UMNO TOLAK JAWATAN TPM, TOLAK BELANJAWAN 2021, HAYAT POLITIK MUHYIDDIN TAMAT SEBELUM HUJUNG TAHUN?

Berikut di bawah adalah kenyataan media yang dikeluarkan UMNO selepas parti itu mengadakan mesyuarat khas MT yang berakhir lewat tengah malam tadi.

———————————————————–

KENYATAAN MEDIA

Mesyuarat Khas Majlis Kerja Tertinggi UMNO telah mengambil keputusan:

1. UMNO terus kekal fokus dan konsisten dengan kenyataan yang sudah berkali-kali dikeluarkan tentang peri pentingnya Gencatan Politik dan Rekonsiliasi Nasional demi mendepani wabak Covid-19, menjaga kebajikan rakyat, keamanan negara dan kestabilan politik.

2. UMNO juga ingin mengulangi dengan jelas sekali lagi bahawa kami menjunjung titah KDYMM Seri Paduka Baginda yang di-Pertuan Agong dan Majlis Raja-Raja Melayu untuk terus memastikan pentadbiran negara diurus dengan baik berpandukan keluhuran undang-undang dan menghormati semangat yang termaktub di dalam Perlembagaan Negara dan tidak membawa negara ke dalam darurat sebagaimana yang telah dicadangkan oleh pihak kerajaan.

3. UMNO memperhalusi pelbagai pandangan dan harapan rakyat mengenai Belanjawan 2021 untuk diangkat kepada Kerajaan termasuklah isu perlanjutan tempoh moratorium, bantuan sara hidup kepada rakyat yang hilang punca pendapatan akibat Covid-19, bantuan kepada belia yang menganggur, bayaran khas kepada barisan hadapan (frontliners) dan beberapa inisiatif untuk meningkatkan pengembangan ekonomi negara. Lantaran itu, UMNO akan memastikan Belanjawan 2021 yang bermanfaat untuk rakyat dapat diluluskan.

4. Maka sebarang tindakan mana-mana pihak yang mempersoalkan keputusan UMNO dalam mendokong titah KDYMM Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong dan Majlis Raja-Raja Melayu adalah tidak bertanggungjawab dan amat dikesali. Sekiranya pendirian UMNO dalam perkara ini masih dipersoalkan, UMNO tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan tegas demi untuk menjaga kedaulatan Raja-raja dan kepentingan rakyat.

5. UMNO adalah sebuah parti yang dasar-dasarnya sentiasa memberikan keutamaan kepada agenda rakyat. Maka, semua anggota Kabinet yang mewakili UMNO terus kekal dalam Kerajaan dan beriltizam untuk terus menjaga kebajikan rakyat dan mempertahankan maruah parti.

6. UMNO memutuskan agar mandat rakyat dikembalikan bagi mengujudkan Kerajaan yang stabil dengan mengadakan Pilihanraya Umum setelah Pandemik Covid-19 dapat dikawal dan berada di peringkat minimum.

AHMAD ZAHID HAMIDI

29 Oktober 2020.

————————————————————

Secara keseluruhannya, tiada apa-apa yang menarik dan baharu daripada keputusan mesyuarat khas MT UMNO kali, ia lebih kurang sama saja dengan keputusan mesyuarat khas pada Isnin lalu.

Kepada yang mengharapkan UMNO mampu berbuat sesuatu yang drastik dan “jantan”, tentu saja agak kecewa dengan keputusan MT UMNO malam tadi.

Asyik mesyuarat dan berbincang berkali-kali, tapi keputusannya “wal hasil balik asal” juga akhirnya.

Tetapi, ada dua perkara yang tidak harus diketepikan begitu saja dalam keputusan MT UMNO kali ini.

Pertama, UMNO tidak membuat sebarang ketetapan mengenai calon Timbalan Perdana Menteri, meski laporan awal sebelum ini mengatakan mesyuarat khas itu diadakan, tujuan pentingnya ialah untuk memutuskan perkara tersebut.

Sementara Muhyiddin Yassin dikatakan menolak nama Zahid Hamidi dan mahu pemimpin UNNO yang lain dicalonkan, nama-nama lain yang disebut ramai iaitu Mohamad Hasan, Ismail Sabri Yaakob dan Hishammuddin Hussein turut tidak diputuskan untuk mengelak perpecahan dalam UMNO.

UMNO nampaknya sedar perangkap dan buli di sebalik tawaran Muhyiddin untuk calon Timbalan Perdana Menteri itu.

Dengan itu, UMNO secara tersiratnya menolak untuk mana-mana pemimpinnya diletakkan mengisi jawatan Timbalan Perdana Menteri.

Kedua, walaupun UMNO menjunjung kasih terhadap titah Agong, tetapi mesyuarat khas malam tadi tidak membuat sebarang ketetapan untuk menyokong Belanjawan 2021 yang akan dibentangkan pada 6 November akan datang ini.

Sebaliknya, selain ingin beberapa penambahbaikan dalam Belanjawan 2021 dan memutuskan agar semua pemimpin UMNO yang memegang jawatan kabinet terus kekal berada dalam kerajaan, keutamaan sebenar UMNO ialah mahu mengembalikan mandat kepada rakyat membuat pilihan melalui PRU yang perlu diadakan sebaik saja pandemik Covid19 dapat dikawal dan berada di tahap minimum.

Dengan keutamaan mahu PRU awal itu, bergantung kepada keadaan semasa Covid19, UMNO dalam kata lain, sedia menarik keluar sokongannya terhadap kerajaan PN pada bila-bila masa.

Jika ketika pengundian Belanjawan 2021 yang dijangka pada penghujung November nanti pandemik Covid19 sudah menurun dan di tahap terkawal, maka UMNO akan membuat keputusan menolaknya pada waktu itu.

Bagi UMNO, hanya dengan menolak Belanjawan 2021 saja cara paling mudah untuk nenjatuhkan kerajaan, seterusnya membolehkan PRU semula diadakan segera.

Menanti ke tarikh tersebut, UMNO dipercayai tidak akan melalukan sebarang perundingan dengan Muhyiddin dan Bersatu berkaitan pembahagian kerusi.

Mudah kata, melalui pendirian yang ditetapkan menerusi mesyuarat khas MT UMNO malam tadi, kerajaan PN dipimpin Muhyiddin ini paling mungkin akan tamat hayat politiknya sebelum tirai tahun 2020 dilabuhkan.

Seawal tahun 2021 adalah tahun PRU diadakan yang diharap-harapkan.

Bye bye Muhyiddin!!! (Shahbudindotcom 30/10/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 30 October 2020 — 7:46 am

74
Leave a Reply

avatar
10 Comment authors
MAHATHIRVSANWARpAnonymousAne bo lui bo cak kase yilek tak mkn no foodzunnunAnonymous Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PRU 15 BOLEH DI ADAKAN TANPA KEMPEN KERANA RAKYAT SUDAH MAKLUM SIAPA YANG NAK UNDI…… ______ KKM harap Akta 342 dipinda segera Irwan Muhammad Zain Oktober 30, 2020 20:08 MYT KKM harap Akta 342 dipinda segera Dr Noor Hisham menjelaskan, akta itu digubal pada 1988 dan rancangan untuk meminda dibuat sebelum negara dilanda pandemik COVID-19. – Gambar fail/BERNAMA KUALA LUMPUR: Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) berharap Akta Pencegahan dan Pengawalan Penyakit Berjangkit 1988 (Akta 342) dapat dipinda dalam waktu terdekat. Menurut Ketua Pengarah Kesihatan, Tan Sri Dr Noor Hisham Abdullah pindaan itu dibuat berikutan masalah jangkitan penyakit kini tidak lagi terhad… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Eton

Eton rasa pantun-pantun cikgu Kejora tu best……lawak sangat. Cuma Eton kesian dekat orang yang dipanggil TN Betina Sihir Tua tu…teruk dia kena balun. Sian dia…macam kena langgar dengan keta kebal….kalau selalu kena gini, mau putus wayar Encik TN tu…. nanti dia cakap merepek sorang-sorang, pungut sampah tepi jalan…sian kan….Cikgu Jora jangan la balun dia teruk-teruk….tak sampai hati Eton tengok….

Reply
30 October 2020 10:43 am
_________________________________________________

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
TN anjing betina sihir rasa..sprti kulit dia dilapah
Leher pulak dirasa, bgai Kejora tetak dgn parang
Eton kata..tk mstahil TN akn ke jln kutip sampah
Bahkan, dia akan meracau royan, cakap sorang2
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir dungu)

Di kata bodoh, Beruk Tua Wak Gontol kejora Kojolla nih marah.

Tapi apa lagi nak kata bila dia asyik memantun mantat karutan2 nya tak renti2.

Contoh nya, dia ngaku dia kereta kebal. Alamak, bukan kah bodoh bangang nya dia begitu. Peribahasa kepala tahi dia bila dah macam tuh.

Reply
30 October 2020 10:19 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Eton

Eton rasa pantun-pantun cikgu Kejora tu best……lawak sangat. Cuma Eton kesian dekat orang yang dipanggil TN Betina Sihir Tua tu…teruk dia kena balun. Sian dia…macam kena langgar dengan keta kebal….kalau selalu kena gini, mau putus wayar Encik TN tu…. nanti dia cakap merepek sorang-sorang, pungut sampah tepi jalan…sian kan….Cikgu Jora jangan la balun dia teruk-teruk….tak sampai hati Eton tengok….

Reply
30 October 2020 10:43 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Eton 10:43 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Terima kasih bnyak2, Kejora nk ucpkan kpd Eton
Sbb..sudi tampil taji TN betina sihir badut kartun
Msti anjing tua bebal itu, sgt malu dgn penonton
Kejora ni pula nk sambung taji secara berpantun
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
30 October 2020 3:18 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Terima kasih jugak lah kerana Eton sudi memuji
Kejora ini cekap berpantun kerna tinggi mengaji
Bagus ler, betina sihir tu, Eton mari tumpang taji
Tentu anjing betina tua sial tu kini dah kecut biji
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
30 October 2020 3:18 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Bagus lah, Eton masuk tibai itu betina meenachi
Cuma gaya Eton ini agak sopan & tidak mencaci
Namun..betina sihir iblis itu, bagai mulut dikunci
Kejora dah jangka..betina sihir tu ramai yg benci
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
30 October 2020 3:19 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir dungu)

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla dah pakai nama Eton pulak.

Beruk Tua itu mengarut hingga rekakan cerita gufreng nya.

Mcm2 di buat nya. Balun, tibai dan bantai ajer lah dia di sini.

Reply
30 October 2020 11:08 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Betina sihir tua tu, mmg ler muka kerepot hodoh
Asyik kena taji, muka anjing gila itu suram teduh
Bukan jer hodoh..tapi anjing tua tu dungu bodoh
Bila dah kantoi, anjing tu suka main tuduh-tuduh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
30 October 2020 3:19 pm
___________________________________________________

zunnun
Member
zunnun

semalaman mahathir tertelan biji puki hasmah lalu mai sawan gawat nya.. sawan babi yg terlebih mengawan, lalu zakir naik dtg membawa mentera nya utk mententeramkan epilepsi yg di hidapi nya… khairudin lalu membaca mentera seketul daging babi hadi, yg di pelajari dari hadi ketika hadi & shamsuri berkunjung hormat & sangap di rumah mahathir sebelum nya…. dgn mentera2 zakir/hadi, lalu sawan mahathir sampai kekemuncak nya…. bila hadi/zakir membawa khabar mengenai macron di depan nya… dlm keadaan sedemikian, mahathir bangkit seperti hitler, menghalalkan darah sejuta rakyat perancis utk menuntut bela…. #melayu2islam hadi bila mengamok, terdahulu di memali, kini mahathir dah buka… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Mencarut ajer tahu nya DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN (PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA MENGARUT ATAU MENCARUT).

Zunnun asyik sebut Memali tapi segan, gerun, tak mahu sebut perselisehan kaum di 13 Mei 1969.

Dia tahu siapa yang mengamok dan siapa yang kena amok. Tentera diarahkan mengawal keadaan dan depa ikut no-nonsense SOP depa.

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK ini selalu telan biji puki bini dia ker?

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

Eko Nunn ado puki ko ado peliak … sajo jo tanyo.

zunnun
Member
zunnun

laa,

kan den kek rumah kao, waktu koncing, kao dok mengintai2, masih tak ‘tahu’ laayi ko ?

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

Ooo tino la ni mmg ea kao kuek mencangap kojo ea pagi potang siang mlm … tak bebirat koh anu kao tu Nunn.

zunnun
Member
zunnun

cubo kao tanya minova, birat tak lubang puki nyo, asyik mengamit sano sini…

kao kona ko dgn minova, dio tu lesbian selain menadah puki dgn si sepupu nyo, si rasim

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

Tak mahu lah minova tu bangkali dah lisut dah apam ea dikojokan Zunnun and the gang.

Selumbar
Guest
Selumbar

Melihat kecelaruan ahli UMNO baru melayan kerenah Muhyiddin dan Azmin semburit terasa seronok dan menghiburkan. Betapa UMNO baru sebuah parti yang begitu hebat pada suatu ketika tapi kini menjadi macai pada sebuah parti yang hidup nya baru setahun jagung. Kesian, parti bangsawan bertukar jadi parti bangsat. Orang ramai meramalkan bahawa selepas ini akan ada lagi mesyuarat tergempar berkaitan dengan jawatan, buli, pengagihan kuasa tidak adil , namun keputusan nya tetap sama iaitu mereka akan kekal dalam kerajaan Perikatan Nasional (PN). Beriltizam untuk terus menjaga kebajikan rakyat disamping menyamun apa saja projek yang ada komisyen demi mempertahankan maruah parti. Jangan rasa… Read more »

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Tak cukup kaya lagi ke? Tak cukup habuan dunia lagi? Kaki sudah selangkah nak masuk liang lahad. Nak berpolitik sampai alam barzakh? Enuff is enuff. Kahkahkah!

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Please. Kalau binatang nak disembelih pun kita tak tunjuk-tunjuk pisau tajam depan dia. Apa lagi nak sembelih politikus khianat yang main tebuk atap dan pecah pintu belakang? Jangan berpolitik masa Covid19. Sembelih terus. Be gentle. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Di kata bodoh, Beruk Tua Wak Gontol kejora Kojolla nih marah.

Tapi apa lagi nak kata bila dia asyik memantun mantat karutan2 nya tak renti2.

Contoh nya, dia ngaku dia kereta kebal. Alamak, bukan kah bodoh bangang nya dia begitu. Peribahasa kepala tahi dia bila dah macam tuh.

Eton
Guest
Eton

Eton rasa pantun-pantun cikgu Kejora tu best……lawak sangat. Cuma Eton kesian dekat orang yang dipanggil TN Betina Sihir Tua tu…teruk dia kena balun. Sian dia…macam kena langgar dengan keta kebal….kalau selalu kena gini, mau putus wayar Encik TN tu…. nanti dia cakap merepek sorang-sorang, pungut sampah tepi jalan…sian kan….Cikgu Jora jangan la balun dia teruk-teruk….tak sampai hati Eton tengok….

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla dah pakai nama Eton pulak.

Beruk Tua itu mengarut hingga rekakan cerita gufreng nya.

Mcm2 di buat nya. Balun, tibai dan bantai ajer lah dia di sini.

Anonymous
Guest
Anonymous

Eton 10:43 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Terima kasih bnyak2, Kejora nk ucpkan kpd Eton
Sbb..sudi tampil taji TN betina sihir badut kartun
Msti anjing tua bebal itu, sgt malu dgn penonton
Kejora ni pula nk sambung taji secara berpantun
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Terima kasih jugak lah kerana Eton sudi memuji
Kejora ini cekap berpantun kerna tinggi mengaji
Bagus ler, betina sihir tu, Eton mari tumpang taji
Tentu anjing betina tua sial tu kini dah kecut biji
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Bagus lah, Eton masuk tibai itu betina meenachi
Cuma gaya Eton ini agak sopan & tidak mencaci
Namun..betina sihir iblis itu, bagai mulut dikunci
Kejora dah jangka..betina sihir tu ramai yg benci
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Betina sihir tua tu, mmg ler muka kerepot hodoh
Asyik kena taji, muka anjing gila itu suram teduh
Bukan jer hodoh..tapi anjing tua tu dungu bodoh
Bila dah kantoi, anjing tu suka main tuduh-tuduh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

KERUSI PM AKAN TERUS DICABAR SELAGI TIDAK DI ADA KAN PRU15…….. Record 25 MPs File No-Confidence ……. A record 25 opposition MPs have filed motions of no-confidence against Prime Minister Muhyiddin Yassin as listed in the Order Paper. (FMT) – One motion is from Kepong MP Lim Lip Eng, who is from DAP, and another from Tawau MP Christina Liew, who is Sabah PKR chief. Similar motions have come from all 11 MPs from Amanah, seven from Warisan and five from Pejuang. There are also two motions of confidence submitted by Pasir Puteh MP Nik Muhammad Zawawi Salleh from PAS,… Read more »

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

Enjoy in the meantime.

https://youtu.be/p6ectqYB-Xk

zunnun
Member
zunnun

wakrak pundek laa sham,

kurang2 nyo bori tarian gelek, lucut satu persatu pakaian nya…

ngariah nyo mano tahu, mati covids, blh bantu kerajaan #melayu2islam hadi yg tercungap2 doa mencari penawar nyo…

bagus juo ado nyo covids, baru semuo tahu, malaun2 pAs dgn fagaman agamo mereka….

yg mereko doa2, ‘tuhan’ temberang jo…

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA MENGARUT ATAU MENCARUT.

Dia takda Tuhan. Hanya menonggang nonggek di pangkal pokok Kayu Ara di tepi rumah nya, ikut orang buat.

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

Omputih dah terbiaso budaya dodah sanan Zinnun cumo tak elok lah bebudak lengok bonjol sanan Zinnun tak sosuai kat sini. yg ponting jgn poyi cium anu ea dopan2 kono cokau nanti kang lompang dek o’ang ngamai .. layi pun budaya sini patut ea tutup elok2 baghu o’ang lengok tak goham keluwa ayaq lioq … tu pasal Islam tu cantik tapi apo nak dibuek’an si Zinnun nak nunjuk apam ea yg tobam tu kat o’ang … mcm lah diyo so’ang ado apam tu. Kihkihkih.Tahu.

zunnun
Member
zunnun

den tak suruh pun pornpuan tu telanjang tunjuk apam nyo…

den suruh buek tarian gelek satu persatu buka pakaian nyo….

ko situ pulak kao tujukan….

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

Boleh dlm kamar lah ko nak gigit anu tu sampai jerit2 … takdo yg tahu. Tahu. kihkihkih.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir puaka,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dah tosonyap TN anjing betina tua dungu bebal
Mana mngkin..keta kancil nk langgar keta kebal
Lunyai si tua tolol bingai itu..Kejora buat sambal
Kini kantoi malu, muka dia, mcm kulit babi tebal
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Komen takda standad langsung.

Dia boleh cakap apa saja pasal tajuk pos. Tapi mengarut pasal lain. Membikin dia di balun sepak terajang mcm anjing kurap.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir tua,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing mulut busuk mcm dgn lubang jamban
Nak lagak juah tak padan tua, bulu puki beruban
Akibat mngacah Kejora hidup anjing ni terbeban
Dia rasa, spt ke loji najis, diri nya Kejora humban
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejorra Kojolla 80an tahun OTW to 90an tahun. Nak mengata orang lain tua, coba deflect ketuaan nya.

Nak di kesiankan tak boleh. Sebab dia layak dibalun, ditibai dan dibantai disini.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
TN anjing betina sihir, dri iblis dia pnya usul asal
Takder kerja, dgn cgu Kejora dia pergi cari pasal
Kini..anjing bebal tu termenung kat dlm bangsal
Msti anjing ni menepuk dahi..rasa sgt menyesal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol (ejaan asal tak dibenar Budin) tidak menepuk dahi bila menyesal.

Dia tepuk bontot nya dengan cara yang menarik Bang Ali. To get some fun and amusement from Bang Ali.

zunnun
Member
zunnun

Tokei gelandangan dah mai…

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

C1 sampai C4 dah habih dah coghito ea mako berkhalwat lah semuwo ea asal M’sia aman bangkali Belanjawan 2021 kali ini yg terbaik menyeluruh semua sudut dapek habuan tggl layi nak nunggu jo atomik boom C5. Dlm penangguhan namo ea Tahu.

zunnun
Member
zunnun

laa,

mano anjing di rumah, dah kao bori makan…

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

mano boleh piaro anjiong layi esok2 boleh la kuciong ado 3 eko.

zunnun
Member
zunnun

laa,

den ko rumah kao, yg menyalak tu tak kan kucing…

kao bolo hybrid steng kucing steng anjing ko, sham….

zunnun
Member
zunnun

omNo dgn ‘non committal’ terhadap jawatan tpm yg Moo lontarkan dgn bersyarat memberi teka teki kpd kerajaan Moo/assmin ….

dgn itu, Moo perlu beri reaksi dgn ‘face value’ tanpa buat ape2 kerana pH telah memberi talian hayat kpd Moo bilamana pH terbuka utk berbincang mengenai belanjawan 2021….

ini menandakan pH memberi pengiktirafan kedudukan kerajaan Moo kerana sanggup berbincang …..

dgn tidak bersyarat meminta Moo menunjukan majoriti nya

Wau Bule
Guest
Wau Bule

keep trying to hoodwink your misinformation to get Anwar as PM9?….nice try

zunnun
Member
zunnun

perhaps, mahathir to keep trying harder fighting macron to entice hadi’s #melayu2islam …

without pH, mahathir/Moo will have to stir an issue within omNo….

by then, omNo starts to realise been used as bogey by both mahathir/Moo…

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA MENGARUT ATAU MENCARUT.

The bloke is giving his own personal opinion.

Which is shit opinion.

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

Anwar nak di piemkan? skrg Hisham diglamokan Tpm? … kono cong jo ko ni Zunnun … apo pun boleh asal aman M’sia … Hisham TT dah lamo tgk berkhalwat sambil mesej golak sakan disampaikan. Engko bilo layi nunnn.

zunnun
Member
zunnun

huh,

asal aman malaysia….

berperang seperti di levant ke?

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak. Berperang di Selangor hingga Ronnie Liu terhumban ke Raub, Pahang.

Jigit
Guest
Jigit

Ok fine…jika itu keputusan MT UMNO, kita terima sajalah. Anyway, di dalam politik, apa sahaja boleh terjadi, segala sumpah dan janji atau keputusan politik bukanlah akidah. Tengoklah parti Agama sendiri yang memulakan setiap ucapan dengan nama Allah, sentiasa sahaja mengubah haluan memansuhkan janji. Namun begitu, persoalan hakiki yang gagal diberi pencerahan oleh Masabbudin di sini ialah…..Bagaimana keputusan mesyuarat MT UMNO tersebut yang disifatkan sebagai tidak memihak kepada Muhyiddin dapat melonjakkan harapan kepada DSAI untuk menjadi Perdana Menteri? Jika ianya tidak berupaya mengubah status-quo atau dalam bahasa mudah tidak dapat mengubah nasib Abam Sheikh…rasa-rasanya tak payah le membuang masa di sini… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Perlu ulang kata2 Jigit yang nih –

“tidak berupaya mengubah status-quo atau dalam bahasa mudah tidak dapat mengubah nasib Abam Sheikh…”

Nasib Pak Sheikh lah.

zunnun
Member
zunnun

PM 9, kan milik mahathir, baru ada kingdom utk berjuang…

kini kan mahathir sedang mengasaskan berjuangan berdepan dgn Macron, zakir dan menunggu kedatangan hadi dan malaun2 pAs nya…

tak kan hadi tak nak menumpang glamour pula…

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

[email protected] [email protected]@tgh furnish dimiddle east, ko hado … menceceh jo pandai. Zunnun2 apo la ko ni. Tahu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Zunnun the lanun iri hati DAP has no part in the said kingdom.

Terhegeh hegeh nak numpang masuk, otherwise forgotten by history.

Wau Bule
Guest
Wau Bule

HAYAT POLITIK MUHYIDDIN TAMAT SEBELUM HUJUNG TAHUN?

1. Hakikatnya yang jadi PM9 bukan Anwar
2. Realitinya Anwar adalah PM in Waiting till kingdom comes

Anonymous
Guest
Anonymous

Pak Sheikh Anwar banduan 2 kali sebab liwat. Ini negara Islam, Islam haramkan liwat. Peliwat tak boleh jadi PM negara ini.

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PENYELESAIAN TELAH ADA SEJAK MANUSIA PERTAMA DATANG KE PLANET BUMI…..DI AMANAH OLEH KERAJAAN LANGIT UNTUK TADBIR DENGAN SOP YANG TELAH DITETAPKAN…..TAPI KERANA ADA YANG MAHU MELANGGAR KETENTUAN…… _____________________ Dengar kehendak rakyat bukan kemahuan parti – Penganalisis…….. Pemimpin politik perlu kembali kepada hasrat akar umbi bukan apa yang dimahukan oleh kepimpinan parti, kata penganalisis politik Prof. Dr. Mansor Mohd Noor. Dr Mansor yang merupakan Felo Bersekutu Institut Kajian Etnik (KITA) UKM menjelaskan, pemimpin-pemimpin parti perlu berbincang dan berunding dengan rakyat untuk mengetahui apa sebenarnya dimahukan. Beliau menjelaskan banyak keputusan yang dibuat mutakhir ini lebih banyak dibuat pada kaca mata kepentingan pemimpin… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

KERAJAAN JATUH MISKIN BAWAH KERAJAAN PH….CUBA BANGKIT SELEPAS EKONOMI DI JADIKAN PADANG JARAK DAN TEKUKUR OLEH BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ…..___RAMAI RAKYAT PAPA KEDANA TIDAK MAMPU BERSUARA______ Atlet negara perlu dilindungi insurans perubatan …… – Atlet negara perlu dilindungi insurans perubatan – MOA Karu Selvaratnam berkata tidak ramai bekas atlet kebangsaan, termasuk yang pernah mewakili negara dalam sukan Olimpik, dapat hidup dengan selesa selepas bersara. – Gambar Kerajaan perlu mengkaji cadangan memberikan perlindungan insurans perubatan percuma kepada atlet-atlet kebangsaan yang telah banyak berkorban dalam membawa kejayaan kepada negara di arena antarabangsa. Presiden Persatuan Olimpian Malaysia (MOA) Karu Selvaratnam berkata tidak ramai… Read more »

zunnun
Member
zunnun

..ape akan berlaku jika Moo membuat perlantikan hisham utk menjawat timb. pm ?

..dan jika hisham terima, bagaimama reaksi omMo pula?

dan jika hisham menolok nya, maka Moo dah menunjukan dia dah cuba menunjukan keikhlasan utk menerima omNo kepimpinan kedua dlm kerajaan nya..

masih salah Moo lagi ke? tak kan #melayu2 keris kyat merajuk sedemikian rupa nih..?

ape anwar pun menerima pelawaan jika Moo berikan kpd?

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

Angin takdo ngibut takdo tetiba Anwar dp piemkan dah tolopeh kisah ea skrg ni totibo Hisham nak diglamokan Tpm mako kekal Zunnun kono cong togak2. Kihkihkih.

Anonymous
Guest
Anonymous

zunnun, di kata bodoh, kamu marah.

Takkan lah nak tanya secara public. Tentu tanya privately larr.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir dungu)

Tak sah kalau tak teruskan membalun, menibai dan membantai Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ini.

Ayuh, mari saksikan pembalunan dia sebagai part of the morning fun and entertainment on and out of the bugger.

Reply
30 October 2020 7:07 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis puaka 7:07 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing pencacai parti Peju-Wang penipu
Dirasa spt kepala dia..Kejora balon dgn penyapu
Nak berhujah waras, anjing gila ini dh tk mampu
Anjing tua ini hanya keluar kata2 sawan merapu
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
30 October 2020 7:18 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis puaka 7:07 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tetap msuk wlu dah teruk Kejora ledak
Kalau dia tak komen, nanti akan ‘miss’ lah dedak
Anjing biol itu pun meracau ler..tidak dapat tidak
Tapi hanya mampu mengejek jer serupa budak2
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Reply
30 October 2020 7:19 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis puaka 7:07 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing asyik kena, Kejora taji tersmbam jatuh
Maruah dan moral anjing tua ini dh rosak runtuh
Membebel, meroyan dia..tajuk post tak disentuh
Bodoh anjing ni mcm pak dia pnya kepala butuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
30 October 2020 7:20 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis puaka 7:07 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
30 October 2020 7:20 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis puaka,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tak padan betina, nak aksi mcm Jebat
Dia tak sedar bulu puki dh beruban tak lagi lebat
Merapu racau sja dia, tiada hujah utk diperdebat
Mmg layak sbg badut blog..anjing tua ni dinobat
🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
Silap lah anjing itu, dia acah cgu Kejora yg hebat
Habis berbirat blkng anjing tu, kena Kejora sebat
Kini anjing tua itu dah menyepi, tiada lagi kelibat
Agknya dia teraba2 dekat dapur, gagau cari ubat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla memantun mantat.

Otak dia di letak nya pada dia punya pantat.

pantat = pungkoq, kato oghang Noghoghi.

Wau bule
Guest
Wau bule

Only the blind failed to see the theatricsl act by Umno. Its is crystal clear that Umno practices SUPERFICIALITY and by virtue of that Umno is HYPOCRITE…..

And the mslays will be forever taking for granted, living continuously in fantasy devoid of facts and truths. What a shame …….. period

Anonymous
Guest
Anonymous

Umno dah kena tendang terajang ke longkang.

Sejak Najib Klepto Wal Jibo songlap bernillion Ringgit hingga jatuh terkangkang.

Anonymous
Guest
Anonymous

berbillion Ringgit