IDEA DARURAT MANIFESTASI MUHYIDDIN LEBIH SAYANG AZMIN, MASIH BERDENDAM DENGAN UMNO

Walaupun isu darurat boleh dikira sudah selesai berikutan Agong telah menolak cadangan tersebut, tetapi masih ramai yang memperkatakan tentangnya.

Yang paling banyak ditanya ialah mengapa dan bagaimana Muhyiddin Yassin boleh tergerak hati kepada cadangan itu, walhal untuk meraih lebih sokongan untuk mengelakkan dijatuhkan di Parlimen, beliau sebagai Perdana Menteri mempunyai banyak pilihan lain untuk dipertimbangkan.

Seterusnya, yang lebih mengecewakan, jika penguatkuasaan darurat berjaya dilaksanakan, ia akan meletakkan Agong sebagai beban bersama yang tidak sepatutnya diletakkan di bahu Istana.

Lantaran itu, mengapa Muhyiddin begitu tergamak mahu melaksanakan darurat itu?

Kalau diperhalusi, ada dua sebab darurat menjadi pilihan dan kedua-duanya adalah salah Muhyiddin belaka.

Pertama, sebaik dilantik sebagai Perdana Menteri pada Mac lalu, beliau tidak pernah berani mahu mengesahkan kedudukannya di Parlimen, walaupun ada usul percaya dan tidak percaya dikemukakan terhadapnya.

Sepatutnya, selepas dilantik oleh Agong dengan kepercayaan beliau mempunyai sokongan majoriti, Muhyiddin terus membawa isu keabsahan jawatannya untuk disahkan oleh Parlimen.

Selain itu, demi untuk mengelak pengundian, beliau turut menangguh dan menukar tarikh Sidang Parlimen, bahkan pembukaan Sidang Parlimen juga hanya diadakan selama setengah hari saja.

Jika daripada awal, beliau berani bersikap jantan dan membawa pertikaian mengenai kedudukannya ke Parlimen, pasti ribut-ribut mengenai kedudukannya tidak berbangkit sampai ke hari ini.

Malah, beliau juga tidak perlu takut lagi sama ada Belanjawan 2021 dilulus atau ditolak ketika pengundian.

Tentunya juga tidak perlu lagi sampai ke tahap mahu mengisytiharkan darurat yang perkara utama di sebaliknya ialah menggantung Parlimen dan mengelakkan pengundian bagi belanjawan tahun depan.

Kedua, cadangan darurat adalah manifestasi sayangnya Muhyiddin kepada Azmin berbanding kepada UMNO yang memiliki 39 kerusi Parlimen.

Melalui pembentukan kabinetnya, Muhyiddin mengumumkan Azmin bukan saja salah seorang menteri kanan bersama Ismail Sabri Yaakob, Dr. Radzi Jidin dan Fadillah Yusof, malah sebagai menteri kanan yang terkanan sekali.

Ia berikutan, Muhyiddin mengatakan jika semasa ketiadaan beliau, Azminlah yang akan mempengerusikan mesyuarat kabinet.

Dengan jawatan menteri kanan paling kanan dan diberi kuasa mempengerusikan mesyuarat kabinet, secara tidak langsungnya beliaulah Timbalan Perdana Menteri.

Selain itu, dengan taraf yang dirasakan sebagai orang nombor dua selepas Muhyiddin, Azmin juga dikatakan turut menggunakan pejabat Timbalan Perdana Menteri di Putrajaya sebagai kegunaannya, selain pejabatnya sebagai menteri MITI di Jalan Duta.

Kalau daripada awal lagi Muhyiddin mewujudkan jawatan Timbalan Perdana Menteri dan sebaiknya memberikan jawatan tersebut kepada Presiden UMNO, Zahid Hamidi, sesuai dengan jumlah 39 kerusi Parlimen yang dimiliki UMNO berbanding Geng Azmin yang hanya ada 10 kerusi, kekeruhan hubungan dan konflik dalam PN sebagaimana yang berlaku sekarang pasti tidak terjadi.

Ini tidak, sudahlah UMNO tidak diberikan jawatan Timbalan Perdana Menteri, kementerian-kementerian kanan turut lebih banyak diserahkan kepada Bersatu yang hanya memiliki enam kerusi asal, manakala selebihnya sebanyak 25 adalah kerusi-kerusi pelompat katak bekas UMNO (Geng Hamzah Zainuddin) dan 10 daripada bekas PKR (Geng Azmin).

Mengapa Muhyiddin tidak mahu memberikan jawatan Timbalan Perdana Menteri kepada pemimpin UMNO sejak awal adalah kerana beliau amat sayangkan Azmin.

Jika ada jawatan Timbalan Perdana Menteri, tidaklah Azmin dapat diburung-merakkan seolah-olah dia adalah pemimpin nombor dua dalam negara dan bakal Perdana Menteri.

Jika diteliti, cadangan darurat yang dicadangkan kabinet kepada Agong andai berjaya dilaksanakan, dengan jelas bertujuan untuk mengekalkan keistimewaan sedia ada yang diberikan kepada Azmin sebagai pemimpin paling kanan kepada Muhyiddin.

Hanya setelah cadangan darurat itu ditolak Agong, barulah Muhyiddin ternampak sedia memberikan jawatan Timbalan Perdana Menteri kepada UMNO, itu pun dengan syarat bukan Zahid Hamidi orangnya.

Ternampak di sini bahawa Muhyiddin masih berdendam kepada UMNO dan punya niat untuk terus memecah-belahkan UMNO melalui pendekatan pecah dan perintah.

Jika Timbalan Perdana Menteri yang bakal dilantik bukan Presiden UMNO itu sendiri, malah Hishammuddin Hussein yang tiada kedudukan dalam hireaki parti dijadikan pilihan, selain memperlihatkan Muhyiddin terus mahu membuli UMNO, lebih penting ia juga menunjukkan rasa sayangnya kepada masa depan Azmin tidak pernah berkurangan, meski dilanda pelbagai badai dan rintangan.

Makna kata, selepas ini Hishammuddin dan Azmin adalah gandingan yang sedang diprojekkan untuk mengambil alih kepimpinan negara. (Shahbudindotcom 28/10/2020)

Kongsikan artikel ini
Updated: 28 October 2020 — 4:39 pm

87
Leave a Reply

avatar
9 Comment authors
MAHATHIRVSANWARpAnonAnonymousAne bo lui bo cak kase yilek tak mkn no foodAnonymous Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

TUJUAN DORAEMON TUBUH KADOK UNTUK BUNUH UMNO…….. CUKUP JANGGAL DAN TIDAK MASUK AKAL NAK LANTIK BANDUAN TEBUK JUBO JADI PM…….. ULASAN | Apabila ‘cinta’ Najib, Anwar tak kesampaian……… Di peringkat akar umbi parti, ahli Umno meragui motif sebenar Najib mahupun Zahid Hamidi menyokong presiden PKR sebagai PM. Meskipun Yang di-Pertuan Agong, Al Sultan Abdullah Sultan Ahmad Shah telah memberi peringatan agar ahli-ahli politik menghentikan politiking dan sebaliknya menumpukan usaha memerangi Covid-19, namun nampaknya kemelut politik negara terus berlarutan. Sehari selepas titah itu dikeluarkan Istana, bekas presiden Umno Najib Razak mengakui ada mengemukakan cadangan agar Umno mempertimbangkan kerjasama dengan Presiden PKR… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ• betina sihir)

Amat bodoh komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Reply
28 October 2020 3:11 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ• betina sihir)

Amat bodoh komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Reply
28 October 2020 3:13 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ• betina sihir)

Amat bodoh komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Reply
28 October 2020 3:14 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ• betina sihir)

Amat bodoh komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Reply
28 October 2020 3:15 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ• betina sihir)

Sangat bodoh komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Reply
28 October 2020 3:20 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ• betina sihir)

Bodoh mcm gila komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Reply
28 October 2020 3:22 pm
___________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Anonymous (TN anjing ๐Ÿ• betina sihir)

Amat ketara bodoh nya komen2 Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Tapi balun, tibai dan bantai ajer ler bila dia keluar.

Reply
28 October 2020 3:23 pm
__________________________________________________

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina sihir puaka 3:11/3:13/3:14/3:15/3:20/3:22/3:23 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Kesian TN anjing tua tolol, otak ciput, kecik nipis
Dia ulang-ulang komen bodohnya..berlapis-lapis
Tapi..dia kata, org yg buntu akal saja, yg kopipes
This ill idiot, is really wasting the blogging space
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina sihir puaka 3:11/3:13/3:14/3:15/3:20/3:22/3:23 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Ckgu Kejora terus berpantun dgn lancar & petah
Bak kereta kebal..mmbujur lalu melintang patah
Dgn Cgu Kejora..dah teruk TN anjing kena getah
Dia dgn Kejora..ibarat pelandok nak lwn cheetah
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing dah tua..tapi akal, taraf budak mentah
Cucuk sikit sja, berjela-jela dia meroyan melatah
Kebodohan yg dia perlihat, bagai tk ada nokhtah
Klu pembaca lihat tulisannya, rasa nk termuntah
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaahhhh kaaahhhhhh kaaaaahhhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Lihatlah para pembaca sekalian,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Itu senarai komen TN anjing, cuba tuan2 perhati
Nampak sgt โ€˜low classโ€™..langsung tak ada kualiti
Bhkan, anjing ini pamirkan bodoh yg berkati-kati
Jelas anjing ni belajar tidak sampai ke universiti
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Lihatlah para pembaca sekalian,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Dgn mengguna pantun jer TN anjing Kejora kilas
Susunan kata2 pula cantik, apa yang Kejora ulas
Pembaca gelak pecah perut bila TN anjing balas
Nampak sgt anjing tua dungu ni mmg โ€˜low classโ€™
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Para pembaca sekalian,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing tetap msuk wlu dah teruk Kejora ledak
Kalau dia tak komen, nanti akan โ€˜missโ€™ lah dedak
Anjing biol itu pun meracau ler..tidak dapat tidak
Tapi hanya mampu mengejek jer serupa budak2
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Menjerit melolong Beruk Tua Wak Sontol Kejora Kojolla sejak pukul 5 petang semalam. Mencari pasal nak bergaduh.

Dia jenis yang selalu nak bertumbuk di sekolah dulu, tabiat nya masih lekat hingga ke tua. Sekolah di SJK, memang tempat yang melahirkan ramai penjangak, penjahat dan gengster.

Maka balun, tibai dan bantai lah komen2 dia yang tak semenggah. Agar dia tidak melanda landa hingga menghasut, melanggar undang2 hasutan, membawa suasana muram di blog ini.

Tak kisah hilang my morning fun and entertainment.

zunnun
Member
zunnun

Moo kini dlm ketakutan hingga meminta pihk istana mengeluarkan satu kenyataan yg amat pelik….

kenyataan yg mana , memberitahu supaya ahli2 parlimen menyokong pembentangan belanjawan….

persoalan nya…

adakah ini keluar dari mulut tuanku atau mulut pegawai istana…

…ngape pihak istana mencampuri hal2 executive sedangkan ‘separation of power’ itu tunggak democracy berparlimen dan raja berperlembagaan…??

blh ke pihak istana mengaturkan ahli2 parlimen utk menyokong rang undang2 kursus nya utk menyokong pembentangan belanjawan negara..??

tak kan Moo dlm ketakutan hingga menggunakan istana utk kepentingan dlm ketandusan kuasa……

ini kah taraf kerajaan #melayu2islam yg di banggakan ?

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN HE LANUN PANGKAT NAIK KE PUKIMAK BILLA MENGARUT ATAU MENCARUT.

Bertanya itu, bertanya ini, makna nya dia sendiri tak pasti. Tapi mencaci bukan main lagi. Itu mengarut. Maka pukimak lah dia.

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

Carutlah institusi raja2 berpelembagaan dibangun sejak dulu lagi …. tahu takut yg ko ada itulah sekeping puki ko ko tu yg ko nak bangga2kan seolak ko sorang ada puki ko tu yg berulat tu. Tunjuklah keberaniaan kemain ko nak mengajar Melayu apa Melayu patut buat walhal semua Melayu sekeliling ko tu meminpin ko tahu tak manusia sombong jadikan ilmu kefahaman ko sembah.

Saujana Langit
Guest
Saujana Langit

Apa apa pun Zahid Hamidi paling layak TPM. Bukan Tok Mat, KJ atau Hishamuddin bahkan Sabri.

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

KEADAAN RAKYAT LEBIH BAIK BAWAH PM8 DARI PM7……OK LAH TUUU…..BAGI PAK DAJJAL LAGI JAHANAM…… Malaysia Is NOT Facing A Constitutional Crisis…….. Then the Agong will have to agree for an emergency to be declared whereby Parliament would be suspended and Muhyiddin Yassin will become the caretaker Prime Minister until it is safe to call for GE15, maybe a year or so from now if they find a vaccine for Covid-19 by then. โ€œMalaysia is facing a constitutional crisis,โ€ said Raggie Jessy Rithaudeen (READ HERE). โ€œMalaysia may effectively be facing a Constitutional crisis following a decree issued by Istana Negara on… Read more »

zunnun
Member
zunnun

sempena menyambut maulidul rasul…. revisiting pengertian…. (1) tarikh lahir muhammad bin aminah – 12 Rabiul Awwal (2) tarikh kenabian nya 17 Ramadhan (3) tarikh kerasulan nya, bilamana beliau mula menyampaikan risalah pertama nya, selepAs 17 Ramadhan maka maulid sebenaran nya bila ? ape kah waktu lahir muhammad beliau dah menemui kenabian/kerasulan nya ? atau di angkat jadi nabi sejak lahir? (tuhan jauh sekali bersifat nepotisma) adakah tuhan itu bersifat nepotisma, dan asyik berlenggu dgn byak ‘pre-mature assumptions & judements’ dari satu kenabian ke satu kenabian kerana yg terdahulu byak kekurangan lalu berakhir dgn muhammad, the summation of errors for a… Read more »

zunnun
Member
zunnun

judgement…

seperkara yg nyata…

“…di sisi tuhan semua yg sama, yg membezakan mereka, tiada lain, keimanan…”

adakah keimaman itu bercirikan hanya kepercayaan semata2 atau tahap2 keyakinan….? mka rukun iman itu perlu di olah utk meningkatkan keyakinan..

utk ape perlu keyakinan ?

Amem
Guest
Amem

Itu pasal diadakan peraturan … Ko nak ajar kefahaman ini pada siapa Zunnun yg ko nak terangkan ini hanya ko seorang saja tahu sbb kefahaman ko … Ko ni jenis berdukun ke apa sdg bin pada ayah ko bin kan pada ibu sah ko ni jenis yg main mentera jampi serapah … itu pasal ko seorang saja kata bin kan ibu walhal ssmua bangsa bin kan pada ayah (sudut dukun mmg bin kan pada ibu). Ko berguru dgn kaki mencarut, adat sopan semua negara2 berasal dari raja2 dan berasal dari nabi2 dan rasul2 (rasul berarti hamba)…baru wujud hubungan antara manusia… Read more »

zunnun
Member
zunnun

cuba kao belajar buat paragraph, dan susun cerita….

dah cuba kurangkan sundal dari ber avatar berlain2an utk ape? kao keluar dari lubang puki terbujur ke asyik terbujur berlainan nama2 nih…

Amem
Guest
Amem

ko tahu pun bentuk mcm mana buatpa carut2 budak2 perangai tu Zunnun cakap seteruk mana pun hanya cakap2 tidak terluka pun diluar mahu pun dihati ibarat lagu koes plus yg ko tak suka dgr hanya abaikan.

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP DIRTY OLD MAN ZUNNUN THE PUKIMAK hanya mahu persendakan Nabi Muhammad dan agama Islam. Mahu menunjukkan dia pandai, konon.

Biadab dan kurang ajar menggelar Perdana Menteri kita Moo. Mulut nya tersangkut di pucci emak dia masa lahir. Jadi herot, bibir terjueh, itu pasal senang keluar kata2 kotor.

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PAK DAJJAL MULA2 TEBUK JUBO DAH TU TAHAN JUBO….. SANGGUP JADI PELACUR POLITIK……. Pakatan And Perikatan Both Slapped By The Rulers……… That is why we are suddenly seeing the politicians falling over each other in making statements. They know if they defy the Rulers then Plan B is coming. And guess what Plan B is. Yes, an emergency and a military-backed caretaker government with a caretaker Prime Minister. Sundayโ€™s decision by the Conference of Rulers took both Pakatan Harapan and Perikatan Nasional by surprise. Both sides of the political divide had assumed that the Conference of Rulers would consent to… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
TN anjing betina teruk Kejora lanyak bertubi-tubi
Anjing sewel tu cabut lari tk tahan Kejora tenyeh
Kejora ni tertunggu le pula Anon anjing gila babi
Anon anjing pula, mlm ini tk mari ke menyenyeh?
๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

nyah memantun mantat macam blog ini kepala bapak dia punya.Harus di maki berterusan.Rahsianya satu,Wak Kontol dahagakan kulom batang.Jangan sapa kasi

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina sihir 10:20 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Asyik kena tenyeh, anjing sewel ni dah kesipuan
Bebal dungu kerana otak anjing ni dah ketepuan
Hanya setakat itu je..anjing ni pnya kemampuan
Hoi makcik..jaga le sama, maruah org pempuan!
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Anonymous
Guest
Anonymous

Bagus Anon 10:20 pm bersama sama membalun menibai dan membantai Beruk Tua Wak Sontol Kejora Kojolla nih.

Moga2 dia sedar dia tidak di sukai menunjukkan watak samseng, penjahat dan gengster nya itu.

Anon
Guest
Anon

You are pathetic…sendiri komen jam 10:20pm, lepas tu sendiri sokong sendiri punya komen pada jam 6:07 am pagi ni. Memang sah biol budak mangkok ni…!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Beruk Tua Wak Sontol Kejora Kojolla syiok sendiri. Dia keturunan bawahan, emak bapak nya bercerai di masa dia kecil. Trauma itu membikin watak dia terpesong. Complex-stricken, dia asyik nak cari gaduh.

Emak nya kahwin lagi dengan buruh kasar, hari2 bertungkus lumus. Mana nak membimbing nya di masa kecil. Asyik bercampur dengan bebudak jahat. Maka keluarlah kata2 samseng, penjahat dan gengster dari mulut kurang ajar nya.

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

TOK MUDIM BERNASIB BAIK KERANA COVID.,….KALAU TIDAK HADI DAH GANTI…. .. Anwar Told The Sultan That Najib Supports Him For PM9……. On Saturday, Tengku Razaleigh Hamzah and Anwar Ibrahim met up with His Highness the Sultan of Perak to inform His Highness that Najib Tun Razak supports them for PM9 and DPM respectively. They were hoping that this will result in the Conference of Rulers sacking PM Muhyiddin Yassin. Now that the plot has failed, and Umno plus PAS are giving Muhyiddin unanimous support, PKR is doing a U-turn in an attempt to save face. ********************************************************************************* MP PKR gesa Anwar… Read more »

najib bini rosmah
Guest
najib bini rosmah

Pas pun tak iktiraf Menteri depa sendiri sampai kena anjur boikot barang Perancis. Kahkahkah!

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PAK DAJJAL BERJAYA DARURAT KAN TOK MUDIM……NASIB BAIK TAK JADI NEGARA DARURAT…… HANYA TINGGAL BAPOK MAK NYAH SOKONG PARTI KUNYIT LGBT……. UMNO TAK FAHAM KONSEP PENGORBANAN……. KOMITMEN PAK DAJJAL UNTUK BERJUBO LAGI…. UMNO BERONTAK KERANA KADOK TAK FAHAM MAKSUD TERSIRAT UMNO…… BIARLAH BAGI TOK MUDIM PELUANG SEMENTARA PRU15…….MEMANG TUJUAN PARTI KADOK UNTUK BUNUH UMNO…..MANA BOLEH DUA PARTI SATU IDEOLOGY…… Anwar Ibrahim: The Dog Barks But The Caravan Moves On (Arabic Proverb)…. An announcement will be made later tonight but Anwar Ibrahim has already pre-empted it in anticipation that an emergency will be declared. This emergency will mean the end of… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
Ntah apa le gerangan si dara bakal doktor pakar?
Tak tau kenapa pohon kasih makin kuat berakar
Duri-duri rindu terasa sngt bisa sekali mencakar
Bahang api asmara pula bgitu panas membakar
๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Ini bukan lah mainan, wlau bunyi seakan kelakar
Diri kesorangan, bgaikan burung, di dlm sangkar
Sebuah citra cinta, ingin kmbali, hendak ku lakar
Sudikah agak nya, bunga jambangan nan mekar?
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO
nyah Wak Gontol Kejolla memantun memantat dengan watak yang dia reka.Biol tu namanya.Imaginasy Fucker!

Anonymous
Guest
Anonymous

HAHAHA HIHIHI HOHOHO
sebelah tangan guna mengetik laptop,sebelah lagi pegang batang mop,sumbat lobang duburnya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina sihir 10:24/10:27 pm,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Asyik kena tenyeh, anjing sewel ni dah kesipuan
Bebal dungu kerana otak anjing ni dah ketepuan
Hanya setakat itu je..anjing ni pnya kemampuan
Hoi makcik..jaga le sama, maruah org pempuan!
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HIHIHI HOHOHO

Anonymous
Guest
Anonymous

This gullible bugger Wak Gontol Kejora Kojolla ingat 10:24/10:27 pm itu TN.

Lantak lah dia terjerit jerit mcm orang gila. Sebenar nya, pada masa2 nya, dia memang gila.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina nyanyok 6:11 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’
Kasihan TN anjing betina tua dah jadi kera duku
Waktu mana anjing ni masuk pun..dia kena luku
Org tk akan percaya & penafian anjing ini tk laku
Klu dah berak tgh jalan, siapa ler yg nk mengaku
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le TN anjing ๐Ÿ• betina nyanyok 6:11 am,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Dia nk berhelah lagi TN anjing betina sihir sialan
Anjing ini dlu lahir terbelit tali pusat tk cukup bln
Terkedu le makcik ini, dgn Kejora punya pukulan
Siapa le nak mngaku, klu dah berak tengah jalan
๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•๐Ÿง•
Dulu di sini..cinta nan suci telah kemas berpadu
Nmun yg tinggal kini, hnya lah kenangan syahdu
Hidup, brteman kesepian & nyanyian lagu sendu
Siapa lah yang sudi, kalau diri ini ingin mengadu?
๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
Bagai tiada pnghujung, meniti di jambatan rindu
Seprti wangian dari syurga..diri ini, rasa dipandu
Bau haruman kasturi..seakan-akan dapat dihidu
Msih ada lagikah utk diri ini kuntuman bermadu?
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Anonymous
Guest
Anonymous

Terjerit jerit Wak Gontol Kejora Kojolla nih mengharapkan doktor yang dulu layan dia (kalau bukan rekaan dia sahaja) itu keluar menulis komen.

Gamak nya dia sudah tahu bahawa Wak Gontol ini gila.

Kalau doktor itu rekaan nya, kot dia akan keluarkan nya lagi nanti.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
Ntah apa lah agaknya, khabar berita dara impian
Kejora sangatlah mengharap sebuah pengertian
Jambatan rindu yg rapuh ini, terus menjadi titian
Apakah hidup ini, akan terus berteman kesepian?
๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
Nmun..Kejora tetap sabar menempuh penantian
Di medan rindu ini berjuang memburu kepastian
Kpda bunga yg dipuja..Kejora menagih kesudian
Sekuntum kasih, teringin nk dibuat pengabadian
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

BIARLAH BAGI TOK MUDIM PELUANG SEMENTARA PRU15…….MEMANG TUJUAN PARTI KADOK UNTUK BUNUH UMNO…..MANA BOLEH DUA PARTI SATU IDEOLOGY…… Anwar Ibrahim: The Dog Barks But The Caravan Moves On (Arabic Proverb)…. An announcement will be made later tonight but Anwar Ibrahim has already pre-empted it in anticipation that an emergency will be declared. This emergency will mean the end of the plan to topple the government and for Anwar to be installed as PM9. Prime Minister Muhyiddin Yassin and his delegation of 12 had a 75-minute audience with His Majesty Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong at 6.00pm today in Kuantan,… Read more »

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

Enjoy the name Diana

https://youtu.be/kFFkwMOHpjk

zunnun
Member
zunnun

perkiraan Moo & mahathir dgn ‘coincidence scandal’ mereka seperti berikut….

Moo porak perandakan omNo manakala mahathir menggangu gugat pH…..

perkiraan mereka h2o pm in waiting & mukriz timbalan nya…..

dari rancangan asal assmin & mukriz…

perjalan cerita mesti ada

(1) watak jahat nya tak lain, najib/zahid/anwar

(2) decoy nya – hamzah/rais yatim/pejuang/shafie afdal/azhar harun

(3) jln skript – covids/darurat/undi tidak percaya

(4) co actor – hadi/omNo2 mp/taib mahmud

pentas drama mahathir/Moo

zunnun
Member
zunnun

akhir nya, assmin & zuraidah akan di kambing hitamkan utk kesalahan2 dan kecacatan yg ada….

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

Zunnun the puaka carutan specialis adalah penulis skrip. kihkihkih. saba jo la.

zunnun
Member
zunnun

Huh,

Amuta aka Amen ?

laa, byak avatar kao…

menyembunyi dari bini2 ke nih….

berape kilang puki yg kao ada nih? sama le dgn pendeta ajaran seketul daging babi, si hadi ? ๐Ÿค”

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

kesudahan ding dong ding dong pru14 mandat tamat awal 2023 baru boleh cerita bubar utk pru15 … kono cong je la ko Zunnun.
Saya baca juga Amuta & Amem … dia punya ilusi amat jauh betul bukan skrg mungkin 2040

zunnun
Member
zunnun

kao fan koes plus ko?

sampai kek Indon kao cari puki bini ko?

hebat no..

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

Zunnun ko jgn fikir siapa2 lagi yg pasti awal 2023 baru habis mandat pru14 tumpuan skrg pada kerajaan agong sememangnya dari dulu baru semua agong bukannya patung.

zunnun
Member
zunnun

kerajaan agong ?

kao masih hidup zaman sultan mahmud yg mangkat di julang tu ko?

zaman tu dah berlalu bilo melayu2 mula mengetahui pluto dgn falsafah democracy nyo…

bini kao oghang indon ko ? mcm mano raso puki indon ? kuek bau bakso ko? den nak jugo rasa puki betina ajaran soset sokotul daging babi hadi…

pueh den kecek zailah utk cari pormpuan bawah umor malaun2 pAs, dio tak bori….

dio kato puki2 bawah umor bak bidadari hanyo utk babi2 yg dah blh terbang setelah sebati dgn ajaran seketul daging babi hadi….

boto ko ?

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

Tak kiralah kalu ko rasa hebat silakan cela kerajaan @ raja2 skrg … ada brani terang2 babikan butuhkan pukikan secara terus skrg ini. Mau tgk ko punya fahaman skrg ini … silakan cela skrg!

zunnun
Member
zunnun

cela ?

negara mengamalkan democracy berparlimen & raja berperlembagaan…

atau negara mengamalkan raja berparlimen & democracy berparlimen…

cuba bezakan

(1) kedaulatan tahta dgn raja

(2) kenabian muhammad dgn muhammad

(3) perdana menteri dgn yg menyandang nya…

dari (1) – (3), watak2 yg ada datang dan pergi, dan yg kekal itu ape?

kao faham tak?

blk kpd, kerajaan agong, yg agong nya, sentiasa kekal atau berakhir binasa….?

mcm mano, puki indon kuek bau bakso ko ?

Amem
Guest
Amem

Tahu takut yg ko terangkan ini budak2 sekolah pun dah lama faham. Bangkali ko baru tahu akhir2 ini dan faham sebenarnya begitu hebatnya pemerintahan Melayu bergerak dlm kesamaraan. Tahu2 akhirnya Melayu lah pentakbir sejak dulu2 lagi. Celalah carutkan babikan butuhkan pukikan kalu ko benar2 tinggi kefahaman ko tu. Tahu takut nak cakap lebih pulak!

zunnun
Member
zunnun

kao masih berdagang ‘tahu’ ko ?

budak sekolah tahu, tapi kao tahu ko membezakan raja dgn kedaulantan tahta nya ?

raja berpelembagaan itu, tahta atau raja nya ? yg di adakan mahkamah khas utk raja2 , adakah utk membicara kedaulantan tahta nya atau salah laku raja nya …

kao faham ke ape pengertian episode sultan mahmud mangkat di julang nih?

soalan den kao tak jawap, betino kao, indon ke atau pornpuan noghori..

boto kao, main puki betina noghori, hanya blh masuk suku jo….

kao tak rugi ko, asyik jolok suku2 jo…

Amem
Guest
Amem

Carutlah raja2 skrg ini yg ko menyimpang ke lain buatpa Zunnun baru tahu skrg ini daulat raja2 Melayu kekal sejak zaman Sultan Mahmud dan sebelum itu berasal Kesultanan Melayu Melaka. Budak2 sekolah lebih cerdik dari ko yg ko baru tahu takut nak berlagak pulak!

zunnun
Member
zunnun

cuba kao pergi ke dewan parlimen yg sedang bersidang lalu kao carut speaker…. cuba kao masuk mahkamah yg sedang dlm sesi perbicaraan, kao carut hakim…. cuba kao masuk istana, lalu kao di terima mengadap lalu kao carut raja…. tapi, bila azhar di rumah duduk bersantai dgn kamu bercerita dan berjenaka, dlm keadaan sedemikian kao carut akan nya…. yg beza nya, kao carut azhar atau kao carut speaker ? di rumah, azhar speaker ke ? bila raja keluar negara, bercuti masih ada yg menyembah2 nya seperti di istana…? omputih tak kenal pun siape dia? tapi omputih masuk istana, kena lah mengikut… Read more »

Amem
Guest
Amem

Tahu pun ketahuilah Melayu itu berkembang dgn adap sopan merata dari raja2 segala peraturan disusun membawa pada masyarakat itulah jasa Tun raja2 juga dibawah undang2 semua saf kearah titik pertemuan yg ko heboh nak ajarkan org buatpa Zunnun sbb Allah swt yg menyusun seorang demi seorang hamba 5 org saja yg skrg ini sudah 4 akhirnya itulah sosok utk sejagat dunia ketahuilah Melayu bergerak dlm kesamaraan dlm ketidaktahuan org bahasa Melayu digunakan di Nusantara bahasa perpaduan sejagat akhirnya. Pengunaan bahasa yg sopan itulah ketinggian keperibadian seseorang inilah ajaran para nabi2 dan rasul2 .. ko tak jemu pakai bahasa carutan dipersilakan.… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Mencarut lagi si zunnun pukimak nih. Very abusive bastard.

Aku akan coba disabuse his abuses. Guna bahasa dia untuk menyedarkan nya dan menghiburkan pembaca.

Dalam masa berikutan.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Dah takder kelibat anjing betina sihir tak siuman
Lega rasa bila udah cabut lari..itu kera hanuman
Blog Budin ini pun, jadi selesa, tenteram & aman
Bolehlah, Kejora berpantun untuk bunga idaman
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Memantun mantat si Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Bunga2 penulisan nya habis terbang dek otak kotor hati busuk nya.

Menjadi biadab dan kurang ajar.

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food

Oh Kasihan (pak politik yg kecundang)

https://youtu.be/WOXBEhKg1G4

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le anjing ๐Ÿ• betina nyanyok sawan,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
Sian lah, anjing betina tua nyanyok sasau sawan
Dgn Kejora ini, anjing itu tk berani lagi nak lawan
Rasanya anjing ini pergi berkumpul @ berkawan
Mngkin dikerumuni anjing jantan dia mengawan
๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ๐Ÿฆฎ
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Memantun mantat si Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Bunga2 penulisan nya habis terbang dek otak kotor hati busuk nya.

Menjadi biadab dan kurang ajar.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le anjing ๐Ÿ• betina sihir puaka,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ
Mana gi si tua betina sihir, jahat punya makhluk?
Tk kan dah tua, masih dlm bilik, minta laki peluk?
Itulah..sarang tebuan jgn berani sgt cuba dijolok
Lain kali komen usah biadab, buat perangai elok
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Memantun mantat si Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Bunga2 penulisan nya habis terbang dek otak kotor hati busuk nya.

Menjadi biadab dan kurang ajar.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nasib le anjing ๐Ÿ• betina sihir iblis,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Dah tiada lagi kelibat..betina sihir, anjing yg hina
Kini, anjing tua tu tk berani lagi masuk menyalak
Dulu Kejora ingat jantan..rupa2nya dia itu betina
Patut le bunyi auw..auw..bila kain dia kena selak
๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•๐Ÿ•
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•๐Ÿ–•
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Memantun mantat si Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Bunga2 penulisan nya habis terbang dek otak kotor hati busuk nya.

Menjadi biadab dan kurang ajar.

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ
Tiada lgi kelibat, betina sihir, jahat pnya makhluk
Dia lari tonggang langgang, spti org mabok lalok
Kejora pantun jer bukan bawa parang atau golok
Itu pun..blog ini sprti Kejora dah jajah dan takluk
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Itu le, lain kali klu nak komen, buat perangai elok
Jgn ler kuangajar biadab & buat perangai goblok
Lubang ular berbisa, kenapa le gatal nak diseluk?
Sarang tebuan pulak, usah ler berani sgt gi jolok!
๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ
๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š

๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ
Tiada lagi kelibat betina sihir DAP pnya talibarut
Bila lihat pantun Kejora..mula ler dia kecut perut
Si tua, anjing bebal itu, tak lagi masuk mengarut
Agknya makcik tua ini, kerja bidan & tukang urut
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿฆณ
Ke mana dia dah hilang betina tua sihir pukimak
Hari ni tk banyak anjing tu bawa sampah semak
Dah tua ganyut, tk kan makcik ini asyik berjimak
Agaknya dia sdg kalut membungkus nasi lemak
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

HAHAHA HOHOHO HIHIHI

Anonymous
Guest
Anonymous

Memantun mantat si Beruk Tua Wak Gontol Kejora Kojolla nih.

Bunga2 penulisan nya habis terbang dek otak kotor hati busuk nya.

Menjadi biadab dan kurang ajar.

Anonymous
Guest
Anonymous

Amacam tak sebut pun peluang Pak Sheikh Anwar? Sebab dia takda peluang kerana dia bekas banduan kali pasal liwat ke?

Anonymous
Guest
Anonymous

.. bekas banduan 2 kali ..

Anonymous
Guest
Anonymous

testing

Anonymous
Guest
Anonymous

Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Guest
Ane bo lui bo cak kase yilek tak mkn no food
Anonymous
Guest
Anonymous

Nur Akmaliah SA Rafiee (Dara dewi srikandi ๐ŸŒน)

Sir Bestari//A man who likes flowers most is a caring person//emm//So lucky the woman who will be his partner//emm

#sharifahnurakmaliahsyedahmadrafiee#

Reply
25 October 2020 4:08 pm
_________________________________________________

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ
Pantun bunga2, dri Kejora..mmg ada org perhati
Bahkan..si dia itu kata, ia sangat menghibur hati
Dia juga berkata, bertuah pasangan Kejora nanti
Namun apa yg tersirat..Kejora bgai dpt mengerti
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Anonymous
Guest
Anonymous

Dik Akma dewi srikandi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ๐Ÿ‘ณ
๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
Pasti nya dinda kini, sdng bergelut di perbatasan
Abg kt sekolah ni pun sibuk dgn kelas & tugasan
Sbg tanda ingatan..utk dinda abg utus bingkisan
Dinda tu sibuk, warkah ini abg tak harap balasan
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Anonymous
Guest
Anonymous

Dik Akma dewi ku ๐ŸŒน,

๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ
Kesetiaan kepada negara hendak le kita junjung
Bakti suci mu itu..rakyat akan kenang & sanjung
Abg di sini, digigit rindu, bagai tiada penghujung
Klau dinda lapang, ke blog ini dtg ler berkunjung
๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽ“
๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ๐ŸŒป๐ŸŒผ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’๐ŸŒน๐Ÿฅ€๐ŸŒท๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐Ÿต๏ธ

โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿคโ™ฅ๏ธ๐Ÿ’˜๐Ÿ’๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’Œโฃ๏ธ
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhhh kaaaaaahhhhh
๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

Anonymous
Guest
Anonymous

Aemnde kamu tulis pasal cinta, tak sentuh pun blog post.