DEMI MEMULIAKAN TITAH AGONG, USUL UNDI TAK PERCAYA SEPATUTNYA DIDAHULUKAN SEBELUM BELANJAWAN DIBENTANGKAN

Sebagaimana dilaporkan media, terdapat 25 usul undi tidak percaya dan 2 usul undi percaya telah dikemukakan oleh Ahli-Ahli Parlimen untuk Sidang Dewan Rakyat bermula 2 November depan.

25 usul undi tidak percaya itu dikemukakan oleh wakil rakyat blok pembangkang, manakala 2 usul percaya pula datang daripada blok kerajaan.

Ini bererti, baik pembangkang atau kerajaan, kedua-duanya mahu soal keabsahan kedudukan Muhyiddin Yassin sebagai Perdana Menteri perlu segera ditentukan agar tidak berlaku lagi pertikaian di lain masa.

Begitu pun, dalam amalan lazim Parlimen, usul-usul persendirian sebegini tidak akan diberi keutamaan, melainkan setelah semua usul kerajaan selesai dibentangkan terlebih dahulu.

Dengan kata lain, adalah mustahil laluan boleh diperolehi untuk usul persendirian kerana usul kerajaan tidak akan habis sehingga hari kiamat sekali pun.

Kalau hampir habis pula, ada saja usul baru yang tiba-tiba muncul.

Tanpa kedudukannya Perdana Menteri dapat disahkan terlebih dahulu, apatah lagi Muhyiddin sendiri beberapa lagi menunda dan mengubah tarikh Sidang Parlimen, ia adakah suatu tindakan yang jelas menunjukkan beliau tiada majoriti.

Selain itu, dari semasa ke semasa juga terlihat semakin ramai Ahli Parlimen blok kerajaan sendiri mula bosan dengannya, dengan itu soal keabsahan beliau tidak boleh lagi dibiarkan terus berpanjangan.

Dalam bahasa yang mudah, untuk memastikan kerajaan yang stabil, tidak celaru dan dapat berfungsi dengan sewajarnya, mesti ada kata putus yang muktamad di Parlimen berhubung keabsahan Perdana Menteri.

Dengan pelbagai halangan untuk mengesahkan kedudukan Muhyiddin sejak lapan bulan lalu, maka wujud kecenderungan di kalangan Ahli- Ahli Parlimen untuk menjadikan pengundian Belanjawan 2021 pada Sidang Dewan Rakyt akan datang sebagai pilihan ke arah itu.

Jika belanjawan ditolak, bermakna kerajaan, bersekali dengan Muhyiddin, akan turut jatuh dan masuk parit bersama.

Menyedari gugatan itu, Muhyiddin kemudian mencadangkan perisytiharan darurat yang segmen utamanya ialah menggantung Parlimen dan mengelakkan belanjawan diundi.

Bagaimanapun, cadangan yang dipersetujui kabinet itu ditolak oleh Agong setelah mendapat pandangan Majlis Raja-Raja.

Dua hari lalu, sesuatu yang mengejutkan dan tidak pernah berlaku telah muncul di mana Agong mengeluarkan titah agar Ahli-Ahli Parlimen menyokong dan meluluskan pengundian Belanjawan 2021.

Oleh kerana titah itu dikeluarkan selepas Muhyiddin mengadap Agong di Istana Negara bagi memenuhi jadual rutin sebelum menyuarat kabinet, ramai yang beranggapan bahawa Muhyiddin mungkin telah mengadu mengenai kedudukannya yang genting kepada baginda atau merayu agar talian hayat diberikan kepadanya.

Sementara blok kerajaan pastinya menarik nafas lega dengan titah tersebut, Ahli Parlimen blok pembangkang ternampak agak keberatan untuk akur begitu saja.

Rata-ratanya berpendapat, Agong hanya boleh memberi saranan agar Belanjawan 2021 disokong, tetapi tidak boleh sampai memaksa.

Sebab itu, Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasituon menyebut, titah Agong harus dijunjung dengan cara Belanjawan 2021 itu diteliti, dikaji dan dibahas terlebih dahulu, kemudian barulah diputuskan sama ada untuk menyokong atau sebaliknya.

Terdapat juga Ahli Parlimen blok pembangkang lain yang berpendapat, mereka tidak seharusnya ditekan, dipengaruhi atau dikongkong dalam menyatakan pendirian berhubung Belanjawan 2021 sebelum ia dibentangkan.

Gambaran awal ini memperlihatkan, belum ada jaminan Belanjawan 2021 akan disokong sepenuhnya dan ini bukan bermakna Ahli-Ahli Parlimen ingkar kepada titah Agong atau tidak mengutamakan rakyat dengan enggan menyokong belanjawan, tetapi kerana di sebalik sokongan itu ia bererti mengekalkan lagi kedudukan Muhyiddin yang diragui keabsahannya.

Sebagai jalan tengah dalam hal ini, sementelah pula banyak usul undi tidak percaya dan usul undi percaya telah dikemukakan oleh Ahli-Ahli Parlimen, adalah penting untuk Speaker Parlimen mengambil langkah objektif dengan membenarkan salah satu usul tersebut dikemukakan sebelum belanjawan dibentangkan.

Walaupun ada 25 usul tidak percaya dan 2 usul percaya, salah satu daripadanya sudah memadai untuk dipilih kerana kesemuanya itu memberi maksud yang sama iaitu cukup untuk menentukan keabsahan Muhyiddin sebagai Perdana Menteri.

Jika Muhyiddin berjaya melepasi halangan usul itu, maka bukan saja kedudukannya tidak lagi menjadi pertikaian, bahkan tidak berbangkit lagi sama ada Belanjawan berdepan masalah untuk diluluskan atau tidak.

Kalau gagal, Muhyiddin haruslah berundur dan menerima ketentuan Tuhan dengan hati yang terbuka untuk negara yang dicintai ini ditadbir seterusnya oleh seorang Perdana Menteri yang baru.

Yang lebih penting, dengan mendahulukan usul tidak percaya atau percaya ini, dapat sama menjadikan titah Agong berkaitan kelulusan Belanjawan 2021 disokong dan dimuliakan sepenuhnya.

Selain Muhyiddin kena ada keberanian membenarkan perkara itu dilaksanakan, ini juga juga penentuan kepada jati diri dan intergriti Azhar Azizan Harun sebagai Speaker Parlimen di mana sebelum dilantik ke jawatan tersebut, beliau pernah memberi kenyataan bahawa usul undi tidak percaya mesti diberi keutamaan berbanding usul-usul lain berdasarkan nilai kepentingannya.

Sekarang, sudah duduk di kerusi Speaker, bila lagi mahu jadi manusia yang bikin seperti apa pernah dikata? (Shahbudindotcom 30/10/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 30 October 2020 — 12:00 pm

146
Leave a Reply

avatar
11 Comment authors
MAHATHIRVSANWARpdinoAnonymousAnonymousAne bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PEMBANGKANG DESAK PN BUBAR PARLIAMEN. DENGAN UNDI TIDAK PERCAYA…….. SYUKUR NEGARA TIDAK LAGI DIPERINTAH KERAJAAN BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ. …. KERAJAAN INTERIM PN AKAN DIGANTI DENGAN YANG LEBIH BAIK……. 22 TAHUN 22 BULAN BAWAH DAJJAL2 ILLUMINITY DAN FREEMASONS SERTA YAKJUJ MAKJUJ NEGARA JATUH PAPA KEDANA HANGUS 70% KEKAYAAN NEGARA ………. KEMUSNAHAN BESA BERLAKU BILA BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ DI BERI KUASA…….. US Senators Seek To Declare China ‘Genocide’ Against Uighurs……. (CNA) – US senators sought on Tuesday (Oct 27) to declare that China is committing genocide against Uighurs and other Turkic-speaking Muslims, a step that could ramp up pressure on… Read more »

dino
Guest
dino

Mabuk ketum ke bloger ni? Taksud tahap gaban..

Anonymous
Guest
Anonymous

WAAAH, TN TAK RENTI2 DISEBUT SEJAK PETANG SEMALAM.

FEMES BETUL DIA TUH.

Anonymous
Guest
Anonymous

Dia disegani, dihormati dan ditakuti puak musuh.

Musuh hantar penjahat dan gengster coba menakutkan dia dari masuk blog ini. Tapi mana di pedulikan nya.

Mereka di jentik telinga nya saja, hehe

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ia lah penjahat dan gengster yang coba menakutkan TN.

Tapi nama Gontol (ejaan asal tak dibenarkan Budin) dan pangkat Kojolla itu menunjukkan betapa keji penjahat dan gengster itu.

Tak dipedulikan langsung. Merah muka, meluap rasa nya dia, panas hati hingga nak buang laptop atau h/p.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 betina sihir puaka 5:42 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg ler TN anjing tua oi..kau tu perlu aku sebut
Bila aku tidur baru pntun aku kau berani sambut
Oi anjing betina sihir..bulu puki uban berserabut!
Konon ko menang..naper mlm tadi ko lari cabut?
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 betina sihir puaka 5:48 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg TN anjing betina tua ini bodoh berkati-kati
Muka kena lempar dgn tahik..dia kata dihormati?
Ternyata anjing ni bebal betul apa pun dia tk reti
Mungkin dh biol sbb kena lanyak setengah mati!
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓
Dr Akma sangka yg Kejora ini seorang karyawan
Jigit bagi tau, Kejora cgu yg bertaraf sasterawan
Mana mungkin, TN anjing tua terdaya nak lawan
Dia hnya anjing betina, yg baru lepas mengawan
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Terjerit jerit Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla memanggil Dr Akma tapi tak di peuli pompuan itu.

Kalau betul pun ada pompuan nama begitu masuk sini dulu, dia jadi takut nak masuk lagi bila tahukan watak sebenar Wak Gontol itu.

Kalau watak itu dicipta Wka Gontol sendiri, kot akan keluar lagi lah dia dalam masa berikutan.

Kesian bagi sesiapa yang tertarik dengan Wak Gontol memantun mantat.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 betina sihir puaka 5:59 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Naper sibuk psal Akma, hoi anjing betina puaka?
Aku nak jerit ke atau tk nak jerit aku punya suka
Bukan ke kau juga kata yg Dr Akma tu aku reka?
Mampos le ko anjing betina munafiq ahli neraka
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
ðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”ĨðŸ”Ĩ
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Bodoh bangang Beruk Tua Wak Gontol Kejolla Kojolla nih.

Tak pernah dengar idea double insurance.

Betul ada Dr Akma, bagus. Takda pun bagus.

Bila di cakap begitu, sekarang si Beruk Tua ni dah menggelabar – nak keluarkan nama Dr Akma ke tidak.

Givap lah, Wak …

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 6:46 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian btul, TN betina sihir tua krepot anjing kurap
Mulut mcm puki mak dia, busuk spt getah skrap
Kena dgn Kejora, asyik jer anjing tua ini tertiarap
Bila dia dh kantoi malu nak disuruh Kejora givap
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir otak sabut,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dulu Kejora fikir TN anjing tu nyah bapok lembut
Rupa2nya betina..cuma dia botak takder rambut
Menggigil anjing tua tu, klu nama Kejora disebut
Bila dilihat pantun Kejora, dia resah kelam kabut
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing tua itu bingai bahalol, otak hampas sabut
Pantun2 Kejora..anjing tu tak berani lagi sambut
Dia rasa, macam biji kelentit dia itu, Kejora rabut
Tiada cara lgi anjing betina sihir itu..selain cabut
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Main re-cycle ajer ler kata2 dia, Wak Gontol Kejora Kojolla nih. Memuji diri sendiri, mencaci musuh nya, seperti cerita kudut Melayu lama.

Otak nya kecik, letak di celah kelengkang nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 6:04 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bkn sja peluru2 Kejora itu, TN anjing tak tertepis
Bahkan juga anjing tua ni, tergamam & terpukau
Peduli apa, Kejora nak salin ke atau nak kopipes
Itu pantun2 sendiri..bkn harta kepala bapak kau!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir ifrit)

HAHAHA HIHIHI HOHOHO
Asyik copypaste benda yang sama.

tak shok la gitu wak.

Reply
31 October 2020 2:13 am
___________________________________________________

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 2:13 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bkn sja peluru2 Kejora itu, TN anjing tak tertepis
Bahkan juga anjing tua ni, tergamam & terpukau
Peduli apa, Kejora nak salin ke atau nak kopipes
Itu pantun2 sendiri..bkn harta kepala bapak kau!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
31 October 2020 3:01 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

ðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļðŸ‘ļ
❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓
Tidak ku ketahui, ke mana hilangnya sang puteri
Di belantara rindu ini, biarkan sja ku terus berlari
Mungkin teman sesuai ku hanya ranjau dan duri
Atau pun..takdir dh tentukan utk ku terus sendiri
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ē
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Guest
Anonymous

SENDIRI – MAY
KARAOKE – https://youtu.be/rHFV82xPJIU
LIRIK –
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
Dinginnya di malam ini
Suasana pilu
Terkenang daku kembali
Sejarah silam

Setelah engkau pergi
Sepi hati ku
Terpadamlah api cinta
Musnah harapan

Mengapa engkau sanggup
Mengubah fikiran
Hanya kerana
Peristiwa itu

Anonymous
Guest
Anonymous

Kau hancurkan kota cinta
Yang kita bina bersama
Di masa yang lalu

Kini aku terus tersiksa
Oleh kepalsuan cinta mu
Tinggallah aku sendiri
Menanggung derita ini

Setelah engkau pergi
Tertutup hati ku
Tak mungkin bercinta lagi
Biar ku sendiri
âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing ingat, cgu Kejora ni dia akan dpt gugat
Bukan dia tak tau, yg cgu Kejora ni lincah & ligat
Tpi heran..anjing ini tiap mlm dekat sini tercegat
Rasa Kejora le, anjing betina ni, kerja Mak Guard
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO
Zunnun KAKI JUBO,join Wak Kontol Kejolla.
Sampai bila Wak Kontol nak main batang cangkol,harap Zunnun dapat memberikan Wak Kontol sesuatu yang real.

yeahhh ho,aku menang jugak malam ni

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis 2:14 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kesian TN anjing tua bgitu konfiden dia menang
Nk tewaskan cgu Kejora, bkn ler perkara senang
Sebaliknya, kt atas darat, anjing tua ini berenang
Kini anjing ni monyok terkedu airmata berlinang
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAW HAW HAW

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN (PANGKAT NIAK KE PUKIMAK BILA MENGARUT ATAU MENCARUT) di balun bersama dengan BERUK TUA WAK GONTOL KEJORA KOJOLLA.

Alangkah girang hati melihat nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis 6:11 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing lupa yg dia berdepan dgn sorang guru
Sbb itu, asyik je muka anjing ni kena lempar tahi
Dia fikir Kejora/pmbaca blh tertipu atau terkeliru
Idea biol ubah gelak haw haw dri haha hoho hihi
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

malam gemilang untuk aku.Wak Sontol Kejolla Beruk Tua dah tersembam terbungkam.Berangan nak ke dara Dr(rekaannya),akhirnya dapat Mak Eton tua bangka 80an.Zunnun pula terhegeh-hegeh dengan seketul tahi babi.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Ijazah matematik? HAHAHA HIHIHI HOHOHO
Elok sangat kau “main taik” babi dengan zunnun pokok ara tu.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Wak Kontol ada sijil “main taik” .
Aku menang malam ni.

KWANG KWANG KWANG

Anonymous
Guest
Anonymous

HAW HAW HAW

Aku nak sorak bersama

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis 2:02 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing pencacai parti Peju-Wang penipu
Dirasa spt kepala dia..Kejora balon dgn penyapu
Nak berhujah waras, anjing gila ini dh tk mampu
Anjing tua ini hanya keluar kata2 sawan merapu
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis 2:02 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing asyik kena, Kejora taji tersmbam jatuh
Maruah dan moral anjing tua ini dh rosak runtuh
Membebel, meroyan dia..tajuk post tak disentuh
Bodoh anjing ni mcm pak dia pnya kepala butuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis 2:02 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis 2:02 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO
Asyik copypaste benda yang sama.

tak shok la gitu wak.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 2:13 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 2:13 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Bkn sja peluru2 Kejora itu, TN anjing tak tertepis
Bahkan juga anjing tua ni, tergamam & terpukau
Peduli apa, Kejora nak salin ke atau nak kopipes
Itu pantun2 sendiri..bkn harta kepala bapak kau!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAW HAW HAW

Aku sokong apa Anon 2.13 am kata

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 6:15 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Elok sgt lah klau TN anjing betina tua ini harakiri
Asyik saja, betina tua sihir sial ini terlangkah kiri
Apa anjing tua ni dlm halimunan tidak sedar diri?
Anjing ni sokong dkat komen yg dia tulis sendiri
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis 6:13/6:15 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing lupa yg dia berdepan dgn sorang guru
Sbb itu, asyik je muka anjing ni kena lempar tahi
Dia fikir Kejora/pmbaca blh tertipu atau terkeliru
Idea biol ubah gelak haw haw dri haha hoho hihi
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Cikgu Kejora pemegang matematik punya ijazah
Kat blog ini..bertemu dgn dua org dara siswazah
Tapi TN anjing tua dah tak lama nak jadi jenazah
Malekat dok tunggu je nk tibai, kat alam barzakh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Ijazah matematik hitung ikan di sawah ker?

HAW HAW HAW

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 6:58 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing lupa yg dia berdepan dgn sorang guru
Sbb itu, asyik je muka anjing ni kena lempar tahi
Dia fikir Kejora/pmbaca blh tertipu atau terkeliru
Idea biol ubah gelak haw haw dri haha hoho hihi
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Di sini..Cgu Kejora pendekar, tetap gagah berdiri
Bukan saja gagah..tapi cerdik pintar bijak bistari
Tapi lwn nya TN anjing terpaksa belah cabut lari
Agak nya terketar-ketar cari ubat, kat dlm almari
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dulu Kejora fikir TN anjing tu nyah bapok lembut
Rupa2nya betina..cuma dia botak takder rambut
Menggigil anjing tua tu, klu nama Kejora disebut
Bila dilihat pantun Kejora, dia resah kelam kabut
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing tua itu bingai bahalol, otak hampas sabut
Pantun2 Kejora..anjing tu tak berani lagi sambut
Dia rasa, macam biji kelentit dia itu, Kejora rabut
Tiada cara lgi anjing betina sihir itu..selain cabut
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

CIKGU KEJORA TERUS DI PUNCAK GEMILANG:

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing betina sihir tua terus bernasib malang
Gagak tua..tak usah ler nak berlagak jadi helang
Anjing betina, tk payah berlagak harimau belang
Sbb asyik diluku dgn Kejora tk pernah berselang
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Bkn dia tak tahu, yg cikgu Kejora bkn ler calang2
Kat sekolah sudah terkenal sbg guru cemerlang
Di blog ini pula terkenal sbg pemantun terbilang
Kemaraan Kejora takder siapa dapat nak halang
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Besar kemngkinan..TN anjing dulu minah kilang
Bila terlibat cacai politik, anjing ni jadi petualang
Tapi..kedunguan anjing tua ini tak pernah hilang
Org nampak anjing sihir ini, serupa betina jalang
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing, betina sihir iblis..terus berhati walang
Dia kena tibai dgn Kejora sakit sampai ke tulang
Bila masa pun anjing tu akn kena Kejora sailang
Kejuaraan & kejaguhan tetap terus Kejora julang
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

LITTLE AMUSES THE NUISANCE, WHAT MORE THE FOOL.

Aku Sang Patriot
Guest
Aku Sang Patriot

SEBAGAI SEORANG NEGARAWAN ULUNG YANG CINTAKAN TANAHAIR DARI SEGALA-GALANYA,RASANYA MASA INI SANGAT SESUAI UNTUK TUN MENYUSUN STRATEGI PENYELAMAT,DEMI MELIHAT NEGARA INI BERADA DIPERSIMPANGAN YANG BETUL.

AYOH TUN,DOA KAMI MENGIRINGI USAHA KAMU.

SEMOGA TUHAN MEMBERI KEMENANGAN KEPADA KAMU!

DEMI AGAMA,BANGSA DAN TANAHAIR.

zunnun
Member
zunnun

mungkin dgn meminta di bunuh 1 juta rakyat perancis, adakah itu slogan demi agama, bngsa dan tanah air… kesundalan ape yg si mahathir ingin buktikan nih? bahawa mahathir cuba menjenmakan fahaman agama nya? cuba menjenamakan bangsa melayu mamak kerala nya dan negara ilham bersasarkan penswastaan nya melalui kroni2 yg di lakukan lakukan sebelum ini…. (1) projek infrastruktur kpd halim saad lalu kerajaan kena bail-out utk menyelamatkan (2) kasi kpd tajudin ramli pengambilan MAS, berakhir kerajaan kena menyelamatkan dgn bail-out pula (3) bagaimana pula perwaja dgn eric chia? (4) bagaimana pula scandal PKZ RM 5 Billion ? hilang duit sampai sekarang… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Zunnun ini agak keterlaluan & kurang berhemah
Teruk sangat, Zunnun taji TDM & Dr Siti Hasmah
Mesti marah cai2 dari Peju-wang punya khemah
Terutamanya TN @Tngku Normah @ Anonymah
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Bukan saja zunnun itu keterlaluan, dia dah sewel.

Sama ketegori nya dengan Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO
Zunnun KAKI JUBO,join Wak Kontol Kejolla.
Sampai bila Wak Kontol nak main batang cangkol,harap Zunnun dapat memberikan Wak Kontol sesuatu yang real.

yeahhh ho,aku menang jugak malam ni

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 2:11 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kesian TN anjing tua bgitu konfiden dia menang
Nk tewaskan cgu Kejora, bkn ler perkara senang
Sebaliknya, kt atas darat, anjing tua ini berenang
Kini anjing ni monyok terkedu airmata berlinang
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Betul, nak ulang –

Zunnun KAKI JUBO, join Wak Kontol Kejolla.

zunnun
Member
zunnun

port -sport

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

Zunnun boleh kah ko pastikan anak2 buah ko tu betul setelah ko beri peluang dan ko nak ketepikan anak ko sendiri sudah ada kuasa. Ini hukum alam lah Zunnun … Tun Memanda menteri didepan yg ko yakinkan apo namo ea Wisdom kingdoms teruskan lah lagu Hei menceceh menceceh bujang lapok ko tu. Sesungguhnya Melayu itu memimpin dlm kesamaran yg tidak ketahuan kebykkan org dah muncul besok terpinga pinga terkejut beruk kehairanan itulah susunan Allah swt bergerak dlm kengaiban. Tahu.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Aku tompang happy Wak Kontol dah dapat jodoh hari ini.Wak, si berok jantan tua,Eton berok betina tua.Jangan lupa wak KR jelly tu,tompang ada diskaun.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis 11:46 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing pencacai parti Peju-Wang penipu
Dirasa spt kepala dia..Kejora balon dgn penyapu
Nak berhujah waras, anjing gila ini dh tk mampu
Anjing tua ini hanya keluar kata2 sawan merapu
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis 11:46 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing asyik kena, Kejora taji tersmbam jatuh
Maruah dan moral anjing tua ini dh rosak runtuh
Membebel, meroyan dia..tajuk post tak disentuh
Bodoh anjing ni mcm pak dia pnya kepala butuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis 11:46 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀ðŸ‘Đ‍🚀
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAW HAW HAW

“Eton berok betina tua”, Wak Kontol kena pakai KY Jelly.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 6:23 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Elok sgt lah klau TN anjing betina tua ini harakiri
Asyik saja, betina tua sihir sial ini terlangkah kiri
Apa anjing tua ni dlm halimunan tidak sedar diri?
Anjing ni gelak dgn komen yang dia tulis sendiri
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 6:23 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing lupa yg dia berdepan dgn sorang guru
Sbb itu, asyik je muka anjing ni kena lempar tahi
Dia fikir Kejora/pmbaca blh tertipu atau terkeliru
Idea biol ubah gelak haw haw dri haha hoho hihi
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Eton

Eton rasa pantun-pantun cikgu Kejora tu bestâ€Ķâ€Ķlawak sangat. Cuma Eton kesian dekat orang yang dipanggil TN Betina Sihir Tua tuâ€Ķteruk dia kena balun. Sian diaâ€Ķmacam kena langgar dengan keta kebalâ€Ķ.kalau selalu kena gini, mau putus wayar Encik TN tuâ€Ķ. nanti dia cakap merepek sorang-sorang, pungut sampah tepi jalanâ€Ķsian kanâ€Ķ.Cikgu Jora jangan la balun dia teruk-terukâ€Ķ.tak sampai hati Eton tengokâ€Ķ.

Reply
30 October 2020 10:43 am
_______________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Eton 10:43 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Komen Eton itu, Kejora tidak betul2 bgi tumpuan
Ia tentang panggilan, kpd TN anjing iblis durjana
Jgn ler panggil anjing tu Encik tapi panggil Puan
Sbb Kejora dah buktikan yg anjing sihir tu betina
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

ka ka ka sesuailah eton tu ko ambil dia buat bini kau.Dia pon dah 89 tahun.Cuma beza bulan saja dengan kau.Kalau tak mahu,nenek aku ada,102 tahun.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 11:42 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing pencacai parti Peju-Wang penipu
Dirasa spt kepala dia..Kejora balon dgn penyapu
Nak berhujah waras, anjing gila ini dh tk mampu
Anjing tua ini hanya keluar kata2 sawan merapu
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 11:42 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing asyik kena, Kejora taji tersmbam jatuh
Maruah dan moral anjing tua ini dh rosak runtuh
Membebel, meroyan dia..tajuk post tak disentuh
Bodoh anjing ni mcm pak dia pnya kepala butuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 11:42 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAW HAW HAW

Eton “pon dah 89 tahun”. Laris lah jualan KY Jelly.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 6:25 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Elok sgt lah klau TN anjing betina tua ini harakiri
Asyik saja, betina tua sihir sial ini terlangkah kiri
Apa anjing tua ni dlm halimunan tidak sedar diri?
Anjing ni gelak dgn komen yang dia tulis sendiri
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir puaka 6:25 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing lupa yg dia berdepan dgn sorang guru
Sbb itu, asyik je muka anjing ni kena lempar tahi
Dia fikir Kejora/pmbaca blh tertipu atau terkeliru
Idea biol ubah gelak haw haw dri haha hoho hihi
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Eton Eton rasa pantun-pantun cikgu Kejora tu bestâ€Ķâ€Ķlawak sangat. Cuma Eton kesian dekat orang yang dipanggil TN Betina Sihir Tua tuâ€Ķteruk dia kena balun. Sian diaâ€Ķmacam kena langgar dengan keta kebalâ€Ķ.kalau selalu kena gini, mau putus wayar Encik TN tuâ€Ķ. nanti dia cakap merepek sorang-sorang, pungut sampah tepi jalanâ€Ķsian kanâ€Ķ.Cikgu Jora jangan la balun dia teruk-terukâ€Ķ.tak sampai hati Eton tengokâ€Ķ. Reply 30 October 2020 10:43 am _______________________________________________ Eton 10:43 am, 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 Komen Eton itu, Kejora tidak betul2 bgi tumpuan Ia tentang panggilan, kpd TN anjing iblis durjana Jgn ler panggil anjing tu Encik tapi panggil Puan Sbb Kejora dah buktikan… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PEMBANGKANG JANGAN SALAHKAN KERAJAAN JIKA BUBAR PARLIAMEN……. MEREKA YANG BUAT USUL TAK PERCAYA…… Malaysian PM’s Key Ally Demands Early Polls In New Snag……. The key ally in Malaysian Prime Minister Muhyiddin Yassin’s coalition has called for general elections to be held to establish a stable government once the coronavirus pandemic subsides, in a new snag to his fragile hold on power. (MSN News) – Muhyiddin, who took office in March, has only a two-seat majority in Parliament and is being challenged by opposition leader Anwar Ibrahim, who recently alleged he has majority support of lawmakers to form a new government.… Read more »

Sheraton
Guest
Sheraton

Lagi parah jika belanjawan di luluskan dan beberapa minggu kemudian atau dalam tempoh 3 bulan selepas itu, Muhyiddin di sahkan tak dapat sokongan majoriti…

Memang belanjawan terpaksa di guna tetapi yang meluluskan ia lah … PM tak cukup majoriti..

Tak cukup kah dengan mendapat malu setelah gagal mendapat darurat.. di tambah dengan pula dengan belanjawan yang di luluskan tanpa sokongan majoriti..

Entah lah … Semakin parah nampak nya

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Dia dah mula dah merapu-rapu dengan watak ciptaannya.Memanton memantat,langsong tak hormat kepada ampunya blok.Akan di maki dan dan dibelasah berterusan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Hari ini keturunan syed,esok boyan ,lusa negrito.

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 10:45/10:49 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing pencacai parti Peju-Wang penipu
Dirasa spt kepala dia..Kejora balon dgn penyapu
Nak berhujah waras, anjing gila ini dh tk mampu
Anjing tua ini hanya keluar kata2 sawan merapu
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 10:45/10:49 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tetap msuk wlu dah teruk Kejora ledak
Kalau dia tak komen, nanti akan ‘miss’ lah dedak
Anjing biol itu pun meracau ler..tidak dapat tidak
Tapi hanya mampu mengejek jer serupa budak2
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 10:45/10:49 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing asyik kena, Kejora taji tersmbam jatuh
Maruah dan moral anjing tua ini dh rosak runtuh
Membebel, meroyan dia..tajuk post tak disentuh
Bodoh anjing ni mcm pak dia pnya kepala butuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAW HAW HAW

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla mentaliti feudal, masih sibukkan keturunan Syed, bagai.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua sihir ifrit 6:29 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing lupa yg dia berdepan dgn sorang guru
Sbb itu, asyik je muka anjing ni kena lempar tahi
Dia fikir Kejora/pmbaca blh tertipu atau terkeliru
Idea biol ubah gelak haw haw dri haha hoho hihi
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
Apa jua pun, Kejora tetap terus, berpntun madah
Tak pernah menyesal lahir dari golongan rendah
Biar je diri ini..terus mengusung impian yg indah
Kpda Illahi tak pernah lupa, tangan tetap ditadah
ðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪēðŸĪē
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Si Kitol Melayu Islam Moden derhaka Raja dan hina Perlembagaan.

1. Melayu Kitol derhaka saman Agong.
2. Melayu Kitol derhaka pertikai titah Agong.
3. Melayu Kitol derhaka sindir Agong usul Darurat sampai dua kali.
4. Melayu Kitol derhaka panggil Agong saya awak dan ganti titah jadi pendapat.
5. Melayu Kitol derhaka tak dengar dan patuh titah Agong.

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Org keturunan ‘Syed’ dh pasti golongan berharta
Nama pula, terkenal masyhur & gah, merata-rata
Sdg ayah ku, hanya bermotosikal, tak ada kereta
Bolehkah hanya berbekal budi mengharap cinta?
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ē
âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓

💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Guest
Anonymous

ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓
💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
Org keturunan ‘Syed’ dah tentu berada & mewah
Rumah, banglo besar..harta pula melimpah ruah
Sdg keluargaku hnyalah org kg golongan bawah
Sudi ke org dgn anak miskin dri bendang sawah?
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ē
ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ

âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Guest
Anonymous

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Rumah ayah ku gobok berikatkan rotan dan akar
Tiada prmaidani baldu hnya duduk berlapik tikar
Sdg ayahnya hrtawan tanah ladang berekar-ekar
Cekgu cabok..mana layak bersama doktor pakar
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ē
ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓

💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Melayu Islam derhaka Raja dan hina Perlembagaan.

1. Melayu derhaka saman Agong.
2. Melayu derhaka pertikai titah Agong.
3. Melayu derhaka sindir Agong usul Darurat sampai dua kali.
4. Melayu derhaka panggil Agong saya awak dan ganti titah jadi pendapat.
5. Melayu derhaka tak dengar dan patuh titah Agong.

Anonymous
Guest
Anonymous

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Tak ada harga pun, santunan budi nak ku hidang
Org ‘Syed’..tentu mewah dgn gedung dan ladang
Sedang diri ini dari keluarga org sawah bendang
Anak petani miskin ini siapalah sudi nk pandang
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ē
ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓

💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Guest
Anonymous

ðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģðŸ‘ģ
âĪïļðŸ§ĄðŸ’›ðŸ’šðŸ’™ðŸ’œðŸĪâ™ĨïļðŸ’˜ðŸ’ðŸ’–💗💓💞💕💌âĢïļ
Haruskah demi cinta, diri terpaksa menjadi abdi?
Klau tak berharta..tak ada makna, santun & budi
Keturunan ‘Syed’ mana sepadan org sawah padi
Dah mula ternampak riak, yg diri ini, org tak sudi
ðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜ĒðŸ˜Ē
ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓ðŸ‘Đ‍🎓

💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļðŸŒŧ🌞ðŸ’Ū💐ðŸŒđðŸĨ€ðŸŒ·ðŸŒšðŸŒļðŸĩïļ
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PHDAPIG THE SPINNERS SUKA PUTAR BELITKAN FAKTA DAN KEBENARAN…..TITAH YDPA DI PUSING2…… Listen To The King, Stop Squabbling And Support Budget 2021, MPs Told…….. (The Star) – All Members of Parliament must answer the Yang di-Pertuan Agong’s call to stop squabbling and focus on the people by supporting Budget 2021. Alliance For Safe Community chairman Tan Sri Lee Lam Thye said that His Majesty’s advice was very appropriate as the Budget is urgently needed to rescue the country. “I personally believe that His Majesty’s call should be listened to and followed. We can see the King is very concerned about… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing lwn Kejora ibarat anjing mnyalak bukit
Apa yg anjing itu dapat, hanyalah malu dan sakit
Tak terlwn dia, Cgu Kejora ini yg ilmu bkn sedikit
Sdg anjing tua itu, hnya penjual ubat di Chow Kit
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dulu Kejora fikir TN anjing tu nyah bapok lembut
Rupa2nya betina..cuma dia botak takder rambut
Menggigil anjing tua tu, klu nama Kejora disebut
Bila dilihat pantun Kejora, dia resah kelam kabut
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Anjing tua itu bingai bahalol, otak hampas sabut
Pantun2 Kejora..anjing tu tak berani lagi sambut
Dia rasa, macam biji kelentit dia tu, Kejora rabut
Tiada cara lagi anjing betina sihir tu selain cabut
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

BUBAR PARLIAMEN JANGAN TAK BUBAR…..TIADA KEMPEN TERUS UNDI…… Short-Term Gain, Long-Term Pain If Umno Accepts DPM’s Post, Says Analyst…….. “A DPM’s post will not help fix the image that the party’s leaders and MPs are weak, an image they got after Umno reiterated its support for the Perikatan Nasional government” (FMT) – Umno will be subverting its own interest if it accepts a deputy prime minister’s position for one of its leaders, according to political analyst Awang Azman Pawi of Universiti Malaya. “It’s short-term gain and long-term pain,” he told FMT in a comment on reports that Umno was considering… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir dungu)

Di kata bodoh, Beruk Tua Wak Gontol kejora Kojolla nih marah.

Tapi apa lagi nak kata bila dia asyik memantun mantat karutan2 nya tak renti2.

Contoh nya, dia ngaku dia kereta kebal. Alamak, bukan kah bodoh bangang nya dia begitu. Peribahasa kepala tahi dia bila dah macam tuh.

Reply
30 October 2020 10:19 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Eton

Eton rasa pantun-pantun cikgu Kejora tu bestâ€Ķâ€Ķlawak sangat. Cuma Eton kesian dekat orang yang dipanggil TN Betina Sihir Tua tuâ€Ķteruk dia kena balun. Sian diaâ€Ķmacam kena langgar dengan keta kebalâ€Ķ.kalau selalu kena gini, mau putus wayar Encik TN tuâ€Ķ. nanti dia cakap merepek sorang-sorang, pungut sampah tepi jalanâ€Ķsian kanâ€Ķ.Cikgu Jora jangan la balun dia teruk-terukâ€Ķ.tak sampai hati Eton tengokâ€Ķ.

Reply
30 October 2020 10:43 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Eton 10:43 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Terima kasih bnyak2, Kejora nk ucpkan kpd Eton
Sbb..sudi tampil taji TN betina sihir badut kartun
Msti anjing tua bebal itu, sgt malu dgn penonton
Kejora ni pula nk sambung taji secara berpantun
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
30 October 2020 3:18 pm
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Terima kasih jugak lah kerana Eton sudi memuji
Kejora ini cekap berpantun kerna tinggi mengaji
Bagus ler, betina sihir tu, Eton mari tumpang taji
Tentu anjing betina tua sial tu kini dah kecut biji
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
30 October 2020 3:18 pm
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Eton 10:43 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Bagus lah, Eton masuk tibai itu betina meenachi
Cuma gaya Eton ini agak sopan & tidak mencaci
Namun..betina sihir iblis itu, bagai mulut dikunci
Kejora dah jangka..betina sihir tu ramai yg benci
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI HUHUHU

Reply
30 October 2020 3:19 pm
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Eton terpegun dgn idea2 pantun yg Kejora cetus
Kejora pula bagai dpt idea & ilham malaikat utus
Pantun2, bagaikan bom, dekat jubor TN meletus
Eton kata..klu kerap sgt, TN blh biol wayar putus
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Reply
30 October 2020 6:30 pm
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
TN anjing betina sihir rasa..sprti kulit dia dilapah
Leher pulak dirasa, bgai Kejora tetak dgn parang
Eton kata..tk mstahil TN akn ke jln kutip sampah
Bahkan, dia akan meracau royan, cakap sorang2
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Reply
30 October 2020 6:35 pm
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
TN anjing betina sihir, dah ler perangai sgt buruk
Otak pulak kecik ciput, akal dungu bebal bongok
Eton sampai pesan kt Kejora jgn ler balun teruk2
Anjing itu mengelupor..Eton tak sanggup tengok
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Reply
30 October 2020 6:58 pm
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol KKejora Kojolla syiok sendiri.

Mencipta watak Eton, memuji dia sendiri, mengkeji musuh nya.

Satu sebab Melaka jatuh ke tangan Portugis di 1511.

Masih lagi begitu otak Melayu nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua sihir 6:34 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Betina sihir tua tu, mmg ler muka kerepot hodoh
Asyik kena taji, muka anjing gila itu suram teduh
Bukan jer hodoh..tapi anjing tua tu dungu bodoh
Bila dah kantoi, anjing tu suka main tuduh-tuduh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

[email protected] bangkali Merika solosai kesah ea samada Trump ko Bidin tak kiro lah asal kowtow tuhan sejagat lain2 negara ikut jo. Tahu.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Melayu derhaka sudah muncul macam tompok-tompok tahi unta.

1. Melayu derhaka saman Agong.
2. Melayu derhaka pertikai titah Agong.
3. Melayu derhaka sindir Agong nak usul Darurat sampai dua kali.
4. Melayu derhaka panggil Agong saya awak dan ganti titah jadi pendapat.
5. Melayu derhaka tak dengar dan patuh titah Agong.

Nasib baik boleh tuduh Cina DAP derhaka. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir goblok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
Tiada lgi kelibat, betina sihir, jahat pnya makhluk
Dia lari tonggang langgang, spti org mabok lalok
Kejora pantun jer bukan bawa parang atau golok
Itu pun..blog ini sprti Kejora dah jajah dan takluk
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Itu le, lain kali klu nak komen, buat perangai elok
Jgn ler kuangajar biadab & buat perangai goblok
Lubang ular berbisa, kenapa le gatal nak diseluk?
Sarang tebuan pulak, usah ler berani sgt gi jolok!
🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO
kr jelly dah abis ke wak?,beli baru,itula banyak sangat lumor kat batang cangkol.Lobang ada melecet kalu.

Anonymous
Guest
Anonymous

lobang bontot 80an.awang hitam dah bosan kalu

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis 7:55/7:57 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing pencacai parti Peju-Wang penipu
Dirasa spt kepala dia..Kejora balon dgn penyapu
Nak berhujah waras, anjing gila ini dh tk mampu
Anjing tua ini hanya keluar kata2 sawan merapu
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis 7:55/7:57 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tetap msuk wlu dah teruk Kejora ledak
Kalau dia tak komen, nanti akan ‘miss’ lah dedak
Anjing biol itu pun meracau ler..tidak dapat tidak
Tapi hanya mampu mengejek jer serupa budak2
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis 7:55/7:57 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing asyik kena, Kejora taji tersmbam jatuh
Maruah dan moral anjing tua ini dh rosak runtuh
Membebel, meroyan dia..tajuk post tak disentuh
Bodoh anjing ni mcm pak dia pnya kepala butuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAW HAW HAW

Sapu KY Jelly ke hulu batang cangkul, sodok lobang belakang sendiri

LUCU .. LUCU …

Anonymous
Guest
Anonymous

Demikan lah nasib Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla bila dah tak laku kpd Bang Ali pun

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua sihir 6:37/6:40 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Elok sgt lah klau TN anjing betina tua ini harakiri
Asyik saja, betina tua sihir sial ini terlangkah kiri
Apa anjing tua ni dlm halimunan tidak sedar diri?
Anjing ni gelak dgn komen yang dia tulis sendiri
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua sihir 6:37 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing lupa yg dia berdepan dgn sorang guru
Sbb itu, asyik je muka anjing ni kena lempar tahi
Dia fikir Kejora/pmbaca blh tertipu atau terkeliru
Idea biol ubah gelak haw haw dri haha hoho hihi
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir sawan,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian lah, anjing betina tua nyanyok sasau sawan
Dgn Kejora ini, anjing itu tk berani lagi nak lawan
Rasanya anjing ini pergi berkumpul @ berkawan
Mngkin dikerumuni anjing jantan dia mengawan
ðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪðŸĶŪ
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Eton

Eton rasa pantun-pantun cikgu Kejora tu bestâ€Ķâ€Ķlawak sangat. Cuma Eton kesian dekat orang yang dipanggil TN Betina Sihir Tua tuâ€Ķteruk dia kena balun. Sian diaâ€Ķmacam kena langgar dengan keta kebalâ€Ķ.kalau selalu kena gini, mau putus wayar Encik TN tuâ€Ķ. nanti dia cakap merepek sorang-sorang, pungut sampah tepi jalanâ€Ķsian kanâ€Ķ.Cikgu Jora jangan la balun dia teruk-terukâ€Ķ.tak sampai hati Eton tengokâ€Ķ.

Reply
30 October 2020 10:43 am
_________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
TN anjing betina sihir rasa..sprti kulit dia dilapah
Leher pulak dirasa, bgai Kejora tetak dgn parang
Eton kata..tk mstahil TN akn ke jln kutip sampah
Bahkan, dia akan meracau royan, cakap sorang2
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
TN anjing betina sihir, dah ler perangai sgt buruk
Otak pulak kecik ciput, akal dungu bebal bongok
Eton sampai pesan kt Kejora jgn ler balun teruk2
Anjing itu mengelupor..Eton tak sanggup tengok
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tak padan betina, nak aksi mcm Jebat
Dia tak sedar bulu puki dh beruban tak lagi lebat
Merapu racau sja dia, tiada hujah utk diperdebat
Mmg layak sbg badut blog..anjing tua ni dinobat
ðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄðŸĪĄ
Silap lah anjing itu, dia acah cgu Kejora yg hebat
Habis berbirat blkng anjing tu, kena Kejora sebat
Kini anjing tua itu dah menyepi, tiada lagi kelibat
Agknya dia teraba2 dekat dapur, gagau cari ubat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Eton terpegun dgn idea2 pantun yg Kejora cetus
Kejora pula bagai dpt idea & ilham malaikat utus
Pantun2, bagaikan bom, dekat jubor TN meletus
Eton kata..klu kerap sgt, TN blh biol wayar putus
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir puaka,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dah tosonyap TN anjing betina tua dungu bebal
Mana mngkin..keta kancil nk langgar keta kebal
Lunyai si tua tolol bingai itu..Kejora buat sambal
Kini kantoi malu, muka dia, mcm kulit babi tebal
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir tua,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing mulut busuk mcm dgn lubang jamban
Nak lagak juah tak padan tua, bulu puki beruban
Akibat mngacah Kejora hidup anjing ni terbeban
Dia rasa, spt ke loji najis, diri nya Kejora humban
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
TN anjing betina sihir, dri iblis dia pnya usul asal
Takder kerja, dgn cgu Kejora dia pergi cari pasal
Kini..anjing bebal tu termenung kat dlm bangsal
Msti anjing ni menepuk dahi..rasa sgt menyesal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Nmpaknya Kejora kt blog ni mkin ramai peminat
Pmbaca suka Kejora ini..dgn penampilan jiwang
Bkn nya, mcm si tua betina anjing barua lahanat
Dia hnya mmpu bermegah sbg cacai Peju-Wang
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
Kejora terus unggul..dgn penampilan berpantun
Di hati pembaca kini semakin mendapat tempat
Sebaliknya, org lihat si tua anjing tu badut katun
Asyik saja sakit & malu, yg si anjing tua tu dapat
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir dungu)

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla dah pakai nama Eton pulak.

Beruk Tua itu mengarut hingga rekakan cerita gufreng nya.

Mcm2 di buat nya. Balun, tibai dan bantai ajer lah dia di sini.

Reply
30 October 2020 11:08 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CIKGU KEJORA BISTARI)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Betina sihir tua tu, mmg ler muka kerepot hodoh
Asyik kena taji, muka anjing gila itu suram teduh
Bukan jer hodoh..tapi anjing tua tu dungu bodoh
Bila dah kantoi, anjing tu suka main tuduh-tuduh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI HUHUHU

Reply
30 October 2020 3:19 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir dungu)

Di kata bodoh, Beruk Tua Wak Gontol kejora Kojolla nih marah.

Tapi apa lagi nak kata bila dia asyik memantun mantat karutan2 nya tak renti2.

Contoh nya, dia ngaku dia kereta kebal. Alamak, bukan kah bodoh bangang nya dia begitu. Peribahasa kepala tahi dia bila dah macam tuh.

Reply
30 October 2020 10:19 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Eton

Eton rasa pantun-pantun cikgu Kejora tu bestâ€Ķâ€Ķlawak sangat. Cuma Eton kesian dekat orang yang dipanggil TN Betina Sihir Tua tuâ€Ķteruk dia kena balun. Sian diaâ€Ķmacam kena langgar dengan keta kebalâ€Ķ.kalau selalu kena gini, mau putus wayar Encik TN tuâ€Ķ. nanti dia cakap merepek sorang-sorang, pungut sampah tepi jalanâ€Ķsian kanâ€Ķ.Cikgu Jora jangan la balun dia teruk-terukâ€Ķ.tak sampai hati Eton tengokâ€Ķ.

Reply
30 October 2020 10:43 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Eton 10:43 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Terima kasih bnyak2, Kejora nk ucpkan kpd Eton
Sbb..sudi tampil taji TN betina sihir badut kartun
Msti anjing tua bebal itu, sgt malu dgn penonton
Kejora ni pula nk sambung taji secara berpantun
💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
30 October 2020 3:18 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Terima kasih jugak lah kerana Eton sudi memuji
Kejora ini cekap berpantun kerna tinggi mengaji
Bagus ler, betina sihir tu, Eton mari tumpang taji
Tentu anjing betina tua sial tu kini dah kecut biji
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
30 October 2020 3:18 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir lahanat,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Nmpaknya Kejora kt blog ni mkin ramai peminat
Pmbaca suka Kejora ini..dgn penampilan jiwang
Bkn nya, mcm si tua betina anjing barua lahanat
Dia hnya mmpu bermegah sbg cacai Peju-Wang
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
Kejora terus unggul..dgn penampilan berpantun
Di hati pembaca kini semakin mendapat tempat
Sebaliknya, org lihat si tua anjing tu badut katun
Asyik saja sakit & malu, yg si anjing tua tu dapat
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Eton 10:43 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Bagus lah, Eton masuk tibai itu betina meenachi
Cuma gaya Eton ini agak sopan & tidak mencaci
Namun..betina sihir iblis itu, bagai mulut dikunci
Kejora dah jangka..betina sihir tu ramai yg benci
ðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģðŸ‘Đ‍ðŸĶģ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI HUHUHU

Reply
30 October 2020 3:19 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Eton terpegun dgn idea2 pantun yg Kejora cetus
Kejora pula bagai dpt idea & ilham malaikat utus
Pantun2, bagaikan bom, dekat jubor TN meletus
Eton kata..klu kerap sgt, TN blh biol wayar putus
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
ðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢðŸĪĢ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

Maso penangguhan elok jo wrong gang duluan.

https://youtu.be/5qAyA_3BynQ

zunnun
Member
zunnun

si minova 38 tahun tgh sedap biji puki, tgh mengawan tubuh badan dan jika di bandingkan dgn jantan sepupu nya rasim, lagi baik moktar senik casanova malaun pAs – malaysia sekurang2 nya dgn si senik, minova bersama di jamin syurga…. tapi, blh ke minova teruskan menghibur hati orang ramai, bila puki di tarah, di tadah di papah lalu di tutup bak selimut buah nangka oleh si senik… jika si senik mendahulukan mendapat minova, mak aii, berlumbo2 malaun2 pAs ke uzbek, menambah kilang puki…. kucukan #melayu2islam dgn #uzbekislam menghasil takfiri hybrid yg lebih lethal di negara, seperti juga dgn di afghan,… Read more »

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

Biaso yg buek coghito ni diyo duluan praktikan hebahan dicanang supaya ikut serta jgn ketgglan mako akhirnya besok ketahuan baghu tersadau ea ngupo deyan dah lamo tertggl bas. Zunnun dah lamo licinkan keletik diyo disuap kat mulut sang boyo katakan. Tak gitu Nunn saba jo la. Nunn slalu auw2 auw2 sogonok 24 jam. Tahu.

Wau bule
Guest
Wau bule

Budin

Forget about Anwar as PM.

Mat busu
Guest
Mat busu

UMNO & Zahid = Rendang tapi tidak berbuah

zunnun
Member
zunnun

jika perkara ini berlaku yg mana undian percya/tidak percaya di lakukan terdahulu, maka ape yg akan jadi dgn pembentangan belanjawan 2021 negara? jika Moo melepAsi 112 dpd 221 perwakilan, maka pembentangan belanjawan blh di teruskan … tapi jika Moo gagal, mendapat 112 kepercayaan perwakilan, maka kerajaan yg ada sendiri nya tumbang dan perlu di ganti serta merta…. lagi gawat bila sedemikian berlaku kerana terganggu pembentangan belanjawan negara…. Moo telah meletakan negara dlm kancah politik yg amat kritikal kerana enggan utk membuktikan majoriti nya.. sepatut nya kerajaan Moo perlu berhadapan dgn pembangkang selain komponent pN nya utk membolehkan kerajaan nya beroperasi… Read more »

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

Zunnun ekao ni tak saba2 nak lengok tuhan ni ha tgh naip … jago kao Nunn tuhan nak tibai cibai kao yg tombam tu sampai lisut apam kao tu tuhan kojokan tapi ontok2 lah jgn boyi tahu media. Media ni nak numpang semangkok coghito nih buek malu yoy kito nanti. Tahu.

zunnun
Member
zunnun

bagus? bagus!bagus.

kao simpan rahsio.

semalaman, kao ratip ribuan ko bilangan nyo agar mahathir di nobatkan semula pm malaysia…

den nak tanyo nih, mahathir & jokowi penaung #melayu2islam nusantara ko..?

yg mensyariatkan brunei seiring dgn kaum serta hukum di saudi, kerjo siape?

puak takfiri mano pula?

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

yoy semuwo terlibat nak nogakan negara hukum … tapi rahsia jilat kono simpan tahap gabam. Rahsio bosa ni lah segalo punco duniyo bergelora … kalu semuwo tahu itulah syurga namo ea tapi kono ontok2 lah … dah solosai buek tak tahu yoy. Alahai duniyo2 si Zunnun dah lamo dah temui ibarat satu dlm berjuta kabakan.