UMNO AKAN TERUS DIBULI BERSATU JIKA BUKAN PRESIDENNYA SENDIRI DILANTIK TIMBALAN PERDANA MENTERI

Keinginan Perdana Menteri, Muhyiddin Yassin mahu melantik Timbalan Perdana Menteri selain Zahid Hamidi, bukan saja tidak dapat menyelesaikan isu hubungan UMNO dengan Bersatu, malah lebih bertujuan untuk membunuh masa depan politik Presiden UMNO itu.

Dengan orang lain yang dilantik sebagai Timbalan Presiden UMNO, Zahid Hamidi pasti akan terkubur dan tidak mampu lagi mempertahanlan jawatannya dalam pemilihan parti pada tahun depan.

Atau memang demikian yang dimahukan Muhyiddin agar selepas itu UMNO akan terus dibuli untuk tunduk kepada segala kemahuan Bersatu?

Sebagaimana dilaporkan sebuah akhbar berbahasa Cina, Muhyiddin dikatakan sedia melantik antara tiga pemimpin UMNO sebagai Timbalan Perdana Menteri iaitu Mohamad Hasan, Ismail Sabri Yaakob dan Hishammuddin Hussein.

Bagaimanapun, Muhyiddin dikatakan tidak mahu melantik Zahid Hamidi bagi jawatan tersebut kerana Zahid Hamidi masih berdepan kes mahkamah.

Dalam hal ini, selain ingin membunuh masa depan Zahid Hamidi, beliau juga ternyata mempunyai sikap “double standard” yang sejati dalam pertimbangannya.

Kalau itu alasannya, mengapa beliau membenarkan Bung Mokhhar Radin yang juga berdepan kes mahkamah dilantik sebagai Timbalan Ketua Menteri Sabah?

Apa bezanya, bukankah Zahid Hamidi dan Bung Mokhhar Radin sama-sama sedang berdepan perbicaraan di mahkamah?

Bukankah prinsip perundangan mengatakan seseorang itu tidak dianggap bersalah sehingga ia dibuktikan bersalah?

Lebih jauh daripada itu, apa pula bezanya jika melantik Zahid Hamidi yang ada kes mahkamah sebagai Timbalan Perdana Menteri dengan memberi jawatan menteri kanan yang setaraf Timbalan Perdana Menteri kepada Azmin Ali yang kedudukannya difahami ramai seolah-olah dilindungi daripada didakwa di mahkamah berkaitan isu “video Haziq”?

Apakah Azmin yang dilindungi dan disimpan kesnya, tetapi video terangnya bertebaran di mana-mana, dianggap lebih bersih daripada Zahid Hamidi yang kesnya masih lagi dibicarakan?

Walaupun diakui Zahid Hamidi ada kes mahkamah, namun beliau telah berjaya memulihkan UMNO pasca kalah PRU14 lalu, termasuk meneroka dimensi baru hubungan dengan Pas.

Ia menjadikan UMNO kembali diterima sehingga mampu menang beberapa PRK kecil sebelum ini, termasuk menewaskan Bersatu sendiri.

Dengan yang demikian, selain mengambil kira fakta bahawa kes mahkamahnya adalah atas kapasiti individu, Zahid Hamidi tidak harus dinafikan untuk menjadi Timbalan Perdana Menteri berdasarkan jawatan Presiden UMNO yang disandangnya.

Seharusnya seluruh ahli UMNO mesti mempertahankan Zahid Hamidi sebagai menghormati institusi Presiden UMNO itu sendiri.

Lagi pula, jika sebelum ini Muhyiddin menidakkan jawatan nombor dua dalam kerajaan itu untuk UMNO dan memberinya kepada Azmin, tiba-tiba sekarang mahu menawarkannya kepada UMNO di ketika parti itu sedang lantang untuk memutuskan hubungan kerjasama dalam PN, ia jelas memperlihatkan ketidakikhlasan Muhyiddin.

Lebih tidak ikhlas, diletakkan pula syarat bahawa jawatan itu bukan untuk Zahid Hamidi, tetapi untuk pemimpin lain selainnya.

Harus difahami, hubungan kerjasama UMNO dengan Bersatu dalam PN tidak akan pulih jika bukan Zahid Hamidi yang dilantik sebagai Timbalan Perdana Menteri.

Ia malah akan menjadikan UMNO terus menjadi mangsa buli Bersatu untuk tempoh yang lebih lama, bahkan mungkin juga buat selama-lamanya.

Melalui tawaran baru yang berniat jahat dan ada maksud “telunjuk lurus kelingking berkait” ini, UMNO tiada pilihan selain harus menolaknya mentah-mentah.

Kalau tidak diberikan jawatan Timbalan Perdana Menteri, Zahid Hamidi mesti membawa UMNO segera keluar PN untuk sama ada mencari rakan baru yang lebih memahami serta menghormati kedudukannya sebagai Presiden UMNO, malah jika meninggalkan PN boleh membawa kepada PRU diadakan dalam kadar segera, beliau juga tidak mustahil mampu terus menduduki kerusi Perdana Menteri.

Untuk itu, tolak saja tawaran Muhyiddin ini. (Shahbudindotcom 28/10/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 28 October 2020 — 6:46 pm

122
Leave a Reply

avatar
12 Comment authors
Rosni Binti UbakMAHATHIRVSANWARpAnonymousSaujana LangitZainuddin Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Rosni Binti Ubak
Guest
Rosni Binti Ubak

Kami orang sabah perlukan bantuan, M40 jadi B40 sudah. Mohon moratorium disambung secara outomatik 🙏🙏

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

KESIAN PAK DAJJAL KENA TIPU UMNO…… KEADAAN RAKYAT LEBIH BAIK BAWAH PM8 DARI PM7……OK LAH TUUU…..BAGI PAK DAJJAL LAGI JAHANAM…… Malaysia Is NOT Facing A Constitutional Crisis…….. Then the Agong will have to agree for an emergency to be declared whereby Parliament would be suspended and Muhyiddin Yassin will become the caretaker Prime Minister until it is safe to call for GE15, maybe a year or so from now if they find a vaccine for Covid-19 by then. “Malaysia is facing a constitutional crisis,” said Raggie Jessy Rithaudeen (READ HERE). “Malaysia may effectively be facing a Constitutional crisis following a… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Amat bodoh komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Reply
28 October 2020 3:11 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Amat bodoh komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Reply
28 October 2020 3:13 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Amat bodoh komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Reply
28 October 2020 3:14 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Amat bodoh komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Reply
28 October 2020 3:15 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Sangat bodoh komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Reply
28 October 2020 3:20 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Bodoh mcm gila komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Reply
28 October 2020 3:22 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Amat ketara bodoh nya komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Reply
28 October 2020 3:23 pm
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir puaka 3:11/3:13/3:14/3:15/3:20/3:22/3:23 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Kesian TN anjing tua tolol, otak ciput, kecik nipis
Dia ulang-ulang komen bodohnya..berlapis-lapis
Tapi..dia kata, org yg buntu akal saja, yg kopipes
This ill idiot, is really wasting the blogging space
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Saujana Langit
Guest
Saujana Langit

Sokong 200 peratus pandangan Tuan Penulis.

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

UMNO BERONTAK KERANA KADOK TAK FAHAM MAKSUD TERSIRAT UMNO…… BIARLAH BAGI TOK MUDIM PELUANG SEMENTARA PRU15…….MEMANG TUJUAN PARTI KADOK UNTUK BUNUH UMNO…..MANA BOLEH DUA PARTI SATU IDEOLOGY…… Anwar Ibrahim: The Dog Barks But The Caravan Moves On (Arabic Proverb)…. An announcement will be made later tonight but Anwar Ibrahim has already pre-empted it in anticipation that an emergency will be declared. This emergency will mean the end of the plan to topple the government and for Anwar to be installed as PM9. Prime Minister Muhyiddin Yassin and his delegation of 12 had a 75-minute audience with His Majesty Seri Paduka… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Mengarut pasal cinta kpd watak yang direka nya sendiri.

Menyanyah pasal keadaan politik yang dia tak berapa faham.

Maka dibaun, ditibai dan dibantai lah tiap kali dia masuk di sini.

Reply
28 October 2020 12:54 pm
___________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla terus memantun mantat.

Tersangkut di celah kelangkang dia punya pantat.

Pantat = pungkoq, kata oghang Noghoghi.

Reply
28 October 2020 1:51 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla cepat lah kamu mampos supaya aman blog nih.

Reply
28 October 2020 2:02 pm
___________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla di lihat sebagai tahi palat.

Reply
28 October 2020 2:54 pm
___________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla takda senjata pun – ada hanya gontol nya.

Reply
28 October 2020 3:06 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Amat bodoh komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Reply
28 October 2020 3:11 pm
___________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Amat bodoh komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Reply
28 October 2020 3:13 pm
___________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Amat bodoh komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Reply
28 October 2020 3:14 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Amat bodoh komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Reply
28 October 2020 3:15 pm
___________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Sangat bodoh komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Reply
28 October 2020 3:20 pm
___________________________________________________

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Bodoh mcm gila komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Reply
28 October 2020 3:22 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Amat ketara bodoh nya komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Reply
28 October 2020 3:23 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir puaka 12:54/1:51/2:02/2:54/3:06/3:11/3:13/3:14/3:15/3:20/3:22/3:23 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Ckgu Kejora terus berpantun dgn lancar & petah
Bak kereta kebal..mmbujur lalu melintang patah
Dgn Cgu Kejora..dah teruk TN anjing kena getah
Dia dgn Kejora..ibarat pelandok nak lwn cheetah
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing dah tua..tapi akal, taraf budak mentah
Cucuk sikit sja, berjela-jela dia meroyan melatah
Kebodohan yg dia perlihat, bagai tk ada nokhtah
Klu pembaca lihat tulisannya, rasa nk termuntah
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Lihatlah para pembaca sekalian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Itu senarai komen TN anjing, cuba tuan2 perhati
Nampak sgt ‘low class’..langsung tak ada kualiti
Bhkan, anjing ini pamirkan bodoh yg berkati-kati
Jelas anjing ni belajar tidak sampai ke universiti
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Lihatlah para pembaca sekalian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dgn mengguna pantun jer TN anjing Kejora kilas
Susunan kata2 pula cantik, apa yang Kejora ulas
Pembaca gelak pecah perut bila TN anjing balas
Nampak sgt anjing tua dungu ni mmg ‘low class’
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca sekalian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
TN anjing tetap msuk wlu dah teruk Kejora ledak
Kalau dia tak komen, nanti akan ‘miss’ lah dedak
Anjing biol itu pun meracau ler..tidak dapat tidak
Tapi hanya mampu mengejek jer serupa budak2
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina nyanyok sawan,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian lah, anjing betina tua nyanyok sasau sawan
Dgn Kejora ini, anjing itu tk berani lagi nak lawan
Rasanya anjing ini pergi berkumpul @ berkawan
Mngkin dikerumuni anjing jantan dia mengawan
🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮🦮
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir puaka,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Mana gi si tua betina sihir, jahat punya makhluk?
Tk kan dah tua, masih dlm bilik, minta laki peluk?
Itulah..sarang tebuan jgn berani sgt cuba dijolok
Lain kali komen usah biadab, buat perangai elok
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir iblis,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Dah tiada lagi kelibat..betina sihir, anjing yg hina
Kini, anjing tua tu tk berani lagi masuk menyalak
Dulu Kejora ingat jantan..rupa2nya dia itu betina
Patut le bunyi auw..auw..bila kain dia kena selak
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

INI ADALAH YG TERKINI & YG SUDAH-SUDAH:

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Cgu Kejora asal dri daerah Tunjang, negri Kedah
Mmg terkenal, sngt bijak, dlm berpantun madah
Orng tertarik dgn kata2 & bahasa, disusun indah
Kpda pembaca dihidang sbg lazat punya juadah
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Lain pulak TN anjing barua lahanat haram jadah
Kehadiran anjing ni di blog tk bawa apa2 faedah
Mmg anjing ini biadab, akhlak dan moral rendah
Serupa dgn kubang babi..anjing sawan ini redah
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Akibat mengacah Kejora, TN anjing dapat padah
Bila Kejora tmpil berpantun..anjing tu jdi gundah
Maka keluarlah cerca & caci dari dia punya lidah
Memaki & hina org, mmg anjing ini pnya kaedah
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Tapi kini, anjing tua renta gila tu teruk terngadah
Kejora patahkan hujah anjing itu, dgn sgt mudah
Juga..anjing itu adalah betina, Kejora dah dedah
Malu anjing tu rasa seperti muka dia kena ludah
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Zainuddin
Guest
Zainuddin

Sama ada Zahid ataupun sapa saja dari UMNO jadi TPM bermakna impian macai bang Non akn berkecai.Jd apa yg boleh dibuat ialah terus jd batu api. Teruskanlah jd batu api. Ekeke

Anonymous
Guest
Anonymous

Amat bodoh komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 betina sihir puaka 3:11 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Umno nak dipecah-belah guna Azmin Semburit 2. Hati Madey si Kitol memang busuk dan hitam legam. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Hhati kamu tak hitm legam tapi sentiasa busuk.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Puppet PM seekor pengkhianat yang Allah anugerahkan kanser tahap 4. Tindakannya dikawal puppet master yang tua ganyut gila nak jadi PM. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Bila kamu dapat kanser, takda tahap – terus gol … mamposs.

Anonymous
Guest
Anonymous

UNTUK RENUNGAN PARA PEMBACA SEKALIAN:

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Mmg jauh beza..antara bangsat dgn bangsawan
Bila kata2 kita indah, orng anggap kita karyawan
Tpi, klu mmbebel merapu, org kata sasau sawan
Bersenjata kebodohan..usah ler guru nk dilawan
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Bangsat & bngsawan, jauh beza, tidak terhingga
Bila kata2 kita indah, orng anggap kita pujangga
Tapi klu kuangajar biadab..org kata pala dongga
Dgn kail sejengkal lautan dalam usah ler diduga
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Bangsat & bngsawan, bezanya, adalah sgt nyata
Bila kata2 kita indah, org anggap kita ini pendita
Tpi klu asyik meroyan, org kata kita bahalol unta
Usah nk berperang..dgn kebodohan sbg senjata
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Bangsat & bngsawan, mmg ler jauh beza makna
Bila kata2 kita indah, org anggap, kita ini sarjana
Tpi, klu asyik meroyan, org kata kita kepala bana
Usah berlwan, dgn bawa kebodohan di sini sana
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Bangsat & bngsawan beza makna sangat ketara
Bila kata2 kita indah..org anggap kita ini bentara
Tpi, klu asyik meroyan, org kata kita badut opera
Usah nak berlwan..dgn kebodohan sebagai cara
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Bangsat & bngsawan sgt lah berbeza makna dia
Bila kata2 kita indah orang anggap kita ini mulia
Tpi..klau asyik meroyan..org kata kita jenis paria
Usah nk berlwan..dgn kebodohan, mnjadi media
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Bangsat & bngsawan, beza makna amatlah jelas
Bila kata2 kita indah, orng anggap kita ada kelas
Tpi..klau asyik meroyan, org kata kita jenis culas
Usah nak berlwan, dgn kebodohan asyik digalas
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Bangsat & bngsawan makna amat bertentangan
Bila kata2 kita indah, kita ini akan jadi sanjungan
Tp, klau asyik meroyan, org kata kita ni bajingan
Usah nk berlwan, dgn kebodohan sbg pegangan
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Bangsat & bngsawan, makna, berbeza langsung
Bila kata2 kita indah..org anggap, kita ini handal
Usah nk berlwan..dgn kebodohan asyik diusung
Klu asyik meroyan, org kata, kita ini jenis sundal
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

KESIMPULAN/RUMUSAN:

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪👍
Kejora dgn bahasa indah..lelaki wanita tertawan
TN anjing pula, asyik bersenjata, kata-kata kesat
Sbb tu le, pmbaca melihat Kejora ini bangsawan
Manakala..TN anjing dilihat sbg seekor bangsat!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla di lihat sebagai tahi palat.

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla takda senjata pun – ada hanya gontol nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 betina sihir iblis 2:54/3:06 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Mengaku dia Cikgu, Kepala Bapak Dia, ikut kata Najib Klepto wal Jibo.

Bahasa kotor, Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih. Dulu sekolah SJK, bercampur dengan yang tak semenggah pemikiran dan pendirian, yang merapong di laut dalam tongkang, singgah di negara ini, dibiarkan, naik tocang.

Akan terus dibalun, titibai dan dibantai tiap kali masuk sini. Terutama bila nampak tak hormatkan Perlembagaan negara dalam seluruh erti kata nya.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 betina sihir iblis 1:59 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Amat bodoh komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 betina sihir puaka 3:13 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Jigit

Mana dia TN khunsa tua ni pergi
Mana komen bodonya buat penghibur hati
Poen sudah kecut kerepot tak ada gigi
Dari hidup nyusahkan org baik la kau pegi mati

kah kah kahhhh

Reply
27 October 2020 10:09 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Jigit geng Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla masih lagi mengarut di sini.

Givap lah, wahai Jigit. Kamu takda standing pun di sini, mengharap dapat numpang Beruk Tua tuh.

Komen pasal blog post atau apa lain yang munasabah. Jangan mengarut.

Atau Jigit ni juga nama yang Bruk Tua itu gunakan, mcm2 nama dia guna, Beruk tua tuh.

Reply
28 October 2020 8:01 am
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (CGU KEJORA BISTARI)

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir 8:01 am,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Sian TN anjing betina sihir puaka kerepot hodoh
Kena tibai dgn Bro Jigit muka anjing ni jdi teduh
Biasa ler perangai, ini anjing betina bebal bodoh
Bila dh terkedu anjing ni mula main tuduh-tuduh
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Reply
28 October 2020 12:44 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla cepat lah kamu mampos supaya aman blog nih.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN anjing 🐕 betina iblis 2:02 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Amat bodoh komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla terus memantun mantat.

Tersangkut di celah kelangkang dia punya pantat.

Pantat = pungkoq, kata oghang Noghoghi.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing 🐕 betina sihir)

Mengarut pasal cinta kpd watak yang direka nya sendiri.

Menyanyah pasal keadaan politik yang dia tak berapa faham.

Maka dibaun, ditibai dan dibantai lah tiap kali dia masuk di sini.

Reply
28 October 2020 12:54 pm
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca sekalian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Izinkan Kejora di sini, tampil utk sedikit bercerita
Ia bkn fitnah atau tuduhan, tapi ada bukti & fakta
Kisah TN anjing betina tua ifrit, yg celik tapi buta
Orang melihat anjing ni badut lawak merata-rata
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Anjing tua itu, mmg hebat dgn fitnah & belit auta
24/10..anjing tua tu tmpil memuji si doktor jelita
Kini 26/10..’Akma itu, Kejora reka’..anjing tu kata
Klu bkn munafiq..mmg nyanyok, kerna tua renta
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (Anonymah @ TN betina anjing 🐕 iblis)

TN tentu berterima kasih kpd Dr Akma dengan kata2 nya yang berinspirasi.

Dia sekarang blogging di sana sini tapi sentiasa ada di sini. Tak kisah pakai nama lagi.

Tujuan nya sama – menyokong blog post dan komen2 yang baik, membangkang mana yang tak baik.

Reply
24 October 2020 8:24 am
____________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua nyanyok puaka,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Mmg teruk nyanyok TN anjing betina sihir puaka
23/10/20..anjing itu kata Dr Akma tu Kejora reka
24/10, ucp terima kasih & kata Akma tu dia suka
Hari ini, balik tuduh reka lgi, itu anjing tua celaka
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le ‘Anonymah’ @ auntie TN tua nyanyok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Bila Akma utus warkah, TN ifrit kata, Kejora reka
Hari ni..pempuan sihir ni kata, Dr Akma dia suka
Kemunafiqan betina iblis ini, mmg Kejora jangka
Mmg le pmpuan tua munafiq ini bakal isi neraka
👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

‘Anonymah’ @ TN betina anjing 🐕 iblis tua,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Mmg lahanat, ini TN sundal, Melayu penderhaka
Rasanya dr keturunan iblis, betina ni punya baka
Jahat..kuangajar, biadab, pemfitnah..ada belaka
Sewajarnya dibelasah ini betina tua dajjal puaka
👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀
🤜👊🤛🤜👊🤛🤜👊🤛🤜👊🤛🤜👊🤛🤜👊
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina tua nyanyok puaka,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Dek malu terkantoi..TN anjing betina jdi monyok
Masih ingin juah, tak sedar dirinya dah tua renta
Ternyata, yg anjing betina sihir ini mmg nyanyok
Anjing tua biol ni tak ingat apa yg smlm dia kata
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

‘Anonymah’ @ TN betina anjing 🐕 iblis tua,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹
TN anjing betina tua ifrit, asyik je Kejora taji palu
Namun..dia masih juga perangai biadab & bebal
Mmg anjing betina jalang ini, muka tak tau malu
Kulit muka anjing iblis ini serupa kulit babi tebal
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

‘Anonymah’ @ TN anjing 🐕 betina iblis 12:32 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀👩‍🚀
Rupanya dia sebesar2 munafiq TN betina, caiikk
Dgn betina iblis puaka ini, semua org darah naik
Panggilan anjing utk betina ini, mmg yng terbaik
Syuhh..syuhh..keluar ko anjing pergi makan taik!
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Amat bodoh komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir nyanyok,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dalm pantun di bwh tiada pun nama TN disebut
Mmg ler dlm pasang perangkap, Kejora ni mahir
Dh terasa pedas ini betina tua bingai otak sabut
TN tua tolol ni mengaku dia anjing & betina sihir
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Cikgu Kejora, telah pasang jerat, penuh muslihat
Terperangkap jugak dia TN anjing setan durjana
Bkn jer anjing biol ni mngaku sbg makhluk jahat
Bahkan anjing tolol ini juga mengaku sbg betina
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Amat bodoh komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Jibby sudah Wak pun sudah. Puppet PM nak main politik sampai terguling. Madey si Kitol dan Azmin Semburit nak test market? Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

The Blog Joker Mister Kahkahkah nak berjenaka ajer.

Jangan pedulikan dia.

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih sudah tua, 80an nak ke 90an tahun umur.

Tidak bertanggung jawab, tak dipercayai anak nya untuk menjaga cucu nya. Maka berterabur lah dia di sini dll blog, coba mengarut itu ini.

Sayang, amag sayang sekali. Sebab otak nya OK, hanya tak bertanggung jawab, termasuk masa blogging.

Maka dibalun, ditibai dan dibantai berterusan, seperti di blog ini.

Anonymous
Guest
Anonymous

Mengarut pasal cinta kpd watak yang direka nya sendiri.

Menyanyah pasal keadaan politik yang dia tak berapa faham.

Maka dibaun, ditibai dan dibantai lah tiap kali dia masuk di sini.

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih memantun mantat, mengguna blogging icon untuk menarik perhatian pembaca kpd shit and scum yang di cakar nya.

Dia gila, perasankan itu semua menarik pembaca, kononnya.

Maka dibalun, ditibai dan dibantai tiap kali buat begitu.

Tapi kerana dia tak ada kerja lain – nak tolong jaga cucu pun tak di benar anak nya – maka terhegeh hegeh lah dia di sini, tak reti segan, tak tau malu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir 12:50/12:54/1:02 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dalm pantun di bwh tiada pun nama TN disebut
Mmg ler dlm pasang perangkap, Kejora ni mahir
Dh terasa pedas ini betina tua bingai otak sabut
TN tua tolol ni mengaku dia anjing & betina sihir
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing 🐕 betina sihir 12:50/12:54/1:02 pm,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Cikgu Kejora, telah pasang jerat, penuh muslihat
Terperangkap jugak dia TN anjing setan durjana
Bkn jer anjing biol ni mngaku sbg makhluk jahat
Bahkan anjing tolol ini juga mengaku sbg betina
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Sangat bodoh komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Tiada lgi kelibat, betina sihir, jahat pnya makhluk
Dia lari tonggang langgang, spti org mabok lalok
Kejora pantun jer bukan bawa parang atau golok
Itu pun..blog ini sprti Kejora dah jajah dan takluk
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Itu le, lain kali klu nak komen, buat perangai elok
Jgn ler kuangajar biadab & buat perangai goblok
Lubang ular berbisa, kenapa le gatal nak diseluk?
Sarang tebuan pulak, usah ler berani sgt gi jolok!
🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih memang cari pasal.

Dengan tak memasal dia coba pick a fight. Pada hal banyak dia boleh blog berkitan blog post.

You see, folks, this bastard is a bidab and kurang ajar bugger. Memantun memantat pasal gufreng yang direka nya sendiri. Dahtu coba pick a fight disini.

Anonymous
Guest
Anonymous

Dah lah tak dibimbing emak bapak nya di masa kecil, di sekolah selalu tuang kelas.

Lepas rehat saja dia hilang lah. Pergi merayap di tepi jalan bercampur dengan kutu jalan. Mana lah dia boleh dapat bimbingan mcm itu.

Zilch, zero, nain bimbingan. Malah dapat bad influence dari kutu jalan, buat yang tak senonoh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih selalu melesap ke the backlanes of Chow Kit Road, KL, yang dipenuhi prostitutes, thugs and gangsters.

Jadi, mana lah dapat bimbingan, sebaliknya dapat tahu segala yang buruk dalam masyarakat. Diikuti nya yang buruk itu dari masa ke masa.

Termasuk mengarut, tidak menghormati orang lain pembaca di blog ini.

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dalm pantun di atas tiada pun nama TN disebut
Mmg ler dlm pasang perangkap, Kejora ni mahir
Dh terasa pedas ini anjing betina tua bingai otak sabut
TN tua tolol ni mengaku dia anjing & betina sihir
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Errata (terlebih ‘anjing’)🤣:

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Dalm pantun di atas tiada pun nama TN disebut
Mmg ler dlm pasang perangkap, Kejora ni mahir
Dh terasa pedas ini betina tua bingai otak sabut
TN tua tolol ni mengaku dia anjing & betina sihir
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Cikgu Kejora, telah pasang jerat, penuh muslihat
Terperangkap jugak dia TN anjing setan durjana
Bkn jer anjing biol ni mngaku sbg makhluk jahat
Bahkan anjing tolol ini juga mengaku sbg betina
🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Bodoh mcm gila komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Anonymous
Guest
Anonymous

Alahai sedap nya membalun, menibbau dan membantai Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih. Mengajar dia adab sopan.

There’s plenty more where that came from, I can assure you.

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih memang gontol berterusan. Menulis cara mengajak berlawan, gaduh, pada hal banyak boleh di tulis pasal apa yang Budin tulis di blog postnya.

Demikianlah bila Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih biadab dan kurang ajar, Tak dibimbing emak bapak nya di masa kecil. Sebab depa sentiasa sibuk pagi petang siang malam. Depa kuat seks, asyik berkongk.k pagi petang siang malam.

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Tiada lagi kelibat betina sihir DAP pnya talibarut
Bila lihat pantun Kejora..mula ler dia kecut perut
Si tua, anjing bebal itu, tak lagi masuk mengarut
Agknya makcik tua ini, kerja bidan & tukanh urut
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

#typing error 😅:

tukang urut

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
Ke mana dia dah hilang betina tua sihir pukimak
Hari ni tk banyak anjing tu bawa sampah semak
Dah tua ganyut, tk kan makcik ini asyik berjimak
Agaknya dia sdg kalut membungkus nasi lemak
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
Mmg le berdepan lara sendu hidup bersendirian
Sejak hilang kekasih hiba hati dihimpit kesepian
Perjalanan rindu ini spti tiada hujung perhentian
Entah apa le khabarnya dewi dara bunga impian
👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Guest
Anonymous

Pembaca sekalian,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Cgu Kejora, berbakat dlm math & seni sejak lahir
Baik hati..luhur & diri suci bersih..batin dan zahir
Dalam bidang berpantun..mmg Kejora sgt mahir
Tpi Kejora ini..sgt didengki dek si tua betina sihir
👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
Dulu Kejora bertemu dara jelita pelajar universiti
Tpi tiada jodoh..diri telah kehilangan cinta sejati
Namun kini..seakan2 bertemu si dara pengganti
Cuma, orang nya sibuk, berjuang di medan bakti
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Di jambatan lara rindu Kejora terus tabah meniti
Diri ini bgaikan terus dlm keadaan ternanti-nanti
Nmun..apa pun, segalanya blm lgi menjadi pasti
Masih tunggu, nak dgr si dara punya luahan hati
👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

LUAHAN HATI – KRISTAL

Karaoke: https://youtu.be/zfenmHx5oq8

LIRIK:

💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Pertama kali ku dengar suara mu
sayunya hati ku merindui diri mu
walaupun belum kita bersua muka
namun aku tetap jatuh cinta

Pertama kali ku bertemu dengan mu
hatiku terpaut melihat senyuman mu
aku mengharap engkau menerima ku
kerna aku bersedia menyintai mu

Anonymous
Guest
Anonymous

Akan ku renang lautan yang berapi
membuktikan kehebatannya cinta ini
tetapi jikalau kau meninggalkan aku
terhiris hati ini
terguris jiwa ini
menangis tak berlagu

Biarpun ombak yang merubah pantai
kasih ku tak kan hancur berderai
biarpun hari berganti hari
dirimu tetap ku nanti

Sayang ku pimpinkan tangan ku
menuju mahligai bahgia
kita bersama nikmati kisah cinta
hidup bagaikan di syurga
Oh kasih…..
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️

Anonymous
Guest
Anonymous

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Dulu airmata asyik saja mngalir membasahi pipi
Mmg sngt hiba, dihimpit kerinduan dan lara sepi
Kini..kembali berbunga angan-angan dan mimpi
Akn Kejora cuba sekali lgi..merenangi lautan api
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Guest
Anonymous

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
Cinta yang murni sejati dahulu..telah kehilangan
Segala-galanya hanya tinggal menjadi kenangan
Apa kah, harus terus, berteman mimpi & angan2?
Kat mana dapat ku cari ganti, bunga jambangan?
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Mmg sangat sepi terasa, diri hidup keseorangan
Terasa ingin sekali utk berdua bepimpin tangan
Tapi apakan daya, org nya sibuk dgn perjuangan
Nak ku cuba, hampiri diri nya, sudikah gerangan?
👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Guest
Anonymous

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕🧕
Sedikit dmi sedikit, Kejora lupakan cinta yg lama
Kerna..tunas kuntuman baru, bgaikan menjelma
Terasa..bagai semboyan cinta kembali bergema
Seakan-akan, nk bertemu kmbali lagu dgn irama
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
Dgn dara pejuang muda ingin nk hidup bersama
Tapi kdg2..dlm diri ini rasa bagai terbuku dilema
Bleh ker mengadap si puteri berbekal hati cuma?
Anak petani miskin ini..orng sudikah nak terima?
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Guest
Anonymous

Amat ketara bodoh nya komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nur Akmaliah SA Rafiee (Dara dewi srikandi 🌹)

Sir Bestari//A man who likes flowers most is a caring person//emm//So lucky the woman who will be his partner//emm

#sharifahnurakmaliahsyedahmadrafiee#

Reply
25 October 2020 4:08 pm
_________________________________________________

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️
Pantun bunga2, dri Kejora..mmg ada org perhati
Bahkan..si dia itu kata, ia sangat menghibur hati
Dia juga berkata, bertuah pasangan Kejora nanti
Namun apa yg tersirat..Kejora bgai dpt mengerti
👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymous
Guest
Anonymous

Dik Akma dewi srikandi ku 🌹,

👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳👳
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Pasti nya dinda kini, sdng bergelut di perbatasan
Abg kt sekolah ni pun sibuk dgn kelas & tugasan
Sbg tanda ingatan..utk dinda abg utus bingkisan
Dinda tu sibuk, warkah ini abg tak harap balasan
👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Anonymous
Guest
Anonymous

Dik Akma dewi ku 🌹,

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🇲🇾 🇲🇾 🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾🇲🇾
Kesetiaan kepada negara hendak le kita junjung
Bakti suci mu itu..rakyat akan kenang & sanjung
Abg di sini, digigit rindu, bagai tiada penghujung
Klau dinda lapang, ke blog ini dtg ler berkunjung
👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💮💐🌹🥀🌷🌺🌸🏵️

❤️🧡💛💚💙💜🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌❣️
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Sheraton
Guest
Sheraton

Yang pernah berunding dengan Azmin ia lah Hishamuddin kan ?

Jangan ambil Mat Hassan.. lagi Muhyiddin nampak bodoh nya.

Ismail Sabri lebih selamat sekadar cukup kan kuota.

Lantik je Ku Li dan TPM kosongkan.

Nasib Zahid biar di tentukan oleh Mahkamah.

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Jigit
Guest
Jigit

cucuk pi la Budin…nak tengok Nuar naik jadi PM pun nampak kelam je la ni….

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Cukuplah berpolitik pesakit kanser tahap 4. Rakyat masih beri muka dan Umno masih beri peluang. I pun nak tengok kebolehan you bentang bajet. No pun intended. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Jangan persendakan orang kena sakit kanser.

Jangan biadab dan kurang ajar.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Melagakan pimpinan dengan rasuah kuasa cara paling mudah hancurkan parti besar. Ular lidi nak jadi naga. Kahkahkah!

Anonymous
Guest
Anonymous

Little amuses the nuisance, what more the fool.

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Apa peranan Azmin Semburit dalam PH dulu? Azmin Semburit 2 akan muncul dalam PN? Kahkahkah!

zunnun
Member
zunnun

tapi jika zahid di lantik tpm, maka cacat kah karisma #melayu2islam dgn ajaran seketul daging babi hadi….? adakah ajaran seketul daging babi hadi dah menghalalkan pendakwaan zahid atau lebih dari itu menghalalkan segala pendakwaan2 #melayu2 omNo ? tapi, bagaimana pulak dgn dedak yg malaun2 pAs terima dari #melayu2 omNo ketika #melayu2 omNo memerintah dahulu…. bagaimana pula #melayu2 bersatu dan #melayu2 cartel assmin… dgn ini, ada karisma ke semua #melayu2islam hadi baik di mua”FUCK”at mau pun dgn kerajaan pN yg ada? jika sedemikian, ape salah nya penyamun2 melantik penyamun lain pula utk di jadikan tpm seterus nya…. atau zahid/najib susah bagi… Read more »

zunnun
Member
zunnun

…pulu – pula.

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE LANUN, PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILA MENGARUT ATAU MENCARUT.

Dia mengarut, maka pukimak lah dia.

Menuduh menyamun mendagangkan agama tanpa bukti, fakta atau punca maklumat yang sahih. Ini lah yang dikatakan jenis tonggang tonggek dengan joss sticks di pangkal pokok Kayu Ara di tepi rumah nya.