USUL PERCAYA ZAHID HAMIDI JELAS BERMAKSUD MUHYIDDIN SUDAH PERLU DIGANTI

Ucapan perbahasan Belanjawan 2021 di Parlimen oleh Ahli Parlimen Bagan Datuk, Zahid Hamidi yang turut menyentuh tentang perlunya PN sendiri membawa usul percaya terhadap Perdana Menteri bagi mengelakkan kedudukan Muhyiddin Yassin terus dipertikaikan, jika diperhalusi adalah ibarat hentakan ke kepala terhadap jawatan Perdana Menteri itu sendiri.

Ini kerana usul percaya adalah sama maksudnya dengan usul undi tak percaya jika sokongan yang diperolehi kurang daripada 112 iaitu bermakna Perdana Menteri telah tidak mendapat kepercayaan atau sokongan daripada Ahli-Ahli Parlimen.

Apabila gagal mendapat kepercayaan majoriti bermakna Muhyiddin harus meletakkan jawatannya.

Menurut Zahid Hamidi yang merupakan Presiden UMNO, sama ada terdapat usul percaya atau sebaliknya, ia hendaklah diuji di dewan yang mulia ini.

“Jika ia tidak dapat dilakukan kerana kekangan peraturan mesyuarat, sesuatu mesti dipersesuaikan dengan urusan kerajaan perlu diutamakan.

“Biarlah kerajaan yang menjadikannya sebagai urusan kerajaan diutamakan menjadi usul undi percaya dibawa ke dewan yang mulia ini,” katanya.

Gesaan Zahid Hamidi itu mendapat sokongan sebilangan Ahli Parlimen blok kerajaan dan juga pembangkang yang merasakan ia memang sesuatu yang wajar dilakukan.

Dalam hal ini, sementara sama ada PN punya keberanian atau tidak menyahut gesaan Zahid Hamidi itu, persoalan yang lebih penting ialah ia juga menunjukkan ketidakyakinan BN terhadap keabsahan Muhyiddin sebagai Perdana Menteri.

Sesungguhnya, selagi keabsahan itu tidak dirungkai, selagi itulah kedudukan Muhyiddin jadi tidak menentu dan dipertikaikan di setiap sudut.

Dalam kehidupan, soal keabsahan adalah sesuatu yang amat penting, bahkan dalam nikah kahwin atau halalnya makan minum sekali pun, ia tidak pernah dikompromi dan perkara paling utama.

Maka, sudah tentu dalam soal jawatan Perdana Menteri, keabsahan itu jauh lebih penting lagi untuk ditentukan kesahihannya.

Dengan kedudukan sebagai Perdana Menteri, selagi keabsahan itu tidak dirungkai, ia turut meletakkan Muhyiddin sebagai seorang Perdana Menteri yang lemah dan sentiasa dipertikai.

Apatah lagi, sebagaimana yang ditunjukkan oleh Muhyiddin sendiri, beliau sentiasa cuba lari-lari daripada berdepan sebarang bentuk pengundian berkenaan kedudukannya di Parlimen.

Soalnya, sampai bila beliau mahu melarikan diri daripada berdepan realiti?

Walaupun gesaan Zahid Hamidi berkenaan usul percaya adalah sesuatu yang wajar dan relevan demi menzahirkan kepimpinan negara yang boleh diterima majoriti serta mengelakkan pertikaian yang berterusan, tapi belum tentu ia diterima dengan baik oleh PN, lebih-lebih lagi oleh Muhyiddin sendiri.

Maksudnya, jika gesaan Zahid Hamidi ini tidak dipedulikan oleh PN, kita akan terus mempunyai Perdana Menteri yang lemah, diragui dan tidak membawa kestabilan kepada negara sepanjang masa.

Apakah kita sanggup melihat negara ini tidak stabil, tiada ketentuan dan berkecamuk sepanjang masa?

Untuk itu, kalau gesaan Zahid Hamidi terus tidak dipedulikan oleh PN sebagai kerajaan, Ahli-Ahli Parlimen BN sebagai blok terbesar dalam kerajaan seharusnya terus berusaha mencari jalan bagi melahirkan seorang pemimpin yang benar-benar stabil yang dapat memimpin negara ini dengan lebih baik lagi.

Yang pasti, gesaan Zahid Hamidi berkaitan usul percaya ini adalah isyarat Perdana Menteri yang lemah dan terus dipertikaikan tidak diperlukan lagi untuk terus memimpin negara ini.

Ia sudah wajib diganti dan tempoh lapan bulan tanpa kestabilan adalah pembaziran masa yang sia-sia yang hanya menambah azab serta derita rakyat menanggungnya.

Jika bukan bermaksud perlunya diganti, untuk apa Zahid Hamidi menyarankan usul undi percaya, sedangkan risiko Muhyiddin tidak mendapat kepercayaan adalah juga tinggi?

Fahamkah Muhyiddin maksud sebenar Zahid Hamidi dan BN di sebalik gesaannya ini? (Shahbudindotcom 20/11/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 20 November 2020 — 7:45 am

56
Leave a Reply

avatar
16 Comment authors
MAHATHIRVSANWARpSarokminAnonymousMohd fauzi mustaoa Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

KALAU SIAPA LAWAN DAH SAH BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ……. K’jaan tak tolak kemungkinan perluas larangan jual arak di kedai runcit luar KL……. Bernama Kerajaan tidak menolak kemungkinan memperluaskan pengharaman jualan arak di kedai serbaneka dan kedai runcit di negeri selain Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur. Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Hal Ehwal Agama) Ahmad Marzuk Shaary berkata kerajaan menerima komen positif daripada masyarakat merentasi kaum berhubung langkah itu yang dijangka dilaksanakan oleh Dewan Bandaraya Kuala Lumpur bermula Oktober tahun depan. “Hingga ke tarikh ini kita hanya mengehadkan pengharaman jualan arak ini di Wilayah Persekutuan, namun kita tidak menolak kemungkinan akan… Read more »

Sarok
Guest
Sarok

Semua mainan politik … Nie semua tuk nak jadikn Anwar sbagai pm … Pm skrg berusaha tuk mnangani covid19 bknnya brmainan politik .. dalam Masa yg sama juga trdapat juga org nak ambil kesempatan tuk jatuhkn pn… Dlu pkr mmerintah lagi teruk … Menteri kewangan bagi apa.. pikir balik la

min
Guest
min

Dunia hanya sementara..semua akan ditinggalkn..yg dia bawa hnyalah amal ibadah..jawatan,harta semua akan ditinggalkan..

Anonymous
Guest
Anonymous

KENANGAN MIMPI DATANG MENGUSIK LAGI:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Kesyahduan mimpi mlm tadi, tk tau nak disebut
Kuyu mata Farhana, tatkala Kejora usap rambut
Setiap inci tubuh Farhana begitu gebu & lembut
Bgai terasa lagi, dakapan Kejora ni Ana sambut
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Tubuh Farhana dara tu, Kejora kucup setiap inci
Ada bahagian yang Kejora lulor bagai buah laici
Di ‘puncak’ kenikmatan, mulut Farhana terkunci!
Spt terasa lgi, menembus mahkota, si dara suci
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Ram
Guest
Ram

Zahid guna anak yatim TAKUT PENJARA..minta Tolong the pardoned sodomist..belum insaf..bjubah mnadah siap Bervideo..zahid zahid…

MohdSyafiq
Guest
MohdSyafiq

Kalau muhiyydin anak jantan dia kena berani benarkan undi percaya atau undi tidak percaya di parlimen, tidak ada gunanya beliau menjadi perdana menteri sekiranya beliau tidak mendapat sokongan majoriti ahli parlimen, dah lah budget yg di bentangkan mcm sial, tidak prihatin rakyat dan menyusahkan rakyat, mata lebih baik beliau meletak jawatan sebagai PM dengan cara terhormat atau beliau akan dikenang sebagai SM syg terburuk dlm see sejarah Malaysia.

Mohd fauzi mustaoa
Guest
Mohd fauzi mustaoa

Undi percaya atau tak percaya ni sebenarnya ada alasan yg lebih besar iaitu supaya Anwar naik jadi PM dan seterusnya boleh membebaskan segala mcm tuduhan rasuah pemimpin pemimpin UMNO. PH pernah bebaskan pemimpin mereka yg didakwa dimahkamah.
Masa depan politik Zahid dan ‘rakan rakannya’ akan tamat jika mahkamah berjaya menjatuhkan hukuman.
Ini keutamaan sebenar Zahid. Bukannya isu kurang jawatan politik dikalangan pemimpin pemimpin UMNO.
Tunggu je lah PRU yg tak berapa tahun je lagi.

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

HUKUMAN IKUT MAHKAMAH…..TIADA KENA MENGENA DENGAN PRU15…….. PN TAKUT RAKYAT MATI KERANA COVID TAPI HILANG KERJA YANG BUNUH MEREKA…… 266 Bunuh Diri Ketika Pkp Dilaksanakan……. Bebanan hutang yang tinggi selepas hilang pekerjaan dan masalah keluarga menjadi punca utama seseorang nekad meragut nyawanya sendiri ketika negara dilanda pandemik COVID-19. Berdasarkan statistik Polis Diraja Malaysia (PDRM) sebanyak 266 kes bunuh diri dilaporkan sejak 18 Mac hingga 30 Oktober lalu ketika Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dikuatkuasakan di seluruh negara bagi mengekang penularan COVID-19. Ia sekali gus menunjukkan secara purata lebih 30 orang bunuh diri sebulan atau seorang setiap hari dalam tempoh berkenaan. Pengarah… Read more »

Pak ya
Guest
Pak ya

Nak tukar pm pun tunggulah kesx pengkianat negara selesai. Ada yg mengelabah takut hilang segalanya dan duduk dlm tirai besi smpai mereput.

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Naper mkcik bidan terus diam sja, mcm patong?
Apa kini dia kerja kat zoo, berkwn kera & lotong?
Marah ke..Kejora kata p.k.,mcm daging rentung?
Atau pun..dia dh terjelir lidah dekat tali gantung?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Shaikh
Guest
Shaikh

Zahid nak siapa jadi PM kalau usul tak percaya berjaya. Dia nak Anwar atau Najib jadi PM? Kalau Bang Non PM, Bang Non dah kata kes tak boleh batal. Terus bicara di mahkamah. Kalau Najib pula kena tunggu selesai rayuan. Mungkin maksud dia untuk Tun Mahadhir kot. Kerajaan Perpaduan Nasional. Siapa lagi kah yang layak. Ku Li ke?

Anonymous
Guest
Anonymous

Jigit

pantun hamba pantun nan beradab
tutur kata di susun berlapik
tiada sebab untuk TN terus biadap
melainkan dia memang keling kata pundek, jawa bilang tempik

Reply
20 November 2020 3:20 pm
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro Jigit 3:20 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Janganlah kiranya, mkcik kita itu dimaki hamun!
Dia tu setakat biadab jer bkn lah dia menyamun
Mungkin..psl barang Bg Ali, dia sdg mngelamun
Agknya, tgn di celah kngkang, memegang timun
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Selumbar
Guest
Selumbar

Semakin dekat tarikh meluluskan bajet 2021 semakin ghairah orang yang berkepentingan memainkan peranan berkempen dapatkan sokongan dari ahli parlimen. Lulus atau tak lulus…..letak jawatan atau kekal berkuasa…… adalah diantara pertanyaan yang berlegar dalam kepala. Namun, rakyat semua perlu mengetahui bahawa malapetaka yang melanda negara kita harini berpunca dari ahli parlimen UMNO Baru, PAS. GPS Bebas, Pejuang yang menyokong PPBM dan Muhyiddin jadi perdana menteri Perikatan Nasional. Tanpa mereka pekara seperti dharurat tidak akan dilaksanakan dan bajet boleh disusun mengikut keperluan rakyat. Hari ini puak yang paling kuat menyalak adalah dari UMNO Baru. Mereka tak puas hati pembahagian ghanimah. Mereka mempunyai… Read more »

Deen
Guest
Deen

Semuanya ada agenda utk kepentingan diri masing2 yg bersandarkan “demi rakyat, bangsa dan negara” semata2.

Kpd rakyat…..berpada2 ler mempercayai dan memberi hormat yg keterlaluan kpd ahli2 politik. Tanpa kita yg meketak mereka di sana, mereka tak akan kemana pun…..

Jigit
Guest
Jigit

pantun hamba pantun nan beradab
tutur kata di susun berlapik
tiada sebab untuk TN terus biadap
melainkan dia memang keling kata pundek, jawa bilang tempik

Anonymous
Guest
Anonymous

jigit

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Tergolek dog jigit punggah gelak
Sib baik kain pelikat tak terselak
Lps kak tijah kak wali mai pulak
Belum tau perangai gatai ka galak

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

Reply
20 November 2020 3:06 pm
_______________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Bro Jigit 3:06 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik bidan mulut busuk, minat jering dan petai
Kak Tijak spt mami jarum..suka gelang & rantai!
Kak Wali pula suka tidur bogel & kuat mengintai
Ketiga-tiga depa itu..mmg lah betina galak gatai
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
20 November 2020 3:34 pm
_______________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
‘Iblis’ pun menghilang, bila kena Kejora tarbiyah!
Tanpa ‘iblis’, sepi le pula blog ini, jadi tak meriah
Tapi mana doktor muda Sharifah Nur Akmaliah?
Agaknya dah habis praktikal, kini kembali kuliah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
Blog Budin ini, ‘iblis’ dah tak boleh lagi tumpang!
Kejora guna jampi pantun tidak pakai senapang
Iblis, ifrit atau setan semua abis cacat tempang
Pembaca semua..merasa sangat lega & lapang!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Utk Kak Nur Rosmawali Taman Damai,
(Wali Damai)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱
Kesian jugak Kejora ini, dgn kak Nur Rosmawali
Nak curi awek Kejora buat lesbian, dia kena buli
Elok dia berpasang dgn mkcik bidan, main geli2
Lps tu, sama2 cari barang sebenar, dkt Bang Ali
🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Aloysius Bardan
Guest
Aloysius Bardan

Cara yg lebih berkesan ialah begini. Penyokong Muidin perlu mengusulkan undi percaya terhadap Muidin manakala yg menentang perlu membawa usul tidak picaya sama Muidin. Biar speaker pilih usul mana nak diterima.

zunnun
Member
zunnun

Aiyaa, speaker mesti pilih, percaya pd Muidin meh…

klu tidak Muidin tak tak percaya speaker meh…

speaker kena di buang meh, Muidin ganti sama shahidan meh…

aiyaa

mcm selupa kerajaan #melayu2islam hadi mcm kerajaan 69 meh…

zunnun
Member
zunnun

#melayu2islam hadi faham ke ape itu democracy atau mereka cuba bawa kerajaan caliph baghdadi mwmbelakangi democracy hingga takut sgt utk menghadapi undi percaya, yg mana menjadi teras democracy….

kesian, kerajaan #melayu2islam hadi…

dari pemerintahan yg asyik menagih2 bantuan di kelangtang & trengganu kini di persekutuan, mereka menagih2 pula menyogok2 mp utk berkuasa….

zunnun
Member
zunnun

#melayu2islam hadi keinginan utk memerintah negara seperti mana malaun2 pAs memerintah kelangtang yg sekian lama….

malang nya selama mana memerintah kelangtang, rakyat di hidang air setaraf teh o warna nya dah kini di perseketuan, malaun2 pAs menyarung baju bernama #melayu2islam hadi utk memerintah negara, tapi sentiasa dlm ketakutan utk mendapatkan kepercayaan oleh mp2 yg ada…..

#melayu2islam hadi menhenamakan democracy mereka ala kerajaan caliph baghdadi ke?

hebat no, penjenamaan #melayu2islam hadi, muhammad bin aminah di sembah melebihi kenabian/kerasulan nya dan democracy di jadikan kerajaan caliph yg mesti di percayai tanpa mendapatkan pengundian keyakinan majoriti nya…..

zunnun
Member
zunnun

menhenamakan democracy – menjenamakan democracy

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bersila nak mkn nasi..fon ring tk semena-mena!
Emak pulak kalut tanya, ‘call tu dari gadis mana’
Kejora tk cakap le, yg itu panggilan dari Farhana
Cara tipu sunat, Kejora kata Ah Seng toke China
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Selang sekejap je cgu Yati pulak buat panggilan
Baru je empat lima suap, nasi yang Kejora telan
Emak syak sesuatu..bila Kejora ckp pelan-pelan
Tapi Kejora kata, itu dri anak Ah Seng si Ah Lan!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sib baik ticer Zura tk call, dia bagi mesej sahaja
Zura gurau..nk ajak makan, Kejora kena belanja!
Mmg ketiga2nya..Farhana, Yati & Zura tu manja
Lbih2 lagi Zura & Farhana..covid tak dpt gi kerja
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca sekalian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mmg ler Kejora gunakan pendekatan berhemah!
Selalu juga Kejora gunakan apabila berceramah
Ditambah dalaman diri Allah anugerah karamah
Sebab itu ler..’iblis’ kini, nampak semakin lemah!
😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Wali Damai
Guest
Wali Damai

!lelaki jenis lembot cukup mudah diinsafkan!

yang pasti aku berjaya dalam tugasan!

(JANGAN LUPA SEMUA YERR,POSTING IKUT TAJUK)

jangan sampai TN marah

Wali Damai
Guest
Wali Damai

Wali Damai
Selepas aku muncul 3 kali kat blok ini,
dan mengagihkan-agihkan dara dan sorang
janda kepada semua lelaki sado dan sorang
lelaki lembot(AWWW)!,AKHIRnya Kejora insaf!!!!

Senarai agihan,

Aku(sado)-Farhana
TN(sado)- Yati
Jigit(sado)-Ticer Zura
Zunnun(sado)-Khatijah Nuno

Kejora(lembot)-Dr Akma

sekian,sila posting ikut tajuk yerrr

kikikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

Wali Mamai (Wali Dawai, ikut kak Tijah) 12:18 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Fitnah & dengki Wali ini, bila ler dpt nak dihapus?
Dah tu berani pulak Wali komen tk ikut tajuk pos
Wali ini..tak hormat pembaca, nak cari mampos?
Lihat lah nanti, ko diserang dek si tua menopos!
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Buat kak Nur Rosmawali Tmn Damai,12:18 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kak oi..pempuan dgn pempuan mana blh nikah!
Renti le jadi lesbian, usah diturut nafsu serakah
Jgn pula ingat senang2 Farhana ko nk pangkah!
Klu nk Farhana, mayat ku ini ko kena le langkah!
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
Kejora perhati kak Tijah itu, mcm dlm kesepian!
Rasanya mcm kak Wali juga dah tiada kesucian
Diharap dgn kak Tijah tu, kak Wali ada kesudian
Sbb Kejora tengok si janda itu ada gaya lesbian!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Kak Nur Rosmawali (dr Tmn Damai),

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Klu kakak ini dgn budak2 mmg lah tak sepadan!
Lagi pula, Farhana tak kebulor nk pelaga badan!
Kejora nk introduce sorang mkcik dr Kg Pandan
Mkcik itu dukun sihir dan juga sorang tok bidan!
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Kak Nur Rosmawali (dr Tmn Damai),

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Mkcik itu spt kak Wali juga geng John Doe panji
Cuma tidak pasti, kak Wali ni bini org ke bujang?
Elok sgt kalau kak Wali dgn mkcik tu pelaga biji!
Mudah nk pelaga kak, sbb biji mkcik tu panjang!
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Kak Nur Rosmawali (dr Tmn Damai),

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Mkcik tu anak bilis yg perasan dirinya senangin!
Lagak bgai lawyer, tapi hanya jual minyak angin
Hubungan dgn suami dia mmg dah lama dingin
Barang kering pelohong, mmg laki dia tak ingin!
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

jigit
Member
jigit

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Tergolek dog jigit punggah gelak
Sib baik kain pelikat tak terselak
Lps kak tijah kak wali mai pulak
Belum tau perangai gatai ka galak

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro Jigit 3:06 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱👩‍🦱
Kesian jugak Kejora ini, dgn kak Nur Rosmawali
Nak curi awek Kejora buat lesbian, dia kena buli
Elok dia berpasang dgn mkcik bidan, main geli2
Lps tu, sama2 cari barang sebenar, dkt Bang Ali
🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔🧔
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro Jigit 3:06 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mkcik bidan mulut busuk, minat jering dan petai
Kak Tijak spt mami jarum..suka gelang & rantai!
Kak Wali pula suka tidur bogel & kuat mengintai
Ketiga-tiga depa itu..mmg lah betina galak gatai
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca sekalian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
Nak tundukkan iblis, bukan le kerja yang senang
Tapi..demi kebaikan, laut pun Kejora rela renang
Tak timbul persoalan siapa kalah siapa menang
Yg penting, bila ‘iblis’ tiada, blog pun jadi tenang!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca sekalian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Izinkan Kejora kat sini membuat sedikit coretan
Bukan ler berniat mau berebut apa-apa jawatan!
Hanya sekadar menenuhi Islam punya tuntutan
Menggalakkan kebaikan dan perangi kejahatan!
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
Kini Kejora nk jdikan Nabi SAW, contoh & ikutan
Kejora cadang untuk menukar cara pendekatan
Tak boleh berkasar kalau nk tundukkan syaitan!
Sbb itulah kini, Kejora memilih cara kelembutan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Wali Damai
Guest
Wali Damai

Selepas aku muncul 3 kali kat blok ini,
dan mengagihkan-agihkan dara dan sorang
janda kepada semua lelaki sado dan sorang
lelaki lembot(AWWW)!,AKHIRnya Kejora insaf!!!!

Senarai agihan,

Aku(sado)-Farhana
TN(sado)- Yati
Jigit(sado)-Ticer Zura
Zunnun(sado)-Khatijah Nuno

Kejora(lembot)-Dr Akma

sekian,sila posting ikut tajuk yerrr

kikikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

Wali Mamai (Wali Dawai, ikut kak Tijah) 12:15 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Fitnah & dengki Wali ini, bila ler dpt nak dihapus?
Dah tu berani pulak Wali komen tk ikut tajuk pos
Wali ini..tak hormat pembaca, nak cari mampos?
Lihat lah nanti, ko diserang dek si tua menopos!
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

zunnun
Member
zunnun

Moo, Assmin & Pengasas Ajaran Sesat Seketul Daging Babi sabah hari dan merupai tabiat seekor babi…. tapi permasaalahan nya, yg akan mengantikan ketiga2 babi2 ini terpalit dlm permusuhan antara mereka… maka, berpanjangan ke’babi’an ketiga2 meneruskan kesundalan politik sesama mereka… …kerana bN tiada angka yg membolehkan utk menerajui pemerintahan negara, dan akan sentiasa di belenggu dgn neo racist maka dAp di gunakan oleh #melayu2 omNo/pAs/ppbm utk menjenamakan nya…. ini yg membuat Moo/assmim dan pendeta mereka yg mempelopori ajaran sesat seketul daging babi nya bermaharajalela… selagi omNo masih berkokok dgn zahid/najib, selagi itu ketiga2 mereka masih berkuasa…. maka keadaan ini akan kekal… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kejora hanya mau berdakwah bkn nk bertelagah
Tapi..Kejora tau, yg kuangajar pasti akn sanggah
Klu setakat nk samseng, usah ler kita bermegah!
Megah setakat di dunia kt akhirat nanti punggah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Sbg cikgu, tanggung jawab ini Kejora kena galas
Nk bimbing hal adab sopan..dengan tulus ikhlas
Yg nk kuangajar biadab..biar dlm dia pnya kelas!
Klu tak kena kat dunia di akhirat Allah akn balas!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Berkaitan dgn adab sopan..Kejora ingin tazkirah!
Diharap para peserta blog ini, jgn lah pula marah
Yg akan menentang & biadab itu mmg le lumrah
Tapi semuanya itu kpd Allah sja Kejora berserah
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kejora ni sambil berblogging ingin le berdakwah
Di blog ini biar sama2 kita jaga akhlak & maruah
Yg mana nak kuangajar biadab, biarkan dia juah!
Biar nanti dia direbus dalm neraka punya kawah!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Klau ada yg ingin nak komen, sila le ke hadapan!
Pendapat yg bernas mmg le bagus buat tatapan
Takde masalah kalau hiburan nak dibuat sisipan
Tapi sama2 ler kita jaga pekerti dan adab sopan!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Gerun dgr..di Pdg Masyhar semua akn telanjang
Sbb itu Kejora pulun ibadah walau masih bujang
Kejora ke surau jer tak pergi pun Masjid Tunjang
Mmg ler solat subuh pagi Jumaat, agak panjang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Mmg Kejora tak pernah alpa dalam amal ibadah
Ibadah di mlm & pagi Jumaat sgt beri kepuasan!
Sgt tersentuh tadi imam baca surah As-Sajadah!
Lunak mndayu rakaat kedua, dgn surah Al-Insan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
Kewarakan Kejora ni mmg ler org kg dok perhati
Mmg kerap, solat kat surau itu, Kejora jadi imam
Klu imam sebenar tk dtg, Kejora le yg kena ganti!
Ini ada lah ketika imam lewat atau sakit demam!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Bila sendirian, Kejora teringat kpd para nak dara!
Yg dah lama kenal mesra, cikgu Yati & ticer Zura
Yg baru kenal doktor muda mmpertahan negara
Farhana budak kelas 5 Sc1 pun tk kurang mesra
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤👩‍🎤
👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️👩‍⚖️
Dpt mesej dri para dara, Kejora ini senang di hati
Itulah yg membuat mata ini sukar nk pejam lena
Tadi, dgn pantun2, dh pun jwb mesej Zura & Yati
Kini dok karang pantun, nk balas mesej Farhana
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣