TERCAPAI JUGA HASRAT MUHYIDDIN MAHU DARURAT, TAPI MAMPUKAH IA MEMBUAT BELANJAWAN TIDAK DITOLAK?

Hasrat terpendam hati Muhyiddin Yassin untuk mengisytiharkan darurat terlaksana juga akhirnya setelah cadangan kerajaan berkaitan perkara tersebut telah diperkenankan oleh Yang Dipertuan Agong semalam.

Begitu pun, tidak seperti cadangan asal yang tolak oleh Agong sebelum ini, darurat yang dibenarkan ini hanya untuk menangguhkan PRK Batu Sapi saja.

Berbeza dengan rancangan asalnya, darurat yang ditolak itu adalah untuk menggantung Parlimen, menangguhkan pembentangan Belanjawan 2021 dan memastikan beliau kekal berkuasa tanpa kemungkinan dijatuhkan melalui pengundian belanjawan ditolak di Parlimen.

Dalam hal tersebut, majoriti rakyat menjunjung kasih atas kebijaksaan dan keprihatinan Agong lantaran menolak cadangan Muhyiddin itu.

Dengan penolakan itu, demokrasi terus subur, Parlimen berjalan seperti biasa dan Belanjawan 2021 bukan saja terpaksa dibentangkan, malah harus juga melalui proses pengundian.

Kalau menang undian belanjawan, bolehlah Muhyiddin terus kekal, tetapi jika tewas, terpaksalah berundur secara terhormat.

Meski demikian, dengan darurat di Batu Sapi dibenarkan, Muhyiddin malam tadi terlihat seolah-olah puas hati dapat muncul lagi di kaca TV melalui perutusan khas memperincikan perkara tersebut, walaupun rata-rata rakyat sudah makin benci dan tidak mahu lagi menonton wajahnya.

Realitinya, tidak sukar memahami bahawa darurat di Batu Sapi lebih kerana keghairahan Muhyiddin untuk mengekalkan kuasa politiknya semata-mata.

Ini berikutan, kerusi tersebut dimenangi Warisan pada PRU14 lalu dan dalam keadaan Covid19 yang belum pulih sekarang ini, hampir semua parti, kecuali Bersatu, telah menyatakan persetujuan untuk tidak meletakkan calon dan memberi kemenangan percuma kepada Warisan pada PRK Batu Sapi yang telah ditetapkan 5 Disember depan.

PH, BN, PBS, SAPP dan STAR adalah antara parti yang telah menyatakan komitmen untuk tidak bertanding dalam PRK tersebut.

Hanya Bersatu yang sehingga ini menangguh-nangguh pengumuman sama ada mahu meletakkan calon atau tidak.

Tetapi, dengan darurat dicadangkan untuk perkenan Agong semalam, nyatalah bahawa Bersatu memang mahu meletakkan calonnya di Batu Sapi.

Nampaknya Muhyiddin telah menunjukkan kerakusannya dengan sanggup menggunakan darurat untuk kepentingan politik kuasa dan kepartiannya.

Kenapa Bersatu tidak boleh bertolak ansur dan berkorban dengan sama-sama seperti parti lain tidak meletakkan calon serta membiarkan saja Warisan menang tanpa bertanding?

Bukankah jika tiada mana-mana parti yang bertanding, kalau ada pun mungkin hanya calon Bebas yang terpencil akan meletakkan calon, PRK Batu Sapi tetap boleh diteruskan dengan cuma risiko kecil kepada penyebaran Covid19 akan berlaku?

Apakah kerana majoriti hanya satu undi yang dimiliki PN di Parlimen sekarang membuatkan Muhyiddin begitu ghairah mahu merampas Batu Sapi dalam PRK yang bakal diadakan selepas Covid19 mereda nanti?

Jika begitu, di mana sebenarnya hati budi dan keprihatinan Muhyiddin sebagai ketua kerajaan yang dalam kata-katanya selalu mengatakan beliau adalah seorang pemimpin yang mengutamakan rakyat dan tidak suka berpolitik di musim Covid19?

Hipokritnya – dalam bermulut manis konon tidak suka berpolitik, diselit pula dengan doa yang diulang-ulang, rupa-rupanya setiap nafas Muhyiddin adalah nafas politik belaka.

Sama seperti darurat asal yang ditolak Agong di mana kepercayaan rakyat ia adalah bermotif politik, darurat di Batu Sapi ini juga tidak terlepas daripada niat dan kepentingannya untuk politik.

Namun, sementara menunggu PRK Batu Sapi diadakan kemudian, tiba-ada Ahli Parlimen Gerik, Hasbullah Osman pula meninggal dunia yang menjadikan undian lagi berkurang dan BNBBC yang diterajui Najib Razak tetap dengan tuntutan kebenaran pengeluaran wang KWSP dan moratorium wajib enam bulan lagi sebagai syarat untuk menyokong Belanjawan 2021, darurat di Batu Sapi ini sepertinya tidak memberi banyak makna pun kepada Muhyiddin.

Belanjawan 2021 lebih mungkin ditolak dan Muhyiddin bakal dijatuhkan sebelum sempat PRK Batu Sapi diadakan.(Shahbudindotcom 19/11/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 19 November 2020 — 10:53 am

148
Leave a Reply

avatar
10 Comment authors
MAHATHIRVSANWARpkhatijah.nunoABDULLAH BIN HJ KASSIMAnonymousnajib bini rosmah Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

YANG PENTING ACTIVITIES HARIAN RAKYAT BOLEH JALAN MACAM BIASA…… SENANG CITER PILIH PARTI PALING LAMA DAN PALING INTEGRITY YAKNI PAS……… HUKUMAN IKUT MAHKAMAH…..TIADA KENA MENGENA DENGAN PRU15…….. PN TAKUT RAKYAT MATI KERANA COVID TAPI HILANG KERJA YANG BUNUH MEREKA…… 266 Bunuh Diri Ketika Pkp Dilaksanakan……. Bebanan hutang yang tinggi selepas hilang pekerjaan dan masalah keluarga menjadi punca utama seseorang nekad meragut nyawanya sendiri ketika negara dilanda pandemik COVID-19. Berdasarkan statistik Polis Diraja Malaysia (PDRM) sebanyak 266 kes bunuh diri dilaporkan sejak 18 Mac hingga 30 Oktober lalu ketika Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dikuatkuasakan di seluruh negara bagi mengekang penularan COVID-19.… Read more »

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

“Hipokritnya – dalam bermulut manis konon tidak suka berpolitik, diselit pula dengan doa yang diulang-ulang, rupa-rupanya setiap nafas Muhyiddin adalah nafas politik belaka.”

Mulot manis tetapi hati busuk, sebusuk bangkai.penting diri, tamak kuasa.apa guna pandai baca doa, tetapi pandai juga jadi PNgkhianat. Doa2 demi utk meraih kekaguman rakyat kononnya PM ni alim, waraq, pandai baca doa.
Memang dasar PM dan kerajaan hipokrit..tu pun masih ada penyokong2 tegar bingai dan rakyat2 bodoh yg masih percaya dan setia pd si Sembap

ABDULLAH BIN HJ KASSIM
Guest
ABDULLAH BIN HJ KASSIM

Padan lah muka

Anonymous
Guest
Anonymous

zunnun

antara shahidan & TN, mana yg terlebih memamah seketul daging babi hadi ?

si shahidan sawan hanya setakat cuba ambil kesempatan pornpuan bawah umur sj tapi si bingkai TN, ketika pergi temuduga utk jadi polis, pegawai yg menanyakan di suruh berdiri dan tabik hormat pd nya….

di halau keluar, dan sejak itu, jadi bingkai kesana sini sawan mabuk tak kesudahan nak jadi polis….

melompat menganggap diri polis dlm blog ini pula….

mcm2 gila sawan #melayu2islam hadi di asuh dgn ajaran seketul daging nya…

Reply
19 November 2020 5:01 pm
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Bravo Zunnun 5:01 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Semua org bencikan TN anjing dajjal puki syplis
Dia nk mengaku baik..tapi perangan serupa iblis
Anjing betina iblis ini, dari segi moral dah muflis
Zunun kata TN jdi biol lps gagal temuduga polis
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 8:37 pm
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Bravo Zunnun 5:01 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing betina tua tu kerja dukun & mak bidan
Mula2 dlu Kejora ingat anjing tua ifrit ini pondan
Bkn main lagi betina sihir ni suka pasang badan
Zunun kata, klu lelaki, TN ni teruk dari Shahidan!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 8:38 pm
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Clan wars, clan wars, clan wars – tak renti antara depa yang tonggang tonggek di pangkal pokok Kayu Ara. Ghee Hin, Hai San etc with their secret societies.

Hokkien, Cantonese, Hakka, Teochew, Hainan, Foochow, Kwongsai etc are the major clans in this country.

Reply
19 November 2020 4:29 pm
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous Antara kau pukimak dgn Zunnun, budak PH memang dok cari IP address kau. Tu member kat MCMC tengah buat. Boleh setel terus dgn kau tak payah nak lawan pacak dgn kepala butoh mcm kau spt yg Kejora atau Jigit buat. Tu pun kau pancit dgn mereka dan Zunnun dok repeat pukimak engkau. Jenis kau ni face to face je bagi ajor cara kampong dan terus rodok bat besbol kat lubang bontot. Nak jilat Atok96 pun kena reti basa sikit. Atok96 pun dah ngadu kat press semua orang dah hilang homat kat dia, legasi dia dan semua tak nak deal… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Bravo Anon 6:41 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mampus lah dia nanti TN anjing muka tampong
Betina tua iblis ni..budak2 PH sdg dok teropong
Dia nk lari mana..geng Anon 6:41 pm nk kepong
Depa nak cari face to face & ajar cara kampong!
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 8:39 pm
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Bravo Anon 6:41 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua iblis sekali lagi akn terlangkah kiri
Mampos ler betina dajal ini, budak2 PH dok cari
Sian betina tua ni, dah tak tahu ke mana nak lari
Rasanya anjing ini akan mamposs cara harakiri!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 8:40 pm
________________________________________________

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

TERBUKTI PHDAPIG BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ……… Haji Razak: Ini antara sebab – sebab DAP takut dengan JASA……. 1. Kenapa tidak tanya apa nasib 1000 kakitangan JASA yang kena buang kerja di zaman PH? Mereka ada anak isteri dan keluarga. Ada bekas JASA yang merana hidup lepas dibuang kerja. 2. Ada yang meninggal dunia kerana stress, sakit akibat tekanan hidup. Ada yang bercerai berai keluarga. Ada sesiapa tanya anak mereka makan apa bila mak dan ayah kena buang kerja? 3. Ada kena ulang alik naik mahkamah kerana mahu disaman bank. Gobind, Menteri DAP janji hendak serap zaman Malaysia Baru, sampai ke… Read more »

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Tolak bajet
Jimat duit
Tolak Puppet
Madey Semburit

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Khianat amanah
Janji bohong
Muhyiddin goyah
Hilang sokong

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Sokong membawa rebah, Mudin rebah sbb Bajet 2020 bimbang tak lulus hahahahaha.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Balasan orang khianat
Lebih dari perompak
Kalau Tuhan laknat
Manusia bagi penyepak

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Nika ke sana
Gee ke sini
Hidup dihina
Mati dikeji

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Rogol bini orang
Upah bayar juta
Darurat sampai buntang
Saman Agong takpa

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Perogol Nika Gee
Desperate nak tumbang
Bajet kena taji
Kawan dan pembangkang

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla,

Hari2 kamu masuk sini nak cari gaduh. Kamu penjahat dan gengster. Emak bapak kamu tak bimbing kamu di masa kecil. Sebab depa asyik berkongk.k pagi petang siang malam

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Gontol Bengkok,

Kamu otak kecik, letak di kepala di celah kelengkang kamu. Tak dapat angin yang memuaskan, tentu otak itu tak berfungsi baik. Jadi selalu lemas, mula menanah, gontol kamu pun kena penyakit HIV, AIDS.

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Gontol sebesar kelentit,

Kalau dah besar kelentit, mana lah kamu nak mengontol. Kamu pigi ke sana ke sini takda siapa yang mahu kamu.

Penghabis nya kamu masukkan gontol kamu ke lub.ng belak.ng kamu.

Syiok sendiri ler kamu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Gontol di lub.ng bont.t,

Bila gontol kamu hanya sebersar kelentit, jangan lah berlagak konon nya kamu boleh move mountains.

Gontol kamu tak boleh angkat 2 biji kelapa pun.

Kamu selalu frust, ambik sabun, gosok gontol kamu sendiir ajer ler.

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Gontol di lub.ng bont.t kamu

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 betina tua menopos,

Hari2 kamu masuk sini nak cari gaduh. Kamu penjahat dan gengster. Emak bapak kamu tak bimbing kamu di masa kecil. Sebab depa asyik berkongk.k pagi petang siang malam

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 betina tua puki syplis,

Kamu otak kecik, letak di kepala di celah kelengkang kamu. Tak dapat angin yang memuaskan, tentu otak itu tak berfungsi baik. Jadi selalu lemas, mula menanah, kelentit kamu pun kena penyakit HIV, AIDS.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 betina kelentit panjang,

Kalau dah kelentit panjang, mana lah kamu nak mengontol. Kamu pigi ke sana ke sini takda siapa yang mahu kamu.

Penghabis nya kamu masukkan kelentit kamu ke lubang puki mak kamu.

Syiok sendiri ler kamu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anjing 🐕 Betina Tua kelentit di lub.ng puki,

Bila kelentit kamu hanya sebesar ibu jari kaki, jangan lah berlagak konon nya kamu boleh move mountains.

Kelentit kamu tak boleh angkat 2 biji epal pun.

Kamu selalu frust, ambik dildo, jolok puki kamu sendiir ajer ler.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anjing 🐕 Betina Tua kelentit di lub.ng puki kamu.

Anonymous
Guest
Anonymous

SESIAPA PUN BOLEH SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH TAIK BABI KERING MACAM DI ATAS TU.
TAPI UNTUK MENGARANG KATA-KATA MADAH TERSUSUN INDAH, TIDAK SEMUA ORANG MAMPU.HANYA YANG BIJAK DAN BERBAKAT SAJA YANG BOLEH…
INI KEJORA NAK BAGI TUJUH CONTOH:

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing udah macam kena rejam dgn lembing
Hidup bangsat dlm keadaan terumbang-ambing
Masa kecik, anjing ini kutip makan taik kambing
Dia jadi kurang ajar, sbb mak bapak tak bimbing
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing betina, kini dh tk lagi bersuara nyaring
Dia mau lagak juah, tak sedar dah tanggal taring
Laki pun meluat sebab dia menopos puki kering
Kini..dia merenung ke siling sja sambil terbaring
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sian dgn mkcik TN..tiap mlm mata bersengkang
Masuk ke bilik tidur laki dia hanya bagi belakang
Laki buat tak endah langsung dia mengangkang
Mana ler laki nak lalu puki mcm kerak bengkang
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN dulu mengandung, banyak kali gugur
Kini, bila masuk bilik tidur, laki dia tak mau tegur
Dah lah biji kelentit dia, hitam mcm buah anggur
Bibir puki pula, mcm kering punya asam gelugor
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Siian mkcik TN, rumahtangga dia tidak tenteram
Asal malam msuk bilik tidur, dia monyok muram
Dah le laki dia tahu..yang dia tu asal anak haram
Puki dia pulak, terbuka kering macam kulit tiram
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mkcik TN anjing langsung tk tau malu kat orang
Dah rapat tersembam msih lagi nk lagak garang
Dah le puki dia mcm berlumut pnya cengkerang
Biji kelentit pulak, hitam, serupa dgn ketul arang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Gila agaknya, TN anjing ‘Peju-Wang’ punya askar
Tetiba jer Kejora ni..anjing tua itu mari nak cakar
Tak sedar..bontot dia keras, mcm pasu tembikar
Puki dia pulak bak daging rentung terlajak bakar
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

KHAS DARI KEJORA UNTUK MAKCIK TN:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Itu le mkcik TN..Kejora pantun tak ganggu siapa!
Yg mkcik nak jadi guard blog ni sgt tu pasal apa?
Silap ler, klau mkcik nak masuk terjah dan terpa!
Klu mkcik buat lagi, sakit le yg mkcik akn jumpa!
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
We can’t see anymore..bloody TN ‘anjing’ around
Kejora had beaten the old idiot flat to the ground
The goon is as if, on the land, sank and drowned
However..thanks for the fun, given by that clown
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing dtg ke sini, mau cari publisiti murahan
Tapi yg dia dapat, hanyalah jadi objek belasahan
Kiri kanan kena balun mata dia asyik kebasahan
Disbb dia kuangajar biadab tiada org yg kasihan
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
4-5 org taji dia sorang, mana anjing itu blh tahan
Mau ker tak mau dia terpaksa terima kekalahan
Cabut lari ler anjing tua itu, dah tiada lain pilihan
Kini kt perdu pokok berdoa dgn dia punya tuhan
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Blog ini, bagaikan Kejora sudah jajah dan takluk!
Tiada lagi kelihatan iblis ifrit jahat pnya makhluk
Itu le lain kali sarang tebuan jangan cuba dijolok
Klau nak masuk blog ini, buat perangai elok-elok
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing cuba nak berhelah, macm Abu Nawas
Blog ini dia nak kawal..bagai seorang pengawas
Tapi dgn Kejora, dia asyik kena terlentang tewas
Kini monyok terkedu le, berak kencing tak lawas
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing msuk blog ini cuba nak berlagak buas
Tak padan dah tua, puki mcm mulut cawan luas!
Dgn Kejora, kena ler dia..bertemu buku dgn ruas
Anjing itu dah tertiarap..Kejora merasa sgt puas!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃
TN anjing udah serupa dgn kerbau liar putus tali
Komen pasal politik..anjing tua ni dah tak peduli
Apa yg anjing ini dpt, hanya lah jadi mangsa buli
Agaknya kini dia pegi minta tolong dgn Bang Ali
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Sedang memilih kata2 melawan “TN anjing 🐕 kelentit panjang” –

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla
Beruk Tua Gontol Bengkok
Beruk Tua Gontol sebesar kelentit
Beruk Tua Gontol di lub.ng bont.t

Anonymous
Guest
Anonymous

Sedang memilih kata2 melawan “Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla” –

TN anjing 🐕 betina kelentit panjang
TN anjing 🐕 betina tua sihir
TN anjing 🐕 betina tua menopos
TN anjing 🐕 betina tua iblis
TN anjing 🐕 betina tua puki kering
TN anjing 🐕 betina tua puki kerepot
TN anjing 🐕 betina tua puki kurap
TN anjing 🐕 betina tua puki syplis

Anonymous
Guest
Anonymous

SESIAPA PUN BOLEH SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH TAIK BABI KERING MACAM DI ATAS TU.
TAPI UNTUK MENGARANG KATA-KATA MADAH TERSUSUN INDAH, TIDAK SEMUA ORANG MAMPU.HANYA YANG BIJAK DAN BERBAKAT SAJA YANG BOLEH…
INI KEJORA NAK BAGI SATU CONTOH:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Itu le mkcik TN..Kejora pantun tak ganggu siapa!
Yg mkcik nak jadi guard blog ni sgt tu pasal apa?
Silap ler, klau mkcik nak masuk terjah dan terpa!
Klu mkcik buat lagi, sakit le yg mkcik akn jumpa!
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

The last 2 itu nampak nya boleh menarik perhatian pembaca.

Akan digunakan selalu selepas ini.

Beruk Tua Gontol sebesar kelentit
Beruk Tua Gontol di lub.ng bont.t

Anonymous
Guest
Anonymous

The last 4 itu nampak nya boleh menarik perhatian pembaca.

Akan digunakan selalu selepas ini.

TN anjing 🐕 betina tua puki kering
TN anjing 🐕 betina tua puki kerepot
TN anjing 🐕 betina tua puki kurap
TN anjing 🐕 betina tua puki syplis

Anonymous
Guest
Anonymous

SESIAPA PUN BOLEH SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH TAIK BABI KERING MACAM DI ATAS TU.
TAPI UNTUK MENGARANG KATA-KATA MADAH TERSUSUN INDAH, TIDAK SEMUA ORANG MAMPU.HANYA YANG BIJAK DAN BERBAKAT SAJA YANG BOLEH…
INI KEJORA NAK BAGI SATU CONTOH:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sian dgn mkcik TN..tiap mlm mata bersengkang
Masuk ke bilik tidur laki dia hanya bagi belakang
Laki buat tak endah langsung dia mengangkang
Mana ler laki nak lalu puki mcm kerak bengkang
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Dah lebih 2 jam sejak komen Wak Gontol, hanya 2 komen lain masuk.

Komen dia pun mengontol, cakap pasal dara.

Begitu lah tabiat yang tebiat.

Reply
19 November 2020 1:35 pm
________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Dah lebih 2 jam sejak komen Kejora, baru Makcik Anjing 🐕 Betina Kelentit Panjang berani masuk.

Komen dia pun mengarut, cakap pasal benda tak berkaitan tajuk pos.

Begitu lah tabiat yang tebiat.

Anonymous
Guest
Anonymous

SESIAPA PUN BOLEH SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH TAIK BABI KERING MACAM DI ATAS TU.

TAPI UNTUK MENGARANG KATA-KATA MADAH TERSUSUN INDAH, TIDAK SEMUA ORANG MAMPU.HANYA YANG BIJAK DAN BERBAKAT SAJA YANG BOLEH…

INI KEJORA NAK BAGI ENAM CONTOH:

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing dajal mahu buat perangai keling paria
Dia nak buat sikap tamak, serupa dgn anjing liar
Blog ini, dia cuba mau buat harta pala bapak dia
Dgn org lain boleh, tapi Cgu Kejora tak akan biar
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing nak buat perangai si Kitol atau Yahudi
Dia fikir blog pala bapak dia..ini ifrit haram jadah
Blog ini dia cuba nk buat dia pnya harta peribadi
Dgn org lain boleh, dgn Kejora dia dpt lah padah!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing betina, nak buat perangai Keling paria
Tapi..dia hnya sekadar anjing yg menyalak bukit
Blog Budin, dia nak buat harta kepala bapak dia
Dgn org lain boleh, dgn Kejora ni dia dpt le sakit!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing nak buat perangai Yahudi atau si Kitol
Blog ini, dia nk buat harta dia pnya kepala bapak
Asal org lain komen jer..dia terjah kata tak betul!
Dgn org lain boleh, dgn Kejora kena le penyepak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁🐁
TN betina tua, tikus mondok yg mau lagak gajah
Ejekan, cacian & Bang Ali..jadi dia punya senjata
Asal org komen jer..anjing tua tu akn mari terjah
Dia nak buat blog ini pala bapak dia punya harta
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
TN betina tua, anak bilis, yang merasa diri bawal
Tk sedar diri langsung..ini anjing kelentit pnjang
Blog Budin ini dia cuba nak pacak jadi pengawal
Dngn cikgu Kejora ini, dia makan lah penerajang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

zunnun
Member
zunnun

antara shahidan & TN, mana yg terlebih memamah seketul daging babi hadi ?

si shahidan sawan hanya setakat cuba ambil kesempatan pornpuan bawah umur sj tapi si bingkai TN, ketika pergi temuduga utk jadi polis, pegawai yg menanyakan di suruh berdiri dan tabik hormat pd nya….

di halau keluar, dan sejak itu, jadi bingkai kesana sini sawan mabuk tak kesudahan nak jadi polis….

melompat menganggap diri polis dlm blog ini pula….

mcm2 gila sawan #melayu2islam hadi di asuh dgn ajaran seketul daging nya…

Anonymous
Guest
Anonymous

Bravo Zunnun 5:01 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Semua org bencikan TN anjing dajjal puki syplis
Dia nk mengaku baik..tapi perangan serupa iblis
Anjing betina iblis ini, dari segi moral dah muflis
Zunun kata TN jdi biol lps gagal temuduga polis
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Bravo Zunnun 5:01 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing betina tua tu kerja dukun & mak bidan
Mula2 dlu Kejora ingat anjing tua ifrit ini pondan
Bkn main lagi betina sihir ni suka pasang badan
Zunun kata, klu lelaki, TN ni teruk dari Shahidan!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Clan wars, clan wars, clan wars – tak renti antara depa yang tonggang tonggek di pangkal pokok Kayu Ara. Ghee Hin, Hai San etc with their secret societies.

Hokkien, Cantonese, Hakka, Teochew, Hainan, Foochow, Kwongsai etc are the major clans in this country.

Anonymous
Guest
Anonymous

Antara kau pukimak dgn Zunnun, budak PH memang dok cari IP address kau. Tu member kat MCMC tengah buat. Boleh setel terus dgn kau tak payah nak lawan pacak dgn kepala butoh mcm kau spt yg Kejora atau Jigit buat. Tu pun kau pancit dgn mereka dan Zunnun dok repeat pukimak engkau. Jenis kau ni face to face je bagi ajor cara kampong dan terus rodok bat besbol kat lubang bontot. Nak jilat Atok96 pun kena reti basa sikit. Atok96 pun dah ngadu kat press semua orang dah hilang homat kat dia, legasi dia dan semua tak nak deal dgn… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Bravo Anon 6:41 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mampus lah dia nanti TN anjing muka tampong
Betina tua iblis ni..budak2 PH sdg dok teropong
Dia nk lari mana..geng Anon 6:41 pm nk kepong
Depa nak cari face to face & ajar cara kampong!
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Bravo Anon 6:41 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua iblis sekali lagi akn terlangkah kiri
Mampos ler betina dajal ini, budak2 PH dok cari
Sian betina tua ni, dah tak tahu ke mana nak lari
Rasanya anjing ini akan mamposs cara harakiri!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

zunnun
Member
zunnun

#melayu2 omNo dah berperang sesama sendiri bilamana shahidan dgn keras mengingatkan najib jgn jadi ‘pengkianat’ bangsa #melayu2islam hadi, jika tidak menyokong usul belanjawan 2021 yg akan di undi….

antara shahidan & najib, mesti satu dari mereka pemakan tegar dari kawah seketul daging babi yg hadi sediakan

Anonymous
Guest
Anonymous

Jenis yang tonggang tonggek di pangkal pokok Kayu Ara dah lama berperang sesama sendiri, perang besar berbunuhan di Penang di zaman British Kolonial lagi.

Dahtu berbunuh bunuhan pakai thugs and gangsters bila mengejar lombong timah di Perak dll.

Ronnie Liu DAP pun dah terhumban ke Raub, Pahang.

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Apa kurangnya dgn pemakan belacan budu, tempoyak..berkulit sawo matang, tikam menikam, khianat mengkhianat demi nk jadi pemerintah isle melayu..bolot kuasa dan wang..akyat yg sesama bangsa pun diperbodoh,agama pun sanggup ditunggang

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

MP Perlis Mulot sumbing ni kan yg nikah dgn seorang artis/penyanyi yg popular tahu lewant 80an dan awal 90an. Anak mereka meninggal terjatuh dari kondo.

aku ingat mulot ajer sumbing,,akal nya pun sumbing..apa pula nk suroh Najin atau MP2 yg lain sokong Bajet Mudin membabi buta..

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Najib atau MP2 yg lain….

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Gontol Bengkok Bang Ali kata menyusahkan dia nak buat keroje.

Asyik tersangkut bla meramas punkoq nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Gontol banggakan keadaan gontol nya sebab menjadi hiasan bila dia masuk public toilets.

Selalu buat exhibition, mintak Seringgit sesiapa nak melihat nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anjing 🐕 Betina Tua Kelentit Panjang Bang Ali kata menyusahkan dia nak buat keroje.

Asyik tersangkut bla meramas puki nya.
___________________________________________________

Anjing 🐕 Betina Tua Sihir banggakan keadaan kelentit nya sebab menjadi hiasan bila dia masuk public toilets.

Selalu buat exhibition, mintak Seringgit sesiapa nak melihat nya.
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

SESIAPA PUN BOLEH SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH TAIK KUCING KERING MACAM DI ATAS TU.

TAPI UNTUK MENGARANG KATA-KATA MADAH TERSUSUN INDAH, TIDAK SEMUA ORANG MAMPU.HANYA YANG BIJAK DAN BERBAKAT SAJA YANG BOLEH…

INI KEJORA NAK BAGI DUA CONTOH:

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing betina nak juah tidak padan tua cabok
Dia tak tau malu muka tebal serupa dgn tembok
Harap kelentit jer pnjang serupa binatang dubok
Tpi asyik keje mncaci..hujah kosong, yillek, abok
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian betul..TN anjing betina tua, kelentit panjang
Dia cuba nak lagak rimau, tak sedar diri tu kijang
Hari2, anjing betina tua tu kena buli dan terajang
Baru dia kenal anak teruna perkasa dari Tunjang
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Gontol barang bengkok cakap besar, kentut pun tak ada angin, hanya busuk saja, sedut sendiri.

Anonymous
Guest
Anonymous

Makcik Anjing 🐕 Betina Tua Kelentit Panjang barang bengkok cakap besar, kentut pun tak ada angin, hanya busuk saja, sedut sendiri.

Anonymous
Guest
Anonymous

SESIAPA PUN BOLEH SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH TAIK BABI KERING MACAM DI ATAS TU.
TAPI UNTUK MENGARANG KATA-KATA MADAH TERSUSUN INDAH, TIDAK SEMUA ORANG MAMPU.HANYA YANG BIJAK DAN BERBAKAT SAJA YANG BOLEH…
INI KEJORA NAK BAGI SATU CONTOH:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tk kan mampu lwn, Cgu Kejora bujang
Hari2, anjing betina sihir iblis tu mkn penerajang
Akal dia ini pendek, harap biji kelentit je panjang
Malu kesipuan ler hari2 dia asyik kena telanjang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Dah tak syiok baca blog ini, banyak sangat kopipes BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA yang otak kecik, malas nak perah otak nya, sebab ada yang di kepala dicelah kelengkang nya.

Reply
19 November 2020 7:33 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Pembaca syiok oo baca blog ini, dengan kaedah kopipes Kejora taji TN ANJING 🐕 BETINA TUA IBLIS, PUNGKOG KUDIS, PUKI KURAP SYPLIS, OTAK CIPUT NIPIS, AKAL PENDEK KELENTIT PANJANG yang otak kecik, malas nak perah otak nya, sebab ada yang di kelentit dicelah kelengkang nya.

Reply
19 November 2020 7:47 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

SESIAPA PUN BOLEH SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH TAIK MACAM DI ATAS TU.

TAPI UNTUK MENGARANG KATA-KATA MADAH TERSUSUN INDAH, TIDAK SEMUA ORANG MAMPU.HANYA YANG BIJAK DAN BERBAKAT SAJA YANG BOLEH…

INI KEJORA NAK BAGI DUA CONTOH:

Reply
19 November 2020 7:48 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kena taji teruk, kini parah & terngadah
Dgn Cg Kejora..anjing tu hari2 makan caci ludah
Naper ler biol bengap sgt itu anjing haram jadah
Bkn ke kopipes itu menjadikan kerja jadi mudah?
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bkn sja peluru2 Kejora itu, TN anjing tak tertepis
Bahkan juga anjing tua ni, tergamam & terpukau
Peduli apa, Kejora nak salin ke atau nak kopipes
Itu pantun2 sendiri..bkn harta kepala bapak kau!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 7:49 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bila Kejora ‘kopipes’ TN anjing jadi marah geram
Mula lah anjing ini kalut, serupa dgn keling paria
Tapi apasal yang dia risau itu anjing anak haram
Bukannya Kejora ini, curi harta kepala bapak dia!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Hohoho..TN anjing dah makin kecut dan trauma
Peduli apa Kejora nak komen guna pantun lama
Apa yg penting, kesakitan, tetap anjing ni terima
Biar dirasa, muka kena ludah dgn kahak gelema
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 7:49 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca yang budiman,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Klau blog kucar-kacir jgn disalahkan Kejora pula
Lihatlah jam 1:35 pm tu siapa cari pasal @ mula
Tetiba jer Kejora diserang anjing betina sihir gila
Tak kan Kejora nak diam je klau diri org dah tala
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca yang budiman,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Klau blog kucar-kacir jgn disalahkan Kejora pula
Lihatlah jam 1:35 pm tu siapa cari pasal @ mula
Tetiba jer Kejora diserang anjing betina sihir gila
Tak kan Kejora nak diam je klau diri org dah tala
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Dah lebih 2 jam sejak komen Wak Gontol, hanya 2 komen lain masuk.

Komen dia pun mengontol, cakap pasal dara.

Begitu lah tabiat yang tebiat.

Reply
19 November 2020 1:35 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina ifrit puki kurap akal pendek kelentit panjang 1:35 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing dajal mahu buat perangai keling paria
Dia nak buat sikap tamak, serupa dgn anjing liar
Blog ini, dia cuba mau buat harta pala bapak dia
Dgn org lain boleh, tapi Cgu Kejora tak akan biar
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina ifrit puki kurap akal pendek kelentit panjang 1:35 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing dh beruban bulu puki dan semua bulu
Kat blog ni, anjing ni gatal puki, nk jadi penghulu
Tapi dia tk mau tengok kehebatan Kejora ni dulu
Akibatnya asyik kena tala & taji, kantoi dan malu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina ifrit puki kurap akal pendek kelentit panjang 1:35 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing asyik kena, Kejora taji tersmbam jatuh
Maruah dan moral anjing tua ini dh rosak runtuh
Membebel, meroyan dia..tajuk post tak disentuh
Bodoh anjing ni mcm pak dia pnya kepala butuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina ifrit puki kurap akal pendek kelentit panjang 1:35 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kebodohan dari TN anjing, mmg tak dpt dihapus
Anjing tua ini kerja mencaci je, tak ikut tajuk pos
Dulu Kejora selalu kutuk anjing ini pelir mampos
Rupa2 nya, betina tua putus haid, atau menopos
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina ifrit puki kurap akal pendek kelentit panjang 1:35 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Itulah, dekat tajuk pos, tk mau nak beri tumpuan
Lps itu, mkcik gatal pulak gi jolok sarang tebuan
Sekarang kantoi monyok le mkcik dapat habuan
Klu biadab, Kejora tibai, tak kira mkcik pempuan
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina ifrit puki kurap akal pendek kelentit panjang 1:35 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing betina, dgn Kejora asyik nak cari pasal
Tak padan tua anjing lahanat ini cuba lagak juah
Silap lah mkcik netball ini dia acah kapten futsal
Awal pagi, anjing puki kurap ini dah makan kuah
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca sekalian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kejora berpantun, mkcik TN itu Kejora tak kacau!
Tetiba je betina kelentit pnjang ini mari meracau
Terjerit dia, mcm murai tercabut ekor pnya kicau
Msti anjing betina ni mlm tadi laki tk kasi lancau
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca sekalian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Auntie TN tu, hidup bercinta, mmg tk prnah rasa
Ketika zaman British dulu, dia mningkat dewasa
Dia dapat laki pun hodoh, dek kena kawin paksa
Bila mlm layan laki di ranjang dirasa sgt tersiksa
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca sekalian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mlm pertama, dah jadi pergaduhan atas ranjang
Mkcik TN meraung..bila laki dia, suruh telanjang
Punya lah meronta..sampai laki pun dia terajang
Laki dia pulak tk suka Mkcik TN kelentit panjang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca sekalian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Skrng ni, laki mkcik TN bagi blkang masa baring
Dgn mkcik TN kerepot itu, laki dia sangat boring
Dh ler puki mkcik tu mcm sabut kelapa je kering
Bibir puki dia hitam kepet mcm kulit buah jering
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca sekalian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mkcik TN anjing langsung tk tau malu kat orang
Dah rapat tersembam msih lagi nk lagak garang
Dah le puki dia mcm berlumut pnya cengkerang
Biji kelentit pulak, hitam, serupa dgn ketul arang
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca sekalian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Gila agaknya, TN anjing ‘Peju-Wang’ punya askar
Tetiba jer Kejora ni..anjing tua itu mari nak cakar
Tak sedar..bontot dia keras, mcm pasu tembikar
Puki dia pulak bak daging rentung terlajak bakar
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca sekalian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Baru dia tahu kini, TN anjing betina tua sihir gila!
Kejora tk kacau dia, tpi anjing itu cari pasal mula
Skrg, anjing dajal biadab tu Kejora akn terus tala
Kejora nk ajar dia sikit tentang adab & tatasusila
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Jangan diam tapi melancap lah kamu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bwruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Guest
Anonymous

Jangan diam tapi gentel biji kelentit lah kamu.
___________________________________________________

TN Anjing 🐕 Betina Tua Iblis, Pungkoq Penuh Kudis, Puki Kurap Syplis, Otak Ciput Nipis, Akal Pendek Kelentit Panjang.
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

SESIAPA PUN BOLEH SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH TAIK BABI KERING MACAM DI ATAS TU.

TAPI UNTUK MENGARANG KATA-KATA MADAH TERSUSUN INDAH, TIDAK SEMUA ORANG MAMPU.HANYA YANG BIJAK DAN BERBAKAT SAJA YANG BOLEH…

INI KEJORA NAK BAGI DUA CONTOH:

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Siian mkcik TN, rumahtangga dia tidak tenteram
Asal malam msuk bilik tidur, dia monyok muram
Dah le laki dia tahu..yang dia tu asal anak haram
Puki dia pulak, terbuka kering macam kulit tiram
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sian dgn mkcik TN..tiap mlm mata bersengkang
Masuk ke bilik tidur laki dia hanya bagi belakang
Laki buat tak endah langsung dia mengangkang
Mana ler laki nak lalu puki mcm kerak bengkang
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mkcik TN anjing tua kerepot ingin tunjuk garang
Tapi teruk, kiri kanan anjing tolol ini kena serang
Musuh anjing ini mmg lah ramai, bukan seorang
Terpksalah anjing ni, lari smbunyi ke dlm sarang
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 11:36 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

Izinkan saya untuk memperkatakan tentang ‘DECORUM & DECENCY’ yang kerap disebut-sebut oleh rakan blogging kita Anonymous TN.

DECORUM –
Dari kata pokok ‘decor’ yang membawa maksud ‘hiasan’ seperti ‘decorate’ atau ‘decoration’. Ia adalah berkaitan dengan keindahan atau mengindahkan.

DECENCY –
Membawa maksud kesopanan, tatatertib, tatasusila atau peradaban.

Saya berpendapat pantun-pantun dari si pemantun Anonymous (dikenali sebagai Kejora di blog ini) boleh menjurus kepada ‘DECORUM’ yang dimaksudkan itu. Cuma pantun-pantun itu terdorong atau terlencong ke arah carutan dan lucah apabila penulisnya membalas balik (retaliate) kepada jolokan buruk yang dilemparkan kepadanya, seperti panggilan BERUK TUA dsb.

…../bersambung..

Anonymous
Guest
Anonymous

Berkaitan dengan ‘DECENCY’ pula, saya nampak orang yang kononnya mahu perjuangkannya (Anonymous TN) seperti tidak memiliki sifat yang demikian. Apabila beliau hendak membalas komen seseorang, selalunya beliau akan melemparkan kutukan atau penghinaan bersama. Coontohnya, “he mamat, kamu tinggal dalam hutan ke, dulu sekolah SJK ke, benda kecil macam ini pun kamu bangang..”
Adakah sikap yang begini boleh membawa kepada ‘DECENCY’..?

Jangan nanti jadi seperti apa yang dikatakan pepatah, “mengata dulang paku serpih, mengata orang aku yang lebih..”

Reply
19 November 2020 10:03 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

Kepala butoh pukimak itu memang saboteur masuk blog PH Budin ini selepas PH menang PRU14 pelbagai nama termasuk TN, Anonymous konon jilat Atok96. Spt perangai Atok96 dia jadi Pak Pacak disini kerja syok sendiri police tak dilantik Budin.

Memang patut cari IP address dia boleh geng2 PH bagi mata lebam sikit. Moral of the story, nak jilat Atok96 pi pacak lah nak berpukimak kat Che Det atau Rahman JPC ex-PTD.

Reply
19 November 2020 10:19 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Bravo Anon 10:19 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dah habis berselerak, semua pemuja Atok renta
Wak Suman tujuh kaki dlm tanah dia punya kota
John Doe tok nujum panji hitam tiada lagi cerita
FuckTun bingai tiada lagi pantun2 bodoh dicipta
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Tok Gora, sesekali keluar, dgn Tokyo punya auta!
Wau Bule kadang2 muncul, tpi hujah tk berfakta!
Anon Anjing ada le juga sakat Kejora pasal cinta
Tinggal sekor saja kat sini TN anjing betina buta
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 10:43 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Padan muka, TN anjing dajal keparat betina iblis
Nak juah tak padan puki penuh dgn kurap syplis
Dari segi maruah..mmg anjing tua ini dah muflis
Anon 10:19 am kata, mkcik tu gatal nk jadi polis!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 10:53 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Terima kasih Anon 10:03 am 👍,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Anon 10:03 am kata pntun2 Kejora itu ‘decorum’
Mmg jadi penghibur, klau bawa masuk ke forum
Nama cgu Kejora ni nampaknya semakin harum
Tapi, TN anjing rasa, bagai bontot dicucuk jarum
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 11:05 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Bravo Anon 10:03 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tulis pasal ‘decency’, tapi dia tk faham!
Mungkin masa nk tulis, dari iblis dia dapat ilham
Akkbatnya..teruk ler dia, Anon 10:03 mari baham
Merosot lagi le anjing ni pnya moral atau saham
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 11:55 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg betul kot, ramai kata, TN anjing sawan gila
Dia tak tahu, yg ‘decency’ itu berkaitan tatasusila
Kerana bodoh dia..anjing betina sial ni dapt bala!
Mngelupor ler dia, spt lubang jubor dh kena sula
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 12:20 pm
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Lawak gilerr, TN anjing bercakap pasal ‘decency’
Tapi..serupa dgn ifrit jer anjing betina ini beraksi
Terduduk le dia kena peluru Anon 10:03 am kasi
Pembaca semua habis ketawa tidak kering gusi
😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 12:42 pm
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Bravo Anon 10:19 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kecut biji le dia, TN anjing betina tua tetek labuh
Dgn Anon 10:31 am, betina ini, kena tersembam
Anon kata nk cari IP adress, bawa geng pi tabuh
Nak ajak geng2 PH, lanyak bagi mata dia lebam!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 12:58 pm
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Anon 10:03 & Anon 10:19 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, klu org lebih, dia akn cemburu dengki
Dia tu mmg kuangajar biadab, busuk punya kaki
Dulu tengok dia kasar baran, dok ingat dia lelaki
Tapi rupanya, anjing tua dajal ini betina ada puki
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 1:15 pm
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous 2:43 pm,

Kamu Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla yang menulis komen itu ker.

You are capable of all sorts of acts.

Especially when tidak di layan and you want to draw people out to argue with you.

Anonymous
Guest
Anonymous

Baca lah hingga jumpa permulaan persengketaan itu, sekurang kurang nya masa mula nya keluar kata2 itu.

Lepas itu bahru lah sayugiya anda mengeluarkan pendapat berkenaan nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

decorum

noun
behaviour in keeping with good taste and propriety.

“he had acted with the utmost decorum”

decorum /dɪˈkɔːrəm/ Learn to pronounce noun behaviour in keeping with good taste and propriety. “he had acted with the utmost decorum”

Anonymous
Guest
Anonymous

https://www.google.com/search?q=decorum&oq=decorum+&aqs=chrome..69i57j0i433i457j0l3j46j0l2.12314j1j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca yang budiman,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Klau blog kucar-kacir jgn disalahkan Kejora pula
Lihatlah jam 4:31 pm tu siapa cari pasal @ mula
Tetiba jer Kejora diserang anjing betina sihir gila
Tak kan Kejora nak diam je klau diri org dah tala
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
18 November 2020 5:07 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Beruk Tua Wak Gontol Kejora kojolla coba bikin blog ini kepala bapak dia punya, ikut kata Najib Klepto wal Jibo.

Tulis kisah cinta yang tak berbalas, tak sentuh pun perkara di blog post.

Biadab dan tak sopan.

Reply
18 November 2020 4:31 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Para pembaca sekalian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Baru dia tahu kini, TN anjing betina tua sihir gila!
Kejora tk kacau dia, tpi anjing itu cari pasal mula
Skrg, anjing dajal biadab tu Kejora akn terus tala
Kejora nk ajar dia sikit tentang adab & tatasusila
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
18 November 2020 5:17 pm
___________________________________________________

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

Akhirnya Tuhan reda yg ini sebagai rumusan lelaki cari puki perempuan cari kepala butuh … ini saja di alam akhirat tapi jgn pula 24 jam memuki membutuh. Umat Islam sering diingatkan dengan firman Allah taala, “Dan berpeganglah kamu semua pada tali Allah dan jangan berpecah belah..” (Ali Imran: 16). Seterusnya Nabi Muhammad s.a.w juga pernah mengingatkan umatnya dengan sabdanya, “Telah menular dikalangan kamu penyakit umat terdahulu iaitu penyakit hasad dan benci sesama kamu, dan ia adalah pemotong. Aku tidak bermaksud memotong rambut tetapi memotong agama. Dan demi jiwaku di dalam genggamanNya, kamu semua tidak akan masuk syurga sehingga kamu beriman,… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Balik je dari surau Kejora ini bercadang nak tidur
Sbab bangun awal tadi mata ini rasa mengantuk
Buka blog, nmpak TN anjing, tetek labuh kendur!
Tak jadi le tidur, pala anjing ini kena dulu diketuk
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 6:38 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Membohong, menipu, memfitnah ajer BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA nih.

Bukan nak tidur tapi nak main dengan KY Jelly.

Apa yang nak dimainkan nya, fiikir saja lah sendiri.

Reply
19 November 2020 7:26 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Membohong, menipu, memfitnah ajer TN ANJING 🐕 BETINA TUA IBLIS, PUNGKOG KUDIS, PUKI KURAP SYPLIS, OTAK CIPUT NIPIS, AKAL PENDEK KELENTIT PANJANG nih.

Bukan nak tidur tapi nak main dengan KY Jelly.

Apa yang nak dimainkan nya, fiikir saja lah sendiri.

Reply
19 November 2020 7:54 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

SESIAPA PUN BOLEH SETAKAT NAK BUAT KARANGAN SAMPAH TAIK MACAM DI ATAS TU.
TAPI UNTUK MENGARANG KATA-KATA MADAH TERSUSUN INDAH, TIDAK SEMUA ORANG MAMPU.HANYA YANG BIJAK DAN BERBAKAT SAJA YANG BOLEH…
INI KEJORA NAK BAGI SATU CONTOH
(WOOWW..DLM BI LER..💪):

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Old TN’s pussy hole is like a joint without grease
Having mental problem, she need a psychiatrist!
Whacked by Kejora tears flow filling her eyes iris
She feels..as if, Kejora pinch & pulled her clitoris
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 7:55 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

jigit

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Reply
18 November 2020 9:32 pm
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Naper tu Bro Jigit 9:32 pm?

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing dah parah, tpi mari lagi mau menyalak
Tapi semakin parah le dia, kena Kejora tempelak
Anjing betina itu, sampai dalm kain, Kejora selak
Jigit tak dpt berkata2 sakit perut menahan gelak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
18 November 2020 11:04 pm
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

Main dengan KY Jelly…main apa tu makcik TN? Kalau nak suruh orang fikirkan sendiri, tak payahlah makcik TN post atau komen sampah kat sini. Bagi lah bukti atau link mana-mana. Kala tak ada link, elok makcik TN main sendiri KY Jelly tu……

Reply
19 November 2020 8:55 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang 7:26 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian mkcik TN anjing..terus mnjadi mangsa buli
Kali ini..Anon 8:55 am, basuh dia, pasal ‘KY Jelly’
Semua org nampak, anjing ni amat bodoh sekali
Agknya kini..anjing ini pegi mengadu kt Bang Ali
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 11:19 am
__________________________________________________

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

RAKYAT BOLEH TERIMA DARURAT DI BATU SAPI.. …. JANGAN BIARKAN PHD4PIG YANG SUNDAL……BUBAR PARLIAMEN JEER…… PAS PARTI PALING INTEGRITY DAN PALING LAMA LAYAK JADI PM……. Talkin Untuk Perikatan Nasional Akan Di Bacakan Pada 25 Disember 2020……… 25 November ini, Bajet 2021 yang telah dibentangkan oleh Menteri Kewangan, Senator Tengku Zafrul dijangka akan diundi buat kali pertama di Parlimen. Adakah tarikh 25 November 2020 akan menjadi mimpi ngeri buat Muhyiddin dan barisan kebinet beliau di dalam Perikatan Nasional? Adakah tarikh 25 November 2020 ini akan menjadi hari berkuburnya Kerajaan Perikatan Nasional dan mencatatkan sejarah dalam dunia politik negara sebagai kerajaan yang… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

“Kalau menang undian belanjawan, boleh lah Muhyiddin terus kekal, tetapi jika tewas, terpaksalah berundur secara terhormat.”

Tak “terpaksa”. Kerajaan TSMY masih boleh berterusan.

Even if the budget is rejected, it can be tabled again a few days later, maybe with some tweaks –

https://www.thestar.com.my/business/business-news/2020/10/24/star-exclusive—possible-state-of-emergency-ahead-of-budget-2021

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Bajet tu bole jer disokong MP2 asalkan PN buang bajet utk Jasa yg tak berjasa dan tarik balik cadangan peruntukkan 1 billlon utk JPM..nk buat apa hampir 1 bilion utk Jabatan Perdana Menteri..nak kenduri duit dan enjoy dgn suku sakat ke

Anonymous
Guest
Anonymous

Dah lebih 2 jam sejak komen Wak Gontol, hanya 2 komen lain masuk.

Komen dia pun mengontol, cakap pasal dara.

Begitu lah tabiat yang tebiat.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Membohong, menipu, memfitnah ajer BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA nih.

Bukan nak tidur tapi nak main dengan KY Jelly.

Apa yang nak dimainkan nya, fiikir saja lah sendiri.

Reply
19 November 2020 7:26 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous

Main dengan KY Jelly…main apa tu makcik TN? Kalau nak suruh orang fikirkan sendiri, tak payahlah makcik TN post atau komen sampah kat sini. Bagi lah bukti atau link mana-mana. Kala tak ada link, elok makcik TN main sendiri KY Jelly tu……

Reply
19 November 2020 8:55 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis, pungkoq penuh kudis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang 7:26 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian mkcik TN anjing..terus mnjadi mangsa buli
Kali ini..Anon 8:55 am, basuh dia, pasal ‘KY Jelly’
Semua org nampak, anjing ni amat bodoh sekali
Agknya kini..anjing ini pegi mengadu kt Bang Ali
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 11:19 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Wak Gontol Kejora Kojolla baik kamu tulis komen yang berfaedah.

Jangan menggagah penjahat dan gengster di sini.

Reply
19 November 2020 9:54 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Bila sendirian, Kejora teringat kpd para nak dara!
Yg dah lama kenal mesra, cikgu Yati & ticer Zura
Yg baru kenal doktor muda mmpertahan negara
Farhana budak kelas 5 Sc1 pun tk kurang mesra
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
18 November 2020 3:58 pm
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

(CGU KEJORA BISTARI)

TN anjing 🐕 betina kerepot tua bangka 9:54 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹
Usah nk tegak benang basah le TN betina puaka
Mana ada pantun tu bersifat jahat atau gangster
Mkcik sorang je marah tapi ‘follower’ muda suka
Puki dan kelentit tu, mkcik kena ler operate/alter
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
19 November 2020 10:31 am
_________________________________________________

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Bila Tuhan laknat dan tak redha. Makan gaji haram dan sumber rezeki banyak tak ada berkat. Manifestasi Kerajaan Pintu Belakang yang dilaknat Tuhan. Kahkahkah!

Sheraton
Guest
Sheraton

Se teruk Tun M … apa dia buat ada juga boleh di terima.

Keadaan negara kucar kacir tapi pentadbiran negara berjalan dengan ni lancar.

Masa Muhyiddin ni kucar-kacir dan huru-hara..

Darurat kluster baru.. sebelum ni selain darurat yang sedia ada …. Dia tambah darurat kesihatan ..

Kali ini .. kluster darurat PILIHANRAYA ..

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Sikit hari dia sendiri yg nanti darurat..rebah, masuk ICU kot..tak kerana cancer..jantung. Mana tidak nyer..bajet ditolak huhu

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Bila sendirian, Kejora teringat kpd para nak dara!
Yg dah lama kenal mesra, cikgu Yati & ticer Zura
Yg baru kenal doktor muda mmpertahan negara
Farhana budak kelas 5 Sc1 pun tk kurang mesra
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣