MUHYIDDIN KINI LEBIH TERUK DIBENCI BERBANDING NAJIB SEBELUM INI

Hari demi hari yang berlalu, Muhyiddin Yassin kini bukannya makin disukai, tetapi nampaknya semakin dibenci dan dihamburkan kata-kata nista terhadapnya.

Jika selepas pembentangan Belanjawan 2021 Jumaat lalu, beliau lebih teruk dikecam daripada Menteri Kewangan, Tengku Zafrul Tengku Abdul Aziz sendiri, terutama berkaitan isu KWSP dan moratorium pinjaman bank, semalam pula ketika muncul dalam wawancara Astro Awani, keadaannya jauh lebih parah lagi.

Dalam semua platform media sosial yang berkongsi siaran langsung tersebut, boleh dikata lebih 90 peratus yang memberi komen telah meluahkan kata-kata kecaman, kebencian dan nistaan terhadapnya.

Malah, dalam Facebook Muhyiddin sendiri yang turut berkongsi wawancara itu, ia penuh dengan komen-komen yang bernada kebencian dan gambaran meluat kepadanya.

Di laman Facebook beberapa penyokong Muhyiddin yang cuba memuji Perdana Menteri berikutan wawancara tersebut, turut dijadikan sasaran kecaman netizen dengan kata-kata makian dan serangan.

Pendek kata, apa saja berkaitan Muhyiddin sekarang ini, lebih banyak atau lebih 90 peratus akan dibalas dengan nada kebencian berbanding suka kepadanya.

Baru lapan bulan jadi Perdana Menteri, kenapa keadaan ini berlaku?

Tidak dinafikan, semua keadaan ini bermula dengan kedudukan Muhyiddin sendiri yang naik jadi Perdana Menteri melalui jalan pengkhianatan atau pintu belakang dan bukan melalui pilihanraya.

Pada mulanya, hanya penyokong PH yang banyak mengkritik dan membalunnya, tetapi lama-kelamaan ia merebak kepada rakyat biasa, mereka yang berkecuali dan penyokong PN sendiri, khususnya daripada UMNO.

Selain beberapa tindakan dan pendekatannya sendiri yang menyumbang ke arah itu, ia kemudian diperkukuhkan lagi apabila beliau sendiri sebagai Perdana Menteri dilihat tidak mesra kepada kehendak rakyat, terutama dalam isu pengeluaran Akaun 1 KWSP berjumlah RM10 ribu dan lanjutan moratorium pinjaman bank di ketika PKPB terus dipanjangkan lagi tempohnya.

Satu dua perkara lagi yang dilakukannya sebelum itu seperti melindungi Azmin Ali dan dikatakan hanya mendengar nasihat beberapa menteri serta orang kanan di sekelilingnya, kata-kata tidak berpolitik di musim PKP hanya ungkapan tak serupa bikin, menekan serta membuli rakan sendiri iaitu UMNO, memberi peruntukan besar untuk unit propaganda Jasa, semua itu secara tidak lamgsung telah menambahkan lagi kebencian rakyat terhadap Muhyiddin yang sejak dalam UMNO lagi memang diketahui tidak mesra alam, sejuk dan lebih banyak masam daripada senyum yang dipapar di wajahnya.

Jika Najib Razak sebelum PRU14 begitu dibenci oleh rakyat dan netizen, kebencian mereka terhadap Muhyiddin sekarang ini, jika diteliti, jauh lebih parah daripada itu.

Najib sekurang-kurangnya dibenci ke tahap itu setelah lapan tahun menjadi Perdana Menteri, namun Muhyiddin menerima keadaan yang sama hanya dalam lapan bulan saja tempohnya.

Apa mesti Muhyiddin lakukan sekarang?

Muhyiddin boleh saja mengabaikan semua luahan hati netizen itu, tetapi suatu perkara yang harus disedarinya ialah jika Najib yang lebih kuat kedudukannya pun boleh dijatuhkan oleh suara keramat rakyat, tentu tidak mustahil beliau yang berada di dahan rapuh sekarang ini untuk ditumbangkan sama.

Hanya masa dan ketikanya saja lagi belum tiba, tetapi ibarat durian yang sudah masak – lambat atau cepat, Muhyiddin tetap akan ke tanah akhirnya.

Untuk itu, jika beliau ada masa meneliti komen-komen netizen terhadapnya atau isterinya sendiri menyampaikan perkara itu kepadanya, keinsafan dan penyesalan pasti menerpa ke lubuk jiwanya sekarang.

Apa guna jadi ketua jika hanya 10 peratus saja yang ternampak suka?

Yang terbaik ialah beliau memilih jalan sejahtera seperti Pak Lah dahulu yang cepat-cepat berhenti sebelum kebencian makin melaut terhadapnya.

Apa lagi, jika menjadi Perdana Menteri melalui jalan pengkhianatan, lebih terpuji jika segera kembali ke pangkal jalan dan mengembalikan hak itu kepada yang berhak dan sepatutnya. (Shahbudindotcom 08/11/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 8 November 2020 — 11:34 am

113
Leave a Reply

avatar
15 Comment authors
khatijah.nunoMAHATHIRVSANWARpMr.coolTanpa NamaLOL Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PAK DAJJAL TETAP RANGKING NO 1 DUBENCI RAKYAT…….. PH DULU SELAMAT KAN DERITA RAKYAT…..SURUH IKAT PERUT….TARIK SUBSIDI….LELONG ASET2 MELAYU.DLL…… KAMALA BUKAN ZOMBIE MAINLAND…..ITU SEBAB BOLEH JADI NAIB PRESIDENT USA…..CINA INDIA KAT TANAH MELAYU JASAD SAHAJA DI SINI TAPI JIWA DI SANA……. Bila pendatang nak jadi tuan…… Saya dah agak posting macam ni akan naik. Tinggal tunggu masa saja. Benda ni sama je masa Barack Obama menang, Justin Trudeau menang dan Jacinda Arden menang. Saya nak membebel panjang pasal hal ni keluar hujah macam-macam tapi hari ni hari kemas rumah. So takleh membebel panjang. So pendek ja. Apa yang menjadi asas… Read more »

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

No. 1 dibenci rakyat skrng ni PakMudin, kedue Lobai2 Pas

Mr.cool
Guest
Mr.cool

Tolong naik kan basic gaji pokok ke RM1500 1200 tidam mencukupi tahun 2020 ni

LOL
Guest
LOL

bila dah Pro umno.. semua salah… lawak la ko nie. nie aku nk ckp.zahid tue nak power pasal dia dah takut ke dalam. Najib pun lebih kurang. Lu ni bro.. kalo pandai ckp. masuk politik la. Lu nie sama tahap2 dajal.. sebar fitnah je..

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

PM..please get lost and walk out thru the same backdoor you and your lousy MPs barged in.

I hope you and your hopeless government too will be good riddance soon..same like Joe Biedin got rid of Trump…but that was thru election.

But you? you got in the backdoor thru Assmin and Lobai Ularmakerections.. heck!

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

PM..please get lost and walk thru the same backdoor you and your lousy MPs barged in.

I hope you and your hopeless government too will be good riddance soon..same like Joe Biedin got rid of Trump…but that was thru election.

But you? you got in the backdoor thru Assmin and Lobai Ularmak erections.. heck!

Nazri
Guest
Nazri

#MuhyidinOut #AnwarIn

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

PM..please get lost and walk thru the same backdoor you and your lousy MPs barged in.

I hope you and your hopeless government too will be good riddance soon..same like Joe Biedin got rid of Trump…but that was thru election.

But you? you got in the backdoor thru Assmin and Lobai Ularmak erections.. heck!

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

INGATLAH KETIKA DUA DAJJAL BERGABUNG SELAMA 22 TAHUN …. RAKYAT DIILUSIKAN RINGGIT MERUDUM KERANA SOROS…..MITOS ITU KINI TIDAK DIPERCAYAI LAGI….. RAKYAT TAHU ITU SEMUA KERANA KORUPSI…… LEBAI WAHABI PEKAK DAN PAS LEBIH RELA JADI SETAN BISU DARI MENEGUR GENG DARURAT DARI TUTUP MASJID DAN KEDAI……CAKAP SIKIT BERPANDUKAN HADIST TAPI NAK JAGA JAWATAN KENALAH DIAM… . Joe Biden. Dia ambil petikan hadis nabi s a w dalam ucapannya…… Joe Biden. Dia ambil petikan hadis nabi s a w dalam ucapan. Kita tak tahu niat seseorang. Walau bagaimanapun kita tak boleh percaya bulat-bulat. PAP pakai songkok aklhirnya umat Islam terhina di Singapura.… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Jigit

Habih la hang bro…

Sat lagi “untie” TN celapak mai maghah pasai apa dok pi pantun tak ikut tajuk posting ….

Tang mana dia sakit hati pun tak tau… mungkin masa muda-muda dulu dia pernah dikecewakan kut…sebab tu bila dia tengok orang bercinta dia jadi sakit hati…hihihiii

Reply
8 November 2020 12:05 pm
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Bro Jigit 12:05 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Tak ada le Kejora ini nak heran auntie tu celapak
Cuma Kejora ni benci itu auntie TN busuk hapak
Dia nk buat blog ini, harta dia pnya kepala bapak
Dgn Kejora ini, siap le anjing tu makan penyepak
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
8 November 2020 1:54 pm
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Bro Jigit 12:05 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Auntie TN tu, hidup bercinta, mmg tk prnah rasa
Ketika zaman British dulu, dia mningkat dewasa
Dia dapat laki pun hodoh, dek kena kawin paksa
Bila mlm layan laki di ranjang dirasa sgt tersiksa
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
8 November 2020 12:41 pm
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Bro Jigit 12:05 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mlm pertama, dah jadi pergaduhan atas ranjang
Mkcik TN meraung..bila laki dia, suruh telanjang
Punya lah meronta..sampai laki pun dia terajang
Laki dia pulak tk suka Mkcik TN kelentit panjang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
8 November 2020 1:06 pm
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Bro Jigit 12:05 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Skrng ni, laki mkcik TN bagi blkang masa baring
Dgn mkcik TN kerepot itu, laki dia sangat boring
Dh ler puki mkcik tu mcm sabut kelapa je kering
Bibir puki dia hitam kepet mcm kulit buah jering
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
8 November 2020 1:16 pm
_________________________________________________

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PAK DAJJAL PALING DUBENCI RAKYAT….SUDAHLAH REKOD MENTERI YANG DIPEGANG SEBELUM INI TUDAK CEMERLANG…..BERTEMPEK PULAK DENGAN MASALAH MORAL DAN PERIBADI….. ADA NEGARA KAFIR HAYATI NILAI ISLAM LEBIH DARI NEGARA ISLAM .. … New Zealand ‘negara Islam’ nombor 1 di dunia……… New Zealand dinobatkan sebagai negara yang paling sesuai dengan cita-cita Islam untuk tahun kedua berturut-turut. Dalam Indeks Keislaman 2019, yang dipilih awal tahun ini, New Zealand menduduki tempat pertama secara keseluruhan, diikuti oleh Sweden, Iceland, Belanda, Switzerland, Denmark dan Ireland. Negara dengan majoriti Muslim yang berada di tangga teratas adalah Emiriah Arab Bersatu (UAE). Malaysia berada bawah UAE. New Zealand menduduki… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

CIKGU KEJORA TERUS DI PUNCAK GEMILANG:

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing betina sihir tua terus bernasib malang
Gagak tua..tak usah ler nak berlagak jadi helang
Anjing betina, tk payah berlagak harimau belang
Sbb asyik diluku dgn Kejora tk pernah berselang
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bkn dia tak tahu, yg cikgu Kejora bkn ler calang2
Kat sekolah sudah terkenal sbg guru cemerlang
Di blog ini pula terkenal sbg pemantun terbilang
Kemaraan Kejora takder siapa dapat nak halang
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Besar kemngkinan..TN anjing dulu, minah kilang
Bila terlibat cacai politik, anjing ni jadi petualang
Tapi..kedunguan anjing tua ini tak pernah hilang
Org nampak anjing sihir ini, serupa betina jalang
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, betina sihir iblis..terus berhati walang
Dia kena tibai dgn Kejora sakit sampai ke tulang
Bila masa pun anjing tu akn kena Kejora sailang
Kejuaraan & kejaguhan tetap terus Kejora julang
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

trackback
Panas !!! Muhyiddin kini lebih teruk dibenci berbanding Najib dahulu

[…] Berita penuh : https://shahbudindotcom.net/2020/11/08/muhyiddin-kini-lebih-dibenci-berbanding-najib-sebelum-ini.htm… […]

Anonymous
Guest
Anonymous

INI CITER PASAL TN ANJING BETINA SIHIR IBLIS:

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Ingin Kejora citer..sorang, yg Kejora telah bersua
Org nya perempuan, yang usianya, tersangat tua
Penampilan org itu mmg lah mirip org sakit jiwa
Kejora gelar dia betina anjing tua sihir ifrit barua
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Org itu perangai jahat, hati kotor penuh dgn daki
Bila Kejora cekap berpantun, dia rasa sgt dengki
Mula2, Kejora ingatkan anjing tua dajjal itu lelaki
Rupa2 nya anjing tua itu betina..ada tetek & puki
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing tua tu, sgt biadab dan tiada sopan santun
Dia dibenci oleh tuan blog ini dan juga penonton
Kehadiran anjing itu, hanya lah sbg badut kartun
Tapi, Kejora lanyak dia, hanya mengguna pantun
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing itu kelihatan seprti tiada iman dan akidah
Serupa babi hutan je, anjing bebal tu main redah
Amatlah sesuai klu dipanggil kt dia haram jadah
Muka anjing tu, mmg menjadi tmpt Kejora ludah
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing itu, sering membuat blog jadi tk tenteram
Mmg dgn anjing itu..ramai pembaca naik geram
Tapi, klau Kejora hadir, anjing tua itu akan seram
Sebab, Kejora asyik balun, itu anjing anak haram
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Cara komen anjing itu, mncaci, bebel & meroyan
Penampilan makcik tua tu, mcm nenek kebayan
Tapi..seronok jugak, klu anjing betina itu dilayan
Sbb Kejora suka londeh anjing tu punya pakaian
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing betina sihir tu mencaci jadi dia pnya hobi
Sbg balas Kejora tala & taji anjing tu bertubi-tubi
Tapi dia tk malu wlu dilanyak jadi mcm tapai ubi
Kulit muka anjing tua tu, lbih tebal dari kulit babi
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Hobi anjing tua tu mengejek jdi pinggan tambah
Tak tahu bila, anjing betina sial itu akan berubah
Tapi Kejora akn terus ajar itu anjing tua bedebah
Kejora nk humban dia ke dlm taik punya lembah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Semua org benci dgn itu tua bebal, anjing dubok
Dia biadab, kerja ganggu orng..hujah yillek, abok
Org taji pun..dia buat bodoh bebal muka tembok
Klau dekat mmg anjing tua tu makan penumbok
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg anjing betina bebal tu mulut becok celupar
Dia tu jenis degil bebal tegar, tak makan gempar
Oh..pempuan tk leh tumbok..nak kasi penampar
Atau pun sumbat mulut anjing tua tu dgn selipar
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing betina tua tu bontot nipis dan tetek labuh
Keadaan dia..mcm anjing duduk kandang roboh
Selalu, dia masuk sini menyalak sebelum subuh
Tapi..baru menyalak jer, terus kena Kejora tabuh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Cakap besar ajer ler Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Sebenar nya, dia tijak semut pun tak mati.

Dia yang mati. Dikerumun semut api jenis yang besar keluar dari tanah.

Innalillah, Wak Gontol, RIP.

Reply
8 November 2020 4:10 pm
____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Mkcik TN anjing 🐕 betina tua bidan sihir akal pendek kelentit panjang 4:10 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sian mkcik TN anjing tua, kat sini jadi bahan buli
Pasal tajuk pos mkcik langsung tak ambil peduli
Mkcik pula asyik buat lwak bikin semua hati geli
Apa kah ‘tijak’ = kelentit panjang..dalam Swahili?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
8 November 2020 8:17 pm
____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua bidan sihir akal pendek kelentit panjang 4:10 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing betina..celah kangkang, daki berlumut
Puki dia tu kelentit panjang tak boleh nak kemut
Bila dia msuk bilik, laki dia smbunyi, dlm selimut
Kini terkantoi dgn Kejora, dia alih tiang ke semut
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Sheraton
Guest
Sheraton

Muhyiddin lagi bahaya dari 1MDB.

1MDB ada jugak lah dapat duit balik..

Sekurang-kurangnya Najib ada jugak memujuk rakyat..

Muhyiddin nampaknya apa yang di buat macam lawan rakyat.. dan Raja.

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

#MooidinGetLost#

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

TSMY ni tak sedar diri..a sickman! Allah bagi penyakit barah..tapi masih tak insaf2..ingat dia bole pegang jawatan sampai hujong nyawa…

Its true.. now i too hated him more than i hated Najib before.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Budin dah keluarkan beberapa blog post yang memberangsangkan semangat, menyumbang kpd pembangunan negara.

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla hapah tak menyumbang kpd pembangunan negara, ha nya memberangsangkan gontol nya.

Reply
8 November 2020 4:16 pm
____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Mkcik TN anjing 🐕 betina tua bidan sihir akal pendek kelentit panjang 4:16 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Haper ker bender ini..mkcik sakan sgt mengarut?
Mkcik buat kitorang semua ni gelak senak perut
Lbih baik mkcik fukos, kerja bidan & tukang urut
Janggal sgt lah, bila pempuan kasar / mencarut
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
8 November 2020 7:59 pm
____________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Che Bidin dah jadi Presiden

Zunnun babi sial
Guest
Zunnun babi sial

Zunnun kini dibenci oleh penduduk bumi semesta alam.

Zunnun adalah contoh kepala shit yg msih wujud

Cilake lah wahai zunnun al babi al siyal

zunnun
Member
zunnun

kini kesundalan2 trump akan bahan sejarah utk segala diplomasi global mempelajari nta…

kesundalan kerana asyik ‘confrontation’ dari penyeselaian secara diplomasi utk menujudkan keamanan sedunia….

di malaysia, ada separa dgn trump, si OT96, asyik mengaduh dgn semua, menganggap diri dan fahaman politik nya sj yg betul…

slogan #melayumudahlupa kini menghantui diri nya pula…

zunnun
Member
zunnun

..akan jadi sejarah …

zunnun
Member
zunnun

benci tapi rindu…. … penyembah2 dan pendewa2 tuhan mereka akan sentiasa mengucapkan nama2 tuhan mereka utk deklimssikan istiadat pemujaan dlm berbagai bentuk persembahan di namakan ‘sembah yang’…. yg di sembah itu setakat nama semata2… kerana “Allah” membawa pengertian ‘prime ssence’ yg perlu di nyatakan ketika menyebut nya … primal essence tak lain zat kesemestaan yg ada dlm diri manusia dari 6 Masa Urutan Kejadian lalu tajali diri setiap manusia… ‘Alif Lam Lam Ha’ itu satu pergertian seperti juga Alif Lam Min, Alif Lam Ra…. tapi mampu kah najib, mahathir, hadi mau pun Moo menyelam ke dlm lubang puki ibu2 mereka… Read more »

zunnun
Member
zunnun

najib jika mampu menyelam ke dlm lubang puki rahah, lalu mentelaah maniqam yg mana rahah mula mengandungkan akan benih dari razak utk membenihkan seterus nya jenin kemudian di beri nama najib… summation kedundalan benih kemudian di namakan najib tercetus dari kesundalan2 kedua mereka…. pati kesundalan ini kemudian beetemu dgn ibu segala kesundalan pula, si suami nya, rosmah nama nya…. bibit2 kebencian rakyat mula terasa di seluruh negara…. bagaimana pula si awang mohamad & aminah yg mencetuskan jenin pembawa fahaman seketul dagingg babi kemudian nya bernama hadi… kesundalan ape kedua ibu/bspa hingga amanat seketul daging babi membawa kecelakaan di memali lalu… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Budin dah keluarkan beberapa blog post yang memberangsangkan semangat, menyumbang kpd pembangunan negara.

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla hapah tak menyumbang kpd pembangunan negara, ha nya memberangsangkan gontol nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Mkcik TN anjing 🐕 betina tua bidan sihir akal pendek kelentit panjang 4:16 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Haper ker bender ini..mkcik sakan sgt mengarut?
Mkcik buat kitorang semua ni gelak senak perut
Lbih baik mkcik fukos, kerja bidan & tukang urut
Janggal sgt lah, bila pempuan kasar / mencarut
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla asyik mencaci dan mengkeji secara peribadi di sini.

Dia tak dibimbing emak bapak nya di masa kecil.

Salah campuran di masa dewasa. Takda menyumbang apa pun kpd negara.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

80j bajet Tahfiz
Potong masuk JASA
Melayu hidup mengemis
Masih main bangsa.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Ulama maki DAP
Hilang 100 juta
Melayu maki DAP
Masuk dalam JASA.

PeHal
Guest
PeHal

“You are fired, Donald Trump”.
Itu yg berlaku kpd “a very stable genius” POTUS.
Mesia pun ada ke?

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Anak Tahfiz mengemis
nak baiki pondok
JASA sapu habis
Buat kenyang tembolok.

Anonymous
Guest
Anonymous

Jigit

Habih la hang bro…

Sat lagi “untie” TN celapak mai maghah pasai apa dok pi pantun tak ikut tajuk posting ….

Tang mana dia sakit hati pun tak tau… mungkin masa muda-muda dulu dia pernah dikecewakan kut…sebab tu bila dia tengok orang bercinta dia jadi sakit hati…hihihiii

Reply
8 November 2020 12:05 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Bro Jigit 12:05 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Tak ada le Kejora ini nak heran auntie tu celapak
Cuma Kejora ni benci itu auntie TN busuk hapak
Dia nk buat blog ini, harta dia pnya kepala bapak
Dgn Kejora ini, siap le anjing tu makan penyepak
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
8 November 2020 1:54 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Cakap besar ajer ler Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Sebenar nya, dia tijak semut pun tak mati.

Dia yang mati. Dikerumun semut api jenis yang besar keluar dari tanah.

Innalillah, Wak Gontol, RIP.

Anonymous
Guest
Anonymous

Mkcik TN anjing 🐕 betina tua bidan sihir akal pendek kelentit panjang 4:10 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Sian mkcik TN anjing tua, kat sini jadi bahan buli
Pasal tajuk pos mkcik langsung tak ambil peduli
Mkcik pula asyik buat lwak bikin semua hati geli
Apa kah ‘tijak’ = kelentit panjang..dalam Swahili?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 kelentit panjang)

Aku dah tak minat nak komen. Melihat BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA mula gila. Membikin komen dia bersambungan hingga setengah inci lebar nya.

BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA dah mcm budak kecik tabiat nya.

Reply
8 November 2020 10:50 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir puaka akal pendek kelentit panjang 10:50 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Pembaca kenal sgt..helah TN anjing tua lahanat
Dia akn gementar dgn pantun cgu Kejora bistari
Betina tua ni sengaja cakap nak komen tk minat
Padahal anjing ni cari alasan untuk nk cabut lari
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
8 November 2020 11:55 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Bukan saja tak gementar dgn pantun Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla, juga meluat dengan nya, rasa nak ludah, sepak2 kan. Nasib lah dalam blog.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Perogol Nika Gee
Perogol amah Indon
Khianat wajib dimaki
Bajet Propa dibalun.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Tuan Budin menulis “Pada mulanya, hanya penyokong PH yang banyak mengkritik dan membalunnya, tetapi lama-kelamaan ia merebak kepada rakyat biasa, mereka yang berkecuali dan penyokong PN sendiri, khususnya daripada UMNO”

Kepada penulis yang selalu mempertahankan Abah dalam blog ini tolong beri alasan bahawa anggapan Tuan Budin terkhilaf.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nak kena baca dulu dari “mula nya” hingga sekarang, Dol.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

That is not the answer, sir

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Sapa yg pertahankan Abah Darurat di sini? Selain dari si Pembenci DSAI dan PH tu..MvsAnwar hahaha kau mimpi kah. Yg byk benci Abah ada lah

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

5 saja itulah 5 keris di Jatanegara tiang dunia moden yg dipasakkan 1) Onn 2) Tunku 3) Tun Razak 4) Tun Mahathir akhirnya PM utk seduniyo akur Merika pun ditolankan Melayu. Dunia menuju akhirat kekal abadi mudah jo sunat bagai dicubit berak dicebuk solat tiado paksaan tapi bersolat menyegarkan kesihatan serta melahirkan kesyukuran. Rehat yg panjang sambil buat apo yg patut besederhana jgn tunjuk timing/eksyen samo org keliling. Aaa gitulah kehidupan ikuti lah tiang terakhir yg tiada penghujungnya dari maso kesemaso. Tahu.

Anonymous
Guest
Anonymous

What talking one, you? What got meaning “jgn tunjuk timing/eksyen samo org keliling”?

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

simple je jgn berlagak ilmu sekadar pedoman bukannya nak dibuat pertandingan … org timing/eksyen lelamo o’ang pun nyampah jadi berbaik-baik lah timing/eksyen bukannya dapat hadiah cuma riak keduniaan je. Tahu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bagus ko tau. Jadi, ikutlah mcm tu, Dol.

zunnun
Member
zunnun

pagan modern dgn pendewaan nama2 nya….

cuba2 merasai kesedaran2 yg mereka bawa….

terlebih menyundal atau mengandungi kesedaran tuhan yg mereka bawa…

jika tiada langsung kesedaran tuhan yg di bawa, maka yg mereka hantu2 belaka….

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

2020 Peruntukan Sekolah Agama Tahfiz 100juta.
2021 Peruntukan Sekolah Agama Tahfiz turun 20juta.
Ke mana hilang 80juta?

Takziah JASA ambil peruntukan anak tahfiz dan tok guru pondok lebih 85juta. Hidup Melayu Islam. Kahkahkah!

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kalau cadangan menghidupkan semula JASA tidak dibatalkan, pembangkang boleh gertak tidak akan menyokong belanjawan 2021.

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Takpa lah Jasa Musibat sebat [eruntukkan anak tahfiz. Tok Guru Pas Musang Berjanggut juga yg beri persetujuan pd Moidin

Jigit
Guest
Jigit

Mr Budin, I’m not so sure if indeed Mr Muhyiddin is hated by the people beyond their hatred for Mr Bosskurrr. This is your perception, others might have different view. As far as I am concerned, I don’t give a damn who ever between the two that being hated most by the people…it is just the same for me who would become the US President, Biden or Trump. Cuma di sini saya setuju dengan Budin bahawa Belanjawan Negara yang dibentangkan ini ada banyak yang merapu. Peruntukan untuk pembangunan dan kesihatan contohnya tidak cukup kerana banyak dibelanjakan untuk bayar gaji dan… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Setuju “others might have different view.” Begitu juga dengan pendapat kamu berkenaan Belanjawan negara.

Demikian juga pendapat kamu “(JASA) lebih bersifat menjaga kepentingan propaganda politik untuk pemerintah dan sedikit pun tidak menyumbang kepada pembangunan negara.”

Tak kasi penerangan, bukti atau penerangan. Maka itu juga hanya pendapat kamu. Ramai yang berpendapat berlainan.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Tumpang sekaki bila tuan sentuh mengenai US President saya terbaca artikal berikut untuk dikongsi :-

Paling utama, pemilihan Harris sebagai calon Demokrat menyebabkan Trump tiada ‘modal’ untuk berkempen. Ia sudah menjadi taktik popular presiden AS itu untuk menyerang keperibadian pesaingnya seperti dihadapi Hillary pada pemilihan presiden 2016.

Jika wanita lain sebagai calon presiden, kempen kem Biden mungkin terpaksa ditumpukan kepada usaha untuk mematahkan pelbagai dakwaan semborono yang keluar daripada mulut Trump.

Kamala Harris adalah anak imigran dengan bapanya berasal dari Jamaica dan ibunya dari India.

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Dan Trump adalah pendokong white supremacist..anti islam, anti asian, anti blacks..

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

JOE BIDEN JANJIKAN KEHIDUPAN LEBIH BAIK BAGI WARGA MUSLIM AS… TERBUKTI 70% MUSLIM AS HARI INI MEMILIH BIDEN SEBAGAI PRESIDEN AS DAN DALAM PERHITUNGAN SUARA SEMENTARA BIDEN UNGGULI TRUM DI BEBERPA NEGARA.
Let us all pray that it will be granted. Ref. YouTube https://www.youtube.com/watch?v=nbyRnvD3sqQ

khatijah.nuno
Guest
khatijah.nuno

Harap YDPA buka mata mengenai isu JASA ni. Agong suroh PM jaga kebajikan rakyat semua(secara unity tak kira bangsa dan agama asalkan golongan bersasar yg terima faedah peruntukkan) )..Mooidin jaga kebajikan Jasa Musibat dan negeri Lobai Musang Berjanggut lebih2 pula.

Tu ramai yg kata PM dan PN ni buat duit, cari pelaburan dan menjana ekonomi tak pandai..Yg tau asyik nk cekau perhabis duit pembayar2 cukai, duit penyumbang2 KWSP dan duit tabung simpanan yg PH kumpurl dulu.

Jigit
Guest
Jigit

Habih la hang bro…

Sat lagi “untie” TN celapak mai maghah pasai apa dok pi pantun tak ikut tajuk posting ….

Tang mana dia sakit hati pun tak tau… mungkin masa muda-muda dulu dia pernah dikecewakan kut…sebab tu bila dia tengok orang bercinta dia jadi sakit hati…hihihiii

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro Jigit 12:05 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Auntie TN tu, hidup bercinta, mmg tk prnah rasa
Ketika zaman British dulu, dia mningkat dewasa
Dia dapat laki pun hodoh, dek kena kawin paksa
Bila mlm layan laki di ranjang dirasa sgt tersiksa
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro Jigit 12:05 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mlm pertama, dah jadi pergaduhan atas ranjang
Mkcik TN meraung..bila laki dia, suruh telanjang
Punya lah meronta..sampai laki pun dia terajang
Laki dia pulak tk suka Mkcik TN kelentit panjang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro Jigit 12:05 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Skrng ni, laki mkcik TN bagi blkang masa baring
Dgn mkcik TN kerepot itu, laki dia sangat boring
Dah ler puki mkcik tu mcm sabut kelapa je kering
Bibir puki dia hitam kepet mcm kulit buah jering
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro Jigit 12:05 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Tak ada le Kejora ini nak heran auntie tu celapak
Cuma Kejora ni benci itu auntie TN busuk hapak
Dia nk buat blog ini, harta dia pnya kepala bapak
Dgn Kejora ini, siap le anjing tu makan penyepak
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Puki Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla busuk

Tak basuh sejak Bang Ali masuk

Komen baik dibalas baik, demikian juga sebalik nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Hang selalu Jig it, mana lah nak tahu apa issue at stake, Jigit.

Ada masa hang dok balun Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla, la ni dok pasang punkoq kat dia ka?

This way you do, that way you do, dok perabaigh kamu menang yer?

Nama hang Melayu ker? Kot jenis si Kitol, kasi punkoq sini sana, hang jadi kaya.

Jigit
Guest
Jigit

hihihiiii..”untie” TN dah naik sawan…..

PERABAIGH tu apa benda untie… kelentit panjang dalam bahasa Urdu ka….kah kah kahhh …mampos…kah kah kahhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Itu bende untuk Jig it kamu, Jigit.

Anonymous
Guest
Anonymous

Mkcik TN anjing 🐕 betina tua bidan sihir akal pendek kelentit panjang 12:48/3:29 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Haper ker bender ini..mkcik sakan sgt mengarut?
Mkcik buat kitorang semua ni gelak senak perut
Lbih baik mkcik fukos, kerja bidan & tukang urut
Janggal sgt lah, bila pempuan kasar / mencarut
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla lah.

Hang bercinta lelaki sama lelaki. Dikecewakan, hang nak potong hang punya senjata.

Tapi tak boleh. Hang punya tak sampai 1 inci. Mcm bijik kolontik ajer.

Kommen baik dibalas baik, Demikian juga sebaliknya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua ifrut akal pendek kelentit panjang 1:31 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing wajib pacak kat sini..tidak dapat tidak!
Kalau anjing itu tak masuk, ‘miss’ le syoru dedak
Tapi komen dia, hanya lah mengejek spt budak2
Sbb tu kepala anjing tua ni asyik pembaca ledak
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua ifrut akal pendek kelentit panjang 1:31 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing bingai bebal, asyik saja terlangkah kiri
Terkedu ler dia dgn pantun2 yg Ckgu Kejora beri
Terpaksa ler dia menelan maki ludah setiap hari
Muka tebal pun masuk juga sebab malu nak lari
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu bukan saja menelan maki ludah, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Kamu juga menyonyot teetek kambing masa kamu baring di bawah nya.

Mcm2 kamu buat, Wak.

Anonymous
Guest
Anonymous

😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
Mmg le sangat berat rasanya, sebuah penantian
Apakah si dara itu..langsung tak ada pengertian?
Jambatan lara rindu ini, ttap Kejora jadikan titian
Dan berpantun untuk si dara ttap jadi kemestian
👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Guest
Anonymous

😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
Mmg le sngat berat, kerinduan yg membelenggu
Sesaat menanti terasa lama bagaikan seminggu
Biar seribu tahun, aku kan tetap setia menunggu
Untuk si dia..kan ku bina sebuah cinta pnya tugu
👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️

💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Guest
Anonymous

😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
Begini le keadaan diri ini, bila hidup bersendirian
Yang menjadi teman, hnyalah hiba dan kesepian
Jambatan lara rindu terpaksa jua dijadikan titian
Mmg sgt tersiksa mngharung sebuah penantian
👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️

💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Guest
Anonymous

😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
Di pergunungan rindu ini..diri akan terus bertapa
Zikir & mantera kasih mmg diri tidak pernah alpa
Apa kah di sini, kebahagiaan, akan dpt ku jumpa?
Atau segala-galanya hanya akan menuju hampa?
👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️

💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojojja nak bikin blog post ini KEPALA BAPAK DIA punya, ikut kata Najib Klepto wal Jibo sikit.

Cerita cinta tapi tak pedulikan blog post.

Maka perlu respon kpd karutan nya, sebab itu terpaksa keluar blog post juga.

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla asyik ceritakan cinta nya kpd watak yang di reka nya sendiri. Gila, nampak nya dia.

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca sekalian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Klau blog kucar-kacir jgn disalahkan Kejora pula
Lihat lah jam 12:51 pm..siapa cari pasal @ mula
Tetiba jer Kejora diserang anjing betina sihir gila
Tak kan Kejora nak diam je klau diri org dah tala
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua ifrut akal pendek kelentit panjang 12:51 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Kejora berpantun, mkcik TN itu Kejora tak kacau!
Tetiba je betina kelentit pnjang ini mari meracau
Terjerit dia, mcm murai tercabut ekor pnya kicau
Msti betina anjing ni mlm tadi laki tk kasi lancau
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua ifrut akal pendek kelentit panjang 12:51 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
TN anjing betina iblis perangai mcm keling paria
Tapi anjing ini jenis muka kulit babi tak tau malu
Dia nak buat blog ini, jadi harta kepala bapak dia
Akibatnya teruk le kepala anjing tua ni kena palu
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua ifrut akal pendek kelentit panjang 12:51 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing dh beruban bulu puki dan semua bulu
Kat blog ni, anjing ni gatal puki, nk jadi penghulu
Tapi dia tk mau tengok kehebatan Kejora ni dulu
Akibatnya asyik kena tala & taji, kantoi dan malu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua ifrut akal pendek kelentit panjang 12:51 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing asyik kena, Kejora taji tersmbam jatuh
Maruah dan moral anjing tua ini dh rosak runtuh
Membebel, meroyan dia..tajuk post tak disentuh
Bodoh anjing ni mcm pak dia pnya kepala butuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua ifrut akal pendek kelentit panjang 12:51 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kebodohan dari TN anjing, mmg tak dpt dihapus
Anjing tua ini kerja mencaci je, tak ikut tajuk pos
Dulu Kejora selalu kutuk anjing ini pelir mampos
Rupa2 nya, betina tua putus haid, atau menopos
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua ifrut akal pendek kelentit panjang 12:51 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Itulah, dekat tajuk pos, tk mau nak beri tumpuan
Lps itu, mkcik gatal pulak gi jolok sarang tebuan
Sekarang kantoi monyok le mkcik dapat habuan
Klu biadab, Kejora tibai, tak kira mkcik pempuan
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla gontol nya tak panjang.

Tak sampai 1 inci pun.

Gontol nya juga dianggap kelentit nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla

Beruk ini imitate – betul2 mcm beruk terlatih di zoo.

Orang tuduh dia buat blog ini mcm kepala bapak dia punya, dia pun buat begitu.

Otak kecik, sebahagian nya di kepala di celah kelengkang nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Macam pondan Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Komen dia tak boleh kacau, konon.

Bila nak nangis hingga terisak isak?

Anonymous
Guest
Anonymous

Menuduh saja “blog kucar-kacir”, konon. Tak kasi bukti atau penerangan pun.

Bila dicaci, marah, ngalahkan kominis.

Jenis ini patut hijrah ke selatan Thailand.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua ifrut akal pendek kelentit panjang 1:20/1:25/1:35 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kejora tau, mkcik TN anjing berduka & sedih pilu
Mau tidak nya..asyik kena taji & tibai bertalu-talu
Terpksa juga..dia tahan sakit, kepala Kejora palu
Nak cabut lari takut le pula nanti akan rasa malu
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua ifrut akal pendek kelentit panjang 1:20/1:25/1:35 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tersilap besar le bila dia acah ini cikgu
Kini dgn kesakitan dan malu..dia jdi terbelenggu
Walau sakit, kepala benjol, terpaksa juga tunggu
Terpaksa tebal muka..wlu org lihat dia itu dungu
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI