MUHYIDDIN SEPATUTNYA SUDAH BOLEH KIBAR BENDERA PUTIH….

Semakin dekat menjelang hari pengundian di peringkat dasar Belanjawan 2021 diadakan pada 26 November ini, kebarangkalian ia ditolak nampaknya semakin tinggi.

Semalam, Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah mengumumkan pendirian tidak akan menyertai perbahasan Belanjawan 2021 selagi keabsahan Muhyiddin Yassin tidak dibenar untuk dibuktikan.

Cenderung agar usul undi tidak percaya terhadap Muhyiddin perlu diutamakan terlebih dahulu, pendirian Tengku Razaleigh itu membayangkan kemungkinan beliau tidak hadir atau bersikap berkecuali ketika pengundian pada 26 November nanti.

Kedudukan sokongan Muhyiddin di Parlimen ketika ini hanya mempunyai kelebihan satu undi saja.

Dengan pendirian Ku Li itu, Muhyiddin berkurang satu lagi undi daripada blok BN.

Setiausaha Agung UMNO merangkap Ahli Parlimen Pontian, Ahmad Maslan, entah kenapa tiba-tiba saja menitipkan pesan kepada pihak yang dekat dengan Muhyiddin agar mengingatkan Perdana Menteri tentang “angka” yang membentuk kerajaan Perikatan Nasional atau PN.

Kata beliau, Bersatu hanya memiliki 31 kerusi Parlimen, itu pun setelah sejumlah Ahli Parlimen daripada UMNO dan PKR menyertai parti tersebut.

โ€œDan angka itu masih tidak menandingi jumlah Ahli Parlimen yang dimiliki UMNO dan BN,โ€ ujarnya.

Mungkinkah Ahmad Maslan juga sedang memberi isyarat tidak menyokong Belanjawan 2021?

Sebelum ini, sebagaimana diketahui umum, Najib Razak selaku Pengerusi BNBBC menyatakan sokongan BN terhadap Belanjawan 2021 adalah sokongan bersyarat.

Syarat yang dituntut Najib ialah Muhyiddin mesti membenarkan pencarum membuat pengeluaran one-off sebanyak RM10 ribu daripada Akaun 1 KWSP serta memberi lanjutan wajib moratorium pinjaman bank selama enam bulan lagi.

Setakat ini, walaupun ada kebenaran dalam pengeluaran KWSP, tetapi Najib jelas tidak berpuas hati kerana ia tidak sebagaimana yang diminta oleh BN.

Di bawah BNBBC yang dipengerusikan Najib, terdapat seramai 23 Ahli Parlimen penyokong kerajaan iaitu mereka yang tidak memegang sebarang jawatan dalam kabinet.

Jika Najib membuat keputusan tidak menyokong belanjawan, berapa ramai akan mengikut langkahnya?

Di ketika yang sama, suara-suara dalam UMNO sendiri yang mahu Belanjawan 2021 ditolak atau Ahli Parlimen mesti berpendirian mengikut suara hati mereka, semakin nyaring kedengaran dalam sehari dua ini.

Naib Presiden UMNO, Khaled Nordin dan Shahrir Samad misalnya, mereka menganggap menyokong belanjawan yang tidak memihak kepada keperluan rakyat, adalah suatu bentuk pengkhianatan kepada rakyat itu sendiri.

Ahli MT UMNO, Dr. Puad Zarkashi memberi amaran Muhyiddin mungkin bakal “dirotan” oleh 7.6 juta pencarum KWSP jika berkeras enggan membenarkan pengeluaran RM10 ribu yang diperlukan rakyat di waktu susah ini.

Daripada segala suara yang kedengaran dalam UMNO setakat ini, jelas bahawa nada yang mahukan Belanjawan 2021 ditolak adalah lebih tinggi daripada mereka yang mahu ia disokong.

Bahkan, sudah kedengaran suatu pandangan lain sekarang ini iaitu waima segala tuntutan sedia dipenuhi oleh Muhyiddin sekali pun, belanjawan kali ini tetap perlu ditolak oleh UMNO dan BN.

Hujah mereka ialah berkaitan pembulian dan kedudukan UMNO yang tidak dihargai dalam kerajaan di mana sokongan kepada belanjawan bermakna melanjutkan lagi masa untuk Muhyiddin menjadi Perdana Menteri, sekaligus membenarkan pembulian terus berleluasa lagi.

Dalam hal ini, apakah Muhyiddin masih mahu menunggu belanjawan ditolak baru mahu berundur daripada jawatannya sebagai Perdana Menteri atau beliau sepatutnya sudah harus mengibar bendera putih? (Shahbudindotcom 23/11/2020)

0 0 vote
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 23 November 2020 — 12:46 pm
Subscribe
Notify of
guest
55 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
24 November 2020 8:08 am

BENDERA PELANGI DI PERJUANG PHDAPIG PATUT DITENTANG HABIS HABISAN…….. NEGARA DITIMPA TULAH BERPUNCA DARI DORAEMON…….. PERMINTAAN BN HANYA MAMPU DILAYAN SECARA BERSASAR…….. ‘Zafrul ada masa sampai Khamis, pertimbang permohonan BN’ – Ahmad Maslan……. Anggota Parlimen BN konsisten menyokong Belanjawan 2021 yang dijangka melalui proses undian pada Khamis ini hanya jika dua permohonan utama gabungan itu diluluskan. Malah, Setiausaha Agung Umno, Ahmad Maslan berkata Menteri Kewangan, Tengku Zafrul Tengku Abdul Aziz mempunyai masa sehingga Khamis ini untuk mempertimbangkan permohonan tersebut. โ€œ(Belanjawan 2021) juga dibincangkan dan mengenai Belanjawan tentunya kita masih lagi menyatakan bahawa kita menyokong belanjawan dan sokongan kita juga meminta… Read more »

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 8:15 pm

Kisah lucah melampau rumahtangga makcik TN anjing ๐Ÿ• betina tua sihir puaka ๐Ÿ‘น:

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Puki kering mkcik TN, mmg le tak disukai suami
Satu hari, TN offer jubor dia, yg dilumor KY Jelly
Laki dia tengking, ‘cis..ko ingat aku kaki sodomi’
Disambung: ‘jubor pulak hitam dari bontot kuali’
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 7:55 pm

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ• bidan sihir puaka)

Eton juga watak yang di reka dek Wak Gontol Kejora Kojolla.

Reka punya keroje, Wak Gontol lah pakar.

Reply
23 November 2020 6:11 pm
____________________________________________________

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 7:55 pm
Reply to  Anonymous

Eton dewi pujaan..๐Ÿคฑ๐ŸŒนโ€ฆ

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Eton, komen mkcik TN ini, mmg abg dah jangka!
Hati busuk, dengki cemburu, sifat si tua bangka!
Bila baca komen Eton..tok bidan ni berpilu duka
Lebih-lebih lagi ler, bila abg Kejora ini Eton suka
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ
Begitu lah sifat mkcik TN betina tua sihir puaka!
Dulu juga, Irah & Akma, dia kata watak abg reka
Semua pembaca kenal..watak itu betina celaka!
Mmg di akhirat, tmpat abadi anjing ni di neraka!
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

trackback
Panas !!! Muhyiddin sepatutnya sudah kibar bendera putih
23 November 2020 7:00 pm

[…] Berita penuh :ย https://shahbudindotcom.net/2020/11/23/muhyiddin-sepatutnya-sudah-boleh-kibar-bendera-putih.html […]

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 6:57 pm

KISAH MADU 4 VERSI 2
(Dgn andaian Dr Akma ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“ tak beri ruang kpd Eton ๐Ÿคฑ..)

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Bersama para dara..diri rasa penuh kesyahduan
Bila dah berjauhan asyik saja digamit kerinduan
Moga, hasrat di hati..menjadi nyata & ketentuan
Kejora dgn isteri2..bermadu 4 orang perempuan
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
Yati mengatasi semua, jika diukur, sifat keibuan
Zura mmg no 1, di segi suara punya kemerduan
Farhana mmg le juara diukur gebu dan keayuan
Klau sakit demam..Dr Akma ada untuk bantuan
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 6:56 pm

KISAH MADU 4 VERSI 1
(Dgn andaian Dr Akma ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“ terus menyepi..)

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Bersama para dara..diri rasa penuh kesyahduan
Bila dah berjauhan asyik saja digamit kerinduan
Moga, hasrat di hati..menjadi nyata & ketentuan
Kejora dgn isteri2..bermadu 4 orang perempuan
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
Yati mengatasi semua, jika diukur, sifat keibuan
Zura mmg no 1, di segi suara punya kemerduan
Farhana mmg le juara diukur gebu dan keayuan
Eton psti buat diri ini ceria dgn jenaka kelucuan
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

SPEAKER BLOG
SPEAKER BLOG
23 November 2020 6:47 pm

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Cik Eton,
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kejora ni memang tak malu,kepala dah beku
Pantun mencarot,asyik menganjing hari-hari
Sejak Irah lari, ikut Mat Salleh,Kejora jadi ยพ
Bijak dara tu,pilih pisang tanduk dari size jari
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 6:57 pm
Reply to  SPEAKER BLOG

huhh!!!!!!!!!!

COREK COREK COREK
betol betol betol

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 7:33 pm
Reply to  Anonymous

Pakcik Speaker Goblog 6:47 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Ewahh..speaker tua kurap ini, masih nk juah lagi
Tak malu ke dgn pukulan yg Eton & Zunnun bagi
Jgn pkcik nak fitnah tohmah Irah yg sudah pergi
Dia mangsa Covid kt US dgn kematian yg tinggi!
๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

SPEAKER BLOG
SPEAKER BLOG
23 November 2020 6:26 pm

SPEAKER MASOK!
SEMUA BANGUN!
Ini peringatan KE-2 untuk Kejora anak kera
& Zunnun si lanun musibat
KALU KAU ORANG BUAT HAL LAGI!
SILA KELUAR BLOG!

Cik Eton , emmmmmmmpphhhh
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

Amboi!! Cik Eton masok salam abang huloq
Awal-awal lagi Kejora Darai jelir!! kebuloq
Abang ni kan Budin lantik jadi Speaker blog
Memantau Kejora & Zunnun yg tak da teloq

Zunnun & Kejora tu,abg masok je jadii cemas
Dua-dua dah tersungkur kena penumbuk ceduk
Dua-dua ekor tu,burungnya kocik pisang emas
Abang sado,badan berketul ,anu pisang tanduk

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 7:34 pm
Reply to  SPEAKER BLOG

Pakcik Speaker Goblog 6:26 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Jgn lah pakcik nk menggangu, urusan org muda
Biar Kejora sja, dgn cik Eton itu bermesra canda
Dia pun dgn Kejora dah mula nk bergurau senda
Pakcik risau apa, kan masih ada kak Tijah janda
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐ŸŒท๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

nidum
nidum
23 November 2020 6:16 pm

Tok Mudin dan TM bukan dlm pasukan yg sama tapi hakikatnya mereka dlm pasukan yg sama.
Payah nak faham?
https://www.zerohedge.com/political/trump-campaign-clarifies-sidney-powell-isnt-legal-team

Selumbar
Selumbar
23 November 2020 5:38 pm

Ulasan… Bila kita mengingati semula sejarah PH maka pergolakan dalam parti UMNO baru bukan pekara luar biasa. Pergolakan itu sebenarnya mencari simpati dan tapak untuk membina semula empayar penyamun yang telah dirobohkan oleh rakyat dalam pilihan raya ke 14 yang lalu. Mahathir ahli politik tua letak jawatan perdana menteri meminta pada Agong jadi perdana interim, kemudian dia mengharap jadi perdana menteri lagi kerana percaya cakap Hadi Awang bahawa PAS dan UMNO baru akan calonkan beliau semula sebagai perdana menteri muafakat nasional. Nampak…orang yang gila adalah Mahathir. Menjadi semula perdana menteri adalah kerana nak menghalang laluan Anwar jadi perdana menteri. Mahathir… Read more »

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 5:58 pm
Reply to  Selumbar

Ke kiri ke kanan, ke depan ke belakang, pokoknya ia lah UMNO sudah tidak kukuh lagi, berpecah. Ramai tang bertepuk, bersorak.

Terutama bila CheDet pun dok geceh. Tapi, orang nya yang boleh menyatukan Umno semula. Kena kasi dia mandat.

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 5:59 pm
Reply to  Anonymous

dia orang nya …

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 4:24 pm

Eton dewi bidadari harapan..๐Ÿคฑ..

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Sejak baca entri Eton tu, rasa di hati sgt syahdu
Kini..diri abg jadi semakin gelisah digamit rindu
Bersama diri mu, kasih nan mesra, ingin dipadu
Semoga Eton rela bakal nikmati hidup bermadu
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
Merindui Eton..diri abg terasa tenggelam lemas!
Spt mana rindui Zura, Yati & Ana..abg jdi cemas
Ayuh lah..bermadu, dlm rumahtangga yg kemas
Nanti di Syurga..Eton akn mndpat payung emas
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 4:05 pm

Eton dewi pujaan..๐Ÿคฑ..

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Kini, asyik sja naik turun, badan abg punya suhu
Gelora, di dada abg ini, Tuhan sajalah yang tahu
Asyik menekan i-Phone ini..sampai lenguh bahu
Tapi abg mengerti..diri Eton itu, malu tapi mahu
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 3:38 pm

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kejora seems to be lucky very early this morning
Eton came, with a very sweet and lovely warning
But I can see in Eton’s heart..’bright light’ shining
I hope, this ‘love episode’, today is the beginning
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 3:38 pm
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Kejora berpantun ‘BI’ bkn nak menyakat sesiapa
Tapi demi ‘keindahan’, yng Kejora baru terjumpa
Seperti ‘sesuatu,’ di hati ini telah msuk menerpa
Harapan tinggi, agar hajat di hati tidak dihampa
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 3:31 pm

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Internet bermasalah sejak pntun yg terakhir tadi
Begitu lama dok cuba buka blog, tapi tk menjadi
Kejora rasa sangat yakin si dara nanti akan sudi
Semoga di blog ini, akn terbina cinta yang abadi
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 3:32 pm
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Internet punya hal pala Kejora bgai naik berasap
Ada pun, lemah sgt setakat boleh jwb whatsapp
Eton manja pun agaknya, dah menghilang lesap
Apakah nasib nk jadi spt, ‘berniaga buluh kasap’?
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 3:32 pm
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Apakah kini, tuah akan bertukar kepada malang?
Internet bagaikan cemburu & cuba menghalang!
Eton yang jemu menunggu kini dah menghilang
Moga Eton akan segera ke sini..kembali pulang!
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 3:33 pm
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
Si doktor muda pun dah lama tak dengar khabar
Berilah kata putus..kiranya cinta sudah terbubar
Tambahan pula cinta yg baru buat hati berdebar
Menanti hadir pensyarah muda, sgt le tak sabar
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 3:34 pm
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
Akma mungkin sibuk sangat di barisan hadapan
Tapi Kejora dah temui baru punya sinar harapan
Pantun2 Kejora ni si dara sering jadikan tatapan
Cuma si dia malu2, & hasratnya msih tersimpan
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 3:35 pm
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
Dgn entri Eton tu Kejora mmg ler sgt kegirangan
Dlm hati ini dah sangat gembira pasang angan2
Semoga diri tak kecewa..bertepuk belah tangan
Tapi internet lemah pula kerap mnjadi halangan
๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Besar hasrat di hati, nak petik bunga jambangan
Bkn main2..tapi dlm hidup..nk jadikan pasangan
Beri jer le jawapan, akan Kejora hantar pinangan
Takde hal, klau nak dicepat urusan pertunangan
๐ŸŽ‚๐Ÿ’๐Ÿ“๐Ÿ’๐Ÿ’Ž๐Ÿ‘ ๐Ÿ‘›๐Ÿ‘œ๐Ÿ“ฑ๐ŸŽ‚๐Ÿ’๐Ÿ“๐Ÿ’๐Ÿ’Ž๐Ÿ‘ ๐Ÿ‘›๐Ÿ‘œ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 3:37 pm
Reply to  Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kejora sgt berharap cinta nan suci akan bersemi
Eton akn mnjadi bunga baru untuk Kejora sirami
Dgn suci ikhlas di hati..nak tawar diri jadi suami
Demi nk tegakkan syiar Islam hidup berpoligami
๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

zunnun
zunnun
23 November 2020 3:41 pm
Reply to  Anonymous

laa,

kan dewa kini sedang beri laluan MASA negara kpd tokei crony cina nya….

facebook, google etc dah pun buat pengaduan kpd memanda Moo….

zunnun
zunnun
23 November 2020 2:54 pm

angka terkini

bersatu (31) + pAs (18) + gps (18) + star (1) + pbs (2) + omNo (24) + mahathir (4) + warisan (9) + mCa (2) + mic (2) – 111

vs

pH (91) – 91

*omNo (16) kecuali + ss & mazlee (2)

hebat mainan C5 selain berkat mentera seketul daging babi hadi..

zunnun
zunnun
23 November 2020 3:37 pm
Reply to  zunnun

remedy..

omNo (24) kpd bN – (28)
menyokong kerajaan Moo …

…manakala 16 dari omNo, ss & mazlee berkecuali….

*jika mahathir + warisan berkecuali

maka pN (98) vs pH (91)

besar kemungkinan mahathir & warisan akan berkecuali …..

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 7:59 pm
Reply to  zunnun

Taki, Menteri Parlimen ala Firaun dari PAS dan Speaker, ex-reformist yg kini the biggest traitor to his old ideals telah combine force guna Trump-like COVID strategi limit 81 MPs utk sessi undi Khamis. Very obvious dgn 42-39 MP ratio, Kerajaan dah menang dgn simple majoriti 3 undi sebelum Khamis. Sebelum hari Khamis boleh ke limit ini divoted out olih whip2 parties as anti-democracy and anti-parliamentarian? Jika kekal rule ala-dictator ini, soalan cepumas survival PN yalah siapa MP2 dari quota UMNO yg akan undi? Adakah President UMNO, President Kelab BNBBC dan geng2 akan show up? Manakala disebelah Pembangkang, old fox dan… Read more »

zunnun
zunnun
23 November 2020 1:07 pm

antara trump & Moo, rakyat sama perhatikan siape yg dulu tersungkur…

terdahulu tidak iktiraf bahaya covids utk ‘concede’ lalu membuat bermcam helah…

terkemudian, berlindung belakang covids utk meneruskan penguasaan..

adakah virus seketul daging babi hadi telah lama tersebar di sana?

atau selama 4 tahun, trump & hadi kerap mimpi “rasullulah’ yg sama….

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 1:55 pm
Reply to  zunnun

Atok96 dan 4 undi Pejuwang dijangka berkecuali atau sokong Moo berikutan response mild Atok96 kpd Budget dgn hanya cdg 10% paycut Minister, isyarat KuLi sbg kuda Cina buta Atok96 utk tidak hadir disessi undi Khamis ini. Semua ini hanya game of throne dan politik Machiavelli dendam Atok95 utk gagalkan usaha2 Pembangkang PH dan sebilangan ahli2 UMNO utk undi tidak setuju Budget dan seterusnya bawa soal kredibiliti keabsahan majoriti Kerajaan Moo secara tuntas diParlimen. Ini dikuatkan lagi dgn serangan2 terbuka nyanyok Atok96 kpd Anwar sbg Ketua Pembangkang seminggu dua ini. Sasaran senapang Atok96 beralih dari usul undi tak percaya dia sendiri,… Read more »

zunnun
zunnun
23 November 2020 2:07 pm
Reply to  Anonymous

bila OT96 berkecuali, maka terbukti segala persepsi bahawa OT96 di belakang segala kemelut dari kes semburit, jatuh kerajaan pH dan kekecohan yg kini berlaku dlm omNo & pH..

baru puak2 di pAn buka mata…

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 12:35 pm

Para pembaca yang budiman,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Sebahagian hidup Kejora ni, bermadah & pantun
Tujuan ingin bergurau, menghibur hati penonton
Dgn dara2, manja jelita..jiwa sentiasa meruntun
Pagi ini, rasa teruja sungguh dgn entri dari Eton!
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 12:36 pm
Reply to  Anonymous

Eton

Hi Semuaโ€ฆ.
Bila lapang, Eton jenguk juga blog Budin ni, baca entry lama-lama. Eton bukanlah minat sangat politikโ€ฆsekadar nak ambil tahu. Bagi Eton sesapa pun jadi PM Eton terima jer, asalkan jangan jual orang Melayu, jangan kelepet banyak sangat, jangan tikam belakang orang sudah laโ€ฆ

Ehhhโ€ฆkat blog ni dah ada Speaker yeโ€ฆ.macam2 la kau orang ni. Nampaknya makcik TN tu dah slow down tak macam dulu asyik mengomel pada setiap entry.

….bersambung/…

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 12:36 pm
Reply to  Anonymous

Eton juga perasan, selain cikgu kejora tu, muncul pula seorang pemantun baru yang ok jugaโ€ฆtapi pantun2 dia semalam berbau lucahโ€ฆ.tak selesa Eton tengok.

Eton juga perasan Kejora ada sebut nama Eton dalam salah satu pantunnya. Ni nak warning niโ€ฆ.jangan cuba nak pikat Eton kโ€ฆlagipun Eton tak suka playboy!

Reply
23 November 2020 6:54 am
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 12:37 pm
Reply to  Anonymous

Alahai la Eton..

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
Pagi ni, dek komen si Eton..Kejora jadi tersentak
Terasa, mcm kepala Kejora ini, Eton mari hentak
Kejora bkn playboy & itu bkn Kejora punya watak
Cuma hajat di hati ini nak kawin empat serentak
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
23 November 2020 9:00 am
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 12:38 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous

Aduhai ler Etonโ€ฆ

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
Eton dtg sini..mungkin tak begitu kalut dgn kerja
Seronok lihat cara Eton komen cool & bersahaja
Cara Eton warning Kejora itu, nampak sgt manja
Klu Akma tak sudi..biar Eton je le yg Kejora puja!
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
23 November 2020 9:09 am
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 12:39 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous

Agar Eton mengertiโ€ฆ

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
Tiga calon yg ada skrg nampak mcm udah pasti
Farhana manja, Ticer Zura lincah, dan cikgu Yati
Cuma Dr Akma tu je..jawapan msih Kejora nanti
Klau hampa..nak ambil Eton lah, buat pengganti
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
23 November 2020 9:18 am
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 12:39 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous

Eton manja 6:54 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
Kejora ubah niat, bila gagal pertama punya cinta
Mahu beristeri empat serentak, kini jadi cita-cita
Doktor muda tu, dah makin sepi tk dengar berita
Sudikah kiranya, Eton ganti mencukupkan kuota?
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
23 November 2020 9:27 am
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 12:40 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous

Eton dewi bidadari..

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
โ€˜Kebahagiaanโ€™ hanya sementara di dunia yg fana
Wanita yng sudi berpoligami..syurga lah di โ€˜sanaโ€™
Kejora berniat, empat masjid serentak nk dibina!
Bersama โ€™empat org bidadariโ€™ atas singgahsana
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
23 November 2020 9:37 am
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 12:41 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
Tutur kata Eton sgt bersopan..sifat wanita sejati
Bunyi seakan-akan โ€˜lain di mulut lain pula di hatiโ€™
Mmg kata2 anak dara, Kejora ini cepat mengerti
Cuma, menunggu jer dari Eton, akan kata2 pasti
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
23 November 2020 9:48 am
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 12:41 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous

Eton dewi bidadari..

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
Sering-sering ler Eton, datang berkunjung ke sini
Dinda hadir..bagaikan jadi pengubat, jiwa nurani
Nampak Eton tegas tpi manja, sbb tu abg berani
Hasrat ingin cari, โ€˜dgn lain2 sifatโ€™, empat org bini
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
23 November 2020 10:22 am
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 12:42 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous

Eton tersayangโ€ฆ

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Abg ni dah lama jugak, dlm politik punya kancah
Bkn ler sengaja abg tampil berpantun cara lucah
Cuma mau ajar, musuh biadab yg mari nak acah
Klau samseng dgn abg..mau pala depa tu pecah
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
23 November 2020 10:45 am
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 12:42 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous

Eton dewi tersayang..

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Abg ini sgt lah berharap, cinta kita akan bersemi
Lama kelamaan jiwa ini Eton akan dapat selami
Bertuah Eton, klu dpt abg..perkasa punya suami
Dlm sebuah istana, bersama kita lima org diami
๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
23 November 2020 10:54 am
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 12:43 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous

Eton dewi tersayang ๐Ÿคฑโ€ฆ

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
Skrg ni calon yg dah pasti, tiga org, abg dah ada
Tapi abg nk empat juga, menaiki takhta persada
Klu tak dpt Akma, yg keempat nak lamar adinda
Tak kan ler nak suruh abg ambil kak Tijah janda?
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
23 November 2020 11:06 am
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 12:44 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous

Eton manja ku 6:54 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
Eton blm jwb kt abg..Eton ini cikgu ke pensyarah?
Tutur kata Eton membuat abg jadi tak tentu arah
Komen & kata2 Eton tegas tapi tk reti nak marah
Ingin dekati diri Eton, kini abg jadi makin ghairah
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
23 November 2020 11:41 am
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 12:44 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous

Eton dewi nan rupawan 6:54 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Abg ni pun tak nak fikir sgt lah pasal belanjawan
Lbh2 lagi..dh mula angau dgn dinda ku perawan
Lega kita..bila dah tak masuk mkcik sihir sawan
Dia bebel je spt anjing betina tak dpt mengawan
๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
23 November 2020 12:03 pm
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 12:45 pm
Reply to  Anonymous

Anonymous

Eton dewi penawar sukma ๐Ÿคฑโ€ฆ

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
Lawak bila Eton ckp pasal pakcik โ€˜speakerโ€™ kurap
Populariti murahan, si tua biol tu cuba nak garap
Tapi, dgn abg, speaker mereng itu kena tertiarap
Lps ni, tentu dia tak berani lagi nak masuk kerap
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
23 November 2020 12:10 pm
______________________________________________________

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 6:11 pm
Reply to  Anonymous

Eton juga watak yang di reka dek Wak Gontol Kejora Kojolla.

Reka punya keroje, Wak Gontol lah pakar.

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 6:07 pm
Reply to  Anonymous

Kalau pengkomen mcm Eton, dah turun standad lah.

Cakap tak berisi, hanya mencaci dan mengkeji.

Patut dia pigi main guli.

Kalau betul dia pompuan, pigi main seremban ler.

Anonymous
Anonymous
23 November 2020 7:52 pm
Reply to  Anonymous

Eton dewi pujaan..๐Ÿคฑ๐ŸŒน…

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Eton, komen mkcik TN ini, mmg abg dah jangka!
Hati busuk, dengki cemburu, sifat si tua bangka!
Bila baca komen Eton..tok bidan ni berpilu duka
Lebih-lebih lagi ler, bila abg Kejora ini Eton suka
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ
Begitu lah sifat mkcik TN betina tua sihir puaka!
Dulu juga, Irah & Akma, dia kata watak abg reka
Semua pembaca kenal..watak itu betina celaka!
Mmg di akhirat, tmpat abadi anjing ni di neraka!
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

zunnun
zunnun
23 November 2020 12:16 pm

Moo selain assmin dan hadi tiada jln lain selain pertahankan ape sj yg mereka rencanakan dgn langkah2 ad hoc utk terus ‘stay relebant’….

like a wounded tiger, mereka kini akan buat ape sj walau pun tindakan yg di ambil luar rational penerimaan semasa….

Jgn hairan, undi pembekalan rang undang pembekalan belanjawan 2021 akan di tangguh seiring dgn pengumuman penyularan covids yg mendadak di Selangor/WP/Putrajaya…

zunnun
zunnun
23 November 2020 12:36 pm
Reply to  zunnun

relevant