EZAM DEDAH RAHSIA SEBENAR PERTEMBUNGAN MAHATHIR – ANWAR

1. 1997 – Krisis ekonomi melanda dunia dan Malaysia.Pertembungan Mahathir PM dan Anwar TPM bermula.Anwar juga Menteri Kewangan.

2. Saya menjadi Setiausaha Politik Menteri Kewangan pada tahun 1996. Saya menyaksikan dari dekat pertembungan Mahathir-Anwar pada tahun 1997 itu.

3. Sebagai Setiausaha Politik, saya hadir mesyuarat post kabinet Kem kewangan setiap minggu.(Anwar adalah seorang menteri yang tidak pernah gagal pengerusikan mesyuarat post kabinet.Tidak spt kebanyakan Menteri sekarang yang tuang/skip post kabinet.)

4. Bermula 1997 hampir setiap mesyuarat post kabinet Kem Kewangan Anwar membawa ke perhatian mesyuarat desakan Mahathir untuk selamatkan syarikat2 besar dan kroni2 besar beliau. Anwar memberi isyarat jelas beliau tidak bersetuju.

5. Disitulah bermulanya kebencian Mahathir pada Anwar. Anwar tidak melayan karenah beliau yang amat cenderung melindungi syarikat kroni2 besar sahaja termasuk anak2nya.

6. Anwar sering mempertahankan sikap beliau yang cenderung pertahan kelompok miskin daripada bail out syarikat2 kaya. Anwar mendidik warga Kem Kewangan agar dekat dengan kelompok miskin. Dizaman Anwar sasterawan2 besar pro rakyat diundang ke Kementerian Kewangan yang sebelum itu sarang kelompok si kaya raya.

7. Makanya Mahathir, kroni dan familinya yang sangat pro kapitalis kaya membenci Anwar. Mereka mula merancang menjatuhkan Anwar. Anwar terus ditekan untuk mengubah sikap pro rakyatnya. Anwar enggan dan bertahan sehingga dihari terakhir di Kem Kewangan beliau dipecat pada 2 Sept 1998.

8. Ia samasekali bukan soal Anwar cekap mengurus atau tidak. Malah rekod pamerkan Anwar diiktiraf MK terbaik dalam dan luar negara sepanjang perkhidmatan beliau.

9. Ianya soal Anwar yang pro rakyat dan enggan tunduk kepada kerakusan sang PM yang pro kapitalis kaya dan utamakan usaha selamatkan si kaya2 keparat ini daripada rakyat miskin.

10. Pada usia 29tahun dan setiausaha politik termuda ketika itu saya ditakdirkan menyaksikan pertarungan ini didepan mata saya. Saya bertanggungjawab meluruskan hakikat yang sebenar ini.

11. Hakikatnya Mahathir adalah alat kepada kapitalis kaya raya korup dan keparat. Ia memusuhi Anwar kerana Anwar musuh kepada kelompok ini. Malang sekali, di usia 95tahun ini Mahathir masih membiarkan dirinya menjadi alat dan perkakas.

12. Kapitalis2 keparat ini memang tidak mahu Anwar menjadi orang no 1 negara ini kerana Anwar tidak akan tunduk kepada mereka seperti Mahathir. Mereka tahu Anwar sebagai seorang PM akan lindungi rakyat bawahan dan tidak seperti Mahathir melindungi mereka yang kaya raya.

13. Sudah berpuluh bilion malah ratusan billion wang negara habis kerana melindungi mereka yang kaya raya ini dari zaman Mahathir menjadi PM. Ia pastinya tidak akan berlaku lagi semasa Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri negara ini.

Mohamad Ezam Mohd Nor

16 Nov 2020 / 1 RabiulAkhir 1442H

Kongsikan artikel ini
Updated: 16 November 2020 — 11:44 am

58
Leave a Reply

avatar
12 Comment authors
MAHATHIRVSANWARpkhatijah.nunoAnonymousAnonymousAnonymous Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

DUA DAJJAL ILLUMINITY DAN FREEMASON TAK BOLEH BERTEMBUNG… .. DUA DAJJAL ILLUMINITY DAN FREEMASON AKAN TETAP JADI MUSUH…… MAU KE PHD4PIG BUAT MACAM NI……. Kedai runcit, serbaneka di KL dilarang jual minuman keras mulai Okt 2021….. Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) memperkenalkan garis panduan baru mengenai lesen minuman keras yang mula berkuat kuasa semalam. Antara lain, garis panduan tersebut menetapkan bahawa kedai runcit dan kedai serbaneka tidak lagi dibenarkan menjual produk minuman keras mulai 1 Oktober tahun depan. Kedai menjual ubat tradisional Cina juga dikenakan larangan tersebut, tetapi pengecualian dibuat untuk produk minuman keras bagi “tujuan ubatan tradisional”. “Berkuat kuasa… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ• kelentit panjang)

Wak Gontol Kejora Kojolla membahagi bahagi kan pompuan mcm dia lepas menang perang

Tapi perang yang dia menang hanya bila lawan kucing

Berterabur, di gigit, di kongkak kalau coba lawan anjing

Reply
16 November 2020 9:50 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le mkcik TN anjing ๐Ÿ• betina tua iblis puki kurap syplis akal pendek kelentit panjang 9:50 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Kepala TN anjing, kini dah jadi serabut tk karuan
Itu ler dh nyanyuk teruk..ini tua pnya perempuan
Asyik disekel kepala, anjing ni jadi sasau sawan!
Ini dengan anjing le, yg Kejora kini sdg berlawan
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
16 November 2020 9:57 pm
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le mkcik TN anjing ๐Ÿ• betina tua iblis puki kurap syplis akal pendek kelentit panjang,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing nak lagak jerung tk sedar diri nya bilis!
Kini dah tak ada idea merapu anjing itu nak tulis
Idea sawan gila babi dia, anjing tua itu dh muflis
Teruk dia dilanyak, ibarat dgn keretapi kena gilis
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Muka anjing ini spt kulit babi tebal, malu tk kalis
Mulut becok biadab..laki dia malu bwa ke majlis
Tk bersopan, perangai kuangajar mengalah iblis
Puki pula kering kerepot penuh dgn kurap syplis
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HHOHO HIHIHI

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

DAJJAL ILLUMINITY DAPAT RESTU ELITE GLOBAL MANA MAU MAKAN SAMAN NYEERRR…… Minta polis siasat cepat-cepat kes Forex……. Dr Mahathir nampaknya tak puas hati Najib Razak berucap di Parlimen. Atuk beranggapan bahawa Bossku adalah banduan dan oleh itu banduan tak layak menasihati kerajaan. Atuk dah lupa barangkali yang hukuman Bossku telah digantung oleh Mahkamah Tinggi sementara menunggu rayuan diputuskan oleh Mahkamah Rayuan. Atuk juga dah lupa barangkali yang Bossku masih MP Pekan yang sah dan oleh itu beliau berhak mengambil bahagian dalam prosiding di dalam Dewan Rakyat. Kadang-kadang aku rasa Atuk tau yang Bossku bukan secara teknikal seorang banduan. Mungkin Atuk… Read more »

trackback
Gempar !!! Ezam dedah punca pertembungan tak berkesudahan Mahathir-Anwar - malaysiainsight.com
trackback
Gempar !!! Ezam dedah punca pertembungan tak berkesudahan Mahathir-Anwar
Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina tua sihir iblis puki kurap akal pendek kelentit panjang,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Mmg sewajarnya โ€˜badut blogโ€™, TN anjing dinobat
Tapi kini..anjing betina sihir itu, tiada lagi kelibat
Berbirat belakng anjing tua tu kena Kejora sebat
Agak nya kini terketar2 kt dapur gagau cari ubat
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina tua sihir iblis puki kurap akal pendek kelentit panjang,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing kena balun..sampai jadi sawan sasau!
Bontot anjing itu bgai kena tibai dgn kayu kasau
Kelentit dia pula..ibarat dah kena hiris dgn pisau
Bila nampak je pantun Kejora, mula lah dia risau
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina tua sihir iblis puki kurap akal pendek kelentit panjang,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing kini terus bisu kelu dan diam mmbatu
Anjing betina ifrit ini, mmg betul2 dah mati kutu!
Dia nak masuk, takut nanti, lebih teruk kena latu
Takut dia kat Kejora ni, lebih dari takut kat hantu
๐Ÿ‘ปโ˜ ๏ธ๐Ÿ‘น๐Ÿ‘ปโ˜ ๏ธ๐Ÿ‘น๐Ÿ‘ปโ˜ ๏ธ๐Ÿ‘น๐Ÿ‘ปโ˜ ๏ธ๐Ÿ‘น๐Ÿ‘ปโ˜ ๏ธ๐Ÿ‘น๐Ÿ‘ปโ˜ ๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina tua sihir iblis puki kurap akal pendek kelentit panjang,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing kini termenung monyok dalm bangsal
Di dlm hati dia mengeluh dan rasa sgt menyesal
Dia dah sedar akibat bila dgn Kejora dicari pasal
Silap le mkcik netball ni, pegi acah kapten futsal
โšฝโšฝโšฝโšฝโšฝโšฝโšฝโšฝโšฝโšฝโšฝโšฝโšฝโšฝโšฝโšฝโšฝ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina tua sihir iblis puki kurap akal pendek kelentit panjang,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing dekat 90 th..tapi akal budak hingusan
Akibat kuangajar biadab anjing tu dapat balasan
Kejora taji pala anjing tu, tanpa ada belas ikhsan
Tak tau ler anjing tua tu kini koma atau pengsan!
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina tua sihir iblis puki kurap akal pendek kelentit panjang,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing betina barua ifrit, dah tk lagi kelihatan!
Dah cabut lari betina kelentit panjang tak khatan
Baru dia tau, itu anjing tua keparat lahanat setan
Dia rasa mcm jubor dah kena jolok dgn belantan
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca yang budiman,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Baru dia tahu kini, TN anjing betina tua sihir gila!
Kejora tk kacau dia, tpi anjing itu cari pasal mula
Skrg, anjing dajal biadab tu Kejora akn terus tala
Kejora nk ajar dia sikit tentang adab & tatasusila
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

Mano poyi ea onam kotak tu Zam ,,, Eko ni ado2 jo. Tahu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le mkcik TN anjing ๐Ÿ• betina tua iblis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Bloody old idiot, TN โ€œanjingโ€ like to boast and lie
Only on slanders and bluffing..this idiot lady rely
If we follow her words..it is as if..pig also can fly
However, thanks for the fun the silly idiot supply
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Woww..pantun bahasa Inggeris menderu deram
Monyok terkedu le, TN anjing barua anak haram
Mesti terketar2..anjing dajjal ni menahan geram
Mngelupor le dia serupa Keling kapal nak karam
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le mkcik TN anjing ๐Ÿ• betina tua iblis, puki kurap syplis, otak ciput nipis, akal pendek kelentit panjang,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Old TNโ€™s words are like garbage, smelly & rotten!
By Kejora, the stupid idiot is all the while beaten!
Kejora whacked the lady to the ground flattened
The scene is like a mouse by a tiger being eaten
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Tu dia aih..pantun bahsa Inggeris mai pulak dah
Mesti bengang giler, TN anjing iblis haram jadah
Bila dia acah Kejora..terima je le anjing tu padah
Muka anjing ini nanti akan penuh dngn air ludah
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ LEBIH PERI KEBINATANGAN DARI KEMANUSIAAN…….

Perkampungan Al Quran Membazir, Perkampungan Monyet ok — Parti AMANAH/PH……..

Pada PH .. Monyet lebih dijulang dan diperlukan selain membina Muzium Monyet tidak membazir.
Tak tahu nak kata apa agi … Saya ULANG!!!

No D4P No Anwar .. Perkukuh MN Pertahan PN
TENKIU
Hanisya Abdul Hamid

anonymous
Guest
anonymous

matde hnay mahu kawan dia anak nya kaya
lani dah sasau sikit sikit bnayak yang galau
jaman pm4 dah berlalu
orang tarak tak takut ngan matde lagi
memang sontoloyo puak ni

[i mampuih ;agi baik

Anonymous
Guest
Anonymous

TN dan Kejora masing sudah hilang sabar Akhirnya kedua-duanya tentukan masa bertarung Salah sorang perlu digulung macam kain gebar Ibarat Tuah dan jebat bertikam di balai rong Kedua-dua melangkah ke destinasi tempur Berseluar jerot baju pahlawan Yang pasti biar lawan pedih mengelupur Atau di hayun lontar setinggi awan Maka bertemulah mereka di padang lawan Masing2 berpandangan mata terbeliak Sekejap lagi musuh menerkam macam haruan Senjata menerobos jika tak cepat elak Namun tiba-tiba,lain pula terjadi Masing-masing terpesona dengan kejambuan lawan Ibarat pemabok terpandang Brandy Ibarat ulat terjumpa cendawan Tn mengejit matanya kepada kejora Kejora termalu-malu dengan nguratan Tn Nampak sangat mereka… Read more »

zunnun
Member
zunnun

๐Ÿ˜€

Anonymous
Guest
Anonymous

TN dan Kejora masing sudah hilang sabar Akhirnya kedua-duanya tentukan masa bertarung Kejora nak gulung TN macam kain gebar Ibarat Tuah menikam Jebat di balai rong Kedua-dua melangkah ke destinasi tempur Kejora berseluar silat baju pahlawan Yang pasti biar si TN pedih mengelupur Kejora nak hayun lontar setinggi awan Maka bertemulah mereka di padang lawan Masing2 berpandangan mata terjegil Cgu Kejora menerkam musuh macam haruan Direntapnya kain TN sampai terbogel Namun tiba-tiba,lain pula berlaku TN menyembah dan cakap tak nak lawan Kepala TN berbenjol kena cgu Kejora luku Menjerit betina tua tu mcm kena sawan TN melutut minta ampun kepada… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

ELOKLAH POLITIKUS DAN FRONT LINERS DISUNTIK VAKSIN DULU SEBELUM RAKYAT…… Malaysia letak harapan tinggi terhadap pengeluar vaksin COVID-19 – Dr Adham…… Setakat ini terdapat 10 calon syarikat terkemuka pengeluar vaksin telahpun melepasi ujian klinikal fasa ketiga. – Gambar hiasan KUALA LUMPUR: Malaysia meletakkan harapan tinggi terhadap pengeluar-pengeluar vaksin untuk memperoleh vaksin COVID-19 yang dijangka boleh digunakan seawal suku pertama tahun depan. Menteri Kesihatan Datuk Seri Dr Adham Baba berkata berdasarkan laporan terkini, terdapat 10 calon syarikat terkemuka pengeluar vaksin telahpun melepasi ujian klinikal fasa ketiga dalam membangunkan vaksin COVID-19. backup_ads “Seperti kita diberitahu, Pfizer Inc BioNTech SE didakwa mempunyai keberkesanan… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐ŸŒป๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐ŸŒป๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Isnin ini ku temui pembahagian saksama
Demi mngeratkan siraturahim dan saudara
Cikgu Kejora sudah pasti dengan Dr Akma
Encik. Jigit di kawin kan dengan Ticer Zura

Tak eloklah bermusuh-musuh sampai ke mati
Kita hidup ni pon menumpang dibumi yg fana
Encik TN sang lelaki sado kita kasi dia C.Yati
Untuk aku pula siapa lagi kalu bukan Farhana
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐ŸŒป๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐Ÿ’๐ŸŒน
๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐ŸŒป๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon 3:16/3:25 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Naper ler Anon ni, masih juga degil ketegar juah?
Anon ni, mmg jenis muka tk malu, takde maruah
Kan semuanya, Kejora dah jawab nun kat bawah
Klau pasal Farhana itu..Anon hanya makan kuah
๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

nonymous
Wahai abang kejora si hansem Tunjang Mali,
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Malam ini ku temui pembahagian saksama
Demi mngeratkan siraturahim dan saudara
Cikgu Kejora sudah pasti dengan Dr Akma
Encik Jigit di kawin kan dengan Ticer Zura

Tak eloklah bermusuh-musuh sampai ke mati
Kita hidup ni pon menumpang dibumi yg fana
Encik TN sang lelaki sado kita kasi dia C.Yati
Untuk aku pula,siapa lagi kalu bukan Farhana
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐ŸŒป๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

zunnun
Member
zunnun

setiap yg hidup dan mempunyai kesedaran ke”aku”an kebijaksaan mereka akan sentiasa berpolitik…. jika tidak bergayut kpd sesiape sekali pun, kesedaran2 mereka sentiasa di hantui oleh mereka2…. …kerana mendewa2 mau pun mentempelak2 itu bibit2 politik juga…. …kerana percaya dan tidak percaya itu bibit2 kepercayaan semata2. politik tiada lain, menujudkan bibit2 percepsi semata2…. tiada kecuali, dlm rumah tangga sekali pun memerlukan akan nya… tidak kecuali keinginan menjilat2 puki dan mengulum2 kepalabutuh… tidak kecuali masakan seketul daging babi dari kawah hadi utk babi2 belaan nya… hanya perlu kita ke’tahu’i adakah tuhan berpolitik juga hingga menyogok2 syurga dan mengugut2 neraka? jika benar sedemikian, tuhan… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (Anon anjing ๐Ÿฆฎ betina lesbian)

Wahai abang kejora si hansem Tunjang Mali,
๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Malam ini ku temui pembahagian saksama
Demi mngeratkan siraturahim dan saudara
Cikgu Kejora sudah pasti dengan Dr Akma
Encik Jigit di kawin kan dengan Ticer Zura

Tak eloklah bermusuh-musuh sampai ke mati
Kita hidup ni pon menumpang dibumi yg fana
Encik TN sang lelaki sado kita kasi dia C.Yati
Untuk aku pula,siapa lagi kalu bukan Farhana
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐ŸŒป๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

Reply
16 November 2020 12:35 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Anon 12:35 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Ini apa ke benda ni Anon yg ko nak merapu pula
Apa ko ingat ini harta pusaka pnya pmbahagian?
Cgu Yati, ko nak jodoh dgn TN anjing betina gila?
Tak rela nk ku lihat cgu Yati jadi mangsa lesbian
๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
16 November 2020 8:49 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Anon 12:35 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Mmg ler otak ngko ini Anon serupa kepala bana!
Ko nak bagi aniaya..hidup cgu Yati dan Farhana?
Celaka betul ko ini anjing barua lahanat durjana!
Woi Anon, ko dgn si TN tu, kedua2 anjing betina!
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
16 November 2020 8:50 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Anon 12:35 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–
Usah pula, nak dilibatkan TN anjing lahanat babi
Jgn pula, ko ingat senang2 Farhana ko nak lipat!
Kejora sado ini boleh nk kawin ikut sunnah Nabi!
Niat di hati ini, nak kawin dgn mereka berempat!
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
16 November 2020 8:51 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Anon 12:35 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
Ticer Zura tu..mmg ler dah jadi tambatan sukma
Cgu Yati pulak, laungan cinta dah lama bergema
Farhana itu, akn snggup ku tunggu biarpun lama
Cuma kini, menanti keputusan dari doktor Akma
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
16 November 2020 8:52 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Cuti Covid ini, keempat2 mereka tu Kejora rindu!
Bila diingati dara2 ayu ini..terasa sangat syahdu!
Bersama mereka..ikatan kasih suci ingin dipadu
Smoga nanti, puteri2 syurga ini akn rela dimadu!
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
16 November 2020 9:16 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽจ
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Klau jadi, pasti gemuruh gendang silat bergema
Kejora..dgn 4 orang isteri serentak jdi pengantin
Mmg sukar nak dibayang, adegan mlm pertama
Tapi tak risau sbb Kejora ada atok, bomoh batin!
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Reply
16 November 2020 9:31 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

jigit

Di bawah pohon duduk menyendiri
Mengenang sahabat punya angkara
Kalau mcm ni biarlah Jigit bawa diri
Dok tunggu apa, JORA nak sapu semua si dara

Kah kah kahhhhh kahhhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

โ˜น๏ธโ˜น๏ธโ˜น๏ธโ˜น๏ธโ˜น๏ธโ˜น๏ธโ˜น๏ธโ˜น๏ธโ˜น๏ธโ˜น๏ธ
๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ
๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ

Reply
16 November 2020 11:11 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro jigit 11:11 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Tk kan lah Bro Jigit hanya nampak yg kt blog ini?
Masih banyak lagi..bunga2 berkembang kat luar
Sedih jugak bila dengar Bro Jigit merintih begini
Cuba2 intai si janda muda Nurul, anak Pak Nuar
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Jigit
Guest
Jigit

Saya bukanlah balachi sesiapa kerana saya telah memutuskan untuk tidak menjual jiwa, maruah atau taat setia kepada mana-mana manusia bernama politikus. Mengenai pendedahan Si Izam Kotak ini sukalah saya jelaskan bahawa ianya hanyalah sebuah manifestasi hipokrasi mainan bibir para pemain politik. Katanya Anwar terang-terangan menolak untuk menyelamatkan kroni-kroni besar Mahathir. Nama pun kroni Mahathir, jadi apa ke jadahnya Pak Sheikh nak tolong selamatkan. Kalau dia orang selamat pun yang akan mendapat habuan ialah Mahathir, bukannya Nuar. Cerita kononnya Nuar lebih suka tolong orang miskin, itu adalah labon para penglipor lara yang menjual air liur untuk menyara hidup keluarga. Sayugia diingat… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Isu pokok yalah pengkhianatan kpd PH sehingga Kerajaan PH tumbang angkara Sheraton Move. Siapa yg mengilhamkan Sheraton Move? Dari awal PM7 dia telah mengambil 3 musuh kuat Anwar dan Pakatan Rakyat jadi advisors 24/7 disamping dia. Zahid Mat Arip TIBAI dan Abu Bakar Yahya PERKASA dilantik S/U Politik sementara konspirator Sodomi 1, sementara Khairuddin Hassan yalah roving ambassador cum hatchet man taraf Azeez Rahim yalah hatchet man dizaman Najib Klepto. Jadi bukan rocket sains utk teka Konsensus PH hanyalah seni Machiavelli kpd Atok95 utk menang P dan dengan hanya 13 kerusi dia bergantong sepenuhnya kpd Konsensus PH utk dilantik PM7.… Read more »

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

You got solid point Bro ! Salute..

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Komen yg last..lucah sangat..buah kau kot !dasar otak lucah karat pala bana kau !

Anonymous
Guest
Anonymous

Hangpa nak percaya sapa?. Anwar @ Mahathir?. Tak susah nak menilai pun. Tengok sendiri latar belakang dan cara hidup depa. Kaum kerabat sapa super kaya raya? Kaum kerabat sapa yg hidup sedehana dan lebih mengikuti apa yang dianjur Islam?. Anak cucu sapa yg ditangkap dalam kelab malam masa PKB dulu?. Anak cucu sapa yang tak peduli aurat, separa bogel atas kapal mewah tengah laut?. Kawan2 dan penyokong sapa yg hidup mewah dan gah membela bini glamour dikalangan selebriti dan artis? Tepuk dada tanya minda. Jangan kerana propaganda, kita terus papa kedana mengangkat dan menjulang pemimpin2 hipokrit dan membuang pemimpin yang… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon 12:41 pm,

Ada sikit yang Anon tertinggal:

Anak cucu siapa yang dok berpeluk dengan anjing kat tempat tidur…

Jigit
Guest
Jigit

Saudara mungkin seorang ulamak yang hebat. Akan tetapi Allah tidak pernah mengangkat mana-mana hambanya walaupun berserban sebesar bakul dan berjubah menyapu tahi ayam sebagai HAKIM untuk menilai mana-mana hambanya yang lain. Yang dilihat baik dan warak belum tentu syurga tempatnya. Begitu juga pelacur atau pembunuh sekalipun mungkin mendapat hidayat di penghujung usia mereka lalu memasuki syurga Allah. Hang mangkok mana nak mengadili orang itu baik orang ini jahat….

Anonymous
Guest
Anonymous

Allah anugerah manusia akal dan fikiran agar manusia mampu menilai antara yang hak dan batil, antara jujur dan hipokrit. Tapi kalau akal kepala lutut yang diguna pakai, memang setanding haiwan lah manusia itu. Akal diberi agar manusia mampu menilai dan membezakan antara yang baik dan buruk. Lebih baik jadi haiwan yang tak berakal kalau gagal atau tak bijak manfaatkan akal. Dengan akal lah manusia dapat menilai berasaskan fakta2 dan bukti nyata. Berapa kerat sangat pelacur yang mulia seperti yang tersurat dalam sirah? Jangan hanya kerana satu sirah berkenaan, kita nak membenarkan kejahatan dan kebobrokan walhal bukti kebusukan amat jelas di… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Kau jilat Atok balun Anwar is ok? Wonder why you are in reading Budinโ€™s PH blog should be licking like a dog in Che Detโ€™s blog or Rahman JPC exPTDโ€™s blog, all victims of political sodomies.

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Bagus punya ulasan smach sarcasm pd Jagjit..eh silap Jigit (jagjit nama kaun Singh)

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Skarang pun di era PN dan TSMY rakyat jangan kata baju,,rambut di kepala, bulu2 pun semakin luruh…PKP, hilang mata pencarian… lanidok harap PN lah bagi bantuan..kan. Pandai strateji Moodin ye…panjangkan tempoh PKP demi PKP..kasi rakyyat susah cari makan.Baugs lah nk bagi bantuan pd rakyat yg susah mcam golongan B40 tu. Tapi sampai bila?? Hasil negara tak bertambah pun? keluar dan pakai danan rakyat KWSP, Tabung Haji, ASB lagi ada la. Tu hutang luar negara mcam mana pula ya..

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Bagus lah nk bagi bantuan… Keluar wang dan pakai Dana rakyat KWSP, Tabung Haji…utk tong rakyat huhuhu

zunnun
Member
zunnun

kesilapan ezam yg amat nyata, bukan kerana dia setpol termuda kelulusan uia tapi flip flop nya melompat2 tiada iktizam yg luhur dlm perjuangan….

maka, integriti nya tercemar, dan akan sentiasa menghantui beliau sepanjang masa….

ape yg di cerita itu, umum blh baca dari buku ‘mahathir maverick’ oleh barry wain, se orang columist di Wall Street Journal….

..dan mahathir sentiasa dlm kuasa nya utk menyaman jika memfitnahkan nya….

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Bila sendirian, Kejora teringat kpd para nak dara!
Yg dah lama kenal mesra, cikgu Yati & ticer Zura
Yg baru kenal doktor muda mmpertahan negara
Farhana budak kelas 5 Sc1 pun tk kurang mesra
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Berok
Guest
Berok

Pukimak kau lah sial anjing kurap!!!
Tulis tak pernah ikut topik!!!
PERGI MAMPUS LAH KAU

Anonymous
Guest
Anonymous

Setuju setuju setuju

Sokong sokong sokong

Anonymous
Guest
Anonymous

Anjing kurap jangan biarkan dia mampos bersepah saja/

Merebak kurap nya.

Suruh dia terojun ke lubang kurang2 6 kaki dalam.

Anonymous
Guest
Anonymous

Hoi! Komen ikut topik la…apa kau membebel kat sini…aku jentik buah pelir kang…

Anonymous
Guest
Anonymous

Bravo Anon 1:30 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing betina kurap ifrit dah tak lagi kelihatan!
Dah cabut lari betina kelentit panjang tak khatan
Baru dia tau, itu anjing tua keparat lahanat setan
Dia rasa mcm jubor dah kena jolok dgn belantan
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Ni Beruk TN ke yang marah-marah terkena belacan ni…