BELANJAWAN 2021 WAJIB DITOLAK, MUHYIDDIN TERANG-TERANG CAKAP TAK SERUPA BIKIN

Jika kita mengingati semula ucapan-ucapan dalam perutusan khas Muhyiddin Yassin sepanjang pandemik Covid19 melanda negara, semuanya nampak indah-indah belaka.

Rata-rata ucapannya mengandungi janji untuk berbuat yang terbaik, memahami susah derita rakyat, tidak ada sesiapa terpinggir, tidak berpolitik dan sentiasa mengutamakan keperluan mereka.

Pendek kata, segala-galanya janji syurga belaka.

Tetapi, apakah itu yang dilakukannya?

Walaupun di peringkat permulaan Covid19 melanda pada Mac lalu, ramai yang berasa selesa dengan pelaksanaan moratorium pinjaman bank selama enam bulan serta bantuan tunai yang diberikan kerajaan, malangnya kemudian ramai juga yang gagal hanya kerana alasan remeh seperti pernah berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia atau SSM misalnya.

Apabila banyak rungutan dan ramai yang mengeluh berkenaan isu tersebut, Muhyiddin akhirnya gagal menangani isu tersebut dengan sewajarnya, malah seolah-olah lepas tangan begitu saja.

Desakan pelbagai pihak berkenaan isu pernah berdaftar dengan SSM langsung tidak dipedulikan, walau dijelaskan perkara itu tidak bermakna seseorang itu ada perniagaan.

Maknanya, mereka yang tidak berjaya memperolehi bantuan sara hidup, tetap gagal sehingga ke sudah di sebalik kehidupan jadi bertambah sudah, hilang kepercayaan dan tiada pendapatan.

Seterusnya, apabila Covid19 terus berpanjangan melanda dan kerajaan pimpinannya perlu membentangkan Belanjawan 2021, sepatutnya fokus perbelanjaan adalah semata-mata untuk menolong rakyat dan memulihkan ekonomi negara.

Malangnya, walaupun banyak desakan agar pengeluaran wang daripada Akaun 1 KWSP sehingga RM10 ribu dibenarkan dan moratorium pinjaman bank dilanjutkan enam bulan lagi, Muhyiddin nyata hanya buat tak tahu saja mengenainya.

Beliau bukan saja tidak memasukkan perkara tersebut dalam Belanjawan 2021, malah sebelumnya cuba mencari jalan pintas dengan memohon darurat daripada Yang Dipertuan Agong agar Parlimen dapat digantung dan perbelanjaan wang negara tidak dibahas atau dipersoalkan untuk dibelanjakan.

Hanya apabila darurat ditolak, maka terpaksalah Belanjawan 2021 dibentang, dibahas dan perlu diundi untuk kelulusan.

Dalam belanjawan yang dibentangkan Menteri Kewangan, Tengku Zafrul Tengku Abdul Aziz itu, jelas tidak menampakkan ia suatu belanjawan Covid19, selain kerana tidak dimasukkan kebenaran mengeluarkan wang KWSP dan lanjutan moratorium yang merupakan keperluan rakyat di waktu susah ini, bahkan dimasukkan pula dana RM85.5 juta untuk propaganda Jasa, RM8.5 juta untuk NGO politik di bawah Zuraida Kamaruddin, pertambahan lumayan untuk perbelanjaan Pejabat Perdana Menteri, pembinaan pejabat kementerian yang tidak perlu dan pelbagai lagi.

Jadi, kalau sudah begitu bentuk belanjawan yang dibentangkan, di mana janji-janji manis Muhyiddin sewaktu menyampaikan perutusan khas sebelum ini kononnya beliau mengutamakan rakyat dan memahami susah derita mereka?

Kalau PKPB boleh disambung beberapa kali, kenapa susah sangat untuk melanjutkan moratorium dan memberi kebenaran wang KWSP dikeluarkan secara one-off?

Dan cuba bayangkan apakah bentuk perbelanjaan wang rakyat oleh Muhyiddin andai kata darurat dibenarkan?

Sebab itu, tindakan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim dan Pengerusi BNBBC, Najib Razak yang menyatakan mereka hanya akan menyokong Belanjawan 2021 jika kerajaan sedia melakukan pindaan berkaitan KWSP dan moratorium, adalah sesuatu yang sangat wajar.

Tanpa pindaan dua perkara tersebut, di samping perlu juga dibatalkan peruntukan untuk Jasa dan NGO politik, Belanjawan 2021 adalah belanjawan politik untuk kepentingan Muhyiddin mengekalkan kuasanya dengan memperalatkan derita rakyat akibat Covid19.

Sebagaimana PH dan BN berjanji tidak akan memberi sokongan jika tiada pindaan, mereka harus membuktikan ketegasan tersebut dalam pengundian peringkat dasar pada 26 November ini.

Tidak harus ada kompromi dan tolak ansur lagi dalam hal ini – sekecil mana sekali pun syarat yang telah dituntut, jika tidak dipenuhi, jangan sesekali undi diberi.

Yang nyata, dalam bentuknya yang ada sekarang, Belanjawan 2021 sudah dikecam dan ditolak oleh hampir 80 peratus rakyat yang waras.

Tindakan mana-mana pihak menyokong belanjawan yang tidak disenangi rakyat adalah suatu bentuk pengkhianatan yang nyata kepada rakyat sendiri.

Gunalah naluri dan bahasa hati untuk membela rakyat di waktu susah ini, lebih-lebih lagi buat UMNO dan BN, ketegasan pendirian mereka adalah bonus untuk memastikan Muhyiddin tidak sesuka hati lagi membuli. (Shahbudindotcom 22/11/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 22 November 2020 — 3:24 pm

69
Leave a Reply

avatar
10 Comment authors
MAHATHIRVSANWARpAnonymouszunnunEtonSpeaker Blog Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
trackback
Tolak Belanjawan, cakap tak serupa bikin
MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

CAI2 PHD4PIG RAMAI YANG SESAT LAGI GILA…….. BENDERA PELANGI DI PERJUANG PHDAPIG PATUT DITENTANG HABIS HABISAN…….. NEGARA DITIMPA TULAH BERPUNCA DARI DORAEMON…….. PERMINTAAN BN HANYA MAMPU DILAYAN SECARA BERSASAR…….. ‘Zafrul ada masa sampai Khamis, pertimbang permohonan BN’ – Ahmad Maslan……. Anggota Parlimen BN konsisten menyokong Belanjawan 2021 yang dijangka melalui proses undian pada Khamis ini hanya jika dua permohonan utama gabungan itu diluluskan. Malah, Setiausaha Agung Umno, Ahmad Maslan berkata Menteri Kewangan, Tengku Zafrul Tengku Abdul Aziz mempunyai masa sehingga Khamis ini untuk mempertimbangkan permohonan tersebut. โ€œ(Belanjawan 2021) juga dibincangkan dan mengenai Belanjawan tentunya kita masih lagi menyatakan bahawa kita… Read more »

zunnun
Member
zunnun

sadly to say…. tapi how sadly jika Moo masih lagi merasa terkial2 nya itu pada mula mungkin gangguan2 dari mereka2 yg cuba menghalang nya utk meneruskan kerajaan ala #melayu2islam seperti yg di terjemahkan terdahulu….. “malay firsf, malaysian second” then came an ‘infamous preacher’, si hadi, dgn ajaran seketul daging babi nya lalu memberi nafas baru kpd Moo dgn menambahkan “melayu2islam first, malay second.” kerana golongan #melayu dah sah keislaman mereka tak lain, malaun2 pAs serta babi2 belaan hadi… …di beri golokan #melayu2islam oleh hadi…. si Moi tertarik dgn penjenamaan dari hadi, utk menjadikan ppbm lebih islam dari omNo pula….. adakah… Read more »

Eton
Guest
Eton

Hi Semua…. Bila lapang, Eton jenguk juga blog Budin ni, baca entry lama-lama. Eton bukanlah minat sangat politik…sekadar nak ambil tahu. Bagi Eton sesapa pun jadi PM Eton terima jer, asalkan jangan jual orang Melayu, jangan kelepet banyak sangat, jangan tikam belakang orang sudah la… Ehhh…kat blog ni dah ada Speaker ye….macam2 la kau orang ni. Nampaknya makcik TN tu dah slow down tak macam dulu asyik mengomel pada setiap entry. Eton juga perasan, selain cikgu kejora tu, muncul pula seorang pemantun baru yang ok juga…tapi pantun2 dia semalam berbau lucah….tak selesa Eton tengok. Eton juga perasan Kejora ada sebut… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Alahai la Eton..

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
Pagi ni, dek komen si Eton..Kejora jadi tersentak
Terasa, mcm kepala Kejora ini, Eton mari hentak
Kejora bkn playboy & itu bkn Kejora punya watak
Cuma hajat di hati ini nak kawin empat serentak
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Aduhai ler Eton…

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
Eton dtg sini..mungkin tak begitu kalut dgn kerja
Seronok lihat cara Eton komen cool & bersahaja
Cara Eton warning Kejora itu, nampak sgt manja
Klu Akma tak sudi..biar Eton je le yg Kejora puja!
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Agar Eton mengertiโ€ฆ

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
Tiga calon yg ada skrg nampak mcm udah pasti
Farhana manja, Ticer Zura lincah, dan cikgu Yati
Cuma Dr Akma tu je..jawapan msih Kejora nanti
Klau hampa..nak ambil Eton lah, buat pengganti
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Eton manja 6:54 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
Kejora ubah niat, bila gagal pertama punya cinta
Mahu beristeri empat serentak, kini jadi cita-cita
Doktor muda tu, dah makin sepi tk dengar berita
Sudikah kiranya, Eton ganti mencukupkan kuota?
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Eton dewi bidadari..

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
‘Kebahagiaan’ hanya sementara di dunia yg fana
Wanita yng sudi berpoligami..syurga lah di ‘sana’
Kejora berniat, empat masjid serentak nk dibina!
Bersama ’empat org bidadari’ atas singgahsana
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
Tutur kata Eton sgt bersopan..sifat wanita sejati
Bunyi seakan-akan ‘lain di mulut lain pula di hati’
Mmg kata2 anak dara, Kejora ini cepat mengerti
Cuma, menunggu jer dari Eton, akan kata2 pasti
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Eton dewi bidadari..

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
Sering-sering ler Eton, datang berkunjung ke sini
Dinda hadir..bagaikan jadi pengubat, jiwa nurani
Nampak Eton tegas tpi manja, sbb tu abg berani
Hasrat ingin cari, ‘dgn lain2 sifat’, empat org bini
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Eton tersayang…

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Abg ni dah lama jugak, dlm politik punya kancah
Bkn ler sengaja abg tampil berpantun cara lucah
Cuma mau ajar, musuh biadab yg mari nak acah
Klau samseng dgn abg..mau pala depa tu pecah
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Eton dewi tersayang..

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Abg ini sgt lah berharap, cinta kita akan bersemi
Lama kelamaan jiwa ini Eton akan dapat selami
Bertuah Eton, klu dpt abg..perkasa punya suami
Dlm sebuah istana, bersama kita lima org diami
๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Eton dewi tersayang ๐Ÿคฑ…

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
Skrg ni calon yg dah pasti, tiga org, abg dah ada
Tapi abg nk empat juga, menaiki takhta persada
Klu tak dpt Akma, yg keempat nak lamar adinda
Tak kan ler nak suruh abg ambil kak Tijah janda?
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Eton manja ku 6:54 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
Eton blm jwb kt abg..Eton ini cikgu ke pensyarah?
Tutur kata Eton membuat abg jadi tak tentu arah
Komen & kata2 Eton tegas tapi tk reti nak marah
Ingin dekati diri Eton, kini abg jadi makin ghairah
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Eton dewi nan rupawan 6:54 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Abg ni pun tak nak fikir sgt lah pasal belanjawan
Lbh2 lagi..dh mula angau dgn dinda ku perawan
Lega kita..bila dah tak masuk mkcik sihir sawan
Dia bebel je spt anjing betina tak dpt mengawan
๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Eton dewi penawar sukma ๐Ÿคฑ…

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
Lawak bila Eton ckp pasal pakcik ‘speaker’ kurap
Populariti murahan, si tua biol tu cuba nak garap
Tapi, dgn abg, speaker mereng itu kena tertiarap
Lps ni, tentu dia tak berani lagi nak masuk kerap
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

zunnun
Member
zunnun

speaker seketul daging babi jelmaan hadi ke nih…

seperti pendeta si hadi dgn pengakuan mewakili #melayu2islam nya di malaysia kerana ‘rasullulah’ nya telah berpesan kpd nya…

‘rasullulah’ yg berserban berjubah penjenamaan arab ke ?

#kepalabutuh punya fahaman ini siape yg mengajar si hadi nih? dari ajaran selama yg dia fahami dn seketul daging babi nya ke?

#kepalabutuh punya fahaman,…..

Diri Terperi selama ini yg bersama si hadi itu kan ‘rasullulah’ nya sejak mula lagi dari azali…

babi2 belaan nya dah boleh terbang sana sini blum?

Speaker Blog
Guest
Speaker Blog

sebagai menghormati blog yang mulia ini,
aku sebagai SPEAKER BLOG melarang sama sekali
hal-hal peribadi dan kata-kata seksis bertujuan
jahat dan kelucahan.

oleh itu,awak Wak Gontor Kerandut Laboh,
di minta keluar dari blok ini!!!!

kluar!!!kluar!!!!kluar!!!

Speaker Blog
Guest
Speaker Blog

begitu juga dengan penyangak-penyangak
yang menyokong dia.Tiga hari jangan masok sini!!

kluar!!!!kluar!!

oooooo..kau tak mau kluar ya!

aku rentap telooooorrrrrrrrrrrr kau!

Anonymous
Guest
Anonymous

Pakcik Speaker Goblog 1:20/1:23 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Wahai speaker goblog yg pelik perangai & wajah
Naper masuk sini tk ikut tajuk pos bila berhujah?
Tak risau ker nanti klu ‘mkcik guard’ mari terjah?
Dpd merapu, baik speaker cuba tackle kak Tijah
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Pakcik Speaker Goblog 1:20/1:23 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Dengar citer ada seorang janda yg kini kesepian
Klu ada org nak tackle dia, pasti dia sgt seronok
Dia pun mungkin sudah jemu kehidupan lesbian
Ada Anon & Jigit panggil kat dia tu, Tijah Nonok
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆฐ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

zunnun
Member
zunnun

ini speaker kuat melancap atau kuat kulum kepalabutuh si assmin…?

saja tanya…

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Maafkan Kejora ni, pukul 10 tdi pantun2 terhenti
Kejora terpaksa layan call dari gadis Kg Sg Mati
Siapalah lagi klu bukan si dara pingitan cgu Yati
Dulu kt sekolah Kejora dia pernah jadi cgu ganti
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
Yati ayu lemah lembut..& bkn smbarangan dara
Tidak mudah dia nak layan lelaki kecuali Kejora
Wlau berjauhan, dia sentiasa utus wrkah mesra
Sesekali Kejora bwa dia kuar shopping kat Jitra
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
Yati warak & sopan santun mmg sifat muslimah
Orangnya pendiam, tapi dgn Kejora sgt peramah
Buat masa ini Yati tolong ibu buat kuih di rumah
Sian Yati tabah gigih semangat tk pernah lemah
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
Yati mmglah termsuk kalangan anak gadis jelita
Bgi Kejora..dia adalah umpama sebutir permata
Hingga kini Yati blm melafaz sebarng ayat cinta
Nmun Kejora dpt faham dari dia pnya tutur kata
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
Dulu Yati tu Kejora sayang tapi tidak lah terpikat
Mcm Zura jugak Kejora anggap sbg adik angkat
Tapi kini..Yati & Zura..di hati dah semakin dekat
Spt mana Farhana lah yang di hati kuat melekat
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Tanpa para dara..mmg lah hidup terasa sgt sepi
Teringat Zura..tanpa bedak pun, sngat gebu pipi
Yati pula, pakaian sentiasa cantik, kemas & rapi
Tapi, Farhana yg lbih sering, menjelma di mimpi
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
Depa ini pengganti setelah hilang cinta pertama
Jadi pengubat kesepian..& penawar jiwa sukma
Riang rasa di hati ini lagu cinta kmbali bergema
Tapi hairan..ke mana kah menghilang, Dr Akma?
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Bertuah Kejora ini kenali dara2 bersopan santun
Zura, Yati & Ana..tk sunyi, iphone pnya ‘ring-tone’
Utk depa & Dr Akma, Kejora tak jemu berpantun!
Tapi, ntah kenapa..tetiba, teringat pula kat Eton?
๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ๐Ÿคฑ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

RUPA NYA ADA TANGAN GHAIB DI SEBALIK APA YANG BERLAKU…..TOK MUDIM HANYALAH PUPPET DORAEMON…… Konspirasi Jahat Muhyiddin, DAP Dan Dr Mahathir Terdedah Dalam Video Klip 1MDB Al Jazeera… 17 November lepas, Al Jazeera siarkan 2 siri video dokumentari yang bertajuk Jho Low : Hunt For A Fugitive (Part 1) Featured Documentary dan Jho Low : Hunt For A Fugitive (Part 2) Featured Documentary. Admin tak berminat untuk mengupas tentang dokumentari tersebut tapi apa yang mahu admin bincangkan ialah mengapa secara tiba-tiba dokumentari itu disiarkan sekarang dan siapakah sebenarnya di belakang penerbitan dokumentari tersebut. Mengapa Perlu Di Siarkan Sekarang Dan Siapakah… Read more »

Sheraton
Guest
Sheraton

Kamu orang politik tidak menjadi hal kerana keutamaan kamu ia lah politik.

Sekiranya bajet tersebut akhir nya di luluskan juga .. dan kamu melihat rakyat semakin menderita apa yang dapat kamu lakukan.

Malah akan ada di antara kamu yang mengambil tindakan menyertai mereka.

Bagi kamu orang politik masih ada jalan lagi.

Bagi kami jika di luluskan .. ada lah Jalan Mati bagi Kami.

Anonymous
Guest
Anonymous

Sunday, November 22, 2020 ADAKAH MAHATHIR KHIANAT PADA PH? LIHAT GERAKKERJANYA SELAMA 22 BULAN…. 1. Mula-mula PH menang langkah pertama Tun M bawa masuk musuh-musuh PH didalam Bersatu seperti Hamzah Zainudin, Mustafa Mohamad, Mas Ermiyati, Shabudin Yahaya dll, tanpa restu PH. 2. Tun M membuat temu janji dengan pemimpin pemimpin musuh PH seperti Ustaz Hadi, Zahid Hamidi, Mohd Hasan dll beberapa kali. 3. Membiarkan Azmin dan Hisamuddin membuat percaturan secara rahsia dengan MP-MP Pembangkang. 4. Tun M juga menganjurkan perhimpunan denang pemimpin pembangkang kononnya atas semangat Maufakat Melayu di Universiti Malaya. 5. Sebelum langkah Sheraton Tun M telah bertemu dengan… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PARTI KUNYIT LGBT INGAT JUBO JERR…..MACAM MANA NAK PERINTAH NEGARA…… Parti Keadilan Perlu Kenal Diri Sendiri kata Geng AMANAH…….. Kebejatan daya fikir yang dialami oleh pentaksub Anwar dan pelampau keadilan menjadikan fikiran mereka beku. Bagi mereka,HANYA Anwar yang kuat,Anwar tu terror,Anwar tu super duper….. Keadilan ada 38 MP dalam dewan rakyat bukan 98 MP! Riuh rendah para pentaksub dan pelampau marahkan Yb Khalid Samad dengan kata nista apabila Khalid menasihati Anwar Ibrahim agar berbincang dengan Tun Dr Mahathir bagi mencapai matlamat Anwar berada di persada kerusi Perdana Menteri Malaysia. Kalau cerdik berfikir,usaha Yb Khalid adalah untuk menjayakan matlamat menjadikan Anwar… Read more »

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Beerli Beercedes Beertambah Beerbini. Beerarak Beerharam Beerbeer Beerhalal. Beerparti Beeranjing Beerbabeer? Kahkahkah!

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Tak beer! Tak beer! Tak beer! Parti Anjing SeMalaysia haram arak halal beer. Kahkahkah!

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Beer, arak haram ..tpi rasuah, gaji buta GLC, merc tak haram. Lobai2 sesat sedang menyesatkan negara dan rakyat melayu islam.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Arak haram beer halal. Parti Anjing SeMalaysia. Kahkahkah!

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

SUDAH LAMA YAKJUJ MAKJUJ TERLEPAS DAN TELAH KUASAI DUNIA……. Itu sempadan palsu dicipta oleh geopolitik Inggeris, Siam/artifak penjajahan dan penjajah dan penaklukan Siam…….. BATU sempadan kedah Pulau Pinang perlu dilihat dalam konteks sejarah kolonial, dari sudut nyah kolonial – nyahpenjajah. Bukan dari sudut hakikat kesedaran kita kini. Kita tidak perlu โ€˜excitedโ€™ dengan terjumpanya artifak tersebut yang membentuk sempadan kedah Pulau Pinang. Itu sempadan palsu – dicipta oleh geopolitik inggeris dan Siam/artifak penjajahan dan penjajah, serta penaklukan Siam.Kita Sudah tahu. Tak perlu buang masa untuk itu. BATU sempadan itu adalah simbol kerakusan orang putih, pecah dan perintah, pemesongan sejarah Melayu, perpecahan… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Realitinya bukanlah sesesuatu yng aku ini inginkan
Sigadis semestinya inginkan kepuasan klimak sakan
Aku ni pula tiada kemampuan dan sentiasa tertekan
Burung 2 cm cuma,kalau yg anon tu lak besar sakan
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

ceh,sotong! kemain kau yerrr!
udah tiada kemampuan,berangan lah kau!!!
bodoh bendol,

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Realitinya bukanlah sesesuatu yng aku ini inginkan
Sigadis semestinya inginkan kepuasan klimak sakan
Aku ni pulak tiada kemampuan dan sentiasa tertekan
Burung 2 cm cuma,kalau yg anon tu lak besar sakan
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Minta TN tolong carikan aku ubat,
Aku sanggup bayar

Anonymous
Guest
Anonymous

Enon @ Anon Anjing ๐Ÿฆฎ 8:22 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Enon oi, tak kan le mkcik TN tu ada bela burung?
Burung apa bermasah, merbuk ke burung hantu?
Lain le klu Enon nak tanya, pasal timun & terung
Atau pasal senggugut ke..Enon nak cari ubat tu?
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

JANGAN SEKALI2 BERI KUASA KEPADA BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ…….. Akhirnya laungan azan berkumandang di Nagorno-Karabakh…….. โ€˜SETELAH 28 tahun akhirnya laungan azan berkumandang di Nagorno-Karabakhโ€™, itu antara isi kandungan ucapan Presiden Azerbaijan, Ilham Aliyev ketika mengumumkan kemenangan Azerbaijan yang berjaya mengusir tentera Armenia daripada wilayah Nagorno-Karabakh. Ucapan penuh bersemangat yang disiarkan secara langsung itu disambut dengan perarakan ribuan rakyat Azerbaijan yang keluar ke jalan raya meraikan kemenangan bersejarah ini sambil mengibarkan bendera Azerbaijan dan Turki. Dalam masa yang sama tersebar di media sosial video seorang tentera Azerbaijan yang lengkap berpakaian tentera melaungkan azan di atas bumbung sebuah masjid diselangi dengan suara… Read more »

MOHAMMAD HOOD MD NOH
Guest
MOHAMMAD HOOD MD NOH

….padan le mak kiah pn merajuk…

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

CUKUPLAH PKPB HANYA 14 HARI SUPAYA RAKYAT TIDAK BUNUH DIRI…….. Rantau Panjang jadi ‘pekan koboi’ gara-gara PKPB……. Zon Bebas Cukai Rantau Panjang di Kelantan yang dahulunya meriah dan menjadi tumpuan utama pelancong untuk membeli-belah kini menjadi seakan โ€˜pekan koboiโ€™ sebaik Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) dikuatkuasakan bermula semalam. Tinjauan Bernama hari ini mendapati hampir separuh peniaga di premis atau kedai sedia ada membuat keputusan untuk tidak beroperasi kerana kekurangan pengunjung selain kebanyakan premis atau gerai kini hanya dijadikan sebagai stor menyimpan barang. Meskipun kerajaan membenarkan aktiviti ekonomi diteruskan ketika tempoh ini, tetapi ia tidak menarik orang ramai untuk berkunjung sehingga… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

BAJET DARURAT PASTI SELAMAT……..

UMNO serang UMNO, Kini UMNO tak serang DAP… Kenapa?……..

Islam mengajar kita untuk bersyukur. Sekiranya kita makan hanya sekali sehari, kita kena bersyukur sebab ramai yang tak makan langsung. Tetapi ramai orang Umno tak pandai bersyukur. Pada bulan Mei 2018, Umno telah hilang kuasa sebab sikap bongkak dan sombong. Tak sampai dua tahun kemudian, Umno kembali balik berkuasa. Tetapi masih ramai tidak puas hati dan banyak merungut. Kenalah ada ciri-ciri Islam sikit macam orang PAS. Syukurlah. Janganlah asyik bergaduh sesama sendiri kerana tidak puas hati. That is not Islam.

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

LEBAI PAS PERLU PILIH SALAH SATU UMNO ATAU KADOK…… Politik Sakit Hati Dan Dendam Sukar Dihadapi…….. 1) UMNO marah sangat dengan PPBM sebab curi wakil rakyatnye selepas PRU14. Walaupun terluka dengan ahli PPBM yang asal kerana bertempur dalam PRU14, tetapi sakit hati terhadap wakil rakyatnya yang menang kemudian melompat masuk PPBM adalah lebih menyakitkan. Mana tidaknya, guna jentera UMNO untuk menang, kemudian lompa masuk PPBM. Tidak seperti wakil PPBM yang asal – guna jentera PH untuk menang.Jadi, sakit htinya tidak sama. 2) Walaupun TS Annuar Musa compare penerimaan UMNO terhadap PAS dalam MN, ia tetap tidak sama dengan PPBM, kerana… Read more »

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Perogol Nika Gee suruh siapa pakai pelitup muka dan jaga jarak? Anjing dia nak pakai ke SOP ni? Menteri Liverpool pun tak terima arahan Perogol Bini Orang. Kahkahkah!

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

80 ekor MP disemburit perogol Nika Gee. Sokongan semakin jatuh. Masa muda kau rogol bini orang. Sudah tua nak mati cuba nak rogol MP dengan jawatan, GLC, ugutan? Matilah Perogol Bini Orang bersama PUPPETMASTER yang berhati hitam legam macam jubur Azmin Semburit. Kahkahkah!

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Muhyiddin perogol bini orang hanya nak darurat. Bentang bajet merapu dan merayu MP sokong. Baik mampuslah kau Perogol Nika Gee dengan kanser tahap 4. Kahkahkah!

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Perogol Nika Gee dan perogol amah potong bajet kesihatan COVID, pendidikan agama Islam, keselamatan Sabah dan pertanian. Wajib tolak bajet perogol Nika Gee. Perogol Nika Gee tak layak ambil 80j untuk Jasa cytroop anjingnya makan. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Mmg lah teramat sukar dilupa mimpi yg syahdu
Bersama Farhana telah ku renangi lautan madu
Berpeluk erat dgn Farhana..kasih berahi dipadu!
Kini, Kejora sangat keghairahan, dimamah rindu
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Apa yg nak berlaku tu seperti mmg dah tersurat
Kejora cdg nk ringan2 tapi Ana kata takpe berat
Tanpa disedari..kami udah tiada benang seurat
Tika berpeluk, kaki Ana ke pinggang Kejora erat
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Dlm taman syurga nirwana, kasih berahi bertaut
Antara teruna tampan, dgn dara manja nan suci
Di tengkuk Kejora ni, tangan Farhana erat dipaut
Kakinya pula, dipinggang Kejora kemas terkunci
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Nikmat & syahdu..tak tau mcm mana nak cerita
Farhana yg kegelian, mengeliat seakan meronta
Tapi..dia terdiam, ketika terima tusukan senjata
Dia cuma menggigit bibir sambil terpejam mata
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Farhana pening, Kejora tolong sapu minyak bam
Dek kucupan Kejora..rata2 tubuh Farhana lebam
Amat berahi, ke dadanya, muka ini menyembam
‘Bunga’ Farhana..kus semengat gebu & tembam!
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
Teringat lgi..semasa Kejora dukong Ana ke katil
Kejora cium & kucup, tubuh Farhana yng montel
Ada ‘tempat’ tu, lama Kejora nyonyot dan gentel
Tpi agegan lps itu..tk leh le nk citer terlalu detail
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
Lebih dari segunung emas, apa yg Kejora dapat!
‘Bunga’ Ana tembam gebu, bentuk mcm ketupat
Tak tau nak cerita, detik senjata terbenam rapat
Paha Ana terangkat tinggi..dan kaki Ana terlipat
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
Mmg satu ‘anugerah’ besar, mimpi yg Allah bagi
Cantik sungguh ‘tmpt’ yg Bro Jigit kata tiga segi
Mlm tu Kejora terjaga cepat rasa sangatlah rugi
Kejora asyik je berdoa agar dapat bermimpi lagi
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ๐Ÿ‘ฉโ€โš–๏ธ
Keadaan mimpi bagai mlm pertama Raja Sehari
Kesyahduan & nikmat tak tau bgmana nak ucap
Anu ini asyik je mencanak tegak sepanjang hari
Klu anak muda selain Kejora..dh psti melancap!
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Kejora kucup, setiap inci, tubuh si dara ayu jelita
Kedengaran suara Ana seperti merayu meminta
Teringat lagi, detik indah terpecah nya mahkota!
Farhana terlangut mengetap bibir & pejam mata
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Mimpi dgn Farhana tu, Kejora sntiasa terkenang
Bgaikan di lautan madu..terasa diri ini berenang
Berpelukan erat dgn si dia..tanpa seurat benang
Di hujung mimpi..kami sama2 ‘tewas & menang’
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Tanpa para dara..mmg lah hidup terasa sgt sepi
Teringat Zura..tanpa bedak pun, sngat gebu pipi
Yati pula, pakaian sentiasa cantik, kemas & rapi
Tapi, Farhana yg lbih sering, menjelma di mimpi
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Bila sendirian, Kejora teringat kpd para nak dara!
Yg dah lama kenal mesra, cikgu Yati & ticer Zura
Yg baru kenal doktor muda mmpertahan negara
Farhana budak kelas 5 Sc1 pun tk kurang mesra
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

zunnun
Member
zunnun

PH akan menolak belanjawan yg ‘tak serupa bikin dari #melayu2islam hadi yg berasaskan ajaran seketul daging babi….

tapj, yg amat sundal nya, #melayu2 omNo yg byak berdolak dalih…..

#melayu2 omNo byak bising sj, hakikat nya mereka buat bising tak lain berkehendakan sesuatu….

ape yg #melayu2 omNo berkehendakan?

lain pula si tua OT96, bak keluarga 69 sj ketrampilan nya, sana sini berkehendakan di angkat sebagai perdana menteri semula….

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

KADOK BODOH TAK BOLEH PAKAI……. ______ Rakyat tiada kesabaran untuk ahli politik seperti Wan Ahmad Fayshal – Wong Chun Wai…….. Wan Ahmad Fayshal ketika ditemubual radio BFM pada 16 Nov lalu menyarankan agar BNM mencetak wang baru untuk diberi kepada golongan miskin dan yang terkesan teruk akibat wabak COVID-19. – Gambar fail KUALA LUMPUR: Baru berusia 33 tahun, serta mempunyai masa hadapan dalam politik negara, tetapi sering kali menjadi tajuk utama berita atas sebab yang salah. Itu pandangan Penasihat Kumpulan Star Media Group Bhd Datuk Seri Wong Chun Wai terhadap Timbalan Menteri Belia dan Sukan yang juga Ketua Armada Nasional,… Read more »

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Tengok muka Wan tu dah tau..steam ketum kot..muka pun steam satu macam. Sbb tu otak dia bingai…mulot keluar ajer benda2 yg tak lojik..saran BNM cetak duit juta2 utk tlg golongan B40 dan rakyat susah berbelanja di musim COivd dan PKP yg berlanjutan… hahahahaha