnun
zunnun
25 November 2020 3:32 am
Reply to  zunnun

suat – surat

Anon
Anon
24 November 2020 11:50 pm

Malam-malam menghisap ganja
Menghisap ganja di Warung Leha
Eton ni nampaknya sorang yang manja
Ohhhhh,abang ngelamun saje ni ha

Anon
Anon
24 November 2020 11:43 pm

Buah delima warnanya merah
Ambil pisau lalu ku belah
Eton ni cikgu ke pensyarah
Emmmmmmphhh..tak kesah lah

Anon
Anon
24 November 2020 11:39 pm

Pantun aku tak de bunga tapi hebat
Pantun Kejora berbunga tapi tak de yang baca
Dah tak dak Kejora punya kelibat
Asyik-asyik copy -paste pantun berbaur lucah

Anonymous
Anonymous
25 November 2020 2:34 am
Reply to  Anon

Anon Anjing ๐Ÿฆฎ 11:39 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kejuaraan di blog ini tak siapa boleh nak rampas
Sekor demi sekor musuh Kejora rebah & tumpas
Ada bebenjol ada berkecai, kepala kena hempas
Ramai yang cabut lari dan ada yg terhenti napas
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†
Wak sami Hindu, 7 kaki dalam tanah berdengkur
Fucktun & J.Doe nujum, hnya mampu bertafakur
TN anjing bidan sihir baru saja rebah tersungkur
Yg tinggal kini..hanya si cikai, Anon Anjing sekor
๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anon
Anon
24 November 2020 11:33 pm

Saya suka makan ayam percik
Masa tengah makan cilinya terpercik
Harap-harap Eton ni masih cik
Kalau setuju ingin ku racik

kikikikiki

Anon
Anon
24 November 2020 11:53 pm
Reply to  Anon

pandai Anon 11.33 buat pantun,
pantut kejora tu amat boring menengoknya

Anon
Anon
24 November 2020 11:30 pm

Eton memang suka lelaki berkumis
Kejora dah mabok macam kena rasok
Belum ku tahu Eton ni Miss ke Misses
Kalu masih single,memang aku masyuk

kikikiki

Anon
Anon
24 November 2020 11:51 pm
Reply to  Anon

sedap panton bro,dah sah kejora kalah

Amem
Amem
24 November 2020 11:29 pm

Tetuan Prof Dr Shahbudin Alhamdulillah ilmunya. Indonesia bukan bahasa …. Indonesia adalah negara akan dibetulkan tuhan tidak brp lama lagi setelah sejarah dunia terkibar sejurus tertabal menjadi tuhan dunia menuju akhirat. Bahasa Melayu baku akan didaulatkan utk perpaduan sejagat maka tiada lagi yg dinamakan bahasa Indonesia hak tuhan tentukan … bahasa Inggeris utk matematik dan sains … lain2 bahasa diberi kebebasan mempelajari … budaya yg baik dikembangkan demi merapatkan siratulrahim. Sebelum wujud negara Indonesia, Malaysia dan lain2 negara bahasa Melayu lah bahasa perpaduan di Nusantara sejak zaman berzaman. Kalu kamu akur kamu umat Islam bagi mengembangkan lagi agama yg suci… Read more »

zunnun
zunnun
25 November 2020 12:01 am
Reply to  Amem

ngape dok ber salasilah dari muhammad kpd ibrahim kpd adam kpd tuhan…… yg berbentuk itu akhir nya kecundang bak bangkai sj…. jika kamu mengaku – asal tanah blk tanah -from dust to dust….. ngape tak yakin, asal cahaya blk cahaya… the journey of the infinitesimal light picking up mass thru 6 transcending phases to eventually become a body… yg balik ‘body’ atau cahaya utk bersatu bersama cahaya Maha Kudus Nya?? biasan kaca itu tersenyum memandang ku.. bebaskan lah aku dari di belenggu… dari pintu kaca yg bermadu…. bantulah diriku arah mana satu memecah pintu balik kaca kegelapan itu rahsia kpd… Read more »

Amem
Amem
25 November 2020 4:07 am
Reply to  zunnun

Yo lah ekau ni potong stim jo o’ang tongah berangan ni. Tahu. Kihkihkih.

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
24 November 2020 11:19 pm

KAKI TONGGANG ARAK BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ MULA BERSUARA……. Selepas Patriot, Kini Giliran Adik Ipar Tun M Pula Yang Membantah Larangan Jual Arak……. Bekas Ketua Turus Angkatan Tentera Malaysia Jeneral (bersara) Hashim Mohd Ali tampil membantah sekatan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) terhadap penjualan minuman keras jenis liquor di kedai runcit, kedai serbaneka dan kedai ubat Cina mulai Oktober tahun depan. Menyuarakan sokongannya terhadap kenyataan Presiden Persatuan Patriot Kebangsaan Brig-Jeneral (bersara) Mohamed Arshad Raji, Hasim berkata walaupun bukan urusannya untuk mempromosikan pengambilan alkohol, kerajaan mesti menghormati hak orang bukan Islam. Katanya, ini kerana masyarakat Malaysia hidup di negara yang berbilang… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
24 November 2020 11:13 pm

UMNO PERLU INSAF DAN BERSYUKUR….. SELEPAS TERSUNGKUR KEMBALI JADI KERAJAAN……. AS beli produk kayu Malaysia RM5.1 bilion — Mesti DAP tension……. 24 NOV: Eksport kayu utama dan produk kayu tempatan mencatatkan perubahan positif selepas Amerika Syarikat (AS) meningkatkan jumlah pembelian sebanyak 53 peratus berjumlah RM5.1 bilion bagi tempoh Januari hingga September lalu. Menteri Perusahaan, Perladangan dan Komoditi, Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali berkata walaupun perang perdagangan antara Amerika Syarikat dan China namun ia memberi kesan dengan peningkatan permintaan daripada AS terhadap produk perabot negara. Menurut beliau, dari segi negara pasaran eksport, pasaran utama kayu dan produk kayu Malaysia menunjukkan… Read more »

Anonymous
Anonymous
24 November 2020 11:01 pm

Tuesday, November 24, 2020 Surat kepada DYMM Seri Paduka Baginda Yang di Pertuan Agong. *********************** 24 Nov 2020 Mengadap sembah penyerahan Memorandum Rakyat Ke bawah Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang di Pertuan Agong Al Sultan Abdullah Ri ayatuddin Al Mustafa Billah Shah ibni Sultan Haji Ahmad Shah Al Musta’in Billah. Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh, Ampun Tuanku, Dengan segala hormat dan takzimnya patik bersama gabungan NGO di bawah nama Gabungan Bertindak Memorandum Rakyat merafak sembah dan berdoa agar Tuanku Seri Paduka Baginda sentiasa berada dalam afiah dan rahmah dari Allah swt senantiasa hingga ke akhirat. Ampun Tuanku, *Memohon sembah penyerahan… Read more »

Anonymous
Anonymous
24 November 2020 10:52 pm

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ
Mkcik bidan sihir sewel teruk sbb otak berkocak
Keadaan dia..dah mcm ‘telan kapur punya cicak’
Blog ini dia dh letak jwtan guard atau pak pacak
Tapi tak syok lah..dia takda, blog jadi tak rancak
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ,

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
24 November 2020 10:26 pm

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
Dah lama, Kejora tak mengalami merindu begini
Bila kah agak nya Eton manja nk kembali ke sini
Apakah si dara sudah melupai diri yang hina ini?
Mungkin spt Dr Akma juga..tak sudi anak petani
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
24 November 2020 10:12 pm

Eton dewi pujaan ku ๐Ÿคฑ๐ŸŒน..

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
Abg faham, Eton tk nk keadaan perigi cari timba
Tapi abg ni, seprti menunggu bulan jatuh ke riba
Terasa seperti setahun menanti wrkah Eton tiba
Nmun apa pun..diri mu, tetap abg puja & damba
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
24 November 2020 10:01 pm

Eton dara kesayangan ๐Ÿคฑ๐ŸŒน..

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
Kita searah..berjuang memperkembangkan ilmu
Utk dinda, abg akan terus berpantun tanpa jemu
Di hati mu dewi..abg pohon, utk hati ini bertamu
Dan tatkala lena..izinkan lah abg, mimpi diri mu!
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ