MAHATHIR TERBUKTI SEMAKIN “SAKIT”

Walaupun Pengarah Komunikasi Amanah, Khalid Samad minggu lalu menegaskan, serangan Tun Mahathir Mohamad terhadap Anwar Ibrahim adalah sesuatu yang tidak perlu dan tidak membantu kepada apa jua usaha menjernihkan politik negara kerana musuh sebenar semua pihak ketika ini adalah Muhyiddin Yassin, tetapi bekas Perdana Menteri itu tetap dengan kedegilan tahap gabannya.

Ternampak Tun Mahathir kini seperti seorang tua degil lagi keras kepala yang tidak lagi mahu memperdulikan nasihat daripada sesiapa.

Lebih-lebih lagi dengan membaca tulisan terbaru Tun Mahathir yang masih cuba menyalahkan Anwar, sambil meletakkan dirinya betul belaka dalam semua perkara dalam kemelut politik berkaitan dirinya, jelas beliau kini sedang mengalami “sakit” yang tiada ubatnya lagi di dunia ini.

“Sakit” itu ialah dendam dan dengki kepada Anwar dan ketakutan Presiden PKR itu sampai jua akhirnya ke kerusi Perdana Menteri.

Sebagaimana beliau memecat Anwar pada 1998 sehingga kemudian sanggup menapak ke mahkamah untuk berbaik dan menghantar Tun Daim Zainuddin ke Penjara Sungai Buloh, semuanya adalah rencana untuk menghalang bekas musuhnya daripada menjadi Perdana Menteri.

Sakitnya itu pula tidak mustahil tambah menjadi-jadi, mungkin telah mula menggangu tidur Tun Siti Hasmah Ali, lantaran melihat Anwar semakin hampir ke puncak kuasa berdasarkan perkembangan politik semasa kebelakangan ini.

Kiranya Belanjawan 2021 ditolak dan cadangan mengadakan PRU pula tidak diterima berikutan ancaman Covid19 masih melanda, tentulah pertukaran kerajaan merupakan satu-satunya pilihan yang wajar yang akan dipertimbangkan oleh Yang Dipertuan Agong.

Tidak mungkin juga usul darurat dapat dikemukakan semula oleh Muhyiddin kerana ia sudah pun ditolak Agong sebelum ini.

Lebih sakit lagi derita Tun Mahathir kerana usaha menolak Belanjawan 2021 yang boleh membawa kepada pertukaran kerajaan itu berlaku berikutan adanya persamaan perjuangan antara Anwar dengan Najib Razak, kini Pengerusi BNBBC.

Kedua-dua Anwar dan Najib dilihat senada tidak akan menyokong Belanjawan 2021 jika isu pengeluaran KWSP tidak diberi kebenaran dan moratorium pinjaman bank tidak dilanjutkan.

Dalam seluruh pembuluh darah Tun Mahathir sekarang, selain Anwar adalah musuhnya sampai mati, Najib juga sudah termasuk dalam kategori yang sama.

Sebab itu, dalam perbahasan Belanjawan, yang diserang Tun Mahathir adalah Najib, bukannya Muhyiddin yang selalu disebutnya sebelum ini telah mengkhianatinya.

Di ketika orang lain, semakin menginjak tua menjadi semakin pemaaf dan mengurangkan musuh, Tun Mahathir sebaliknya kian menambah koleksi musuhnya.

Maka, terus menyalahkan Anwar dan menghujahkan dirinya betul belaka adalah cara Tun Mahathir untuk menagih simpati bagi dirinya, sambil mengharapkan Presiden PKR sentiasa terhalang menjadi Perdana Menteri.

Tujuan menghalang Anwar itu pula tentulah dengan maksud mahu mempromosi dirinya sekali lagi, buat kali ketiga, untuk jadi Perdana Menteri.

Barangkali, boleh “gila” dibuatnya Tun Mahathir kali ini kiranya tertakdir panjang usianya dapat melihat Anwar menjadi Perdana Menteri, sambil diberi ucapan tahniah oleh Najib dan juga Zahid Hamidi kemudiannya.

Sementara Tun Mahathir semakin dimanah usia semakin sakit derita hatinya, Anwar pula tergambar bertambah tenang, ceria dan gembira dengan aktiviti harian seperti bersenam, membersihkan kawasan rumah, bermain dengan cucu, sambil tidak mengabaikan sama sekali tanggungjawabnya sebagai wakil rakyat dan pemimpin politik yang aktif sepanjang masa.

Kuncinya ialah Anwar tidak pernah berdendam, sentiasa berlapang dada, redha dengan ketentuan Tuhan serta tiada dengki, iri hati, jauh sekali ada melakukan khianat sesama rakan sendiri.

Sebab itu, yang meroyan dan bertambah sakit hari demi hari hanyalah Tun Mahathir, manakala Anwar – lihat saja wajahnya – sentiasa saja ceria dan gembira.

Dan akhirnya, pastilah Tun Mahathir akan bertambah-tambah sakit lagi apabila segala serangan dan kata-katanya terhadap Anwar tidak disambut walau sepatah pun oleh Ketua Pembangkang itu.

Kata-katanya tak ubah seperti “angin perut” yang busuk dan memualkan.

Kesiannya…sedih tak terhingga kalau kita ada bapa atau atuk seperti itu. (Shahbudindotcom 21/11/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 21 November 2020 — 10:00 pm

152
Leave a Reply

avatar
9 Comment authors
MAHATHIRVSANWARpTanpa NamaAnonymousAnonymouszunnun Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

NASIB BAIK ADA DORAEMON KALAU TIDAK TAK MERASA PHD4PIG JADI KERAJAAN…….. INGATAN KEPADA PHD4PIG JANGAN JADI AGENT PENERANGAN KERAJAAN…….. KADOK BODOH TAK BOLEH PAKAI……. ______ Rakyat tiada kesabaran untuk ahli politik seperti Wan Ahmad Fayshal – Wong Chun Wai…….. Wan Ahmad Fayshal ketika ditemubual radio BFM pada 16 Nov lalu menyarankan agar BNM mencetak wang baru untuk diberi kepada golongan miskin dan yang terkesan teruk akibat wabak COVID-19. – Gambar fail KUALA LUMPUR: Baru berusia 33 tahun, serta mempunyai masa hadapan dalam politik negara, tetapi sering kali menjadi tajuk utama berita atas sebab yang salah. Itu pandangan Penasihat Kumpulan Star… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Tuan Budin menulis “Lebih-lebih lagi dengan membaca tulisan terbaru Tun Mahathir yang masih cuba menyalahkan Anwar, sambil meletakkan dirinya betul belaka dalam semua perkara dalam kemelut politik berkaitan dirinya, jelas beliau kini sedang mengalami “sakit” yang tiada ubatnya lagi di dunia ini”

Sakit yang tiada ubatnya ialah ‘SAKIT TUA’. Kebanyakkan orang tua yang meninggal dunia saya perhatikan dalam sijil kematian mereka ditulis sebab kematian “SAKIT TUA”

trackback
Nampaknya Mahathir masih terus salahkan Anwar

[…] Berita penuh : https://shahbudindotcom.net/2020/11/21/mahathir-terbukti-semakin-sakit.html […]

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Gontol punya gontol ha nya sebesar kelentit ajer

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PEJUANG HUDUD SEMAKIN SAKTI……. SAMA LEERR….BUDIN PUN KETUA PENERANGAN PARTI LAIN……. ALJUBRI TERBUKTI MAKIN SAKIT……..HANYA SATIRA POLITIK……. Parti atau pemimpin perlu sedar?……… POLEMIK hala tuju UMNO kian kembali diperdebatkan antara satu sama lain. Mengapa masih tercari-cari pintu sana, pintu sini? Mengapa sesama pemimpin masih berpolemik dan menegakkan corak pemikiran masing-masing? Adakah parti yang belum berubah atau sikap pemimpin yang suka berubah-rubah? Di mana puncanya… di mana silapnya… di mana dan bagaimana? Butiran begini bermain dibenak pemikiran penyokong dan pendokong. Situasi ini pernah berlaku dalam sejarah parti UMNO. Perbezaan corak pemikiran antara perjuangan kedaerahan dan kenegerian telah berjaya disatukan menjadi satu.… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN Anjing 🐕 betina tua kelentit panjang)

KEPALA BAPAK KAU, kata Najib Klepto wal Jibo.

Kamu tak reti tulis komen politik pun, hanya mengkopipes.

Kalau kamu Melayu, aku kesal ada orang mcm kamu nih.

Reply
22 November 2020 9:02 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

KEPALA BAPAK KAU, kata Kejora Hero Zorro wal Sado.

Kamu tak reti tulis komen politik pun, hanya macam orang gila mengkopipes.

Kalau kamu Melayu, aku kesal ada orang mcm kamu nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

SESIAPA PUN BOLEH SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH TAIK BABI KERING MACAM DI ATAS TU.

TAPI UNTUK MENGARANG KATA-KATA MADAH TERSUSUN INDAH, TIDAK SEMUA ORANG MAMPU.HANYA YANG TERPILIH, BIJAK DAN BERBAKAT SAJA YANG BOLEH…

INI KEJORA NAK BAGI SATU SENARIO DAN CONTOH:

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Bodoh bangang lah Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih tak sedar dia kena balun, tibai dan bantai di sini.

Reply
9 November 2020 5:24 pm
____________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Bodoh bangang lah Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih tak sedar dia kena balun, tibai dan bantai di sini.

Reply
9 November 2020 5:25 pm
____________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Bodoh bangang lah Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih tak sedar dia kena balun, tibai dan bantai di sini.

Reply
9 November 2020 5:27 pm
____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Bodoh bangang lah Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih tak sedar dia kena balun, tibai dan bantai di sini.

Reply
9 November 2020 5:28 pm
____________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Bodoh bangang lah Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih tak sedar dia kena balun, tibai dan bantai di sini.

Reply
9 November 2020 5:31 pm
____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Bodoh bangang lah Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih tak sedar dia kena balun, tibai dan bantai di sini.

Reply
9 November 2020 5:32 pm
____________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Bodoh bangang lah Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih tak sedar dia kena balun, tibai dan bantai di sini.

Reply
9 November 2020 5:35 pm
____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina iblis dungu akal pendek kelentit panjang 5:24/5:25/5:27/5:28/5:31/5:32/5:35 pm & juga 22 November 2020 9:02 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kesian TN anjing tua tolol, otak ciput, kecik nipis
Dia ulang-ulang komen bodohnya..berlapis-lapis
Tapi..dia kata, org yg buntu akal saja, yg kopipes
This ill idiot, is really wasting the blogging space
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Gontol punya gontol sebesar kelentit ajer

Anonymous
Guest
Anonymous

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA HA NYA BOLEH MENGGONTOL SAJA.

zunnun
Member
zunnun

ape persamaan mahathir dgn hadi… yg terkemudian, mendapat mimpi ‘rasullulah’ yg berserban dan berjubah selain berbangsa arab yg selama ini merasakan itu se’benar’ nya ‘rasullulah’ yg di ajar oleh kedua ibu bapa bernama aminah dan awang nya sejak kecil lagi.. kesundalan ibu bapa bukan saja kerama mengajar kesesatan agama tapi kedua2 mereka tak ubah pasangan mem’babi’ yg akan melahir saudagar babi kemudian nya…. …dgn perdagangkan ramuan seketul daging babi kesana kemari hingga membawa kematian di memali… kesundalan ape agama sedemikian hingga bebal tidak ketahui, rasullulah itu tidak lain kesempurnaan diri yg ada di setiap diri seseorang … …yg mana muhammad… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN PANGKAT NAIK K PUKIMAK BILA MENGARUT ATAU MENGHASUT.

Mempersendakan Rasulullah, maka Pukimak lah ZUNNUN THE LANUN nih.

zunnun
Member
zunnun

#melayu perlu ada bangga diri dgn kemelayuan nya…. tspi yg menyebabkan #melayu2 kini golongan cacat dan hina tak lain kerana di nodai oleh kesundalan ajaran seketul daging babi hadi yg bertanggung jawap kematian2 di memali dan tabii2 memperdagangkan agama utk kepentingan duniawi ajaran sesat seketul daging babi hadi merangkumi tabiat politik secara lalang dan tikam rakan perjuangan dari belakang… ketika dgn pakatan rakyat menikam pkr utk membentuk UG dgn omNo… kini dgn mua”FUCK”at, malaun2 pAs tegar dgn ajaran seketul daging babi hadi, menikam omNo pula utk bersama di lembu Moo dan semburit assmin… si tua mahathir aka OT96 tidak kecuali,… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA MENGARUT ATAU MENCARUT.

Menyebut FUCK dll, maka Pukimak lah dia.

Yang makan babi hanya lah yang tonggang tonggek di pangkal pokok Kayu Ara memegang joss sticks.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua puki kering kurap syplis akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing dh semakin merapu tenggelam punca
Kejora dh lanyak anjing itu jadi serupa kari dalca
Mmg lah mudah bagi intan untk memecah kaca
Dan pastinya mndpt tepukan riuh dari pembaca!
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Syiok sendiri lagi Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Memikirkan dia menang dalam sengketa antara dia dan TN.

Tak sedar dia di baling tahi ke muka nya, sememh di sana sini.

Memang tak nampak penuh selepuk di muka nya, tapi nyata sememeh, dengan bau busuk tahi itu lagi.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua puki kering kurap syplis akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing betina nak juah tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Mengata dulang paku serpih, mengata orang, di muka dia tahi sememeh.

Hidung nya tersumbat (mcm lubang belak.ng nya juga tersumbat pukulan bang Ali), maka dia tak berbau, tak sedarkan tahi di muka nya.

Bodoh bangang tak sedarkan orang ramai asyik menjelingkan muka nya kena tahi tuh.

Anonymous
Guest
Anonymous

INI KOMEN2 BIOL TAHAP DARJAH SATU DARI TN ANJING 🐕 BETINA DUNGU KELENTIT PANJANG:

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN Anjing 🐕 Betina Kelentit Panjang)

Sebagai gunting satu hal. Sebagai gontol, berat padahnya.

Reply
21 November 2020 12:13 pm
____________________________________________________

Anonymous (TN Anjing 🐕 Betina Kelentit Panjang)

Scenario gontol

Reply
21 November 2020 12:50 pm
____________________________________________________

Anonymous (TN Anjing 🐕 Betina Kelentit Panjang)

Tah. pal.t Farhana Wak Gontol Kejora kucup setiap hari.

Reply
21 November 2020 1:59 pm
____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN Anjing 🐕 Betina Kelentit Panjang)

Kelentik Wak Gontol Kejora tak beza dengan gontol nya

Reply
21 November 2020 2:03 pm
____________________________________________________

Anonymous (TN Anjing 🐕 Betina Kelentit Panjang)

Wak Gontol tak cukup tidur gontol di fikir nya dodol.

Reply
21 November 2020 2:05 pm
____________________________________________________

Anonymous (TN Anjing 🐕 Betina Kelentit Panjang)

Wak Gontol tak cukup tidur, keliru, gontol di fikirnya dodol.

Reply
21 November 2020 2:08 pm
____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN rasa diri kapal, tk sedar dia tu perahu mudik!
Kiri kanan anjing tua ifrit ini kena cerca & herdik
Komen dilontar, serupa terencat akal, tak cerdik
Puncanya, kecil2 dulu dia terbiar tak siapa didik
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kasihan betul le, TN anjing betina badut samdol
Agaknya bnyak sngat anjing tua ini hirup cendol
Hujah biol bawak masuk segala pengat & dodol
Serupa babi hutan sja, anjing tua ini menyondol
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Rasanya TN anjing ini mmg pemabok kaki botol
Perangai, sebijik mcm ‘boss’ dia, Atok96 Si Kitol
Tahap lawak badut betina ni mngalah Mt Sentol
Bila klah berhujah, dia keluar modal basi ‘gontol’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kat blog ni, hanya bahan ejekan & buli
Menyodol je ifrit ini serupa kerbau liar putus tali
Kandungan tajuk pos..anjing ini udah tak peduli
Satu lagi senjata dia bila tersepit, ialah Bang Ali
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Komen2 menuduh mcm budak kecik, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

INI KEJORA TAMBAH LAGI DUA PANTUN:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃
TN anjing udah serupa dgn kerbau liar putus tali
Komen pasal politik..anjing tua ni dah tak peduli
Apa yg anjing ini dpt, hanya lah jadi mangsa buli
Agaknya kini dia pegi minta tolong dgn Bang Ali
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Semua bleh nampak, otak TN anjing dah tak o.k.
Dh dkt 90 th, tk lama nk jumpa mungkar nangkir
Perkara kecik mudah pun..dia tk mampu nk fikir
Tambahah lagi lah, dia dulu hanya sekolah SJK!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HUHUHU

Anonymous
Guest
Anonymous

KEPALA BAPAK KAU, kata Najib Klepto wal Jibo.

Kamu tak reti tulis komen politik pun, hanya mengkopipes.

Kalau kamu Melayu, aku kesal ada orang mcm kamu nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina bebal puki kering kurap syplis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing asyik kena, Kejora taji tersmbam jatuh
Maruah dan moral anjing tua ini dh rosak runtuh
Membebel, meroyan dia..tajuk post tak disentuh
Bodoh anjing ni mcm pak dia pnya kepala butuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Syiok sendiri lagi, memikirkan orang lian kena, pada haal muka dia sememh dengan tahi.

Demikian lah nasib Beruk Tua Wak Gontok Kejora kojolla nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua sihir iblis puki kurap akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kena balun..sampai jadi sawan sasau!
Bontot anjing itu bgai kena tibai dgn kayu kasau
Kelentit dia pula..ibarat dah kena hiris dgn pisau
Bila nampak je pantun Kejora, mula lah dia risau
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Gontol Wak gontol labuh ke bawah, bila duduk, melambak ke depan.

Berkali kali bila mengetuk, terketuk gontol dia, menjerit, melenting, mendodoi, gontol nya hampir jadi dodol.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tetek TN Anjing labuh ke bawah, bila duduk, melambak ke depan atas riba.

Berkali kali bila mengetuk, terketuk kelentit dia, menjerit, melenting, mendodoi, kelentit nya hampir jadi cendol.

Anonymous
Guest
Anonymous

SESIAPA PUN BOLEH SETAKAT NAK BUAT KARANGAN MERAPU SAWAN SAMPAH TAIK BABI KERING MACAM DI ATAS TU.
TAPI UNTUK MENGARANG KATA-KATA MADAH TERSUSUN INDAH, TIDAK SEMUA ORANG MAMPU.HANYA YANG BIJAK DAN BERBAKAT SAJA YANG BOLEH…
INI KEJORA NAK BAGI SATU CONTOH:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Rasanya TN anjing ini mmg pemabok kaki botol
Perangai, sebijik mcm ‘boss’ dia, Atok96 Si Kitol
Tahap lawak badut betina ni mngalah Mt Sentol
Bila klah berhujah, dia keluar modal basi ‘gontol’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Asyik mengkopipes komen2 lama nya, dah tandus akal Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Pemalas, bodoh, mcm Melayu Melaka masa di serang Portugis di tahun 1511. Cari buluh tajam bikin panah pun malas, hanya berbaris, berdepan dengan Portugis, nak tunjuk kuat, kebal konon.

Ha kau, di balun dengan senapang dan meriam, berborai.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina puki kering kurap syplis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing betina ifrit tua sesat akidah terpesong
Dia kuangajar biadab akhlak pekerti sngat buruk
Muka tebal mcm kulit babi tk tau malu langsung
Masih tak serik, dicerca sbg babi, anjing & beruk!
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Bila Wak gontol Kejora kojolla nih dah sampai ke peringkat mengkopipes, otak nya dah kempes, tak terdaya nk menulis komen baru, hilang lah sebahagian fun and entertainment membalun, menibai dan membantai dia di sini.

Pahal pun, di teruskan kerja itu walau pun sikit saja fun and entertainment nya. sekel keala dia di sini, mesti sekel punya.

HAW HAW HAW.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bila Kejora mula guna kaedah mengkopipes, TN Anjing perut jadi kembung kempis, otak nya mula jadi kecut nipis, tak terdaya nk menulis komen baru, hilang lah sebahagian fun and entertainment membalun, menibai dan membantai dia di sini.

Pahal pun, di teruskan kerja itu walau pun sikit saja fun and entertainment nya. sekel keala dia di sini, mesti sekel punya.

HAW HAW HAW.

Anonymous
Guest
Anonymous

SESIAPA PUN BOLEH SETAKAT NAK BUAT KARANGAN MERAPU SAWAN SAMPAH TAIK BABI KERING MACAM DI ATAS TU.

TAPI UNTUK MENGARANG KATA-KATA MADAH TERSUSUN INDAH, TIDAK SEMUA ORANG MAMPU.HANYA YANG BIJAK DAN BERBAKAT SAJA YANG BOLEH…

INI KEJORA NAK BAGI DUA CONTOH:

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kena taji teruk, kini parah & terngadah
Dgn Cg Kejora..anjing tu hari2 makan caci ludah
Naper ler biol bengap sgt itu anjing haram jadah
Bkn ke kopipes itu menjadikan kerja jadi mudah?
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bkn sja peluru2 Kejora itu, TN anjing tak tertepis
Bahkan juga anjing tua ni, tergamam & terpukau
Peduli apa, Kejora nak salin ke atau nak kopipes
Itu pantun2 sendiri..bkn harta kepala bapak kau!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bila Kejora ‘kopipes’ TN anjing jadi marah geram
Mula lah anjing ini kalut, serupa dgn keling paria
Tapi apasal yang dia risau itu anjing anak haram
Bukannya Kejora ini, curi harta kepala bapak dia!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Hohoho..TN anjing dah makin kecut dan trauma
Peduli apa Kejora nak komen guna pantun lama
Apa yg penting, kesakitan, tetap anjing ni terima
Biar dirasa, muka kena ludah dgn kahak gelema
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina puki kering, akal pendek kelentit panjang 5:31/5:32/5:38/5:44/5:48/5:54/6:04/6:05 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Ckgu Kejora terus berpantun dgn lancar & petah
Bak kereta kebal..mmbujur lalu melintang patah
Dgn Cgu Kejora..dah teruk TN anjing kena getah
Dia dgn Kejora..ibarat pelandok nak lwn cheetah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing dah tua..tapi akal, taraf budak mentah
Cucuk sikit sja, berjela-jela dia meroyan melatah
Kebodohan yg dia perlihat, bagai tk ada nokhtah
Klu pembaca lihat tulisannya, rasa nk termuntah
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla mulut ternganga mcm lukah

Selalu masuk tahi yang merapung di situ sebab Wak Gontol melukah

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

ALJUBRI TERBUKTI MAKIN SAKIT…….. Parti atau pemimpin perlu sedar?……… POLEMIK hala tuju UMNO kian kembali diperdebatkan antara satu sama lain. Mengapa masih tercari-cari pintu sana, pintu sini? Mengapa sesama pemimpin masih berpolemik dan menegakkan corak pemikiran masing-masing? Adakah parti yang belum berubah atau sikap pemimpin yang suka berubah-rubah? Di mana puncanya… di mana silapnya… di mana dan bagaimana? Butiran begini bermain dibenak pemikiran penyokong dan pendokong. Situasi ini pernah berlaku dalam sejarah parti UMNO. Perbezaan corak pemikiran antara perjuangan kedaerahan dan kenegerian telah berjaya disatukan menjadi satu. Dengan 41 buah persatuan seluruh negeri telah bersetuju bergabung menubuhkan PEKEMBAR. Pemimpin pada… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Sejumlah 21 komen di masukkan dek Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla blogging selama lk 1 jam malam tadi.

What a waste. Kalau lah tulis pasal yang berfaedah alangkah baik nya. Tapi jenis ini memang tak reti mana baik mana tak baik.

Dulu sekolah SJK, campuran tak baik, termasuk penjahat dan gengster, jadi, mana lah nak harapkan dia tahu mana baik mana tak baik.

Anonymous
Guest
Anonymous

Emak bapak nya tidak bimbing dia adab sopan di masa kecil. Asyik sibuk berkongk.k pagi petang siang malam.

Maka anak nya Wak Gontol menjadi sampah masyarakat, berterabur sana sini, cakap tak senonoh, jauh dari menjadi asset kpd negara.

Dia bukan asset, dia bangsat.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kerana Wak Gontol nih mengarut, kita kena buang masa meng neutralize kan krutan2 nya.

Sudah rugi dua tenaga Beruk Tua Wak Gontol ini punya pasal. Bedebah dia.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina puki kering, akal pendek kelentit panjang 5:44/5:48/5:54 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Seronok betul..tengok TN anjing, racau meroyan
Sbb itu, anjing bapok ni Kejora selalu suka layan
Kejora dah bogelkan anjing ini & londeh pakaian
Membebel sakan lah dia, serupa nenek kebayan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Sentiasa mencarut Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Emak bapak dia tak bimbing dia adab sopan masa kecik sebab depa sentiasa sibuk, kuat seks, pagi petang siang malam berkongk.k

Anonymous
Guest
Anonymous

Sentiasa mengarut TN Anjing Betina Tua Iblis Pungkoq Penuh Kudis Puki Kurap Syplis Otak Ciput Nipis Akal Pendek Kelentit Panjang nih.

Emak bapak dia tak bimbing dia adab sopan masa kecik sebab depa sentiasa sibuk, kuat seks, pagi petang siang malam berkongkek.

Anonymous
Guest
Anonymous

SESIAPA PUN BOLEH SETAKAT NAK BUAT KARANGAN MERAPU SAWAN SAMPAH TAIK BABI KERING MACAM DI ATAS TU.
TAPI UNTUK MENGARANG KATA-KATA MADAH TERSUSUN INDAH, TIDAK SEMUA ORANG MAMPU.HANYA YANG BIJAK DAN BERBAKAT SAJA YANG BOLEH…
INI KEJORA NAK BAGI DUA CONTOH:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing udah macam kena rejam dgn lembing
Hidup bangsat dlm keadaan terumbang-ambing
Masa kecik, anjing ini kutip makan taik kambing
Dia jadi kurang ajar, sbb mak bapak tak bimbing
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla mcm pompuan bunting

Asyik lapar nak makan, mulut selalu ternganga, goreng pisang nya jatuh di tepi tahi anjing, di pungut nya, di makan nya bersama tahi anjing

Anonymous
Guest
Anonymous

Sejumlah 21 komen di masukkan dek Pemantun Bistari Cikgu Kejora blogging selama lk 1 jam malam tadi.

What a great effort. Kalau lah tulis lebih banyak pantun pasal TN anjing 🐕 alangkah baik nya. Biar TN anjing reti mana baik mana tak baik.

TN anjing dulu sekolah SJK, campuran tak baik, termasuk penjahat dan gengster, jadi, mana lah nak harapkan dia tahu mana baik mana tak baik.

Anonymous
Guest
Anonymous

Emak bapak nya tidak bimbing dia adab sopan di masa kecil. Asyik sibuk berkongk.k pagi petang siang malam.

Maka anak nya TN Anjing 🐕 menjadi sampah masyarakat, berterabur sana sini, cakap tak senonoh, jauh dari menjadi asset kpd negara.

Dia bukan asset, dia bangsat.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kerana TN Anjing 🐕 nih mengarut, kita kena buang masa meng neutralize kan krutan2 nya.

Biar dia rugi dua tenaga TN Anjing Betina Tua Iblis Pungkoq Penuh Kudis Puki Kurap Syplis Otak Ciput Nipis Akal Pendek Kelentit Panjang ini. Bedebah dia.

Anonymous
Guest
Anonymous

SESIAPA PUN BOLEH SETAKAT NAK BUAT KARANGAN MERAPU SAWAN SAMPAH TAIK BABI KERING MACAM DI ATAS TU.

TAPI UNTUK MENGARANG KATA-KATA MADAH TERSUSUN INDAH, TIDAK SEMUA ORANG MAMPU.HANYA YANG BIJAK DAN BERBAKAT SAJA YANG BOLEH…

INI KEJORA NAK BAGI DUA CONTOH:

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing udah macam kena rejam dgn lembing
Hidup bangsat dlm keadaan terumbang-ambing
Masa kecik, anjing ini kutip makan taik kambing
Dia jadi kurang ajar, sbb mak bapak tak bimbing
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Semua bleh nampak, otak TN anjing dah tak o.k.
Dh dkt 90 th, tk lama nk jumpa mungkar nangkir
Perkara kecik mudah pun..dia tk mampu nk fikir
Tambahah lagi lah, dia dulu hanya sekolah SJK!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla Kopipes komen lama dan guna hujah orang pasal emak bapak dia tak bimbing.

Otak dah bankrap Wak Gontol nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN Anjing Betina Tua Iblis Pungkoq Penuh Kudis Puki Kurap Syplis Otak Ciput Nipis Akal Pendek Kelentit Panjang Kopipes komen lama dan guna hujah orang pasal emak bapak dia tak bimbing.

Otak dah bankrap TN Anjing 🐕 nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

SESIAPA PUN BOLEH SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SASAU SAWAN SAMPAH TAIK BABI KERING MACAM DI ATAS TU.
TAPI UNTUK MENGARANG KATA-KATA MADAH TERSUSUN INDAH, TIDAK SEMUA ORANG MAMPU.HANYA YANG BIJAK DAN BERBAKAT SAJA YANG BOLEH…
INI KEJORA NAK BAGI SATU CONTOH:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing udah macam kena rejam dgn lembing
Hidup bangsat dlm keadaan terumbang-ambing
Masa kecik, anjing ini kutip makan taik kambing
Dia jadi kurang ajar, sbb mak bapak tak bimbing
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla measukkan komen selama lk 1 jam dari pukul 2 hingga 3.

Hampir kesemua nya copy paste. Umur 80an mirip 90an tahun, otak nya dah bengap, tak terdaya menulis komen2 baru, mengarang dsb nya. Dia ha nya pandai me reka watak gufreng nya, menggila bayangkn nya di sini.

Demikian lah tabiat orang tua yang OTW to nyanyok. Pendek kata, dah mula nyanyok, Wak Gontol nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

Mesti salah campur punya pasal Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Pelajaran tak banyak, tak dapat memikirkan dan mengeluarkan pendapat2 yang bernas dan berguna kpd rakyat.

Selalu membaca karutan2, maka otak nya jadi sempit, tak boleh memikirkan apa itu sumbangan kpd negara. Oleh itu, ipso facto (kata loyar), dia pun mengarut.

Perlu diablun, ditibai dan dibanti berterusan di sini supaya dia sedar.

Anonymous
Guest
Anonymous

dibalun

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla mengontol hampir keseorangan malam tadi. Pembaca tak minta meninggalkan komen bila lihat komen dia.

Komen2 nya hanya mencaci dan mengkeji, takda satu pun yang membina, menaikkan semangat rakyat untuk menyumbang terhadap pembangunan negara, memberi inspirasi kpd yang tua muda.

Demikian lah otak dia yang dah tua, 80an tahun mirip 90an tahun umur, sebahagian nya di kepala di celeah kelengkng nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Pembaca tak minat …

Anonymous
Guest
Anonymous

Pemantun Bistari Cikgu Kejora berpantun hampir keseorangan malam tadi. Pembaca tak minta meninggalkan komen bila lihat komen dia.

Komen2 nya untuk mencaci dan mengkeji TN Anjing 🐕 supaya anjing tu sedar yg dia dibenci kerana nak berlagak pengawal blog dan suka ganggu komen orang secara kuangajar biadab.

TN anjing 🐕 tu, otak dia yang dah tua, 80an tahun mirip 90an tahun umur, sebahagian nya di biji di celeah kelengkng nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

SESIAPA PUN BOLEH SETAKAT NAK BUAT KARANGAN MERAPU SAWAN SAMPAH TAIK BABI KERING MACAM DI ATAS TU.
TAPI UNTUK MENGARANG KATA-KATA MADAH TERSUSUN INDAH, TIDAK SEMUA ORANG MAMPU.HANYA YANG BIJAK DAN BERBAKAT SAJA YANG BOLEH…
INI KEJORA NAK BAGI SATU CONTOH:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Semua bleh nampak, otak TN anjing dah tak o.k.
Dh dkt 90 th, tk lama nk jumpa mungkar nangkir
Perkara kecik mudah pun..dia tk mampu nk fikir
Tambahah lagi lah, dia dulu hanya sekolah SJK!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Pembaca minat dengan pantun2 Kejora 👍👏💪…

Anonymous
Guest
Anonymous

HAW HAW HAW

Dah bankrap hujah lagi Wak Gontol Keora Kojolla nih.

Orang kata pembaca dah tak minat kopipes dia, dia hanya mengata pembaca minat.

Mcm budak sekolah SJK ajer otak nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAW HAW HAW

Dah bankrap hujah lagi TN Anjing Betina Tua Iblis Pungkoq Penuh Kudis Puki Kurap Syplis Otak Ciput Nipis Akal Pendek Kelentit Panjang nih.

Orang kata pembaca sangat minat Kejorabkopipes dia, dia hanya mengata pembaca tak minat.

Mcm budak sekolah SJK ajer otak nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

SESIAPA PUN BOLEH SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SASAU SAWAN SAMPAH TAIK BABI KERING MACAM DI ATAS TU.
TAPI UNTUK MENGARANG KATA-KATA MADAH TERSUSUN INDAH, TIDAK SEMUA ORANG MAMPU.HANYA YANG BIJAK DAN BERBAKAT SAJA YANG BOLEH…
INI KEJORA NAK BAGI SATU CONTOH:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Semua bleh nampak, otak TN anjing dah tak o.k.
Dh dkt 90 th, tk lama nk jumpa mungkar nangkir
Perkara kecik mudah pun..dia tk mampu nk fikir
Tambahah lagi lah, dia dulu hanya sekolah SJK!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

INI MIMPI MAKCIK TN ANJING 🐕 MALAM TADI:

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sudah lama, btg laki, mkcik TN anjing tak kecap
Lalu dia dekati laki nya..btg nak ditolong lancap
“Pergiiii..betina puki kering!”, itu yg laki dia ucap
Sian makcik TN..dia jolok puki guna botol kicap
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sudah lama, mkcik TN anjing, laki dia tak peduli
Walau dah tua..mkcik TN masih dahagakan sex
Mlm lps tu, makcik TN juga ditolak dek Bang Ali
Sian makcik TN, dijolok puki guna botol Ridsect
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Sian mkcik TN, kehausan batinnya tidak terpikul
Jgn kata nk cium, mkcik TN asyik jer kena pukul
Mlm tu, mkcik TN mimpi lakinya peluk & rangkul
Dia pun cari benda nak jolok, jumpa btg cangkul
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Laki mkcik TN benci sbb dia itu kerepot tak elok
Mlm berikutnya, makcik TN mimpi laki dia peluk
Mkcik TN pun mula cari sesuatu, puki nk dijolok
Tk jumpa benda lain, dihenyaknya dgn ulu golok
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Laki mkcik TN benci sbb dia sewel teruk mental
Jgn harap le, kalau tidur dapat berkongsi bantal
Tetiba, satu mlm, makcik TN rasa puki sgt gatal
Tk jumpa benda lain..dgn btg mop puki disental
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Dek kemaruk btg, fikiran mkcik TN, tak menentu
Udah 10 tahun lebih..dia dgn laki, tidak ‘bersatu’
Mlm tu, puki mkcik TN gatal, dia cari le sesuatu
Tak jumpa benda lain..dia guna alu lesung batu!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Peristiwa mkcik TN yg ni, mmg lbh lawak & lucu
Mkcik TN mimpi, dirinya, laki dia kuda dan pacu
Dek gian, dia pun jolok puki dgn mngguna gincu
Tapi rasa tak puas, diguna pula botol sucu cucu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Dek dahagakan seks makcik TN jadi desperado
Dia dh rongak kerepot..tapi laki dia, masih sado
Satu hari, mkcik TN mintak laki tolong beli dildo
Laki dia tengking, ‘ko nak mampos, betina bodo’
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mkcik TN boleh kedua-dua bisex & seks lesbian
Dia juga berminat, dgn seks sodomi & seks oral
Satu mlm mkcik TN merasa gatal puki dan gian
Takde benda lain..dijolok guna botol air mineral
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Tak puas mkcik TN, gentel biji, sampai berpeluh
Mmg laki mkcik TN tk kebulur..puki umur dkt 90
Mlm tu, mkcik TN tk berani jolok guna btg buluh
Lps itu baru dia ingat blh jolok dgn lampu suluh
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN kemaruk btg, sampai jadi gila merapu
Menahan gelora nafsu mkcik TN dah tk mampu
Satu mlm, diambil KY Jelly lalu ke puki dia sapu
Lpas itu, dia jolok dgn mengguna mentol lampu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Makcik TN dgn laki dia, asyik kena maki hamun
Dia gian btg spt dubuk baru keluar dari jerumun
Satu mlm mkcik TN sgt gatal puki mengelamun
Tk jumpa benda lain, dijolok nya puki dgn timun
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Puki mkcik TN busuk..klu selak lalat dtg hurung!
Klau tengok puki TN, laki dia terus kecut burung
Satu mlm..tk msuk, buah betik ke puki disorong
Lpas itu..dia jolok lubang puki..dgn buah terung
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Laki dia akan sergah klu mkcik TN cuba merayu
Tk kebulor dia, puki bak daun pisang kering layu
Suatu mlm TN mimpi Bang Ali cakap, ‘I love you’
Mkcik TN terangsang, dijolok puki, dgn ubi kayu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Klau mkcik TN merayu, laki dia sepak ponggong
Tak kebulor dia muka TN mcm dgn ikan dugong
Siksa kehausan batin mkcik TN tak tertanggung
Lalu, mkcik TN jolok puki dia dengn labu jagung
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Tubuh makcik TN, takder tempat lagi yang gebu
Laki dia lari keluar, kalau dia masuk ke kelambu
Satu hari dia terangsang bila nmpak pelir lembu
Makcik TN terus jolok puki dia, dgn batang tebu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Laki makcik TN tk suka puki dia yg kering & luas
Mkcik TN prnah jolok puki dia, dgn btg lengkuas
Tapi, dia rasa dgn cara itu dia tak boleh nk puas
Lalu dia jolok pula dengn batang tebu lima ruas
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Laki makcik TN tk suka, puki dia yg tua & usang
Tapi mkcik TN, nafsu berahi dia, masih gersang
Pantang nmpak benda keras, dia jdi terangsang
Lalu mkcik TN jolok puki dia dgn tandan pisang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Makcik TN blh dikata setiap masa dia gatal puki
Tapi bila dia kasi tau suami, dia akan kena maki
Satu hari dia terlihat btg kayu besbol cucu lelaki
Lalu dia jolok kayu itu..masuk puki dia satu kaki
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Makcik TN dah tk lagi dijamah laki dia sekarang
Nak merayu pun dia takut sbb laki dia tu garang
Suatu mlm dia bermimpi Bang Ali punya barang
Takde benda nk jolok puki..dia guna ketul arang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mkcik TN punya gatal puki sampai jadi tk waras
Dia mudah terangsang klau terlihat benda keras
Satu lagi klau dia lihat lelaki Bang Ali punya iras
Dia berani jolok puki, dgn senapang punya laras
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih Ultra Kiasu, tulis komen hingga komen nya tinggal setengah inci lebar nya.

Tapi bodoh, orang tak baca bila komen dah setengah inci lebar nya.

Dia syiok sendiri lah. Selalu begitu, buat syiok sendiri dengan gontol nya juga.

Anonymous
Guest
Anonymous

Menulis hingga komen nya setengah inci lebar, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi hanya karutan, takda isi.

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
Mimpi indah dgn Farhana msih brmain di fikiran
Teringat, Farhana ajak masuk ke bilik, ‘abg..jom!’
Teringin sgt lah nak tau mimpi tu punya tafsiran
Alang ke baik klu msih ada John Doe tok nujum
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kesian John Doe tu..dengar dh kehilangan kerja
Dia hilang jwatan sejak Atok96 jatuh tersungkur
Tapi ostat tu bukan le setakat ahli nujum sahaja
Dengar citer..dia juga blh menurun nombor ekor
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Boleh jugak klau nak tafsir mimpi bidan tua sihir
Kena sedia, pulut ayam & pengkeras lima ringgit
Bab ini mmg le kita ada sorang bomoh yg mahir
Siapa lagi klau bukan pengarang hebat Tok Jigit
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Ada le sorang lagi, yg pura2 pejam tapi dia celik
Cuma..dia keluar lps tgh mlm, wktu ini dlm bilik!
Dia jugak, tidak kurang hebat dalam tilik menilik
Siapalah lagi..klau bukan kak Tijah si janda cilik
👩‍🦰👩‍🦰👩‍🦰👩‍🦰👩‍🦰👩‍🦰👩‍🦰👩‍🦰👩‍🦰👩‍🦰👩‍🦰👩‍🦰👩‍🦰👩‍🦰👩‍🦰👩‍🦰👩‍🦰
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Lupa lak..kita ada seorang lagi bomoh yg hebat!
Cuma..bila org bincang dia ini jenis buat tak tau
Rakan kita ini, sangat mahir dlm bidang berubat
Inilah org nya, tok dukun Zunnun bomoh santau
🎅🏿🎅🏿🎅🏿🎅🏿🎅🏿🎅🏿🎅🏿🎅🏿🎅🏿🎅🏿🎅🏿🎅🏿🎅🏿🎅🏿🎅🏿🎅🏿🎅🏿
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Alahai..tertinggal pulak sorang bomoh terbilang
Dia ni cekap dalam menilik barang2 yang hilang
Pengkeras yng dia mintak, hanya seketul tulang
Siapa lagi, klau bukan Anon Anjing betina jalang
🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Masih lagi mengeluarkan kata2 bodoh, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojoollla nih.

Dia memang bodoh, pelajaran tak tinggi, tak boleh memikirkan lebih dari mencaci, mengkeji.

Kalau dia melayu, dia ni lah jeni yang bikin Melayu ketinggalan kebelakang, asyik buang masa, menulis karutan2 di blogs.

Membuang masa Melayu lain mentahikan karutan2 dia tuh. Bedebah.

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Tubuh Farhana dara tu, Kejora kucup setiap inci
Ada bahagian yang Kejora lulor bagai buah laici
Di ‘puncak’ kenikmatan, mulut Farhana terkunci!
Spt terasa lgi, menembus mahkota, si dara suci
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Farhana dara nan suci, yng tidak pernah curang
Darah di cadar putih..menjadi bukti yang terang
Permulaan, mmg Farhana, spt sakit mengerang
Di pnghujung adegan..Ana senyum malu girang
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Mlm tadi, Kejora tidur tidak sampai pun dua jam
Teringat mimpi Farhana, mata ini sukar dipejam
Wlpun hnya dlm mimpi..tubuhnya Kejora pinjam
Duri rindu asmara..kini mula mnikam dgn tajam
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Tahap kenikmatan, tiada cara untuk nak disukat
Di ingatan ini, setiap saat sentiasa saja melekat
Kini, di rumah mak, tak berani pakai kain pelikat
Takut klau teringat mimpi tu, kain jadi terangkat
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kjora Kojolla nih dah layak di maki – Pukimak dia.

Dia yang mengarut disini, orang lain kena disabuse his abuses, dia tuduh bukan2.

Ini jenis kalau di medan perang, jangan sebaris dengan dia. Atau benarkan dia di belakang.

Letakkan dia di depan sekali.

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Apa yg nak berlaku tu seperti mmg dah tersurat
Kejora cdg nk ringan2 tapi Ana kata takpe berat
Tanpa disedari..kami udah tiada benang seurat
Tika berpeluk, kaki Ana ke pinggang Kejora erat
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Mmg ayu si dara dgn rambut mayang mengurai
Bgai nk putus jantung, bila pakaian Ana terburai
Di katil & tilam yang empuk, kasih berahi terurai
Sayng nya, mimpi berlalu mmbuat kami tercerai
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Dah mengarut Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Dia langsung tak menyumbang kpd diskusi disini. Hanya menghalang.

Jika perang, ingatlah dimana letakkan dia di medan perang.

Anonymous
Guest
Anonymous

KEPADA RAKYAT, IA AMAT KELABU BERBALAM:

Anonymous
Guest
Anonymous

Ini lebh kurang sama hikayat seribu satu malam
Sekadar untuk singkap kembali..peristiwa silam
Ia kisah dua orang..jenis dua muka punya talam
Lebh kurang gagak berkelahi dgn burung gelam
Pak Non, dulu pernah jadi pemimpin Belia Islam
Dia bnyak geng dri DAPigs..puak2 China Hailam

Anonymous
Guest
Anonymous

Atok96 pulak, rancang, utk Pak Non nak dipalam
Dia rsanya, ada geng dgn LTTE, puak Tamil Elam
Hati budi masing2, depa dua ini pakat dpt selam
Tapi PRU14 dulu depa pura2 buat baik bersalam
Nampak manis..tapi, lbih masam dri mempelam
Masing2 mmg le hebat dgn belit dan putar alam

Anonymous
Guest
Anonymous

Rkyat pun tk tau siapa sbenarnya permata nilam
Pak Non mesti tk dpt lupa peristiwa usung tilam
Dah tu kena pula penumbuk..mata lebam kelam
Atok96 pulun sakan nk bagi Pak Non tenggelam
Pak Non pula dok tunggu je, Atok96 mau diulam
Klau Pak Non dpt jadi PM, siap le Atok ke dalam

Anonymous
Guest
Anonymous

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ini dah mula mencacah dan menyanyah pulak.

Perlu diteruskan balunan dan bantaian ke atas nya.

Zainuddin
Guest
Zainuddin

Hari hari Mahathir ni Ratib nama Anwar. Bila dah banyak khianat pada seseorang itulah penyakitnya. Sendiri juga yg betul.

Anonymous
Guest
Anonymous

OT95 negarawan sawan tak ketahuan. Silap2 ke Tg Rambutan nanti kalau masih liat ke kuburan. Yang masih menyanjung dan mengangkat makhluk sawan hanyalah spesis sawan gila b**i, otak dah tak betul kerana selama ni banyak telan dedak OT95 untuk terus hidup mewah dan bela bini glamour. Tak caya tanya Din Beramboi Tambun!

Mr Kenyali(Negro)
Guest
Mr Kenyali(Negro)

ot 95, appa?
Itu news nama rambuten klon,can I rasa itu rambuten

can i rasa itu dudak?

plees! anon

Mr Kenyali(Negro)
Guest
Mr Kenyali(Negro)

bini glamour? or bini gemook?

Din Cowboi?..at Maleysian ada cawboi????

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Mimpi semlm terus melayang, bermain di benak
Bagaikan di perut Farhana, ku tanam benih anak
Adik dlm kain ini pulak, sehari suntuk mencanak
Nk memujuk ‘adik’ tu tunduk..smpai perut senak
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Setiap inci tubuh Farhana, gebu mulus bergetah
Sentuh kat mana pun, Farhana rela, tak melatah
Mmg le lazat nikmat dara sunti yg msih mentah
Tiada bhgian tubuh Farhana tu Kejora tak ratah!
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Mr Kenyali(Negro)
Guest
Mr Kenyali(Negro)

appa ade jorah main ltu layeng-layeng in semak?
ade jorah ade simpan ade baby dalem itu kain?
apa ini ade jorah?
itu day ade jorah ada janji mau I itu hantam ponggon ade

Mr Kenyali(Negro)
Guest
Mr Kenyali(Negro)

itu dalem semak not play layeng-layeng
dalem semak itu bule buang kincin berak
itu baby not take in you kaen,
nnati dia lemes.
kasi la dia tido dalem ndoi

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla kena “hantam ponggon ade”.

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Mmg mata ini akn menjadi sukar untuk dipejam
Malm tadi, mimpi bagi tubuh Farhana ku pinjam
Kejora brharap, mimpi tidak akan berlaku kejam
Klau mimpi nak dtg lagi biar berterusan 2-3 jam
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Mr Kenyali(Negro)
Guest
Mr Kenyali(Negro)

apa student itu ana pussy apa ade???porrahhh
you and i gay and lobang pungon sweetness jorah
kasi la ini mr kenyali hantam punggon jorah
ky jelly taroh lubeng punggon ade jorah

Anonymous
Guest
Anonymous

HAW HAW HAW

hantam punggon jorah (Kejora)

ky jelly taroh lubeng punggon ade jorah (Kejora)

Mr Kenyali(Negro)
Guest
Mr Kenyali(Negro)

apa itu story ana…ana..apa ana???
I am you gay group ade
kasi la ponggon ade kasi hantam ade
itu pkp itu hari susah mau jumpa ade

Anonymous
Guest
Anonymous

Kenyali Negrito 11:52 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Apa itu ade ade itu mabok punya org Mr Kenyali
Ade sana ade sini, ini orng Negro ker orang Asli?
Itu ade ade (adoi adoi)..dh ditutuh dek Benggali?
Apasal awal tak sapu lobang jubor dgn KY Jelly?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAW HAW HAW

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla dah meradang dengan Kenyali.

Moral of the story for Kejora: Jangan asyik mengarut, jangan marah bila di nasihatkan pakai KY Jelly bila dengan Bang Ali.

Anonymous
Guest
Anonymous

KENANGAN MIMPI TETAP MENGANGGU LAGI:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Farhana bak bunga kembang bermadu di taman
Kejora ketika itu, jdi bagaikan sudah gugur iman
Farhana rela..menerima Kejora punya terkaman
Tiada bahagian tubuh Farhana tak kena ciuman
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora kojolla dah sampai ke tahap mengarut, mengidamkan Farhana watak yang dia reka sendiri sahaja.

Dah mula gila lah dia.

Mr Kenyali(Negro)
Guest
Mr Kenyali(Negro)

ade jorah itu hari ada janji ade
itu hari sudah mau kasi pongon ade
apa pase itu pompuan ade itu story ade
kasi la itu ponggon ade I mau kase antam ade

Anonymous
Guest
Anonymous

Kenyali Negrito Asli 11:48 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Apa itu ade ade itu mabok punya org Mr Kenyali
Ade sana ade sini, ini orng Negro ker orang Asli?
Itu ade ade (adoi adoi)..dh ditutuh dek Benggali?
Apasal awal tak sapu lobang jubor dgn KY Jelly?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAW HAW HAW

Beruk Tua Wak Gontol Kejora kojolla ada janji “mau kasi pongon”.

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Mmg le dah pasti, mlm ini Kejora sukar nak lena
Farhana spt bulan dan Kejora rindu spt pungguk
Tersngat berahi dan syahdu..mimpikan Farhana
Kejora dok cerita ni..dlm kain terangguk-angguk
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Mr Kenyali(Negro)
Guest
Mr Kenyali(Negro)

Mr.Kenyali(Negro)

ade jorah ade jorah ini mari sini ade
ini malam ade ada free time ke ade?
itu ponggon ade jorah ada juel ka ade?
ky jelly ade kasi taroh libeh ya ade

ini pkp ade tau ka ade sudah comferm habis!
saya Mr.Kenyali suda rindu itu ponggon ade
ade punya itu lain macam lain dari oran ade
sudah lama tarak sodok pongon ade tau ke ade?

Anonymous
Guest
Anonymous

Kenyali Negrito Orang Asli 11:43 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Apa itu ade ade itu mabok punya org Mr Kenyali
Ade sana ade sini, ini orng Negro ker orang Asli?
Itu ade ade (adoi adoi)..dh ditutuh dek Benggali?
Apasal awal tak sapu lobang jubor dgn KY Jelly?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

KENANGAN MIMPI MALAM TADI MENGGANNGU LAGI:

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Mmg ler mimpi mlm tadi, Kejora tidak akan lupa
Lbih dari segunung emas yg Kejora telah jumpa
Farhana di depan mata, tidak memakai apa-apa
Mmg tak ada lelaki lah yng tidak akan menerpa!
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Mmg sngat kecil dan comel, Farhana punya coli
Tiada bahagian tubuh, yg Kejora tak ramas & uli
Tubuh si dara manja, mmg terasa hangat sekali
Sebuah kenikmatan..yang mmg tak dapat dibeli
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Mr Kenyali(Negro)
Guest
Mr Kenyali(Negro)

Mr.Kenyali(Negro)

ade jorah ade jorah ini mari sini ade
ini malam ade ada free time ke ade?
itu ponggon ade jorah ada juel ka ade?
ky jelly ade kasi taroh libeh ya ade

ini pkp ade tau ka ade sudah comferm habis!
saya Mr.Kenyali suda rindu itu ponggon ade
ade punya itu lain macam lain dari oran ade
sudah lama tarak sodok pongon ade tau ke ade?

Anonymous
Guest
Anonymous

Kenyali Orang Asli Negrito 11:44 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Apa itu ade ade itu mabok punya org Mr Kenyali
Ade sana ade sini, ini orng Negro ker orang Asli?
Itu ade ade (adoi adoi)..dh ditutuh dek Benggali?
Apasal awal tak sapu lobang jubor dgn KY Jelly?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak memasal Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih menyakitkan hati Orang Asli.

Dia bodoh bangang, tak sedarkan bahwa Orang Asli dah lama maju, taraf nya dah serupa dengan orng lain.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Mati beragan Madey si Kitol. Azmin Semburit punya video kabur Hotel Sandakan sudah masuk list. Kahkahkah!