SUDAH SAMPAI MASANYA ANNUAR MUSA PERLU DIGANTI SEBAGAI SETIAUSAHA AGUNG BN….

Melihat kemelut terbaru UMNO, khususnya kenyataan Annuar Musa bahawa Pas tidak akan bekerjasama dengan parti itu jika tanpa ada Bersatu dibawa bersama, jelas memperlihatkan parti terbesar Melayu itu sedang cuba dipesongkan hala tujunya oleh pimpinan dalamannya sendiri.

Yang lebih malang, pemesongan itu dilakukan oleh Annuar yang memegang jawatan kanan sebagai Setiausaha Agung BN merangkap Setiausaha Agung bersama Muafakat Nasional atau MN.

Bukankah sepatutnya sebagai Setiausaha Agung BN, Annuar sepatutnya mempertahankan dasar serta hala tuju BN, bukannya membawa gabungan itu ke arah tunduk kepada Perikatan Nasional atau PN yang sejak awal UMNO dan BN tidak mahu menyertainya?

Dalam temubual semalam, Annuar berkata, UMNO kini tidak lagi ada pilihan untuk bertanding dalam PRU akan datang hanya untuk bersama PAS saja sebagai sekutu seperti rancangan awalnya dahulu.

Ini memandangkan, katanya, PAS bertegas bahawa UMNO mesti turut menjadi rakan sekutu kepada Bersatu.

“Dalam kajian kita, UMNO dan PAS ada kekuatan sendiri dan memang boleh menang dalam PRU akan datang.

“Tapi tanya PAS, adakah PAS boleh menerima idea hanya UMNO dan PAS dan tinggalkan Bersatu?

“Pilihan itu tidak wujud lagi,” katanya sambil menegaskan pendirian tersebut telah dinyatakan oleh Pas dalam mesyuarat MN pada Rabu lalu.

Begitupun, kenyataan Annuar yang memetik pendirian Pas kononnya telah dinyatakan parti itu dalam mesyuarat MN Rabu lalu telah disanggah oleh Ketua Ketua Pemuda UMNO, Dr. Asyraf Wajdi Dusuki.

Beliau menyifatkan dakwaan Setiausaha Agung BN itu bahawa PAS bertegas supaya UMNO mesti turut menjadi rakan sekutu dengan Bersatu sebagai “tidak tepat.”

“Ini kerana keputusan Jawatankuasa Induk Perundingan MN Rabu lepas bersetuju untuk mendaftarkan MN yang melibatkan UMNO dan PAS sebagai dua parti teras mewakili bumiputera, Melayu, Islam.

“Maka, tidak timbul langsung soal PAS beri kata dua tidak mahu kerjasama dengan UMNO jika tanpa Bersatu,” jelas Dr. Asyraf dalam hantaran di media sosialnya

Daripada apa yang dinyatakan Dr. Asyraf ini, jelas memperlihatkan Annuar sebenarnya lebih mahu menyelamatkan Bersatu dan Muhyiddin berbanding menjaga kepentingan BN yang didalamnya UMNO adalah merupakan tonggak utamanya.

Annuar juga seolah-olah menjadi jurucakap Pas untuk menekan UMNO dan memberi kelebihan kepada Bersatu, walhal Pas tidak pernah pun meluahkannya secara nyata bahawa ia mahu Bersatu dibawa bersama dalam kerjasama mereka.

Begitukah peranan seorang Setiausaha Agung BN?

Gambaran Annuar bahawa UMNO adalah parti yang kalah ketika ini sebagai asas untuk merasionalkan perlunya ia bertolak ansur juga langsung tidak tepat.

Yang jelas, bukan saja UMNO parti yang kalah, bahkan Bersatu dan Pas juga adalah kelompok yang kalah.

Lebih buruk, Bersatu bukan setakat kalah banyak kerusi dalam PRU14 lalu, bahkan hanya menang 13 kerusi Parlimen saja.

Berbeza dengan UMNO dan BN, walaupun ia kalah, tetapi jumlah kerusi yang dimilikinya jauh lebih besar daripada Bersatu.

Selebihnya, berjayanya Muhyiddin menjadi Perdana Menteri melalui PN adalah melalui jalan pengkhianatan, tidak saja kepada PH, tetapi juga kepada Bersatu dan Tun Mahathir Mohamad.

Untuk itu, demi masa depan UMNO, adalah berbahaya sebenarnya jika mereka tidak segera memisahkan diri daripada Bersatu yang didalamnya sekarang terdapat berbagai jenis pengkhianatan.

Pendirian awal UMNO dan BN sebelum ini tidak mahu menyertai PN dan hanya bersama dalam kerajaan sehingga ketibaan tarikh PRU15 saja adalah sesuatu yang tepat demi keunggulan dan kelangsungannya sebagai parti terbesar orang-orang Melayu.

Sebaliknya, bersama dengan Bersatu bukan saja akan menjadikan UMNO tenggelam dan ditelan parti kecil bernafsu besar itu, malah akan menjadikan UMNO terus dibuli dan mungkin dijadikan sejarah tidak lama lagi.

Apa yang harus dilakukan sekarang?

Sebelum terlambat dan sebelum kudis bernanah yang membuatkan luka tidak boleh disembuhkan lagi, BN khususnya Ahmad Zahid Hamidi selaku pengerusi gabungan itu harus cepat-cepat melantik Setiausaha Agung baru bagi menggantikan Annuar.

Harus dilantik seorang Setiausaha Agung baru yang benar-benar mempertahankan UMNO dan BN, bukan seseorang yang berkiblat kepada Bersatu yang mahu menelan UMNO. (Shahbudindotcom 21/11/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 21 November 2020 — 9:27 am

103
Leave a Reply

avatar
10 Comment authors
AnonymousMAHATHIRVSANWARpNazar IsmailAnonymousnajib bini rosmah Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PATUT JELASKAN SECARA TERPERINCI APA SALAH PAS……… PEMIMPIN2 UMNO PERLU BERKORBAN UNTUK KEPENTINGAN PARTY DENGAN LETAK JAWATAN…….. Parti atau pemimpin perlu sedar?……… POLEMIK hala tuju UMNO kian kembali diperdebatkan antara satu sama lain. Mengapa masih tercari-cari pintu sana, pintu sini? Mengapa sesama pemimpin masih berpolemik dan menegakkan corak pemikiran masing-masing? Adakah parti yang belum berubah atau sikap pemimpin yang suka berubah-rubah? Di mana puncanya… di mana silapnya… di mana dan bagaimana? Butiran begini bermain dibenak pemikiran penyokong dan pendokong. Situasi ini pernah berlaku dalam sejarah parti UMNO. Perbezaan corak pemikiran antara perjuangan kedaerahan dan kenegerian telah berjaya disatukan menjadi satu.… Read more »

Nazar Ismail
Guest
Nazar Ismail

Apakah akan jadi kpd Pas yang berselogan berpegang kpd Quran,hadith ijmaa dan qias….
Apakah benar perkataan ulamak “ulamak memasuki istana dalam keadaan fasik dan dalam keadaan kafir”.Nauzubillah.

Nazar Ismail
Guest
Nazar Ismail

sebab awal niat untuk selamatkan kerajaan tetapi setelah diberi dedak kemewahan maka berfatwalah ia dengan kehendak pemerintah,bukan dengan hukum Allah lagi.

Anonymous
Guest
Anonymous

INI MIMPI MAKCIK TN ANJING 🐕 MALAM TADI:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sudah lama, btg laki, mkcik TN anjing tak kecap
Lalu dia dekati laki nya..btg nak ditolong lancap
“Pergiiii..betina puki kering!”, itu yg laki dia ucap
Sian makcik TN..dia jolok puki guna botol kicap
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sudah lama, mkcik TN anjing, laki dia tak peduli
Walau dah tua..mkcik TN masih dahagakan sex
Mlm lps tu, makcik TN juga ditolak dek Bang Ali
Sian makcik TN, dijolok puki guna botol Ridsect
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Sian mkcik TN, kehausan batinnya tidak terpikul
Jgn kata nk cium, mkcik TN asyik jer kena pukul
Mlm tu, mkcik TN mimpi lakinya peluk & rangkul
Dia pun cari benda nak jolok, jumpa btg cangkul
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Laki mkcik TN benci sbb dia itu kerepot tak elok
Mlm berikutnya, makcik TN mimpi laki dia peluk
Mkcik TN pun mula cari sesuatu, puki nk dijolok
Tk jumpa benda lain, dihenyaknya dgn ulu golok
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Laki mkcik TN benci sbb dia sewel teruk mental
Jgn harap le, kalau tidur dapat berkongsi bantal
Tetiba, satu mlm, makcik TN rasa puki sgt gatal
Tk jumpa benda lain..dgn btg mop puki disental
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Dek kemaruk btg, fikiran mkcik TN, tak menentu
Udah 10 tahun lebih..dia dgn laki, tidak ‘bersatu’
Mlm tu, puki mkcik TN gatal, dia cari le sesuatu
Tak jumpa benda lain..dia guna alu lesung batu!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Peristiwa mkcik TN yg ni, mmg lbh lawak & lucu
Mkcik TN mimpi, dirinya, laki dia kuda dan pacu
Dek gian, dia pun jolok puki dgn mngguna gincu
Tapi rasa tak puas, diguna pula botol sucu cucu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Dek dahagakan seks makcik TN jadi desperado
Dia dh rongak kerepot..tapi laki dia, masih sado
Satu hari, mkcik TN mintak laki tolong beli dildo
Laki dia tengking, ‘ko nak mampos, betina bodo’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mkcik TN boleh kedua-dua bisex & seks lesbian
Dia juga berminat, dgn seks sodomi & seks oral
Satu mlm mkcik TN merasa gatal puki dan gian
Takde benda lain..dijolok guna botol air mineral
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Tak puas mkcik TN, gentel biji, sampai berpeluh
Mmg laki mkcik TN tk kebulur..puki umur dkt 90
Mlm tu, mkcik TN tk berani jolok guna btg buluh
Lps itu baru dia ingat blh jolok dgn lampu suluh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN kemaruk btg, sampai jadi gila merapu
Menahan gelora nafsu mkcik TN dah tk mampu
Satu mlm, diambil KY Jelly lalu ke puki dia sapu
Lpas itu, dia jolok dgn mengguna mentol lampu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Makcik TN dgn laki dia, asyik kena maki hamun
Dia gian btg spt dubuk baru keluar dari jerumun
Satu mlm mkcik TN sgt gatal puki mengelamun
Tk jumpa benda lain, dijolok nya puki dgn timun
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Puki mkcik TN busuk..klu selak lalat dtg hurung!
Klau tengok puki TN, laki dia terus kecut burung
Satu mlm..tk msuk, buah betik ke puki disorong
Lpas itu..dia jolok lubang puki..dgn buah terung
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Laki dia akan sergah klu mkcik TN cuba merayu
Tk kebulor dia, puki bak daun pisang kering layu
Suatu mlm TN mimpi Bang Ali cakap, ‘I love you’
Mkcik TN terangsang, dijolok puki, dgn ubi kayu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Klau mkcik TN merayu, laki dia sepak ponggong
Tak kebulor dia muka TN mcm dgn ikan dugong
Siksa kehausan batin mkcik TN tak tertanggung
Lalu, mkcik TN jolok puki dia dengn labu jagung
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Tubuh makcik TN, takder tempat lagi yang gebu
Laki dia lari keluar, kalau dia masuk ke kelambu
Satu hari dia terangsang bila nmpak pelir lembu
Makcik TN terus jolok puki dia, dgn batang tebu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Laki makcik TN tk suka puki dia yg kering & luas
Mkcik TN prnah jolok puki dia, dgn btg lengkuas
Tapi, dia rasa dgn cara itu dia tak boleh nk puas
Lalu dia jolok pula dengn batang tebu lima ruas
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Laki makcik TN tk suka, puki dia yg tua & usang
Tapi mkcik TN, nafsu berahi dia, masih gersang
Pantang nmpak benda keras, dia jdi terangsang
Lalu mkcik TN jolok puki dia dgn tandan pisang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Makcik TN blh dikata setiap masa dia gatal puki
Tapi bila dia kasi tau suami, dia akan kena maki
Satu hari dia terlihat btg kayu besbol cucu lelaki
Lalu dia jolok kayu itu..masuk puki dia satu kaki
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Makcik TN dah tk lagi dijamah laki dia sekarang
Nak merayu pun dia takut sbb laki dia tu garang
Suatu mlm dia bermimpi Bang Ali punya barang
Takde benda nk jolok puki..dia guna ketul arang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN punya gatal puki sampai jadi tk waras
Dia mudah terangsang klau terlihat benda keras
Satu lagi klau dia lihat lelaki Bang Ali punya iras
Dia berani jolok puki, dgn senapang punya laras
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

INI KOMEN2 BIOL TAHAP DARJAH SATU DARI TN ANJING 🐕 BETINA DUNGU KELENTIT PANJANG:

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN Anjing 🐕 Betina Kelentit Panjang)

Sebagai gunting satu hal. Sebagai gontol, berat padahnya.

Reply
21 November 2020 12:13 pm
____________________________________________________

Anonymous (TN Anjing 🐕 Betina Kelentit Panjang)

Scenario gontol

Reply
21 November 2020 12:50 pm
____________________________________________________

Anonymous (TN Anjing 🐕 Betina Kelentit Panjang)

Tah. pal.t Farhana Wak Gontol Kejora kucup setiap hari.

Reply
21 November 2020 1:59 pm
____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN Anjing 🐕 Betina Kelentit Panjang)

Kelentik Wak Gontol Kejora tak beza dengan gontol nya

Reply
21 November 2020 2:03 pm
____________________________________________________

Anonymous (TN Anjing 🐕 Betina Kelentit Panjang)

Wak Gontol tak cukup tidur gontol di fikir nya dodol.

Reply
21 November 2020 2:05 pm
____________________________________________________

Anonymous (TN Anjing 🐕 Betina Kelentit Panjang)

Wak Gontol tak cukup tidur, keliru, gontol di fikirnya dodol.

Reply
21 November 2020 2:08 pm
____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN rasa diri kapal, tk sedar dia tu perahu mudik!
Kiri kanan anjing tua ifrit ini kena cerca & herdik
Komen dilontar, serupa terencat akal, tak cerdik
Puncanya, kecil2 dulu dia terbiar tak siapa didik
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kasihan betul le, TN anjing betina badut samdol
Agaknya bnyak sngat anjing tua ini hirup cendol
Hujah biol bawak masuk segala pengat & dodol
Serupa babi hutan sja, anjing tua ini menyondol
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Rasanya TN anjing ini mmg pemabok kaki botol
Perangai, sebijik mcm ‘boss’ dia, Atok96 Si Kitol
Tahap lawak badut betina ni mngalah Mt Sentol
Bila klah berhujah, dia keluar modal basi ‘gontol’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kat blog ni, hanya bahan ejekan & buli
Menyodol je ifrit ini serupa kerbau liar putus tali
Kandungan tajuk pos..anjing ini udah tak peduli
Satu lagi senjata dia bila tersepit, ialah Bang Ali
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

KENANGAN MIMPI DATANG MENGUSIK LAGI:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Kesyahduan mimpi mlm tadi, tk tau nak disebut
Kuyu mata Farhana, tatkala Kejora usap rambut
Setiap inci tubuh Farhana begitu gebu & lembut
Bgai terasa lagi, dakapan Kejora ni Ana sambut
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Tubuh Farhana dara tu, Kejora kucup setiap inci
Ada bahagian yang Kejora lulor bagai buah laici
Di ‘puncak’ kenikmatan, mulut Farhana terkunci!
Spt terasa lgi, menembus mahkota, si dara suci
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Farhana dara nan suci, yng tidak pernah curang
Darah di cadar putih..menjadi bukti yang terang
Permulaan, mmg Farhana, spt sakit mengerang
Di pnghujung adegan..Ana senyum malu girang
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Memang lah Farhana spt sakit mengerang

Nak trankan tah. yang Wak Gontol akan serang

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Tahap kenikmatan, tiada cara untuk nak disukat
Di ingatan ini, setiap saat sentiasa saja melekat
Kini, di rumah mak, tak berani pakai kain pelikat
Takut klau teringat mimpi tu, kain jadi terangkat
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Tah. pal.t Farhana Wak Gontol Kejora kucup setiap hari.

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Gontol Kejora kojolla tak reti bahasa.

Hal peribadi dia pun nak di masuk nya dalam blog yang ramai peserta.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN Anjing 🐕 Betina Tua Iblis Pungkoq Penuh Kudis Puki Kurap Syplis Otak Ciput Nipis Akal Pendek Kelentiit Panjang tak reti bahasa.

Tak ikut tajuk pos!

Hal peribadi dia pun nak di masuk nya dalam blog yang ramai peserta.

Anonymous
Guest
Anonymous

SESIAPA PUN BOLEH SETAKAT NAK BUAT KARANGAN MERAPU SAMPAH TAIK BABI KERING MACAM DI ATAS TU.

TAPI UNTUK MENGARANG KATA-KATA MADAH TERSUSUN INDAH, TIDAK SEMUA ORANG MAMPU.HANYA YANG BIJAK DAN BERBAKAT SAJA YANG BOLEH…

INI KEJORA NAK BAGI BEBERAPA SENARIO DAN CONTOH:

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN Anjing 🐕 Betina Kelentit Panjang)

Banyak cakap Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih. Mungkin sakit otak, perlu jumpa Psychiatrist –

Excessive talking may be a symptom of an underlying illness and should be addressed by a medical provider if combined with hyperactivity or symptoms of mental illness, such as hallucinations.

Reply
20 November 2020 7:07 am
____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

Hoi polis pacak bantuan blog budin!
Blogging ikut tajuk pos le monyet!

Reply
20 November 2020 8:23 am
____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Owh rupanya kat blog ni..mkcik ni polis bantuan
Patut le tajuk pos pun dia dah tak bagi tumpuan
Tpi dgn tugasnya tu mungkin dia ada kekeliruan
Sepatut nya makcik ini jaga peserta perempuan!
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
20 November 2020 9:13 am
____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Anon 8:23 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Jgn le mkcik ni Anon tibai dgn cara mengherdik!
Mari lah kita anggap dan jdikan dia adik beradik
Kejora percaya mkcik ini nanti akn makin cerdik
Mngkin dulu dia dok berkawan dgn minah gedik
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
20 November 2020 11:13 am
____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

ITU SENARIO PERTAMA, TN ANJING 🐕 KENA DGN ANON. INI ADA SATU LAGI SENARIO:

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN Anjing 🐕 Betina Kelentit Panjang)

Jangan lah guna blog ni untuk hal2 peribdi kau, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Buat begitu bikin nampak kau punya menggontol.

Jangan begitu lah di pagi2 hari.

Ini bukan blog Kepala Bak Kau, kata Najib Klepto wal Jibo.

Reply
20 November 2020 7:03 am
____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

Hoi blogging ikut tajuk pos le tn monyet!

Reply
20 November 2020 8:22 am
____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik ini mcm pening mungkin lbih mkn daging!
Keadaan begini, mkcik kena selalu pergi jogging
Anon cakap, ikut tajuk pos le kalau nak blogging
Nampak spt kat sini, makcik kena buli & ragging
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
20 November 2020 10:03 am
____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Anon 8:22 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kenapa Anon ini, terkam mcm org nak merusuh?
Anon buat seolah-olah, mkcik ini kain yng lusuh!
Secara perlahan-lahan mkcik ni kita cuba basuh
Mungkin dia ni masa kecil dulu dh disalah asuh!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
20 November 2020 11:33 am
____________________________________________________

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

RAKYAT MATI BUNUH DIRI KERANA IMPAK EKONOMI……YANG MATI SEBAB COVID DAH TUA TUNGGU Q…… _____ Impak COVID-19 lebih teruk berbanding perang dagang AS-China – Muhyiddin…….. Impak COVID-19 terhadap ekonomi jauh lebih besar berbanding perang dagang antara Amerika Syarikat dan China. Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata krisis kesihatan dan impaknya kepada ekosistem ekonomi global merupakan agenda utama kepada semua ekonomi APEC pada tahun ini. backup_ads “Impak yang begitu besar dalam kalangan ekonomi susulan pandemik ini boleh menyebabkan pembangunan serantau menguncup 2.7 peratus tahun ini, berbanding pertumbuhan 3.6 peratus pada 2019. “Ini menjadikan ia penguncupan yang hampir sama dengan yang… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN Anjing 🐕 Betina Kelentit Panjang)

“baru je dalam sejam lebih tidur” –

Padan lah Beruk Tua Wak Gontol selalu menggontol di sini, sebab tak cukup tidur. Moody.

a growing body of research indicates that sleep deprivation is a strong predictor of mood disorders. In one study, people with chronic insomnia were five times more likely to develop depression and 20 times more likely to develop a panic disorder.

This Is How Sleep Deprivation Hurts Mental Health – EHE Health

Reply
21 November 2020 11:30 am
____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

“walau pun berjam-jam lebih tidur”

Padan lah TN Anjing 🐕 Betina Tua Iblis Pungkoq Penuh Kudis Puki Kurap Syplis Otak Ciput Nipis selalu mengelentik di sini, sebab terlebih tidur. Clumsy.

a growing body of research indicates that oversleeping is a strong predictor of mental disorders. In one study, people with chronic insomnia were five times more likely to develop depression and 20 times more likely to develop a panic disorder.

This Is How Oversleeping Hurts Mental Health – EHE Health

Reply
21 November 2020 11:55 am
____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

SESIAPA PUN BOLEH SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH TAIK BABI KERING MACAM DI ATAS TU.
TAPI UNTUK MENGARANG KATA-KATA MADAH TERSUSUN INDAH, TIDAK SEMUA ORANG MAMPU.HANYA YANG BIJAK DAN BERBAKAT SAJA YANG BOLEH…
INI KEJORA NAK BAGI SATU CONTOH:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Smlm TN anjing tolol, sepanjang hari asyik tidur
Keadaan anjing barua tu serupa kena iblis rasuk
Punya le pengecut betina tua tetek labuh kendur
Sampai kena kutuk dgn Zunnun baru dia masuk!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
21 November 2020 11:56 am
____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Gontol Kejora Kojolla bodoh, tak sedar – bila di panggil masuk, makna nya popular lah.

Terutama bila terkenal sebagai pembalun Wak Gontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN Anjing 🐕 Betina Tua Iblis Pungkoq Penuh Kudis Puki Kurap Syplis Otak Ciput Nipis Akal Pendek Kelentiit Panjang bodoh, tak sedar – bila Kejora di panggil masuk, makna nya popular lah Kejora.

Terutama bila terkenal sebagai jaguh blog pembalun TN Anjing 🐕 Betina Tua.

Anonymous
Guest
Anonymous

SESIAPA PUN BOLEH SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH TAIK BABI KERING MACAM DI ATAS TU.

TAPI UNTUK MENGARANG KATA-KATA MADAH TERSUSUN INDAH, TIDAK SEMUA ORANG MAMPU.HANYA YANG BIJAK DAN BERBAKAT SAJA YANG BOLEH…

INI KEJORA NAK BAGI BEBERAPA SENARIO DAN CONTOH:

Anonymous
Guest
Anonymous

zunnun

antara shahidan & TN, mana yg terlebih memamah seketul daging babi hadi ?

si shahidan sawan hanya setakat cuba ambil kesempatan pornpuan bawah umur sj tapi si bingkai TN, ketika pergi temuduga utk jadi polis, pegawai yg menanyakan di suruh berdiri dan tabik hormat pd nya….

di halau keluar, dan sejak itu, jadi bingkai kesana sini sawan mabuk tak kesudahan nak jadi polis….

melompat menganggap diri polis dlm blog ini pula….

mcm2 gila sawan #melayu2islam hadi di asuh dgn ajaran seketul daging nya…

Reply
19 November 2020 5:01 pm
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Bravo Zunnun 5:01 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Semua org bencikan TN anjing dajjal puki syplis
Dia nk mengaku baik..tapi perangan serupa iblis
Anjing betina iblis ini, dari segi moral dah muflis
Zunun kata TN jdi biol lps gagal temuduga polis
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 8:37 pm
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Bravo Zunnun 5:01 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing betina tua tu kerja dukun & mak bidan
Mula2 dlu Kejora ingat anjing tua ifrit ini pondan
Bkn main lagi betina sihir ni suka pasang badan
Zunun kata, klu lelaki, TN ni teruk dari Shahidan!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 8:38 pm
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

TADI SENARIO BERSAMA ZUNNUN.
INI SENARIO BERSAMA ANON PULA:

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Clan wars, clan wars, clan wars – tak renti antara depa yang tonggang tonggek di pangkal pokok Kayu Ara. Ghee Hin, Hai San etc with their secret societies.

Hokkien, Cantonese, Hakka, Teochew, Hainan, Foochow, Kwongsai etc are the major clans in this country.

Reply
19 November 2020 4:29 pm
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous Antara kau pukimak dgn Zunnun, budak PH memang dok cari IP address kau. Tu member kat MCMC tengah buat. Boleh setel terus dgn kau tak payah nak lawan pacak dgn kepala butoh mcm kau spt yg Kejora atau Jigit buat. Tu pun kau pancit dgn mereka dan Zunnun dok repeat pukimak engkau. Jenis kau ni face to face je bagi ajor cara kampong dan terus rodok bat besbol kat lubang bontot. Nak jilat Atok96 pun kena reti basa sikit. Atok96 pun dah ngadu kat press semua orang dah hilang homat kat dia, legasi dia dan semua tak nak deal… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Bravo Anon 6:41 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mampus lah dia nanti TN anjing muka tampong
Betina tua iblis ni..budak2 PH sdg dok teropong
Dia nk lari mana..geng Anon 6:41 pm nk kepong
Depa nak cari face to face & ajar cara kampong!
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 8:39 pm
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Bravo Anon 6:41 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua iblis sekali lagi akn terlangkah kiri
Mampos ler betina dajal ini, budak2 PH dok cari
Sian betina tua ni, dah tak tahu ke mana nak lari
Rasanya anjing ini akan mamposs cara harakiri!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 8:40 pm
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Scenario gontol

Anonymous
Guest
Anonymous

Scenario Makcik TN Anjing 🐕 bidan tua kecut biji kelentik!
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Kelentik Wak Gontol Kejora tak beza dengan gontol nya

Hassan Mohd Ali
Guest
Hassan Mohd Ali

ANNUAR NI SUDAH TIDAK BOLEH DIPERCAYAI LAGI DI DALAN UMNO. SEPATUTNYA DIA BERJAWATAN KANAN DLM UMNO TIDAK WAJAR MEMPERKECILKAN UMNO & SEPATUTNYA MEMBELA UMNO. SINGKIRKAN SAJA DIA DLM UMNO, SETELAH DISUAPKAN JAWATAN MENTERI OLEH MIDIN ABAHKAW, HATINYA LEBIH BERAT BERKIBLATKAN KE PARTI BERSATU..FIKIRKAN LAH WAHAI PARTI UMNO. SIAPA YG TAK KENAL DGN NUAR NI..SINI BALUN SANE BALUN ASALKAN PERIUK NASINYA TERJAMIN UTK DIA & KUNCU2NYA. NUAR NI BOLEH DIIBARATKAN SEBAGAI GUNTING DALAM LIPATAN DLM UMNO.

Anonymous
Guest
Anonymous

Sebagai gunting satu hal. Sebagai gontol, berat padahnya.

zunnun
Member
zunnun

kini #melayu2islam hadi sedang bercakarang sesama sendiri, kerana yg di sembah tak lain kepentingan2 mereka sendiri..

terkini pula OT 96 si mahathir tiba22 dah mula mengawan kesawanan nya dgn berkata anwar menyinsehkan nya jika tidak pH dah lama memerintah kembali….

dgn 3-4 kerat, si tua dah mula menunjukan keinginan nya melampaui kemampuan nya ..

ape nak jadi dgn #melayu2islam hadi, dan mahathir tidak kecuali dlm golongan ini bilamana terdahulu dlm convention #maruah2melayu, kedatangan hadi membawa bersama mentera jampi seketul daging babi….

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Mlm tadi, Kejora tidur tidak sampai pun dua jam
Teringat mimpi Farhana, mata ini sukar dipejam
Wlpun hnya dlm mimpi..tubuhnya Kejora pinjam
Duri rindu asmara..kini mula mnikam dgn tajam
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

“tidur tidak sampai pun dua jam” –

Padan lah Beruk Tua Wak Gontol selalu menggontol di sini, sebab tak cukup tidur. Moody.

“a growing body of research indicates that sleep deprivation is a strong predictor of mood disorders. In one study, people with chronic insomnia were five times more likely to develop depression and 20 times more likely to develop a panic disorder.”

This Is How Sleep Deprivation Hurts Mental Health – EHE Health

Anonymous
Guest
Anonymous

“sampai dua puluh jam lebih tidur”

Padan lah TN Anjing 🐕 Betina Tua Iblis Pungkoq Penuh Kudis Puki Kurap Syplis Otak Ciput Nipis selalu mengelentik di sini, sebab terlebih tidur. Clumsy.

a growing body of research indicates that oversleeping is a strong predictor of mental disorders. In one study, people with chronic insomnia were five times more likely to develop depression and 20 times more likely to develop a panic disorder.

This Is How Oversleeping Hurts Mental Health – EHE Health

Anonymous
Guest
Anonymous

SESIAPA PUN BOLEH SETAKAT NAK BUAT KARANGAN MERAPU SAWAN SASAU SAMPAH TAIK BABI KERING MACAM DI ATAS TU.
TAPI UNTUK MENGARANG KATA-KATA MADAH TERSUSUN INDAH, TIDAK SEMUA ORANG MAMPU.HANYA YANG BIJAK DAN BERBAKAT SAJA YANG BOLEH…
INI KEJORA NAK BAGI SATU CONTOH:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Smlm TN anjing tolol, sepanjang hari asyik tidur
Keadaan anjing barua tu serupa kena iblis rasuk
Punya le pengecut betina tua tetek labuh kendur
Sampai kena kutuk dgn Zunnun baru dia masuk!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Gontol tak cukup tidur gontol di fikir nya dodol.

Anonymous
Guest
Anonymous

Negaraku undur 509 tahun ke belakang!

zunnun
Member
zunnun

#melayu2omNo dah berperang sama sendiri….

golongan yg di hadiahkan jawatan menteri/timb menteri vs mp2 & ketua2 bahagian yg tidak di beri kedudukan

nagpe Moo susah sgt, tarik blk semua jawatan yg di beri pd malaun2 pAs dan beri semua nya pd #melayu2omNo

hah ??

danggup ke malaun2 pAs korbankan jawatanereka demi mantapkan #melayu2islam mereka ??

kesian #melayu2islam hadi….

“…no money no religion ma..”

“….no power no #melayu2 meh..”

zunnun
Member
zunnun

sanggup ke malaun2 pAs..

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA MENGARUT ATAU MENCARUT.

Puak korang berperang berbunuhan sejak mula sampai ke negara ini.

Sejak British Kolonial memerintah Penang lagi. The Hokkien Clan dan the Cantonese (?) clan berperang berbunuhan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bila mengejar kawasan bijih timah di Perak dll, guna thugs and gangsters Ghee Hin dan Hai San berbunuh bunuhan.

Hingga sekarang korang masih begitu dengan thugs and gangsters.

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

POLITIK NEGARA KETINGGALAN 40 TAHUN KERANA PEMIMPIN2 BERMASALAH DIKITAR SEMULA…….. 70% NEGARA MUSNAH BAWAH BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ……… Pegawai Maszlee Malik mendedahkan bagaimana MOF menzalimi sekolah-sekolah kebangsaan… Di dalam sebuah tulisan kpd The Malaysian Insight , ZF Zamir bekas pegawai Maszlee , mendedahkan yg dlm beberapa mesyuarat bersama, MOF menekan supaya MOE memotong macam-macam bajet. Jadi, tak ada byk yg boleh MOE lakukan jika bajet dipotong atau disekat MOF, di bwh Lim Guan Eng … Antaranya ialah, bajet keselamatan sekolah yg dipotong RM50.7 juta manakala bajet kebersihan sekolah pula dipotong RM427.3 juta… Maka, 1,382 syarikat terjejas dan 10,406 orang hilang… Read more »

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

MOF ke Madey si Kitol? Saka berak dalqm pampers saja ke masa meeting?Kahkahkah!

Aku
Guest
Aku

bukan annuar musa je…malah mungkin pemimpin pemimpin umno yang ada jawatan di dalam kerajaan sudah condong kepada bersatu…bila ada isu yang melibatkan PN…mereka diam membisu tak ada suara langsung…maklumlah orang dah ada jawatan dalam kerajaan…mesti nak jaga tembolok sendiri dulu…

Anonymous
Guest
Anonymous

Mana yang ada kaitan dengan Najib Klepto wal Jibo di masa lalu hingga sekarang mesti di singkir, jangan benarkan ada kuasa, nanti di guna nya untuk tembolok nya sendiri.

Najib Klepto wal Jibo dah tinggalkan legasi meng songlap.

Hantu
Guest
Hantu

Kepala umno body Bersatu…..alahaiii

Anonymous
Guest
Anonymous

SINGKAPAN MIMPI DI TAMAN SYURGA NIRWANA:

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kejora tadi, baru je dalam sejam lebih tidur lena
Tapi terjaga dek mimpi ‘bersama’ dngn Farhana
Tmpt kejadian itu bagaikan dlm syurga nirwana
Dlm istana di taman, penuh dgn flora dan fauna
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Ia bukan kehendak Kejora, nak buat mcm mana
Segala yng berlaku adalah Allah punya rencana
Tak tahu nak cerita..betapa nikmatnya suasana
Seakan betul2 terjadi, Kejora kehilangan ‘teruna’
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
21 November 2020 1:37 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Kejora bgai tak percaya ianya itu sebuah mimpi
Pertama kali dlm hidup nikmat ni Kejora kecapi
Tubuh mulus si dara itu Kejora rangkul dgn rapi
Spt terasa hangat lagi tubuh ini Farhana dakapi
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
21 November 2020 1:44 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Pakaian si dia Kejora lucut sehelai demi sehelai
Tubuh mulus si dara ayu..Kejora rangkul & belai
Farhana yng awal nya kegelian ketawa mengilai
Tpi..dlm pelukan Kejora, Farhana lemah terkulai
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
21 November 2020 1:52 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Tempat kejadian, bagaikan dalm bilik pengantin
Kejora lihat spt kesan darah..kt cadar kain satin
Farhana yg keletihan, tercungap2 bak ikan patin
Tapi dia nampak seperti kepuasan zahir & batin
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
21 November 2020 1:59 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Tk tahu Kejora nak cerita akan hebatnya nikmat
Sampai ke mati, dlm ingatan ini, akan tersemat!
Mimpi ini..Kejora merasakan sbgai satu rahmat
Kejora pasti pinang dia, bila pelajarannya tamat
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
21 November 2020 2:12 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Teringat lagi Kejora kucup bibir nya yang seulas
Bgitu ghairah, bernafsu, kucupan Kejora dibalas
Maklum le dara sunti, umur dia baru tujuh belas
Rasa spt malu ler nanti nk tengok dia dlm kelas
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
21 November 2020 2:19 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Mmg lah tak berasa malu..ketika awal bernafsu
Tapi, bila ,’selesai’, masing2 diam kelu membisu
Farhana terlentang, mata tertutup, dia letih lesu
Kejora tolong lap ‘basahan’ dia dngn kertas tisu
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
21 November 2020 2:26 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Kejora, begitu rakus sekali..meratah si dewi ayu
Farhana mengetap bibir dan matanya kian kuyu
Sesekali terdengar, rintihannya manja dan sayu
Dalam dakap Kejora si dara manja terkulai layu
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
21 November 2020 2:33 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Dalm beraksi pun, masih jugak ada percakapan
Dara berkata:”abg, ambillah Ana, buat santapan”
Disambung lagi: “Ana bangga, abang ni tampan”
Tapi Ana terus lemas dlm Kejora pnya dakapan
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
21 November 2020 2:40 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Nikmat yg telah Kejora kecapi tak tau nak cerita
Meratah tubuh gadis tujuh belas th yg ayu jelita
Kpd Kejora ini..Farhana sudi serahkan mahkota
Smoga mimpi ini, 10 tahun lagi, akan jadi nyata
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
21 November 2020 2:46 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kejora rasakan mimpi itu, seakan2 benar terjadi
Wlu dah ‘muntah’..’anu’ ini msih tegak sejak tadi
Tak tau nak citer, cantik mulus ‘Ana’ punya body
Bila teringat..seperti berdenyut2, otot dan sendi
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Farhana akan jadi dewi ,sebuah cinta yng abadi
Kejora yakin..dgn diri ini, si dara jelita akan sudi
Biar lah dulu..Farhana belajar & sambung study
Dalam 10 thn lagi, rasanya, Farhana akan ready
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
21 November 2020 3:00 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Malam makin larut..dah pun pagi jam pukul tiga
Apa pun jadi, Farhana akan Kejora peristeri juga
Semoga mimpi lagi..bertemu Farhana di syurga
Dan klau mimpi lagi..mintak2 ler lambat terjaga
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
21 November 2020 3:06 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Tak dpat nak lelap mata bila teringat mimpi tadi
Teramat gebu mulus sekali Farhana pnya tubuh
Apa yg tentu..nanti Kejora wajib lah kena mandi
Kalau tak mandi..jadi tak sah nanti, solat subuh
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
21 November 2020 3:16 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

“baru je dalam sejam lebih tidur” –

Padan lah Beruk Tua Wak Gontol selalu menggontol di sini, sebab tak cukup tidur. Moody.

a growing body of research indicates that sleep deprivation is a strong predictor of mood disorders. In one study, people with chronic insomnia were five times more likely to develop depression and 20 times more likely to develop a panic disorder.

This Is How Sleep Deprivation Hurts Mental Health – EHE Health

Anonymous
Guest
Anonymous

“walau pun berjam-jam lebih tidur”

Padan lah TN Anjing 🐕 Betina Tua Iblis Pungkoq Penuh Kudis Puki Kurap Syplis Otak Ciput Nipis selalu mengelentik di sini, sebab terlebih tidur. Clumsy.

a growing body of research indicates that oversleeping is a strong predictor of mental disorders. In one study, people with chronic insomnia were five times more likely to develop depression and 20 times more likely to develop a panic disorder.

This Is How Oversleeping Hurts Mental Health – EHE Health

Anonymous
Guest
Anonymous

SESIAPA PUN BOLEH SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH TAIK BABI KERING MACAM DI ATAS TU.
TAPI UNTUK MENGARANG KATA-KATA MADAH TERSUSUN INDAH, TIDAK SEMUA ORANG MAMPU.HANYA YANG BIJAK DAN BERBAKAT SAJA YANG BOLEH…
INI KEJORA NAK BAGI SATU CONTOH:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Smlm TN anjing tolol, sepanjang hari asyik tidur
Keadaan anjing barua tu serupa kena iblis rasuk
Punya le pengecut betina tua tetek labuh kendur
Sampai kena kutuk dgn Zunnun baru dia masuk!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Gontol tak cukup tidur, keliru, gontol di fikirnya dodol.