DESAKAN PENGELUARAN KWSP BUKTI HIDUP RAKYAT MAKIN TERSEPIT

1. Walaupun tujuan asas caruman KWSP adalah sebagai simpanan untuk perbelanjaan selepas persaraan, namun desakan rakyat negara ini agar kerajaan membenarkan pengeluaran caruman KWSP Akaun 1 secara ‘one-off’ sehingga RM10,000 adalah bukti kehidupan rakyat yang semakin tersepit. Justeru, titah Seri Paduka Baginda Yang Di-Pertuan Agong yang menekankan pemulihan ekonomi dan kesejahteraan hidup rakyat diutamakan dalam Belanjawan 2021 adalah tepat dan wajar.

2. Pandemik Covid-19 bukanlah faktor tunggal yang menyebabkan kemelesetan ekonomi hari ini. Ia juga disumbangkan oleh kegagalan kerajaan Perikatan Nasional (PN) mencari polisi yang tuntas merangsang ekonomi rakyat serta menyelesaikan masalah rantaian nilai dan juga ketidakstabilan politik PN yang menghakis keyakinan pelabur asing. Jika pencapaian mereka benar-benar positif, mengapa pelabur asing lari daripada pasaran saham Malaysia dengan begitu drastik? Setakat akhir Oktober 2020 sahaja, aliran keluar bersih dana asing tahun ini menurut MIDF melonjak ke RM23 bilion berbanding RM11.41 bilion bagi tahun 2019.

3. Rakyat, khususnya golongan B40 dan perusahaan kecil sederhana (PKS), masih berada dalam kesulitan kewangan tetapi ini gagal ditangani dengan berkesan oleh kerajaan PN. Program Subsidi Upah (PSU) seharusnya diteruskan bagi membantu golongan PKS untuk terus bertahan. Di samping itu, moratorium pinjaman bank yang tidak dilanjutkan secara automatik juga boleh menambah derita rakyat hari ini. Dianggarkan 20% -30% PKS bakal gulung tikar jika tiada pakej rangsangan ekonomi baru yang lebih berkesan diperkenalkan kerajaan.

4. Bukan itu sahaja, Akta untuk menangani kesan COVID-19 juga telah mengambil masa yang sangat lama untuk untuk dibentangkan di Parlimen di mana hanya diluluskan di Dewan Rakyat pada 25 Ogos 2020. Akta yang serupa telah diluluskan di negara-negara lain jauh lebih awal. Di Singapura misalnya, Akta berkenaan diluluskan seawal 7 April 2020. Kelewatan ini menunjukkan lemahnya tatakelola kerajaan PN yang banyak masa ditumpukan pada urusan politik akibat kerapuhan kerajaan PN.

5. Sektor pekerjaan Malaysia masih terus lembab dan saban hari kita disajikan dengan berita pemberhentian kerja termasuk di syarikat-syarikat besar yang mana mencecah hampir 90,000 orang. Sektor penerbangan terjejas teruk di mana syarikat-syarikat seperti AirAsia, Malaysia Airlines dan Malindo memberhentikan ramai pekerja mereka. Apakah tindakan konstruktif atau jalan keluar kerajaan PN untuk mengurangkan impak ini sebanyak mungkin?

6. Kepada kerajaan PN , bangkitlah daripada tidur. Kelemahan PN semakin menonjol saban hari dan ini akan memberikan kesan negatif yang besar terhadap ekonomi negara dan kehidupan rakyat.

Stop living in denial and get your act together!

FAIZ FADZIL (Adun Amanah Permatang Pasir) / 2 November 2020

0 0 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 2 November 2020 — 11:45 am
Subscribe
Notify of
guest
84 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
4 November 2020 6:53 am

TAK BODOH BUKAN PHD4PIG……PELABUR ASING LARI BAWAH PEMERINTAHAN BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ……KLCI INDEX JATUH DARI 1800 KEPADA 1300…..RM600 BILLIONS PELABURAN KELUAR….. KESIAN PARTI PETUALANG…TINGGAL 4 EKOR SAHAJA LAGI……. GENG HIPOKRIT PARASITES TAK AKAN WUJUD LAGI PRU15 NANTI……… MEMANG LERR KERJA BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ HANYA MAHU SABOTAGE APA SAHAJA KEBAIKAN YANG ADA…….. What Will Muhyiddin Do If “Unity” Budget 2021 Is Sabotaged?……… Tun Dr Mahathir Mohamad wants to sabotage Budget 2021. He wants to sabotage Budget 2021 not because it is no good. In fact, the budget is good and has taken into consideration the crash-landing ahead of us. Mahathir… Read more »

nawas
nawas
3 November 2020 9:13 am

klu bang non n the geng x kacau polotik n tak meracau konon ada angka la bagai la kompom senang abah nak bt kerja. ni x asyik2 kacau konon PN x pandai tp kacau ahli parlimen smpi agong pun pening. dah la jgn salahkan org lain biar abah n thr geng buat kerja. agong pun ok je ngan abah

khatijah.nuno
khatijah.nuno
3 November 2020 1:44 am

Selagi PN masih berkuasa. Moodin masih bertegas jadi PM, selagi ketegaq tak mau berundur. Maka leboh ramai lagi pelabur2 asing akan cabut dan lagi banyak dana asing akan mengalir keluar akan keluarkan. Aku check Fri punya bursa dan Unit Trust Mutual investment lagi menjunam index huhu. Esok pun mungkin akan terus menjunam.. Memang lah penyokong2 PN dan Pas akan kata kena doakan yg baik2..tetapi klu rakyat sendiri tak nak ubah..dan YDPA tak nk bagi peluang kjaan baru ambi alih) tukar kjaan yg merosakkan ekonomi kepada kjaan atau pihak yg mampu menjana ekonomi. Maka jgn pula nk salahkan taqdir atau Allah.… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
2 November 2020 10:01 pm

RAKYAT JADI PAPA KEDANA DI BAWAH BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ PHD4PIG SELAMA 22 TAHUN 22 BULAN…… MEMANG SESUAI SANGAT PAK DAJJAL KETUAI PARTI KUNYIT LGBT SEMUA LAPAR JUBO… BAGUS LAH TU PN TERBUKA DENGAR SUARA PEMBANGKANG……BUKAN MACAM PH BERGADUH SAMA SENDIRI…… RAKYAT DERITA 22 TAHUN 22 BULAN BAWAH REGIM BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ…..70 % KEKAYAAN NEGARA BERTUKAR TANGAN KEPADA KLEPTOKRAT. MEREPEK2 BETUL PN…..RO PARAS JANGKITAN DAH TURUN KURANG DARI 1……KENAPA NAK KETATKAN LAGI……. Peraturan PKPB mungkin diperketat mulai esok……… Prosedur operasi standard (SOP) bagi perintah kawalan pergerakan bersyarat (PKPB) dijangka akan mula diperketatkan. Menteri Kanan (Kluster Keselamatan) Ismail Sabri Yaakob… Read more »

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 9:39 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Mcik TN tak ukur kudrat diri, nak berlagak brutal
Dia tak der persediaan cukup ketahanan mental
Berdepan Kejora, makcik tu asyik je, kena sental
Barangkali, anak cucu dah usung dia ke hospital
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Tanpa hadirnya mkcik TN, blog ini dah tk meriah
Siapakah pula lagi, yg Kejora nk ajar dan tarbiah?
Begitu juga blog tk ceria bila tiada Nur Akmaliah
Apa2 pun, buat keluarga mcik TN, salam takziah
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

MAHATHIRVSANWARp
MAHATHIRVSANWARp
2 November 2020 7:24 pm

RAKYAT DERITA 22 TAHUN 22 BULAN BAWAH REGIM BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ…..70 % KEKAYAAN NEGARA BERTUKAR TANGAN KEPADA KLEPTOKRAT. MEREPEK2 BETUL PN…..RO PARAS JANGKITAN DAH TURUN KURANG DARI 1……KENAPA NAK KETATKAN LAGI……. Peraturan PKPB mungkin diperketat mulai esok……… Prosedur operasi standard (SOP) bagi perintah kawalan pergerakan bersyarat (PKPB) dijangka akan mula diperketatkan. Menteri Kanan (Kluster Keselamatan) Ismail Sabri Yaakob berkata ia mungkin diputuskan begitu semasa mesyuarat Majlis Keselamatan Negara (MKN) esok. “MKN akan bentang apa perancangannya, mungkin boleh perketatkan bukan dengan menutup (banyak bisnes). “Mungkin boleh buat penyesuaian dari segi masa (waktu perniagaan) sebagai contoh. Banyak lagi akan terjawab esok,”… Read more »

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:48 pm

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis menopos,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dah tosonyap nampak TN anjing betina tua iblis
Tadi kemain lagi..anjing tua dajjal ni karang tulis
Bukan sja, laki dia tak mahu bawa masuk majlis
Sentuh pun tk nak..sbb puki kering tu ada syplis
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:47 pm

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua sihir iblis menopos puki kering,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing nak juah, tak padan dah tumpul taring
Kini dh tosonyap..tadi kemain lagi bunyi nyaring
Nak lagak hebat tak sedar menopos puki kering
Bibir puki pun udah serupa dgn kulit buah jering
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:37 pm

INI CITER PASAL TN ANJING BETINA SIHIR IBLIS:

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:38 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Ingin Kejora citer..sorang, yg Kejora telah bersua
Org nya perempuan, yang usianya, tersangat tua
Penampilan org itu mmg lah mirip org sakit jiwa
Kejora gelar dia betina anjing tua sihir ifrit barua
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:39 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Org itu perangai jahat, hati kotor penuh dgn daki
Bila Kejora cekap berpantun, dia rasa sgt dengki
Mula2, Kejora ingatkan anjing tua dajjal itu lelaki
Rupa2 nya anjing tua itu betina..ada tetek & puki
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:40 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing tua tu, sgt biadab dan tiada sopan santun
Dia dibenci oleh tuan blog ini dan juga penonton
Kehadiran anjing itu, hanya lah sbg badut kartun
Tapi, Kejora lanyak dia, hanya mengguna pantun
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:40 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing itu kelihatan seprti tiada iman dan akidah
Serupa babi hutan je, anjing bebal tu main redah
Amatlah sesuai klu dipanggil kt dia haram jadah
Muka anjing tu, mmg menjadi tmpt Kejora ludah
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:41 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing itu, sering membuat blog jadi tk tenteram
Mmg dgn anjing itu..ramai pembaca naik geram
Tapi, klau Kejora hadir, anjing tua itu akan seram
Sebab, Kejora asyik balun, itu anjing anak haram
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:41 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Cara komen anjing itu, mncaci, bebel & meroyan
Penampilan makcik tua tu, mcm nenek kebayan
Tapi..seronok jugak, klu anjing betina itu dilayan
Sbb Kejora suka londeh anjing tu punya pakaian
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:42 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing betina sihir tu mencaci jadi dia pnya hobi
Sbg balas Kejora tala & taji anjing tu bertubi-tubi
Tapi dia tk malu wlu dilanyak jadi mcm tapai ubi
Kulit muka anjing tua tu, lbih tebal dari kulit babi
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:43 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Hobi anjing tua tu mengejek jdi pinggan tambah
Tak tahu bila, anjing betina sial itu akan berubah
Tapi Kejora akn terus ajar itu anjing tua bedebah
Kejora nk humban dia ke dlm taik punya lembah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:43 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Semua org benci dgn itu tua bebal, anjing dubok
Dia biadab, kerja ganggu orng..hujah yillek, abok
Org taji pun..dia buat bodoh bebal muka tembok
Klau dekat mmg anjing tua tu makan penumbok
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:44 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg anjing betina bebal tu mulut becok celupar
Dia tu jenis degil bebal tegar, tak makan gempar
Oh..pempuan tk leh tumbok..nak kasi penampar
Atau pun sumbat mulut anjing tua tu dgn selipar
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:44 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing betina tua tu bontot nipis dan tetek labuh
Keadaan dia..mcm anjing duduk kandang roboh
Selalu, dia masuk sini menyalak sebelum subuh
Tapi..baru menyalak jer, terus kena Kejora tabuh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:28 pm

😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Mmg dek penangan ‘Covid’, ramai hidup tersepit
Tpi Kejora ni..terbeban dgn rindu yg menghimpit
Rasa iri hati melihat pasangan brduaan berkepit
Apakah helang akan sudi terbang bersama pipit?
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:10 pm

MENGINTAI MAKCIK TN ANJING DI TEPI JENDELA:

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:11 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Izinkan Kejora citer..bgai mana sngketa bermula
Kejora selalu diganggu, TN iblis saudara Dracula
TN anjing betina sihir dajjal puaka tu, sawan gila
Tak mustahil betina sihir ini..pelesit pun dia bela
👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:11 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing betina sihir tu, tak mengenal dosa pahala
Tak mustahil juga, anjing tu penyembah berhala
Dari mulut dia..asyik je keluar kata-kata keji cela
Sebab itu ler, anjing tu sentiasa Kejora taji & tala
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:12 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Akibat dia acah Kejora..anjing tua tu terima bala
Hari2 Kejora sekel anjing tua tu..brbenjol kepala
Bontot dia..dirasa macm dgn btg cangkul disula
Kini, anjing tu dok fikir, besok apa lah nasib pula
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:12 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kini..anjing itu panas, hanya pakai coli dan tuala
Di bawah bontot, dia rasa mcm ada api menyala
Mengelupor anjing tu serupa ikan masuk ke jala
Suara pun tak keluar, hnya bunyi macam itik nila
🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢🦢
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:13 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing tu dh dekat 90 th..ke kubur dia menghala
Nak lagak juah tk padan dgn sesak nafas dihela
Dah tak lama lagi tu, nak mengadap Allah Ta’ala
Sehari dua lagi..7 kaki dlm tanah, dia punya villa
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:13 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing betina tua ni jadi macai peju-wang Kerala
Demi kuasa sekongkol DAPigs pun depa ini rela
Kpd org2 Melayu..puak ni jadi buruk pnya gejala
PRU-15 nanti, depa ni, ke kubur rakyat nk persila
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:21 pm
Reply to  Anonymous

Otak dah kosong, asyik keluar caci maci maki hamun saja, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:02 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN anjing 🐕 betina sihir pelesit menopos puki kering 4:21 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing mulut busuk mcm dgn lubang jamban
Nak lagak juah tak padan tua, bulu puki beruban
Akibat mngacah Kejora hidup anjing ni terbeban
Dia rasa, spt ke loji najis, diri nya Kejora humban
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:09 pm

Nasib le makcik TN anjing 🐕 sihir pelesit,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cikgu Kejora terus dgn santai berpantun madah
Mnakala TN anjing pula asyik sakit dapat padah
Padan muka..itu anjing betina sihir haram jadah
Bertali air liur dekat muka dia kena Kejora ludah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:08 pm

Nasib le makcik TN anjing 🐕 sihir pelesit,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing mulut busuk mcm dgn lubang jamban
Nak lagak juah tak padan tua, bulu puki beruban
Akibat mngacah Kejora hidup anjing ni terbeban
Dia rasa, spt ke loji najis, diri nya Kejora humban
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:24 pm
Reply to  Anonymous

Copy paste and kitar semula ajer dah si Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:05 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN anjing 🐕 menopos 4:24 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bkn sja peluru2 Kejora itu, TN anjing tak tertepis
Bahkan juga anjing tua ni, tergamam & terpukau
Peduli apa, Kejora nak salin ke atau nak kopipes
Itu pantun2 sendiri..bkn harta kepala bapak kau!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:33 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua sihir 4:24 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Tk kesah ler, klu Kejora nk ulang, benda yg sama
Peduli apa, perkara baru atau perkara yang lama
Yng mustahak..kesakitan TN anjing tetap terima
Biar anjing tua tu rasa spt diludah kahak gelema
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:33 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua sihir 4:24 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Pembaca suka dgn pantun2 yg cgu Kejora ledak
Tak jemu dibaca walau pantun2 yg lama diulang
Tapi TN anjing hanya mngejek mcm dgn budak2
Anjing ini perlihatkan diri nya mcm bapok jalang
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:34 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua sihir 4:24 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua biol dungu, terus bernasib malang
Tapi Kejora..terus muncul, sbg juara yg terbilang
Dgn bergaya, TN anjing sewel itu terus disailang
Pmbaca tak jemu walau pantun yg lama diulang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:08 pm

Nasib le makcik TN anjing 🐕 sihir pelesit,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kebodohan dari TN anjing, mmg tak dpt dihapus
Anjing tua ini kerja mencaci je, tak ikut tajuk pos
Dulu Kejora selalu kutuk anjing ini pelir mampos
Rupa2 nya, betina tua putus haid, atau menopos
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:06 pm

Nasib le makcik TN anjing 🐕 sihir pelesit,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing rasa, mcm kepala dia, Kejora pancung
Dia jdi sasau sawan, keluar cakap kata2 merapu
Kejora dah berjaya buat anjing tua tu terlencong
Komen2 pasal politik..dia tk boleh lagi nk tumpu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:13 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla syiok sendiri.

Selalu main sabun di bilik air.

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 6:27 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍
TN anjing kalau marah..muka dia macam babun
Bila bersedih monyok pulak bertukar rupa jebon
Umur dia dah hampir 90 th..mata pun dah rabun
Bila dah kantoi terkedu, dibuat citer pasal sabun
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:03 pm

Nasib le Makcik TN anjing 🐕 betina tua sihir,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Makcik TN tu dari segi maruah, dia dah kira fakir
Mungkin sbb terlalu tua, dia tak mampu nak fikir
Mudah je anjing betina tua sihir tu Kejora singkir
Agaknya betul le mkcik sihir ni dulu sekolah SJK
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:15 pm
Reply to  Anonymous

Dah tiru idea pasal sekolah SJK pulak.

Macam2 lah Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 6:49 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing betina sihir biol otak dah longgar skru
Mungkin, sbb kepala anjing tu asyik kena peluru
Kini, anjing tua ni serupa monyet je tergaru-garu
Bila dh kantoi terkedu dia persoal pula pasal tiru
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:02 pm

Nasib le Makcik TN anjing 🐕 betina tua sihir,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Mkcik TN ifrit tu jahat, hati kotor penuh dgn daki
Bila Kejora cekap berpantun, dia rasa sgt dengki
Mula2, Kejora ingatkan anjing tua dajjal itu lelaki
Rupa2 nya anjing tua itu betina..ada tetek & puki
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:18 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih puki dia di mulut nya.

HAW HAW HAW.

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:10 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN anjing 🐕 betina tua sihir 4:18 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Peluru2 pantun dr Kejora..TN anjing tk daya elak
Anjing itu rasa, bagai kat muka dia dilempar tahi
Hinggakan iblis itu terpaksa tukar cara dia gelak
Kini..gelak haw haw haw, dr dulu haha hoho hihi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 2:49 pm

Takda orang masuk blog ini bila nampak komen Wak Gontol.

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 3:50 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 2:49 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Komen TN anjing, mcm budak belum berkhatan!
Dah ler perangai dia, serupa dngn jin ifrit syaitan
Padan lah dgn ramai pembaca dia kena sebatan
Syuh..syuhh, keluar ko anjing, gi main dlm hutan
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 3:51 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 2:49 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing betina ni tdi sedih, letak tangan atas dahi
Hari ini belum mengawan kot, nmpak spt berahi
Kini anjing ni serbu Kejora, dia nk ajak berkelahi
Syuh..syuhh..keluar kau anjing..pegi makan tahi
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 3:51 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 2:49 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:05 pm
Reply to  Anonymous

Makcik TN anjing 🐕 2:49 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Mkcik tk kan terlwn Kejora..sbb mkcik itu lemah!
Lbh baik klu mkcik tumpu je, keje sbg surirumah
Jaga amal ibadah sekiranya mkcik ini muslimah
Lagi satu..taik tu, mkcik cuba kurang sikit jamah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:07 pm
Reply to  Anonymous

Makcik TN 2:49 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Kejora faham yang mkcik ini, dh kantoi kesipuan
Dekat tajuk post pun, makcik dh hilang tumpuan
Mkcik kena le cuba kurangkan sikit kemerapuan
Bukn apa..malu mkcik, sbb mkcik tu perempuan
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:26 pm
Reply to  Anonymous

Dah buang masa saja kalau melayan Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih. Dia asyik kitar semula komen2 dia.

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:06 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN anjing 🐕 betina menopos 4:26 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bkn sja peluru2 Kejora itu, TN anjing tak tertepis
Bahkan juga anjing tua ni, tergamam & terpukau
Peduli apa, Kejora nak salin ke atau nak kopipes
Itu pantun2 sendiri..bkn harta kepala bapak kau!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:30 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua sihir 5:06 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Tk kesah ler, klu Kejora nk ulang, benda yg sama
Peduli apa, perkara baru atau perkara yang lama
Yng mustahak..kesakitan TN anjing tetap terima
Biar anjing tua tu rasa spt diludah kahak gelema
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:31 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua sihir 5:06 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Pembaca suka dgn pantun2 yg cgu Kejora ledak
Tak jemu dibaca walau pantun2 yg lama diulang
Tapi TN anjing hanya mngejek mcm dgn budak2
Anjing ini perlihatkan diri nya mcm bapok jalang
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:31 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua sihir 5:06 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua biol dungu, terus bernasib malang
Tapi Kejora..terus muncul, sbg juara yg terbilang
Dgn bergaya, TN anjing sewel itu terus disailang
Pmbaca tak jemu walau pantun yg lama diulang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:31 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua sihir 5:06 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua biol dungu, terus bernasib malang
Tapi Kejora..terus muncul, sbg juara yg terbilang
Dgn bergaya, TN anjing sewel itu terus disailang
Pmbaca tak jemu walau pantun yg lama diulang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 1:36 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Bila Kejora masuk sini, musuh utama akan risau
Perut musuh tu, seperti ditikam rodok dgn pisau
Tengkok musuh itu bagai ditibai dgn kayu kasau
Kini musuh itu kat luar je, merayau sawan sasau
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 2:40 pm
Reply to  Anonymous

Mungkin ada yang risau sebab Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih sewel, tak tahu sejauh mana dia akan mengarut.

Cakap besar, mendakwa dia itu ini, tapi gontol pun entah dia ada ke tidak.

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 3:09 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Heran naper pantun Kejora tu TN anjing sambut
Padahal nama dia tak ada langsung pun tertulis
Mmg ternyata yg betina tua ni bingai otak sabut
Dgn dendiri, anjing ni dah mengaku dirinya iblis
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:10 pm
Reply to  Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla maksudkan dia alamatkan pantun dia kpd hantu.

Kalau dah beruk tu, beruk juga lah.

HAW HAW HAW

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:10 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN anjing 🐕 betina sihir 4:10 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Peluru2 pantun dr Kejora..TN anjing tk daya elak
Anjing itu rasa, bagai kat muka dia dilempar tahi
Hinggakan iblis itu terpaksa tukar cara dia gelak
Kini..gelak haw haw haw, dr dulu haha hoho hihi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 1:24 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Kejora adalah nama yg gah bagi sebuah bintang
Tiada cara Kejora ini musuh berjaya nak tentang
Lagi pula, musuh utama tu akal setaraf binatang
Sbb itu lah musuh tersebut asyik saja terlentang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 2:43 pm
Reply to  Anonymous

Cakap besar saja, tapi takda iisi, hanya kosong.

HAW HAW HAW.

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 3:45 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Peluru2 pantun dr Kejora..TN anjing tk daya elak
Anjing itu rasa, bagai kat muka dia dilempar tahi
Hinggakan iblis itu terpaksa tukar cara dia gelak
Kini..gelak haw haw haw, dr dulu haha hoho hihi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 1:11 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🦚🦚🦚🦚🦚🦚🦚🦚🦚🦚🦚🦚🦚🦚🦚🦚🦚
Kalau le burung..Kejora ini adalah burung merak
Kalau permata Kejora berlian bukan emas perak
Dh ramai musuh Kejora..yg cabut lari berselerak
Musuh yg terkini tu, rasanya terkencing terberak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 12:45 pm

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Semua yg berlaku..adalah kehendak Allah Ta’ala
Dah hancur musnah..betina tua sihir, sawan gila
Kejuaraan di blog ini..Kejora masih pegang piala
Kini di blog Budin..Kejora boleh bermaharajalela
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 12:42 pm

PANTUN KEJORA BAGAI ANGIN RIBUT MENDERU:

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 12:42 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Inilah sedikit kisah di blog tentang seorang guru
Dia sgt cekap berpntun..hingga ramai yg terharu
Nmun menjadi kebiasaanlah, akn muncul seteru
Terutama nya, dari mereka yg dengki & cemburu
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 12:43 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Pantun2 Kejora..mndapat perhatian rata penjuru
Ramai jugak yang tampil dan cuba untuk meniru
Serupa monyet jer, masing-masing, tergaru-garu
Pantun yg depa buat..jadi berkecamuk haru-biru
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 12:43 pm
Reply to  Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kejora akn muncul kt blog ini, tanpa perlu diseru
Labih2 lagi bila ada bayang kelibat awek yg baru
Musuh utama dia juga, sentiasa dia kejar & buru
Di kepala musuh tu dah penuh bersarang peluru
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:29 pm
Reply to  Anonymous

Dah buang masa saja kalau melayan Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih. Dia asyik kitar semula komen2 dia.

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:08 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le makcik TN anjing 🐕 betina sihir 4:29 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bkn sja peluru2 Kejora itu, TN anjing tak tertepis
Bahkan juga anjing tua ni, tergamam & terpukau
Peduli apa, Kejora nak salin ke atau nak kopipes
Itu pantun2 sendiri..bkn harta kepala bapak kau!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:28 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina ifrit sihir 5:08 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Tk kesah ler, klu Kejora nk ulang, benda yg sama
Peduli apa, perkara baru atau perkara yang lama
Yng mustahak..kesakitan TN anjing tetap terima
Biar anjing tua tu rasa spt diludah kahak gelema
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:28 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina ifrit sihir 5:08 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Pembaca suka dgn pantun2 yg cgu Kejora ledak
Tak jemu dibaca walau pantun2 yg lama diulang
Tapi TN anjing hanya mngejek mcm dgn budak2
Anjing ini perlihatkan diri nya mcm bapok jalang
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:29 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina ifrit sihir 5:08 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua biol dungu, terus bernasib malang
Tapi Kejora..terus muncul, sbg juara yg terbilang
Dgn bergaya, TN anjing sewel itu terus disailang
Pmbaca tak jemu walau pantun yg lama diulang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 5:29 pm
Reply to  Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina ifrit sihir 5:08 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tua biol dungu, terus bernasib malang
Tapi Kejora..terus muncul, sbg juara yg terbilang
Dgn bergaya, TN anjing sewel itu terus disailang
Pmbaca tak jemu walau pantun yg lama diulang
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 12:38 pm

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Ke mana hilang, betina tua dajal anjing sihir iblis
Dah takde lagi ke royan racau anjing tu nak tulis?
Pagi tdi anjing tu rasa dirinya mcm keretapi gilis
Terus otaknya jadi sewel idea merapu dia muflis
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 12:05 pm

mengapa pelabur asing lari daripada pasaran saham Malaysia dengan begitu drastik?

Wahai pembaca sekelian, ketahuilah oleh kamu bahwa sebab2 pelabur asing pindahkan modal ada berbagai. Termasuk bad mood bila bangun tidur.

Pakar2 ekonomi dunia masih belum ada persetujuan mengapa pelabur2 lari dan menyebabkan The Great Economic Depression of the 1930s.

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 11:53 am

Dah takda isu lain, keluarkan EPF pun nak di politicize.

Alahai, Budin, dah sampai ke tahap itu ker kamu nih.

Nanti lepas aku baca blog post kamu sepenuh nya, aku akan komen lagi.

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 2:30 pm
Reply to  Anonymous

Kau memang pukimak bodoh kepala butoh, kata kaki jilat Atok. Kau patut jadi Pak Pacak diblog Atok atau blog sealiran dgn kau spt Rahman JPC. Atok sendiri marah mcm orang mabok todi kat Moo dan PN kerana dah lah kencingkan Atok hijack Kerajaan dan PM dari Atok, polisi2 ekonomi masa Covid ini membebankan rakyat contohnya sekat rakyat nak keluarkan EPF kerana bebanan ekonomi atau tiada punca pendapatan kerana syarikat2 dah tutup atau kena buang kerja dsb. Moo dan PN takut rakyat yg ke habisan kewangan ter beban Covid make a run kat EPF. Atok kata kabinet sampah sampah 70 orang… Read more »

Anonymous
Anonymous
2 November 2020 4:38 pm
Reply to  Anonymous

Waaaah, marah hingga mencarut marut, Beruk yang nih.

Tak sporting satu hal, tapi biadab dan kurang ajar tu tak setaraf dengan otak yang nampak OK.

He allows his temper to cloud his judgment. He is no gentleman. He is rather goonish, innit?