LONTARAN IDEA NAJIB TENTANG KERJASAMA DENGAN ANWAR ADALAH SEMATA-MATA UNTUK MASA DEPAN UMNO

Daripada sudut logika, apabila Najib Razak mencadangkan agar UMNO bekerjasama dengan Anwar Ibrahim bagi membentuk kerajaan baru dan meninggalkan PN, ia memang sesuatu yang sukar untuk diterima akal.

Lebih-lebih lagi bagi pemimpin UMNO yang agak tertutup pemikirannya, mereka lantas melompat menentang idea tersebut dengan kepercayaan bahawa bekerjasama dengan Anwar bermakna bekerjasama dengan DAP.

Ada juga yang membangkitkan sejarah permusuhan UMNO dengan Anwar yang telah berlarutan sejak lebih 20 tahun lalu.

Tetapi, daripada sudut strategi politik, cadangan Najib itu adalah sesuatu yang cukup baik, terpuji dan merupakan langkah ke hadapan untuk menyelamatkan masa depan UMNO.

Cadangan bekerjasama dengan Anwar hanyalah dalam membentuk kerajaan semata-mata dan tidak sesekali bermakna UMNO mesti menyertai PH.

UMNO akan terus kekal dalam BN dan Anwar kekal bersama PKR dan PH di mana dalam PRU akan datang nanti, mereka boleh bertanding secara bebas di kawasan masing-masing.

Berbanding bersama PN yang memungkinkan UMNO terpaksa bertoleransi dan mengorbankan kerusi-kerusi tradisinya untuk diserahkan kepada Bersatu, sebaliknya perkara itu tidak berlaku apabila bekerjasama dengan Anwar dan PKR.

UMNO bukan saja tidak bertembung di sebahagian besar kerusi dengan PKR, malah sama sekali tidak berlaga dengan DAP di kawasan yang sama.

UMNO secara tradisinya bertanding di kawasan Melayu, PKR di kawasan campuran dan DAP di kawasan bandar atau yang majoriti pengundinya adalah kaum Cina.

Dengan yang demikian, melalui kerjasama dengan Anwar, selain UMNO boleh terus kekal berada dalam kerajaan, tidak lagi dibuli sebagaimana jika terus bersama Muhyiddin Yassin, malah berpeluang cerah untuk kembali sebagai kerajaan selepas PRU15 akan datang.

Dengan bertanding secara berasingan, antara PH dan BN, siapa yang nanti menang banyak kerusi, merekalah yang berhak menjadi kerajaan.

Sebaliknya, kalau terus bersama PN dan kekal menyokong Muhyiddin, apakah ada jaminan pemimpin UMNO berpeluang menjadi Perdana Menteri selepas PRU15 akan datang?

Mahu melantik Timbalan Perdana Menteri pun begitu sukar hendak dilakukan oleh Muhyiddin, maka UMNO haruslah sedar antara kawan, musuh dan siapa pembuli yang sebenar.

Selain itu, tiada yang peliknya jika UMNO bekerjasama dengan Anwar yang telah dimusuhi sejak lebih 20 tahun lalu kerana dengan Bersatu yang merupakan musuh yang ketara di kawasan yang sama, malah memainkan peranan penting mengalahkan UMNO dalam PRU lalu pun masih boleh dibuat kawan untuk menubuhkan PN, inikan pula Anwar yang sebenarnya dijadikan musuh oleh UMNO hanyalah disebabkan beliau musuh dan ketakutan buat Tun Mahathir Mohamad ketika itu.

Dalam hal yang lain, ada pula yang bertanya, kenapa Najib mesti melontarkan idea untuk bekerjasama dengan Anwar dan bukan mencadangkan pemimpin UMNO sendiri seperti Tengku Razaleigh Hamzah misalnya, sebagai calon Perdana Menteri?

Harus difahami bahawa yang menang dalam PRU14 lalu adalah PH dan bukannya BN.

Tidak logik sama sekali untuk menaikkan pemimpin UMNO sebagai Perdana Menteri tanpa melalui pilihanraya terlebih dahulu, sedangkan parti itu kalah dalam PRU14 lalu.

Ia sama seperti yang berlaku ketika Langkah Sheraton dulu, UMNO ketika itu memilih menyokong Muhyiddin sebagai calon Perdana Menteri adalah disebabkan beliau daripada Bersatu yang merupakan salah satu komponen dalam PH.

UMNO hanya boleh dan wajar merebut kembali kerusi Perdana Menteri selepas mandat PRU14 berakhir dengan ketibaan PRU yang baru.

Maknanya, memilih Anwar selepas meninggalkan Muhyiddin yang banyak bermasalah adalah pendekatan terpuji Najib dalam mengekalkan pilihan pengundi dalam pilihanraya sebelum ini.

Kepada pendokong PH pula, terutama DAP yang bimbang bahawa bekerjasama dengan UMNO bermakna bekerjasama dengan Najib yang sudah didapati bersalah atas pertuduhan rasuah dan salah guna kuasa, harus difahami bekas Perdana Menteri itu tidak akan berada dalam kerajaan yang akan diketuai Anwar nanti.

Dengan kata mudah, Najib hanya membantu untuk menyingkirkan Muhyiddin dan menaikkan Anwar semata-mata.

Selepas itu, dalam pembentukan kabinet, sebagaimana Anwar dikenali sebagai pejuang reformasi dan tidak akan berkompromi dengan sebarang unsur rasuah atau salah guna kuasa, beliau pasti hanya akan melantik mereka yang benar-benar bersih saja dalam barisannya.

Yang ada kes dan kesalahan, biarlah mereka membersihkan nama mereka terlebih dahulu melalui saluran yang sewajarnya.

Kesimpulannya, idea Najib inilah pilihan menang-menang dan terbaik buat UMNO demi kelangsungan masa depannya. (Shahbudindotcom 29/10/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 29 October 2020 — 5:22 pm

110
Leave a Reply

avatar
8 Comment authors
MAHATHIRVSANWARpAnonymousAnonymousWau buleZaidi Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

SEKALI UMNO TERSUNGKUR TAK MUNGKIN BANGKIT LAGI…….. PN AKAN CUKUP BERANI SERAHKAN KEMBALI MANDAT KEPADA RAKYAT…….. PEMBANGKANG DESAK PN BUBAR PARLIAMEN. DENGAN UNDI TIDAK PERCAYA…….. SYUKUR NEGARA TIDAK LAGI DIPERINTAH KERAJAAN BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ. …. KERAJAAN INTERIM PN AKAN DIGANTI DENGAN YANG LEBIH BAIK……. 22 TAHUN 22 BULAN BAWAH DAJJAL2 ILLUMINITY DAN FREEMASONS SERTA YAKJUJ MAKJUJ NEGARA JATUH PAPA KEDANA HANGUS 70% KEKAYAAN NEGARA ………. KEMUSNAHAN BESAR BERLAKU BILA BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ DI BERI KUASA…….. US Senators Seek To Declare China ‘Genocide’ Against Uighurs……. (CNA) – US senators sought on Tuesday (Oct 27) to declare that China is… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

HAW HAW HAW

Betapa lucu nya hanya Tuhan saja yang tahu.

Demikianlah Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla di ketawakan. Di atas dek orang lain, dan di sini aku yang ketawakan.

Moral of the story: Komen tajuk pos lah, Wak Gontol.

Reply
30 October 2020 6:21 am
__________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Sampai hampir pukul 2 pagi Wak Gontol Kejora Kojolla memantun mantatkan TN.

Hanya dia tak sedar pun bahwa itu bukan TN.

Apo nak dikato, dia dah tuo.

80an, mirip ke 90an tahun umur, Beb.

Reply
30 October 2020 6:27 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Nak kesiankan pun, dia tak layak.

Degil. Pendirian tak bertanggung jawab. Nak tolong jaga cucu nya pun tak di kasi anak nya.

Maka berterabur lah dia sana sini di blogs.

Dibalun, ditibai, dibantai for the morning fun and entertainment, etc.

Reply
30 October 2020 6:32 am
__________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

HAW HAW HAW

Beruk Tua Wak Gontol KKejora Kojolla nih masih tak sedar ada orang lain selain TN yang membalun dia.

Lantak lah. Biar dia syiok sendiri. Dah tu bangka, dia tak ada banyak peluang nak syiok.

Reply
30 October 2020 6:35 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Syiok sendiri lagi Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Gamak nya dia takut nak komen blog post sebab akan dibalun, ditibai dan dibantai berterusan.

Maka memantun mantat lah dia. Tapi di bantai juga berterusan.

Dah nasib kamu lah, Wak Gontol.

Malang nya kamu ia lah membangkang tak tentu hala. Maka kamu terima lah segala bala.

Reply
30 October 2020 6:41 am
__________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Dah tak syiok nak baca sebab Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ini asyik kopipes mantun mantat karut2an nya.

Reply
30 October 2020 6:43 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Tak sah kalau tak teruskan membalun, menibai dan membantai Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ini.

Ayuh, mari saksikan pembalunan dia sebagai part of the morning fun and entertainment on and out of the bugger.

Reply
30 October 2020 7:07 am
__________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Mengaku saja ler Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Konon nya dia mengenakan orang, tak sedar kepala nya benjol kena luku satu persatu.

Reply
30 October 2020 7:09 am
__________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

“Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas,” kata nya.

Sebenarnya dia berpantun dengan tahi keluar dalam tandas.

Reply
30 October 2020 7:12 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Mencarut ajer ler kerja nya Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tak dibimbing emak bapak nya di masa kecil.

Reply
30 October 2020 7:14 am
__________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Menuduh TN seupa babi tapi Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih serupa anjing kurap, tak diterima masyarakat nya, maka menyalak sana sini mcm anjing pariah mahukan attention.

Reply
30 October 2020 7:17 am
__________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Beruk Tua Wak Gontol Kkejora Kojolla di balun kepala nya dengan besi berkali kali.

Tapi nasib dia lah dalam blog ini hanya terasa sengal kepala, tak pecah pun.

Reply
30 October 2020 7:20 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Ambik kau kena balun nak pecah kepala, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Terjerit-jeritkan TN, bodoh bangang masih tak sedar itu bukan TN.

Bangang lah, katakan.

Reply
30 October 2020 7:23 am
__________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Beruk Tua Wak Gontol Kkejora Kojolla pakai taji palsu.

Terborai taji nya walaupun belum coba menaji.

Demikianlah nasib Beruk tua 80an mirip 90an tahun umur, selalu cakap syiok sendiri saja.

Reply
30 October 2020 7:26 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla memantun mantat tak renti2.

Takda makna, takda isi, hanya keluar busuk tahi nya di hati

Reply
30 October 2020 7:29 am
__________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

HAW HAW HAW Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla di depani musuh, cabut lari.

Ammat lah malu, kalau Jepun, dia hara kiri.

Tapi Wak Gontol dengar hara kiri ajer, dia huru hara.

Cabut lari ke bawah tempurung, tinggal di situ bersama kata puru.

Reply
30 October 2020 7:33 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir puaka 6:21/6:27/6:32/6:35/6:41/6:43/7:07/7:09/7:12/7:14/7:17/7:20/7:23/7:26/7:29/7:33 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Ckgu Kejora terus berpantun dgn lancar & petah
Bak kereta kebal..mmbujur lalu melintang patah
Dgn Cgu Kejora..dah teruk TN anjing kena getah
Dia dgn Kejora..ibarat pelandok nak lwn cheetah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing dah tua..tapi akal, taraf budak mentah
Cucuk sikit sja, berjela-jela dia meroyan melatah
Kebodohan yg dia perlihat, bagai tk ada nokhtah
Klu pembaca lihat tulisannya, rasa nk termuntah
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Lihatlah para pembaca sekalian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Itu senarai komen TN anjing, cuba tuan2 perhati
Nampak sgt ‘low class’..langsung tak ada kualiti
Bhkan, anjing ini pamirkan bodoh yg berkati-kati
Jelas anjing ni belajar tidak sampai ke universiti
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Lihatlah para pembaca sekalian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dgn mengguna pantun jer TN anjing Kejora kilas
Susunan kata2 pula cantik, apa yang Kejora ulas
Pembaca gelak pecah perut bila TN anjing balas
Nampak sgt anjing tua dungu ni mmg ‘low class’
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca sekalian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tetap msuk wlu dah teruk Kejora ledak
Kalau dia tak komen, nanti akan ‘miss’ lah dedak
Anjing biol itu pun meracau ler..tidak dapat tidak
Tapi hanya mampu mengejek jer serupa budak2
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Anonymous
Guest
Anonymous

Terima kasih lah mengkopipes ke sini komen2 aku membalun kamu, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Kamu menolong mem popularisekan nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nampak dia bodoh sangat.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir iblis)

Sampai hampir pukul 2 pagi Wak Gontol Kejora Kojolla memantun mantatkan TN.

Hanya dia tak sedar pun bahwa itu bukan TN.

Apo nak dikato, dia dah tuo.

80an, mirip ke 90an tahun umur, Beb.

Reply
30 October 2020 6:27 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir puaka 6:27 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kena dgn Kejora..asyik je makan kuah
Dgn Zunnun boleh ler..anjing ini buat main-main
Kini, anjing betina sihir ni sudah tercalar maruah
Malu asyik ditaji..anjing ini mengaku diri org lain
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
30 October 2020 7:53 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir puaka 6:27 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Akibat dia acah Kejora..TN anjing dapt sengsara
Mau kenakan Kejora, anjing itu tidak jumpa cara
Lalu dia mngaku org lain, dia buat perangai kera
Konon..ada org lain masuk mari nak tibai Kejora
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
30 October 2020 7:54 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu langsung takda maruah, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Memantun mantat, kononnya adab tinggi, tapi mencarut, cakap kepala butuh, puki emak kamu, dsb nya.

Tak dibimbing emak bapak masa kecil.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak sah kalau tak teruskan membalun, menibai dan membantai Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ini.

Ayuh, mari saksikan pembalunan dia sebagai part of the morning fun and entertainment on and out of the bugger.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis puaka 7:07 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing pencacai parti Peju-Wang penipu
Dirasa spt kepala dia..Kejora balon dgn penyapu
Nak berhujah waras, anjing gila ini dh tk mampu
Anjing tua ini hanya keluar kata2 sawan merapu
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis puaka 7:07 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tetap msuk wlu dah teruk Kejora ledak
Kalau dia tak komen, nanti akan ‘miss’ lah dedak
Anjing biol itu pun meracau ler..tidak dapat tidak
Tapi hanya mampu mengejek jer serupa budak2
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis puaka 7:07 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing asyik kena, Kejora taji tersmbam jatuh
Maruah dan moral anjing tua ini dh rosak runtuh
Membebel, meroyan dia..tajuk post tak disentuh
Bodoh anjing ni mcm pak dia pnya kepala butuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis puaka 7:07 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis puaka 7:07 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Darah kau naik sebab nak datang bulan.

Anonymous
Guest
Anonymous

balon dgn penyapu?

Kamu di balun dengan batu. Retak. Tak nampak dlm bog.

Tapi blogging pun dah biul. Itu kesan nya.

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

APA SALAHNYA PRU15 60 HARI DARI SEKARANG……COVID DAH TERKAWAL….KASI KETAT SAMA SOP…… Not Advisable To Hold Any Election Now, Says Health DG……. (The New Sarawak) – HEALTH director-general Tan Sri Dr Noor Hisham Abdullah has advised against the holding of any election to curb the spread of Covid-19. He said as confirmed cases of Covid-19 continues to rise nationwide, the ministry was concerned over another surge in Covid-19 cases after an election, as seen with the Sabah polls. However, he said, if it must be held, then new and stricter SOPs must be in place and postal voting encouraged. He… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis puaka 6:21/6:27/6:32 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tak padan betina, nak aksi mcm Jebat
Dia tak sedar bulu puki dh beruban tak lagi lebat
Merapu racau sja dia, tiada hujah utk diperdebat
Mmg layak sbg badut blog..anjing tua ni dinobat
🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
Silap lah anjing itu, dia acah cgu Kejora yg hebat
Habis berbirat blkng anjing tu, kena Kejora sebat
Kini anjing tua itu dah menyepi, tiada lagi kelibat
Agknya dia teraba2 dekat dapur, gagau cari ubat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla mencarut.

Dia selalu disuruh sikat bulu puki emak nya di masa kecik.

Geram, sampai ke tua tak boleh hilang gambar puki emak nya yang di kena sikat bulu tuh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir iblis)

Sampai hampir pukul 2 pagi Wak Gontol Kejora Kojolla memantun mantatkan TN.

Hanya dia tak sedar pun bahwa itu bukan TN.

Apo nak dikato, dia dah tuo.

80an, mirip ke 90an tahun umur, Beb.

Reply
30 October 2020 6:27 am
__________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir ifrit)

Nak kesiankan pun, dia tak layak.

Degil. Pendirian tak bertanggung jawab. Nak tolong jaga cucu nya pun tak di kasi anak nya.

Maka berterabur lah dia sana sini di blogs.

Dibalun, ditibai, dibantai for the morning fun and entertainment, etc.

Reply
30 October 2020 6:32 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina iblis 6:27/6:32 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing asyik kena, Kejora taji tersmbam jatuh
Maruah dan moral anjing tua ini dh rosak runtuh
Membebel, meroyan dia..tajuk post tak disentuh
Bodoh anjing ni mcm pak dia pnya kepala butuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
30 October 2020 6:52 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina iblis 6:27/6:32 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
30 October 2020 6:53 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Puki, butuh, itu lah yang selalu dalam otak Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Ingatan yang melekat di kepala nya hingga mati. Sebab disuruh sikat bulu puki emak nya dan bulu butuh bapak nya.

Tak boleh kesian kan. Dia layak di buat begitu.

Wau bule
Guest
Wau bule

Sapa yg tak kenal Anwar since his MCKK anx UM days, I am sorry for you all….sad

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PALING PENTING UMNO KORBANKAN PEMIMPIN2 YANG ADA KES MAHKAMAH……… _____ UMNO mahu pilihan raya umum selepas COVID-19 terkawal……. Mesyuarat khas Majlis Tertinggi (MT) UMNO malam ini memutuskan agar pilihan raya umum (PRU) diadakan selepas pandemik COVID-19 dapat dikawal dan berada di peringkat minimum. Dalam satu kenyataan malam ini, Presiden UMNO Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata, mandat rakyat perlu dikembalikan bagi mewujudkan kerajaan yang stabil. Keputusan itu merupakan antara enam perkara yang dicapai selepas mesyuarat itu berlangsung hampir empat jam. Dalam pada itu, Ahmad Zahid berkata, UMNO sekali lagi mengulangi pendirian bahawa parti Melayu itu dengan jelas menjunjung titah… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

HAW HAW HAW

Betapa lucu nya hanya Tuhan saja yang tahu.

Demikianlah Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla di ketawakan. Di atas dek orang lain, dan di sini aku yang ketawakan.

Moral of the story: Komen tajuk pos lah, Wak Gontol.

Reply
30 October 2020 6:21 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis 6:21 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing asyik kena, Kejora taji tersmbam jatuh
Maruah dan moral anjing tua ini dh rosak runtuh
Membebel, meroyan dia..tajuk post tak disentuh
Bodoh anjing ni mcm pak dia pnya kepala butuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
30 October 2020 6:25 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis 6:21 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
30 October 2020 6:27 am
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

“Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas,” kata nya.

Sebenarnya dia berpantun dengan tahi keluar dalam tandas.

Anonymous
Guest
Anonymous

Mengaku saja ler Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Konon nya dia mengenakan orang, tak sedar kepala nya benjol kena luku satu persatu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Amat bodoh Beruk Tua Wak Gontol Kejora kojolla nih.

Asyik mengkopipes.

Zaidi
Guest
Zaidi

Lembu air Anwar you ni Budin.Tarak otak.

zunnun
Member
zunnun

omNo kini terperangkap dgn nilai moral mereka terbaru dari sikap samun menyamun lalu menjenamakan nilai berbentuk lain pula… …bentuk nilai yg menjadi kesebatian fahaman takfiri malaun2 pAs, anwar tidak kecuali, tidak mahu ketinggalan berlumba2 sama dan muktahir mahathir dgn tergesa2 melompat mengambil tempat supaya tidak ketinggalan… yg mereka perlukan satu episode ‘kepentingan’ utk meraih sokongan #melayu2islam yg hadi asaskan sekian lama, di idam dan di pendam melalui amanat seketul daging babi nya …. episode terbahru, ‘samuel paty; dgn karikatur yg di kaitkan menghina “Nabi” ‘Muhammad’… …dari mula tamaddun manusia berkembang sentiasa di hantui keinginan utk mengetahui tuhan & ketuhanan sekeliling… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

esok kalu bawa cangkol ke sawah tu,jangan lupa pula bawa KR jelly tu.Bukannya apa,jelly tu penting jugak supaya lobong bontot Wak tak melecet masa wak sodok .Kalau tak ada KR Jelly,bawa sbun breez na.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 1:59 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing pencacai parti Peju-Wang penipu
Dirasa spt kepala dia..Kejora balon dgn penyapu
Nak berhujah waras, anjing gila ini dh tk mampu
Anjing tua ini hanya keluar kata2 sawan merapu
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 1:59 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tetap msuk wlu dah teruk Kejora ledak
Kalau dia tak komen, nanti akan ‘miss’ lah dedak
Anjing biol itu pun meracau ler..tidak dapat tidak
Tapi hanya mampu mengejek jer serupa budak2
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 1:59 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Memang dah biul Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Siapa saja yang hentam dia dituduh nya TN.

Lantak lah. Ditegur karang, cepat dia ke Tg Rambutan.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAW HAW HAW

Betapa lucu nya hanya Tuhan saja yang tahu.

Demikianlah Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla di ketawakan. Di atas dek orang lain, dan di sini aku yang ketawakan.

Moral of the story: Komen tajuk pos lah, Wak Gontol.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis 6:21 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing asyik kena, Kejora taji tersmbam jatuh
Maruah dan moral anjing tua ini dh rosak runtuh
Membebel, meroyan dia..tajuk post tak disentuh
Bodoh anjing ni mcm pak dia pnya kepala butuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis 6:21 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 betina sihir iblis 6:21 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Menuduh TN seupa babi tapi Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih serupa anjing kurap, tak diterima masyarakat nya, maka menyalak sana sini mcm anjing pariah mahukan attention.

Anonymous
Guest
Anonymous

Mencarut ajer ler kerja nya Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tak dibimbing emak bapak nya di masa kecil.

Zaidi
Guest
Zaidi

Bodohnya Budin.

Anonymous
Guest
Anonymous

bodoh lagi Wak Kontol Kejolla

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 11:54 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing pencacai parti Peju-Wang penipu
Dirasa spt kepala dia..Kejora balon dgn penyapu
Nak berhujah waras, anjing gila ini dh tk mampu
Anjing tua ini hanya keluar kata2 sawan merapu
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 11:54 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 11:54 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tetap msuk wlu dah teruk Kejora ledak
Kalau dia tak komen, nanti akan ‘miss’ lah dedak
Anjing biol itu pun meracau ler..tidak dapat tidak
Tapi hanya mampu mengejek jer serupa budak2
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 betina sihir ifrit 11:54 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Asyik kena tenyeh, anjing sewel ni dah kesipuan
Bebal dungu kerana otak anjing ni dah ketepuan
Hanya setakat itu je..anjing ni pnya kemampuan
Hoi makcik..jaga le sama, maruah org pempuan!
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 betina sihir puaka 11:54 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Sampai hampir pukul 2 pagi Wak Gontol Kejora Kojolla memantun mantatkan TN.

Hanya dia tak sedar pun bahwa itu bukan TN.

Apo nak dikato, dia dah tuo.

80an, mirip ke 90an tahun umur, Beb.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nak kesiankan pun, dia tak layak.

Degil. Pendirian tak bertanggung jawab. Nak tolong jaga cucu nya pun tak di kasi anak nya.

Maka berterabur lah dia sana sini di blogs.

Dibalun, ditibai, dibantai for the morning fun and entertainment, etc.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina iblis 6:27/6:32 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing asyik kena, Kejora taji tersmbam jatuh
Maruah dan moral anjing tua ini dh rosak runtuh
Membebel, meroyan dia..tajuk post tak disentuh
Bodoh anjing ni mcm pak dia pnya kepala butuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina iblis 6:27/6:32 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 betina sihir iblis 6:27/6:32 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla selalu mencarut sebab masa lahir mulut nya tersangkut di pucci emak dia.

Mulut nya herot, bibir nya terjueh, maka senang lah kata2 kotor keluar dari mulut nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir puaka 6:27 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing kena dgn Kejora..asyik je makan kuah
Dgn Zunnun boleh ler..anjing ini buat main-main
Kini, anjing betina sihir ni sudah tercalar maruah
Malu asyik ditaji..anjing ini mengaku diri org lain
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir puaka 6:27 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Akibat dia acah Kejora..TN anjing dapt sengsara
Mau kenakan Kejora, anjing itu tidak jumpa cara
Lalu dia mngaku org lain, dia buat perangai kera
Konon..ada org lain masuk mari nak tibai Kejora
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla konon nyya ada taji.

Hanya ada telur 2 biji.

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kkejora Kojolla di balun kepala nya dengan besi berkali kali.

Tapi nasib dia lah dalam blog ini hanya terasa sengal kepala, tak pecah pun.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

mana ada anak dara,udahtu educated pula yang nak ke Wak Kontol yang hari-hari menganjing,mencarot dan memaki hamun orang-orang yang baik.Bodohlah kalau ada dara yang gitu.Itu sebab aku yakin yang dia saja mereka-mereka watak si doktor tu.Kontol penipu!

londeh seluar Wak,pandang bawah,kan kontot anu kau tu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bongkokkan sikit badan wak tu,kan nampak kerandut dah sampai lulut.Banyakkan amal dari memaki hamun orang.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir 11:38/11:50 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tak padan betina, nak aksi mcm Jebat
Dia tak sedar bulu puki dh beruban tak lagi lebat
Merapu racau sja dia, tiada hujah utk diperdebat
Mmg layak sbg badut blog..anjing tua ni dinobat
🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
Silap lah anjing itu, dia acah cgu Kejora yg hebat
Habis berbirat blkng anjing tu, kena Kejora sebat
Kini anjing tua itu dah menyepi, tiada lagi kelibat
Agknya dia teraba2 dekat dapur, gagau cari ubat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAW HAW HAW

Beruk Tua Wak Gontol KKejora Kojolla nih masih tak sedar ada orang lain selain TN yang membalun dia.

Lantak lah. Biar dia syiok sendiri. Dah tu bangka, dia tak ada banyak peluang nak syiok.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina iblis puaka 6:35 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing asyik kena, Kejora taji tersmbam jatuh
Maruah dan moral anjing tua ini dh rosak runtuh
Membebel, meroyan dia..tajuk post tak disentuh
Bodoh anjing ni mcm pak dia pnya kepala butuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina iblis puaka 6:35 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 betina sihir ifrit puaka 6:35 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla cakap pasal moral tapi sebut kepala butuh.

Itu lah kepala dia – kepala butuh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Ambik kau kena balun nak pecah kepala, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla.

Terjerit-jeritkan TN, bodoh bangang masih tak sedar itu bukan TN.

Bangang lah, katakan.

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

DAP TIDAK MAHU HILANG SOKONGAN CINA…..PAK DAJJAL TERPAKSA AKUR WALAU KEPINGIN KERUSI PM……. Economic Sabotage Is Justification For An Emergency………. So, yes, there are many grounds or justifications for a state of emergency to be declared. And this is all the fault of Anwar, DAP and Pakatan Harapan. They invited this emergency. There are consequences for all our actions and this is the consequence of Anwar’s attempted economic sabotage. Pakatan Harapan asks: what is the justification for a state of emergency to be declared? Actually, there is not one justification but many justifications. Ex-Attorney-General Tommy Thomas even had the gall… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tak padan betina, nak aksi mcm Jebat
Dia tak sedar bulu puki dh beruban tak lagi lebat
Merapu racau sja dia, tiada hujah utk diperdebat
Mmg layak sbg badut blog..anjing tua ni dinobat
🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
Silap lah anjing itu, dia acah cgu Kejora yg hebat
Habis berbirat blkng anjing tu, kena Kejora sebat
Kini anjing tua itu dah menyepi, tiada lagi kelibat
Agknya dia teraba2 dekat dapur, gagau cari ubat
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Syiok sendiri lagi Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Gamak nya dia takut nak komen blog post sebab akan dibalun, ditibai dan dibantai berterusan.

Maka memantun mantat lah dia. Tapi di bantai juga berterusan.

Dah nasib kamu lah, Wak Gontol.

Malang nya kamu ia lah membangkang tak tentu hala. Maka kamu terima lah segala bala.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir puaka 6:41 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing asyik kena, Kejora taji tersmbam jatuh
Maruah dan moral anjing tua ini dh rosak runtuh
Membebel, meroyan dia..tajuk post tak disentuh
Bodoh anjing ni mcm pak dia pnya kepala butuh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir puaka 6:41 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Cg Kejora terus berpantun, dgn pintar & tangkas
Hujah2 bodoh TN anjing..dgn mudah dipangkas
TN anjing mengelupor, serupa babi kena berkas
Pembaca lihat anjing ini mcm beruk dlm sarkas
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 betina sihir iblis puaka 6:41 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kkejora Kojolla pakai taji palsu.

Terborai taji nya walaupun belum coba menaji.

Demikianlah nasib Beruk tua 80an mirip 90an tahun umur, selalu cakap syiok sendiri saja.

Anonymous
Guest
Anonymous

Mencarut, kepala Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih ialah kepala butuh.

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ PUNCA SEGALA KEROSAKAN DAN KEMUSNAHAN…….. Anwar: The Virus That Is Causing All The Problems For Malaysia……. The late Karpal Singh knew that Anwar was the devil, or one of the devils, in this whole thing when he said back in 2009 that Anwar has caused a lot of problems for the country and must repent. Yes, Mahathir and Daim may have caused a lot of damage to Malaysia but it was a trio, not a duo, in that gang of thieves. Malaysia is suffering. Malaysia is in trouble. Malaysia is going downhill. Malaysia has gone to… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

waktu PKP gini,awang hitam tak leh masok,jadi bagi menghilangkan ketagihan membontot,Wak Sontol Kojolla gantikan dengan batang cangkol dan batang mop.Kesian dia

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 betina sihir iblis 7:43 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing pencacai parti Peju-Wang penipu
Dirasa spt kepala dia..Kejora balon dgn penyapu
Nak berhujah waras, anjing gila ini dh tk mampu
Anjing tua ini hanya keluar kata2 sawan merapu
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 betina sihir iblis 7:43 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 betina sihir iblis 7:43 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tetap msuk wlu dah teruk Kejora ledak
Kalau dia tak komen, nanti akan ‘miss’ lah dedak
Anjing biol itu pun meracau ler..tidak dapat tidak
Tapi hanya mampu mengejek jer serupa budak2
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib ler TN anjing 🐕 betina sihir iblis 7:43 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Asyik kena tenyeh, anjing sewel ni dah kesipuan
Bebal dungu kerana otak anjing ni dah ketepuan
Hanya setakat itu je..anjing ni pnya kemampuan
Hoi makcik..jaga le sama, maruah org pempuan!
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Anonymous
Guest
Anonymous

Dah tak syiok nak baca sebab Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla ini asyik kopipes mantun mantat karut2an nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla memantun mantat tak renti2.

Takda makna, takda isi, hanya keluar busuk tahi nya di hati

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

konon cerdik sangat,pakai tembak melulu dan pakai tuduh orang.Aku bukan TN lah.Bodoh kalut

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

nama aku jantan sado.Marilah sayang Kojolla sontol.Mari duduk atas batang abang ni.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

amacam,ye malu,malu,malu

kau dah lari ye? malu,malu,malu

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir 9:03/9:05/9:07 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Kasihan TN anjing betina tua dah jadi kera duku
Waktu mana anjing ni masuk pun..dia kena luku
Org tk akan percaya & penafian anjing ini tk laku
Klu dah berak tgh jalan, siapa ler yg nk mengaku
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir 9:03/9:05/9:07 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dia nk berhelah lagi TN anjing betina sihir sialan
Anjing ini dlu lahir terbelit tali pusat tk cukup bln
Terkedu le makcik ini, dgn Kejora punya pukulan
Siapa le nak mngaku, klu dah berak tengah jalan
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 betina sihir iblis 9:03/9:05/9:07 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

HAW HAW HAW Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla di depani musuh, cabut lari.

Ammat lah malu, kalau Jepun, dia hara kiri.

Tapi Wak Gontol dengar hara kiri ajer, dia huru hara.

Cabut lari ke bawah tempurung, tinggal di situ bersama kata puru.

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

UMBO AKAN DITINGGALKAN RAKYAT JIKA TERUS DIPIMPIN KETUA2 YANG RECYCLED DAN MENGARUT…… DAP Is Now Scared Of The Raja-Raja Melayu……. Politicians are power crazy. Politicians love to fight. Politicians are treacherous and betray one another. Then the Raja-Raja Melayu step in and slap the faces of both sides and send them home, like what happened last Sunday. Today, DAP is singing a different tune from what they used to sing in the past. In the past, DAP insisted that Malaysia is a Secular State. And they kept quoting what Tunku Abdul Rahman was alleged to have said: that Malaysia is… Read more »

Wau bule
Guest
Wau bule

Very interesting…..

The source confirmed that Mahathir had met Gua Musang MP Tengku Razaleigh Hamzah on Monday, Minister in the Prime Minister’s Department (Religious Affairs) Zulkifli Mohamad Al-Bakri on Tuesday, and Amanah president Mohamad Sabu yesterday…

Anonymous
Guest
Anonymous

Waaaaah, komen aku Budin delete ker?

Ngaper, tak selari dengan kamu punya ker?

Kamon, Budin, be broad-minded ler.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib lah komen aku di atas ini tak di delete Budin.

Some semblance of you being liberal, eh, Budin?

Lantak kamu lah, Budin. Kamu punya blog.

Kalau akau ada blog kot aku tak kasi kamu masuk langsung, hihihi

Wau bule
Guest
Wau bule

Najib’s proposal to work with Anwar is purely transactional. Both convicted in the court of law may be a common factor albeit the former still on appeal and the later pardoned. That was what spurred Zahid led Umno to work with Muhyiddin and Azmin viz the Sheraton Move. When things failed to materialised, the temper tantrums started. Zahid, badly stressed by his court cases decided to pair with Najib to work with Anwar, prompting unsuspecting Anwar to claim majority support to lead a new government. This triggered Muhyiddin to propose to YDPA to declare Emergency basis to control covid19’s second… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

UMNO HILANG SOKONGAN MELAYU JIKA SUBAHAT DENGAN BANI DAJJAL YAKJUJ MAKJUJ…….. TUJUAN DORAEMON TUBUH KADOK UNTUK BUNUH UMNO…….. CUKUP JANGGAL DAN TIDAK MASUK AKAL NAK LANTIK BANDUAN TEBUK JUBO JADI PM…….. ULASAN | Apabila ‘cinta’ Najib, Anwar tak kesampaian……… Di peringkat akar umbi parti, ahli Umno meragui motif sebenar Najib mahupun Zahid Hamidi menyokong presiden PKR sebagai PM. Meskipun Yang di-Pertuan Agong, Al Sultan Abdullah Sultan Ahmad Shah telah memberi peringatan agar ahli-ahli politik menghentikan politiking dan sebaliknya menumpukan usaha memerangi Covid-19, namun nampaknya kemelut politik negara terus berlarutan. Sehari selepas titah itu dikeluarkan Istana, bekas presiden Umno Najib Razak… Read more »

zik
Guest
zik

win2 situationlah.. i help u, u help i.. haha