EMPAT HUJAH SHAHRIR MELETAKKAN MUHYIDDIN PM PALING LEMAH

Saya ditanya mengapa perlu saya hujahkan bahawa TS Muhyiddin Yasin adalah PM yang paling lemah dalam sejarah negara.

Kepimpinan lemah tidak membawa kebaikan bagi rakyat dan negara ketika rakyat berhadapan dengan kesan mencabar terhadap kehidupan mereka. Dari segi kesihatan awam, rakyat bertuah kerana sistem kesihatan awam negara telah terbina kukuh bertahun lamanya sehingga mampu mengatasi sistem kesihatan awam negara-negara maju.

Namun, rakyat dan negara perlu juga kepada kestabilan politik supaya ekonomi rakyat dan negara mampu bertahan kesan buruk wabak COVID 19 dan mampu meningkat kembali apabila wabak itu dapat diredakan.

Kesilapan TS Muhyiddin dan rakan-rakan politiknya menasihatkan YDPA untuk mengistiharkan darurat kononnya kerana inilah caranya negara bolih mengatasi wabak COVID 19 telah sebenarnya membuka kelemahan kerajaan PN itu sendiri.

Ianya suatu tindakan yang ‘desperate’ dan mendedahkan kelemahan kumpulan penasihat dan perancang TS Muhyiddin, ‘inner circle’nya dan jemaah menteri PN.

Keputusan untuk diistihar darurat sudah cukup memerlukan TS Muhyiddin meletakkan jawatan kerana pentadbir semasa darurat tidak perlu baginya kekal sebagai PM!

Siapalah yang menasihat TSMY untuk menyembahkan nasihat ini kepada YDPA? Saya dengar ramai peguam2 yang rapat dengan PPBM dan komponen PN yang telah terlibat menasihat TSMY.

Apabila nasihat TSMY ditolak oleh YDPA, sekali lagi terdedah kelemahan kepimpinan TSMY sebagai PM dan lagi mengukuhkan sebab TSMY sepatutnya meletakkan jawatannya sebagai PM.

Seterusnya, kerajaan PN terpaksa berhadapan pula dengan Dewan Rakyat untuk meluluskan Bajet 2021nya. Sekarang Bajetnya itu mendapat pula ‘talian hayat’ dari YDPA yang bertitah agar Bajet 2021 dilulus oleh Dewan Rakyat.

Dah terbongkar lagi kelemahan kepimpinan kerajaan PN dibawah TSMY!

Keempat, apabila saranan DS Najib selaku Pengerusi BNBBC untuk menyokong Bajet 2021 secara bersyarat sehingga menimbulkan polemik ‘hikayat PGL’ olih wakil rakyat PN-PAS dan keangkuhan Ketua Eksekutif KWSP, TSMY dan PN sudah berdepan dengan keadaan ‘kalah – kalah’ umpama ‘ditelan, mati emak, dibuang,..’.

Ditolak saranan BNBBC pun susah, diterima pun lagi kelihatan lemah PN.

Tidak adil bagi rakyat dan negara terpaksa mendokong kepimpinan kerajaan yang lemah setelah baru 30 bulan dahulu je, mandat rakyat melalui PRU 14 tidak akhirnya membawa kepada kebaikan dan munafaat untuk mereka!

Memang tepat permintaan awal-awal UMNO-BN pada Mac lepas bahawa jalan yang terbaik ialah untuk kembali balik kepada mandat rakyat.

UMNO-BN bersabar dan sanggup meletak tepi keresahan menyokong mereka yang pernah mengkhianati UMNO untuk mereka pula duduk sebagai pemerintah.

Sudah tahu dengan pasti mereka itu mudah mengkhianati kawan dan perjuangan, sekarang jangan bertolak ansur lagi.

Mungkin kah boleh ‘pengkhianat’ bersifat ikhlas?

Hanya mandat rakyat yang mampu menyelamat rakyat dan negara dari kelemahan kepimpinan negara hari ini.

TAN SRI SHAHRIR SAMAD, KETUA UMNO BAHAGIAN JOHOR BAHRU, 13 NOVEMBER 2020.

Dipetik daripada FB Shahrir Samad -Tok Uban.

Kongsikan artikel ini
Updated: 13 November 2020 — 6:25 pm

193
Leave a Reply

avatar
7 Comment authors
MAHATHIRVSANWARpAnonymousAnonymouszunnunnajib bini rosmah Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

LEMAH PUN PM JUGAK……. PAK DAJJAL FREEMASON PALING BAHALOL…… PKPB beri kesan negatif ke atas ekonomi suku keempat…….. Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) yang dilaksanakan di kebanyakan negeri berkemungkinan besar akan memberi kesan kepada pertumbuhan Keluaran Dalam Negara Kasar (KDNK) pada suku keempat 2020. Menteri Kewangan, Tengku Datuk Seri Zafrul Tengku Abdul Aziz, berkata, walaupun ia dijangka memberi kesan kepada permintaan pengguna khususnya berkaitan peruncitan, makanan dan minuman, penginapan dan hospitaliti, serta pengangkutan, inisiatif di bawah PENJANA dan KITA PRIHATIN seperti Subsidi Upah, Insentif Pengambilan dan Peningkatan Kemahiran Pekerja dijangka akan mengurangkan impak itu. “Kerajaan juga akan terus peka tentang… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Dah bankrap akal, habis modal.

Hanya kopipes ajer.

Pemalas Beruk Tua Wak Gontol Kejora nih.

Reply
14 November 2020 8:17 am
_____________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Dah main kopipes si Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Otak kecil, tak dapat nak mikirkan apa2 lain nak cakap.

Reply
14 November 2020 10:23 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Tak renti2 kopipes komen lama nya.

Susah nak lawan sesiapa sebab Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih tak banyak otak.

Lk 100gm saja masakan manusia biasa lk 130 gm.

Reply
14 November 2020 10:29 am
_____________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Lagi kopipes, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Otak tak banyak tapi nak lawan orang yang jauh lebih pandai dari dia.

Kudut lah jadi nya dia.

Reply
14 November 2020 10:31 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis puki kering kurap akal pendek kelentit panjang 8:17/10:23/10:29/10:31 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kena taji teruk, kini parah & terngadah
Dgn Cg Kejora..anjing tu hari2 makan caci ludah
Naper ler biol bengap sgt itu anjing haram jadah
Bkn ke kopipes itu menjadikan kerja jadi mudah?
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bkn sja peluru2 Kejora itu, TN anjing tak tertepis
Bahkan juga anjing tua ni, tergamam & terpukau
Peduli apa, Kejora nak salin ke atau nak kopipes
Itu pantun2 sendiri..bkn harta kepala bapak kau!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih mcm budak kecik, cakap kena taji teruk, parah & terngadah.

Maklom lah, otak nya kecil, tak dapat mikir lebih dari itu.

Tak payah layan sangat dia nih. Sekel kepala sekali sekala dah cukup.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina ifrit puki kering kurap syplis, akal pendek kelentit panjang 12:34 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing asyik kena, Kejora taji tersmbam jatuh
Maruah dan moral anjing tua ini dh rosak runtuh
Membebel, meroyan dia..tajuk post tak disentuh
Bodoh anjing ni mcm pak dia pnya kepala butuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina ifrit puki kering kurap syplis, akal pendek kelentit panjang 12:34 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (Anon anjing ðŸĶŪ lesbian)

Cik Eton pensyarah cun,
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
Semoga lamaran abang akan dapat restu
Kalau sapa ganggu abang gayong lipat
Kesian juga abang dengan Wak tu
Nak lawan haruan sedangkan dia anak sepat

💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

Reply
13 November 2020 9:58 pm
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
Anon anjing tidak ada beban dia pegi galas batu!
Nak lagak mcm haruan tak sedar dia anak sepat
Sian jugak Kejora, dgn Anon anjing betina tua tu!
Dia nak tunjuk hebat, tpi malu yg anjing tu dapat
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh

Reply
14 November 2020 12:52 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Nak lipat gayong, silap2 dia tercampak ke dalam tong.

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Reply
14 November 2020 8:21 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing ðŸĶŪ betina tua lesbian akal pendek kelentit panjang 8:21 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Hohoho..kepala TN anjing udah serabut serabai!
Padan lah dah dekat 90 th, kubor pun melambai
Dia makin biol sewel ini anjing betina maa ci bai
Pasangan lesbian dia, ‘Anon anjing’ pun dia tibai
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

(Yg nak lipat gayung tu Anon anjing ðŸĶŪ9:58 pm, pasangan lesbian TN anjing 🐕nih..dah mabok todi teruk, TN anjing 🐕 nih..)

Reply
14 November 2020 11:16 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua puki kurap syplis tetek labuh, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Awas, haruan makan ikan lian.

Tapi di sini, kita tepis ajer dia ke longkang.

Anonymous
Guest
Anonymous

ikan lain

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina kelentit panjang)

Bila otak dia kecik, tak dapat nak fikir banyak, maka selalu lah kopipes komen dia lama.

Ini dipanggil bankrap otak.

Reply
14 November 2020 10:25 am
_____________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 betina kelentit panjang)

Tak renti2 kopipes komen lama nya.

Susah nak lawan sesiapa sebab Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih tak banyak otak.

Lk 100gm saja masakan manusia biasa lk 130 gm.

Reply
14 November 2020 10:29 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina iblis puki kering kurap akal pendek kelentit panjang 10:25/10:29 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Hohoho..TN anjing dah makin kecut dan trauma
Peduli apa Kejora nak komen guna pantun lama
Apa yg penting, kesakitan, tetap anjing ni terima
Biar dirasa, muka kena ludah dgn kahak gelema
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Bankrap betul otak Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Asyik kopipes komen lama ajer.

Mana dia nak menang lawan musuh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina iblis dungu puki kering kurap akal pendek kelentit panjang 11:45 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Hohoho..TN anjing dah makin kecut dan trauma
Peduli apa Kejora nak komen guna pantun lama
Apa yg penting, kesakitan, tetap anjing ni terima
Biar dirasa, muka kena ludah dgn kahak gelema
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina iblis dungu puki kering kurap akal pendek kelentit panjang 11:45 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kena taji teruk, kini parah & terngadah
Dgn Cg Kejora..anjing tu hari2 makan caci ludah
Naper ler biol bengap sgt itu anjing haram jadah
Bkn ke kopipes itu menjadikan kerja jadi mudah?
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bkn sja peluru2 Kejora itu, TN anjing tak tertepis
Bahkan juga anjing tua ni, tergamam & terpukau
Peduli apa, Kejora nak salin ke atau nak kopipes
Itu pantun2 sendiri..bkn harta kepala bapak kau!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

zunnun
Member
zunnun

dari kesundalan malaun2 pAs dgn walla seketul daging hadi lalu timbul pula #melayu2islam si Moo & assmin, bertambah sawan akhir nya #melayu#islam hadi…..

cukup resipe, terdiri dari golongan penyamun2, pengkianat2 & perdagang agama…..

kini terbit pula si tua 96 yg telah lama menelan biji puki bini nya si hasmah, asyik dgn lagu2 sawan nya, anwar tak mampu membawa keluar negara dari keadaan kemelut pandemik & kegawatan ekonomi….

si tua, mahathir jgn zalimi bini dgn tiada biji puki, habis siape2 yg mendekati nya, di pegang2 dan di pimpin tangan2 mereka…

kedua2 si tua ini, dah jadi contoh sawan tegar suami isteri….

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina kelentit panjang)

Dilenyek macam kereta kebal? Mana Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ada kereta kebal?

Disentuh macam semut, sebenar nya.

Di tepis ajer.

HAW HAW HAW.

Reply
14 November 2020 8:15 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 8:15 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing betina..celah kangkang, daki berlumut
Puki dia tu kelentit panjang tak boleh nak kemut
Bila dia msuk bilik, laki dia smbunyi, dlm selimut
Kini terkentoi dgn Kejora, dia alih tiang ke semut
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA

Reply
14 November 2020 10:52 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Ini dah nyata otak kosong.

Asyik mencarut jer.

Dahtu dakwa alih tiang, bagai.

Takda yang semenggah otak puak nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua puki kering kurap syplis, akal pendek kelentit panjang 11:48 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua puki kering kurap syplis, akal pendek kelentit panjang 11:48 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing asyik kena, Kejora taji tersmbam jatuh
Maruah dan moral anjing tua ini dh rosak runtuh
Membebel, meroyan dia..tajuk post tak disentuh
Bodoh anjing ni mcm pak dia pnya kepala butuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Umno sudah sekat Hisham keris sekontot lidah anak haram Madey si Kitol naik. Tak lama lagi depa nak kutip sekor demi sekor masuk jail. Hati hitam legam macam bontot Azmin Semburit. Nak rampas Selangor pakai pintu belakang? Sesuai nama Azmin Semburit. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Itu kamu punya pendapat ajer.

Ramai lain berpendapat berlainan.

But do carry on dengan hopeful thinking kamu. It’s FOC.

Anonymous
Guest
Anonymous

Dan sedap membalun nya bila kamu keluarkan di sini.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Pi mampuih la Madey si Kitol. Masuk merangkak pi kubuq hang. Hang banyak dosa pada Rakyat. Pada politikus Melayu. Dosa pada parti Melayu. Hang patut mampuih tanpa batu nisan dan kubuq hang patut letak jamban paling besaq. Berak muntah ataih kubuq hang. Nasib hang lahir di Malaysia orangnya pengampun dan dan pemaaf bukan macam hang anak haramjadah kaki dendam hati hitam legam. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Hang dok doakan orang mampuih, pahal?

Frust yer? Kot hang mampuih dulu dan depa campak saja bangkai hang ke dalam tempat buang najis yang besaq nun.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Kes Jho Low sampai 5 tahun hilang hanya jumpa muka tukar macam beruang. Kes video Azmin Semburit 5 bulan siasat jadi kabur. Kes Attakkuarantin bayar kompoun backdated siasat 4 bulan sampai borang tak isi. Perogol Nika Gee bersatu dengan Perogol Amah Indon hampir 2 bulan minta darurat macam orang gila. Nampak tak hancurnya sistem pentadbiran Malaysia kalau Madey si Kitol dan baruanya masuk campur? Kahkahkah!

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Perogol Nika Gee puppet PM. Madey si Kitol punya kerja khianat. Tua tak ingat kubur memanggil sebab hatinya hitam legam dendam dan dikejar dosa masa muda. Madey si Kitol angkat kaki tidur, kaki rompak dan perogol bini orang yang suka berdoa. La nak Azmin Semburit? Apa lagi Madey mahu? Tanah kubur? Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla title yang paling sesuai untuk Kejora.

Dia otak kecik, harapkan gontol besaq tapi Bang Ali kata itu pun kecik.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 10:15 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 betina iblis puki kurap syplis akal pendek kelentit panjang 10:15 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing asyik kena, Kejora taji tersmbam jatuh
Maruah dan moral anjing tua ini dh rosak runtuh
Membebel, meroyan dia..tajuk post tak disentuh
Bodoh anjing ni mcm pak dia pnya kepala butuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina kelentit panjang)

Bodoh bangang Beruk Tua Wak Gontool Kejora Kojolla nih.

Orang tak masuk dia kata nya cabut.

Demikian lah bila kepala nya takda isi hanya sabut.

Reply
14 November 2020 7:22 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 7:22 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Tak payah le lagi TN anjing tua..ko nak berhelah!
Semua nampak, kau ni bodoh tak tinggi sekolah!
Org lain tak masuk, naper Kejora nak dipersalah?
Kwn lesbian ko Anon anjing tu tak bwa masalah?
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
14 November 2020 7:38 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nak berbalah

Tapi dijentik saja kepala nya, dia selalu kalah

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina bebal puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 10:18 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Perogol Nika Gee sudah tumbang. Azmin Semburit dan video kaburnya masih belum selesai. IGP mata kabur cari Jho Low 3 tahun tak jumpa. Kahkahkah!

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Orang yang rogol bini orang dan amah Indon pun kamu boleh percaya lagi? $$$ buta. Doa perogol bini orang dihijab Tuhan. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina kelentit panjang)

Hampir tiada orang lain masuk blog ini sejak 6.22 petang semalam hingga pagi ini.

Ramai yang meluat dengan karutan Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Dia sewel, malam tadi coba nak cakap pasal cinta dengan watak rekaan nya satu lagi, “Eton”, pulak.

Kita teruskan membalun, menibai dan membantai dia lah selagi dia mengarut disini. Mendapat some fun and entertainment on and out of the bloke.

Reply
14 November 2020 5:54 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 5:54 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Wahai TN anjing betina tua menopos otak sabut
Naper awal pagi, mkcik ini dh mula kelam kabut?
Anon anjing cari psal dgn Kejora, naper tk sebut?
Kelmarin, kena sekel kepala, kenapa awal cabut?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
14 November 2020 6:59 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 5:54 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Hohoho..hati TN anjing ini, masih pedih tertusuk
Kelmarin, betina sihir ni dh teruk kena iblis rasuk
Nk disalahkan Kejora pula ini betina perut busuk
Dia tu yg dah terkedu & kantoi, malu nak masuk!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
14 November 2020 7:03 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Asyik mengaku itu ini, mendakwa dia pandai, handal dll, sebenarnya dia haprak dan pelesit.

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 5:54 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sekali lagi, TN anjing betina akan terlangkah kiri
Dia fikir..Kejora tidur lewat tk bngun, dia ke mari!
Rasanya anjing betina ni mmg niat nk pukul curi
Tapi, dia tersilap le, mari acah cgu Kejora bistari!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 5:54 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing si betina sihir, asyik saja lari dan kalah
Kelmarin kantoi malu, awal anjing ni cabut belah
Kini, anjing sasau sewel ni kembali nak berhelah
Tapi kwn lesbian dia Anon anjing tak dipersalah?
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Bodoh bangang Beruk Tua Wak Gontool Kejora Kojolla nih.

Orang tak masuk dia kata nya cabut.

Demikian lah bila kepala nya takda isi hanya sabut.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 7:22 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Tak payah le lagi TN anjing tua..ko nak berhelah!
Semua nampak, kau ni bodoh tak tinggi sekolah!
Org lain tak masuk, naper Kejora nak dipersalah?
Kwn lesbian ko Anon anjing tu tak bwa masalah?
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Coba hang entik sikit kepala hang, ada bunyi ada otak ka, hanya sabut ka.

Awat bodoh sangat dok kata orang cabut bila tak masuk sini

Sekolah SJK dulu yer?

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 9:14/9:17 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang,

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kejora baru je balik dari surau, tunai solat subuh
Sementara masih sihat, pahala ingin nk diimbuh
Masuk sini, terus nampak, TN anjing tetek labuh
Sbb dia cari pasal, jap lgi anjing tu kena le tabuh!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Tabuh kepala kamu dulu supaya jangan keluarkan apa2 karutan di sini.

Asyik cakap anjing, kamu kena terus di panggil Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Cakap tetek labuh, kamu takda barang yang labuh sebab Bang Ali kata kosong di kelengkang kamu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 7:17 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla bukan makhluk pun.

Kamu tahi seketul, di sepak sana sini hingga berborai, membusukkan suasana saja.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina kerepot puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 9:19 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

“menasihatkan YDPA untuk mengistiharkan darurat” tidak salah. Yang menyucuk jarum supaya nasihat itu tidak di ambil itu salah.

Sistem negara ini mengikut demokrasi Westminster di mana Raja menerima nasihat Perdana Menteri sekarang sudah bercanggah. Ini berupa suatu krisis Perlembagaan atau constitutional crisis.

Tidak bijak (baca bodoh) mengata “kononnya kerana inilah caranya negara bolih mengatasi wabak COVID 19 telah sebenarnya membuka kelemahan kerajaan PN itu sendiri.” Tidak memberi alternatif pulak nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Shahrir Samad di anugerahkan gelaran Tan Sri ada justifikasi ke? Apakah yang dia telah lakukan yang melayakkan dia mendapat gelaran itu?

Sekarang menghasut dengan mengata UMNO-BN bersabar dan sanggup meletak tepi keresahan menyokong mereka yang pernah mengkhianati UMNO untuk mereka pula duduk sebagai pemerintah.

“keresahan menyokong mereka yang pernah mengkhianati UMNO”? Kalau pernah mengkhianati, mengapa sokong di masa lalu? Tidak berperinsip ke? Politik ikut convenience saja ke?

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Tdi bngun tidur..Anon anjing itu Kejora taji & tala
Lps tu, Kejora cerita pasal gadis2 & awek pula
Tapi, Kejora tak pernah nak lupakan, Allah Ta’ala
Ni nk ke surau berjemaah subuh tambah pahala
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih cakap ajer besar.

Takda kera, selalu merapong, terkeseng keseng dekat pasar.

Anonymous
Guest
Anonymous

Takda kerja ..

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina puki kering kerepot tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 10:21 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Hampir tiada orang lain masuk blog ini sejak 6.22 petang semalam hingga pagi ini.

Ramai yang meluat dengan karutan Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Dia sewel, malam tadi coba nak cakap pasal cinta dengan watak rekaan nya satu lagi, “Eton”, pulak.

Kita teruskan membalun, menibai dan membantai dia lah selagi dia mengarut disini. Mendapat some fun and entertainment on and out of the bloke.

Anonymous
Guest
Anonymous

Memantun mantat lah si Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla itu hingga pukul 4 pagi.

Sleep problems such as insomnia are a common symptom of many mental illnesses, including anxiety, depression, schizophrenia, bipolar disorder, and attention deficit hyperactivity disorder (ADHD).

https://www.google.com/search?q=difficulty+sleeping+a+sign+of+mental+disorder&oq=difficulty+sleeping+a+sign+of+mental+disorder&aqs=chrome..69i57.62874j1j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 5:54 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Wahai TN anjing betina tua menopos otak sabut
Naper awal pagi, mkcik ini dh mula kelam kabut?
Anon anjing cari psal dgn Kejora, naper tk sebut?
Kelmarin, kena sekel kepala, kenapa awal cabut?
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 5:54 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Hohoho..hati TN anjing ini, masih pedih tertusuk
Kelmarin, betina sihir ni dh teruk kena iblis rasuk
Nk disalahkan Kejora pula ini betina perut busuk
Dia tu yg dah terkedu & kantoi, malu nak masuk!
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

zunnun

gosh,

an irritating ‘fun’die making his callsâ€Ķ.

sport on..

Reply
3 November 2020 5:05 pm
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Steady Zunnun,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing iblis ibarat dh kena sepak terpelanting
Mengelupor sakan le dia..itu betina babi bunting
Lbh teruk dirasa, spt kelentit dia Zunnun gunting
Zunnun cakap, TN anjing tu dpt ‘fun’ yg ‘irritating’
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua puki kurap akal pendek kelentit panjang 5:54 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
TN anjing, dah tergaru-garu, serupa dngan beruk
Org nampak..sengsaranya tak dapat nak disorok
Tak tau ler, dirujuk dkat mana pnya kamus buruk
Mungkin, dia terjumpa makna, ‘fun’ = sakit teruk
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

zunnun

‘fun’die dah mula terasa ‘fun’ bila di kelihatan ‘fun’nnyâ€Ķ

kesian, jika ini taraf #melayu2islam hadi, tidak menghairankan kerana terdahulu, golongan baghdadi juga sebaginiâ€Ķ

Reply
12 November 2020 9:20 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina badut ðŸĪĄ)

Little amuses the nuisance, what more the fool.

Reply
12 November 2020 10:01 am
_____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua badut ðŸĪĄ puki kurap akal pendek kelentit panjang 5:54 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Siaan TN anjing betina badut minah karung guni
Mmg layak sgt lah, dia dinobat badut kat blog ini
Hari2, anjing betina tua tolol ini kena buli kat sini
Zunun kata ‘fun’die rasa fun bila kelihatan ‘fun’ny
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nyata bangang nya bila mengata

‘fun’die rasa fun bila kelihatan ‘fun’ny

Sekolah olok2 BI pun mcm cincalok.

Anonymous
Guest
Anonymous

“dpt ‘fun’ yg ‘irritating’” entahapekebende.

Sekolah SJK tapi BI pun berterabur.

Banyak main guli ajer masa di sekolah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis puki kurap akal pendek kelentit panjang 7:27 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Semua org nmpak mental TN anjing dah tak o.k.
Dia dh tua..tk lama lgi nk jumpa munkar nangkir
Sbb itu asyik merapu, otak dh tak boleh nak fikir
Lagi pula mmg dia dungu sbb dulu sekolah SJK
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla umur lewat 80an mirip 90an tahun nak berlagak mcm dia muda.

Otak sikit, tak boleh nak fikir kan komen lebih baik dari yang dikarutkan nya.

Jadi, balun tibai dan bantai saja ler. Dapat good fun and entertainment
on and out of the bugger.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua puki kering kerepot tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 9:25 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mmg ramai gadis terpikat dgn Kejora berpantun
Semua gadis tu, jenis baik dan bersopan santun
Namun tak le sangat terasa di jiwa ini meruntun
Tpi..wlau baru sehari, rasa lama tk nampak Eton
ðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĪðŸ‘Đ‍ðŸŽĻ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Makcik2 tetek labuh saja yang terpikat dgn Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina iblis puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 7:32 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Dah main kopipes si Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Otak kecil, tak dapat nak mikirkan apa2 lain nak cakap.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis puki kurap akal pendek kelentit panjang 10:23 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kena taji teruk, kini parah & terngadah
Dgn Cg Kejora..anjing tu hari2 makan caci ludah
Naper ler biol bengap sgt itu anjing haram jadah
Bkn ke kopipes itu menjadikan kerja jadi mudah?
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bkn sja peluru2 Kejora itu, TN anjing tak tertepis
Bahkan juga anjing tua ni, tergamam & terpukau
Peduli apa, Kejora nak salin ke atau nak kopipes
Itu pantun2 sendiri..bkn harta kepala bapak kau!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
Rmai gadis yg suka, cara Kejora bergurau senda
Respon, dari mereka itu, Kejora dpt fahami nada
Namun setakat ini belum ler lagi hati ini tergoda
Entah kenapa hati asyik teringat si doktor muda!
ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Cinta tak berahi

Cinta tak berbalas

Tak di pedulikan si doktor

Tak lama lagi, dia akan tulis komen atas nama doktor tuh.

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 betina tua menopos akal pendek kelentit panjang 7:34 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing pendengki..hati nya pasti terguris luka
Terpegun le dia dgn pantun indah yg Kejora reka
Tapi dia dah dekat 90 tahun, kerepot tua bangka
Mana si betina tua ini tahu..pasal cinta & ‘marka’
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

_________________________________________________
Anonymous (TN anjing 🐕 betina tua nyanyok)

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla asyik ceritakan cinta nya kpd watak yang di reka nya sendiri. Gila, nampak nya dia.

Reply
8 November 2020 12:51 pm
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 betina tua menopos akal pendek kelentit panjang 7:34 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Apa dia kalut sgt ni TN anjing betina tua bangka?
Kejora rasa, betina sihir ni udah parah iblis rasuk
Sblm ni..kemain dia kata Dr Akma tu Kejora reka
Hari ni, anjing ini kata Dr Akma tak mahu masuk?
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 betina tua menopos akal pendek kelentit panjang 7:34 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing betina tua kerepot muka monyok
Umur dia dah hampir 90 thn..ini anjing tua renta
Ternyata sgt..yg anjing betina ini dh tua nyanyok
Anjing tua ini bkn ingat, apa yg sblm ini dia kata!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Bila otak dia kecik, tak dapat nak fikir banyak, maka selalu lah kopipes komen dia lama.

Ini dipanggil bankrap otak.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina iblis puki kering kurap akal pendek kelentit panjang 10:25 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Hohoho..TN anjing dah makin kecut dan trauma
Peduli apa Kejora nak komen guna pantun lama
Apa yg penting, kesakitan, tetap anjing ni terima
Biar dirasa, muka kena ludah dgn kahak gelema
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Tadi..baru saja Kejora ini, nak lelap mata terlena
Tiba2, phone Kejora berdering, tk semena-mena
Rupa2 nya, call dari budak kelas 5 Sc-1, Farhana
Layan jugak lah student, nak buat macam mana
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Mmg masa Kejora ngajar Farhana ‘alert’ & teruja!
Asal waktu free saja, budak ini akan dtg ke meja
Tapi Kejora perhati..lain mcm je budak ini manja
Nmun Farhana tu Kejora anggap spt adik sahaja
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol ini mesti layan cara meng eksploitasi anak murid nya.

Biadab dan totally undisciplined so-called teacher, this bloke.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina ifrit puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 7:36 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Takut nak lawan jantan sama jantan, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih menuduh orang lain betina.

Apo nak dikato. Otak nya 100gm saja masakan manusia lain purata berat otak nya 130 gm.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina ifrit puki kering kerepot tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 10:27 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
â™Ĩïļâ™Ĩïļâ™Ĩïļâ™Ĩïļâ™Ĩïļâ™Ĩïļâ™Ĩïļâ™Ĩïļâ™Ĩïļâ™Ĩïļâ™Ĩïļâ™Ĩïļâ™Ĩïļâ™Ĩïļâ™Ĩïļâ™Ĩïļâ™Ĩïļ
Hati yg satu ini..bagaikan Zura & Yati nk berebut
Zura lincah manja..manakala Yati lemah lembut
Yati masih kat Sg Mati, Zura tak balik Segambut
Kemsraan kedua2 ‘adik’ ini, tetap Kejora sambut
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla so-called Cikgu ini mengeksploitasi anak2 murid. Damn the bloke.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina dungu puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 7:38 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak renti2 kopipes komen lama nya.

Susah nak lawan sesiapa sebab Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih tak banyak otak.

Lk 100gm saja masakan manusia biasa lk 130 gm.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina iblis puki kering kurap akal pendek kelentit panjang 10:29 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Hohoho..TN anjing dah makin kecut dan trauma
Peduli apa Kejora nak komen guna pantun lama
Apa yg penting, kesakitan, tetap anjing ni terima
Biar dirasa, muka kena ludah dgn kahak gelema
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua ifrit puki kurap akal pendek kelentit panjang 11:00 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kena taji teruk, kini parah & terngadah
Dgn Cg Kejora..anjing tu hari2 makan caci ludah
Naper ler biol bengap sgt itu anjing haram jadah
Bkn ke kopipes itu menjadikan kerja jadi mudah?
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bkn sja peluru2 Kejora itu, TN anjing tak tertepis
Bahkan juga anjing tua ni, tergamam & terpukau
Peduli apa, Kejora nak salin ke atau nak kopipes
Itu pantun2 sendiri..bkn harta kepala bapak kau!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kejora tak ler boring sgt, wlau covid sekolah cuti
Sebab kt i-phone ini, whatsapp masuk tak henti2
Budak2 ‘girls’ form 5, mmg sangat mnghibur hati
Tak kurang jugak, dari teacher Zura dan cgu Yati
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla konon nya Cikgu, melayan murid2 selain dari hal2 pelajaran.

Claiming that teachers also go for him. The blessed fool.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina biol puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 7:40 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Lagi kopipes, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Otak tak banyak tapi nak lawan orang yang jauh lebih pandai dari dia.

Kudut lah jadi nya dia.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina iblis dungu puki kurap akal pendek kelentit panjang 10:31 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kena taji teruk, kini parah & terngadah
Dgn Cg Kejora..anjing tu hari2 makan caci ludah
Naper ler biol bengap sgt itu anjing haram jadah
Bkn ke kopipes itu menjadikan kerja jadi mudah?
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bkn sja peluru2 Kejora itu, TN anjing tak tertepis
Bahkan juga anjing tua ni, tergamam & terpukau
Peduli apa, Kejora nak salin ke atau nak kopipes
Itu pantun2 sendiri..bkn harta kepala bapak kau!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kejora tak ler boring sgt, wlau covid sekolah cuti
Sebab kt i-phone ini, whatsapp masuk tak henti2
Budak2 ‘girls’ form 5, mmg sgt menghibur hati
Tak kurang jugak, dari teacher Zura dan cgu Yati
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Laptop ker, Kejora Kojolla yang tua bangka ker, masukkan komen yang sama 2 kali.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina gila puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 7:42 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak ngaku pun masalah dia.

Thau lah, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ingat dia semua perfect.

KEPALA BAPAK DIA, kata Njib Klepto wal Jibo.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina ganyut puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 10:33 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Tadi..Kejora banyak tidur siang, sbb sekolah cuti
Risau juga klu besok subuh tak jaga nk ke surau
Dah larut mlm begini pun, rasa terhibur juga hati
Ada lgi ‘girls’ form5, yg hantar watsapp bergurau
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Hah, blogging pukul 3 pagi, cakap tadi banyak tidur siang, konon nya.

Bohong, tipu, fitnah saja keroje nya.

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua renta puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 10:35 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le Anon anjing ðŸĶŪ betina tua lesbian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
Anon anjing betina ini tk sedar dah tua nak mati!
Bodoh anjing tua biol ini pulak, mmg berkati-kati
Dia nak cari pasangan lesbian, ingat Eton tk reti?
Kejora tak tipu, ini pantun kt bawah ni, sbg bukti!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

Anonymous
Guest
Anonymous

__________________________________________________
Anonymous (Anon anjing ðŸĶŪ betina lesbian)

Eton sayang abang,
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

Abang ni dah tua dan dan tak nak bujang begini
Baik juga la abang rancang ambil Eton buat bini
Kalau jadi kawin nafkah zahir abang kasi beguni
Pasaltu nafkah batin pula stakat mampu geli-geli

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Reply
13 November 2020 3:01 pm
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le Anon anjing ðŸĶŪ betina tua lesbian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
Pantun atas tu dari Anon anjing busuk pnya kaki
Mmg Anon tu..hati kotor penuh kudis & daki
Dia cuba nk pikat Eton, dgn menyamar jadi lelaki
Tapi bila udah ‘kawin’, setakat main geli-geli puki
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata:

Nasib le Anon anjing ðŸĶŪ betina tua lesbian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
Pantun atas tu dari Anon anjing busuk pnya kaki
Mmg Anon tu..hati kotor penuh dgn kudis & daki
Dia cuba nk pikat Eton, dgn menyamar jadi lelaki
Tapi bila udah ‘kawin’, setakat main geli-geli puki
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Anon anjing ðŸĶŪ 2:58/3:01/3:03 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
Rentikanlah kerja bodoh ini Anon anjing keparat!
Anon tak akan dpt capai tahap pantun Kejora ini!
Baris sama panjang jer, belum lagi cukup syarat!
Naper, 1 baris ujung ‘li’..lagi 3 baris ujung nya ‘ni’?
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Reply
13 November 2020 4:19 pm
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Anon anjing ðŸĶŪ 2:58/3:01/3:03 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
Naper Anon anjing ini nak main nyamar-nyamar?
Klu Kejora nak Eton, biar Kejora sendiri yg lamar!
Usah buat begini Anon anjing..Kejora tak gemar!
Klau dekat, Kejora tampor muka Anon berdamar
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Reply
13 November 2020 4:23 pm
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (Anon anjing ðŸĶŪ betina lesbian)

pantun nyamar????

perasan pulak kau ni Wak??

kebetulan,pantun aku ama dengan kau

AKU YANG NAK KE ETON,KAU PEHAL????

💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļ BUNGA NI AKU KASI ETON,JANGAN KAU KACU DIA YER

Reply
13 November 2020 4:58 pm
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le Anon anjing ðŸĶŪ betina tua lesbian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mula2 ingat, 3:01 pm itu Anon nk nyamar Kejora!
Rupa2 nya, Anon anjing tu cuba nk buat angkara
Anjing betina tua tu, cuma mau geli2 dgn si dara
Bukti yg anjing ni betina lesbian dah jelas ketara
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le Anon anjing ðŸĶŪ betina tua lesbian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
Anon anjing tua ni, dah sampai tahap desperado
Tapi dgn Kejora ini..tertangkap jugak dia ni bodo
Kemain lgi, dia mari nk mengaku sbg lelaki sado
Tapi dia betina..bila kesorangan, main dgn dildo!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

“perasan pulak kau ni Wak??”

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sewel puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 7:44 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Dilenyek macam kereta kebal? Mana Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ada kereta kebal?

Disentuh macam semut, sebenar nya.

Di tepis ajer.

HAW HAW HAW.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 8:15 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing betina..celah kangkang, daki berlumut
Puki dia tu kelentit panjang tak boleh nak kemut
Bila dia msuk bilik, laki dia smbunyi, dlm selimut
Kini terkentoi dgn Kejora, dia alih tiang ke semut
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
Kebodohan dari Anon anjing..tk dpt nak dihapus
Berani pulak dia pantun banyak tk ikut tajuk pos!
Kejora rasa, anjing ini sengaja nak cari mampos!
Tk takut ke, nanti diserang mkcik sihir menopos?
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Marah, dia kena serang kiri kanan.

Dek orang2 yang berlainan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sasau puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 7:46 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Dah bankrap akal, habis modal.

Hanya kopipes ajer.

Pemalas Beruk Tua Wak Gontol Kejora nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua iblis puki kering kurap akal pendek kelentit panjang 8:17 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kena taji teruk, kini parah & terngadah
Dgn Cg Kejora..anjing tu hari2 makan caci ludah
Naper ler biol bengap sgt itu anjing haram jadah
Bkn ke kopipes itu menjadikan kerja jadi mudah?
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bkn sja peluru2 Kejora itu, TN anjing tak tertepis
Bahkan juga anjing tua ni, tergamam & terpukau
Peduli apa, Kejora nak salin ke atau nak kopipes
Itu pantun2 sendiri..bkn harta kepala bapak kau!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Cik Eton pensyarah cun,
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
Bila aweknya cabot konon ada orang aniaya
Dia coba ngorat Eton tak sedar diri dah tua
Abang lelaki sado dan keras segalanya
Wak togel te…r laboh macam sarang tempua
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le Anon anjing ðŸĶŪ betina tua lesbian 12:55 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
Anon anjing betina ini tk sedar dah tua nak mati!
Bodoh anjing tua biol ini pulak, mmg berkati-kati
Dia nak cari pasangan lesbian, ingat Eton tk reti?
Kejora tak tipu, ini pantun kt bawah ni, sbg bukti!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

Anonymous
Guest
Anonymous

_________________________________________________
Anonymous (Anon anjing ðŸĶŪ betina lesbian)

Eton sayang abang,
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

Abang ni dah tua dan dan tak nak bujang begini
Baik juga la abang rancang ambil Eton buat bini
Kalau jadi kawin nafkah zahir abang kasi beguni
Pasaltu nafkah batin pula stakat mampu geli-geli

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Reply
13 November 2020 3:01 pm
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le Anon anjing ðŸĶŪ betina tua lesbian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
Pantun atas tu dari Anon anjing busuk pnya kaki
Mmg Anon tu..hati kotor penuh dgn kudis & daki
Dia cuba nk pikat Eton, dgn menyamar jadi lelaki
Tapi bila udah ‘kawin’, setakat main geli-geli puki
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le Anon anjing ðŸĶŪ betina tua lesbian 12:55 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
Anon anjing tua ni, dah sampai tahap desperado
Tapi dgn Kejora ini..tertangkap jugak dia ni bodo
Kemain lgi, dia mari nak mengaku sbg lelaki sado
Tapi dia betina..bila kesorangan, main dgn dildo!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla tak sedar dia dah 80an tahu OTW to 90an tahun umur.

Syiok sendiri ajer keroje nyer.

Di blogs dengan komen dan di rumah nya dengan sabun.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Mengaku “keras segalanya”.

Selalu dia punya “mind is willing but yang di celah kelengkang nya not responding”.

Bang Ali kata begitu. OK lah, kot dia enjoying Bang Ali di lub.ng belak.ng nya, yang tu not responding.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ðŸĶŪ betina tua lesbian akal pendek kelentit panjang 7:52 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Hohoho..kepala TN anjing udah serabut serabai!
Padan lah dah dekat 90 th, kubor pun melambai
Dia makin biol sewel ini anjing betina maa ci bai
Pasangan lesbian dia, ‘Anon anjing’ pun dia tibai
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih marah sebab ada yang laian pun tibai dia.

Demikian lah nasib nya bila otak tak betul, asyik mengarut.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina iblis puki kering kurap tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 10:41 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Cik Eton pensyarah cun,
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
Blog ni pro PH,Tapi Wak togel datang buat onar
Tapi kan,dia kalah kerana dia musang,abg pula Jaguar
Bila abang dah beritahu profile dia yang sebenar
Malam ni dia lari tercirit-cirit tahik kluar
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
Sesuai sgt lah “anjing” kpd Anon ini, Kejora gelar
Sbb dia mau buat perangai pelahap, biawak ular
Cuba lihat kat atas nu, anjing tua ini Kejora selar
Makin tebal lah muka anjing ini, maruah tercalar
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih bukan nama gelar.

Itu memang benar, hakikat, dia Beruk Tua Wak Gontol.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina ifrit sasau puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 10:43 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Cik Eton pensyarah cun,
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
Wak Togel ada yg sebut Berok Tua cari kutu
Isterinya Nyi Nona lari kerana Wak tu curang
Eton tengoklah pantun yg ngaku ckgu tu
Tidak beradab asyik menganjing babi orang
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Klu Anon skrol baca ke atas, mesti dia mati kutu
Dgn Eton, Anon jahat ini cuba nk menipu curang
Eton tengok le pendedahan Kejora dekat atas tu!
Tidak ker Anon anjing ni, rasa tau malu kt orang?
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

(Nasib le Anon anjing ðŸĶŪ betina tua lesbian)

Anonymous
Guest
Anonymous

Mcm pondan ajer, cakap pasal malu.

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla meradang ada lebih orang yang dia kena serang.

Nasib dia lah, silap2 dia terjun ke longkang.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina ifrit biol puki kering tetek labuh, akal pendek kelentit panjang 10:45 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

BUKAN KE PHDAPIG DAH IKTIRAF UEC OLEH TOMMY TOMCAT…….. Kerajaan kekal tak iktiraf UEC……… Pengiktirafan Sijil Peperiksaan Bersepadu (UEC), iaitu penilaian untuk sekolah persendirian Cina, kekal menjadi isu selepas pertukaran kerajaan, daripada PH kepada Perikatan Nasional (PN). Bagaimanapun, Timbalan Menteri Pendidikan II Muslimin Yahaya dalam jawapannya kepada soalan Ahli Parlimen Kota Melaka, Khoo Poay Tiong memberi bayangan berkenaan pendekatan kerajaan PN dalam perkara ini. Soalan dan jawapan itu dibuat di khamar khas Dewan Rakyat pada 10 November lalu. Dalam soalannya, Khoo meminta kerajaan menjelaskan pendirian kerajaan berkenaan Pasukan Petugas Dasar UEC yang ditubuhkan kerajaan PH yang antara lain untuk membuat… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Cik Eton pensyarah cun,
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
Semoga lamaran abang akan dapat restu
Kalau sapa ganggu abang gayong lipat
Kesian juga abang dengan Wak tu
Nak lawan haruan sedangkan dia anak sepat

💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
Anon anjing tidak ada beban dia pegi galas batu!
Nak lagak mcm haruan tak sedar dia anak sepat
Sian jugak Kejora, dgn Anon anjing betina tua tu!
Dia nak tunjuk hebat, tpi malu yg anjing tu dapat
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Nak lipat gayong, silap2 dia tercampak ke dalam tong.

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ðŸĶŪ betina tua lesbian akal pendek kelentit panjang 8:21 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Hohoho..kepala TN anjing udah serabut serabai!
Padan lah dah dekat 90 th, kubor pun melambai
Dia makin biol sewel ini anjing betina maa ci bai
Pasangan lesbian dia, ‘Anon anjing’ pun dia tibai
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

(Yg nak lipat gayung tu Anon anjing ðŸĶŪ9:58 pm, pasangan lesbian TN anjing 🐕nih..dah mabok todi teruk, TN anjing 🐕 nih..)

Anonymous
Guest
Anonymous

Cik Eton pensyarah cun,
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
Sedih bila lawannya di gelar anjing
Memang tak patot kita kan sesama Islam
Umor dia dah 80an kan dah usia meruncing
Eloklah dia beribadat senja sebelum malam
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
Mmg patut sangat..Anon itu, Kejora gelar anjing!
Perangai mengalah kafir, tpi mengaku diri Islam?
Tk ada beban, batu pula yg minah ni pergi jinjing
Dia langsung tak pernah insaf dngn dosa2 silam
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Macam lah kamu pernah insaf dosa2 silam kamu yang bertan banyak nya tuh.

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina ifrit biol puki kering kurap, akal pendek kelentit panjang 8:23 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Cik Eton pensyarah cun,
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļ
Wak Gontol tu sebenarnya kawan abang
Dia ni buat tempe kat rumah kecil-kecilan
Cita-citanya nak balik semula ke pelembang
Covid punya pasal harapan jadi terkilan
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļ

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
Anon anjing ini jenis putar alam lidah bercabang
Dia mcm anjing kurap merayap merata tepi jalan
Minah ini, dulu bibik, asal dari Indon, Palembang
Asyik cari pasangan lesbian, serupa dngn sialan!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Tak ngaku dia Wak Gontol.

Beruk Tua lah, katakan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina iblis biol puki kering kurap, akal pendek kelentit panjang 8:25 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Cik Eton pensyarah cun,
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
Abang ni jenis low profile
Warak !buat kebajikan sana sini
Kepintaran terbukti dan bukan bebal
Hansem,cuma belum bebini
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

hi hi hi

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
Anon anjing, serupa kulit babi muka dia tu tebal!
Haprak! buat taik dan asyik merapu jer sana sini
Dia biol sewel, sesat, bangang, dungu dan bebal
Mcm mana blh jadi anjing betina ni nak cari bini?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Dah marah Anon pulak,

Banyak musuh nya dia nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina ifrit biol puki kering kurap syplis, akal pendek kelentit panjang 8:26 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Cik Eton pensyarah cun,
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
Malam ni abang bebas nak berpantun
Kerana Wak Togel tu tak datang ganggu
Kalu dia muncul,abang hentak dengan merton
Biar dia kelepet macam patung tugu
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
Mlm ini, Anon anjing, kemain merapu berpantun!
Kejora sibuk tadi, biar je dulu, tak masuk ganggu
Dia nak jerat, jadikan pasangan lesbian, cik Eton!
Tapi tak kan lah nak dibiarkan saja oleh ini cikgu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Cakap ajer ler,

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina ifrit sewel puki kering kurap, akal pendek kelentit panjang 8:28 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
Cik Eton cantik manis,
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dah lama abg kepingin nak berteman
Abg suka isteri pesyarah dari dulu
Memang dah pasti ada nak taroh kuman
Dia tu nanti kepala abang kasi palu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

eton,sayang,abang tak pentingkan baris panton tu sama,ya sayang!!

yang penting maksud dan isipati panton tu,

berbeza dengan si Wak Gontol te…r laboh tu,
pantun sama baris, tapi isi kosong!!

YANG PENTING BUNGA KASI LEBIH,

WAK TU KEDEKUT PIANG…BUNGA SIKIT JERRR

NAH KASI LAGI KAT ETON SAYANG!

💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸŒŧðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

semoga cinta ini bersemi
di dasar hati kita…

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
Dah lama Anon anjing tua kepingin nk berteman
Tapi, nk cari teman betina lesbian macam selalu
Wlau pun ramai pandang dekat dia geli geleman
Tapi muka dia macm kulit babi tebal tk tau malu
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

“YANG PENTING BUNGA KASI LEBIH,” –

Awas ada penyengat dalam bunga tuh.

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

SEBENARNYA PAK SHEIKH PALING LEMAH KERANA TIDAK BERJAYA LANGSUNG JADI PM……. KWSP UNTUK SIMPANAN HARI TUA…..NANTI TUA NAK MAKAN APA.,…. BUAT APA BANTU ORANG KAYA……. Moratorium menyeluruh hanya merencatkan ekonomi – Gabenor Bank Negara…….. NOR SHAMSHIAH: “Moratorium menyeluruh tidak baik untuk ekonomi. Meskipun ia memberikan wang kepada orang ramai untuk jangka pendek, ia akan merencatkan ekonomi dan mempunyai kesan negatif” – Gambar fail KUALA LUMPUR: Sambungan moratorium menyeluruh yang dicadangkan beberapa pihak hanya akan merencatkan ekonomi untuk jangka panjang, kata Gabenor Bank Negara Datuk Nor Shamsiah Mohd Yunus. “Moratorium menyeluruh tidak baik untuk ekonomi. Meskipun ia memberikan wang kepada orang… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
Nampaknya Anon anjing biol dah terlangkah kiri
Tak ada kerja, bala pulak, yg Anon anjing ini cari!
Psti anjing betina tua ni menyesal terjah ke mari
Sdgkan mkcik sihir pasangan nya, pun cabut lari
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
Eton ada lah salah sorang bijak punya pembaca!
Si dara tu pandai mmbuat pertimbangan neraca
Dia dpt mengenali bahan ramuan dlm kari dalca
Tahulah dia mmbezakan antara intan dngn kaca
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
Pasal Eton ni Kejora tk timbul pun rasa cemburu
Juga si dara tu, tk pernah Kejora kejar atau buru!
Tapi elok juga le, gandingan pensyarah dgn guru
Sama-sama kat blog ini, kami menentang seteru
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Dah gila lagi Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Cakap pasal cemburu, cinta apekedarah lah.

Depan orang ramai, dalam blog.

Sedia lah panggil ambulans ke Spital Bahagia untuk dia.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina iblis sasau puki kering kurap, akal pendek kelentit panjang 10:48 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Eton sayang,
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ē
Eton ,masuklah ,nanti abang rasa tersiisih
Hanya Eton harapan abang yng satu-satu
Sudikah abg nak ambil Eton buat kekasih
Emak dan ayah abg, lama nak kemenantu
ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

abang repair pantun ni,bagi sama baris,

Anonymous
Guest
Anonymous

TUNGGU YERRRR,
SEKEJAB LAGI SETUA CEMBURU TALAK TU,MASUK LERRR

NAK SAILANG HUBUNGAN KITA BERDUA
YANG SEMAKIN MEKAR

INI BUNGA ABANG KASI ETON YERR

SAYANG ETON 💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

Anonymous
Guest
Anonymous

Sewel, memang sewel, dia nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

Eton sayang,
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ē
Eton ,masuklah ,nanti abang rasa tersiisih
Hanya Eton harapan abang yang satu-satu
Sudikah abang nak ambil Eton buat kekasih
Emak dan ayah abg,dah lama nak kemenantu
ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Saya bukan Wak gontol,si bangka tu yerrrr
Reply
13 November 2020 6:11 pm
Anonymous
Guest
Anonymous

Kalu Eton tak caya,tunggu jab,sekejab lagi masoklah Wak tu ganggu abang!
Reply
13 November 2020 6:13 pm

Anonymous
Guest
Anonymous

ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ē
Mmg le sangat berat rasanya, sebuah penantian
Apakah si dara itu..langsung tak ada pengertian?
Jambatan lara rindu ini, ttap Kejora jadikan titian
Dan berpantun untuk si dara ttap jadi kemestian
ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Guest
Anonymous

Pigi jumpa Psychiatrist, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Ada peluang Eton layan klau di sahkan kamu tak sakit otak.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tus sewel puki kering kurap syplis, akal pendek kelentit panjang 10:50 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ni mmg le, makhluk jenis dungu bebal
Asyik kena dgn Kejora, spt dilenyek kereta kebal
Tapi dia masih msuk muka mcm kulit babi tebal
Elok klu title ‘anjing-babi’ minah tua ini kita tabal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI